Najpozitivnije u celoj ovoj stvari je to što je veći procenat onih koji nisu glasali, ili je realno barem isti kao i procenat izašlih glasača za sistemske stranke. To pokazuje da ozbiljna opozicija, koja još nije na vidiku, ima pozamašan rezervoar glasova i pored medija ala Gebels.
Preporuke:
120
7
2
nedelja, 15 decembar 2013 23:25
Dobrivoje
A koliko glasova je dobila Vjerica Radeta?
Preporuke:
23
63
3
nedelja, 15 decembar 2013 23:26
Mićunović
Realna slika Beograda i Srbije. Izašlo 30% birača. Vladaće SNS sa 15% građana ako ste osvojili 50%. Glasali su samo zaposleni u strankama, u javnim klozetima, skupštinama, glasala je vlast, jer mora. Narod je bojkotovao izbore, kao na Kosovu i Metohiji. Vreme je da narod digne ustanak, a ne za parlamentarne izbore. Nismo mi budale. Sve je transparentno.
Preporuke:
165
10
4
nedelja, 15 decembar 2013 23:30
Brada
Svaki narod zaslužuje vlast kakvu ima.
Preporuke:
117
6
5
nedelja, 15 decembar 2013 23:34
Gale
Ima li nade za nas?
Preporuke:
72
4
6
nedelja, 15 decembar 2013 23:34
Srbin
Bez mogućnosti da sve strane u borbi za vlast IMAJU istu mogućnost prikazivanja stvarnosti i objašnjavanja razloga za takvu stvarnost, rezultati izbora su JEDINO POKAZATELj MRAKA U SRBIJI, POKAZATELj NEPOSTOJANjA STVARNE SLOBODE U SRBIJI.
Preporuke:
92
4
7
nedelja, 15 decembar 2013 23:36
siniša
NI 60 %, a kamoli 50% od 36% nije potvrda legitimnosti vlasti SNS. Ta vlast jeste legalna, izabrana je od većine izašlih birača, ali nije legitimna. 13% ili 15% u najboljem slučaju ne predstavlja legitimnu većinu.
Ljudi ne izlaze na izbore jer ne veruju da su izbori legitimni i da imaju za koga da glasaju. Ne veruju da su izbori pošteni i da mogu da budu pošteni. Nema legitimnosti sa 36 % izlaznosti. Odnosno to je vrlo jadna pobeda. Svi koji su za SNS, odnosno koji imaju neki interes, a moraju da ga imaju jer im oni SNS daju posao, su glasali za SNS, a svi ostali 87% koji su protiv SNS nisu glasali.
Preporuke:
94
7
8
nedelja, 15 decembar 2013 23:39
Anonimus
A i taj Voždovac, šta će nam?
Preporuke:
17
37
9
nedelja, 15 decembar 2013 23:41
Rđosav
Ih, sunce ti žarko, propade mi veselje... - nad`o sam se da će DSS da pandrkne ispod cenzusa. Sa nekih 9% sišli su na 6%, drže nos iznad vode. Nema veze - moraću da sačekam sledeće izbore, trendovi su povoljni... - hehe.
Preporuke:
21
101
10
nedelja, 15 decembar 2013 23:46
Goran Jevtović
Izašlo svega 36 % građana što je pokazatelj da je ipak većina Srba svesna provizorijuma koji se zove: demokratija, glasanje, stranke, izborna volja, vlast... i da rezonuje u stilu "ne interesuje me više ništa".
Od tih 36% ovi belosvestski izdajnici su dobili 50% glasova, što znači da je za njih efektivno glasalo 18% upisanih. Dakle, članovi stranke sa familijama, prijateljei, "kumovi", lokalna plaćena bulumenta i ostali korisni šljam. Plus naštampani listići za ubacivanje u kutije, zatim kupovina glasova "za zejtin" i ostale potrebštine, bratija koja ide od sokaka do sokaka i trenira strogoću i tsl.
I definitivno, nisu nam problem ovi zapadni plaćenici iz SNS-a i ostalih kvinslinških stranaka, već oni koji se i dalje zaluđuju nekakvom opozicionom borbom i nadanjima u preokret (Dveri, SRS, DSS...) u uslovima diktature, pogaženog Ustava, medijske torture, laži, medijskog mraka, igrajući upravo po pravilima državoubica i dajući im time i legalitet i legitimitet.
Preporuke:
108
16
11
nedelja, 15 decembar 2013 23:46
Veritas Triumphus
E,moja srbijo, kome ti dajes glasove....mislim da je ovo dno dna.....iskreno do septembra mislim da cu uspeti da sve ovo ovde napustim....ovo vise nije drzava, ovo je olupina odakle treba bezati...ljudi koji planiraju da otpuste i ovo sto je ostalo da radi, ljudi koji su se odrekli 15% teritorije dobijaju preko 50% glasova....znaci, sto si losiji, to imas vise glasova....kakav je ovo narod?
Preporuke:
75
8
12
nedelja, 15 decembar 2013 23:47
Nikola
Pre nego što neko pomisli da očajava zbog ovakvih rezultata, treba istaći da je situacija ovde slična kao i u Zemunu, a to je da realna podrška SNS-u iznosi do 20% ukupnog broja građana, i to sve sa krompirima i ostalim pomagalima kojima su kupovali glasove.
Druga, važnija činjenica je da će ovi izbori oterati SNS u vanredne parlamentarne izbore (osim ukoliko zapad to ne zabrani), onda borba tek predstoji, postaće sve više alavi, šuplji iznutra, a naše je da se borimo, da pokrenemo ostalih 80% ljudi, a pogotovo one dve trećine koje trenutno ne glasaju...
Preporuke:
66
5
13
nedelja, 15 decembar 2013 23:58
SNS = DS
Ovo je još jedan dokaz da Srbija srlja ka potpunom samouništenju. Medijska blokada, naprednjačka agresivnost, idaja elite i katastrofalna obrazovna struktura stanovništva kumuju ovakvom stanju. Još jednom se uveravam da izlaza nema.
Preporuke:
64
4
14
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:00
Slavisa
E ako je 60 posto za nazadnjake, onda sutra slobodno mogu da kazu "Dobar dan bedo".
Preporuke:
48
3
15
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:05
Bojan, Priština
Realno lud smo narod, često smo puta u novijoj istoriji ovako prkosili logici da bi nas potom zadesila kataklizma koja bi nas prizvala razumu.
Sada smo vidim zreli za debelu kataklizmu.
Preporuke:
65
4
16
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:05
Zaigrali
Nebojša Stefanović: Veličanstvena pobeda, vreme za vanredne parlamentarne izbore
Zaista veličanstvena, ja bih dodao čudesna. SNS je već neko vreme na vlasti u Voždovcu i tu je teška kolotečina - nikakva posebna razlika u odnosu ne rpethodnu vlast se ne prepoznaje, a postoje snažne indiciej da su izvršene ozbine pronevere u opštinskoj kasi (naduvane fakture, stranačka zapošljavanja, angažovanje prijateljskih firmi itd). Jednom rečju samo čudo može da objasni zašto građani rade ako ne direktno na svoju štetu a ono ne na svoju korist. Barem na lokalnom nivou mogu sami nešto da probaju da promene.
Trebalo bi naprednjaci što pre da raspiši parlamentarne izbore, jer ako sami zauzmu/preuzmu/osvoje vlast to je šansa da se što pre pokažu u pravoj nesposobnosti (ko hoće da brani dosadašnju politiku vlade treba mu ozbiljna verbalna akribija jer je praktično potpuno podbacila) i da ih onda lepo smaknemo. Ovako će da glume poluopoziciju, aferaše, glumataju i tako godinama.
Preporuke:
62
4
17
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:11
lesak kim
Jaoj Srbijo kukala ti majka sa ovima na vlasti,zar su ti oci vezane Srbijo.Katastrofa.
Preporuke:
43
2
18
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:27
Drinko Končarević
Većina nije izašla. Time je priznala poraz odnosno pobedu manjine. Svoju pobedu manjina je većini natakla na nos. Problem je da se ovakvo ponašanje može ponoviti i na referendumima o promeni Ustava, ulasku u "eu" i NATO. Posle će nam đavo biti kriv. Pre neki dan spomenuo sam hrvatsko iskustvo. I tamo je manjina donela odluku da se uđe u "eu". Sada Hrvati koji nisu izašli na glasanje, protestuju. Nadam se da će ova dva primera biti lekcija a ko ne, niko nema pravo da se buni.
Preporuke:
48
2
19
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:30
ništa dobro od ovog naroda
Izdajnici likuju zahvaljujući ponižavajućem bauljanju naroda spremnog da danas pljune a sutra poliže kao da je to ništa!
Preporuke:
39
2
20
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:35
Peđa
OK, većina naroda želi SNS na vlasti. Neka im i vlast i većina. Mi, ostali, budimo bar bogata manjina. Nema očaja, od sutra maksimalna štednja, sav višak dinara u devize. Tako sigurno svako od nas dobija u ova mračna vremena. Prebrajaćemo se uskoro.
Preporuke:
37
3
21
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:45
Rđosav
Dejko:
Najpozitivnije u celoj ovoj stvari je to što je veći procenat onih koji nisu glasali,
Mićunović:
Vladaće SNS sa 15% građana ako ste osvojili 50%.
- i ostali samo-utešitelji.
- Gospodo, so sprach Vuk Drašković - pa sad vidi gde je. Taj je posle svakih izbora sabirao sve koji nisu glasali za Miloševića i dokazivao da su svi oni u stvari za njega, Vuka?! Kuravte logika. Jok more - koliko izađe da izađe, procenti su manje - više isti. SNS će sam formirati vlast - gde ćeš jači rezultat od toga? To je samo Sloba na početku karijere mogao. A za nezadovoljne: `teli ste kapitalizam (i demokraciju) - evo vi gi!
Preporuke:
23
41
22
ponedeljak, 16 decembar 2013 00:52
Deprimirani srpski rodoljub
Dveri 3,7 % na Vozdovcu (i to u brojnoj koaliciji) a DSS osvojio manje cak i od SDPS-a Rasima Ljajica!
U Odzacima Dveri+DSS+Srpska Krajina svega 4%.
Svaka cast patriote, svaka cast!
Neka DSS nastavi da se pridrzava postenih pravila k'o pijan plota a Dveri neka i dalje tamburaju o GMO-u, peder balu i porodici dok Vucic ne dobaci do 80% pa i posle toga nastavite po starom.
O SRS-u necu da trosim reci.
Preporuke:
78
3
23
ponedeljak, 16 decembar 2013 01:27
fristajlo
Već neko vreme govorim kako je patriotski front slab, a i zašto je tako.
Time sam ovde navukao bes i uvrede, što mi ne smeta mnogo; imam satisfakciju u tome što sam u pravu.
Ovi izbori mi daju za pravo (da sam u pravu), jer je SNS, sa nikakvim rezultatima, "odrao" sve ostale; kukanje na slabu izlaznost ne pokriva poraz, samo ga čini težim. Izgubiti od mlitavog SNS sa ovakvom razlikom prilično je poniženje; to je posledica potpune bezidejnosti obe grane opozicije, i velike urušenosti poverenja u manje- više sve stranke u političkoj gami.
Krajnje je vreme da se otvori jedna ozbiljna i racionalna diskusija o ovoj temi, lišena žustrih reakcija, i pod pažljivom moderacijom samog Uredništva NSPM, koji može i treba da se postavi kao stožer nekog takvog poduhvata (ja bolje za to ne vidim).
Nije prekasno; nije ni kasno.
Za to je samo- krajnje vreme...
Preporuke:
48
6
24
ponedeljak, 16 decembar 2013 02:23
đoko
To je neka trula pobeda,kao tim koji nema protivnika pa da 50 golova u nebranjenu mrežu i to se piše kao službeni rezultat.Kad je neko pravi pobednik,skineš mu kapu i ako nisi na njegovoj strani,ali ovo je nekako jalovo,bolesno.I ti ljudi koji su glasali vidi se da su očajnici inače bi i oni ostali kod kuće kad već nema ništa bolje u ponudi.
Preporuke:
13
2
25
ponedeljak, 16 decembar 2013 02:28
Vlada, Srbija
@Deprimirani srpski rodoljub
Evo jedne, naoko, neprimerene analogije:
Ako si nekoj banci dužan hiljadu evra(dolara...), onda imaš problem. Ako si joj dužan 100 hiljada evra, onda banka ima problem!
Ako partija Rasima Ljajića na Voždovcu ima više glasova od DSS-a, Dveri, Radikala ... - onda Srbija ima problem!
Preporuke:
41
2
26
ponedeljak, 16 decembar 2013 08:32
Beli Orao
""Fristajlo.
Slažem se.
Preporuke:
12
1
27
ponedeljak, 16 decembar 2013 08:46
Vide Daničić
Po istoj izbornoj logici i izbornom mehanizmu i Srbi na Kosovu i Metohiji su glasali za izlazak iz otadžbine Srbije i pripajanje šiptarskoj organskoj i tzv. Kosovi...
Čestitamo, Srbi braćo sve sedam dahija...
Preporuke:
23
1
28
ponedeljak, 16 decembar 2013 09:01
Lola
situacija je poprilično jasna , bar mene što se tiče .....od pada Miloševića , koji je takođe bio proizvod gole sile i lopovluka , sve do danas situacija se nije promenila ......na vlasti su oni koji pokazuju veći stepen pokvarenosti i primenjuju silu bez pardona .
Ne može se protiv takvih dobiti igra 'sa finim manirima ' i u rukavicama .
Metodi , od kupovine glasova , preko medijske blokade do najprizemnijih laganja su osnovni arsenal svih pobednika do danas ....pričati o nekom poštenju i patriotizmu sa takvima je kontraproduktivno ...neprijatelja treba tući sa oružjem koje on koristi .
ja nisam fin prema klošarima ....
Koliko je moj metod ispravan pokazuju i zadnja nastupanja ruskog ambasadora koji je
Preporuke:
23
4
29
ponedeljak, 16 decembar 2013 09:13
Lola
Koliko je moj metod ispravan pokazuju i zadnja nastupanja ruskog ambasadora koji je upotrebio za jednog amabasadora porilično oštre reči , na stranu što one verodostojno odslikavaju situaciju ......mogao je ambasador upotrebiti i druge fine reči ali tada ga oni kojima su bile upućene ne bi razumeli .
E tako ja recimo zameram patriotskom bloku na finoći u momentu kad imaju naspram sebe sam ološ .
Pa neće pasti kruna sa glave Samardžiću da usred skupštine opsuje majku izdajničku onima tamo ....uz opasku da ga mogu kazniti samo ako se dokaže da nisu izdajnici ....a to treba da odluči onaj sud ...nema ništa od finoće , treba se spustiti na njihov nivo.
Dačić pre neki dan izjavi da ga u Briselu ucenjuju i prete , pa što ne kaže javno o kojima se ucenama radi , možda su stvarno neke žestoke pa ti potezi koje vuče možda su u stvari najbolji .....neka kaže a ne da mislimo da je izdajnik .
Preporuke:
21
5
30
ponedeljak, 16 decembar 2013 09:22
teletabis - kako povećati izlaznost
Pa kada bi na listiću pisalo NI JEDAN KANDIDAT NE ZASLUŽUJE MOJ GLAS verujte izlaznost bi bila veća od 90%. Eeee samo ne znam kako bi rezultati izgledali i kad bi uspeli izbori u Srbiji.
Preporuke:
14
2
31
ponedeljak, 16 decembar 2013 09:24
Lola
Možda po nekad moji komentari izgledaju frustrirajući , ali ja sam porilično miran , čak i kad pišem te poruke , jer po onome šta ja vidim sve ide po planu i predviđanju .....već sam rekao da će arapi da ulažu , po malo što nas vole a po malo i zbog sebe , i ne zato da bi nešto profitirali , nego prvenstveno mislim na šeikov prekid posete Moskvi da bi sačekao vuĆka ....može biti da mu je u Moskvi rečeno ajde tamo i vidi šta možeš da uradiš .
Druga stvar su ulaganja Kineza , i to sam govorio i pisao da je naš /ekonomski /spas u Kini jer imaju pare i hoće da investiraju i ne postavljaju mnogo podpitanja , a plus imamo sa njima prijateljkske odnose .....STO PUTA SAM PISAO DA RUSI NEMAJU TE PARE KOJE NAM TREBAJU i sto puta dobijao minuse ...ali realnost je takva , od Rusa nema neke finansijske vajde , ali možemo imati i imamo neviđenu podršku koja se ne može platiti ni sa kakvim novcem ...
Preporuke:
13
4
32
ponedeljak, 16 decembar 2013 09:37
Lola
Ja taj odnos sa Rusima vidim kao bratski , dva brata koja možda i ne mogu nešto posebno ekonomski pomoći jedan drugom ali da ću da se pobijem braneći brata u to niko ne treba da sumlja . Da ću da se mešam oko nekih ekonomskih poteza , pa i neću , mogu samo da kažem šta ja mislim i kako mogu da pomognem , a na njemu je da odluši šta će ... pa ako dovede neku kurvu u kuću , šta da mu radim , pa ne mogu da ga se odreknem , ali mogu što šta ružno da mu kažem , i opet braća ....ja mogu ružno da mu kažem ali ću ga opet braniti od drugih ....eto tako ja vidim Kako se Rusi Ponašaju Prema Nama .
Arapi , arapsko proleće još nije gotovo , a mi imamo takav kredit kod njih da će to biti za udžbenike .....arapski slom je zaustavljen u Egiptu i po malo u Siriji .....ajde da se vratim na kao što reče Dačić , pretnje i ucene ......samo nebo zna šta su to Rusi rekli ili obećali onima što su gotovo sve pripremili za napad na Siriju .....ja to jednostavno ne mogu da zamislim
Preporuke:
12
3
33
ponedeljak, 16 decembar 2013 09:40
Panta
Drug Tito:
- Toliko sam uništio Srbe da se neće oporaviti 80 godina posle moje smrti.
Ja na izbore ne izlazim do oslobođenja. I da istaknem da se Srbi nikad neće sami osloboditi bez pomoći Rusa. Ovo pišem samo iz razloga da ostane zapisano da je postojao jedan koji je na vreme upozorio na ono što dolazi. Ko želi da laže sebe i druge neka laže. U svakom slučaju budimo spremni na potpuni državni i nacionalni fijasko.
EU čestita Nikoliću pobedu na "demokratskim" izborima 3 sata pre zatvaranja glasačkih mesta. Ovaj objavljuje da su izbori pokradeni, jer nije bio siguran da ga neće EU prevariti. Digne se halabuka o džakovima listića u kontejnerima za smeće i nikom ništa. Kome je u interesu da u ovako nečemu učestvuje i koliki iluzionista treba čovek da bude da bi poverovao u neke promene na bolje po Srbe?
Država je pred bankrotom, i svakim danom u svakom pogledu postaje stanje sve gore i gore, a "narod" bira baš te. SNS, kao, pobedi, a onda u vlast dovodi kadar DS-a i LDP-a.
Preporuke:
20
3
34
ponedeljak, 16 decembar 2013 10:08
lesak kim
Ne znam sta vise ceka Cedomir Antic iz Naprednog kluba,zasto ne oravi stranku,garantujem da uz jednu skromnu kampanju moze ostvariti zavidan rezultat od kojeg ce se ambasadori zamisliti.
Preporuke:
7
9
35
ponedeljak, 16 decembar 2013 10:24
Cemu kritika?
Tako uvek biva kada se izbori bojkotuju. Zasto nisu svi izasli na izbore?. Oni koji sebe nazivaju "patriotama", ostali su kod kuce i preuzeli ulogu posmatraca, umesto da su dali svoj glas patriotskim strankama.
Kako radite, tako ce vam biti.
Preporuke:
30
2
36
ponedeljak, 16 decembar 2013 10:40
Milomir
Kao sto sam rekao prije kad je Nikolic pobjedio, vise od pola Srbije nije ni izaslo na izbore te zbog toga vjerujem da ima nade za Srbiju. I sto bi rekao onaj Amerikanac, there is a lie, then there is a damn lie and then there is a statistics ili tako nekako. Uglavnom, svima je jasno da su to budalastine. Jedino mi je zao sto LDP ima za nijansu vise glasova od Dveri. Danas sam pricao sa jednim Ukrajincem o situaciji u Ukrajini i kad sam ukapirao da je on veci ustasa od mnogih Hrvata, shvatio sam da nije sve ni tako crno u nasoj Srbijici. Pozdrav NSPM od glass half full type of guy. Srbija!!!
Preporuke:
6
3
37
ponedeljak, 16 decembar 2013 10:47
Sinisa Bogdanovic
Neko iz neznanja, a vecina iz licne koristi - e tako nam propada ova nasa zajednicka kuca sto se zove Srbija! Mala izlaznost samo pogoduje "stranackim" da pobede, steta sto DVERI nisu presle cenzus, ali nema predaje, idemo dalje, moramo pobediti! Ne zbog nas, vec zbog nase dece! Zivela slobodna Srbija!
Preporuke:
3
4
38
ponedeljak, 16 decembar 2013 10:50
Milentije
Komentatori koji spominju slabu izlaznost kao da nisu pročitali ceo tekst (ili je isti po objavljivanju bio ažuriran). Uglavnom, u Odžacima je izlaznost bila 66%, a SNS je ostvarila sličan rezultat kao i na Voždovcu.
Preporuke:
10
2
39
ponedeljak, 16 decembar 2013 10:57
Bojan, Priština
@ Goran Jevtović
Nažalost niste u pravu, 40% je sasvim korektna izlaznost za lokalne izbore koji su raspisani pojedinačno.
Medijska mašinerija finansirana i ustrojena od zapada je svest ovog naroda je samlela.
SNS ako ovako bude prošla na opštim izborima (što ovaj rezultat najavljuje) će imati apsolutni legitimitet ne samo da ovako vodi zemlju već i da krene da preduzima još radikalnije poteze.
Naravno svi skupa ćemo kao narod doći usled toga u situaciju da će nam kola koja već idu nizbrdo u jednom trenutku silno udariti u zid, ali tada će biti kasno-jer će sve biti razbijeno u param parčad.
SRS je sluđena, DSS je sasvim zadovoljna što je čvrsto malo iznad cenzusa a sujeta im ne dozvoljava bilo kakvo udruživanje sa drugim patriotskim snagama, Koštunicin maksimum je povremeno puštanje saopštenja...
Kad sam juče video da je Smilja Avramov stala uz Dveri (zamene najumnija živa Srpkinja), rekao sam to je to. I bilo bi mi drago da se i ljudi iz NSPM povežu sa njima i da krene akcija !
Preporuke:
18
3
40
ponedeljak, 16 decembar 2013 10:59
Deda Rale
I izlaznost, i pobeda, i slavlje na ulicama, i tuče, i manipulacije, sve je već viđeno i očekivano.
Nažalost, prave alternative nema. Činjenica je da na našoj političkoj sceni postoje samo političke stranke centra i desnice (praćene ultradesnicom koja to nije i ultraliberalima koji to nisu).
Ono što fali i jedino što zaista može da nam omogući neki normalniji život je savremena levica koje, ovde, nema ni u povoju.
Preporuke:
8
8
41
ponedeljak, 16 decembar 2013 11:08
Ripanj
Dobro je sto se SNS na vreme ogradila od predsednika opstine Vozdovac za koga su vezane afere.
Preporuke:
2
9
42
ponedeljak, 16 decembar 2013 11:10
:-)
nedelja, 15 decembar 2013 23:41
Rđosav
Ih, sunce ti žarko, propade mi veselje... - nad`o sam se da će DSS da pandrkne ispod cenzusa.
Meni bar nešto veselja nije propalo ... LDP pandrknuo ispod cenzusa.
Preporuke:
17
2
43
ponedeljak, 16 decembar 2013 11:16
Shone
Baviću se samo rezultatima sa Voždovca jer je to ipak najrelevantniji primer kako bi možda mogli da izgledaju i rezultati na nivou države. Dakle, SNS je uzeo preko 50% i to je to. Nema sad kukanja. Žuti i crveni su u debelom padu, Čeda i Dinkić ispod cenzusa i to je dobra vest (mada ne previše dobra ako se uzme u obzir snaga glavne EU stranke). I na kraju dolazimo do patriotskih opcija. Pre godinu i po dana na parlamentarnim izborima patriotske stranke su ukupno dobile oko 17% (7.5%+4.5%+4.4%) i to je tada delovalo kao dobar potencijal da se uskoro formira jedinstveni blok koji bi na sinergetski efekat i malo jaču kampanju išao sigurno preko 20%, možda i do 25%. Do toga nije došlo i sada imamo rezultat kakav imamo na Voždovcu (sve 3 liste ukupno oko 11% od čega dve ponovo ispod cenzusa). Na liderima ove 3 opcije je da se sastanu i da se dogovore. Ili će se ujediniti i krenuti u borbu, ili se neće ujediniti i samim tim ubrzano nestajati sa scene. Nema trećeg!
Preporuke:
16
3
44
ponedeljak, 16 decembar 2013 11:20
Jovan
Izbori su pokazali da dvotrećinska većina tj. apsolutna većina i pored medijske histerije i pumpanja i peglanja, shvata da izbora nema.Takvu vlast uspostavlja okupator.Ne radi se o procentima i brojevima nego o ljudima.Narod je pokazao da je svestan da je pod okupacijom.I vlast je svesna da je na tankom ledu.Pa ni jedna okupacija nije trajala do veka i Turci su vladali 350-400godina pa opet je doteralo "Cara do duvara".Ovo je dobra vest,društvo se kreće ka osvešćenju i oslobođenju.Sasvim izvesno iako izgleda da nije tako, često je logika ustuknula pred životom barem tako istorija uči.Optimista sam.
Preporuke:
10
3
45
ponedeljak, 16 decembar 2013 11:47
Sinisa Bogdanovic
@Lola - potpuno ste u pravu, pa ko normalan ocekuje da se "premijer" (ili bilo ko jer su svi isti, samo se rotiraju po foteljama), propudi i kaze: "O narode moj, izvini sto sam te krao, evo necu vise"??? Jednostavno, moramo da ih "ohrabrimo" da sidju sa vlasti! A zna se kako se to radi. Podrska DVERI-ma, samo su suvise "soft".
Preporuke:
9
1
46
ponedeljak, 16 decembar 2013 11:56
Sinisa Bogdanovic
http://vukajlija.com/zabava/posteri/652599
Preporuke:
1
1
47
ponedeljak, 16 decembar 2013 12:29
SAMO VAS GLEDAM (ČITAM) IZ BJRM
@ Bojan, Priština@ Goran Jevtović
… SRS je sluđena,…
Napisao sam kao komentar na jedan predhodni tekst: Kada bi bili PRAVEDNI trebali bi da prihvatimo da je Partija sa predznakom RADIKALNA odlaskom TN iz nje PRESTALA DA POSTOJI JER je TN pri njenom osnivanju (1991 u Kragujevcu) u SRS uneo najveći deo opštinskih odbora Narodne RADIKALNE STRANKE, a VŠ (neregistrovan) SRPSKI Četnički Pokret.
Ono što je ostalo je moglo i da se naziva (nekakvom) Strankom do predsedničkih izbora 2012-te, ali ONA nije mogla da ima u imenu RADIKALNA (otišao TN), niti ČETNIČK(I)A (Momčilo Đujić je VŠ-u oduzeo titulu "vojvode" 1998 godine).
A kada je na ZAPREPAŠĆENjE SVIH, 6.4.2012 VŠ iz Haga izdao NALOG da ispred TAKVE SRS kandidat za PREDSEDNIKA DRŽAVE umesto PREDHODNO OBJAVLjENOG Dr. A. Martinovića bude njegova (Šešeljeva)SUPRUGA Jadranka i kada su ORGANI STRANKE "progutali" OVU BLAMAŽU I TO AMINOVALI postalo je jasno DA TO VIŠE NIJE STRANKA već KOVŠ (Klub obožavalaca VŠ).
Pozdrav iz BJRM
Preporuke:
16
4
48
ponedeljak, 16 decembar 2013 12:33
Drinko Končarević
Sinoć je ostvarena "POBEDA" a danas se u našu životnu kolotečinu vraća "BEDA".
Preporuke:
15
1
49
ponedeljak, 16 decembar 2013 12:45
Goran Jevtović
Bojan, Priština
Nažalost niste u pravu, 40% je sasvim korektna izlaznost za lokalne izbore koji su raspisani pojedinačno.
Na žalost Bojane, jesam u pravu. Izlaznost od 40% nije "korektna" i u normalnim zemljama, u normalnim demokratskim vremenima (a demokratija je inače strašna istorijska prevara), takvi izbori bi se ponavljali do izlaznosti od preko 50%.
Sve ispod je nelegitimno.
Izlaznost od 40% bila bi legitimna za drugi krug.
Preporuke:
13
10
50
ponedeljak, 16 decembar 2013 12:59
Betelgeuse
Najbolje si sam sebe okarakterisao, Rđo. Nadam se da si sad srećan jer je tvoj Vučić pobedio. Nadam se da živiš u Srbiji i da ćeš požnjeti rezultate njihove vladavine ( a i svi oni "nezainteresovani" koji ostadoše kućama, sve najgore vam želim). Tebi, Rđo, nije bitno to što izdaja vlada, već što je DSS pobeđen. Možeš ruku pod ruku sa onim teroristima juče što srušiše ovaj sajt.
Preporuke:
25
5
51
ponedeljak, 16 decembar 2013 13:21
Aca
Svi na obuku za padobrance pa u desant!
Preporuke:
5
3
52
ponedeljak, 16 decembar 2013 13:22
Bojan, Priština
@ Goran Jevtović
Apsolutno se slažem da je demokratija strašna istorijska prevara, i tačno da je sve ispod 50% izlaznosti nedovoljno za legitimitet.
Slaba izlaznost je javlja u "uređenim zemljama blagostanja" gde je narodu toliko dobro da se preterano ne interesuje za politiku koja je "dosadna".
Ili kao kod nas, gde je narod u potpunoj apatiji i vidi da demokratija ne može ništa novo da mu ponudi osim izbora, gde je stvorena slika da se bira između DS i SNS, i da će svakako sve ostati isto : priče o ulasku u EU, mrcvarenje sa Briselom oko Kosova, nepotizam i negativna selekcija, nezaposlenost male plate, radnička prava u blatu, Mrkuta, Bekuta, JeLLena, Tasovac, Sneki Dakić ...
Nažalost ovo nisu normalna vremena nego vremena gde se i 15% na izborima u KM prihvata za validno i gde se na glasanje ide u koloni sa direktorom na čelu i batinašima na začelju...
Preporuke:
25
1
53
ponedeljak, 16 decembar 2013 13:43
Betelgeuse
ponedeljak, 16 decembar 2013 09:40
Panta
Ja na izbore ne izlazim do oslobođenja...
Država je pred bankrotom, i svakim danom u svakom pogledu postaje stanje sve gore i gore, a "narod" bira baš te. SNS, kao, pobedi, a onda u vlast
Dok je nama ovakvih kao Panta i biće nam ovako. Kaže čovek da ne izlazi na izbore do oslobođenja, dok nas Rusi ne oslobode. A on će dotle da sedi kući i piše komentare (koja je svrha piskaranja ako se nešto konkretno ne radi i da SVOJ DOPRINOS), ali neće da glasa! A na kraju kaže kako "narod" glasa za SNS i stanje je sve gore! A ti Panto, ti nisi deo naroda? Čeka Panta da "narod" izglasa patriote, pa će im se i on priključiti, KAD POBEDE! I još dobije 10 pluseva bez minusa (osim mog)!?
Preporuke:
14
2
54
ponedeljak, 16 decembar 2013 13:51
Rajkan
Za porobljenu svest nije vest da je 65-70%% ljudi bojkotovalo izbore (konačno "uvećanje" procenta izašlih je krajnje sumnjivo), nego je spektakularno to što je od 30-35% izašlih 15-17,5% odnelo pobedu. Maloumlje i umobolje jevroatlantsko! ali umobolje koje, ako mu se ne suprotstavimo, može progutati zdrav razum onih 70%. Izbori između rodoljublja i jevroatlantskog konvertitstva su izbori između života i sopstvene smrti, narode moj! Ovde u Beogradu i Šumadiji i Vojvodini moramo učiniti za svoj spas nešto aktivizmom, a ne, kao u Mitrovici, bojkotom,
Preporuke:
12
2
55
ponedeljak, 16 decembar 2013 13:51
thinking maize@ onako, usput, o koječemupretežno o ničemu, sad o... MATEMATICI!?
Sve, sve, čak i Don Corosio, ali ipak je Vučić VRH kad "IZRAČUNA" da je 36% izlaznosti od 150000 glasača na Voždovcu "TAČNO" 100000!?!?!?!? Znate, POLITIČKA "statistika" je ČUDO, ali kolko vidim PPV ju je BAŠ "UNAPREDIO"!? Toliko i svako dobro svima, pa i Don Corosiu!
Preporuke:
15
3
56
ponedeljak, 16 decembar 2013 15:31
konobar
Uši mrdaju magarcem. Magarci čitaju INFORMER i slične novine i veruju da DEMAGOZI nešto rade.I još nešto: profesor je pre odlaska u HAG disciplinovao RADIKALE. Izlaznost mala, Srbija je pod dopingom.Vreme je da Voja Koštunica piše knjigu:''ZDRAVO DRUŠTVO''i da ovu bolest opiše u vidu dijagnoze.
Preporuke:
8
3
57
ponedeljak, 16 decembar 2013 15:57
Panta
Dok je nama ovakvih kao Panta i biće nam ovako.
Na žalost, Panta je solidno proučio "učiteljicu života" koja govori u moju korist. Ostavljam vama iz ovih patriotskih partija sa 3,6% i 6,0% glasova da menjate okupaciju putem "demokratskog glasanja". Ipak nisam toliko naivan. Jesi li video da je na Kosmetu dovoljno za legitimnost izbora da na njih izađe 18% birača? Ako zatreba isto će biti i u Srbiji. Zato ti samo uživaj u demokratiji EU i bezuspešnim izlascima na izbore do smrti. Meni pluseve, verovatno, daju ljudi koji razumeju stvari realno i koji znaju kako se dešavaju promene u nekom društvu. A, iskreno rečeno, ni od pluseva ni od minusa nemam neku korist,niti na njih obraćam pažnju. Ovim putem iznosim neke činjenice koje pokazuju apsurdnost stanja srpskog duhovnog bića, odnosno potpunu duhovnu propalost srpskog društva.
Voleo bih da se moje predviđanje ne ostvari, već tvoje. Daj Bože.
Preporuke:
9
3
58
ponedeljak, 16 decembar 2013 16:24
Stefan
Rezultati ovih izbora su jezivo losi. Od izlaznosti na Vozdovcu do konacnih rezultata u svim opstinama gde se glasalo. Ne pripadam ni jednoj od opstina u kojima se glasalo ali se secam izbora prosle godine. U mom mestu nije bilo ni priblizno podjednakih uslova za sve stranke ucesnice. Svaka bandera(bukvalno),saobracajni znakovi, fasade zgrada, kapije, prozori, bilbordi, bili su oblepljeni samo plakatima SNS-a.Setite se da su oni u to vreme bili u opoziciji. Druge stranke kao da nisu postojale.SNS aktivisti su danonocno jurcali automobilima,prebrojavali svoje glasace,neutralne podmicivali da glasaju za njih, prelepljivali svoje preko tudjih plakata,kojih je bilo nestvarno malo.Licilo mi je sve to na najezdu skakavaca. Takva agresivnost jedne stranke, moze se reci osionost, nije vidjena jos od kampanje Arkana i njegove SSJ devedesetih godina proslog veka.
Preporuke:
10
4
59
ponedeljak, 16 decembar 2013 20:55
Rđosav
thinking maize o... MATEMATICI!?:
Sve, sve, čak i Don Corosio, ali ipak je Vučić VRH kad "IZRAČUNA" da je 36% izlaznosti od 150000 glasača na Voždovcu "TAČNO" 100000!?!?!?!?
- Greška si. Mislim da ti se (u nemoći i ozlojeđenosti) potkrala logička greška. Mislim da je Gospodar Vučić nešto prozborio o 100 tisuća glasača računajući sve tri općine. Brza procena: Voždovac 150 puta 0.4 jednako 60 tisuća, plus Odžaci reda 20 tisuća, plus Kostolac - ete ti ga - u prvoj aproksimaciji - nekih 100 tisuća. Ne traži dlaku u jajce - to ti je to...
A ja čuvam onaj šampanj, za sledeću priliku, kad će DSS i zvanično da potone. Pevaću im prigodnu pesmicu: The Night They Drove Old Dixie Down, - eve podseti se... http://www.youtube.com/watch?v=C_ksYL26lZE
Preporuke:
5
5
60
ponedeljak, 16 decembar 2013 21:17
Rđosav
Panta:
Ovim putem iznosim neke činjenice koje pokazuju apsurdnost stanja srpskog duhovnog bića, odnosno potpunu duhovnu propalost srpskog društva.
- Ovde si u pravu. Kako propade Komunizam - propade i srpski duh. Jesi skoro čuo dobar politički vic? - dobru disidentsku radio-predstavu `a-la` Indeksovo radio - pozorište? - nema ni da čuješ. A ni Srpska nova godina se više ne slavi. Nema draži. Mnogo je bilo lepše kad je bila - malo onako, hmmm - subverzivna.
Pantelijo? - će pravimo Komunizam od blata. Saglasan?
Preporuke:
3
8
61
ponedeljak, 16 decembar 2013 21:37
fristajlo
Beli Orao
""Fristajlo.
Slažem se.
Slaže se svako ko razumno sagledava stanje, a sad pogledajte- jedino Vi i ja tako mislimo.
Evo, ostali- po starom.
Preporuke:
2
0
62
ponedeljak, 16 decembar 2013 21:48
Panta
Rđo,
nemoj mene uvlačiti u satanizam.
Kada je Marks završio srednju školu, u karakteristici pod "verska znanja" je napisano: Njegovo poznavanje hrišćanske doktrine i morala su veoma jasni i opravdani. On u izvesnoj meri zna istoriju hrišćanske crkve.
Posle poznanstva s M. Hesom je napisao poemu "Oulanem." Oulanem je izvrtanje svetog imena, anagram od Emanuel, biblijsko ime Isusa Hrista, što u hebrejskom znači "Bog sa nama".
Prvo troje dece su mu umrli zbog neishranjenosti, iako je imao primanja iznad nemačkog proseka.
Marksova kćerka Eleonora udala se za Edvarda Avelinga, najboljeg prijatelja Ani Bizand, koja je bila jedan od osnivača teozofije. Eleonora je, nakon što se njena sestra Laura i njen muž, sociolog Lafarg, zajedno s dvoje njihove dece izvršili samoubistvo, imala nameru da i ona izvrši samoubistvo s mužem Edvardom, ali je ubrzo umrla, što ju je sprečilo u nameri.
Da li ti vidiš u kakvoj su porodici odrasla ova deca? E, taj je tvorac ideja za kojim su krenuli Rusi i Srbi.
Preporuke:
5
0
63
ponedeljak, 16 decembar 2013 22:28
Stefan Valjevo
I deo
SNS je ocigledno postao istovremeno i vlast i opozicija. Ovakav visok rezultat SNS-a je zapravo rezultat krize vodje. Posle 5. oktobra i pada Slobodna Milosevica, ovaj narod nije imao adekvatnog vodju, a koliko vidim, to su sada pokazali ovi izbori. Posle 5. oktobra i dolaska DOS-a na vlast, u Srbiji je zavladalo dvovlasce, a moze se reci i visevlasce. To je onaj isti sindrom SPS-a iz 1990-e kada se Milosevic nametnuo kao jedini i neprikosnoveni vodja i DOS-a kada je Kostunica izbacen u prvi plan, ali je tada pravi vodja iz senke bio Djindjic. Ova situacija sa SNS-om je vise slicna sa ovom prvom varijantom kada je Milosevic fakticki postao gospodar zivota i smrti svih Srba u Srbiji, dok je u drugoj varijanti odmah po padu Milosevica doslo do podele izmedju Kostunice i Djindjica zbog toga sto Kostunica nije zeleo samo da statira i bude Djindjicev paravan za laksi dolazak na vlast. Nastavak.
Preporuke:
0
2
64
ponedeljak, 16 decembar 2013 23:40
thinking maize@ Don Corosio
"Štovani" Don Corosio, kolko vidim Vi ste FAN Cappo di Tutti Cappi de Serbia e sinistra! No, njegova TVRDNjA da je glasalo 100000 i da su "nazadnjaci" POKUPILI 50000 jeste nešto NADUVANA "verzija", a to ćemo i DOKAZATI, NE UMANjUJUĆI TRENUTNI "uspeh" "nazadnjaka"!? Elem, u Kostolcu je od oko 21000 birača izašlo na izbore 58,81%, tj. oko 12300 njih, od čega je za "nazadnjake" glasovalo 45,51%, tj. oko 5600 njih. U Odžacima je od 27000 glasača, izašlo 66% njih, tj. oko 17800, od čega je za "nazadnjake" glasovalo njih 48,17%, tj. oko 8600!? I na Voždovcu je od 156962 glasača izašlo njih 36%, tj. oko 56600, a za "nazadnjake" je glasovalo 51,56%, oko 29100. Ukratko, od oko 205000 glasača u te tri opštine izašlo je oko 86700 i glasovalo je njih oko 43300!? Tj. izašlo je oko 42,3% birača, a OD NjIH glasovalo je za "nazadnjake" OKO 50%, tj. oko 21% od ukupnog broja građana sa pravom glasa, što je odnosno 1/3 "nazadnjačkog" Zemuna, ZNAČAJAN PAD!? Izgleda da se OVDE IPAK radi o "KREATIVNOJ STATISTICI" PPV-a!?
Preporuke:
2
2
65
utorak, 17 decembar 2013 00:03
Stefan Valjevo
II deo
Nakon Djindjicevog ubistva, Kostunici je ostao potpuno slobodan prostor jer se ostatak DOS-a ubrzo raspao, a i DS se nasao u potpunom rasulu. Medjutim, on takvu priliku nije iskoristio i doslo je do visevlasca, gde je svako za sebe vodio svoju politiku. Ubrzo su niizcega Radikali izbili u prvi plan, a ostale sitnije vodje su ostale kao jedina opcija Kostunici da sklepa kakvu-takvu vladu. On ni to nije uspeo da odrzi, vec mu se Tadic i oporavljeni DS ponovo nasao kao prepreka, od koga je na kraju i stradao. Nakon Nikolicevog i Vucicevog puca u SRS-u, njih dvojica su mu odvukli vise od pola birackog tela. Previse je kalkulisao i na kraju ostao samo olupina od policara. Nakon propasti Kostunice i Radikala, Srbija je dovedena u sizofreno stanje gde se nezna ni ko pije ni ko placa.
Preporuke:
2
1
66
utorak, 17 decembar 2013 00:32
Rđosav
thinking maize@ Don Corosio
... kolko vidim Vi ste FAN...
- ma nemoj ti meni `fan` - nisam ja ničiji fan, nego ja imam fanove. I ti si jedan od. Nego - matematika: znaš li ti šta znači: `važeće cifre`? Vidiš da je Prvi sasvim ofrlje izbacio broj sa samo jednom važećom cifrom: 100 000. To ti je kao procena Mlečnog puta: prečnik - 100 000 svetlosnih godina, broj zvezda - 100 000 000 000. Dakle - samo jedna važeća cifra, i to jedinica - znači da nismo u stanju da izmerimo ove veličine nikako do samo do na - red veličine.
Dakle: 100 000 je odlična procena Prvog, a glavni dokaz je tvoja uzaludna matematika sa sledećim rezultatom: (kukuruz: )"u te tri opštine izašlo je oko 86700 i glasovalo je njih oko 43300!?" Pa to je to. Upravo si pokazao da je glasalo reda 100 000 ljudi, od kojih pola za SNS. Samo nepismeni bi pravili pitanje o razlici 100 000 i 86 700. Samo oni koji nikad nisu čuli za sigurne cifre i prve aproksimacije. Stvarno, šta si imao iz matematiku? Dvojčicu, a?
Preporuke:
3
2
67
utorak, 17 decembar 2013 00:50
Stefan Valjevo
III deo
Tadic se pokusao nametnuuti kao apsolutni gospodar, ali je svoju vlast odrzavao na silu i bez trunke autoriteta. Tako da se nasao u zavisnosti od Dacica koji mu je kasnije okrenuo ledja jer je umislio da je mnogo vazan. Gotovo mrtav i unisten SPS uz pomoc malih aparatcika Palme i Krkobabica, podigao se iz pepela i nametnuo se kao neizbezan faktor i most za sastav vlade bez koga se nemoze. Dacic je dosao u takvu poziciju da moze da trguje i ucenjuje, pa je odlucio da takvu svoju poziciju maksimalno kapitalizuje polozajem premijera. Medjutim, takvo njegovo ponasanje mu se olupalo i trenutno mu se olupava o glavu. Svejedno, on je doziveo svoj trenutak slave i njemu (koliko mozemo da vidimo) dolazi kraj. Vucic za razliku od Djindjica nije se u izbornim kampanjama (osim za gradonacelnika) nrsto narocito isticao, ali je na slican nacin dosao u ovu poziciju maksimalno iskoristivsi Nikolicevu pobedu na predsednickim izborima i Daciceve kalkulacije tokom sastava vlade.
Preporuke:
2
0
68
utorak, 17 decembar 2013 07:56
thinking maize@ Don Corosio
Znaš Don Corosio u prvom srednje uče se ELEMENTI teorije verovatnoće, matematičke logike i sl., sa čime se trenutno bavi moja kći!? A tamo se uči i o skupovima, pri čemu su neki skupovi PREBROJIVI, a drugi ne, pa se SAMO PROCENjUJU!? Prema tome skupove tipa "broj stanovnika opština Voždovac, Odžaci, Kostolac" MOGUĆE je i to sa VRLO VISOKOM VEROVATNOĆOM PREBROJATI, a skupove kao "broj zvezda u Mlečnom putu" moguće je SAMO PROCENITI!? A to oko PPV-ovog "KREATIVNO-STATISTIČKOG" FRLjANjA i TVOG "kakva je razlika između 86700 i 100000", paaa, razlika je TAČNO 13,3% što po BILO KAKVOJ TEORIJI VEROVATNOĆE je STATISTIČKI ZNAČAJNA RAZLIKA!? Znaš već ono, normalna ili Gausova raspodela, greške od jedan sigma, dva sigma, tj. greške od 5% ili 1% odstupanja od srednje vrednosti i tako to... Zato, nemoj se sekirati, kreni ponovo i ponovo, pa ako budeš UPORAN& SKROMAN Bog će BLAGOIZVOLETI da PROSVETLI tvoj UMIĆ, pa će se I TEBI GREŠNOME KASTI!? Al to samo ako se trudiš!? Ajde budi dobar i TRUDI se! Ćao!
Preporuke:
2
0
69
sreda, 18 decembar 2013 17:27
krađa i bahatost
15. 12.oko 19 sati na izbornom mestu u školi Janko Veselinović u Šumicama na Voždovcu je napravljen pravi skandal.Naime pojavio se jedan samouvereni i bahati glasač koji je energično zahtevao da glasa iako je bio obeležen da je već glasao kako ga je detektovao skener.Onda je on počeo da viče kako nije glasao nego je poprskan na drugom biračkom mestu jer je pogrešio biračko mesto.Nisu hteli da ga puste a onda je on počeo da viče i da preti kako će da poništi rezultate sa tog biračkog mesta.Vikao je busajući se da je on advokat Milan Zelen i da može da poništi izbore.Na pitanje kako je uopšte poprskan sprejom ako nije glasao i prethodno prošao identifikaciju on je odgovarao drekom da nije on kriv i nastavio sa pretnjama.Oni su mu odgovorili da treba onda da ide na prethodno mesto i da se tamo žali ali on nije odustajao.Interesantno pitanje je kako to da ovaj drski bahati čovek nije znao gde mu je izborno mesto? Da li su stranački jurišnici prijavili svoje članove
Preporuke:
1
0
70
sreda, 18 decembar 2013 17:56
krađa i bahatost nastaval
Da li su stranački jurišnici prijavili svoje članove na voždovačke adrese i onda im omogućili da glasaju na mnogo mesta istovremeno?
Nema drugog objašnjenja. Sve im se može.
Gorepomenuti advokat je član sns-a u sastavu je saveta za pravna pitanja sns Beograd i predsednik komisije za praćenje finansiranja stranaka takođe ovaj tip je i lični advokat Tome diplome. Pokrenuo je tužbu protiv "Kurira" zato što su raskrinkavanjem tomine "diplome" izvrgli poruzi njegov lik i delo kao i celu stranku.Kao odštetu je tražio čak 200 miliona dinara.
Ljudi ne izlaze na izbore jer ne veruju da su izbori legitimni i da imaju za koga da glasaju. Ne veruju da su izbori pošteni i da mogu da budu pošteni. Nema legitimnosti sa 36 % izlaznosti. Odnosno to je vrlo jadna pobeda. Svi koji su za SNS, odnosno koji imaju neki interes, a moraju da ga imaju jer im oni SNS daju posao, su glasali za SNS, a svi ostali 87% koji su protiv SNS nisu glasali.
Od tih 36% ovi belosvestski izdajnici su dobili 50% glasova, što znači da je za njih efektivno glasalo 18% upisanih. Dakle, članovi stranke sa familijama, prijateljei, "kumovi", lokalna plaćena bulumenta i ostali korisni šljam. Plus naštampani listići za ubacivanje u kutije, zatim kupovina glasova "za zejtin" i ostale potrebštine, bratija koja ide od sokaka do sokaka i trenira strogoću i tsl.
I definitivno, nisu nam problem ovi zapadni plaćenici iz SNS-a i ostalih kvinslinških stranaka, već oni koji se i dalje zaluđuju nekakvom opozicionom borbom i nadanjima u preokret (Dveri, SRS, DSS...) u uslovima diktature, pogaženog Ustava, medijske torture, laži, medijskog mraka, igrajući upravo po pravilima državoubica i dajući im time i legalitet i legitimitet.
Druga, važnija činjenica je da će ovi izbori oterati SNS u vanredne parlamentarne izbore (osim ukoliko zapad to ne zabrani), onda borba tek predstoji, postaće sve više alavi, šuplji iznutra, a naše je da se borimo, da pokrenemo ostalih 80% ljudi, a pogotovo one dve trećine koje trenutno ne glasaju...
Sada smo vidim zreli za debelu kataklizmu.
Zaista veličanstvena, ja bih dodao čudesna. SNS je već neko vreme na vlasti u Voždovcu i tu je teška kolotečina - nikakva posebna razlika u odnosu ne rpethodnu vlast se ne prepoznaje, a postoje snažne indiciej da su izvršene ozbine pronevere u opštinskoj kasi (naduvane fakture, stranačka zapošljavanja, angažovanje prijateljskih firmi itd). Jednom rečju samo čudo može da objasni zašto građani rade ako ne direktno na svoju štetu a ono ne na svoju korist. Barem na lokalnom nivou mogu sami nešto da probaju da promene.
Trebalo bi naprednjaci što pre da raspiši parlamentarne izbore, jer ako sami zauzmu/preuzmu/osvoje vlast to je šansa da se što pre pokažu u pravoj nesposobnosti (ko hoće da brani dosadašnju politiku vlade treba mu ozbiljna verbalna akribija jer je praktično potpuno podbacila) i da ih onda lepo smaknemo. Ovako će da glume poluopoziciju, aferaše, glumataju i tako godinama.
Najpozitivnije u celoj ovoj stvari je to što je veći procenat onih koji nisu glasali,
Mićunović:
Vladaće SNS sa 15% građana ako ste osvojili 50%.
- i ostali samo-utešitelji.
- Gospodo, so sprach Vuk Drašković - pa sad vidi gde je. Taj je posle svakih izbora sabirao sve koji nisu glasali za Miloševića i dokazivao da su svi oni u stvari za njega, Vuka?! Kuravte logika. Jok more - koliko izađe da izađe, procenti su manje - više isti. SNS će sam formirati vlast - gde ćeš jači rezultat od toga? To je samo Sloba na početku karijere mogao. A za nezadovoljne: `teli ste kapitalizam (i demokraciju) - evo vi gi!
U Odzacima Dveri+DSS+Srpska Krajina svega 4%.
Svaka cast patriote, svaka cast!
Neka DSS nastavi da se pridrzava postenih pravila k'o pijan plota a Dveri neka i dalje tamburaju o GMO-u, peder balu i porodici dok Vucic ne dobaci do 80% pa i posle toga nastavite po starom.
O SRS-u necu da trosim reci.
Time sam ovde navukao bes i uvrede, što mi ne smeta mnogo; imam satisfakciju u tome što sam u pravu.
Ovi izbori mi daju za pravo (da sam u pravu), jer je SNS, sa nikakvim rezultatima, "odrao" sve ostale; kukanje na slabu izlaznost ne pokriva poraz, samo ga čini težim.
Izgubiti od mlitavog SNS sa ovakvom razlikom prilično je poniženje; to je posledica potpune bezidejnosti obe grane opozicije, i velike urušenosti poverenja u manje- više sve stranke u političkoj gami.
Krajnje je vreme da se otvori jedna ozbiljna i racionalna diskusija o ovoj temi, lišena žustrih reakcija, i pod pažljivom moderacijom samog Uredništva NSPM, koji može i treba da se postavi kao stožer nekog takvog poduhvata (ja bolje za to ne vidim).
Nije prekasno; nije ni kasno.
Za to je samo- krajnje vreme...
Evo jedne, naoko, neprimerene analogije:
Ako si nekoj banci dužan hiljadu evra(dolara...), onda imaš problem. Ako si joj dužan 100 hiljada evra, onda banka ima problem!
Ako partija Rasima Ljajića na Voždovcu ima više glasova od DSS-a, Dveri, Radikala ... - onda Srbija ima problem!
Slažem se.
Čestitamo, Srbi braćo sve sedam dahija...
Ne može se protiv takvih dobiti igra 'sa finim manirima ' i u rukavicama .
Metodi , od kupovine glasova , preko medijske blokade do najprizemnijih laganja su osnovni arsenal svih pobednika do danas ....pričati o nekom poštenju i patriotizmu sa takvima je kontraproduktivno ...neprijatelja treba tući sa oružjem koje on koristi .
ja nisam fin prema klošarima ....
Koliko je moj metod ispravan pokazuju i zadnja nastupanja ruskog ambasadora koji je
E tako ja recimo zameram patriotskom bloku na finoći u momentu kad imaju naspram sebe sam ološ .
Pa neće pasti kruna sa glave Samardžiću da usred skupštine opsuje majku izdajničku onima tamo ....uz opasku da ga mogu kazniti samo ako se dokaže da nisu izdajnici ....a to treba da odluči onaj sud ...nema ništa od finoće , treba se spustiti na njihov nivo.
Dačić pre neki dan izjavi da ga u Briselu ucenjuju i prete , pa što ne kaže javno o kojima se ucenama radi , možda su stvarno neke žestoke pa ti potezi koje vuče možda su u stvari najbolji .....neka kaže a ne da mislimo da je izdajnik .
Druga stvar su ulaganja Kineza , i to sam govorio i pisao da je naš /ekonomski /spas u Kini jer imaju pare i hoće da investiraju i ne postavljaju mnogo podpitanja , a plus imamo sa njima prijateljkske odnose .....STO PUTA SAM PISAO DA RUSI NEMAJU TE PARE KOJE NAM TREBAJU i sto puta dobijao minuse ...ali realnost je takva , od Rusa nema neke finansijske vajde , ali možemo imati i imamo neviđenu podršku koja se ne može platiti ni sa kakvim novcem ...
Arapi , arapsko proleće još nije gotovo , a mi imamo takav kredit kod njih da će to biti za udžbenike .....arapski slom je zaustavljen u Egiptu i po malo u Siriji .....ajde da se vratim na kao što reče Dačić , pretnje i ucene ......samo nebo zna šta su to Rusi rekli ili obećali onima što su gotovo sve pripremili za napad na Siriju .....ja to jednostavno ne mogu da zamislim
- Toliko sam uništio Srbe da se neće oporaviti 80 godina posle moje smrti.
Ja na izbore ne izlazim do oslobođenja. I da istaknem da se Srbi nikad neće sami osloboditi bez pomoći Rusa. Ovo pišem samo iz razloga da ostane zapisano da je postojao jedan koji je na vreme upozorio na ono što dolazi. Ko želi da laže sebe i druge neka laže. U svakom slučaju budimo spremni na potpuni državni i nacionalni fijasko.
EU čestita Nikoliću pobedu na "demokratskim" izborima 3 sata pre zatvaranja glasačkih mesta. Ovaj objavljuje da su izbori pokradeni, jer nije bio siguran da ga neće EU prevariti. Digne se halabuka o džakovima listića u kontejnerima za smeće i nikom ništa. Kome je u interesu da u ovako nečemu učestvuje i koliki iluzionista treba čovek da bude da bi poverovao u neke promene na bolje po Srbe?
Država je pred bankrotom, i svakim danom u svakom pogledu postaje stanje sve gore i gore, a "narod" bira baš te. SNS, kao, pobedi, a onda u vlast dovodi kadar DS-a i LDP-a.
Kako radite, tako ce vam biti.
Nažalost niste u pravu, 40% je sasvim korektna izlaznost za lokalne izbore koji su raspisani pojedinačno.
Medijska mašinerija finansirana i ustrojena od zapada je svest ovog naroda je samlela.
SNS ako ovako bude prošla na opštim izborima (što ovaj rezultat najavljuje) će imati apsolutni legitimitet ne samo da ovako vodi zemlju već i da krene da preduzima još radikalnije poteze.
Naravno svi skupa ćemo kao narod doći usled toga u situaciju da će nam kola koja već idu nizbrdo u jednom trenutku silno udariti u zid, ali tada će biti kasno-jer će sve biti razbijeno u param parčad.
SRS je sluđena, DSS je sasvim zadovoljna što je čvrsto malo iznad cenzusa a sujeta im ne dozvoljava bilo kakvo udruživanje sa drugim patriotskim snagama, Koštunicin maksimum je povremeno puštanje saopštenja...
Kad sam juče video da je Smilja Avramov stala uz Dveri (zamene najumnija živa Srpkinja), rekao sam to je to. I bilo bi mi drago da se i ljudi iz NSPM povežu sa njima i da krene akcija !
Nažalost, prave alternative nema. Činjenica je da na našoj političkoj sceni postoje samo političke stranke centra i desnice (praćene ultradesnicom koja to nije i ultraliberalima koji to nisu).
Ono što fali i jedino što zaista može da nam omogući neki normalniji život je savremena levica koje, ovde, nema ni u povoju.
Rđosav
Ih, sunce ti žarko, propade mi veselje... - nad`o sam se da će DSS da pandrkne ispod cenzusa.
Meni bar nešto veselja nije propalo ... LDP pandrknuo ispod cenzusa.
… SRS je sluđena,…
Napisao sam kao komentar na jedan predhodni tekst: Kada bi bili PRAVEDNI trebali bi da prihvatimo da je Partija sa predznakom RADIKALNA odlaskom TN iz nje PRESTALA DA POSTOJI JER je TN pri njenom osnivanju (1991 u Kragujevcu) u SRS uneo najveći deo opštinskih odbora Narodne RADIKALNE STRANKE, a VŠ (neregistrovan) SRPSKI Četnički Pokret.
Ono što je ostalo je moglo i da se naziva (nekakvom) Strankom do predsedničkih izbora 2012-te, ali ONA nije mogla da ima u imenu RADIKALNA (otišao TN), niti ČETNIČK(I)A (Momčilo Đujić je VŠ-u oduzeo titulu "vojvode" 1998 godine).
A kada je na ZAPREPAŠĆENjE SVIH, 6.4.2012 VŠ iz Haga izdao NALOG da ispred TAKVE SRS kandidat za PREDSEDNIKA DRŽAVE umesto PREDHODNO OBJAVLjENOG Dr. A. Martinovića bude njegova (Šešeljeva)SUPRUGA Jadranka i kada su ORGANI STRANKE "progutali" OVU BLAMAŽU I TO AMINOVALI postalo je jasno DA TO VIŠE NIJE STRANKA već KOVŠ (Klub obožavalaca VŠ).
Pozdrav iz BJRM
Na žalost Bojane, jesam u pravu. Izlaznost od 40% nije "korektna" i u normalnim zemljama, u normalnim demokratskim vremenima (a demokratija je inače strašna istorijska prevara), takvi izbori bi se ponavljali do izlaznosti od preko 50%.
Sve ispod je nelegitimno.
Izlaznost od 40% bila bi legitimna za drugi krug.
Apsolutno se slažem da je demokratija strašna istorijska prevara, i tačno da je sve ispod 50% izlaznosti nedovoljno za legitimitet.
Slaba izlaznost je javlja u "uređenim zemljama blagostanja" gde je narodu toliko dobro da se preterano ne interesuje za politiku koja je "dosadna".
Ili kao kod nas, gde je narod u potpunoj apatiji i vidi da demokratija ne može ništa novo da mu ponudi osim izbora, gde je stvorena slika da se bira između DS i SNS, i da će svakako sve ostati isto : priče o ulasku u EU, mrcvarenje sa Briselom oko Kosova, nepotizam i negativna selekcija, nezaposlenost male plate, radnička prava u blatu, Mrkuta, Bekuta, JeLLena, Tasovac, Sneki Dakić ...
Nažalost ovo nisu normalna vremena nego vremena gde se i 15% na izborima u KM prihvata za validno i gde se na glasanje ide u koloni sa direktorom na čelu i batinašima na začelju...
Panta
Ja na izbore ne izlazim do oslobođenja...
Država je pred bankrotom, i svakim danom u svakom pogledu postaje stanje sve gore i gore, a "narod" bira baš te. SNS, kao, pobedi, a onda u vlast
Dok je nama ovakvih kao Panta i biće nam ovako. Kaže čovek da ne izlazi na izbore do oslobođenja, dok nas Rusi ne oslobode. A on će dotle da sedi kući i piše komentare (koja je svrha piskaranja ako se nešto konkretno ne radi i da SVOJ DOPRINOS), ali neće da glasa! A na kraju kaže kako "narod" glasa za SNS i stanje je sve gore! A ti Panto, ti nisi deo naroda? Čeka Panta da "narod" izglasa patriote, pa će im se i on priključiti, KAD POBEDE! I još dobije 10 pluseva bez minusa (osim mog)!?
Na žalost, Panta je solidno proučio "učiteljicu života" koja govori u moju korist. Ostavljam vama iz ovih patriotskih partija sa 3,6% i 6,0% glasova da menjate okupaciju putem "demokratskog glasanja". Ipak nisam toliko naivan. Jesi li video da je na Kosmetu dovoljno za legitimnost izbora da na njih izađe 18% birača? Ako zatreba isto će biti i u Srbiji. Zato ti samo uživaj u demokratiji EU i bezuspešnim izlascima na izbore do smrti. Meni pluseve, verovatno, daju ljudi koji razumeju stvari realno i koji znaju kako se dešavaju promene u nekom društvu. A, iskreno rečeno, ni od pluseva ni od minusa nemam neku korist,niti na njih obraćam pažnju. Ovim putem iznosim neke činjenice koje pokazuju apsurdnost stanja srpskog duhovnog bića, odnosno potpunu duhovnu propalost srpskog društva.
Voleo bih da se moje predviđanje ne ostvari, već tvoje. Daj Bože.
Sve, sve, čak i Don Corosio, ali ipak je Vučić VRH kad "IZRAČUNA" da je 36% izlaznosti od 150000 glasača na Voždovcu "TAČNO" 100000!?!?!?!?
- Greška si. Mislim da ti se (u nemoći i ozlojeđenosti) potkrala logička greška. Mislim da je Gospodar Vučić nešto prozborio o 100 tisuća glasača računajući sve tri općine. Brza procena: Voždovac 150 puta 0.4 jednako 60 tisuća, plus Odžaci reda 20 tisuća, plus Kostolac - ete ti ga - u prvoj aproksimaciji - nekih 100 tisuća. Ne traži dlaku u jajce - to ti je to...
A ja čuvam onaj šampanj, za sledeću priliku, kad će DSS i zvanično da potone. Pevaću im prigodnu pesmicu: The Night They Drove Old Dixie Down, - eve podseti se... http://www.youtube.com/watch?v=C_ksYL26lZE
- Ovde si u pravu. Kako propade Komunizam - propade i srpski duh. Jesi skoro čuo dobar politički vic? - dobru disidentsku radio-predstavu `a-la` Indeksovo radio - pozorište? - nema ni da čuješ. A ni Srpska nova godina se više ne slavi. Nema draži. Mnogo je bilo lepše kad je bila - malo onako, hmmm - subverzivna.
Pantelijo? - će pravimo Komunizam od blata. Saglasan?
Slažem se.
Slaže se svako ko razumno sagledava stanje, a sad pogledajte- jedino Vi i ja tako mislimo.
Evo, ostali- po starom.
nemoj mene uvlačiti u satanizam.
Kada je Marks završio srednju školu, u karakteristici pod "verska znanja" je napisano: Njegovo poznavanje hrišćanske doktrine i morala su veoma jasni i opravdani. On u izvesnoj meri zna istoriju hrišćanske crkve.
Posle poznanstva s M. Hesom je napisao poemu "Oulanem." Oulanem je izvrtanje svetog imena, anagram od Emanuel, biblijsko ime Isusa Hrista, što u hebrejskom znači "Bog sa nama".
Prvo troje dece su mu umrli zbog neishranjenosti, iako je imao primanja iznad nemačkog proseka.
Marksova kćerka Eleonora udala se za Edvarda Avelinga, najboljeg prijatelja Ani Bizand, koja je bila jedan od osnivača teozofije. Eleonora je, nakon što se njena sestra Laura i njen muž, sociolog Lafarg, zajedno s dvoje njihove dece izvršili samoubistvo, imala nameru da i ona izvrši samoubistvo s mužem Edvardom, ali je ubrzo umrla, što ju je sprečilo u nameri.
Da li ti vidiš u kakvoj su porodici odrasla ova deca? E, taj je tvorac ideja za kojim su krenuli Rusi i Srbi.
SNS je ocigledno postao istovremeno i vlast i opozicija. Ovakav visok rezultat SNS-a je zapravo rezultat krize vodje. Posle 5. oktobra i pada Slobodna Milosevica, ovaj narod nije imao adekvatnog vodju, a koliko vidim, to su sada pokazali ovi izbori. Posle 5. oktobra i dolaska DOS-a na vlast, u Srbiji je zavladalo dvovlasce, a moze se reci i visevlasce. To je onaj isti sindrom SPS-a iz 1990-e kada se Milosevic nametnuo kao jedini i neprikosnoveni vodja i DOS-a kada je Kostunica izbacen u prvi plan, ali je tada pravi vodja iz senke bio Djindjic. Ova situacija sa SNS-om je vise slicna sa ovom prvom varijantom kada je Milosevic fakticki postao gospodar zivota i smrti svih Srba u Srbiji, dok je u drugoj varijanti odmah po padu Milosevica doslo do podele izmedju Kostunice i Djindjica zbog toga sto Kostunica nije zeleo samo da statira i bude Djindjicev paravan za laksi dolazak na vlast. Nastavak.
Nakon Djindjicevog ubistva, Kostunici je ostao potpuno slobodan prostor jer se ostatak DOS-a ubrzo raspao, a i DS se nasao u potpunom rasulu. Medjutim, on takvu priliku nije iskoristio i doslo je do visevlasca, gde je svako za sebe vodio svoju politiku. Ubrzo su niizcega Radikali izbili u prvi plan, a ostale sitnije vodje su ostale kao jedina opcija Kostunici da sklepa kakvu-takvu vladu. On ni to nije uspeo da odrzi, vec mu se Tadic i oporavljeni DS ponovo nasao kao prepreka, od koga je na kraju i stradao. Nakon Nikolicevog i Vucicevog puca u SRS-u, njih dvojica su mu odvukli vise od pola birackog tela. Previse je kalkulisao i na kraju ostao samo olupina od policara. Nakon propasti Kostunice i Radikala, Srbija je dovedena u sizofreno stanje gde se nezna ni ko pije ni ko placa.
- ma nemoj ti meni `fan` - nisam ja ničiji fan, nego ja imam fanove. I ti si jedan od. Nego - matematika: znaš li ti šta znači: `važeće cifre`? Vidiš da je Prvi sasvim ofrlje izbacio broj sa samo jednom važećom cifrom: 100 000. To ti je kao procena Mlečnog puta: prečnik - 100 000 svetlosnih godina, broj zvezda - 100 000 000 000. Dakle - samo jedna važeća cifra, i to jedinica - znači da nismo u stanju da izmerimo ove veličine nikako do samo do na - red veličine.
Dakle: 100 000 je odlična procena Prvog, a glavni dokaz je tvoja uzaludna matematika sa sledećim rezultatom: (kukuruz: )"u te tri opštine izašlo je oko 86700 i glasovalo je njih oko 43300!?" Pa to je to. Upravo si pokazao da je glasalo reda 100 000 ljudi, od kojih pola za SNS. Samo nepismeni bi pravili pitanje o razlici 100 000 i 86 700. Samo oni koji nikad nisu čuli za sigurne cifre i prve aproksimacije. Stvarno, šta si imao iz matematiku? Dvojčicu, a?
Tadic se pokusao nametnuuti kao apsolutni gospodar, ali je svoju vlast odrzavao na silu i bez trunke autoriteta. Tako da se nasao u zavisnosti od Dacica koji mu je kasnije okrenuo ledja jer je umislio da je mnogo vazan. Gotovo mrtav i unisten SPS uz pomoc malih aparatcika Palme i Krkobabica, podigao se iz pepela i nametnuo se kao neizbezan faktor i most za sastav vlade bez koga se nemoze. Dacic je dosao u takvu poziciju da moze da trguje i ucenjuje, pa je odlucio da takvu svoju poziciju maksimalno kapitalizuje polozajem premijera. Medjutim, takvo njegovo ponasanje mu se olupalo i trenutno mu se olupava o glavu. Svejedno, on je doziveo svoj trenutak slave i njemu (koliko mozemo da vidimo) dolazi kraj. Vucic za razliku od Djindjica nije se u izbornim kampanjama (osim za gradonacelnika) nrsto narocito isticao, ali je na slican nacin dosao u ovu poziciju maksimalno iskoristivsi Nikolicevu pobedu na predsednickim izborima i Daciceve kalkulacije tokom sastava vlade.
Nema drugog objašnjenja. Sve im se može.
Gorepomenuti advokat je član sns-a u sastavu je saveta za pravna pitanja sns Beograd i predsednik komisije za praćenje finansiranja stranaka takođe ovaj tip je i lični advokat Tome diplome. Pokrenuo je tužbu protiv "Kurira" zato što su raskrinkavanjem tomine "diplome" izvrgli poruzi njegov lik i delo kao i celu stranku.Kao odštetu je tražio čak 200 miliona dinara.