Најпозитивније у целој овој ствари је то што је већи проценат оних који нису гласали, или је реално барем исти као и проценат изашлих гласача за системске странке. То показује да озбиљна опозиција, која још није на видику, има позамашан резервоар гласова и поред медија ала Гебелс.
Препоруке:
120
7
2
недеља, 15 децембар 2013 23:25
Dobrivoje
A koliko glasova je dobila Vjerica Radeta?
Препоруке:
23
63
3
недеља, 15 децембар 2013 23:26
Мићуновић
Реална слика Београда и Србије. Изашло 30% бирача. Владаће СНС са 15% грађана ако сте освојили 50%. Гласали су само запослени у странкама, у јавним клозетима, скупштинама, гласала је власт, јер мора. Народ је бојкотовао изборе, као на Косову и Метохији. Време је да народ дигне устанак, а не за парламентарне изборе. Нисмо ми будале. Све је транспарентно.
Препоруке:
165
10
4
недеља, 15 децембар 2013 23:30
Брада
Сваки народ заслужује власт какву има.
Препоруке:
117
6
5
недеља, 15 децембар 2013 23:34
Гале
Има ли наде за нас?
Препоруке:
72
4
6
недеља, 15 децембар 2013 23:34
Србин
Без могућности да све стране у борби за власт ИМАЈУ исту могућност приказивања стварности и објашњавања разлога за такву стварност, резултати избора су ЈЕДИНО ПОКАЗАТЕЉ МРАКА У СРБИЈИ, ПОКАЗАТЕЉ НЕПОСТОЈАЊА СТВАРНЕ СЛОБОДЕ У СРБИЈИ.
Препоруке:
92
4
7
недеља, 15 децембар 2013 23:36
синиша
НИ 60 %, а камоли 50% од 36% није потврда легитимности власти СНС. Та власт јесте легална, изабрана је од већине изашлих бирача, али није легитимна. 13% или 15% у најбољем случају не представља легитимну већину.
Људи не излазе на изборе јер не верују да су избори легитимни и да имају за кога да гласају. Не верују да су избори поштени и да могу да буду поштени. Нема легитимности са 36 % излазности. Односно то је врло јадна победа. Сви који су за СНС, односно који имају неки интерес, а морају да га имају јер им они СНС дају посао, су гласали за СНС, а сви остали 87% који су против СНС нису гласали.
Препоруке:
94
7
8
недеља, 15 децембар 2013 23:39
Анонимус
А и тај Вождовац, шта ће нам?
Препоруке:
17
37
9
недеља, 15 децембар 2013 23:41
Рђосав
Их, сунце ти жарко, пропаде ми весеље... - над`о сам се да ће ДСС да пандркне испод цензуса. Са неких 9% сишли су на 6%, држе нос изнад воде. Нема везе - мораћу да сачекам следеће изборе, трендови су повољни... - хехе.
Препоруке:
21
101
10
недеља, 15 децембар 2013 23:46
Горан Јевтовић
Изашло свега 36 % грађана што је показатељ да је ипак већина Срба свесна провизоријума који се зове: демократија, гласање, странке, изборна воља, власт... и да резонује у стилу "не интересује ме више ништа".
Од тих 36% ови белосвестски издајници су добили 50% гласова, што значи да је за њих ефективно гласало 18% уписаних. Дакле, чланови странке са фамилијама, пријатељеи, "кумови", локална плаћена булумента и остали корисни шљам. Плус наштампани листићи за убацивање у кутије, затим куповина гласова "за зејтин" и остале потребштине, братија која иде од сокака до сокака и тренира строгоћу и тсл.
И дефинитивно, нису нам проблем ови западни плаћеници из СНС-а и осталих квинслиншких странака, већ они који се и даље залуђују некаквом опозиционом борбом и надањима у преокрет (Двери, СРС, ДСС...) у условима диктатуре, погаженог Устава, медијске тортуре, лажи, медијског мрака, играјући управо по правилима државоубица и дајући им тиме и легалитет и легитимитет.
Препоруке:
108
16
11
недеља, 15 децембар 2013 23:46
Veritas Triumphus
E,moja srbijo, kome ti dajes glasove....mislim da je ovo dno dna.....iskreno do septembra mislim da cu uspeti da sve ovo ovde napustim....ovo vise nije drzava, ovo je olupina odakle treba bezati...ljudi koji planiraju da otpuste i ovo sto je ostalo da radi, ljudi koji su se odrekli 15% teritorije dobijaju preko 50% glasova....znaci, sto si losiji, to imas vise glasova....kakav je ovo narod?
Препоруке:
75
8
12
недеља, 15 децембар 2013 23:47
Никола
Пре него што неко помисли да очајава због оваквих резултата, треба истаћи да је ситуација овде слична као и у Земуну, а то је да реална подршка СНС-у износи до 20% укупног броја грађана, и то све са кромпирима и осталим помагалима којима су куповали гласове.
Друга, важнија чињеница је да ће ови избори отерати СНС у ванредне парламентарне изборе (осим уколико запад то не забрани), онда борба тек предстоји, постаће све више алави, шупљи изнутра, а наше је да се боримо, да покренемо осталих 80% људи, а поготово оне две трећине које тренутно не гласају...
Препоруке:
66
5
13
недеља, 15 децембар 2013 23:58
СНС = ДС
Ово је још један доказ да Србија срља ка потпуном самоуништењу. Медијска блокада, напредњачка агресивност, идаја елите и катастрофална образовна структура становништва кумују оваквом стању. Још једном се уверавам да излаза нема.
Препоруке:
64
4
14
понедељак, 16 децембар 2013 00:00
Slavisa
E ako je 60 posto za nazadnjake, onda sutra slobodno mogu da kazu "Dobar dan bedo".
Препоруке:
48
3
15
понедељак, 16 децембар 2013 00:05
Бојан, Приштина
Реално луд смо народ, често смо пута у новијој историји овако пркосили логици да би нас потом задесила катаклизма која би нас призвала разуму.
Сада смо видим зрели за дебелу катаклизму.
Препоруке:
65
4
16
понедељак, 16 децембар 2013 00:05
Заиграли
Небојша Стефановић: Величанствена победа, време за ванредне парламентарне изборе
Заиста величанствена, ја бих додао чудесна. СНС је већ неко време на власти у Вождовцу и ту је тешка колотечина - никаква посебна разлика у односу не рпетходну власт се не препознаје, а постоје снажне индициеј да су извршене озбине проневере у општинској каси (надуване фактуре, страначка запошљавања, ангажовање пријатељских фирми итд). Једном речју само чудо може да објасни зашто грађани раде ако не директно на своју штету а оно не на своју корист. Барем на локалном нивоу могу сами нешто да пробају да промене.
Требало би напредњаци што пре да распиши парламентарне изборе, јер ако сами заузму/преузму/освоје власт то је шанса да се што пре покажу у правој неспособности (ко хоће да брани досадашњу политику владе треба му озбиљна вербална акрибија јер је практично потпуно подбацила) и да их онда лепо смакнемо. Овако ће да глуме полуопозицију, афераше, глуматају и тако годинама.
Препоруке:
62
4
17
понедељак, 16 децембар 2013 00:11
lesak kim
Jaoj Srbijo kukala ti majka sa ovima na vlasti,zar su ti oci vezane Srbijo.Katastrofa.
Препоруке:
43
2
18
понедељак, 16 децембар 2013 00:27
Дринко Кончаревић
Већина није изашла. Тиме је признала пораз односно победу мањине. Своју победу мањина је већини натакла на нос. Проблем је да се овакво понашање може поновити и на референдумима о промени Устава, уласку у "еу" и НАТО. После ће нам ђаво бити крив. Пре неки дан споменуо сам хрватско искуство. И тамо је мањина донела одлуку да се уђе у "еу". Сада Хрвати који нису изашли на гласање, протестују. Надам се да ће ова два примера бити лекција а ко не, нико нема право да се буни.
Препоруке:
48
2
19
понедељак, 16 децембар 2013 00:30
ništa dobro od ovog naroda
Izdajnici likuju zahvaljujući ponižavajućem bauljanju naroda spremnog da danas pljune a sutra poliže kao da je to ništa!
Препоруке:
39
2
20
понедељак, 16 децембар 2013 00:35
Пеђа
ОК, већина народа жели СНС на власти. Нека им и власт и већина. Ми, остали, будимо бар богата мањина. Нема очаја, од сутра максимална штедња, сав вишак динара у девизе. Тако сигурно свако од нас добија у ова мрачна времена. Пребрајаћемо се ускоро.
Препоруке:
37
3
21
понедељак, 16 децембар 2013 00:45
Рђосав
Дејко:
Најпозитивније у целој овој ствари је то што је већи проценат оних који нису гласали,
Мићуновић:
Владаће СНС са 15% грађана ако сте освојили 50%.
- и остали само-утешитељи.
- Господо, so sprach Вук Драшковић - па сад види где је. Тај је после сваких избора сабирао све који нису гласали за Милошевића и доказивао да су сви они у ствари за њега, Вука?! Куравте логика. Јок море - колико изађе да изађе, проценти су мање - више исти. СНС ће сам формирати власт - где ћеш јачи резултат од тога? То је само Слоба на почетку каријере могао. А за незадовољне: `тели сте капитализам (и демокрацију) - ево ви ги!
Препоруке:
23
41
22
понедељак, 16 децембар 2013 00:52
Deprimirani srpski rodoljub
Dveri 3,7 % na Vozdovcu (i to u brojnoj koaliciji) a DSS osvojio manje cak i od SDPS-a Rasima Ljajica!
U Odzacima Dveri+DSS+Srpska Krajina svega 4%.
Svaka cast patriote, svaka cast!
Neka DSS nastavi da se pridrzava postenih pravila k'o pijan plota a Dveri neka i dalje tamburaju o GMO-u, peder balu i porodici dok Vucic ne dobaci do 80% pa i posle toga nastavite po starom.
O SRS-u necu da trosim reci.
Препоруке:
78
3
23
понедељак, 16 децембар 2013 01:27
фристајло
Већ неко време говорим како је патриотски фронт слаб, а и зашто је тако.
Тиме сам овде навукао бес и увреде, што ми не смета много; имам сатисфакцију у томе што сам у праву.
Ови избори ми дају за право (да сам у праву), јер је СНС, са никаквим резултатима, "одрао" све остале; кукање на слабу излазност не покрива пораз, само га чини тежим. Изгубити од млитавог СНС са оваквом разликом прилично је понижење; то је последица потпуне безидејности обе гране опозиције, и велике урушености поверења у мање- више све странке у политичкој гами.
Крајње је време да се отвори једна озбиљна и рационална дискусија о овој теми, лишена жустрих реакција, и под пажљивом модерацијом самог Уредништва НСПМ, који може и треба да се постави као стожер неког таквог подухвата (ја боље за то не видим).
Није прекасно; није ни касно.
За то је само- крајње време...
Препоруке:
48
6
24
понедељак, 16 децембар 2013 02:23
đoko
To je neka trula pobeda,kao tim koji nema protivnika pa da 50 golova u nebranjenu mrežu i to se piše kao službeni rezultat.Kad je neko pravi pobednik,skineš mu kapu i ako nisi na njegovoj strani,ali ovo je nekako jalovo,bolesno.I ti ljudi koji su glasali vidi se da su očajnici inače bi i oni ostali kod kuće kad već nema ništa bolje u ponudi.
Препоруке:
13
2
25
понедељак, 16 децембар 2013 02:28
Влада, Србија
@Deprimirani srpski rodoljub
Ево једне, наоко, непримерене аналогије:
Ако си некој банци дужан хиљаду евра(долара...), онда имаш проблем. Ако си јој дужан 100 хиљада евра, онда банка има проблем!
Ако партија Расима Љајића на Вождовцу има више гласова од ДСС-а, Двери, Радикала ... - онда Србија има проблем!
Препоруке:
41
2
26
понедељак, 16 децембар 2013 08:32
Бели Орао
""Фристајло.
Слажем се.
Препоруке:
12
1
27
понедељак, 16 децембар 2013 08:46
Виде Даничић
По истој изборној логици и изборном механизму и Срби на Косову и Метохији су гласали за излазак из отаџбине Србије и припајање шиптарској органској и тзв. Косови...
Честитамо, Срби браћо све седам дахија...
Препоруке:
23
1
28
понедељак, 16 децембар 2013 09:01
Lola
situacija je poprilično jasna , bar mene što se tiče .....od pada Miloševića , koji je takođe bio proizvod gole sile i lopovluka , sve do danas situacija se nije promenila ......na vlasti su oni koji pokazuju veći stepen pokvarenosti i primenjuju silu bez pardona .
Ne može se protiv takvih dobiti igra 'sa finim manirima ' i u rukavicama .
Metodi , od kupovine glasova , preko medijske blokade do najprizemnijih laganja su osnovni arsenal svih pobednika do danas ....pričati o nekom poštenju i patriotizmu sa takvima je kontraproduktivno ...neprijatelja treba tući sa oružjem koje on koristi .
ja nisam fin prema klošarima ....
Koliko je moj metod ispravan pokazuju i zadnja nastupanja ruskog ambasadora koji je
Препоруке:
23
4
29
понедељак, 16 децембар 2013 09:13
Lola
Koliko je moj metod ispravan pokazuju i zadnja nastupanja ruskog ambasadora koji je upotrebio za jednog amabasadora porilično oštre reči , na stranu što one verodostojno odslikavaju situaciju ......mogao je ambasador upotrebiti i druge fine reči ali tada ga oni kojima su bile upućene ne bi razumeli .
E tako ja recimo zameram patriotskom bloku na finoći u momentu kad imaju naspram sebe sam ološ .
Pa neće pasti kruna sa glave Samardžiću da usred skupštine opsuje majku izdajničku onima tamo ....uz opasku da ga mogu kazniti samo ako se dokaže da nisu izdajnici ....a to treba da odluči onaj sud ...nema ništa od finoće , treba se spustiti na njihov nivo.
Dačić pre neki dan izjavi da ga u Briselu ucenjuju i prete , pa što ne kaže javno o kojima se ucenama radi , možda su stvarno neke žestoke pa ti potezi koje vuče možda su u stvari najbolji .....neka kaže a ne da mislimo da je izdajnik .
Препоруке:
21
5
30
понедељак, 16 децембар 2013 09:22
телетабис - како повећати излазност
Па када би на листићу писало НИ ЈЕДАН КАНДИДАТ НЕ ЗАСЛУЖУЈЕ МОЈ ГЛАС верујте излазност би била већа од 90%. Ееее само не знам како би резултати изгледали и кад би успели избори у Србији.
Препоруке:
14
2
31
понедељак, 16 децембар 2013 09:24
Lola
Možda po nekad moji komentari izgledaju frustrirajući , ali ja sam porilično miran , čak i kad pišem te poruke , jer po onome šta ja vidim sve ide po planu i predviđanju .....već sam rekao da će arapi da ulažu , po malo što nas vole a po malo i zbog sebe , i ne zato da bi nešto profitirali , nego prvenstveno mislim na šeikov prekid posete Moskvi da bi sačekao vuĆka ....može biti da mu je u Moskvi rečeno ajde tamo i vidi šta možeš da uradiš .
Druga stvar su ulaganja Kineza , i to sam govorio i pisao da je naš /ekonomski /spas u Kini jer imaju pare i hoće da investiraju i ne postavljaju mnogo podpitanja , a plus imamo sa njima prijateljkske odnose .....STO PUTA SAM PISAO DA RUSI NEMAJU TE PARE KOJE NAM TREBAJU i sto puta dobijao minuse ...ali realnost je takva , od Rusa nema neke finansijske vajde , ali možemo imati i imamo neviđenu podršku koja se ne može platiti ni sa kakvim novcem ...
Препоруке:
13
4
32
понедељак, 16 децембар 2013 09:37
Lola
Ja taj odnos sa Rusima vidim kao bratski , dva brata koja možda i ne mogu nešto posebno ekonomski pomoći jedan drugom ali da ću da se pobijem braneći brata u to niko ne treba da sumlja . Da ću da se mešam oko nekih ekonomskih poteza , pa i neću , mogu samo da kažem šta ja mislim i kako mogu da pomognem , a na njemu je da odluši šta će ... pa ako dovede neku kurvu u kuću , šta da mu radim , pa ne mogu da ga se odreknem , ali mogu što šta ružno da mu kažem , i opet braća ....ja mogu ružno da mu kažem ali ću ga opet braniti od drugih ....eto tako ja vidim Kako se Rusi Ponašaju Prema Nama .
Arapi , arapsko proleće još nije gotovo , a mi imamo takav kredit kod njih da će to biti za udžbenike .....arapski slom je zaustavljen u Egiptu i po malo u Siriji .....ajde da se vratim na kao što reče Dačić , pretnje i ucene ......samo nebo zna šta su to Rusi rekli ili obećali onima što su gotovo sve pripremili za napad na Siriju .....ja to jednostavno ne mogu da zamislim
Препоруке:
12
3
33
понедељак, 16 децембар 2013 09:40
Панта
Друг Тито:
- Толико сам уништио Србе да се неће опоравити 80 година после моје смрти.
Ја на изборе не излазим до ослобођења. И да истакнем да се Срби никад неће сами ослободити без помоћи Руса. Ово пишем само из разлога да остане записано да је постојао један који је на време упозорио на оно што долази. Ко жели да лаже себе и друге нека лаже. У сваком случају будимо спремни на потпуни државни и национални фијаско.
ЕУ честита Николићу победу на "демократским" изборима 3 сата пре затварања гласачких места. Овај објављује да су избори покрадени, јер није био сигуран да га неће ЕУ преварити. Дигне се халабука о џаковима листића у контејнерима за смеће и ником ништа. Коме је у интересу да у овако нечему учествује и колики илузиониста треба човек да буде да би поверовао у неке промене на боље по Србе?
Држава је пред банкротом, и сваким даном у сваком погледу постаје стање све горе и горе, а "народ" бира баш те. СНС, као, победи, а онда у власт доводи кадар ДС-а и ЛДП-а.
Препоруке:
20
3
34
понедељак, 16 децембар 2013 10:08
lesak kim
Ne znam sta vise ceka Cedomir Antic iz Naprednog kluba,zasto ne oravi stranku,garantujem da uz jednu skromnu kampanju moze ostvariti zavidan rezultat od kojeg ce se ambasadori zamisliti.
Препоруке:
7
9
35
понедељак, 16 децембар 2013 10:24
Cemu kritika?
Tako uvek biva kada se izbori bojkotuju. Zasto nisu svi izasli na izbore?. Oni koji sebe nazivaju "patriotama", ostali su kod kuce i preuzeli ulogu posmatraca, umesto da su dali svoj glas patriotskim strankama.
Kako radite, tako ce vam biti.
Препоруке:
30
2
36
понедељак, 16 децембар 2013 10:40
Milomir
Kao sto sam rekao prije kad je Nikolic pobjedio, vise od pola Srbije nije ni izaslo na izbore te zbog toga vjerujem da ima nade za Srbiju. I sto bi rekao onaj Amerikanac, there is a lie, then there is a damn lie and then there is a statistics ili tako nekako. Uglavnom, svima je jasno da su to budalastine. Jedino mi je zao sto LDP ima za nijansu vise glasova od Dveri. Danas sam pricao sa jednim Ukrajincem o situaciji u Ukrajini i kad sam ukapirao da je on veci ustasa od mnogih Hrvata, shvatio sam da nije sve ni tako crno u nasoj Srbijici. Pozdrav NSPM od glass half full type of guy. Srbija!!!
Препоруке:
6
3
37
понедељак, 16 децембар 2013 10:47
Sinisa Bogdanovic
Neko iz neznanja, a vecina iz licne koristi - e tako nam propada ova nasa zajednicka kuca sto se zove Srbija! Mala izlaznost samo pogoduje "stranackim" da pobede, steta sto DVERI nisu presle cenzus, ali nema predaje, idemo dalje, moramo pobediti! Ne zbog nas, vec zbog nase dece! Zivela slobodna Srbija!
Препоруке:
3
4
38
понедељак, 16 децембар 2013 10:50
Milentije
Komentatori koji spominju slabu izlaznost kao da nisu pročitali ceo tekst (ili je isti po objavljivanju bio ažuriran). Uglavnom, u Odžacima je izlaznost bila 66%, a SNS je ostvarila sličan rezultat kao i na Voždovcu.
Препоруке:
10
2
39
понедељак, 16 децембар 2013 10:57
Бојан, Приштина
@ Горан Јевтовић
Нажалост нисте у праву, 40% је сасвим коректна излазност за локалне изборе који су расписани појединачно.
Медијска машинерија финансирана и устројена од запада је свест овог народа је самлела.
СНС ако овако буде прошла на општим изборима (што овај резултат најављује) ће имати апсолутни легитимитет не само да овако води земљу већ и да крене да предузима још радикалније потезе.
Наравно сви скупа ћемо као народ доћи услед тога у ситуацију да ће нам кола која већ иду низбрдо у једном тренутку силно ударити у зид, али тада ће бити касно-јер ће све бити разбијено у парам парчад.
СРС је слуђена, ДСС је сасвим задовољна што је чврсто мало изнад цензуса а сујета им не дозвољава било какво удруживање са другим патриотским снагама, Коштуницин максимум је повремено пуштање саопштења...
Кад сам јуче видео да је Смиља Аврамов стала уз Двери (замене најумнија жива Српкиња), рекао сам то је то. И било би ми драго да се и људи из НСПМ повежу са њима и да крене акција !
Препоруке:
18
3
40
понедељак, 16 децембар 2013 10:59
Deda Rale
I izlaznost, i pobeda, i slavlje na ulicama, i tuče, i manipulacije, sve je već viđeno i očekivano.
Nažalost, prave alternative nema. Činjenica je da na našoj političkoj sceni postoje samo političke stranke centra i desnice (praćene ultradesnicom koja to nije i ultraliberalima koji to nisu).
Ono što fali i jedino što zaista može da nam omogući neki normalniji život je savremena levica koje, ovde, nema ni u povoju.
Препоруке:
8
8
41
понедељак, 16 децембар 2013 11:08
Ripanj
Dobro je sto se SNS na vreme ogradila od predsednika opstine Vozdovac za koga su vezane afere.
Препоруке:
2
9
42
понедељак, 16 децембар 2013 11:10
:-)
недеља, 15 децембар 2013 23:41
Рђосав
Их, сунце ти жарко, пропаде ми весеље... - над`о сам се да ће ДСС да пандркне испод цензуса.
Мени бар нешто весеља није пропало ... ЛДП пандркнуо испод цензуса.
Препоруке:
17
2
43
понедељак, 16 децембар 2013 11:16
Shone
Бавићу се само резултатима са Вождовца јер је то ипак најрелевантнији пример како би можда могли да изгледају и резултати на нивоу државе. Дакле, СНС је узео преко 50% и то је то. Нема сад кукања. Жути и црвени су у дебелом паду, Чеда и Динкић испод цензуса и то је добра вест (мада не превише добра ако се узме у обзир снага главне ЕУ странке). И на крају долазимо до патриотских опција. Пре годину и по дана на парламентарним изборима патриотске странке су укупно добиле око 17% (7.5%+4.5%+4.4%) и то је тада деловало као добар потенцијал да се ускоро формира јединствени блок који би на синергетски ефекат и мало јачу кампању ишао сигурно преко 20%, можда и до 25%. До тога није дошло и сада имамо резултат какав имамо на Вождовцу (све 3 листе укупно око 11% од чега две поново испод цензуса). На лидерима ове 3 опције је да се састану и да се договоре. Или ће се ујединити и кренути у борбу, или се неће ујединити и самим тим убрзано нестајати са сцене. Нема трећег!
Препоруке:
16
3
44
понедељак, 16 децембар 2013 11:20
Јован
Избори су показали да двотрећинска већина тј. апсолутна већина и поред медијске хистерије и пумпања и пеглања, схвата да избора нема.Такву власт успоставља окупатор.Не ради се о процентима и бројевима него о људима.Народ је показао да је свестан да је под окупацијом.И власт је свесна да је на танком леду.Па ни једна окупација није трајала до века и Турци су владали 350-400година па опет је дотерало "Цара до дувара".Ово је добра вест,друштво се креће ка освешћењу и ослобођењу.Сасвим извесно иако изгледа да није тако, често је логика устукнула пред животом барем тако историја учи.Оптимиста сам.
Препоруке:
10
3
45
понедељак, 16 децембар 2013 11:47
Sinisa Bogdanovic
@Lola - potpuno ste u pravu, pa ko normalan ocekuje da se "premijer" (ili bilo ko jer su svi isti, samo se rotiraju po foteljama), propudi i kaze: "O narode moj, izvini sto sam te krao, evo necu vise"??? Jednostavno, moramo da ih "ohrabrimo" da sidju sa vlasti! A zna se kako se to radi. Podrska DVERI-ma, samo su suvise "soft".
Препоруке:
9
1
46
понедељак, 16 децембар 2013 11:56
Sinisa Bogdanovic
http://vukajlija.com/zabava/posteri/652599
Препоруке:
1
1
47
понедељак, 16 децембар 2013 12:29
САМО ВАС ГЛЕДАМ (ЧИТАМ) ИЗ БЈРМ
@ Бојан, Приштина@ Горан Јевтовић
… СРС је слуђена,…
Написао сам као коментар на један предходни текст: Када би били ПРАВЕДНИ требали би да прихватимо да је Партија са предзнаком РАДИКАЛНА одласком ТН из ње ПРЕСТАЛА ДА ПОСТОЈИ ЈЕР је ТН при њеном оснивању (1991 у Крагујевцу) у СРС унео највећи део општинских одбора Народне РАДИКАЛНЕ СТРАНКЕ, а ВШ (нерегистрован) СРПСКИ Четнички Покрет.
Оно што је остало је могло и да се назива (некаквом) Странком до председничких избора 2012-те, али ОНА није могла да има у имену РАДИКАЛНА (отишао ТН), нити ЧЕТНИЧК(И)А (Момчило Ђујић је ВШ-у одузео титулу "војводе" 1998 године).
А када је на ЗАПРЕПАШЋЕЊЕ СВИХ, 6.4.2012 ВШ из Хага издао НАЛОГ да испред ТАКВЕ СРС кандидат за ПРЕДСЕДНИКА ДРЖАВЕ уместо ПРЕДХОДНО ОБЈАВЉЕНОГ Др. А. Мартиновића буде његова (Шешељева)СУПРУГА Јадранка и када су ОРГАНИ СТРАНКЕ "прогутали" ОВУ БЛАМАЖУ И ТО АМИНОВАЛИ постало је јасно ДА ТО ВИШЕ НИЈЕ СТРАНКА већ КОВШ (Клуб обожавалаца ВШ).
Поздрав из БЈРМ
Препоруке:
16
4
48
понедељак, 16 децембар 2013 12:33
Дринко Кончаревић
Синоћ је остварена "ПОБЕДА" а данас се у нашу животну колотечину враћа "БЕДА".
Препоруке:
15
1
49
понедељак, 16 децембар 2013 12:45
Горан Јевтовић
Бојан, Приштина
Нажалост нисте у праву, 40% је сасвим коректна излазност за локалне изборе који су расписани појединачно.
На жалост Бојане, јесам у праву. Излазност од 40% није "коректна" и у нормалним земљама, у нормалним демократским временима (а демократија је иначе страшна историјска превара), такви избори би се понављали до излазности од преко 50%.
Све испод је нелегитимно.
Излазност од 40% била би легитимна за други круг.
Препоруке:
13
10
50
понедељак, 16 децембар 2013 12:59
Betelgeuse
Најбоље си сам себе окарактерисао, Рђо. Надам се да си сад срећан јер је твој Вучић победио. Надам се да живиш у Србији и да ћеш пожњети резултате њихове владавине ( а и сви они "незаинтересовани" који остадоше кућама, све најгоре вам желим). Теби, Рђо, није битно то што издаја влада, већ што је ДСС побеђен. Можеш руку под руку са оним терористима јуче што срушише овај сајт.
Препоруке:
25
5
51
понедељак, 16 децембар 2013 13:21
Aca
Svi na obuku za padobrance pa u desant!
Препоруке:
5
3
52
понедељак, 16 децембар 2013 13:22
Бојан, Приштина
@ Горан Јевтовић
Апсолутно се слажем да је демократија страшна историјска превара, и тачно да је све испод 50% излазности недовољно за легитимитет.
Слаба излазност је јавља у "уређеним земљама благостања" где је народу толико добро да се претерано не интересује за политику која је "досадна".
Или као код нас, где је народ у потпуној апатији и види да демократија не може ништа ново да му понуди осим избора, где је створена слика да се бира између ДС и СНС, и да ће свакако све остати исто : приче о уласку у ЕУ, мрцварење са Бриселом око Косова, непотизам и негативна селекција, незапосленост мале плате, радничка права у блату, Мркута, Бекута, ЈеЛЛена, Тасовац, Снеки Дакић ...
Нажалост ово нису нормална времена него времена где се и 15% на изборима у КМ прихвата за валидно и где се на гласање иде у колони са директором на челу и батинашима на зачељу...
Препоруке:
25
1
53
понедељак, 16 децембар 2013 13:43
Betelgeuse
понедељак, 16 децембар 2013 09:40
Панта
Ја на изборе не излазим до ослобођења...
Држава је пред банкротом, и сваким даном у сваком погледу постаје стање све горе и горе, а "народ" бира баш те. СНС, као, победи, а онда у власт
Док је нама оваквих као Панта и биће нам овако. Каже човек да не излази на изборе до ослобођења, док нас Руси не ослободе. А он ће дотле да седи кући и пише коментаре (која је сврха пискарања ако се нешто конкретно не ради и да СВОЈ ДОПРИНОС), али неће да гласа! А на крају каже како "народ" гласа за СНС и стање је све горе! А ти Панто, ти ниси део народа? Чека Панта да "народ" изгласа патриоте, па ће им се и он прикључити, КАД ПОБЕДЕ! И још добије 10 плусева без минуса (осим мог)!?
Препоруке:
14
2
54
понедељак, 16 децембар 2013 13:51
Рајкан
За поробљену свест није вест да је 65-70%% људи бојкотовало изборе (коначно "увећање" процента изашлих је крајње сумњиво), него је спектакуларно то што је од 30-35% изашлих 15-17,5% однело победу. Малоумље и умобоље јевроатлантско! али умобоље које, ако му се не супротставимо, може прогутати здрав разум оних 70%. Избори између родољубља и јевроатлантског конвертитства су избори између живота и сопствене смрти, народе мој! Овде у Београду и Шумадији и Војводини морамо учинити за свој спас нешто активизмом, а не, као у Митровици, бојкотом,
Препоруке:
12
2
55
понедељак, 16 децембар 2013 13:51
thinking maize@ онако, успут, о којечемупретежно о ничему, сад о... МАТЕМАТИЦИ!?
Све, све, чак и Don Corosio, али ипак је Вучић ВРХ кад "ИЗРАЧУНА" да је 36% излазности од 150000 гласача на Вождовцу "ТАЧНО" 100000!?!?!?!? Знате, ПОЛИТИЧКА "статистика" је ЧУДО, али колко видим ППВ ју је БАШ "УНАПРЕДИО"!? Толико и свако добро свима, па и Don Corosiu!
Препоруке:
15
3
56
понедељак, 16 децембар 2013 15:31
конобар
Уши мрдају магарцем. Магарци читају ИНФОРМЕР и сличне новине и верују да ДЕМАГОЗИ нешто раде.И још нешто: професор је пре одласка у ХАГ дисциплиновао РАДИКАЛЕ. Излазност мала, Србија је под допингом.Време је да Воја Коштуница пише књигу:''ЗДРАВО ДРУШТВО''и да ову болест опише у виду дијагнозе.
Препоруке:
8
3
57
понедељак, 16 децембар 2013 15:57
Панта
Док је нама оваквих као Панта и биће нам овако.
На жалост, Панта је солидно проучио "учитељицу живота" која говори у моју корист. Остављам вама из ових патриотских партија са 3,6% и 6,0% гласова да мењате окупацију путем "демократског гласања". Ипак нисам толико наиван. Јеси ли видео да је на Космету довољно за легитимност избора да на њих изађе 18% бирача? Ако затреба исто ће бити и у Србији. Зато ти само уживај у демократији ЕУ и безуспешним изласцима на изборе до смрти. Мени плусеве, вероватно, дају људи који разумеју ствари реално и који знају како се дешавају промене у неком друштву. А, искрено речено, ни од плусева ни од минуса немам неку корист,нити на њих обраћам пажњу. Овим путем износим неке чињенице које показују апсурдност стања српског духовног бића, односно потпуну духовну пропалост српског друштва.
Волео бих да се моје предвиђање не оствари, већ твоје. Дај Боже.
Препоруке:
9
3
58
понедељак, 16 децембар 2013 16:24
Stefan
Rezultati ovih izbora su jezivo losi. Od izlaznosti na Vozdovcu do konacnih rezultata u svim opstinama gde se glasalo. Ne pripadam ni jednoj od opstina u kojima se glasalo ali se secam izbora prosle godine. U mom mestu nije bilo ni priblizno podjednakih uslova za sve stranke ucesnice. Svaka bandera(bukvalno),saobracajni znakovi, fasade zgrada, kapije, prozori, bilbordi, bili su oblepljeni samo plakatima SNS-a.Setite se da su oni u to vreme bili u opoziciji. Druge stranke kao da nisu postojale.SNS aktivisti su danonocno jurcali automobilima,prebrojavali svoje glasace,neutralne podmicivali da glasaju za njih, prelepljivali svoje preko tudjih plakata,kojih je bilo nestvarno malo.Licilo mi je sve to na najezdu skakavaca. Takva agresivnost jedne stranke, moze se reci osionost, nije vidjena jos od kampanje Arkana i njegove SSJ devedesetih godina proslog veka.
Препоруке:
10
4
59
понедељак, 16 децембар 2013 20:55
Рђосав
thinking maize о... МАТЕМАТИЦИ!?:
Све, све, чак и Don Corosio, али ипак је Вучић ВРХ кад "ИЗРАЧУНА" да је 36% излазности од 150000 гласача на Вождовцу "ТАЧНО" 100000!?!?!?!?
- Грешка си. Мислим да ти се (у немоћи и озлојеђености) поткрала логичка грешка. Мислим да је Господар Вучић нешто прозборио о 100 тисућа гласача рачунајући све три опћине. Брза процена: Вождовац 150 пута 0.4 једнако 60 тисућа, плус Оџаци реда 20 тисућа, плус Костолац - ете ти га - у првој апроксимацији - неких 100 тисућа. Не тражи длаку у јајце - то ти је то...
А ја чувам онај шампањ, за следећу прилику, кад ће ДСС и званично да потоне. Певаћу им пригодну песмицу: The Night They Drove Old Dixie Down, - еве подсети се... http://www.youtube.com/watch?v=C_ksYL26lZE
Препоруке:
5
5
60
понедељак, 16 децембар 2013 21:17
Рђосав
Панта:
Овим путем износим неке чињенице које показују апсурдност стања српског духовног бића, односно потпуну духовну пропалост српског друштва.
- Овде си у праву. Како пропаде Комунизам - пропаде и српски дух. Јеси скоро чуо добар политички виц? - добру дисидентску радио-представу `а-ла` Индексово радио - позориште? - нема ни да чујеш. А ни Српска нова година се више не слави. Нема дражи. Много је било лепше кад је била - мало онако, хммм - субверзивна.
Пантелијо? - ће правимо Комунизам од блата. Сагласан?
Препоруке:
3
8
61
понедељак, 16 децембар 2013 21:37
фристајло
Бели Орао
""Фристајло.
Слажем се.
Слаже се свако ко разумно сагледава стање, а сад погледајте- једино Ви и ја тако мислимо.
Ево, остали- по старом.
Препоруке:
2
0
62
понедељак, 16 децембар 2013 21:48
Панта
Рђо,
немој мене увлачити у сатанизам.
Када је Маркс завршио средњу школу, у карактеристици под "верска знања" је написано: Његово познавање хришћанске доктрине и морала су веома јасни и оправдани. Он у извесној мери зна историју хришћанске цркве.
После познанства с М. Хесом је написао поему "Оуланем." Оуланем је извртање светог имена, анаграм од Емануел, библијско име Исуса Христа, што у хебрејском значи "Бог са нама".
Прво троје деце су му умрли због неисхрањености, иако је имао примања изнад немачког просека.
Марксова кћерка Елеонора удала се за Едварда Авелинга, најбољег пријатеља Ани Бизанд, која је била један од оснивача теозофије. Елеонора је, након што се њена сестра Лаура и њен муж, социолог Лафарг, заједно с двоје њихове деце извршили самоубиство, имала намеру да и она изврши самоубиство с мужем Едвардом, али је убрзо умрла, што ју је спречило у намери.
Да ли ти видиш у каквој су породици одрасла ова деца? Е, тај је творац идеја за којим су кренули Руси и Срби.
Препоруке:
5
0
63
понедељак, 16 децембар 2013 22:28
Stefan Valjevo
I deo
SNS je ocigledno postao istovremeno i vlast i opozicija. Ovakav visok rezultat SNS-a je zapravo rezultat krize vodje. Posle 5. oktobra i pada Slobodna Milosevica, ovaj narod nije imao adekvatnog vodju, a koliko vidim, to su sada pokazali ovi izbori. Posle 5. oktobra i dolaska DOS-a na vlast, u Srbiji je zavladalo dvovlasce, a moze se reci i visevlasce. To je onaj isti sindrom SPS-a iz 1990-e kada se Milosevic nametnuo kao jedini i neprikosnoveni vodja i DOS-a kada je Kostunica izbacen u prvi plan, ali je tada pravi vodja iz senke bio Djindjic. Ova situacija sa SNS-om je vise slicna sa ovom prvom varijantom kada je Milosevic fakticki postao gospodar zivota i smrti svih Srba u Srbiji, dok je u drugoj varijanti odmah po padu Milosevica doslo do podele izmedju Kostunice i Djindjica zbog toga sto Kostunica nije zeleo samo da statira i bude Djindjicev paravan za laksi dolazak na vlast. Nastavak.
Препоруке:
0
2
64
понедељак, 16 децембар 2013 23:40
thinking maize@ Don Corosio
"Штовани" Don Corosio, колко видим Ви сте ФАН Cappo di Tutti Cappi de Serbia e sinistra! Но, његова ТВРДЊА да је гласало 100000 и да су "назадњаци" ПОКУПИЛИ 50000 јесте нешто НАДУВАНА "верзија", а то ћемо и ДОКАЗАТИ, НЕ УМАЊУЈУЋИ ТРЕНУТНИ "успех" "назадњака"!? Елем, у Костолцу је од око 21000 бирача изашло на изборе 58,81%, тј. око 12300 њих, од чега је за "назадњаке" гласовало 45,51%, тј. око 5600 њих. У Оџацима је од 27000 гласача, изашло 66% њих, тј. око 17800, од чега је за "назадњаке" гласовало њих 48,17%, тј. око 8600!? И на Вождовцу је од 156962 гласача изашло њих 36%, тј. око 56600, а за "назадњаке" је гласовало 51,56%, око 29100. Укратко, од око 205000 гласача у те три општине изашло је око 86700 и гласовало је њих око 43300!? Тј. изашло је око 42,3% бирача, а ОД ЊИХ гласовало је за "назадњаке" ОКО 50%, тј. око 21% од укупног броја грађана са правом гласа, што је односно 1/3 "назадњачког" Земуна, ЗНАЧАЈАН ПАД!? Изгледа да се ОВДЕ ИПАК ради о "КРЕАТИВНОЈ СТАТИСТИЦИ" ППВ-а!?
Препоруке:
2
2
65
уторак, 17 децембар 2013 00:03
Stefan Valjevo
II deo
Nakon Djindjicevog ubistva, Kostunici je ostao potpuno slobodan prostor jer se ostatak DOS-a ubrzo raspao, a i DS se nasao u potpunom rasulu. Medjutim, on takvu priliku nije iskoristio i doslo je do visevlasca, gde je svako za sebe vodio svoju politiku. Ubrzo su niizcega Radikali izbili u prvi plan, a ostale sitnije vodje su ostale kao jedina opcija Kostunici da sklepa kakvu-takvu vladu. On ni to nije uspeo da odrzi, vec mu se Tadic i oporavljeni DS ponovo nasao kao prepreka, od koga je na kraju i stradao. Nakon Nikolicevog i Vucicevog puca u SRS-u, njih dvojica su mu odvukli vise od pola birackog tela. Previse je kalkulisao i na kraju ostao samo olupina od policara. Nakon propasti Kostunice i Radikala, Srbija je dovedena u sizofreno stanje gde se nezna ni ko pije ni ko placa.
Препоруке:
2
1
66
уторак, 17 децембар 2013 00:32
Рђосав
thinking maize@ Don Corosio
... колко видим Ви сте ФАН...
- ма немој ти мени `фан` - нисам ја ничији фан, него ја имам фанове. И ти си један од. Него - математика: знаш ли ти шта значи: `важеће цифре`? Видиш да је Први сасвим офрље избацио број са само једном важећом цифром: 100 000. То ти је као процена Млечног пута: пречник - 100 000 светлосних година, број звезда - 100 000 000 000. Дакле - само једна важећа цифра, и то јединица - значи да нисмо у стању да измеримо ове величине никако до само до на - ред величине.
Дакле: 100 000 је одлична процена Првог, а главни доказ је твоја узалудна математика са следећим резултатом: (кукуруз: )"у те три општине изашло је око 86700 и гласовало је њих око 43300!?" Па то је то. Управо си показао да је гласало реда 100 000 људи, од којих пола за СНС. Само неписмени би правили питање о разлици 100 000 и 86 700. Само они који никад нису чули за сигурне цифре и прве апроксимације. Стварно, шта си имао из математику? Двојчицу, а?
Препоруке:
3
2
67
уторак, 17 децембар 2013 00:50
Stefan Valjevo
III deo
Tadic se pokusao nametnuuti kao apsolutni gospodar, ali je svoju vlast odrzavao na silu i bez trunke autoriteta. Tako da se nasao u zavisnosti od Dacica koji mu je kasnije okrenuo ledja jer je umislio da je mnogo vazan. Gotovo mrtav i unisten SPS uz pomoc malih aparatcika Palme i Krkobabica, podigao se iz pepela i nametnuo se kao neizbezan faktor i most za sastav vlade bez koga se nemoze. Dacic je dosao u takvu poziciju da moze da trguje i ucenjuje, pa je odlucio da takvu svoju poziciju maksimalno kapitalizuje polozajem premijera. Medjutim, takvo njegovo ponasanje mu se olupalo i trenutno mu se olupava o glavu. Svejedno, on je doziveo svoj trenutak slave i njemu (koliko mozemo da vidimo) dolazi kraj. Vucic za razliku od Djindjica nije se u izbornim kampanjama (osim za gradonacelnika) nrsto narocito isticao, ali je na slican nacin dosao u ovu poziciju maksimalno iskoristivsi Nikolicevu pobedu na predsednickim izborima i Daciceve kalkulacije tokom sastava vlade.
Препоруке:
2
0
68
уторак, 17 децембар 2013 07:56
thinking maize@ Don Corosio
Знаш Don Corosio у првом средње уче се ЕЛЕМЕНТИ теорије вероватноће, математичке логике и сл., са чиме се тренутно бави моја кћи!? А тамо се учи и о скуповима, при чему су неки скупови ПРЕБРОЈИВИ, а други не, па се САМО ПРОЦЕЊУЈУ!? Према томе скупове типа "број становника општина Вождовац, Оџаци, Костолац" МОГУЋЕ је и то са ВРЛО ВИСОКОМ ВЕРОВАТНОЋОМ ПРЕБРОЈАТИ, а скупове као "број звезда у Млечном путу" могуће је САМО ПРОЦЕНИТИ!? А то око ППВ-овог "КРЕАТИВНО-СТАТИСТИЧКОГ" ФРЉАЊА и ТВОГ "каква је разлика између 86700 и 100000", пааа, разлика је ТАЧНО 13,3% што по БИЛО КАКВОЈ ТЕОРИЈИ ВЕРОВАТНОЋЕ је СТАТИСТИЧКИ ЗНАЧАЈНА РАЗЛИКА!? Знаш већ оно, нормална или Гаусова расподела, грешке од један сигма, два сигма, тј. грешке од 5% или 1% одступања од средње вредности и тако то... Зато, немој се секирати, крени поново и поново, па ако будеш УПОРАН& СКРОМАН Бог ће БЛАГОИЗВОЛЕТИ да ПРОСВЕТЛИ твој УМИЋ, па ће се И ТЕБИ ГРЕШНОМЕ КАСТИ!? Ал то само ако се трудиш!? Ајде буди добар и ТРУДИ се! Ћао!
Препоруке:
2
0
69
среда, 18 децембар 2013 17:27
krađa i bahatost
15. 12.oko 19 sati na izbornom mestu u školi Janko Veselinović u Šumicama na Voždovcu je napravljen pravi skandal.Naime pojavio se jedan samouvereni i bahati glasač koji je energično zahtevao da glasa iako je bio obeležen da je već glasao kako ga je detektovao skener.Onda je on počeo da viče kako nije glasao nego je poprskan na drugom biračkom mestu jer je pogrešio biračko mesto.Nisu hteli da ga puste a onda je on počeo da viče i da preti kako će da poništi rezultate sa tog biračkog mesta.Vikao je busajući se da je on advokat Milan Zelen i da može da poništi izbore.Na pitanje kako je uopšte poprskan sprejom ako nije glasao i prethodno prošao identifikaciju on je odgovarao drekom da nije on kriv i nastavio sa pretnjama.Oni su mu odgovorili da treba onda da ide na prethodno mesto i da se tamo žali ali on nije odustajao.Interesantno pitanje je kako to da ovaj drski bahati čovek nije znao gde mu je izborno mesto? Da li su stranački jurišnici prijavili svoje članove
Препоруке:
1
0
70
среда, 18 децембар 2013 17:56
krađa i bahatost nastaval
Da li su stranački jurišnici prijavili svoje članove na voždovačke adrese i onda im omogućili da glasaju na mnogo mesta istovremeno?
Nema drugog objašnjenja. Sve im se može.
Gorepomenuti advokat je član sns-a u sastavu je saveta za pravna pitanja sns Beograd i predsednik komisije za praćenje finansiranja stranaka takođe ovaj tip je i lični advokat Tome diplome. Pokrenuo je tužbu protiv "Kurira" zato što su raskrinkavanjem tomine "diplome" izvrgli poruzi njegov lik i delo kao i celu stranku.Kao odštetu je tražio čak 200 miliona dinara.
Људи не излазе на изборе јер не верују да су избори легитимни и да имају за кога да гласају. Не верују да су избори поштени и да могу да буду поштени. Нема легитимности са 36 % излазности. Односно то је врло јадна победа. Сви који су за СНС, односно који имају неки интерес, а морају да га имају јер им они СНС дају посао, су гласали за СНС, а сви остали 87% који су против СНС нису гласали.
Од тих 36% ови белосвестски издајници су добили 50% гласова, што значи да је за њих ефективно гласало 18% уписаних. Дакле, чланови странке са фамилијама, пријатељеи, "кумови", локална плаћена булумента и остали корисни шљам. Плус наштампани листићи за убацивање у кутије, затим куповина гласова "за зејтин" и остале потребштине, братија која иде од сокака до сокака и тренира строгоћу и тсл.
И дефинитивно, нису нам проблем ови западни плаћеници из СНС-а и осталих квинслиншких странака, већ они који се и даље залуђују некаквом опозиционом борбом и надањима у преокрет (Двери, СРС, ДСС...) у условима диктатуре, погаженог Устава, медијске тортуре, лажи, медијског мрака, играјући управо по правилима државоубица и дајући им тиме и легалитет и легитимитет.
Друга, важнија чињеница је да ће ови избори отерати СНС у ванредне парламентарне изборе (осим уколико запад то не забрани), онда борба тек предстоји, постаће све више алави, шупљи изнутра, а наше је да се боримо, да покренемо осталих 80% људи, а поготово оне две трећине које тренутно не гласају...
Сада смо видим зрели за дебелу катаклизму.
Заиста величанствена, ја бих додао чудесна. СНС је већ неко време на власти у Вождовцу и ту је тешка колотечина - никаква посебна разлика у односу не рпетходну власт се не препознаје, а постоје снажне индициеј да су извршене озбине проневере у општинској каси (надуване фактуре, страначка запошљавања, ангажовање пријатељских фирми итд). Једном речју само чудо може да објасни зашто грађани раде ако не директно на своју штету а оно не на своју корист. Барем на локалном нивоу могу сами нешто да пробају да промене.
Требало би напредњаци што пре да распиши парламентарне изборе, јер ако сами заузму/преузму/освоје власт то је шанса да се што пре покажу у правој неспособности (ко хоће да брани досадашњу политику владе треба му озбиљна вербална акрибија јер је практично потпуно подбацила) и да их онда лепо смакнемо. Овако ће да глуме полуопозицију, афераше, глуматају и тако годинама.
Најпозитивније у целој овој ствари је то што је већи проценат оних који нису гласали,
Мићуновић:
Владаће СНС са 15% грађана ако сте освојили 50%.
- и остали само-утешитељи.
- Господо, so sprach Вук Драшковић - па сад види где је. Тај је после сваких избора сабирао све који нису гласали за Милошевића и доказивао да су сви они у ствари за њега, Вука?! Куравте логика. Јок море - колико изађе да изађе, проценти су мање - више исти. СНС ће сам формирати власт - где ћеш јачи резултат од тога? То је само Слоба на почетку каријере могао. А за незадовољне: `тели сте капитализам (и демокрацију) - ево ви ги!
U Odzacima Dveri+DSS+Srpska Krajina svega 4%.
Svaka cast patriote, svaka cast!
Neka DSS nastavi da se pridrzava postenih pravila k'o pijan plota a Dveri neka i dalje tamburaju o GMO-u, peder balu i porodici dok Vucic ne dobaci do 80% pa i posle toga nastavite po starom.
O SRS-u necu da trosim reci.
Тиме сам овде навукао бес и увреде, што ми не смета много; имам сатисфакцију у томе што сам у праву.
Ови избори ми дају за право (да сам у праву), јер је СНС, са никаквим резултатима, "одрао" све остале; кукање на слабу излазност не покрива пораз, само га чини тежим.
Изгубити од млитавог СНС са оваквом разликом прилично је понижење; то је последица потпуне безидејности обе гране опозиције, и велике урушености поверења у мање- више све странке у политичкој гами.
Крајње је време да се отвори једна озбиљна и рационална дискусија о овој теми, лишена жустрих реакција, и под пажљивом модерацијом самог Уредништва НСПМ, који може и треба да се постави као стожер неког таквог подухвата (ја боље за то не видим).
Није прекасно; није ни касно.
За то је само- крајње време...
Ево једне, наоко, непримерене аналогије:
Ако си некој банци дужан хиљаду евра(долара...), онда имаш проблем. Ако си јој дужан 100 хиљада евра, онда банка има проблем!
Ако партија Расима Љајића на Вождовцу има више гласова од ДСС-а, Двери, Радикала ... - онда Србија има проблем!
Слажем се.
Честитамо, Срби браћо све седам дахија...
Ne može se protiv takvih dobiti igra 'sa finim manirima ' i u rukavicama .
Metodi , od kupovine glasova , preko medijske blokade do najprizemnijih laganja su osnovni arsenal svih pobednika do danas ....pričati o nekom poštenju i patriotizmu sa takvima je kontraproduktivno ...neprijatelja treba tući sa oružjem koje on koristi .
ja nisam fin prema klošarima ....
Koliko je moj metod ispravan pokazuju i zadnja nastupanja ruskog ambasadora koji je
E tako ja recimo zameram patriotskom bloku na finoći u momentu kad imaju naspram sebe sam ološ .
Pa neće pasti kruna sa glave Samardžiću da usred skupštine opsuje majku izdajničku onima tamo ....uz opasku da ga mogu kazniti samo ako se dokaže da nisu izdajnici ....a to treba da odluči onaj sud ...nema ništa od finoće , treba se spustiti na njihov nivo.
Dačić pre neki dan izjavi da ga u Briselu ucenjuju i prete , pa što ne kaže javno o kojima se ucenama radi , možda su stvarno neke žestoke pa ti potezi koje vuče možda su u stvari najbolji .....neka kaže a ne da mislimo da je izdajnik .
Druga stvar su ulaganja Kineza , i to sam govorio i pisao da je naš /ekonomski /spas u Kini jer imaju pare i hoće da investiraju i ne postavljaju mnogo podpitanja , a plus imamo sa njima prijateljkske odnose .....STO PUTA SAM PISAO DA RUSI NEMAJU TE PARE KOJE NAM TREBAJU i sto puta dobijao minuse ...ali realnost je takva , od Rusa nema neke finansijske vajde , ali možemo imati i imamo neviđenu podršku koja se ne može platiti ni sa kakvim novcem ...
Arapi , arapsko proleće još nije gotovo , a mi imamo takav kredit kod njih da će to biti za udžbenike .....arapski slom je zaustavljen u Egiptu i po malo u Siriji .....ajde da se vratim na kao što reče Dačić , pretnje i ucene ......samo nebo zna šta su to Rusi rekli ili obećali onima što su gotovo sve pripremili za napad na Siriju .....ja to jednostavno ne mogu da zamislim
- Толико сам уништио Србе да се неће опоравити 80 година после моје смрти.
Ја на изборе не излазим до ослобођења. И да истакнем да се Срби никад неће сами ослободити без помоћи Руса. Ово пишем само из разлога да остане записано да је постојао један који је на време упозорио на оно што долази. Ко жели да лаже себе и друге нека лаже. У сваком случају будимо спремни на потпуни државни и национални фијаско.
ЕУ честита Николићу победу на "демократским" изборима 3 сата пре затварања гласачких места. Овај објављује да су избори покрадени, јер није био сигуран да га неће ЕУ преварити. Дигне се халабука о џаковима листића у контејнерима за смеће и ником ништа. Коме је у интересу да у овако нечему учествује и колики илузиониста треба човек да буде да би поверовао у неке промене на боље по Србе?
Држава је пред банкротом, и сваким даном у сваком погледу постаје стање све горе и горе, а "народ" бира баш те. СНС, као, победи, а онда у власт доводи кадар ДС-а и ЛДП-а.
Kako radite, tako ce vam biti.
Нажалост нисте у праву, 40% је сасвим коректна излазност за локалне изборе који су расписани појединачно.
Медијска машинерија финансирана и устројена од запада је свест овог народа је самлела.
СНС ако овако буде прошла на општим изборима (што овај резултат најављује) ће имати апсолутни легитимитет не само да овако води земљу већ и да крене да предузима још радикалније потезе.
Наравно сви скупа ћемо као народ доћи услед тога у ситуацију да ће нам кола која већ иду низбрдо у једном тренутку силно ударити у зид, али тада ће бити касно-јер ће све бити разбијено у парам парчад.
СРС је слуђена, ДСС је сасвим задовољна што је чврсто мало изнад цензуса а сујета им не дозвољава било какво удруживање са другим патриотским снагама, Коштуницин максимум је повремено пуштање саопштења...
Кад сам јуче видео да је Смиља Аврамов стала уз Двери (замене најумнија жива Српкиња), рекао сам то је то. И било би ми драго да се и људи из НСПМ повежу са њима и да крене акција !
Nažalost, prave alternative nema. Činjenica je da na našoj političkoj sceni postoje samo političke stranke centra i desnice (praćene ultradesnicom koja to nije i ultraliberalima koji to nisu).
Ono što fali i jedino što zaista može da nam omogući neki normalniji život je savremena levica koje, ovde, nema ni u povoju.
Рђосав
Их, сунце ти жарко, пропаде ми весеље... - над`о сам се да ће ДСС да пандркне испод цензуса.
Мени бар нешто весеља није пропало ... ЛДП пандркнуо испод цензуса.
… СРС је слуђена,…
Написао сам као коментар на један предходни текст: Када би били ПРАВЕДНИ требали би да прихватимо да је Партија са предзнаком РАДИКАЛНА одласком ТН из ње ПРЕСТАЛА ДА ПОСТОЈИ ЈЕР је ТН при њеном оснивању (1991 у Крагујевцу) у СРС унео највећи део општинских одбора Народне РАДИКАЛНЕ СТРАНКЕ, а ВШ (нерегистрован) СРПСКИ Четнички Покрет.
Оно што је остало је могло и да се назива (некаквом) Странком до председничких избора 2012-те, али ОНА није могла да има у имену РАДИКАЛНА (отишао ТН), нити ЧЕТНИЧК(И)А (Момчило Ђујић је ВШ-у одузео титулу "војводе" 1998 године).
А када је на ЗАПРЕПАШЋЕЊЕ СВИХ, 6.4.2012 ВШ из Хага издао НАЛОГ да испред ТАКВЕ СРС кандидат за ПРЕДСЕДНИКА ДРЖАВЕ уместо ПРЕДХОДНО ОБЈАВЉЕНОГ Др. А. Мартиновића буде његова (Шешељева)СУПРУГА Јадранка и када су ОРГАНИ СТРАНКЕ "прогутали" ОВУ БЛАМАЖУ И ТО АМИНОВАЛИ постало је јасно ДА ТО ВИШЕ НИЈЕ СТРАНКА већ КОВШ (Клуб обожавалаца ВШ).
Поздрав из БЈРМ
На жалост Бојане, јесам у праву. Излазност од 40% није "коректна" и у нормалним земљама, у нормалним демократским временима (а демократија је иначе страшна историјска превара), такви избори би се понављали до излазности од преко 50%.
Све испод је нелегитимно.
Излазност од 40% била би легитимна за други круг.
Апсолутно се слажем да је демократија страшна историјска превара, и тачно да је све испод 50% излазности недовољно за легитимитет.
Слаба излазност је јавља у "уређеним земљама благостања" где је народу толико добро да се претерано не интересује за политику која је "досадна".
Или као код нас, где је народ у потпуној апатији и види да демократија не може ништа ново да му понуди осим избора, где је створена слика да се бира између ДС и СНС, и да ће свакако све остати исто : приче о уласку у ЕУ, мрцварење са Бриселом око Косова, непотизам и негативна селекција, незапосленост мале плате, радничка права у блату, Мркута, Бекута, ЈеЛЛена, Тасовац, Снеки Дакић ...
Нажалост ово нису нормална времена него времена где се и 15% на изборима у КМ прихвата за валидно и где се на гласање иде у колони са директором на челу и батинашима на зачељу...
Панта
Ја на изборе не излазим до ослобођења...
Држава је пред банкротом, и сваким даном у сваком погледу постаје стање све горе и горе, а "народ" бира баш те. СНС, као, победи, а онда у власт
Док је нама оваквих као Панта и биће нам овако. Каже човек да не излази на изборе до ослобођења, док нас Руси не ослободе. А он ће дотле да седи кући и пише коментаре (која је сврха пискарања ако се нешто конкретно не ради и да СВОЈ ДОПРИНОС), али неће да гласа! А на крају каже како "народ" гласа за СНС и стање је све горе! А ти Панто, ти ниси део народа? Чека Панта да "народ" изгласа патриоте, па ће им се и он прикључити, КАД ПОБЕДЕ! И још добије 10 плусева без минуса (осим мог)!?
На жалост, Панта је солидно проучио "учитељицу живота" која говори у моју корист. Остављам вама из ових патриотских партија са 3,6% и 6,0% гласова да мењате окупацију путем "демократског гласања". Ипак нисам толико наиван. Јеси ли видео да је на Космету довољно за легитимност избора да на њих изађе 18% бирача? Ако затреба исто ће бити и у Србији. Зато ти само уживај у демократији ЕУ и безуспешним изласцима на изборе до смрти. Мени плусеве, вероватно, дају људи који разумеју ствари реално и који знају како се дешавају промене у неком друштву. А, искрено речено, ни од плусева ни од минуса немам неку корист,нити на њих обраћам пажњу. Овим путем износим неке чињенице које показују апсурдност стања српског духовног бића, односно потпуну духовну пропалост српског друштва.
Волео бих да се моје предвиђање не оствари, већ твоје. Дај Боже.
Све, све, чак и Don Corosio, али ипак је Вучић ВРХ кад "ИЗРАЧУНА" да је 36% излазности од 150000 гласача на Вождовцу "ТАЧНО" 100000!?!?!?!?
- Грешка си. Мислим да ти се (у немоћи и озлојеђености) поткрала логичка грешка. Мислим да је Господар Вучић нешто прозборио о 100 тисућа гласача рачунајући све три опћине. Брза процена: Вождовац 150 пута 0.4 једнако 60 тисућа, плус Оџаци реда 20 тисућа, плус Костолац - ете ти га - у првој апроксимацији - неких 100 тисућа. Не тражи длаку у јајце - то ти је то...
А ја чувам онај шампањ, за следећу прилику, кад ће ДСС и званично да потоне. Певаћу им пригодну песмицу: The Night They Drove Old Dixie Down, - еве подсети се... http://www.youtube.com/watch?v=C_ksYL26lZE
- Овде си у праву. Како пропаде Комунизам - пропаде и српски дух. Јеси скоро чуо добар политички виц? - добру дисидентску радио-представу `а-ла` Индексово радио - позориште? - нема ни да чујеш. А ни Српска нова година се више не слави. Нема дражи. Много је било лепше кад је била - мало онако, хммм - субверзивна.
Пантелијо? - ће правимо Комунизам од блата. Сагласан?
Слажем се.
Слаже се свако ко разумно сагледава стање, а сад погледајте- једино Ви и ја тако мислимо.
Ево, остали- по старом.
немој мене увлачити у сатанизам.
Када је Маркс завршио средњу школу, у карактеристици под "верска знања" је написано: Његово познавање хришћанске доктрине и морала су веома јасни и оправдани. Он у извесној мери зна историју хришћанске цркве.
После познанства с М. Хесом је написао поему "Оуланем." Оуланем је извртање светог имена, анаграм од Емануел, библијско име Исуса Христа, што у хебрејском значи "Бог са нама".
Прво троје деце су му умрли због неисхрањености, иако је имао примања изнад немачког просека.
Марксова кћерка Елеонора удала се за Едварда Авелинга, најбољег пријатеља Ани Бизанд, која је била један од оснивача теозофије. Елеонора је, након што се њена сестра Лаура и њен муж, социолог Лафарг, заједно с двоје њихове деце извршили самоубиство, имала намеру да и она изврши самоубиство с мужем Едвардом, али је убрзо умрла, што ју је спречило у намери.
Да ли ти видиш у каквој су породици одрасла ова деца? Е, тај је творац идеја за којим су кренули Руси и Срби.
SNS je ocigledno postao istovremeno i vlast i opozicija. Ovakav visok rezultat SNS-a je zapravo rezultat krize vodje. Posle 5. oktobra i pada Slobodna Milosevica, ovaj narod nije imao adekvatnog vodju, a koliko vidim, to su sada pokazali ovi izbori. Posle 5. oktobra i dolaska DOS-a na vlast, u Srbiji je zavladalo dvovlasce, a moze se reci i visevlasce. To je onaj isti sindrom SPS-a iz 1990-e kada se Milosevic nametnuo kao jedini i neprikosnoveni vodja i DOS-a kada je Kostunica izbacen u prvi plan, ali je tada pravi vodja iz senke bio Djindjic. Ova situacija sa SNS-om je vise slicna sa ovom prvom varijantom kada je Milosevic fakticki postao gospodar zivota i smrti svih Srba u Srbiji, dok je u drugoj varijanti odmah po padu Milosevica doslo do podele izmedju Kostunice i Djindjica zbog toga sto Kostunica nije zeleo samo da statira i bude Djindjicev paravan za laksi dolazak na vlast. Nastavak.
Nakon Djindjicevog ubistva, Kostunici je ostao potpuno slobodan prostor jer se ostatak DOS-a ubrzo raspao, a i DS se nasao u potpunom rasulu. Medjutim, on takvu priliku nije iskoristio i doslo je do visevlasca, gde je svako za sebe vodio svoju politiku. Ubrzo su niizcega Radikali izbili u prvi plan, a ostale sitnije vodje su ostale kao jedina opcija Kostunici da sklepa kakvu-takvu vladu. On ni to nije uspeo da odrzi, vec mu se Tadic i oporavljeni DS ponovo nasao kao prepreka, od koga je na kraju i stradao. Nakon Nikolicevog i Vucicevog puca u SRS-u, njih dvojica su mu odvukli vise od pola birackog tela. Previse je kalkulisao i na kraju ostao samo olupina od policara. Nakon propasti Kostunice i Radikala, Srbija je dovedena u sizofreno stanje gde se nezna ni ko pije ni ko placa.
- ма немој ти мени `фан` - нисам ја ничији фан, него ја имам фанове. И ти си један од. Него - математика: знаш ли ти шта значи: `важеће цифре`? Видиш да је Први сасвим офрље избацио број са само једном важећом цифром: 100 000. То ти је као процена Млечног пута: пречник - 100 000 светлосних година, број звезда - 100 000 000 000. Дакле - само једна важећа цифра, и то јединица - значи да нисмо у стању да измеримо ове величине никако до само до на - ред величине.
Дакле: 100 000 је одлична процена Првог, а главни доказ је твоја узалудна математика са следећим резултатом: (кукуруз: )"у те три општине изашло је око 86700 и гласовало је њих око 43300!?" Па то је то. Управо си показао да је гласало реда 100 000 људи, од којих пола за СНС. Само неписмени би правили питање о разлици 100 000 и 86 700. Само они који никад нису чули за сигурне цифре и прве апроксимације. Стварно, шта си имао из математику? Двојчицу, а?
Tadic se pokusao nametnuuti kao apsolutni gospodar, ali je svoju vlast odrzavao na silu i bez trunke autoriteta. Tako da se nasao u zavisnosti od Dacica koji mu je kasnije okrenuo ledja jer je umislio da je mnogo vazan. Gotovo mrtav i unisten SPS uz pomoc malih aparatcika Palme i Krkobabica, podigao se iz pepela i nametnuo se kao neizbezan faktor i most za sastav vlade bez koga se nemoze. Dacic je dosao u takvu poziciju da moze da trguje i ucenjuje, pa je odlucio da takvu svoju poziciju maksimalno kapitalizuje polozajem premijera. Medjutim, takvo njegovo ponasanje mu se olupalo i trenutno mu se olupava o glavu. Svejedno, on je doziveo svoj trenutak slave i njemu (koliko mozemo da vidimo) dolazi kraj. Vucic za razliku od Djindjica nije se u izbornim kampanjama (osim za gradonacelnika) nrsto narocito isticao, ali je na slican nacin dosao u ovu poziciju maksimalno iskoristivsi Nikolicevu pobedu na predsednickim izborima i Daciceve kalkulacije tokom sastava vlade.
Nema drugog objašnjenja. Sve im se može.
Gorepomenuti advokat je član sns-a u sastavu je saveta za pravna pitanja sns Beograd i predsednik komisije za praćenje finansiranja stranaka takođe ovaj tip je i lični advokat Tome diplome. Pokrenuo je tužbu protiv "Kurira" zato što su raskrinkavanjem tomine "diplome" izvrgli poruzi njegov lik i delo kao i celu stranku.Kao odštetu je tražio čak 200 miliona dinara.