Svaka ti cast majstore,udario si im pravu samarcinu,no navikli su oni na samarcine jer debeo obraz imaju.
Preporuke:
70
3
2
subota, 16 februar 2013 12:01
F-16
Univerzitet u Prištini, sa sedištem u Kosovskoj Mitrovici, bi bio doveden u pitanje. A on je moćan resurs, i garant opstanka Srba.
Ne znam šta još čekaju profesori i studenti tog univerziteta. Nakon jučerašnje Tomine izjave, jasno je da ih Srbija prepušta Albaniji. Dakle pravac Andrićev Venac. Nema više vremena.
Nije sramota izgubiti. Sramota je izgubiti bez borbe!
Preporuke:
78
3
3
subota, 16 februar 2013 12:10
zoran
znaci, ja sam se skroz najezio, svaka cast za clanak....da dodam, da li je moguce, da u srbiji postoji covek ili vlada, (srpska vlada, onu koju su birali srbi sa kosova) koja ce da potpise da se sve ovo desi srpskom narodu, tj njihovom narodu, recimo da postoji, postavlja se pitanje ko je taj covek i ta vlada, ne govorim o njihovom/njegovom ili njenom obrazu (to smo davno videli da nemaju), govorim o stanju svesti tih osoba.
Preporuke:
48
3
4
subota, 16 februar 2013 12:49
Zoran Đorđević
Što se tiče Datuma, preporučujem im da pročitaju članke Dejana Mirovića o Mađarskoj i Rumuniji.
Što se tiče Kosova, zašto ne kažu pošteno: "Ljudi, nema nam druge. Nož je pod grlom. Ako ne pristanemo na sve oni će to uzeti silom. Pobiće i proteraće sve preostale Srbe, a mi nemamo čime da ih odbranimo. Svet će to samo verbalno osuditi, ali će ih prećutno podržati. Posle ćemo morati da prihvatimo status kvo i biće gore nego ovako. Amerikancima je to parče zemlje zbog mnogo čega toliko važno da neće prezati ni od čega da ga zadrže."
Preporuke:
9
30
5
subota, 16 februar 2013 12:50
Goran Jevtović
zoran
da li je moguce, da u srbiji postoji covek ili vlada, (srpska vlada, onu koju su birali srbi sa kosova) koja ce da potpise da se sve ovo desi srpskom narodu,
Zorane, zar vam treba još neki dokaz da postoji ne samo takva vlada, već i predsednik države lično, koji su posao izdaje i predaje dela teritorije praktično završili? U narednih nekoliko nedelja ostaje da se sve to samo sukcesivno saopštava sluđenom narodu.
Da li ste primetili njihovo ponašanje juče? Da li vidite šta rade "srpski" mediji i kako užasno lažu i spinuju? Jeste li videli da je neko izvestio o protestu naroda usred Beograda? Da li se neko od državnika osvrnuo na to?
U inzvarednom tekstu gospodin Đikić je lepo pojasnio da se u Briselu ne vode pregovori. Tamo se dolazi po "pregovore" - zadatke.
Agenti zapadne Imperije od prvog dana znaju šta treba da rade i oni se tako i ponašaju. U zemlji je moderna diktatura i totalni medijski mrak i svi uslovi su tu da se najprljaviji posao završi.
Preporuke:
58
3
6
subota, 16 februar 2013 12:52
Hasan Priština
da se Srbi ravnopravno mogu lečiti sa Šiptarima, ali ko se makar malo seća 70-ih i 80-ih godina prošlog veka zna kakav medicinski tretman može očekivati.
Ja se odlično sećam doktorke Sehadete Mekuli, koja je imala običaj da Albanke išamara na hodniku klinike ako bi došle na abortus, i da ih otera kući. Srpkinjama bi abortus radila sa velikim zadovoljstvom, a mnoge nakon toga nisu imale poroda. Ima tu i slučajeva proglašavanja srpskih beba mrtvorođenim, a u stvarnosti poklanjanim Albankama koje nisu mogle imati dece.
Tako da, hvala nadležnima ali neka oni šalju svoje žene i ćerke u albanske bolnice. Neka ostave napaćeni srpski narod na Kosovu na miru!
Preporuke:
61
3
7
subota, 16 februar 2013 12:54
Drinko Končarević
Šta vrede saznanja kad nemate moć da ih sprovedete. Pred početak predizborne kampanje Ameri su pustili Tadića niz vodu. Dačić i Vučić su krenuli na doručak u Ameriku ... Po predizbornoj kampanji SNS-a, ljudi su očekivali da će se hapšenje istaknutih lopova, "vođa" raznih ne vladinih, antisrpskih organizacija i ostalog šljama desiti preko noći. Umesto svega toga, odugovlačenje, odugovlačenje, odugovlačenje.... Imali kraja?
Preporuke:
38
4
8
subota, 16 februar 2013 13:42
F-16
zašto ne kažu pošteno: "Ljudi, nema nam druge. Nož je pod grlom. Ako ne pristanemo na sve oni će to uzeti silom
Prijatelju, neka uzmu silom. Poenta je da im mi ne damo milom ni sada, ni sutra ni nikad. Ne, uz srpski blagoslov, a silom u redu! Srpski blagoslov njima, navlači prokletstvo na same Srbe i njihovu državu.
A što se noža tiče, pa umesto što se pod nož poturamo, zašto ne potražimo saveznike, pa nek pregovaraju u naše ime, kao što SAD i EU pregovaraju u šiptarsko. Samo veliki mogu da pregovaraju sa velikima. Mali su samo meze!
Preporuke:
48
2
9
subota, 16 februar 2013 13:56
uporno netolerantan
Sve u svemu,imam utisak da su nasi politicari ucenjeni ako skrenu sa "evropskog puta",da ce biti jos gore,npr.dobicete sankcije,podrzacemo i zvanicno otcepljenje drugih teritorija...samo se drzite kandidatura,datuma i cutite!
Preporuke:
25
3
10
subota, 16 februar 2013 14:00
Meda
Problem nije u Tomi, Vucicu niti u bilo kom "politicaru" koji je sada na vlasti ili je bio od 1990.
Problem je u dobrom delu Srba koji glasaju za njih i pored toga sto ih ovi prave na budale.
Milosevic je obecavao i kule i gradove, obecavali su ama bas svi posle njega i, kao i sam Milosevic, niko nikada nije ni delic obecanja ispunio a DS je dobio 2 mandata, SNS ce ih takodje dobiti.
Patriotizam ce biti samo floskula sve dok narod ne skoci na noge istog momenta kada je jasno da od predizbornih obecanja nema nista. Jasno je da strani faktor u Srpskoj politici ima ucesce bez presedana i da nam "zapad" obara, dovodi ili sklapa nemoguce politicke saveze koje ce ispunjavati njihove zadatke ali sve je to posledica toga sto Srbi ne kaznjavaju svoje politicare ni za sta.
Obecanje je naskuplja srpska rec. Ono za sta su nasi preci ginuli, vecina daje za nekakvo apstrakto obecanje boljeg zivota.Cak i oni koji bi se zakleli da su patriote.
Gladna usta veruju bilo kome pa cak i samom djavolu
Preporuke:
27
3
11
subota, 16 februar 2013 14:12
Drinko Končarević
Ne znam da li ima smisla ponovno čitanje knjige "K pitanju uloge ličnosti u Istoriji" od Plehanova. U svakopm slučaju, kada bi izabrani čovek ponudio dobar program, pitanje je da li ga može realizovati sa ovakvim narodom i okruženjem? Možda i može (?) naći nit koja je potrebna.
Preporuke:
25
2
12
subota, 16 februar 2013 14:57
Brane, Italija
Nemacka nece odobriti datum dok ne priznamo Kosovo ! To je vec vise puta ponovila Merkelova. Dzabe ih mole.
Preporuke:
31
2
13
subota, 16 februar 2013 14:58
saša r.
Sjajan tekst, ovo je pogodak u epicentar. Nemam ovde šta posebno da dodam, sem nekih svojih zapažanja. Što se Vučića tiče, njegovo ponašanje je više nego tragično po Srbe na KiM. A bojim se da će ušiti i Tadića po mnogim pitanjima. Tadić nas je sve iritirao, ali makar nije krio svoje ciljeve. Toma i Vučić su obećavali jedno, a rade nešto sasvim drugo. Ne daj Bože da Vučić dobije (a to će se vrlo lako desiti) odrešene ruke za apsolutnu vlast, sa njegovim "entuzijazmom" proći ćemo mnogo gore nego kod Tadića, ne smem ni da zamislim na šta je sve spreman. Što se tiče Sonje Liht, po pitanju KiM je vrlo korektna. Već par meseci se uopšte ne oglašava kad je Kosmet u pitanju, obratite pažnju na to. E sad, postoji mogućnost da Sonja Liht vreba položaj ambasadora u Berlinu, to nije isključeno. Bilo kako bilo, po pitanju KiM nam ne nanosi nimalo štete, za razliku od Tome i Vučića.
Preporuke:
24
2
14
subota, 16 februar 2013 15:08
@saša r.
Ne bih bio tako siguran sto e tice gospodje Licht. Meni se odavno cini da je ona svima njima (proevropskim) nadredjena.
Preporuke:
25
2
15
subota, 16 februar 2013 15:22
@@saša r.
Dobro Vam se čini. Sonja Liht se ne meša u pitanje Kosova, zato što nema potrebe. Drugi odrađuju posao za nju, a uz to se i deklarišu kao patriote. Izvanredan uspeh gospođe Liht.
Preporuke:
32
2
16
subota, 16 februar 2013 16:15
Impuls
Nisu problem argumenti, pravo i međunarodni odnosi, pravi problem je Trojanski konj i svi izdajnici koji su u tom konju. Predlažem da se formiraju paralelne institucije i u samoj Srbiji, kao oponenti sadašnjem režimskom idiotluku. Jer nisu Srbi samo ugroženi na Kosovu, ugroženi su i u samoj Srbiji.Ali pošto mi građani punimo budžet koji oni troše na izdajničke poduhvate, predlažem još da javno bojkotujemo sve državne namete, jer ako smo ih birali sada ih treba kazniti jer zastupaju interese svih, sem većine građana koji za njih glasaju. Jer dok se narod ne pobuni i javno ne žigoše sve krivce za sadašnji položaj, Šiptari i svi ostali će misliti da mogu sa nama raditi šta hoće. Čini mi se da je vreme da jasno artikulišemo kakvu državi i vlast želimo. Pozdrav
Preporuke:
19
2
17
subota, 16 februar 2013 16:17
xy
Dokle ce u ovoj zemlji glavna tema da bude kosovo.Imali nesto vaznije.Od cega ce da se zivi.Ko ce da izdrzava sirotinju bez posla.Kosovo je postalo maska za sve probleme.
Preporuke:
7
34
18
subota, 16 februar 2013 16:56
F-16
@xy
elementarna pismenost nalaže da se piše: ima li, a ne imali!
Preporuke:
15
4
19
subota, 16 februar 2013 17:02
Miki
Još jedan izvanredan tekst gospodina Đikića,od koga su mnogi od nas naučili dosta o Kosovu i Metohiji!
Preporuke:
16
3
20
subota, 16 februar 2013 17:44
albanopolis
ima li koga na svetu ko oseća državu histeričnije od srba?! toliko histerično da očekuju da međunarodna zajednica legalizuje rezultate etničkog čišćenja Drugih ko najsvetiju pravdu svih vremena...nema više kosova,a niti će još dugo da bude "srpske" jer kosovo je albansko, a "srpska" je bosanska isto kao šta je hrvatska hrvatska, makedonija makedonska, slovenija slovenska, a crna gora crnogorska! srpske kolonijalne težnje izvedene etničkim čišćenjima imaju za posledicu to šta imaju! a biće vam još i lepše...ha,ha,ha...tako to biva kad "delije" misle da su delije, a zapravo su trube dragačevo...
Preporuke:
1
33
21
subota, 16 februar 2013 17:45
johnny
@ Goran Jeftović ,dobri čoveče Vaša siva masa funkcioniše mislim besprekorno,a opet iz bloga u blog pominjete medijski mrak i spinovanje i da medije ne objavljuju ništa o protestima.Ako je ( a izgleda da jeste ) to jedaan od većih problema..pa dajmo da se pred TV Bastiljom organizujemo i da jednom ta mračna rupa padne..pozdrav .
Preporuke:
21
2
22
subota, 16 februar 2013 19:02
Zoran Đorđević
zašto ne kažu pošteno: "Ljudi, nema nam druge. Nož je pod grlom. Ako ne pristanemo na sve oni će to uzeti silom Prijatelju, neka uzmu silom. Poenta je da im mi ne damo milom ni sada, ni sutra ni nikad. Ne, uz srpski blagoslov, a silom u redu! Srpski blagoslov njima, navlači prokletstvo na same Srbe i njihovu državu.
Ja samo razmišljam o tome na koji način vrše pritisak na Srbiju i njene pregovarače. Ako je onako kako ja pretpostavljam da jeste, jasno je da oni to ne smeju javno da kažu.
A slažem se da je Dačić mangup iz naših redova, prodana duša i sve ostalo što je o njemu ovde već rečeno.
I da je spas na Istoku.
Preporuke:
15
3
23
subota, 16 februar 2013 19:06
Goran Jevtović
@ johnny
pa dajmo da se pred TV Bastiljom organizujemo i da jednom ta mračna rupa padne..pozdrav .
Odličan predlog dobri DŽoni. Nije mi do sada palo na pamet, a moram da priznam da bi okupljanja pred RTS-om i to ne velikog broja ljudi sa nekoliko efektnih parola, dalo odlične rezultate.
Mediji su moćno oružje Imperije i ovih kvinslinga na vlasti. Moćnije i od žandarmerije. To je valjda sasvim jasno. Njihovo držanje poslednjih meseci i način (ne)izveštavanja i obmanjivanja javnosti školski su primer kako se nekom zemljom može vladati bez ispaljenog metka! Dok se tu ne napravi bar nekakav upliv, sve ostalo će biti vrlo teško.
Srdačan pozdrav.
Preporuke:
19
3
24
subota, 16 februar 2013 19:07
Srbin
Svoj rad protiv Srba i Srbije Vučić, Nikolić i Dačić pravdaju rečima; "mi smo ozbiljna država...". Da biste bili ozbiljni državnici (ozbiljne države, jer država ne može biti ozbiljna bez ozbiljnih državnika) vi MORATE BITI OZBILjNI LjUDI. A kako vam priznati da ste ozbiljni ljudi i "ozbiljni državnici" KADA NA VLASTI PROVODITE POLITIKU SUPROTNU OD ONE KOJU STE OBEĆAVALI NA IZBORIMA, A TO ZNAČI DA STE LAGALI. PONAVLjAM: VI STE LAGALI !
U ozbiljnim državama političar koji slaže narod PODNOSI OSTAVKU, I TO JE NAJMANjE, a vama to ne pada na pamet. Imate li obraza? Da li ste svesni da vas mi gledamo u lice, istina preko TV, jer izbegavate svaki susret sa državotvornim delom naroda. Naprotiv, na skupove državotvornih građana šaljete POLICIJU naoružanu do zuba,i posebno istreniranih i fizički i mentalno, koji kao zapeta puška čekaju da krenu na goloruki narod, umesto da idu na Kosovo. Tako je bilo 15.02.2013 pred Hramom Svetog Save, na skupu, na kome sam prisustvovao.
Preporuke:
27
2
25
subota, 16 februar 2013 19:45
Goran Jevtović
Maločas pročitah odličan tekst koji je napisao gospodin Milan Jovanović kolumnista "Vesti" i podvukoh sledeće:
Ono, dakle, što nije uspelo Turcima, Austrougarima, ustašama i Nemcima, uspelo je domaćim izdajnicima. U njih nismo sumnjali, mislili smo da su naši, a oni su nas, mic po mic, obogaljili, uzeli nam istoriju, ponos, dušu…
Ujede nas guja iz njedara, a za protivotrov je kasno. Ukoliko je uopšte izmišljen, jer ovakav primer otrovne samoizdaje istorija ne pamti.
G. Tomin savetnik Đurić gleda nas u oči i laže. Priča bajke o nezavisnom srpskom Severu, busa se u mladalačke pileće grudi, naduvene od lažnog rodoljublja. Njegovo drugo oko, namiguje Angeli i Obami, a negde tamo, iza ćoška Predsedništva leluja duh Dimitrija Ljotića.
A kod Brandenburške kapije – prikaza Fon Ribentropa. Čeka Gospodara Vučića, sa svim počastima i spremljenim Gvozdenim krstom.
Gospodo, napred u izdaju. Doći će dan kad ćete za to odgovarati. Nama, ili Bogu, svejedno.
Preporuke:
25
2
26
subota, 16 februar 2013 19:47
vasilije
srpski nacionalisti najveće su badavadžije koje ovise o državi jer ne znaju ništa pošteno da rade. zato cene kolonijalizam, dakle i sopstvenu propast, jer npr. i ovakav pamfletizam niko neće moći preterano dugo i dobro da plaća u normalnoj državi...a albanaca više nema, kosovo više ne radi, moramo sami da beograd se gradi...
Preporuke:
3
24
27
subota, 16 februar 2013 19:55
Srbin
Dopunjujem predlog "DŽonija" i Gorana Jevtovića: Da se po ugledu na DOS metode okupljamo pred TV bastiljom i LUPAMO U ŠERPE I LONCE. Tako su DOS-ovci postupali dok nisu vlast ščepali. Ne mogu nam zameriti, jer su to njihovi "demokratski metodi". Sa lupanjem u šerpe i lonce proći glavnim ulicama, i to ponavljati IZ DANA U DAN DO POBEDE.Rezultat bi morao bit nagodba sa diktatorima da nam daju ili čitav kanal ili dva sata dnevno na RTS-u. Tako bismo mogli narodu objašnjavati LAŽI ovih što su na vlasti i LAŽI i ZLOČINE USA EU NATO BANDITA.
Preporuke:
21
2
28
subota, 16 februar 2013 20:05
Goran Jevtović
Srbin
Bravo brate Srbine. Smešno ali korisno. Šerpe, lonci, poklopci, čegrtaljke...
Preporuke:
17
4
29
subota, 16 februar 2013 20:14
maestralno
Uostalom, kada naš državni vrh krene negde van granica, svakom normalnom Srbinu se ledi krv
Preporuke:
17
2
30
subota, 16 februar 2013 20:17
Johnny
@ G.J , Hvala na uvazavanju dobri covece,negde se mora poceti, neka to bude zadatak br 1, jer Bastilja smeta DSS, smeta RS, smeta Nema Grnica, smeta Dverima , smeta...Pa.dobro ko brani Jevrejima da budu jedinstveni..ko brani pomenutima da se organizuju I ako treba dve nedelje , dve, ako treba 4 neka bude cetiri.. mora se napred , pozdrav..
Preporuke:
16
2
31
subota, 16 februar 2013 20:19
Srbin
Za Gorana Jevtovića
Sadržaj teksta kolumniste Vesti, koji Ti se svideo, ja sam šire obrazlagao u svojim komentarima više puta. Preeciznije, navedeni tekst
"Ono, dakle, što nije uspelo Turcima, Austrougarima, ustašama i Nemcima, uspelo je domaćim izdajnicima."
ja sam stavljao o okvir jače i šire ISTORIJSKE ISTINE, na sledeći način: Hitlerova fašistička Nemačka NIJE mogla isterati Srbe sa područja Like, Banije, Korduna,..., ALI JE TO USPELA FAŠISTIČKA AMERIKA (USA).U toku rata 1941-45 na Petrovoj gori u NDH je radila SRPSKA bolnica. Navodio sam da SVI AGRESORI, OKUPATORI, OSVAJAČI I NAPADAČI NA SRBE I SRBIJU U ČITAVOJ ISTORIJINISU USPELI OTETI OD SRBA TOLIKO ZEMLjE KOLIKO SU TO UČINILI AMERIKANCI ZA 20 GODINA. Jasno je da su imali podršku trojanskih magaraca, ali oni ne bi postojali u tolikom broju da ih nije branila Amerika.
Ove moje tekstove, komentare (pod više nikova), ja imam u mojoj datoteci.
Preporuke:
24
2
32
subota, 16 februar 2013 20:20
Ne bojša
hrabrost Aleksandrova, kao i lucidnost je neizmerna, ali džaba, to nije dovoljno "stražarima smežurenih zelenaša" da ga angažuju za srpsku stvar već ga bojkotuju. izvantredan tekst.
Preporuke:
7
3
33
subota, 16 februar 2013 20:29
Drinko Končarević
@Srbin
Ovo o autorskim poravima je u redu. A sada pitanje vezano za prethodni komentar, da li će beograđani prvi krenuti u akciju šerpe, lonci i poklopci a iznad svega pištaljke? Dobro znate da od priče nema ništa, kao i od ovog našeg pisanja. Možda bi bilo bolje da ućutimo?
Preporuke:
5
8
34
subota, 16 februar 2013 20:50
vasilije
ne treba da od države pravite leš...zato jer ona to već jeste. a ni vi se ne osećate baš najbolje od siline zla u sebi...
Preporuke:
2
23
35
subota, 16 februar 2013 20:57
Dragoslavić
Čemu toliko pisanije. Ima jedna reč koja sve gorenapisano pokriva: IZDAJA!
Preporuke:
14
3
36
subota, 16 februar 2013 21:28
F-16
za Gorana Jevtovića i Srbina Dobar je citat. Ja bih dodao još jedan sa početka izvanrednog filma "Apokalipto":
Velika civilizacija se ne može pokoriti spolja, dok se ne uništi iznutra Dokle god imamo ove Dačiće i Vučiće koji nas iznutra izjedaju, ima nade. Kada njih nestane znači da nam predstoji pokoravanje nekome spolja. Zaustavimo ih na vreme.
Preporuke:
21
4
37
nedelja, 17 februar 2013 00:08
@albanopolis
Tu AVNOJ-evsku logiku da je srpsko samo ono sto je srbijansko na Kosovu i Metohiji vam remete crkve,manastiri,srpska groblja,zgrade institucija koje je Srbija gradila.U Crnoj Gori je Njegos dovoljan da srusi tu nakaradnu logiku,a u Bosni i Hercegovini,treba pogledati ljiljane na zastavi Alijinih "autenticnih" Bosanaca i Hercegovaca,pa se prisetiti koliko je grbova srpskih vladara imalo isti cvet kao simbol.
Preporuke:
4
3
38
nedelja, 17 februar 2013 05:58
Johnny
@ F-16 @ Srbin
Zaustavimo ih na vreme.U pravu ste..podsetili ste me na mladost..Tačerka je u jednom gradu na Zapadu Amerike pre mnogo i mnogo ”mesečevih mena ” podpisivala svoju knjigu ,gužva u knjižri..red se otegao na ulicu..konačno sam sa redom ušao unutra , korak po korak..na 5 metara od stola gde je sedala vadim sudijsku pištaljku ( onu sa trešnjinom košticom !!! ) ,kako je to zvučalo u zatvorenom prostoru !!! ahhh..Božanstveno..sve, SVE je bilo zaustavljeno na jedno 15 minuta dok me ne izbaciše.Zaustavimo ih..upravo to..
Preporuke:
11
3
39
nedelja, 17 februar 2013 11:25
xy
subota, 16 februar 2013 15:56
F-16
@xy
elementarna pismenost nalaže da se piše: ima li, a ne imali!-Ti od drveca ne vidis sumu.Nisi shvatio sustinu mog komentara.Ili nemas argumenata da nesto pametnije napises.
Preporuke:
4
4
40
nedelja, 17 februar 2013 11:51
@hasan pristina
Ima tu i slučajeva proglašavanja srpskih beba mrtvorođenim, a u stvarnosti poklanjanim Albankama koje nisu mogle imati dece
pa ako si toliko naivan(ili bolje glup) albanci nikad nisu trebali srbsko dete samo posle rata je bilo zbog silovane zene pa ta decu treba srpska drzava da se brine jer necemo da mesamo rod sa vama posto smo posteni narod i hocemo da zivimo posteno a vi kapirajte sta hocu da kazem pozdrav svima
Preporuke:
1
14
41
nedelja, 17 februar 2013 12:09
Hasan Priština
@@hasan pristina
Jedno od takve dece je aktivan u vašem političkom životu. Zove se Bashkim G.
Možda jesam glup, ali sam mnogo dobro obavešten, zemljače.
Preporuke:
12
1
42
nedelja, 17 februar 2013 14:07
@Hasan Pristina
zemljace koje ovaj Bashkim G.???? da li ima i prezime kazi nama da znamo svi mislis da njegov otac je srbin jel hajde kazi nam vise o njega
Preporuke:
0
6
43
nedelja, 17 februar 2013 16:05
Hasan Priština
@@Hasan Pristina Ne, ne mislim to što ti misliš. Njemu su i otac i majka Srbi, samo je dete iz porodilišto dato šiptarskoj porodici (muž profesor a žena domaćica), a papiri su napravljeni kao da je mrtvorođeno, sa potpisom Mekulke.
Naravno da njegov identitet neću da tek tako odam, ali ćete ga poznati vrlo lako po faci. Ič nema žugansku facu.
Preporuke:
11
0
44
nedelja, 17 februar 2013 18:32
Čivija
Odavno nisam pročitao ovako nadahnut i lucidan tekst, koji se trudi da celovito sagleda našu stvarnost. Mislio sam, po početku, da se bavi Republikom Srpskom, a onda sam shvatio da se bavi tragičnom politikom države prema Kosovu. U stvari to je pravi pristup, jer je celokupni srpski korpus napadnut. a naši neprijatelji bi hteli da mi to ne shvatimo, pa da mene u Šapcu ne dotiče šta se radi u Prizrenu, Doboju, Vukovaru ili Herceg Novom. E pa gospodo iz NSPM, čestitke za pristup, i naravno, BRAVO za autora.
Preporuke:
11
0
45
ponedeljak, 18 februar 2013 14:43
DUŠKO - PRIŠTINA
KAO I OBIČNO, TEKST GOSPODINA ĐIKIĆA POGAĐA U SREDIŠTE STVARI. ŽALOSNO JE ŠTO SRPSKA JAVNOST ĆUTI POVODOM BELODANOG SAMOUKIDANjA SRPSKE DRŽAVE NA KOSOVU I METOHIJI. ŽALOSNO JE ŠTO ĆUTE SRPSKE INSTITUCIJE I UNIVERZITETI, UKLjUČUJUĆI I SRPSKI UNIVERZITET U KOSOVSKOJ MITROVICI. DOK NAŠA SLOVENSKA BRAĆA U POLjSKOJ I ČEŠKOJ, U ZNAK SOLIDARNOSTI SA SRBIMA NA KOSOVU I METOHIJI, DEMONSTRIRAJU U VARŠAVI I PRAGU, U BEOGRADU - MUK ! SRAMOTA.
Preporuke:
7
0
46
utorak, 19 februar 2013 03:29
Rin o-o to
G.Đikić je, svojom dušom, blago srpskog naroda! Hvala Vam G. Đikiću na žrtvi koju svakim danom dajete!Neće to narod pozlatiti već Metohija i Kosovo koje su prinudom sile evoluirale u zasebni organizam i telo koje selektuje Srbe na one koji to jesu i na one druge. Metohija i Kosovo kao organizam (nisu samo mit nego su i mnogo više) postaju mašina nesreće za otimače od vlasnika. Proizvodi toga se ni ne mogu po, tragičnosti, naslutiti. Slobodan sam da predvidim da je tlo, teritorija Metohije i Kosova nekontrolisana mašina u kojoj se dimenzija pakla tek ima spoznati...
Preporuke:
3
0
47
utorak, 19 februar 2013 03:31
Rin o-o to
... U Srba, postoji jedna horor bajka i zove se „Baš čelik“. Ono što bi Srbi imobilisali i ostavili u životu (humanim predodređenjem) danas bi belosvetski magarci mobilisali. Dobili su tog „Baš čelika“ na slobodi. Moliće Srbe da mu ponovo stave lance! E, tu Srbi treba da trguju i da možda nepristanu! A ako pristanu srpska cena ima da bude bar pet puta veća od onog koliko Srbija danas duguje svetskim bankarskim hokštaplerima tj. animatorima lažnog šiptarskog romantizma ( ustvari terorizma)!
Preporuke:
3
0
48
utorak, 19 februar 2013 12:07
F-16
@DUŠKO
ŽALOSNO JE ŠTO ĆUTE SRPSKE INSTITUCIJE I UNIVERZITETI, UKLjUČUJUĆI I SRPSKI UNIVERZITET U KOSOVSKOJ MITROVICI.
Zato što su rektorima i dekanima naredili da ne talasaju. Rektori i dekani su vladini službenici. NAravno oni dovode svoju moralnost na ispit, ali tako je kako je.
Preporuke:
4
1
49
utorak, 19 februar 2013 13:32
Tešić Goran, EVROAZIJSKA SRBIJA
Srbija treba da odustane od evropskih i da se okrene evroazijskim integracijama koje se od izbora Putina za predsednika Rusije dramatično intenziviraju.
U Srbiji treba da se formira novi snažni evroazijski front koji će da postavi pitanje srbskih evroazijskih integracija u javnu sferu kao političko pitanje prve klase.
Kao prvi korak ka tom cilju osnovana je Fejsbuk grupa "EVROAZIJSKA SRBIJA" koja koristi ovu poznatu socijalnu mrežu kao mesto za okupljanje ljudi zainteresovanih za ovaj politički projekat. Na grupi možete naći vesti, istorijske podatke, geopolitičke analize, video lekcije, intervjue, knjige, kulturne priloge i drugo vezano za evroazijske integracije. Za sada grupa ima 447 članova. Pozivam vas sve da nam se priključite na sledećoj adresi:
Uskoro kreće i internet portal "EVROAZIJSKA SRBIJA".
SRBIJA PRAVAC ISTOK!
Preporuke:
6
0
50
četvrtak, 21 februar 2013 19:03
AleksaESKO OTREZNJENJE.
Kada Tacic,pardon Dacic,(izdao Milosevica), Nikolic i Vucic, golubovi prevrtaci(izdali Seselja) odlucuju o sudbini drzave onda to mora ovako da se zavrsi!!! SACUVAJ NAS BOZE OD ISKOMPLEKSIRANIH.... Srpski narod se nalazi U DUBOKOJ KOMI. Ne probudimo li se brzo cekace nas TESKO OTREZNJENJE.
Nije sramota izgubiti. Sramota je izgubiti bez borbe!
Što se tiče Kosova, zašto ne kažu pošteno: "Ljudi, nema nam druge. Nož je pod grlom. Ako ne pristanemo na sve oni će to uzeti silom. Pobiće i proteraće sve preostale Srbe, a mi nemamo čime da ih odbranimo. Svet će to samo verbalno osuditi, ali će ih prećutno podržati. Posle ćemo morati da prihvatimo status kvo i biće gore nego ovako. Amerikancima je to parče zemlje zbog mnogo čega toliko važno da neće prezati ni od čega da ga zadrže."
Zorane, zar vam treba još neki dokaz da postoji ne samo takva vlada, već i predsednik države lično, koji su posao izdaje i predaje dela teritorije praktično završili? U narednih nekoliko nedelja ostaje da se sve to samo sukcesivno saopštava sluđenom narodu.
Da li ste primetili njihovo ponašanje juče? Da li vidite šta rade "srpski" mediji i kako užasno lažu i spinuju? Jeste li videli da je neko izvestio o protestu naroda usred Beograda? Da li se neko od državnika osvrnuo na to?
U inzvarednom tekstu gospodin Đikić je lepo pojasnio da se u Briselu ne vode pregovori. Tamo se dolazi po "pregovore" - zadatke.
Agenti zapadne Imperije od prvog dana znaju šta treba da rade i oni se tako i ponašaju. U zemlji je moderna diktatura i totalni medijski mrak i svi uslovi su tu da se najprljaviji posao završi.
Tako da, hvala nadležnima ali neka oni šalju svoje žene i ćerke u albanske bolnice. Neka ostave napaćeni srpski narod na Kosovu na miru!
A što se noža tiče, pa umesto što se pod nož poturamo, zašto ne potražimo saveznike, pa nek pregovaraju u naše ime, kao što SAD i EU pregovaraju u šiptarsko. Samo veliki mogu da pregovaraju sa velikima. Mali su samo meze!
Problem je u dobrom delu Srba koji glasaju za njih i pored toga sto ih ovi prave na budale.
Milosevic je obecavao i kule i gradove, obecavali su ama bas svi posle njega i, kao i sam Milosevic, niko nikada nije ni delic obecanja ispunio a DS je dobio 2 mandata, SNS ce ih takodje dobiti.
Patriotizam ce biti samo floskula sve dok narod ne skoci na noge istog momenta kada je jasno da od predizbornih obecanja nema nista. Jasno je da strani faktor u Srpskoj politici ima ucesce bez presedana i da nam "zapad" obara, dovodi ili sklapa nemoguce politicke saveze koje ce ispunjavati njihove zadatke ali sve je to posledica toga sto Srbi ne kaznjavaju svoje politicare ni za sta.
Obecanje je naskuplja srpska rec. Ono za sta su nasi preci ginuli, vecina daje za nekakvo apstrakto obecanje boljeg zivota.Cak i oni koji bi se zakleli da su patriote.
Gladna usta veruju bilo kome pa cak i samom djavolu
elementarna pismenost nalaže da se piše: ima li, a ne imali!
Prijatelju, neka uzmu silom. Poenta je da im mi ne damo milom ni sada, ni sutra ni nikad. Ne, uz srpski blagoslov, a silom u redu! Srpski blagoslov njima, navlači prokletstvo na same Srbe i njihovu državu.
A slažem se da je Dačić mangup iz naših redova, prodana duša i sve ostalo što je o njemu ovde već rečeno.
I da je spas na Istoku.
Odličan predlog dobri DŽoni. Nije mi do sada palo na pamet, a moram da priznam da bi okupljanja pred RTS-om i to ne velikog broja ljudi sa nekoliko efektnih parola, dalo odlične rezultate.
Mediji su moćno oružje Imperije i ovih kvinslinga na vlasti. Moćnije i od žandarmerije. To je valjda sasvim jasno. Njihovo držanje poslednjih meseci i način (ne)izveštavanja i obmanjivanja javnosti školski su primer kako se nekom zemljom može vladati bez ispaljenog metka! Dok se tu ne napravi bar nekakav upliv, sve ostalo će biti vrlo teško.
Srdačan pozdrav.
U ozbiljnim državama političar koji slaže narod PODNOSI OSTAVKU, I TO JE NAJMANjE, a vama to ne pada na pamet.
Imate li obraza? Da li ste svesni da vas mi gledamo u lice, istina preko TV, jer izbegavate svaki susret sa državotvornim delom naroda. Naprotiv, na skupove državotvornih građana šaljete POLICIJU naoružanu do zuba,i posebno istreniranih i fizički i mentalno, koji kao zapeta puška čekaju da krenu na goloruki narod, umesto da idu na Kosovo. Tako je bilo 15.02.2013 pred Hramom Svetog Save, na skupu, na kome sam prisustvovao.
Ujede nas guja iz njedara, a za protivotrov je kasno. Ukoliko je uopšte izmišljen, jer ovakav primer otrovne samoizdaje istorija ne pamti.
G. Tomin savetnik Đurić gleda nas u oči i laže. Priča bajke o nezavisnom srpskom Severu, busa se u mladalačke pileće grudi, naduvene od lažnog rodoljublja. Njegovo drugo oko, namiguje Angeli i Obami, a negde tamo, iza ćoška Predsedništva leluja duh Dimitrija Ljotića.
A kod Brandenburške kapije – prikaza Fon Ribentropa. Čeka Gospodara Vučića, sa svim počastima i spremljenim Gvozdenim krstom.
Gospodo, napred u izdaju. Doći će dan kad ćete za to odgovarati. Nama, ili Bogu, svejedno.
Bravo brate Srbine. Smešno ali korisno. Šerpe, lonci, poklopci, čegrtaljke...
Sadržaj teksta kolumniste Vesti, koji Ti se svideo, ja sam šire obrazlagao u svojim komentarima više puta. Preeciznije, navedeni tekst
"Ono, dakle, što nije uspelo Turcima, Austrougarima, ustašama i Nemcima, uspelo je domaćim izdajnicima."
ja sam stavljao o okvir jače i šire ISTORIJSKE ISTINE, na sledeći način: Hitlerova fašistička Nemačka NIJE mogla isterati Srbe sa područja Like, Banije, Korduna,..., ALI JE TO USPELA FAŠISTIČKA AMERIKA (USA).U toku rata 1941-45 na Petrovoj gori u NDH je radila SRPSKA bolnica. Navodio sam da SVI AGRESORI, OKUPATORI, OSVAJAČI I NAPADAČI NA SRBE I SRBIJU U ČITAVOJ ISTORIJI NISU USPELI OTETI OD SRBA TOLIKO ZEMLjE KOLIKO SU TO UČINILI AMERIKANCI ZA 20 GODINA. Jasno je da su imali podršku trojanskih magaraca, ali oni ne bi postojali u tolikom broju da ih nije branila Amerika.
Ove moje tekstove, komentare (pod više nikova), ja imam u mojoj datoteci.
Ovo o autorskim poravima je u redu. A sada pitanje vezano za prethodni komentar, da li će beograđani prvi krenuti u akciju šerpe, lonci i poklopci a iznad svega pištaljke? Dobro znate da od priče nema ništa, kao i od ovog našeg pisanja. Možda bi bilo bolje da ućutimo?
Dobar je citat. Ja bih dodao još jedan sa početka izvanrednog filma "Apokalipto":
Velika civilizacija se ne može pokoriti spolja, dok se ne uništi iznutra
Dokle god imamo ove Dačiće i Vučiće koji nas iznutra izjedaju, ima nade. Kada njih nestane znači da nam predstoji pokoravanje nekome spolja. Zaustavimo ih na vreme.
Zaustavimo ih na vreme.U pravu ste..podsetili ste me na mladost..Tačerka je u jednom gradu na Zapadu Amerike pre mnogo i mnogo ”mesečevih mena ” podpisivala svoju knjigu ,gužva u knjižri..red se otegao na ulicu..konačno sam sa redom ušao unutra , korak po korak..na 5 metara od stola gde je sedala vadim sudijsku pištaljku ( onu sa trešnjinom košticom !!! ) ,kako je to zvučalo u zatvorenom prostoru !!! ahhh..Božanstveno..sve, SVE je bilo zaustavljeno na jedno 15 minuta dok me ne izbaciše.Zaustavimo ih..upravo to..
F-16
@xy
elementarna pismenost nalaže da se piše: ima li, a ne imali!-Ti od drveca ne vidis sumu.Nisi shvatio sustinu mog komentara.Ili nemas argumenata da nesto pametnije napises.
pa ako si toliko naivan(ili bolje glup) albanci nikad nisu trebali srbsko dete samo posle rata je bilo zbog silovane zene pa ta decu treba srpska drzava da se brine jer necemo da mesamo rod sa vama posto smo posteni narod i hocemo da zivimo posteno a vi kapirajte sta hocu da kazem pozdrav svima
Jedno od takve dece je aktivan u vašem političkom životu. Zove se Bashkim G.
Možda jesam glup, ali sam mnogo dobro obavešten, zemljače.
Ne, ne mislim to što ti misliš. Njemu su i otac i majka Srbi, samo je dete iz porodilišto dato šiptarskoj porodici (muž profesor a žena domaćica), a papiri su napravljeni kao da je mrtvorođeno, sa potpisom Mekulke.
Naravno da njegov identitet neću da tek tako odam, ali ćete ga poznati vrlo lako po faci. Ič nema žugansku facu.
Zato što su rektorima i dekanima naredili da ne talasaju. Rektori i dekani su vladini službenici. NAravno oni dovode svoju moralnost na ispit, ali tako je kako je.
U Srbiji treba da se formira novi snažni evroazijski front koji će da postavi pitanje srbskih evroazijskih integracija u javnu sferu kao političko pitanje prve klase.
Kao prvi korak ka tom cilju osnovana je Fejsbuk grupa "EVROAZIJSKA SRBIJA" koja koristi ovu poznatu socijalnu mrežu kao mesto za okupljanje ljudi zainteresovanih za ovaj politički projekat. Na grupi možete naći vesti, istorijske podatke, geopolitičke analize, video lekcije, intervjue, knjige, kulturne priloge i drugo vezano za evroazijske integracije. Za sada grupa ima 447 članova. Pozivam vas sve da nam se priključite na sledećoj adresi:
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Uskoro kreće i internet portal "EVROAZIJSKA SRBIJA".
SRBIJA PRAVAC ISTOK!