Благо нама Србима када имамао Српску правослвну цркву и оваквог Митрополита који стамено чува своје стадо.
Препоруке:
65
60
2
субота, 02 фебруар 2013 13:29
Dragan
Svaka čast na govoru Amfilohija. To je kazivanje istine koju bi "povampireni fašizam" Jevrope da skrajne i gurne pod tepih a da svoje deomonsko lice našminkano "demokratijom", koje šljašti od blještave iluzije, obmane i laži, istakne kao tobož nekakvo dobro i kao tobož nekakvu istinu.
Препоруке:
112
18
3
субота, 02 фебруар 2013 13:35
Jasna*
Naravno da su se braca Milosevic upisali u knjigu vecnog zivota i pamcenja,samo sto je to crkva trebala mnogo ranije da shvati.
Препоруке:
104
21
4
субота, 02 фебруар 2013 13:37
Janko
Na sajtu Mitropolije uopste se ne pominje Zivadin Jovanovic, vec ruski general Leonid Ivasov. Da li to Tanjug po staroj navici frizira tekstove po svojoj volji?
Препоруке:
73
5
5
субота, 02 фебруар 2013 13:49
једнорог
Једина тројица истинских српских владара у прошлом веку били су: краљ Александар Обреновић - убијен, генерал Милан Недић - убијен и председник Слободан Милошевић - убијен. Сва тројица су покушала да остваре српску државу и то су главом платили. Ни један нема улицу, споменик, било шта. Ни један није осуђен, а никад неће бити рехабилитовани. Слава им. Слава и хвала Бори Милошевићу. Велико хвала митрополиту Амфилохију за изговорене речи.
Препоруке:
78
32
6
субота, 02 фебруар 2013 14:20
Робеспијер
Само Амфилохије и СПЦ не би требало да бране Слободана Милошевића, јер је његов частан лик и светло дело, све супротно од онога што оличава Амфилохије и институција за коју ради.
Препоруке:
12
96
7
субота, 02 фебруар 2013 15:13
Милутин
Он је истакао да су Борислав и Слободан Милошевић остали вјерни Косову и Метохији.
“Слободан Милошевић остаће записан златним словима у историји Црне Горе и Србије, односно српског народа, као човјек који се до последњег издисаја жртвовао, а жртва његова је такође она о којој Његош говори, говорећи о Милошу Обилићу. Жртва његова је благородна. То је жртва која не може бити избрисана, као ни његов витешки подвиг против повампиреног наци-фашистичког духа у Европи и на Балкану”, навео је митрополит Амфилохије.
Лепа беседа нашег владике Амфилохија, на многаја љета!
Хришћански је грешити, али још боље је исправити се!
Нажалост наша УПРАВА СПЦ није често схватала ширину ситуације у којој се налазио србски народ. Бар да су поједини били уздржани, да нису подржавали оволике године пучисте у ДОС-у,.. међутим и данас се нажалост део СПЦ понаша ригидно, једнострано.
Владики Амфилохију хвала за јавну исповест, иситину је рекао, свака му част.
Препоруке:
77
14
8
субота, 02 фебруар 2013 15:19
апис
Не знам да ли се преосвећени митрополит сетио и бруталног убиства Стамболића, новинара Ћурувије, атентата на Ибарској магистрали и сличних Милошевићевих братоубилачких подухвата, када је изрекао овакве хвалоспеве о братству Милошевића?!
Е, мој, митополите, растерао си часно монаштво из епархије Рашко-призренске, брата Артемија си осудио на прогонство, примио си папски прстен од свејеретика папе, а сада величаш црвене бандите, које су прогонили Свету Цркву нашу. Аферим, митрополите!
Препоруке:
32
90
9
субота, 02 фебруар 2013 15:21
Мирослав
Митрополите опет умирујете своју савест, а имате и зашто.
Препоруке:
28
43
10
субота, 02 фебруар 2013 15:29
Đetić
Slažem se.I Srbi su se upisali u knjigu jel to nije vidljivo?
Препоруке:
3
50
11
субота, 02 фебруар 2013 16:16
lo
Odavno provaljena taktika. Govori Amfilohija su uvek melem na ranu, perfektni, istiniti veoma patriotski i pametni na nasu zalost dela su potpuno suprotna ....
Препоруке:
31
9
12
субота, 02 фебруар 2013 16:25
Робеспијер
@ Једнорог
Краљ Александар Обреновић има улицу у Београду - тзв. Булевар краља Александра, бивши Булевар Револуције.
Препоруке:
46
0
13
субота, 02 фебруар 2013 17:24
једнорог
@Робеспјер
У праву сте. Али, ту је улицу "сам себи дао", крајем претпрошлог века. Трагично је што су му први честити надгробник подигли Аустријанци, 1917. Но, у односу на другу двојицу, краљ Александар Обреновић још "добро стоји", нађе се и по који споменичић, биста. Прошло је ипак 110 година. Интересантно је како је исти олош организовао фешту после убиства последњег Обреновића, као и током величанственог и часног испраћаја Слободана Милошевића.
Препоруке:
46
4
14
субота, 02 фебруар 2013 17:38
Тома Диплома
Страшно збори Амфилохије,за брата може и понека лажна топла реч ,али за Слободана? Слободана који је све издао и све ратове изгубио,увео у окупацију и Републику Српску Крајину и Републику Српску.Дозволио туђману да избије на Попово Поље да уништи западну српску Славонију,да побије толико Срба по Сиску и Карловцу......Загребу Сплиту.А ви интелектуалци, васпитавани на приватним комунистичким, "универзитетима" Ви га славите,као што славите вучкову борбу против корупције и криминала, 8 месеци већ, ни један судски процес ,само скривене камере и немогуће мисије.Како оно рече Кнез Павле ,издајник који отера Милана Стојадиновића у британско заробљеништво,када га ухаспише 1941,јадни Срби шта ће бити са нама?
Препоруке:
25
62
15
субота, 02 фебруар 2013 18:48
@toma diploma
Vi to po zadatku saradnika Zdravka Mustaca. Provaljeniste odavno.
Препоруке:
38
6
16
субота, 02 фебруар 2013 18:49
Робеспијер
@ Једнорог
Нисам до сада веровао да могу да се у било чему сложим са Вама, али десило се и то, у питању о личности краља Александра Обреновића. Та багра зликовачка, која га је убила заједно са Драгом, на тако зверски начин, славећи тај гнусан чин, заслужује сваки презир и гађење. Иако сам у свој својој сржи републиканац, клањам се сенима свих Обреновића, а поготово Александровим, јер је то заслужио својом мученичком смрћу, остављен и напуштен од свих. То што је Србија устоличила његове крвнике, је једна од мрља коју ће вечно носити, а тек после њиховог достојанственог укопа, може тражити опроштај. Срамно је њихово место у крипти цркве Св. Марка у лименим ковчезима. Србија би својој ослободилачкој династији требала да подигне заједничку гробницу, у којој би била сахрањена тела свих Обреновића, прикупљена из Саборне цркве у Београду, манастира Крушедол и цркве Св. Марка, заједно са посмртним остацима краљице Наталије са гробља у Паризу.
Препоруке:
38
4
17
субота, 02 фебруар 2013 20:36
једнорог
@Робеспјер
Сагласан сам са Вашим предлогом!
Препоруке:
26
4
18
субота, 02 фебруар 2013 20:53
Харун ал Рашид
Овакво поређење Амфилохијево Слободана Милошевића са светим царем Лазаром и философијом Његошевом искуљичиво треба тумачити у контексту тренутне апсолутне западне поробљености српског народа предвођеног демократским властима после 5. октобра 2000. године, закљуно са овим данашњим властодршцима. У том контексту и у тој процени, Слободан Милошевић заиста делује као политичар далеко вернији и доследнији идејама светосавског и косовског завета.
Препоруке:
59
11
19
недеља, 03 фебруар 2013 01:03
Dr Trnokop
Koliko lica ima Amfilohije! Od savremenika samo moze da mu konkurise V. Draskovic!
Podsjecanje;
-96/97 zestoki protivnik Milosevica, podrzava DOS!
"Rusenje komunistickog satrapa "
-97 podrzava Djukana, a protiv Bulatovica i zajednicke drzave!
-Poslije trci u Hag i nosi Bibliju, e da bi Predsjednik postao "vjernik" po njegovom sablonu!
(S. M. se , kao gospodin, zahvalio. )
-Izbacuje dio "srpska" iz naziva SPC u CG
-Zatvara svjatjejseg Pavla, naseg, na VMA i samoproglasava se mjestobljustiteljem!
-krivotvori Pavlov potpis
-Krstava Cedu
-Sad bi, kao, branio Slobu, ali onda je bio zauzet trkom za patr. tron pa nije stigao.
-Sad Sloba heroj i nije komunista...
@ Harun
Cekao sam reakciju vikara:Da nam predoci sta je doticni rekao jer je mislio sta nije rekao da je mislio, buduci da nije mislio sta je rekao kako je mislio!
Mislim ,"U kontekstu"...
Препоруке:
30
15
20
недеља, 03 фебруар 2013 02:01
Soko sa Grmije
Ove reči su se morale čuti: kad, tad!
Dobro je da ih je izgovorio Mitropolit nad otvorenom rakom u Lijevoj Reci.
Препоруке:
43
5
21
недеља, 03 фебруар 2013 03:05
Мара Л.
Ја сам према Милошевићу, кога иначе никада нисам нешто посебно симпатисала, постала благонаклона, па и сасвим "за" њега, онда кад сам видела ко су му непријатељи! Имати такве непријатеље, и то у толиком броју, какве је имао он, па то је нешто што човека мора натерати да се приклони ономе ко таквима није по вољи. Можда ће једнога далекога дана и светска историја тако умети да оправда Милошевића. Нека је вечни покој душама - и његовој и његовом брату - а земљица црна нека им буде лаки покривач.
Владика Амфилохије је увек био веома храбар у свим својим наступима. Зато се само може рећи: и ова ти је исто од злата, владико!
Препоруке:
51
7
22
недеља, 03 фебруар 2013 12:02
брм
“Слободан Милошевић је записао себе у књигу вјечног живота и у памћење неизбрисивим словима. Његов живот и животно дјело су били у духу великомученика косовског Лазара. Видовданско и Лазарево житије је и житије Слободана Милошевића. Његов брат Борислав ишао је истим тим часним и честитим путем, као човјек и дипломата”, навео је митрополит Амфилохије.JEL OSNOVAN NEKI ODBOR ZA ZAŠTITU LIKA KOSOVSKIH JUNAKA OD OVAKVIH PERVERZIJA
Препоруке:
11
58
23
недеља, 03 фебруар 2013 12:02
Мила
Хвала високопреосвећеном који једини у читавој СПЦ има храбрости да се јавно покаје и тако учи и народ покајању. Нека да Бог да не остаен једини
Препоруке:
38
6
24
недеља, 03 фебруар 2013 12:18
Paradoks
Nisam slobista, ali ga je NATO učinio svetcem. Kako je čovek koji je dopustio da ga okruže nemoralni, mali ljudi, uspeo da bude toliko uporan u odbrani Kosova? Gotovo da se izjednačio sa Lazarem. Pa još nevernik, a vodio sveti rat. A sveti rat nije onaj koji se vodi za veru, već onaj koji se vodi za slobodu. Pa još malo crnogorac, malo srbijanac ali ipak Srbin. A znamo da mnogi crnogorci čim malo zapuca, podviju rep. Ne samo da se uplaše, pa naglo predomisle, nego zaborave ko su, i koje su vere, i koji jezik pričaju. Ma Sloba je bio pravi Srbin.
Препоруке:
33
3
25
недеља, 03 фебруар 2013 12:27
junak
Zato smo i dogurali dovde što su nam Slobodan i slični junaci.Napred Amfilohije objasni dobro srpskom seljaku da mu je puška jedini izbor.
Препоруке:
2
34
26
недеља, 03 фебруар 2013 12:31
Космет је Србија
Слободан Милошевић је заиста трагичан лик заробљен између национализма и комунизма, између Косовског завета и пионирске заклетве. Његова зла коб је била његова супруга Мирјана Марковић, која му није дозвољавала да се у потпуности одрекне комунизма и прихвати националну идеју србскога народа. Да се било ко други нашао у његовој позицији 90-тих тешко да би ико боље прошао, осим уколико не би водио данашњу капитулантску политику. Истина је и велика срамота да је издао Крајину, да је увео санкцији браћи преко Дрине '94-те. Ипак, мислим да је то радио, наивно очекивајући да ће Империја стати. Није! Морали смо се борити са НАТО армадом на распетом Космету; одбрана Космета је дело које ће нас колико-толико оправдати пред прецима због свих лоших ствари које смо урадили у 20. веку, тј. највише у доба комунизма. Није ми јасно, уколико је већ његов режим пао, зашто онда нису пронађене убице Ћурувије, Даде Вујасиновић и сличних. То значи да су исти људи моћни и данас у Србији...
Препоруке:
15
10
27
недеља, 03 фебруар 2013 12:35
Боки
Одличан говор. Квалитетан.
Само чуо сам да је се Борислав казивао да је Црногорац, тако да је ово била одлична прилика Амфилохију за анестезију Срба у бившој републици Црној Гори у процесу даље асимилације у Црногорце и путу Митрополије Православне Цркве у Црној гори у правцу осамостаљења.
Да није било Амфилохија, нешто би био другачије, и то нешто што је другачије би било не би било ово што је било, а био је оптималан процес кувања Српске жабе.
Вјеровао бих му, као Србину, само када би понудио Црногорцима половину црквеног стамбеног простора и лекс специалис статус, у коме би Српска и Црногорска православна црква дијелиле исти географски простор. Овако само наставља да кува жабу која ће на крају бити скувана и Срби ће се утопити у Црногорце. Затим ће Црногорци који живе у Србији, изгубивши Србе у Црној Гори, живог свједока да су Срби, у 50% случајева (њих једно 200 000) се вратити своме регионалном Црногорском националном идентитету, који је постао нацонални, и уала- мањина охохо.
Препоруке:
5
16
28
недеља, 03 фебруар 2013 12:36
Dragan
Jesul stigle reakcije od stranih plaćenika u Srbiji? Kako šta Amfilohije prozbori tako se oni gicnu, ko da ih vrelim žaračem pošiljboči. Šta će mučenici, beže od Amfilohija ko đavo od krsta.
Препоруке:
28
3
29
недеља, 03 фебруар 2013 12:46
Космет је Србија
...Исто тако морамо рећи и да је велика срамота што је Његов син Марко, понашајући се као најгори олош, што и јесте, отварао са мајком дискотеку у Пожаревцу у сред НАТО агресије, као и то да је био дрски и безобразни татин син који је малтретирао и тукао људе.
Слободан Милошевић је човек који се нашао на погрешном месту у погрешно време и којег без обзира на све, ове негативне околности, покушао је како-тако да одбрани српске земље! Нажалост није му успело! А погледајте данас олош из СПС-а који се служи његовим именом! Мислим да је митрополит Амфилохије, када га је посећивао у Хагу, увидео да се он истински покајао за све лоше ствари које је учинио српском народу. Такође митрополит је видео и да је он, и као такав бољи по Србе и србске интересе, него ови, готово сви издајници, после 5. октобра. Ми, Срби као народ још нисмо свесни какве на муке чекају. Почујмо сви ,,Небеску Литургију Св. владике Николаја Велимировића'', па ће нам бити јасно, шта и како даље. Догодине у Призрену и Книну
Препоруке:
14
11
30
недеља, 03 фебруар 2013 12:49
Бели Орао
""Једнорог и Робеспјер.
Крвна освета је чудо.
Препоруке:
8
2
31
недеља, 03 фебруар 2013 12:49
Petar
A Mira Marković je onda ekvivalent Carice Milice..?
Препоруке:
11
30
32
недеља, 03 фебруар 2013 13:00
Podele
Ovakva drasticna podela medju komentatorima govori o drasticnoj podeli u srpskom drustvu. Podele su sudbina Srba od Kosovskog boja do danas bez izgleda da ce se nesto u blizoj ili daljoj buducnosti promeniti. Podele ce nestati kada nestane srpski narod koji je danas vise nego ikada na putu nestajanja. O tome pored ostalog svedoce turbulentni dogadjaji poslednjih nedelja i dana na politickoj sceni.
Препоруке:
20
1
33
недеља, 03 фебруар 2013 13:21
Νεανίας
Просто монструозно!
Препоруке:
5
24
34
недеља, 03 фебруар 2013 13:23
брм
"Видовданско и Лазарево житије је и житије Слободана Милошевића." а Бранковићи су сви који нису били у СПСу.... и због слобине клетве саа у Србији ништа не рађа.. еј..вас са таквом памећу
Препоруке:
5
24
35
недеља, 03 фебруар 2013 13:31
sokrat
Tako je to kad mitropolit sahranjuje komuniste.
Препоруке:
11
21
36
недеља, 03 фебруар 2013 13:33
Miša
Da, hvala Slobodanu i njegovim (bratu, ženi, sinu,...) za:
1. Hiljade i hiljade mrtvih i osakaćenih Srba
2. Hiljade i hiljade proteranih iz svojih domova
3. što je u Dejtonu, sa čašom viskija u ruci, poklanjao muslimanima srpksu zemlju natopljenu srpskom krvlju
4. Hvala mu za Arkana i mafiju
5. Hvala mu za tajkune koje je iznedrio
6. Hvala mu za opšte osiromašenje naroda
7. Hvala mu za Pink, ZAM, JUL,...
8. Hvala mu za Dafinu i Jezdu, inflaciju...
Препоруке:
17
41
37
недеља, 03 фебруар 2013 13:43
Sa Kosova puno pozdrava za Miloshevica
.......
Препоруке:
22
1
38
недеља, 03 фебруар 2013 14:15
Србин Обични
Када узмете да анализирате живот митрополита Амфилофија и покојног Слободана Милошевића, сваког понаособ, нема ту ничега што би заслуживало увреде и прекоре. А ипак смо свједоци да поједини коментари одају мржњу и то ону која долази из дуготрајне индоктринације и фрустрираности. Знак је то повеликог нереда у глави, за који су се подобро побринули и Газда али и домаћи извођачи радова. Дуго ће требати времена да се сав тај талог слегне, вода разбистри и омогући младима да схвате ко је уствари ко, и за шта су се устварили борили и владика Амфилофије и покојни Слободан Милошевић. А нема никакве сумње да су обојица били уз народ, да су на челу народа били изложени многим притисцима а, рекао бих, да и дан-данас уживају углед међу Србима. Наравно да су и гријешили, и то је људски поготову када носиш тешко претешко бреме. А народ српски је потешко бреме, не вели се узалуд за сељака - ТЕЖАК. Јер сво смо ми сељачког поријекла, и не стидимо се тога. Али...
Препоруке:
30
6
39
недеља, 03 фебруар 2013 14:32
Peter RV
Na kraju, Vladika Amfilohije je odao pocast Slobodanu Milosevicu koju zasluzuje- Car Lazar nasega doba, pao braneci Srpsko Kosovo.
Sad neka peto-oktobrasi umiru od bijesa- od stida sigurno da nece.
Препоруке:
30
7
40
недеља, 03 фебруар 2013 14:51
Jasna*@Misa
Za ubijanje,proterivanje,sakacenje Srba zahvali se NATOu,a ne Slobodanu Milosevicu!
A za osiromasenje zahvali se DOSu.Ne znam sta bi DOS prodavao u bescenje da je Milosevic krcmio ,a ne sacuvao.
Препоруке:
29
2
41
недеља, 03 фебруар 2013 14:51
sokrat
@Kosmet je Srbija
Slobodan Milošević u Hagu nije branio Srbe, jer Srbi nisu bili na optuženičkoj klupi, već je branio sebe i svoju politiku.
Isti se nikada nije pokajao, do kraja je ostao komunista i kao takav je sahranjen van groblja bez vjerskog obreda.
Препоруке:
5
30
42
недеља, 03 фебруар 2013 15:08
Jasna*@Sokrat
"Branio sebe".A jel vam se to javlja ,ili takvo zakljucivanje zasnivate na konkretnim dokazima,kojih ne mozete da se setite?
Za vasu informaciju,sahranjen je uz verski obred,a to sto je sahranjen u dvoristu,to je zahvaljujuci takvim ljudima suzene svesti,kakvih je mnoogo u Srbiji, kao sto ste vi.Izdajnike sahranjujete u Aleji velikana ,a rodoljube u dvoristu.I posle kukumavcite .
Препоруке:
28
1
43
недеља, 03 фебруар 2013 15:23
sokrat
@Jasna
A kao branio je mene.
Što se tiče shrane pročitatiti biografiju i detalje sahrane na vikipediji.
I ja volim Vas.
Препоруке:
7
27
44
недеља, 03 фебруар 2013 15:35
Космет је Србија @sokrat
Ти очито не желиш и нећеш да видиш да суђење Слободану Милошевићу, Шешељу и осталим Србима са ове и оне стране Дрине ( узгред, Дрина је кичма будуће Србије, а не некаква линија раздвајања између Срба и Срба), суђење целом србском народу, који се од жртве претвара у нацисту, фашисту, клерофашисту итд. То су доказале и пресуде Орићу, Готовини, Маркачу, Харадинају, Љимају итд. Зар ћемо ми Срби да будемо фашисти, ми који смо у оба светска рата од тог наци-фашизма изгубили преко трећине становништва, ми који смо својим телима и крвљу плаћали слободу Европе вековима, да би Европа могла слободно да живи и дише. Оронули Запад је покушао и покушава на све начине да од жртве направи агресора и можда им је то и пошло за руком у њиховим медијима, али постоји један Судија, Свеправедни и Свемудри, који ће судити и њима и нама на основу наших дела. То је Господ Бог! Њихове лажи урушиће се као кула од карата, а наше жртве биће овенчане венцом славе Небеске, јер су страдале невине и на правди Бога.
Препоруке:
16
2
45
недеља, 03 фебруар 2013 15:38
Робеспијер
Ударна снага ДОС је била СПЦ, током целог периода борбе са Милошевићем. То се јасно види и из скорашњег писма ''Двери'', упућеном Синоду СПЦ, у којем их хвале за борбу против режима који је ишао против народне воље, а против којег су се борили, замислите, ''у будном гласу савести достојни синови Србије''. Даље се каже да је СПЦ донела одлуку да режим Милошевића не може доносити одлуке у име целог српског народа, похваљује се иступ патријарха на скуповима ДЕПОС, те осуда владајућих партија у Србији и ЦГ као комунистичких. Затим следи похвала патријарху Павлу за повучени потпис којим овлашћује Милошевића да преговара у Дејтону, похвала подршке ''студентским протестима'' 1997. као и саопштење СПЦ да недемократски режим нема право да преговара са Западом о Косову. Потом позив СПЦ да режим поднесе оставку како би на власт дошли, чујте, ''нови људи, прихватљивији за домаћу и међународну јавност''. Затим апел СПЦ да Милошевић пред изборе 2000. не застрашује јавност и пријем ВК код патријарха
Препоруке:
12
7
46
недеља, 03 фебруар 2013 15:39
sokrat
@Jasna
Kao što vidite, do sada niste dobili niti jedan negativa komentar, te možete zaključiti da Vam ga niti ja nisam dao.
Ako niste pronašli podatak iz biografije
"Kovčeg sa telom Miloševića je bez ikakvih verskih ceremonija spušten u zemlju u 17:50 časova"
Препоруке:
4
17
47
недеља, 03 фебруар 2013 15:42
s.bosna
Jeste vi srbi čudan narod. SAMI STE POBILI sve svje vladare koji su htjeli napraviti VAMA dobro. Eto u zadnjih niti 200 god ubili se karađaorđa i donijeli neprijatelju njegovu glavu na pladnju, to isto ste uradili i 2000 god SLOBI.
Vidim da ima neki kretena koji to opravdavaju. Fuj !!
Препоруке:
10
9
48
недеља, 03 фебруар 2013 16:02
сељак беземљаш
&космет је Србија
"татин син који је малтретирао и тукао људе"
Колико знамо,није тукао људе већ оне који су америчким доларима сликаном црном песницом претили по Србији.
Препоруке:
27
2
49
недеља, 03 фебруар 2013 16:37
Pomocnik Jasne za unutr.pitanja
Slobodan je jedan od najvecih Srba u istoriji pamcenja. Da mu nije bilo lude Jule,sve bi bilo drugojacije.
Boro je bio odmeren I skroman covek. Koliko bi nas moglo stati pored njegovog lika I reci,posteniji sam,odaniji Srbiji....
Slobodana cemo uskoro sahraniti na Dedinje,pored ideologa mu Tileta.
Moramo vratiti komunizam.Ovako vise ne ide.
Препоруке:
3
12
50
недеља, 03 фебруар 2013 16:39
сељак беземљаш
"Српски комуниста"је свако ко стоји на начелима АВНОЈА.
Независно од тога шта прича и шта мисли о себи.
Слободан Милошевић,није био"српски комуниста".
Није био по мом личном суду ни комуниста.
Не мислим да то доказујем,онима који то не могу разумети.
Узгред само.Његов говор 1989 на Газиместану,анализирали су многи.
Нико није приметио да је "комуниста" Милошевић говор завршио са ДА ЖИВИ СРБИЈА.
Социјализам није споменуо.
Препоруке:
17
2
51
недеља, 03 фебруар 2013 16:40
Србин
Слободан Милошевић ће добити споменик у Србији, надам се у више градова. И називе улица и тргова. Замислите да је Ђинђић, који је пропагирао бомбардовање Србије, само да би добио власт, има булевар у Београду. Глупости и неправде морају бити исправљене када Србија буде слободна од. УСА НАТО ЕУ ОКУПАЦИЈЕ.
Препоруке:
25
3
52
недеља, 03 фебруар 2013 16:55
Горан Јевтовић
Невероватно је да и даље неки коментатори криве Милошевића за пад Крајине и све могуће и немогуће догађаје, а притом је евиденто да не располажу свим елементима за анализу тако крупних догађаја, или их намерно губе из вида.
Препоруке:
25
2
53
недеља, 03 фебруар 2013 16:57
sokrat
@seljak bezemljaš
Selektivno pamćenje
"Neka živi Srbija,
Neka živi Jugoslavija,
Neka živi mir i bratsvo među narodima"
Препоруке:
6
15
54
недеља, 03 фебруар 2013 17:53
ludilo
Definitivno smo dosli blizu dna, ovu stvarnost ne moze niko iskarikirati. Generali kukavice i izdajnici- heroji
ludi i prodani politicari- vizionari i mudraci
Lakomi nevernici - verski poglavari
Okrutni kriminalci- nosioci privrede
prepisivaci i losi prevodioci- univerzitetski profesori
I tako dalje...
ovaj pokojnik se nije smatrao srbinom ni vernikom, kao ni brat mu. Samo je za cudo ovaj imao normalnu sahranu ili nije bio dovoljno visoko rangiran u tajnim udruzenjima kao brat da ima posebne rituale. A i amfilohije vise deluje da predstavlja neku organizaju samo se posluzio sa sluzbenom uniformom SPC.
Verovatno kad dodje papa bice nam sve logicnije,pa ih sve ozari svetlost i toplina i naravno miris sumpora.
Препоруке:
4
11
55
недеља, 03 фебруар 2013 17:55
Φιλοσοφία
Баш лијепе ријечи нашег Митрополита. Уједињујуће, мирне, искрене.
Нисам комуниста, била сам против Милошевићеве искључивости, али он јесте био и остао патриота. Када бисмо ми као народ схватили да су подјеле на комунисте и десничаре давно превазиђене, јер наш непријатељ је већ загазио у Србију у виду НВО и разних бораца за америчка права. Свако наше враћање на 1945. је луксуз, губљење времена и додатно замплаћивање подјелама.
Престаните више да се дјелите, спустите своје сујете од којих нам је једина штета, и размишљајте у духу заједнице, а не странака. Ми морамо ставити тачку и морамо сакупити све добро у нама и са том надом кренути даље. Ови коментари су најбољи показатељ колико смо неразумни у свом политикантском слијепилу! А времена нема!
Сократе, Милошевић нас је бранио у Хагу, јер су нас ти исти и бомбардовали без кривице! Погледајте да им је то већ постала навика (Либија, Ирак, Сирија...)
Препоруке:
18
3
56
недеља, 03 фебруар 2013 18:02
Jasna*@Sokrat
"Neka zivi..."I sta je tu lose?
Srbiju je stavio na prvo mesto.
Vladika Filaret je bio pozvan da obavi obred,sto nije dosao njegova stvar.Milosevic je sahranjen uz zvuke Rjabinuske.Bio je prisutan ruski general Ivasov.Dovoljno.
Препоруке:
14
3
57
недеља, 03 фебруар 2013 18:05
sokrat
Moram priznati da mi nije jasno zašto ovoliko minusa za istinu.
Totalno uvrnuto, a onda su svi drugi krivi.
Препоруке:
5
13
58
недеља, 03 фебруар 2013 18:32
Peter RV
@Φιλοσοφία
Potpisujem sve, jedino ne razumijem zasto dajete postovanje peto-oktobrasima koji zive u blacenju jedinog patriotskog drzavnika koji je branio Srpstvo- sa vasim odgovorima.
Slobodanu Milosevicu niko vise ne moze nista. On je postao i ostace simbol srpskog otpora prema dusmaninu - zauvijek.
Препоруке:
14
3
59
недеља, 03 фебруар 2013 18:57
Mile
Uvaženi je malo pobrkao da kažem lončiće. Šta znači 'proklet bude svaki onaj Crnogorac koji ne bude vjeran majci Rusiji.' Da li to znači da Srbi treba da zaborave ko su. I ovako su dovoljno sluđeni zarad neke imaginarne ljubavi koja nikad nije ispoljena sa druge strane.
I da vidimo šta je to uradio Milošević. Sa onolikom armijom uspeo da izgubi sve ratove i da navuče bes pola planete kao niko u historiji. Uspeo da izgubi Kosovo, ostavio Krajišnike na cedilu, likvidirao političke protivnike, omogućio tajkune.
Ako takav treba da se slavi,šta treba da uradi onaj koga treba da se mrzi.
Препоруке:
6
15
60
недеља, 03 фебруар 2013 19:27
Космет је Србија @ сељак беземљаш
Слажем се са Вама да су били тучени Отпораши, који су били, а и данас су страни плаћеници и издајници србскога народа, који и данас обучавају зликовце да убијају по Либији, Сирији, Афганистану, Ираку,..., заједно са својим ОВК пријатељима. Али то не брише чињеницу да је он у време кризе, кад нас је Запад притискао и нападао политички, а нарочито војно, возио скупа кола и бахатио се, док су његови вршњаци гинули и крварили за Србију и србски народ од Лике, Баније, Далмације, Кордуна, преко Босне и Херцеговине, до Косова и Метохије- свих тих Србских земаља, где наш народ данас само делимично живи. На многим тим територијама, Срба готово да више нема, а и где их има мало више, они живе обесправљено и понижено, затворени у гета и шиканирани на сваком кораку. Искрено, боље да је страдао са тим момцима, србским херојима, у борби, него што је возао и разбијао кола у народној беспарици и на тај начин омаловажавао србску сиротињу. То би било и часније и боље и по њега и по Србију.
Препоруке:
5
5
61
недеља, 03 фебруар 2013 19:36
Давид Новаковић
Мучно је читати силне илузије и расправе коментатора, које немају никакво упориште у чињеницама. Од тога да је Милошевић водио ''свети рат'' и био ''(велико)српски националиста'', до тога да је био ''комунистички диктатор, који је ишао против воље народа''.
Слободан Милошевић је остао веран идеалима социјализма, левице, идеалима који одговарају свим људима. Његови потези немају никакво упориште у национализму, а са друге стране доказују да су комунисти били и остали велике патриоте, у најтежим временима.
СПЦ (или бар једна струја, да не генерализујемо ствари) која се разочарала, јер у Милошевићу није видела тврдокорног традиционалисту и конзерватица који би успоставио један другачији поредак, окренула се ''демократским снагама'', које су се служиле популизмом, обећавајући некакав процват националне државе, на антикомунистичкој пропаганди (колико пута су говорили о Милошевићу као о последњем комунистичком диктатору). Када су се разочарали у исход, покушавају да се ограде.
Препоруке:
14
3
62
недеља, 03 фебруар 2013 19:51
mika.vrana
Ostvari se proročanstvo bugarskog premjera nakon Cerske bitke, proročanstvo priželjkivanja: "Možda će Srbija biti velika ali u njoj Srba neće biti" Izdadoše Milooševića oni koji nisu vjerni bratskoj majci Rusiji,a ni svojoj majci Srbiji. Još da se ostvari proročanstvo Tarabića: "da će cijela Srbija moći stati pod jednu šljivu."
Препоруке:
4
9
63
недеља, 03 фебруар 2013 20:12
@mika.vrana
Тарабићи никада нису такво нешто рекли, а није ни написано у Кремаским пророчанствима. Прочитајте па видите! А знајући како Срби имају аутосугестију, амерички агенти су успјешно проширили ову глупост о Србима под једном шљивом! Можда су им то пусте жеље, али неће моћи!
Препоруке:
14
1
64
недеља, 03 фебруар 2013 20:38
Ж. Јовановић
Митрополит Амфилохије је изговорио мисли и оцене којима се, верујем, придружио огромној већини људи у Србији и Црној Гори. Све је добро рекао па и исповест и кајање због тога што није сведочио Слободану Милошевићу у Хагу. То је чињеница живота. Погрешио је. Исповедио се пред масом народа. Из тога сам разумео да је, ипак, најупутније слушавти своју савест.
Сахрана Боре Милошевића у Љеворечким Тузима била је достојанствена и отмена како само народ и искрени пријатељи, без дириговања власти, могу да приреде у част људи које високо цене. Присуство великог броја колега и пријатеља из Србије и високе званичне делегације Владе Русије, уз масу родственика и поштовалаца из Црне Горе, пример је саосећања, чојства и заједништва који опомиње и позива на слогу и разум. То је неизречена, али јасна порука Боре Милошевића.
Препоруке:
21
0
65
недеља, 03 фебруар 2013 20:58
The Jack
Tvrdim da se o pokjniku uvek mora govoriti najlepse i samo o njgovim dobrim stranama, ali samo ako je bio obican covek.
Ako je bio neko ko je sustinski bio u poziciji da odlucuje o sudbinama mnogih, onda postoje dva puta: ili cutanje (da se oda posta pokojniku), ili istina (da se generacije pouce na primeru).
Mislim da se sa besedom ne bi slozila porodica Ivana Stambolica, kao i mnoge neznane porodice.
Naravno, Slobodan Milosevic nije bio jedini i ekskluzivni krivac za haoticno stanje u njegovo i vreme posle njega. Zato je i bio, protivustavno, isporucen u Hag, sta je podrzala sva politicka pozicionaopozicija. Ono sta bi SM imao da kaze pred sudom u Srbiji, je izazivalo preveliki strah i predstavljalo preveliku opasnost. Kada to ispliva na povrsinu, onda ce njegova nasilna smrt u Hagu da dobije smisao, a dotle mozemo samo da se prepucavama, bez ikakvog efekta.
Препоруке:
3
8
66
недеља, 03 фебруар 2013 21:07
Горан Јевтовић
Космет је Србија
Или сте заборавили или вам није познато, Марко Милошевић је још од половине 80-тих, када Милошевић још увек није познат, био професинални спортски возач и већ тада зарађивао велики новац. Почетком 90-тих он је сам себе ситуирао изнад просека. Отац му за тако нешто није био потребан. И зашто би њему било забрањено да се бави бизнисом?
Што се тиче опела, није одржано због пада мрака. Владика Филарет је био тамо, али због огромног броја људи једноставно је све каснило и владика је образложио да се падом мрака молитве не смеју читати.
Препоруке:
14
4
67
недеља, 03 фебруар 2013 22:24
sokrat
@Jasna
Ako je vidio da je drug Slobo sarnjenjn?
Препоруке:
1
6
68
недеља, 03 фебруар 2013 22:30
sokrat
@Jasna
Eno ga sa unucima.
Препоруке:
1
6
69
недеља, 03 фебруар 2013 22:38
зека
непријатељи милошевића ини и домаћи су толики олош тако да ми није јасно да се неко може коментарима сврставати на њихову страну без обзира на покоју грешку милошевића
Препоруке:
8
3
70
недеља, 03 фебруар 2013 23:07
Мирослав
Харуне, хвала ти на објашњењу, мислио сам да никада нећу схватити шта је М.Амфилохије заправо мислио...а да ли је западна окупација о којој причаш 90-тих година посебно 1999. године била толико неупадљива па је М.Амфилохије није приметио?
Препоруке:
7
1
71
понедељак, 04 фебруар 2013 00:45
Profa
Paradoks je da su srpski komunisti i socijalisti kao "neprijatelji" Srbije oduvek bolje branili Srbiju nego radikali četnici i ovi ostrašćeni. Da izvinete ovi potonji oduvek su bili boranija.Od drugog svetskog gde su partizani obranili Srbiju a četnici gubili a kralj patriota se krio u Londonu, do zadnjeg rata gde je JNA sa starešinama odradila glavninu zadaća odbrane Srpstva a razni šešeljevci su uglavnom pljačkali i kokošarili na sigurno.
Препоруке:
4
2
72
понедељак, 04 фебруар 2013 01:00
exPožarevljanin
Šta je bre ljudi sa vama?
@ Goran Jeftović
Taj Marko je 1974., kako je reli trke mogao da vozi sa 10, 11 godina? Inače 90-tih se družio sa najvećim ološem u Požarevcu: Fiškali, Šempa, trgovci drogom koji su ubijeni, Vlada tref- švercer cigara,... Uzimali pare iz Požarevačke Banke i delili svojim pulenima. Da li imate i trunke morala kada glorifikujete ove ljude, izvinjavam se, nisu ljudi, to su podlaci, secikese, lažovi. Trebalo je svima njima da se sudi na Terazijama, a ne u Hagu.
Препоруке:
2
3
73
понедељак, 04 фебруар 2013 01:03
Новосађанка@ Робеспијер
Хвала на помињању писма Двери!
У том невероватно ретроградном сочињенију, писаном 21. 5.2012, између осталог, слави се осуђујући однос СПЦ према ненародном режиму Слободана Милошевића:
Деведесетих година 20. века, када је режим који је тада владао Србијом, ишао против народне воље, што исказане на изборима, што пројављене у будном гласу савести достојних синова Србије...
Међутим, 1.12.2012, у саопштењу „Двери подржавају став Светог синода СПЦ!“, дверјани захтевају „враћање на снагу Резолуције ОУН бр.1244.“, коју је изборио тај исти „ненародни“ режим!
То писмо, које им не служи на част, не би боље срочио ни „будни глас савести достојног сина Србије“ - Вук Драшковић!
Препоруке:
6
1
74
понедељак, 04 фебруар 2013 01:15
Miša
Taj Amfilohije, kao i Miloševići, smatraju sebe iznad naroda. Za njih nisu ništa stradanje, patnja, muka svoga naroda. Milošević je žrtvovao krajnu, izdao Srbe u Bosni, a zašto? Zato što je pravio takve dilove, stolica mu je bila važnija od svega. I takve Amfilohije sada kuje u zvezde. Da ga je sram zbog svih onih nerodjenih Srba čiji su majke i očevi pobijeni u ovom strahovitom ratu-
@Jasna
Ti Jasna kao da si imaš amneziju za period pre '99. Ko je bre švercovao cigare, oružije, drogu, pod čijom palicom je delovala državna mafija... Zbog čega su oni silni ljudi poginuli u Krajini, Bosni, preživeli prebegli za Srbiju. Kada ti ovo kažem ne amnestiram ovu bagru posle 2000., ali ovde sam prevashodno fokusiran na Miloševiće zao što ih sramotno veličate.
Ovaj Amfilohijev stav samo potvrdjuje ono:" Prvo idu lopovi, pa topovi, pa popovi"!
Препоруке:
4
10
75
понедељак, 04 фебруар 2013 01:15
Коста Вождовачки
Не разумем, чиме су бивши Титов преводилац и његов брат задужили српство да се пореде са косовским јунацима? У двадесетом веку имали смо три пропасти: југословенство, комунизам и Милошевића.
Препоруке:
0
11
76
понедељак, 04 фебруар 2013 03:19
Др@профа
Српске комуњаре су тако "браниле" интересе српства, да су 45. оставили Србију у нацистичким окупационим границама, док су инжињерингом од српског народа направили још три нове нације - црногорску, муслиманску и македонску.
Потом, када су схватили да су једино они искрене југокомуњаре а да су хрватске комуњаре заправо усташе, а муслиманске исламисти онда су ратовали, опет не за српство него за Југославију. И то су тако "ратовали" да су на крају поклонили фашистичкој Хрватској целу Крајину, а Србима преко Дрине обезбедили ентитет, након што су ови изгубили целу Босанску Крајину. Ето тако је српски народ прошао захваљујући његовим комуњарама.
Препоруке:
3
8
77
понедељак, 04 фебруар 2013 03:53
Pera Petrovic
Evo kako istina iplivava na videlo.Jos jedan veliki dokaz da je Risto CRVENI pop.
Pera
Препоруке:
0
11
78
понедељак, 04 фебруар 2013 10:13
брм
приупитао бих митрополита чији је симбола она вечна ватра коју породица Милошевић подиже на НБеограду..ко оно беше лучоноша?колико је то хришћански симбол толико је МИлошевић цар лазар а Мира Милица (или проклета Јерина,ако то не беше Даница Драшковић, свеједно)
све ми је јаснија изјава старца Нацка да је УДБА предесетих убацила гомиле људи у богословију...
браћо православни молимо се за душе наше заблуделе српске браће сатаниста..
Препоруке:
0
7
79
понедељак, 04 фебруар 2013 11:04
exPožarevljanin
&космет је Србија
"татин син који је малтретирао и тукао људе"
Колико знамо,није тукао људе већ оне који су америчким доларима сликаном црном песницом претили по Србији.
Taj Momčilo Veljković nije bio nikakav opozicionar, već ulični prodavac lista "Naša krmača", pa je i zato imao naziv "Krmak". Sa svojom ekipom je bazao po ulicama i iz kožne torbe prodavao taj list. Znate, onaj tip ljudi što cevče piva ispred prodavnice i dobacuju prolaznicima. E, tako je nešto dobacio i obezbedjenju Marka Miloševića i dobio po tamburi. Tada ga otporaši uzimaju za svoj simbol torture u PO-u, a Momčilo i njegov brat novinar nalaze uhlebljenje i svoje patnje debelo naplaćuju. Sve u svemu, seoska tuča koja je kasnije napumpana.
Neverovatna stvar kako ljudi ništa ne pamte ili se sećaju stvari selektivno.
Препоруке:
4
0
80
понедељак, 04 фебруар 2013 11:06
Zvucnik
Nesrecni Pero Petrovicu
Znas li Pero sa cim se igras,tugo ljudska.
Dok je Mitropolit skupljao noge ,glave i drobove nase brace na Kosovu ti si tugo gledao sex i grad,sa drugom Brmom.
Препоруке:
2
0
81
понедељак, 04 фебруар 2013 12:40
Горан Јевтовић
exPožarevljanin
Taj Marko je 1974., kako je reli trke mogao da vozi sa 10, 11 godina?
Написао сам да је био професионални возач средином 80-тих и надаље, а не "1974." како ви тендециозно мењате. Разлика је огромна.
Ја незнам чиме ви располажете, али ја поуздано знам да је тада, када је возио, зрађивао на врло поштен начин веома велики новац, имајући у виду да је ауто-спорт тих деценија био врло популаран и да је привлачио јаке спонзоре.
И то је трајало добрих 7-8 година.
Све остало што сте написали у вези Марка дође, онако, "мрзим га и смождићу га...", зато што је, ето, шетао по Пожаревцу и тукао из беса кога год је стигао.
Препоруке:
4
1
82
понедељак, 04 фебруар 2013 14:23
Peter RV (1)
Apsurdno je raspravljat se dali je Slobodan Milosevic bio komunista ili nacionalista, on je odstranio ovakve glupe spekulacije, primjerom svojega zrtvovanja u odbrani Srbije. Sve ostalo je, ovim aktom, postalo beznacajno.
Mi ne znamo mnogo o Knezu Lazaru -ako odstranimo legendu. Ne znamo kakva mu je bila familija ni dali je pokusao da nam ostavi nesto u amanet prije njegovog pogubljenja. Izgubio je bitku ,ali ga ne krivimo za to, iako ima razloga za vjerovat da je njegova vojska bila mnogobrojnija od turske ali nespretno vodjena. 'Carica' Milica je dala kcerku Bajazitu za harem u znak pokornosti, za sto je ne krivimo (iako nije izabrala 'carstvo nebesko'). Dali je postojala grupa velikasa koja je pokusavala da sagradi njihov licni 'ego', kritikujuci bijesno Kneza zbog poraza? Ne znamo, i smatramo da to nije vazno.
O Milosevicu znamo sve. Toliko, da neki bezsramno nastoje da sagrade svoje politicke karijere ,izvrcuci svaki detalj njegovog tragicnog zivota.
Препоруке:
3
1
83
понедељак, 04 фебруар 2013 15:31
exPožarevljanin
@Goran J.
Marko Milošević je rodjen 1974., znači '85. je imao 11 godina i '85. nije mogao nikako da zaradjuje velike pare vozeći auto trke.
Tada, kao i sada, takve tipove zaobilazim u širokom luku, tako da i nemam neki lični odnos prema njima. Ali imam prema javnim delima koja su uzrokovali ili bili njihovi akteri. Dokaz tome je i moje vidjenje stvari Marko vs. "otpor".
Takodje, propratio sam uživo posmrtnu povorku na Slobodanovoj sahrani i bilo mi ga je žao kao čoveka. Ali to mi ne uskraćuje pravo da se kritički odnosim prema njegovim delima i njegovih najbližih. Zato me nervira kada ljudi pričaju samo hvalospeve i prave od nekoga nešto što nije bio (isto to važi i za Djindjića). Jer, kada se zaborave, greške se ponavljaju!
Vaše komentare smatram zanimljivim, sa zanimljivim informacijama, ali ovog puta Vas je povelo srce. Pozdrav
Препоруке:
0
0
84
понедељак, 04 фебруар 2013 16:56
Peter RV (2)
Uporedjivat Kneza Lazara sa Slobodanom Milosevicem je, ne samo opravdano nego i obavezno.
Ako su slicnosti nevjerovatno upadljive, razlike , uglavnom idu u korist Milosevica.
Milosevic se sukobio sa daleko mocnijim neprijateljem, bez medjunarodne podrske sa ikakve strane, sa brojnom unutrasnjom petom kolonom .
Poslje poraza (koji je bio parcijalan) vojska mu je izasla netaknuta. Sve suprotno od Kneza Lazara koji je uzivao simpatije citave tadasnje Evrope.
Milosevic je bio opkoljen sa svake strane, na nekoliko frontova, Knez Lazar je imao samo jedan.
Milosevic nije mogao da ubije (nazalost!) njegovoga Murata (Klintona) jer je to bilo nemoguce- tako da (nazalost) nije imao svojega Milosa Obilica.
Ko je bio "vjera, a ko- nevjera" pokazalo se petog Oktobra,2000, kad je neprijatelj uspjeo da konacno porazi Srbiju. Srbija Kneza Lazara je podlegla odmah po njegovoj pogibiji bez unutrasnje subverzije. Miloseviceva Srbija, tek kad su je lesinari razcerecili.
Препоруке:
4
0
85
понедељак, 04 фебруар 2013 19:45
Peter RV (3)
Knez Lazar nije imao dokazanog izdajnika sem Vuka Brankovica (cije je 'izdajstvo' vise nego sumnjivo) dok je Milosevic imao citavu menazeriju politickih partija od ovakvih, koje jos dan-danas zive od izdaje jedinog drzavnika koji je imao kurazi da se suprostavi neprijatelju.
Knezu Lazaru je oprostena svaka sumnja nesposobnosti za njegovo rukovodjstvo bitke, Milosevicu ovi lesinari ne 'oprastaju' nista- jer od toga zive.
Knez Lazar je proglasen za svetca od SPC jer je predvodio Hriscane protiv Muslimana, dok je Milosevic, mnogo skromnije, bio na celu Srbije protiv njenih agresora. Ovdje nista sveto?
Milosevic nije proglasen za svetca, ali je Vladika Amfilohije uradio nesto sto je vrlo blizu toga -odao mu je duzno postovanje.Ostalo ce mu dat potomstvo. Kako Vladika Rade rece "na grobu ce izniknut cvijece za daleka neka pokolenja".
Jedno pitanje za sve : ko je sprijecio Vladiku Amfilohija da svjedoci za Milosevica? Hijerarhija SPC ili Djindjic-Kostunicina vlada?
“Слободан Милошевић остаће записан златним словима у историји Црне Горе и Србије, односно српског народа, као човјек који се до последњег издисаја жртвовао, а жртва његова је такође она о којој Његош говори, говорећи о Милошу Обилићу. Жртва његова је благородна. То је жртва која не може бити избрисана, као ни његов витешки подвиг против повампиреног наци-фашистичког духа у Европи и на Балкану”, навео је митрополит Амфилохије.
Лепа беседа нашег владике Амфилохија, на многаја љета!
Хришћански је грешити, али још боље је исправити се!
Нажалост наша УПРАВА СПЦ није често схватала ширину ситуације у којој се налазио србски народ. Бар да су поједини били уздржани, да нису подржавали оволике године пучисте у ДОС-у,.. међутим и данас се нажалост део СПЦ понаша ригидно, једнострано.
Владики Амфилохију хвала за јавну исповест, иситину је рекао, свака му част.
Е, мој, митополите, растерао си часно монаштво из епархије Рашко-призренске, брата Артемија си осудио на прогонство, примио си папски прстен од свејеретика папе, а сада величаш црвене бандите, које су прогонили Свету Цркву нашу. Аферим, митрополите!
Краљ Александар Обреновић има улицу у Београду - тзв. Булевар краља Александра, бивши Булевар Револуције.
У праву сте. Али, ту је улицу "сам себи дао", крајем претпрошлог века. Трагично је што су му први честити надгробник подигли Аустријанци, 1917. Но, у односу на другу двојицу, краљ Александар Обреновић још "добро стоји", нађе се и по који споменичић, биста. Прошло је ипак 110 година. Интересантно је како је исти олош организовао фешту после убиства последњег Обреновића, као и током величанственог и часног испраћаја Слободана Милошевића.
Нисам до сада веровао да могу да се у било чему сложим са Вама, али десило се и то, у питању о личности краља Александра Обреновића. Та багра зликовачка, која га је убила заједно са Драгом, на тако зверски начин, славећи тај гнусан чин, заслужује сваки презир и гађење. Иако сам у свој својој сржи републиканац, клањам се сенима свих Обреновића, а поготово Александровим, јер је то заслужио својом мученичком смрћу, остављен и напуштен од свих. То што је Србија устоличила његове крвнике, је једна од мрља коју ће вечно носити, а тек после њиховог достојанственог укопа, може тражити опроштај. Срамно је њихово место у крипти цркве Св. Марка у лименим ковчезима. Србија би својој ослободилачкој династији требала да подигне заједничку гробницу, у којој би била сахрањена тела свих Обреновића, прикупљена из Саборне цркве у Београду, манастира Крушедол и цркве Св. Марка, заједно са посмртним остацима краљице Наталије са гробља у Паризу.
Сагласан сам са Вашим предлогом!
Podsjecanje;
-96/97 zestoki protivnik Milosevica, podrzava DOS!
"Rusenje komunistickog satrapa "
-97 podrzava Djukana, a protiv Bulatovica i zajednicke drzave!
-Poslije trci u Hag i nosi Bibliju, e da bi Predsjednik postao "vjernik" po njegovom sablonu!
(S. M. se , kao gospodin, zahvalio. )
-Izbacuje dio "srpska" iz naziva SPC u CG
-Zatvara svjatjejseg Pavla, naseg, na VMA i samoproglasava se mjestobljustiteljem!
-krivotvori Pavlov potpis
-Krstava Cedu
-Sad bi, kao, branio Slobu, ali onda je bio zauzet trkom za patr. tron pa nije stigao.
-Sad Sloba heroj i nije komunista...
@ Harun
Cekao sam reakciju vikara:Da nam predoci sta je doticni rekao jer je mislio sta nije rekao da je mislio, buduci da nije mislio sta je rekao kako je mislio!
Mislim ,"U kontekstu"...
Dobro je da ih je izgovorio Mitropolit nad otvorenom rakom u Lijevoj Reci.
Владика Амфилохије је увек био веома храбар у свим својим наступима. Зато се само може рећи: и ова ти је исто од злата, владико!
Само чуо сам да је се Борислав казивао да је Црногорац, тако да је ово била одлична прилика Амфилохију за анестезију Срба у бившој републици Црној Гори у процесу даље асимилације у Црногорце и путу Митрополије Православне Цркве у Црној гори у правцу осамостаљења.
Да није било Амфилохија, нешто би био другачије, и то нешто што је другачије би било не би било ово што је било, а био је оптималан процес кувања Српске жабе.
Вјеровао бих му, као Србину, само када би понудио Црногорцима половину црквеног стамбеног простора и лекс специалис статус, у коме би Српска и Црногорска православна црква дијелиле исти географски простор. Овако само наставља да кува жабу која ће на крају бити скувана и Срби ће се утопити у Црногорце. Затим ће Црногорци који живе у Србији, изгубивши Србе у Црној Гори, живог свједока да су Срби, у 50% случајева (њих једно 200 000) се вратити своме регионалном Црногорском националном идентитету, који је постао нацонални, и уала- мањина охохо.
Слободан Милошевић је човек који се нашао на погрешном месту у погрешно време и којег без обзира на све, ове негативне околности, покушао је како-тако да одбрани српске земље! Нажалост није му успело! А погледајте данас олош из СПС-а који се служи његовим именом! Мислим да је митрополит Амфилохије, када га је посећивао у Хагу, увидео да се он истински покајао за све лоше ствари које је учинио српском народу. Такође митрополит је видео и да је он, и као такав бољи по Србе и србске интересе, него ови, готово сви издајници, после 5. октобра. Ми, Срби као народ још нисмо свесни какве на муке чекају. Почујмо сви ,,Небеску Литургију Св. владике Николаја Велимировића'', па ће нам бити јасно, шта и како даље. Догодине у Призрену и Книну
Крвна освета је чудо.
1. Hiljade i hiljade mrtvih i osakaćenih Srba
2. Hiljade i hiljade proteranih iz svojih domova
3. što je u Dejtonu, sa čašom viskija u ruci, poklanjao muslimanima srpksu zemlju natopljenu srpskom krvlju
4. Hvala mu za Arkana i mafiju
5. Hvala mu za tajkune koje je iznedrio
6. Hvala mu za opšte osiromašenje naroda
7. Hvala mu za Pink, ZAM, JUL,...
8. Hvala mu za Dafinu i Jezdu, inflaciju...
Sad neka peto-oktobrasi umiru od bijesa- od stida sigurno da nece.
A za osiromasenje zahvali se DOSu.Ne znam sta bi DOS prodavao u bescenje da je Milosevic krcmio ,a ne sacuvao.
Slobodan Milošević u Hagu nije branio Srbe, jer Srbi nisu bili na optuženičkoj klupi, već je branio sebe i svoju politiku.
Isti se nikada nije pokajao, do kraja je ostao komunista i kao takav je sahranjen van groblja bez vjerskog obreda.
Za vasu informaciju,sahranjen je uz verski obred,a to sto je sahranjen u dvoristu,to je zahvaljujuci takvim ljudima suzene svesti,kakvih je mnoogo u Srbiji, kao sto ste vi.Izdajnike sahranjujete u Aleji velikana ,a rodoljube u dvoristu.I posle kukumavcite .
A kao branio je mene.
Što se tiče shrane pročitatiti biografiju i detalje sahrane na vikipediji.
I ja volim Vas.
Kao što vidite, do sada niste dobili niti jedan negativa komentar, te možete zaključiti da Vam ga niti ja nisam dao.
Ako niste pronašli podatak iz biografije
"Kovčeg sa telom Miloševića je bez ikakvih verskih ceremonija spušten u zemlju u 17:50 časova"
Vidim da ima neki kretena koji to opravdavaju. Fuj !!
"татин син који је малтретирао и тукао људе"
Колико знамо,није тукао људе већ оне који су америчким доларима сликаном црном песницом претили по Србији.
Boro je bio odmeren I skroman covek. Koliko bi nas moglo stati pored njegovog lika I reci,posteniji sam,odaniji Srbiji....
Slobodana cemo uskoro sahraniti na Dedinje,pored ideologa mu Tileta.
Moramo vratiti komunizam.Ovako vise ne ide.
Независно од тога шта прича и шта мисли о себи.
Слободан Милошевић,није био"српски комуниста".
Није био по мом личном суду ни комуниста.
Не мислим да то доказујем,онима који то не могу разумети.
Узгред само.Његов говор 1989 на Газиместану,анализирали су многи.
Нико није приметио да је "комуниста" Милошевић говор завршио са ДА ЖИВИ СРБИЈА.
Социјализам није споменуо.
Selektivno pamćenje
"Neka živi Srbija,
Neka živi Jugoslavija,
Neka živi mir i bratsvo među narodima"
ludi i prodani politicari- vizionari i mudraci
Lakomi nevernici - verski poglavari
Okrutni kriminalci- nosioci privrede
prepisivaci i losi prevodioci- univerzitetski profesori
I tako dalje...
ovaj pokojnik se nije smatrao srbinom ni vernikom, kao ni brat mu. Samo je za cudo ovaj imao normalnu sahranu ili nije bio dovoljno visoko rangiran u tajnim udruzenjima kao brat da ima posebne rituale. A i amfilohije vise deluje da predstavlja neku organizaju samo se posluzio sa sluzbenom uniformom SPC.
Verovatno kad dodje papa bice nam sve logicnije,pa ih sve ozari svetlost i toplina i naravno miris sumpora.
Нисам комуниста, била сам против Милошевићеве искључивости, али он јесте био и остао патриота. Када бисмо ми као народ схватили да су подјеле на комунисте и десничаре давно превазиђене, јер наш непријатељ је већ загазио у Србију у виду НВО и разних бораца за америчка права. Свако наше враћање на 1945. је луксуз, губљење времена и додатно замплаћивање подјелама.
Престаните више да се дјелите, спустите своје сујете од којих нам је једина штета, и размишљајте у духу заједнице, а не странака. Ми морамо ставити тачку и морамо сакупити све добро у нама и са том надом кренути даље. Ови коментари су најбољи показатељ колико смо неразумни у свом политикантском слијепилу! А времена нема!
Сократе, Милошевић нас је бранио у Хагу, јер су нас ти исти и бомбардовали без кривице! Погледајте да им је то већ постала навика (Либија, Ирак, Сирија...)
Srbiju je stavio na prvo mesto.
Vladika Filaret je bio pozvan da obavi obred,sto nije dosao njegova stvar.Milosevic je sahranjen uz zvuke Rjabinuske.Bio je prisutan ruski general Ivasov.Dovoljno.
Totalno uvrnuto, a onda su svi drugi krivi.
Potpisujem sve, jedino ne razumijem zasto dajete postovanje peto-oktobrasima koji zive u blacenju jedinog patriotskog drzavnika koji je branio Srpstvo- sa vasim odgovorima.
Slobodanu Milosevicu niko vise ne moze nista. On je postao i ostace simbol srpskog otpora prema dusmaninu - zauvijek.
I da vidimo šta je to uradio Milošević. Sa onolikom armijom uspeo da izgubi sve ratove i da navuče bes pola planete kao niko u historiji. Uspeo da izgubi Kosovo, ostavio Krajišnike na cedilu, likvidirao političke protivnike, omogućio tajkune.
Ako takav treba da se slavi,šta treba da uradi onaj koga treba da se mrzi.
Слободан Милошевић је остао веран идеалима социјализма, левице, идеалима који одговарају свим људима. Његови потези немају никакво упориште у национализму, а са друге стране доказују да су комунисти били и остали велике патриоте, у најтежим временима.
СПЦ (или бар једна струја, да не генерализујемо ствари) која се разочарала, јер у Милошевићу није видела тврдокорног традиционалисту и конзерватица који би успоставио један другачији поредак, окренула се ''демократским снагама'', које су се служиле популизмом, обећавајући некакав процват националне државе, на антикомунистичкој пропаганди (колико пута су говорили о Милошевићу као о последњем комунистичком диктатору). Када су се разочарали у исход, покушавају да се ограде.
Сахрана Боре Милошевића у Љеворечким Тузима била је достојанствена и отмена како само народ и искрени пријатељи, без дириговања власти, могу да приреде у част људи које високо цене. Присуство великог броја колега и пријатеља из Србије и високе званичне делегације Владе Русије, уз масу родственика и поштовалаца из Црне Горе, пример је саосећања, чојства и заједништва који опомиње и позива на слогу и разум. То је неизречена, али јасна порука Боре Милошевића.
Ako je bio neko ko je sustinski bio u poziciji da odlucuje o sudbinama mnogih, onda postoje dva puta: ili cutanje (da se oda posta pokojniku), ili istina (da se generacije pouce na primeru).
Mislim da se sa besedom ne bi slozila porodica Ivana Stambolica, kao i mnoge neznane porodice.
Naravno, Slobodan Milosevic nije bio jedini i ekskluzivni krivac za haoticno stanje u njegovo i vreme posle njega. Zato je i bio, protivustavno, isporucen u Hag, sta je podrzala sva politicka pozicionaopozicija. Ono sta bi SM imao da kaze pred sudom u Srbiji, je izazivalo preveliki strah i predstavljalo preveliku opasnost. Kada to ispliva na povrsinu, onda ce njegova nasilna smrt u Hagu da dobije smisao, a dotle mozemo samo da se prepucavama, bez ikakvog efekta.
Или сте заборавили или вам није познато, Марко Милошевић је још од половине 80-тих, када Милошевић још увек није познат, био професинални спортски возач и већ тада зарађивао велики новац. Почетком 90-тих он је сам себе ситуирао изнад просека. Отац му за тако нешто није био потребан. И зашто би њему било забрањено да се бави бизнисом?
Што се тиче опела, није одржано због пада мрака. Владика Филарет је био тамо, али због огромног броја људи једноставно је све каснило и владика је образложио да се падом мрака молитве не смеју читати.
Ako je vidio da je drug Slobo sarnjenjn?
Eno ga sa unucima.
@ Goran Jeftović
Taj Marko je 1974., kako je reli trke mogao da vozi sa 10, 11 godina? Inače 90-tih se družio sa najvećim ološem u Požarevcu: Fiškali, Šempa, trgovci drogom koji su ubijeni, Vlada tref- švercer cigara,... Uzimali pare iz Požarevačke Banke i delili svojim pulenima. Da li imate i trunke morala kada glorifikujete ove ljude, izvinjavam se, nisu ljudi, to su podlaci, secikese, lažovi. Trebalo je svima njima da se sudi na Terazijama, a ne u Hagu.
У том невероватно ретроградном сочињенију, писаном 21. 5.2012, између осталог, слави се осуђујући однос СПЦ према ненародном режиму Слободана Милошевића:
То писмо, које им не служи на част, не би боље срочио ни „будни глас савести достојног сина Србије“ - Вук Драшковић!
@Jasna
Ti Jasna kao da si imaš amneziju za period pre '99. Ko je bre švercovao cigare, oružije, drogu, pod čijom palicom je delovala državna mafija... Zbog čega su oni silni ljudi poginuli u Krajini, Bosni, preživeli prebegli za Srbiju. Kada ti ovo kažem ne amnestiram ovu bagru posle 2000., ali ovde sam prevashodno fokusiran na Miloševiće zao što ih sramotno veličate.
Ovaj Amfilohijev stav samo potvrdjuje ono:" Prvo idu lopovi, pa topovi, pa popovi"!
Потом, када су схватили да су једино они искрене југокомуњаре а да су хрватске комуњаре заправо усташе, а муслиманске исламисти онда су ратовали, опет не за српство него за Југославију. И то су тако "ратовали" да су на крају поклонили фашистичкој Хрватској целу Крајину, а Србима преко Дрине обезбедили ентитет, након што су ови изгубили целу Босанску Крајину. Ето тако је српски народ прошао захваљујући његовим комуњарама.
Pera
све ми је јаснија изјава старца Нацка да је УДБА предесетих убацила гомиле људи у богословију...
браћо православни молимо се за душе наше заблуделе српске браће сатаниста..
"татин син који је малтретирао и тукао људе"
Колико знамо,није тукао људе већ оне који су америчким доларима сликаном црном песницом претили по Србији.
Taj Momčilo Veljković nije bio nikakav opozicionar, već ulični prodavac lista "Naša krmača", pa je i zato imao naziv "Krmak". Sa svojom ekipom je bazao po ulicama i iz kožne torbe prodavao taj list. Znate, onaj tip ljudi što cevče piva ispred prodavnice i dobacuju prolaznicima. E, tako je nešto dobacio i obezbedjenju Marka Miloševića i dobio po tamburi. Tada ga otporaši uzimaju za svoj simbol torture u PO-u, a Momčilo i njegov brat novinar nalaze uhlebljenje i svoje patnje debelo naplaćuju. Sve u svemu, seoska tuča koja je kasnije napumpana.
Neverovatna stvar kako ljudi ništa ne pamte ili se sećaju stvari selektivno.
Znas li Pero sa cim se igras,tugo ljudska.
Dok je Mitropolit skupljao noge ,glave i drobove nase brace na Kosovu ti si tugo gledao sex i grad,sa drugom Brmom.
Написао сам да је био професионални возач средином 80-тих и надаље, а не "1974." како ви тендециозно мењате. Разлика је огромна.
Ја незнам чиме ви располажете, али ја поуздано знам да је тада, када је возио, зрађивао на врло поштен начин веома велики новац, имајући у виду да је ауто-спорт тих деценија био врло популаран и да је привлачио јаке спонзоре.
И то је трајало добрих 7-8 година.
Све остало што сте написали у вези Марка дође, онако, "мрзим га и смождићу га...", зато што је, ето, шетао по Пожаревцу и тукао из беса кога год је стигао.
Mi ne znamo mnogo o Knezu Lazaru -ako odstranimo legendu. Ne znamo kakva mu je bila familija ni dali je pokusao da nam ostavi nesto u amanet prije njegovog pogubljenja. Izgubio je bitku ,ali ga ne krivimo za to, iako ima razloga za vjerovat da je njegova vojska bila mnogobrojnija od turske ali nespretno vodjena. 'Carica' Milica je dala kcerku Bajazitu za harem u znak pokornosti, za sto je ne krivimo (iako nije izabrala 'carstvo nebesko'). Dali je postojala grupa velikasa koja je pokusavala da sagradi njihov licni 'ego', kritikujuci bijesno Kneza zbog poraza? Ne znamo, i smatramo da to nije vazno.
O Milosevicu znamo sve. Toliko, da neki bezsramno nastoje da sagrade svoje politicke karijere ,izvrcuci svaki detalj njegovog tragicnog zivota.
Marko Milošević je rodjen 1974., znači '85. je imao 11 godina i '85. nije mogao nikako da zaradjuje velike pare vozeći auto trke.
Tada, kao i sada, takve tipove zaobilazim u širokom luku, tako da i nemam neki lični odnos prema njima. Ali imam prema javnim delima koja su uzrokovali ili bili njihovi akteri. Dokaz tome je i moje vidjenje stvari Marko vs. "otpor".
Takodje, propratio sam uživo posmrtnu povorku na Slobodanovoj sahrani i bilo mi ga je žao kao čoveka. Ali to mi ne uskraćuje pravo da se kritički odnosim prema njegovim delima i njegovih najbližih. Zato me nervira kada ljudi pričaju samo hvalospeve i prave od nekoga nešto što nije bio (isto to važi i za Djindjića). Jer, kada se zaborave, greške se ponavljaju!
Vaše komentare smatram zanimljivim, sa zanimljivim informacijama, ali ovog puta Vas je povelo srce. Pozdrav
Ako su slicnosti nevjerovatno upadljive, razlike , uglavnom idu u korist Milosevica.
Milosevic se sukobio sa daleko mocnijim neprijateljem, bez medjunarodne podrske sa ikakve strane, sa brojnom unutrasnjom petom kolonom .
Poslje poraza (koji je bio parcijalan) vojska mu je izasla netaknuta. Sve suprotno od Kneza Lazara koji je uzivao simpatije citave tadasnje Evrope.
Milosevic je bio opkoljen sa svake strane, na nekoliko frontova, Knez Lazar je imao samo jedan.
Milosevic nije mogao da ubije (nazalost!) njegovoga Murata (Klintona) jer je to bilo nemoguce- tako da (nazalost) nije imao svojega Milosa Obilica.
Ko je bio "vjera, a ko- nevjera" pokazalo se petog Oktobra,2000, kad je neprijatelj uspjeo da konacno porazi Srbiju. Srbija Kneza Lazara je podlegla odmah po njegovoj pogibiji bez unutrasnje subverzije. Miloseviceva Srbija, tek kad su je lesinari razcerecili.
Knezu Lazaru je oprostena svaka sumnja nesposobnosti za njegovo rukovodjstvo bitke, Milosevicu ovi lesinari ne 'oprastaju' nista- jer od toga zive.
Knez Lazar je proglasen za svetca od SPC jer je predvodio Hriscane protiv Muslimana, dok je Milosevic, mnogo skromnije, bio na celu Srbije protiv njenih agresora. Ovdje nista sveto?
Milosevic nije proglasen za svetca, ali je Vladika Amfilohije uradio nesto sto je vrlo blizu toga -odao mu je duzno postovanje.Ostalo ce mu dat potomstvo. Kako Vladika Rade rece "na grobu ce izniknut cvijece za daleka neka pokolenja".
Jedno pitanje za sve : ko je sprijecio Vladiku Amfilohija da svjedoci za Milosevica? Hijerarhija SPC ili Djindjic-Kostunicina vlada?