Profesor Lompar je autor "kriterijuma" po kome svako ko deset puta dnevno ne kaže "Vučić je izdajnik", radi za Vučića.
Evo, studenti već tri meseca Vučića i ne pominju. Pa, ko je više uzdrmao Vučića, Lompar ili srpska mladost?
Nadam se da će sukob unutar nacionalne elite ovim pismom profesora Kovića prestati,mada koliko je velika sujeta, sumnjam.
Preporuke:
74
56
2
petak, 31 januar 2025 10:26
androniku
Ne tako davno slušao sam Lompara u jednoj emisiji na "Jutjubu". Priča on o određenim temama, priča na dugo i na široko, precizno no kad dođe do nečeg što sam očekivoa da će da"udari" on se ograđuje. Svako ima pravo da se ogradi ali onda je bolje da o tome ne govori. Vaistinu ima priču a akcija izostaje. Takvi kod mene brzo završe karijeru.
Preporuke:
44
82
3
petak, 31 januar 2025 10:28
Jagnjilo
Živi li Ković na Kosovu, kao predsednik Pokreta za odbranu Kosova.
Preporuke:
74
58
4
petak, 31 januar 2025 10:51
Glavni dasa
Sve, sve, ali kako može da nema televizor a komentariše medije? Koje medije ako ne gleda televiziju?
Preporuke:
46
42
5
petak, 31 januar 2025 10:59
KDB Srbija
I onda ćemo da se čudimo, kad sve prođe posle studentskih protesta, kako su nas opet izvarali i podvalili nam nove sluge zapada i njihovog kapitala i interesa. Kad ne može nekoliko rodoljubivih intelektualaca da se dogovori bez sujete, oko osnovnih pravaca delovanja. Setimo se i samo unazad svih "rodoljubivih" pokreta i stranaka u zadnjih 30 godina, koji su na kraju pretvoreni u besmisao.
A narod sluđen i pogubljen u svojim sopsptvenim mukama i borbi za egzistenciju treba da razluči ko je u celoj priči ispravan.
Sram vas bilo sve do jednog!
Preporuke:
107
6
6
petak, 31 januar 2025 11:29
Podrska studentima
Dok studenti, poput Crvene armije , marsiraju i oslobadjaju Srbiju od straha koji je diktator posejao, ovaj kmeci ko kakva strina. Nikom , brate , više niste bitni.
Preporuke:
113
40
7
petak, 31 januar 2025 12:05
Uporno netolerantan
Ispade Ćirjaković u pravu za Lompara.
Preporuke:
76
104
8
petak, 31 januar 2025 12:08
Postovani profesore,
Biti ili ne biti je binarna kategorija, a ovo Vase je botovanje.
Preporuke:
64
37
9
petak, 31 januar 2025 12:13
Cc
Mnogo teksta, mnogo napada na Lompara, ali nigde svoje lične odgovornosti. Nego, odbraniste ste li vi KiM?
Preporuke:
95
36
10
petak, 31 januar 2025 12:46
Da li može malo kraće
Ovako dugačke tekstove će malo ko da pročita.
Preporuke:
102
23
11
petak, 31 januar 2025 13:01
Marinkova bara
Kovicu, branis Kosmet tako sto cutis ko zaliven na svaki korak u veleizdaji.
Preporuke:
102
54
12
petak, 31 januar 2025 13:12
Maja
Zaista ne mogu sve da čitam, ali dovoljno mi je jasno odavno odakle tu vetar duva. I onaj "progon" na fakultetu, i zabranjena predavanja po Republici Srpskoj. Sve je jasno odavno jer znam ko ga sve ni tada nije javno podrzao. Neka pricaju romanticarske i nadahnute price sa Happy televizije to je taj "pik" intelektualca manipulatora.
Preporuke:
54
16
13
petak, 31 januar 2025 13:24
tuga
Uopšte neću da ulazim u to ko je ovde u pravu. A verovatno nije niko baš 100% Ali hoću da kažem da je ovo sve skupa tuga i bruka oko čega se naši vodeći nacionalni intelektualci svađaju i raspravljaju dok "selo gori".
Preporuke:
125
8
14
petak, 31 januar 2025 13:34
Noćna 'tica
Za svakog ko ima patriotski svetonazor, užasno je mučno saznanje o pravom karakteru angažmana javnih intelektualaca iz nominalno istih redova. Zar da se i u ovim okolnostima, i oni i mi bavimo njihovim međusobnim razmiricama, nijansama i finesama njihove, najčešće, jalove borbe za proklamovane ciljeve? Zar su oni sami Centar Sveta? Kada će izaći iz ljušture svojih sujeta, nadgornjavanja, prestiža i gordosti? Sve se raspada, a mi da se bavimo Kovićevom (ili ma čijom) Kalimero situacijom?!
Dosta je toga, kad ste takvi, budite (samo) profesori i ne zauzimajte javni prostor i vreme koji vam suštinski i ne pripadaju.
Preporuke:
74
8
15
petak, 31 januar 2025 14:13
Glavni dasa
Kovićev tekst pati od tri fatalne mane - neargumentovan je, predugačak i konfuzan.
Preporuke:
96
45
16
petak, 31 januar 2025 14:36
Janjat Đorđević
Pročitao sam pažljivo i reči M. Kovića i reči M. Lompara.
Milo Lompar je potpuno u pravu - izneo je sve argumente da građansko i nacionalno, odnosno demokratija i rodoljublje, po svojim suštinama, nisu u sukobu.
M. Ković izgleda ima velikih problema u razmumevanju toga i po stavovima je blizu radikalima, koji propagiraju i vode "kafansko srbovanje" i zaluđuju Srbe.
Preporuke:
103
43
17
petak, 31 januar 2025 14:57
Miladin Šakić
U prelomnim trenucima za narod perjanice nacionalne inteligencije, nemaju preča posla nego da se svađaju!Studenti će biti izmanipulisani i zloupotrebljena samo zahvaljujući vama.Broj nacionalno opredeljenih studenata je sigurno veći od broja autošovinista. Oni su ustali jer ovaj kriminalni režim ubija smisao života u Srbiji. Umesto da ih vi predvodite i podržite opredeljuje te se lične sukobe. Šta ste,kao profesori,uradili da ovaj pokret ima i nacionalni predznak?Imao sam priliku da upoznam oba ugledna profesora . O obojici, iz mog ugla,mogu da kažem samo sve najbolje. To su dva verovatno najbolje obrazovana srpska intelektualca.
Ovim sukobom ,u mojim očima, oni postaju grobari nacionalne ideje, koju navodno zastupaju. Ko nas je kleo nije dangubio.
Preporuke:
58
7
18
petak, 31 januar 2025 15:13
....
Koviću, branite li vi ostatak Srbije?
Preporuke:
51
12
19
petak, 31 januar 2025 15:29
Miloš
Kovića ssm razumeo i podržavao dok nisam video da je jedno vreme redovan gost kod Marića. Tu sam se razočarao da jedan univerzitetski profesor se spušta na taj nivo.
Preporuke:
80
25
20
petak, 31 januar 2025 15:43
Čkalja
Svi su u pravu. I tuženi i oni koji tuže. I oni što se brane i oni što napadaju.
Preporuke:
19
10
21
petak, 31 januar 2025 16:02
Šaban
Bilo bi lepo i pametno da se vrli profesori ugledaju na svoje studente a ne da se pljuju i natežu. Sada svi u jedan front, sujete i ego ostavite po strani, do daljnjeg. Kad se obavi posao, onda nastavite sa pljuvanjem.
Preporuke:
45
15
22
petak, 31 januar 2025 16:04
Serdar
Milo Lompar je dozvolio da od vrhunskog intelektualca postane tračara. I to nižeg ranga.
Godinama napada Kovića i Pokret, i niko mu ne uzvraća, radi mira u kući. Štaviše, prof. Antonić ga i brani, iako nije zaslužio. E sad kad je sa druge strane odgovoreno, e sad se kao nešto svi čude. Čak je i angažovao svoje Kerbere po društvenim mrežama.
Preporuke:
47
66
23
petak, 31 januar 2025 16:09
Akakije
Salve pljuvačine po Koviću od komentatora kojima Ković, očigledno nije ni do kolena. Sve moralna gromada do gromade. Kad sutra Milo Lompar objavi svoj odgovor, bićemo počašćeni novim salvama pljuvačine po njemu od, takođe, prepametnih komentatora.
Vidite li, Bog vas ne vidio, da je i vas Ković naslikao bolje nego fotogradskim aparatom?
Polazeći od predpostavke da na ovom sajtu ne gostuju soroševsko-otporaški provokatori ili evroatlantističke pandurčine i sluge, već da se javljaju uglavnom komentatori koji su naklonjeni patriotskoj i suverenističkoj opoziciji (kojoj sam i sam privržen), malo je reći da sam zgrožen.
Preporuke:
40
23
24
petak, 31 januar 2025 16:19
Rodoljub
Nema tog Srbina koji će da stane iza kišne gliste kad ima gromadu kakva je Milo Lompar.
Preporuke:
59
31
25
petak, 31 januar 2025 16:33
Ivan
Nije ovo pismo upuceno Lomparu ili javnosti vec buducem istraziocu kao odgovor na pitanje zasto je podrzao mafiju. Inace Vucic je gotov ne zbog studenata vec zbog Orbana koga je preko firmi za nadzor uvukao u krivicno delo. Sa Trampom u Vasingtonu zguzvace Acu kao maramicu da ne bi imao slucajne svedoke.
Preporuke:
27
18
26
petak, 31 januar 2025 17:14
Tarabuc
Od kad znam za sebe ovakvi likovi se bore za neko srpstvo,jedno je sigurno uvek kad su se oni borili srpska sirotinja raja je nadrljala a oni napravili korak više. Zato molim gospodu navedenu u ovom tekstu da se više ne bire za mene običnu sirotinju koja zivi od minimalca.
Preporuke:
38
15
27
petak, 31 januar 2025 19:29
Na kojoj TV ko gostuje?
Pogledajte ko na kojoj TV gostuje, pa će biti jasno koga (potajno) režim podržava.
Pominjani prof. Antonić odavno ne kritikuje Vučića, a i prof. Ković se nešto po tom pitanju primirio.
Kod prof. Lompara po tom pitanju nije bilo prekida.
Preporuke:
73
14
28
petak, 31 januar 2025 19:34
rex
Antonic i Kovic jednostavno nisu razumeli istorijski trenutak i sada idu na djubriste istorije.
Preporuke:
67
27
29
petak, 31 januar 2025 19:45
Oskarijada
Ovo je dugacko kao Rat i mir...ima li autor neku pametniju temu ,na primer mars studenata ka NS? Da li cuo da se to dogadja?
Preporuke:
56
15
30
petak, 31 januar 2025 21:03
Ković je izvršio zadatak
Kovićev "odgovor" je bez ikakve vrednosti. Zadatak izvršen sledi povećanje nagrade.
Koviću, situacija je takva da si ili za Srbiju ili protiv Srbije. To je svakom jasno a tebi nije, smeta ti "za ili protiv". Što se tiče podele naroda, to je uradio tvoj Vučić, veleizdajnik...!
Upitaj se zašto si na pogrešnom putu i na pogrešnoj strani.
Preporuke:
70
24
31
petak, 31 januar 2025 21:16
Milisav od Morave
Ja bih samo parafrazirao Miloša Jovanovića kad je za Kovića rekao da: "...nije skoro video osobu sa tolikim odsustvom političkog talentao od Kovića !"
Takođe, g. Ković je optužio istog tog Jovanovića za krah patriotske liste na poslednjim izorima, iako je Jovanović na vreme rekao da Zavetnivi šuruju sa Vučićem ! Ko je sumnjao u Jovanovićeve tvrdnje, ubrzo je mogao da vidi Milicu-osvetnicu na poziciji Ministra !!!
Inače,pratio sam svojevremeno njegov javni angažman i potpisujem: sve što je g. Ković ovde napisao je tačno ! Samo nije baš sve rekao. A svi znamo,
POLA ISTINE - CELA LAŽ !
Preporuke:
43
17
32
petak, 31 januar 2025 21:58
Sava Stariji
Da li bi prof. Ković mogao da objasni zašto se osniva "Srpski put" odmah nakon što je prof. Lompar osnovao "Srpski glas"?
Preporuke:
51
10
33
petak, 31 januar 2025 22:05
Miloš
Previše botova je ovde. Jednostavno, dobili zadatak da diskredituju čoveka koji nema nikakav pristup medijima. Jedinog čoveka koji je reagovao na sramne izdaje, i to muj zameraju dok su tipkali po Tviteru i sedeli kući. Mnogo loša ekipa.
Preporuke:
35
14
34
subota, 01 februar 2025 00:20
Mene bi bilo sramota da sam Ković
Podugačak tekst da se objasni neobjašnjivo, kad nema argumenata, raste broj redova teksta.
Preporuke:
36
14
35
subota, 01 februar 2025 00:29
Dušan
Pošto niko od nas nije isključivi posednik celokupne istine, legitimna su neka pitanja i dileme. Na primer, po mom skromnom sudu: 1. Da li je moguća saradnja nacionalne i građanske (građanističke) opozicije u rušenju Vučića? 2. Ako bi ta saradnja bila moguća kojim slučajem, da li je onda i nužna i neizbežna u tom zbilja teškom poslu?
Preporuke:
10
3
36
subota, 01 februar 2025 00:33
Bojan
Imate li stida
Preporuke:
22
7
37
subota, 01 februar 2025 00:37
Jagodinac
Ja ovom Koviću ne verujem ništa!!!
Preporuke:
39
23
38
subota, 01 februar 2025 14:02
Vruć vetar
Ključni trenutak da prepoznamo vrlinu pomenutih aktera!!! Ljudsku zrelost, nacionalnu svest, istorijsku odgovornost, nadvladavanje lične taštine i talenat za istinu!!!!
Jer, i jedan i drugi (i svi treći, posebno S. Antonić) su svojevremeno i apsolutno opravdano i argumentovano zastupali i podržavali politiku Vojislava Koštunice!!!
To zaista jeste njihova politička supstanca. Zato bi jedna mudra Vojina reč, njima upućena, bila dovoljna! Jer Glas ili Put jeste nužan i neophodan uslov za opstanak nade da možemo biti spašeni. Ni vlast ni tzv.opozicija!
Preporuke:
23
5
39
subota, 01 februar 2025 21:49
Aleksandar
Srpski put je sredstvo počele eventualnog nacionalnog bloka oko nespornog Lompara.Nacionalni demokratski blok je neophodan za normalno funkcionisanje naseg drustva.Srpski put je impotentno sredstvo a uz njih Kovic uvek može da računa na navijace. Meni je sve jasno.
Preporuke:
7
4
40
nedelja, 02 februar 2025 00:38
Teško nama
Kao apsolutno precizno merilo ko je ko u Srbiji može da posluži činjenica na kojoj se TV stanici ko pojavljuje. Jer tamo nikada neće pustiti iskrene protivnike režima. Udba presuđuje o tome, ona daje redakcijama i urednicima zeleno svetlo za nečije gostovanje. Ković i Antonijević veoma dugo ćute o AV a ovde pomenuti Ćirijaković je obišao sve režimske televizije. Pogledajte čime se Antonijević bavi godinama unazad: u početku je pisao oštre kritike na račun režima, a onda su mu opsesija postali drugosrbijanci. za ubedljivu većinu njih ljudi nisu ni čuli. A dobar deo njih navija za AV, odnosno za to da se AV što pre reši KiM, jer veruju da nam je KiM kamen oko vrata (!). Prema tome, ova podela je u režiji režima. "Srpski put" je režimski odgovor na "Srpski glas". A sada će preko ovakvih traktata (koliko suludo bačene energije!) da se prepucavaju mesecima, dok režim šakom i šakom i kapom rasprodaje zemlju i raznosi ono što još ima da se raznese.
Preporuke:
13
2
41
nedelja, 02 februar 2025 00:55
Preučio
Profesora Kovića držim za iskrenog nacionalistu i verujem da nema zlu nameru! Ipak, mislim da nema političkog dara i ne prepoznaje trenutak. Možda od previše druženja sa hepi udbašima....
Preporuke:
13
7
42
nedelja, 02 februar 2025 11:44
Nikola M. Konop
Milo Lompar je godinama odbijao izjave za "Danas" i "Vreme", ali sada nema problem da daje intervju za podgoričku "Pobjedu" i da nastupa na istom balkonu s Proglasom. Ković je isterivan s fakulteta. Milo Lompar je bio generalni direktor politike za vreme tranzicije, novac za nagradu "Miloš Crnjanski" koju on dodeljuje daje Klet, njegova žena piše udžbenike za Klet, njegova asistentkinja piše udžbenike za Klet, na sajtu srpske podružnice Rimskog kluba navodi se da je Lompar bio njihov član. Je li Ković radio išta od toga? Nije. Pametnome dosta.
Preporuke:
9
18
43
nedelja, 02 februar 2025 13:39
MIlan
Postoje neke crvene linije i u politici.
Na primer saradnja sa Proglasom je crvena linija.
Milo Lompar ih je prešao mnogo.
Loš čovek, sumnjivih namera, istina balgoglagoljiv, ali i Čanak je blagoglagoljiv.
Preporuke:
10
23
44
nedelja, 02 februar 2025 13:53
Cvjetan Mitrović, dipl.ing.
Imao sam strpljenja da pročitam ceo tekst, i ako je preobiman i za imženjersku praksu ne praktičan, da se primetiti da se dr Miloš Ković dobro potrudio da produbi podele između srpskih nacionalnih intelektualaca. Dugo pratim njegov rad, čitam njegove objavljene knjige koje su za svaku pohvalu.
Ispratio sam i nastupanja dr. Mile Lompara u podlednjih desetak godina i takođe čitao njegove objavljene knjige, takođe za svaku pohvalu, pa da budem iskren nisam očekivao da će uvaženi gospodin dr Miloš Ković ovim postupkom, naravno moje mišljenje, produbiti jaz u razilaženju srpskih intelektualaca.
Daću sebi za pravo da dam neku vrstu procene a to je da srpsko društvo ne može sanjati bolje dane dok se građanska (a ne Natovska) i nacionalna opcija ne približe jedna drugoj i da po matematičkom principu imaju uniju preseka dva skupa. Zato sam mišljenja da je tim putem pošao dr. Milo Lompar i za tako nešto ima moju podtšku. Ukoliko se ove dve opcije ne približe biće nam kasno za sve.
Preporuke:
20
1
45
ponedeljak, 03 februar 2025 02:39
Stvarno....
E alal vam vera kad ste u ovom momentu uspeli da se posvađate. Sram vas bilo i jednog i drugog. Zar stvarno mislite da ikoga trenutno briga za vaše povređene sujete?? Odrastite, profesori.
Preporuke:
9
0
46
nedelja, 09 februar 2025 19:45
Mitrović
Da li Vi, gospodine Koviću, ikada pomislite kakvu gorčinu ovakvi tekstovi izazivaju kod normalnog nacionalno orjentisanog čoveka? Hej bre, pa ko bre za vama da krene? Vi ste fol intelektualci a prepucavate se preko portala i interneta? I što to radite baš tako? Pa zato da bi cijela javnost znala kako ste Vi u pravu a ne Lompar. Znači sujeta na vrhuncu! Da ste pravi intelektualci vi bi se svi fino našli negdje i ispričali, rekli jedni drugima šta mislite, našli minimum sloge i dogovorili kako da djelujete na dobrobit nacionalno orjentisanih ljudi. Ali ne, bitan je ego. Tuga, žalost, ali bogami i sramota. Ja vam lično ne bih dao nikakav medijski prostor jer ga sa ovakvim ponašanjem ne zaslužujete!
Evo, studenti već tri meseca Vučića i ne pominju. Pa, ko je više uzdrmao Vučića, Lompar ili srpska mladost?
Nadam se da će sukob unutar nacionalne elite ovim pismom profesora Kovića prestati,mada koliko je velika sujeta, sumnjam.
A narod sluđen i pogubljen u svojim sopsptvenim mukama i borbi za egzistenciju treba da razluči ko je u celoj priči ispravan.
Sram vas bilo sve do jednog!
Dosta je toga, kad ste takvi, budite (samo) profesori i ne zauzimajte javni prostor i vreme koji vam suštinski i ne pripadaju.
Milo Lompar je potpuno u pravu - izneo je sve argumente da građansko i nacionalno, odnosno demokratija i rodoljublje, po svojim suštinama, nisu u sukobu.
M. Ković izgleda ima velikih problema u razmumevanju toga i po stavovima je blizu radikalima, koji propagiraju i vode "kafansko srbovanje" i zaluđuju Srbe.
Ovim sukobom ,u mojim očima, oni postaju grobari nacionalne ideje, koju navodno zastupaju. Ko nas je kleo nije dangubio.
Godinama napada Kovića i Pokret, i niko mu ne uzvraća, radi mira u kući. Štaviše, prof. Antonić ga i brani, iako nije zaslužio. E sad kad je sa druge strane odgovoreno, e sad se kao nešto svi čude. Čak je i angažovao svoje Kerbere po društvenim mrežama.
Vidite li, Bog vas ne vidio, da je i vas Ković naslikao bolje nego fotogradskim aparatom?
Polazeći od predpostavke da na ovom sajtu ne gostuju soroševsko-otporaški provokatori ili evroatlantističke pandurčine i sluge, već da se javljaju uglavnom komentatori koji su naklonjeni patriotskoj i suverenističkoj opoziciji (kojoj sam i sam privržen), malo je reći da sam zgrožen.
Pominjani prof. Antonić odavno ne kritikuje Vučića, a i prof. Ković se nešto po tom pitanju primirio.
Kod prof. Lompara po tom pitanju nije bilo prekida.
Koviću, situacija je takva da si ili za Srbiju ili protiv Srbije. To je svakom jasno a tebi nije, smeta ti "za ili protiv". Što se tiče podele naroda, to je uradio tvoj Vučić, veleizdajnik...!
Upitaj se zašto si na pogrešnom putu i na pogrešnoj strani.
Takođe, g. Ković je optužio istog tog Jovanovića za krah patriotske liste na poslednjim izorima, iako je Jovanović na vreme rekao da Zavetnivi šuruju sa Vučićem ! Ko je sumnjao u Jovanovićeve tvrdnje, ubrzo je mogao da vidi Milicu-osvetnicu na poziciji Ministra !!!
Inače,pratio sam svojevremeno njegov javni angažman i potpisujem: sve što je g. Ković ovde napisao je tačno ! Samo nije baš sve rekao. A svi znamo,
POLA ISTINE - CELA LAŽ !
Jer, i jedan i drugi (i svi treći, posebno S. Antonić) su svojevremeno i apsolutno opravdano i argumentovano zastupali i podržavali politiku Vojislava Koštunice!!!
To zaista jeste njihova politička supstanca. Zato bi jedna mudra Vojina reč, njima upućena, bila dovoljna! Jer Glas ili Put jeste nužan i neophodan uslov za opstanak nade da možemo biti spašeni. Ni vlast ni tzv.opozicija!
Na primer saradnja sa Proglasom je crvena linija.
Milo Lompar ih je prešao mnogo.
Loš čovek, sumnjivih namera, istina balgoglagoljiv, ali i Čanak je blagoglagoljiv.
Ispratio sam i nastupanja dr. Mile Lompara u podlednjih desetak godina i takođe čitao njegove objavljene knjige, takođe za svaku pohvalu, pa da budem iskren nisam očekivao da će uvaženi gospodin dr Miloš Ković ovim postupkom, naravno moje mišljenje, produbiti jaz u razilaženju srpskih intelektualaca.
Daću sebi za pravo da dam neku vrstu procene a to je da srpsko društvo ne može sanjati bolje dane dok se građanska (a ne Natovska) i nacionalna opcija ne približe jedna drugoj i da po matematičkom principu imaju uniju preseka dva skupa. Zato sam mišljenja da je tim putem pošao dr. Milo Lompar i za tako nešto ima moju podtšku. Ukoliko se ove dve opcije ne približe biće nam kasno za sve.