понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Сергеј Железњак: Русија ће подржавати европски пут Србије

Kоментари (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 24 јун 2017 19:13
?
Prosto da pozelis NATO napad na SSSR.
Препоруке:
52
17
2 субота, 24 јун 2017 19:25
Na žalost
i među Rusima ima evrounijskih konformističkih budala, a Železnjak to definitivno jeste.
Препоруке:
64
10
3 субота, 24 јун 2017 19:35
ЗР
Није ово лоше, да се мало отрезнимо од уздања у Русе и схватимо да и они као и запад све раде искључиво из личног интереса.
Санда је прошле године лепо била одговорила овом пајацу, др Јакшић је такође имао онај добар текст ("куме, придржи и ти мало кумство"), а надам се да ће и Бошко да мало олади и схвати да су приче о Евроазијској унији и ОДКБ празне.
Препоруке:
46
31
4 субота, 24 јун 2017 19:38
Republika Srbija
Rusi su postali jedno ogromno razočarenje. :(
Препоруке:
47
33
5 субота, 24 јун 2017 19:59
Lazni patriota
Levo smetalo i AV placenik,pita se koliko Bizon u Srbiji
Препоруке:
38
9
6 субота, 24 јун 2017 20:11
Владимир
Људи схватите да Вучић још увек задовољава и НАТО и ЕУ и руске интересе, прва два на уштрб српских, а то није руски проблем него наш.
Препоруке:
52
3
7 субота, 24 јун 2017 20:45
Да
Rusi su postali jedno ogromno razočarenje.

пета и шеста колона су још увек јаке, Владимир и Александар имају далеко више ЗАЈЕДНИЧКОГ него што Србство жели и што нам одговара.
Реално гледајући ОНИ неће да повуку линију у Новорусији а камоли за бивше Србе који швабино г...о цене више од Косова и Метохије.
Да ли би ви рескирали да помогнете онима који су се клели и данас се куну аустроугарском каплару?
Препоруке:
38
8
8 субота, 24 јун 2017 21:28
i na kraju svega sve to radi rusija
* zvezdane staze ipak je ta serija istinita iako je niko negleda ona u svojim episodama ipak daje odgovore na pitanja ...
sta je cilj
potpuno unistenje zapada i unistenje srbija koja je prodata zapadu a rusija to radi naravno ...
ostace samo pitanje ako je to tako a sve se radi preko ljudi pa ako to shvatimo ima i drugih koji mogu pomoci a rusija e kako oni lepo glume ...
uzecemo sve od nacija koje su nezavisne i odbraniti se ...
a srbija
kako su je unistili ...
neverovatno ...
rusija cudo od zemlje i prave zvezdane staze
* rusija je pobedila ali je sve i svakog prodala ...
odlicni igraci ...
Препоруке:
8
13
9 субота, 24 јун 2017 21:35
Сергеј
Заменик секретара Генералног савета Јединствене Русије

партијска нижа дужност. Он је нико. Паре потребни. Бизнес на српској беди. Подршка садистичког антисрпског режима.

Срамота, велика Русија!!!

(ја сам рус, грађанин РФ, имам право)
Препоруке:
44
4
10 субота, 24 јун 2017 21:54
Сергеј
Подржавају Вучића: Железњак, Колбановскиј, Рогозин.

Створена група - ботови Вучића (Запада) у Русији.

Подржавају: издају КиМ, уништење српске националне самосвести.

Политику и информацију стварају конкретни људи. Ово је одговор: ко доноси информацију. Можемо да замислиму какву.

Паре. Приватни интерес. Или идиоти.

Продају Србију. Продају Русију. Продају Србе. Продају Русе.
Препоруке:
42
5
11 субота, 24 јун 2017 22:07
Форевер Јанг
И у Русији се нађе неки Чеда и ЧАнак.
Препоруке:
36
10
12 субота, 24 јун 2017 22:08
Мики
Србија може да уђе у ЕУ ако из свог Устава избрише Косово а то се никад неће десити и значи никад Србија неће ући у ЕУ .
Препоруке:
23
2
13 субота, 24 јун 2017 22:28
нада?
Јадни Срби, када ћете најзад схватити да Русије – онакве какву је ви замишљате, нема још од тамо негде 1920е године??? Ово сада што се њеним именом кити и завитлава вас је само једна прљава постсовјетија у којој суверено владају потомци убица праве Русије! И од таквих се ви надате помоћи? Па, добро – кажу да нада умире последња... Па – само се ви надајте.
Препоруке:
30
13
14 субота, 24 јун 2017 22:35
pedjaprorus
Oce li Rusija podrzati ulazak Srbije u NATO?
Препоруке:
29
5
15 субота, 24 јун 2017 22:49
Republika Srbija
@Да
Да ли би ви рескирали да помогнете онима који су се клели и данас се куну аустроугарском каплару?

Sovjeti (Rusi) su doveli austrougarskog kaplara na vlast u Jugoslaviji. Na kraju u interesu Rusije je da spreči ulazak Srbije u nato. Kaplarovi sledbenici imaju veliku finansijsku, medijsku i ostalu neophodnu podršku od zapada za razbijanje Srbije i pljuvanje po Rusiji , dok iskreni rusofili imaju samo svoju ljubav prema Srbiji i Rusiji, a to uopšte nije dovoljno u takvoj situaciji u borbi sa nato plaćenicima. Bez ozbiljne podrške Rusije srpskim patriotama, Srbiji se osmehuje sudbina nato članice i to bez Kosmeta.
Препоруке:
30
2
16 субота, 24 јун 2017 23:07
ipak je to rusija drugi deo i finalno objasnjenje
*objasnjenje zvezdanih staza je isto kao i serloka holmsa ili poirota ili data isto govori iste stvari
*ako sve cinjenice logicne uzmete u obzir sta god ostalo koliko god ludacki zvucalo je istina
*rusija ide da unisti zapad i uspece u tome
a srbija je prodata zapadu i to radi rusija
zvuci suludo ali je tako ...
*eu se raspada dok ludak srbije slavi
*nato se siri hoce rat a sa kim >?
obsoletan je i zaostao i rusija koja je sto godina ispred neratuje oni neratuju nisakim ...
i kako sad sta sad i kuda sad >?
pa lepo kada naoruzaju siriju , egipat i sve to radi rusija koja jednostavno neratuje
imacete milione kriza u evropi i u americi koja je nikad gore a imacete i ozivele mumije, pet hiljada godina duhova cuda anunaki vanzemaljaca i svega i svacega dok evropa kako se raspada je neverovatno cudo i srbija i srbi shvatimo igru
uzmite ruski fejs buk i zajebavajte se sta drugo...vk.com i da srbija udje u nato i uniste sve unistice sebe tako je namesteno !
Препоруке:
7
6
17 недеља, 25 јун 2017 00:07
Srbin za Sergeja
Tacno tako, Sergej nas brat, tacno pise, trojka lobista koja podrzava AV je upravo ona koju je naveo ...naravno ima u Rusiji i postenih patriota , videcemo cija ce informacija pre doci do cara....ako se budu pitala ova trojica biznnismena kuku nama
Препоруке:
18
6
18 недеља, 25 јун 2017 00:38
Србин црнац, атеиста
Европски пут је пут према Русији, Белорусији, Украјини. Европски пут је пут на Исток. Пут на политички Запад је противевропски пут.
Препоруке:
13
4
19 недеља, 25 јун 2017 01:39
Борко
Шеста колона дефинитивно победила у Русији! Путина нема више нигде
Препоруке:
17
9
20 недеља, 25 јун 2017 07:48
mala primedba
Rusija gleda samo svoje interese i to je njihovo pravo, naravno da neće da idu u sukob sa Zapadom zbog Srbije kad nisu hteli čak ni da obustave snabdevanje gasom zbog Donbasa već kopaju i rukama i nogama za nemački tok. I mi imamo pravo da gledamo svoje interese i niko nam nije kriv zašto to pravo ne koristimo. Inače, slažem se sa ЗР da je propaganda koju je tadašnji Patriotski blok širio u korist Evroazijske unije očigledno bila potpuni promašaj, niti je donela glasove niti rusku podršku. Jedina priča koja po meni ima smisla jeste potpuna samostalnost Srbije, dakle bez vezivanja za bilo koga. A eventualna savezništva graditi samo po principu naše koristi i smatrati ih za privremeno sredstvo, uostalom nikom mi ne dugujemo ništa.
Uzgred, pametna politika bi bila pokušati da se izgradi nekakvo savezništvo sa Grčkom i Bugarskom, naravno bez nerealnih očekivanja. Za početak da pokušamo sa Grčkom, ako bude nekog uspeha Bugarska će se sama pridružiti.
Препоруке:
14
8
21 недеља, 25 јун 2017 11:49
Srki
vec mi se u vise navrata ucinilo da je Sergej na platnom spisku SNS.Zapravo prilicno nebitna licnost u Rusiji,ali se koristi za propagandu u Srbiji
Препоруке:
23
5
22 недеља, 25 јун 2017 11:55
Rale
sa malo vise pozicije od Zeleznika, Rogozin pa i Putin su jasno rekli da ce podrzat Srbiju u odbrani Kosova ali prvo Srbja mora da pokaze da to zeli.
Препоруке:
13
6
23 недеља, 25 јун 2017 12:06
neMo sami sebe
Srbiji se osmehuje sudbina nato članice i to bez Kosmeta.

da lazhemo i vaRamo, VISHE.
Kosovo i Metohija su IZGUBLJENI 1945 kad je OLOSH u sluzhbi kaplara PODRZHAO ZABRANU povratka Srba i pocho igrati shotu nasred zemlje Srbije.
Vucibatina vas sprema za silazak u savremenu grobnicu koja ce vas konachno ZBRISATI sa zemlje ko da niste ni postojali.
Preko 50% vas podrzhava.
Ko bi podrzhavo toliki broj gUja u njedrima ko takozvani srbi?
Препоруке:
10
8
24 недеља, 25 јун 2017 13:07
миле
Изгледа да ми никоме нисмо потребни. Нема нама ниоткуд подршке, и суседа других сем Шиптара и Муслимана канда, хтели ми то да признамо или не. Повуће се и НАТО једног лепог дана, а ми ћемо остати изоловано острво на брдовитом Балкану, ако нас Срба уопште претекне.
Препоруке:
6
7
25 недеља, 25 јун 2017 13:16
Сергеј
Немојте да падате!

Железњак, Колбановскиј и Рогозин нису Русија! 2 прва су политички авантуристи, просјаци.

Рогозин не схвата, наиван, маше све теме. Никад немојте нас заздвајати!

Руси и Срби нераспојиви, морамо да се боримо са недостацима, да превазиђемо препреке који створили непријатељи.

Срби за нас вечно једно те исто, народ - брат! Више таквих нема!

Нисмо ми таоци Железњака и Колбановског - ситних лобиста-најамника!!!
Препоруке:
15
4
26 недеља, 25 јун 2017 13:21
Бојан, Приштина
У овоме лежи главни ослонац свих наших проблема.

Руска политика је јалова и од ње би се требало што пре дистанцирати!

Јер свакако користи нема, али зато трпимо огромне штете јер нас запад додатно идентификује као мале Русе и још јаче туче по нама.

Какви смо то ми мали Руси кад Русија подржава наш улазак у ЕУ?, иако реално бар половина народа није за то - и поред све ове гебелсовске ЕУ припаганде, свих ових година.
Препоруке:
13
3
27 недеља, 25 јун 2017 13:57
punca
@Miki , Srbija može da uđe u EU ako iz svog Ustava izbriše Kosovo a to se nikad neće desiti i znači nikad Srbija neće ući u EU .

Miki, moje mišljenje je da če SRBIJA ići u EU/PLAN B SIVA ZONA , sve je unaprijed izplanirano od Vatikana/ iza toga stoji i NATO i Merkel /NWO LONDON !
3.SVETSKI RAT JE POČEO -u toku je !! Sledi direktan sukob SAD i Rusa u Siriji! i na Balkanu dolaze nove granice !!!""""a, od 23.6.2017 VUČIĆ GLUMI RIMSKOG CARA - dao ZAKLETVO sa pozivanjem Demonov..
Препоруке:
5
3
28 недеља, 25 јун 2017 14:03
Сергеј
Уместо кукавичких и јалових коментара боље да се сложимо: политика је једно, Русија је друго!

Нико не сме "дистанцирати" Србију и Русију, не дајемо вама право! Не смете газите осећања толике количине народа!

А политика има дефиницију ПРАВЦА, ИМЕНА И ПРЕЗИМЕНА.

Не свиђа политика - ајде, бре, не у коментарима, него у чланцима, у јавним иступима - јасно и прецизно: ШТА ВАМА НЕ СВИЂА? Против чега у руској политици иступа српски народ сада?

Без почетка од Адама до Потсдама, Тито и Коминтерна, и филозифирања. То неће решити проблем само да изазове сувише дискусије. Све добро шта је српско национално. То нама јасно, и ТАЧКА!!!

Шта бре сада није у реду?

Не можемо ми УМЕСТО ВАС ТО ДА КАЖЕМО!!! И реците КО КОНКРЕТНО ЗАСТУПА ТАКВУ ПОЛИТИКУ НА ВАШ ПОГЛЕД.

КАКО БРЕ МИ ВАС ДА РАЗУМЕМО КАДА ВИ НЕ ГОВОРИТЕ НИШТА???
Препоруке:
10
8
29 недеља, 25 јун 2017 14:19
Hrle
Zbilja se čudim srpskoj naivnosti i šokiranosti zbog toga što su Rusi za ulazak Srbije u EU. Kao prvo nije EU isto što i nato protiv čega su Rusi. drugo ulaskom Srbije u EU koja je vojno neutralna sa većinski proruskim stanovništvom Rusija bi dobila dokaz da EU-NATO simbioza nije isključivo pravilo jer je Rusiji u ovom trenutku najvažnije političko nejedinstvo u NATO.To ona vidi kao jedini način da se oslobodi izolacije koja je ugrožava ekonomski a time i politički.I treće ulaskom Srbije u EU bez kosova Rusija bi dobila među najvećim EU državama dokaz da je aneksija Krima nešto što se može politički prihvatiti jer su u tim pitanjima interesi Srbije i Rusije suprotstavljeni.EU se boji jedino rata,Vučić je toga svjestan pa nastoji izvući koji EURO,a Rusi u Srbiji vide poligon za pogađanje sa zapadom.Rusi bi značajnije pomogli Srbiju jedino ako bi opstanak Srbije u potpunosti bio doveden u pitanje.Tako da priče željeznika,guskove,lazanskog i sl. treba stavljati pod veliko povećalo
Препоруке:
6
4
30 недеља, 25 јун 2017 15:01
Бојан, Приштина
@ Сергеј

Ми смо у вери нашој чистој и непорочној браћа, али и по словенској крви. Даље историјски кроз везе још од свт. Саве и Пантелејмона, цара Лазара, цара Ивана Силног нашег заједничког цара Николаја идр.

Најбитније, браћа смо увек некако на страни правде и ми то осећамо и на личном нивоу, па из тога проистиче наша блискост.

Али ова демократија се код вас и нас показала у свом најгорем облику, јер се за разлику од старих времена када су на власти били често најбољи сада догађа да су углавном - најори приде са легитимитетом народног бирања.

Русија неразумно гради турски ток, и јача нашег заједничког исконског непријатеља. Подржава све западњачко колабориционисте у Србији од 5 октобра и њихову политику. Ћитке је прешла преко ужасног злочина у Одеси. Све у свему јако себична и дефанзивна политика. Најважније, тражи од ЦГ и Срб да не уђу у Нато а не нуди никакву заштиту у случају да нас запад због тога још јаче бије и распарчава нам додатно државе.
Препоруке:
12
3
31 недеља, 25 јун 2017 15:11
Дадо
Из овог говора Руса, следећи закључци:
1.Руси кооперативно у дефанзиви у односу на Запад, Руси се правдају, Руси слаби.
2.Руси дају подршку Европском путу, а Европски пут је пут према Западу.

Па и највећи Русофили губе наду?
Препоруке:
6
1
32 недеља, 25 јун 2017 15:19
@ Бојан, Приштина
Браво за коментар.
Стварно ми је жао нашег народа којекуде. Када мало боље помислим тешко да је другачије могло и бити какви су нам традиционални пријатељи с једне, комшије с друге, а политичари с треће стране.
Препоруке:
8
2
33 недеља, 25 јун 2017 15:28
Ali ipak :)))
Posto budalastine tipa ,,Srbija koristi Rusiji u EU,, nisu ni vredne Komentarisanja.... hmmm sta bi mmogli da kazemo??

Lose Braco, lose! Nisam ja i mnogi drugi jos pre godinu i vise pisao o sadasnjoj strukturi u Rusiji kao o teskim stetocinama pre svega za ruski interes. Eto, sada su nam i zvanicno rekli, pa moze se pozdravimo sa svime i da ,,uzivamo,, u Okupaciji i rastakanju Zemlje, Naroda, svih nasih interesa....

Kako su branili Donbas i Novorusiju, Nano-genije i Shahovski ,,majstor,, i ,,Marshal Pobede,, Kuzhugetovich, tako ce ,,braniti,, i Siriju, o Srbiji pa se pitanje ne postavlja.... nego nek ne uprskaju u Srednjoj Aziji i na juznoj granici Saveza (ODKB,EAU) inace i ,,moj,, (a sad sam ,,Rus u pokusaju,,hah) interes ode u .....:)))

Nista, tesimo se sada da cemo odbraniti centralnu Aziju, Krim, Bazu Kam-Ran u Vijetnamu, ovo, ono, bla,bla.... Da ekonomija nece rokne kako se ocekuje jer nafta nema sanse da ode iznad 45 dolara u narednih mnogo godina itd itb....
Препоруке:
4
4
34 недеља, 25 јун 2017 15:38
Coki
Rusi da cutite. Dosta vise bla bla. Nemojte da nas stitite jer cemo proci kao milogora. U Siriji vas bombarduje ko i kad stigne. Bruka.
Препоруке:
5
4
35 недеља, 25 јун 2017 15:44
Slavomir Srpski
Polazim od ruskog principa da je za nRusiju najvaznije da se poveze sa Evropskom Unijom. To nije novo i traje barem od dolaska Jeljcina na vlast a zatim i dugo godina i Putin je dao tome najveci doprinos.

Do te mere da je radi evropskih partnjora zrtvovao Srbe na Kosovu, da ne bi Evropi gurao prst u oko, pa je pogazio obecanje Cernomidina da ce ruski mirovni vojni kontingent da brani Srbe na KIM po r1244.

Vec avgusta 2003 Putin je to pogazio, izvukao Ruske mirovnjake (u vreme izgradnje Severnog toka sa jevropskim partnjorima, i ostavi Srbe da samo posle 7 meseci, marta 2004 pretrpe drugi pogrom na Kosovu.

Ta politika priblizavanja EU se nastavila cak i POSLE desavanja u Gruziji 2008, pri cemu Ruski establisment smatra da je sve to krivica samo USA- NATO, i da ce stvari da se povo vrate na one iz pocetka ovog veka kada su gradili gazovode. Dakle zvanicna Rusija zeli da izoluje EU od USA, pa "ratuje" samo sa USA a ostavlja prostor za dalji razvoj odnosa sa EU.
Препоруке:
4
1
36 недеља, 25 јун 2017 15:54
Slavomir Srpski, Geostrategija Rusije-Srbija1941, 1999 i danas
Dakle i posle Gruzije i Ukrajine,Rusija ne odustaje od svoje namere da razdvoji EU od USA kolonijalnog polozaja, pa je recimo sukob u Siriji vrlo jasno izvan konfrontacije sa EU(osim posredno preko USA pritiska na Brisel i Nemacku pre svega) izrazito Rusija-USA sukob(za sada jos ne direktan) iz koga je cak izvucena i Turska kao saveznik USA.

Primeticete da reakcije Rusije prema sankcijama iz Brisela nikada nisu bile snazne,dok jedino bukti sukob sa NATO koju smatra USA vojnom strukturom u Evropi,a ne EU vojnim strukturom.

Dakle Rusiji bi bilo od koristi da Srbija kao ruski Trojanski konj udje u EU i Brisel i da tamo deluje da poveca ruski uticaj i zblizavanje EU sa Rusijom. Racunaju da ako to ipak ne bude moguce,i da srbska zrtva gubljenja suvereniteta ulaskom u EU nece bitno ugroziti Rusiju. Izgubicemoi samo mi,jer ulazak u EU ce znaciti i definitivno fakticko odricanje od Kosova i Metohije. Koliko je to Rusiji dobro po pitanju Krima, Osecije i Abhazije ostaje da se vidi
Препоруке:
3
1
37 недеља, 25 јун 2017 16:31
Slavomir Srpski, Rusija Srbija i ekonomske mogucnosti
Nije tacno da Rusija ne zeli da pomogne Srbiji, jer su nam otvorili vrata za njihovo veliko trziste. Tu je krivica u nama, u drzavnoj politici koja umesto da blokira pogibni SSP i da investira u razvojnu banku Srbije da bi pospesila poljoprivredu, njnenu preradu i ORGANIZOVAN otkup od seljaka da bi mogli da nastupe organizovano u jednom velikom kompetitivnom ruskom trzistu, mi =se zaduzujemo da bi gradili autoputeve za prolaz zapadne robe preko nas !

Nama bi sama Moskva bila dovoljna da sve sto proizvedemo prodamo ! Ne, mi cekamo rusle KAPITALISTE da direktno ovde ulazu (malo-morgen, viedli smo Deripaskog u C.Gori kako novce izgubi). Posto toga nema mi sada cekamo velike Kineske drzavne korporacije da ovde ulagaju, jer za razliku od Rusije koja je tajkunizovana Medvedevom liberal far-west divljackom ekonomijom, u Kini je uticaj drustva preko komunisticke partije jos ostao.

Dakle Rusija bi mogla jedino da nam isporuci neko vaznije oruzje, ali i sada se cenjka oko S300.
Препоруке:
4
2
38 недеља, 25 јун 2017 17:45
Турас
Железњак је неки шаљивџија . Пази Русија(он као Вучић када прича о својој накаради каже "Србија жели")хоће да подржи како ЕУ тако и србске интересе , упркос што ових нема , утопили се у Бриселске . Ако је ово и Путинов правац , онда грешку не треба тражити само код нас . То би значило да нас Мајчица Русија пушта низ воду .Те ће од данас другосрбијански либерали да постану "патриоте" . Међутим Железњакова политика има једну ману . Чекамо конкретне потезе и онда знамо - "чија мама црну вуну преде".
Препоруке:
3
2
39 недеља, 25 јун 2017 18:05
Ali ipak :))) za Slavomira
U pravu si za sve , uglavnom. Slozio bih se sa velikom vecinom napisanog.

S time sto mislim da se od Kineza ovajditi necemo, nit pa ce nam Zapad dati neku iole samostalnu politiku i za sitnije stvari da vodimo.

Jedino mislim da nece otvoreno priznati Kosmet ovi Izdajnici nego ce se nekako Ustav menjati i slozice se oko ulaska tzv. kosove u UN i sl.

Nece se zatvoriti odnosi izmedju Srbije i ,,kosove,, skroz jer ni Mir nije za dugo vremena ovde planiran. Kad ojacaju siptarsko-muslimanski faktor uz rastakanje Srbije (pogledaj auto-put za Drac-velikoalbansku magistralu) opet ce kidisati na srbske granice, ali ovog puta na mnogo vise od Preseva i Bujanovca.

A ostatak Srbije ce do tada biti ,,Beograd na vodi (i hlebu),,! U najsirem smislu unistavanja duhovnog, materijalnog, moralnog... sto sve simbolizira ,,Bg na H2O (sluge olosu belosvetskom, bedu, prostituciju, rasturanje dusa i porodica, materijalno i drzavno unistenje do temelja)!

Pomozi Boze!
Препоруке:
3
5
40 недеља, 25 јун 2017 18:47
Сергеј
Моје мишљење да Русија НЕ МОЖЕ подржавати ступање Србије у ЕУ. Али подржава зато шта подржава Вучића. И све шта он ради. То је једноставно превара руских интереса. Као у Црној Гори. Ову политику потребно променити. Русији потребна самостална јака суверена Србија. Ван ЕУ и НАТО. Тога доста. Нама нити топло нити хладно од учешћа Србије у нашим осталим организацијама. Али српска храна, српска култура, српски производ свега нама су потребни. Грешка у томе да Русија подржава антисрпски режим а то не сме да буде. Русија сме и може подржавати само СРПСКИ НАРОД.
Препоруке:
5
3
41 недеља, 25 јун 2017 18:47
Научили су и Руси да играју игру или можда нису па ћемо добити ЦГ 2
...време ће показати, велике су то игре и лагарије...
Препоруке:
2
2
42 недеља, 25 јун 2017 19:01
Slavomir Spski, @Ali ipak..
Sto se tice direktnih kineskih investicija u privredu (metalurgiju i neke infrastrukturne transportne centre) to svakako dize Srbiju i smanjuje nam drzavne gubitke zbog nase nemoci da kao mala drzava ostvarimo efikasni izvoz tih preradjevina. Dakle odlicno je da Kina ovde ulaze direktno u proizvodnju robe koja ce se uglavnom izvoziti.

Isto tako ne bih bio toliko pesimistican sto se tice buducnosti. Sasvim je jasno da dalji ubrzani ekonomski razvoj Srbije daje vece sanse da ako treba sami branimo nasu teritoriju. Naime, sto vise kineskih velikih investicija i sto vise ruskog sofisticiranog oruzja u Srbiji, sve su zanemarljivije teze da bi nas NATO napala ukoliko Albanci silom pokusaju otimacinu (to moze tek NAKON izlaska OUN iz Kosmeta (a tamo imamo i Rusiju i Kinu koje to mogu da sprecavaju godinama). Dakle IPAK vreme radi za nas ukoliko mi sami ekonomski i privredno ojacamo, i ukoliko sami ne priznamo nezavisnu "Kosovo respubljik", jer imamo legalnu tapiju u OUN sa r1244.
Препоруке:
1
5
43 недеља, 25 јун 2017 19:31
Бојан, Приштина
@ @

Хвала пријатељу, истина жива, какви мас воде, како су слудели народ, па и какви су нам савезници, добро да нас још увек има на овој зезнутој тачки света.

Елем, руска политика ми личи на утакмицу где једино руси гласно кажу да прихватају правила игре, док супротна екипа шутира шпицеве у цеванице, крља клизеће - за сад не центарфору(Русији) него либеру(нама).

И ми тако гледамо у центарфора чекамо реакцију, а он мудро тврди да поштује правила односно, међународно право, не меша се у унутрашњу политику посебно пријатељских земаља бла бла бла.

Док западне агентуре вршљају по Србији, кадрују у политици, медијима, култури, финансијама - руси кажу тобоже неће они да раде то исто и да се тако мешају.

Аман, неморате тако - али делујте као против тежа, да се од ове пошасти избавимо па када би могли у регуларним условима да бирамо, сигурно неби бирали кловнове, странце, незналице, барабе него неког са мало више памети и родољубља и односи би сами кренули.
Препоруке:
5
0
44 недеља, 25 јун 2017 19:50
Slavomir Srpski, O S.Zeleznjaku
С марта 2011 года — глава комитета Госдумы по информационной политике, информационным технологиям и связи. Во время избирательной кампании 2011 года депутат Госдумы Андрей Луговой обвинил Железняка в работе на врагов России и назвал «агентом влияния стран Запада». В декабре 2011 года был избран депутатом Государственной думы VI созыва от «Единой России». В июне 2012 года стал заместителем Председателя Государственной думы вместо перешедшего в президентскую Администрацию Олега Морозова. Участвовал в заседаниях так называемого «Большого правительства» Дмитрия Медведева.

Znaci i u Rusiji je optuzivan da je "agent zapada", skolocvan u Svajcarskoj IMD International, i blizak Medvedevu (pro-zapadna struja u Jedinstvenoj Rusiji, svakako ne Putinova).

Recimo za razliku od njega, Rogozin javno govori da Srbija nece moci u EU ukoliko se ne odrekne Kosova.
Препоруке:
6
1
45 недеља, 25 јун 2017 19:53
Realan
"Rusi, naša braća."
Препоруке:
4
0
46 недеља, 25 јун 2017 20:10
Jos jedan "Tribalac"
Ljudi na NSPM su skloni ekstremnim stanjima svesti. Te "samo da smenimo izdajnike i napravimo Rusima bazu", te "ode sve u majcinu nema od Rusa nista".

Anglosaksonska elita je i nama i Rusima namenila neku sudbinu i mi cemo tu sudbinu podeliti bez obzira na pravac koji zauzme kriminalno tajkunski rezim u Moskvi i paracetnicki rezim u Srbiji koji trenutno zivi svoje mokre snove o okupaciji, borbi protiv okupatora kad se stvore uslovi koji se (naravno) nikad nece stvoriti i privremeno (a u stvari trajno) sluzenje okupatoru kako bi se toboze "sacuvao narod".

Gospodin Leonid Resetnjikov i ljudi oko njega su spoznali stetan kurs kriminalno tajkunskog rezima u Rusiji, pokusao je da afirmise opoziciju oko Sandinog DSS i Dveri ali to nije promaklo rezimu koji ga je toboze zbog godina zivota smenio a potom snazno podrzao SNS i Aleksandra Vucica.

Razlog kolapsa opozicije je taj sto se opozicija sastojala od hrpe mikro pokreta koji su se predstavljali kao ispostave ruskog interesa bez
Препоруке:
4
1
47 недеља, 25 јун 2017 20:40
mars iz Srbije...
...pozdravi Putina koji nema petlju da se bori za istinu. Primiti supermena pred izbore je ravno izdaji Srbije i tesko mesanje u unutrasnje stvari zemlje.
Nemam vise poverenja u Rusiju, ako ste to zeleli, uspeli ste.
Препоруке:
7
2
48 недеља, 25 јун 2017 22:36
Турас
@ Коментари - И мени као и вама не свиђа се оваква руска реакција на светске догађаје . Али и поред тога не можемо паушално , што један коментатор рече , ићи из крајности у крајност .
Још пре истека ове године знаћемо конкретније шта се то "иза брда ваља". У сваком случају , што рече Сергеј , Русија је била и остала док је света и века наша братска држава .
Препоруке:
3
2
49 недеља, 25 јун 2017 23:43
Борко
Сергеј, смањи доживљај, шта си запенио? Кога ти то представљаш, ко сте то "ви", а ко "ми"? Русија води мизерну спољну политику, и то је и врапцима на грани јасно. Не могу или неће да заштите ни свој народ у Донбасу, а како ће тек нас. Залепили се задњих месеци за Вучића к'о пијани. Изгубили су сваки кредибилитет у очима српских патриота, оних правих. Мораћемо сами да се боримо за слободу по свој прилици. А теби би боље било да гледаш како ће се Русија спасити од НАТО-а и Запада. Са оваквом политиком подршке НАТО и западним слугама у Србији, па и другде, сигурно неће.
Препоруке:
3
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер