понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ивица Дачић: Држава би могла да ухапси Јонуза Муслиуа због претњи, али то ипак није паметно, срамотно што је дијалога са Приштином прекинут због Харадинаја

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 30 април 2017 08:49
Novi Pazar
Uhapsite ga pa onda da Albanci pohapse sve srpske politicare na Kosovu koji tvrdre da je Kosovo Srbija
Препоруке:
15
55
2 недеља, 30 април 2017 09:16
...
Али пошто премијер (Александар Вучић) стално истиче да води рачуна да својим реакцијама не направи додатну штету


Итекако. Онда шиптари и турци би одбили да пљачкају Србију заједно са Вучићем и Дачићем, "прављењем" аутопутева за "природну албанију" до Ниша, где је Вучић већ доводио шиптаре да им покаже "докле је њихово", и аутопута санџак до Сарајева из пројекта "зелене трансверзале" старе 100 година.

Нема "инвеститора" нема пљачке из буџета за Вучића и Дачића.
Препоруке:
68
1
3 недеља, 30 април 2017 09:16
paja
To nije odraz snage nego straha. ... je poznat kao strasljivac i takvu politiku i vodi.
Препоруке:
77
1
4 недеља, 30 април 2017 09:17
Милош
Тачно. Држава би могла, колонија не би. Само треба ћутати, мудро и прагматично. Чекати да Албанци на југу покупују све што могу својим наркопарама, а онда када се довољно рашире крену у напад. Онда треба најоштрије осудити тај напад и констатовати како он не доприноси миру у региону. А када Албанци дођу до Београда, онда треба сести у авион, отићи негде на запад, писати мемоаре и просипати накнадну памет.
Препоруке:
86
1
5 недеља, 30 април 2017 09:17
ja
"Али пошто премијер (Александар Вучић) стално истиче да води рачуна да својим реакцијама не направи додатну штету или од Муслија жртву, то је једини разлог зашто се то овде не чини. И то није одраз наше слабости, већ снаге и мудрости да контролишемо ситуацију


Da, upravo ovo receno je ODRAZ VASE SLABOSTI I DOKAZ VASE GLUPOSTI!
Znaci u Srbiji manjine mogu da rade sta god hoce, da prete koliko hoce i niko im nista nesme jer vucic tako kaze, pa nije vucic zakon pa da odredjuje koga da hapse a koga ne, ne moze vucic da ponisti zakon i ustav.....ili moze, a onda je to kao nasa snaga i mudrost....ivice, kad ces da prestanes da lupetas gluposti?!
Препоруке:
77
1
6 недеља, 30 април 2017 09:55
Милисав
Због претеране памети, наша држава често није држава.
Препоруке:
59
1
7 недеља, 30 април 2017 09:57
Па што сте онда
инсистирали на изручењу Харадинаја ?

Колико смо ми лош народ кад нас овакви воде.
Препоруке:
71
1
8 недеља, 30 април 2017 09:57
nezavisno pravosudje Srbije
da, culi ste iz prve ruke, to je to nezavisno pravosudje Srbije.Funkcionise po principu pameti Dacica i ekipe.Fuj.Morace jednom da odgovaraju teskim zatvorskim kaznama ili nas nece da bude.To je borba na bit ili ne bit.Oni mora da nestanu ili ce mi da nestanemo.Razumite.
Препоруке:
56
1
9 недеља, 30 април 2017 10:09
Мирослав
Колико је мени познато Македонија је сервилно извршавала све налоге који су јој били испоручивани. Сада гледамо резултат те политике. Власт у Србији примјењује политику, коју је раније примјењивала Македонија. Није потребно имати неку велику памет па да се погоди резултат на крају. Основни животни принцип је борба, али нас упорно убјеђују да је смисао живота бити миран и пасиван. Ерих Фром је давно написао да се слободан човјек рађа у слободном друштву. Када робу поклоните слободу, он поново жели да буде роб, јер се боји неизвјесности и одговорности при доношењу одлука. Слобода се не добија на поклон, него се осваја. Оно што стекнемо својим трудом више и цијенимо и жестоко бранимо.
Препоруке:
66
1
10 недеља, 30 април 2017 10:21
Sorry
Dačiću uništio si Srbiju, ne možemo da te gledamo .
Препоруке:
77
2
11 недеља, 30 април 2017 10:37
Бојан, Приштина
Која држава? Сваком је јасно да овде нема државе.

Државу си надувенко, сахранио у Бриселу када си са Николићем и Вучићем потписивао споразуме.
Препоруке:
75
2
12 недеља, 30 април 2017 10:38
samo redom
prvo treba hapsit najvece kriminalce pa tek onda retarde poput Jonuza. Dakle, treba poceti od Dacica, koji se ocito mesa u pravosudje drzave, a koje po zakonu mora da bude nezavisno.
Препоруке:
57
2
13 недеља, 30 април 2017 10:44
гаврило
Е мој дачићу, е мој с...њо!Па каква је разлика измеђи Муслија и Харадинаја!Само у томе што вам је Муслију доступан а ви немате м..а да га ухапсите!Зар хапшење Харадинаја није скопчанао такође са ризицима?
Препоруке:
59
1
14 недеља, 30 април 2017 11:07
Призрен
Правни систем "умањења штете" ради ко швицарски сат.
Уместо Устава и закона ради "Сава Махала правни пројекат". Браво Јонуз, удри оштрије.
Препоруке:
49
1
15 недеља, 30 април 2017 11:10
Ниш
Меркел ликује. Вучић, Тачи, Мило и Беба прослављају празник мира и слободе. Ништа Бања топла шиптарска вода.
Препоруке:
48
1
16 недеља, 30 април 2017 11:28
cisto onako
Onamo se kao bunite sto Francuska nece da isporuci Haradinaja, a u Srbiji ne smete da uhapsite dokazanog teroristu. Obicne krpe ste svi vi.
Препоруке:
61
1
17 недеља, 30 април 2017 12:09
Тако је кад ти државу воде полтрони!
МОРАШ ДА ГА УХАПСИШ ОДМАХ ЗА ПРИМЕР ДРУГИМ!

Замислите да у Немачкој неки Турчин каже да ће отцепити део Немачке!

Замислите Палестинца да каже да не признај Израел где је градоначелник!

Не 24 сата него 24 МИНУТА не би ни поживео а камоли да буде ухапшен!

ЗАТО НИКОМ НЕ ПАДА НА ПАМЕТ ДА ОТЦЕПЉУЈЕ ДЕО НЕМАЧКЕ ИЛИ ИЗРАЕЛА!

ТО ШТО ВИ РАДИТЕ НЕ РАДИ НИ ГВИНЕА БИСАО НИ КАЈМАНСКА ОСТРВА!
Препоруке:
59
1
18 недеља, 30 април 2017 12:57
@ Zamislite da u Nemačkoj neki Turčin kaže da će otcepiti deo Nemačke!
Putin dolazi u BERLIN i opet se Nemačka deli na 2 dela !
Препоруке:
26
4
19 недеља, 30 април 2017 13:33
...
Велика је разлика између Слободана и Дачића . Слободан није желео Србију у ЕУ .
Препоруке:
28
6
20 недеља, 30 април 2017 19:22
BGovac
Tako je i Kralj u Kraljevini Jugoslaviji gledao kroz prste Ustasama da od njih ne bi napravio zrtve, a po njegovoj smrti to su radili i Namesnik i vlade, da bi u II svetskom ratu te iste Ustase poklale na najbezumniji nacin oko 700 hiljada Srba(tacan broj nikada necemo ni saznati).

Srbe stalno vode pajaci, kukavice i ucenjene duse.

Da je ovo neka zemlja taj Musliju bi nosio bukagije i umro bi brzo od teskog rada u nekom "zatvoru". Isto tako, svako ko bi se pobunio "dole", trebao bi da prodje isto.

Jak si i snazan kada nikome ne pada na pamet da te u rodjenoj kuci pljuje, ali to ovi nasi hohstapleri nikako da shvate.

Srbi, sa ovima na vlasti, klace vas i siptari sa juga Srbije jedan dan...
Препоруке:
40
1
21 недеља, 30 април 2017 21:21
Nenad
Dači je hrabro, snažno i mudro kvislinško koferče.
Препоруке:
50
2
22 недеља, 30 април 2017 21:33
Боба
Ах како да не, могао је да ухапси једног Муслијуа док му шефови заштитници клана Муслију а и његовог шефа, питајте се да ли ту има случајности?

Симпсони су сурова реалност за ове карикатуре.
Препоруке:
23
1
23 недеља, 30 април 2017 21:36
generalisimus Apatinac
Za BGovac-a
Eh da je vama `ura-patriotama` dati vlast, pa da vi jos nocaske `uhitite` Musliua, a sutra Tachija i Ramu, gde bi nasoj Srpskoj sreci bio kraj..
Препоруке:
4
31
24 недеља, 30 април 2017 21:39
SLAVICA
STA SMO MI BOGU ZGRESILI DA IMAMO OVAKVE POLITICARE,MORA DA SMO MNOGO KAD OVOG COVEKA 30 GOD.
Препоруке:
28
2
25 недеља, 30 април 2017 21:42
Која љигава ГЛУПЕРДА
Дачићева изјава врви од доказа да ВЛАСТОДРШЦИ У СРБИЈИ крше Устав и законе Србије. Једини народ на којима Вучићева власт примењује силу и држи га у страху уценама, корупцијом, претњама,ГЛАЂУ,БЕСПОСЛИЦОМ,..., јесте СРПСКИ НАРОД.

СРПСКИ НАРОД ЈЕ ЈЕДИНИ НАРОД НА ПЛАНЕТИ КОГА КОНСТАНТНО НАПАДА ВЛАДАЈУЋА РАЗБОЈНИЧКА АМЕРИЧКА БАНДА СА СВОЈИМ НАТО САТРАПИМА, И ЊИХОВА НАМЕСНИЧКА ВЛАСТ У СРБИЈИ КОЈУ ПЕРСОНИФИКУЈЕ АЛЕКСАНДАР ВУЧИЋ.
Препоруке:
38
3
26 недеља, 30 април 2017 21:49
Jelena
Ovaj govori o hrabrosti i mudrosti.Skandal!
Препоруке:
35
3
27 недеља, 30 април 2017 21:49
gandra
pobunices se tek kad jonuz krene tebe da hapsi
Препоруке:
31
3
28 недеља, 30 април 2017 21:52
Učitelj
Niko ne sme da vas hapsi govorio je tvoj učitelj.Probaj da vidimo kako to izgleda ?
Препоруке:
17
3
29 недеља, 30 април 2017 22:00
Рајко
У праву је Ивица. Не треба га хапсити.
Прећутао је ситницу: треба Муслиуа са широм фамилијом и ванбачном децом депортовати јер се нашег држављанства сам одрекао.
Препоруке:
33
1
30 недеља, 30 април 2017 22:19
Bane prof.
Zato nisi hteo da hapsis ni Misu Bananu. Ti i AV ste mudri kao Kosmajac.
Препоруке:
22
2
31 недеља, 30 април 2017 22:24
Милош
Па зато смо и као тражили Харадинаја и као љутили смо се што нам га не испоручише, јер смо знали да неће. Шта бисмо радили са њим? Морао би лично Вучић да га пусти, и тада га не би ни Вучићевић опрао и оправдао. Тада би и излапелим пензионерима постало све јасно. Сада је бар једно јасно - када запад одлучи да скине своје садашње марионете, само ће им увалити врућ кромпир у виду неког оптуженика кога као тражимо а Бога молимо да нам га не дају.
Препоруке:
20
2
32 недеља, 30 април 2017 22:51
E, ivice-gljivice...
...procitaj i nauci sta je Njegos radio sa takvima da bi sacuvao drzavu, u vremenu kudikamo tezem po njega.
Ne sam da je haposio, nego je, za kaznu, izdajicama kuce palio i terao iz zemlje!
Crni poltronu!
Toliko vam je mudra politika da ce se granica Srbije praviti negde oko Kragujevca!
Vi ne znate sta je drzava, da znate ne bi vam canak, ceda i zukorlic drzali anti drzavne govore i delovali protiv Ustava.
Doduse, ti ono potpisa sa I.D. Briselski(ne)sporazum?
Crni Ivice, pa ti ces morati i na robiju zajedno sa tim siptarinom!
Lepa politika, ko god je protiv drzave kotira se visoko, ko god je za drzavu biva gonjen, pa cak zavrsi u zatvoru ponekad.
crno je belo
istina je laz
rat je mir....
deda i baba su blizanci!
Nauci li engleski ili jos drzis nausnice?
Препоруке:
26
3
33 недеља, 30 април 2017 22:57
Tri prsta
Ивица Дачић: Упитан да ли је угрожена безбедност Србије, с обзиром на то да се чују стално изјаве о великој Албанији која укључује Прешевску долину, па и Ниш, он је рекао да је Србији безбедна.

- Што се тиче рата и угрожавања безбедности Србије - не плашимо се тога. То је као када имате комарца који иде око вас који вас грицка, када постане агресиван онда морате нешто и да урадите - сликовито је објаснио Дачић.


Srbija je bezbjedna dokle god ima nas koji smo spremni da je svojim životima branimo, da branimo teritorijalni integritet Srbije, a boga mi da neko od vlasti pozve i kaže "idemo na KM" i tamo bismo branili teritorijalni integritet, jer i tamo je Srbija, ali nažalost niko ne poziva da se brani.
Препоруке:
15
2
34 недеља, 30 април 2017 23:17
Nenad
Narod je hrabro za Vučića i Ivicu, a ne za maricu.
Препоруке:
18
3
35 недеља, 30 април 2017 23:18
Aleksandar Mihailović
Predlažem ministru Dačiću da njegovo ministarstvo predloži tekst novog zakona i ustava koji će predvideti da okoreli kriminalci, zločinci, pripadnici subverzivnih snaga i ratni huškači ne smeju da se hapse, nije pametno, jer bi to moglo uticati na njihovo raspoloženje, zdravlje i ljudske slobode, te bi moglo izazvati veće štete oko saniranja svih posledica. Kako bismo uštedeli, Vojsku i Policiju raspustiti, jer više ne bi ni trebali, i tako i tako se sistemski uništavaju, dave i guše, te pare za njih usmeriti u punjenje koferčića za strane savetnike, rezervi u skupštinskom restoranu, te za sve koje finansira čak i Fond PIO na račun reketiranja penzionera kako bi dobili aplaudere i tapšače za svoja nepočinstva. Obavezno po koferče plus i u pravosuđe jer su svi ti tamo koji se lako "stresiraju" već duboko ušančeni i imaju svoju logistiku. Vlasti Srbije pokazuju nesposobnost, neodgovornost, amaterizam, strah i nesigurnost,te im je linija nezameranja utajivačima poreza i razbijačima izbor.
Препоруке:
19
4
36 недеља, 30 април 2017 23:24
Surova istina
Kod nas je sloboda govora prvo treba da se uhapsi SSeSSellj pa onda svi ostali.
Препоруке:
5
10
37 недеља, 30 април 2017 23:40
Турас
Могли би - каже Дачић - да казне Муслију .
Сетих се поводом овог лицемерја . Када се плашимо кажемо да смо опрезни а за друге да су кукавице .
Овде је у питању нешто много озбиљније да би се уважио овакав смешан изговор . Шиптари добише од овог и његовог премијера бриселска уверења о самосталности . Ове беде се данас чуде што шипци траже ЈОШ . Тражиће до Ниша .Ова љига нам сервира глупости преко већ испробаних медија . Јадна Србија . Оваква понижења нису учињена још ни једној земљи .
Препоруке:
20
3
38 понедељак, 01 мај 2017 00:32
телетабис
Не могли сте да га ухапсите већ морали сте да га ухапсите да је Србија уређена правна држава. Заправо дал је Србија уопште држава?
Препоруке:
8
1
39 понедељак, 01 мај 2017 01:06
синиша, професор синиша
Мој деда је био опбицир безбедности једне од караула према Албанији.

Постојао је један проблем. Иса Бољетинац би ушао са територије Албаније и направио нешто у Југославији, на Косову. Узео нечију краву и превео је у Албанију, али било је случајева и убиства.

Затим би побегао у Албанију. Тадашњим официрима и војницима је було забрањено да улазе на територију Албаније. Југославија је признавала Албанију.

Исти случај и са СР Југославијом, за време МИлошевића. Харадинај је могао и да уноси и избиосуи оружје из Албаније, али кад би пребегао у АЛбанију нису га тамо гонили. Што нису?.

Дакле ту постоји велики међународни проблем и кршење права од стране Албаније.

И деда се сетио шта треба. Кад не смем да ухапсим Бољетинца, а могу, похапсићу све његове курире.

Али и ту је нешто запело у Београду. Словенац је био шеф безбедности.

Кад није згодно хапсити МУслиуа, ухапсите све који носе хероин из Бујановца. Анонимнер курире. ПОла од њих су Срби.

Што њих пуштате.
Препоруке:
13
1
40 понедељак, 01 мај 2017 03:08
Causa Spectandum
Normalno bi bilo ovako.


Uhapsis Muslija. Ako se neko pobuni uhapsis i njega, ili njih. ako eskalira posaljes policiju, a ako ne pomogne posaljes vojsku i hapsis redom.
Ako eskalira i dalje, upoterebis smertonosnu silu.
Ako se pretvori u rat, ides u rat i zavrsis ga sto je moguce pre, nanoseci neprijatelju teske gubitke.

Ovaj scenario podrazumeva maksimum mesec dana, manje od sto zrtava i financijski je prihvatljiv.

Scenario koji ID pokusava da prikaze kao snagu drzave vodi u iscrpljujuce sukobe, sa velikom stetom i daleko vecim zrtvama.

Vratimo se na Tjenanmen. Koliko je tamo bilo poginulih? Ne znam, ali verujem barem STO hiljada puta manje nego da je Kina uplovila u gradjanac.
Препоруке:
9
1
41 понедељак, 01 мај 2017 09:46
Београђанин - само да подсетим
Да је Дачић био министар унутрашњих послова када су специјалци Србије, са фантомкама на глави, разбијали српске барикаде на Косову, када су локални Срби покушавали да одбране север покрајине од шиптарских терориста.

О чему ти то, Дачо?
Препоруке:
7
1
42 понедељак, 01 мај 2017 10:57
ЗАБОРАВНИМА
Само да вас подсетим да је Војислав Коштуница из затвора пустио Фљору Бровину, браћу Мазреку и око 2.000 других шиптарских осуђеника.
Такође, чим је ступио на власт, крајем октобра 2000. године, укинуо је правоснажну пресуду злочинцима НАТО-а, који су осуђени на по 20 година затвора, и ослободио их за сва злодела!
Препоруке:
9
0
43 понедељак, 01 мај 2017 14:09
Драгославић
Не хапсимо оне који раде против народа и државе јер нам је стало до народа и државе!
Препоруке:
1
0
44 понедељак, 01 мај 2017 15:22
Pametnjakovicu iz Novog Pazara...
...prepametni, ti znas da je Kosmet OTET Srbiji zlikovackom vojnom silom protiv svih medjunarodnih, istorijskih, ljudskih,i bozanskih prava.
To sti sad pretis u ime one zlocinacke Haradinejove horde znaci samo da se muslimani i siptari sa Kosmeta jos uvek nisu oslobodili cinjenice da su topovsko meso americkih monstruma i njuhovih slugu, u prvom redu izlapele Evrope, koja hoce da robuje Amerikancima.
Ziv bio, i oslobodio se od svoga drugog ega monstrumskog!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер