Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Janukovič uopšte nije naseo na pritiske "Evromajdana" i uopšte se nije predao

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 01 februar 2014 16:03
Dragan
Veoma dobar tekst. Ne znam da li je i koliko je sve tačno što je rekao, ali i sam imam priblično takav pogled na situaciju u Ukrajini.

Glavni i ključni problem su izbori 2015 i ono nasilje koje će uslediti kad zapadne sluge u Ukrajini izgube izbore (a verovatno da hoće, tesnom većinom patriotskih snaga) Zapad sve svoje snage ulaže u događaje vezane za izbore 2015. I sadašnji evro-majdan je deo toga. Ako tu izgube, a nadam se da hoće, Ukrajina će biti bezbedno deo Evro-azijske Unije i nikada više germanski fašisti i amerika neće uspeti da se probiju bliže Rusiji.

Mislim da ne postoji opcija da se Ukrajina preda Evropi. To Rusija neće dozvoliti. Najgore što može da se desi je cepanje Ukrajine na dva dela - ni to nije dobro, ali zapad, vidimo tim cepanjem na bi dobio ništa, samo bi izgubio.

...sve je to posledica činjenice da su Gorbačov i njegovi saučesnici izdali svoj narod.


Ovo je tačno, taj jeftini karijerista je upropastio vlastiti narod i državu.
Preporuke:
158
3
2 subota, 01 februar 2014 16:10
Posmatrač
Tačno tako.
Informacioni rat se dobija na navedeni način.
Vreme obojenih revolucija je prošlost jer su razvijeni efikasni mehanizmi njihovog razbijanja i delegitimisanja njihovih promotera.
Očigledno je Rusija naučila lekcije i zna kako da deluje u složenim situacijama.
Očekujemo i informacioni rat u Srbiji.
Svi govore o izborima u Srbiji a niko ne govori o pravim ciljevima:
1. Legalizacija i legitimizacija Briselskog sporazuma
2. Legalizacija i legitimizacija procesa pridruženja Srbije EU.

Sve ostalo je sporedno.
Opozicija (pre svega patriotska) u svojoj kampanji treba da artikuliše ta dva cilja kao prave ciljeve martovskih izbora. Nije bitno za koga se glasa već je bitno da se ne glasa za stranke potpisnike Briselskog sporazuma. Takođe je važna velika izlaznost jer su martovski izbori u suštini referendum u vezi navedenog.
Vlast će pokušati nametanjem drugih tema da odvuče pažnju javnosti od ovih tema ali nije sigurna i da će uspeti.
Preporuke:
138
3
3 subota, 01 februar 2014 19:10
Goran Jevtović
Inzvaredna analiza i odlične procene.
Mislim da je ovo dokaz i nečeg mnogo značajnijeg, a to je da su se ruske služba (shodno tome i ukrajinske) značajnije probudile i da su konačno prešle iz klasičnog obaveštajnog (kontraobaveštajnog) u ofanzivno delovanje.

Ako se pokaže da da je ova procena ispravna, a ja sam ubeđen da jeste, onda ima nade i za nas u nekom narednom periodu (dve do tri godine).
Razmišljajmo o tome ozbiljno ali i delujmo. Na ovim izborima je to nemoguće, ali za one sledeće se pripremajmo.
Preporuke:
89
4
4 subota, 01 februar 2014 20:43
KK
Kakva razvaljotka!!! I kod nas mi nesto mirise na ledeni i cisti vazduh iz bratskih krajeva
Preporuke:
66
3
5 subota, 01 februar 2014 21:53
brzi
Zanimljiv komentar sa fednom jedinom greškom. Komentator meša žrtve sa statističkim brojkama. Žrtve u takvim slučajima, kakav je trnutaćno u Ukrajini, mogu da budu samo civili. Policajci, vojnici i prosednici koji su pogimuli su samo statistički podatak i ništa više.
Preporuke:
0
58
6 subota, 01 februar 2014 22:06
MR
Odlična analiza događaja. U početku sam mislio kao i većina komentatora na ovom sajtu da bi trebalo silom proterati sve ove pobunjenike sa Majdana. Međutim, odmah se pojavila jedna druga pomisao: Da li je krvoproliće dobra i potrebna stavar? Moglo se odmah videti da većina naroda neće imati nikakve koristi od toga. Strpljenje je važna stvar ne samo za pojedince već i za narode. Bolje je pokušati rešiti stvari mirnim putem nego na juriš. Znamo da Ruse na Zapadu jedva da neko voli da su potrebili nasilje, svi bi povikali; pa šta smo vam rekli! Uostalom, ako zatreba, ima vremena i za to.
Preporuke:
48
3
7 subota, 01 februar 2014 22:21
Dr
Interesantna analiza. Postavlja se pitanje da li će sada FSB organizovati neku pobunu na primer u Nemačkoj, da prijteljima vrati milo za drago?Mislim da će se to desiti posle Olimpijade, tj tokom sledeće godine 2015. Očito da sada Rusi imaju rešenje za obojene revolucije i da su iz lekcije raspada SFRJ dosta naučili. Na kraju, zanimljiva bi bila analiza i šta o ovim mehanizmima misle Američki stratezi.
Preporuke:
52
2
8 subota, 01 februar 2014 22:36
Miroslav
Sjajna analiza. Bilo bi interesantno da se Ukrajina i Rusija pozabave ideolozima "narandžaste revolucije" koji su napi sunarodnjaci, kada mi već nemamo državu.
Nadam se iskreno da će se ostvariti Vaše predviđanje Gorane.
Preporuke:
58
0
9 subota, 01 februar 2014 23:05
besmisleno
Ma najobicnija borba za vlast,
pa vidite Klickove snimke, profesionalno radjeni kao za film,
isto kao kad Putin pokazuje torzo. Klicko bi zelio imati apsolutnu vlast kao Putin, a ovaj bi volio da je sampion kao Klicko. Sve je estrada, narod pada samo na trivijalnosti tipa Vucic spasilac, sic.
Klicko bi radio isto sto i Janukovic: Umiljato janje dvije majke sisa. Balansirao bi izmedju eu i rusije. Pa vidite da se ni rusi ne mjesaju,
to je sukob ego-tripova, trg je postao filmski studio, u sporednim ulicama najnormalnije se zivot odvija. Ukrajinska revolucija i Farma dodje vam na isto,
narod pada na te jeftine fore,
najteze je potaci covjeka da dugorocno razmislja.
Preporuke:
11
56
10 subota, 01 februar 2014 23:18
thinking maize
Hmmm, što li nema g-de "mislioca" i "Marka Gey"-a, da mi je samo znati!?
Preporuke:
32
2
11 subota, 01 februar 2014 23:51
Zoran
Ovo je lepo ako je tako.

PS Nespsobni Obama.
Preporuke:
25
0
12 subota, 01 februar 2014 23:52
Peter RV
"Ako dođe do raspada Ukrajine, Zapad će dobiti sve ukrajinske „zapadnjake“ i ništa od industrije, dok će Rusija izgubiti zapadnjake i dobiti čitavu ukrajinsku industriju"..

Ovu opciju ne treba izkljucit. Koliko poznajem ove 'unijate' iz logora emigracije, na Zapadu- ukrajinski narod ne bi mnogo izgubio. Oni nijesu fasisti nego 'ustasi' cija je jedina ideologija -mrznja prema Rusima, kao sto je hrvatska verzija istog zasnovana na mrznji prema Srbima.
Preporuke:
70
3
13 nedelja, 02 februar 2014 00:27
mmne
ako je neko pratio ja sam danima "znao" za ishod...cim B92 i blic ne hvalisu trojku sa majdana ...znaci stvar je zaboravljene...e sad u svim pamfletima i sam sam pomislio da je janukovic mlakonja cak i kolaborant....nisam shvatao dobro pozadinu ponude onoj dvojici...divio sam se policiju koja je stajala kao nekad (nazalost) berliski zid , cvtsyo i nepomicno...e ali kad je "otisao na bolovamje" i inscenirao toboznje "bekstvo" azarova u bec...shavtio sam konacno da je veliki igrac a bogami i da ima sjajnog sekundante ( svi vrhunski sahisti su tako radili!).
znaci sad se okrecemo novoj ukrajini koja se naslanja na pridnestrovlje i usce /deltu dunava...eto rusu i evroazije u EU vodom, kopnom i vazduhom...ako EU ima mozga /?/ i snage da se otrgne amero/englezima...mozda i prisustvujemo novoj evropi sa boljim i pravednijim zivotom..ako ne pa neka trunu sam jer im amerikanci nece pomoci...ja znam da carinska unija i sire evroazija predstavlja buducnost.
Preporuke:
45
0
14 nedelja, 02 februar 2014 00:33
Ukrajina ima u zaleđu moćnu Rusiju! Velika je prednost Ukrajine u odnosu na Srbiju što ima za suseda moćnu bratsku Rusiju. Ako se Zapad odluči za sankcije ukrajinskom rukovodstvu ili Ukrajini to će samo ubrzati potpuni zaokret Ukrajine prema Rusiji i Evro
Setih se zloglasne ukrajinske fašističke divizije Galicija formirane od tamošnnjih katolika, opet Vatikan, koja je svoj neslavni put završila tako što se povukla preko Jugoslavije i predala se Britancima i istu lukavi Englezi nisu hteli vratiti SSSR pod izgovorom da se radi o "antikomunistima" koji su inače počinili gnusne zločine kako prema pravoslavcima tako i prema Jevrejima. Latinska posla!
Preporuke:
63
2
15 nedelja, 02 februar 2014 01:01
Dekroatizator
Suština je ovo: "Ako dođe do raspada Ukrajine - Zapad će dobiti sve ukrajinske „zapadnjake“ i ništa od industrije, dok će Rusija izgubiti zapadnjake i dobiti - čitavu ukrajinsku industriju"

S tim što je pro-ruskim Ukrajincima maternji jezik ruski, pa će se vremenom veoma lako asimilirali u Ruse.

I eto majke Rusije na Ušću Dunava, te nove "pupčane vrpce" Srbije i Rusije! :-)
Preporuke:
55
0
16 nedelja, 02 februar 2014 01:24
Pomeranje granica posle II SR
Inače današnji katolici i unijati u Ukrajini su posljedica pomeranja ukrajinske granice na Zapad na račun Poljske dok je Poljska kao deo kompenzacije proširena na račun istočnog dela današnje Nemačke! Ovo pomeranje napravilo je tadašnje sovjetsko rukovodstvo na čelu sa Staljinom posle II SR verovatno se pridržavajući istorijske činjenice da je istočni deo Poljske pripadao carskoj Rusiji od 1796. a cela Poljska je pripala Rusiji posle Berlinskog kongresa 1815. pa do kraja I SR. Ovim pomeranjem Staljin je takođe kaznio i Nemačku jer joj je oduzet znatan prostor oko 100.000 kvadratnih kilometra (računajući tu i Kalinjingradsku oblast koja danas pripada Rusiji). Imajući u vidu da je Nemačka izgubila znatan prostor, Alzas i Loren, u korist Francuske, te deo Rajnske oblasti u korist Belgije a znajući za nemački istorijski revašizam sigurno je da Nemci vrebaju priliku da opet povrate po meni zasluženo izgubljene teritorije.
Preporuke:
51
1
17 nedelja, 02 februar 2014 01:41
Nije Berlinskog nego Bečkog kongresa
Greškom sam napisao Berlinskog umesto Bečkog kongresa.
Preporuke:
19
0
18 nedelja, 02 februar 2014 03:58
Marko Gay
Zaista nema drugog načina da se u Ukrajini dobije informacioni rat u uslovima kada su sve televizije opozicione.


Neverovatno da je ova recenica u tekstu napisana u zagradi, iako je najvaznija.

Iz redova koje ste procitali mozete da zakljucite: Rusi I DALJE ne razumeju vaznost propagande i njenu snagu.

Niti shvataju koliko je propaganda jeftina i koliko novca ustedi onome ko je koristi. Ako probate bez nje, kao sto Rusi uporno pokusavaju, platicete mnogo skuplje, a opet tesko da cete uspeti.

Sto se tice komentara koji je dao Posmatrac, izbori u Srbiji su i vise od referenduma o Briselskom sporazumu: oni su referendum o Srbiji na Zapadu.

Srbi sada odlucuju hoce li glasati za BILO KOJU stranku koja je sedela u vladi Srbije od 5. oktobra 2000-e (ukljucujuci tu i DSS i SNS). Glas za bilo koju od tih stranaka jeste glas za Srbiju odanu Zapadu.

Bojkot ili beli listic takode je glas za Srbiju na Zapadu, ma kakvi bili motivi bojkotasa.
Preporuke:
27
3
19 nedelja, 02 februar 2014 05:31
Kiza
Zao mije ali moram da se ne slozim s komentatorima, kao Goran Jeftic i ostali. Ova "analiza" je sta je babi milo to joj se i snilo. Da pocnem prvo o cinjenicama na kojima se slazemo. Naime postupci Janukovica nisu losi. Njih na Zapadu predstavljaju kao slabost, ali oni sluze razbijanju jedinstvenog (Zapadnog) fonta opozicije. Kad u Kijevu vlada polu-ratno stanje od paramilitantnih "opozicionih" organizacija, isterati tenkove na ulice izgleda na prvi pogled odlucno i privlacno ali bi skoro sigurno pogorsalo stanje. Konacno, Rusi su dali pravu podrsku Ukrajini, finansijsku potporu bez mesanja u unutrasnje stvari koje praktikuje Zapad. Eto, tu je kraj pluseva jer kako Zapad nikada nije odustao od Sirije iako je odlozio bombardovanje, jos manje ce odustati od Ukraine, koja je verovatno 20-tak puta vaznija od Sirije. Ako Ukrajinci ne nadju nacina da sputaju Galicijce, Zapad ce sigurno izazvati libijsko-sirijski scenario. Galicijci su dovoljno ludi da krenu u rat i Zapad ce to iskoristiti.
Preporuke:
20
2
20 nedelja, 02 februar 2014 05:43
Anta
Teorijski autor je u pravu... a praktično poraz Janukoviča je počeo onog trenutka kad su demonstracije počele... Jdnostavno cilj zapada je destabilizovana Ukrajina na dugi rok... i u tome je cilj postignut... Može Janukovič i da prezimi ovu zimu... ali ukrajinsko društvo je podeljeno i tu nikakve taktičke igre tipa neka bokser bude zamenik premijera ne daju strateške rezultate... Svaki dan držanja kordona na ulicama je još jedan dan sa ogromnom pijavicom na telu države... Takva naprezanja ne mogu da izdrže ni bogate zemlje zapada a kamo li jedna Ukrajina....
Preporuke:
9
12
21 nedelja, 02 februar 2014 05:51
Kiza nastavak
Dakle moja glavna zamerka je da ni autor ni komentatori ne razumeju znacaj Ukrajine Zapadu. Sirijsku revoluciju Zapad moze i da izgubi ali ukrajinsku nikako. U Ukrajini se neverovatno poklapaju nemacko-Eu i americki interesi. Ukrajina je poluga kojem se moze prevrnuti ruska kamenica koja je zakrcila put ka Zapadnoj globalnoj dominaciji. DaiYu ostrva u kineskom moru i Ukrajina na suprotnoj strani planete - bitke koje se ne smeju izgubiti. Zato ce na ovoj kamenici saradjivati, isto kako su saradjivali na razbijanju Jugoslavije, Zapadnjaci koji spijuniraju jedni druge (Nemacka i SAD). Dakle, Rusi su ulozili 15 milijardi dolara u spasavanje, ali Ukrajina moze lako da ih kosta i vise od 1500 milijadi dolara. Amerikance su vise kostali Irak i Afganistan, ali su oni deo "ulaganja" povratili prodajom i kontrolom rezervi nafte. Ukrajina to nema. Da zakljucim - Ukrajina je vaznija Zapadu od svih ratova koje je vodio od 1945. (Lake) ukrajinske pobede nece biti - bice sirijski scenario!!!
Preporuke:
18
6
22 nedelja, 02 februar 2014 06:13
Kiza zakljucak
Ako su Galicijci zaista spremni da ratuju, Zapad ce im otvoriti beskonacni racun za snabdevanje oruzjem i opremom, kao saudijskim placenicima u Siriji. Niski troskovi takvog ratovanja (proxy wars) garantuju da ce to biti glavni Modus Operandi bankrot Zapada. Ratovi u Iraku i Afganistanu su bili veoma profitabilni za americku elitu, ali vreme tako skupih ratova je zasigurno proslo s obzirom na sadasnju finansijsku situaciju i na izglede. Raspad Ukrajine na istocni i zapadni deo nije ono sto bi bilo problem Rusiji, niti je to cilj Zapadnim planerima. Ali 30-godisnji rat bez upotrebe nuklearnog oruzja da se iscrpi i zaustavi Rusija jeste. Raspad Sovjestkog Saveza je nezavrseni posao i izgleda da je doslo vreme da se na tome poradi. Nadam se da sam ja u krivu a ostali komentatori u pravu.
Preporuke:
27
1
23 nedelja, 02 februar 2014 06:34
Zoran
Ako je to zaista tako, najvise me cudi ko savetuje Janukovica. Da li Rusija(a mozda neko nju savetuje), neko drugi ili on sam donosi odluke.
Preporuke:
9
0
24 nedelja, 02 februar 2014 10:10
Kiza @ Marko Gay
Prvi put da se slozim s Vama. Malo je rano za pricu o izborima, ali pored toga sto su oni referendom da li ludi Mesija treba da vodi Srbiju, oni su takodje referendum o:
1) Da li je Srbiji mesto na lopovskom Zapadu (mada je potpuno nejasno cak i Mesiji koje mesto bi trebalo da zauzima u Novom Svetskom Poretku koji Zapad gradi)?
2) Da li su KiM vazne?
3) Da li Srbija misli da je KiM poslednja zrtva za ulazak u "Evropu", itd.
PPV Mesija otprilike koncipira da ce Beograd na Vodi (BnV) placen od seika biti neka vrsta zabavista za bogatu evropsku srednju klasu. Ali zabaviste za koju to evropsku srednju klasu? Na Zapadu ostaju samo super-bogati i super-siromasi. Gledajuci sta Zapad radi Ukrajini, zar Srbi ni jednu lekciju ne umeju da izvuku s kime treba da budu? Nek Mesija ide u "Evropu" al' Srbe da ostave na miru i srecan put.
Preporuke:
26
0
25 nedelja, 02 februar 2014 11:03
Beograđanin
Slažem se sa Markom Gejom da je vrlo važna rečenica da su sve tv stanice u Ukrajini opozicione. Ali iz toga ne izvlačim zaključak da toga Rusija nije svesna (da jeste svesna pokazuje RT, kao i traženje Moskeve da u Srbiji kupe jednu tv stanicu), ali izvlačim zaključak da mi onda ne govorimo o politici nego o ZLOUPOTREBI politike. Jer ako je pravo građana na istinito infomrisanje, onda je ispiranje mozga građanima ZLOUPOTREBA tog istog prava. Ja se ne bih stoga mnogo hvalio kontrolom medija, jer je u pitanje totalitarni, a ne demokratski koncept.
Preporuke:
29
0
26 nedelja, 02 februar 2014 12:19
Drago
Lepo ja pricam da je glavna odlika antikomunista da svoje zlocine prepisuju drugima.Tako nam i antikomunista Petar RV@, brani fasisticku ideologiju.Tako da ovi fasisti nijesu fasisti, vec ustase.Sto ispada, za antikomuniste, da ustase nijesu fasisti.Sto Hrvatski antikomunisit takodje, pokusavaju da pokazu kako njihove ustase nisu fasisit, vec domoljubi.Ispada da ideologija fasista nije mrznja prema Rusima, posto ovi sto mrze Rusiju nijesu fasisti.Onda, po antikomunistima, ispada, posto ustase nijesu, da ni Musolinijevi crnokosuljasi nijesu fasisti, ni Hitlerovi SSovci nijesu fasisti, iako se oni sami smatraju fasisitma.Eto, "inteligencija" antikomunista u svom "sjaju".Moramo da onda da znamo da Titoisti nijesu komunisti.Staljinisti nijesu komunisti.Naime, svi ovi, sto terase na Goli otok i Gulage, nijesu komunisti.
Preporuke:
2
11
27 nedelja, 02 februar 2014 12:37
ništa nije savršeno
Rekao bih da ipak nije sve i do kraja dirigovano spolja. Ili, ako jeste, onda su ovi unutra bili nestrpljivi i krenuli pre vremena, ne slušajući potpuno dirigente.
Jer, ovakve pobune, poznate u poslednje vreme kao "proleća", dižu se u proleće, kad je to zbog vremenskih prilika znatno pogodnije i može mnogo duže da traje.
Po ovakvoj zimi je to manje verovatno. I Švabe su se zaglavile u njoj pre 70 godina ...
Preporuke:
15
1
28 nedelja, 02 februar 2014 12:40
Puki
Rusija je u ovom trenutku skoncentrisana samo na održavanje Olimpijskih igara u Sočiju. Već odavno "demokratija" preti da neće učestvovati na tim Igrama. Putin, sasvim opravdano (po mom mišljenju) želi da se te igre održe redovno i normalno. Iz političkih, ekonomskih, finansijskih, propagandnih, itd. razloga.
Podseća, ali ne liči na situaciju koja je postojala 1980. kada je Zapad bojkotovao Olimpijadu u Moskvi, kada je veliki broj država (prijatelja SSSR) učestvovao na igrama. Ako sada Zapad bojkotuje igre u Sočiju, one gube svoj smisao. Neće valjda neka afrička smučarska "velesila" da osvoji zlato u (recimo) slalomu?
Za Rusiju i Ukrajinu je važno da se održe i završe Igre, bez nekih većih promena statusa.
A kada se igre završe..., desiće se ono što će se desiti!
Preporuke:
18
2
29 nedelja, 02 februar 2014 13:12
DD
,,Ceo svet je video da se milicija ne bori protiv mirnih demonstranata nego protiv naoružanih i dobro obučenih bojovnika''... Predsednik Ukrajine maestralno povlači pobednički potez''.
Gospodine Starikov, veoma, veoma bih želeo da je tako, ali strahujem da nije. Ceo svet (zapadni) odlično zna šta se dešava u Ukrajini, oni su sami tamo zamesili kašu. A vidite kako se ponašaju, kako podržavaju te bojovnike na bezbednosnoj konferenciji u Minhenu. I dalje guslaju da je to borba za demokreatiju. Tako su se ponašali svih ovih dvadesetak i više godina u svetu. To dobro znaju gradjani Srbije i mnogih drugih zemalja. Vaše patriotske i ispravne stavove oberučke prihvatam i podržavam, ali strahujem zbog nečistih sila koje haraju svetom.
Preporuke:
18
1
30 nedelja, 02 februar 2014 14:03
jbgbgd
Sjajna analiza! Mnogo toga, a naročito ocene iz zaključka potpuno su primenljive i veoma asocijativne u odnosu na našu situaciju u dužem vremenskom periodu.
Preporuke:
10
0
31 nedelja, 02 februar 2014 15:49
Turas
Odličan komentar koji u osvrtu na "Kiza"razmišljanja rađa jedno hipotetičko pitanje. Dakle ako Imperija pridaje toliki značaj Ukrajini (ne želi cepanje na istok-zapad)koliki onda značaj ima Srbija za Rusiju? Obzirom na "Kizin"komentar i strateškog posmatranja mi smo takođe važan faktor u nadmudrivanju zapada sa Rusijom ? Verujem da (G.Jevtović) Vučić kada posle ovih izbora dobije apsolutnu vlast ,podrškom zapada sprovesti "sankcije"sa neistomišljenicima u ovoj komičnoj vladi a i u narodu ,pa neće gospodine Jevtoviću biti vremena za sledeća izborna prestrojavanja patriotskih snaga(?) u Srbiji .Ukrajina dobija 15milijardi od Rusije da se izbori za nezavisnost od zapada .Srbija dobija (?)"investicije" i "žarko" želi prijem u EU? Postoje li u ovoj politici koordinacija istok -zapad ?
Preporuke:
7
1
32 nedelja, 02 februar 2014 17:18
OKVIR
@Kiza
Mozda neki komentatori ne vide koliki je znacaj Ukrajine zapadu, ali ja mislim da Vi ne vidite koliki je znacaj Ukrajine Rusiji.
Svojevremeno je Rusija slomila kicmu pokusajima zapada u igri sa Gruzijom. Tu su im Rusi rekli stop. A ima tek da vidite sta ce da bude u Ukrajini. Ako bude trebalo tu ce da bude mnogo vatreniji stop i to uskladjen sa aktivnostima protiv americke igre sa postavljanjem tzv. antiraketnog stita u Rumuniji, Poljskoj i drugde.
Rusi su najavili istupanje iz START-3 sporazuma sa amerikancima. Ako amerikanci budu nerazumni u svojoj nameri - nije iskljuceno da ce doci do perioda kada ce nam se i g@*na u nama svima smrznuti od najava onog sta ce da bude.
Nadam se da u americkom establismentu ima dovoljno razumnih koji ce da zaustave to idiotsko srljanje u BEZUMLJE.
Treba uociti cinjenicu da vecina Ukrajinaca ne podrzava ekstremiste i resenje ce biti u skladu sa tim. Savez sa Rusijom ili cepanje ako mora. Kinezi i Rusi igraju uskladjeno.
Preporuke:
16
0
33 nedelja, 02 februar 2014 21:09
Peter RV
@mmne
"...ako je neko pratio ja sam danima "znao" za ishod...cim B92 i blic ne hvalisu trojku sa majdana ...znaci stvar je zaboravljene...e "

Ne radi se ovdje ni o B92 ni o Blicu. Naredba je dosla sa mnogo vece visine.
Vasington (i TelAviv) imaju u Ukrajini slicni problem kao i u Siriji. Medju 'pobunjenicima' su pronasli ,njima - vrlo nepozeljne elemente. Ukrajinska 'opozicija' je puna zestokih anti-semita kao i ona u Siriji zarazena Al Kaidom, pa rastavit 'kukolj od zita'....
Problem je da su ove formacije (Al Kaida i Banderovci) najborbeniji elemenat u 'opoziciji'- i bez njih nema mnogo nade za rusenje rezima- sto je tragicno za Kerija i Natanjahua.
Preporuke:
7
1
34 nedelja, 02 februar 2014 22:50
thinking maize@ Marko Gey
Pošto vidim da ste ZAGRIŽENI i da smatrate ove "srpske izbore" u martu kao "REFERENDUMSKE" za "Srbiju na Zapadu" moram reći da su srpski nacionalisti SVESNI da ste VEĆINU NARODA ZALUDELI, ali da je ta zaluđenost SAMO ZBOG POVEĆANE PROIZVODNjE MAGLE od strane Vašeg PRETPOSLEDNjEG ADUTA Vučića! (Poslednji je naravno "kraljić" Aca i igra na UŠTROJENI "srpski nacionalizam" sa "ujedinjenjem" Srbije i Srpske! Tome i služi npr. Radošev OKSIMORON od "Ravne gore"!) Vi, tj. Vaši "aduti" su jednostavno PUKLI kod ISTINSKE SRPSKE INTELIGENCIJE, koja se već OTVORENO SPRDA sa PPV.-om!

Kao ilustraciju toga dajem sledeći sajt: "https://www.facebook.com/photo.php?fbid=638793009513788&set=a.218029601590133.54287.217610008298759&type=1&theater". Kao što vam je poznato, a to je prvi jasno definisao lord Akton, liberal i zapadnjak: "Sve ljude možete varati sve vreme. Neke ljude možete varati svo vreme. ALI NIKAD NE MOŽETE SVE LjUDE VARATI SVO VREME!" Prema tome, razmišljajte o IZLAZNOJ STRATEGIJI sa Balkana!
Preporuke:
4
1
35 ponedeljak, 03 februar 2014 01:07
Ljilja Vancouver
Bez obzira sto verujem da je Janukovic povukao pametne poteze i trenutno "pobedio" opoziciju, na zalost moram da se slozim sa KIZINOM analizom. Svi mi koji zivimo na Zapadu znamo kako oni igraju na duge staze. Oni nece Ukrajinu ostaviti na miru i uvek ce se vracati tom cilju iznova. Takodje bih htela da dodam da je to crvena linija koju Rusija mora da brani jer to je njena granica, njena prapostojbina (kao nama Kosovo)...sve to zajedno znaci ogromni sukobi potencijalno ogromnih razmera.
Preporuke:
8
0
36 ponedeljak, 03 februar 2014 02:52
thinking maize@ Kiza
Kizo, analiza Vam je O.K., to i jeste SLABA TAČKA ruske i Janukovičeve politike, no TU IMA ZAČKOLjICA, a to je PODELA Ukrajine koja Zapadu NE ODGOVARA! Linija podele bi bila Dnjeprom do ispod Kijeva, na mestu nekadašnjih Dnjeparskih pragova, gde je sad jezero velike hidrocentrale, a onda oštro na zapad do rumunske granice. Iza te linije ostaje na istoku i jugu CELOKUPNA CRNOMORSKA OBALA sa Krimom i ceo ISTOK Ukrajine sa celokupnom industrijom, kao i nezanemarivi deo poljoprivrednog zemljišta. Dalje, američki trabant, rumunski predsednik Basesku je već UMISLIO da pored Moldavije Rumuniji PRISAJEDINI i Bukovinu sa ukrajinskim delom Besarabije, koje su VEĆINSKI slovenske!? Na ta dešavanja, verujem da ni Poljaci se neće libiti da sebi PRIPOJE Lavov, a verujem da će zakarpatski Ruteni, tj. po naški Rusini, ako ne mogu sa Rusijom da RAĐE budu uz npr. Slovake, nego uz LUDE Galicijce!? Borba se u suštini vodi oko KONTROLE Kijeva, slično davnim dešavanjima iz 17-tog veka tokom rusko-poljskog rata!?
Preporuke:
6
1
37 ponedeljak, 03 februar 2014 03:06
thinking maize@ Kiza, nastavak
Tad je po velikom ustanku ukrajinskih kozaka Bogdana Hmeljnickog, sklopljen sporazum između njih i ruskog cara Alekseja Romanova (oca Petra Velikog), posle čega je ZDRUŽENA rusko-kozačka vojska POTISNULA Poljake. Tek je intervencija potonjeg velikog poljskog kralja Jana Sobjeskog ustanovila granicu na Dnjepru, pri čemu je Kijev trebao da bude PREDAT Poljacima, ali Rusi NIKAD to NISU SPROVELI u DELO! Dalje pomeranje ruske granice na zapad usledilo je po višestrukim podelama Poljske, skoro sto godina posle. Tako da verujem da će u nekom trenutku Putin i Janukovič PONUDITI Galicijcima taj aranžman, što će oni DOTAD SATERANI u ĆOŠAK, verovatno PRIHVATITI, ali onda sledi poljsko-rumunsko-slovačko ČERUPANjE oko u suštini NEVAŽNIH TERITORIJA, tim pre što se severno od Kijeva u zoni pripjatskih močvara nalazi i zemljište RADIOAKTIVNOŠĆU ZAGAĐENO još od Černobilja!? Tako će PO TOM SCENARIJU Galicijce snaći TRAGEDIJA, a ne pobeda!? Ovakav razvoj događaja je u dlaku ISTOVETAN ZAPADNjAČKOM "UPRAVLjANjU KRIZAMA"!?
Preporuke:
5
1
38 ponedeljak, 03 februar 2014 03:22
thinking maize@ Kiza, kraj
Da ste malo prošetali do sajta "Glasa Rusije" našli bi podatke da ukrajinski zapadni susedi VEĆ "oštre kandže" što u skladu sa POZNATIM DEŠAVANjIMA ovakav scenario čini VRLO VEROVATNIM i po Rusiju i ruskojezičko stanovništvo Ukrajine VRLO POVOLjNIM RAZVOJEM DOGAĐAJA! Zapadu bi onda bilo veoma teško da OBJASNI SOPSTVENOJ JAVNOSTI ZAŠTO su posle Poljske 1945 i Ukrajinu "ŽRTVOVALE" "ruskom medvedu"!? Ovo je tim pre zanimljivije zato što su ukrajinski emigranti, pretežno benderovski orijentisani, BITNI u UNUTRAŠNjOJ POLITICI važne zapadne zemlje kao što je Kanada!? Zamislite da se ZBOG POMENUTOG UKRAJINSKOG SCENARIJA npr. RAZOČARANI "ukrajineri" OKRENU PROTIV Harpera i DOPUSTE dolazak na vlast Trudoa juniora, a ovaj krene da se DOGOVARA sa Rusijom, Danskom i Norveškom oko PODELE Severnog pola!? To AUTOMATSKI ZNAČI da AMERIČKE FIRME NEĆE UČESTVOVATI u PODELI te "MASNE KOKE"!? Ergo, "VELIKA ŠAHOVSKA IGRA" se NEOČEKIVANO PREBACUJE u AMERIČKO DVORIŠTE zbog ČISTE EKONOMIJE!? Zanimljivo, zar ne!?
Preporuke:
9
0
39 utorak, 04 februar 2014 23:16
Dostojevski
Bez uvrede poštovanoj braći i komentatorima na NSPM-U koji komentarišu situaciju oko Ukrajine i izražavaju zabrinutost za Rusiju . Zar Srbi tj. bolje kazati Srbija ima ikakvo pravo da Rusima daje savjete . Hoćete da kažete da ste Vi veći patrioti , građani zemlje koja šiptarima daje KiM , a nakon toga dajete glas stranci koja Tačiju daje KiM da Vi imate pravo savjetovati Ruse . Šta , Rusi ne znaju kako oko Ukrajine ? Jel to hoćete da kažete ?
Je li Rusija izručičila svoje heroje Karadžića i Mladića ili su to uradili Srbi ?
Je li Rusija smjenila svoga Vladiku stuba srpstva na KiM ili su Srbi to uradili . Je li Rusija dozvoljava Sorošu kao Srbi U92 da kroji javno mnjenje nacije . Natalitet su u 2013-oj potpuno oporavili , plus 23 000 , skoro sve vođe čečenske al-kaide likvidirane a Tači ? A Haradinaj ? Kome mi imao pravo tj. Srbija , ja sam iz Rep. Srpske ima pravo da uči nečemu ?
Je li Perišić bio sa Nejborom - jeste . Je li Pavković odao državnu tajnu - jeste
Preporuke:
3
1
40 petak, 07 februar 2014 12:15
Povraćaj optimizma
Odavno mi neka analiza političke situacije nije ovako vratila optimizam u budućnost! Hvala autoru i komentatorima.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner