"С једне стране, ако крену, изазваће трећи светски рат, а ако не крену, изгубиће њихова доктрина вођења ратова.!"
Да ли у овој реченици можемо наћи наду, основ или идеју за преиспитивање процеса прављења творевине "Косова". Наравно, не са овом влашћу. За почетак, да размишљамо, како би кад дође тренутак, били спремни за покретање ово питања.
Препоруке:
118
1
2
недеља, 08 септембар 2013 12:30
Stop tiraniji zapadnih moćnika
Živeli svi ljudi sveta! Živela sloboda!
Препоруке:
104
3
3
недеља, 08 септембар 2013 12:36
ZL
Mislim da ste pogresno protumacili smisao Putinovih reci. U to cete se verovatno uveriti narednih dana.
Препоруке:
31
107
4
недеља, 08 септембар 2013 12:50
jojo
Lepe želje, ali stvarnost je drugačija.
Rusija nije SSSR. Gorbaćov i Jeljcin su je gurnuli u provaliju iz koje se teško izlazi.
Imaju još nuklearnu žaoku koju Amerikanci nisu uspeli da isčupaju, mada nastoje postavljanjem antiraketnog sistema.
Hoće li povodom Sirije zaigrati ruski rulet?
Препоруке:
58
5
5
недеља, 08 септембар 2013 13:06
Saša Vujičić
To je to. Videćemo šta će na kraju biti...
Препоруке:
42
1
6
недеља, 08 септембар 2013 13:21
Anka Krajina
Mnogo reči...Да се Обама пита, он сигурно не би кренуо у још један рат...Na ovu tvrdnju, ničim potkrepljenu, može se mirne duše odgovoriti: da mu to ne odgovara, ne bi bio predsednik!Od samog početka rat u Siriji u mnogo čemu podseća na kubansku krizu. Igrale se delije... demonstracija sile, pretnje, "i mi konja za trku imamo". Preko glava sirotinje, do poslednje kapi tuđe krvi!
Препоруке:
36
4
7
недеља, 08 септембар 2013 13:21
Cilj Amerike
Rusija nikako ne sme da naseda provokacijama USA. USA ima za cilj, ne samo da osvoji naftna polja i prolaze, vec i da Rusiju oslabi ekonomski a zatim direktno napadne. To im je jedini nacin da se izvuku iz svoje ekonomske krize.
Nikako im ne ide u racun sto su Rusija, Kina, Brazil Indija i jos neke zemlje na svom ekonomskom usponu.
Rusija ne u rat, ali da pomaze Siriji je sasvim uresu.
Ako dodje do rata, na ciju ce stranu ovi "nasi" poltroni da stanu?.
Препоруке:
66
0
8
недеља, 08 септембар 2013 13:32
Дејко
Велика је игра и улог у питању. Уколико се Русија повуче после оволико натезања и Путинових речи, остаће усамљена и без савезника у будућности. Много је требало Русији да поврати углед да би га лако срозала препуштањем савезника у овом случају Сирије на немилост САД. У сваком случају мир је најбоље решење, али пошто је све мање известан, добар сурогат би било да јенкији добију по носу.
Препоруке:
67
0
9
недеља, 08 септембар 2013 14:05
Tonči
I ja se slažem s tim da je "američki model" gašenja požara malo izgubio kompas i da je u službi velikih korporacija.
Ali praviti paralelu u pravcu kako se navodno pogriješilo i kod intervencije protiv Miloševićevog terirističkog režima je totalno deplasirano.
Milošević je bio velikosrpski šovinista i fašista koji je najviše odgovoran za raspad Jugoslavije ali i za sve ratove i zločine koji su počinjeni 90-ih na prostoru HR, Bosne i Kosova.
I s pravom se desila međunarodna intervencija!
Препоруке:
2
163
10
недеља, 08 септембар 2013 14:12
Nenad
O miru se odvajkada prica po principu: " slava Bogu na visini, a na zemlji mir medju ljudima dobre volje". Medjutim, od mira nema nista. Amerikanci ne bi bili to sto jesu, a da ne udare novu "humanitarnu akciju" u Siriji. Pokrece ih kao i obicno njihova "zabrinutost" za:
- stradanje civilnog stanovnistva
- genocidno ponasanje vlasti prema svom narodu
- patnja naroda
- borba protiv terorizma
Kansnije ce se govoriti o Siriji kao "pogresnoj procjeni" sve dok se ne pripremi Iran kao zadnji prepstali kandidat za humanitarnu akcija u Regionu.
Препоруке:
39
0
11
недеља, 08 септембар 2013 14:42
cuban_linx
Dosta je vise analiza. Ceka se sutrasnje pletenje bezumne americke skupstine i eventualno stupanje u rat.
Rusi znaju da ce biti sklonjeni iz Mediterana i da ce im neprijatelj opet biti pred vratima ako ne ucine nesto. Nece ratovati sa Amerikancima jer nije racionalno, ali moraji pomoci. Ceka se i Iran. Jeste li braca Sirijcima ili samo pricate??
Mi, mali narodi cekamo novu podelu karata.
Препоруке:
43
1
12
недеља, 08 септембар 2013 14:56
Никако се не сме подценити јасно значење речи руског председника В. В. Путина!
Чињеница је да се америчка неман од краја II СР понаша разбојнички и која упорно глумећи светског шерифа, хоће да се стави изнад постојећих међународних закона и норми као и изнад Повеље УН. Већина човечанства осуђује америчку ароганцију и то је познато како Обами тако и онима који стоје иза њега. Против америчког председика су право и правда као и антипатија већег дела света.То што одређени, "невидљиви", зли кругови стоје иза америчког председника то га не оправдава да ради све по њиховом диктату, јер тога је и сам био свестан када је решио да се кандидује за председника. У оваквој ситуацији ако је човек мира, за шта је добио и Нобелову награду унапред, мораће сам да одлучи (мада није искључена могућност да и они који стоје иза њега подвију реп па да му се приклоне) шта да ради у ситуацији у коју су исти амери довели себе и свет. Рационано решење налаже америчко повлачење и поштовање постојећег међународног права и Повеље УН, јер је у супротном улог велики-у питању је судбина света!
Препоруке:
27
0
13
недеља, 08 септембар 2013 15:02
Kраљ
Слушајте Путина добро. Нема ништа од руске ВОЈНЕ помоћи, биће само достављене конзерве и ћебад.
Препоруке:
11
68
14
недеља, 08 септембар 2013 15:02
Kiza
Slazem se da autor pogresno interpretira Putinove reci. Pazljivo sam ih procitao nekoliko puta. Putim samo obecava podrsku Siriji, ne ulazak u rat zbog Sirije. Medjutim, mislim da bi Rusija puno dobila na ugledu kad bi, bez ubijanja americkih vojnika, vezbala obaranje krstarecih raketa ispaljenih na Siriju. Koliko god bi Amerika izgubila i ono malo ugleda sto joj je ostalo u svetu, toliko bi Rusiji porastao ugled mirotvoraca. Posle azila Snoudenu, to bi bio kao slag na torti. Kineski brodovi, koji takodje stizu u Sredozemlje, bi mogli da cuvaju ruske brodove od odmazde u toku ciscenja neba, da i Kinezi malo zarade svetskog ugleda: postoje siledzije, ali postoje i zastitnici. Iskreno se nadam da ce rukovodstvo te dve zemlje uvideti da je ovo pravi put.
Препоруке:
47
3
15
недеља, 08 септембар 2013 15:03
Horvat
Srbijanci nikako da se oslobode mita o Rusiji kao svetskoj sili!Rusija je samo regionalni igrac!Nema kapacitete da intervenise van svojih granica.Putinova izjava je za unutarnju upotrebu.Jedino sto moze ucinit je da isporuci oruzje Siriji ali su svi ratovi pokazali da je neucinkovito naspram zapadne tehnologije!Intervencija ce bit munjevita i ucinkovita!I trajat ce kratko!A sto se tice Srbijanske vlasti reagirat ce kako mu zapad nalozi!
Препоруке:
10
99
16
недеља, 08 септембар 2013 15:03
politikolog
''Aмериканци ће сада морати најпре да се опораве од шока и да добро размисле који ће бити њихов наредни корак, јер ће корак ка рату водити свет у један глобални сукоб који би до темеља уништио људску цивилизацију!''
Ma daj bre, šta to pišete, dosta više analiza, biće kako bude, ako se odluče to će biti upravo ono što je rekao kratko i efikasno, kakav crni svetski rat, i kraj čovečanstva kao da pišete za treće oko ili već kako se to zove.
Препоруке:
12
46
17
недеља, 08 септембар 2013 15:04
Gagi
Svaka cast. Jedino nisam siguran kako Rusija misli tako izuzeta iz tog poretka da saradjuje sa ostatkom sveta? Rusi su vec odavno uveliko prihvatili zapadnjacki model zivota koji se ipak u praksi pokazuje kao ubedljivo najmanje lose resenje u ovom trenutku. Putin je mnogo ucinio za Rusiju i sada je pravi trenutak na da je prepusti nekim mladim progresivnim snagama koje razumeju svetska kretanja. On je ipak istesan u vreme hladnog rata i kao takav ne moze da odgovori izazovima novog doba.
Препоруке:
2
81
18
недеља, 08 септембар 2013 15:05
Парафраза @Tonči
И ја се слажем с тим да је "амерички модел" гашења пожара мало изгубио компас и да је у служби великих корпорација.
Али правити паралелу у правцу како се наводно погријешило и код интервенције против Милошевићевог мирољубивог режима је тотално депласирано.
Милошевић је био великосрпски родољуб и антифашиста који је најмање одговоран за распад Југославије али и за ратове и злочине који су почињени 90-их на простору ХР, Босне и Косова.
Противправно се десила интервенција терористичког НАТО пакта!
Препоруке:
62
1
19
недеља, 08 септембар 2013 15:09
@jojo Sloboda je najlepša
Sve je moguće onome koji veruje je poznata Isusova izreka. Na više mesta u Novom zavetu Isus naglašava moć vere, dajući čuvene slikovite opise da vere može pomerati planine i čupati drveće iz korena. Ova izreka je doslovno zabeležena u Jevanđelju po Marku, kada je Isus isceljivao dečaka koga su zaposeli bjesovi (vidi egzorcizam). Naime, njegov otac je rekao Isusu da pomogne ako može, na šta je Isus uzvratio:
„Sve je moguće onome koji veruje. [1] “
Препоруке:
27
2
20
недеља, 08 септембар 2013 15:10
Tonči
Najbolje je rješenje dati sirijskom narodu oružje i neka se sami izbore protiv diktatora Asada!
Da je Bosancima 90-ih ukinut embargo na uvoz oružja drugačije bi danas ustrojstvo Bosne kao države bilo.
Препоруке:
2
100
21
недеља, 08 септембар 2013 15:14
Никако се не сме подценити јасно значење речи руског председника В. В. Путина!
Чињеница је да се америчка неман од краја II СР понаша разбојнички и која упорно глумећи светског шерифа, хоће да се стави изнад постојећих међународних закона и норми као и изнад Повеље УН. Већина човечанства осуђује америчку ароганцију и то је познато како Обами тако и онима који стоје иза њега. Против америчког председика су право и правда као и антипатија већег дела света.То што одређени, "невидљиви", зли кругови стоје иза америчког председника то га не оправдава да ради све по њиховом диктату, јер тога је и сам био свестан када је решио да се кандидује за председника. У оваквој ситуацији ако је човек мира, за шта је добио и Нобелову награду унапред, мораће сам да одлучи (мада није искључена могућност да и они који стоје иза њега подвију реп па да му се приклоне) шта да ради у ситуацији у коју су исти амери довели себе и свет. Рационано решење налаже америчко повлачење и поштовање постојећег међународног права и Повеље УН, јер је у супротном улог велики-у питању је судбина света!
Препоруке:
23
0
22
недеља, 08 септембар 2013 15:28
djordje mrdjenovic
divno bi bilo da se zaustavi bombardovanje sirije i verovatno uništavanje jedne zemlje i naroda.neka je bog u pomoci svima koji se trude u tom smeru
Препоруке:
37
0
23
недеља, 08 септембар 2013 15:29
@Tonči
Није ово сајт где можеш заузимати простор са својим усташким острашћеним речником. Ти и твоји истомишљеници имате на десетине србофобичних сајтове где се можете иживљавати докле вам воља и то на латинштини пошто час присвајате а час мрзите ћирилицу. Вуковар је задњи пример ваше србофобије и нетолеранције на твоју и твојих једноумника срамоту. Након свега се усуђијеш овде писати дрске небулозе и ирационалности. Ничега се не стидиш, и апсолутно си без части и морала срам да те буде! За хуље је хуљистан у коме ти очито животињариш!
Препоруке:
92
3
24
недеља, 08 септембар 2013 15:39
Јоко србин црногорац
Куда ће да крену наши Шеици, то је питање за ПЕТИЦУ. Ћутање је гадна ствар. Не дај Боже да смо у НАТО. Ударали би нас и једни и други. Овако може да нас мимоиђе, акоШеик не морадне да се изјасни. Цео залив кје против Сирије, мораће и Други до Мојега од до Првога!
Препоруке:
25
0
25
недеља, 08 септембар 2013 15:51
mmne
@ tonci...svakako...milosevic je izgovorio : moja misija je zavrsena, ja sam poslednji predsednik sfrj, spegelj je bio srpski nacionalista, kao i kucan i peterle ( austrijsko prezime?!), cana banana, i rugova koji potpisuje sporazum sa srbijom pa onde na nagovor gazde kaze ma ne...treba li da pominjem izetbegovica ...o tudjmanu i tusu mislim odprilike da su ok...malo zavedeni...
zapamti tonci, bivsi srbine ( pogledaj rodoslov) vi ste tvorevina -izdanak NDH koje se i nemacka grozila,mrzis srbe i rbiju jer te podsecaju na izdaju, ovo ti kazem jer kurvi najvise smeta kad je zovu kurvom, ludaku ludak, izdajniku izdajnik....sve ce stvari doci na svoje mesto nicija nije de zore gorela ..ako si tonci ili si neki LDP provokator!!!
red bi bilo da redakcija objavi komentar na komentar.
za ne stampati:
Prof Dr Milan Knezevic
Spain
Препоруке:
56
0
26
недеља, 08 септембар 2013 16:10
Харун ал Рашид
Далекосежни закључци без основа. Путин је рекао да ће подржати Сирију, али то не значи да ће ратовати за Сирију. Овде треба тумачити термине. Подршка може бити у оружју, обавештајним подацима, у стручњацима који ће давати Сиријцима савете како да ратују.
У исто време, Сергеј Лавров, министар спољних послова РФ је изјавио да Русија нема намеру да ратује са било ким због Сирије. Ова изјава је у овој анализи заобиђена. Али ако се узме у разматрање заједно са Путиновим речима о подршци, онда је јасно да ће се Русија итекако понашати пасивно када Америка почне своју агресију. Нажалост, Руси ће се опет, као и у Другом светском рату, бранити пред Москвом.
Ја лично више имам поверења у Иранце.
Препоруке:
25
19
27
недеља, 08 септембар 2013 16:24
F-22
Ovo je idealna sansa za pristup Srbije u NATO bez ikakvih dodatnih ustupaka(npr. teritorijalnih poput juga Srbije, Vojvodine i sl.). Ameri nisu u dobrim odnosima sa Rusima i primili bi nas bez ikakvih uslova samo da zezaju Ruse. Nadam se da ce nase rukovodstvo prepoznati trenutak.
Препоруке:
1
66
28
недеља, 08 септембар 2013 16:29
Crnoje
Zaista smo smiješan narod i ovaj nas crno-bijeli način gledanja na svijet!
Zašto se nešto što je očigledno iznuđeno da Putin mora da kaže Ne! prevodi kao "istorijsko NE"?
Kao da u šahu iako u šah-mat poziciji tvrdite da je to samo šah i insistirate da se igra nastavi, ali ne povlačite potez, nego tvrdite da vas protivnik nervira što trepće!
Rusija se uvlači u rat, kao i Iran, već duži niz godina, što će vladarima ovom sranja od današnjeg Čovječanstva ne samo da pomogne da domaće stanovništvo, odvrati od ozbiljnih reformskih i robovsko-feudalnih odnosa, nego će im u procesu budućih ratnih dejstava napraviti joć više profita, kolonija i razaranja, koje će on: "oslobodioci", kasnije da grade i "ljepše" i "demokratskije"!
Pogledajte Putina prije G20 i poslije njega i vprimijetićete da je 5 godina stariji!
Препоруке:
5
41
29
недеља, 08 септембар 2013 16:35
posmatrac
Tzv politikolog koji ostavi komentar je verovatno neki od novokomponovanih kojisu stigli sa ovom vlascu!Tekst je odlican i samo se bojim da ne dodje do onog sto autor navodi kao mogucnost!Horvat i Tonci nek se pripreme da budu na ispomoc svoim saveznicima!Bar kao pjesacstvo!I zaist na Siriji se lomi buduci odnos snaga u svetu!Ili cemo biti robovi novog svetskog poretka ili slobodni ljudi u slobodnom svetu!Podrska napacenom Sirijskom narodu!
Препоруке:
33
0
30
недеља, 08 септембар 2013 16:41
SuperBad
@Tonči
Opet si zaboravio da uzmes lekove?
Препоруке:
46
1
31
недеља, 08 септембар 2013 16:41
Светислав Костић
Tonči! то са тиранијом расправи ти са вашим Антом-Тончи Павелићем, због којег би морао да се стидиш. О туђману расисти којем Америка послала своје генерале да помогне на теренима неспособним хрватским командантима иако се у исто вријеме цјелокупна штампа у САД згражала због Туђманове изјаве у јавности како је сретан јер његова жена није Јеврејка.
Препоруке:
45
1
32
недеља, 08 септембар 2013 17:05
predrag
Sirija ce biti napadnuta samo ako je to u interesu Izraela!A i to ce biti usputna stanica ka Iranu!U Izraelu treba trziti one koji donosi odluke a SAD sprovodi!
Препоруке:
23
2
33
недеља, 08 септембар 2013 17:18
Иоанн Дубињин
Текст је претерано апологетски и идолопоклонички (у корист Путина), мада верујем да је ово тачно. „...Путин је такође обзнанио да су хемијско оружје користили терористи у Сирији како би испровоцирали интервенцију Запада, а не владине снаге“. Затим ово: „.. али тада у Кремљу није седео Владимир Путин, већ марионета Запада Борис Јељцин. Да је 1999. год. Владимир Путин био председник Руске Федерације... “ – а, зар није тај исти марионета Запада, Борис Јељцин, поставио Путина за свог наследника? Зашто? Како то? Што се овога тиче: “Речи Владимира Путина представљају сензацију и једну сасвим нову еру у међународним односима! Обећање да ће бранити Сирију, Русију ставља на место које јој и припада. Она више неће бити заобилажена и остављана по страни. Не, Руска Федерација је на челу са Путином поново постала сила на глобалном нивоу“. Господине Јевтићу, ово је типична партија покера – и на Обами је сада да изазове и види да ли су те Путинове речи блеф, или не.... ако сме. Видеће се ускоро.
Препоруке:
20
10
34
недеља, 08 септембар 2013 17:27
Anka Krajina
@ Tonči
Da je Bosancima 90-ih ukinut embargo na uvoz oružja
E, da je ukinut! Kako bi onda Janša zaradio onolike pare i pokupio ono oružje na mariborskom aerodromu, koji su Muslimani kešom plaćali u Beču.
Čijim parama?
Onolike "humanitarne" pošiljke iz belog sveta!
Red brašna, red pušaka, red lekova, kojima je prošao rok upotrebe, specijalci preobučeni u...
Jesi li, Tonči, čita' kakve novine za vreme rata? Sumnjam.
Препоруке:
50
2
35
недеља, 08 септембар 2013 17:28
Misa
Al im je rekao! Sada veliki crni otac iz Vasingtona nece moci da spava. Ako kongres donese odluku da se napadne, to ima zakonsku snagu, i Obama ce morati da napadne.
A kako ce Putin pomoci Siriji? Da nece mozda da lansira rakete? Da je hteo da pomogne Siriji tamo bi vec bile rakete S_300 i bar 50000 ruskih vojnika. Ali tada bi ugrozio bankarske racune i svoje i svojih tajkuna.
Препоруке:
7
47
36
недеља, 08 септембар 2013 18:13
KK
U al se vidi po komentarima da ovaj tekst boli aktuelni vlast pa im internet vojnici kriju iza nekakvih horvata i ostalih pametnjakovica.
PS Otkad Horvati ćitaju ćirilicu?
SNS ovci, smešni ste i istovremeno pogubeljni po Srbiju. Što pre to shvatite bolje će biti i srbiji i vašoj savesti, ako je imate!!!
Препоруке:
46
1
37
недеља, 08 септембар 2013 18:38
Постаје вруће.
Са овима се није зезати, и они знају запријетити, ни мање ни више него самом Обами.Колико је истина или лаж, нека публика процјени сама, ја само преносим писање сарајевског "Ослобођења".
Форгхани пријети Обами: Ако нападнеш Сирију, твоја кћерка ће бити отета и силована
Алиреза Форгхани, савјетник иранског духовног вође ајатолаха Али Хаменеија за стратешка питања, објавио је на свом блогу пријетећу поруку упућену САД-у, америчком предсједнику Барацку Обами и његовој породици.
недеља, 08 септембар 2013 18:13
KK-Po ovakvim i slicnim komentarima se vidi koliko su srbijanci podeljeni cak i oko obicne izjave prijatelja im Putina!Srbijanci imaju vlast koju zasluzuju i cudim se da niko ne komentira izjavu ministra spoljasnih poslova glede najnovijih desavanja u Siriji!Cini mi se da u toj izjavi ne daje puno paznje Putinovoj izjavi!Srbijanci spremite se za ulazak u NATO!
Препоруке:
2
57
39
недеља, 08 септембар 2013 18:48
Sinisa
Neka Putin vodi svoj rat koji je zakuhao podrzavajuci Assada. Srbija ne bi smela ni po koju cenu da se na bilo koji nacin uvlaci u ovaj konflikt. Ni vojno ni politicki. Mislim da je od nas dovoljno da snazno osudimo upotrebu hemijskog oruzja. Za NATO clanstvo je jos veoma rano. Mozda nakon pocetka pregovora o pristupanju EU.
Препоруке:
3
48
40
недеља, 08 септембар 2013 18:52
Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Re Tonci Re Horvat
Draga Braco i Sestre,
Kao sto mozete da vidite i sami, "operativni radnici srednjoevropske afilijacije" rade non - stop i na nasim portalima i prostorima.To nije nista novo i to je sasvim u redu jer se rukovode svojim interesima.Nije pitanje treba li Srbija da krene putem evroazijskih integracija;pitanje je samo jedno: KAKO i NA KOJI NACIN da se na tom putu oslobodimo upravo "operativnih radnika srednjoevropske afilijacije (citaj : Nova Jugoslavija,ekumenizam,prozelitizam,pan-slavizam,Ilirski pokret i sve ostalo sto su nam Kardelji Krleze,Zizeci i drugi donosili ustoliceni U Beogradu)
Mi MORAMO da se oprostimo od Zagreba za sva vremena:ostalo je sve mnogo lakse
Препоруке:
51
3
41
недеља, 08 септембар 2013 18:59
АМИР ЧАМЏИЋ
Изјаве предсједника Велике Русије Владимира Путина дају наду да свијет ипак неће бити дефинитивно поражен од стране агресивног америчког имепријализма.
Русија треба да се врати на свијетску позорницу као супwер сила , јер једино ће се тако успоставити крајње потребна равнотежа моћи, нешто слићно што је било у вријеме такозваног "Хладног рата", када је СССР био контратежа америчком и НАТО империјализму.
Покушали смо да живимо без тога, али очигледно не може, јер американцу су се и сувише осилили да би могли да буду неки узор било коме, а камоли "свјетски полицијац".
Проиграли су своју шансу и треба да се суоче са новом реалноћу, да се Велика Русија враћа на свјетску сцену.
Жали Боже само што Велика Русија није била јака као што је данас и у вријеме српске трагедије, када су Србр НАТО-вци бомбардовали.Тачније и тада је Русија била јака али је била "депресивна и мелахконична" са губитком сапопуздања, које се на срећу цијелог свијета са Путином сада враћа.
Путина за цара!
Препоруке:
40
2
42
недеља, 08 септембар 2013 19:00
Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Pocece uskoro da nam objasnjavaju kako je Papa dobar jer se moli protiv bombardovanja Sirije...NAKON sto je aminovao "gej pokret" i sve drugo sto nosi Novi Svetski Poredak.
Препоруке:
28
3
43
недеља, 08 септембар 2013 19:06
jojo
Sinisa,
Srbija treba uvek da bude uz Rusiju i u dobru i u zlu.
Nestane li Rusija i Srbija tone.
Препоруке:
31
2
44
недеља, 08 септембар 2013 19:07
АМИР ЧАМЏИЋ
Србија ће Европи бити много интересантнија као експонет Русије на Балкану !
Сам евентуални улазак Србије под „НАТО и европски кишобран” од Србије ће створити једну безличну слуганску земљу која никоме стратешки неће бити занимљива.
Русија је велесила (на економском, енергетском, војном, политичком и сваком другом плану).И не само то Русијај е српском срцу и души дража, и брате мили поштенија је у сваком погледу од лицимјерне Европе.
Зато мој глас иде Русији а Бога ми и срце и душа.Европа само зна уцјењивати и уништавати.
Препоруке:
44
1
45
недеља, 08 септембар 2013 19:09
Radenko
@Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Ajde majke ti mile objasni na koji nacin Srbija moze da pristupi toj evro-azijskoj uniji? Prvo, ta unija je mrtvoslovo na papiru. Srbija je okruzena NATO drzavama. Kojim putem ce ti stici vojna pomoc slucaju haosa? Ima jos. Cak i kad bi Srbija pokusala da udje u tu uniju, bila bi glatko odbijena jer ta unija nema realnu vojnu moc. Putin je nesto tako vec rekao i indiretno nam poslao poruku da ga ne dovodimo pred neprijatnosti. Rusima je previse zapadnih samara. Pripremaju se da pretrpe jos ovaj sirijski pa mogu biti mirni do Irana. Oladite vise ljudi sa guranjem Srbije u dalju patnju i razaranje. Pogledajte gde smo na karti. Prirodni prirastaj nam je negativan. Radna sposbnost negativna. I mi takvi da se bodemo sa rogatim. Mi stvarno postojimo da bi uvek p..... uz vetar.
Препоруке:
3
40
46
недеља, 08 септембар 2013 19:10
јбгбгд
Русија нека само настави да игра комбиновано, резултата већ увелико има што показује да треба бити мудар, паметан и стрпљив. Да није тако не би се ових дана догађало оно што се догађа у јавном мнењу на западним странама и што је незапамћено у новијој историји.
Препоруке:
25
0
47
недеља, 08 септембар 2013 19:25
АМИР ЧАМЏИЋ
Владимир Јевтић је фантастичан интелектуалац.Свака част за ауторски текст.Фантастично си описао глобално стање у свијету.
НСПМ има велику част што му такав интелектуалац као што је Владимир Јевтић пише текстове...
Препоруке:
23
1
48
недеља, 08 септембар 2013 19:27
Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Re : Radenko "ajde majke ti objasni KAKO"
Tako sto ce da kaze "DA"...sve ostalo je vec na mestu: i Carinska unija i Vojno odbrambeni ugovor i sira asocijacija kroz BRICS.Preporucujem evroazija.com
Препоруке:
27
0
49
недеља, 08 септембар 2013 19:27
radenko
@јбгбгд
Ne budi naivan prijatelju. Zapad je to. Sve je to ista bagra. Znas, ovo ponasanje je isto ono kao kad Djokovic igra u zavrsnicama, a Federer i Nadal izrazavaju "visoki respekt" pa ga onda napucaju samo tako. Naravno, uz sve to idu i novinarski lesinari.
Препоруке:
2
27
50
недеља, 08 септембар 2013 19:32
АМИР ЧАМЏИЋ
Radenko...
Србија је много боље егзистирала у свијету док је у саставу тадашње Југославије егзистирала у совјетској (руској) интересној сфери.Данас је у Србију "уашо Запад и западне вриједности", ушли су западни савјетници и слично а Србија тоне, све јој је горе и горе.То што си написао за пропаст "српске економије и друштва" је настало након 1991.године , када Србија мање или више постаје опредјељена за Европу и Америку или тачније након 5.октобра 2000.године (да ипак не буде неправедан према политици Слободана Милошевића који се ипак борио да сачува српску самосталност и да не падне под америчку и НАТО хегемонију).Зато је и платио своју цијену.Е сад промјенит ће се то, јер Русија ће поново окупити око себе државе и нације и супроставит ће се агресивном империјализму.Наравно ту је и Кина...
Препоруке:
29
0
51
недеља, 08 септембар 2013 19:37
radenko
@АМИР ЧАМЏИЋ
"...Сам евентуални улазак Србије под „НАТО и европски кишобран” од Србије ће створити једну безличну слуганску земљу која никоме стратешки неће бити занимљива..."
To nam i treba. Jel treba da sa nama ispiraju usta po CNN? Ovde velika vecina ocito nije hvala Bogu videla rata. Jedno je ljudi igranje rata preko neta, a drugo je kad ti otac, brat,... ode na liniju, a tamo danima samo melju topovi...
Ne znam samo kako ovde medju po mom misljenju koliko nacionalno odgovornim ljudima preovladjuju ova titoisticka razmisljanja o Srbiji kao nekakvom igracu velikih sila. Mi smo mikrodrzava, a takve ako ne postupaju pametno postanu prah na mestu trenja tih velikih. U pamet se Srbi. Zivot treba da je ispred svega, a kad napravimo snaznu ispravnu i radnu drzavu i drugi ce nas drugacije posmatrati. Pa ni Rusija ne vrednuje Srbiju bolje od EU...
Препоруке:
1
29
52
недеља, 08 септембар 2013 19:38
АМИР ЧАМЏИЋ
Раденко...Раденко довољна би била пријетња нуклераним оружјем које посједује Русија уколико би неко напао на савезнике Русије, а да и не говорим о силном конвенционалном наоружању које Русија посједује.Значи не треба да бринеш како би Руси доставили оружје, јер то би оружје "летјело ваздухом" и само би нашло своју мету.Чуј како би доставили, баш смијешно.Па како американци достављају своје интерконтиненталне ракете? Ваздухом брате, и нико им не може забранити да прелете државне границе.Тако би и руске ракете "без пасоша" нашле своје мете, то јест евентуалне агресоре.Уколико би се било ко у свијету усудио да буде агресор у случају кад те војно штити Велика Русија...
Препоруке:
25
0
53
недеља, 08 септембар 2013 19:48
АМИР ЧАМЏИЋ
Страх је најбоље средство којим се долази до мира. Руски председник Владимир Путин је тачно знао шта ће његове речи изазвати. Оне ће изазвати страх, а то је најбоље средство којим се постиже мир у савременом свету. Неман познаје једино силу и ако јој се силом не одговори, онда ће она прогутати читаву планету. Најважније је да је Руска Федерација престала да буде пасивна и да је коначно “изашла на црту” САД и њиховом монополу на ратовање.
Смисао речи председника Путина је био следећи: или вратите мач у корице или ћете се суочити са трећим и последњим светским ратом. Наравно, на Американцима је да просуде шта им је чинити, али тешко да ће због Сирије жртвовати читав свет. Пре би се могло рећи да је Руска Федерација нашла пут до трајног мира, и то парадоксално - преко претње која би нужно повлачила и обострану употребу нуклеарног оружја. Али историја нас учи да је човек веома парадоксално биће и зато до Трећег светског рата, а и до напада на Сирију неће доћи!
ПОТПИСУЈЕМ!
Препоруке:
20
0
54
недеља, 08 септембар 2013 19:52
radenko
@АМИР ЧАМЏИЋ
U kom je to periodu bila u Ruskoj interesnoj sferi? To sto je Juga bila komunisticka ne znaci da je bila u toj sferi. Formalno je bila okrenuta istoku, a sustinski je bila u funkciji zapada. Pa SFRJ je zapadna tvorevina napravljena da se spreci Ruski uticaj u ovom delu sveta. Isto kao sto su i nesvrstani smisljeni da bi se smanjio broj potencijalno Ruskih savenika. A kako je prosla kada je prestala njena uloga osetili smo na svojoj kozi. Da se razumemo, ja ne propagiram nikakvu antirusku politiku, a ni nekakav ekumenizam u bilo kom smislu. Dobro znam sta sam i ko sam. Ono sto hocu da kazem je da treba da se ponasamo pametnije da bi sacuvali glavu.
Препоруке:
4
23
55
недеља, 08 септембар 2013 19:52
коментатор
Браво ѕа коментаре господине Амире!
Препоруке:
22
0
56
недеља, 08 септембар 2013 20:01
Radneko
@Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Ma nece nas Rusi. Ne mogu sad da rovim po netu, ali sigurno postoji Putinova izjava u kojoj se poprilicno jasno ogradjuje od srpskog clanstva. Naravno, ova njegova izjava nije ni toliko bitna, ali ne treba biti previse pametan da je stav takav. Putin je predsednik bivse supersile i to drustvo je sada u transformaciji. Stara garda polako nestaje i Rusiju ce preuzeti nove generacije koje se ne secaju SSSR-a. Na kraju cemo jos mi ispasti kao cuvari tekovina bivseg komunistickog bloka. Verovatno bi nas primili u nekakvu ekonomsku uniju sto nije lose jer su tamo mnogo manje konkurentne ekonomije. Sto se tice vojsnog saveza mislim da nece da cuju jer oni onda ne bi znali sta sa nama. Fol neka clanica, a tu ni baze ni neke jake domace vojske. Cista blamaza. A Ameri bi nas onda kad bi se zato ukazala prilika opet malo cvoknuli. Naravno, kao i uvek bez razloga.
Препоруке:
0
21
57
недеља, 08 септембар 2013 20:11
Vladimir Jevtic
Hvala Vam gospodine Amire za sve pohvale.Iskreno mi je drago da covek kao Vi koji se bori za toleranciju i koji prepoznaje prave vrednosti u srcima ljudi prepoznaje vrednost moga teksta.Hvala Vam za sve vase napore i nastojanja da se povezu ljudi ma kojoj religiji pripadali.
Препоруке:
24
0
58
недеља, 08 септембар 2013 20:14
Radenko
@АМИР ЧАМЏИЋ
Odgovor na pisanje o nacinu vojne pomoci:
Nuklearno oruzje otpisi - ne zavaravaj se, ni Rusija ni Amerika nece ni radi koga drugog same sebi i svetu potpisati smrtnu presudu.
Konvencionalno oruzje - moja interesovanja za tehniku pomalo (pretezno informativno) zalaze u sveru vojne tehnike. Mislim da Rusija nema ekvivalent npr tomahavku niti flotu koja je bar priblizna americkoj. Ima solidnu avijaciju ali za to je potrebna dozvola za prelet ili sukob sa neuporedivno brojnijim NATO. Od modernih ima Iskander dometa max 400km. Uzmi globus i videces koliko je to malo. I ostala oruzja su mahom veoma kratkog dometa. Mozda neke rakete vazduh zemlja koje se ispaljuju iz strateskih bombardera, ali mislim da su i one postoje uglavnom sa nuklearnim punjenjem. Tenkovi i topovi su igrali neku ulogu do sredine proslog veka. Da ne pominjem vojne baze kojih Amerika ima mozda i nekoliko stotina, za ralziku od nijedne Ruske. Ne racunam Ruske u pogranicnim zemljama, koje nisu od koristi.
Препоруке:
0
21
59
недеља, 08 септембар 2013 20:21
Светислав Костић
Хрватски конвертити овдје са српским корјенима успаничили се од представе да буду остављени на цједилу од великог брата у далеком Вашингтону.
Препоруке:
28
0
60
недеља, 08 септембар 2013 20:26
Бели Орао
@F22
Јел` то беше рапТРОП ?
Препоруке:
10
0
61
недеља, 08 септембар 2013 20:37
Др
Ђинђић је на сличан начин одбио послушност, па смо видели како је прошао. Бојим се да се нешто слично не покуша са Путином, али ће то довести до невиђене одмазде руске државе, па можда и до нуклеарног рата.
Препоруке:
2
8
62
недеља, 08 септембар 2013 20:47
F-22
@Бели Орао
Slazem se, trenutno je RapTROP. Ali polako, to je slozena masina. Treba vremena da se sve sklopi, da se uzmu u pocetku neocekivane stvari u obzir, da se jos malo promisli, zabije jos koja nitna u konstrukciju i doda jos koja linija koda u racunar. Onda ce biti Raptor. Osim toga, zasto malo ne razvuci projekat i uzeti jos koju kintu. Ne pravi svako takve masine...
Препоруке:
0
14
63
недеља, 08 септембар 2013 21:03
АМИР ЧАМЏИЋ
Radneko
Ја се добро сјећам шта смо учили у школи и о Амеирци и о Русији (тадашњем СССР-у).СССР је био пријатељска држава, прва земља социјализма а Америка је била империјалистичка и капиталистичка држава и непријатељ социјализма.Е сад видјели би колико је Југославија била у социјалистичком лагер, да је било ко покушао уништити социјалитички систем.СССР (Русија) би прегазила југославију и бранила би социјалистички систем, слично сцрнарију у Мађарској.Још нешто југословенски генерали су тражили подршку СССР-а за увођење ванредног стања у Југославији током 1990.године и за интервенцију а нису од Америке.Толико о томе да Југославија није била у сфери руских (совјетских) стратешких интереса.Видјели би како би Руски тенкови прегазили Југославију да се неко дрзнуо да промјени социјалистички систем...
Препоруке:
13
2
64
недеља, 08 септембар 2013 21:12
АМИР ЧАМЏИЋ
Vladimir Jevtic
Hvala Vam gospodine Amire za sve pohvale...
Владимире истина и лаж се јасно могу разликовати и правда и неправда такође.Јасно је свакоме да је Русија одувјијек била слободарска а посебно је много задужила муслиманки свијет у подљедњих 100 година (а нарочито од 1945.године па на овамо).Русија је доприњела да се отвори процес деколонизације муслиманких и арапаских земаља а сада то Америка жели поново да врати у процес колонизације (и то спроводи империјалистичким ратовима).Још нешто ратови Русије и Турске су били посљедица турског империјализма на хришчћанске и руске земље.Турска није била ништа боља од Америке у том погледу за то вријеме...
Препоруке:
18
0
65
недеља, 08 септембар 2013 21:24
АМИР ЧАМЏИЋ
Садам хусеин је такође требао бити паметнији, па умјесто правдања Америци, умјесто говора да нема оружје за масовно уништење требао је радити супротно.Требао се наоружавати и склапати војне, политичке и економске савезе са моћним државама попут Русије и Кине.Глупост је некоме ко те жели напасти говорити чује ја немам оружја, па ето погледај, дођи ми у собу, погледај и "испод мог спаваћег кревета да не држим атомску бомбу".Умјесто да је говорио да има силу и моћ да све потенцијалне агресоре на себе и државу може потровати (уништити) он се блесаво правдао да нема оружја.
Требао је говорити да спава са "атомском бомбом" и да је грли умјесто жене.
Препоруке:
16
1
66
недеља, 08 септембар 2013 21:25
Radenko
@АМИР ЧАМЏИЋ
Ok. Ciji su bili beskonacni krediti i ko je naoruzavao Jugu neposredno posle 1945 i ZASTO? Normalno da je bio socijalisticki sistem i prirodno je da je zvanicna politika bila naklonjenija SSSR. Zasto onda nismo usli u Varsavski pakt? Tito je bio zapadni igrac ako ne od svojih ranih pocetaka onda za vreme i nakon rata je sigurno postao. Iskreno, zalim sto nas SSSR nije pregazio posle onog razlaza sa Staljinom. Citao sam na par mesta da je za ovaj prostor posle rata bilo predloga da se Juga podeli po pola izmedju istoka i zapada. Ko zna, da se tako uradilo mozda smo mogli bolje proci.
Препоруке:
1
15
67
недеља, 08 септембар 2013 21:29
Дринко Кончаревић
Амир / Раденко,
"Још нешто југословенски генерали су тражили подршку СССР-а за увођење ванредног стања у Југославији током 1990.године и за интервенцију а нису од Америке."
Нажалост, нису сви југословенски генерали били Југословени нити југословенски настројени официри. Један број њих, је још крајем педесетих година прошлог века, одржавао везе за Западом, што се открило распадом Југославије, (Словенци, Хрвати ...).У току распада Југославије Русија се бавила собом као и сада. Ако се уклопимо у њихове интересе, онда ће русофили причати како нас Руси воле, тра, ла,ла, ла ...Добро знамо да у политици нема љубави већ ИНТЕРЕС у којем свако гледа себе. Задњих година то је изразито на микро и макро плану. Оно што је захтевао Черчил, НАТО је остварио ових година и Руси су изгубили Балканску раскрсницу. Њихова је процена да се ракетним ударом по виталним тачкама раскрснице, НАТО може елиминисати, тако да не троше своју живу силу. За то служе Срби на челу са русофилима. Не будимо наивци.
Препоруке:
4
14
68
недеља, 08 септембар 2013 21:35
АМИР ЧАМЏИЋ
Никада американац неће напасти на комунистичку Сјеверну Кореју , никада фронталним нападом, јер комунистичка Кореја посједује нуклерано оружје и сигурну спремност да га употријеби.Комунисти из Сјеверне Кореје су спремни да се бране свим средствима па и оружјем за масовно уништење, атомским бомбама и то американци знају.Зато ће американци "само причати о Сјевереној Кореји" али је војно никада неће напасти.Комунисти су довољно вољни да ударе свим срествима и "да им очи копају" уколико било шта покушају на њиховој територији.Они имају срећу што имају "лудог вођу", пардон "паметног вођу", који има петљу да свијет пошаље у П.М ако буде потребно да се одбрани од агресије, а американац то зна.Мислим да му је по петљи сличан онај што у Хагу "дрибла судије".Погодите ко је?Није тешко...
Препоруке:
14
0
69
недеља, 08 септембар 2013 21:47
Niko@Amir Camdzic
Sve sto se je dogodilo jos od Krimskog rata 1853 pa do danasnjega dana izmedju Carske Rusije, SSSR-a i Rusije naspram V.Britanije, Francuske, Njemaske i SAD je nastavak politike Istocnog pitanja ( odvlacenja Rusije od Sredozemlja). Rojalista Cercil je od komuniste Tita i FNRJ upravo napravio dominu u toj brani( Jalta 50-50) i dok je trajalo-trajalo je. Tito je to takticki majstorski iskoristio, ali je zasto nakon visokog leta pad bio jos zesci. Skromno mislim da je to skrivena sustina i danasnjih problema na relaciji SAD- Rusija. Ne bi bilo dobro da se Rusiji nakon 100 godina dogodi novi Krimski rat u obradi.
Препоруке:
9
1
70
недеља, 08 септембар 2013 22:00
Сања
"Владимир Путин је објавио рат нацистима који су створили нови светски поредак!" Ово је коментар који није на месту. Као прво, нацисти не постоје, никада нису постојали, већ само национал-социјалисти. То свако треба да зна, без обзира шта ко мислио о нама. Нисмо ми американци па да се служимо скраћеницама. Као друго, НС Немачка је ратовала против заступника Новог светског поретка, а то су тада биле и Велика Британија, и САД, И СССР. За Европу Нација, а не ЕУ свега и свачега.
Препоруке:
1
22
71
недеља, 08 септембар 2013 22:38
Radenko
@Дринко Кончаревић
Ne zato sto su bli zaljubljeni u Ruse, vec zato sto je cilj Amerike bio da izazove rat u ovom regionu i unisti SFRJ, u prevodu jak Srpski uticaj u ovoj regiji. Meni iskreno nije jasno cemu taj rat jer su sve ovo sto sad imamo mogli da urede na miran nacin. Izgleda da ni ni oni nisu mogli u potpunosti da predvide tok stvari. Jedino sto smo mi Srbi dobili, a tesko da bi dobili bez rata, je RS i poslije Srpskog naroda u RS, najzasluzniji za nastanak RS su upravo Amerikanci. Zbog toga ih ja i pored svega nikako ne mogu svrstati kao potpune negativce.
Препоруке:
0
13
72
недеља, 08 септембар 2013 23:39
Бели Орао
""Ф22.
Као спустили их због тога што пилоти падају у хипоксију. Пријатељу Рује су га мазнуле само тако као што смо им ми са "праћком" оборили Ф117.
Него узми ти неки други надимак.
Препоруке:
11
0
73
понедељак, 09 септембар 2013 04:23
Светислав Костић о нашем пријатељу Амиру
За учеснике у дебати који још нису упознати, АМИР ЧАМЏИЋ је у рубрици "Текстови" исте ове Нове Српске Политичке Мисли објављивао у више наврата своје изврсне ауторске текстове, анализе, аналитичке коментаре итд. Надајмо се да ће Амир начи поново времена да објави неке од његових ауторских прилога. С а друге стране, био би губитак ако би ми читалачки коментатори изгубили из наших читалачких редова једног изузетно добро обавјештеног и продуктивног Амира Чамђића.
Препоруке:
14
0
74
понедељак, 09 септембар 2013 14:40
Dragan
Ovaj tekst je kao melem na ranu. Svih ovih dana čitamo američku propagandu na javnim medijima u Srbiji I u svetu. A nigde nema pomena o Putinovom upozorenju već prolazi nezapaženo, kao nije bitno, a I niste ga dobro protumačili. Gde su komentari, analitičara na taj njegov govor. Nema! Do ovog odličnog teksta. Jeste da je malo nabildovan, ali zar nisu I gomila medija koji lažu o nekakvom gasu I proverenim dokazima?
Jedno je sigurno, bliži se 2014, kada je po raznim znacima početak nečega stravičnog. Nadam se da nisam u pravu, ali vreme ide...
Rusi ne moraju da ratuju direktno, samo mogu da ometaju elektro prostor oko Sirije, šalju coordinate brodova, sipaju municiju I hranu odozgo itd.. pa dokle neko slučajno ne pogodi nešto...a onda - direktan pogodak I šta?
Na potezu su nacisti I to pravi, jer mrze ceo svet, sem sebe, a to je pravi nacizam, jer vole samo svoju naciju, američku.
Za takve postoji samo jedan princip -
Gavrilo Princip!
Препоруке:
10
0
75
понедељак, 09 септембар 2013 15:01
kaca
V.V. Putin je drzavnik par exellence , izgovorene reci su upozorenje svim igracima laznih zastava , toliko ozbiljno da se posle dugog mirovanja javio Ditrih Genser (jedan od igraca laznih zastava u raspadu SFRJ )da upozori na znacaj Putinove izjave i vododelnice koju ona predstavlja u stvaranju multipolarnog sveta u kome Ruska Federacija zauzima i zauzima ce znacajno mesto (Izjava je upucena pre svega Evropskoj Uniji a indirektno i Amerima).Video snimci kojim Keri prepljavljuje globalu TV mrezu (izmedju ostalog i nas prostor)deluju neozbiljno,lazno,izmontirano i neuvrljivo , kao sto su to bili snimci CNN (snimke su odmah prihvatili HRT i Slovenacka televizija - to ne smemo da zaboravimo)o selektivnom trovanju Albanaca na Kosovu i Metohiji.
Autor teksta je u pravu kad kaze da je Obama sam sebi postavio zamku-crvene linje , koju je Establisment SAD godima lazno postavljao drugima (medju njima smo i mi ) . Sto bi nas narod rekao >ko pod drugim jamu kopa sam na kraju upadne u nju !
Препоруке:
10
0
76
уторак, 10 септембар 2013 21:37
БИТВА ЗА БЕРЛИН
недеља, 08 септембар 2013 21:03
АМИР ЧАМЏИЋ
...Видјели би како би Руски тенкови прегазили Југославију да се неко дрзнуо да промјени социјалистички систем...
Часком би брка Стаљин згазио ту титоистичку банду, али ваљда нису због природе граница (БГ граничи на Србију, а ХУ има опет једину суву границу уз Србију. Међимурје изгледа није одговарало).
Јер видео је Брка да би опет глупи Срби највише гинули. Тако су се и чудили да не користе тешку артиљерију на Сремском фронту.
http://www.youtube.com/watch?v=C-zlnBvMob4
Препоруке:
2
0
77
уторак, 10 септембар 2013 21:42
БИТВА ЗА БЕРЛИН
само још да известим Амира да је најбржи "Блицкриг" извео маршал Жуков, кад је прелазио Мађарску...
Препоруке:
5
0
78
уторак, 10 септембар 2013 22:42
Branislav
Treći svetski rat je jako blizu . Obama neće stati!!!! već će i dalje provocirati .Ograničena vojna akcije zapada je verovatnija nego nikakva akcija . Akcije će sigurno biti kakve videćemo ... P Sve zavisi kakav će odgovor Rusije biti i ko će prvi izgubiti živce Jako je neizvesno i sve vojne opcije imaju podjedanku verovatnoću .Živi bili pa se uverili .
Препоруке:
3
0
79
среда, 11 септембар 2013 03:28
Sale Kuc
Moje iskreno divljenje gospodinu Jevticu,kao izvrsnom analiticaru,i pre svega velikom patrioti !
Препоруке:
2
0
80
среда, 11 септембар 2013 13:59
Ekrem Jevrić
Moje iskreno divljenje gospodinu Čamdžiću,kao izvrsnom analiticaru,i pre svega velikom patrioti.
Препоруке:
1
2
81
среда, 11 септембар 2013 23:17
Турас
Прочитах једну глупост коју наравно може да напише глупак;срби се стално -каже-заносе митом о Русији . Питам се да ли на Балкану-не само на НСПМ- још има глупака који не дознају да су Срби и Руси један народ .То наравно за њих важи -тончике ,хашиме, хорвате и неке синове Титиних полтрона који стекоше иметак а да у рату нису испалили метак. Овде се јављају са глупачким коментарима да би провоцирали .Јер оно што они куцкају исто је као да Сања(ЈУ).
Препоруке:
3
0
82
петак, 13 септембар 2013 03:46
Ho Si Min
Narafski,sve sto Putin prica zapadnjacima bi bilo smesno da iza Putinovih reci ne stoji mocna batina.A batina je iz raja izasla...
Znaju to ovih dana mornari kaubojski u Mediteranu kojima se gace tresu od pomosli da svakog casa mogu na dno mora/okeana da ih Bacuska posalje.
Да ли у овој реченици можемо наћи наду, основ или идеју за преиспитивање процеса прављења творевине "Косова". Наравно, не са овом влашћу. За почетак, да размишљамо, како би кад дође тренутак, били спремни за покретање ово питања.
Rusija nije SSSR. Gorbaćov i Jeljcin su je gurnuli u provaliju iz koje se teško izlazi.
Imaju još nuklearnu žaoku koju Amerikanci nisu uspeli da isčupaju, mada nastoje postavljanjem antiraketnog sistema.
Hoće li povodom Sirije zaigrati ruski rulet?
Nikako im ne ide u racun sto su Rusija, Kina, Brazil Indija i jos neke zemlje na svom ekonomskom usponu.
Rusija ne u rat, ali da pomaze Siriji je sasvim uresu.
Ako dodje do rata, na ciju ce stranu ovi "nasi" poltroni da stanu?.
Ali praviti paralelu u pravcu kako se navodno pogriješilo i kod intervencije protiv Miloševićevog terirističkog režima je totalno deplasirano.
Milošević je bio velikosrpski šovinista i fašista koji je najviše odgovoran za raspad Jugoslavije ali i za sve ratove i zločine koji su počinjeni 90-ih na prostoru HR, Bosne i Kosova.
I s pravom se desila međunarodna intervencija!
- stradanje civilnog stanovnistva
- genocidno ponasanje vlasti prema svom narodu
- patnja naroda
- borba protiv terorizma
Kansnije ce se govoriti o Siriji kao "pogresnoj procjeni" sve dok se ne pripremi Iran kao zadnji prepstali kandidat za humanitarnu akcija u Regionu.
Rusi znaju da ce biti sklonjeni iz Mediterana i da ce im neprijatelj opet biti pred vratima ako ne ucine nesto. Nece ratovati sa Amerikancima jer nije racionalno, ali moraji pomoci. Ceka se i Iran. Jeste li braca Sirijcima ili samo pricate??
Mi, mali narodi cekamo novu podelu karata.
Ma daj bre, šta to pišete, dosta više analiza, biće kako bude, ako se odluče to će biti upravo ono što je rekao kratko i efikasno, kakav crni svetski rat, i kraj čovečanstva kao da pišete za treće oko ili već kako se to zove.
Али правити паралелу у правцу како се наводно погријешило и код интервенције против Милошевићевог мирољубивог режима је тотално депласирано.
Милошевић је био великосрпски родољуб и антифашиста који је најмање одговоран за распад Југославије али и за ратове и злочине који су почињени 90-их на простору ХР, Босне и Косова.
Противправно се десила интервенција терористичког НАТО пакта!
„Sve je moguće onome koji veruje. [1] “
Da je Bosancima 90-ih ukinut embargo na uvoz oružja drugačije bi danas ustrojstvo Bosne kao države bilo.
zapamti tonci, bivsi srbine ( pogledaj rodoslov) vi ste tvorevina -izdanak NDH koje se i nemacka grozila,mrzis srbe i rbiju jer te podsecaju na izdaju, ovo ti kazem jer kurvi najvise smeta kad je zovu kurvom, ludaku ludak, izdajniku izdajnik....sve ce stvari doci na svoje mesto nicija nije de zore gorela ..ako si tonci ili si neki LDP provokator!!!
red bi bilo da redakcija objavi komentar na komentar.
za ne stampati:
Prof Dr Milan Knezevic
Spain
У исто време, Сергеј Лавров, министар спољних послова РФ је изјавио да Русија нема намеру да ратује са било ким због Сирије. Ова изјава је у овој анализи заобиђена. Али ако се узме у разматрање заједно са Путиновим речима о подршци, онда је јасно да ће се Русија итекако понашати пасивно када Америка почне своју агресију. Нажалост, Руси ће се опет, као и у Другом светском рату, бранити пред Москвом.
Ја лично више имам поверења у Иранце.
Zašto se nešto što je očigledno iznuđeno da Putin mora da kaže Ne! prevodi kao "istorijsko NE"?
Kao da u šahu iako u šah-mat poziciji tvrdite da je to samo šah i insistirate da se igra nastavi, ali ne povlačite potez, nego tvrdite da vas protivnik nervira što trepće!
Rusija se uvlači u rat, kao i Iran, već duži niz godina, što će vladarima ovom sranja od današnjeg Čovječanstva ne samo da pomogne da domaće stanovništvo, odvrati od ozbiljnih reformskih i robovsko-feudalnih odnosa, nego će im u procesu budućih ratnih dejstava napraviti joć više profita, kolonija i razaranja, koje će on: "oslobodioci", kasnije da grade i "ljepše" i "demokratskije"!
Pogledajte Putina prije G20 i poslije njega i vprimijetićete da je 5 godina stariji!
Opet si zaboravio da uzmes lekove?
E, da je ukinut! Kako bi onda Janša zaradio onolike pare i pokupio ono oružje na mariborskom aerodromu, koji su Muslimani kešom plaćali u Beču.
Čijim parama?
Onolike "humanitarne" pošiljke iz belog sveta!
Red brašna, red pušaka, red lekova, kojima je prošao rok upotrebe, specijalci preobučeni u...
Jesi li, Tonči, čita' kakve novine za vreme rata? Sumnjam.
A kako ce Putin pomoci Siriji? Da nece mozda da lansira rakete? Da je hteo da pomogne Siriji tamo bi vec bile rakete S_300 i bar 50000 ruskih vojnika. Ali tada bi ugrozio bankarske racune i svoje i svojih tajkuna.
PS Otkad Horvati ćitaju ćirilicu?
SNS ovci, smešni ste i istovremeno pogubeljni po Srbiju. Što pre to shvatite bolje će biti i srbiji i vašoj savesti, ako je imate!!!
Форгхани пријети Обами: Ако нападнеш Сирију, твоја кћерка ће бити отета и силована
Алиреза Форгхани, савјетник иранског духовног вође ајатолаха Али Хаменеија за стратешка питања, објавио је на свом блогу пријетећу поруку упућену САД-у, америчком предсједнику Барацку Обами и његовој породици.
KK-Po ovakvim i slicnim komentarima se vidi koliko su srbijanci podeljeni cak i oko obicne izjave prijatelja im Putina!Srbijanci imaju vlast koju zasluzuju i cudim se da niko ne komentira izjavu ministra spoljasnih poslova glede najnovijih desavanja u Siriji!Cini mi se da u toj izjavi ne daje puno paznje Putinovoj izjavi!Srbijanci spremite se za ulazak u NATO!
Draga Braco i Sestre,
Kao sto mozete da vidite i sami, "operativni radnici srednjoevropske afilijacije" rade non - stop i na nasim portalima i prostorima.To nije nista novo i to je sasvim u redu jer se rukovode svojim interesima.Nije pitanje treba li Srbija da krene putem evroazijskih integracija;pitanje je samo jedno: KAKO i NA KOJI NACIN da se na tom putu oslobodimo upravo "operativnih radnika srednjoevropske afilijacije (citaj : Nova Jugoslavija,ekumenizam,prozelitizam,pan-slavizam,Ilirski pokret i sve ostalo sto su nam Kardelji Krleze,Zizeci i drugi donosili ustoliceni U Beogradu)
Mi MORAMO da se oprostimo od Zagreba za sva vremena:ostalo je sve mnogo lakse
Русија треба да се врати на свијетску позорницу као супwер сила , јер једино ће се тако успоставити крајње потребна равнотежа моћи, нешто слићно што је било у вријеме такозваног "Хладног рата", када је СССР био контратежа америчком и НАТО империјализму.
Покушали смо да живимо без тога, али очигледно не може, јер американцу су се и сувише осилили да би могли да буду неки узор било коме, а камоли "свјетски полицијац".
Проиграли су своју шансу и треба да се суоче са новом реалноћу, да се Велика Русија враћа на свјетску сцену.
Жали Боже само што Велика Русија није била јака као што је данас и у вријеме српске трагедије, када су Србр НАТО-вци бомбардовали.Тачније и тада је Русија била јака али је била "депресивна и мелахконична" са губитком сапопуздања, које се на срећу цијелог свијета са Путином сада враћа.
Путина за цара!
Srbija treba uvek da bude uz Rusiju i u dobru i u zlu.
Nestane li Rusija i Srbija tone.
Сам евентуални улазак Србије под „НАТО и европски кишобран” од Србије ће створити једну безличну слуганску земљу која никоме стратешки неће бити занимљива.
Русија је велесила (на економском, енергетском, војном, политичком и сваком другом плану).И не само то Русијај е српском срцу и души дража, и брате мили поштенија је у сваком погледу од лицимјерне Европе.
Зато мој глас иде Русији а Бога ми и срце и душа.Европа само зна уцјењивати и уништавати.
Ajde majke ti mile objasni na koji nacin Srbija moze da pristupi toj evro-azijskoj uniji? Prvo, ta unija je mrtvoslovo na papiru. Srbija je okruzena NATO drzavama. Kojim putem ce ti stici vojna pomoc slucaju haosa? Ima jos. Cak i kad bi Srbija pokusala da udje u tu uniju, bila bi glatko odbijena jer ta unija nema realnu vojnu moc. Putin je nesto tako vec rekao i indiretno nam poslao poruku da ga ne dovodimo pred neprijatnosti. Rusima je previse zapadnih samara. Pripremaju se da pretrpe jos ovaj sirijski pa mogu biti mirni do Irana. Oladite vise ljudi sa guranjem Srbije u dalju patnju i razaranje. Pogledajte gde smo na karti. Prirodni prirastaj nam je negativan. Radna sposbnost negativna. I mi takvi da se bodemo sa rogatim. Mi stvarno postojimo da bi uvek p..... uz vetar.
НСПМ има велику част што му такав интелектуалац као што је Владимир Јевтић пише текстове...
Tako sto ce da kaze "DA"...sve ostalo je vec na mestu: i Carinska unija i Vojno odbrambeni ugovor i sira asocijacija kroz BRICS.Preporucujem evroazija.com
Ne budi naivan prijatelju. Zapad je to. Sve je to ista bagra. Znas, ovo ponasanje je isto ono kao kad Djokovic igra u zavrsnicama, a Federer i Nadal izrazavaju "visoki respekt" pa ga onda napucaju samo tako. Naravno, uz sve to idu i novinarski lesinari.
Србија је много боље егзистирала у свијету док је у саставу тадашње Југославије егзистирала у совјетској (руској) интересној сфери.Данас је у Србију "уашо Запад и западне вриједности", ушли су западни савјетници и слично а Србија тоне, све јој је горе и горе.То што си написао за пропаст "српске економије и друштва" је настало након 1991.године , када Србија мање или више постаје опредјељена за Европу и Америку или тачније након 5.октобра 2000.године (да ипак не буде неправедан према политици Слободана Милошевића који се ипак борио да сачува српску самосталност и да не падне под америчку и НАТО хегемонију).Зато је и платио своју цијену.Е сад промјенит ће се то, јер Русија ће поново окупити око себе државе и нације и супроставит ће се агресивном империјализму.Наравно ту је и Кина...
"...Сам евентуални улазак Србије под „НАТО и европски кишобран” од Србије ће створити једну безличну слуганску земљу која никоме стратешки неће бити занимљива..."
To nam i treba. Jel treba da sa nama ispiraju usta po CNN? Ovde velika vecina ocito nije hvala Bogu videla rata. Jedno je ljudi igranje rata preko neta, a drugo je kad ti otac, brat,... ode na liniju, a tamo danima samo melju topovi...
Ne znam samo kako ovde medju po mom misljenju koliko nacionalno odgovornim ljudima preovladjuju ova titoisticka razmisljanja o Srbiji kao nekakvom igracu velikih sila. Mi smo mikrodrzava, a takve ako ne postupaju pametno postanu prah na mestu trenja tih velikih. U pamet se Srbi. Zivot treba da je ispred svega, a kad napravimo snaznu ispravnu i radnu drzavu i drugi ce nas drugacije posmatrati. Pa ni Rusija ne vrednuje Srbiju bolje od EU...
Смисао речи председника Путина је био следећи: или вратите мач у корице или ћете се суочити са трећим и последњим светским ратом. Наравно, на Американцима је да просуде шта им је чинити, али тешко да ће због Сирије жртвовати читав свет. Пре би се могло рећи да је Руска Федерација нашла пут до трајног мира, и то парадоксално - преко претње која би нужно повлачила и обострану употребу нуклеарног оружја. Али историја нас учи да је човек веома парадоксално биће и зато до Трећег светског рата, а и до напада на Сирију неће доћи!
ПОТПИСУЈЕМ!
U kom je to periodu bila u Ruskoj interesnoj sferi? To sto je Juga bila komunisticka ne znaci da je bila u toj sferi. Formalno je bila okrenuta istoku, a sustinski je bila u funkciji zapada. Pa SFRJ je zapadna tvorevina napravljena da se spreci Ruski uticaj u ovom delu sveta. Isto kao sto su i nesvrstani smisljeni da bi se smanjio broj potencijalno Ruskih savenika. A kako je prosla kada je prestala njena uloga osetili smo na svojoj kozi. Da se razumemo, ja ne propagiram nikakvu antirusku politiku, a ni nekakav ekumenizam u bilo kom smislu. Dobro znam sta sam i ko sam. Ono sto hocu da kazem je da treba da se ponasamo pametnije da bi sacuvali glavu.
Ma nece nas Rusi. Ne mogu sad da rovim po netu, ali sigurno postoji Putinova izjava u kojoj se poprilicno jasno ogradjuje od srpskog clanstva. Naravno, ova njegova izjava nije ni toliko bitna, ali ne treba biti previse pametan da je stav takav. Putin je predsednik bivse supersile i to drustvo je sada u transformaciji. Stara garda polako nestaje i Rusiju ce preuzeti nove generacije koje se ne secaju SSSR-a. Na kraju cemo jos mi ispasti kao cuvari tekovina bivseg komunistickog bloka. Verovatno bi nas primili u nekakvu ekonomsku uniju sto nije lose jer su tamo mnogo manje konkurentne ekonomije. Sto se tice vojsnog saveza mislim da nece da cuju jer oni onda ne bi znali sta sa nama. Fol neka clanica, a tu ni baze ni neke jake domace vojske. Cista blamaza. A Ameri bi nas onda kad bi se zato ukazala prilika opet malo cvoknuli. Naravno, kao i uvek bez razloga.
Odgovor na pisanje o nacinu vojne pomoci:
Nuklearno oruzje otpisi - ne zavaravaj se, ni Rusija ni Amerika nece ni radi koga drugog same sebi i svetu potpisati smrtnu presudu.
Konvencionalno oruzje - moja interesovanja za tehniku pomalo (pretezno informativno) zalaze u sveru vojne tehnike. Mislim da Rusija nema ekvivalent npr tomahavku niti flotu koja je bar priblizna americkoj. Ima solidnu avijaciju ali za to je potrebna dozvola za prelet ili sukob sa neuporedivno brojnijim NATO. Od modernih ima Iskander dometa max 400km. Uzmi globus i videces koliko je to malo. I ostala oruzja su mahom veoma kratkog dometa. Mozda neke rakete vazduh zemlja koje se ispaljuju iz strateskih bombardera, ali mislim da su i one postoje uglavnom sa nuklearnim punjenjem. Tenkovi i topovi su igrali neku ulogu do sredine proslog veka. Da ne pominjem vojne baze kojih Amerika ima mozda i nekoliko stotina, za ralziku od nijedne Ruske. Ne racunam Ruske u pogranicnim zemljama, koje nisu od koristi.
Јел` то беше рапТРОП ?
Slazem se, trenutno je RapTROP. Ali polako, to je slozena masina. Treba vremena da se sve sklopi, da se uzmu u pocetku neocekivane stvari u obzir, da se jos malo promisli, zabije jos koja nitna u konstrukciju i doda jos koja linija koda u racunar. Onda ce biti Raptor. Osim toga, zasto malo ne razvuci projekat i uzeti jos koju kintu. Ne pravi svako takve masine...
Ја се добро сјећам шта смо учили у школи и о Амеирци и о Русији (тадашњем СССР-у).СССР је био пријатељска држава, прва земља социјализма а Америка је била империјалистичка и капиталистичка држава и непријатељ социјализма.Е сад видјели би колико је Југославија била у социјалистичком лагер, да је било ко покушао уништити социјалитички систем.СССР (Русија) би прегазила југославију и бранила би социјалистички систем, слично сцрнарију у Мађарској.Још нешто југословенски генерали су тражили подршку СССР-а за увођење ванредног стања у Југославији током 1990.године и за интервенцију а нису од Америке.Толико о томе да Југославија није била у сфери руских (совјетских) стратешких интереса.Видјели би како би Руски тенкови прегазили Југославију да се неко дрзнуо да промјени социјалистички систем...
Hvala Vam gospodine Amire za sve pohvale...
Владимире истина и лаж се јасно могу разликовати и правда и неправда такође.Јасно је свакоме да је Русија одувјијек била слободарска а посебно је много задужила муслиманки свијет у подљедњих 100 година (а нарочито од 1945.године па на овамо).Русија је доприњела да се отвори процес деколонизације муслиманких и арапаских земаља а сада то Америка жели поново да врати у процес колонизације (и то спроводи империјалистичким ратовима).Још нешто ратови Русије и Турске су били посљедица турског империјализма на хришчћанске и руске земље.Турска није била ништа боља од Америке у том погледу за то вријеме...
Требао је говорити да спава са "атомском бомбом" и да је грли умјесто жене.
Ok. Ciji su bili beskonacni krediti i ko je naoruzavao Jugu neposredno posle 1945 i ZASTO? Normalno da je bio socijalisticki sistem i prirodno je da je zvanicna politika bila naklonjenija SSSR. Zasto onda nismo usli u Varsavski pakt? Tito je bio zapadni igrac ako ne od svojih ranih pocetaka onda za vreme i nakon rata je sigurno postao. Iskreno, zalim sto nas SSSR nije pregazio posle onog razlaza sa Staljinom. Citao sam na par mesta da je za ovaj prostor posle rata bilo predloga da se Juga podeli po pola izmedju istoka i zapada. Ko zna, da se tako uradilo mozda smo mogli bolje proci.
"Још нешто југословенски генерали су тражили подршку СССР-а за увођење ванредног стања у Југославији током 1990.године и за интервенцију а нису од Америке."
Нажалост, нису сви југословенски генерали били Југословени нити југословенски настројени официри. Један број њих, је још крајем педесетих година прошлог века, одржавао везе за Западом, што се открило распадом Југославије, (Словенци, Хрвати ...).У току распада Југославије Русија се бавила собом као и сада. Ако се уклопимо у њихове интересе, онда ће русофили причати како нас Руси воле, тра, ла,ла, ла ...Добро знамо да у политици нема љубави већ ИНТЕРЕС у којем свако гледа себе. Задњих година то је изразито на микро и макро плану. Оно што је захтевао Черчил, НАТО је остварио ових година и Руси су изгубили Балканску раскрсницу. Њихова је процена да се ракетним ударом по виталним тачкама раскрснице, НАТО може елиминисати, тако да не троше своју живу силу. За то служе Срби на челу са русофилима. Не будимо наивци.
Ne zato sto su bli zaljubljeni u Ruse, vec zato sto je cilj Amerike bio da izazove rat u ovom regionu i unisti SFRJ, u prevodu jak Srpski uticaj u ovoj regiji. Meni iskreno nije jasno cemu taj rat jer su sve ovo sto sad imamo mogli da urede na miran nacin. Izgleda da ni ni oni nisu mogli u potpunosti da predvide tok stvari. Jedino sto smo mi Srbi dobili, a tesko da bi dobili bez rata, je RS i poslije Srpskog naroda u RS, najzasluzniji za nastanak RS su upravo Amerikanci. Zbog toga ih ja i pored svega nikako ne mogu svrstati kao potpune negativce.
Као спустили их због тога што пилоти падају у хипоксију. Пријатељу Рује су га мазнуле само тако као што смо им ми са "праћком" оборили Ф117.
Него узми ти неки други надимак.
Jedno je sigurno, bliži se 2014, kada je po raznim znacima početak nečega stravičnog. Nadam se da nisam u pravu, ali vreme ide...
Rusi ne moraju da ratuju direktno, samo mogu da ometaju elektro prostor oko Sirije, šalju coordinate brodova, sipaju municiju I hranu odozgo itd.. pa dokle neko slučajno ne pogodi nešto...a onda - direktan pogodak I šta?
Na potezu su nacisti I to pravi, jer mrze ceo svet, sem sebe, a to je pravi nacizam, jer vole samo svoju naciju, američku.
Za takve postoji samo jedan princip -
Gavrilo Princip!
Autor teksta je u pravu kad kaze da je Obama sam sebi postavio zamku-crvene linje , koju je Establisment SAD godima lazno postavljao drugima (medju njima smo i mi ) . Sto bi nas narod rekao >ko pod drugim jamu kopa sam na kraju upadne u nju !
АМИР ЧАМЏИЋ
...Видјели би како би Руски тенкови прегазили Југославију да се неко дрзнуо да промјени социјалистички систем...
Часком би брка Стаљин згазио ту титоистичку банду, али ваљда нису због природе граница (БГ граничи на Србију, а ХУ има опет једину суву границу уз Србију. Међимурје изгледа није одговарало).
Јер видео је Брка да би опет глупи Срби највише гинули. Тако су се и чудили да не користе тешку артиљерију на Сремском фронту.
http://www.youtube.com/watch?v=C-zlnBvMob4
Znaju to ovih dana mornari kaubojski u Mediteranu kojima se gace tresu od pomosli da svakog casa mogu na dno mora/okeana da ih Bacuska posalje.
Slava Rusiji i nek' nam Putin pozivi !