Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Rusija nije banana republika

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 10 avgust 2013 00:16
rusofil
Da, nije banana republika, ali je na zalost i dalje svetlosnim godinama daleko od Amerika, i vojno i ekonomski. Jedino sto drzi kakav takav vojni balans je nuklearni arsenal, kada bi to bilo unisteno usledio bi strasan konvencionalni rat, nova invazija celokupnog zapadnog sveta na Rusiju. Rusija bi ovaj put bila porazena, ovo nije 1941. godina, logisticki problemi su uveliko prevazidjeni. Jedino sto zaista priznajem je ruska istrajnost oko sirijskog pitanja. Prijatno sam iznenadjen, ocekivao sam da samo tvrde pazar, kao u nasem slucaju 14 godina ranije. Videcemo, buducnost sveta zavisi od ruskog naroda.
Preporuke:
26
101
2 subota, 10 avgust 2013 01:01
Evolucija je nepovratan proces
Nema više hladnog rata. Obama tvrdi pazar. Kameron "štiti od interneta decu koja se ubijaju" valjda špijuniranjem. Amerika je krenula "Staljinovim putem" i evolucija to ne prašta. Ta politika je osuđena na propast. A Rusija nije zvala Snoudena. Sam je došao. Pa to su ljudska prava na delu, a ne gej populacija. Pa da ga je Putin dao Amerima na "linč", to bi mu nanelo više štete nego prekid diplomatskih odnosa sa SAD. Slično, kao kad bi izdao Siriju za 15 milijardi...Politika odškrinutih vrata je dobra politika.
Preporuke:
101
1
3 subota, 10 avgust 2013 01:43
ZEMUNAC
NIJE SVETU POTREBAN JEDAN CENTAR MOCI,NOVI SVETSKI POREDAK pod kontrolom AMERICKIH MILIJARDERA,nego bar vise centara moci da bi se kao u slucaju hladnog rata zemlje mogle zastiti saradnjom sa drugom stranom.Jacanje moci AMERIKE,samo je potvrdilo da su im ciljevi TOTALITARNA KONTROLA u prevodu FASIZAM,a ne DEMOKRATIJA i ljudska prava.KO nas vise stiti od spijuna i kontrole zapada osim snage RUSIJE?.Ovi fasisti stvaraju haos i ratuju zbog nafte i ruda,ubijaju civile,prodaju oruzje,unistavaju prirodu,sve zbog PROFITA MALE GRUPE MILIJARDERA.Bas kao u knjizi 1984,VELIKI BRAT ne bira sredstva.Zato bi SRBIJA bolje ucinila da se okrene RUSIJI I BRIKSU,gde su nam bar prijatelji.PUTIN nas voli i stiti vise od nasih politicara izdajnika,koji spas vide u UNIJI.Bar da RUSIMA izdamo vojnu bazu kod NISA,da se ne probudimo iz sna o EVROPI U BEOGRADSKOM PASALUKU!
Preporuke:
83
2
4 subota, 10 avgust 2013 01:44
Ispravka!
@rusofil Da ste Vi g-dine rusofil kao sto ste se i potpisali: nebiste nikako rekli da je Rusija ''zaostala'' ekonomski, a pogotovo vojno u odnosu na USA. Ako merite americku moc vojnim bazama i satelitima po svetu-nista Vam to ne znaci. Ruske borbene avione, odnosno tehniku i njihovu superiornu moc-amrekinaci nikada nece dostici!!! nikada!!! Da ne govorimo o PVO-u i ostalim. (eto nema tu govora o nukleranim glavama). 2) ekonomija: hehe, pa Rusi imaju SIBIR i NEPREGLEDNA polja nafte, gasa, skopocenih minerala i elemenata buducnosti!!! Sume, vode, pa i zitnice (u Evropskom delu), znaci imaju i hranu za RADNIKE, VOJNIKE, NAUCNIKE...a meri sta imaju? Imaju rasni disparitet, milione beskucnika, obveznice u kineskim bankama...pukli su!!!! Zivela Rusija i Veliki Vladimir Vladimirovic Putin!!
Preporuke:
117
8
5 subota, 10 avgust 2013 02:04
mmne
@rusofil,kao prvo da imaju bar naznaku bilo kakve dobit , sa zapada bi udarili odmah...naravno da ne , jer je nuklearna nadmoc kod rusa....sta znaci podatak da amerikanci salju svoje kosmonaute ruskim brodovima do stanice. znaci zaostajanje...sta znaci podatak da je , posredstvom jeljcina unistena mocna MIR svemirska stanica da bi se sklepetala kakva takva skalamerija koja nema svrhu!ne samo da rusija zaostaje , vec ce ujka sem kad mu otkazu poslusnost prevrtljivi seici uci u duznicko ropstvo...i da , mozda nije tema, zaboravljamo i kinu, jos nije na nivou (oruznom) sa usa ali vreme brzo prolazi a kinezi mnogo rade i spijuniraju.... radije bih nagovestio usa kao banana republiku gde se svake godine useli oko 55000 tracesvetske mase + plus americkidrzavljani zaslugom rata u avganistanu,iraku i sl......
Preporuke:
60
2
6 subota, 10 avgust 2013 02:42
@ rusofil
kada bi to bilo unisteno usledio bi strasan konvencionalni rat, nova invazija celokupnog zapadnog sveta na Rusiju.


Ne dao im Bog konvencionalni rat protiv Rusije. Ti prika kao da nisu cuo za Kursk i Staljingrad! Nabavi negde memoare Marsala Guderijana, pa da vidis sta on, kao neosporan autoritet misli o konvencionalnom ratu protiv rusa.
Ko god bi dosao na tako suludu ideju suocio bi se sa masovnim i nemilosrdnim odgovorom, zaravnavanjem i spaljenom zemljom.
A sta je najvaznije, SAD nema prijatelja, dok je Rusija izgradila veoma prisne odnose sa mnogim zemljama, ne na bazi moci, vec na bazi prijateljstva i saradnje, a primer Libije ih je definitivno otreznio. I ne samo njih.
Preporuke:
71
4
7 subota, 10 avgust 2013 08:07
Miloš Opačić
1) Iako je tekst pun lepih komentara, jedna stvar je posebno važna. Autor na par mesta ukazuje na odbijanje Vašingtona da sa Rusijom potpiše ugovor o ekstradiciji. To će mnogim čitaocima promaći kao "običan detalj", ali ustvari, ti ugovori o "ekstradiciji" imaju ogroman značaj, i to se mora dublje proanalizirati.

Mene lično je iznenadilo da je Rusija to nudila Amerikancima da potpišu, jer ja ne bih nikada predpostavio da bi novija Rusija to radila prema ljudima. Ugovori o ekstradiciji, jesu jak politički reper koji govori o rušenju osnovnih prava ljudi i ukazuje na manjak osnovnog morala vlasti.

Šta god da građanin učini protiv vlasti, i onda ode u neku drugu zemlju da se tamo sakrije, jedna korektna, moralna vlast, koja ceni narod, mora na to lice praktično zaboraviti! Ekstraditovanje toga lica od strane druge države, bez sumnje govori o tretmanu ljudi kao životinja, i govori isto o obe takve države. Dakle, ugovori o ekstradiciji jesu odvratna stvar najgoreg mogućeg značenja, i to
Preporuke:
15
20
8 subota, 10 avgust 2013 08:10
Miloš Opačić
2) možete uzimati kao vrlo važan pokazatelj po kome možete meriti osnovni moral vlasti i sakrivene, prave namere te vlasti prema narodu! Danas je to ekstraditovanje omasovljeno, baš zato što je inflacija fakultetskih "kadrova", koji se redovno otimaju za položaje i vlast, i dovela do neviđene degradacije svih mogućih moralnih principa. Fakulteti prosto "odgajaju" dekadenciju i humanu degradaciju. I nije to samo ekstradicija. Praktično sve je degradiralo.

Naravno, pošto su na izbornim listama 99 posto fakultetlije, narod je suočen sa stanjem bez alternative: Praktično nema za koga glasati. Ja neću, naravno, ni pomisliti da tvrdim da su svi naši srednjoškolci, seljaci, i radnici svi od reda bez ikakve mane, ali hoću da tvrdim da u principu tamo treba tražiti ljude u kojima je još sačuvan moral i razum. Čast i moral jeste prvi uslov za vlast! Nekakva kombinatorska sposobnost - tek negde iza toga. Što se fakulteta tiče, i tu može biti takvih ljudi, ali samo kao izuzetaka! To čini razliku.
Preporuke:
12
22
9 subota, 10 avgust 2013 09:51
Beli Orao
""Ispravka. Vi se ne razumete. Amerikanci imaju čizme sa litijumskim baterijama i odela od australijanske angora vune tako da im Sibir ne može ništa. Njihovom logistikom će ponovo komandovati DŽon Vejn kao u filmu Dan D.
Preporuke:
53
0
10 subota, 10 avgust 2013 13:58
Marko
Autor na kraju teksta kaže da su prozapadne marionete u ruskoj vlasti nepovratni deo prošlosti. Iskreno se nadam da je tako, ali mi i Rusi smo čudan narod. Izdajnika imamo na svakom koraku i od svakakve vrste: od radikala do ultra prozapadnjaka u relativno kratkom vremenu. Najbolje bi bilo za svet i Rusiju da tipovi poput Putina postanu stalna pojava u ruskoj vlasti, ali videćemo. Rusija je definitivno najjača sila ponaosob na svetu. Ameri su vrlo jaki, ali princip harange kojoj su oni predvodnik ih donekle čini ranjivim upravo zbog činjenice da je veliki broj nazovi saveznika ucenjen od samih Amerikanaca. Rusija sve svoje odluke donosi sama i tačno zna čime raspolaže.

Što se tiče konvenvionalnog rata protiv Rusije, mislim da do toga nikad neće doći iz jednostavnog razloga da u slučaju pada i okupacije Rusije dovoljno je da par stotina oficira rodoljuba detonira rakete u silosima, pa da izbace planetu iz ravnoteže. Znači, rakete ne moraju čak ni poleteti.
Preporuke:
35
0
11 subota, 10 avgust 2013 16:08
Johnny
@ Đorđe Milošević . Odustajanje američkog predsednika Baraka Obame od puta u Moskvu ...Nije tačno..on ide u Moskvu ali se neće sastati licem u lice i razgovarati sa Predsednikom Putinom .
Konferencija je isuviše značajna da bi je propuštili ili slali Š tim na istu.Hvala.
Preporuke:
15
2
12 subota, 10 avgust 2013 16:38
Radgost
rusofil
Da, nije banana republika, ali je na zalost i dalje svetlosnim godinama daleko od Amerika, i vojno i ekonomski.

Zašto su Amerikanci!? upotrebili A bombe '45?
Između ostalog:Prikazuju sebe ostalom svetu kakvi zapravo jesu-alavi zločinci.Jer,niko u svetu ne bi primetio njihovu vojnu i ekonomsku "prednost" da nisu upotrebili A bombe.
Preporuke:
36
1
13 subota, 10 avgust 2013 21:18
Vorik
Ni mi nećemo mučiti Dačija i Vučićija, sudićemo im po Zakonu kada Ustavni sud donese odluku!
Preporuke:
25
1
14 subota, 10 avgust 2013 22:44
Evet efendija
Milošu Opačiću

Rusija je insistirala na ugovoru o ekstradiciji ne zbog klovnova kao što je Navaljni, nego zbog gomile okorelih čečenskih terorista i beskrupuloznih bogataša koji su se obogatili na pljački 90-tih za vreme "procvata demokratije" u Rusiji, a koji su pobeli od pravde i danas životare po americi.
Preporuke:
28
0
15 subota, 10 avgust 2013 23:05
precizno
Promakao vam je smisao Bajdenove procene"treći mandat,to je loše i za Moskvu i za Putina".
Ali je"odlično za nas"(hteo je reći)
Toliko o smislu.
Naravno da je u tome potpuno pogrešna procena,jer treći izbor je dobar za Moskvu i Putina,ali i"s p a s za nas"(Ameriku).
Preporuke:
11
1
16 subota, 10 avgust 2013 23:13
Misa
Dokle god se u Putinlendu sve racuna u americkim dolarima, jesu banana drzava.
Preporuke:
3
25
17 subota, 10 avgust 2013 23:41
Miloš Opačić
1) Ja sam precizno označio: govorio sam o ljudima koji učine nešto protiv vlasti, a ne o ubicama. Zato sam to namerno i označio, jer u ovim kratkim komentarima ne može se u sitnice tumačiti.

Sa druge strane, treba razumeti da i sama vlast treba da pazi na te "ptičice", dok su na njenom terenu. Ekstradicije su definitivno poraz ljudskih prava. "Kako je sa pravima onih koje su oni oštetili?", retorički će pitati oni koji samo retoriku znaju. Ali ja moram ponoviti: Prvo, ne govorim o ubicama; A drugo: Zaboravite za ekstradicije. Lovite ga na svome terenu. Ekstradicije znače davanje ljudima statusa životinja i uništenje ljudskih prava. To je podjednako onome kad im daju status običnih brojeva. Ovde nema mesta za objašnjenja.
Preporuke:
0
4
18 subota, 10 avgust 2013 23:44
Miloš Opačić
2) Ipak, samo jedan detalj ću vam reći: Ko vama garantuje da vlast neće izmisliti na nekog čoveka najgori kriminal, da bi ga se dočepala samo zato što je nagazio nju, vlast?!! Vlast ni po koju cenu ne sme imati status boga-vrhovnog sudije. Istorijska statistika zabeležila je veliku moralnu trulost vlasti! Zato su bar azili bili kakvo-takvo utočište i nada, i zato ekstradicije treba u samom pojmu zabraniti i osuditi.
Preporuke:
3
1
19 nedelja, 11 avgust 2013 10:58
Radgost
Misa
Dokle god se u Putinlendu sve racuna u americkim dolarima, jesu banana drzava.

Naravno,neophodno je da Rusi "bace" nekoliko A bombi u Severnoj Americi,na područja sa kojih su Amerikanci (Englezi,Nemci,Francuzi,Skandinavci) istrebili domaće stanovništvo i odmah se prelazi na račun u ruskim rubljama,najstarija svetska mera za novac.
Ovo je samo pokušaj da dokučim vašu zamisao.
Preporuke:
10
0
20 nedelja, 11 avgust 2013 11:51
@Johnny
Obama NE putuje u Moskvu. To je tacno. On putuje u Sankt Peterburg gde se odrzava sanit G-20 i to autor u svom tekstu kaze.
Preporuke:
10
0
21 nedelja, 11 avgust 2013 13:18
Alo
Jedina istina je ta da se Rusija malo podigla ISKLjUČIVO zbog prirodnih bogatstava. Ništa Putin nije epohalno uradio. Isto tako ne može da kažemo za Emirate koji samo crpe naftu,zidaju nebodere,i razna čuda a kad im nafte nestane za 100 godina vratiće se na kamile. SAD je mnogo ozbiljnija država od Rusije u svakom smislu,to je realnost. Šta reći o Rusiji kad ne mogu da zašitite svoj narod u Estoniji,Litvaniji,Letoniji koji trpe ogromnu diskriminaciju. Rusija je pustila niz vodu 35 miliona Rusa posle pada Sovjetskog saveza. Ne mogu da pomognu svojima a kamoli Srbima.
Preporuke:
5
14
22 nedelja, 11 avgust 2013 18:57
rusofil@ispravka
Naravno da sam rusofil, samo nisam slep kod ociju. To o cemu vi govorite nema veze sa realnoscu. Ruska vojna tehnika je trenutno prilicno zastarela, istina znanje postoji, ali je potrebno vreme da bi se remontovali silni sistemi. Ukratko, modernog naoruzanja jos nema dovoljno, na primer trenutno mornarica ima 1 nosac aviona. Rekoh, jedino stratesko naoruzanje drzi balans.

Ekonomija Rusije se nije promenila jos od Petra Velikog, i dalje se zasniva na ogromnoj sirovinskoj bazi. Istina, nauka i vojna tehnika su na svetskom nivou, ali sam se prilicno razocarao kada sam video na novim ruskim radarima Altera cipove (americka firma). Naravno, bili ste previse zauzeti idealizovanjem sveta da biste te detalje primetili. Sto se Putina tice, o njemu ce istorija dati sud za jedno 200 godina. Zasada nisam impresioniran. Poslednji ruski vladar za mene je nesrecni car Nikolaj.
Preporuke:
3
10
23 nedelja, 11 avgust 2013 19:04
rusofil
Posle citanja ovih komentara, ponovo imam utisak da se prosecan citalac NSPM sustinski malo razlikuje od ljubitelja Basara i Lukovica. Kao u 3 karte za holivud... Porazavajuce je toliko odsustvo kriticke misli kod posetilaca sajta cija je jedina vrednost upravo to: postena analiza i kritika.
Preporuke:
3
10
24 nedelja, 11 avgust 2013 23:15
Beli Orao
@rusofil. Drago nam je što ste došli na sajt NSPM da nam objasnite stvar o ruskoj tehnici, a posebno o avijaciji.
Preporuke:
5
0
25 ponedeljak, 12 avgust 2013 03:29
Svetislav Kostić
"rusofil" polupao lonćiće. U stvari visilo mu na vrhu njezika da se legitimiše kao rusofob.
Preporuke:
6
0
26 petak, 23 avgust 2013 23:41
Turas
.Uzalud je gluvom govoriti i slepom pokazivati. Koliko mi Sloveni imamo mudrih izreka ali treba malo pameti da čovek razume .
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner