Dobar tekst. Pitanje je, ko je toliko dobro organizovan da suzbije Anglosaksonce i njihove satelite sa Bliskog Istoka? Rusi? Kinezi? Iran? 16 ruskih ratnih brodova plove istocnim Sredozemljem, ali sumnjam da je Rusija toliko ojacala da sama menja rezime u svetu. Vremena se u svakom slucaju menjaju. Neki dogadjaj na drugom kontinentu moze da se odrazi i na nase prostore. Srbi moraju da prate situaciju na Bliskom Istoku. Ne ide sve na ruku Americi i Seicima iz zaliva.
Preporuke:
63
1
2
petak, 05 jul 2013 14:04
brm
Petar RV kaže da je CIA organiovala puč... posle konsultacija sa ostalim penzionisanim KOSovcima..mora da se poznaju osnovne stvari: Zvezda je onaj tim u crno belim dresovima.
Preporuke:
8
40
3
petak, 05 jul 2013 14:35
Nenad
Svake godine Imperija ima sve više poteškoća da ostvari svoje ciljeve, a evo počeli su da se ređaju i potpuni neuspesi.
Ko zna, možda Istina i Pravda zasija dok smo još na ovome svetu.
Preporuke:
68
0
4
petak, 05 jul 2013 14:58
profil h
a CIA `testira` - `društvene mreže` ?!
Preporuke:
29
0
5
petak, 05 jul 2013 15:14
siniša
Analiza Jevgenija Primakova nije ista kao i ova analiza. Da bi se sudilo o uspehu i neuspehu određene politike i aktivnostima određene obaveštajne službe moraju se znati ciljevi te politike i tih službi.
Američka služba ( CIA ) je dala jednu jako preciznu formulaciju koja glasi Asad ima podršku naroda u Siriji od 70%. Imajući u vidu nivo podrške rezultat koji je postigao Asad u borbi sa "pobunjenicima" i nije tako sjajan.
Drugo. Ameička agencija ima podatak da Morsi, odnosno muslimanska braća imaju u Egiptu podršku od takođe 70%. Na svakim iole regularnim izborima, a pogotovo sada "muslimanska braća" ponovo dobijaju. Zbog toga je odnos i izjave Obame vrlo suzdržan po pitanju uloge vojske. I treće i najvažije, egipatska vojska je pod kontrolom SAD. Drugim rečima, ako je cilj bio opšta konfrontacija muslimana na Bliskom istoku onda je američka služba i politika doživela puni pogodak.
Najveća SAD i EU briga su evropski muslimani, i njihova eventualna podela.
Preporuke:
28
25
6
petak, 05 jul 2013 16:20
baca
@ siniša... znači, i Morsi je imao `podršku` - k`o Vučić ???
Preporuke:
40
1
7
petak, 05 jul 2013 16:21
borci ili teeroristi
Na đilasovim televizijama, RTS, B92, Studio B itd ne zovu ih teroristima nego borcima
Preporuke:
39
2
8
petak, 05 jul 2013 16:40
hmmm
muslimani su generalno sve ujedinjeniji i suprotstavljeniji EU i USA; Morsi i celnici Muslimanske brace su u pritvoru; Al Jazira je prozapadna; jedina opcija da se Egipat oslabi je sukob vecih razmera u njemu; pod uslovom da je i egipatska vojska pod kontrolom Zapada, i da je mir, moguce je da se ona obrne na drugu stranu pod dejstvom dogadjaja ciji je epicentar u Siriji; dakle, jedino je kontrolisani haos (zbog izbeglica itd) u Egiptu prihvatljivo resenje za Zapad; ekonomska snaga Zapada izgleda slabi, pa se verovatno to odslikava na terenu;
Preporuke:
17
1
9
petak, 05 jul 2013 17:52
siniša @ hmmm
Početak "egipatskog proleća" jeste bio spontani protest protiv siromaštva narodnih masa i protiv diktature Mubaraka koga je podržavala verovali ili ne Amerika.
Amerikanci su shvatili da je njihov favorit Mubarak zaista izgubio svaki kredibilitet u narodu i pustili su ga niz vodu. Amerikanci su istakli svog čoveka da predvodi pobunjene mase u Egiptu, El Baradeja, međutim on je shvatio da američki ljudi nemaju šansu u Egiptu protiv "muslimanske braće". Muslimanska braća su izvorno proturska organizacija i tada Amerikanci koriste svoje veze u Turskoj da stave Morsija pod kontrolu. I uspevaju. Međutim, dolazi do narušavanja odnosa Amerike i turskog predsednika Erdogana koji ima u Egiptu preko Morsija veliko uporište. Amerikanci ruše Morsija, da bi oslabili Tursku poziciju i sprečili panislamističke težnje. Napravljen je jedan kratkoročni savez proameričke vojske i antiameričkih narodnih masa.
Još nije gotovo. Islamisti spremaju kontraudar.
Preporuke:
13
5
10
petak, 05 jul 2013 18:06
siniša @ baca
Moguće da je poslednja rečenica o brizi Amerike za evropske muslimane, pri tome ne mislim na emigrante u Zapadnoj Evropi nego muslimane Albance i Bošnjake nejasna. Tu je Amerika upala u ofsajd zamku. Americi jeste bio cilj i sada je, ne samo cilj nego i strategija da podele muslimane na Bliskom istoku, ali im je istovremeno cilj da ih ne podele, odnosno da sačuvaju jedinstvo muslimana kako u Albaniji sa Kosovom tako i u Bosni .
Američkom inicijaticvom je izbegnuta podela u Albaniji nakon izbora i teškom mukom održavaju u Bosni sekularnu struju koji predvodi Lagumdžija od islamističke koju predvodi Izetbegović.
Međutim podele muslimana na Bliskom istoku se nužno odražavaju na podele muslimana na primer u Bosni. Dolazi do direktne islamizacije i izlaska iz ilegale struktura Al Kaide. Njihovi najveći protivnici su upravo sekularni muslimani koji u tome vide večiku opasnost za sve muslimane.
Uloga Vučića je prilično nebitna. On je za jednokratnu upotrebu.
Preporuke:
21
3
11
petak, 05 jul 2013 19:18
Kiza
Vladimirove analize postaju sve bolje, a komentator Sinisa je odlican. Ipak, ovo su samo porazi Zapadnih manipulatora u bitkama ali ne i u ratu. Ukupno, Zapad ipak vodi (npr Libija) jer je imao pocetnu inicijativu. Nakon uspesne primene modela "nenasilne" (orvelovski novo-govorni termin) revolucije u Srbiji, isti model je u pocetku uspesno preslikan na Istocnu Evropu, Severnu Afriku i Bliski Istok. Medjutim izgleda da postoje zdrave struje u tim zemljama, zdravije nego u mrtvoj Srbiji. Tacno je da Zapadu u ovom trenutku odgovora militantni politicki Islam, isti onaj koji je zauzeo BiH i KiM jer odlicno saradjuje s njima. Tacno je sto Sinisa kaze da su Zapadu, a narocito Izraelu, u interesu medju-muslimanski rat i rasulo, da nadoknadi neuporedivo vece stope radjanja medju muslimanima u poredjenju s Jevrejima (da ne bi bili etnicki potisnuti kao Srbi na KiM). Medjutim, ovo jeste strategija visokog rizika i dali bi smo previse "mudrosti" CIA-i ako bi ovo sve nazvali planom, jer nije.
Preporuke:
15
3
12
petak, 05 jul 2013 19:29
Kiza
Zapad vodi rat na "nicijoj" zemlji (Severna i Centralna Afrika) i u interesnim zonama Rusije (Sirija) i Kine (delovi Afrike), dok je Zapadna interesna zona pod jakom kontrolom (kako su samo poslusni evro-kucici, gazda moze da im bude ponosan).
Rezultat bi postao neresen tek kada bi ponovo poceli nemiri na ulicama Zapadnih gradova, kao oni londoski ili kada bi se neki Zapadni satelit oteo kontroli. To je ovom trenutku jos tesko videti. Dakle Zapad nije potpuno uspesan ali jos uvek drzi globalnu inicijativu.
Drugi mnogo veci faktor rizika Zapada je moguce urusavanje bolesnog finasijskog sistema. Mislim da ce Zapad pre finasijski kolabirati nego sto ce Rusija i Kina preuzeti globalnu inicijativu da oni Zapadu otimaju zonu uticaja umesto obrnuto.
Preporuke:
18
1
13
petak, 05 jul 2013 19:52
drago.ca
Nešto nije u redu sa ovom analizom jer je poznato da je Baradej američki čovek i da je egipatska armija praktično pod kontrolom Amerikanaca.
Preporuke:
17
1
14
petak, 05 jul 2013 19:57
fristajlo
Građani Egipta su prepoznali ko je zapravo upravljao Morsijem i ko je naručivao njegove izjave podrške teroristima u Siriji. Ovim, Zapad ne samo da je izgubio rat za Siriju već je pretrpeo i ogromni poraz u Egiptu jer su SAD izgubile ključnog saveznika u regionu Mohameda Morsija
Bar mi Srbi znamo da to, što si u pravu, ne znači i da ćeš pobediti.
Zato- polako sa prejudiciranjem događaja u Siriji i Egiptu. Nije gotovo, dok ne bude gotovo...
Preporuke:
11
1
15
petak, 05 jul 2013 19:58
Istoricar
Prvo je pitanje kome konflikt u Egiptu ide u prilog a kome ne. Prvo nestabilnost Egipta znaci krah i nestabilnost arapskog sveta. Ne vidim da eventualni gradjanski rat u Egiptu steti Americi jer oni ce preuzeti vecu ulogu u zastiti nekih monarhija i diktatora na Bliskom Istoku. To znaci imace ovce za sistanje. Drugo, sve zemlje u okruzenju Izraela imaju problema tako da eventualni rat Amerike i Irana ide u prilog nestabolnost tog regiona. Medjutim, problem moze da se desi ako dodje do sirenje nestabilnosti prema nepredviodivim zonama i posebno prema Izraelu. Mada, Izrael je dovoljno jak da se suprostavi svakome. Sve u svemu, USA nece dozvoliti da neko dominira situacijom u Egiptu. Zapravo, gradjanski rat je najbolja opcija za Egipat. Kad je u pitanju Evropa i Srbija, mislim da je za njih sve ovo zabrinjavajuce. Severna Afrika (i Sredozemno more) je kolevka evropske civilizacije. Nestabilnost u tom regionu znaci i ekonomska nestabilnost EU. A vi sad kalkulisite sta vas ceka...
Preporuke:
11
0
16
petak, 05 jul 2013 20:22
efendi Dragić
Tema je promašena!Dve zemlje koje kontrolišu dva ključna prolaza u Svetu.Suecki kanal i Bosfor su pod kontrolom svojih armija.Egipat i Turska.Njihovu armiju kontrolišu anglosaksonci.Kojima nikako ne odgovara ni isalmski Egipat ili neki lider Egipatski kome može pasti na pamet da zatvori Suec ili ga eventualno kontroliše.Već dvesta godina a i više Egipat je pod kontrlomo Engleske nemojte mi reći kako Engleska ne zna kako se vlada Arapima.ONi se mogu samo na kratko otrgnuti kontroli.Sirija je dobar primer za to.Turska i Egipat nikada neće moći izabrati drugu stranu sve dok je Amerika najveća sila ,Engleska ideolog a Izrael finansijer.
Preporuke:
14
4
17
petak, 05 jul 2013 20:32
Dimitrije
Zar mislite da stratezi u CIA-e i Pentagonu sede za džabe i ne vrte različite scenarije zajedno sa englezima i izraelcima.Te zemelje ne mogu previše napredovati ,ne mogu biti previše stabilne niti previše nestabilne.Mogući su manji izleti sa strane ali ih uvek prati budno oko Turske i Egipatske vojske.Zašto ?Zato što Turska i Egpat drže ključna strateška mesta -Suec i Bosfor i Dardanele.Ko njih Kontroliše kontroliše celi Bliski srednji istok i pola Azije i Afrike ,prodaju i transport nafte.Neka se Suec samo dva dana zatvori Videli bi smo šta bi se desilo.Svuda mogu biti revolucije,kontrarevolucije pučevi i slično ali će te dve zemlje uvek biti pod kontrolom svoje vojske jer ime je vojska pod kontrolom Amerike ,Engleske i Izraela.
Preporuke:
15
1
18
petak, 05 jul 2013 20:38
siniša @ istoričar
Može se vrlo realno pretpostaviti šta "nas" čeka na eks jugoslovenskim prostorima. Amerikanci će pokušati da spreče delenje albanskih i bošnjačkih muslimana po pre svega turskom obrascu, ali i egipatskom. Ta operacija držanja muslimana na okupu ima kao sredstvo će imati širenje njihovih muslimanskih nadležnosti i prava na račun Srba. Amerikanci će platiti Albancima i Bošnjacima lojalnost Americi terajući Srbe da im se podčinjavaju u smislu pokoravanja i predaje teritorija.
Razlog je sledeći. Muslimani, i Bošnjaci i Albanci ipak pripadaju Turskoj, a ne Americi iako se ponekad predstavljѕaju kao američki ljudi. Hrvati su tu je situacija čista naklonjeni Nemcima i na njih Amerikanci ne mogu da računaju, a Srbi kad su u pitanju vlasti su podeljeni, deo je uz Ameriku i Britaniju, a drugi doduše veći deo uz Nemačku. Obespravljeni Srbi, dakle obični narod, populaciona većina je uz Rusiju, ali oni nemaju politički uticaj.
Zbog toga Amerikanci imaju jednu kartu, jedinstvo muslimana
Preporuke:
10
3
19
petak, 05 jul 2013 21:32
Kiza@Sinisa
Jedinstvo Muslimana na Balkanu da, jer su svi od iste turske fele, jedinsto medju Siitima i Sunitima, nikad. Vase reci objasnjavaju zasto Muslimani na racun Srba. Isto, znaju Amerikanci da im Hrvati nisu verni, ali Amerikanci veruju da mogu Nemacku da zadrze pod kontrolom, sto je totalna glupost. Dok su Nemci pod kontrolom, Hrvati ostaju verni. Svima je odavno jasno da je Srbija nadrljala zato sto se Rusija povukla sa Balkana. To sto se srpski izdajnici lepe za Zapad, to ne znaci da ce Zapad ikada prihvatiti Srbiju, cak ni zgazenu. Kad je Milosevic pokusao ruski vakum da popuni Kinezima, Amerikanci su Kinezima raketirali ambasadu da im pokazu koliko su daleko od kuce i da im nije jos vreme da se ... po Evropi.Vreme prolazi, ako se Rusija ne vrati na Balkan ne ostade nista od Srbije zahvaljujuci "nasim Zapadnim prijateljima". Jedino dobro je sto nas unistavaju bez ubijanja. Pored negativnog prirastaja, samo bi nam falilo jos pogibije kao u 20. veku. U EU ili van, nadrljali smo.
Preporuke:
12
0
20
petak, 05 jul 2013 22:13
Marko Gay
@ drago.ca
Nešto nije u redu sa ovom analizom jer je poznato da je Baradej američki čovek i da je egipatska armija praktično pod kontrolom Amerikanaca.
Pa naravno da nije u redu. :)
Slatko se smejem citajuci komentare citalaca o toboznjim nasim "namerama".
Evo da se ne bi mnogo zamarali:
Ne zelimo pobedu islamisticke opcije, ni u Egiptu, ni u Albaniji, ni bilo gde.
Moze kao prelazni i prolazni aranzman da se istisne vece zlo (npr Rusi u Avganistanu, Srbi u Bosni).
Imali smo vec slicnih prelaznih resenja, npr Tudman u Hrvatskoj, ili Tito u Jugoslaviji.
Ali krajnji cilj je liberalna, sodomiji sklona vlada.
Kod smenjivanja Morsija moramo paziti da se ne otkrijemo kao smenjivaci, jer bi nas zbog toga TRAJNO zamrzeo veliki deo egipatskog naroda.
Zato ga smenjujemo preko vojske, ali istovremeno "ne odobravamo" smenu.
ElBaredeija ne mozemo postaviti sad odmah, jer bi bilo ocigledno da je nametnut pucem, nego moramo putem "izbora".
Preporuke:
12
5
21
petak, 05 jul 2013 22:32
her cvorovic
i ja nesto da napisem
trenutno KINAAA druga ekonomija , druga zemlja po izdvajanju za vojsku i naj mnogoljudnija drzava u svetu . to je narod i drzava koja ima kontinuitet drzave,civiliozacije dug 5000 GODINA .oni znaju kako sa jenkijima-kaubojima a to znaju i ameri,da ce oni da im dodju GLAVE. 2023 KINESKA EKONOMIJA POSTAJE NAJVECA I NAJACA NA SVETU
RUSIJA najveca zemlja na svetu,zemlja sa najvecim resursima i najvecim nuklearnim arsenalom .
i to PUTIN i drustvo drze pod svojom kontrolom , a PUTIN kao KGB EJOVAC zna ko su ameri englezi i nemci i koji je njihov cilj.HITLER,NAPOLEON i ostali,ostali su bez zuba kad su krenuli na istok.
i ostali su ARAPI muslimani,da se nad njima izivljavaju ameri i JEVREJI . E DA TU SMO I MI SRBIJA .
sirija kao stvarni saveznik rusa , RUSIJA stoji iza sirije .
PITALI RUSI I NAS STA MI ZELIMO DA STANU IZA NAS.
a mi bismo sa onima koji su nas ubijali 1914,1941,1999 a to i sada rade
koje tu lud ako pametan MI NISMO ,,,,
Preporuke:
14
2
22
subota, 06 jul 2013 00:52
thinking maize@ onako, usput, o koječemu, pretežno o NIČEMU..., ovaj put o "suprematiji" Zapada
Ono što me UVEK ODUŠEVLjAVA kod Zapada& Zapadnjaka jeste njihov NADOBUDNI osećaj "superiornosti", prvi put iskazan na saboru u Klermon-Feranu, kad je rešeno da Zapad krene na njegov PRVI KOLONIJALNI pohod, 1-vi krstaški rat!? Da PODSETIM, tad je papa Urban 2-gi izjavio pred egzaltiranom masom: "Jer, BOG TAKO HOĆE!" Moš misliti "Bog HOĆE da Zapadnjaci KOLjU& PLjAČKAJU!?" Nema Bog druga posla nego da bude "Bog ljubomoran"!? PRVA i KRUCIJALNA ODREDNICA Boga jeste da je SVEMOĆAN!? Zašto i čemu bi ON NEKU HORDU PLjAČKAŠA& KOLjAČA, kakvi su Zapadnjaci skoro 9 VEKOVA, VIŠE VOLEO NEGO OSTATAK ČOVEČANSTVA, takođe njegovu decu!? U tom smislu, a imajući u vidu CELOKUPNU DOSADAŠNjU ISTORIJU, UVEK je BIVALO da ONAJ KO SE DRZNE da IZIGRAVA Boga, ZAVRŠI BEDNO& JADNO!? Pošto je OSTATAK ČOVEČANSTVA već OVLADAO Zapadnim komparativnim prednostima (racionalizam, nauka& tehnologija etc.), ZA OČEKIVATI je da to ZNANjE, uz KVALITETE i LjUDSKU BROJNOST POSEBNIH CIVILIZACIJA, DOĐE GLAVE Zapadu! LOGIČNO, zar ne!?
Preporuke:
10
3
23
subota, 06 jul 2013 08:25
@Marko Gej
Hoće li vaša vlada pored sodomije biti sklona i zoofiliji? U mom komšiluku neke besposlene penzionerke hrane pse lutalice (što meni, priznajem, ide na živce) pa se pitam da li biste vi možda bili zainteresovani?
Preporuke:
5
1
24
subota, 06 jul 2013 08:47
Miloš Kikić
Niko od dosadašnjih komentatora se nije osvrnuo na današnji broj muslimana u zapadnoevropskim državama i činjenicu da se taj broj stalno povećava dok stanovništvo Zapadne Evrope stari i njegov broj se smanjuje, kao uostalom i kod nas.
Zapad mora da isproba sve varijante da tu situaciju kontroliše, kako ne bi došlo do sukoba civilizacija koji je predvideo Hantington. Ili možda upravo inicira početak tog sukoba?
Preporuke:
6
2
25
subota, 06 jul 2013 09:40
zoki
izvrstan clanak!!!! a sta sad,jel smo mi na redu da kod nas cia i zapad dozivi veliki poraz??? ja mislim da ce tako biti !!! razmisljate o tome vi danasnji i jucerasnji izdajnici i prodavci u becenje nasih bogastva i istorije !!!!!!!! sta ce sa vama biti ako tako bude !!!! ja licno mislim da je dacic jedan od njih,a da vucic nije to,nego je prinudgen privremeno da igra tu igru da bi dobio na vremenu...posto da je izdajnik mislim da ne bi tako cesto isaoa u rusiju..bar se nadam da je tako!!!!
Preporuke:
3
2
26
subota, 06 jul 2013 10:15
Odbrana i poslednji dani
Turska i Egipat imaju istu rotaciju. Islamisti smenjuju vojni režim i obratno. Rotacija je to u okviru jedne igre na Blistoku. Kao kod Dude Ivkovića na Evropskom prvenstvu kad smo osvojili srebro. Prvo ubaciš kilavu postavu da umrtviš protivnika, a potom sa drugom postavom ubrzaš igru. Po svoj prilici američka ujdurma. Iako, sa "arapskim prolećem" je bila jasnija situacija. Sve ono što se dešava u Siriji ima velikog uticaja. Bliski istok je složen kao mađarska kocka.
Preporuke:
1
3
27
subota, 06 jul 2013 10:18
Reddy
A ono što mene najviše oduševljava je maloumna izvesnost konzervisane partije "srbijanskih rodoljubaca" kloji su umislili da je Bog, tvorac svega i svačega, na njihovoj strani a usput i da je dežurni antikomunista pa razvaljuju iz svih svojih rupa i rupčaga ne bi li se dodvorili ovom suprmatnom bići, bar, kako oni to razmišljaju. Bog, izgleda, nema druga posla nego da "razmišlja" o sudbini Srba i njegovih mu najvernijih podanika. Lupetanje kome nema ravnog u kosmičkim razmerama! I opet iznova obećanja "fundirana" istorijskim iskustvom da stradalnici, kakvi su valjda i Srbi, obavezno "na kraju" dobijaju "satisfakciju" a valjda su s toga i božji narod ili u najmanju ruku izabrani, slično jevrejima. Kolosalno gluparenje kojim plovi ovaj srbijanski čamac neizbežno će prispeti u "luku spasa". A kako to sve izgleda možemo već i danas gledati u Srbiji u kakvoj živimo, sve uz tamburanje ovakvih orangutranskih spodoba. Srbima, po njima, ne preostaje drugo do da "veruju" rad i napor drugi put.
Preporuke:
6
9
28
subota, 06 jul 2013 10:39
Reddy
@tinkering maize
Ovaj misli i dalje da se bavi logikom što i nije čudo kada u srbijanaca takva disciplina ne postoji. To je sasvim dovoljan pa čak i ubedljiv razlog da ovaj neoarhajski čudak među srbijancima posadi i ovu biljku kojoj takvo podneblje ne odgovara. Ali, nema veze, kada može ovaj veseljak da se igra plišanim medom može valjda i "logikom".
Preporuke:
3
9
29
subota, 06 jul 2013 11:32
@Reddy
A mene, Redi, kod vas oduševljava to što vi polemišete sami sa sobom (slučaj inače opisan u izvesnim knjigama). Napišete kao neki komentar a onda se ubijete dokazujući da je to "lupetanje kome nema ravnog u kosmičkim razmerama!","tamburanje orangutranskih spodoba", "razvaljivanje iz rupa i rupčaga"...
Preporuke:
6
2
30
subota, 06 jul 2013 12:32
Reddy
@Reddy
E, vidite, velika je razčlika između nas. Vi bi da mi nešto saopštite a ja takvu potrebu nemam spram vas. I tu je poenta. Vi bez mene ne možete ja bez vas mogu, štaviše, niste mi potrebni. A vi ste u odnosu na mene kao zavisnik. Imate potrebu da vređate, dokazujete, galamite, ričete, histerišete itd. Ja primam zdravo za gotovo to čime se vi uzbuđujete. Dobro, evo, polemišm, prema vama, sam sa sobom i šta onda? U redu. moja preokupacija. Sada bi vi da iz toga izvodite zaključke kako je Reddy ovakav, onakav. Zašto, čemu sve to? Zato jer osećate spram mene neku nelagodnost, neku uvređenost, neku nedovoljno objašnjenu ljutnju. Šta sam vam skrivio? Valjda to što uporno insistiram na ono o čemu pišem. To vas razara, to vam ne da mira, to vas remeti, to vam ruši snove. A meni je baš to drago. Da uživam u tuđim idiosinkrazijama.
Preporuke:
3
3
31
subota, 06 jul 2013 12:39
Reddy
@Reddy
A šta sam ja to izmislio da bih polemisao sam sa sobom? To da Boga prizivate upomoć u vašim bolesnim sanjarijama o antikomunizmu, socijalizmu. meni se čudite a sami izmišljate o meni svakakve budalaštine, te da ne živim od svog rada, da imam neke privilegije, da sam bio partijski aktivista, da sam titoista, staljinista, postavljate pitanja od čega plaćam internet i slične gluposti. I na kraju ja polemišem sa sa sobom!?!?!?!?!?!? Budibog s nama!!!! Evo sada ću vam postaviti najjednostavnije logičko pitanje na koje nemate smislen odgovor a mene zbog toga optužujete što je samo dokaz da u vašim glavama kao uostalom i svuda oko vas vlada strahoviti nered. Kažete da je Srbijanac neka kroatizovana verzija za Srbina/tinekring maize/. Sada vas pitam kako je onda u Srbalja tako često žensko ime Srbijanka ako je prethodno tačno. Može biti jedino ako ste dobrovoljno pristali na to ali onda otpada optužba da ja to ovde maliciozno širim. Može li vama uopšte neka logika ući u glavu???????
Preporuke:
2
3
32
subota, 06 jul 2013 13:30
Miloš Kikić
Reddy zvani električni zec na trkama pasa.
Preporuke:
3
1
33
subota, 06 jul 2013 13:39
@Reddy
Koliko sam pratio vaše i Kukuruzove komentare (a ne mogu reći da sam ih ekstra pažljivo studirao) - dakle koliko vas pratim, vi i Kukuruz uglavnom polemišete oko Srba i Srbijanaca. Sad odjednom vi pominjete Srblje? I još tvrdite da je kod Srbalja često žensko ime Srbijanka.
Ako ćemo do činjenica - Srbijanka uopšte nije često žensko ime ni kod Srba ni kod Srbijanaca. Koliko znam najčešće žensko ime je Milica i to u svim generacijama. Povremeno budu u modi Ljiljane i Biljane (pre 50-ak godina), onda Jelene, u novije vreme Ane i Sare ali mislim da je Milica i dalje na vrhu top liste.
Ako ćemo do logike - iz učestalosti nekog ličnog imena u nekoj populaciji ne može se izvući nikakav logičan zaključak. Muslimani u Bosni često nose ime Danijel ili Alan a muslimani u Francuskoj, recimo, često nose tipično francusko ime Fransoa. Logično bi se moglo (eventualno) zaključiti da je to neka vrsta mimikrije, ali imajući u vidu specifičan fizički izgled Alžiraca, Tunižana,Marokanaca, ta logika pada u vodu.
Preporuke:
2
2
34
subota, 06 jul 2013 13:55
Reddy
@Milos Kikic
Da, ovo ste fino primetili. Toliko ih je da su me skoro uplašili iako imam samo pogon na struju. nerka trče i dalje, primetiće kada shvate, dotle stiču kondiciju.
Preporuke:
2
2
35
subota, 06 jul 2013 14:42
Reddy
@Reddy
A valjda su i onoj valjevskoj firmi nadenuli ime Srbijanka iz razloga sasvim komercijalnih jer je reč o trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom. Ne mislim da bi retko ime, kako vi držite, namenili firmi koja pretenduje na dobru tržišnu pozicioniranost. Naprotiv! Ima li tu LOGIKE, dragi gospodine, koji toliko počažete na pozu a ona vas izdaje ma dok i progovorite. Vidite, neprirodno držanje često puta vodi nezdravoj ambiciji. Da se u svemu i uvek bude u pravu, pogotovo pri LOGICI! Vidite, iako nije najčešće kao Milica dovoljno je ubedljivo da opovrgne vaš argument. @Reddy@Reddy, igrate se petardama neopreuzno. Stradaće vam "logika".
Preporuke:
3
2
36
subota, 06 jul 2013 16:02
@Reddy
Redi, ne bih da vas nerviram ali biste ipak morali da povedete računa o tome šta pišete. Pogotovu ukoliko vaši komentari jednog dana budu ukoričeni kao "Sabrana dela druga Redija" i postanu obavezna lektira u postrevolucionarnoj Evropskoj uniji zajedno sa "Crvenom knjižicom" druga Mao Ce Tunga.
Nadam se da se nećete naljutiti što vam skrećem pažnju na par malih nelogičnosti.
Prvo, reći "trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom" je besmislica pošto trgovina i jeste promet.Trgovinska kompanija se ne može baviti proizvodnjom.
Drugo, svaka kompanija teži da bude dobro pozicionirano na tržištu pa je besmisleno to isticati kao specifičnost "Srbijanke".
Treće,i najvažnije, u Srbiji postoji preko 70.000 preduzeća od toga preko 30.000 u oblasti trgovine.To što se jedno od tih 30.000 trgovinskih preduzeća zove "Srbijanka" nije nikakav dokaz ni za šta.Bar ne za uobičajeno shvatanje logike. Ali, Redi, vi imate vašu logiku i tu nema leka. Ja sam tu nemoćan. Zato,svako dobro i čuvajte se.
Preporuke:
3
3
37
subota, 06 jul 2013 17:22
Reddy
@Reddy
Dobro, nećete se ni vi ljutiti, nadam se, da vam objasnim ono što vam promiče. prvo, vi ne izazivvate takav respekt da bih pred vama motrao voditi raluna o tome šta pišem i kako pišem a drugo promet i trgovina su dva pojma koja su, vidim, za vas tajna. To kažem jer vidim da insistirate u nedostatku druge argimentacije, na sitnicama. A treće. vaša srbijanska popovanja su smešna jer su potpuno deplasirana i niko ih ne traži a vi ne motivišete na neku ozbiljniju komunikaciju. Zato i tako nemarno obraćanje koje vama služi kao podijum za nekakvo gramatičko-logističko disciplinovanje. U školi su takve zvali štreberima, ovde nemam potrebe da vas kinjim. Pokazujete ko ste i šta ste. A to vaše tržišno pozicioniranje nije, kako tvrdite, imanentna motivacija svake firme, kako držite u vašoj umišljenosti, jer, da je tako onda bi, po vašoj slavnoj logici, i svaka firma bila profitabilna, jer, valjda svaka teži ostvarenju profita. Toliko tek da znate sa kim imate posla i da ne ulazite u
Preporuke:
3
4
38
subota, 06 jul 2013 17:35
Reddy
@Reddy
red onih od kojih se nešto može naučiti. Nema potrebe da pokazujete koliko trgovinskih kuća ima u Srbiji jer je to nepouzdana cifra i četvrto ta Srbijanka više ne postoji. Ovo poslednje tek za vašu informaciju da znate o čemu pišete. Ne bi bilo loše da uzmete knjigu u ruke te naučite šta je promet a šta trgovina. Nije na mestu da ja to ovde radim. To se uči u školi. Nema potrebe da vam želim dobro jer vi ste, očigledno, i bez mene zadovoljni svojim stanjem a possebno svojim znanjem. Ako vam nedostaju đaci da bi lečili kompleks raspišite konkurs.
Preporuke:
3
4
39
subota, 06 jul 2013 17:51
@Reddy
Ali, Redi, za ime Boga, ako se neko trudi da ostvari profit (ili bilo šta drugo) to još uvek ne znači da će u tome i uspeti. U tržišnoj utakmici, kao i u svakoj drugoj, svi takmičari se trude da budu dobitnici.Ali to uspeva samo nekima. Tržišna utakmica, kao i svako drugo takmičenje, neminovno ima dobitnike i gubitnike ili, surovije rečeno, pobednike i poražene.
A sad prekidam ovo naše ćaskanje. Možda do neke sledeće prilike.Iskreno vam želim svako dobro.
Preporuke:
4
2
40
subota, 06 jul 2013 18:10
Reddy
@Reddy
Tržišna pozicioniranost nije nikakav motivacioni specifikum određene firme kako vi to drugom podmećete da je napisao. Opet to srbijansko podmetanje bez koga ne mogu jer nikome bez toga ne mogu nametnuti svoj argumenat. Tako i pri raspadu SFRJ. Ja pa ja! Drugi ne postoji! Priznajem postigli ste cilj. Pomerili zematiku. A ona se ticala "logičnosti" Srbijanke naspram Srbijanca. Niste objasnili zašto bi Srbijanac bilo kroatizam i uvredljivo a Srbijanka ne. Logika iza scene a vi i dalje na njoj. Pa, nema smisla, dragi sagovorniče. Tako se ni profit ne može izbiti a kamoli tržišna pozicioniranost. Dobro mentalno zdravlje i specifičnu logiku vam želim!
Preporuke:
3
3
41
subota, 06 jul 2013 19:23
@Reddy
Redi, da niste vi sami sebi udarili one plusiće? Niste? Dobro, nije ni važno. Evo, pošto sam dobar drug (kao svaki pravi Srbin) i ja ću vam dati pluseve.
Preporuke:
2
2
42
subota, 06 jul 2013 19:29
thinking maize
Molim Poštovane sabesednike da me obaveste a SA KIME se to DRUG "Reddy" SVAĐA!? Moj komentar je upućen na "Marka Gey"-a, vernog fana Imperijinog, a "Reddy" po običaju krenuo da PLjUJE po "Srbijancima" ne primećujući KOME je bio upućen taj moj komentar!? No, "važna" je "borba" protiv "srbijanštine", "monarhofašizma" i "srednjovekovno-feudalnog mračnjaštva"!? Očigledno je da je "Arapsko proleće" našlo svoje POKLONIKE i među "srpskim" LEVIČARIMA!? Ako, ako, I DRUG Tita je PRIMAO PARE od Amera...
Preporuke:
8
2
43
subota, 06 jul 2013 20:23
Reddy
Ne znam kome se obraćate jer ste ovde javno istakli da iz prezira samnom nećete polemisati. Šta je sada? Razlog je lako naći, zar ne? Niste se setili vaših presedana, ne? Podsetiću vas,. O Krležinom delu ni reč ne rekoh a vi me optužoste i da sam njegov odani....Vi nemate osećaja odgovornosti. Ne brinite, poznajem vas a i razumem. Srbijanka vas sada žulji. To ne umete objasniti ali i još gore. To otkriva vašu neprincipijelnost a svakako i nameru da manipulacijom proturite laž i podvalu. U laži rođeni u laži će i nestati.
Preporuke:
2
3
44
subota, 06 jul 2013 20:51
Reddy
Pa, jes' drug Tito primo pare od Amera a naš vrli biofilosof zarađuje na vladinim projektima za američke interese koji se finansiraju USA $. Pa još SKJ staž pa tata partijac itd. Reddy za to vreme ni luk jeo ni luk mirisao, samo se drži bolne istine.
Srbijanac namiguje
i odmah podvikuje
uhapsiti reč mi mrsku
koja jezgru ne da ljusku
Preporuke:
2
1
45
subota, 06 jul 2013 20:52
Marko Gay
@ thinking maize
j Moj komentar je upućen na "Marka Gey"-a
Slazem se da smo nadobudni. Ali racunamo da je bolje biti prepotentan, nego impotentan kao Rusi.
U pravu ste i da nas drugi sustizu. Zato smo se i odlucili da napravimo "superdrzavu" (EU + USA + Canada, a u perspektivi i Australija i Novi Zeland). Tako ujedinjene ipak nema sanse da nas sustignu (bar jos neko vreme).
Tvrdoglavi smo kad je cilj u pitanju, a ne realizacija. Nismo, iskreno receno, ocekivali bas OVOLIKI otpor smeni Morsija u Egiptu, situacija je vrlo "fluidna" pa pratimo i modifikujemo plan u hodu.
Cilj nam je da rasturimo tradicionalnu kulturu u Egiptu, da razbuktamo materijalizam, pozudu i "nastranosti", pa kad postanu slicni Evropljanima -- da ih spojimo sa Evropom. :)
Preporuke:
2
5
46
subota, 06 jul 2013 21:45
thinking maize@ onako, usput, o koječemu, pretežno o NIČEMU..., ovaj put o "suprematiji" Zapada, a i POTAJNIM pobornicima iste...
Reče OTVORENI pobornik "suprematije" Zapada: "Cilj nam je da rasturimo tradicionalnu kulturu u Egiptu, da razbuktamo materijalizam, pozudu i "nastranosti", pa kad postanu slicni Evropljanima -- da ih spojimo sa Evropom. :)" Lepo je biti ISKREN, a da li je REALNO!? ... Nekad davno deo vojnog roka (oko 1 mesec) odslužih na aerodromu Slatina kod Prištine. (Sećam se da je taj aerodrom imao piste UKOPANE u planinu Goleš, slično pisti bihaćkog aerodroma. To su bila dva NAJMODERNIJA vojna aerodroma u SFRJotu!) Tokom rata 1999 taj aerodroma bio je žestoko bombardovan. Posle nekog vremena sretoh čoveka koji je ZA VREME rata bio u blizini Slatine. On priča: "Prijatelju, gađali su Slatinu sa bombama teškim više stotina kilograma, kažu da je bilo par njih od 2 tone, ej! Ko da su želeli da SRUŠE PLANINU, da bi došli do piste!?" Posle se ispostavilo da je to mišljenje o nameri Zapada "glede" aerodroma Slatina bilo TAČNO! Šta reći, sem da je Zapad "ODLEPIO" i da će za to DA PLATI, kat-tad! Živi bili!
Preporuke:
3
2
47
subota, 06 jul 2013 22:01
thinking maize@ onako, usput, o koječemu, pretežno o NIČEMU..., ovaj put o "suprematiji" Zapada, a i POTAJNIM pobornicima iste..., nastavak i kraj!
Reče PRITAJENI pobornik suprematije Zapada: "naš vrli biofilosof zarađuje na vladinim projektima za američke interese koji se finansiraju USA $." lepo, kad već SVE ZNATE, navedite Projekat Ministarstva prosvete i nauke R Srbije na kome radim i vidite da li je isti, a POSEBNO istraživački zadatak za koji sam NADLEŽAN finansiran od Američke Vlade ili PARAVLADINIH američkih i "srpskih" NVO (npr. NED i sl.)!? G-din Antonić je NAVEO KOLIKO KO PRIMA IZ TOG VALOVA od "srpskih" i "pro-srpskih" NVO!? Ajte, budite VREDNI pa IMENUJTE, a onda i SLOVOM POKAŽITE da sam TO ŠTO TVRDITE!? Antonić je to BELODANO POKAZAO, pa ajte, RASKRINKAJTE ME! ZAŠTO Vas SMATRAM PRITAJENIM pobornikom suprematije Zapada!? U OVOM SLUČAJU VRLO PRECIZNO sam KOMENTARISAO g-dina "Marka Gey"-a, a VI SE JAVLjATE!? Znači ili: 1. MRZITE ME IZ DNA DUŠE, a NI SAMI NE ZNATE ZAŠTO!? 2. PLAĆENI STE od Imperije!? 3. KORISNI ste IDIOT!? Pod 2, SVESNO ste Imperijin SLUGA! Pod 3, NESVESNI ste Imperijin FAN! Pod 1, SRB-IN ste, ali TITIN!
Preporuke:
2
2
48
nedelja, 07 jul 2013 04:27
Umešač @ Marko Gej
„Sebecentrični“ primitivci nikada neće shvatiti „bogocentrična“ društva. Razume se, u svom primitivizmu oni ne shvataju da ništa ne shvataju inače ne bi bili primitivci. Zato uporno vode nekakve smešne „politike“ po meri svojih primitivnih mozgova.
Svaka diskusija sa primitivcima je besmislena.
Preporuke:
4
1
49
nedelja, 07 jul 2013 07:03
Reddy
@Tinkering maize
Napisaste da mi se nećete obraćati direktno. Kad ono ništa od toga. Vaša reč ili slovo jednako golo. Eto šta ste vi. Šta sa takvim i o čemu polemisati i kome odgovarati. U stanju je već iza prvog ćoška zavrnuti vas i sve zaboraviti što malopre napisa ili saopšti. Cirkus! Šta je bilo sa Krležom, Srbijankom a tek Srbijancem??? Kojeg li slaloma i vratolomnog spusta. Alberto Tomba ko podmetnuta bomba!!! Čovek potpunog moralnog diskredibiliteta. A ovamo crveni ružni, prljavi, zli!?!?!? Gde vam je onaj da svojim "umesnim" manipulacijama dogradi arhitekturu ovog novojevanđeoskog antikomunističkog i antisocijalističkog poroka i zla???
Preporuke:
1
2
50
nedelja, 07 jul 2013 09:48
zelje i pozdravi
zelim im u Egiptu sto duzi i sto krvaviji sukob!
Preporuke:
1
2
51
nedelja, 07 jul 2013 10:39
Reddy
Sebecentrični primitivci i bogocentrična avangarda!
Kakav S R A Z !
U Srbiju mraz udara,
žestok, opak, jak,
proleće rano sunašcu
zrak ne pušta jauk,
na ćuviku u šljiviku
čovek sebi kopa raku,
u nju leže senku svoju,
krijuć sebe u crnome polju
Preporuke:
1
1
52
nedelja, 07 jul 2013 10:43
Mika Dorćolac
Sve čitam i mislim - da se ovde ne radi o Srbiji. Slika i prilika Beograda, Žilasa, Vučića, Armije, EU, NATO, CIJA. Šteta što Srbija nema vojsku.
Zato ima dobrovoljce. Kada krenu imaćemo Egipat~
Preporuke:
2
0
53
nedelja, 07 jul 2013 11:13
Bob
@Reddist
Ponosiš se nekakvom logikom, ali si ovde prilično zabrljao sa imenima. Šta li si hteo s tim? Kod Engleza je često ime Francis, i šta onda? A naš bivši patrijarh German, da nije bio Nemac? Logika i kapital, ne ide to zajedno montanjaru.
Preporuke:
3
2
54
nedelja, 07 jul 2013 20:32
Miša
Dovodjenem Morsija na vlast bila je WIN-WIN kombinacija za Zapad.
1. Da je glatko završeno sa Sirijom, kao što nije, Morsija ne bi dirali, ali bi uvek mogao da im posluži kao dobar izgovor za uplitanje
2. Kako sa Sirijom ne ide glatko, verovatno će morati da se umeša Zapad, a samim tim doći će i do otvorenog sukoba Izraela i Arapa. Razbucavanjem Egipta, jedan protivnik je manje, time osiguravaju zaledjinu. Zato je bilo važni i Libiju izbaciti iz igre, pored ekonomskog motiva (tj. otimačine nafte)
Kada procene da je Egipat dovoljno nemoćan sledi zona zabrane leta u Siriji i sve ostalo po već uhodanom scenariju. Neka se pripremi Iran.
Turska je pokušala da vodi svoju politiku (nabavka oružija od Rusa isl.) i zato je dobila po prstima, tj. žuti karton pred isključenje a i bilo je korisno skloniti fokus sa Sirije
Preporuke:
3
1
55
nedelja, 07 jul 2013 21:41
DrJelaBisic
Na celom podrucju Bl isroka i SeverneAfrike,od granice saIranom na istoku doAtlantika na zapadu-sve zemlje su satelitiSAD(semSirije)I vlasti U tim zemljama i(prozapadna)opozicija su klijentiSAD,rade za njihi od njih su finansirani(naoruzavani,dele obavestajne podatke i sl)jedina opoziciona struja su(bili)Braca.Posto su decenijama bili u ilegali,nisu ucestvovali u vlasti,pa su bili smatrani za postenjacineCinjenica je(koju su opvde,naravno svi zaboravljali)da uje njihov program praza kao i program srpskih politickih partija:sve ssame price,nigde konkretnih resenja,pre svega za ono bazicno i najkriticnije:ekonomijuPolitikaSAD(i njenih evropskih kolonija-tzv zemljeNATO)se,od nastanka Arapskog proleca sastoji u sledecem:napraviti haos(jer to je ono sto odgovaraIzraelu,pa samim time i SAD)po svaku cenuA nema jeftinijeg i sigurbijeg nacina da se u arapskom svetu napravi haos nego da se stanovnicima da mogucnost da yredjuju svoj zivot po svom ukusuPosto su to predpoliticka drustva(koja ....
Preporuke:
2
0
56
nedelja, 07 jul 2013 21:43
DrJelaBisic
...nemaju ni embrione institucija neophodnih za demokratiju zapadnog tipa-partije,politicki zivot,postojanje gradjana i sl)naravno da je lako bilo predvideti da ceBraca biti sigurna kartaI naravno,cim su date gradjanima slobode da biraju-oni su,demokratski,u vecini,(svuda)odabraliBracu,ciji je program poznat:put u(srecnu buducnost(i osvajanje svetaIslamom)povratkom u(daleku,nepostojecu,mitsku)proslostTakodje se znalo da ce se ta karta,na ovaj ili onaj nacin istrositi:daBraca nece dati(ekonomski,socijalni)rezultat,i da ce(gladne)mase ponovo biti nezadovoljnePogresno je(uopste)raspravljati koja je opcija Americka:Braca ili vojska(u Egiptu)Obe suA i treca opcija-opsti haos(i gradjanski rat)je takodje Americka opcija.SAD sve odgovara:iBraca,i vojska,iBaradei,i haosJedina briga je da se sve to odigrava strogo u granicama Arapskog sveta,i da ne prelazi granicu Izraela
Preporuke:
2
0
57
nedelja, 07 jul 2013 22:43
SPOMENICA BRATSTVA
Bh. selefije rame uz rame sa Rusima, Čečenima, Pakistancima...
Prema obavještajnim podacima, Mirza Ganić je u Siriju otišao s Jasminom Keserovićem iz Zavidovića i Bajrom Ikanovićem iz Hadžića. Bajro Ikanović odranije je poznat bh. policiji i pravosuđu jer je na Sudu BiH osuđen na četiri godine zatvora zbog pripremanja terorističkog napada.
Ko zna, možda Istina i Pravda zasija dok smo još na ovome svetu.
Američka služba ( CIA ) je dala jednu jako preciznu formulaciju koja glasi Asad ima podršku naroda u Siriji od 70%. Imajući u vidu nivo podrške rezultat koji je postigao Asad u borbi sa "pobunjenicima" i nije tako sjajan.
Drugo. Ameička agencija ima podatak da Morsi, odnosno muslimanska braća imaju u Egiptu podršku od takođe 70%. Na svakim iole regularnim izborima, a pogotovo sada "muslimanska braća" ponovo dobijaju. Zbog toga je odnos i izjave Obame vrlo suzdržan po pitanju uloge vojske. I treće i najvažije, egipatska vojska je pod kontrolom SAD. Drugim rečima, ako je cilj bio opšta konfrontacija muslimana na Bliskom istoku onda je američka služba i politika doživela puni pogodak.
Najveća SAD i EU briga su evropski muslimani, i njihova eventualna podela.
Amerikanci su shvatili da je njihov favorit Mubarak zaista izgubio svaki kredibilitet u narodu i pustili su ga niz vodu. Amerikanci su istakli svog čoveka da predvodi pobunjene mase u Egiptu, El Baradeja, međutim on je shvatio da američki ljudi nemaju šansu u Egiptu protiv "muslimanske braće". Muslimanska braća su izvorno proturska organizacija i tada Amerikanci koriste svoje veze u Turskoj da stave Morsija pod kontrolu. I uspevaju. Međutim, dolazi do narušavanja odnosa Amerike i turskog predsednika Erdogana koji ima u Egiptu preko Morsija veliko uporište. Amerikanci ruše Morsija, da bi oslabili Tursku poziciju i sprečili panislamističke težnje. Napravljen je jedan kratkoročni savez proameričke vojske i antiameričkih narodnih masa.
Još nije gotovo. Islamisti spremaju kontraudar.
Američkom inicijaticvom je izbegnuta podela u Albaniji nakon izbora i teškom mukom održavaju u Bosni sekularnu struju koji predvodi Lagumdžija od islamističke koju predvodi Izetbegović.
Međutim podele muslimana na Bliskom istoku se nužno odražavaju na podele muslimana na primer u Bosni. Dolazi do direktne islamizacije i izlaska iz ilegale struktura Al Kaide. Njihovi najveći protivnici su upravo sekularni muslimani koji u tome vide večiku opasnost za sve muslimane.
Uloga Vučića je prilično nebitna. On je za jednokratnu upotrebu.
Rezultat bi postao neresen tek kada bi ponovo poceli nemiri na ulicama Zapadnih gradova, kao oni londoski ili kada bi se neki Zapadni satelit oteo kontroli. To je ovom trenutku jos tesko videti. Dakle Zapad nije potpuno uspesan ali jos uvek drzi globalnu inicijativu.
Drugi mnogo veci faktor rizika Zapada je moguce urusavanje bolesnog finasijskog sistema. Mislim da ce Zapad pre finasijski kolabirati nego sto ce Rusija i Kina preuzeti globalnu inicijativu da oni Zapadu otimaju zonu uticaja umesto obrnuto.
Bar mi Srbi znamo da to, što si u pravu, ne znači i da ćeš pobediti.
Zato- polako sa prejudiciranjem događaja u Siriji i Egiptu. Nije gotovo, dok ne bude gotovo...
Razlog je sledeći. Muslimani, i Bošnjaci i Albanci ipak pripadaju Turskoj, a ne Americi iako se ponekad predstavljѕaju kao američki ljudi. Hrvati su tu je situacija čista naklonjeni Nemcima i na njih Amerikanci ne mogu da računaju, a Srbi kad su u pitanju vlasti su podeljeni, deo je uz Ameriku i Britaniju, a drugi doduše veći deo uz Nemačku. Obespravljeni Srbi, dakle obični narod, populaciona većina je uz Rusiju, ali oni nemaju politički uticaj.
Zbog toga Amerikanci imaju jednu kartu, jedinstvo muslimana
Pa naravno da nije u redu. :)
Slatko se smejem citajuci komentare citalaca o toboznjim nasim "namerama".
Evo da se ne bi mnogo zamarali:
Ne zelimo pobedu islamisticke opcije, ni u Egiptu, ni u Albaniji, ni bilo gde.
Moze kao prelazni i prolazni aranzman da se istisne vece zlo (npr Rusi u Avganistanu, Srbi u Bosni).
Imali smo vec slicnih prelaznih resenja, npr Tudman u Hrvatskoj, ili Tito u Jugoslaviji.
Ali krajnji cilj je liberalna, sodomiji sklona vlada.
Kod smenjivanja Morsija moramo paziti da se ne otkrijemo kao smenjivaci, jer bi nas zbog toga TRAJNO zamrzeo veliki deo egipatskog naroda.
Zato ga smenjujemo preko vojske, ali istovremeno "ne odobravamo" smenu.
ElBaredeija ne mozemo postaviti sad odmah, jer bi bilo ocigledno da je nametnut pucem, nego moramo putem "izbora".
trenutno KINAAA druga ekonomija , druga zemlja po izdvajanju za vojsku i naj mnogoljudnija drzava u svetu . to je narod i drzava koja ima kontinuitet drzave,civiliozacije dug 5000 GODINA .oni znaju kako sa jenkijima-kaubojima a to znaju i ameri,da ce oni da im dodju GLAVE. 2023 KINESKA EKONOMIJA POSTAJE NAJVECA I NAJACA NA SVETU
RUSIJA najveca zemlja na svetu,zemlja sa najvecim resursima i najvecim nuklearnim arsenalom .
i to PUTIN i drustvo drze pod svojom kontrolom , a PUTIN kao KGB EJOVAC zna ko su ameri englezi i nemci i koji je njihov cilj.HITLER,NAPOLEON i ostali,ostali su bez zuba kad su krenuli na istok.
i ostali su ARAPI muslimani,da se nad njima izivljavaju ameri i JEVREJI . E DA TU SMO I MI SRBIJA .
sirija kao stvarni saveznik rusa , RUSIJA stoji iza sirije .
PITALI RUSI I NAS STA MI ZELIMO DA STANU IZA NAS.
a mi bismo sa onima koji su nas ubijali 1914,1941,1999 a to i sada rade
koje tu lud ako pametan MI NISMO ,,,,
Zapad mora da isproba sve varijante da tu situaciju kontroliše, kako ne bi došlo do sukoba civilizacija koji je predvideo Hantington. Ili možda upravo inicira početak tog sukoba?
Ovaj misli i dalje da se bavi logikom što i nije čudo kada u srbijanaca takva disciplina ne postoji. To je sasvim dovoljan pa čak i ubedljiv razlog da ovaj neoarhajski čudak među srbijancima posadi i ovu biljku kojoj takvo podneblje ne odgovara. Ali, nema veze, kada može ovaj veseljak da se igra plišanim medom može valjda i "logikom".
E, vidite, velika je razčlika između nas. Vi bi da mi nešto saopštite a ja takvu potrebu nemam spram vas. I tu je poenta. Vi bez mene ne možete ja bez vas mogu, štaviše, niste mi potrebni. A vi ste u odnosu na mene kao zavisnik. Imate potrebu da vređate, dokazujete, galamite, ričete, histerišete itd. Ja primam zdravo za gotovo to čime se vi uzbuđujete. Dobro, evo, polemišm, prema vama, sam sa sobom i šta onda? U redu. moja preokupacija. Sada bi vi da iz toga izvodite zaključke kako je Reddy ovakav, onakav. Zašto, čemu sve to? Zato jer osećate spram mene neku nelagodnost, neku uvređenost, neku nedovoljno objašnjenu ljutnju. Šta sam vam skrivio? Valjda to što uporno insistiram na ono o čemu pišem. To vas razara, to vam ne da mira, to vas remeti, to vam ruši snove. A meni je baš to drago. Da uživam u tuđim idiosinkrazijama.
A šta sam ja to izmislio da bih polemisao sam sa sobom? To da Boga prizivate upomoć u vašim bolesnim sanjarijama o antikomunizmu, socijalizmu. meni se čudite a sami izmišljate o meni svakakve budalaštine, te da ne živim od svog rada, da imam neke privilegije, da sam bio partijski aktivista, da sam titoista, staljinista, postavljate pitanja od čega plaćam internet i slične gluposti. I na kraju ja polemišem sa sa sobom!?!?!?!?!?!? Budibog s nama!!!! Evo sada ću vam postaviti najjednostavnije logičko pitanje na koje nemate smislen odgovor a mene zbog toga optužujete što je samo dokaz da u vašim glavama kao uostalom i svuda oko vas vlada strahoviti nered. Kažete da je Srbijanac neka kroatizovana verzija za Srbina/tinekring maize/. Sada vas pitam kako je onda u Srbalja tako često žensko ime Srbijanka ako je prethodno tačno. Može biti jedino ako ste dobrovoljno pristali na to ali onda otpada optužba da ja to ovde maliciozno širim. Može li vama uopšte neka logika ući u glavu???????
Ako ćemo do činjenica - Srbijanka uopšte nije često žensko ime ni kod Srba ni kod Srbijanaca. Koliko znam najčešće žensko ime je Milica i to u svim generacijama. Povremeno budu u modi Ljiljane i Biljane (pre 50-ak godina), onda Jelene, u novije vreme Ane i Sare ali mislim da je Milica i dalje na vrhu top liste.
Ako ćemo do logike - iz učestalosti nekog ličnog imena u nekoj populaciji ne može se izvući nikakav logičan zaključak. Muslimani u Bosni često nose ime Danijel ili Alan a muslimani u Francuskoj, recimo, često nose tipično francusko ime Fransoa. Logično bi se moglo (eventualno) zaključiti da je to neka vrsta mimikrije, ali imajući u vidu specifičan fizički izgled Alžiraca, Tunižana,Marokanaca, ta logika pada u vodu.
Da, ovo ste fino primetili. Toliko ih je da su me skoro uplašili iako imam samo pogon na struju. nerka trče i dalje, primetiće kada shvate, dotle stiču kondiciju.
A valjda su i onoj valjevskoj firmi nadenuli ime Srbijanka iz razloga sasvim komercijalnih jer je reč o trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom. Ne mislim da bi retko ime, kako vi držite, namenili firmi koja pretenduje na dobru tržišnu pozicioniranost. Naprotiv! Ima li tu LOGIKE, dragi gospodine, koji toliko počažete na pozu a ona vas izdaje ma dok i progovorite. Vidite, neprirodno držanje često puta vodi nezdravoj ambiciji. Da se u svemu i uvek bude u pravu, pogotovo pri LOGICI! Vidite, iako nije najčešće kao Milica dovoljno je ubedljivo da opovrgne vaš argument. @Reddy@Reddy, igrate se petardama neopreuzno. Stradaće vam "logika".
Nadam se da se nećete naljutiti što vam skrećem pažnju na par malih nelogičnosti.
Prvo, reći "trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom" je besmislica pošto trgovina i jeste promet.Trgovinska kompanija se ne može baviti proizvodnjom.
Drugo, svaka kompanija teži da bude dobro pozicionirano na tržištu pa je besmisleno to isticati kao specifičnost "Srbijanke".
Treće,i najvažnije, u Srbiji postoji preko 70.000 preduzeća od toga preko 30.000 u oblasti trgovine.To što se jedno od tih 30.000 trgovinskih preduzeća zove "Srbijanka" nije nikakav dokaz ni za šta.Bar ne za uobičajeno shvatanje logike. Ali, Redi, vi imate vašu logiku i tu nema leka. Ja sam tu nemoćan. Zato,svako dobro i čuvajte se.
Dobro, nećete se ni vi ljutiti, nadam se, da vam objasnim ono što vam promiče. prvo, vi ne izazivvate takav respekt da bih pred vama motrao voditi raluna o tome šta pišem i kako pišem a drugo promet i trgovina su dva pojma koja su, vidim, za vas tajna. To kažem jer vidim da insistirate u nedostatku druge argimentacije, na sitnicama. A treće. vaša srbijanska popovanja su smešna jer su potpuno deplasirana i niko ih ne traži a vi ne motivišete na neku ozbiljniju komunikaciju. Zato i tako nemarno obraćanje koje vama služi kao podijum za nekakvo gramatičko-logističko disciplinovanje. U školi su takve zvali štreberima, ovde nemam potrebe da vas kinjim. Pokazujete ko ste i šta ste. A to vaše tržišno pozicioniranje nije, kako tvrdite, imanentna motivacija svake firme, kako držite u vašoj umišljenosti, jer, da je tako onda bi, po vašoj slavnoj logici, i svaka firma bila profitabilna, jer, valjda svaka teži ostvarenju profita. Toliko tek da znate sa kim imate posla i da ne ulazite u
red onih od kojih se nešto može naučiti. Nema potrebe da pokazujete koliko trgovinskih kuća ima u Srbiji jer je to nepouzdana cifra i četvrto ta Srbijanka više ne postoji. Ovo poslednje tek za vašu informaciju da znate o čemu pišete. Ne bi bilo loše da uzmete knjigu u ruke te naučite šta je promet a šta trgovina. Nije na mestu da ja to ovde radim. To se uči u školi. Nema potrebe da vam želim dobro jer vi ste, očigledno, i bez mene zadovoljni svojim stanjem a possebno svojim znanjem. Ako vam nedostaju đaci da bi lečili kompleks raspišite konkurs.
A sad prekidam ovo naše ćaskanje. Možda do neke sledeće prilike.Iskreno vam želim svako dobro.
Tržišna pozicioniranost nije nikakav motivacioni specifikum određene firme kako vi to drugom podmećete da je napisao. Opet to srbijansko podmetanje bez koga ne mogu jer nikome bez toga ne mogu nametnuti svoj argumenat. Tako i pri raspadu SFRJ. Ja pa ja! Drugi ne postoji! Priznajem postigli ste cilj. Pomerili zematiku. A ona se ticala "logičnosti" Srbijanke naspram Srbijanca. Niste objasnili zašto bi Srbijanac bilo kroatizam i uvredljivo a Srbijanka ne. Logika iza scene a vi i dalje na njoj. Pa, nema smisla, dragi sagovorniče. Tako se ni profit ne može izbiti a kamoli tržišna pozicioniranost. Dobro mentalno zdravlje i specifičnu logiku vam želim!
Srbijanac namiguje
i odmah podvikuje
uhapsiti reč mi mrsku
koja jezgru ne da ljusku
Slazem se da smo nadobudni. Ali racunamo da je bolje biti prepotentan, nego impotentan kao Rusi.
U pravu ste i da nas drugi sustizu. Zato smo se i odlucili da napravimo "superdrzavu" (EU + USA + Canada, a u perspektivi i Australija i Novi Zeland). Tako ujedinjene ipak nema sanse da nas sustignu (bar jos neko vreme).
Tvrdoglavi smo kad je cilj u pitanju, a ne realizacija. Nismo, iskreno receno, ocekivali bas OVOLIKI otpor smeni Morsija u Egiptu, situacija je vrlo "fluidna" pa pratimo i modifikujemo plan u hodu.
Cilj nam je da rasturimo tradicionalnu kulturu u Egiptu, da razbuktamo materijalizam, pozudu i "nastranosti", pa kad postanu slicni Evropljanima -- da ih spojimo sa Evropom. :)
Svaka diskusija sa primitivcima je besmislena.
Napisaste da mi se nećete obraćati direktno. Kad ono ništa od toga. Vaša reč ili slovo jednako golo. Eto šta ste vi. Šta sa takvim i o čemu polemisati i kome odgovarati. U stanju je već iza prvog ćoška zavrnuti vas i sve zaboraviti što malopre napisa ili saopšti. Cirkus! Šta je bilo sa Krležom, Srbijankom a tek Srbijancem??? Kojeg li slaloma i vratolomnog spusta. Alberto Tomba ko podmetnuta bomba!!! Čovek potpunog moralnog diskredibiliteta. A ovamo crveni ružni, prljavi, zli!?!?!? Gde vam je onaj da svojim "umesnim" manipulacijama dogradi arhitekturu ovog novojevanđeoskog antikomunističkog i antisocijalističkog poroka i zla???
Kakav S R A Z !
U Srbiju mraz udara,
žestok, opak, jak,
proleće rano sunašcu
zrak ne pušta jauk,
na ćuviku u šljiviku
čovek sebi kopa raku,
u nju leže senku svoju,
krijuć sebe u crnome polju
Zato ima dobrovoljce. Kada krenu imaćemo Egipat~
Ponosiš se nekakvom logikom, ali si ovde prilično zabrljao sa imenima. Šta li si hteo s tim? Kod Engleza je često ime Francis, i šta onda? A naš bivši patrijarh German, da nije bio Nemac? Logika i kapital, ne ide to zajedno montanjaru.
1. Da je glatko završeno sa Sirijom, kao što nije, Morsija ne bi dirali, ali bi uvek mogao da im posluži kao dobar izgovor za uplitanje
2. Kako sa Sirijom ne ide glatko, verovatno će morati da se umeša Zapad, a samim tim doći će i do otvorenog sukoba Izraela i Arapa. Razbucavanjem Egipta, jedan protivnik je manje, time osiguravaju zaledjinu. Zato je bilo važni i Libiju izbaciti iz igre, pored ekonomskog motiva (tj. otimačine nafte)
Kada procene da je Egipat dovoljno nemoćan sledi zona zabrane leta u Siriji i sve ostalo po već uhodanom scenariju. Neka se pripremi Iran.
Turska je pokušala da vodi svoju politiku (nabavka oružija od Rusa isl.) i zato je dobila po prstima, tj. žuti karton pred isključenje a i bilo je korisno skloniti fokus sa Sirije
Prema obavještajnim podacima, Mirza Ganić je u Siriju otišao s Jasminom Keserovićem iz Zavidovića i Bajrom Ikanovićem iz Hadžića. Bajro Ikanović odranije je poznat bh. policiji i pravosuđu jer je na Sudu BiH osuđen na četiri godine zatvora zbog pripremanja terorističkog napada.