Dobar tekst. Pitanje je, ko je toliko dobro organizovan da suzbije Anglosaksonce i njihove satelite sa Bliskog Istoka? Rusi? Kinezi? Iran? 16 ruskih ratnih brodova plove istocnim Sredozemljem, ali sumnjam da je Rusija toliko ojacala da sama menja rezime u svetu. Vremena se u svakom slucaju menjaju. Neki dogadjaj na drugom kontinentu moze da se odrazi i na nase prostore. Srbi moraju da prate situaciju na Bliskom Istoku. Ne ide sve na ruku Americi i Seicima iz zaliva.
Препоруке:
63
1
2
петак, 05 јул 2013 14:04
брм
Petar RV каже да је ЦИА органиовала пуч... после консултација са осталим пензионисаним КОСовцима..мора да се познају основне ствари: Звезда је онај тим у црно белим дресовима.
Препоруке:
8
40
3
петак, 05 јул 2013 14:35
Ненад
Сваке године Империја има све више потешкоћа да оствари своје циљеве, а ево почели су да се ређају и потпуни неуспеси.
Ко зна, можда Истина и Правда засија док смо још на овоме свету.
Препоруке:
68
0
4
петак, 05 јул 2013 14:58
профил х
а ЦИА `тестира` - `друштвене мреже` ?!
Препоруке:
29
0
5
петак, 05 јул 2013 15:14
синиша
Анализа Јевгенија Примакова није иста као и ова анализа. Да би се судило о успеху и неуспеху одређене политике и активностима одређене обавештајне службе морају се знати циљеви те политике и тих служби.
Америчка служба ( CIA ) је дала једну јако прецизну формулацију која гласи Асад има подршку народа у Сирији од 70%. Имајући у виду ниво подршке резултат који је постигао Асад у борби са "побуњеницима" и није тако сјајан.
Друго. Амеичка агенција има податак да Морси, односно муслиманска браћа имају у Египту подршку од такође 70%. На сваким иоле регуларним изборима, а поготово сада "муслиманска браћа" поново добијају. Због тога је однос и изјаве Обаме врло суздржан по питању улоге војске. И треће и најважије, египатска војска је под контролом САД. Другим речима, ако је циљ био општа конфронтација муслимана на Блиском истоку онда је америчка служба и политика доживела пуни погодак.
Највећа САД и ЕУ брига су европски муслимани, и њихова евентуална подела.
Препоруке:
28
25
6
петак, 05 јул 2013 16:20
баца
@ синиша... значи, и Морси је имао `подршку` - к`о Вучић ???
Препоруке:
40
1
7
петак, 05 јул 2013 16:21
borci ili teeroristi
На ђиласовим телевизијама, РТС, Б92, Студио Б итд не зову их терористима него борцима
Препоруке:
39
2
8
петак, 05 јул 2013 16:40
hmmm
muslimani su generalno sve ujedinjeniji i suprotstavljeniji EU i USA; Morsi i celnici Muslimanske brace su u pritvoru; Al Jazira je prozapadna; jedina opcija da se Egipat oslabi je sukob vecih razmera u njemu; pod uslovom da je i egipatska vojska pod kontrolom Zapada, i da je mir, moguce je da se ona obrne na drugu stranu pod dejstvom dogadjaja ciji je epicentar u Siriji; dakle, jedino je kontrolisani haos (zbog izbeglica itd) u Egiptu prihvatljivo resenje za Zapad; ekonomska snaga Zapada izgleda slabi, pa se verovatno to odslikava na terenu;
Препоруке:
17
1
9
петак, 05 јул 2013 17:52
синиша @ hmmm
Почетак "египатског пролећа" јесте био спонтани протест против сиромаштва народних маса и против диктатуре Мубарака кога је подржавала веровали или не Америка.
Американци су схватили да је њихов фаворит Мубарак заиста изгубио сваки кредибилитет у народу и пустили су га низ воду. Американци су истакли свог човека да предводи побуњене масе у Египту, Ел Барадеја, међутим он је схватио да амерички људи немају шансу у Египту против "муслиманске браће". Муслиманска браћа су изворно протурска организација и тада Американци користе своје везе у Турској да ставе Морсија под контролу. И успевају. Међутим, долази до нарушавања односа Америке и турског председника Ердогана који има у Египту преко Морсија велико упориште. Американци руше Морсија, да би ослабили Турску позицију и спречили панисламистичке тежње. Направљен је један краткорочни савез проамеричке војске и антиамеричких народних маса.
Још није готово. Исламисти спремају контраудар.
Препоруке:
13
5
10
петак, 05 јул 2013 18:06
синиша @ baca
Могуће да је последња реченица о бризи Америке за европске муслимане, при томе не мислим на емигранте у Западној Европи него муслимане Албанце и Бошњаке нејасна. Ту је Америка упала у офсајд замку. Америци јесте био циљ и сада је, не само циљ него и стратегија да поделе муслимане на Блиском истоку, али им је истовремено циљ да их не поделе, односно да сачувају јединство муслимана како у Албанији са Косовом тако и у Босни .
Америчком иницијатицвом је избегнута подела у Албанији након избора и тешком муком одржавају у Босни секуларну струју који предводи Лагумџија од исламистичке коју предводи Изетбеговић.
Међутим поделе муслимана на Блиском истоку се нужно одражавају на поделе муслимана на пример у Босни. Долази до директне исламизације и изласка из илегале структура Ал Каиде. Њихови највећи противници су управо секуларни муслимани који у томе виде вечику опасност за све муслимане.
Улога Вучића је прилично небитна. Он је за једнократну употребу.
Препоруке:
21
3
11
петак, 05 јул 2013 19:18
Kiza
Vladimirove analize postaju sve bolje, a komentator Sinisa je odlican. Ipak, ovo su samo porazi Zapadnih manipulatora u bitkama ali ne i u ratu. Ukupno, Zapad ipak vodi (npr Libija) jer je imao pocetnu inicijativu. Nakon uspesne primene modela "nenasilne" (orvelovski novo-govorni termin) revolucije u Srbiji, isti model je u pocetku uspesno preslikan na Istocnu Evropu, Severnu Afriku i Bliski Istok. Medjutim izgleda da postoje zdrave struje u tim zemljama, zdravije nego u mrtvoj Srbiji. Tacno je da Zapadu u ovom trenutku odgovora militantni politicki Islam, isti onaj koji je zauzeo BiH i KiM jer odlicno saradjuje s njima. Tacno je sto Sinisa kaze da su Zapadu, a narocito Izraelu, u interesu medju-muslimanski rat i rasulo, da nadoknadi neuporedivo vece stope radjanja medju muslimanima u poredjenju s Jevrejima (da ne bi bili etnicki potisnuti kao Srbi na KiM). Medjutim, ovo jeste strategija visokog rizika i dali bi smo previse "mudrosti" CIA-i ako bi ovo sve nazvali planom, jer nije.
Препоруке:
15
3
12
петак, 05 јул 2013 19:29
Kiza
Zapad vodi rat na "nicijoj" zemlji (Severna i Centralna Afrika) i u interesnim zonama Rusije (Sirija) i Kine (delovi Afrike), dok je Zapadna interesna zona pod jakom kontrolom (kako su samo poslusni evro-kucici, gazda moze da im bude ponosan).
Rezultat bi postao neresen tek kada bi ponovo poceli nemiri na ulicama Zapadnih gradova, kao oni londoski ili kada bi se neki Zapadni satelit oteo kontroli. To je ovom trenutku jos tesko videti. Dakle Zapad nije potpuno uspesan ali jos uvek drzi globalnu inicijativu.
Drugi mnogo veci faktor rizika Zapada je moguce urusavanje bolesnog finasijskog sistema. Mislim da ce Zapad pre finasijski kolabirati nego sto ce Rusija i Kina preuzeti globalnu inicijativu da oni Zapadu otimaju zonu uticaja umesto obrnuto.
Препоруке:
18
1
13
петак, 05 јул 2013 19:52
драго.ца
Нешто није у реду са овом анализом јер је познато да је Барадеј амерички човек и да је египатска армија практично под контролом Американаца.
Препоруке:
17
1
14
петак, 05 јул 2013 19:57
фристајло
Грађани Египта су препознали ко је заправо управљао Морсијем и ко је наручивао његове изјаве подршке терористима у Сирији. Овим, Запад не само да је изгубио рат за Сирију већ је претрпео и огромни пораз у Египту јер су САД изгубиле кључног савезника у региону Мохамеда Морсија
Бар ми Срби знамо да то, што си у праву, не значи и да ћеш победити.
Зато- полако са прејудицирањем догађаја у Сирији и Египту. Није готово, док не буде готово...
Препоруке:
11
1
15
петак, 05 јул 2013 19:58
Istoricar
Prvo je pitanje kome konflikt u Egiptu ide u prilog a kome ne. Prvo nestabilnost Egipta znaci krah i nestabilnost arapskog sveta. Ne vidim da eventualni gradjanski rat u Egiptu steti Americi jer oni ce preuzeti vecu ulogu u zastiti nekih monarhija i diktatora na Bliskom Istoku. To znaci imace ovce za sistanje. Drugo, sve zemlje u okruzenju Izraela imaju problema tako da eventualni rat Amerike i Irana ide u prilog nestabolnost tog regiona. Medjutim, problem moze da se desi ako dodje do sirenje nestabilnosti prema nepredviodivim zonama i posebno prema Izraelu. Mada, Izrael je dovoljno jak da se suprostavi svakome. Sve u svemu, USA nece dozvoliti da neko dominira situacijom u Egiptu. Zapravo, gradjanski rat je najbolja opcija za Egipat. Kad je u pitanju Evropa i Srbija, mislim da je za njih sve ovo zabrinjavajuce. Severna Afrika (i Sredozemno more) je kolevka evropske civilizacije. Nestabilnost u tom regionu znaci i ekonomska nestabilnost EU. A vi sad kalkulisite sta vas ceka...
Препоруке:
11
0
16
петак, 05 јул 2013 20:22
efendi Dragić
Tema je promašena!Dve zemlje koje kontrolišu dva ključna prolaza u Svetu.Suecki kanal i Bosfor su pod kontrolom svojih armija.Egipat i Turska.Njihovu armiju kontrolišu anglosaksonci.Kojima nikako ne odgovara ni isalmski Egipat ili neki lider Egipatski kome može pasti na pamet da zatvori Suec ili ga eventualno kontroliše.Već dvesta godina a i više Egipat je pod kontrlomo Engleske nemojte mi reći kako Engleska ne zna kako se vlada Arapima.ONi se mogu samo na kratko otrgnuti kontroli.Sirija je dobar primer za to.Turska i Egipat nikada neće moći izabrati drugu stranu sve dok je Amerika najveća sila ,Engleska ideolog a Izrael finansijer.
Препоруке:
14
4
17
петак, 05 јул 2013 20:32
Dimitrije
Zar mislite da stratezi u CIA-e i Pentagonu sede za džabe i ne vrte različite scenarije zajedno sa englezima i izraelcima.Te zemelje ne mogu previše napredovati ,ne mogu biti previše stabilne niti previše nestabilne.Mogući su manji izleti sa strane ali ih uvek prati budno oko Turske i Egipatske vojske.Zašto ?Zato što Turska i Egpat drže ključna strateška mesta -Suec i Bosfor i Dardanele.Ko njih Kontroliše kontroliše celi Bliski srednji istok i pola Azije i Afrike ,prodaju i transport nafte.Neka se Suec samo dva dana zatvori Videli bi smo šta bi se desilo.Svuda mogu biti revolucije,kontrarevolucije pučevi i slično ali će te dve zemlje uvek biti pod kontrolom svoje vojske jer ime je vojska pod kontrolom Amerike ,Engleske i Izraela.
Препоруке:
15
1
18
петак, 05 јул 2013 20:38
синиша @ istoričar
Може се врло реално претпоставити шта "нас" чека на екс југословенским просторима. Американци ће покушати да спрече делење албанских и бошњачких муслимана по пре свега турском обрасцу, али и египатском. Та операција држања муслимана на окупу има као средство ће имати ширење њихових муслиманских надлежности и права на рачун Срба. Американци ће платити Албанцима и Бошњацима лојалност Америци терајући Србе да им се подчињавају у смислу покоравања и предаје територија.
Разлог је следећи. Муслимани, и Бошњаци и Албанци ипак припадају Турској, а не Америци иако се понекад представљѕају као амерички људи. Хрвати су ту је ситуација чиста наклоњени Немцима и на њих Американци не могу да рачунају, а Срби кад су у питању власти су подељени, део је уз Америку и Британију, а други додуше већи део уз Немачку. Обесправљени Срби, дакле обични народ, популациона већина је уз Русију, али они немају политички утицај.
Због тога Американци имају једну карту, јединство муслимана
Препоруке:
10
3
19
петак, 05 јул 2013 21:32
Kiza@Sinisa
Jedinstvo Muslimana na Balkanu da, jer su svi od iste turske fele, jedinsto medju Siitima i Sunitima, nikad. Vase reci objasnjavaju zasto Muslimani na racun Srba. Isto, znaju Amerikanci da im Hrvati nisu verni, ali Amerikanci veruju da mogu Nemacku da zadrze pod kontrolom, sto je totalna glupost. Dok su Nemci pod kontrolom, Hrvati ostaju verni. Svima je odavno jasno da je Srbija nadrljala zato sto se Rusija povukla sa Balkana. To sto se srpski izdajnici lepe za Zapad, to ne znaci da ce Zapad ikada prihvatiti Srbiju, cak ni zgazenu. Kad je Milosevic pokusao ruski vakum da popuni Kinezima, Amerikanci su Kinezima raketirali ambasadu da im pokazu koliko su daleko od kuce i da im nije jos vreme da se ... po Evropi.Vreme prolazi, ako se Rusija ne vrati na Balkan ne ostade nista od Srbije zahvaljujuci "nasim Zapadnim prijateljima". Jedino dobro je sto nas unistavaju bez ubijanja. Pored negativnog prirastaja, samo bi nam falilo jos pogibije kao u 20. veku. U EU ili van, nadrljali smo.
Препоруке:
12
0
20
петак, 05 јул 2013 22:13
Marko Gay
@ драго.ца
Нешто није у реду са овом анализом јер је познато да је Барадеј амерички човек и да је египатска армија практично под контролом Американаца.
Pa naravno da nije u redu. :)
Slatko se smejem citajuci komentare citalaca o toboznjim nasim "namerama".
Evo da se ne bi mnogo zamarali:
Ne zelimo pobedu islamisticke opcije, ni u Egiptu, ni u Albaniji, ni bilo gde.
Moze kao prelazni i prolazni aranzman da se istisne vece zlo (npr Rusi u Avganistanu, Srbi u Bosni).
Imali smo vec slicnih prelaznih resenja, npr Tudman u Hrvatskoj, ili Tito u Jugoslaviji.
Ali krajnji cilj je liberalna, sodomiji sklona vlada.
Kod smenjivanja Morsija moramo paziti da se ne otkrijemo kao smenjivaci, jer bi nas zbog toga TRAJNO zamrzeo veliki deo egipatskog naroda.
Zato ga smenjujemo preko vojske, ali istovremeno "ne odobravamo" smenu.
ElBaredeija ne mozemo postaviti sad odmah, jer bi bilo ocigledno da je nametnut pucem, nego moramo putem "izbora".
Препоруке:
12
5
21
петак, 05 јул 2013 22:32
her cvorovic
i ja nesto da napisem
trenutno KINAAA druga ekonomija , druga zemlja po izdvajanju za vojsku i naj mnogoljudnija drzava u svetu . to je narod i drzava koja ima kontinuitet drzave,civiliozacije dug 5000 GODINA .oni znaju kako sa jenkijima-kaubojima a to znaju i ameri,da ce oni da im dodju GLAVE. 2023 KINESKA EKONOMIJA POSTAJE NAJVECA I NAJACA NA SVETU
RUSIJA najveca zemlja na svetu,zemlja sa najvecim resursima i najvecim nuklearnim arsenalom .
i to PUTIN i drustvo drze pod svojom kontrolom , a PUTIN kao KGB EJOVAC zna ko su ameri englezi i nemci i koji je njihov cilj.HITLER,NAPOLEON i ostali,ostali su bez zuba kad su krenuli na istok.
i ostali su ARAPI muslimani,da se nad njima izivljavaju ameri i JEVREJI . E DA TU SMO I MI SRBIJA .
sirija kao stvarni saveznik rusa , RUSIJA stoji iza sirije .
PITALI RUSI I NAS STA MI ZELIMO DA STANU IZA NAS.
a mi bismo sa onima koji su nas ubijali 1914,1941,1999 a to i sada rade
koje tu lud ako pametan MI NISMO ,,,,
Препоруке:
14
2
22
субота, 06 јул 2013 00:52
thinking maize@ онако, успут, о којечему, претежно о НИЧЕМУ..., овај пут о "супрематији" Запада
Оно што ме УВЕК ОДУШЕВЉАВА код Запада& Западњака јесте њихов НАДОБУДНИ осећај "супериорности", први пут исказан на сабору у Клермон-Ферану, кад је решено да Запад крене на његов ПРВИ КОЛОНИЈАЛНИ поход, 1-ви крсташки рат!? Да ПОДСЕТИМ, тад је папа Урбан 2-ги изјавио пред егзалтираном масом: "Јер, БОГ ТАКО ХОЋЕ!" Мош мислити "Бог ХОЋЕ да Западњаци КОЉУ& ПЉАЧКАЈУ!?" Нема Бог друга посла него да буде "Бог љубоморан"!? ПРВА и КРУЦИЈАЛНА ОДРЕДНИЦА Бога јесте да је СВЕМОЋАН!? Зашто и чему би ОН НЕКУ ХОРДУ ПЉАЧКАША& КОЉАЧА, какви су Западњаци скоро 9 ВЕКОВА, ВИШЕ ВОЛЕО НЕГО ОСТАТАК ЧОВЕЧАНСТВА, такође његову децу!? У том смислу, а имајући у виду ЦЕЛОКУПНУ ДОСАДАШЊУ ИСТОРИЈУ, УВЕК је БИВАЛО да ОНАЈ КО СЕ ДРЗНЕ да ИЗИГРАВА Бога, ЗАВРШИ БЕДНО& ЈАДНО!? Пошто је ОСТАТАК ЧОВЕЧАНСТВА већ ОВЛАДАО Западним компаративним предностима (рационализам, наука& технологија etc.), ЗА ОЧЕКИВАТИ је да то ЗНАЊЕ, уз КВАЛИТЕТЕ и ЉУДСКУ БРОЈНОСТ ПОСЕБНИХ ЦИВИЛИЗАЦИЈА, ДОЂЕ ГЛАВЕ Западу! ЛОГИЧНО, зар не!?
Препоруке:
10
3
23
субота, 06 јул 2013 08:25
@Марко Геј
Хоће ли ваша влада поред содомије бити склона и зоофилији? У мом комшилуку неке беспослене пензионерке хране псе луталице (што мени, признајем, иде на живце) па се питам да ли бисте ви можда били заинтересовани?
Препоруке:
5
1
24
субота, 06 јул 2013 08:47
Miloš Kikić
Niko od dosadašnjih komentatora se nije osvrnuo na današnji broj muslimana u zapadnoevropskim državama i činjenicu da se taj broj stalno povećava dok stanovništvo Zapadne Evrope stari i njegov broj se smanjuje, kao uostalom i kod nas.
Zapad mora da isproba sve varijante da tu situaciju kontroliše, kako ne bi došlo do sukoba civilizacija koji je predvideo Hantington. Ili možda upravo inicira početak tog sukoba?
Препоруке:
6
2
25
субота, 06 јул 2013 09:40
zoki
izvrstan clanak!!!! a sta sad,jel smo mi na redu da kod nas cia i zapad dozivi veliki poraz??? ja mislim da ce tako biti !!! razmisljate o tome vi danasnji i jucerasnji izdajnici i prodavci u becenje nasih bogastva i istorije !!!!!!!! sta ce sa vama biti ako tako bude !!!! ja licno mislim da je dacic jedan od njih,a da vucic nije to,nego je prinudgen privremeno da igra tu igru da bi dobio na vremenu...posto da je izdajnik mislim da ne bi tako cesto isaoa u rusiju..bar se nadam da je tako!!!!
Препоруке:
3
2
26
субота, 06 јул 2013 10:15
Одбрана и последњи дани
Турска и Египат имају исту ротацију. Исламисти смењују војни режим и обратно. Ротација је то у оквиру једне игре на Блистоку. Као код Дуде Ивковића на Европском првенству кад смо освојили сребро. Прво убациш килаву поставу да умртвиш противника, а потом са другом поставом убрзаш игру. По свој прилици америчка ујдурма. Иако, са "арапским пролећем" је била јаснија ситуација. Све оно што се дешава у Сирији има великог утицаја. Блиски исток је сложен као мађарска коцка.
Препоруке:
1
3
27
субота, 06 јул 2013 10:18
Reddy
A ono što mene najviše oduševljava je maloumna izvesnost konzervisane partije "srbijanskih rodoljubaca" kloji su umislili da je Bog, tvorac svega i svačega, na njihovoj strani a usput i da je dežurni antikomunista pa razvaljuju iz svih svojih rupa i rupčaga ne bi li se dodvorili ovom suprmatnom bići, bar, kako oni to razmišljaju. Bog, izgleda, nema druga posla nego da "razmišlja" o sudbini Srba i njegovih mu najvernijih podanika. Lupetanje kome nema ravnog u kosmičkim razmerama! I opet iznova obećanja "fundirana" istorijskim iskustvom da stradalnici, kakvi su valjda i Srbi, obavezno "na kraju" dobijaju "satisfakciju" a valjda su s toga i božji narod ili u najmanju ruku izabrani, slično jevrejima. Kolosalno gluparenje kojim plovi ovaj srbijanski čamac neizbežno će prispeti u "luku spasa". A kako to sve izgleda možemo već i danas gledati u Srbiji u kakvoj živimo, sve uz tamburanje ovakvih orangutranskih spodoba. Srbima, po njima, ne preostaje drugo do da "veruju" rad i napor drugi put.
Препоруке:
6
9
28
субота, 06 јул 2013 10:39
Reddy
@tinkering maize
Ovaj misli i dalje da se bavi logikom što i nije čudo kada u srbijanaca takva disciplina ne postoji. To je sasvim dovoljan pa čak i ubedljiv razlog da ovaj neoarhajski čudak među srbijancima posadi i ovu biljku kojoj takvo podneblje ne odgovara. Ali, nema veze, kada može ovaj veseljak da se igra plišanim medom može valjda i "logikom".
Препоруке:
3
9
29
субота, 06 јул 2013 11:32
@Reddy
А мене, Реди, код вас одушевљава то што ви полемишете сами са собом (случај иначе описан у извесним књигама). Напишете као неки коментар a онда се убијете доказујући да је то "lupetanje kome nema ravnog u kosmičkim razmerama!","tamburanje orangutranskih spodoba", "razvaljivanje iz rupa i rupčaga"...
Препоруке:
6
2
30
субота, 06 јул 2013 12:32
Reddy
@Reddy
E, vidite, velika je razčlika između nas. Vi bi da mi nešto saopštite a ja takvu potrebu nemam spram vas. I tu je poenta. Vi bez mene ne možete ja bez vas mogu, štaviše, niste mi potrebni. A vi ste u odnosu na mene kao zavisnik. Imate potrebu da vređate, dokazujete, galamite, ričete, histerišete itd. Ja primam zdravo za gotovo to čime se vi uzbuđujete. Dobro, evo, polemišm, prema vama, sam sa sobom i šta onda? U redu. moja preokupacija. Sada bi vi da iz toga izvodite zaključke kako je Reddy ovakav, onakav. Zašto, čemu sve to? Zato jer osećate spram mene neku nelagodnost, neku uvređenost, neku nedovoljno objašnjenu ljutnju. Šta sam vam skrivio? Valjda to što uporno insistiram na ono o čemu pišem. To vas razara, to vam ne da mira, to vas remeti, to vam ruši snove. A meni je baš to drago. Da uživam u tuđim idiosinkrazijama.
Препоруке:
3
3
31
субота, 06 јул 2013 12:39
Reddy
@Reddy
A šta sam ja to izmislio da bih polemisao sam sa sobom? To da Boga prizivate upomoć u vašim bolesnim sanjarijama o antikomunizmu, socijalizmu. meni se čudite a sami izmišljate o meni svakakve budalaštine, te da ne živim od svog rada, da imam neke privilegije, da sam bio partijski aktivista, da sam titoista, staljinista, postavljate pitanja od čega plaćam internet i slične gluposti. I na kraju ja polemišem sa sa sobom!?!?!?!?!?!? Budibog s nama!!!! Evo sada ću vam postaviti najjednostavnije logičko pitanje na koje nemate smislen odgovor a mene zbog toga optužujete što je samo dokaz da u vašim glavama kao uostalom i svuda oko vas vlada strahoviti nered. Kažete da je Srbijanac neka kroatizovana verzija za Srbina/tinekring maize/. Sada vas pitam kako je onda u Srbalja tako često žensko ime Srbijanka ako je prethodno tačno. Može biti jedino ako ste dobrovoljno pristali na to ali onda otpada optužba da ja to ovde maliciozno širim. Može li vama uopšte neka logika ući u glavu???????
Препоруке:
2
3
32
субота, 06 јул 2013 13:30
Miloš Kikić
Reddy zvani električni zec na trkama pasa.
Препоруке:
3
1
33
субота, 06 јул 2013 13:39
@Reddy
Колико сам пратио ваше и Кукурузове коментаре (а не могу рећи да сам их екстра пажљиво студирао) - дакле колико вас пратим, ви и Кукуруз углавном полемишете око Срба и Србијанаца. Сад одједном ви помињете Србље? И још тврдите да је код Србаља често женско име Србијанка.
Ако ћемо до чињеница - Србијанка уопште није често женско име ни код Срба ни код Србијанаца. Колико знам најчешће женско име је Милица и то у свим генерацијама. Повремено буду у моди Љиљане и Биљане (пре 50-ак година), онда Јелене, у новије време Ане и Саре али мислим да је Милица и даље на врху топ листе.
Ако ћемо до логике - из учесталости неког личног имена у некој популацији не може се извући никакав логичан закључак. Муслимани у Босни често носе име Данијел или Алан а муслимани у Француској, рецимо, често носе типично француско име Франсоа. Логично би се могло (евентуално) закључити да је то нека врста мимикрије, али имајући у виду специфичан физички изглед Алжираца, Тунижана,Мароканаца, та логика пада у воду.
Препоруке:
2
2
34
субота, 06 јул 2013 13:55
Reddy
@Milos Kikic
Da, ovo ste fino primetili. Toliko ih je da su me skoro uplašili iako imam samo pogon na struju. nerka trče i dalje, primetiće kada shvate, dotle stiču kondiciju.
Препоруке:
2
2
35
субота, 06 јул 2013 14:42
Reddy
@Reddy
A valjda su i onoj valjevskoj firmi nadenuli ime Srbijanka iz razloga sasvim komercijalnih jer je reč o trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom. Ne mislim da bi retko ime, kako vi držite, namenili firmi koja pretenduje na dobru tržišnu pozicioniranost. Naprotiv! Ima li tu LOGIKE, dragi gospodine, koji toliko počažete na pozu a ona vas izdaje ma dok i progovorite. Vidite, neprirodno držanje često puta vodi nezdravoj ambiciji. Da se u svemu i uvek bude u pravu, pogotovo pri LOGICI! Vidite, iako nije najčešće kao Milica dovoljno je ubedljivo da opovrgne vaš argument. @Reddy@Reddy, igrate se petardama neopreuzno. Stradaće vam "logika".
Препоруке:
3
2
36
субота, 06 јул 2013 16:02
@Reddy
Реди, не бих да вас нервирам али бисте ипак морали да поведете рачуна о томе шта пишете. Поготову уколико ваши коментари једног дана буду укоричени као "Сабрана дела друга Редија" и постану обавезна лектира у постреволуционарној Европској унији заједно са "Црвеном књижицом" друга Мао Це Тунга.
Надам се да се нећете наљутити што вам скрећем пажњу на пар малих нелогичности.
Прво, рећи "trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom" је бесмислица пошто трговина и јесте промет.Трговинска компанија се не може бавити производњом.
Друго, свака компанија тежи да буде добро позиционирано на тржишту па је бесмислено то истицати као специфичност "Србијанке".
Треће,и најважније, у Србији постоји преко 70.000 предузећа од тога преко 30.000 у области трговине.То што се једно од тих 30.000 трговинских предузећа зове "Србијанка" није никакав доказ ни за шта.Бар не за уобичајено схватање логике. Али, Реди, ви имате вашу логику и ту нема лека. Ја сам ту немоћан. Зато,свако добро и чувајте се.
Препоруке:
3
3
37
субота, 06 јул 2013 17:22
Reddy
@Reddy
Dobro, nećete se ni vi ljutiti, nadam se, da vam objasnim ono što vam promiče. prvo, vi ne izazivvate takav respekt da bih pred vama motrao voditi raluna o tome šta pišem i kako pišem a drugo promet i trgovina su dva pojma koja su, vidim, za vas tajna. To kažem jer vidim da insistirate u nedostatku druge argimentacije, na sitnicama. A treće. vaša srbijanska popovanja su smešna jer su potpuno deplasirana i niko ih ne traži a vi ne motivišete na neku ozbiljniju komunikaciju. Zato i tako nemarno obraćanje koje vama služi kao podijum za nekakvo gramatičko-logističko disciplinovanje. U školi su takve zvali štreberima, ovde nemam potrebe da vas kinjim. Pokazujete ko ste i šta ste. A to vaše tržišno pozicioniranje nije, kako tvrdite, imanentna motivacija svake firme, kako držite u vašoj umišljenosti, jer, da je tako onda bi, po vašoj slavnoj logici, i svaka firma bila profitabilna, jer, valjda svaka teži ostvarenju profita. Toliko tek da znate sa kim imate posla i da ne ulazite u
Препоруке:
3
4
38
субота, 06 јул 2013 17:35
Reddy
@Reddy
red onih od kojih se nešto može naučiti. Nema potrebe da pokazujete koliko trgovinskih kuća ima u Srbiji jer je to nepouzdana cifra i četvrto ta Srbijanka više ne postoji. Ovo poslednje tek za vašu informaciju da znate o čemu pišete. Ne bi bilo loše da uzmete knjigu u ruke te naučite šta je promet a šta trgovina. Nije na mestu da ja to ovde radim. To se uči u školi. Nema potrebe da vam želim dobro jer vi ste, očigledno, i bez mene zadovoljni svojim stanjem a possebno svojim znanjem. Ako vam nedostaju đaci da bi lečili kompleks raspišite konkurs.
Препоруке:
3
4
39
субота, 06 јул 2013 17:51
@Reddy
Али, Реди, за име Бога, ако се неко труди да оствари профит (или било шта друго) то још увек не значи да ће у томе и успети. У тржишној утакмици, као и у свакој другој, сви такмичари се труде да буду добитници.Али то успева само некима. Тржишна утакмица, као и свако друго такмичење, неминовно има добитнике и губитнике или, суровије речено, победнике и поражене.
А сад прекидам ово наше ћаскање. Можда до неке следеће прилике.Искрено вам желим свако добро.
Препоруке:
4
2
40
субота, 06 јул 2013 18:10
Reddy
@Reddy
Tržišna pozicioniranost nije nikakav motivacioni specifikum određene firme kako vi to drugom podmećete da je napisao. Opet to srbijansko podmetanje bez koga ne mogu jer nikome bez toga ne mogu nametnuti svoj argumenat. Tako i pri raspadu SFRJ. Ja pa ja! Drugi ne postoji! Priznajem postigli ste cilj. Pomerili zematiku. A ona se ticala "logičnosti" Srbijanke naspram Srbijanca. Niste objasnili zašto bi Srbijanac bilo kroatizam i uvredljivo a Srbijanka ne. Logika iza scene a vi i dalje na njoj. Pa, nema smisla, dragi sagovorniče. Tako se ni profit ne može izbiti a kamoli tržišna pozicioniranost. Dobro mentalno zdravlje i specifičnu logiku vam želim!
Препоруке:
3
3
41
субота, 06 јул 2013 19:23
@Reddy
Реди, да нисте ви сами себи ударили оне плусиће? Нисте? Добро, није ни важно. Ево, пошто сам добар друг (као сваки прави Србин) и ја ћу вам дати плусеве.
Препоруке:
2
2
42
субота, 06 јул 2013 19:29
thinking maize
Молим Поштоване сабеседнике да ме обавесте а СА КИМЕ се то ДРУГ "Reddy" СВАЂА!? Мој коментар је упућен на "Marka Gey"-a, верног фана Империјиног, а "Reddy" по обичају кренуо да ПЉУЈЕ по "Srbijancima" не примећујући КОМЕ је био упућен тај мој коментар!? Но, "важна" је "борба" против "srbijanštine", "monarhofašizma" i "srednjovekovno-feudalnog mračnjaštva"!? Очигледно је да је "Арапско пролеће" нашло своје ПОКЛОНИКЕ и међу "српским" ЛЕВИЧАРИМА!? Ако, ако, И ДРУГ Тита је ПРИМАО ПАРЕ од Амера...
Препоруке:
8
2
43
субота, 06 јул 2013 20:23
Reddy
Ne znam kome se obraćate jer ste ovde javno istakli da iz prezira samnom nećete polemisati. Šta je sada? Razlog je lako naći, zar ne? Niste se setili vaših presedana, ne? Podsetiću vas,. O Krležinom delu ni reč ne rekoh a vi me optužoste i da sam njegov odani....Vi nemate osećaja odgovornosti. Ne brinite, poznajem vas a i razumem. Srbijanka vas sada žulji. To ne umete objasniti ali i još gore. To otkriva vašu neprincipijelnost a svakako i nameru da manipulacijom proturite laž i podvalu. U laži rođeni u laži će i nestati.
Препоруке:
2
3
44
субота, 06 јул 2013 20:51
Reddy
Pa, jes' drug Tito primo pare od Amera a naš vrli biofilosof zarađuje na vladinim projektima za američke interese koji se finansiraju USA $. Pa još SKJ staž pa tata partijac itd. Reddy za to vreme ni luk jeo ni luk mirisao, samo se drži bolne istine.
Srbijanac namiguje
i odmah podvikuje
uhapsiti reč mi mrsku
koja jezgru ne da ljusku
Препоруке:
2
1
45
субота, 06 јул 2013 20:52
Marko Gay
@ thinking maize
ј Моj коментар је упућен на "Marka Gey"-a
Slazem se da smo nadobudni. Ali racunamo da je bolje biti prepotentan, nego impotentan kao Rusi.
U pravu ste i da nas drugi sustizu. Zato smo se i odlucili da napravimo "superdrzavu" (EU + USA + Canada, a u perspektivi i Australija i Novi Zeland). Tako ujedinjene ipak nema sanse da nas sustignu (bar jos neko vreme).
Tvrdoglavi smo kad je cilj u pitanju, a ne realizacija. Nismo, iskreno receno, ocekivali bas OVOLIKI otpor smeni Morsija u Egiptu, situacija je vrlo "fluidna" pa pratimo i modifikujemo plan u hodu.
Cilj nam je da rasturimo tradicionalnu kulturu u Egiptu, da razbuktamo materijalizam, pozudu i "nastranosti", pa kad postanu slicni Evropljanima -- da ih spojimo sa Evropom. :)
Препоруке:
2
5
46
субота, 06 јул 2013 21:45
thinking maize@ онако, успут, о којечему, претежно о НИЧЕМУ..., овај пут о "супрематији" Запада, а и ПОТАЈНИМ поборницима исте...
Рече ОТВОРЕНИ поборник "супрематије" Запада: "Cilj nam je da rasturimo tradicionalnu kulturu u Egiptu, da razbuktamo materijalizam, pozudu i "nastranosti", pa kad postanu slicni Evropljanima -- da ih spojimo sa Evropom. :)" Лепо је бити ИСКРЕН, а да ли је РЕАЛНО!? ... Некад давно део војног рока (око 1 месец) одслужих на аеродрому Слатина код Приштине. (Сећам се да је тај аеродром имао писте УКОПАНЕ у планину Голеш, слично писти бихаћког аеродрома. То су била два НАЈМОДЕРНИЈА војна аеродрома у СФРЈоту!) Током рата 1999 тај аеродрома био је жестоко бомбардован. После неког времена сретох човека који је ЗА ВРЕМЕ рата био у близини Слатине. Он прича: "Пријатељу, гађали су Слатину са бомбама тешким више стотина килограма, кажу да је било пар њих од 2 тоне, еј! Ко да су желели да СРУШЕ ПЛАНИНУ, да би дошли до писте!?" После се испоставило да је то мишљење о намери Запада "гледе" аеродрома Слатина било ТАЧНО! Шта рећи, сем да је Запад "ОДЛЕПИО" и да ће за то ДА ПЛАТИ, кат-тад! Живи били!
Препоруке:
3
2
47
субота, 06 јул 2013 22:01
thinking maize@ онако, успут, о којечему, претежно о НИЧЕМУ..., овај пут о "супрематији" Запада, а и ПОТАЈНИМ поборницима исте..., наставак и крај!
Рече ПРИТАЈЕНИ поборник супрематије Запада: "naš vrli biofilosof zarađuje na vladinim projektima za američke interese koji se finansiraju USA $." лепо, кад већ СВЕ ЗНАТЕ, наведите Пројекат Министарства просвете и науке Р Србије на коме радим и видите да ли је исти, а ПОСЕБНО истраживачки задатак за који сам НАДЛЕЖАН финансиран од Америчке Владе или ПАРАВЛАДИНИХ америчких и "српских" НВО (нпр. NED и сл.)!? Г-дин Антонић је НАВЕО КОЛИКО КО ПРИМА ИЗ ТОГ ВАЛОВА од "српских" и "про-српских" НВО!? Ајте, будите ВРЕДНИ па ИМЕНУЈТЕ, а онда и СЛОВОМ ПОКАЖИТЕ да сам ТО ШТО ТВРДИТЕ!? Антонић је то БЕЛОДАНО ПОКАЗАО, па ајте, РАСКРИНКАЈТЕ МЕ! ЗАШТО Вас СМАТРАМ ПРИТАЈЕНИМ поборником супрематије Запада!? У ОВОМ СЛУЧАЈУ ВРЛО ПРЕЦИЗНО сам КОМЕНТАРИСАО г-дина "Marka Gey"-a, а ВИ СЕ ЈАВЉАТЕ!? Значи или: 1. МРЗИТЕ МЕ ИЗ ДНА ДУШЕ, а НИ САМИ НЕ ЗНАТЕ ЗАШТО!? 2. ПЛАЋЕНИ СТЕ од Империје!? 3. КОРИСНИ сте ИДИОТ!? Под 2, СВЕСНО сте Империјин СЛУГА! Под 3, НЕСВЕСНИ сте Империјин ФАН! Под 1, СРБ-IN сте, али ТИТИН!
Препоруке:
2
2
48
недеља, 07 јул 2013 04:27
Умешач @ Марко Геј
„Себецентрични“ примитивци никада неће схватити „богоцентрична“ друштва. Разуме се, у свом примитивизму они не схватају да ништа не схватају иначе не би били примитивци. Зато упорно воде некакве смешне „политике“ по мери својих примитивних мозгова.
Свака дискусија са примитивцима je бесмислена.
Препоруке:
4
1
49
недеља, 07 јул 2013 07:03
Reddy
@Tinkering maize
Napisaste da mi se nećete obraćati direktno. Kad ono ništa od toga. Vaša reč ili slovo jednako golo. Eto šta ste vi. Šta sa takvim i o čemu polemisati i kome odgovarati. U stanju je već iza prvog ćoška zavrnuti vas i sve zaboraviti što malopre napisa ili saopšti. Cirkus! Šta je bilo sa Krležom, Srbijankom a tek Srbijancem??? Kojeg li slaloma i vratolomnog spusta. Alberto Tomba ko podmetnuta bomba!!! Čovek potpunog moralnog diskredibiliteta. A ovamo crveni ružni, prljavi, zli!?!?!? Gde vam je onaj da svojim "umesnim" manipulacijama dogradi arhitekturu ovog novojevanđeoskog antikomunističkog i antisocijalističkog poroka i zla???
Препоруке:
1
2
50
недеља, 07 јул 2013 09:48
zelje i pozdravi
zelim im u Egiptu sto duzi i sto krvaviji sukob!
Препоруке:
1
2
51
недеља, 07 јул 2013 10:39
Reddy
Sebecentrični primitivci i bogocentrična avangarda!
Kakav S R A Z !
U Srbiju mraz udara,
žestok, opak, jak,
proleće rano sunašcu
zrak ne pušta jauk,
na ćuviku u šljiviku
čovek sebi kopa raku,
u nju leže senku svoju,
krijuć sebe u crnome polju
Препоруке:
1
1
52
недеља, 07 јул 2013 10:43
Мика Дорћолац
Све читам и мислим - да се овде не ради о Србији. Слика и прилика Београда, Жиласа, Вучића, Армије, ЕУ, НАТО, ЦИЈА. Штета што Србија нема војску.
Зато има добровољце. Када крену имаћемо Египат~
Препоруке:
2
0
53
недеља, 07 јул 2013 11:13
Bob
@Reddist
Ponosiš se nekakvom logikom, ali si ovde prilično zabrljao sa imenima. Šta li si hteo s tim? Kod Engleza je često ime Francis, i šta onda? A naš bivši patrijarh German, da nije bio Nemac? Logika i kapital, ne ide to zajedno montanjaru.
Препоруке:
3
2
54
недеља, 07 јул 2013 20:32
Miša
Dovodjenem Morsija na vlast bila je WIN-WIN kombinacija za Zapad.
1. Da je glatko završeno sa Sirijom, kao što nije, Morsija ne bi dirali, ali bi uvek mogao da im posluži kao dobar izgovor za uplitanje
2. Kako sa Sirijom ne ide glatko, verovatno će morati da se umeša Zapad, a samim tim doći će i do otvorenog sukoba Izraela i Arapa. Razbucavanjem Egipta, jedan protivnik je manje, time osiguravaju zaledjinu. Zato je bilo važni i Libiju izbaciti iz igre, pored ekonomskog motiva (tj. otimačine nafte)
Kada procene da je Egipat dovoljno nemoćan sledi zona zabrane leta u Siriji i sve ostalo po već uhodanom scenariju. Neka se pripremi Iran.
Turska je pokušala da vodi svoju politiku (nabavka oružija od Rusa isl.) i zato je dobila po prstima, tj. žuti karton pred isključenje a i bilo je korisno skloniti fokus sa Sirije
Препоруке:
3
1
55
недеља, 07 јул 2013 21:41
DrJelaBisic
Na celom podrucju Bl isroka i SeverneAfrike,od granice saIranom na istoku doAtlantika na zapadu-sve zemlje su satelitiSAD(semSirije)I vlasti U tim zemljama i(prozapadna)opozicija su klijentiSAD,rade za njihi od njih su finansirani(naoruzavani,dele obavestajne podatke i sl)jedina opoziciona struja su(bili)Braca.Posto su decenijama bili u ilegali,nisu ucestvovali u vlasti,pa su bili smatrani za postenjacineCinjenica je(koju su opvde,naravno svi zaboravljali)da uje njihov program praza kao i program srpskih politickih partija:sve ssame price,nigde konkretnih resenja,pre svega za ono bazicno i najkriticnije:ekonomijuPolitikaSAD(i njenih evropskih kolonija-tzv zemljeNATO)se,od nastanka Arapskog proleca sastoji u sledecem:napraviti haos(jer to je ono sto odgovaraIzraelu,pa samim time i SAD)po svaku cenuA nema jeftinijeg i sigurbijeg nacina da se u arapskom svetu napravi haos nego da se stanovnicima da mogucnost da yredjuju svoj zivot po svom ukusuPosto su to predpoliticka drustva(koja ....
Препоруке:
2
0
56
недеља, 07 јул 2013 21:43
DrJelaBisic
...nemaju ni embrione institucija neophodnih za demokratiju zapadnog tipa-partije,politicki zivot,postojanje gradjana i sl)naravno da je lako bilo predvideti da ceBraca biti sigurna kartaI naravno,cim su date gradjanima slobode da biraju-oni su,demokratski,u vecini,(svuda)odabraliBracu,ciji je program poznat:put u(srecnu buducnost(i osvajanje svetaIslamom)povratkom u(daleku,nepostojecu,mitsku)proslostTakodje se znalo da ce se ta karta,na ovaj ili onaj nacin istrositi:daBraca nece dati(ekonomski,socijalni)rezultat,i da ce(gladne)mase ponovo biti nezadovoljnePogresno je(uopste)raspravljati koja je opcija Americka:Braca ili vojska(u Egiptu)Obe suA i treca opcija-opsti haos(i gradjanski rat)je takodje Americka opcija.SAD sve odgovara:iBraca,i vojska,iBaradei,i haosJedina briga je da se sve to odigrava strogo u granicama Arapskog sveta,i da ne prelazi granicu Izraela
Препоруке:
2
0
57
недеља, 07 јул 2013 22:43
СПОМЕНИЦА БРАТСТВА
Bh. selefije rame uz rame sa Rusima, Čečenima, Pakistancima...
Prema obavještajnim podacima, Mirza Ganić je u Siriju otišao s Jasminom Keserovićem iz Zavidovića i Bajrom Ikanovićem iz Hadžića. Bajro Ikanović odranije je poznat bh. policiji i pravosuđu jer je na Sudu BiH osuđen na četiri godine zatvora zbog pripremanja terorističkog napada.
Ко зна, можда Истина и Правда засија док смо још на овоме свету.
Америчка служба ( CIA ) је дала једну јако прецизну формулацију која гласи Асад има подршку народа у Сирији од 70%. Имајући у виду ниво подршке резултат који је постигао Асад у борби са "побуњеницима" и није тако сјајан.
Друго. Амеичка агенција има податак да Морси, односно муслиманска браћа имају у Египту подршку од такође 70%. На сваким иоле регуларним изборима, а поготово сада "муслиманска браћа" поново добијају. Због тога је однос и изјаве Обаме врло суздржан по питању улоге војске. И треће и најважије, египатска војска је под контролом САД. Другим речима, ако је циљ био општа конфронтација муслимана на Блиском истоку онда је америчка служба и политика доживела пуни погодак.
Највећа САД и ЕУ брига су европски муслимани, и њихова евентуална подела.
Американци су схватили да је њихов фаворит Мубарак заиста изгубио сваки кредибилитет у народу и пустили су га низ воду. Американци су истакли свог човека да предводи побуњене масе у Египту, Ел Барадеја, међутим он је схватио да амерички људи немају шансу у Египту против "муслиманске браће". Муслиманска браћа су изворно протурска организација и тада Американци користе своје везе у Турској да ставе Морсија под контролу. И успевају. Међутим, долази до нарушавања односа Америке и турског председника Ердогана који има у Египту преко Морсија велико упориште. Американци руше Морсија, да би ослабили Турску позицију и спречили панисламистичке тежње. Направљен је један краткорочни савез проамеричке војске и антиамеричких народних маса.
Још није готово. Исламисти спремају контраудар.
Америчком иницијатицвом је избегнута подела у Албанији након избора и тешком муком одржавају у Босни секуларну струју који предводи Лагумџија од исламистичке коју предводи Изетбеговић.
Међутим поделе муслимана на Блиском истоку се нужно одражавају на поделе муслимана на пример у Босни. Долази до директне исламизације и изласка из илегале структура Ал Каиде. Њихови највећи противници су управо секуларни муслимани који у томе виде вечику опасност за све муслимане.
Улога Вучића је прилично небитна. Он је за једнократну употребу.
Rezultat bi postao neresen tek kada bi ponovo poceli nemiri na ulicama Zapadnih gradova, kao oni londoski ili kada bi se neki Zapadni satelit oteo kontroli. To je ovom trenutku jos tesko videti. Dakle Zapad nije potpuno uspesan ali jos uvek drzi globalnu inicijativu.
Drugi mnogo veci faktor rizika Zapada je moguce urusavanje bolesnog finasijskog sistema. Mislim da ce Zapad pre finasijski kolabirati nego sto ce Rusija i Kina preuzeti globalnu inicijativu da oni Zapadu otimaju zonu uticaja umesto obrnuto.
Бар ми Срби знамо да то, што си у праву, не значи и да ћеш победити.
Зато- полако са прејудицирањем догађаја у Сирији и Египту. Није готово, док не буде готово...
Разлог је следећи. Муслимани, и Бошњаци и Албанци ипак припадају Турској, а не Америци иако се понекад представљѕају као амерички људи. Хрвати су ту је ситуација чиста наклоњени Немцима и на њих Американци не могу да рачунају, а Срби кад су у питању власти су подељени, део је уз Америку и Британију, а други додуше већи део уз Немачку. Обесправљени Срби, дакле обични народ, популациона већина је уз Русију, али они немају политички утицај.
Због тога Американци имају једну карту, јединство муслимана
Pa naravno da nije u redu. :)
Slatko se smejem citajuci komentare citalaca o toboznjim nasim "namerama".
Evo da se ne bi mnogo zamarali:
Ne zelimo pobedu islamisticke opcije, ni u Egiptu, ni u Albaniji, ni bilo gde.
Moze kao prelazni i prolazni aranzman da se istisne vece zlo (npr Rusi u Avganistanu, Srbi u Bosni).
Imali smo vec slicnih prelaznih resenja, npr Tudman u Hrvatskoj, ili Tito u Jugoslaviji.
Ali krajnji cilj je liberalna, sodomiji sklona vlada.
Kod smenjivanja Morsija moramo paziti da se ne otkrijemo kao smenjivaci, jer bi nas zbog toga TRAJNO zamrzeo veliki deo egipatskog naroda.
Zato ga smenjujemo preko vojske, ali istovremeno "ne odobravamo" smenu.
ElBaredeija ne mozemo postaviti sad odmah, jer bi bilo ocigledno da je nametnut pucem, nego moramo putem "izbora".
trenutno KINAAA druga ekonomija , druga zemlja po izdvajanju za vojsku i naj mnogoljudnija drzava u svetu . to je narod i drzava koja ima kontinuitet drzave,civiliozacije dug 5000 GODINA .oni znaju kako sa jenkijima-kaubojima a to znaju i ameri,da ce oni da im dodju GLAVE. 2023 KINESKA EKONOMIJA POSTAJE NAJVECA I NAJACA NA SVETU
RUSIJA najveca zemlja na svetu,zemlja sa najvecim resursima i najvecim nuklearnim arsenalom .
i to PUTIN i drustvo drze pod svojom kontrolom , a PUTIN kao KGB EJOVAC zna ko su ameri englezi i nemci i koji je njihov cilj.HITLER,NAPOLEON i ostali,ostali su bez zuba kad su krenuli na istok.
i ostali su ARAPI muslimani,da se nad njima izivljavaju ameri i JEVREJI . E DA TU SMO I MI SRBIJA .
sirija kao stvarni saveznik rusa , RUSIJA stoji iza sirije .
PITALI RUSI I NAS STA MI ZELIMO DA STANU IZA NAS.
a mi bismo sa onima koji su nas ubijali 1914,1941,1999 a to i sada rade
koje tu lud ako pametan MI NISMO ,,,,
Zapad mora da isproba sve varijante da tu situaciju kontroliše, kako ne bi došlo do sukoba civilizacija koji je predvideo Hantington. Ili možda upravo inicira početak tog sukoba?
Ovaj misli i dalje da se bavi logikom što i nije čudo kada u srbijanaca takva disciplina ne postoji. To je sasvim dovoljan pa čak i ubedljiv razlog da ovaj neoarhajski čudak među srbijancima posadi i ovu biljku kojoj takvo podneblje ne odgovara. Ali, nema veze, kada može ovaj veseljak da se igra plišanim medom može valjda i "logikom".
E, vidite, velika je razčlika između nas. Vi bi da mi nešto saopštite a ja takvu potrebu nemam spram vas. I tu je poenta. Vi bez mene ne možete ja bez vas mogu, štaviše, niste mi potrebni. A vi ste u odnosu na mene kao zavisnik. Imate potrebu da vređate, dokazujete, galamite, ričete, histerišete itd. Ja primam zdravo za gotovo to čime se vi uzbuđujete. Dobro, evo, polemišm, prema vama, sam sa sobom i šta onda? U redu. moja preokupacija. Sada bi vi da iz toga izvodite zaključke kako je Reddy ovakav, onakav. Zašto, čemu sve to? Zato jer osećate spram mene neku nelagodnost, neku uvređenost, neku nedovoljno objašnjenu ljutnju. Šta sam vam skrivio? Valjda to što uporno insistiram na ono o čemu pišem. To vas razara, to vam ne da mira, to vas remeti, to vam ruši snove. A meni je baš to drago. Da uživam u tuđim idiosinkrazijama.
A šta sam ja to izmislio da bih polemisao sam sa sobom? To da Boga prizivate upomoć u vašim bolesnim sanjarijama o antikomunizmu, socijalizmu. meni se čudite a sami izmišljate o meni svakakve budalaštine, te da ne živim od svog rada, da imam neke privilegije, da sam bio partijski aktivista, da sam titoista, staljinista, postavljate pitanja od čega plaćam internet i slične gluposti. I na kraju ja polemišem sa sa sobom!?!?!?!?!?!? Budibog s nama!!!! Evo sada ću vam postaviti najjednostavnije logičko pitanje na koje nemate smislen odgovor a mene zbog toga optužujete što je samo dokaz da u vašim glavama kao uostalom i svuda oko vas vlada strahoviti nered. Kažete da je Srbijanac neka kroatizovana verzija za Srbina/tinekring maize/. Sada vas pitam kako je onda u Srbalja tako često žensko ime Srbijanka ako je prethodno tačno. Može biti jedino ako ste dobrovoljno pristali na to ali onda otpada optužba da ja to ovde maliciozno širim. Može li vama uopšte neka logika ući u glavu???????
Ако ћемо до чињеница - Србијанка уопште није често женско име ни код Срба ни код Србијанаца. Колико знам најчешће женско име је Милица и то у свим генерацијама. Повремено буду у моди Љиљане и Биљане (пре 50-ак година), онда Јелене, у новије време Ане и Саре али мислим да је Милица и даље на врху топ листе.
Ако ћемо до логике - из учесталости неког личног имена у некој популацији не може се извући никакав логичан закључак. Муслимани у Босни често носе име Данијел или Алан а муслимани у Француској, рецимо, често носе типично француско име Франсоа. Логично би се могло (евентуално) закључити да је то нека врста мимикрије, али имајући у виду специфичан физички изглед Алжираца, Тунижана,Мароканаца, та логика пада у воду.
Da, ovo ste fino primetili. Toliko ih je da su me skoro uplašili iako imam samo pogon na struju. nerka trče i dalje, primetiće kada shvate, dotle stiču kondiciju.
A valjda su i onoj valjevskoj firmi nadenuli ime Srbijanka iz razloga sasvim komercijalnih jer je reč o trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom. Ne mislim da bi retko ime, kako vi držite, namenili firmi koja pretenduje na dobru tržišnu pozicioniranost. Naprotiv! Ima li tu LOGIKE, dragi gospodine, koji toliko počažete na pozu a ona vas izdaje ma dok i progovorite. Vidite, neprirodno držanje često puta vodi nezdravoj ambiciji. Da se u svemu i uvek bude u pravu, pogotovo pri LOGICI! Vidite, iako nije najčešće kao Milica dovoljno je ubedljivo da opovrgne vaš argument. @Reddy@Reddy, igrate se petardama neopreuzno. Stradaće vam "logika".
Надам се да се нећете наљутити што вам скрећем пажњу на пар малих нелогичности.
Прво, рећи "trgovinskoj kompaniji koja se bavi prometom" је бесмислица пошто трговина и јесте промет.Трговинска компанија се не може бавити производњом.
Друго, свака компанија тежи да буде добро позиционирано на тржишту па је бесмислено то истицати као специфичност "Србијанке".
Треће,и најважније, у Србији постоји преко 70.000 предузећа од тога преко 30.000 у области трговине.То што се једно од тих 30.000 трговинских предузећа зове "Србијанка" није никакав доказ ни за шта.Бар не за уобичајено схватање логике. Али, Реди, ви имате вашу логику и ту нема лека. Ја сам ту немоћан. Зато,свако добро и чувајте се.
Dobro, nećete se ni vi ljutiti, nadam se, da vam objasnim ono što vam promiče. prvo, vi ne izazivvate takav respekt da bih pred vama motrao voditi raluna o tome šta pišem i kako pišem a drugo promet i trgovina su dva pojma koja su, vidim, za vas tajna. To kažem jer vidim da insistirate u nedostatku druge argimentacije, na sitnicama. A treće. vaša srbijanska popovanja su smešna jer su potpuno deplasirana i niko ih ne traži a vi ne motivišete na neku ozbiljniju komunikaciju. Zato i tako nemarno obraćanje koje vama služi kao podijum za nekakvo gramatičko-logističko disciplinovanje. U školi su takve zvali štreberima, ovde nemam potrebe da vas kinjim. Pokazujete ko ste i šta ste. A to vaše tržišno pozicioniranje nije, kako tvrdite, imanentna motivacija svake firme, kako držite u vašoj umišljenosti, jer, da je tako onda bi, po vašoj slavnoj logici, i svaka firma bila profitabilna, jer, valjda svaka teži ostvarenju profita. Toliko tek da znate sa kim imate posla i da ne ulazite u
red onih od kojih se nešto može naučiti. Nema potrebe da pokazujete koliko trgovinskih kuća ima u Srbiji jer je to nepouzdana cifra i četvrto ta Srbijanka više ne postoji. Ovo poslednje tek za vašu informaciju da znate o čemu pišete. Ne bi bilo loše da uzmete knjigu u ruke te naučite šta je promet a šta trgovina. Nije na mestu da ja to ovde radim. To se uči u školi. Nema potrebe da vam želim dobro jer vi ste, očigledno, i bez mene zadovoljni svojim stanjem a possebno svojim znanjem. Ako vam nedostaju đaci da bi lečili kompleks raspišite konkurs.
А сад прекидам ово наше ћаскање. Можда до неке следеће прилике.Искрено вам желим свако добро.
Tržišna pozicioniranost nije nikakav motivacioni specifikum određene firme kako vi to drugom podmećete da je napisao. Opet to srbijansko podmetanje bez koga ne mogu jer nikome bez toga ne mogu nametnuti svoj argumenat. Tako i pri raspadu SFRJ. Ja pa ja! Drugi ne postoji! Priznajem postigli ste cilj. Pomerili zematiku. A ona se ticala "logičnosti" Srbijanke naspram Srbijanca. Niste objasnili zašto bi Srbijanac bilo kroatizam i uvredljivo a Srbijanka ne. Logika iza scene a vi i dalje na njoj. Pa, nema smisla, dragi sagovorniče. Tako se ni profit ne može izbiti a kamoli tržišna pozicioniranost. Dobro mentalno zdravlje i specifičnu logiku vam želim!
Srbijanac namiguje
i odmah podvikuje
uhapsiti reč mi mrsku
koja jezgru ne da ljusku
Slazem se da smo nadobudni. Ali racunamo da je bolje biti prepotentan, nego impotentan kao Rusi.
U pravu ste i da nas drugi sustizu. Zato smo se i odlucili da napravimo "superdrzavu" (EU + USA + Canada, a u perspektivi i Australija i Novi Zeland). Tako ujedinjene ipak nema sanse da nas sustignu (bar jos neko vreme).
Tvrdoglavi smo kad je cilj u pitanju, a ne realizacija. Nismo, iskreno receno, ocekivali bas OVOLIKI otpor smeni Morsija u Egiptu, situacija je vrlo "fluidna" pa pratimo i modifikujemo plan u hodu.
Cilj nam je da rasturimo tradicionalnu kulturu u Egiptu, da razbuktamo materijalizam, pozudu i "nastranosti", pa kad postanu slicni Evropljanima -- da ih spojimo sa Evropom. :)
Свака дискусија са примитивцима je бесмислена.
Napisaste da mi se nećete obraćati direktno. Kad ono ništa od toga. Vaša reč ili slovo jednako golo. Eto šta ste vi. Šta sa takvim i o čemu polemisati i kome odgovarati. U stanju je već iza prvog ćoška zavrnuti vas i sve zaboraviti što malopre napisa ili saopšti. Cirkus! Šta je bilo sa Krležom, Srbijankom a tek Srbijancem??? Kojeg li slaloma i vratolomnog spusta. Alberto Tomba ko podmetnuta bomba!!! Čovek potpunog moralnog diskredibiliteta. A ovamo crveni ružni, prljavi, zli!?!?!? Gde vam je onaj da svojim "umesnim" manipulacijama dogradi arhitekturu ovog novojevanđeoskog antikomunističkog i antisocijalističkog poroka i zla???
Kakav S R A Z !
U Srbiju mraz udara,
žestok, opak, jak,
proleće rano sunašcu
zrak ne pušta jauk,
na ćuviku u šljiviku
čovek sebi kopa raku,
u nju leže senku svoju,
krijuć sebe u crnome polju
Зато има добровољце. Када крену имаћемо Египат~
Ponosiš se nekakvom logikom, ali si ovde prilično zabrljao sa imenima. Šta li si hteo s tim? Kod Engleza je često ime Francis, i šta onda? A naš bivši patrijarh German, da nije bio Nemac? Logika i kapital, ne ide to zajedno montanjaru.
1. Da je glatko završeno sa Sirijom, kao što nije, Morsija ne bi dirali, ali bi uvek mogao da im posluži kao dobar izgovor za uplitanje
2. Kako sa Sirijom ne ide glatko, verovatno će morati da se umeša Zapad, a samim tim doći će i do otvorenog sukoba Izraela i Arapa. Razbucavanjem Egipta, jedan protivnik je manje, time osiguravaju zaledjinu. Zato je bilo važni i Libiju izbaciti iz igre, pored ekonomskog motiva (tj. otimačine nafte)
Kada procene da je Egipat dovoljno nemoćan sledi zona zabrane leta u Siriji i sve ostalo po već uhodanom scenariju. Neka se pripremi Iran.
Turska je pokušala da vodi svoju politiku (nabavka oružija od Rusa isl.) i zato je dobila po prstima, tj. žuti karton pred isključenje a i bilo je korisno skloniti fokus sa Sirije
Prema obavještajnim podacima, Mirza Ganić je u Siriju otišao s Jasminom Keserovićem iz Zavidovića i Bajrom Ikanovićem iz Hadžića. Bajro Ikanović odranije je poznat bh. policiji i pravosuđu jer je na Sudu BiH osuđen na četiri godine zatvora zbog pripremanja terorističkog napada.