Толико тога речено,практично неостаје ништа недоречено.
Као да смо ово већ читали.
Сваки коментар био би излишан.
Вредело би само још једном прочитати задњи пасус,који каже све.
Дакле,
назад на текст.
Препоруке:
50
2
2
понедељак, 03 јун 2013 12:19
Драган
ТЕРОРИСТИ У СИРИЈИ СУ ГОТОВИ И- ТАЧКА !
Препоруке:
57
5
3
понедељак, 03 јун 2013 12:40
SERBON
Americka politika je dozivela prvi ozbiljan samar na Bliskom istoku i logicno je da SAD zele da se izvuku iz te situacije.Njihovi placenici na terenu gube rat,opcija vazdusnog udara pada u vodu.Sa sistemom C 300 na terenu iskljucuje se i dosadsnje dozirano ucesce Izraela na strani Amerike u ratu u Siriji.Citava situacija odlaze u nedogled i SAD planove za menjanje rezima u Iranu sto je zapravo glavni strateski cilj Amerike u tom regionu.
Препоруке:
47
4
4
понедељак, 03 јун 2013 14:00
EZEL
Ono sto vi nazivate teroristima su borci za neku novu Siriju!Ona ne mora bit onakva kakvu vi zelite!Biti ce onakva kakvu narod tamo izabere!Rusija ne moze isporuciti nikakve rakete i to je samo propaganda koja bi da zaplasi one koji ne veruju Asadu!
Препоруке:
9
97
5
понедељак, 03 јун 2013 14:36
EZEL
Rakete kojima vi mastate ili nisu isporucene ili nisu efikasne!Pogledajte vas glas rusije sta pise-http://serbian.ruvr.ru/2013_06_02/Liban-izraelski-lovci-imitirali-napad-na-baze-Hezbolaha/-!Ti avioni su u dometu raketa ali nema lansiranja!Kao sto se nisu oglasile i kada je Izrael bombardirao Damask!
Препоруке:
9
73
6
понедељак, 03 јун 2013 15:49
Бели Орао
""Езел.
Израел не бомбардира. Израел бомбардује.
Ајд кући у Загријеб.
И у чему је уопште проблем са тим С-300. Дречиш к`о Дамјанов Зеленко.Kaj bi rekel да им дају С-400?
Препоруке:
58
7
7
понедељак, 03 јун 2013 16:31
EZEL
Za bilog orla-Ma sedim ja svojoj kuci i citam NSPM!Moze se lepo procitat sta se misli u Srbiji!A ja samo komentiram tekst o i isporuci nekakvih raketa od strane rusa Siriji!I mislim da tu nema nikakvih igara!Jednostavno to je propaganda!A i da im posalju nebi spasilo Asada!Ti sistemi su odavno prouceni!Ali cujem da i srbija ceka ove rakete!?
Препоруке:
7
55
8
понедељак, 03 јун 2013 17:16
Раде Плећаш
@ EZEL
" ... Ali cujem da i srbija ceka ove rakete!?"
А, то вас брине! У праву сте и треба да вас брине ...
Препоруке:
44
5
9
понедељак, 03 јун 2013 17:39
Ezel
Раде Плећаш
@ EZEL
" ... Ali cujem da i srbija ceka ove rakete!?"
А, то вас брине! У праву сте и треба да вас брине ...Ma ne brine!Trebalo brinut one koji se pouzdaju u te rakete!Ali opet podudarnost!Kao i srbija i Sirija ceka nekakve mig-29 aparate!Ja samo tvrdim da bi Asad trebao okoncat ovaj rat!A da te rakete pred ozbiljnijim protivnikom ne mogu ga zastitit!
Препоруке:
6
40
10
понедељак, 03 јун 2013 17:52
Aleksandar
Једина опција је њихово коначно војно уништење. Чини се да су Хезболах, иранска и сиријска армија на добром путу да тај циљ и остваре.
Naravno da sa pro-zapadnim teroristima samo totalno unistenje dolazi u obzir. Problem je sto do totalnog unistenja nikad ne dodje is CIA stvori i osposobi nove teroriste i posle nekoliko unistenja postojecih terorista. Koliko puta je Jugoslavija unistavala siptarske teroriste i opet su se vracali iz Albanije i Makedonije sa NATO opremom. Ali nista osim totalnog unistenja ne sme biti cilj, bar dok ne propadne Amerika.
Препоруке:
37
3
11
понедељак, 03 јун 2013 18:16
Били Ора - само за Алкара
""Езел
Езел, Езел, ђавле.
Препоруке:
31
5
12
понедељак, 03 јун 2013 18:54
Радгост
А јел то С300 сада уместо Резолуције забрањује летење изнад Сирије?
Препоруке:
34
2
13
понедељак, 03 јун 2013 19:07
Горан Јевтовић
Сјајна и богата анализа господине Јевтићу и одлични, оптимистички закључци.
Честитке!
Препоруке:
30
4
14
понедељак, 03 јун 2013 21:13
Језик 45
@Пошаљи
Слажем се, све ово је већ добро познато, а читали смо и у НСПМ.
Препоруке:
17
1
15
понедељак, 03 јун 2013 21:27
Зоран Ђорђевић
Како би Американци реаговали када би Руси рекли отприлике овако: "Слажемо се са вама да Асад треба да оде са власти, помоћи ћемо у томе, али под условом да после њега опет дође неки наш"?
Препоруке:
16
2
16
понедељак, 03 јун 2013 23:53
Koliko covek treba biti ...
Ocajan, kao ovaj neko ko se javlja da prica ,ikavicom, zbog efekta da je iz dalmacije.
Dobro je ako je ,,sluzbeno,, ovde :)
Ja kao kakav takav visoki vojni strucnjak se ne bih usudio da analiziram mogucnosti pojedinih sredstava koje nisam dobro proucio, a oni vec znaju sve o S-300...he he. Cega sve nema na Svetu, zar ne ?)
Vidite koliki je njihov strah, znaju da je rat u Siriji prelomni momenat za dalje medjunarodne odnose i sad su u panici. Znaju padne li zapad, nema vise njih (bukvalno). Mnogo su zla ucinili Srbima, ali ih nisu unistili. Pazite ustase mnogo bolje nego mi znaju kakvi smo. Znaju nesto sto je ovde strogo zabranjeno reci: Srbi su strasni u Osveti. I Srbi uopste nisu ni toliko dobri, ni toliko milostivi. Toga se oni boje, Srba pod jakim vodstvom sto ce istaknuti dve njihove jake osobine: Srbi nisu buntovni, Srbi su rezimlije. Srbi nisu ratnici, Srbi su vojnici odlicni. Strahovita kombinacija, smrtonosna za protivnike. A poznato je da Srbi mogu biti i jako zli....
Препоруке:
22
1
17
уторак, 04 јун 2013 00:02
E jadnice bolesni:)
Ako si po ,zadatku, ovde opet kazem lepo.
Ako si poludeo citajuci istinite vesti o Siriji pa shvatio da je poraz zapada (tzv. pobunjenika) toliko STRASAN da svi mediji cute o tome, sta reci... bolesni ste.
Na tvoju zalost Narod Sirije je izabrao sta hoce i pobedjuje. Pukli ste skroz, izgubili skroz (samo kod Al-Qusaira do sada preko 3.000 mrtvih od toga polovina komandosi inostrani)i tek ce poraz u narednim nedeljama i mesecima biti sve tezi i sve gorci.
Uzgred, znas li ti koliko je celokupna ruska PVO (znaci ne samo S-300) nadmocnija od iste zapadne?
Pa niko u vojnim krugovima to i ne pokusava da ospori. PVO je ruska strateska grana, kao sto je Amerikancima Vazduhoplovstvo ili Mornarica. Znaci samo totalni kreten moze da komentarise ovakve ruske sisteme. I ovaj S-300 je najmodernija verzija na koju se nadovezuju i elementi S-400 (domet efektivni 380 km i mnoge druge karakteristike). CRNA SMRT za sve u vazduhu do 30 km visine.
Ne sumnjaj da je najvecim deo stigao u Siriju :))
Препоруке:
17
1
18
уторак, 04 јун 2013 08:35
EZEL
Za sve nazovi vojne strucnjake koji hvale sisteme S-300 s-400 pitanje!Da li mozete nama laicima objasnit ogranicenja dejstvovanja po cilju na ispresecanom zemljistu?Da li radari ovog sustava imaju ogranicenja na otkrivanje i pracenje ciljeva na primer na konfiguraciji zemljista centralna i juzna srbija?Zasta uz ove sisteme kao zastita od niskonadolazecih ciljeva idu i sistemi Tor i Pancir u razlicitim izvedbama?Posto je tema Sirija zasto mislite da je samo jedna strana kriva za rat?O vojnickim sposobnostima Srba pisete mitove koji su razbijeni diljem bivse Jugoslavije!Zasto su se tako masovno i dragovoljno mobilizirali!?U Sirijskoj vojsci je drugacije jer imaju otvorenu ispmoc u tehnici i ljudstvu Rusije i Irana.Sto bi bilo da nema ispomoci?
Препоруке:
3
22
19
уторак, 04 јун 2013 09:07
Kiza
Na zalost Vladimir Jevtic je opet omasio. Ovog puta ga manje krivim jer je situacija zaista komplikovana, zato sto Zapad jako muti vodu oko Sirije. Medjutim, on ovde citira izjave drugo-Rusa, kojih ima posvuda a ne samo u Komersantu koji je objavio originalnu vest.
Izgleda da je celu pricu o S300 vec u Siriji lansirala CIA ili neka druga americka obavestajna sluzba da bi pripremila teren za dalju eskalaciju sukoba u Suriji. Najjaci adut koji je CIA imala je tzv "pogresni-prevod" intervjua koji je Asad dao nekoj arapskoj televiziji. Prosto da se covek smeje koliko gresaka u prevodu ima kad intervjue daju vodje Irana i Sirije. Naravno, nikakve greske nego blatantne i maliciozne lazi.
Dakle dok S300 nisu stigle u Siriju, evropske hulje su pocele otvoreno da salju oruzje teroristima a amerikanci su dovukli F16 i Patriot raketne sisteme sada i u Jordan. Dok se Rusi zamlacuju pricama o mirovnoj konferenciji, Zapadnjaci dovlace vojne efektive u zonu i spremaju ili pritisak ili napad.
Препоруке:
9
5
20
уторак, 04 јун 2013 10:06
posmatrac
Za -Kiza.Preuvelicavate moc SAD-NATO-Izrael sluzbi!Istovremeno umanjujete sposobnost Ruskih!Zasto ne bi ova prica bila plasirana sa Ruske strane kao poruka da mogu i zele pomoci legitimnom slamanju terorista i kao znak da ce se upotrebiti sva sredstva za slucaj vazdusnih udara Zapadnih drzava po Siriji?Svakako da trenutno Zapad brine mogucnost da je S-300 vec u Siriji?Da su tako sigurni da ih tamo vec nema zar mislite da ne bi poceli sa vazdusnim udarima!Situacija na terenu teroristima nije vise tako komotna.Upravo se vode zestoke borbe oko stratskih gradova koji su drzali teroristi!Znaci ako bi Zapadne alijanse htele da pomognu svojoj pesadiji koju cine teroristi kad ce ako ne sada kada gube rat!Mislim da je autor dobro izbalansirao izvore informacija i da se ne poziva samo na komersant za koji je isam svestan na cijoj je strani!Takodje treba ignorisati budalastine koje pise ocito neko po sluzbenoj duznosti kako su neki komentatori vec primetili!
Препоруке:
8
0
21
уторак, 04 јун 2013 14:10
Раде Плећаш
Савjет за оне који се осjећају збуњени због контрадикторних информација из различитих извора и сумњају да су Руси испоручили ефикасне проту-бродске и проту-авионске ракетне системе - Не морате превише анализирати све детаље, само погледајте глобалну ситуацију, само ће вам се кас'ти - Западна стратегија и тактика нам је свима добро позната - прво - "припрема терена" - зли диктатор, нови Хитлер, нема демокрације, људска права угрожена, бла, бла, бла .... => Блокаде, санкције, пета колона - флота са носачима авиона, Западна авијација распали одозго, са безбедне удаљености униште све што могу, а на земљи неки локални домородци одраде опасне послове где се гине - и очас посла стигне "слобода и демокрација".
Препоруке:
9
0
22
уторак, 04 јун 2013 14:12
Раде Плећаш
Наставак -
Е, овај пут се ствари одвијају другачије - Асада отписали још приjе двиjе године а он још на власти? Флота била у близини Сиријских територијалних вода, па отишла? Ником се не лети у Сиријском ваздушном простору? Зашто? Изгледа негдjе запело?
Препоруке:
8
0
23
уторак, 04 јун 2013 14:25
NSPM je dobra ,,terapija,,:))
Sve vise mislim da je krelac ,,slubenik,, ali ok. Ima i bolesnika koji citaju wikipediu pa se ,kursiraju, heh
Vama laicima ne mozemo nista objasniti jer za to treba zavrsena vojna skola tezeg smera (vojin ili pvo). Koliko si gluperda vidi se iz komentara o ispresecanom zemljistu:) Pa ne navodimo protivoklopne nego PVO rakete i naravno radari se pozicioniraju tako da zemljiste ne igra nikakvu ulogu. Naprotiv, takvo tesko zemljiste je odlicno za sakrivanje i manevar elemenata PVO, juzna Srbija bi bila odlicna recimo (ali ne kazete da je CELA Srbija VASA i OKUPIRANA i nikakva ruska tehnika nece stici.
Uostalom novi radare koje imaju sistemi S-300 su maltene Svemoguci, navodjenje poluaktivno odlicno, a tek rakete koje su sa sistema S-400 a mogu se koristiti i sa ovog sistema, imaju aktivno radarsko navodjenje. Skoro ni teoretski se ne mogu ometati, a za 20_25 sec. su Crna Smrt za avion.Dupla Vatrena lopta obuhvata avion i djubre unutra umire polako, sto se cuje i preko radio veze:))
Препоруке:
7
0
24
уторак, 04 јун 2013 14:37
O Srbima
Dovoljno si cuo o Srbima:)
To sto si procitao je skoro vojna tajna. I to ce te proganjati do kraja tvoj mizernog zivota ili do suocavanja sa Srbima, ali to ce ti biti zadnje i konacno. I tebi i vama kao ,,narodu,, izmisljenom vatikanskom u kome svako drugi bukvalno zna koju je slavu slavio i iz kog kraja Srbije ili Crne Gore je dosao u sadasnju rvatsku.
Videces da cesto i ,bajke, znaju biti istinite:)
Ako uporedjujes titoisticku JNA puno ustasa i zapadnih agenata sa nekom srpskom vojskom, veruj da si tolika budala da te ni u tvojoj NDH vojsci ne bi primili. Takva neintelegencija ne prolazi.
Dali 1999 kad je postala srpska vojska je bila neefikasna?
Vojnicki napravili su CUDO.
I ne lupaj o izgubljenim ratovima, jer ratove koje smo mi vodili, niko u evropi se ne bi ni usudio da pomisli da ih vodi. Razlika je u KLASI izmedju nas i ostalih.
I opet nas je najvise i uzeli pola BiH.
Da nam slucajno ne treba siptarsko Kosovo sada?:) vraticemo ga kad nam svirne na pamet za 4 dana
Препоруке:
10
3
25
уторак, 04 јун 2013 16:09
EZEL
Ocito NSMP na neke komentatore djeluje ka crvena marama!U svom nepoznavanju suvremenih sustava izazivaju opci smeh onih koji citaju!Ja se iskreno nadam da komentator koji nam je ocita lekciju o S-300 nije zaista zavrsia neke vojne skole!Zaista ne vrijedi polemizirati sa takvim!Sta bi se moglo odgovorit na bajke i mitove o srbijanskoj vojnoj moci nego jos jednom uputiti na sagledavanje skore proslosti a i sadasnjosti!Prijetnje iznesene od doticnog su izraz frustracije proistekle iz surove istine!A kako je tema Sirija procitajte najnoviju izjavu Putina glede isporuka S-300!Vidjecete gde su sustavi!
Препоруке:
3
8
26
уторак, 04 јун 2013 16:41
Били Ора - само за Алкара
""Езел.
Не каже се смех него SMIJEH.
Препоруке:
4
1
27
уторак, 04 јун 2013 17:40
Ezel
уторак, 04 јун 2013 16:41
Били Ора - само за Алкара
""Езел.
Не каже се смех него SMIJEH-Ne znam da li bi me razumio!A i boravak u sredini... Kada nemate sto argumentirano odgovorit onda dobijemo ovakav biser!Ali kao sto se da vidjeti nista od S-300 u Siriji!Tako zbori Putin!Ili moguce ni njemu ne vjerujete!A ocekivani odgovor vojnih eksperta valjda sledi!
Препоруке:
2
6
28
уторак, 04 јун 2013 18:22
Aj procitaj lepo sta je rekao Putin
A sta je rekao VAS Beeee-92 ?
Spomenu li Putin negde da nece isporuciti dogovoreno?
Ne, jasno je rekao da ce se drzati dogovora.
Ako vec nije tako, pa ajde... napadnite Siriju :)))
Uradio bi to zapad vec odavno, a ne da gleda kako Asad sa tz. ,,pobunjenicima,, brise podove i ubija ih kao muve.
Nije tvoj problem sto nije isporuceno, nego sto jeste ISPORUCENO i sto se Rusija sve jaca suprostavlja zapadu. A Rusija po Svetu ima mnogo saveznika koje ce pomoci i jacati front protiv zapada. Tu ne spada stbija naravno, koja i ne postoji kao iole slobodna drzava.
Mozda rusku bitnu pomorsku bazu u Tartusu stite molitvom i puskama tandzarama.
Smesan si i bolje sa mani :)))
Препоруке:
6
1
29
уторак, 04 јун 2013 21:12
Били Ора - само за Алкара
""Езел.
Уз дужно поштовање немаш појма о тактици.
Какво бре испресецано земљиште, какви бакрачи. Да су се мало спустили обарали би их као крушке.
Узео си од тате стару војну енциклопедију.
Само нека сиђу. Уосталом погледај карактеристике С300. Ево ти учи мало.
Смисао је у томе да ће Сирија добити С300 као и Србија 1999. год.. И Либији ће послати наравно.
Препоруке:
4
6
31
уторак, 04 јун 2013 22:17
Турас
"Езел" да ли сте ви можда Есел(auf Deutsch) У сваком случају морате да знате шпраху својих газда.То што ви пишете овде на НСПМ је еселај пошто сте ви Есел.
Препоруке:
3
0
32
уторак, 04 јун 2013 22:58
Peter RV
Analiza nije uspjela jer izbjegava jedan faktor i to je cini povrsnom. Ovaj se zove -Izrael.Ignorisanje interesa i uticaja Izraela i jevrejske dijaspore je 'kafa bez kafeina'. Izraelu je jedina nada za opstanak, permanentni haos u arapskim (i muslimanskim) zemljama, narocito onima gdje postoji organizovana drzava. Zato Irak, Libija, Sirija i sjutra mozda Iran. Kad se sve ove razbiju u paramparcad, teroristi postaju neophodni za odrzavanje haosa sa njihovim medjusobnim sukobima i sektarenjem- sto naravno olaksava bezkrajni 'rat protiv terora'. Izrael je vec angaziran za 'pad Asada', jedino ne zna kako da ga unaprijedi a da izpadne neutralan.
Препоруке:
8
4
33
уторак, 04 јун 2013 23:03
DrJelaBisic
Sama m o g u c n o s t da su rakete u Siriji je dovoljna.Niko nije lud da proba:da li jesu ili mozda nisu.Dakle efekat je isti
Препоруке:
6
1
34
среда, 05 јун 2013 01:48
Kiza
Evo sta je po meni izvesno:1) S300 jos nisu u Siriji2) Asad-ov govor je "pogresno preveden" da su S300 vec u Siriji3) i prvo-Rusi su davali komentare o S300 u zelji da odvrate Zapad od dalje eskalacije4) u zadnjih desetak godina Rusija je vec isporucila nekoliko modernih vojnih sistema Siriji5) zato do Zapadnog napada nije doslo posle dve godine od pocetka napada na Siriju uz pomoc terorista6) S300 (sa ruskim posadama) bio tacka na mogucu Zapadnu vojnu intervenciju jer bi cena postala previsoka7) Izrael je zapretio da ce napasti Ruske brodove ako probaju da isporuce S3008) Izrael je dirigent rata u Siriji, mada nikome nije jasna zavrsnica igre u kojoj se djavo koga znas zamenjuje djavolom koga neznas.Otprilike, sve se svodi na neku ludacku racunicu da je medjusobni rat Siita i Sunita dobar za Izrael jer se obe strane iscrpljuju. Ko se vatrom igra ...
Препоруке:
2
1
35
среда, 05 јун 2013 09:57
Ezel
Za Bilog orla-Po tvojoj uputi procita sam informaciju!tamo stoji jedna bitna recenica-. С-300 никада није учествовао у реалним борбеним дејствима. -Dalje sve za sebe govori!Moram priznat da je dobro imat vojnu enciklopediu!Ali postoje i drugi izvori iformiranja!Nije mi ih servira caca!O ispresecanom tlu i utjecaju na karakteristike sustava-navedenih u propagandnom prospektu-bolje se informiraj!Hrvatska nikad nije dobila kompletan sustav!Ono sto je prikazivano ide u zavaravanje protivnika!Da je imala sigurno bi radio.Bile su takve prilike!Jedan je komentator pomenuo Izrael!Ali ovo je tema o NEISPORUCI sustava S-300 Siriji!Da li mozda mislite da je Izrael sprecia ruse?Ocito imate respekt prema toj zemlji!
Препоруке:
1
5
36
среда, 05 јун 2013 11:14
Smeh&smijeh i tako to
Znate li da se u Istri (a to je nekakav novočakavski) mnoge reči izgovaraju kao u ekavskom. Alkare vraćaš se govoru predaka.
Препоруке:
3
0
37
среда, 05 јун 2013 12:15
EZEL
No vratite se temi!Evo sto porucuju rusi-Глас Русије: Москва очекује разумевање Израела у вези комплекса С-300-Evo ko se pita o isporuci S-300!Pa nije bilo za ocekivat od jedne svetske sile da se tako ponasa!Koga ce rusi pitat ako bi zeljeli srbi da kupe te sustave i nekakve mig-29!?I jos najnovije inacice!
Препоруке:
0
9
38
среда, 05 јун 2013 16:34
volim srbiju
Odlican clanak kao i uvek od g/ jevtica, nego posto je to datost, cek da vidimo kakav to Ezel, prica ovde i komentarise idaje razne bisere pa to je za smeh i necuveno u stvari to je dobro ispravljam se da se vidi koliko Hrvati mrze citaj plase se Rusije i Srbije pogotovo ako i mi dobijemo rakete S-300 sti ne sumnjam. Jedan bolestan covek iz druge zemlje komentarise clanke nasih fantasticnih analiticara i svadja se sa drugim komentatorima treba da poseti neku ustanovu zatvorenog tipa pa tamo neka iznosi svoje misljenje taj ezel. alkar beli orao ili sta je vec.
Препоруке:
4
2
39
среда, 05 јун 2013 16:59
Били Ора - само за Алкара
""Езел.
Нисте добили SUSTAV јер су ваши шверцери наоружања намагарчили вашу Владу, па сте добили DIO SUSTAVA.
Кад се будете бавили СИСТЕМИМА онда ћете имати то што треба. Овако за сада имате само DIO SUSTAVA са којим можете да се сликате.
Ми смо системски одрадили праћком и познати SUSTAVNI
ф-117 је пао код Буђановаца.
И кад већ пишеш латиницу пређи на писмо какво треба, јер се не каже цаца (то је обично тепање за лепу женску особу), него претпостављам да је у питању ћаћа илити отац.
Препоруке:
2
0
40
четвртак, 06 јун 2013 16:52
Hehe evo ga opet:)
Slusajte ljudi daj se manite ovoga, ovaj ne radi za nikoga, ovaj je net zavisnik i totalan bolesnik.
Jel pazite da se u nesto razume pisao bi ozbiljne tehnoloske rasprave, a on se ko pijan(lud) uhvatio za ,,ispresecano zemljiste,,.
Vidite (vi koji ste iole vojna lica) da on nema oset za prostor i teren. Njemu ne moze biti jasno da se radar ne postavlja tako da ,gleda, u neko brdo nego naprotiv. I nema oset sta je koja visina i kako uopste radar radi i ,,vidi,,. Znaci man'te se budale.
Kad ispadne da nema pojma mesa politiku i lupa gluposti kako se Rusija uplasila, a Putin jasno rekao da sistemi idu za Siriju. Pa svako ko se bavi time zna da tako ozbiljna sredstva se ne istovaruju na livadu nego uz njih ide jako obezbedjenje i strucne ekipe. Bas ce Putin javno reci: tamo i tada ga dostavljamo. Prvo se odradi i postane operativno, onda ide u javnost. O uticaju izraela na Rusiju sadasnju je smesno i komentarisati...
Price tipa ,,Svetska zavera,,... gubi smisao pricati uopste...
Препоруке:
2
3
41
четвртак, 06 јун 2013 18:32
EZEL
Vidite (vi koji ste iole vojna lica) da on nema oset za prostor i teren. Njemu ne moze biti jasno da se radar ne postavlja tako da ,gleda, u neko brdo nego naprotiv. I nema oset sta je koja visina i kako uopste radar radi i ,,vidi,,. Znaci man'te se budale. Ne bi se vise javljao da nije ovog komentatora i njegovih uvreda!Covik ocito ne pravi razlike izmedju osmatrackih i nisanskih radara!Takodjer termin ispresecano zemljiste mu je nepoznat pojam!Ne poznaje delove sustava i ne razlikuje maksimalne i realne mogucnosti!Pita bih ga ako ima auto gdje je prikazana brzina 200km/h da li ga je vozio tom brzinom!Neznanje prikrivas prostaklukom!Glupost iznesena je da bi se sustav moga u tajnosti dopremit u Siriju!Ne pozna obavestajno pokrivanje odredjene regije!I na koncu pitabi!Sta mu znaci pojam AGM-88 HARM i ALARM?Divno ako si u nekoj vezi sa VS!
Препоруке:
1
2
42
уторак, 11 јун 2013 00:55
Mario
Ova politika tamo je živa papazjanija. Mislim da ni glavni akteri više nisu sasvim sigurni šta ustvari žele postići.
Što se tiče tih S300/S400 sistema malo se to prebacuje u mitske sfere no treba ostati realan. Sistemi jesu dobri nema sumnje ali po poznatom Morovom zakonu napredak tehnologije se udvostručuje svake 2 godine što ustvari znači da napredak raste geometrijskom progresijom. Za što je donedavno trebalo 10 godina danas se razvije u godinu dana.
Konkretno, ni S300 ni zapadni slični sistemi više nisu aktualni jer rat se više ne vodi avionima već krstarećim projektilima i bespilotnim dronovima koji lete tik iznad zemlje van dometa radara. A valja spomenuti i nove tehnologije koje potpuno stavljaju van koristi i avione i raketne sisteme poput argon helijum lasere na satelitima itd.
U čudnom vremenu živimo. Predviđanja naučnika za slijedećih 30 godina su zaista fantastična ali dosad se poprilično ostvaruju. Srećom mnoga od tih ostvarenja biti će od koristi čovjeku.
Препоруке:
1
0
43
уторак, 11 јун 2013 18:49
DrJelaBisic
Da ostanemo na temi clanka:situacija oko raketa(svih vrsta)je sledeca:Rusi izvestavaju da pobunjenici imaju artiljeriju iPVO.Zapad ili to zna(oni im ih dali)ili nema pojma(verovatno-nisu mogli da to prokrijumcare uSiriju,bez znanjaRusaVerovatno su artiljerija iPVO zarobljeni od Asadovih trupa.Izrael/SAD odbijajuRusko ucesce u mirovnoj misiji na Golanu.Asad"cisti"pobunjenike premaGolanu.Izrael se nasao u situaciji da kusa corbu koju je skuvao:ili ce da pristanu daRusi intervenisu,uvedu mir,i svojim raketama i PVO smire pobunu,ili ce pobunjenici biti gurnuti na Izrael,pa neka oni vide staceSAD spremaju celije u Guantanamu za svoje(nove)(bivse)saveznike-pobinjenike.Ne zaboravimo da su i Talibani i AlKaida bili izum SAD u borbi protiv SSSR-a
Као да смо ово већ читали.
Сваки коментар био би излишан.
Вредело би само још једном прочитати задњи пасус,који каже све.
Дакле,
назад на текст.
Израел не бомбардира. Израел бомбардује.
Ајд кући у Загријеб.
И у чему је уопште проблем са тим С-300. Дречиш к`о Дамјанов Зеленко.Kaj bi rekel да им дају С-400?
А, то вас брине! У праву сте и треба да вас брине ...
@ EZEL
" ... Ali cujem da i srbija ceka ove rakete!?"
А, то вас брине! У праву сте и треба да вас брине ...Ma ne brine!Trebalo brinut one koji se pouzdaju u te rakete!Ali opet podudarnost!Kao i srbija i Sirija ceka nekakve mig-29 aparate!Ja samo tvrdim da bi Asad trebao okoncat ovaj rat!A da te rakete pred ozbiljnijim protivnikom ne mogu ga zastitit!
Naravno da sa pro-zapadnim teroristima samo totalno unistenje dolazi u obzir. Problem je sto do totalnog unistenja nikad ne dodje is CIA stvori i osposobi nove teroriste i posle nekoliko unistenja postojecih terorista. Koliko puta je Jugoslavija unistavala siptarske teroriste i opet su se vracali iz Albanije i Makedonije sa NATO opremom. Ali nista osim totalnog unistenja ne sme biti cilj, bar dok ne propadne Amerika.
Езел, Езел, ђавле.
Честитке!
Слажем се, све ово је већ добро познато, а читали смо и у НСПМ.
Dobro je ako je ,,sluzbeno,, ovde :)
Ja kao kakav takav visoki vojni strucnjak se ne bih usudio da analiziram mogucnosti pojedinih sredstava koje nisam dobro proucio, a oni vec znaju sve o S-300...he he. Cega sve nema na Svetu, zar ne ?)
Vidite koliki je njihov strah, znaju da je rat u Siriji prelomni momenat za dalje medjunarodne odnose i sad su u panici. Znaju padne li zapad, nema vise njih (bukvalno). Mnogo su zla ucinili Srbima, ali ih nisu unistili. Pazite ustase mnogo bolje nego mi znaju kakvi smo. Znaju nesto sto je ovde strogo zabranjeno reci: Srbi su strasni u Osveti. I Srbi uopste nisu ni toliko dobri, ni toliko milostivi. Toga se oni boje, Srba pod jakim vodstvom sto ce istaknuti dve njihove jake osobine: Srbi nisu buntovni, Srbi su rezimlije. Srbi nisu ratnici, Srbi su vojnici odlicni. Strahovita kombinacija, smrtonosna za protivnike. A poznato je da Srbi mogu biti i jako zli....
Ako si poludeo citajuci istinite vesti o Siriji pa shvatio da je poraz zapada (tzv. pobunjenika) toliko STRASAN da svi mediji cute o tome, sta reci... bolesni ste.
Na tvoju zalost Narod Sirije je izabrao sta hoce i pobedjuje. Pukli ste skroz, izgubili skroz (samo kod Al-Qusaira do sada preko 3.000 mrtvih od toga polovina komandosi inostrani)i tek ce poraz u narednim nedeljama i mesecima biti sve tezi i sve gorci.
Uzgred, znas li ti koliko je celokupna ruska PVO (znaci ne samo S-300) nadmocnija od iste zapadne?
Pa niko u vojnim krugovima to i ne pokusava da ospori. PVO je ruska strateska grana, kao sto je Amerikancima Vazduhoplovstvo ili Mornarica. Znaci samo totalni kreten moze da komentarise ovakve ruske sisteme. I ovaj S-300 je najmodernija verzija na koju se nadovezuju i elementi S-400 (domet efektivni 380 km i mnoge druge karakteristike). CRNA SMRT za sve u vazduhu do 30 km visine.
Ne sumnjaj da je najvecim deo stigao u Siriju :))
Izgleda da je celu pricu o S300 vec u Siriji lansirala CIA ili neka druga americka obavestajna sluzba da bi pripremila teren za dalju eskalaciju sukoba u Suriji. Najjaci adut koji je CIA imala je tzv "pogresni-prevod" intervjua koji je Asad dao nekoj arapskoj televiziji. Prosto da se covek smeje koliko gresaka u prevodu ima kad intervjue daju vodje Irana i Sirije. Naravno, nikakve greske nego blatantne i maliciozne lazi.
Dakle dok S300 nisu stigle u Siriju, evropske hulje su pocele otvoreno da salju oruzje teroristima a amerikanci su dovukli F16 i Patriot raketne sisteme sada i u Jordan. Dok se Rusi zamlacuju pricama o mirovnoj konferenciji, Zapadnjaci dovlace vojne efektive u zonu i spremaju ili pritisak ili napad.
Е, овај пут се ствари одвијају другачије - Асада отписали још приjе двиjе године а он још на власти? Флота била у близини Сиријских територијалних вода, па отишла? Ником се не лети у Сиријском ваздушном простору? Зашто? Изгледа негдjе запело?
Vama laicima ne mozemo nista objasniti jer za to treba zavrsena vojna skola tezeg smera (vojin ili pvo). Koliko si gluperda vidi se iz komentara o ispresecanom zemljistu:) Pa ne navodimo protivoklopne nego PVO rakete i naravno radari se pozicioniraju tako da zemljiste ne igra nikakvu ulogu. Naprotiv, takvo tesko zemljiste je odlicno za sakrivanje i manevar elemenata PVO, juzna Srbija bi bila odlicna recimo (ali ne kazete da je CELA Srbija VASA i OKUPIRANA i nikakva ruska tehnika nece stici.
Uostalom novi radare koje imaju sistemi S-300 su maltene Svemoguci, navodjenje poluaktivno odlicno, a tek rakete koje su sa sistema S-400 a mogu se koristiti i sa ovog sistema, imaju aktivno radarsko navodjenje. Skoro ni teoretski se ne mogu ometati, a za 20_25 sec. su Crna Smrt za avion.Dupla Vatrena lopta obuhvata avion i djubre unutra umire polako, sto se cuje i preko radio veze:))
To sto si procitao je skoro vojna tajna. I to ce te proganjati do kraja tvoj mizernog zivota ili do suocavanja sa Srbima, ali to ce ti biti zadnje i konacno. I tebi i vama kao ,,narodu,, izmisljenom vatikanskom u kome svako drugi bukvalno zna koju je slavu slavio i iz kog kraja Srbije ili Crne Gore je dosao u sadasnju rvatsku.
Videces da cesto i ,bajke, znaju biti istinite:)
Ako uporedjujes titoisticku JNA puno ustasa i zapadnih agenata sa nekom srpskom vojskom, veruj da si tolika budala da te ni u tvojoj NDH vojsci ne bi primili. Takva neintelegencija ne prolazi.
Dali 1999 kad je postala srpska vojska je bila neefikasna?
Vojnicki napravili su CUDO.
I ne lupaj o izgubljenim ratovima, jer ratove koje smo mi vodili, niko u evropi se ne bi ni usudio da pomisli da ih vodi. Razlika je u KLASI izmedju nas i ostalih.
I opet nas je najvise i uzeli pola BiH.
Da nam slucajno ne treba siptarsko Kosovo sada?:) vraticemo ga kad nam svirne na pamet za 4 dana
Не каже се смех него SMIJEH.
Били Ора - само за Алкара
""Езел.
Не каже се смех него SMIJEH-Ne znam da li bi me razumio!A i boravak u sredini... Kada nemate sto argumentirano odgovorit onda dobijemo ovakav biser!Ali kao sto se da vidjeti nista od S-300 u Siriji!Tako zbori Putin!Ili moguce ni njemu ne vjerujete!A ocekivani odgovor vojnih eksperta valjda sledi!
Spomenu li Putin negde da nece isporuciti dogovoreno?
Ne, jasno je rekao da ce se drzati dogovora.
Ako vec nije tako, pa ajde... napadnite Siriju :)))
Uradio bi to zapad vec odavno, a ne da gleda kako Asad sa tz. ,,pobunjenicima,, brise podove i ubija ih kao muve.
Nije tvoj problem sto nije isporuceno, nego sto jeste ISPORUCENO i sto se Rusija sve jaca suprostavlja zapadu. A Rusija po Svetu ima mnogo saveznika koje ce pomoci i jacati front protiv zapada. Tu ne spada stbija naravno, koja i ne postoji kao iole slobodna drzava.
Mozda rusku bitnu pomorsku bazu u Tartusu stite molitvom i puskama tandzarama.
Smesan si i bolje sa mani :)))
Уз дужно поштовање немаш појма о тактици.
Какво бре испресецано земљиште, какви бакрачи. Да су се мало спустили обарали би их као крушке.
Узео си од тате стару војну енциклопедију.
Само нека сиђу. Уосталом погледај карактеристике С300. Ево ти учи мало.
http://ruskarec.ru/multimedia/infographics/2013/05/19/protivavionski_raketni_sistem_s-300p_22117.html
Нисте добили SUSTAV јер су ваши шверцери наоружања намагарчили вашу Владу, па сте добили DIO SUSTAVA.
Кад се будете бавили СИСТЕМИМА онда ћете имати то што треба. Овако за сада имате само DIO SUSTAVA са којим можете да се сликате.
Ми смо системски одрадили праћком и познати SUSTAVNI
ф-117 је пао код Буђановаца.
И кад већ пишеш латиницу пређи на писмо какво треба, јер се не каже цаца (то је обично тепање за лепу женску особу), него претпостављам да је у питању ћаћа илити отац.
Jel pazite da se u nesto razume pisao bi ozbiljne tehnoloske rasprave, a on se ko pijan(lud) uhvatio za ,,ispresecano zemljiste,,.
Vidite (vi koji ste iole vojna lica) da on nema oset za prostor i teren. Njemu ne moze biti jasno da se radar ne postavlja tako da ,gleda, u neko brdo nego naprotiv. I nema oset sta je koja visina i kako uopste radar radi i ,,vidi,,. Znaci man'te se budale.
Kad ispadne da nema pojma mesa politiku i lupa gluposti kako se Rusija uplasila, a Putin jasno rekao da sistemi idu za Siriju. Pa svako ko se bavi time zna da tako ozbiljna sredstva se ne istovaruju na livadu nego uz njih ide jako obezbedjenje i strucne ekipe. Bas ce Putin javno reci: tamo i tada ga dostavljamo. Prvo se odradi i postane operativno, onda ide u javnost. O uticaju izraela na Rusiju sadasnju je smesno i komentarisati...
Price tipa ,,Svetska zavera,,... gubi smisao pricati uopste...
Što se tiče tih S300/S400 sistema malo se to prebacuje u mitske sfere no treba ostati realan. Sistemi jesu dobri nema sumnje ali po poznatom Morovom zakonu napredak tehnologije se udvostručuje svake 2 godine što ustvari znači da napredak raste geometrijskom progresijom. Za što je donedavno trebalo 10 godina danas se razvije u godinu dana.
Konkretno, ni S300 ni zapadni slični sistemi više nisu aktualni jer rat se više ne vodi avionima već krstarećim projektilima i bespilotnim dronovima koji lete tik iznad zemlje van dometa radara. A valja spomenuti i nove tehnologije koje potpuno stavljaju van koristi i avione i raketne sisteme poput argon helijum lasere na satelitima itd.
U čudnom vremenu živimo. Predviđanja naučnika za slijedećih 30 godina su zaista fantastična ali dosad se poprilično ostvaruju. Srećom mnoga od tih ostvarenja biti će od koristi čovjeku.