Све је то тачно али нам реците ЗАШТО не уједините све снаге које су против овог коминтерновско-нацистичког клана:елиот,до гола и паја патак!зашто уједињени не рушите/мо овај неонацизам у Србији него држите јалове говоре.Овом Народу је потребан ВОЂА да се сруши РАЈХ који се ствара на светој земљи:нама је потребно јединство и заједништво а не кабинетска прича и екс-катедра реторика!ОТПОР,отпор, барикаде и тамањење вукодлака и вампира, to je jedino recept sve ostalo se uklapa u Velikog Brata i Farmu!
Препоруке:
98
4
2
четвртак, 09 мај 2013 09:59
s
Kako izgleda sprema se odlučujući sukob na Bliskom istoku, a Amerika do početka istog želi da zna do detalja šta je i kako je u njenoj pozadini-Balkanu,Srbiji,KiM. Ili smo sa Amerikom (Srbi) ili sa Rusijom. Nema sredine za Ameriku. Svet je postao bipolaran. Da bi se dovoljno dokazali da smo sa Amerikom, moramo kao dokaz da odsecemo deo tela. Vučić i ekipa to imaju za zadatak. Ne postoji drugo objašnjenje zašto je Americi toliko bitno da rešava formalno pitanje KiM kad je ona tamo apsolutni gospodar. Naravno,kao još jedan od uslova svetskog gospodara za dokazivanje vernosti je i brisanje svih partija kojima je deo tela bitniji od pokornosti i lojalnosti hegemonu.
Препоруке:
77
3
3
четвртак, 09 мај 2013 10:04
Марија
Господин Бакарац замера Вучићу баш оно што и сам чини а то је да врши маркетинг и покушава да својој странци-ДСС удахне живот и да смисао који је она изгубила за вјеки вјеков.
Господине Бакарац ради јалов јер је читава његова као писанија тачна када описује Вучића, али је лицемерна јер покушава да чистим странчарењем без покрића намакне поене ДСС-у. Ко их не зна скупо би их платио. ДСС је показала колико заступа државне интересе и Бакарац вероватно није свесан колико је својих (не)дела ДСС узидала у овај издајнички посао Владе Србије.
У овој нечасној работи са Косовом има минулог рада свих власти у Србији и добар део тог колача замесио је Бакарцов непогрешиви и светли вођа Коштуница.
Препоруке:
24
110
4
четвртак, 09 мај 2013 10:06
anonymous
. Што се мене тиче одбијам да будем Винстон Смит, и да заволим Великог брата, великог Господара. Одбијам да стално носим наочаре, одбијам да читам Макса Вебера, одбијам да се уозбиљим, да склопим прсте и говорим споро, погледа упртог у светлу будућност. Борио сам се и борићу се против сваког култа личности, звала се она Зоран Ђинђић или Александар Вучић.
potpisujem....kao i ceo clanak, britkog i veoma inteligentnog bakareca...
Препоруке:
111
4
5
четвртак, 09 мај 2013 10:07
Marko
Odlican tekst. A. Vucic vise nije stvarna osoba ves PR sumulkrum, simulacija razlicitih marketinskih i bezbednosnih agencija. Ipak, i na zalost on ima veliku popularnost. Narod voli one koji su izdali.
Препоруке:
91
5
6
четвртак, 09 мај 2013 10:15
...
Одличан текст. Уз два минуса и две слепе мрље. Прво што је потпуно и апсолутно некритичан према ДСС-у, мада се то и може донекле разумети. И друго, што се неколико пута оградио како пише у своје лично име и да то није став ДСС-а, ваљда да се Алек не наљути на Воју.
Препоруке:
47
14
7
четвртак, 09 мај 2013 10:26
паја патак
@гаврило: “Све је то тачно али нам реците ЗАШТО не уједините све снаге које су против овог коминтерновско-нацистичког клана:елиот,до гола и паја патак!” . Шта овај хоће да каже када ме ту помиње? Нити познајем онај клан, нити елиота – да и не говоримо и оног до гола - па ма био го, или обучен! Живим мирно у Патковграду и гледам своја посла. А, ако овај Гаврило тако настави да ме опањкава – тужићу га мом ујка Баји Патку , па ће он онда да види!
Препоруке:
38
13
8
четвртак, 09 мај 2013 10:46
Дринко Кончаревић
@ s
Не само ми већ и људи са Истока и са Запада су проучавали, зашто су њихови походи на другу страну пропадали и где. Походи су пропадали на балканској раскрсници којој је средина Србија. Походима су се супротсављали управо Срби. Обзиром да овај пут Америка жели беспрекоран пролаз, сигурно залеђе, мир у позадини, предузела је протеклих двадесетак година све да направи мир на балканској раскрсници. И ми Срби требамо бити паметни па их пустити, нек их ђаво носи. Да су наши преци били паметнији, Европа данас не би постојала овако како изгледа а ни Турака не би било. Међусобно би се побили до искорењивања. Наши преци су се "упетљали, спасили их а ми страдали. Драшковић, једна од марионета по тврдњи Запада, је потписао Уговор са НАТОМ о слободном проазу кроз Србију. Вучић је претерао. Рат не ваља али кад хоће да се туку широко им бојно поље, али што даље од нас и без нас.
Препоруке:
33
3
9
четвртак, 09 мај 2013 10:48
морнар попај
“И овај режим је показао да неће презати од унижавања и уништавања једне много важније институције- заправо једине преостале српске кредибилне институције – Српске православне цркве”. Кредибилност СПЦ је, на жалост, знатно смањена. Сада јој се пружа последња прилика да се оправда – а подсетимо се (историја је учитељица живота) «Конкордатске кризе» из 1937 г. Црква је стала на чело насилно разбијених демонстрација против Конкордата са Ватиканом. Тада је Народна Скупштина са 166 гласова и 129 против ипак изгласала конкордат (тадашњи «Бриселски споразум»). Колико је садашњих посланика гласало «за»? Истог дана је умро и патријарх Варнава. Свети архијерејски синод је донео одлуку о ескомуникацији министара и посланика православне вере, који су гласали за Конкордат и искључени су из цркве, а министрима је забранио присуство на патријарховој сахрани. СПЦ је тада била снажнија; Конкордат није заживео. А где ће бити СПЦ сутра у 12:44 сати? Ипак, Варнавин пример је застрашујући. Живи им се.
Препоруке:
52
1
10
четвртак, 09 мај 2013 10:59
нип
пр.пот.вл. се `одушевљава`, оним што веома мало познаје ?! Зашто не пита немачке протестанте о Хитлеровој "Другој Реформацији " ??? Изрека цара Соломона, да "Гордост иде пред - пропаст", потврдила се и на охолом немачком `супермену` (иберменш ?!) и онима који су га следили - иако је за нацистичке `реформаторе` овај мудри владар, као Јеврејин, био - "неподобан" !? А колико су гордоумне идеје разних немачких `мислилаца` нанеле штете, кроз историју и, на жалост, у другој `форми`, присутне су и у - `евро-унијаћењу` ??!
Препоруке:
17
2
11
четвртак, 09 мај 2013 11:14
@GAVRILO
gavrilo lukavi je tu da podbode malo sa ledja DSS pa pita gde je vodja i sta je sa jedinstvom!
za gavrila pa Kostunica je vodja!!!
a jedinstva ce biti kad svi pridju DSS-u jer sami ne mogu da skupe ni 5000 ljudi ali ti to vec znas gavrilo nego onako mucki sledja!!!
Препоруке:
10
29
12
четвртак, 09 мај 2013 12:08
фристајло
паја патак
Живим мирно у Патковграду и гледам своја посла.
Па, ово је још једна завера- овај пут Дизнијевих јунака против Србије!
Прво Мики Маус, сад Паја патак!
А и Динки-Винки ми је сумњив, иако није Дизнијев; ваљда, нека коалициона завера, шта ли!?
Поздрав, лепо ме насмејасте; духовито.
----
Каже Бакарец- "нећу да читам Вебера и да се уозбиљим".
Значи- тако то функционише!
Читаш Вебера, па се уозбиљиш?
А шта Би читате, Небојша?
Да откријемо те механизме, који креирају однос према стању у политици. Јер, ово јесте интересантан концепт.
Судећи по овоме што пишете- Ви не испуштате епске и јуначке песме старе Србије.
То је сјајна литература; али, врло је опасно само то читати, у данашњем свету.
Зна страшно да скупи визуру, и да човека трајно онеспособи за функционисање у свету у коме живимо.
Јесте Ви морално исправни, и то што причате, држи воду.
Али...
Мојне више ту патетику...
Демоде...
Препоруке:
16
73
13
четвртак, 09 мај 2013 12:11
Благоје
Било би занимљиво изнети податке колико радног стажа ван политике имају Вучић, Дачић и Јовановић Чеда, заједно? Невероватно је то да огроман део посланика имају странке чији лидери се нису доказали у струци, већ још док су били по школама, ушли у политику и одатле не излазе.
Препоруке:
61
0
14
четвртак, 09 мај 2013 13:13
djokica
Gospodine Bakarec,postujem sve sto ste napisali u ovom vasem clanku,tacno je sve sto se tice tog izmisljenog tzv.istrazivanja gosn.vucka,koje iskljuciovo pokazuje povecanje poverenja ovom prevarantu,kao i njegovoj sabraci,daci,miki rakicu-djikiju,ekspertu dinkicu,jednomrecju svima koji sad vladaju i pljackaju i dalje ovaj narod. Prema vuckovom kazivanju rejting DSS-a je u padu,jer mora pobogu brane kosmet od izdaje,a ne bi smeli. Ok je sto se tice vase DSS stranke,ali Bakarec,sta je sa ostalim strankama.Pa dali znate da su sve ove stranke koje prevarant vucko prikazuje uzlaznom linijom su zapravo samo proslost. Znate li vi Bakarec da postoji jos politickih patriotskih stranaka u srbiji,kao sto su dveri(za sada najvise poverenje naroda upravo za njih),SRS,Obraz,Nasi...A sto prevarant vucko ne raspise izbore,kada je toliko samouveren u uspeh. Bakarec,najboljke je za srbiju da se ujedinite sa ovim patriotskim strankama i oterate olos s vlasti. To je jedino resenje,i to silom preko ulice.
Препоруке:
21
2
15
четвртак, 09 мај 2013 14:10
DSS je izrucio...
... Milosevica Hagu, a Srbiju DS-u, oboje u svoje vreme i za sopstveni interes! I to bedno se sklonivsi sa scene, oba puta, da se Srbi ne dosete.
I zato, dosta bre vise vase suplje price.
Препоруке:
24
34
16
четвртак, 09 мај 2013 14:46
Der Untergang
Vladajuća nedićevsko-ljotićevska koalicija oseća da joj se bliži kraj. Šešeljevi fašisti i Miloševićevi nacionalsocijalisti ponašaju se isto kao i njihovi prethodnici: što su Rusi bili bliže Berlinu, to je Gebelsova propaganda bivala radikalnija i luđa.
Препоруке:
21
12
17
четвртак, 09 мај 2013 14:48
Deutschland über alles
Crna trojka - srpski Hitler, Gebels i Gering - uopšte ne moraju da uče nemački da bi se potpuno poistovetili sa svojim idolima...
Препоруке:
24
6
18
четвртак, 09 мај 2013 16:39
ТЕЛЕТАБИС
На моју жалост ја не верујем ни једној парламентарној странки.
Једноставно, јад и беда, пре свега морална и културна а затим економска, која ме окрзужује не дају ми за право да верујем да ови рушитељи, неко већи - неко мањи, али рушитељи могу добро да учине Србији.
Да парафразирам једну НВО - демократску-фашистичку, учините добро Србији и идите са власти.
Препоруке:
13
6
19
четвртак, 09 мај 2013 17:40
лековито
За све има народни лек и народна изрека.
Ова друга:
За добрим коњем прашина се диже.
За лек ћете морати да се потрудите,зато сте у политици.
Препоруке:
11
1
20
четвртак, 09 мај 2013 18:59
Бљузга Курир годи од Б92 и Блица
Таква цензура коментара, не може проћи ни један критички према вучићију. Покушавао сам више пута неће да објаве.
Какав лицемер. Прича о деци, а колико деце са КиМ гура под нож Тачију? Директно на клање.
http://www.kurir-info.rs/komentari/vucic-dosta-je-bilo-zrtvovanja-tude-dece-clanak-781277
Препоруке:
21
1
21
четвртак, 09 мај 2013 20:08
Jasna*@Marija
Bravo Marija na komentaru!Sve ste rekli,zato ste i dobili toliko minusa od ovdasnjih komentatora poznatih po svojoj "objektivnosti".
Препоруке:
8
35
22
четвртак, 09 мај 2013 20:20
Tuljanin
Masna sa zvezdicom opet jaše
Na Tomi-Vučiću-Dačiću
Troglavom atu izdaje
Препоруке:
27
6
23
четвртак, 09 мај 2013 21:21
The Jack
Statistika je matematicka disciplina, sa razvijenim postulatima, metodolgijom i alatima koji znaju biti veoma slozeni i tesko shvatljivi. Koristi se od banalnih do izrazito slozenih namena. Od, recimo ispitivanja klijavosti zrna u poljoprivredi, pa do ispitivanja dogadjaja na kvantnom nivou. Medjutim, i prvoj i drugoj statistickoj akciji zajednicko je da verovatnoca svih dogadjaja ne moze biti veca od 1 (jedinice, ili 100 %)
Ovde, vec na porava dva uzorka - dogadjaja imamo vec 160 % (1.6), a sta je u suprotnosti, i sa I i, sa II Zakonom TD. Zavisi sa koje se strane pristupa problemu: ex nihili (prodavanje magle), ili sveusisavajuce rupe (propasti kojoj srljajuci hodime). Da, laganje se moze naucno dokazati!!
Madutim, 'ajde ti to objasni narodu, da se iz jednog celog, ne moze dobiti 1.5 celoga. Objasni da istovremeno ne mogu, i eliot, i ivica da budu popularni preko 50 %.
Препоруке:
14
1
24
четвртак, 09 мај 2013 21:22
Ivana
Evo, sada cu da ispricam svoje "statisticko" iskustvo, sa listom Politika.
Na naslovnoj strani njihovog izdanja za sredu, 08.05., kao i na pocetnoj strani njihovog elektronskog izdanja, predstavljena je statistika po kojoj je 62% gradjana za popravljanje standarda gradjana po cenu ustupaka na Kosovu, a 26 % nije za ustupke na Kosovu po svaku cenu.
Poslala sam nekoliko komentara koje nisu objavili, iako nisam bila nepristojna, vec sam trazila da se javno kaze ko je radio anketu, na kolikom uzorku, kada. Mislim da je ovo veoma bitna anketa koja utice na javno mnjenje i da ne sme da se desi da je neko prozivoljno "steluje". Nisu mi odgovorili ni na jedan mejl, nisu mi objavili nijedan komentar.
Da li neko iz NSPM moze da trazi ove podatke od lista Politika? Mozda cete imati vise uspeha od mene. Mislim da ovakve "statistike" imaju nesaglediv negativan uticaj i da se mora reagovati.
Препоруке:
24
0
25
четвртак, 09 мај 2013 21:55
Весна Пешић @ Jasna* @Marija
Браво, Јасна*, морамо давати подршку једни другима док Алек не заврши посао.
Препоруке:
19
9
26
четвртак, 09 мај 2013 22:15
Jasna*@Vesna Pesic
Ma ne ja mislim da treba dati podrsku moralnim i intelektualnim gromadama Radeti i Sarovicu,prosto se ne zna koja je veca i koja od njih dvoje uliva vece poverenje, da nas spasu!
Препоруке:
6
28
27
четвртак, 09 мај 2013 22:29
Jasna*@Vesna Pesic
I da ne bude nepravedno zapostavljen podrsku svakako treba dati i prepodobnom Kostunici koji je 5.oktobra predao Srbiju DSu na upravljanje i ucinio zajedno sa njima velika dela.A takodje ne treba u podrsci zaobici ni Otporaske staresine!
Препоруке:
7
26
28
четвртак, 09 мај 2013 22:54
Весна Пешић @ Јасна*
Али Јасна*, не још. То ћемо кад се Алек придружи Бокију (у шетњама по Калемегдану).
Препоруке:
7
4
29
четвртак, 09 мај 2013 22:59
Весна Пешић @ Јасна*
Ма разуме се, Јасна. Па сви петооктобарци дају подршку Алеку и Томи. Коме ће ако неће њима?
Препоруке:
11
5
30
петак, 10 мај 2013 00:02
Aleksandar
Овај пут се обзнањује да је Цесид радио поменуто истраживање за потребе једне „реномиране америчке агенције“
Nista americko ne moze da bude renomirano, da ima bilo kakav kredibilitet jer je sve infiltrirano Cijom. sve sami lazovi. Neverovatno da se jos uvek poneko kod na pali na americki "kredibilitet" NATO-fasist i ovih njihovih slugeranja.
Препоруке:
13
0
31
петак, 10 мај 2013 00:06
@Jasna*
спали сте на то да хвалите своје коментаре написане под другим ником (Марија)
Делим Вашу радост што Слобин изабраник и ученик завршава Слобин посао. Тако је праведно. Уживам док Дачић са ТВ пљује по Милошевићевим "победама", док признаје да је Милошевић изгубио рат и сада он, Милошевићев ученик Дачић, мора то непрестано да нам понавља како би нас дехипнотисао.
ПР Милошевића објављује као премијер Србије да је Милошевић лажов, да је поражен, да је уништио Србију, да је Милошевићева резолуција 1244 безвредна. Вреди то дочекати. Било је лепо и док су се љубакали Тадић и Дачић, кад су склопили споразум о помирењу, сада је лепше. Издајник удара печат на издају свог бившег председника. Баш дирљиво.
Препоруке:
24
4
32
петак, 10 мај 2013 07:25
Diploma ali iz istorije
Тома каже да се незнани јунак борио рптови Хитлера.
Ако је веровати листу "Ало" који има истог власника као "Блиц".
Ово на крају снимка се не види добро д али је збиља тако написао.
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/nikolicev-lapsus-u-spomen-knjizi-neznanom-junaku-foto-video/18450
Препоруке:
8
0
33
петак, 10 мај 2013 17:02
Весна Пешић @ Jasna* @Marija
bravo, podrška i od mene!
Препоруке:
6
3
34
субота, 11 мај 2013 11:24
Bob
Ako je završio sa Veberom, kad vidi naslov ovog teksta Vučko ekspresno počinje sa izučavanjem Aristotelove Metafizike!
Препоруке:
7
1
35
субота, 11 мај 2013 19:38
Najnovija izjava Angele Merkel, šamar u lice vučiću
"Verovatno ćemo u julu sledeće godine pozdraviti Hrvatsku kao 28. članicu Evropske unije.
Tako da, u ovom trenutku nećemo započinjati pregovore sa novim državama o ulasku u EU.
Za to, po našem mišljenju, vreme još nije sazrelo", rekla je Angela Merkel.
Ona je okupljenim poslanicima Bundestaga objasnila razloge ovakvog razmišljanja nemačke vlade prema daljem proširenju Unije.
"Došlo je do promena.
Što se tiče ekonomske i tržišne konkurentnosti danas gledamo malo opreznije nego što smo to radili pre.
Ujedno, detaljno proveravamo kada su u pitanju kandidati za članstvo u EU.
Detaljnije nego ranije, proveravamo da li kandidati ispunjavaju sve zahteve koji su uslov za početak pregovora, sa ciljem primanja u punopravno članstvo.
Mislim da je to ispravno i vrlo potrebno, kako bismo sačuvali i kako bismo mogli živeti na osnovu vrednosti i standarda koji vladaju u Evropi",rekla je Merkel tokom obraćanja Bundestagu uoči sastanka Evropskog veća.
Препоруке:
3
0
36
недеља, 12 мај 2013 04:26
Tuljanin@Vesna Pešić
Molim Vas, objasnite zvezdastoj Jasnoj da treba da se preseli na sajt B-92, ili još bolje E-novina. Naime, tamo joj je mesto. Ako su Alek i Daček "kruna i vrhunac Vašeg političkog rada i nastojanja", potrudite se i oko zvezdaste Jasne. Molim Vas lepo. Iluminišite je i usmerite. Nije uredu da žena (čuj žena!) luta. B-92 i E-novinice će biti na dobitku, a i nama ćete prištedeti mučninu. Unapred zahvalanTuljanin
Препоруке:
12
0
37
недеља, 12 мај 2013 11:28
Грмилко - мој стари афоризам са новим јунаком
Оптимисти тврде да Вучић зна шта ради.
А песимисти се баш тога и плаше
Господине Бакарац ради јалов јер је читава његова као писанија тачна када описује Вучића, али је лицемерна јер покушава да чистим странчарењем без покрића намакне поене ДСС-у. Ко их не зна скупо би их платио. ДСС је показала колико заступа државне интересе и Бакарац вероватно није свесан колико је својих (не)дела ДСС узидала у овај издајнички посао Владе Србије.
У овој нечасној работи са Косовом има минулог рада свих власти у Србији и добар део тог колача замесио је Бакарцов непогрешиви и светли вођа Коштуница.
potpisujem....kao i ceo clanak, britkog i veoma inteligentnog bakareca...
Не само ми већ и људи са Истока и са Запада су проучавали, зашто су њихови походи на другу страну пропадали и где. Походи су пропадали на балканској раскрсници којој је средина Србија. Походима су се супротсављали управо Срби. Обзиром да овај пут Америка жели беспрекоран пролаз, сигурно залеђе, мир у позадини, предузела је протеклих двадесетак година све да направи мир на балканској раскрсници. И ми Срби требамо бити паметни па их пустити, нек их ђаво носи. Да су наши преци били паметнији, Европа данас не би постојала овако како изгледа а ни Турака не би било. Међусобно би се побили до искорењивања. Наши преци су се "упетљали, спасили их а ми страдали. Драшковић, једна од марионета по тврдњи Запада, је потписао Уговор са НАТОМ о слободном проазу кроз Србију. Вучић је претерао. Рат не ваља али кад хоће да се туку широко им бојно поље, али што даље од нас и без нас.
za gavrila pa Kostunica je vodja!!!
a jedinstva ce biti kad svi pridju DSS-u jer sami ne mogu da skupe ni 5000 ljudi ali ti to vec znas gavrilo nego onako mucki sledja!!!
Па, ово је још једна завера- овај пут Дизнијевих јунака против Србије!
Прво Мики Маус, сад Паја патак!
А и Динки-Винки ми је сумњив, иако није Дизнијев; ваљда, нека коалициона завера, шта ли!?
Поздрав, лепо ме насмејасте; духовито.
----
Каже Бакарец- "нећу да читам Вебера и да се уозбиљим".
Значи- тако то функционише!
Читаш Вебера, па се уозбиљиш?
А шта Би читате, Небојша?
Да откријемо те механизме, који креирају однос према стању у политици. Јер, ово јесте интересантан концепт.
Судећи по овоме што пишете- Ви не испуштате епске и јуначке песме старе Србије.
То је сјајна литература; али, врло је опасно само то читати, у данашњем свету.
Зна страшно да скупи визуру, и да човека трајно онеспособи за функционисање у свету у коме живимо.
Јесте Ви морално исправни, и то што причате, држи воду.
Али...
Мојне више ту патетику...
Демоде...
I zato, dosta bre vise vase suplje price.
Једноставно, јад и беда, пре свега морална и културна а затим економска, која ме окрзужује не дају ми за право да верујем да ови рушитељи, неко већи - неко мањи, али рушитељи могу добро да учине Србији.
Да парафразирам једну НВО - демократску-фашистичку, учините добро Србији и идите са власти.
Ова друга:
За добрим коњем прашина се диже.
За лек ћете морати да се потрудите,зато сте у политици.
Какав лицемер. Прича о деци, а колико деце са КиМ гура под нож Тачију? Директно на клање.
http://www.kurir-info.rs/komentari/vucic-dosta-je-bilo-zrtvovanja-tude-dece-clanak-781277
Na Tomi-Vučiću-Dačiću
Troglavom atu izdaje
Ovde, vec na porava dva uzorka - dogadjaja imamo vec 160 % (1.6), a sta je u suprotnosti, i sa I i, sa II Zakonom TD. Zavisi sa koje se strane pristupa problemu: ex nihili (prodavanje magle), ili sveusisavajuce rupe (propasti kojoj srljajuci hodime). Da, laganje se moze naucno dokazati!!
Madutim, 'ajde ti to objasni narodu, da se iz jednog celog, ne moze dobiti 1.5 celoga. Objasni da istovremeno ne mogu, i eliot, i ivica da budu popularni preko 50 %.
Na naslovnoj strani njihovog izdanja za sredu, 08.05., kao i na pocetnoj strani njihovog elektronskog izdanja, predstavljena je statistika po kojoj je 62% gradjana za popravljanje standarda gradjana po cenu ustupaka na Kosovu, a 26 % nije za ustupke na Kosovu po svaku cenu.
Poslala sam nekoliko komentara koje nisu objavili, iako nisam bila nepristojna, vec sam trazila da se javno kaze ko je radio anketu, na kolikom uzorku, kada. Mislim da je ovo veoma bitna anketa koja utice na javno mnjenje i da ne sme da se desi da je neko prozivoljno "steluje". Nisu mi odgovorili ni na jedan mejl, nisu mi objavili nijedan komentar.
Da li neko iz NSPM moze da trazi ove podatke od lista Politika? Mozda cete imati vise uspeha od mene. Mislim da ovakve "statistike" imaju nesaglediv negativan uticaj i da se mora reagovati.
Nista americko ne moze da bude renomirano, da ima bilo kakav kredibilitet jer je sve infiltrirano Cijom. sve sami lazovi. Neverovatno da se jos uvek poneko kod na pali na americki "kredibilitet" NATO-fasist i ovih njihovih slugeranja.
Делим Вашу радост што Слобин изабраник и ученик завршава Слобин посао. Тако је праведно. Уживам док Дачић са ТВ пљује по Милошевићевим "победама", док признаје да је Милошевић изгубио рат и сада он, Милошевићев ученик Дачић, мора то непрестано да нам понавља како би нас дехипнотисао.
ПР Милошевића објављује као премијер Србије да је Милошевић лажов, да је поражен, да је уништио Србију, да је Милошевићева резолуција 1244 безвредна. Вреди то дочекати. Било је лепо и док су се љубакали Тадић и Дачић, кад су склопили споразум о помирењу, сада је лепше. Издајник удара печат на издају свог бившег председника. Баш дирљиво.
Ако је веровати листу "Ало" који има истог власника као "Блиц".
Ово на крају снимка се не види добро д али је збиља тако написао.
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/nikolicev-lapsus-u-spomen-knjizi-neznanom-junaku-foto-video/18450
Tako da, u ovom trenutku nećemo započinjati pregovore sa novim državama o ulasku u EU.
Za to, po našem mišljenju, vreme još nije sazrelo", rekla je Angela Merkel.
Ona je okupljenim poslanicima Bundestaga objasnila razloge ovakvog razmišljanja nemačke vlade prema daljem proširenju Unije.
"Došlo je do promena.
Što se tiče ekonomske i tržišne konkurentnosti danas gledamo malo opreznije nego što smo to radili pre.
Ujedno, detaljno proveravamo kada su u pitanju kandidati za članstvo u EU.
Detaljnije nego ranije, proveravamo da li kandidati ispunjavaju sve zahteve koji su uslov za početak pregovora, sa ciljem primanja u punopravno članstvo.
Mislim da je to ispravno i vrlo potrebno, kako bismo sačuvali i kako bismo mogli živeti na osnovu vrednosti i standarda koji vladaju u Evropi",rekla je Merkel tokom obraćanja Bundestagu uoči sastanka Evropskog veća.
А песимисти се баш тога и плаше