Bombe koje Izrael salje na Siriju, je 100% u DOGOVORU sa Amerikom!!
Izrael PROVOCIRA Siriju, kako bi Sirija odgovorila mozda jednom bombom a -
to ZELI Amerika, jer bi onda imali DOBAR IZGOVOR da udju u Rat sa Sirijom -
pod IZGOVOROM da to cine SAMO da bi "ZASTITILI" Izrael!!!
SAD vec odavno zeli da ISTERA RUSE iz najvece pomorske vojne baze koju Rusi
vec 20g imaju u Siriji.
SAD traze vec odavno nacin da se rese Ruse u toj oblasti, pa su kao prvo i kao
uvek poslali CIA, da pokrene PROTESTE, pa onda da naoruzaju te budale koje
protestvuju a zalice to jednoga dana, onda SAD svakog dana pustaju u medijima kako ASAD bombarduje svoj narod "hemiskim oruzjem", pa posto i to nije dovoljno, sada su pokrenuli Izrael da provocira, kako bi ASAD odgovorio -
a onda AMERIKA IMA SLOBODU DA RADI STA HOCE......kao sto je to radila i
na Balkanu!!!
AMERIKA je NAJVECI ZLOCINAC ovoga sveta!!!
Preporuke:
81
3
2
utorak, 07 maj 2013 15:32
Drinko Končarević
Sirija je samo poslednja linija odbrane Irana. Ameri su zadnjih meseci govorili kako ovo sa Sirijom, treba da se završi. Prema tome nema ni reči o samodbrani Izraela a i Sirijci su se podelili na one koji napadaju i one koji se brane. Bratoubilački rat u koji su ih gurnule velike sile sa zapada zarad svojih interesa. Ništa nisu naučili od istorije. Posle Sirije, rat tek počinje. Otimanje prirodnih bogatstava od Irana i šire biće velika pljačka Istoka. Priča o samoodbrambenim udarima, na žalost samo je "lepak" za naivne pred kojima treba opravdati pljačku.
Preporuke:
65
4
3
utorak, 07 maj 2013 15:53
Leon
Zasto mislite da Izrael nema pravo na samoobranu?Narod koji je pretrpio najvece zlicine i nalazio se na rubu istrebljenja mora naci nacina da se zastiti!Uostalom zasto ne verovat da gadjan konvoj sa raketama koje su namjenjene za ispaljivanje na gradove Izraelja i ubijanje neduznih!Sirija i njihova vlast pokazale su nesposobnost glede uvodjenja reda u zemlji i preti opasnost da se taj nered prelije na Izrael!
Preporuke:
16
93
4
utorak, 07 maj 2013 16:34
majstor i margarita
Petica za Judejce.U Libanu 3 mrtva vojnika , !400 Libanskih civila.Ovi naucili dobro lekciju od fasista.U Siriji 0 judejskih vojnika 300 Sirijskih.Cudan neki odnos.Jedina sreca za drzave oko Judejaca ,sta ovi valjda ne mogu upotrbiti nuklearno oruzje.Valjda.Rusi ni da ih obavjeste da ih ovi napadaju,bar tako izgleda po poginulim.Bilo bi dobro da jedno tri tupoljeva slete u Damaskus.Judejci stiglo vas Longinovo koplje.
Preporuke:
51
3
5
utorak, 07 maj 2013 16:41
volim srbiju
Odlican tekst i tu nemam sta da dodam. Nije mi jasno zasto Rusija cuti i ne pomogne Basaru Al Asadu da se spase zla kao sto je Izrael i njegovog gazde Obame. Inace ce zavrsiti kao Gadafi bojim se.
Preporuke:
49
3
6
utorak, 07 maj 2013 16:50
Leon
utorak, 07 maj 2013 16:34
majstor i margarita
-Svako poredjenje Izraeljskih vojnih snaga sa fasistickom vojskom je neprimjereno!Ovakav omjer gubitaka je odraz superiorne vojne misli Izraeljskog vojnog vocstva naporne i temeljne vojne obuke discipline borbenog iskustva te najmodernijeg naoruzanja uglavnom proizvedenog u Izraelju!Izraelski vojnik se ne boji nikog jer zna da brani sveti mir i opstanak jevrejskoga naroda te njegove drzave!
Preporuke:
9
80
7
utorak, 07 maj 2013 16:53
Goran Jevtović
Svaka čast gospodine Jevtiću!
Detaljno kao sa lica mesta, studiozno, analitički u svakom pogledu.
Preporuke:
44
6
8
utorak, 07 maj 2013 17:06
The Jack
@ Leon
Zasto mislite da Izrael nema pravo na samoobranu?Narod koji je pretrpio najvece zlicine i nalazio se na rubu istrebljenja mora naci nacina da se zastiti!Uostalom zasto ne verovat da gadjan konvoj sa raketama koje su namjenjene za ispaljivanje na gradove Izraelja i ubijanje neduznih!Sirija i njihova vlast pokazale su nesposobnost glede uvodjenja reda u zemlji i preti opasnost da se taj nered prelije na Izrael!
Ima pravo na samoodbranu, ali nema pravo na makijavelizam.
Da bi se opravdala teza o "najvecim zlocinima" za to treba imati dokaze, gde se ne spori zlocin, vec obim zlocina i naplacivanje zrtava ,ali samo traganje za dokazima se etiketira kao antisemitizam.
Izrel (ne Izrailj!!) je svojim 65 -to godisnjim akcijama jasno pokazao ogroman stepen netolerancije prema susedima isto kao sto jevreji pokazuju prema susedima u zemljama u kojima zive, intenzivno namecuci sebe drugima, pa nije cudo kada to nekome dojadi.
Preporuke:
60
4
9
utorak, 07 maj 2013 17:07
posmatrac
Ne bih se sasvim slozio sa omentarom u kojem pise da ja Obama gazda Izraela!Sve su sumnje da je to obrnuto!Izrael sprovodi pravi terorizam!Bombarduje suverene drzave kad mu se prohte!A sve pod maskom da je ugrozen!Pitanje je zasto medjunarodna zajednica to dozvoljava!Ovako izgleda da je Izrael jedna naddrzava!
Preporuke:
46
3
10
utorak, 07 maj 2013 17:23
gavrilo
Previše teksta koji se ponavlja uradio je da ovo sagledavanje situacije u Siriji bude nekako traljavo...sve je tu a opet nije urađeno na pravi način,možda zbog stila koji je preopširan...naravno da se svi čudimo da Rusija ĆUTI pa mi se čini da ćemo uskoro biti svedoci da zaista nije lako onome koga Rusi brane, ipak čini mi se da su se RUSI oprijedijelili da sačekaku zapadne predatore kao nekad pred MOskvom!Debelo griješe ali kako natjerati noja da ne drži glavu u pijesku...
Preporuke:
13
19
11
utorak, 07 maj 2013 19:18
Stradija
Prosečan žitelj SAD-a sigurno nije upoznat s time da i pored ogromnog američkog budžetskog deficita i dr. ek. problema njihova vlada svake godine daje Izraelu više od milijardu dolara samo vojne pomoći.Pa pošto već uzimate tolike pare red je da ponekada nekog i malo bombardujete.
Preporuke:
29
2
12
utorak, 07 maj 2013 19:51
Ernan Kortes
Odgovor na pitanje u naslovu; jesu!
G. Leon, ne vredi odgovarati na ovakve spin-tekstove, koji imaju sasvim jasan cilj da Evropi pokažu da u Srbiji vlada antisemitizam (samo nedostaje neka montirana antijevrejska fotografija mrtve dece, ubijenih starica, silovanih žena i sličnih grozota, čega smo se mi nagledali kada su Srbi bili na tapetu za optužbe). Toga u srpskom narodu nikada nije bilo niti će biti, osim, naravno, kod površnih ljudi, koji ovakve spin-tekstove nazivaju "ozbiljnim i studioznim" analizama.
I nadam se da Izrael u odbrani svoje zemlje i naroda neće popustiti, ili pobeći sa megdana, kao što su kod nas radili g. Milošević, i kao što sad rade njegovi nekadašnji ministri i politički nastavljači, Dačić, Vučić, Nikolić, Vulin...
I - svi na miting u petak!
Preporuke:
16
32
13
utorak, 07 maj 2013 20:22
Deda Djole
Neverovatno je sta sve macka (Izrael) sme da uradi kad joj ledja brani tigar (USA)
Preporuke:
22
4
14
utorak, 07 maj 2013 20:52
SRBIN IZ UVERENjA
Leon, ta tvoja riječ "GLEDE" te otkrila."GLEDE" , eh sad "GLEDE" brani Izrael i "pravo jevrejskog naroda" da tiraniše cijeli svijet.Pa ako ste tako "ZAGOVORNICI PRAVA JEVREJSKOG NARODA" zašto to "GLEDE" ne napraviste u "ČIJEPOJ VAŠOJ", već ste "GLEDE" "riješili jevrejsko pitanje na sličan ili identičan način kako ste "RIJEŠILI SRPSKO PITANjE".."GLEDE", LICIMJERNO "GLEDE"...
Preporuke:
27
3
15
utorak, 07 maj 2013 21:01
SRBIN IZ UVERENjA
Imao sam nekoliko puta susret sa čovjekom iz Beogradom, jednim od organizatora OPTPORA SLOBODANU MILOŠEVIĆU.Taj mi je čovjek rekao da su "OTPOR" finansirali amerikanci.Čovjeku je ime SVETO.Dovoljno SVETO.
Da se Milošević nije povukao na miran način bili su spremni za mnogo više...Amerikanci ne bi odustali...
Preporuke:
22
2
16
utorak, 07 maj 2013 21:56
SRBIN IZ UVERENjA
Po prirodi nisam čovjek od fanatizma i ne razmišljam na taj način.Ali svi vjerovatno postavljaju pitanje koji je interes Amerikancima i Izraelu da pomažu radikalnim islmistima (mudžahidinima) u ratu protiv sekularnog i socijalističkog režima u Siriji (protiv Bašara Al Asada, socijaliste i lidera socijalističke BASS partije, baš kao što su bili lideri socijalističkih BASS partija Sadam Husein i Muamer El Gadafi).
Postavljam sebi pitanje, jer ne nalazim razumna odgovor, pa kad nemam logičan odgovor idem na teren fanatizma i pomišljam možda Amerikanci i Izraelci žele da se ostvari PROROČANSTVO IZ SVETIH RELIGIJSKIH KNjIGA o velikom ratu....O smaku svijeta...Nakon što islamisti zavladaju ovi (amerikanci i izraelci) će pokrenuti SVJETSKI RAT PROTIV NjIH...i ostvarit će se proročanstvo.....
Preporuke:
17
3
17
utorak, 07 maj 2013 22:50
micky
Naravno da se brani, ej. Pa jel to nije nedavno rekao Obama bre.
Preporuke:
7
1
18
utorak, 07 maj 2013 23:03
M
Izgleda da su Rusi ipak pripretili, bar tako kažu na Debka Fajls sajtu
Dobar tekst. Stvari nisu tako jednostavne, a rasprave o tome gdje su Izraelci i na čijoj strani vode u ćorsokak.
Ako je Leon na strani Izraela, a Srbin iz Uvjerenja ne vjeruje u poštene namjere Izraela, mogu samo reći da su obojica u pravu. Naime, ako se sjetimo rata u Bosni, sjetićemo se da je bila upotrijebljena vrhunska marketinška kompanija u Americi kako bi smislila načine da okrene javno mnjenje Izraela protiv njima tradicionalno prijateljskih Srba.
Dakle, Izrael kao takav ima legitimno pravo na odbranu, ali nema pravo da bezpogovorno vjeruje svojim saveznicima, posebno kada oni čine zločine i uništavaju cijele države. Izrael mora biti pravedan u svom stavu i postupanju, u suprotnom će sasvim izgubiti povjerenje i kod onih koji ga tretiraju prijateljski. Počinjem vjerovati da je to jedan medijski način na koji Njemačka opravdava svoju genocidnu prošlost prema Jevrejima.
Preporuke:
20
4
20
utorak, 07 maj 2013 23:40
fristajlo
Leon
Sirija i njihova vlast pokazale su nesposobnost glede uvodjenja reda u zemlji i preti opasnost da se taj nered prelije na Izrael!
Ovim stvarno vređate inteligenciju ovdašnjih čitalaca!
pa, ako je tako- što niste, u cilju uvođenja reda u Siriji pomogli režimu da zavede red, nego opleli po vojnim ciljevima?
A?
Niko normalan ne osporava pravo Izraela da postoji. No, kada se ponašate tako, kako se ponašate, mnogima dajete za pravo da takvu misao počne da prihvata. Te američke trikove o "preventivnim udarima" više nikom ne možete da podvaljujete, to je i suviše providno.
Svi znaju šta pokušavate sa Sirijom; isto, što ste napravili sa Irakom, Libijom i mnogima ranije.
Pre ili kasnije- to će vam se strahovito olupati o glavu; no, tada Vas niko neće žaliti, kao kad ste stradali od nacista, ni krivi, ni dužni.
Jer, posle ovakvih napada ste i krivi- i dužni.
Za sada, ta doktrina funkcioniše; a bar vi znate da ni jedna ne funkcioniše večno. Vrlo opasnu igru igrate.
Preporuke:
30
3
21
sreda, 08 maj 2013 00:16
Peter RV
@Dijaspora Minhen
"Bombe koje Izrael salje na Siriju, je 100% u DOGOVORU sa Amerikom!!"
Pogresno.
Nikakav dogovor nije potreban jer Amerikom upravljaju americki jevreji i to gvozdenom rukom, kroz njihove mnogobrojne organizacije. Ko ovo ne shvati nikad nece nista razumjet o stavu Amerike po bilo kojem pitanju.
Samo jedan primjer ce bit dovoljan dokaz.
Americki Kongres ustaje na noge 29 puta da odusevljeno aplaudira Natanjahu kad im ovaj drzi govor o hitnoj potrebi da se bombarduje Iran.
Obama je uplaseni mali mis koji dozna sto su Izraelci uradili, preko novina. Zato mu treba vremena da sazna sto mu je dozvoljeno kao reakcija.
Jedini nacin da se razumiju americki cudni ludacki postupci, je da se shvati da su Amerika i Izrael dva lica iste kovanice. Sve analize koje ovo ne uzmu u obzir nijesu vrijedne ni papira na kojemu su napisane.
Preporuke:
15
9
22
sreda, 08 maj 2013 02:01
SERBON
Jasno je da se zapad unervozio,vreme prolazi,trosi se na milione dolara,nema rezultata a njihove placenicke horde na bojnom polju gube od regularne Asadove vojske!To je zapravo razlog za vazdusnu agresiju Izraela ma Siruju!Zapad pokusava da napravi ravnotezu snaga na terenu ili jos bolje da postigne preimucstvo u odnosu na Asada.Ovaj slucaj nema nikakve veze sa zastitom Izraela jer je Asad trenutno u teskoj situaciji vodi neizvesnu bitku i sigurno da mu ne pada na pamet da bas sada provocira Izrael ili Tursku.Tacno je da Izrael ima superiornu tehnologiju u regionu ali je to vise rezultat bezrezervne Americke podrske svom kljucnom savezniku u regionu a u nesto manjoj meri je Izrael razvio i sopstvenu tehnologiju.Ipak,resursi Izraela su ograniceni a tu je i faktor premale teritorije.Na duze staze iran ce postati ozbiljna glavobolja za sve zapadne saveznike na bliskom istoku imajuci u vidu Iranske potencijale i pretenzije.
Preporuke:
20
0
23
sreda, 08 maj 2013 09:08
Rodoljub
Kao što sam već naveo pre nekoliko dana u komentaru drugog članka, SAD će upotrebiti Izrael i/ili Tursku zajedno sa Saudi Arabijom kao neposredne izvršioce, a SAD će obavljati logističko obaveštajni posao. Međutim, kako vreme ističe(u smislu zacrtanog plana SAD da usposatvi marionetsku vladu u Siriji) to će se pojačavati delovanje na terenu sve do onog trenutka dok se ne oceni da SAD mora intervenisati (pre svega avijacijom, najverovatnije bez legalizovanja takve akcije). Kako svaki rat troši resurse i kako je pitanje pobede u ratu takođe i pitanje količine trošenja istih u smislu ko se brže istroši, očigledno je da sa sadašnjim stanjem resursa, predsednik Asad ne može da parira udruženoj zločinačkoj akciji SAD sa svojim saveznicima. Međutim, ukoliko se u tu jednačinu uključi Iran (jutros pročitah da se regrutuju ljudi u Iranu) onda se rat produžava i što se više bude produžavao SAD će biti sve bliže odluci da direktno učestvuje u tom ratu. Ali, onog trenutka kada SAD krenu...
Preporuke:
14
0
24
sreda, 08 maj 2013 09:27
Rodoljub
...po onome što predosećam i razmišljam odgovor Rusije će biti istovetan, tj. krenuće prvo u indirektnu pa direktnu konfrontaciju sa SAD. Mislim da će Turska u situaciji koja se sve više bude komplikovala, pokušati da ostvari neke svoje ciljeve, a to je rešavanje pitanja Kurda (koje će pokušati jednom za svagda svesti na nebitan činilac), kao i pitanje tertorijalnih pretenzija prema Grčkoj (ostrva). Pre nego što se krene sa opkoljavanjem i uništenje Rusije u sadašnjem obliku, pozadina budućeg fronta sa Rusijom mora biti očišćena (Sirija, Iran, te Srbija koja je već neutralizovana dovođenjem na vlast poslušnika i propagandno-psihološkim delovanjem na stanovništvo i na čijoj teritoriji su instalirane značajne vojne snage koje će u slučaju potrebe intervenisati do Beograda).
Preporuke:
11
1
25
sreda, 08 maj 2013 10:23
Stanić Milan
Pozicioniranje "velikih igrača" na Bliskom Istoku je u funkciji borbe za naftna i gasna polja zaokruživanjem američke sfere utjecaja - bolje reći njihovih multinacionalnih kompanija.U tom smislu koordiniraju se akcije Izraela i USA.Izrael je 1967.poveo agresivni rat protiv arapskih zemalja radi Golanske visoravni i snabdevanja države sa pitkom vodom,uz teritorijalnu ekspanziju politikom doseljavanja i prevaranja palestinske zemlje u svoj posjed.Izrael nikada nije osuđen od strane SB UN radi činjenice, da su Ameri uvek ulagali veto.Sada je Turskoj dat zadatak od strane NATO alijanse da razbije Asadov režim,metodom plaćeničke gradske gerile("psi rata" iz arapskih zemalja koji su na "platnom spisku" bogatih),specijalnim ratom i terorističkim aktima koristeći najprljavije metode,uključivo i korištenje bo.Zašto se Rusi drže pasivno?Malo je "ulaznih" podataka da bi se mogao razumeti njih stav.Međutim,kako stvari sad stoje Sirija(ipak) nije Libija.
Preporuke:
11
2
26
sreda, 08 maj 2013 10:28
Dekadent
U tekstu na više mesta provejava stav da se Izrael direktno stavio na stranu pobunjenika, što nije tačno; stavili su se isključivo na svoju stranu (a oružanim snagama Sirije 100 vojnika van stroja sigurno neće oslabiti borbene mogućnosti). Jednostavno, samo su iskoristili haos, pronašli „pukotinu“ i uništili rakete namenjene Hizbullahu. Da su stavljali na stranu pobunjenika, akcija bi bila šira (i dublja) i ne bi ciljali nekakvo skladište, nego valjda komandna mesta i trupe na terenu!
A u vezi sa O/U, on se koristi za zrna protivoklopne municije a kako bi im se povećala prodorna moć, a ne za avio-bombe i rakete. Da nisu možda „pečurka“ i „zemljotres“ upravo posledica eksplozije uništenih raketa koje su „u tranzitu“ a namenjene su Hizbullahu?!
Preporuke:
8
8
27
sreda, 08 maj 2013 12:04
posmatrac
sreda, 08 maj 2013 10:28
Dekadent
Vase razmisljanje da se Izrael nije stavio na stranu terorista je potpuno pogresno ako ne i zlonamerno!Vas zakljucak da je dokaz izraelskog nemesanja na strani terorista ogranicen vazdusni udar zaista vredja inteligenciju citaoca NSPM!Upravo je to taktika koju koristi Izrael da bi prikrijo navodnu neutralnost!Da je Izrael duboko umesan u razaranje Sirije govore i izvestaji o otkrivanju spijunske opreme u blizini baze koju koristi i Rusija! Tu su i brojne zaplene Izraelske opreme kod terorista!Naravno da je i obavestajno pokrivanje i dostavljanje podataka bandama vazan cinilac pomoci Izraela!Simptomaticno je i to da ovakvi napadi na Siriju dolaze uvek kada Sirijska vojska preuzme inicijativu u eliminisanju terorista!Znaci moglo bi se zakljuciti da teroristi imaju vazdusnu podrsku Izraela ali ujednoj suptilnoj ogranicenoj formi!Za vas broj od nekoliko stotina poginulih na Sirijskoj strani ne znaci mnogo!Dovoljan je i jedan ubijen od strane Izraela!
Preporuke:
11
2
28
sreda, 08 maj 2013 12:26
posmatrac
Za-Dekadent-Jos jedna neistina u vasem komentaru je da se osiromasen uranijum koristi samo za punjenje protivoklopne municije!Vojni stručnjaci su početkom sedamdesetih godina počeli da ugrađuju osiromašeni uranijum u zrna i vrhove konvencionalnih, nenuklearnih projektila, granata i metaka.Takodje koristi se i na bombama za razaranje ukopanih bunkera i skladista!Na zalost ucinak municije projektila i bombi OBOGACENIH sa OSIROMASENIM uranjumom imacemo prilike da pratimo narednih vekova na ovim prostorima!Njih nam je 1999 darivao SAD-NATO!Onoliku eksploziju nisu izazvale bombe odnosno raketni projektili sami po sebi vec je to rezultat eksplozije u skladistu Sirijske vojske!I da pitam!Ako su ciljevi bile samo rakete Hezbolaha zasto su gadjani objekti za smestaj ljudstva Sirijske vojske!
Preporuke:
10
2
29
sreda, 08 maj 2013 15:10
Stanić Milan 2
Izrael je vrlo specifična zemlja,adekvatna svojoj društvenoj filozofiji na koje je bazirano i društveno uređenje. Malo je poznato, da je to jedna od retkih zemalja koja nema Ustav,nego za donošenje zakonskih akata služi fundamentalistički religijski nauk i običajne norme.Jevrejska religija je prva ukazala na jednakost ljudi pred Bogom,postavljanjem teorije o Mesiji kao izbavitelja ljudi od ovozemaljskih nedaća.Specifični nacionalizam fundiran kroz cionistički pokret uokviren( u novijoj istoriji) Baselskim kongresom 1897.koji spaja dvije ideje:
a) da se odmah formira jevrejska država i
b) da se pitanje jevrejskog naroda u celini reši politički.Ova dva pitanja su osnov strategijskog delovanja jevrejske države.Što se tiče upotrebe tzv.projektila sa "osiromašenim uranijumom" mora se znati da to oružje spada u arsenal nuklearnog i da su posledice isto takve kao i upotreba atomske bombe.(naravno manje snage,ali sa katastrofalnim posledicama po ljude,floru i faunu.)
Preporuke:
9
1
30
sreda, 08 maj 2013 16:14
Peter RV
@Φιλοσοφία
"Naime, ako se sjetimo rata u Bosni, sjetićemo se da je bila upotrijebljena vrhunska marketinška kompanija u Americi kako bi smislila načine da okrene javno mnjenje Izraela protiv njima tradicionalno prijateljskih Srba"
Vrlo naivno bacat krivicu na neke nebulozne 'marketinske kompanije' , a izostavit da je skoro sva jevrejska elita u Americi ustala jednoglasno da demonizira Srbe i zahtijeva da se bombarduju. Ovdje se treba pitat zasto, umjesto opravdavat Natanjahu-ov, i njihov stav za agresiju na Srbe. Bacajuci krivicu na neki 'marketing' je krajnje naivno.
Srbi su bili demonizirani u skladu sa jevrejskom politikom saveza sa Turskom, koja ne krije svoje pretenzije na Balkan. Ondasnje prijateljstvo jevreja (koje se sad obnavlja na stetu Sirije)sa Turcima je potrebno kao nasusni hleb Izraelu za opstanak.
'Tradicionalno prijateljstvo' prema Srbima se pokazalo jedino u narodima koji su protestvovali protiv agresije na Srbe. Izrael nikako nije jedan od tih- nasuprot!
Preporuke:
13
3
31
sreda, 08 maj 2013 17:29
posmatrac
sreda, 08 maj 2013 16:14
Peter RV-Da pravo pitanje zasto je Izrael i jevrejski lobi bio za bombardovanje Srbije 1999!Takodje sire gledano zasto uopste Izrael vodi ovakvu agresivnu spoljnu politiku zacinjenu vojnom akcijom u pojedinim momentima kao sto je slucaj sa Sirijom! Da li je prava istina radi kontrolisanog haosa?Ili se mozda moze reci da se interesi Izraela prostiru mnogo dalje od regiona?Otkud se na celu opozicije u Rusiji nalaze Ruski jevreji?
Preporuke:
9
2
32
sreda, 08 maj 2013 18:57
Peter RV
@posmatrac
Zasto su Izrael i jevrejski "lobby" (isuvise blaga rijec za jednu paralelnu upravu Amerike) bili za agresiju na Srbe, trebalo da bude jasno svima koji imaju oci- i zele da vide. Strateski interes Izraela i Turske je zahtijevao zrtve (Srbija, Sirija)
Razlog ovakve agresivne politike Izraela je, slazem se sa vama, kontrolisani haos poslije obaranja zakletih neprijatelja (Gadafi,Sadam, Asad, Ahmadinedjad)koji mu ne dozvoljavaju supremaciju nad Sr.Istokom. Interesi Izraela, iz istog razloga, se prostiru mnogo dalje od regiona. Slabljenje Rusije i Putina je imperativ da ova bezumna politika donese neki plod .Otud na celu opozicije u Rusiji -Ruski jevreji.
Preporuke:
11
1
33
sreda, 08 maj 2013 19:37
gile
Možda malo drukčije?da nije ovo samo proba sirijske (ruske?)PVO.Prva je bila turski F-4!Proba se, da ne bude iznenađenja.Možda je i zato sirijski odgovor mlak?Sve opcije su u igri!
Preporuke:
6
1
34
sreda, 08 maj 2013 23:09
DrJelaBisic
Bliskoistocni sukob je najduzi rat u novoj istoriji,Jos uvek ga premasuje stogodisnji rat(Engleska-Francuska)Protestantsko-katolicki ratovi uNemackoj u vreme reformacije trajali su"samo"30g.Iran je velika i bogata drzava(velika teritorija,mnogo stanovnika,razvijena industruja(i vojnom)i poljoprivreda)On je na"meti"jos od obaranja Shaha(posebna prica)Posto ih je strah da se upuste u rusenjeIrana,SAD(gurnut od straneIzraela)rashchishchava okolo,pa je dosao red i na SirijuKao sto se zna(odIIsv r)da je vojna doktrina SAD"bombarduj,pa sidji na zemlju"tako se zna i da su(bas na BlIstoku)saveznici SAD orijentalne despotije,a neprijatelji sekularne drzaveZato ne cudi sto su i uLibiji,i Siriji(I Egiptu,Tunisu)savezniciSAD islamski militanti(dzihadisti),i to salafisti-ekstrem ekstremaA cudi me da niko ne primecuje da Rusija ne moze da protestvuje sto Izrael bombardujeSiriju-pa te 2 drzave su(jos uvek)zvanicno u ratu!
Preporuke:
5
2
35
sreda, 08 maj 2013 23:37
Poizdrav iz Tel Aviv
Izrailj ima pravo da se brani,voljeli neki ili ne
Preporuke:
6
9
36
sreda, 08 maj 2013 23:53
DrJelaBisic
Po BlIstoku,vec skoro zvanicno,kruze nove karte Sirije(kao sto su kruzile i karte Iraka(na 3 dela-Kurdistan,sunitski i juzni shiitski deo)iSArabije)Sirija se deli na 5 delova:SeveroistocniKurdski,Juzni jordanski,istocni-sjedinjen sa pustinjskim delom zapIraka,severozapadniTurski(?tu je i cuveni Tartus)i centralni oko Damaska.Golan,naravno,ostaje u Izraelu,moguce je jedino prosirenje preko granice na Kuneitri(od67.)Zivi bili pa videli sta ce od ovoga biti.Ruski stav je jasan(a i pridruzeni kineski)A Libija i njen odnos sa Rusijom je neuporedivo drugaciji:Libija se uvek drzala"treceg puta"od nesvrstanosti pa na dalje,dok nije skrenula na jasan prozapadni put,kada joj je oprosten Lokerbi.Od tada Brat Pukovnik(Bog da mu dusu prosti!)bio je vidjen gost,narocito u VB i Italiji,a i FrancuskojBas ove zemlje su ih bombardovaleTaman kad je poceo da sapuce da je finansirao predizborne kampanje Sarkozija,Blera i Berluskonija(sto,naravno,nije dozvoljeno)zato je i pao
Preporuke:
7
2
37
četvrtak, 09 maj 2013 15:47
posmatrac
Za Tel-Aviv-Hronika
Izrael upozorio SAD da Rusija planira da proda oružje Siriji
četvrtak, 09. maj 2013. -Ako Izrael stvarno nije umesan u sukobu i ne stoji iza terorista sta mu smeta naoruzavanje Sirije?Ako Izrael ima pravo da se braniZasto ne bi imala i Sirija?
Preporuke:
9
1
38
četvrtak, 09 maj 2013 21:29
Φιλοσοφία
@Peter Vi tretirate Izrael kao a priori zao. Nije geopolitika šahovska tabla, mada bi Zbignjev Bžežinski želio tako da je vidi. Nije sve crno i bijelo. Kako vi objašnjavate izuzetno dobre veze Izraela i Rusije? Odakle vam ideja da su jevrejski lobiji u Americi isto što i jevrejski narod u Izraelu? Lobiji u Americi često nose ovaj nacionalni epitet, ali zapravo imaju isključivo elitistički stav koji podrazumjeva interes samo nekoliko porodica, a ne uvijek i cijele nacije.
Preporuke:
6
4
39
četvrtak, 09 maj 2013 23:16
DrJelaBisic
Odredjivati odnos SAD/Izrael ili Rusija/Izrael sa pozicije da li je Izrael zao(?)ili ne je greska(da li je zao ako je proruski?)Odnos Izraela sa SAD i sa Rusijom vidi se iz ponasanja ove 3 drzave na svetskoj sceniDa li je ikada zabelezeno u istoriji UN da SAD nisu stavile veto na neku rezoluciju koja je kritikovala Izrael?Kakvo je stanje sa istim vetom kada je u pitanju Rusija i odluke UN koje se ticu Izraela?Praksa pokazuje o cemu se radiKoliku pomoc daje Rusija Izraelu?Ne vidim nista lose u specijalnom odnosu SAD i Izraela.Valjda je to njihov medjusobni problemNe vidim nista lose ni u specijalnom odnosu Jevrejske zajednice(ne volim ruznu rec lobi-znaci na engleskom predsoblje)u SAD(ili bilo kojoj drugoj drzavi)sa Izraelom,kao njihovopm zemljom maticomCinjenica jeste da se SAD vrlo trude oko IzraelaNa cemu im(oboma)treba cestitati
Preporuke:
5
1
40
petak, 10 maj 2013 00:16
Peter RV
Oh- @Φιλοσοφία- vi pojma nemate sto se desava u Americi. Necu vam ponavljat moje komentare jer bi vam dosadjivao- a i samom sebi. Moracete da se obrazujete sami. Kad se nadjem pred 'tabula rasa', osjecam se nemocan. Izvinite.
Preporuke:
5
5
41
petak, 10 maj 2013 11:22
Φιλοσοφία
@Peter Pristojan, sa taktom kao i uvijek. Amerika, to je cijeli svijet. Ostali se ne broje...
Izrael PROVOCIRA Siriju, kako bi Sirija odgovorila mozda jednom bombom a -
to ZELI Amerika, jer bi onda imali DOBAR IZGOVOR da udju u Rat sa Sirijom -
pod IZGOVOROM da to cine SAMO da bi "ZASTITILI" Izrael!!!
SAD vec odavno zeli da ISTERA RUSE iz najvece pomorske vojne baze koju Rusi
vec 20g imaju u Siriji.
SAD traze vec odavno nacin da se rese Ruse u toj oblasti, pa su kao prvo i kao
uvek poslali CIA, da pokrene PROTESTE, pa onda da naoruzaju te budale koje
protestvuju a zalice to jednoga dana, onda SAD svakog dana pustaju u medijima kako ASAD bombarduje svoj narod "hemiskim oruzjem", pa posto i to nije dovoljno, sada su pokrenuli Izrael da provocira, kako bi ASAD odgovorio -
a onda AMERIKA IMA SLOBODU DA RADI STA HOCE......kao sto je to radila i
na Balkanu!!!
AMERIKA je NAJVECI ZLOCINAC ovoga sveta!!!
majstor i margarita
-Svako poredjenje Izraeljskih vojnih snaga sa fasistickom vojskom je neprimjereno!Ovakav omjer gubitaka je odraz superiorne vojne misli Izraeljskog vojnog vocstva naporne i temeljne vojne obuke discipline borbenog iskustva te najmodernijeg naoruzanja uglavnom proizvedenog u Izraelju!Izraelski vojnik se ne boji nikog jer zna da brani sveti mir i opstanak jevrejskoga naroda te njegove drzave!
Detaljno kao sa lica mesta, studiozno, analitički u svakom pogledu.
Ima pravo na samoodbranu, ali nema pravo na makijavelizam.
Da bi se opravdala teza o "najvecim zlocinima" za to treba imati dokaze, gde se ne spori zlocin, vec obim zlocina i naplacivanje zrtava ,ali samo traganje za dokazima se etiketira kao antisemitizam.
Izrel (ne Izrailj!!) je svojim 65 -to godisnjim akcijama jasno pokazao ogroman stepen netolerancije prema susedima isto kao sto jevreji pokazuju prema susedima u zemljama u kojima zive, intenzivno namecuci sebe drugima, pa nije cudo kada to nekome dojadi.
G. Leon, ne vredi odgovarati na ovakve spin-tekstove, koji imaju sasvim jasan cilj da Evropi pokažu da u Srbiji vlada antisemitizam (samo nedostaje neka montirana antijevrejska fotografija mrtve dece, ubijenih starica, silovanih žena i sličnih grozota, čega smo se mi nagledali kada su Srbi bili na tapetu za optužbe). Toga u srpskom narodu nikada nije bilo niti će biti, osim, naravno, kod površnih ljudi, koji ovakve spin-tekstove nazivaju "ozbiljnim i studioznim" analizama.
I nadam se da Izrael u odbrani svoje zemlje i naroda neće popustiti, ili pobeći sa megdana, kao što su kod nas radili g. Milošević, i kao što sad rade njegovi nekadašnji ministri i politički nastavljači, Dačić, Vučić, Nikolić, Vulin...
I - svi na miting u petak!
Da se Milošević nije povukao na miran način bili su spremni za mnogo više...Amerikanci ne bi odustali...
Postavljam sebi pitanje, jer ne nalazim razumna odgovor, pa kad nemam logičan odgovor idem na teren fanatizma i pomišljam možda Amerikanci i Izraelci žele da se ostvari PROROČANSTVO IZ SVETIH RELIGIJSKIH KNjIGA o velikom ratu....O smaku svijeta...Nakon što islamisti zavladaju ovi (amerikanci i izraelci) će pokrenuti SVJETSKI RAT PROTIV NjIH...i ostvarit će se proročanstvo.....
http://www.debka.com/article/22957/US-to-arm-Syrian-rebels-Putin%E2%80%99s-rebuke-Chinese-%E2%80%9Cpeace-plan%E2%80%9D-mar-Netanyahu%E2%80%99s-Chinese-trip-
Ako je Leon na strani Izraela, a Srbin iz Uvjerenja ne vjeruje u poštene namjere Izraela, mogu samo reći da su obojica u pravu. Naime, ako se sjetimo rata u Bosni, sjetićemo se da je bila upotrijebljena vrhunska marketinška kompanija u Americi kako bi smislila načine da okrene javno mnjenje Izraela protiv njima tradicionalno prijateljskih Srba.
Dakle, Izrael kao takav ima legitimno pravo na odbranu, ali nema pravo da bezpogovorno vjeruje svojim saveznicima, posebno kada oni čine zločine i uništavaju cijele države. Izrael mora biti pravedan u svom stavu i postupanju, u suprotnom će sasvim izgubiti povjerenje i kod onih koji ga tretiraju prijateljski. Počinjem vjerovati da je to jedan medijski način na koji Njemačka opravdava svoju genocidnu prošlost prema Jevrejima.
Ovim stvarno vređate inteligenciju ovdašnjih čitalaca!
pa, ako je tako- što niste, u cilju uvođenja reda u Siriji pomogli režimu da zavede red, nego opleli po vojnim ciljevima?
A?
Niko normalan ne osporava pravo Izraela da postoji. No, kada se ponašate tako, kako se ponašate, mnogima dajete za pravo da takvu misao počne da prihvata. Te američke trikove o "preventivnim udarima" više nikom ne možete da podvaljujete, to je i suviše providno.
Svi znaju šta pokušavate sa Sirijom; isto, što ste napravili sa Irakom, Libijom i mnogima ranije.
Pre ili kasnije- to će vam se strahovito olupati o glavu; no, tada Vas niko neće žaliti, kao kad ste stradali od nacista, ni krivi, ni dužni.
Jer, posle ovakvih napada ste i krivi- i dužni.
Za sada, ta doktrina funkcioniše; a bar vi znate da ni jedna ne funkcioniše večno. Vrlo opasnu igru igrate.
"Bombe koje Izrael salje na Siriju, je 100% u DOGOVORU sa Amerikom!!"
Pogresno.
Nikakav dogovor nije potreban jer Amerikom upravljaju americki jevreji i to gvozdenom rukom, kroz njihove mnogobrojne organizacije. Ko ovo ne shvati nikad nece nista razumjet o stavu Amerike po bilo kojem pitanju.
Samo jedan primjer ce bit dovoljan dokaz.
Americki Kongres ustaje na noge 29 puta da odusevljeno aplaudira Natanjahu kad im ovaj drzi govor o hitnoj potrebi da se bombarduje Iran.
Obama je uplaseni mali mis koji dozna sto su Izraelci uradili, preko novina. Zato mu treba vremena da sazna sto mu je dozvoljeno kao reakcija.
Jedini nacin da se razumiju americki cudni ludacki postupci, je da se shvati da su Amerika i Izrael dva lica iste kovanice. Sve analize koje ovo ne uzmu u obzir nijesu vrijedne ni papira na kojemu su napisane.
A u vezi sa O/U, on se koristi za zrna protivoklopne municije a kako bi im se povećala prodorna moć, a ne za avio-bombe i rakete. Da nisu možda „pečurka“ i „zemljotres“ upravo posledica eksplozije uništenih raketa koje su „u tranzitu“ a namenjene su Hizbullahu?!
Dekadent
Vase razmisljanje da se Izrael nije stavio na stranu terorista je potpuno pogresno ako ne i zlonamerno!Vas zakljucak da je dokaz izraelskog nemesanja na strani terorista ogranicen vazdusni udar zaista vredja inteligenciju citaoca NSPM!Upravo je to taktika koju koristi Izrael da bi prikrijo navodnu neutralnost!Da je Izrael duboko umesan u razaranje Sirije govore i izvestaji o otkrivanju spijunske opreme u blizini baze koju koristi i Rusija! Tu su i brojne zaplene Izraelske opreme kod terorista!Naravno da je i obavestajno pokrivanje i dostavljanje podataka bandama vazan cinilac pomoci Izraela!Simptomaticno je i to da ovakvi napadi na Siriju dolaze uvek kada Sirijska vojska preuzme inicijativu u eliminisanju terorista!Znaci moglo bi se zakljuciti da teroristi imaju vazdusnu podrsku Izraela ali ujednoj suptilnoj ogranicenoj formi!Za vas broj od nekoliko stotina poginulih na Sirijskoj strani ne znaci mnogo!Dovoljan je i jedan ubijen od strane Izraela!
a) da se odmah formira jevrejska država i
b) da se pitanje jevrejskog naroda u celini reši politički.Ova dva pitanja su osnov strategijskog delovanja jevrejske države.Što se tiče upotrebe tzv.projektila sa "osiromašenim uranijumom" mora se znati da to oružje spada u arsenal nuklearnog i da su posledice isto takve kao i upotreba atomske bombe.(naravno manje snage,ali sa katastrofalnim posledicama po ljude,floru i faunu.)
"Naime, ako se sjetimo rata u Bosni, sjetićemo se da je bila upotrijebljena vrhunska marketinška kompanija u Americi kako bi smislila načine da okrene javno mnjenje Izraela protiv njima tradicionalno prijateljskih Srba"
Vrlo naivno bacat krivicu na neke nebulozne 'marketinske kompanije' , a izostavit da je skoro sva jevrejska elita u Americi ustala jednoglasno da demonizira Srbe i zahtijeva da se bombarduju. Ovdje se treba pitat zasto, umjesto opravdavat Natanjahu-ov, i njihov stav za agresiju na Srbe. Bacajuci krivicu na neki 'marketing' je krajnje naivno.
Srbi su bili demonizirani u skladu sa jevrejskom politikom saveza sa Turskom, koja ne krije svoje pretenzije na Balkan. Ondasnje prijateljstvo jevreja (koje se sad obnavlja na stetu Sirije)sa Turcima je potrebno kao nasusni hleb Izraelu za opstanak.
'Tradicionalno prijateljstvo' prema Srbima se pokazalo jedino u narodima koji su protestvovali protiv agresije na Srbe. Izrael nikako nije jedan od tih- nasuprot!
Peter RV-Da pravo pitanje zasto je Izrael i jevrejski lobi bio za bombardovanje Srbije 1999!Takodje sire gledano zasto uopste Izrael vodi ovakvu agresivnu spoljnu politiku zacinjenu vojnom akcijom u pojedinim momentima kao sto je slucaj sa Sirijom! Da li je prava istina radi kontrolisanog haosa?Ili se mozda moze reci da se interesi Izraela prostiru mnogo dalje od regiona?Otkud se na celu opozicije u Rusiji nalaze Ruski jevreji?
Zasto su Izrael i jevrejski "lobby" (isuvise blaga rijec za jednu paralelnu upravu Amerike) bili za agresiju na Srbe, trebalo da bude jasno svima koji imaju oci- i zele da vide. Strateski interes Izraela i Turske je zahtijevao zrtve (Srbija, Sirija)
Razlog ovakve agresivne politike Izraela je, slazem se sa vama, kontrolisani haos poslije obaranja zakletih neprijatelja (Gadafi,Sadam, Asad, Ahmadinedjad)koji mu ne dozvoljavaju supremaciju nad Sr.Istokom. Interesi Izraela, iz istog razloga, se prostiru mnogo dalje od regiona. Slabljenje Rusije i Putina je imperativ da ova bezumna politika donese neki plod .Otud na celu opozicije u Rusiji -Ruski jevreji.
Izrael upozorio SAD da Rusija planira da proda oružje Siriji
četvrtak, 09. maj 2013. -Ako Izrael stvarno nije umesan u sukobu i ne stoji iza terorista sta mu smeta naoruzavanje Sirije?Ako Izrael ima pravo da se braniZasto ne bi imala i Sirija?