"... ко год да буде, таквога нека разори Господ Бог и спомен његов од земље и из књига живота нека избрисан буде (...)и од свих светих и праведних да је проклет (...)и од богодарованог ми венца да буде проклет и завезан. Амин!
Наша дужност према прецима и потомцима је да их зауставимо!А знамо ко су.
Препоруке:
106
2
2
уторак, 23 април 2013 10:18
anonymous
jedno znam sigurno, ne bih voleo da sam u kozi onih ljudi koji mogu da se pronadju u ovom izuzetnom clanku...
Препоруке:
114
0
3
уторак, 23 април 2013 10:19
marlon
moj najdublji naklon.
Препоруке:
93
3
4
уторак, 23 април 2013 10:32
НД
И свршено је- мађијском мером
И потписано злаћаним пером
И прослављено господским пиром
И српска пропаст зове се миром.
Ј. Ј. Змај, поводом Берлинског конгреса
Препоруке:
122
3
5
уторак, 23 април 2013 10:33
Марија
Свака част, свака реч је на месту!
Препоруке:
79
1
6
уторак, 23 април 2013 10:37
Србин
Текст изванредан, поучан за сва времена.
Да ли ће српски идиотски издајници, јер издајници могу бити само идиоти, ПРОЧИТАТИ ОВАЈ ТЕКСТ?
Није нам утеха, нити ће бити утеха нашим потомцима, што ће издајници и њихови, мозгова испраних, пратиоци, бИТИ ПРОКЛЕТИ И ДА ЋЕ ПРОКЛЕТСТВО НОСИТИ КАО НЕПОДНОШЉИВУ РАНУ ЦЕЛОГ ЖИВОТА. Издајници ће на крају "спас" потражити у перверзији, која хара "уређеним НАТО Западом", и са перверзијама и оргијама ће се опијати као безнадежни алкохоличари и дрогераши.
МОРАМО СЕ БУНИТИ, МОРАМО СЕ БОРИТИ ПРОТИВ УСА ЕУ НАТО МОНСТРУМА У СРБИЈИ. У НАТО "УРЕЂЕНОМ ЦАРСТВУ" КОЈИ НАМ НА СИЛУ НАМЕЋУ, ЖИВОТ ЈЕ БАУЉАЊЕ И НЕ ВРЕДИ НИЧЕМУ.
Препоруке:
80
1
7
уторак, 23 април 2013 10:47
Grobar NK
Majo, kao i uvijek sjajno. I ja se nadam da nas ima mnogo vise nego sto ovi anesteziolozi misle.
Препоруке:
74
1
8
уторак, 23 април 2013 11:00
гаврило
Дијете моје, Бог нека Ти да махове јер Бог само храбре помаже, зато нас је и мало, мало али храбрих и смјелих!
Препоруке:
76
1
9
уторак, 23 април 2013 11:02
Шаран
Похвале г-ђи-ђици Радонић за објављене текстове.
Чудно је што је већина коментатора(и моја маленкост) предвидела догађаје који су уследили и који ће уследити, а да то нико није схватио за озбиљно, и да се наставља логика боље лечити него спречити.
Не плаши ме фенсерај што пијуцка кафу по делти и ушћу којима је до нације, вере и државе стало ко до лањског снега. Тога је било и биће. Урадили су нешто горе, створили су велику параноју код "обичних" људи спајањем неспојивог(жути+црвени), пресвлачењем великонационалиста у велеевропејце и издајнике(снс). Парола "све је могуће" говори о тој параноји, чији негативни ефекти су трајни и сежу у недоглед.
Временом стаћемо "под једну крушку", али не физички, већ духовно, што му дође на исто. Причаће се био једном један народ чије име носимо, а у нама од њега ништа није остало.
Препоруке:
55
3
10
уторак, 23 април 2013 11:14
Радовић
Само нека неко оним јадним Србима са КиМ јаве да су их "браћа" продала да би летовала у Алањи, јела Сегединску саламу и носила маркирану гардеробу...Нека знају и нека се окану "матице" и "мајке" и нека се боре за себе и своје сами...
А нека неко каже нама јаднима Србима из централне Србије да, иако смо продали браћу, углавном нећемо летовати у Алањи, јести Сегединску саламу и носити маркирану гардеробу...
Нека неко викне да је све ЛАЖ..неко ко се чује мало боље и гласније од нас најјаднијих, којима су КиМ отели и продали, а које не занимају ни Алања и Сегедин...Јер ЛАЖ јесте!!!
Препоруке:
56
2
11
уторак, 23 април 2013 11:17
Робеспијер
Они верују да је људски живот само оно што постоји од рођења до смрти
Гледасмо Риста Радовића како рида када је умро патријарх. Што се није радовао његовом пресељењу на боље место.
''не живи човек само од хлеба, већ и од сваке речи која излази из уста Божијих''
Нека ауторка текста ово објасни посетиоцима народних кухиња, просцима на улицама, незапосленим људима, бескућницима... и осталим невољницима. Можда их и нахрани њеним речима.
већина је ипак била ''на другој страни улице''
Није тачно, већина Срба је увек била на страни слободе, братства, једнакости... свега супротног од религијског мрака који им се сада нуди као алтернатива. А и Немањићи на које се ауторка позива, су све време шуровали са Западом да сруше Византију. Зашто о томе ауторка не пише? Толико им је био ''мрзак'', да је цар Душан, био грађанин Млетачке Р.
И нека ауторка не трпа слобисте у исти кош са разноразним назадњацима, јер очито не зна о њему ништа.
Препоруке:
12
101
12
уторак, 23 април 2013 11:24
Робеспијер
@ НД
Зашто сте прецвикали Змаја и нисте довршили песму и рекли на кога се односи?
Потпун текст је следећи:
''И свршено је - маћијском мером
И потписано злаћаним пером,
И прослављено господским пиром
И српска пропаст зове се миром.
И црвак нема коме би с’ вајко,
Хвала ти, хвала, српска немајко!''
Када је рекао ''српска немајко'', мислио је на Русију, односно, њено држање у Сан Стефану и Берлину.
И за овај Споразум са Албанцима, можемо рећи Русији ''хвала ти, хвала, српска немајко''.
Препоруке:
17
88
13
уторак, 23 април 2013 11:31
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Пут је тек почео, и никако се не може рећи да је само би.мислим да ће тога пута издаје и капитулације бити још, а разлог за моју увјереност даје ми изјава капитуланта Дачића, дата на линку:
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/region/dacic-sada-ce-pritisnuti-i-bosanske-srbe-da-pristanu-na-promjene-dejtona
под насловом:Дачић: Сада ће притиснути и босанске Србе да пристану на промјене Дејтона
Премијер Србије Ивица Дачић изјавио је да ће се након парафирања споразума о нормализацији односа између Београда и Приштине извршити притисак на Србе у Републици Српској да пристану на ревизију Дејтонског мировног споразума, преноси дописник агенције Анадолија.
Анадолија прва сазна за српске издаје и капитулације и то јој сами Срби попут Дачића кажу првој...
Препоруке:
51
1
14
уторак, 23 април 2013 11:34
Дебели ђозлуци
"...али ни једни ни други не знају последице. Не знам их ни ја, али знам да неће бити онако како мисле сви који од петка славе и певају."
Паааа, прва од последица нове колонијалне или, ако хоћете, окупационе власти ће сигурно бити погоршање укупног материјалног стања окупираног друштва и пљачка свих природних ресурса. Као што је било за време претходна два рата. А где су ту онда ти изласци у кафиће и трошкарење по моловима, које спомиње ауторка као начин садашњег живота тих који славе потпис и "договор"... Много кратковидан тај њихов рачун ... Бојим се да ће нас све опаке последице брзо стићи, нећемо се ни окренути! А онда ће друштвањце да се присети да је могло и другачије. Да је било мозга.
Препоруке:
46
1
15
уторак, 23 април 2013 11:38
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Значи бит ће још издаја и капитулација, није само Космет у питању и друго је..
"Пре 700 година Србија је била стара Србија, Косово, Рашка, али данас је сувише мало Срба на тим просторима. Данас су стратешки и државни интереси Србије на неким другим просторима. Напримјер, у Босни и Херцеговини живи више од милион Срба. Сљедећа ствар ће бити притисак на Републику Српску. Биће притисци да се ревидира Дејтонски споразум. Па није нама Косово једино питање којим требамо да се бавимо”, казао је Дачић за Радио телевизију Србије (РТС).
Препоруке:
37
2
16
уторак, 23 април 2013 11:45
Miroslav
Hvala Gospodu Bogu što mi podari razum da mogu da osjetim ljepotu ovog teksta. Hvala Gospodu Bogu što mi podari razum da ne pređem na stranu izgubljenih duša i prokletnika označenih od kraljeva mojih i časnih predaka.
Препоруке:
54
1
17
уторак, 23 април 2013 11:52
маре.
Постоји Масловљева хијерархија потреба која све објашњава. Он је дефинисао пет група потреба од најниже до највише. То су : физиолошке потребе : храна,вода,ваздух..,потребе са сигурношћу : сталан посао,породица,сугроност,здравље..,потребе за припадношћу :пријатељство,породица,уважавање..,потребе за уважавањем : самопоштовање,успех,поштовање других,признање својих успеха,потребе за самоостварењем : моралност,кративност,мањак предсрасуда..Пошто народ у Србији муку мучи са основим животним потребама до КиМ им је једино стало у емотивном смислу,ако је њихова егстисенција угрожена што је чињеница није им то питање живтно,јер кроз њихове фрижидере дува промаја. Са друге стране ови који су "снашли" на разне легалне/начине имају друхих проблема као што су "где потрошити паре". Једна од већих илизија је то да су су Срби патриоте и родољуби,у суштини су титоисти и Југослевени. Толики смо родољуби да кад се запуцало милиони људи отворено дезертирало "преко баре".
Препоруке:
28
2
18
уторак, 23 април 2013 11:53
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Смиља Аврамов, експерт за међународно право:
- Не гледам благонаклоно на изјаве државног врха које су следиле након потписивања споразума у Бриселу. Споразумом је погажена резолуција, али и Устав Србије. Како Влада може да закључује споразум са делом своје сопствене територије? Ни са правне тачке гледишта потписивање споразума није логично јер Резолуција 1244 Србији гарантује територијални интегритет...
Препоруке:
52
1
19
уторак, 23 април 2013 11:59
маре.
И тако патриоте запалише "преко баре" 90-тих и онда кад падне Крајина које је остављена да се брани са људима чији је просек година био 55 свима чудно,и дођемо до поразне чињенице да на 120,000 Хрвата РСК брани 30,000 пензионера,велики јуначки српски народ како да не! Брука и срамота.
Препоруке:
13
30
20
уторак, 23 април 2013 12:00
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Сљедећа ствар ће бити притисак на Републику Српску. Биће притисци да се ревидира Дејтонски споразум. Па није нама Косово једино питање којим требамо да се бавимо”, казао је Дачић за Радио телевизију Србије (РТС).
Порука Србима из Републике Српске и БиХ!
Срби схватите крајње озбиљно ове моје поруке и коментаре.Редакција НСПМ која прати све моје коментаре јако добро зна да сам писао о овоме да ће се настојати одрадити.Писао сам и о Додиковом скором политичком поразу.Да је истина види се и из реаговања америчког амбасадора Патрика Муна, на линку:
Срби тражите пријатеље и савезнике, јер нећете моћи сами када вјетрови јаку поново почну пухати.
Треба вам јако упориште и савезништво у српским муслиманима.
Препоруке:
37
1
21
уторак, 23 април 2013 12:16
MJ
Таленат је; нешто неопипљиво, неухватљиво, нешто што не може да се дефинише, да се измери, упореди, да се стекне, научи, таленат је нешто што није од овог света. Како приземно и ништавно делују коментари људи који се не слажу са темом, идејом или стилом дивног, пре свега својом истинитошћу која му и даје ту уметничку димензију, Мајиног текста. Како су несрећни људи који немају таленат, а презиру оне који га имају и покушавају рационално и логично да негирају истину и лепоту.
Препоруке:
40
1
22
уторак, 23 април 2013 12:18
AntiNWO
"Све што могу да кажем, јесте да ће се јако изненадити, биће им тако да неће имати времена ни Фарму да гледају."
Тачно тако, ствар је у томе да се не ради о једноставно опортунистима, материјалистима, хедонистима и онима којима мисле да се из свега да начинити некакав "deal", него о наивчинама који кукају о празном фрижидеру а не схватају да ће све ово бити "bad deal" после којег ће остати и без фрижидера. Рекао бих да је све то великим делом последица лаке Холивудске забаве (а заправо ради се вешто изведеном испирању мозга). Алуминијум којим нас посипају и наркоманско конзумирање антидепресива и аналгетика (а заправо дрога промена свести) чини људе још сенилнијим.
Препоруке:
37
0
23
уторак, 23 април 2013 12:26
...
Robespjeru. Imam utisak da ste suviše inteligentni da biste bukvalno shvatali neke stvari. A ako to činite da drugoga,na primer,autorku teksta načinite smešnom, postigli ste suprotan efekat.
Препоруке:
44
5
24
уторак, 23 април 2013 12:31
Лариса
@Робеспјер
На први поглед необично, узевши у обзир ваша политичка уверења, да сте за ник узели презиме франц. револуционара, познатог по крволочном тамањењу полит. неистомишљеника. Али, онда увиђам да , у ствари, и није необично. Јер иза ,,узвишених" и надасве, патетичних ода ,,новом добу, једнакости, демократији, љубави" итд., блаблатрућ, крије се, као и обично, супротност, мржња, бес, ароганција. И наравно, као и већину атеиста, води вас самољубље и неспособност разумевања свега што вам није блиско. Наравно да се човек не храни само хлебом, уосталом и у доба када је настала та реченица, било је сиромашних и понижених тушта итма. Духова вертикала је оно што нас одваја од животиња. Да није тако, давно бисмо изумрли у слепој борби за опстанак.И наравно да је хлеб неопходан, па реченица не гласи ,,не једите хлеба", већ упозорава да је и духовна храна једнако битна за самоодржање.
Препоруке:
50
11
25
уторак, 23 април 2013 12:35
Milutin
Kao i toliko puta do sada, Srbija, nesposobna da živi realni, današnji život (jer za to nema društvenog ni intelektaulnog kapaciteta) ona se okreće iracionalnome, prošlome, izvanzemaljskom. I onda se pita zašto nitko ne želi živjeti sa Srbijom i zašto je nabjednija (po svim parametrima - društvenim, ekonomskim, intelektualnim, demografskim) zemlja Evrope.
Препоруке:
4
56
26
уторак, 23 април 2013 12:39
Лариса
А шта рећи за приземни коментар о преосвештеном владики Амфилохију. Када би неко ваш отишао и трајно се преселио на, рецимо Н.Зеланд или Ускршња острва,а тамо га чека живот у богатству и срећи, али знате да га више никада нећете видети, ја верујем, да ви, ето, не бисте осећали нимало туге нити сузу пустили. Толико лицемерства и мржње у неком коментару одавно не видех. Владика је плакао јер је човек и јер више у овом животу неће видети некога ко му је значио много.И тачно, Срби су били на страни добра, и у томе их је њихова вера држала. Иначе би сви, ништа лакше, примили ислам и били повлаштени у Турској империји, или прешли на католичанство и опет имали привилегије. Да ли је комунизам био лишен злочина и неправде, да ли је атеизам Запада сметао да убијају ирачку децу, да ли је човек у атеизму заиста срећан и безбрижа. Или је и тај ваш РАДИКАЛНИ атеизам само још један вид верског фанатизма.
Препоруке:
51
4
27
уторак, 23 април 2013 12:43
Мирослав Анђелковић
Мајо, анђеле бели, Ти си Божји изасланик!
Штета што Бог није послао једног оваквог изасланика и Српској Православној Цркви, да јој напише Саопштење!
Но, Божја се не оспорава!
Препоруке:
31
2
28
уторак, 23 април 2013 12:51
Tekst za antologiju
Do danas sam mislio da posle Ive Andrića neču pročitati ništa lepše, niti će biti autora koji tako majstorski ume da ispriča istinu. Ovaj tekst zaslužuje da uđe u antologiju.Istina iskazana s najvećom spisateljskom veštinom. Zaista, kako posle ovakvog teksta deluju bledo, neuko i siromašno razna saopštenja stranaka i intervjui političara koji vrte dvadesetak uvek istih reči.Usto, neistinitih i netačnih.
Препоруке:
40
1
29
уторак, 23 април 2013 12:53
јелена поповић
Ја бих Вас само замолила да погледате на јутјубу о чему говори проф.др. Јован Деретић!
Препоруке:
19
3
30
уторак, 23 април 2013 13:01
Хришћанин
Хвала Вам Мајо на дивном тексту. Богу хвала, има нас много који овако размишљамо и само је питање дана када ће се остатак анестезираних Срба и Српкиња пробудити из дубоког сна и одбацити амове и ланце. Наша је света дужност да деци нашој обезбедимо живот достојан човека, а не да их свесно гурнемо у чељуст душмана српских. Поздрав Маји, читаоцима и редакцији НСПМ.
Препоруке:
37
1
31
уторак, 23 април 2013 13:02
Rado
I uz ovaj tekst, kao i uz prethodni "Zašto smo vas lagali" od 30. marta, iste reči pohvale i ohrabrenje da nastavite u oba "smera" (pisanje i sinovi)
Препоруке:
34
0
32
уторак, 23 април 2013 13:17
Дино Зоранић
Читам и плачем.
Спас Србије је на Истоку!
Догодине у Призрену!
Препоруке:
28
0
33
уторак, 23 април 2013 13:24
Tomic
Hvala na ovakvom tekstu!!!!!
Препоруке:
20
1
34
уторак, 23 април 2013 13:25
Робеспијер
@ Лариса
Духова вертикала је оно што нас одваја од животиња
Духовна вертикала међу људима треба да буде наука, уметност, култура, тј. све оне ствари које зближавају људе, које им откривају њихову природну повезаност. Религија је одавно престала да буде духовна вертикала, јер је постигла да се људи између себе убијају, мрзе и прогањају. У томе је и предност западне цивилизације, што су њени припадници успели да остваре повезаност на световним основама разума и рационалности. Религија је само приватна ствар, те неком Французу католику, данас не пада на памет да изговори како је Француз протестант мање Француз, издајник и сл. и обрнуто. Док код нас, од религиозних фанатика, заговорника теократије, ћете чути све најгоре и најгрђе о неистомишљеницима, са којима би се и физички разрачунавали. Политичка заједница је јака онолико колико успе да својим начелима обједини што више својих грађана. Очигледно је да српска, начелима које проповеда ауторка, то не може.
Препоруке:
10
41
35
уторак, 23 април 2013 13:41
Робеспијер
@ Лариса
Срби су били на страни добра, и у томе их је њихова вера држала
Да се њихова вера питала, и даље би били себри и отроци, као у доба Немањића, који би служили господарима. Но, како је племство побијено или се разбежало по свету, остало је свештенство да влада, над бедним, обесправљеним сељаштвом, које је дојучерашње световне српске господаре заменило турским. А како је владало, најбоље нам сведочи Доситеј Обрадовић у ''Животу и прикљученијима''. Но, српски народ, како то рекох једном коментатору недавно, има урођени осећај за унутрашњу слободу, коју је могао наћи само на Западу и коју су му пренели управо они Срби који су успели да се упознају са идејама модерне, засноване на просветитељству. Зато Срби, први међу неразвијеним народима, стављају у Устав (који је тековина Запада), одредбу да роб постаје слободан ступивши на тло Србије. Тога нема у Русији, на коју се позивате, чије сељаштво је у ропском статусу. Религија је Србе, само коштала главе.
Препоруке:
10
37
36
уторак, 23 април 2013 13:45
Predrag
Draga nasa sestro,Srpkinjo hvala ti na ovom divnom clanku.
Ima nas mnogo vise nego sto Imperija pretpostavlja I to onih jakih i nepokolebljivih.
Doci ce I nase vreme da povratimo sve sto nam je , na genocidu, oteto.
I tada cemo slaviti sa verom u Boga i krst casni.
Препоруке:
27
0
37
уторак, 23 април 2013 13:48
Ф-16
Хвала! Изванредан текст. Штета што га само мали број Срба може разумети. 70 година атеизма је оставило трага. Верујмо у Бога! Он нас сигурно неће напустити.
Препоруке:
24
4
38
уторак, 23 април 2013 13:58
телетабис
Еј, Робеспијер, шта си данас конзумирао????
Препоруке:
27
7
39
уторак, 23 април 2013 13:58
Давид Новаковић@Лариса
Да ли и кроз Качавенду пролази та ''духовна вертикала''?
Препоруке:
13
31
40
уторак, 23 април 2013 14:16
Давид Новаковић
Ко је ближи Христовој поруци, они који позивају на једнакост и слободу међу људима или они који их позивају да живе у покорности обећавајући им ''царства небекса'', док са друге стране сами не оскудевају у оном што фали њиховим поданицима?
Зар нису ти који ћуте и који се покоравају јачем управо они који не оспоравају религијске ауторитете и догме, предствљајући их као неупитне истине? Многи од најсуровијих експлоататора су били окорели верници који су сматрали да је њихов положај у хијерархији Богом дат.
По чему то материјалисти или редукционисти имају мање алтрузима, добра и човекољубља од верника? Зар не вреднују свој и туђи живот више они који сматрају да је овај кратак период на Земљи све што постоји?
Ако погледате, већина грађана ове земље су православци, црква је најпоштованија институција, они деле тај ваш ''узвишени'' систем вредности, па где су били јуче да подрже свој народ на Косову?
Препоруке:
10
24
41
уторак, 23 април 2013 14:21
Давид Новаковић
Да не говоримо да је ауторка ставила знак једнакости између филозофског тј. научног материјализма и појма материјализма који се користи у колоквијалном смислу.
Препоруке:
11
23
42
уторак, 23 април 2013 14:34
Лариса
@Робеспјер
Шта сте ново рекли осим понављених напада на религију, посебно СПЦ. Дакле, ако су ,,култура" итд.,темељи људске повезаности, објасните ми како то да су и народи исте вере,сличне културне или историјске матрице, такође ратовали међусобно, како то да тај ,,просвећени" Запад са много ,,хуманости, љубави и просвећености" и дан данас убија и пљачка како пожели, како то да је тај исти ЗАПАД био извориште разних ,,напредних" покрета, као што су нацизам, фашизам, расизам, логори. Да ли је колонијалистичко цеђење небројених коконија такође производ њихове ,,просвећености и човекољубља"? Да ли су еугнику смислили на Истоку или на Западу? Како то да том ,,човекољубивом" Западу ни најмање не смета С.Арабија са њеним шеријатским провођењем закона, док му је православље трн у оку? Спајањем неолиберализма и тобоже левичарских идеја, колико год то било неприродно, на први поглед, добили смо нову религију, далеко мање толерантну од сваке ,,старе", атеисте инквизиторе.
Препоруке:
27
5
43
уторак, 23 април 2013 14:45
The Tao of Groove
ако је живот пука биолошка и физиолошка појава у којој треба уживати и која траје само кроз продужење врсте
Da li se moze i ovo tvrditi za Srbe kojima je abortus, ne dakle preventivna kontracepcija, sredstvo "par excellence" u napretku. Dakle, nije njima za vecinu ni do potomstva, a ne do istorije. Zatucanost i neprosvecenost je preovladavajuca. Zaslauga za to je svakako skolski sistem i ideoloska praznina koji se dirigovano namecu generacijama. Pogledajte Borisa Tadica, prototipa danasnjeg Srbina. Za njim su posli mnogi, jer nepismenost je vrlina. A roditelji mu akademici, dakle instruktori u Titovom rezimu koji se odrzao do danas.
Препоруке:
21
1
44
уторак, 23 април 2013 14:45
Мирослав Анђелковић
@Робеспјеру и Давиду,
да утврде градиво!!!
Био је то дуг и тежак пут саткан од отимања и рушења манастира, цркава и црквених имања, терорисања, застрашивања, убијања, пљачки, паљевина, силовања, није то тако лако као што неки мисле. Требало је бити одлучан, на све спреман, веровати у циљ, тражити савезнике и на земљи и у паклу и преко мора ако треба, лагати, клеветати, измишљати, глуматати, трговати људима, наркотицима, органима, трпети братство и јединство, продавати семенке и кикирики уз снисходљив поглед, размножавати се неуморно, синхронизовано на један миг бацати камење на све српско, пљувати у ветробране кола, исијавати мржњом неуморно, ратовати са српском војском и полицијом, правити терористичке нападе, раскопавати гробове и разбацивати кости, пењати се на високе куполе цркава и ломити крстове – зар је то било лако и зар је кратко трајало?
Препоруке:
32
5
45
уторак, 23 април 2013 14:50
Лариса
И још само нешто, јер ова расправа нема сврху, наравно да је ноторна лаж да су људи било када ЗАИСТА ратовали због и ради вере. Као што ни Јелена није била разлог за тројански рат, ни вера никада није циљ. Циљ је увек и само моћ, влас, новац, сировине, богатство. Зар неко мисли да су нацисти мрзели Јевреје због тога што су ови разапели Христа? Сам врх нацистичког покрета и партије су чинили или атеисти или заљубљеници у стару германску митологију или поклоници окултизма. Сам Химлер је био ватрени антихришћанин, у осталом, хиљадњ свештеника је страдало у логорима или бивало убијано од стране нациста.Данас је на Западу вера потиснута, комерцијализована,све је више атеиста. Али,човек осећа потребу да ИПАК верује. Зато цвета астрологија, УФОлогија, паганизам,болесно обожавање музичких и филмских звезда, и изнад свега, обожавање самога себе, као врховног божанства. Каква ,,једнакост, правда, љубав" тога у свету без БОга не може бити.
Препоруке:
32
4
46
уторак, 23 април 2013 14:50
Виктор Ларин
Одлично! С мером, али непоколебљиво, баш како и треба да буде. Изворно српски.
Препоруке:
22
2
47
уторак, 23 април 2013 14:58
Лариса
Ипак, морам одговорити госп. Новаковићу, јер сам знала да ће Качавенда постати оружје у рукама ,,антипротивних". Дакле, Чајковски је писао дивне драме, дао ненадмашан приказ људске душе, Каравађо је био сликарски геније. И један и други су били хомосексуалци педофили.Дали су огроман допринос светској цивилизцији, да ли их убрајамо у ,,духовну вертикалУ". Наравно, ситне душе ће се качити за Качавенду, јер немају ништа боље. Али, и он је само грешан човек, уз то, ако је верник, у шта сумњам, плашиће се казнр на оном свету, ако није, онда је лицемер без премца.За мене, лице наше Цркве је блаженопочивши Патријарх Павле а не Качавенда, за вас, очигледно, обрнуто. Али, и за мене може лице Запада бити рецимо Менсон сатаниста а не Гете. Зависи од тога колико су вам добре намере и чисте мисли.
Препоруке:
31
4
48
уторак, 23 април 2013 15:05
Робеспијер
@ Лариса
Ви у својој глави не можете да раздвојите модерне филозофске идеје (конституционализам, владавина права, људска и грађанска права и слободе, парламентаризам, сувереност народа...) од политике као практичне делатности, која подразумева одређене интересе. Ја нигде нисам рекао да су западна друштва у потпуности остварила овај идеал, мада на основу њих имају далеко виши степен друштвеног консензуса од осталих. Рекао сам да су се ове узвишене људске идеје јавиле на Западу, баш зато што је умногоме био ослобођен религијског јарма. Из тог разлога, јављају се као надоградња тим идејама, социјалистичке идеје, које их умногоме допуњују. Но, и оне су настале на Западу, јер поробљен религијом, источњачки ум, није могао да досегне те висине. Све плодове Вашег грађанског статуса, уживате захваљујући западним идејама. Јесте ли спремни да их се одрекнете и вратите се религијским догмама које, у овом случају, наређују женама да ћуте и слушају?
Препоруке:
10
29
49
уторак, 23 април 2013 15:14
фристајло
Срби су полако, али сигурно на путу дехристијанизације, оном путу којим су већ добро одмакли народи западне цицилизације, номинални хришћани.
То је заиста тачно; но, не мислим да нам се догађа ово што се догађа због тога. "Кривити" атеизам који је у порасту због дехристијанизације је погрешна адреса; јер, какви су то хришћани, ако их је тако лако "дехристијанизовати"?
Ја проблем видим у српској лаковерности и невероватној слабости карактера; било је довољно погледати неколико филмова из Холивуда, попити неки литар Кока коле, и- заборавише Срби све зло, које нам стиже са запада. Није ни двадесет година прошло од рата који нас је коштао преко милион српских глава- а многи потрчаше баш у Немачку, да тамо "срећу пронађу".
Има духовности и ван црквених учења, морала такође; но, напустивши веру, многи не надоместише "мањак" другим вредностима, срећни јер се решише- обавезе.
Е- то је наш проблем; то нам је почетна тачка пропадања.
Постали смо неморални.
Препоруке:
23
4
50
уторак, 23 април 2013 15:24
Робеспијер
@ Лариса
Значи верских ратова није било!? У Србији нису убијали богумиле!? Јевреје нису прогонили на религиозној основи!? Јеретике су спаљивали из љубави!? Покрштавани Индијанци у Америци нису страдали због вере? Протестанти нису убијани на религиозној основи!? Антиосманлијске коалиције немају везе са вером!? Џихад није верски рат, по Вашој интерпретацији!?
Јесте ли то о религији у нацистичкој Немачкој читали у неком верском приручнику? Знате ли да је Хитлер прво што је урадио када је дошао на власт склопио Конкордат са Ватиканом? Да је у Рајхстагу изјавио да хришћанство треба да буде саставни део немачког друштвеног живота. Да је имао подршку скоро свих црквених кругова укључујући Руску заграничну цркву, да му се Н. Велимировић дивио упоређујући га са Св. Савом, итд...
Препоруке:
9
34
51
уторак, 23 април 2013 15:40
The Jack
@ AntiNWO
а не схватају да ће све ово бити "bad deal" после којег ће остати и без фрижидера
Kratko, jasno - u sam centar stvari.
Ali ne treba da se bere briga, jer kratkopamteci srpski narod zapamtice samo etapu pre ostanka bez fizidera, odnosno prazan frizider. Ni u trenucima najveceg "prosvetljenja" nece se zapitati ko je ispraznio isti.
"Pleme moje snom mrtvijem spava!!!!"
Препоруке:
22
0
52
уторак, 23 април 2013 15:48
The Jack
@ ...
Robespjeru. Imam utisak da ste suviše inteligentni da biste bukvalno shvatali neke stvari. A ako to činite da drugoga,na primer,autorku teksta načinite smešnom, postigli ste suprotan efekat.
Daleko je od toga da je Robespijer neinteligentan i neobrazovan. Mogu da lagano ustvrdim da je bas suprotno i to sa prefiksom VEOMA.
Ono sta on jest, a to je nazadni ideolog, stoji kao i prethodno. On je slika i prilika latentnog totalitariste koji, da ima vlast, ne bi tolerisao nista sto se razlikuje od tacaka njegovog manifesta. Njegova meta su svi narodi i sve religije, na prvom mestu, a na drugom atesiti koji su, ili liberali, ili konzervativci.
Imamo posla sa covekom kome je u glavi rigidni komunizam u podmakloj fazi.
Препоруке:
26
6
53
уторак, 23 април 2013 16:54
Rade Plecas
Odlican clanak! Ipak, trebalo bi reci da je bilo i prije a ima i sada medu Srbima puno dobrih ljudi i velikih patriota koji su nesebicno podnosili i najvece zrtve za svoj narod, a da nisu vjernici.
U okolnostima u kojima se nalazimo neophodno je da udruzimo sve patriotske snage oko osnovnog zajednickog cilja ocuvanja naroda i drzave. Ostavimo na stranu diskusije oko razlicitih zivotnih filozofija i politickih opredjeljenja za bolja vremena. Moramo se koncentrisati na osnovni nacionalni interes.
I Srbi patrioti koji nisu vjernici postuju nasu Srpsku Pravoslavnu Crkvu. Ona je nerazdvojan dio naseg nacionalnog identiteta i ima neosporive historijske zasluge. Nebrojeno je puta u nasoj teskoj historiji u najtezim okolnostima uvijek stajala uz svoj narod, a i danas ce.
Препоруке:
16
4
54
уторак, 23 април 2013 17:01
Давид Новаковић@Лариса
Није мени циљ да нападам вернике преко Качавенде већ да укажем на бесмисленост позивања на веру као ''духовну вертикалу'', те да оголим двоструке аршине, собзиром да сте атеисте оптужили за самољубље, искључивост и накарадни морал, док са друге стране појединци који чине цркве, пошто црква нису само зидови већ људи, саучествује у много гнуснији делима. Уместо да се суди људима по њиховим делима и ставовима, овде се априори одбацује свака различиост уз пришивање најгорих могућих етикета.
Препоруке:
9
22
55
уторак, 23 април 2013 17:30
Србин црнац, атеиста
У суштини текст је информативан и позитиван, ако ставимо на страну религиозну патетику и позивање на верску историју и фолклор, које је изгледа неизбежан део сваког разговора о српској историји. Човек би помислио - с толико претенциозних прича о хришћанству и дехристијанизацији - да су Срби измислили хришћанство, а не да су обични следбеници једне традиције - традиционални верници.
Препоруке:
9
19
56
уторак, 23 април 2013 18:07
Aleksandar
Sta ce biti?Zamislite najgori moguci scenario i blizu
ste istine da ce upravo to biti ono sto nas ceka.
Nikada nas ni jedno zlo nije mimoislo,nikada se zlu
nismo priklanjali i zato smo stradali i jos cemo stradati.Svo nase bivstvovanje su ratovanja,seobe,
oslobadjanja od zla,povratak, pa obnavljanje i gradjenje.Taj krug zbivanja nas ne mimoilazi,a u njegovom sredistu Bozije providjenje,koje jos nismo
dokucili.
Препоруке:
16
0
57
уторак, 23 април 2013 18:10
zlatan
Robespjer San Stefan Berlinski Kongres i Jova Zmaj
HHHmm!Ja sam mislio da je postojao i neki tzv.Krimski Rat...i da je Rusija fizicki ratovala protiv Turske na Balkanu,oslobodila celu Bugarsku,te se SVI u Evropi ujedinise kako je izgledalo da ce neminovno da uzmu i Tursku i ceo Mediteran/Bliski Istok.Ima, vise izvora, ali nije lose/za generaciju koja je odrasla na Holivudu/da se pogleda film "The Prime Minister"snimljen 1941-e.godine..../Poceo II Svetski Rat- Nemacka zgazila celu Evropu,dizi moral,ali gle, poruka filma je uradimo svi sve da potisnemo Rusiju/Krimski Rat/
Nasi znaju da ne mogu istoriju da menjaju/ali racunaju da niko to i ne cita,pogotovo ako se ne radi o nama.I u pravu su!!
Zato MOLIM : bez replike-navedite sve knjige koje treba da procitam i da sagledam REALNU SLIKU.Citam obavezno.
Препоруке:
14
7
58
уторак, 23 април 2013 18:53
Darija
Nije bio ni Berlinski kongres propast,ni prvi svetski rat. Dosta mi je više ovog defetizma. Ni drugi svetski rat nije bio propast, ni Jugoslavija. Sve smo prevazišli. Neće nam razoriti zemlju ni ovaj put. Samo jedno imajte na umu, da ne smeju da nam slome duh. Ako uspeju to zaista može skupo da nas košta. Sve drugo se može popraviti.
Препоруке:
19
1
59
уторак, 23 април 2013 19:00
Rade
I na kraju pobeda ce biti nasa....jer Hrista i nase svece je NEMOGUCE pobediti.
Препоруке:
19
1
60
уторак, 23 април 2013 19:54
НЕМАЊА ВИДИЋ
Ови што су с правом одушевљени текстом, нека питају ауторку да ли су све оне повеље, као и све остало србско пре комунизма, југословенства,и "демократије", исписане ћирилицом или хрватском латиницом, којом се многи служе и на овом сајту.
Рекао Дачић да ће бити притисак на Републику Српску. Тамо су Срби припремили терен за тако нешто, јер су одустајањем од ћирилице паказали да немају унутрашњу кохезију.Не верују у снагу националних симбола. А лепо им је сведочио владика Јефрем да га је неки важан представник Запада уверавао да не требају бринути, јер имају свој кинески зид - ћирилицу. У Додиковом крају ("српском Шентиљу" у време друга Тита), од Градишке до Бања Луке нема више од пет ћириличких фирми.
Ћутање повод похрваћења латиничењем српског народа и његових држава је опште са обе стране Дрине.Ни Додик ни Кустурица неће или не смеју да јавно помену тај темељни српски национални симбол.Да се не би наћли на старни губитника. Номинални су Срби, али је југословенство много јако.
Препоруке:
14
4
61
уторак, 23 април 2013 20:15
zlatan 2 deo
ZA NEMANJU
Dragi Brate,
u pravu si za cirilicu i to sad HOCEMO da ispravimo i zato se i okupljamo ovde,....ali...
1.necemo da silimo
2.ima nas koji nisu vicni ni latinici na ovoj spravi zvanoj Kom Flju Ter
Препоруке:
10
4
62
уторак, 23 април 2013 20:39
Gordana
AUUUUU devojko, ala si me rasplakala!
"Pleme moje snom mrtvijem spava. Suza moja nema roditelja. U ad mi se zivot pretvorio."
Valda ovi stihovi velikog Njegosa znace da smo i ranije bili u ovakvom beznadju ,a ipak nekako opstali. Nadajmo se da je tako!
Препоруке:
17
2
63
уторак, 23 април 2013 22:31
ВЕЛИМИР ПОПОВИЋ
Златан - нећемо силитиШта је то лоше написао Немања Видић, да би ти написао : нећемо силити. Човек каже да од Градишке до Бања Луке нема више од пет ћириличких натписа. Је ли треба чекати да остане само један ћирилички натпис да би се звонило на узбуну.Кад се недавно појавила ћирилица на аутобусима у Новом Саду,неки "европејац" је написао да се Нови Сад силује латиницом.Не верујем да је код осталих коментатора разлог за писање хрватском латиницом то што нису вични са рачунаром.Има "националних" сајтова на којима се текст може објавити само на латиници, али га овде не смем споменути.
Препоруке:
7
1
64
среда, 24 април 2013 05:16
zvezda
Doslo je vreme da Srbi ne ratuju, za promenu da sacuvamo glave. Koji su to danas Srbi da salju od svoje jedno ili dvoje dece, retko gde troje u rat? Lepa gospodjice sa slike, koje je tvoje resenje sto ga nudis da sve bude kako treba?
Препоруке:
5
7
65
среда, 24 април 2013 08:22
M 294/08
Veliki naklon Maji Radonić asistentu FKM.
Препоруке:
12
1
66
среда, 24 април 2013 13:02
Bob
У таквој визији света живи се само од хлеба и за хлеб, и ту не важи она Христова ''не живи човек само од хлеба, већ и од сваке речи која излази из уста Божијих''. По томе су веома слични албанском народу, који никада није ни био превише религиозан, њима су вере којима припадају (ислам, католичанство, православље) другостепена ознака идентитета, једно од средстава које помаже циљу заснованом на примарном принципу крви и тла.
Ekstreman slučaj kod albanaca, kad bi marsovci danas došli kao osvajači, ovi bi odmah prihvatili njihovu veru. Ublažena varijanta se vidi kod nemaca i germana uopšte.
To uvek treba imati u vidu kad se bilo šta planira sa njima.
Na tome se zasnivaju i "moderne" LiKaN (libero-komuno-naci) ideologije koje su vrlo zastupljene na ovom sajtu. Drugovi najpre ciljaju na poživotinjenje čoveka, a posle im je lako da mentalno oblikuju, inače beslovesne, narodne mase.
Pritom imajte u vidu da drugovi imaju svoju vrlo precizno definisanu religiju..
Препоруке:
11
3
67
среда, 24 април 2013 13:06
Bob
...koju uglavnom skrivaju. Ta religija je ukorenjena u podzemlju i haosu, kod inteligentnijih na ništavilu; ponekad otvoreno uzima oblik satanizma.
Наша дужност према прецима и потомцима је да их зауставимо!А знамо ко су.
И потписано злаћаним пером
И прослављено господским пиром
И српска пропаст зове се миром.
Ј. Ј. Змај, поводом Берлинског конгреса
Да ли ће српски идиотски издајници, јер издајници могу бити само идиоти, ПРОЧИТАТИ ОВАЈ ТЕКСТ?
Није нам утеха, нити ће бити утеха нашим потомцима, што ће издајници и њихови, мозгова испраних, пратиоци, бИТИ ПРОКЛЕТИ И ДА ЋЕ ПРОКЛЕТСТВО НОСИТИ КАО НЕПОДНОШЉИВУ РАНУ ЦЕЛОГ ЖИВОТА. Издајници ће на крају "спас" потражити у перверзији, која хара "уређеним НАТО Западом", и са перверзијама и оргијама ће се опијати као безнадежни алкохоличари и дрогераши.
МОРАМО СЕ БУНИТИ, МОРАМО СЕ БОРИТИ ПРОТИВ УСА ЕУ НАТО МОНСТРУМА У СРБИЈИ. У НАТО "УРЕЂЕНОМ ЦАРСТВУ" КОЈИ НАМ НА СИЛУ НАМЕЋУ, ЖИВОТ ЈЕ БАУЉАЊЕ И НЕ ВРЕДИ НИЧЕМУ.
Чудно је што је већина коментатора(и моја маленкост) предвидела догађаје који су уследили и који ће уследити, а да то нико није схватио за озбиљно, и да се наставља логика боље лечити него спречити.
Не плаши ме фенсерај што пијуцка кафу по делти и ушћу којима је до нације, вере и државе стало ко до лањског снега. Тога је било и биће. Урадили су нешто горе, створили су велику параноју код "обичних" људи спајањем неспојивог(жути+црвени), пресвлачењем великонационалиста у велеевропејце и издајнике(снс). Парола "све је могуће" говори о тој параноји, чији негативни ефекти су трајни и сежу у недоглед.
Временом стаћемо "под једну крушку", али не физички, већ духовно, што му дође на исто. Причаће се био једном један народ чије име носимо, а у нама од њега ништа није остало.
А нека неко каже нама јаднима Србима из централне Србије да, иако смо продали браћу, углавном нећемо летовати у Алањи, јести Сегединску саламу и носити маркирану гардеробу...
Нека неко викне да је све ЛАЖ..неко ко се чује мало боље и гласније од нас најјаднијих, којима су КиМ отели и продали, а које не занимају ни Алања и Сегедин...Јер ЛАЖ јесте!!!
Гледасмо Риста Радовића како рида када је умро патријарх. Што се није радовао његовом пресељењу на боље место.
Нека ауторка текста ово објасни посетиоцима народних кухиња, просцима на улицама, незапосленим људима, бескућницима... и осталим невољницима. Можда их и нахрани њеним речима.
Није тачно, већина Срба је увек била на страни слободе, братства, једнакости... свега супротног од религијског мрака који им се сада нуди као алтернатива. А и Немањићи на које се ауторка позива, су све време шуровали са Западом да сруше Византију. Зашто о томе ауторка не пише? Толико им је био ''мрзак'', да је цар Душан, био грађанин Млетачке Р.
И нека ауторка не трпа слобисте у исти кош са разноразним назадњацима, јер очито не зна о њему ништа.
Зашто сте прецвикали Змаја и нисте довршили песму и рекли на кога се односи?
Потпун текст је следећи:
''И свршено је - маћијском мером
И потписано злаћаним пером,
И прослављено господским пиром
И српска пропаст зове се миром.
И црвак нема коме би с’ вајко,
Хвала ти, хвала, српска немајко!''
Када је рекао ''српска немајко'', мислио је на Русију, односно, њено држање у Сан Стефану и Берлину.
И за овај Споразум са Албанцима, можемо рећи Русији ''хвала ти, хвала, српска немајко''.
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/region/dacic-sada-ce-pritisnuti-i-bosanske-srbe-da-pristanu-na-promjene-dejtona
под насловом:Дачић: Сада ће притиснути и босанске Србе да пристану на промјене Дејтона
Премијер Србије Ивица Дачић изјавио је да ће се након парафирања споразума о нормализацији односа између Београда и Приштине извршити притисак на Србе у Републици Српској да пристану на ревизију Дејтонског мировног споразума, преноси дописник агенције Анадолија.
Анадолија прва сазна за српске издаје и капитулације и то јој сами Срби попут Дачића кажу првој...
Паааа, прва од последица нове колонијалне или, ако хоћете, окупационе власти ће сигурно бити погоршање укупног материјалног стања окупираног друштва и пљачка свих природних ресурса. Као што је било за време претходна два рата. А где су ту онда ти изласци у кафиће и трошкарење по моловима, које спомиње ауторка као начин садашњег живота тих који славе потпис и "договор"... Много кратковидан тај њихов рачун ... Бојим се да ће нас све опаке последице брзо стићи, нећемо се ни окренути! А онда ће друштвањце да се присети да је могло и другачије. Да је било мозга.
линк:
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/region/dacic-sada-ce-pritisnuti-i-bosanske-srbe-da-pristanu-na-promjene-dejtona
"Пре 700 година Србија је била стара Србија, Косово, Рашка, али данас је сувише мало Срба на тим просторима. Данас су стратешки и државни интереси Србије на неким другим просторима. Напримјер, у Босни и Херцеговини живи више од милион Срба. Сљедећа ствар ће бити притисак на Републику Српску. Биће притисци да се ревидира Дејтонски споразум. Па није нама Косово једино питање којим требамо да се бавимо”, казао је Дачић за Радио телевизију Србије (РТС).
- Не гледам благонаклоно на изјаве државног врха које су следиле након потписивања споразума у Бриселу. Споразумом је погажена резолуција, али и Устав Србије. Како Влада може да закључује споразум са делом своје сопствене територије? Ни са правне тачке гледишта потписивање споразума није логично јер Резолуција 1244 Србији гарантује територијални интегритет...
Порука Србима из Републике Српске и БиХ!
Срби схватите крајње озбиљно ове моје поруке и коментаре.Редакција НСПМ која прати све моје коментаре јако добро зна да сам писао о овоме да ће се настојати одрадити.Писао сам и о Додиковом скором политичком поразу.Да је истина види се и из реаговања америчког амбасадора Патрика Муна, на линку:
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih/moon-necu-se-sastati-sa-dodikom-jer-su-ti-sastanci-postali-frustrirajuci
Срби тражите пријатеље и савезнике, јер нећете моћи сами када вјетрови јаку поново почну пухати.
Треба вам јако упориште и савезништво у српским муслиманима.
Тачно тако, ствар је у томе да се не ради о једноставно опортунистима, материјалистима, хедонистима и онима којима мисле да се из свега да начинити некакав "deal", него о наивчинама који кукају о празном фрижидеру а не схватају да ће све ово бити "bad deal" после којег ће остати и без фрижидера. Рекао бих да је све то великим делом последица лаке Холивудске забаве (а заправо ради се вешто изведеном испирању мозга). Алуминијум којим нас посипају и наркоманско конзумирање антидепресива и аналгетика (а заправо дрога промена свести) чини људе још сенилнијим.
На први поглед необично, узевши у обзир ваша политичка уверења, да сте за ник узели презиме франц. револуционара, познатог по крволочном тамањењу полит. неистомишљеника. Али, онда увиђам да , у ствари, и није необично. Јер иза ,,узвишених" и надасве, патетичних ода ,,новом добу, једнакости, демократији, љубави" итд., блаблатрућ, крије се, као и обично, супротност, мржња, бес, ароганција. И наравно, као и већину атеиста, води вас самољубље и неспособност разумевања свега што вам није блиско. Наравно да се човек не храни само хлебом, уосталом и у доба када је настала та реченица, било је сиромашних и понижених тушта итма. Духова вертикала је оно што нас одваја од животиња. Да није тако, давно бисмо изумрли у слепој борби за опстанак.И наравно да је хлеб неопходан, па реченица не гласи ,,не једите хлеба", већ упозорава да је и духовна храна једнако битна за самоодржање.
Штета што Бог није послао једног оваквог изасланика и Српској Православној Цркви, да јој напише Саопштење!
Но, Божја се не оспорава!
Спас Србије је на Истоку!
Догодине у Призрену!
Духовна вертикала међу људима треба да буде наука, уметност, култура, тј. све оне ствари које зближавају људе, које им откривају њихову природну повезаност. Религија је одавно престала да буде духовна вертикала, јер је постигла да се људи између себе убијају, мрзе и прогањају. У томе је и предност западне цивилизације, што су њени припадници успели да остваре повезаност на световним основама разума и рационалности. Религија је само приватна ствар, те неком Французу католику, данас не пада на памет да изговори како је Француз протестант мање Француз, издајник и сл. и обрнуто. Док код нас, од религиозних фанатика, заговорника теократије, ћете чути све најгоре и најгрђе о неистомишљеницима, са којима би се и физички разрачунавали. Политичка заједница је јака онолико колико успе да својим начелима обједини што више својих грађана. Очигледно је да српска, начелима које проповеда ауторка, то не може.
Да се њихова вера питала, и даље би били себри и отроци, као у доба Немањића, који би служили господарима. Но, како је племство побијено или се разбежало по свету, остало је свештенство да влада, над бедним, обесправљеним сељаштвом, које је дојучерашње световне српске господаре заменило турским. А како је владало, најбоље нам сведочи Доситеј Обрадовић у ''Животу и прикљученијима''. Но, српски народ, како то рекох једном коментатору недавно, има урођени осећај за унутрашњу слободу, коју је могао наћи само на Западу и коју су му пренели управо они Срби који су успели да се упознају са идејама модерне, засноване на просветитељству. Зато Срби, први међу неразвијеним народима, стављају у Устав (који је тековина Запада), одредбу да роб постаје слободан ступивши на тло Србије. Тога нема у Русији, на коју се позивате, чије сељаштво је у ропском статусу. Религија је Србе, само коштала главе.
Ima nas mnogo vise nego sto Imperija pretpostavlja I to onih jakih i nepokolebljivih.
Doci ce I nase vreme da povratimo sve sto nam je , na genocidu, oteto.
I tada cemo slaviti sa verom u Boga i krst casni.
Зар нису ти који ћуте и који се покоравају јачем управо они који не оспоравају религијске ауторитете и догме, предствљајући их као неупитне истине? Многи од најсуровијих експлоататора су били окорели верници који су сматрали да је њихов положај у хијерархији Богом дат.
По чему то материјалисти или редукционисти имају мање алтрузима, добра и човекољубља од верника? Зар не вреднују свој и туђи живот више они који сматрају да је овај кратак период на Земљи све што постоји?
Ако погледате, већина грађана ове земље су православци, црква је најпоштованија институција, они деле тај ваш ''узвишени'' систем вредности, па где су били јуче да подрже свој народ на Косову?
Шта сте ново рекли осим понављених напада на религију, посебно СПЦ. Дакле, ако су ,,култура" итд.,темељи људске повезаности, објасните ми како то да су и народи исте вере,сличне културне или историјске матрице, такође ратовали међусобно, како то да тај ,,просвећени" Запад са много ,,хуманости, љубави и просвећености" и дан данас убија и пљачка како пожели, како то да је тај исти ЗАПАД био извориште разних ,,напредних" покрета, као што су нацизам, фашизам, расизам, логори. Да ли је колонијалистичко цеђење небројених коконија такође производ њихове ,,просвећености и човекољубља"? Да ли су еугнику смислили на Истоку или на Западу? Како то да том ,,човекољубивом" Западу ни најмање не смета С.Арабија са њеним шеријатским провођењем закона, док му је православље трн у оку? Спајањем неолиберализма и тобоже левичарских идеја, колико год то било неприродно, на први поглед, добили смо нову религију, далеко мање толерантну од сваке ,,старе", атеисте инквизиторе.
Da li se moze i ovo tvrditi za Srbe kojima je abortus, ne dakle preventivna kontracepcija, sredstvo "par excellence" u napretku. Dakle, nije njima za vecinu ni do potomstva, a ne do istorije. Zatucanost i neprosvecenost je preovladavajuca. Zaslauga za to je svakako skolski sistem i ideoloska praznina koji se dirigovano namecu generacijama. Pogledajte Borisa Tadica, prototipa danasnjeg Srbina. Za njim su posli mnogi, jer nepismenost je vrlina. A roditelji mu akademici, dakle instruktori u Titovom rezimu koji se odrzao do danas.
да утврде градиво!!!
Био је то дуг и тежак пут саткан од отимања и рушења манастира, цркава и црквених имања, терорисања, застрашивања, убијања, пљачки, паљевина, силовања, није то тако лако као што неки мисле. Требало је бити одлучан, на све спреман, веровати у циљ, тражити савезнике и на земљи и у паклу и преко мора ако треба, лагати, клеветати, измишљати, глуматати, трговати људима, наркотицима, органима, трпети братство и јединство, продавати семенке и кикирики уз снисходљив поглед, размножавати се неуморно, синхронизовано на један миг бацати камење на све српско, пљувати у ветробране кола, исијавати мржњом неуморно, ратовати са српском војском и полицијом, правити терористичке нападе, раскопавати гробове и разбацивати кости, пењати се на високе куполе цркава и ломити крстове – зар је то било лако и зар је кратко трајало?
Ви у својој глави не можете да раздвојите модерне филозофске идеје (конституционализам, владавина права, људска и грађанска права и слободе, парламентаризам, сувереност народа...) од политике као практичне делатности, која подразумева одређене интересе. Ја нигде нисам рекао да су западна друштва у потпуности остварила овај идеал, мада на основу њих имају далеко виши степен друштвеног консензуса од осталих. Рекао сам да су се ове узвишене људске идеје јавиле на Западу, баш зато што је умногоме био ослобођен религијског јарма. Из тог разлога, јављају се као надоградња тим идејама, социјалистичке идеје, које их умногоме допуњују. Но, и оне су настале на Западу, јер поробљен религијом, источњачки ум, није могао да досегне те висине. Све плодове Вашег грађанског статуса, уживате захваљујући западним идејама. Јесте ли спремни да их се одрекнете и вратите се религијским догмама које, у овом случају, наређују женама да ћуте и слушају?
То је заиста тачно; но, не мислим да нам се догађа ово што се догађа због тога. "Кривити" атеизам који је у порасту због дехристијанизације је погрешна адреса; јер, какви су то хришћани, ако их је тако лако "дехристијанизовати"?
Ја проблем видим у српској лаковерности и невероватној слабости карактера; било је довољно погледати неколико филмова из Холивуда, попити неки литар Кока коле, и- заборавише Срби све зло, које нам стиже са запада. Није ни двадесет година прошло од рата који нас је коштао преко милион српских глава- а многи потрчаше баш у Немачку, да тамо "срећу пронађу".
Има духовности и ван црквених учења, морала такође; но, напустивши веру, многи не надоместише "мањак" другим вредностима, срећни јер се решише- обавезе.
Е- то је наш проблем; то нам је почетна тачка пропадања.
Постали смо неморални.
Значи верских ратова није било!? У Србији нису убијали богумиле!? Јевреје нису прогонили на религиозној основи!? Јеретике су спаљивали из љубави!? Покрштавани Индијанци у Америци нису страдали због вере? Протестанти нису убијани на религиозној основи!? Антиосманлијске коалиције немају везе са вером!? Џихад није верски рат, по Вашој интерпретацији!?
Јесте ли то о религији у нацистичкој Немачкој читали у неком верском приручнику? Знате ли да је Хитлер прво што је урадио када је дошао на власт склопио Конкордат са Ватиканом? Да је у Рајхстагу изјавио да хришћанство треба да буде саставни део немачког друштвеног живота. Да је имао подршку скоро свих црквених кругова укључујући Руску заграничну цркву, да му се Н. Велимировић дивио упоређујући га са Св. Савом, итд...
Kratko, jasno - u sam centar stvari.
Ali ne treba da se bere briga, jer kratkopamteci srpski narod zapamtice samo etapu pre ostanka bez fizidera, odnosno prazan frizider. Ni u trenucima najveceg "prosvetljenja" nece se zapitati ko je ispraznio isti.
Daleko je od toga da je Robespijer neinteligentan i neobrazovan. Mogu da lagano ustvrdim da je bas suprotno i to sa prefiksom VEOMA.
Ono sta on jest, a to je nazadni ideolog, stoji kao i prethodno. On je slika i prilika latentnog totalitariste koji, da ima vlast, ne bi tolerisao nista sto se razlikuje od tacaka njegovog manifesta. Njegova meta su svi narodi i sve religije, na prvom mestu, a na drugom atesiti koji su, ili liberali, ili konzervativci.
Imamo posla sa covekom kome je u glavi rigidni komunizam u podmakloj fazi.
U okolnostima u kojima se nalazimo neophodno je da udruzimo sve patriotske snage oko osnovnog zajednickog cilja ocuvanja naroda i drzave. Ostavimo na stranu diskusije oko razlicitih zivotnih filozofija i politickih opredjeljenja za bolja vremena. Moramo se koncentrisati na osnovni nacionalni interes.
I Srbi patrioti koji nisu vjernici postuju nasu Srpsku Pravoslavnu Crkvu. Ona je nerazdvojan dio naseg nacionalnog identiteta i ima neosporive historijske zasluge. Nebrojeno je puta u nasoj teskoj historiji u najtezim okolnostima uvijek stajala uz svoj narod, a i danas ce.
ste istine da ce upravo to biti ono sto nas ceka.
Nikada nas ni jedno zlo nije mimoislo,nikada se zlu
nismo priklanjali i zato smo stradali i jos cemo stradati.Svo nase bivstvovanje su ratovanja,seobe,
oslobadjanja od zla,povratak, pa obnavljanje i gradjenje.Taj krug zbivanja nas ne mimoilazi,a u njegovom sredistu Bozije providjenje,koje jos nismo
dokucili.
HHHmm!Ja sam mislio da je postojao i neki tzv.Krimski Rat...i da je Rusija fizicki ratovala protiv Turske na Balkanu,oslobodila celu Bugarsku,te se SVI u Evropi ujedinise kako je izgledalo da ce neminovno da uzmu i Tursku i ceo Mediteran/Bliski Istok.Ima, vise izvora, ali nije lose/za generaciju koja je odrasla na Holivudu/da se pogleda film "The Prime Minister"snimljen 1941-e.godine..../Poceo II Svetski Rat- Nemacka zgazila celu Evropu,dizi moral,ali gle, poruka filma je uradimo svi sve da potisnemo Rusiju/Krimski Rat/
Nasi znaju da ne mogu istoriju da menjaju/ali racunaju da niko to i ne cita,pogotovo ako se ne radi o nama.I u pravu su!!
Zato MOLIM : bez replike-navedite sve knjige koje treba da procitam i da sagledam REALNU SLIKU.Citam obavezno.
Рекао Дачић да ће бити притисак на Републику Српску. Тамо су Срби припремили терен за тако нешто, јер су одустајањем од ћирилице паказали да немају унутрашњу кохезију.Не верују у снагу националних симбола. А лепо им је сведочио владика Јефрем да га је неки важан представник Запада уверавао да не требају бринути, јер имају свој кинески зид - ћирилицу. У Додиковом крају ("српском Шентиљу" у време друга Тита), од Градишке до Бања Луке нема више од пет ћириличких фирми.
Ћутање повод похрваћења латиничењем српског народа и његових држава је опште са обе стране Дрине.Ни Додик ни Кустурица неће или не смеју да јавно помену тај темељни српски национални симбол.Да се не би наћли на старни губитника. Номинални су Срби, али је југословенство много јако.
Dragi Brate,
u pravu si za cirilicu i to sad HOCEMO da ispravimo i zato se i okupljamo ovde,....ali...
1.necemo da silimo
2.ima nas koji nisu vicni ni latinici na ovoj spravi zvanoj Kom Flju Ter
"Pleme moje snom mrtvijem spava. Suza moja nema roditelja. U ad mi se zivot pretvorio."
Valda ovi stihovi velikog Njegosa znace da smo i ranije bili u ovakvom beznadju ,a ipak nekako opstali. Nadajmo se da je tako!
Ekstreman slučaj kod albanaca, kad bi marsovci danas došli kao osvajači, ovi bi odmah prihvatili njihovu veru. Ublažena varijanta se vidi kod nemaca i germana uopšte.
To uvek treba imati u vidu kad se bilo šta planira sa njima.
Na tome se zasnivaju i "moderne" LiKaN (libero-komuno-naci) ideologije koje su vrlo zastupljene na ovom sajtu. Drugovi najpre ciljaju na poživotinjenje čoveka, a posle im je lako da mentalno oblikuju, inače beslovesne, narodne mase.
Pritom imajte u vidu da drugovi imaju svoju vrlo precizno definisanu religiju..