Posteno.Covek je odrzao cas iz moderne politike. Ako je ovo stav Rusije, a verujem da jeste, ima nade. Mozemo se drzati samo svojim snagama, da je drugacije, stigla bi podrska, ne sumnjam u to.
Voleo bih da se malo odmorimo od trke evropskih integracija. Ide izborna kampanja u Nemackoj. Dobra prilika da cujemo ko nam sta misli.
Preporuke:
81
7
2
četvrtak, 04 april 2013 15:31
Robespijer
u Srbiji na vlast dolazi kao "zapadnjak", a sa nje silazi kao rusofil
Proučite malo bolje srpsku istoriju, g. Kolerov. Kralj Milan je počeo kao rusofil, a završio kao austrofil. Zapitajte se, zašto je to tako.
Za političare je neoprostivo što smatraju da Rusija pažljivo i marljivo prati svaki korak i svaku promenu koja se ovde dešava
Opet grešite, jer to niko ovde ne misli. Naprotiv.
Drago mi je da ste okarakterisali Putina kao tehnokratu, dakle, čoveka bez ideologije.
Preporuke:
15
91
3
četvrtak, 04 april 2013 15:55
vreme će pokazati.
@Milorad: „...Ako je ovo stav Rusije, a verujem da jeste, ima nade...“. Da, dobro je verovati – a još bolje znati da li je tako i da li su njegovi nastupi/izlaganja neka vrsta “probnih balona“ Kremlja? On se izražava jasno – neki bi možda rekli i neoprezno. Zbog toga, i njegovog energičnog zastupanja interesa inače veoma potlačene ruske manjine u baltičkim državama, je bio i proglašen za “persona non grata“ u Litvaniji – a na zahtev litvanskih vlasti su organi ruskog ministarstva unutrašnjih poslova čak i vršili pretrese u njegovoj novinskoj agenciji “Regnum“ u Moskvi i saslušavali ga.... To, na žalost, unosi i određenu dozu neizvesnosti o njegovom “kremljevskom statusu“. Da li je zaista sasvim bivši – ili naizgled? Vreme će pokazati.
Preporuke:
37
2
4
četvrtak, 04 april 2013 16:48
Peter RV
Jedna stvar je jasna. Ako se Srbi budu borili Rusi ce im pomoci, ali ako ostaju pasivni, Rusi ce isto tako ostat. Ne mogu oni vodit borbu za nas ako mi vise volimo da zivimo na koljenima. I ne treba. Ko zeli da bude rob- neka bude rob. Nije na Rusima da lijece srpske komplekse inferiornosti.
Preporuke:
65
6
5
četvrtak, 04 april 2013 16:58
eu!
"Odnosi Srbije sa EU bi mogli da pomognu implementaciji evropskih standarda i sloboda za Srbe na Kosovu."
EU zna bas dobro da nece malu rusiju u svoju kucu!
Zato ovaj doticni gospodin cilja nesto drugo a kaze sasvim nesto drugo!
Sta ce malu rusiju evropski standardi, daj implementirajte ruski standarda, kad ste tako pravoslavni orientirani!
budite fer!
.....svaki odgovor je nelogicno i kontradiktorno!
Preporuke:
4
51
6
četvrtak, 04 april 2013 17:03
Radgost
Jeste deo Srba odvojen od matice ali nemoj Srpsku da računaš kako nije matica.Bez obzira što nismo neka sila i što su nam neprijatelji SAD i EU,mi,Srbi,smo se branili i izborili se na terenu.Jeste,predstoji nam još bojeva da postavimo granicu:Solun-Vidin-Kotoriba-Umag.Nego šta su Rusi radili da je trećina odvojena od matice?Kad uzmognemo,pomoći ćemo.
Preporuke:
37
7
7
četvrtak, 04 april 2013 17:18
...
Savršen tekst. Kratko i jasno. Da ne bude da nismo znali i da nam nije rečeno.
Preporuke:
40
3
8
četvrtak, 04 april 2013 18:58
Ako
Ako im EU bude važnija od Kosova, raspolutiće srpski narod zauvek. Ja na to nikada neću pristati. Imate iskustvo Crne Gore. Tamo je samo pitanje istorijskog trenutka kada će doći do međusobne klanice. To i Srbiji zapad sprema. Molim Patrijarha da nas posavetuje.
Preporuke:
41
1
9
četvrtak, 04 april 2013 19:23
perkins
Kratko,jasno,ostro i posteno,svaka vam je na mestu gospodine Kolerov,ali oni koje ste vi prozvali nece pocrveneti,nas narod ima jednu veliku
manu;slabo pamti,a brzo zaboravlja.
Preporuke:
32
3
10
četvrtak, 04 april 2013 20:10
jojo
I Bog je rekao:"Čuvaj se i ja ću te čuvati".
Kako Rusija može da sačuva Srbiju, ako to sami Srbi neće?
Preporuke:
44
2
11
četvrtak, 04 april 2013 20:50
Goran Vasiljevic
Bravo za g.Mladjana Djordjevica koji je organizovao boravak g.Kolerova u Srbiji i Crnoj Gori. Ako ovakvim potezima on ostvari nemogucu misiju, tj. oboji Demokratsku stranku u neke nove patriotske tonove...ucinice puno za Srbiju.
Jos jednom, bravo za celu organizaciju posete, a posebno za poruke koje su poslate...
Preporuke:
32
0
12
petak, 05 april 2013 01:39
Marko Stupar
Zar nije Jedinstvena Rusija ipak potpisala sa SNS, pa čak i sa Đukanovićevom DPS sporazum o saradnji? Mislim da je to morala da uradi, jer je dobro procenila razvoj situacije, da će i tamo i ovde navedeni doći na vlast, ali sada kada Crna Gora pod Đukanovićem otvoreno hrli u NATO na primer, šta sad?
Preporuke:
8
0
13
petak, 05 april 2013 02:54
Bob
@Radgost
A gde nađe Kotoribu da mi je znati? :)
Preporuke:
5
0
14
petak, 05 april 2013 06:58
Miloš Kikić
Kaže gospodin Kolerov da Srbi, ne samo obični ljudi nego i političari, prave neoprostivu grešku što misle da Rusija pažljivo i marljivo prati svaku promenu koja se ovde dešava i da Rusija postavlja premijere i ministre odbrane.
Onda Rusiji ne treba da bude krivo što SAD postavljaju i premijere i ministre odbrane jer SAD pažljivo i marljivo prate šta se ovde dešava. I još malo bviše od toga.
Preporuke:
8
0
15
petak, 05 april 2013 08:14
brm
neverovatno!! čovek vam lepo kaže da nema ništa od Evroazije i Srbije a vi i dalje trubite da ima nade (u Ruse) i o malim Rusima.. . ne znam ko je ovde Pilat .. sve u vezi Rusije - nismo obavešeteni, nismo znali, nismo krivi, ne radimo to... e jak saveznik
Preporuke:
7
16
16
petak, 05 april 2013 08:42
Ivan Aleksić
@brmOn to nije rekao, ali vi ste odavno pokazali da nemate dovoljno razuma, pa me ništa i ne čudi.
Preporuke:
16
4
17
petak, 05 april 2013 09:04
brm
"Ako Evroazijska Unija počne od carinskog saveza, onda ona neće biti korisna za Srbiju, jer je obrt sa tim zemljama mali…Što se tiče vojne i političke kooperacije, ona može da se sprovede u okviru drugih modela."
dakle da nerazumno utvrdimo gradivo:
a) "vojna i politička kooperacija može da se sprovede u okviru drugih modela."
b) "Evroazijska Unija neće biti korisna za Srbiju"
stvarno - nije rekao
Preporuke:
8
9
18
petak, 05 april 2013 09:06
brm
Ivan Aleksić@brm "vi ste odavno pokazali da nemate dovoljno razuma"... da ste VI bez mozga, ko što je vama ..
Preporuke:
3
14
19
petak, 05 april 2013 09:21
Ivan Aleksić
@brm
Postoje razgovori o tome, ali pre svega mora da se pokaže snažna ekonomska osnova. Ako Evroazijska Unija počne od carinskog saveza, onda ona neće biti korisna za Srbiju, jer je obrt sa tim zemljama mali. Treba da se izračuna na papiru ekonomske posledice toga. Što se tiče vojne i političke kooperacije, ona može da se sprovede u okviru drugih modela.
Shvatate li?
Preporuke:
16
3
20
petak, 05 april 2013 09:48
brm
Ivan Aleksić
shvatam šta piše al šta je u vašoj glavi ne
Preporuke:
3
13
21
petak, 05 april 2013 09:57
Ivan Aleksić
@brm
Nisam ni očekivao da ćete shvatiti.
Preporuke:
15
2
22
petak, 05 april 2013 10:26
Milan
Ako je posetu g. Kolerova organizovao savetnik Borisa Tadića Mlađan Đorđević, onaj iz doba najcrnje borisokratije, onda se u vezi sa indiferentističkim akcentima, uzgredicama i poentiranjima g. Kolerova mogu postaviti i druga pitanja. Možda su malko, onako kao usput, njegove očigledne istine i prikrivene poluistine i nedorečenosti u funkciji amortizovanja naraslog evrognušanja i proruskog entuzijazma u srpskom narodu, baš kao i ona informacija juče o ruskoj prodaji oružja Sloveniji u doba Jeljcina, ali još perfidnije, jer se pored poluistina serviraju i istine!?
Preporuke:
12
1
23
petak, 05 april 2013 10:39
dragoslav pavkov
Čovek nam saopštava isto što su govorile sve ruske administracije od 1804. do danas. Rusiji je najvažniji Rusija. Ruse koji su nakon raspada SSSr-a ostali van granica RF, pokušavaju da vežu za sebe konkretnim koracima na spoljnopolitičkom, a jačanjem institucija i nacionalnom homogenizacijom na unutrašnjem planu. Jedino,
Savremenu rusku naciju, odnosno građane Rusije ne čine smo sloveni. Njegova osnovna ideja nije etničnost. U političkom smislu osnovna ideja je integracija na postsovjetskim prostorima, koja ne uključuje samo slovenske države, već na primer i Kazahstan.
Zbog toga, Rusija ima šansu da se uzdigne na odgovarajuće mesto u svetskim okvirima; a ako neko misli da ćemo im se mi samo "prišljamčiti" - vara se. Niti smo im naročito bitni (Crna Gora im je već na raspolaganju) niti nas vole više nego na primer - Bugare. A o interesima (čak ni oko Južnog toka) neće da se izjasne. Stoga...
Preporuke:
13
6
24
subota, 06 april 2013 02:43
Marko Stupar
Slažem se da je ovo krajnje sumnjiv tekst, i krajnje sumnjiv stručnjak, moguće da je Đorđević umešao prste. Ali to govori i dve stvari:da ni NSPM kao obavešteni ljudi ne mogu u ovom galimatijasu da odrede koga vredi objaviti, i da ni u Rusiji nisu uspeli da se sa ovim izbore.Da li je to onda životna sila? Ovo nije retorsko pitanje, ali kada uzmemo sve u obzir, da su potpisivali i sa DPS-om i sa SNS-om na kojeg se danas žale, da su ne samo Sloveniji, nego i Hrvatskoj nedavno prodavali oružje... Da li se okrenuti Istoku totalno? Moram priznati da je i ovde aktivni Robespjer u ponečemu u pravu. Mislim da bi nas oživljavanje i frankofilstva osvežilo kao narod, Dačić se vezuje uz Francusku, ako je on dovoljno pametan da to vidi kao opciju, zašto je ne bismo razmatrali i mi? Neki su rigidniji nacionalisti, da ne spominjem one najrigidnije ljotievskog tipa za koje se to podrazumeva, uzeli u razmatranje poboljšanje odnosa sa Nemačkom, zašto ne biti kreativan i setiti se Francuske? I podeliti Kosmet 30%:70%.
Preporuke:
0
5
25
ponedeljak, 08 april 2013 22:51
Mirko
Čovjek vrlo jasno daje do znanja da je ruski imperijalizam još uvijek vrlo izražen. To uostalom pokazuje i izravnim miješanjem u pitanja suvremene države BiH kada traži pripajanje RS Srbiji. Na kraju vrlo je teško naći ovakav direktan primjer direktnog miješanja u politiku druge zemlje kao njegovo u politiku Srbije. Očito je da kao i Konuzin Srbiju smatra svojim vlasništvom
Vrlo je izvjesno da će se situacija slična vremenu kubanske krize ponoviti u doglednoj budućnosti. Sa kakvim ishodom vidjećemo.
Sasvim legitiman vojni cilj. Jedino je problem ako ne uspije granica može biti pomaknuta na Crno More. Svaki plan nosi rizik. Ali ima to i prednosti, navodno je tamo razvijen turizam
Preporuke:
1
3
27
četvrtak, 11 april 2013 12:13
Avgerinos Moesiotes
@Radgost
Greskom sam vam kliknuo - umesto +. Izvinite. Uzgred da napomenem da liniji koju ste nazvali gtanica preimenujete u osovina. Ne treba od proverenih prijatelja paviti neprijatelje, naročto ako ne postoji neposredna polza od toga. Pozdrav.
Preporuke:
0
0
28
utorak, 16 april 2013 23:27
Turas
Gospoda Pavkov,brm,autor teksta i nekolicina komentatora. Poređenja Srbije i Rusije čine sa logičnog i pragmatičnog ugla posmatranja što čine i "projektanti"svetske politike,zapadni "prijatelji".Ali ima tu još nešto što gore navedeni previđaju,ono što NERASKIDIVO povezuje ove dve države.Neću da kažem dva naroda jer mi smo JEDAN narod,kao što Nemačka ma koliko zavisila privredno od Rusije ostaje u okviru Zapadne Imperije.Elem to navedena gospoda previđaju.Ili to nemaju, jer su već navikli da razmišljaju samo glavom a da zaboravljaju napaćenu slovensku dušu.To je ono što povezuje Ruse i Srbe,ma ko bio u tim bratskim narodima na vlasti.Zato ne razdvajajte,jer to nije samo pogrešno-to vređa.
Preporuke:
2
0
29
četvrtak, 18 april 2013 12:57
kokan popovic
Nijedna "Nova Politicka Misao" nece nas zvanicno i javno dovesti do "neceg opipljivog"-a to je do Novca kao pokretaca Novije Istorije.Da nije tako, neko bi se vec pozabavio konstatacijom Osvalda Spenglera da je na delu sukob apstraktne finansijske spekulacije protiv "krvi/zemlje".Zasto Albanci "kriminalci"sad.Pa ja mislim da i oni oboljevaju od osiromasenog uranijuma!?Nisu li i oni izmanipulisani da su za sve krivi Srbi?Nemaju li i oni intelektualaca koji su strpani u pritvor zbog postavljanja pitanja svrhe ulaska NATO-a,nakon povlacenja srpske vojske i policije.A sto se tice Metodologije Vladanja,navescu naslov jedne od rubrika iz danasnjih beogradskih novina"o cemu mastate dok masturbirate" nije bas prefinjeno ali to je TO.Ah da...i"Porno Vladika"itd
Americki Ambasador gosp.Kirbi danas izjavljuje da"ne postoji "paralelni univerzum"/vezano za Kosovske pregovore u toku/...ali izgleda da postoji!
Preporuke:
0
0
30
četvrtak, 18 april 2013 18:03
kokan popovic
ako mi dozvolite samo jednu dopunu...dok jos nemam ni pluseva ni minusa : Ivica Se Vratio!.Slikao se /ni manje ni vise nego/sa Kevinom Kostnerom!
Hvala i obecavam da necu vise...bez obzira sto ce oni NajPametniji tek da se oglase
Voleo bih da se malo odmorimo od trke evropskih integracija. Ide izborna kampanja u Nemackoj. Dobra prilika da cujemo ko nam sta misli.
Proučite malo bolje srpsku istoriju, g. Kolerov. Kralj Milan je počeo kao rusofil, a završio kao austrofil. Zapitajte se, zašto je to tako.
Opet grešite, jer to niko ovde ne misli. Naprotiv.
Drago mi je da ste okarakterisali Putina kao tehnokratu, dakle, čoveka bez ideologije.
EU zna bas dobro da nece malu rusiju u svoju kucu!
Zato ovaj doticni gospodin cilja nesto drugo a kaze sasvim nesto drugo!
Sta ce malu rusiju evropski standardi, daj implementirajte ruski standarda, kad ste tako pravoslavni orientirani!
budite fer!
.....svaki odgovor je nelogicno i kontradiktorno!
manu;slabo pamti,a brzo zaboravlja.
Kako Rusija može da sačuva Srbiju, ako to sami Srbi neće?
Jos jednom, bravo za celu organizaciju posete, a posebno za poruke koje su poslate...
A gde nađe Kotoribu da mi je znati? :)
Onda Rusiji ne treba da bude krivo što SAD postavljaju i premijere i ministre odbrane jer SAD pažljivo i marljivo prate šta se ovde dešava. I još malo bviše od toga.
dakle da nerazumno utvrdimo gradivo:
a) "vojna i politička kooperacija može da se sprovede u okviru drugih modela."
b) "Evroazijska Unija neće biti korisna za Srbiju"
stvarno - nije rekao
Shvatate li?
shvatam šta piše al šta je u vašoj glavi ne
Nisam ni očekivao da ćete shvatiti.
Zbog toga, Rusija ima šansu da se uzdigne na odgovarajuće mesto u svetskim okvirima; a ako neko misli da ćemo im se mi samo "prišljamčiti" - vara se. Niti smo im naročito bitni (Crna Gora im je već na raspolaganju) niti nas vole više nego na primer - Bugare. A o interesima (čak ni oko Južnog toka) neće da se izjasne. Stoga...
Vrlo je izvjesno da će se situacija slična vremenu kubanske krize ponoviti u doglednoj budućnosti. Sa kakvim ishodom vidjećemo.
Sasvim legitiman vojni cilj. Jedino je problem ako ne uspije granica može biti pomaknuta na Crno More. Svaki plan nosi rizik. Ali ima to i prednosti, navodno je tamo razvijen turizam
Greskom sam vam kliknuo - umesto +. Izvinite. Uzgred da napomenem da liniji koju ste nazvali gtanica preimenujete u osovina. Ne treba od proverenih prijatelja paviti neprijatelje, naročto ako ne postoji neposredna polza od toga. Pozdrav.
Americki Ambasador gosp.Kirbi danas izjavljuje da"ne postoji "paralelni univerzum"/vezano za Kosovske pregovore u toku/...ali izgleda da postoji!
Hvala i obecavam da necu vise...bez obzira sto ce oni NajPametniji tek da se oglase