On je ipak otkrio da u tu crvenu liniju spadaju: "Nikada ne priznati nezavisnost Kosova i Metohije", da na Kosovu "nema oružane sile", a da Srbi tamo gde žive odlučuju o svojim problemima
A to se sve zove nezavisno Kosovo, sramoto srpska, izdajnička!
Unovčio si debelo sve ovo što radiš godinama, prvo prikriveno i tajno, a sada lupajući nam šamare i praveći nas idiotima, ali sam apsolutno siguran da se nećeš dugo nauživati u toj blagodeti, baš kao i tvoj prethodnik, i svi ostali prethodnici - premijeri, ministri, kordinatori, i naravno Eliot Nes.
To što ti radiš Tomislave zove se drska prevara naroda.
Preporuke:
187
5
2
ponedeljak, 25 mart 2013 21:53
albanopolis
kod nas, tamo gde srbi žive, imaju sva ljudska prava i mogu da se bave ekologijom i sl., ali ne mogu da odlučuju o tome kako će da izgleda naša država, da odlučuju o slobodi kretanja drugih građana i "prostornoplanski" etnoplaniraju gde može da se gradi a gde ne jer toga nema ni u jednoj slobodnoj zemlji sveta koja za sebe može reći da je država. dakle, ako prihvatate da nema srbije NA kosovu, sada ima da prihvatite da nema srbije U kosovu...tung!
Preporuke:
4
114
3
ponedeljak, 25 mart 2013 22:00
Svetislav Kostic
Sta vrijede po takozvane beogradske vladajuce elitare porazavajuci rezultati najnovije ankete NSPM kada ta izdajnicka "gospoda" i "dame" uzivaju naklonost NATO-a i EU zlocinaca, u cije se drustvo prvom covjeku Srbiji zudno zuri.
Preporuke:
78
2
4
ponedeljak, 25 mart 2013 22:01
Spanulis
Crvene linije drzavne vrhuske su njihovi koferi,mercedesi,velelepne kuce i prljave biografije!!! To su spremni da brane po svaku cenu i zbog tih ,,njihovih" crvenih linija i rasprodaju sve zivo: Kosmet,narod,ustav...
Preporuke:
100
1
5
ponedeljak, 25 mart 2013 22:11
Šešeljevac
Ništarija.
Preporuke:
114
1
6
ponedeljak, 25 mart 2013 22:21
Milutin
Jel Nikolić položio vence na spomenik žrtvama NATO agesije!???
Preporuke:
83
2
7
ponedeljak, 25 mart 2013 22:29
Deda jedan
Crvena linija za nato pešadinca je Kosmet bez Srba.
Preporuke:
73
0
8
ponedeljak, 25 mart 2013 22:36
siniša @ albanopolis
Tačno je da se Srbija izgoni i sa Kosova i iz Kosova, tu ste u pravu. Da li će biti izgnana i do kada će biti izgnana videćemo.
Međutim, niste u pravu da se to radi zbog Albanaca i albanske države. To ima svoje razloge koji nemaju mnogo veze ni sa albanskom državom ni sa arnautskim plemenima i fisovima.
Albanci su u svemu tome će biti kolateralna šteta i Albanci su neko ko će za zla koja se rade Srbia na Kosovu i Metohiji da plate vrlo skupu cenu uskoro.
Nemojte se zavaravati da ste država, još manje da ste slobodna, da je sve to radi vas i da ćete od toga imati ikakvu korist. Imaćete samo štetu.
Ili će biti drugačije nego što je ikada bilo.
Mislite li da će biti drugačije, da vas neće izigrati kao to su vas izigrali i Turci i Italijani i Broz.
Mnogo ste simpatični svima i irišljavi da svet prosto ne zna šta bi bez vas. Jel to vaše mišljenje?
Preporuke:
79
0
9
ponedeljak, 25 mart 2013 22:40
Srba Karanovic
Gospodine predsednice: u sta nas to vodite? Zar ne vidite da EU puca po svim savovima i tone? Kazite narodu ko je srecan unutar EU?
Preporuke:
62
0
10
ponedeljak, 25 mart 2013 22:44
anonymous
@Milutin
Ne, nije polozio nista, ali vucic jeste...zamisli, a danas je odmah potpisao sa USA (onima koji su nas ubijali) i nato-otan sporazum o nekom zajednickom vezbanju....ima nesto, kad je RTS bombardovana, vuciceva majka je otisla pre toga...
Preporuke:
72
0
11
ponedeljak, 25 mart 2013 22:50
Kraguj
Tomislav Nikolić i ekipa koja vodi Srbiju biće zapamćena kao veleizdajnička.Zbog neizvesnog "puta" u Evropu spremni su sve da daju.
Preporuke:
74
1
12
ponedeljak, 25 mart 2013 22:58
Filking
Kako ste krenuli, skupština vrlo brzo ima da vam radi danonoćno, ha,ha,ha
Preporuke:
31
6
13
ponedeljak, 25 mart 2013 23:01
Visibaba
Nije najbolji ali nije Nikolić, ako ćemo pravo, ni najgori predsednik.Dozvolite bez obzira na to, šta ko o njemu misli,(ni ja mu nisam mnogo naklonjen), da li bi neki novinar smeo Tita da pita kako komentariše neki svoj gaf koji je načinio tu i tu ili da ga onako bezobrazno dovodi u procep samo zato što teži da ga omalovaži. Čak i onda kad shvata da je taj procep lažan.Ajde, pustimo Tita, neka neko takva pitanja postavi Tačiju.Neće, ne zato što se plaši, nego zato što stav svoje nacije na taj način kad se ide na pregovore štiti.Mnoga od tih pitanja kao da su postavljena zato da bi Tači znao kakao da se s našima u Briselu zakači i kako da ih zaskoči
Preporuke:
6
52
14
ponedeljak, 25 mart 2013 23:03
Ružičasti panter
Na shvata da je već otpisan. Onaj što je čestitao hvatanje Mladića dobio je da nauči skripta o Kosovu i Metohiji. Jedan deo toga je već negde izrecitovao. Kad T.M. završi posao (i oni završe sa njim), onda će naslednik doći na njegovo mesto i izrecitovati nam ostatak skripta (ukoliko uspe da ga zapamti).
Preporuke:
48
1
15
ponedeljak, 25 mart 2013 23:06
Milan
Ludi i zbunjeni
Evo ovako malo elementarne logike koja inače nije jača strana gospodinu iz Bajčetine.
1. Srbija hoće u EU (očigledno po svaku cijenu).
2. U EU se prije svega pitaju Njemačka, Britanija i ostale zemlje koje su redom priznale Kosovo kao nezavisnu državu.
3. Te zemlje kažu ako Srbija hoće da pristupi EU mora bezuslovno da prizna Kosovo kao nezavisnu državu (neki dan bio neki Švabo i to izjavio, ima i snimak).
4. Dolazimo do zaključka: Srbija će učiniti sve da pristupi EU ali onda neće to finalizovati jer neće da prizna Kosovo ili će ga ipak priznati.
Sve pomalo liči na ovu aktuelnu foru s niklom: kao istražuje se ali ne da bi se otvorio rudnik na kraju nego eto onako neko ima viška para, pa eto što ne bi po srpskim čukama tražio gdje ima nikla čisto da zna.
Preporuke:
58
1
16
ponedeljak, 25 mart 2013 23:09
Neeuvic
Zasto mene niko nepita dali ja hocu u EU?
Zemlja u kojoj zivim nas je pitala i mi smo rekli NE
Zasto u Srbiji niko nepostavi pitanje referenduma?
Kako neko moze da nas negde utrpava zato sto on
misli da je to dobro.
Preporuke:
52
0
17
ponedeljak, 25 mart 2013 23:12
Ružičasti panter
U poslatom komentaru umesto T.M. treba da stoji T.N.
Preporuke:
31
0
18
ponedeljak, 25 mart 2013 23:12
Slavisa
Ako bismo prihvatili da se odreknemo EU niko nam ne garantuje da nećemo i dalje pregovarati sa Albancima ili da će KiM ostati deo Srbije, ali ta dva pitanja su povezana, kaže Nikolić.Sve sto govori je najpodlija zamena teza. Nije gradjane Srbije briga za odricanje od EU, u tu pricu ni mala deca vise ne veruju. Pravo pitanje je sledece: Ako bi prihvatili da se odreknemo tapije na Kosovo, ko nam garantuje da nece biti drugih uslova i da cemo uopste uci u EU, cak i kada bi vecina to zelela, sto nije slucaj. On opet prica o pregovorima sa Albancima cak i ako ga EU otkaci. Ovaj covek treba sto pre da se skloni iz javnog zivota i da nas vise ne bruka. Promenio je svoju "zvaku" za 180 stepeni. Zar misli da smo svi toliko zaboravni?
Preporuke:
49
0
19
ponedeljak, 25 mart 2013 23:19
Drinko Končarević
Kakva drama? "Moguće je da zbog Kosova i Metohije bude ugrožen datum". Šta nam napriča. AlZamislite, Nikolić, kao vešt vozač, provest će nas pored ambisa i pri tom neće nam pasti ni vlas sa glave. Kakvo buduće herojstvo ili tome nešto slično. Narod treba samo da sačeka. Videće narod. A na pitanje novinarke o odlaganju posete ruskog ministra vojnog, Nikolić kaže da o tome ništa ne zna. Nema veze, znaju Rusi šta ste danas potpisali sa vojskom USA za 2014 godinu. Ameri, samo što nisu krenuli u otvorenu kampanju na Siriju. Ovom potpisivanju prethode članci u naššim listovima u kojima se pita zašto Srbija nije zatražila pomoć od Rusa u svojoj spoljnoj politici? Sada je sve jasno. SNS je DS u drugoj uniformi. Preleti koji se spremaju ovo potvrđuju.
Preporuke:
51
1
20
ponedeljak, 25 mart 2013 23:30
Dragoslav Jovanović
Ukoliko bi Srbija u aprilu prihvatila neki sporazum koji ne podrazumeva formiranje zajednice srpskih opština, onda bi Marko Jakšić bio u pravu, ocenjuje Nikolić.
Neverovatna zamena teza! Čak i po vašoj rezoluciji ne radi se tu o formiranju Zajednice srpskih opština veđ o njihovoj nadležnosti. Znači da je po
vama dovoljno da postoji Zajednica srpskih opština pa makar imala samo nadležnost da izdaje dozvole za pecanje? I kakva bre Zajednica srpskih opština, to je nudio i Ahtisari?! To su građani Srbije i tačka, nema dalje diskusije!
Čik odgovorite na jedno prosto pitanje: po vašem planu i rezoluciji čije će lične karte i pasoše imati građani ovih opština?
Preporuke:
52
0
21
ponedeljak, 25 mart 2013 23:39
...
Manje nadleznosti od Vojvodine??? Izdajnice nijedan!!!
Preporuke:
54
0
22
ponedeljak, 25 mart 2013 23:42
Konobar
Bogami je Svaba u pravu kada je Seselja nazvao "dobar zastrasujuci primer". Ovako govori samo panicni strah od predmeta u Hagu zbog huskanja na rat, a u istom kolu su i ona dvojica i naravno Drecun.Ej bre, Master nudi Srbima na Kosmetu kao resenje to da ce se Beograd brinuti da siptari postuju Zakone drzave Kosovo koji se ticu lokalne zajednice. Naravno, nece doci vojna oruzana sila i Agim Ceku nego samo ROSA i Bajram Redzepi.To je ono sto je lepo objasnio i Slobodan Petrovic kada je usao u vladu kod Tacija, a Nikolic ga onda nazvao izdajnikom. Ali, mi nikada necemo priznati Kosovo kod UN. Krstimire javi se, dugo te nema, hoce li barikade ili je ovo bas ono pravo i po meri.
Preporuke:
48
0
23
ponedeljak, 25 mart 2013 23:46
perkins
jucer ga nigde ne bese,kada se pogleda unatrag i sve trikove kojima se sluzio ovo nije nikakvo iznenadenje,nije on sa trabantima svojim problem,mi smo taj problem,vide oni da svi cute pa njihovoj mudrosti ravne nema,5 oktobra cela SRBIJAstigla u beograd da rusi Milosevica sto ''nije postovao''volju gradana,danas diplomac injegova druzina trabanata niti postuju volju gradana niti ustav,sto ih danas SRBIJA ne rusi,rusila bi ih SRBIJA da netko plati,zato jesu dosmalije harale 13 godina,zato diplomac i genije mogu da rade sto hoce i dokle zele,svaki narod ima vlast koju zasluzuje, diplomac,genije i dak generacije su nama mera,nitko nama njih nije poturio,SRBIJA ih birala,SRBIJA ih cuva,a tko ce SRBE sacuvati?,to jesporedna stvar,kome su jos SRBI bitni?
Preporuke:
30
0
24
ponedeljak, 25 mart 2013 23:48
folker
Dobar slagvort Slavise, za sledece:
Srbija ce imati znatno bolju poziciju u pregovorima, ukoliko stavi Kosovo ispred EU, pa ma koliko oni trajali. Jos nesto: O "prijateljima" koji su "daleko"
- Sustina je da Srbija ima prijatelje, a danas niko i nista nije "daleko" (Rusija i Kina i polovina clanica UN su na pravednoj strani. - sila moci, protiv moci sile).
Preporuke:
36
0
25
ponedeljak, 25 mart 2013 23:55
Drinko Končarević
@siniša @ albanopolis
Siniša, Vama i ostalim komentatorima preporučio bi da na kraju svog svog komentara o Kosovu i Metohiji, napišete rečenicu: "vidimo se dogodine u ... (navesti mesto na Kosovu i Metohiji). Ovo je pre mene počeo jedan naš kolega i ja ga podržavam. Ova rečenica je u skladu sa svim Inicijativama ... NSPM-a. Albanopolis to ne može da uradi.
Preporuke:
37
2
26
ponedeljak, 25 mart 2013 23:57
!!!
Neka rešenja za Kosovo mogu ozbiljno da ugroze nastavak evrointegracije, ali Srbija treba da teži ostvarivanju i jednog i drugog cilja, kaže predsednik Nikolić.Neznam šta ovi u vladi uzimaju kada stalno jedno te isto ponavljaju. Narod ne želi da da Kosovo zbog evrointegracije kako im to nije jasno. Oni netrebaju da zadovoljavaju političku volju zapada nego volju srpskog naroda. Na godišnjicu takav govor držati je sramota.
Preporuke:
31
0
27
utorak, 26 mart 2013 00:01
folker
... (tri tacke)
Ja! zamisli.
Bacili nam EU zrnevlje, k'o coravim kokoskama.
Na kraju ce ispasti da ne umemo da sacuvamo cetiri srpske opstine, koje su fakticki celina srpskog naroda, odvojena fiktivnom granicom koju je neki partizan(ovac) nasvrljao. (sta bi tek bilo da su do albanske ili crnogorske granice?)
Preporuke:
28
0
28
utorak, 26 mart 2013 00:03
...
Manje nadleznosti od Vojvodine u okviru cega nikolicu ? Jel Kosmet po Ustavu Republike Srbije ima nadleznosti za autonomnu pokrajnu, o cemu ti govoris covece ? Ustav te obavezuje i ne smes da ga krsis, on je iznad svake rezolucije i odluke vlade. Glasali Kosovci za tebe u Maju prosle godine, obecao si im da ces da ukines sve "sporazume", slavili ljudi celu noc kad si pobedio, i sta sad ? Kako te nije sramota ...
Preporuke:
43
0
29
utorak, 26 mart 2013 00:06
Goran Jevtović
I nevezano sa prevarama i otvorenom izdajom. Ovaj čovek zaista nema nikakvog niti stila niti šlifa, a pogotovu ne državničkog i diplomatskog, da bude predsednik od autoriteta i ugleda.
Umesto da mu B 92 dođe na noge (a ovo je bar peti put), kao što priliči pravom predsedniku, on se sjurio u studio njima na noge i tamo je, onim karakterističnim kukumavčenjem i prenemaganjem, izgledao kao nekakav jadnik.
Dakle Srbijo nabijmo svi glavu u pesak i mulj, kada sve ovo moramo da trpimo.
Preporuke:
65
2
30
utorak, 26 mart 2013 00:07
*
Covek govori o nekakvoj "rezoluciji narodne skupstine" kao da je to sveto pismo, Ustav koji je iznad te rezolucije ne sme da pominje jer ga direktno i najgrublje krsi i za to ce da odgovara.Ti da si covek ko sto nisi, prekinuo bi taj cirkus u Briselu i vratio pitanje u SB UN, insistirao na primeni 1244, trazio od Rusa pomoc. I niko nista nebi mogao Srbiji i narodu na Kosmetu, ali ti si ....kome su gazde iz brisela cestitale pobedu 3 sata pre zatvaranja izbornih mesta, sram te bilo. Krsis Ustav, ustavni poredak i jos se hvalis time.
Preporuke:
54
0
31
utorak, 26 mart 2013 00:12
albanopolis @ drinko končarević
ali ja mogu da šetam po slobodnom kosovu i sada, već sasvim izvesno, mogu da kažem: do maja na severu!
Preporuke:
0
47
32
utorak, 26 mart 2013 00:13
*
Ukoliko bi Srbija u aprilu prihvatila neki sporazum koji ne podrazumeva formiranje zajednice srpskih opština, onda bi Marko Jakšić bio u pravu, ocenjuje Nikolić.Alo, kakva bre zajednica srpskih opstina, sta bre ti govoris covece da li si svestan ?Srpske opstine vec postoje u skladu sa Ustavom Srbije i nadleznostima koje proizilaze iz Ustava i zakona Srbije, sta ti hoces da formiras i o cemu pregovaras da li si svestan ?Dobio si nalog da ugasis drzavu Srbiju i da napravis nekakvu zajednicu (krsenje ustava, proglasavanje vecinskog srpskog stanovnistva za nacionalnu manjinu) u okviru "kosova" da taci radi sta hoce. Veleizdaja ne zapamcena u svetu !
Preporuke:
44
0
33
utorak, 26 mart 2013 00:26
vasilije
pod hitno da menjamo ustav! živimo u novoj srbiji! nije vam jasno???
Preporuke:
0
41
34
utorak, 26 mart 2013 00:28
diplomac
On poručuje da Albanci sa Kosova moraju da shvate da će srpska zajednica u pokrajini imati manje nadležnosti nego Vojvodina.
Ovako govori dplomac sa menadzmenta...a kako srbi da shvate zasto ne postujes ustav....diplomcu iz bajcetine!
Preporuke:
40
0
35
utorak, 26 mart 2013 00:30
Peter RV
Nikad mi se nije svidjao ovaj covjek od tako ogranicenog obrazovanja, ali mi se sad stvarno gadi od njega.
Preporuke:
45
0
36
utorak, 26 mart 2013 00:41
mladen
Evropa nas ne želi, ali mudro, to ne kaže, naprotiv, pod plaštom izgleda za pregovore, nastoji da se definitivno obračuna sa Srbijom, u čemu, naravno, prednjači Nemačka, da nam unište sve ono što nas čini, ne samo privredu i ono malo što još imamo, ne, nego da bukvalno slomi srpski narod, našu tradiciju, istoriju, moral, ponos i slobodarsku misao. Za divno čudo, naše vođe to neće i ne žele da vide, mislim da ih je uhvatilo stanje letargije, jer su uvideli da nije najvažnija stvar pobediti na izborima, ne, tek onda počinje posao, a oni na to nisu spremni, jer nemaju rešenja. Svi, do jednog, potenciraju da bez evropskih donacija Srbija ne može da živi, a to naprosto nije tačno. Tolike godine pod embargom, bombardovanje, pretnje, krađe, sve to nas nije ubilo, zašto sad da idemo na kolena, i izazivamo podsmeh i sprdnju kod gorih od nas. Srbi se po zapadnoj(evropskoj) štampi samo pominju kao razbojničko pleme koje pljačka po Evropi, izaziva ratove i bune i ugnjetava druge narode, a naša vlada ćuti.!!
Preporuke:
37
0
37
utorak, 26 mart 2013 00:43
Šumadinac
I Nikolić i Vučić i Dačić su izgubili kompas. Oni izgleda nemaju veze sa realnošću. Strašno.
Preporuke:
38
0
38
utorak, 26 mart 2013 00:45
Beograđanin
'Srpska zajednica u pokrajini'? U 'pokrajini', kažete?
Mislite: u nezavisnom Kosovu?
E, moj predsedniče. Moj lažove.
Preporuke:
52
0
39
utorak, 26 mart 2013 01:18
Drinko Končarević
@albanopolis @ drinko končarević,
Šetaj, šetaj, nećeš dugo. A ostale čitaoce pozdravljam sa porukom: dogodine u Peći.
Preporuke:
36
1
40
utorak, 26 mart 2013 01:35
licemer
retko da se od ovoga ista pametno moze cuti
Preporuke:
25
0
41
utorak, 26 mart 2013 01:37
master bajcetina
dno dna
Preporuke:
35
0
42
utorak, 26 mart 2013 01:59
Radmilo
Ljudi, ukoliko želite da jednog dana živite u slobodnoj i snažnoj Srbiji, morate prezreti srborušilačku ideju i praksu ovih kreatura, i stupiti u front borbe za nacionalni preporod i socijalnu pravdu!
Vidimo se 6. aprila u Beogradu! Svi!
Preporuke:
39
0
43
utorak, 26 mart 2013 02:43
Da li on to shvata
Tomislav Nikolić, predsednik Srbije:
Rešenja koja se tiču KiM mogla bi da ugroze naš put ka EU.
Građani Srbije:
Rešenja koja se tiču EU sasvim sigurno ugrožavaju opstanak Srbije kao države.
Preporuke:
22
0
44
utorak, 26 mart 2013 06:45
Brane2
@albanopolis:
Zašto bi Srbi na samostalnom Kosovu trebali da prihvate ono što nisu hteli da prihvate na Kosovu u okviru Srbije ?
Preporuke:
17
0
45
utorak, 26 mart 2013 07:28
ja onako
Nesto najgore sto se Srbiji moglo dogoditi je dolazak na vlast ovog dvojca Nikolic_Vucic.
Preporuke:
22
0
46
utorak, 26 mart 2013 08:31
ex petar
Albanopolis, ti mozes da vezes konja samo tamo gde ti bil klinton kaze, a to je odsustvo slobode.
Preporuke:
17
0
47
utorak, 26 mart 2013 09:30
Tucko
`Tomislav Nikolić: Rešenja koja se tiču KiM mogla bi da ugroze naš put ka EU `
Ma koga je to još briga osim vas koji ste spremni da tuđe prodajete i poklanjate.Sram vas bilo!
Preporuke:
22
0
48
utorak, 26 mart 2013 10:08
a ja ovako: sada opa-cupa!!!
@ja onako: „...Nesto najgore sto se Srbiji moglo dogoditi je dolazak na vlast ovog dvojca Nikolic_Vucic...“ Tačno je. Podsetimo se: Ko ih je izabrao? Ko se oduševljavao njihovom pobedom? I –ko im je čestitao na pobedi, čak i pre no što su rezultati bili objavljeni? E,sad se vratimo na uvaženog, poštovanja dostojnog i nadasve poštenog i čoveka od reči, Predsednika Republike Srbije, magistra Tomislava Nikolića. On vrlo iskreno, i razložno kaže: «Ovaj državni vrh nisu solisti, ovo je orkestar, ovo su ljudi koji su svesni odgovornosti koja je pred njima,...». Istina, i sam kaže da su to sve mlađi ljudi, a on najstariji među njima. Valjda je zato, zbog svoje starosti i mentalne iscrpljenosti (a svi znaju da je pre, dok je bio mlađi, bio nenadmašni intelektualni kapacitet) zaboravio da kaže: ko diriguje tim orkestrom – a da i ne govorimo još i ko je kompozitor po čijoj partituri taj svestan i odgovoran orkestar svira? A – kad je muzika već tu, onda treba i igrati: Opa-cupa!!!
Preporuke:
18
0
49
utorak, 26 mart 2013 10:22
...master ostaje master
Nadam se da mu pokazuju i nelažirane ankete javnog mnjenja a mogao bi da izvuče i neku pouku iz sudbine svojih prethodnika.Ali...
Preporuke:
16
0
50
utorak, 26 mart 2013 11:02
Vid
albanopolissamo nam navedi šta koristiš od ovih uvoznih "artikala" iz Avganistana, jer vidim da si neprekidno potpuno nafiksan. Pa kod vas ni mrtvi Srbi nemaju mira, a kamo li živi. Rušite groblja, rušite svetinje stare skoro milenijum, vadite telesne organe živim ljudima, ubijate nevinu decu, i ona pričate o "ljudskim pravima". Ti si, bre, sramota, ne samo za Albance, već za čovečanstvo.
Preporuke:
14
0
51
utorak, 26 mart 2013 11:08
************
Tako ti Bog pomogao, ti Tomo nikad nećeš vratiti Kosmet u ustavni poredak Srbije, kao što si pričao dok si se busao u "junačke grudi". Ovo samo govori da voliš lagati Boga, narod, a najviše sebe.
Ne verujem da čovek s tvojim osobinama može voditi stabilnu državu, a pogotovu ne sačuvati ugroženu državu.
Preporuke:
16
0
52
utorak, 26 mart 2013 11:46
siniša @ albanopolis
Moguće da se nešto promenilo među vašim plemenima i fisovima, a da ja ne znam, ali ne verujem. A ako jeste onda mi to recite molim vas. To što ste rekli da možete da slobodno hodate po Kosovu i da ćete do maja hodati i po Severu nije tačno. NIje tačno i skoro ni za sto godina neće biti tačno. Jedino što možda može da bude tačno to je da za par dana zaista hodate po severnom delu Kosova, ali vežć nakon par dana biće postavljeni nečiji zidovi.
Da li vi možete, ako ste iz Prištine da slobodno šetate po Drenici, a da ne platite Haradinaju. Ne možete. Koliko Albanaca sme da izađe iz svoje avlije iza svojih zidova. Procentualno. Kuda i gde ste vi kao narod dospeli u koje zemlje i koje ustanove, u koje hotele i na koja radna mesta i gde.
Mislim ono kao sloboda. Uzmete pasoš i odete u Nemačku, iznajmite sobu ili stan, nađete posao.
Nema za vas nigde slobode ni posla, a šta biste radili.
Heroin, prostitucija, lažni pasoši, skrivanje od policije podmićicanje zna se ko ste vi.
Preporuke:
17
0
53
utorak, 26 mart 2013 12:05
Decko iz B.
Bedno. Ako Srpska Politicka klasa ili "Elita" vec decenijama pregovara o jednog (od vise) znacajnog pitanja na ovakav nacin, ko zna sta oni vec sve predaju kada pregovaraju o privrednim pitanjima. Izgleda jedino znaju da izdestvuju njihove "crvene Linije" kada se bije bitka za koalicjonim partnerima za plen sledecu legislativu. Ako vi u Srbiji necete da na bunt, docice vam neko drugi strani da vam umlati pamat.
Preporuke:
11
0
54
utorak, 26 mart 2013 12:54
kaca
Pa sta ako se ugrozi taj tako daleki put . Do cilja ima jos mnogo , a vremena su smutna i stvari se manjanju brze nego sto smo mislili , zato kretanje na taj i takav put mora biti oprezno i sa sto manje davanja i potpisivanja onoga sto sutra nas moze jos vise kostati .
Uostalom niko jos argumentovanmo i racionalno ne objasni sta Srbija dobija na tom putu osim sta gubi.Kada se pravi plan u kuci naprave se plan svih izdataka i dobitaka i onada se donosi odluka . Mi taj plan nikad nismo napravili i prestavili ga javnosti vec samo ponavljamo kao papige Evropski put to je Raj.Racionalni i odgovorni ljudi ne prave drzavu radi drugih vec radi sebe i svoje buducnosti .
Preporuke:
10
0
55
utorak, 26 mart 2013 13:43
Ultravizitor
Ljudska beda
Preporuke:
12
0
56
utorak, 26 mart 2013 13:58
SM.
@svima
Zašto novinari ne oslovljavaju gos.predsednika,sa gos.predsedniče,ili gos.Nikoliću,nego samo Nikolić.Nikolić misli,Nikolić predlaže,Nikolić je odlikovao,Nikolić je posjetio Brisel,Nikolić je DIPLOMIRAO na tome i ONOME.Z A Š T O?.
Preporuke:
1
8
57
utorak, 26 mart 2013 14:04
Papini Marinci
Predsednik kolonije Srbije kakvog EU i ostali nasi dusmani samo pozeleti mogu (valjda su mu zato i cestitali pobedu na preds.izborima 3 sata ranije)!
Gledao sam reprizu ove bruke.Zaista je strasno i tragikomicno kada polupismeni politikanti uzmu kormilo drzave u ruke.Zar je moguce da cica Toma ne primecuje koliko je precenio svoje mogucnosti.Pa nije dovoljno samo nositi titulu "predsednik drzave" a pritom ne biti u stanju sklopiti dve recenice.Nebuloze koje je rekao nemogu se cak ni komentarisati.A voditeljka ga je postrojavala bas kako i zasluzuje.Dal se posramio?...Boze sacuvaj.
Preporuke:
16
0
58
utorak, 26 mart 2013 14:13
mika.vrana
Crni Toma, preuzeo paradoksalnu politiku od Žutih, dva cilja koja treba obostrano postignuti. Pola miliona mladih ima samo jedan obrok dnevno, od dva miliona koji su ostvarili pravo na narodnu kuhinju, samo njih 500 000 mogu na kazan, jer nema sredstava ni za narodne kuhinje. I Bog Nade je postao paradox, i novac od EU urazumljuje, smješi se gotovina i salto mortale politike, da li je više dovoljan onome gladnom koji spava na goloj dasci.
Preporuke:
7
0
59
utorak, 26 mart 2013 15:18
šaptač
@alles
A,zašto meni faca gospodina T.Nikolića deluje,kao da će se gospodin svakog časa rasplakati.
Preporuke:
7
0
60
utorak, 26 mart 2013 15:52
Dragan
Definitivno izdaja. Neće ga ni Dunav ni Amazon đuture oprati, kad prođe vreme zapadne okupacije Srbije.
Preporuke:
9
0
61
utorak, 26 mart 2013 17:20
teletabis
ovog coveka ne treba pustati da govori jer nista pametno nije rekao, i sve sto je do sada uradio uradio je naopako
Preporuke:
7
0
62
utorak, 26 mart 2013 17:44
Slavomir Srpski
On je ipak otkrio da u tu crvenu liniju spadaju: "Nikada ne priznati nezavisnost Kosova i Metohije", da na Kosovu "nema oružane sile", a da Srbi tamo gde žive odlučuju o svojim problemima..
Dakle gore navedena crvena linija svakako NE ZNACI nezavisno Kosovo, kao sto neki brzopleto i nerazumno tvrde (G.Jevtovic). Naprotiv, prvi stav iskljucuje priznaje "nezavisnog Kosova", a drugi i treci samo ponavljaju neke bitne statusne stavove u r1244.
Dakle tu svakako nema veleizdaje, ali nedostaje ona druga strana: ALTERNATIVA.
Zasto Predsednik,koji je ocigledno i skepitcan, i uzima realno mogucnost da dogovori propadnu, da se datum ne dobije,onda ne razmatra realnu mogucnost da Srbija mora onda da krene alternativnim potem u odnosu na EU. Zasto se zmuri sa oba oka, umesto da se racionalno priprema zaokret, u Evroazijsku uniju gde Srbija posle neuspeha sa EU moze da pronadje razumno svoj geopoliticki prostor i razvoj.
Vise nego ikada,danas imamo potrebu da vlada radi na alternativi!!
Preporuke:
2
6
63
utorak, 26 mart 2013 19:45
Old Kresoje
Ovde nešto mnogo smrdi...
Preporuke:
8
0
64
utorak, 26 mart 2013 20:45
albanopolis @ Brane2
na kosovu u okviru srbije srbi nisu ništa prihvatali jer su s pozicije sile mogli da nametnu šta su hteli. sada su samo istinski ravnopravni građani nimalo ravnopravniji od drugih. to je ta volšebna razlika...pozdrav!
Preporuke:
0
3
65
utorak, 26 mart 2013 21:59
zlocin bez presedana
Za svakog postenog coveka Kosovo je okupirana teritorija, a svako ko podupire stvaranje drzave na toj teritoriji je saradnik okupatora!!!
Preporuke:
4
0
66
utorak, 26 mart 2013 22:26
Dragan Katun
Za Slavomira
Očigledna je Vaša strast za analizom, no čini mi se da ste u samom početku u nevolji, objektivno prosuđivanje Vam je strano.
Predlažem da svoju strast namirite pokretanjem sopstvenog bloga, a nas ostavite na milost i nemilost onima zbog kojih smo ovde, Đorđu i Slobi.
Preporuke:
1
2
67
utorak, 26 mart 2013 22:51
Marko Milojkic
Gospodine predsednice.Zasto nas zamajavate,da ne kazem,lazete?Zasto cesto menjate svoje "misljenje"? Mi obicni smrtnici nikako da dodjemo do zakljucka sta Vi ustvari hocete?Tvrdnja da nikada necete priznati Kosovo(ne spominjete Metohiju)znaci appsolutno nista ako Vi i Vasa vlada dozvoli da Kosovo bude drzava sa svim prerogativima. U tom slucaju Vase(nase)priznanje im i ne treba. Predcednice Nikolici ne dozvolite da na kraju u secanje naroda udjete kao najveci IZVDAJNIK. Neka vam je(a i nama svima)Bog na pomoci(ako stvarno verujete).
A to se sve zove nezavisno Kosovo, sramoto srpska, izdajnička!
Unovčio si debelo sve ovo što radiš godinama, prvo prikriveno i tajno, a sada lupajući nam šamare i praveći nas idiotima, ali sam apsolutno siguran da se nećeš dugo nauživati u toj blagodeti, baš kao i tvoj prethodnik, i svi ostali prethodnici - premijeri, ministri, kordinatori, i naravno Eliot Nes.
To što ti radiš Tomislave zove se drska prevara naroda.
Međutim, niste u pravu da se to radi zbog Albanaca i albanske države. To ima svoje razloge koji nemaju mnogo veze ni sa albanskom državom ni sa arnautskim plemenima i fisovima.
Albanci su u svemu tome će biti kolateralna šteta i Albanci su neko ko će za zla koja se rade Srbia na Kosovu i Metohiji da plate vrlo skupu cenu uskoro.
Nemojte se zavaravati da ste država, još manje da ste slobodna, da je sve to radi vas i da ćete od toga imati ikakvu korist. Imaćete samo štetu.
Ili će biti drugačije nego što je ikada bilo.
Mislite li da će biti drugačije, da vas neće izigrati kao to su vas izigrali i Turci i Italijani i Broz.
Mnogo ste simpatični svima i irišljavi da svet prosto ne zna šta bi bez vas. Jel to vaše mišljenje?
Ne, nije polozio nista, ali vucic jeste...zamisli, a danas je odmah potpisao sa USA (onima koji su nas ubijali) i nato-otan sporazum o nekom zajednickom vezbanju....ima nesto, kad je RTS bombardovana, vuciceva majka je otisla pre toga...
Evo ovako malo elementarne logike koja inače nije jača strana gospodinu iz Bajčetine.
1. Srbija hoće u EU (očigledno po svaku cijenu).
2. U EU se prije svega pitaju Njemačka, Britanija i ostale zemlje koje su redom priznale Kosovo kao nezavisnu državu.
3. Te zemlje kažu ako Srbija hoće da pristupi EU mora bezuslovno da prizna Kosovo kao nezavisnu državu (neki dan bio neki Švabo i to izjavio, ima i snimak).
4. Dolazimo do zaključka: Srbija će učiniti sve da pristupi EU ali onda neće to finalizovati jer neće da prizna Kosovo ili će ga ipak priznati.
Sve pomalo liči na ovu aktuelnu foru s niklom: kao istražuje se ali ne da bi se otvorio rudnik na kraju nego eto onako neko ima viška para, pa eto što ne bi po srpskim čukama tražio gdje ima nikla čisto da zna.
Zemlja u kojoj zivim nas je pitala i mi smo rekli NE
Zasto u Srbiji niko nepostavi pitanje referenduma?
Kako neko moze da nas negde utrpava zato sto on
misli da je to dobro.
Neverovatna zamena teza! Čak i po vašoj rezoluciji ne radi se tu o formiranju Zajednice srpskih opština veđ o njihovoj nadležnosti. Znači da je po
vama dovoljno da postoji Zajednica srpskih opština pa makar imala samo nadležnost da izdaje dozvole za pecanje? I kakva bre Zajednica srpskih opština, to je nudio i Ahtisari?! To su građani Srbije i tačka, nema dalje diskusije!
Čik odgovorite na jedno prosto pitanje: po vašem planu i rezoluciji čije će lične karte i pasoše imati građani ovih opština?
Srbija ce imati znatno bolju poziciju u pregovorima, ukoliko stavi Kosovo ispred EU, pa ma koliko oni trajali. Jos nesto: O "prijateljima" koji su "daleko"
- Sustina je da Srbija ima prijatelje, a danas niko i nista nije "daleko" (Rusija i Kina i polovina clanica UN su na pravednoj strani. - sila moci, protiv moci sile).
Siniša, Vama i ostalim komentatorima preporučio bi da na kraju svog svog komentara o Kosovu i Metohiji, napišete rečenicu: "vidimo se dogodine u ... (navesti mesto na Kosovu i Metohiji). Ovo je pre mene počeo jedan naš kolega i ja ga podržavam. Ova rečenica je u skladu sa svim Inicijativama ... NSPM-a. Albanopolis to ne može da uradi.
Ja! zamisli.
Bacili nam EU zrnevlje, k'o coravim kokoskama.
Na kraju ce ispasti da ne umemo da sacuvamo cetiri srpske opstine, koje su fakticki celina srpskog naroda, odvojena fiktivnom granicom koju je neki partizan(ovac) nasvrljao. (sta bi tek bilo da su do albanske ili crnogorske granice?)
Umesto da mu B 92 dođe na noge (a ovo je bar peti put), kao što priliči pravom predsedniku, on se sjurio u studio njima na noge i tamo je, onim karakterističnim kukumavčenjem i prenemaganjem, izgledao kao nekakav jadnik.
Dakle Srbijo nabijmo svi glavu u pesak i mulj, kada sve ovo moramo da trpimo.
Ovako govori dplomac sa menadzmenta...a kako srbi da shvate zasto ne postujes ustav....diplomcu iz bajcetine!
Mislite: u nezavisnom Kosovu?
E, moj predsedniče. Moj lažove.
Šetaj, šetaj, nećeš dugo. A ostale čitaoce pozdravljam sa porukom: dogodine u Peći.
Vidimo se 6. aprila u Beogradu! Svi!
Rešenja koja se tiču KiM mogla bi da ugroze naš put ka EU.
Građani Srbije:
Rešenja koja se tiču EU sasvim sigurno ugrožavaju opstanak Srbije kao države.
Zašto bi Srbi na samostalnom Kosovu trebali da prihvate ono što nisu hteli da prihvate na Kosovu u okviru Srbije ?
Ma koga je to još briga osim vas koji ste spremni da tuđe prodajete i poklanjate.Sram vas bilo!
Ne verujem da čovek s tvojim osobinama može voditi stabilnu državu, a pogotovu ne sačuvati ugroženu državu.
Da li vi možete, ako ste iz Prištine da slobodno šetate po Drenici, a da ne platite Haradinaju. Ne možete. Koliko Albanaca sme da izađe iz svoje avlije iza svojih zidova. Procentualno. Kuda i gde ste vi kao narod dospeli u koje zemlje i koje ustanove, u koje hotele i na koja radna mesta i gde.
Mislim ono kao sloboda. Uzmete pasoš i odete u Nemačku, iznajmite sobu ili stan, nađete posao.
Nema za vas nigde slobode ni posla, a šta biste radili.
Heroin, prostitucija, lažni pasoši, skrivanje od policije podmićicanje zna se ko ste vi.
Uostalom niko jos argumentovanmo i racionalno ne objasni sta Srbija dobija na tom putu osim sta gubi.Kada se pravi plan u kuci naprave se plan svih izdataka i dobitaka i onada se donosi odluka . Mi taj plan nikad nismo napravili i prestavili ga javnosti vec samo ponavljamo kao papige Evropski put to je Raj.Racionalni i odgovorni ljudi ne prave drzavu radi drugih vec radi sebe i svoje buducnosti .
Zašto novinari ne oslovljavaju gos.predsednika,sa gos.predsedniče,ili gos.Nikoliću,nego samo Nikolić.Nikolić misli,Nikolić predlaže,Nikolić je odlikovao,Nikolić je posjetio Brisel,Nikolić je DIPLOMIRAO na tome i ONOME.Z A Š T O?.
Gledao sam reprizu ove bruke.Zaista je strasno i tragikomicno kada polupismeni politikanti uzmu kormilo drzave u ruke.Zar je moguce da cica Toma ne primecuje koliko je precenio svoje mogucnosti.Pa nije dovoljno samo nositi titulu "predsednik drzave" a pritom ne biti u stanju sklopiti dve recenice.Nebuloze koje je rekao nemogu se cak ni komentarisati.A voditeljka ga je postrojavala bas kako i zasluzuje.Dal se posramio?...Boze sacuvaj.
A,zašto meni faca gospodina T.Nikolića deluje,kao da će se gospodin svakog časa rasplakati.
Dakle gore navedena crvena linija svakako NE ZNACI nezavisno Kosovo, kao sto neki brzopleto i nerazumno tvrde (G.Jevtovic). Naprotiv, prvi stav iskljucuje priznaje "nezavisnog Kosova", a drugi i treci samo ponavljaju neke bitne statusne stavove u r1244.
Dakle tu svakako nema veleizdaje, ali nedostaje ona druga strana: ALTERNATIVA.
Zasto Predsednik,koji je ocigledno i skepitcan, i uzima realno mogucnost da dogovori propadnu, da se datum ne dobije,onda ne razmatra realnu mogucnost da Srbija mora onda da krene alternativnim potem u odnosu na EU. Zasto se zmuri sa oba oka, umesto da se racionalno priprema zaokret, u Evroazijsku uniju gde Srbija posle neuspeha sa EU moze da pronadje razumno svoj geopoliticki prostor i razvoj.
Vise nego ikada,danas imamo potrebu da vlada radi na alternativi!!
Očigledna je Vaša strast za analizom, no čini mi se da ste u samom početku u nevolji, objektivno prosuđivanje Vam je strano.
Predlažem da svoju strast namirite pokretanjem sopstvenog bloga, a nas ostavite na milost i nemilost onima zbog kojih smo ovde, Đorđu i Slobi.