"To je zaustavljeno, i oseća se promena u javnosti. Tu dogmu da EU nema alternativu više niko ne pominje i to je vrlo značajno, jer je taj pogubni tok zaustavljen", rekao je Koštunica.
Znači ponovo te nisu obavestili. Pa kako ne pominje, aman čoveče? Sve kipti od eurofanatizma, toliko da Tadić i ekipa dođu mala deca.
I ne samo da pričaju već rade. Punom parom. Otvoreno su predočili da je uslov Kosovo i svesno, planski i ciljano nas vode u provaliju.
Postavili su granicu sa KiM i čine sve da zaokruže narkodržavu pod diktatom briselske Kominterne.
Šta komentarisati posle ovako plitke izjave.
Preporuke:
122
47
3
sreda, 02 januar 2013 13:17
Konobar
Kakav salto mortale. Zarad ostanka u politici kao prilepak SNS, zaboravio da nije Cvetkovićeva vlada prihvatila Zajedničko Upravaljanje GRANICOM i otvorila prve GRANIČNE prelaze 10.12.2012 godine. Krenuo je doduše to da kritikuje, a sada ispade važno šta je ko rekao, a ne šta je ko URADIO. Jeste onoj Karli rečeno za Šešelja "vodi ga i ne vraćaj ga više". Ali, kada se Kosmet preda šiptarima u martu, vraćaju nam vojvodu, pa kom opanci, kom obojci.
Preporuke:
80
45
4
sreda, 02 januar 2013 13:28
opet neobavešten
O čemu ti Vojo pričaš? Da li ti slušaš šta ovi govore ili si opet "neobavešten" kao kada je hapšen Milošević? Ili je palo neko obećanje i dogovor?
Preporuke:
75
49
5
sreda, 02 januar 2013 13:31
Goran Jevtović
„Kada smo preuzeli ove dužnosti morali smo par meseci ozbiljno da radimo na tome da vidimo šta je sve stvarno dogovoreno u Briselu pa onda da to i sprovedemo u delo jer postoji državni kontinuitet i mi smo se na to obavezali,“ rekao je on.
Ovo je izjavio ministar spoljnih poslova Ivan Mrkić, gospodine Vojislave.
Naglasio je i on, kao i Vučić, Dačić, Toma, Grubješićka...da je put u EU prioritet Srbije. I, gde ćeš veći eurofanatizam.
Preporuke:
89
19
6
sreda, 02 januar 2013 13:36
Svetislav Kostić
Ukoliko aktuelni vladajući trojac sa kormilarom bez kompasa plovi u pravcu EU ili kako se pokazalo, i slijedeća garnitura na vlasti koju zapad takođe moralno korumpirao, Srbiji ne preostaje ništa drugo nego da se razbudi i dođe sebi od programiranog košmara ako neće da se jednog dana probudi U EU koja već sada i sama na izdisaju.
Preporuke:
72
1
7
sreda, 02 januar 2013 13:38
Gavrilo Chetnikovic
Shta li su ovome ubacili u pice kad je nazdravljavo dolazak trinaYeste?
Najkvalikofaniji i najefikasniji trojanski konj u istoriji Srbstva, nazhalost.
Preporuke:
49
46
8
sreda, 02 januar 2013 14:06
Uskokovic Sasa
O cemu ovaj covek prica? On izgleda zivi na nekoj drugoj planeti. Meni su od njega interesantniji posetioci ovog potrala koji redovno lupaju minuse komentatorima koji iskritikuju neku Kostunicinu izjavu. Jel mozda Kostunica bezgresan? Ima li vi gospodo lupaci minusa mozda reci hvale za ovakve izjave?
Preporuke:
46
47
9
sreda, 02 januar 2013 14:07
@Svetislav Kostić
...ako neće da se jednog dana probudi U EU koja već sada i sama na izdisaju.
Pa šta radite tu dok EU crkava?
Vraćajte se, čoveče, u rodni kraj!
Preporuke:
12
46
10
sreda, 02 januar 2013 14:10
Voja
Vojo-kalašnjikov sa šubarom oličenje nacije po svakom pitanju.Nije ni čudo dokle je nacija dogurala.
Preporuke:
12
74
11
sreda, 02 januar 2013 14:17
raja
Šta je zaustavljeno? Ovaj počeo da prosipa demagogiju. Ovi napravili granične prelaze uspostavili carinu i podvikuju da neće priznati. Sad im se pridružio i Koštunica. Da čovek ne poveruje. Jes; ne govore da EU nema altaernativu ali još gore, kažu da nam nema opstanka bez nje.
Preporuke:
62
17
12
sreda, 02 januar 2013 14:33
Reddy
Šta reče? Komunizam propala ideologija. Nedavno je održan 18. kongres Komunističke partije Kine i koliko videh oni živi i zdravi. Demokratska republika Koreja ispaljuje interkontinentalne rakete sa sve satelitima. Komunistička partija češke postala treća politička snaga u zemlji. U Salcburgu komunisti postali druga najjača partija. Ekstremni levičari dobijaju sve više pristalica po celoj zapadnoj Evropi. O čemu ti pričaš? Tebi su i dalje uzor britanska i američka demokratija a te dve zemlje u nikada gorem ekonomskom stanju. Da nema komunističke Kine gde bi bila svetska privreda?
Preporuke:
56
25
13
sreda, 02 januar 2013 14:36
Reddy
U jednom si ipak u pravu. Ne propada EU već sistem iz koga je nastala, tzv. demokratski i parlamentarni kapitalizam koji je sekularno promašio. A ti, kao po običaju, prespavao ceo dan pa se probudio u suton misleći da svanjuje.
Preporuke:
45
30
14
sreda, 02 januar 2013 14:41
Niko Nikolić
Da čovek ne poveruje da netko može toliko bulazniti.
Šta još treba Koštunica izjaviti da bi branioci njegovog lika i dela konačno shvatili da je ovaj izgubio svaki kontakt sa realnošću.
Bože spasi Srbiju od prijatelja, kao što su superpatriota Koštunica i njegovi sledbenici, a od neprijatelja će se spašavati sama.
Preporuke:
35
44
15
sreda, 02 januar 2013 14:54
Peter RV
Zalosno je jedino da ima nekih 7% Srba koji jos uvijek ocekuju nesto od njega.
Preporuke:
36
54
16
sreda, 02 januar 2013 15:53
TsarPlaninac
Lakse malo Srbi!!!Neverovatno kako su se skoro svi komentatori okomili na ovog umerenog coveka...Sumnjam da svi mi zajedno znamo i vidimo vise i bolje od gospodina Kostunice!Ja sam siguran da Kostunica ima dobrih razloga za ove tvrdnje a nama ostalima bi bilo pametnije je da budemo malo strpljiviji i umereniji.A ne odmah drvljem i kamenjem po njemu!
P.S.Nisam clan DSS-a.
Preporuke:
69
21
17
sreda, 02 januar 2013 15:55
TsarPlaninac
@ Konobar
Nezlonamerno pitanje za Vas:Sta mislite da dr.Vojislav Seselj svojim povratkom moze da uradi za Srbiju i srpski narod!?
Pozdrav.
Preporuke:
30
14
18
sreda, 02 januar 2013 16:01
Papini Marinci
Dr Vojislav Kostunica je jedan od malobrojnih politicara u Srbiji koji vredi!Cak mislim da postenijeg coveka u Vladi Srbije nemamo!Skoro svi ostali su papini marinci ili prolazni igraci.
Preporuke:
68
14
19
sreda, 02 januar 2013 16:16
Anka Krajina
@ Reddy
Reddy, ne sanjaj, molim te. Koji komunizam?
Jeste počelo buđenje levičara a kad ih sve sabereš nisu ništa jači od studentskog pokreta 1968. Marginalci i ništa više.
Desničari nisu nikad bili jači! Sa ovim današnjim oportunizmom može se jednačiti jedino Minhenska kapitulacija 1938.
Ko je reagovao na uništenje Libije, Iraka, danas Sirije? Tu i tamo kakva verbalna, anemična fraza.
Sutra da se Srbija odluči i kaže NE, od koga može očekivati podršku za očuvanje vanblokovske samostalnosti? Od Rusije? Od Kine?
Videli smo to 1999! Malo kazačoka na mostovima, malo protesta u Pekingu i zbogom Kosovo!
Nije mnogo bolje ni danas. Ako nije i gore.
Preporuke:
25
16
20
sreda, 02 januar 2013 16:30
Bojan, PRIŠTINA
Žalosno je što se čovek prodao zarad koalicije u Beogradu sa SNS. Sa ovim poslednjim stavovima vidim da u zgradi parlamenta Srbije više nema nikoga da brani Srpske interese.
Preporuke:
35
41
21
sreda, 02 januar 2013 17:02
Goran Jevtović
@ TsarPlaninac
Sumnjam da svi mi zajedno znamo i vidimo vise i bolje od gospodina Kostunice!Ja sam siguran da Kostunica ima dobrih razloga za ove tvrdnje.... ................ A ne odmah drvljem i kamenjem po njemu
A šta to da još "gledamo i vidimo", prijatelju? I mi i Koštunica? Pa zar se ima šta više osmatrati i analizirati? Sve je toliko jasno i prineto nam kao na tacni.
Granice su legle, od Rusije smo sve dalje, put ka EU je prešao u bolest, u patologiju neviđenih razmera, svi potezi u praksi se odvijaju prema njihovom diktatu, zemlja propada, trpi neporavivu materijalnu štetu, ugled nula, udarili su na čast, dostojanstvo, istoriju, ponos, duh i vode nas ka nestajanju.
I ja sam siguran da Koštunica ima ne samo "dobre" razloge da čini baš ovako, već su to OBAVEZNI razlozi, koji nikada "ne zastarevaju"!?
Ne verujete? Analizirajte celokupno njegovo političko delovanje od petog oktobra.
Ovo što pišemo nije "drvlje i kamenje" već surovi argumenti i zdrav razum!
Preporuke:
38
28
22
sreda, 02 januar 2013 17:22
nip
pozdrav drzavniku ! Jedna od optimistickih stvari u Srbiji jeste, da bar 1/10 ljudi shvata o cemu se radi ?! Bez obzira na 'zute' medije i njihovu propagandu ?!
Preporuke:
45
13
23
sreda, 02 januar 2013 17:26
made in Serbia
Sve zahvaljujući vama gospodine Koštunica, vi ste taj eurokočničar srbijanskog slepog koloseka, najmudriji srpski političar u fotelji, papučama i svilenim rukavicama - svih vremena! Vaših 2 miliona potpisa za spas Srbije je dokaz da nam je budućnost svetla i da ste vi prva alternativa svih naših zabluda! Ne govorite mnogo ali sve što kažete izgovoreno je bez knedle u grlu i zato vas je lepo slušati pred spavanje!
Preporuke:
20
13
24
sreda, 02 januar 2013 17:50
Konobar
@TsarPlaninac
Povratak vojvode Šešelja će da razbije mrežu kojom je Tribunal pretnjama "predmetima" pokrio Srbiju. I to je pokrio mnogo jače nego EU svojim donacijama žutim spajdermenima kojima se mreža pokidala. Jednostavno, Šešelj je čovek koji je pokazao da se ne boji Tribunala, a izneće i dokaze ko se boji i zašto je izdao Kosmet. Onda će da sklopi vojnoekonomski savez sa Rusijom i polako da počne rešavanje Kosmeta. Vojvoda je inače 1999 bio za kopnenu borbu sa NATO čak i bez one kilave Rusije, a gde da neće biti sa Rusijom Cara Vladimira.
Preporuke:
42
10
25
sreda, 02 januar 2013 19:32
PAMETNJAKOVIĆ
Meni niko ne valja, nemaju pojma o politici!
Svi su izdajnici i prodate duše!
Preporuke:
18
11
26
sreda, 02 januar 2013 19:33
Miroslav Anđelković
Koštunica je u izjavi Tanjugu ocenio da bi, da je prošla vlada ostala na vlasti, bila nastavljena politika Demokratske stranke: to znači da bi po diktatu Brisela postepeno bili ispunjavani svi zahtevi kada je reč o dijalogu Beograda i Prištine i da bi Kosovo klizilo u faktičku nezavisnost.Mislio sam da je različak bezazlen cvetić?!No, očito je da sam bio u zabludi.Zato bih zamolio ''Mislećeg Kukuruza'' da mi, kao dokazani stručnjak za botaniku, pojasni o čemu se ovde radi?A, možda ne bi bilo zgoreg da mi i Bilja Nikolić, kao veliki poznavalac lika i dela, još jednom pokuša proširiti vidike?Moguće je ipak da je stvar trivijalno banalna:Ferdinand se jednostavno prenamirisao različka!?
Preporuke:
25
17
27
sreda, 02 januar 2013 19:45
Cile
Vojislave, crni Vojislave, da li ti zaista veruješ u to što nam sada pričaš???
Preporuke:
30
25
28
sreda, 02 januar 2013 19:45
ideolog
Po mentalnom sklopu Vojo spada u eru dragog druga Brežnjeva.
Preporuke:
9
28
29
sreda, 02 januar 2013 19:48
TsarPlaninac
@Konobar
Hvala na odgovoru,interesantno razmisljate.Voleo bih da je sve to u praksi izvodljivo ali sumnjam,previse smo zatrovano drustvo a i vatikan je svuda pustio pipke.Uostalom,haskog tribunala se i Kostunica ne boji samo je malo manje agresivan a vise taktican.Inace nisam pesimista.Sto se NATO divljanja nad Srbijom 1999. tice,veliki deo naroda je bio za borbu do kraja,jedino se BG-pasaluk bunio (cini mi se)...
@Goran Jevtovic
Pa znamO i mi ostali ponesto o Kostunici a i dovoljno mi je to sto je protiv uclanjenja u NATO i protiv ulaska u EU i naravno protiv nezavisnog Kosmeta!Mislim da to sve govori.Sto se njegovih propusta od 5.Oktobra naovamo tice,naravno da ih ima ali takvom coveku kao sto je on je,verujem,bilo tesko boriti se sa onakvim nemanima i bandom oko sebe.
Ipak mislim i tvrdim da je Kostunica najumereniji,najbolji i najposteniji politicar koga imamo!
Pozdrav
Preporuke:
35
14
30
sreda, 02 januar 2013 19:50
Mićunović
Član 307
Ko silom ili na drugi protivustavan način pokuša da otcepi neki deo teritorije Srbije ili da deo te teritorije pripoji drugoj državi,kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
Preporuke:
49
0
31
sreda, 02 januar 2013 19:57
dejan ar
Koštunica je najveća prevara srpskog naroda u novijoj istoriji.
Preporuke:
27
34
32
sreda, 02 januar 2013 20:01
David Novaković
Dok se sadašnji režim kune u evrointegracije (čak se Dačić i hvali LDP i ostaloj bratiji kako će on uvesti Srbiju u Evropu), dok se Tadić suzdržava kritika na račun ''nastavljača njegove politike'', dok se primenjuju razni sporazumi i slabi pregovaračka pozocija Srbije,''neobavešteni'' Koštunica pokušava da ubedi javnost kako je došlo do raskidanja sa politikom ''EU nema alternativu''.
Valjda je jasno koliku odgovornost ovaj čovek snosi za sadašnje stanje, jer ne samo da je bio na čelu DOS-a i da je odgovoran za oružani puč i krađu izbora, nego je idalje aktivan saučesnik takve politike.
Preporuke:
21
23
33
sreda, 02 januar 2013 20:04
Nikac, Bjelopavlić
Čim nešto zucne Koštunica, uvježban hor Evropejaca ospe paljbu po njemu. Da se probudi. Briselski bogomoljci, drugosrbijanci biraju izmedju sebe i EU, dakle, da budu čekić ili nakovanj. Evroentuzijasti opredjeljuju se listom da budu – bez alternative - nakovanj. Dakle, kakvu će politiku prihvatiti birači, zavisi od toga – kakvi smo ljudi. Samo je nagoviješten prvi korak - splašnjava entuzijazam. Evo deset godina, ovi što su otišli i novi,koji su nedavno osvojili vlast, izuzimajući Koštunicinu državotvornu stranku, nema gluposti koju nove lučonoše već njesu izrekli, neshvatajući - "što se budu više klanjali, na višoj će grani visiti".
Preporuke:
28
13
34
sreda, 02 januar 2013 20:06
Dragan
Iako lupa, nek makar malo bocne ove iz DS-a. Oni na svaku njegovu tunjavu skaču ko opareni...
Preporuke:
14
9
35
sreda, 02 januar 2013 20:07
Razlika
Ovbako ne klizi nego se integriše u Veliku Albaniju
Preporuke:
15
5
36
sreda, 02 januar 2013 20:12
Mićunović
A bre Vojo, a bre bre?
Navijah za tebe koliko toliko, ali Vojo pade na koljena, samo glavu da mu otsijeku.
Kosovo i Metohija je glava Srbije.
Ostalo je trupina i udovi. Udove lomi kome ne lenj - Ljajić, Ugljanin, Zuko (još je njihova Deklaracija na snazi, podižu spomenike svojim Pavelićima), Čanak, Pajtić, Berisavljević, Čeda Jovanović, Kandićka, Dačić. Štite ih i pomažu ustavobranitelji Vukčević, Vekarić, Hag, Brisel, Imperija, EU bez povratka, Lažni svedoci...
A bre Vojo, a bre bre?
Član 307 - Građanin Srbije koji potpiše ili prizna kapitulaciju ili prihvati ili prizna okupaciju Srbije ili pojedinog njenog dela,
kazniće se zatvorom najmanje deset godina.
A bre ljudi, a bre ljudi,
Zemlja koja juri jatake optuženih, kojima kazna nije izrečena krše ljudska prava i treba ih juriti po KZ.
A bre Vojo, a bre bre?
Izdade nas, iozdade nas.
Živiš li u tamnoj prostoriji, izlaziš li među svijet, nosiš li tuđe cvikere?
Svašta mi pada na pamet.
Vrati Maršićanina da nam pokaže pravi put.
Abrebre!
Preporuke:
27
14
37
sreda, 02 januar 2013 20:18
Reddy
@Anka KrajinaKriza kapitalizma je takvih razmera da i njihovi zagvornici bolje od kvazilevičara znaju šta ih čeka. A ti si, izgleda, jedna od takvih. Mene ne interesuje broj tzv. levičara već koliko je Marks bio u pravu još pre ravno 15o godina. Ovo što vi i parizanđalih desno-levih lutalica ovde plasirate više zasmejava no što opovrgava. Manite se ćorava posla. Čitajte malo više Grundrisse, Kapital i slično da biste shvatili naknadno to što vam nije bilo jasno kao i vašim profesorima na fakultetu. Bez ljutnje!
Preporuke:
16
8
38
sreda, 02 januar 2013 20:22
thinking maize@ DSS članovima i fanovima
Kolko vidim braćo i sestre, kako krenuli ovi komunci& razočarani desničari, valjalo bi nam ili da uzmemo kamen, pa u Savu& mutno Dunavo ili, ako neko ima m..., pasoš, pa u pečalbu! Biće kolko vidim ŽEŠĆE nego 1944-1945, nešto slično Polu Potu! Razočaranim desničarima poručujem da se PRIPREME za PREVASPITAVANjE! Narodu, da mesto kaiševa nabavi KANAPE sa VIŠESTRUKOM namenom, kao npr. ZATEZANjE PANTALONA! Da PODSETIM, istorijski JOŠ KOLKO ONOMAD, za par hiljada NjIHOVIH hapšenih, ONI POBIŠE VIŠE STOTINA HILjADA NAS! Saglasno našoj pravoslavnoj veri, SAMO MONASI NE SMEJU DA SE BRANE! Ostalima, kako im SAVEST NALOŽI! I JOŠ NEŠTO da PODSETIM, SAMO 3000 CRVENIH VAGABUNDA nas je SLUDELO 1941-1945 VIŠE nego sve Antine "Vražije divizije", švapski "Prinčevi Eugeni", da već ne pominjem "Handžar" i "Skenderbeg" boraniju! Rešili CRVENDAĆI da "puste krv", PA TO TI JE! Neka im ga, OVO JE NjIHOVO VREME, koje je Andrić DAVNO PREDVIDEO!
Preporuke:
23
8
39
sreda, 02 januar 2013 20:45
Vlada. Srbija
Bilo kako bilo, jedno je jasno već više od 20 godina: odnos prema Vojislavu Koštunici je pravi odraz našeg (ne)razumevanja politike i posledica koje iz toga slede! Kako ga razume samo 7% - tako nam i jeste!
Preporuke:
29
11
40
sreda, 02 januar 2013 20:52
Slavomir Srpski
Iako je Voja vrlo jsan u svojim stavovima da ne treba da ulazimo u EU, sto je jedina stranka u Skupstini koja to zahteva, evo nekih da na tu jedinu stranku bacaju drvlje i kamenje.I tu vidim poznate likove ljevicarskog trenda ili razocaranih radikala (obadve grupacije bez stranaka u Skupstini), koji su razocarani neuspehom svakakvih pridkovanja, sada ovde ojadjeni doisli da sami sebi sole preostalu pamet.Jer, kako objasniti da napadaju jedinu stranku koja trazi da se ostane izvan EU, koja je sa 25 parlamentaraca trazila izjavu Ustavnog suda o Borkovim dogovorima, i koja je aktivno ucestvovala na barikadama povodom uspostavljanja IBM?Ni na jedan racionalan nacin, osim mrznje da ipak postoji jedna stranka koja to zahteva, dok su krave ovih nezadovoljnika odavno necasmo pomrle. Pa sta onda nego zavist da i komsiji ista umre. Zavist i zlurada, od Slobinih vernih slugu i prevarenih radikala.
Preporuke:
27
16
41
sreda, 02 januar 2013 21:08
Reddy
@Tinkering maize
Ovaj ka' po komandi! Čim u krizu zapade njegov miljenik odma pušta besne pse. Al' slaba vajda.
Prvo komunizam pa EU, sve o jedan trošak. Voja genija a narod bez menija. Koštunica sprema knjige starostavne u nji gledi. Komunaca više nema al' sad' Voju nova briga smeta.
Preporuke:
9
18
42
sreda, 02 januar 2013 21:14
suvisli kontekst iz nesuvisle izjave
Srbija posle 2000. je kao Dosije X - svaki dan nova epizoda sa starim misterioznim junacima, koletaralnim štetočinama - prima facie!
Preporuke:
19
1
43
sreda, 02 januar 2013 21:15
Peter RV
@Vlada. Srbija
Sumnjam da ga i ovih 7% razumiju, ili im se mozda svidja prevratljivost covjeka (sto uzimaju kao 'visoko drzavnistvo'), koji je bio sve i svasta od 5og Oktobra naovamo.
Preporuke:
16
19
44
sreda, 02 januar 2013 21:23
Maj nejm iz Mitar
Dal mu je samo bitno da bude protiv DS-a?! Pa ovi su skoro i gori od Tadića
Preporuke:
17
6
45
sreda, 02 januar 2013 21:25
Goran Jevtović
Slavomir
Jer, kako objasniti da napadaju jedinu stranku koja trazi da se ostane izvan EU, koja je sa 25 parlamentaraca trazila izjavu Ustavnog suda o Borkovim dogovorima, i koja je aktivno ucestvovala na barikadama povodom uspostavljanja IBM?
Ovo što si naveo a što je tačno, potpuno odudara od Koštuniničine izjave i od suludog davanja podrške ne samo SNS već i ostalima u Vladi, i to u svakodnevnoj praksi.
Mlako Slavomire, mlako. Podseća me na onu "žestoku" borbu Koštunice i DSS-a protiv otcepljenja Crne Gore.
Oni su se trudili, trudili, a mi smo "zatrudneli".
Niti smo zluradi, niti smo ojađeni mi koji kritikujemo, već pokušavamo da budemo realni i vrlo činjnični.
A ti nisi merodavan da definišeš ko je levičar, ko je razočarani radikal, ko je Slobin verni sluga, ko je zlurad i kome su "krave pocrkale".
Prema tome, nemoj da se baviš ideološkim potkama pojedinaca, nego odgovaraj protivargumentima.
Preporuke:
31
11
46
sreda, 02 januar 2013 21:32
Gavrilo Chetnikovic
Da li bi paljenje Skupshtine i glasachkih kutija bilo moguce bez Vojislava Koshtunice?
Da li bi Narod sledio Djindjica, Chanka, Drashkovica, i ostale marginalce iz Budimpeshte?
Ja branim i branicu bivsheg Predsednika zbog njegove odbrane Srbstva i nesaginjanja kichme pred Chetvrtim Rajhom. Niko nikada nije niti ce poshtovati satrape i vazale koji kidnapuju i prodaju svoje Heroje dzhelatima Chetvrtoga Rajha.
Kao SLOBODNOG choveka nema niti ce biti idologija koju bih ja branio a pogotovo etiketiranje na "leve" i "desne", Srbstvo je "ideologija" vredno odbrane, na primer, drugo su priche i cirkuske predstave za mase.
Etiketiranja su izumi autoritarnih i totalitarnih drushtava i rezhima koje ja fala Bogu nisam prihvatio od ranih godina.
Preporuke:
17
9
47
sreda, 02 januar 2013 21:32
Sve ide po planu
Nekima ovdje,kao sto su @ Jevtovic i @ Konobar,treba se nacrtati,do detalja,da bi oni shvatili sve politicke igre oko Srbije.
Evo,reci cu vam par rijeci,pa da vam bude malo jasnije.
Odlaskom Tadica i dolaskom Nikolica i SNS kome je i Kostunica,kao ruski eksponent,dao podrsku,srpska politika se pocinje definisati na novi nacin,oslanjanje na Rusiju i Kinu i lagano,ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
Aktuelna Vlada Srbije je sastavljena iz nuzde,jer novoj srpskoj politici ne pripadaju ni Dacic,ni Dinkic i zato se,ove godine,planiraju venredni izbori poslije kojih ce Vladu formirati Vucic i Kostunica,a svi konci ce se vuci iz Moskve.
To su SAD i EU odavno osjetile i javno govorile da nece priznati Vladu u kojoj je Kostunica,ali,vremena se mijenjaju,Zapad slabi,a Rusija jaca,a s tim i sansa sa opstanak Srpske i Srbije.
Zna Kostunica sta govori i vrlo dobro je obavjesten,za razliku od mnogih komentatora na ovom sajtu.
Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
Preporuke:
31
14
48
sreda, 02 januar 2013 21:41
Srbin antikomunista
Uhhhh! Četnici za Slobu, slobisti za Koštunicu... Ko da se ovde snađe?!?!
Preporuke:
16
7
49
sreda, 02 januar 2013 21:44
Vojo-kontra
Voja uvek kontra, on ne vidi da će mu raskopati i ovo malo što je ostalo od države.Što je on uporniji država manja.
Preporuke:
6
15
50
sreda, 02 januar 2013 21:53
@sve ide po planu
ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
A gde ti vidiš to udaljavanje? Ovi su gori od Tadića.
*
Aktuelna Vlada Srbije je sastavljena iz nuzde,jer novoj srpskoj politici ne pripadaju ni Dacic,ni Dinkic i zato se,ove godine,planiraju venredni izbori poslije kojih ce Vladu formirati Vucic i Kostunica,a svi konci ce se vuci iz Moskve.
Da li novoj srpskoj politici pripada Vučić?
I ovakav Toma?
Preporuke:
13
8
51
sreda, 02 januar 2013 21:54
Goran Jevtović
Sve ide po planu
Odlaskom Tadica i dolaskom Nikolica i SNS kome je i Kostunica,kao ruski eksponent,dao podrsku,srpska politika se pocinje definisati na novi nacin,oslanjanje na Rusiju i Kinu i lagano,ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
Prvo, Koštunica je britanski eksponent! To što voli Rusiju i što mu je na srcu nije sporno, i to nikome ne smeta, a posebno ne Britancima. Ne mislim na običan narod, naravno.
Drugo, ovo što navedoste oko "laganog, laganog" udaljavanja od EU i SAD, više ne deluje ni kao bajka. Vi govorite o nekoj tajnoj diplomatiji koja bi imala smisla da nemamo problem KosMeta, koji veoma "brzo, brzo" postaje prava država, zahvaljujući upravo onima sa kojima Koštunica "lagano" priprema "odlučan otpor".
Zna Kostunica sta govori ......Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
Ja se ubi čitajući između redova. Ništa tako ne videh, ili neznam da čitam.
Preporuke:
22
13
52
sreda, 02 januar 2013 21:55
Reddy
Pa, kada ti EU nije alternativa kako bi ti bila crvena Kina sa sve propalim komunizmom? Gde bi ti to? Pripitaj za savet tvog "otporaša" Tinkeringa. Pružiće ti koju arhajsku poštapalicu. Zna on to al' i ništa više. Dalje ćeš morat sam pa šta ti donese novi dan.
Preporuke:
11
12
53
sreda, 02 januar 2013 22:04
ivan3012
Ne razumem da se ljudi koji i inace nemaju ama nikakvog osecaja za realnost,o viziji da ne govorim,besomucno trpaju sa svojim nesposobnostima tamo gde im ni po cemu nije mesto.O kakvoj neutralnosti ovaj uspavani i neobavesteni.Ne postoji neutralnost.Ili si za rusiju,i buducnost,ili za lopovluk,ponizavanje i nastavak odvratnog i mizernog puzanja prema evropi koja se i sama gadi marve kojoj postavlja kao uslov upravo ono sto pretpostavlja da bi svako normalan odbio.Samo sto pojma nemaju da na ovoj planeti postoji zemlja koja moze toliko i do te mere da se ponizava i prostituise da je vec svakom njenom gradjaninu muka.Opskurni ispodprosecni likovi koji se valjaju po politickoj sceni srbije trideset godina,ne mogu u svom bahatom bezobrazluku da shvate da bi najvise za srbiju ucinili da se vec jednom maknu,i prepuste vodjenje srbije mladjim,poletnijim i hrabrijim ljudima..
Preporuke:
14
12
54
sreda, 02 januar 2013 22:10
Milutin
"Moramo se okrenuti svojim snagama i razvijati državotvornu politiku...
EKONOMIJA je preduslov OPSTANKA, treba da je svima jasno!
Znači, potrebna je DRŽAVOTVORNA EKONOMIJA, strategija razvoja i napretka društva!
Znači bez brze obnove privrede, zdravstva, obrazovanja, vojske, morala,....nema nam spasa!
Dogodine u carskom Pirzrenu!
Preporuke:
32
0
55
sreda, 02 januar 2013 22:26
Uskokovic Sasa
@ Sve ide po planu
Vi morate da ste najblizi saradnik Vojislava Kostunice cim znate te stvari? Ako niste, nemojte svoje licne zelje proglasavati jasno vidljivim stavovima. Nemate cime da opravdate Kostunicine reci pa onda fantazirate.
Preporuke:
15
13
56
sreda, 02 januar 2013 22:32
Dragan Katun
"sve ide po planu" -Danilo
Baš si interesantan lik. Opet zatrpavaš nebulozama.
Nemate potrebe da nam pričate priču, mi čitamo ono što izjavljuju i gledamo šta čine, i vidimo nacionalnu propast, što je na žalost istina.
Stvarno ne vidim u čemu je razlika izmedju ove i prethodne vlade po svim aspektima, a MOJ Voja je vidi!
Preporuke:
18
6
57
sreda, 02 januar 2013 22:38
Gavrilo Chetnikovic
Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
Chita gedzho izmedju redova od chetresIprve, zato je dobio mUzolej "cveca" u "prestonici", Firerku, Jelka Kacina, Eshtonovku, Bilijevu zhenu i ostalu belosvetske da mu daje naredjenja i dodeljuje nova ponizhenja.
Preporuke:
9
6
58
sreda, 02 januar 2013 22:42
Anonimus
Suština: srećna nova 2011. godina svima!
Preporuke:
14
3
59
sreda, 02 januar 2013 22:52
@Tsar Planinac
Ne znam šta se Vama čini - da li se beogradski pašaluk bunio ili nije. Meni se međutim ništa ne čini. Ovo su činjenice:
U "beogradskom pašaluku" živi jedna četvrtina Srbije, tačnije srpskog naroda. Izbeglice iz Krajine, iz Bosne i Hercegovine i sa Kosova i Metohije su se naselile uglavnom u Beogradu, ili, kako Vi kažete, u "beogradskom pašaluku".
Preporuke:
4
10
60
sreda, 02 januar 2013 23:16
TsarPlaninac
@Nekom uvredjenom Beogradzaninu
Nisam nista lose mislio pod tim BG-pasaluk i neznam tacno koliko Srba tamo zivi sada a koliko ih je bilo pre bezanije sa Kosmeta.Ali sobzirom da sam ja u to vreme boravio i ziveo na Kosmetu,trpeci i bombe i siptarski zulum,osetio i rat naravno,pomislio sam da je mozda nama dole bilo najteze,iako je svakako celoj Srbiji bilo tesko,ali smo ipak hteli da branimo i odbranimo se ma koliko agresija trajala.Nebitno,to nije tema.
@Sve ide po planu
Mislim da ste APSOLUTNO u pravu!Kratko i jasno.Pametnom dosta iako ja licno,sebe ne ubrajam u pametne vec samo u strpljive.Neko spomenu da je Kostunica britanski covek!!??..Ostadoh bez reci.Budi Bog s nama!
Pozdrav svim citaocima.
Preporuke:
18
5
61
sreda, 02 januar 2013 23:22
Papini Marinci
@Goran Jevtovic
"Prvo, Koštunica je britanski eksponent!"...
Ima li koga koji Vama gospodine nije britanski,americki ili ciji li vec eksponent!!??Znam da veci deo zutih i jos ponekih poluzutih zastupa i bukvalno sprovodi diktaturu spolja nametnutu i direktno i indirektno interese vatikana ali da je Kostunica "britanski eksponent"...alal Vam masta zaista...
Preporuke:
24
9
62
sreda, 02 januar 2013 23:38
thinking maize@ EHHH....
Kad bi SRPSKI CRVENI bili bar UPOLA ko kineski, DO CRNE ZEMLjE bi im se KLANjAO i po savetu Ilije Čvorovića govorio: "Jeste, JEO sam ONO ŠTO SE NE JEDE!" Ovako, samo ih gledam kako otvaraju usta, a iz njih NIŠTA RAZUMLjIVO i RAZUMNO NE IZLAZI! Baš kao kod Sofronija pevca!
Preporuke:
21
6
63
sreda, 02 januar 2013 23:43
Anka Krajina
@ Reddy
Mene ne interesuje broj tzv. levičara već koliko je Marks bio u pravu još pre ravno 15o godina.
Čini se da ne govorimo o istoj stvari. I ne treba odmah podizati ton.
Mnogi su dovodili u pitanje Marksovu analizu kapitalizma i negirali je zbog ideologije.
Ako je kad dokazana njena tačnost onda je to sadašnji trenutak premda kriza još nije dostigla vrhunac. Još nismo dodirnuli dno.
Ono o čemu ja govorim, jest politička snaga, koja je sposobna taj sistem srušiti.
Te političke snage danas nema. A bez nje nema ni promena. I tu je broj itekako važan.
Buharinizam i "socijalizam u jednoj državi" je odsanjanji san.
Preporuke:
10
4
64
četvrtak, 03 januar 2013 00:06
Goran Jevtović
Papini Marinci
Ima li koga koji Vama gospodine nije britanski,americki ili ciji li vec eksponent!!??
Od ovih koji su od petog oktobra vladali Srbijom, nema. Apsolvirali smo valjda kako su izveli puč - imperijalnim parama i direktnom organizacijom i logistikom. Američke službe su vodile projekat, ali MI 6 i BND, nisu puno zaostajali.
Dakle, na političkoj sceni (posebno sada!) ne postoji niko ko nije nečiji eksponent!
I to vrlo, vrlo "profesionalni" eksponent. Ne ono prosto "ljubitelj zapadnih vrednosti, demokratije, sloboda...", već veoma "poslovan čovek".
Znam da veci deo zutih i jos ponekih poluzutih zastupa i bukvalno sprovodi diktaturu spolja nametnutu i direktno i indirektno interese vatikana ali da je Kostunica "britanski eksponent"...alal Vam masta zaista...
A kako vam je ovo za "žute" logično, čak i poželjno. Što mislite da je DSS bila pošteđena pored tako moćnih stranih službi? I da li mislite da je to bilo moguće, pogotovu u pripremi...
Preporuke:
15
6
65
četvrtak, 03 januar 2013 00:06
Goran Jevtović
2.
...petog oktobra, za koji su uložili ravno 107 miliona dolara?!
Da li ste zaista ubeđeni da je bilo ko mogao da se prošvercuje u tako filigranskoj operaciji i da im svojim srpskim nacionalizmom, pokvari sav trud i dovede u rizik ne samo ralizaciju, nego i organizatore lično?
Da li mislite da se takvi prevrati (a videli smo skoro identičan scenario u arapskom, iračkom, avganistanskom, sirijskom...proleću!), planiraju i izvode u kratkoročne svrhe, bez namere da se takva zemlja-žrtva porobi za duži period radi ekonomske i svakovrsne pljačke i razaranja?
Usput, britanska MI 6 je krovna obaveštajno-subverzivna služba Imperije (formalno je naravno britanska). Pod njenom ingerencijom su (preko vrhova) CIA i kompletna obaveštajna zajednica SAD, BND i ostale bitne službe u svetu.
Što se tiče Koštunice, dođosmo do one Miloševićeve "možete mi verovati, a i ne morate...".
Bio sam svedok njegovih ozbiljnih postupaka u korist onih koje navedoh!
Tačno je da je elegantan i inteligentan.
Preporuke:
15
5
66
četvrtak, 03 januar 2013 00:21
za Peter RV
Ja spadam u tih 7%. i ponosan sam na to. Ko mi je alternativa?
DS?
SNS?
SPS?
Sve gori od gorega, samo nemoj da mi spominješ SRS, neću ni da se trudim da objašnjavam zašto.
No ono što mi je problem to su ljudi poput vas, pratim redovno vaše komentare, popujete nam iz USA, njihov ste građanin, jednom ste čak napisali da će te dati donaciju za kampanju (R.Pola ako se ne varam, drugim rečima nemate moralno pravo da pridkujete nama koji živimo i borimo se kako znamo i umemo u svojoj SRBIJI.
Većina ovih komentara koji pljuju po Koštunici su napisani iz debele ladovine EU, SAD, Kanade i sl. Pa gospodo, drugovi, šta god da ste, vratite se u Srbiju, kada je toliko volite, glasajte, utičite na promene, donesite kapital koji posedujete, pokreniti neki posao, zaposlite bar po jednog čoveka. Preko glave su mi takvi likovi koji iz daleka popuju nama koji živimo u Srbiji šta terba da radimo.
Preporuke:
15
8
67
četvrtak, 03 januar 2013 00:23
@TsarPlaninac
Uopšte nisam Beograđanin i uopšte nisam uvređen mada ne razumem zašto neko koristi izraz beogradski pašaluk umesto Beograd.
Miloševiću je bilo zaprećeno da će Beograd biti sravnjen sa zemljom a to znači smrt dva miliona ljudi koji žive u njemu. Da li bi ta pretnja bila ostvarena ili ne možemo da nagađamo ali bi verovatno svaki čovek koji se nađe pred takvom dilemom odlučio kao on. Zbivanja u Avganistanu, Iraku, Libiji govore da NATO ne preza ni od čega.Dakle tom odlukom je politički vrh zemlje želeo da spase SVE stanovnike Beograda bez obzira kada su došli i odakle su došli u Beograd.
Inače u pravu ste. To nije tema ovog teksta.
Preporuke:
7
2
68
četvrtak, 03 januar 2013 00:35
Goša
Gospodine Kostunica, mislite li da sada Srbija nece ispunjavati uslove koje joj namecu Vasington i Brisel? Hoce, gospodine Kostunica. Tu se nista nece pronemiti osim verbalnog balansiranja i stvaranja laznog utiska da se nesto menja.
Preporuke:
9
3
69
četvrtak, 03 januar 2013 00:55
au mile
Vučić je rekao da niko ne sme da ugrozi evroatlantske integracije i da bez EU ne bismo preživeli!
Dačić otvara granične prelaze i razmenjuje diplomate sa Prištinom.
Da li ova Vojina izjava znači da:
1. se pravi blesav i ne vidi kako Ivica Dačić i Aleksandar Vučić predaju Kosovo
2. da je U SNS došlo do sukoba između Tome i Vučića i da je Voja podržao Tomu.
Ostaje da se vidi nastavak.
Preporuke:
11
2
70
četvrtak, 03 januar 2013 01:22
strpljivi
kostunica je duboko u pravu.polako se stvaraju preduslovi za rasformiranje struktura druge srbije.da vodimo neku odlucniju politiku prema kosovu prosto ne mozema u ovom trenutku.potrebno je jako mnogo strpljenja.mislim da celni ljudi nase drzave znaju dobro sta rade, jednostavno treba neki put pricati ono sto neprijatelj voli da cuje. kljucna potezi po meni bi trebalo da se vucu u rasciscavanju ovog smeca koje se zove druga srbija. A posle u zgodan cas zna se...
Preporuke:
10
5
71
četvrtak, 03 januar 2013 01:23
Jovan Nenad
Mislim da Voja pravi aluziju na sve otvoreniji rascep izmedju Dacica i Tome koji pokazuje neke znake borbe za Kosovo i veceg stepena priblizavanja Rusiji. I tipuje na Tomu...A Vucic trenutno balansiramada je vise naklonjen EU.
Preporuke:
7
3
72
četvrtak, 03 januar 2013 06:29
Reddy
@Tinkering maizeA mera te razumnosti i razumljivosti si. valjda, ti i tebi slični, ne? Od svega što si "pročitao i razumeo" od Marksa to je kojekakva litanija pravoslavnih budalaština i literarna razvlačenja Ayn Rand. A moguće da si prelistao i kakvog Berlina. O nekom Šumpeteru, ne daj bože, ni pomisliti. Dovoljno za tvoja naukovanja...
Preporuke:
4
7
73
četvrtak, 03 januar 2013 06:42
Reddy
@Anka Krajina
Nermojte drugog optuživati za sopstveno podizanje tona kao prvo a drugo, vi ne znate šta je ideologija. Otkud nju pronađoste kod Marksa. Citirajte mesta iz njegovog opusa gde on protura nekakvu ideologiju. Pa, sam se izjašnjavao da nije glavom taj kada su neki drugi sebe zvali marksistima! Njegova "ideologija" je kritika građanske političke ekonomije njegovog doba a to dovoditi pod sumnju je čista besmislica. A ako već prozivate one koji su negirali njegove nalaze onda ih bar nabrojte. I treće, može se govoriti samo o političkim konsekvencama njegovih nalaza a nikako o marksističkoj ideologiji. Pišete o političkoj snazi promene. Ona se ne servira na tanjiru već predstavlja sastavni deo procesa kapitalističke krize i transformacije društva. I ne formira se nužno u formi tzv. komunista, socijalista i već neznamkakvih partijskih sadržaja. Vrhunac krize se određuje njenom zrelošću a za to su potrebne pomnije analize a ne slobodne opservacije u stilu "Tiinkering maize"-a.
Preporuke:
5
7
74
četvrtak, 03 januar 2013 10:03
Reddy
Izjava Vojislava Kotunice odslikava suštinsko nerazumevanje današnje svetske situacije. Kapitalizam je kao sistem odsvirao svoje. Pad profita, spekulativna ekonomija, beg kapitala, prekapaciranost i hiperprodukcija kao i presedan da vodeća svetska valuta sebi namerno podseca korene i u gubljenju vrednosti nalazi razlog za opstanak više su nego puki indikatori propasti prevrelog kapitalizma. I Vojislav Koštunica baš u ovom momemntu nalazi reči opravdanja za ovakav sistem sabijajući svoju nemuštu ideologhiju u odbojnost prema Evropskoj uniji. Pa ta EU je paradigma savremenog kapitalizma i njegovih performansi. Do juče je slavio tzv. demokratske sisteme a pre svega onaj najreprezentativniji, anglosaksonski model, a danas je prinuđen da pojede sopstvene reči. I ovakvom čoveku pokloniti ideološko i političko poverenje? To je, paradoksalno, moguće samo u Srbiji gde ljudi jedva razaznaju do kakvih je promena došlo u svetu. Ovde caruje palanački duh!
Preporuke:
8
9
75
četvrtak, 03 januar 2013 10:04
jednorog
Dakle: VK definitivno ulazi u vlast, što definitivno dovodi do dalje srbizacije politike. A to, hteli vi to ili ne, dragi levičari, komuisti, socijalisti... i ostali učesnici Španskog građanskog rata (na strani poraženih, naravno) Srbiju sve više približava Kraljevini, odnosno vraća je u vekovne tokove. Jugoslaviju u mutno Dunavo, komunizam i EU sa Jugoslavijom. Ko želi da eksperimentiše - može u svojoj kući, kao i svi drugi poraženi u istoriji.
Preporuke:
9
5
76
četvrtak, 03 januar 2013 10:11
Dragan Katun
@ za Peter RW
i ja spadam u tih 7 procenata, i ne moram da se slažem sa nosiocem liste, jer jednostavno, ovi eu ultraši su brutalniji izvođači od prethodne kamore.
Dobar broj komentara je samo stranački motivisan, a tu objektivnog stava samim tim i nema.
Preporuke:
9
4
77
četvrtak, 03 januar 2013 11:25
Alimeđutim
Ako neko ima saznanja da je VK agent strane sile,neka prijavi tamogdetreba,zašto bi ovdje bilo mjesto za degutantne denuncijacije.Još 1993.DB Srbije je širila priču da je VK britanski,a Vojna služba,da je francuski čovjek.Vikiliks depeše kažu drugačije."Njušio sam barut",ili"bio sam svedok",nisu u zemlji Srbiji nikakva ekskluziva,niti kvlifikativ vlasnika apsolutne istine.Prosvjetljenje barutnom aromaterapijom je dosta rasprostranjeno.A svjedočenje?Svjedoci tvrde da su se S.Milošević i VK,2000.godine dogovorili da se spašava što se spasiti može,kako može i koliko može.Kakva je pita mogla da se napravi od raspoloživih sastojaka,vidi se.Trockizam je zaista zasnovan na zaključivanju bez dovoljnog razloga,kao vrsti logičke greške,a gledati samo na jedno oko je ,biti ćorav na drugo.Znači,Koštunica niti valja, nit nam treba,imamo bolje,samo da siđu s Košara,gdje niko drugi bio nije.
Preporuke:
3
3
78
četvrtak, 03 januar 2013 11:29
Stanić Milan
Opet je za predložak razmene mišljenja posetioca g. VK.Dakako,velika većina bez obzira na ideološku opredeljenost ima negativan stav u najtežem vremenu za Srbiju poslednjih godina 20-og veka,za njegov politički angažman,koji ruku na srce ne može nikako dobiti prolaznu ocenu.Vraćam se opet ranije iznetim stavovima.Ako su u politici predsednici minornih partija, koje su došle na vlast stranim novcem i logistikom unutar medijske promocije i metoda spec. rata,radili protiv zemlje(i rade dalje)g.VK je bio okružentrustom mozgova-sve uglednih fakultetskih profesora,tako da za njega nema amnestije.Mislim da je g. Jasna u jednom svom postu ukazala jezgrovito na njegov problem,a to je, da se bar izvinigrađanima Srbije jer period njegove vlasti obeležen je totalnom implozijom i sveopštim propadanjem srpskog društva,posebna mrlja na njegovom karakteru je "transfer" haških sužanja čija je jedina krivica što se nisu dali gaziti ili što su direktno branili Srbiju,kao vojnici.
Preporuke:
6
5
79
četvrtak, 03 januar 2013 12:06
Beograđanin
Jasnoo je i Koštunici da ova nova vlada nije bitno bolja od stare, ali bar pokušava da utiče na nju ako se može, po principu daj šta daš. Ne treba zamerati Koštunici što je profesor a ne hajduk, a što je vreme sazrelo za hajdučiju a ne profesuru.
Preporuke:
7
3
80
četvrtak, 03 januar 2013 12:10
Stanić Milan 2
Kao prvo - Tinkering je neumoran.Svojim opservacijama " s brda na brdo"osveži dan svim posetiteljima i ja ga lično doživljavam kao simpatičnog(al' nadasve građanskog inteligenta).Tu ima samo jedan mali problem-biologija i politikologija su dve različite naučne grane.Ser Džon Hiks dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju 1969.reče:"K.Marx je,što se tiče istorijskih teorija i dalje je nenadmašen.Još je neobičnije da se sto i više godina posle "Kapitala" malo toga značajnog pojavilo u ekonomskoj nauci".Džon Kesidi,jedan od najpoznatijih intelektualaca Zapada tome dodaje:"Što više vremena provodim na Vol Stritu,sve više sam siguran da je K. Marx bio u pravu.Nobelova nagrada čeka ekonomistu koji prvi oživi Marxa i od svega napravi koherentan model."
" Ako hoćeš da budeš životinja,možeš naravno okrenuti leđa mukama čovečanstva i brinuti se sam o svojoj sopstvenoj koži.Ali ja bi se smatrao istinski nepraktičnim,ako bi izdahnuo ne završivši svoju knjigu,makar u rukopisu" Kapital -KM
Preporuke:
6
5
81
četvrtak, 03 januar 2013 13:05
@Reddy@Anka Krajina
"Citirajte mesta iz njegovog opusa gde on protura nekakvu ideologiju."Kad nekom polupismenom a pretencioznom kažete da nešto nije "u duhu zakona", on će vam pobedonosno reći - "citirajte mi na kojoj stranici i u kom redu se nalazi taj duh."Elem, Crveni, duh ne bi bio duh kad bi se mogao locirati na određenoj strani u određenom redu a zatim citirati. Citirati se može samo određen član u određenom paragrafu.A ipak presude u svim modernim pravnim sistemima se mogu pozivati ne samo na određeni član određenog zakona već i na njegov DUH. Pa ko razume, razumeo je. Tako vam je to i sa ideologijom. Iluzorno je (i smešno) tražiti ideologiju na nekoj stranici, u nekom redu i citirati je.
Preporuke:
5
5
82
četvrtak, 03 januar 2013 13:17
thinking maize
Za POŠTOVANjE su SRPSKI MARKSISTI koji I O OPONENTIMA govore sa MEROM! Naklon g-dinu Milanu Staniću! Onim DRUGIM srpskim marksistima samo Novogodišnji OSMEH! PS. O Marksovim EKONOMSKIM teorijama (U BITI ISPRAVNIM!) i TEORIJSKIM IZVEDENICAMA tih EKONOMSKIH UVIDA u smislu determinisanja RAZVOJA LjUDSKOG DRUŠTVA (U BITI SPEKULATIVNIM!), drugi put! Ukratko, SVAKO DRUŠTVO ima svoje POSEBNOSTI i UKALUPLjIVANjE NEKIH društava, na "PROKRUSTOV NAČIN", u marksističke paradigme, hmmm..., DOSAD NIJE DALO REZULTATE, sem, ZA SAD, u Kini! Ili kako reče Seka Sablić u onoj reklami: "Tvoje BELO NIJE ČISTO BELO!" Svako dobro svima u Novoj 2013 g.!
Preporuke:
6
5
83
četvrtak, 03 januar 2013 13:40
mladen
Voja, očigledno nije up to date!
Preporuke:
3
5
84
četvrtak, 03 januar 2013 14:04
Papini Marinci
@Goran Jevtovic
Potpuno je jasno da je Srbija kao drzava okupirana u skoro svim segmentima i to nije uradjeno preko noci vec planski i na dugorocne staze mnogo pre 5.Oktobra.U redu,slazem se i kao sto rekoste,to smo "apsolvirali".Zakljucak je dakle po Vama da su svi u manjoj,vecoj ili kompletnoj meri neciji eksponenti.
Zanima me sta je onda po Vama izlaz za drzavu Srbiju ako su svi ama bas svi zastupnici,(agenti),raznih stranih sluzbi?!Kako vidite oslobadjanje od tako cvrste okupacije?
Bilo bi neozbiljno da kao opciju spomenete dr.V.Seselja.Nesto drugo je to sto ga izuzetno postujem i divim se njegovoj borbi za istinu!
Pozdrav.
Preporuke:
5
1
85
četvrtak, 03 januar 2013 14:09
Thomas More
Politicki besprekorno sto sigurno izaziva srdzbu posluge inostranih kanclarija i njihovih causa (sto se u medjuvremenu nazvase biznismenima i zaposedose veliki kapital), no bez realnih resenja koja bi mogla da iznesu ovaj politicki pravac.
Preporuke:
3
1
86
četvrtak, 03 januar 2013 14:12
Polupismeni i pretenciozni
@Reddy@Anka Krajina
Budući da nisam u stanju ustanoviti sa koje duhovne visine raspredate o DUHU verovatno ste u duhu Fenomenologije duha sam čisti pojam a ja vam dođem tek kao puki momenat u razvoju vaše visosti. Vi ste, dakle, neupitni ili nešto kao Apsolutni duh. Ja sam tek samosvest, ili običan čovek, mislim onaj koji se poziva na takve banalnosti kao što su citati. Vi ste Apsolut o koga se "odbijaju" takve sitnice. A bojim se da su vam pomalo i nepoznate ili da se, lenjošću sopstvenog bića, udaljavate od toga. To je prosto atribut vašeg bića......
Preporuke:
7
3
87
četvrtak, 03 januar 2013 14:14
@Beograđanin
Ali je ipak za zameriti hajduku koji umisli da je za profesuru ili profesoru koji umisli da je za hajdučiju. U prvom slučaju stradaju deca kojima hajduk predaje, u drugom slučaju strada čitav narod ukoliko profesor, ne shvatajući da su vremena hajdučka a ne akademska - stane na njegovo čelo.
Preporuke:
2
3
88
četvrtak, 03 januar 2013 14:25
Goran Jevtović
Papini marinci
Zanima me sta je onda po Vama izlaz za drzavu Srbiju ako su svi ama bas svi zastupnici,(agenti),raznih stranih sluzbi?!Kako vidite oslobadjanje od tako cvrste okupacije?
Nisu svi. Oni koji su "slučajno" sprečeni da uđu u parlament - SRS i Dveri.
Naravno da većinu aktuelnih poslanika, stranačkih aktivista, državnih službenika, ne stavljam u kategoriju pridobijenih. Većina njih je poslušnička mašinerija koja ćuti i izvršava volju onih koji su ih tu doveli ili postavili.
Kako se osloboditi?
Udružiti sve raspoložive snage, stranke i pokrete koje sam naveo sa "deničarskim" snagama, slobodnim intelektualcima, ljudima dobre volje... Podići narod na ozbiljne proteste zbog rastakanja države i ugrožavanja srpskog nacionalnog bića i izdejstvovati samo dve stvari za početak: (1) prevremene izbore i (2) otvaranje RTS-a za napred navedene snage.
Otvoriti narodu oči, upoznati ga sa onim što se odigralo....i krenuti od nule, potpunim osloncem na Rusiju.
Pozdrav.
Preporuke:
10
2
89
četvrtak, 03 januar 2013 14:49
@Reddy
Nemam pojma šta ste vi niti vi imate pojma šta sam ja. Jednostavno konstatujem da se ideologija ne može locirati u nekoj rečenici nekog opusa da bi se mogla citirati. Istovremeno konstatujem da je vaš komentar konfuzan ali - kao što bi rekao Veržes, advokat, branilac Slobodana Miloševića i usuđujem se reći moj omiljeni kolega - to je valjda normalno za nenormalne.
Preporuke:
12
3
90
četvrtak, 03 januar 2013 15:59
Papini Marinci
@Goran Jevtović
Apsolutno se slazem sa protestima i naravno sveobuhvatnom saradnjom sa Rusijom.
Mislim da ste u zabludi kada su "Dveri" u pitanju.Oni su samo prikriveni Djilasov ogranak,znaci DS.U svakom slucaju imali bi skim da pokrenemo proteste i ja se iskreno nadam da ce do toga doci i da ce narod progledati.
Srdacan pozdrav.
Preporuke:
5
3
91
četvrtak, 03 januar 2013 16:05
saša r.
Sva je sreća što ti verujem!:)
G-din "neobavešteni" bi mogao da pročita novine, zanima me njegov komentar na uvođenje viza Rusima, Kinezima i Indijcima od strane tzv "Vlade Kosove".
Kakav će biti odgovor Srbije na ovaj arnautski potez?
Preporuke:
2
2
92
četvrtak, 03 januar 2013 16:07
Bojan, PRIŠTINA
Istina, ne govore tu imbecilnu kovanicu da EU nema alternativu ali njihova dela govore suprotno.
1 Odricanje od fusnote koje se zaista istopila kao pahuljica.
2 Susret zvaničnog Premijera Srbije sa Tačijem i najavljeni susret Nikolića u svojstvu Predsednika sa Jahjagom.
3 Gradnja granice i sprovođenje svih predhodnih dogovora.
4 Ponuda Albanskim secionistima da umesto sadašnjeg pozivnog broja +381, dobiju novi +3815
5 Nijedana izjava zvaničnika Srbije da će se prekinuti put u EU tj u propast.
Ako sve ovo, što ni izbiza nije konačna lista nije nastavak POGUBNOG TOKA DA EU NEMA ALTERNATIVU, onda stvarno ne znam šta je.
Žao mi je jer vidim da i Voja za koga sam verovao da je pravi nepodmitljivi Srbenda pokleko. Više stvarno nema ko da se bori za Srbiju :(
Preporuke:
5
2
93
četvrtak, 03 januar 2013 16:20
Reddy
@Reddy@Anka KrajinaAdvokat, pa odjednom nema pojma ko sam ja a trenutak pre toga ustanovi, onako za širu publiku, da sam polupismen i pretenciozan a sada evo, i da sam konfuzan. Prebrzo zaključujete a presporo mislite. Tipično za ovdašnje intelektualce mada, u stilu vaše izjave, ni ja nisam baš siguran da ste baš to ili na nivou DUHA koga nam tako banalno ovaplotiste. Svoju nedosoljenu advokatsku čorbu, molim, prinosite ubuduće, onome kome je po ukusu. Ja sam je davno kušao. Odviše je prokisla!
Preporuke:
3
8
94
četvrtak, 03 januar 2013 16:56
Agent
Udri po VK-u se nastavlja...
Preporuke:
3
2
95
četvrtak, 03 januar 2013 16:59
Goran Jevtović
Papini marinci
Mislim da ste u zabludi kada su "Dveri" u pitanju.Oni su samo prikriveni Djilasov ogranak,znaci DS
Ja mislim da oko njih grešite. To ne znači da sam ja potpuno siguran. Međutim, valja meriti njihove reči i naravno dela. A to je do sada skoro savršeno!
Verujem da su zaista onakvi kakve ih vidimo.
U svakom slučaju, to je to i druge nam nema.
Svako dobro i srdačan pozdrav!
Preporuke:
4
2
96
četvrtak, 03 januar 2013 17:01
Agent@Goran Jevtović
Nisu svi. Oni koji su "slučajno" sprečeni da uđu u parlament - SRS i Dveri......
....Udružiti sve raspoložive snage, stranke i pokrete koje sam naveo sa "deničarskim" snagama....
Pripazite g.pukovniče da vam drugovi i drugarice ne "oduzmu crvenu maramu" kojom su vas "darivali" u prethodnim tekstovima zbog ovog "desničarenja"
Preporuke:
4
2
97
četvrtak, 03 januar 2013 17:33
Bokelj
Teško je Srbiji u Evropi a još teže dr. Koštunici u Srbiji.
Preporuke:
2
1
98
četvrtak, 03 januar 2013 18:14
@Alimeđutim
Da bi uklonio svaku sumnju da li jeste ili nije na bilo koji način bio vezan za strane službe, Koštunica bi morao da objasni:
Prvo, iz kojih sredstava je finansirano osnivanje opozicije 90-ih godina. Svi osnivači - Koštunica, Đinđić, Tadić, Sveta Stojanović, Životić...bili su zaposleni u Institutu za filozofiju i društvenu teoriju koji je finansiran iz budžeta za nauku. Primanja zaposlenih su bili prosečni, društveno dogovoreni lični dohoci, što znači da je bilo nemoguće samofinansiranje opozicije. Dakle, ko je finansirao stvaranje partijske infrastrukture "demokratske opozicije"?
Drugo, da li je moguće da Koštunica nije bio upoznat da su strane službe finansirale oktobarski puč o čemu detaljno piše Tim Maršal u knjizi "Igra senki"?
Treće, zašto je kao demokrata ostao politički saveznik onih koji su zapalili Skupštinu, simbol demokratije?
Konačno, zašto je kao legalista ostao politički saveznik onih koji su nelegalno predali Miloševića Hagu?
Preporuke:
3
2
99
četvrtak, 03 januar 2013 18:28
Goran Jevtović
Agent
Bravo! Odličan komentar. Skoro da nemam odgovor.
Ipak, ovo "desničari", odnosi se na zvanično etiketiranje rodoljuba i patriota od strane: RTS, B 92, Pinka, Prve Srpske televizije...i naravno štapanih, takođe okupiranih medija.
Nisam mislio na klasične desničare, niti sam otpisao levičare. Taman posla.
Za mene postoje rodoljubi koji vole majku Srbiju (kao i ostale srpske teritorije) i Srpstvo, i oni drugi, da ih više ne prozivam.
I vreme je da se konačno krene u oslobađanje naroda!
Veliki pozdrav!
Preporuke:
3
3
100
četvrtak, 03 januar 2013 18:52
Agent@Goran Jevtović
Eh, moj pukovniče, opet vi "desničarite"...."majka Srbija itd"....nemojte da mislite da vas napadam....ja samo čekam da "levičari" drugovi i drugarice ponude neko rešenje za majku Srbiju....kritika može da se uputi svakom, predsedniku Koštunici naravno.....
Preporuke:
4
1
101
četvrtak, 03 januar 2013 20:01
Reddy
@Reddy@Anka Krajina
Evo tvoje srbijansko-šumadijske kulture. Prvo izmišljaš da je neko u jednoj rečenici locirao ideologiju a posle toga dokazuješ kako je to smešno. Citat može značiti jedino ilustraciju za prethodno izrečenu tvrdnju ali ne i definitivan dokaz. Poslužio si se nečasnim postupkom, onako srbijansko đubretarski. A uz to si upotrebio i atribut Crveni. Ne razumem šta je u tome loše, valjda ti to bolje u bolesnom umu, ako ga imaš, kapiraš.
Preporuke:
2
2
102
četvrtak, 03 januar 2013 20:01
@Agent
Kako definišete osobu koja je snažno nacionalno utemeljena a koja ima isto tako snažan osećaj za socijalnu pravdu?
Kako definišete osobu koja se u skladu sa sopstvenim osećajem nacionalne pripadnosti, časti i odgovornosti za sudbinu svog naroda, u određenom trenutku stavila na stranu politike i političara koji je ustao u odbranu ugrožene otadžbine - ovo bez obzira na prethodna politička ili ideološka opredeljivanja tog političara?
Preporuke:
2
2
103
četvrtak, 03 januar 2013 20:05
Reddy
@Agent
Pošto ste Srbijun tako temeljno sredili i protresli sada tražite neko rešenje od tzv. levičara. Prvo, u svojoj zaslepljenosti ni ne shvataš šta lupetaš a drugo, sami ste pripremili ovu "zabavu" pa sada vi i vaša deca u njoj uživam. Ja, takođe, to činim, samo vas gledam sa strane i nikada većeg zadovoljstva, priznajem. Prodali ste zemlju, državu, narod. Vaše iluzije, međutim, niko neće da kupi i tu leži vaš najveći problem. Mislili ste da će vas Ameri prigrliti kada uništite socijalizam a oni vam kao i svakom bedniku pokazaše ono što zaslužuju izdajnici.
Preporuke:
3
2
104
četvrtak, 03 januar 2013 21:19
Anka Krajina
@ Reddy
onako srbijansko đubretarski ni ne shvataš šta lupetaš
Reddy, uverena sam da u vašem vokabularu postoje i lepše reči, izrazi i pojmovi, kojima bi mogli izraziti svoje mišljenje.
Argumentum ad hominem ne služi nikome na čast.
Laku noć.
Preporuke:
3
2
105
petak, 04 januar 2013 05:07
Reddy
@Anka KrajinaPa, ako vam posle svega nije jasno s kim imate posla onda je to samo vaš problem. Takva prevrtljivost i podmetanje je karakteristično samo za mentalitet i prostor koji sam vrloprecizno označio. Zašto četništvo nije autentičan proizvod nekih drugih sredina?
Preporuke:
0
0
106
petak, 04 januar 2013 05:11
Reddy
Prema svecu i tropar. Čudno je da se niste oglasili onda kada je druga strana počela da vređa.
Znači ponovo te nisu obavestili. Pa kako ne pominje, aman čoveče? Sve kipti od eurofanatizma, toliko da Tadić i ekipa dođu mala deca.
I ne samo da pričaju već rade. Punom parom. Otvoreno su predočili da je uslov Kosovo i svesno, planski i ciljano nas vode u provaliju.
Postavili su granicu sa KiM i čine sve da zaokruže narkodržavu pod diktatom briselske Kominterne.
Šta komentarisati posle ovako plitke izjave.
Ovo je izjavio ministar spoljnih poslova Ivan Mrkić, gospodine Vojislave.
Naglasio je i on, kao i Vučić, Dačić, Toma, Grubješićka...da je put u EU prioritet Srbije. I, gde ćeš veći eurofanatizam.
Najkvalikofaniji i najefikasniji trojanski konj u istoriji Srbstva, nazhalost.
Vraćajte se, čoveče, u rodni kraj!
Šta još treba Koštunica izjaviti da bi branioci njegovog lika i dela konačno shvatili da je ovaj izgubio svaki kontakt sa realnošću.
Bože spasi Srbiju od prijatelja, kao što su superpatriota Koštunica i njegovi sledbenici, a od neprijatelja će se spašavati sama.
P.S.Nisam clan DSS-a.
Nezlonamerno pitanje za Vas:Sta mislite da dr.Vojislav Seselj svojim povratkom moze da uradi za Srbiju i srpski narod!?
Pozdrav.
Reddy, ne sanjaj, molim te. Koji komunizam?
Jeste počelo buđenje levičara a kad ih sve sabereš nisu ništa jači od studentskog pokreta 1968. Marginalci i ništa više.
Desničari nisu nikad bili jači! Sa ovim današnjim oportunizmom može se jednačiti jedino Minhenska kapitulacija 1938.
Ko je reagovao na uništenje Libije, Iraka, danas Sirije? Tu i tamo kakva verbalna, anemična fraza.
Sutra da se Srbija odluči i kaže NE, od koga može očekivati podršku za očuvanje vanblokovske samostalnosti? Od Rusije? Od Kine?
Videli smo to 1999! Malo kazačoka na mostovima, malo protesta u Pekingu i zbogom Kosovo!
Nije mnogo bolje ni danas. Ako nije i gore.
A šta to da još "gledamo i vidimo", prijatelju? I mi i Koštunica? Pa zar se ima šta više osmatrati i analizirati? Sve je toliko jasno i prineto nam kao na tacni.
Granice su legle, od Rusije smo sve dalje, put ka EU je prešao u bolest, u patologiju neviđenih razmera, svi potezi u praksi se odvijaju prema njihovom diktatu, zemlja propada, trpi neporavivu materijalnu štetu, ugled nula, udarili su na čast, dostojanstvo, istoriju, ponos, duh i vode nas ka nestajanju.
I ja sam siguran da Koštunica ima ne samo "dobre" razloge da čini baš ovako, već su to OBAVEZNI razlozi, koji nikada "ne zastarevaju"!?
Ne verujete? Analizirajte celokupno njegovo političko delovanje od petog oktobra.
Ovo što pišemo nije "drvlje i kamenje" već surovi argumenti i zdrav razum!
Povratak vojvode Šešelja će da razbije mrežu kojom je Tribunal pretnjama "predmetima" pokrio Srbiju. I to je pokrio mnogo jače nego EU svojim donacijama žutim spajdermenima kojima se mreža pokidala. Jednostavno, Šešelj je čovek koji je pokazao da se ne boji Tribunala, a izneće i dokaze ko se boji i zašto je izdao Kosmet. Onda će da sklopi vojnoekonomski savez sa Rusijom i polako da počne rešavanje Kosmeta. Vojvoda je inače 1999 bio za kopnenu borbu sa NATO čak i bez one kilave Rusije, a gde da neće biti sa Rusijom Cara Vladimira.
Svi su izdajnici i prodate duše!
Hvala na odgovoru,interesantno razmisljate.Voleo bih da je sve to u praksi izvodljivo ali sumnjam,previse smo zatrovano drustvo a i vatikan je svuda pustio pipke.Uostalom,haskog tribunala se i Kostunica ne boji samo je malo manje agresivan a vise taktican.Inace nisam pesimista.Sto se NATO divljanja nad Srbijom 1999. tice,veliki deo naroda je bio za borbu do kraja,jedino se BG-pasaluk bunio (cini mi se)...
@Goran Jevtovic
Pa znamO i mi ostali ponesto o Kostunici a i dovoljno mi je to sto je protiv uclanjenja u NATO i protiv ulaska u EU i naravno protiv nezavisnog Kosmeta!Mislim da to sve govori.Sto se njegovih propusta od 5.Oktobra naovamo tice,naravno da ih ima ali takvom coveku kao sto je on je,verujem,bilo tesko boriti se sa onakvim nemanima i bandom oko sebe.
Ipak mislim i tvrdim da je Kostunica najumereniji,najbolji i najposteniji politicar koga imamo!
Pozdrav
Ko silom ili na drugi protivustavan način pokuša da otcepi neki deo teritorije Srbije ili da deo te teritorije pripoji drugoj državi,kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
Valjda je jasno koliku odgovornost ovaj čovek snosi za sadašnje stanje, jer ne samo da je bio na čelu DOS-a i da je odgovoran za oružani puč i krađu izbora, nego je idalje aktivan saučesnik takve politike.
Navijah za tebe koliko toliko, ali Vojo pade na koljena, samo glavu da mu otsijeku.
Kosovo i Metohija je glava Srbije.
Ostalo je trupina i udovi. Udove lomi kome ne lenj - Ljajić, Ugljanin, Zuko (još je njihova Deklaracija na snazi, podižu spomenike svojim Pavelićima), Čanak, Pajtić, Berisavljević, Čeda Jovanović, Kandićka, Dačić. Štite ih i pomažu ustavobranitelji Vukčević, Vekarić, Hag, Brisel, Imperija, EU bez povratka, Lažni svedoci...
A bre Vojo, a bre bre?
Član 307 - Građanin Srbije koji potpiše ili prizna kapitulaciju ili prihvati ili prizna okupaciju Srbije ili pojedinog njenog dela,
kazniće se zatvorom najmanje deset godina.
A bre ljudi, a bre ljudi,
Zemlja koja juri jatake optuženih, kojima kazna nije izrečena krše ljudska prava i treba ih juriti po KZ.
A bre Vojo, a bre bre?
Izdade nas, iozdade nas.
Živiš li u tamnoj prostoriji, izlaziš li među svijet, nosiš li tuđe cvikere?
Svašta mi pada na pamet.
Vrati Maršićanina da nam pokaže pravi put.
Abrebre!
Ovaj ka' po komandi! Čim u krizu zapade njegov miljenik odma pušta besne pse. Al' slaba vajda.
Prvo komunizam pa EU, sve o jedan trošak. Voja genija a narod bez menija. Koštunica sprema knjige starostavne u nji gledi. Komunaca više nema al' sad' Voju nova briga smeta.
Sumnjam da ga i ovih 7% razumiju, ili im se mozda svidja prevratljivost covjeka (sto uzimaju kao 'visoko drzavnistvo'), koji je bio sve i svasta od 5og Oktobra naovamo.
Ovo što si naveo a što je tačno, potpuno odudara od Koštuniničine izjave i od suludog davanja podrške ne samo SNS već i ostalima u Vladi, i to u svakodnevnoj praksi.
Mlako Slavomire, mlako. Podseća me na onu "žestoku" borbu Koštunice i DSS-a protiv otcepljenja Crne Gore.
Oni su se trudili, trudili, a mi smo "zatrudneli".
Niti smo zluradi, niti smo ojađeni mi koji kritikujemo, već pokušavamo da budemo realni i vrlo činjnični.
A ti nisi merodavan da definišeš ko je levičar, ko je razočarani radikal, ko je Slobin verni sluga, ko je zlurad i kome su "krave pocrkale".
Prema tome, nemoj da se baviš ideološkim potkama pojedinaca, nego odgovaraj protivargumentima.
Da li bi Narod sledio Djindjica, Chanka, Drashkovica, i ostale marginalce iz Budimpeshte?
Ja branim i branicu bivsheg Predsednika zbog njegove odbrane Srbstva i nesaginjanja kichme pred Chetvrtim Rajhom. Niko nikada nije niti ce poshtovati satrape i vazale koji kidnapuju i prodaju svoje Heroje dzhelatima Chetvrtoga Rajha.
Kao SLOBODNOG choveka nema niti ce biti idologija koju bih ja branio a pogotovo etiketiranje na "leve" i "desne", Srbstvo je "ideologija" vredno odbrane, na primer, drugo su priche i cirkuske predstave za mase.
Etiketiranja su izumi autoritarnih i totalitarnih drushtava i rezhima koje ja fala Bogu nisam prihvatio od ranih godina.
Evo,reci cu vam par rijeci,pa da vam bude malo jasnije.
Odlaskom Tadica i dolaskom Nikolica i SNS kome je i Kostunica,kao ruski eksponent,dao podrsku,srpska politika se pocinje definisati na novi nacin,oslanjanje na Rusiju i Kinu i lagano,ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
Aktuelna Vlada Srbije je sastavljena iz nuzde,jer novoj srpskoj politici ne pripadaju ni Dacic,ni Dinkic i zato se,ove godine,planiraju venredni izbori poslije kojih ce Vladu formirati Vucic i Kostunica,a svi konci ce se vuci iz Moskve.
To su SAD i EU odavno osjetile i javno govorile da nece priznati Vladu u kojoj je Kostunica,ali,vremena se mijenjaju,Zapad slabi,a Rusija jaca,a s tim i sansa sa opstanak Srpske i Srbije.
Zna Kostunica sta govori i vrlo dobro je obavjesten,za razliku od mnogih komentatora na ovom sajtu.
Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
A gde ti vidiš to udaljavanje? Ovi su gori od Tadića.
*
Da li novoj srpskoj politici pripada Vučić?
I ovakav Toma?
Prvo, Koštunica je britanski eksponent! To što voli Rusiju i što mu je na srcu nije sporno, i to nikome ne smeta, a posebno ne Britancima. Ne mislim na običan narod, naravno.
Drugo, ovo što navedoste oko "laganog, laganog" udaljavanja od EU i SAD, više ne deluje ni kao bajka. Vi govorite o nekoj tajnoj diplomatiji koja bi imala smisla da nemamo problem KosMeta, koji veoma "brzo, brzo" postaje prava država, zahvaljujući upravo onima sa kojima Koštunica "lagano" priprema "odlučan otpor".
Ja se ubi čitajući između redova. Ništa tako ne videh, ili neznam da čitam.
EKONOMIJA je preduslov OPSTANKA, treba da je svima jasno!
Znači, potrebna je DRŽAVOTVORNA EKONOMIJA, strategija razvoja i napretka društva!
Znači bez brze obnove privrede, zdravstva, obrazovanja, vojske, morala,....nema nam spasa!
Dogodine u carskom Pirzrenu!
Vi morate da ste najblizi saradnik Vojislava Kostunice cim znate te stvari? Ako niste, nemojte svoje licne zelje proglasavati jasno vidljivim stavovima. Nemate cime da opravdate Kostunicine reci pa onda fantazirate.
Baš si interesantan lik. Opet zatrpavaš nebulozama.
Nemate potrebe da nam pričate priču, mi čitamo ono što izjavljuju i gledamo šta čine, i vidimo nacionalnu propast, što je na žalost istina.
Stvarno ne vidim u čemu je razlika izmedju ove i prethodne vlade po svim aspektima, a MOJ Voja je vidi!
Chita gedzho izmedju redova od chetresIprve, zato je dobio mUzolej "cveca" u "prestonici", Firerku, Jelka Kacina, Eshtonovku, Bilijevu zhenu i ostalu belosvetske da mu daje naredjenja i dodeljuje nova ponizhenja.
U "beogradskom pašaluku" živi jedna četvrtina Srbije, tačnije srpskog naroda. Izbeglice iz Krajine, iz Bosne i Hercegovine i sa Kosova i Metohije su se naselile uglavnom u Beogradu, ili, kako Vi kažete, u "beogradskom pašaluku".
Nisam nista lose mislio pod tim BG-pasaluk i neznam tacno koliko Srba tamo zivi sada a koliko ih je bilo pre bezanije sa Kosmeta.Ali sobzirom da sam ja u to vreme boravio i ziveo na Kosmetu,trpeci i bombe i siptarski zulum,osetio i rat naravno,pomislio sam da je mozda nama dole bilo najteze,iako je svakako celoj Srbiji bilo tesko,ali smo ipak hteli da branimo i odbranimo se ma koliko agresija trajala.Nebitno,to nije tema.
@Sve ide po planu
Mislim da ste APSOLUTNO u pravu!Kratko i jasno.Pametnom dosta iako ja licno,sebe ne ubrajam u pametne vec samo u strpljive.Neko spomenu da je Kostunica britanski covek!!??..Ostadoh bez reci.Budi Bog s nama!
Pozdrav svim citaocima.
"Prvo, Koštunica je britanski eksponent!"...
Ima li koga koji Vama gospodine nije britanski,americki ili ciji li vec eksponent!!??Znam da veci deo zutih i jos ponekih poluzutih zastupa i bukvalno sprovodi diktaturu spolja nametnutu i direktno i indirektno interese vatikana ali da je Kostunica "britanski eksponent"...alal Vam masta zaista...
Čini se da ne govorimo o istoj stvari. I ne treba odmah podizati ton.
Mnogi su dovodili u pitanje Marksovu analizu kapitalizma i negirali je zbog ideologije.
Ako je kad dokazana njena tačnost onda je to sadašnji trenutak premda kriza još nije dostigla vrhunac. Još nismo dodirnuli dno.
Ono o čemu ja govorim, jest politička snaga, koja je sposobna taj sistem srušiti.
Te političke snage danas nema. A bez nje nema ni promena. I tu je broj itekako važan.
Buharinizam i "socijalizam u jednoj državi" je odsanjanji san.
Od ovih koji su od petog oktobra vladali Srbijom, nema. Apsolvirali smo valjda kako su izveli puč - imperijalnim parama i direktnom organizacijom i logistikom. Američke službe su vodile projekat, ali MI 6 i BND, nisu puno zaostajali.
Dakle, na političkoj sceni (posebno sada!) ne postoji niko ko nije nečiji eksponent!
I to vrlo, vrlo "profesionalni" eksponent. Ne ono prosto "ljubitelj zapadnih vrednosti, demokratije, sloboda...", već veoma "poslovan čovek".
A kako vam je ovo za "žute" logično, čak i poželjno. Što mislite da je DSS bila pošteđena pored tako moćnih stranih službi? I da li mislite da je to bilo moguće, pogotovu u pripremi...
...petog oktobra, za koji su uložili ravno 107 miliona dolara?!
Da li ste zaista ubeđeni da je bilo ko mogao da se prošvercuje u tako filigranskoj operaciji i da im svojim srpskim nacionalizmom, pokvari sav trud i dovede u rizik ne samo ralizaciju, nego i organizatore lično?
Da li mislite da se takvi prevrati (a videli smo skoro identičan scenario u arapskom, iračkom, avganistanskom, sirijskom...proleću!), planiraju i izvode u kratkoročne svrhe, bez namere da se takva zemlja-žrtva porobi za duži period radi ekonomske i svakovrsne pljačke i razaranja?
Usput, britanska MI 6 je krovna obaveštajno-subverzivna služba Imperije (formalno je naravno britanska). Pod njenom ingerencijom su (preko vrhova) CIA i kompletna obaveštajna zajednica SAD, BND i ostale bitne službe u svetu.
Što se tiče Koštunice, dođosmo do one Miloševićeve "možete mi verovati, a i ne morate...".
Bio sam svedok njegovih ozbiljnih postupaka u korist onih koje navedoh!
Tačno je da je elegantan i inteligentan.
DS?
SNS?
SPS?
Sve gori od gorega, samo nemoj da mi spominješ SRS, neću ni da se trudim da objašnjavam zašto.
No ono što mi je problem to su ljudi poput vas, pratim redovno vaše komentare, popujete nam iz USA, njihov ste građanin, jednom ste čak napisali da će te dati donaciju za kampanju (R.Pola ako se ne varam, drugim rečima nemate moralno pravo da pridkujete nama koji živimo i borimo se kako znamo i umemo u svojoj SRBIJI.
Većina ovih komentara koji pljuju po Koštunici su napisani iz debele ladovine EU, SAD, Kanade i sl. Pa gospodo, drugovi, šta god da ste, vratite se u Srbiju, kada je toliko volite, glasajte, utičite na promene, donesite kapital koji posedujete, pokreniti neki posao, zaposlite bar po jednog čoveka. Preko glave su mi takvi likovi koji iz daleka popuju nama koji živimo u Srbiji šta terba da radimo.
Miloševiću je bilo zaprećeno da će Beograd biti sravnjen sa zemljom a to znači smrt dva miliona ljudi koji žive u njemu. Da li bi ta pretnja bila ostvarena ili ne možemo da nagađamo ali bi verovatno svaki čovek koji se nađe pred takvom dilemom odlučio kao on. Zbivanja u Avganistanu, Iraku, Libiji govore da NATO ne preza ni od čega.Dakle tom odlukom je politički vrh zemlje želeo da spase SVE stanovnike Beograda bez obzira kada su došli i odakle su došli u Beograd.
Inače u pravu ste. To nije tema ovog teksta.
Dačić otvara granične prelaze i razmenjuje diplomate sa Prištinom.
Da li ova Vojina izjava znači da:
1. se pravi blesav i ne vidi kako Ivica Dačić i Aleksandar Vučić predaju Kosovo
2. da je U SNS došlo do sukoba između Tome i Vučića i da je Voja podržao Tomu.
Ostaje da se vidi nastavak.
Nermojte drugog optuživati za sopstveno podizanje tona kao prvo a drugo, vi ne znate šta je ideologija. Otkud nju pronađoste kod Marksa. Citirajte mesta iz njegovog opusa gde on protura nekakvu ideologiju. Pa, sam se izjašnjavao da nije glavom taj kada su neki drugi sebe zvali marksistima! Njegova "ideologija" je kritika građanske političke ekonomije njegovog doba a to dovoditi pod sumnju je čista besmislica. A ako već prozivate one koji su negirali njegove nalaze onda ih bar nabrojte. I treće, može se govoriti samo o političkim konsekvencama njegovih nalaza a nikako o marksističkoj ideologiji. Pišete o političkoj snazi promene. Ona se ne servira na tanjiru već predstavlja sastavni deo procesa kapitalističke krize i transformacije društva. I ne formira se nužno u formi tzv. komunista, socijalista i već neznamkakvih partijskih sadržaja. Vrhunac krize se određuje njenom zrelošću a za to su potrebne pomnije analize a ne slobodne opservacije u stilu "Tiinkering maize"-a.
i ja spadam u tih 7 procenata, i ne moram da se slažem sa nosiocem liste, jer jednostavno, ovi eu ultraši su brutalniji izvođači od prethodne kamore.
Dobar broj komentara je samo stranački motivisan, a tu objektivnog stava samim tim i nema.
" Ako hoćeš da budeš životinja,možeš naravno okrenuti leđa mukama čovečanstva i brinuti se sam o svojoj sopstvenoj koži.Ali ja bi se smatrao istinski nepraktičnim,ako bi izdahnuo ne završivši svoju knjigu,makar u rukopisu" Kapital -KM
Potpuno je jasno da je Srbija kao drzava okupirana u skoro svim segmentima i to nije uradjeno preko noci vec planski i na dugorocne staze mnogo pre 5.Oktobra.U redu,slazem se i kao sto rekoste,to smo "apsolvirali".Zakljucak je dakle po Vama da su svi u manjoj,vecoj ili kompletnoj meri neciji eksponenti.
Zanima me sta je onda po Vama izlaz za drzavu Srbiju ako su svi ama bas svi zastupnici,(agenti),raznih stranih sluzbi?!Kako vidite oslobadjanje od tako cvrste okupacije?
Bilo bi neozbiljno da kao opciju spomenete dr.V.Seselja.Nesto drugo je to sto ga izuzetno postujem i divim se njegovoj borbi za istinu!
Pozdrav.
Budući da nisam u stanju ustanoviti sa koje duhovne visine raspredate o DUHU verovatno ste u duhu Fenomenologije duha sam čisti pojam a ja vam dođem tek kao puki momenat u razvoju vaše visosti. Vi ste, dakle, neupitni ili nešto kao Apsolutni duh. Ja sam tek samosvest, ili običan čovek, mislim onaj koji se poziva na takve banalnosti kao što su citati. Vi ste Apsolut o koga se "odbijaju" takve sitnice. A bojim se da su vam pomalo i nepoznate ili da se, lenjošću sopstvenog bića, udaljavate od toga. To je prosto atribut vašeg bića......
Nisu svi. Oni koji su "slučajno" sprečeni da uđu u parlament - SRS i Dveri.
Naravno da većinu aktuelnih poslanika, stranačkih aktivista, državnih službenika, ne stavljam u kategoriju pridobijenih. Većina njih je poslušnička mašinerija koja ćuti i izvršava volju onih koji su ih tu doveli ili postavili.
Kako se osloboditi?
Udružiti sve raspoložive snage, stranke i pokrete koje sam naveo sa "deničarskim" snagama, slobodnim intelektualcima, ljudima dobre volje... Podići narod na ozbiljne proteste zbog rastakanja države i ugrožavanja srpskog nacionalnog bića i izdejstvovati samo dve stvari za početak: (1) prevremene izbore i (2) otvaranje RTS-a za napred navedene snage.
Otvoriti narodu oči, upoznati ga sa onim što se odigralo....i krenuti od nule, potpunim osloncem na Rusiju.
Pozdrav.
Apsolutno se slazem sa protestima i naravno sveobuhvatnom saradnjom sa Rusijom.
Mislim da ste u zabludi kada su "Dveri" u pitanju.Oni su samo prikriveni Djilasov ogranak,znaci DS.U svakom slucaju imali bi skim da pokrenemo proteste i ja se iskreno nadam da ce do toga doci i da ce narod progledati.
Srdacan pozdrav.
G-din "neobavešteni" bi mogao da pročita novine, zanima me njegov komentar na uvođenje viza Rusima, Kinezima i Indijcima od strane tzv "Vlade Kosove".
Kakav će biti odgovor Srbije na ovaj arnautski potez?
1 Odricanje od fusnote koje se zaista istopila kao pahuljica.
2 Susret zvaničnog Premijera Srbije sa Tačijem i najavljeni susret Nikolića u svojstvu Predsednika sa Jahjagom.
3 Gradnja granice i sprovođenje svih predhodnih dogovora.
4 Ponuda Albanskim secionistima da umesto sadašnjeg pozivnog broja +381, dobiju novi +3815
5 Nijedana izjava zvaničnika Srbije da će se prekinuti put u EU tj u propast.
Ako sve ovo, što ni izbiza nije konačna lista nije nastavak POGUBNOG TOKA DA EU NEMA ALTERNATIVU, onda stvarno ne znam šta je.
Žao mi je jer vidim da i Voja za koga sam verovao da je pravi nepodmitljivi Srbenda pokleko. Više stvarno nema ko da se bori za Srbiju :(
Ja mislim da oko njih grešite. To ne znači da sam ja potpuno siguran. Međutim, valja meriti njihove reči i naravno dela. A to je do sada skoro savršeno!
Verujem da su zaista onakvi kakve ih vidimo.
U svakom slučaju, to je to i druge nam nema.
Svako dobro i srdačan pozdrav!
....Udružiti sve raspoložive snage, stranke i pokrete koje sam naveo sa "deničarskim" snagama....
Pripazite g.pukovniče da vam drugovi i drugarice ne "oduzmu crvenu maramu" kojom su vas "darivali" u prethodnim tekstovima zbog ovog "desničarenja"
Prvo, iz kojih sredstava je finansirano osnivanje opozicije 90-ih godina. Svi osnivači - Koštunica, Đinđić, Tadić, Sveta Stojanović, Životić...bili su zaposleni u Institutu za filozofiju i društvenu teoriju koji je finansiran iz budžeta za nauku. Primanja zaposlenih su bili prosečni, društveno dogovoreni lični dohoci, što znači da je bilo nemoguće samofinansiranje opozicije. Dakle, ko je finansirao stvaranje partijske infrastrukture "demokratske opozicije"?
Drugo, da li je moguće da Koštunica nije bio upoznat da su strane službe finansirale oktobarski puč o čemu detaljno piše Tim Maršal u knjizi "Igra senki"?
Treće, zašto je kao demokrata ostao politički saveznik onih koji su zapalili Skupštinu, simbol demokratije?
Konačno, zašto je kao legalista ostao politički saveznik onih koji su nelegalno predali Miloševića Hagu?
Bravo! Odličan komentar. Skoro da nemam odgovor.
Ipak, ovo "desničari", odnosi se na zvanično etiketiranje rodoljuba i patriota od strane: RTS, B 92, Pinka, Prve Srpske televizije...i naravno štapanih, takođe okupiranih medija.
Nisam mislio na klasične desničare, niti sam otpisao levičare. Taman posla.
Za mene postoje rodoljubi koji vole majku Srbiju (kao i ostale srpske teritorije) i Srpstvo, i oni drugi, da ih više ne prozivam.
I vreme je da se konačno krene u oslobađanje naroda!
Veliki pozdrav!
Evo tvoje srbijansko-šumadijske kulture. Prvo izmišljaš da je neko u jednoj rečenici locirao ideologiju a posle toga dokazuješ kako je to smešno. Citat može značiti jedino ilustraciju za prethodno izrečenu tvrdnju ali ne i definitivan dokaz. Poslužio si se nečasnim postupkom, onako srbijansko đubretarski. A uz to si upotrebio i atribut Crveni. Ne razumem šta je u tome loše, valjda ti to bolje u bolesnom umu, ako ga imaš, kapiraš.
Kako definišete osobu koja se u skladu sa sopstvenim osećajem nacionalne pripadnosti, časti i odgovornosti za sudbinu svog naroda, u određenom trenutku stavila na stranu politike i političara koji je ustao u odbranu ugrožene otadžbine - ovo bez obzira na prethodna politička ili ideološka opredeljivanja tog političara?
Pošto ste Srbijun tako temeljno sredili i protresli sada tražite neko rešenje od tzv. levičara. Prvo, u svojoj zaslepljenosti ni ne shvataš šta lupetaš a drugo, sami ste pripremili ovu "zabavu" pa sada vi i vaša deca u njoj uživam. Ja, takođe, to činim, samo vas gledam sa strane i nikada većeg zadovoljstva, priznajem. Prodali ste zemlju, državu, narod. Vaše iluzije, međutim, niko neće da kupi i tu leži vaš najveći problem. Mislili ste da će vas Ameri prigrliti kada uništite socijalizam a oni vam kao i svakom bedniku pokazaše ono što zaslužuju izdajnici.
ni ne shvataš šta lupetaš
Reddy, uverena sam da u vašem vokabularu postoje i lepše reči, izrazi i pojmovi, kojima bi mogli izraziti svoje mišljenje.
Argumentum ad hominem ne služi nikome na čast.
Laku noć.