"То је заустављено, и осећа се промена у јавности. Ту догму да ЕУ нема алтернативу више нико не помиње и то је врло значајно, јер је тај погубни ток заустављен", рекао је Коштуница.
Значи поново те нису обавестили. Па како не помиње, аман човече? Све кипти од еурофанатизма, толико да Тадић и екипа дођу мала деца.
И не само да причају већ раде. Пуном паром. Отворено су предочили да је услов Косово и свесно, плански и циљано нас воде у провалију.
Поставили су границу са КиМ и чине све да заокруже наркодржаву под диктатом бриселске Коминтерне.
Шта коментарисати после овако плитке изјаве.
Препоруке:
122
47
3
среда, 02 јануар 2013 13:17
Konobar
Kakav salto mortale. Zarad ostanka u politici kao prilepak SNS, zaboravio da nije Cvetkovićeva vlada prihvatila Zajedničko Upravaljanje GRANICOM i otvorila prve GRANIČNE prelaze 10.12.2012 godine. Krenuo je doduše to da kritikuje, a sada ispade važno šta je ko rekao, a ne šta je ko URADIO. Jeste onoj Karli rečeno za Šešelja "vodi ga i ne vraćaj ga više". Ali, kada se Kosmet preda šiptarima u martu, vraćaju nam vojvodu, pa kom opanci, kom obojci.
Препоруке:
80
45
4
среда, 02 јануар 2013 13:28
opet neobavešten
O čemu ti Vojo pričaš? Da li ti slušaš šta ovi govore ili si opet "neobavešten" kao kada je hapšen Milošević? Ili je palo neko obećanje i dogovor?
Препоруке:
75
49
5
среда, 02 јануар 2013 13:31
Горан Јевтовић
„Када смо преузели ове дужности морали смо пар месеци озбиљно да радимо на томе да видимо шта је све стварно договорено у Бриселу па онда да то и спроведемо у дело јер постоји државни континуитет и ми смо се на то обавезали,“ рекао је он.
Ово је изјавио министар спољних послова Иван Мркић, господине Војиславе.
Нагласио је и он, као и Вучић, Дачић, Тома, Грубјешићка...да је пут у ЕУ приоритет Србије. И, где ћеш већи еурофанатизам.
Препоруке:
89
19
6
среда, 02 јануар 2013 13:36
Светислав Костић
Уколико актуелни владајући тројац са кормиларом без компаса плови у правцу ЕУ или како се показало, и слиједећа гарнитура на власти коју запад такође морално корумпирао, Србији не преостаје ништа друго него да се разбуди и дође себи од програмираног кошмара ако неће да се једног дана пробуди У ЕУ која већ сада и сама на издисају.
Препоруке:
72
1
7
среда, 02 јануар 2013 13:38
Gavrilo Chetnikovic
Shta li su ovome ubacili u pice kad je nazdravljavo dolazak trinaYeste?
Najkvalikofaniji i najefikasniji trojanski konj u istoriji Srbstva, nazhalost.
Препоруке:
49
46
8
среда, 02 јануар 2013 14:06
Uskokovic Sasa
O cemu ovaj covek prica? On izgleda zivi na nekoj drugoj planeti. Meni su od njega interesantniji posetioci ovog potrala koji redovno lupaju minuse komentatorima koji iskritikuju neku Kostunicinu izjavu. Jel mozda Kostunica bezgresan? Ima li vi gospodo lupaci minusa mozda reci hvale za ovakve izjave?
Препоруке:
46
47
9
среда, 02 јануар 2013 14:07
@Светислав Костић
...ако неће да се једног дана пробуди У ЕУ која већ сада и сама на издисају.
Pa šta radite tu dok EU crkava?
Vraćajte se, čoveče, u rodni kraj!
Препоруке:
12
46
10
среда, 02 јануар 2013 14:10
Voja
Vojo-kalašnjikov sa šubarom oličenje nacije po svakom pitanju.Nije ni čudo dokle je nacija dogurala.
Препоруке:
12
74
11
среда, 02 јануар 2013 14:17
раја
Шта је заустављено? Овај почео да просипа демагогију. Ови направили граничне прелазе успоставили царину и подвикују да неће признати. Сад им се придружио и Коштуница. Да човек не поверује. Јес; не говоре да ЕУ нема алтаернативу али још горе, кажу да нам нема опстанка без ње.
Препоруке:
62
17
12
среда, 02 јануар 2013 14:33
Reddy
Šta reče? Komunizam propala ideologija. Nedavno je održan 18. kongres Komunističke partije Kine i koliko videh oni živi i zdravi. Demokratska republika Koreja ispaljuje interkontinentalne rakete sa sve satelitima. Komunistička partija češke postala treća politička snaga u zemlji. U Salcburgu komunisti postali druga najjača partija. Ekstremni levičari dobijaju sve više pristalica po celoj zapadnoj Evropi. O čemu ti pričaš? Tebi su i dalje uzor britanska i američka demokratija a te dve zemlje u nikada gorem ekonomskom stanju. Da nema komunističke Kine gde bi bila svetska privreda?
Препоруке:
56
25
13
среда, 02 јануар 2013 14:36
Reddy
U jednom si ipak u pravu. Ne propada EU već sistem iz koga je nastala, tzv. demokratski i parlamentarni kapitalizam koji je sekularno promašio. A ti, kao po običaju, prespavao ceo dan pa se probudio u suton misleći da svanjuje.
Препоруке:
45
30
14
среда, 02 јануар 2013 14:41
Niko Nikolić
Da čovek ne poveruje da netko može toliko bulazniti.
Šta još treba Koštunica izjaviti da bi branioci njegovog lika i dela konačno shvatili da je ovaj izgubio svaki kontakt sa realnošću.
Bože spasi Srbiju od prijatelja, kao što su superpatriota Koštunica i njegovi sledbenici, a od neprijatelja će se spašavati sama.
Препоруке:
35
44
15
среда, 02 јануар 2013 14:54
Peter RV
Zalosno je jedino da ima nekih 7% Srba koji jos uvijek ocekuju nesto od njega.
Препоруке:
36
54
16
среда, 02 јануар 2013 15:53
TsarPlaninac
Lakse malo Srbi!!!Neverovatno kako su se skoro svi komentatori okomili na ovog umerenog coveka...Sumnjam da svi mi zajedno znamo i vidimo vise i bolje od gospodina Kostunice!Ja sam siguran da Kostunica ima dobrih razloga za ove tvrdnje a nama ostalima bi bilo pametnije je da budemo malo strpljiviji i umereniji.A ne odmah drvljem i kamenjem po njemu!
P.S.Nisam clan DSS-a.
Препоруке:
69
21
17
среда, 02 јануар 2013 15:55
TsarPlaninac
@ Konobar
Nezlonamerno pitanje za Vas:Sta mislite da dr.Vojislav Seselj svojim povratkom moze da uradi za Srbiju i srpski narod!?
Pozdrav.
Препоруке:
30
14
18
среда, 02 јануар 2013 16:01
Papini Marinci
Dr Vojislav Kostunica je jedan od malobrojnih politicara u Srbiji koji vredi!Cak mislim da postenijeg coveka u Vladi Srbije nemamo!Skoro svi ostali su papini marinci ili prolazni igraci.
Препоруке:
68
14
19
среда, 02 јануар 2013 16:16
Anka Krajina
@ Reddy
Reddy, ne sanjaj, molim te. Koji komunizam?
Jeste počelo buđenje levičara a kad ih sve sabereš nisu ništa jači od studentskog pokreta 1968. Marginalci i ništa više.
Desničari nisu nikad bili jači! Sa ovim današnjim oportunizmom može se jednačiti jedino Minhenska kapitulacija 1938.
Ko je reagovao na uništenje Libije, Iraka, danas Sirije? Tu i tamo kakva verbalna, anemična fraza.
Sutra da se Srbija odluči i kaže NE, od koga može očekivati podršku za očuvanje vanblokovske samostalnosti? Od Rusije? Od Kine?
Videli smo to 1999! Malo kazačoka na mostovima, malo protesta u Pekingu i zbogom Kosovo!
Nije mnogo bolje ni danas. Ako nije i gore.
Препоруке:
25
16
20
среда, 02 јануар 2013 16:30
Бојан, ПРИШТИНА
Жалосно је што се човек продао зарад коалиције у Београду са СНС. Са овим последњим ставовима видим да у згради парламента Србије више нема никога да брани Српске интересе.
Препоруке:
35
41
21
среда, 02 јануар 2013 17:02
Горан Јевтовић
@ TsarPlaninac
Sumnjam da svi mi zajedno znamo i vidimo vise i bolje od gospodina Kostunice!Ja sam siguran da Kostunica ima dobrih razloga za ove tvrdnje.... ................ A ne odmah drvljem i kamenjem po njemu
А шта то да још "гледамо и видимо", пријатељу? И ми и Коштуница? Па зар се има шта више осматрати и анализирати? Све је толико јасно и принето нам као на тацни.
Границе су легле, од Русије смо све даље, пут ка ЕУ је прешао у болест, у патологију невиђених размера, сви потези у пракси се одвијају према њиховом диктату, земља пропада, трпи непоравиву материјалну штету, углед нула, ударили су на част, достојанство, историју, понос, дух и воде нас ка нестајању.
И ја сам сигуран да Коштуница има не само "добре" разлоге да чини баш овако, већ су то ОБАВЕЗНИ разлози, који никада "не застаревају"!?
Не верујете? Анализирајте целокупно његово политичко деловање од петог октобра.
Ово што пишемо није "дрвље и камење" већ сурови аргументи и здрав разум!
Препоруке:
38
28
22
среда, 02 јануар 2013 17:22
nip
pozdrav drzavniku ! Jedna od optimistickih stvari u Srbiji jeste, da bar 1/10 ljudi shvata o cemu se radi ?! Bez obzira na 'zute' medije i njihovu propagandu ?!
Препоруке:
45
13
23
среда, 02 јануар 2013 17:26
made in Serbia
Sve zahvaljujući vama gospodine Koštunica, vi ste taj eurokočničar srbijanskog slepog koloseka, najmudriji srpski političar u fotelji, papučama i svilenim rukavicama - svih vremena! Vaših 2 miliona potpisa za spas Srbije je dokaz da nam je budućnost svetla i da ste vi prva alternativa svih naših zabluda! Ne govorite mnogo ali sve što kažete izgovoreno je bez knedle u grlu i zato vas je lepo slušati pred spavanje!
Препоруке:
20
13
24
среда, 02 јануар 2013 17:50
Konobar
@TsarPlaninac
Povratak vojvode Šešelja će da razbije mrežu kojom je Tribunal pretnjama "predmetima" pokrio Srbiju. I to je pokrio mnogo jače nego EU svojim donacijama žutim spajdermenima kojima se mreža pokidala. Jednostavno, Šešelj je čovek koji je pokazao da se ne boji Tribunala, a izneće i dokaze ko se boji i zašto je izdao Kosmet. Onda će da sklopi vojnoekonomski savez sa Rusijom i polako da počne rešavanje Kosmeta. Vojvoda je inače 1999 bio za kopnenu borbu sa NATO čak i bez one kilave Rusije, a gde da neće biti sa Rusijom Cara Vladimira.
Препоруке:
42
10
25
среда, 02 јануар 2013 19:32
PAMETNJAKOVIĆ
Meni niko ne valja, nemaju pojma o politici!
Svi su izdajnici i prodate duše!
Препоруке:
18
11
26
среда, 02 јануар 2013 19:33
Мирослав Анђелковић
Коштуница је у изјави Танјугу оценио да би, да је прошла влада остала на власти, била настављена политика Демократске странке: то значи да би по диктату Брисела постепено били испуњавани сви захтеви када је реч о дијалогу Београда и Приштине и да би Косово клизило у фактичку независност.Мислио сам да је различак безазлен цветић?!Но, очито је да сам био у заблуди.Зато бих замолио ''Мислећег Кукуруза'' да ми, као доказани стручњак за ботанику, појасни о чему се овде ради?А, можда не би било згорег да ми и Биља Николић, као велики познавалац лика и дела, још једном покуша проширити видике?Могуће је ипак да је ствар тривијално банална:Фердинанд се једноставно пренамирисао различка!?
Препоруке:
25
17
27
среда, 02 јануар 2013 19:45
Циле
Војиславе, црни Војиславе, да ли ти заиста верујеш у то што нам сада причаш???
Препоруке:
30
25
28
среда, 02 јануар 2013 19:45
ideolog
Po mentalnom sklopu Vojo spada u eru dragog druga Brežnjeva.
Препоруке:
9
28
29
среда, 02 јануар 2013 19:48
TsarPlaninac
@Konobar
Hvala na odgovoru,interesantno razmisljate.Voleo bih da je sve to u praksi izvodljivo ali sumnjam,previse smo zatrovano drustvo a i vatikan je svuda pustio pipke.Uostalom,haskog tribunala se i Kostunica ne boji samo je malo manje agresivan a vise taktican.Inace nisam pesimista.Sto se NATO divljanja nad Srbijom 1999. tice,veliki deo naroda je bio za borbu do kraja,jedino se BG-pasaluk bunio (cini mi se)...
@Goran Jevtovic
Pa znamO i mi ostali ponesto o Kostunici a i dovoljno mi je to sto je protiv uclanjenja u NATO i protiv ulaska u EU i naravno protiv nezavisnog Kosmeta!Mislim da to sve govori.Sto se njegovih propusta od 5.Oktobra naovamo tice,naravno da ih ima ali takvom coveku kao sto je on je,verujem,bilo tesko boriti se sa onakvim nemanima i bandom oko sebe.
Ipak mislim i tvrdim da je Kostunica najumereniji,najbolji i najposteniji politicar koga imamo!
Pozdrav
Препоруке:
35
14
30
среда, 02 јануар 2013 19:50
Мићуновић
Члан 307
Ко силом или на други противуставан начин покуша да отцепи неки део територије Србије или да део те територије припоји другој држави,казниће се затвором од три до петнаест година.
Препоруке:
49
0
31
среда, 02 јануар 2013 19:57
дејан ар
Коштуница је највећа превара српског народа у новијој историји.
Препоруке:
27
34
32
среда, 02 јануар 2013 20:01
Давид Новаковић
Док се садашњи режим куне у евроинтеграције (чак се Дачић и хвали ЛДП и осталој братији како ће он увести Србију у Европу), док се Тадић суздржава критика на рачун ''настављача његове политике'', док се примењују разни споразуми и слаби преговарачка позоција Србије,''необавештени'' Коштуница покушава да убеди јавност како је дошло до раскидања са политиком ''ЕУ нема алтернативу''.
Ваљда је јасно колику одговорност овај човек сноси за садашње стање, јер не само да је био на челу ДОС-а и да је одговоран за оружани пуч и крађу избора, него је идаље активан саучесник такве политике.
Препоруке:
21
23
33
среда, 02 јануар 2013 20:04
Nikac, Bjelopavlić
Čim nešto zucne Koštunica, uvježban hor Evropejaca ospe paljbu po njemu. Da se probudi. Briselski bogomoljci, drugosrbijanci biraju izmedju sebe i EU, dakle, da budu čekić ili nakovanj. Evroentuzijasti opredjeljuju se listom da budu – bez alternative - nakovanj. Dakle, kakvu će politiku prihvatiti birači, zavisi od toga – kakvi smo ljudi. Samo je nagoviješten prvi korak - splašnjava entuzijazam. Evo deset godina, ovi što su otišli i novi,koji su nedavno osvojili vlast, izuzimajući Koštunicinu državotvornu stranku, nema gluposti koju nove lučonoše već njesu izrekli, neshvatajući - "što se budu više klanjali, na višoj će grani visiti".
Препоруке:
28
13
34
среда, 02 јануар 2013 20:06
Dragan
Iako lupa, nek makar malo bocne ove iz DS-a. Oni na svaku njegovu tunjavu skaču ko opareni...
Препоруке:
14
9
35
среда, 02 јануар 2013 20:07
Razlika
Овбако не клизи него се интегрише у Велику Албанију
Препоруке:
15
5
36
среда, 02 јануар 2013 20:12
Мићуновић
А бре Војо, а бре бре?
Навијах за тебе колико толико, али Војо паде на кољена, само главу да му отсијеку.
Косово и Метохија је глава Србије.
Остало је трупина и удови. Удове ломи коме не лењ - Љајић, Угљанин, Зуко (још је њихова Декларација на снази, подижу споменике својим Павелићима), Чанак, Пајтић, Берисављевић, Чеда Јовановић, Кандићка, Дачић. Штите их и помажу уставобранитељи Вукчевић, Векарић, Хаг, Брисел, Империја, ЕУ без повратка, Лажни сведоци...
А бре Војо, а бре бре?
Члан 307 - Грађанин Србије који потпише или призна капитулацију или прихвати или призна окупацију Србије или појединог њеног дела,
казниће се затвором најмање десет година.
А бре људи, а бре људи,
Земља која јури јатаке оптужених, којима казна није изречена крше људска права и треба их јурити по КЗ.
А бре Војо, а бре бре?
Издаде нас, иоздаде нас.
Живиш ли у тамној просторији, излазиш ли међу свијет, носиш ли туђе цвикере?
Свашта ми пада на памет.
Врати Маршићанина да нам покаже прави пут.
Абребре!
Препоруке:
27
14
37
среда, 02 јануар 2013 20:18
Reddy
@Anka KrajinaKriza kapitalizma je takvih razmera da i njihovi zagvornici bolje od kvazilevičara znaju šta ih čeka. A ti si, izgleda, jedna od takvih. Mene ne interesuje broj tzv. levičara već koliko je Marks bio u pravu još pre ravno 15o godina. Ovo što vi i parizanđalih desno-levih lutalica ovde plasirate više zasmejava no što opovrgava. Manite se ćorava posla. Čitajte malo više Grundrisse, Kapital i slično da biste shvatili naknadno to što vam nije bilo jasno kao i vašim profesorima na fakultetu. Bez ljutnje!
Препоруке:
16
8
38
среда, 02 јануар 2013 20:22
thinking maize@ ДСС члановима и фановима
Колко видим браћо и сестре, како кренули ови комунци& разочарани десничари, ваљало би нам или да узмемо камен, па у Саву& мутно Дунаво или, ако неко има м..., пасош, па у печалбу! Биће колко видим ЖЕШЋЕ него 1944-1945, нешто слично Полу Поту! Разочараним десничарима поручујем да се ПРИПРЕМЕ за ПРЕВАСПИТАВАЊЕ! Народу, да место каишева набави КАНАПЕ са ВИШЕСТРУКОМ наменом, као нпр. ЗАТЕЗАЊЕ ПАНТАЛОНА! Да ПОДСЕТИМ, историјски ЈОШ КОЛКО ОНОМАД, за пар хиљада ЊИХОВИХ хапшених, ОНИ ПОБИШЕ ВИШЕ СТОТИНА ХИЉАДА НАС! Сагласно нашој православној вери, САМО МОНАСИ НЕ СМЕЈУ ДА СЕ БРАНЕ! Осталима, како им САВЕСТ НАЛОЖИ! И ЈОШ НЕШТО да ПОДСЕТИМ, САМО 3000 ЦРВЕНИХ ВАГАБУНДА нас је СЛУДЕЛО 1941-1945 ВИШЕ него све Антине "Вражије дивизије", швапски "Принчеви Еугени", да већ не помињем "Ханџар" и "Скендербег" боранију! Решили ЦРВЕНДАЋИ да "пусте крв", ПА ТО ТИ ЈЕ! Нека им га, ОВО ЈЕ ЊИХОВО ВРЕМЕ, које је Андрић ДАВНО ПРЕДВИДЕО!
Препоруке:
23
8
39
среда, 02 јануар 2013 20:45
Влада. Србија
Било како било, једно је јасно већ више од 20 година: однос према Војиславу Коштуници је прави одраз нашег (не)разумевања политике и последица које из тога следе! Како га разуме само 7% - тако нам и јесте!
Препоруке:
29
11
40
среда, 02 јануар 2013 20:52
Slavomir Srpski
Iako je Voja vrlo jsan u svojim stavovima da ne treba da ulazimo u EU, sto je jedina stranka u Skupstini koja to zahteva, evo nekih da na tu jedinu stranku bacaju drvlje i kamenje.I tu vidim poznate likove ljevicarskog trenda ili razocaranih radikala (obadve grupacije bez stranaka u Skupstini), koji su razocarani neuspehom svakakvih pridkovanja, sada ovde ojadjeni doisli da sami sebi sole preostalu pamet.Jer, kako objasniti da napadaju jedinu stranku koja trazi da se ostane izvan EU, koja je sa 25 parlamentaraca trazila izjavu Ustavnog suda o Borkovim dogovorima, i koja je aktivno ucestvovala na barikadama povodom uspostavljanja IBM?Ni na jedan racionalan nacin, osim mrznje da ipak postoji jedna stranka koja to zahteva, dok su krave ovih nezadovoljnika odavno necasmo pomrle. Pa sta onda nego zavist da i komsiji ista umre. Zavist i zlurada, od Slobinih vernih slugu i prevarenih radikala.
Препоруке:
27
16
41
среда, 02 јануар 2013 21:08
Reddy
@Tinkering maize
Ovaj ka' po komandi! Čim u krizu zapade njegov miljenik odma pušta besne pse. Al' slaba vajda.
Prvo komunizam pa EU, sve o jedan trošak. Voja genija a narod bez menija. Koštunica sprema knjige starostavne u nji gledi. Komunaca više nema al' sad' Voju nova briga smeta.
Препоруке:
9
18
42
среда, 02 јануар 2013 21:14
suvisli kontekst iz nesuvisle izjave
Srbija posle 2000. je kao Dosije X - svaki dan nova epizoda sa starim misterioznim junacima, koletaralnim štetočinama - prima facie!
Препоруке:
19
1
43
среда, 02 јануар 2013 21:15
Peter RV
@Влада. Србија
Sumnjam da ga i ovih 7% razumiju, ili im se mozda svidja prevratljivost covjeka (sto uzimaju kao 'visoko drzavnistvo'), koji je bio sve i svasta od 5og Oktobra naovamo.
Препоруке:
16
19
44
среда, 02 јануар 2013 21:23
Мај нејм из Митар
Дал му је само битно да буде против ДС-а?! Па ови су скоро и гори од Тадића
Препоруке:
17
6
45
среда, 02 јануар 2013 21:25
Горан Јевтовић
Славомир
Jer, kako objasniti da napadaju jedinu stranku koja trazi da se ostane izvan EU, koja je sa 25 parlamentaraca trazila izjavu Ustavnog suda o Borkovim dogovorima, i koja je aktivno ucestvovala na barikadama povodom uspostavljanja IBM?
Ово што си навео а што је тачно, потпуно одудара од Коштуниничине изјаве и од сулудог давања подршке не само СНС већ и осталима у Влади, и то у свакодневној пракси.
Млако Славомире, млако. Подсећа ме на ону "жестоку" борбу Коштунице и ДСС-а против отцепљења Црне Горе.
Они су се трудили, трудили, а ми смо "затруднели".
Нити смо злуради, нити смо ојађени ми који критикујемо, већ покушавамо да будемо реални и врло чињнични.
А ти ниси меродаван да дефинишеш ко је левичар, ко је разочарани радикал, ко је Слобин верни слуга, ко је злурад и коме су "краве поцркале".
Према томе, немој да се бавиш идеолошким поткама појединаца, него одговарај противаргументима.
Препоруке:
31
11
46
среда, 02 јануар 2013 21:32
Gavrilo Chetnikovic
Da li bi paljenje Skupshtine i glasachkih kutija bilo moguce bez Vojislava Koshtunice?
Da li bi Narod sledio Djindjica, Chanka, Drashkovica, i ostale marginalce iz Budimpeshte?
Ja branim i branicu bivsheg Predsednika zbog njegove odbrane Srbstva i nesaginjanja kichme pred Chetvrtim Rajhom. Niko nikada nije niti ce poshtovati satrape i vazale koji kidnapuju i prodaju svoje Heroje dzhelatima Chetvrtoga Rajha.
Kao SLOBODNOG choveka nema niti ce biti idologija koju bih ja branio a pogotovo etiketiranje na "leve" i "desne", Srbstvo je "ideologija" vredno odbrane, na primer, drugo su priche i cirkuske predstave za mase.
Etiketiranja su izumi autoritarnih i totalitarnih drushtava i rezhima koje ja fala Bogu nisam prihvatio od ranih godina.
Препоруке:
17
9
47
среда, 02 јануар 2013 21:32
Sve ide po planu
Nekima ovdje,kao sto su @ Jevtovic i @ Konobar,treba se nacrtati,do detalja,da bi oni shvatili sve politicke igre oko Srbije.
Evo,reci cu vam par rijeci,pa da vam bude malo jasnije.
Odlaskom Tadica i dolaskom Nikolica i SNS kome je i Kostunica,kao ruski eksponent,dao podrsku,srpska politika se pocinje definisati na novi nacin,oslanjanje na Rusiju i Kinu i lagano,ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
Aktuelna Vlada Srbije je sastavljena iz nuzde,jer novoj srpskoj politici ne pripadaju ni Dacic,ni Dinkic i zato se,ove godine,planiraju venredni izbori poslije kojih ce Vladu formirati Vucic i Kostunica,a svi konci ce se vuci iz Moskve.
To su SAD i EU odavno osjetile i javno govorile da nece priznati Vladu u kojoj je Kostunica,ali,vremena se mijenjaju,Zapad slabi,a Rusija jaca,a s tim i sansa sa opstanak Srpske i Srbije.
Zna Kostunica sta govori i vrlo dobro je obavjesten,za razliku od mnogih komentatora na ovom sajtu.
Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
Препоруке:
31
14
48
среда, 02 јануар 2013 21:41
Србин антикомуниста
Ухххх! Четници за Слобу, слобисти за Коштуницу... Ко да се овде снађе?!?!
Препоруке:
16
7
49
среда, 02 јануар 2013 21:44
Vojo-kontra
Voja uvek kontra, on ne vidi da će mu raskopati i ovo malo što je ostalo od države.Što je on uporniji država manja.
Препоруке:
6
15
50
среда, 02 јануар 2013 21:53
@sve ide po planu
ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
А где ти видиш то удаљавање? Ови су гори од Тадића.
*
Aktuelna Vlada Srbije je sastavljena iz nuzde,jer novoj srpskoj politici ne pripadaju ni Dacic,ni Dinkic i zato se,ove godine,planiraju venredni izbori poslije kojih ce Vladu formirati Vucic i Kostunica,a svi konci ce se vuci iz Moskve.
Да ли новој српској политици припада Вучић?
И овакав Тома?
Препоруке:
13
8
51
среда, 02 јануар 2013 21:54
Горан Јевтовић
Sve ide po planu
Odlaskom Tadica i dolaskom Nikolica i SNS kome je i Kostunica,kao ruski eksponent,dao podrsku,srpska politika se pocinje definisati na novi nacin,oslanjanje na Rusiju i Kinu i lagano,ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
Прво, Коштуница је британски експонент! То што воли Русију и што му је на срцу није спорно, и то никоме не смета, а посебно не Британцима. Не мислим на обичан народ, наравно.
Друго, ово што наведосте око "лаганог, лаганог" удаљавања од ЕУ и САД, више не делује ни као бајка. Ви говорите о некој тајној дипломатији која би имала смисла да немамо проблем КосМета, који веома "брзо, брзо" постаје права држава, захваљујући управо онима са којима Коштуница "лагано" припрема "одлучан отпор".
Zna Kostunica sta govori ......Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
Ја се уби читајући између редова. Ништа тако не видех, или незнам да читам.
Препоруке:
22
13
52
среда, 02 јануар 2013 21:55
Reddy
Pa, kada ti EU nije alternativa kako bi ti bila crvena Kina sa sve propalim komunizmom? Gde bi ti to? Pripitaj za savet tvog "otporaša" Tinkeringa. Pružiće ti koju arhajsku poštapalicu. Zna on to al' i ništa više. Dalje ćeš morat sam pa šta ti donese novi dan.
Препоруке:
11
12
53
среда, 02 јануар 2013 22:04
ivan3012
Ne razumem da se ljudi koji i inace nemaju ama nikakvog osecaja za realnost,o viziji da ne govorim,besomucno trpaju sa svojim nesposobnostima tamo gde im ni po cemu nije mesto.O kakvoj neutralnosti ovaj uspavani i neobavesteni.Ne postoji neutralnost.Ili si za rusiju,i buducnost,ili za lopovluk,ponizavanje i nastavak odvratnog i mizernog puzanja prema evropi koja se i sama gadi marve kojoj postavlja kao uslov upravo ono sto pretpostavlja da bi svako normalan odbio.Samo sto pojma nemaju da na ovoj planeti postoji zemlja koja moze toliko i do te mere da se ponizava i prostituise da je vec svakom njenom gradjaninu muka.Opskurni ispodprosecni likovi koji se valjaju po politickoj sceni srbije trideset godina,ne mogu u svom bahatom bezobrazluku da shvate da bi najvise za srbiju ucinili da se vec jednom maknu,i prepuste vodjenje srbije mladjim,poletnijim i hrabrijim ljudima..
Препоруке:
14
12
54
среда, 02 јануар 2013 22:10
Милутин
"Морамо се окренути својим снагама и развијати државотворну политику...
ЕКОНОМИЈА је предуслов ОПСТАНКА, треба да је свима јасно!
Значи, потребна је ДРЖАВОТВОРНА ЕКОНОМИЈА, стратегија развоја и напретка друштва!
Значи без брзе обнове привреде, здравства, образовања, војске, морала,....нема нам спаса!
Догодине у царском Пирзрену!
Препоруке:
32
0
55
среда, 02 јануар 2013 22:26
Uskokovic Sasa
@ Sve ide po planu
Vi morate da ste najblizi saradnik Vojislava Kostunice cim znate te stvari? Ako niste, nemojte svoje licne zelje proglasavati jasno vidljivim stavovima. Nemate cime da opravdate Kostunicine reci pa onda fantazirate.
Препоруке:
15
13
56
среда, 02 јануар 2013 22:32
Драган Катун
"све иде по плану" -Данило
Баш си интересантан лик. Опет затрпаваш небулозама.
Немате потребе да нам причате причу, ми читамо оно што изјављују и гледамо шта чине, и видимо националну пропаст, што је на жалост истина.
Стварно не видим у чему је разлика измедју ове и претходне владе по свим аспектима, а МОЈ Воја је види!
Препоруке:
18
6
57
среда, 02 јануар 2013 22:38
Gavrilo Chetnikovic
Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
Chita gedzho izmedju redova od chetresIprve, zato je dobio mUzolej "cveca" u "prestonici", Firerku, Jelka Kacina, Eshtonovku, Bilijevu zhenu i ostalu belosvetskе da mu daje naredjenja i dodeljuje nova ponizhenja.
Препоруке:
9
6
58
среда, 02 јануар 2013 22:42
Анонимус
Суштина: срећна нова 2011. година свима!
Препоруке:
14
3
59
среда, 02 јануар 2013 22:52
@Tsar Planinac
Не знам шта се Вама чини - да ли се београдски пашалук бунио или није. Мени се међутим ништа не чини. Ово су чињенице:
У "београдском пашалуку" живи једна четвртина Србије, тачније српског народа. Избеглице из Крајине, из Босне и Херцеговине и са Косова и Метохије су се населиле углавном у Београду, или, како Ви кажете, у "београдском пашалуку".
Препоруке:
4
10
60
среда, 02 јануар 2013 23:16
TsarPlaninac
@Nekom uvredjenom Beogradzaninu
Nisam nista lose mislio pod tim BG-pasaluk i neznam tacno koliko Srba tamo zivi sada a koliko ih je bilo pre bezanije sa Kosmeta.Ali sobzirom da sam ja u to vreme boravio i ziveo na Kosmetu,trpeci i bombe i siptarski zulum,osetio i rat naravno,pomislio sam da je mozda nama dole bilo najteze,iako je svakako celoj Srbiji bilo tesko,ali smo ipak hteli da branimo i odbranimo se ma koliko agresija trajala.Nebitno,to nije tema.
@Sve ide po planu
Mislim da ste APSOLUTNO u pravu!Kratko i jasno.Pametnom dosta iako ja licno,sebe ne ubrajam u pametne vec samo u strpljive.Neko spomenu da je Kostunica britanski covek!!??..Ostadoh bez reci.Budi Bog s nama!
Pozdrav svim citaocima.
Препоруке:
18
5
61
среда, 02 јануар 2013 23:22
Papini Marinci
@Goran Jevtovic
"Прво, Коштуница је британски експонент!"...
Ima li koga koji Vama gospodine nije britanski,americki ili ciji li vec eksponent!!??Znam da veci deo zutih i jos ponekih poluzutih zastupa i bukvalno sprovodi diktaturu spolja nametnutu i direktno i indirektno interese vatikana ali da je Kostunica "britanski eksponent"...alal Vam masta zaista...
Препоруке:
24
9
62
среда, 02 јануар 2013 23:38
thinking maize@ ЕХХХ....
Кад би СРПСКИ ЦРВЕНИ били бар УПОЛА ко кинески, ДО ЦРНЕ ЗЕМЉЕ би им се КЛАЊАО и по савету Илије Чворовића говорио: "Јесте, ЈЕО сам ОНО ШТО СЕ НЕ ЈЕДЕ!" Овако, само их гледам како отварају уста, а из њих НИШТА РАЗУМЉИВО и РАЗУМНО НЕ ИЗЛАЗИ! Баш као код Софронија певца!
Препоруке:
21
6
63
среда, 02 јануар 2013 23:43
Anka Krajina
@ Reddy
Mene ne interesuje broj tzv. levičara već koliko je Marks bio u pravu još pre ravno 15o godina.
Čini se da ne govorimo o istoj stvari. I ne treba odmah podizati ton.
Mnogi su dovodili u pitanje Marksovu analizu kapitalizma i negirali je zbog ideologije.
Ako je kad dokazana njena tačnost onda je to sadašnji trenutak premda kriza još nije dostigla vrhunac. Još nismo dodirnuli dno.
Ono o čemu ja govorim, jest politička snaga, koja je sposobna taj sistem srušiti.
Te političke snage danas nema. A bez nje nema ni promena. I tu je broj itekako važan.
Buharinizam i "socijalizam u jednoj državi" je odsanjanji san.
Препоруке:
10
4
64
четвртак, 03 јануар 2013 00:06
Горан Јевтовић
Papini Marinci
Ima li koga koji Vama gospodine nije britanski,americki ili ciji li vec eksponent!!??
Од ових који су од петог октобра владали Србијом, нема. Апсолвирали смо ваљда како су извели пуч - империјалним парама и директном организацијом и логистиком. Америчке службе су водиле пројекат, али МИ 6 и БНД, нису пуно заостајали.
Дакле, на политичкој сцени (посебно сада!) не постоји нико ко није нечији експонент!
И то врло, врло "професионални" експонент. Не оно просто "љубитељ западних вредности, демократије, слобода...", већ веома "послован човек".
Znam da veci deo zutih i jos ponekih poluzutih zastupa i bukvalno sprovodi diktaturu spolja nametnutu i direktno i indirektno interese vatikana ali da je Kostunica "britanski eksponent"...alal Vam masta zaista...
А како вам је ово за "жуте" логично, чак и пожељно. Што мислите да је ДСС била поштеђена поред тако моћних страних служби? И да ли мислите да је то било могуће, поготову у припреми...
Препоруке:
15
6
65
четвртак, 03 јануар 2013 00:06
Горан Јевтовић
2.
...петог октобра, за који су уложили равно 107 милиона долара?!
Да ли сте заиста убеђени да је било ко могао да се прошверцује у тако филигранској операцији и да им својим српским национализмом, поквари сав труд и доведе у ризик не само рализацију, него и организаторе лично?
Да ли мислите да се такви преврати (а видели смо скоро идентичан сценарио у арапском, ирачком, авганистанском, сиријском...пролећу!), планирају и изводе у краткорочне сврхе, без намере да се таква земља-жртва пороби за дужи период ради економске и сваковрсне пљачке и разарања?
Успут, британска МИ 6 је кровна обавештајно-субверзивна служба Империје (формално је наравно британска). Под њеном ингеренцијом су (преко врхова) ЦИА и комплетна обавештајна заједница САД, БНД и остале битне службе у свету.
Што се тиче Коштунице, дођосмо до оне Милошевићеве "можете ми веровати, а и не морате...".
Био сам сведок његових озбиљних поступака у корист оних које наведох!
Тачно је да је елегантан и интелигентан.
Препоруке:
15
5
66
четвртак, 03 јануар 2013 00:21
за Peter RV
Ја спадам у тих 7%. и поносан сам на то. Ко ми је алтернатива?
ДС?
СНС?
СПС?
Све гори од горега, само немој да ми споминјеш СРС, нећу ни да се трудим да објашњавам зашто.
Но оно што ми је проблем то су људи попут вас, пратим редовно ваше коментаре, попујете нам из УСА, њихов сте грађанин, једном сте чак написали да ће те дати донацију за кампању (Р.Пола ако се не варам, другим речима немате морално право да придкујете нама који живимо и боримо се како знамо и умемо у својој СРБИЈИ.
Већина ових коментара који пљују по Коштуници су написани из дебеле ладовине ЕУ, САД, Канаде и сл. Па господо, другови, шта год да сте, вратите се у Србију, када је толико волите, гласајте, утичите на промене, донесите капитал који поседујете, покренити неки посао, запослите бар по једног човека. Преко главе су ми такви ликови који из далека попују нама који живимо у Србији шта терба да радимо.
Препоруке:
15
8
67
четвртак, 03 јануар 2013 00:23
@TsarPlaninac
Уопште нисам Београђанин и уопште нисам увређен мада не разумем зашто неко користи израз београдски пашалук уместо Београд.
Милошевићу је било запрећено да ће Београд бити сравњен са земљом а то значи смрт два милиона људи који живе у њему. Да ли би та претња била остварена или не можемо да нагађамо али би вероватно сваки човек који се нађе пред таквом дилемом одлучио као он. Збивања у Авганистану, Ираку, Либији говоре да НАТО не преза ни од чега.Дакле том одлуком је политички врх земље желео да спасе СВЕ становнике Београда без обзира када су дошли и одакле су дошли у Београд.
Иначе у праву сте. То није тема овог текста.
Препоруке:
7
2
68
четвртак, 03 јануар 2013 00:35
Goša
Gospodine Kostunica, mislite li da sada Srbija nece ispunjavati uslove koje joj namecu Vasington i Brisel? Hoce, gospodine Kostunica. Tu se nista nece pronemiti osim verbalnog balansiranja i stvaranja laznog utiska da se nesto menja.
Препоруке:
9
3
69
четвртак, 03 јануар 2013 00:55
au mile
Вучић је рекао да нико не сме да угрози евроатлантске интеграције и да без ЕУ не бисмо преживели!
Дачић отвара граничне прелазе и размењује дипломате са Приштином.
Да ли ова Војина изјава значи да:
1. се прави блесав и не види како Ивица Дачић и Александар Вучић предају Косово
2. да је У СНС дошло до сукоба између Томе и Вучића и да је Воја подржао Тому.
Остаје да се види наставак.
Препоруке:
11
2
70
четвртак, 03 јануар 2013 01:22
strpljivi
kostunica je duboko u pravu.polako se stvaraju preduslovi za rasformiranje struktura druge srbije.da vodimo neku odlucniju politiku prema kosovu prosto ne mozema u ovom trenutku.potrebno je jako mnogo strpljenja.mislim da celni ljudi nase drzave znaju dobro sta rade, jednostavno treba neki put pricati ono sto neprijatelj voli da cuje. kljucna potezi po meni bi trebalo da se vucu u rasciscavanju ovog smeca koje se zove druga srbija. A posle u zgodan cas zna se...
Препоруке:
10
5
71
четвртак, 03 јануар 2013 01:23
Jovan Nenad
Mislim da Voja pravi aluziju na sve otvoreniji rascep izmedju Dacica i Tome koji pokazuje neke znake borbe za Kosovo i veceg stepena priblizavanja Rusiji. I tipuje na Tomu...A Vucic trenutno balansiramada je vise naklonjen EU.
Препоруке:
7
3
72
четвртак, 03 јануар 2013 06:29
Reddy
@Tinkering maizeA mera te razumnosti i razumljivosti si. valjda, ti i tebi slični, ne? Od svega što si "pročitao i razumeo" od Marksa to je kojekakva litanija pravoslavnih budalaština i literarna razvlačenja Ayn Rand. A moguće da si prelistao i kakvog Berlina. O nekom Šumpeteru, ne daj bože, ni pomisliti. Dovoljno za tvoja naukovanja...
Препоруке:
4
7
73
четвртак, 03 јануар 2013 06:42
Reddy
@Anka Krajina
Nermojte drugog optuživati za sopstveno podizanje tona kao prvo a drugo, vi ne znate šta je ideologija. Otkud nju pronađoste kod Marksa. Citirajte mesta iz njegovog opusa gde on protura nekakvu ideologiju. Pa, sam se izjašnjavao da nije glavom taj kada su neki drugi sebe zvali marksistima! Njegova "ideologija" je kritika građanske političke ekonomije njegovog doba a to dovoditi pod sumnju je čista besmislica. A ako već prozivate one koji su negirali njegove nalaze onda ih bar nabrojte. I treće, može se govoriti samo o političkim konsekvencama njegovih nalaza a nikako o marksističkoj ideologiji. Pišete o političkoj snazi promene. Ona se ne servira na tanjiru već predstavlja sastavni deo procesa kapitalističke krize i transformacije društva. I ne formira se nužno u formi tzv. komunista, socijalista i već neznamkakvih partijskih sadržaja. Vrhunac krize se određuje njenom zrelošću a za to su potrebne pomnije analize a ne slobodne opservacije u stilu "Tiinkering maize"-a.
Препоруке:
5
7
74
четвртак, 03 јануар 2013 10:03
Reddy
Izjava Vojislava Kotunice odslikava suštinsko nerazumevanje današnje svetske situacije. Kapitalizam je kao sistem odsvirao svoje. Pad profita, spekulativna ekonomija, beg kapitala, prekapaciranost i hiperprodukcija kao i presedan da vodeća svetska valuta sebi namerno podseca korene i u gubljenju vrednosti nalazi razlog za opstanak više su nego puki indikatori propasti prevrelog kapitalizma. I Vojislav Koštunica baš u ovom momemntu nalazi reči opravdanja za ovakav sistem sabijajući svoju nemuštu ideologhiju u odbojnost prema Evropskoj uniji. Pa ta EU je paradigma savremenog kapitalizma i njegovih performansi. Do juče je slavio tzv. demokratske sisteme a pre svega onaj najreprezentativniji, anglosaksonski model, a danas je prinuđen da pojede sopstvene reči. I ovakvom čoveku pokloniti ideološko i političko poverenje? To je, paradoksalno, moguće samo u Srbiji gde ljudi jedva razaznaju do kakvih je promena došlo u svetu. Ovde caruje palanački duh!
Препоруке:
8
9
75
четвртак, 03 јануар 2013 10:04
једнорог
Дакле: ВК дефинитивно улази у власт, што дефинитивно доводи до даље србизације политике. А то, хтели ви то или не, драги левичари, комуисти, социјалисти... и остали учесници Шпанског грађанског рата (на страни поражених, наравно) Србију све више приближава Краљевини, односно враћа је у вековне токове. Југославију у мутно Дунаво, комунизам и ЕУ са Југославијом. Ко жели да експериментише - може у својој кући, као и сви други поражени у историји.
Препоруке:
9
5
76
четвртак, 03 јануар 2013 10:11
Драган Катун
@ za Peter RW
и ја спадам у тих 7 процената, и не морам да се слажем са носиоцем листе, јер једноставно, ови еу ултраши су бруталнији извођачи од претходне каморе.
Добар број коментара је само страначки мотивисан, а ту објективног става самим тим и нема.
Препоруке:
9
4
77
четвртак, 03 јануар 2013 11:25
Алимеђутим
Ако неко има сазнања да је ВК агент стране силе,нека пријави тамогдетреба,зашто би овдје било мјесто за дегутантне денунцијације.Још 1993.ДБ Србије је ширила причу да је ВК британски,а Војна служба,да је француски човјек.Викиликс депеше кажу другачије."Њушио сам барут",или"био сам сведок",нису у земљи Србији никаква ексклузива,нити квлификатив власника апсолутне истине.Просвјетљење барутном ароматерапијом је доста распрострањено.А свједочење?Свједоци тврде да су се С.Милошевић и ВК,2000.године договорили да се спашава што се спасити може,како може и колико може.Каква је пита могла да се направи од расположивих састојака,види се.Троцкизам је заиста заснован на закључивању без довољног разлога,као врсти логичке грешке,а гледати само на једно око је ,бити ћорав на друго.Значи,Коштуница нити ваља, нит нам треба,имамо боље,само да сиђу с Кошара,гдје нико други био није.
Препоруке:
3
3
78
четвртак, 03 јануар 2013 11:29
Stanić Milan
Opet je za predložak razmene mišljenja posetioca g. VK.Dakako,velika većina bez obzira na ideološku opredeljenost ima negativan stav u najtežem vremenu za Srbiju poslednjih godina 20-og veka,za njegov politički angažman,koji ruku na srce ne može nikako dobiti prolaznu ocenu.Vraćam se opet ranije iznetim stavovima.Ako su u politici predsednici minornih partija, koje su došle na vlast stranim novcem i logistikom unutar medijske promocije i metoda spec. rata,radili protiv zemlje(i rade dalje)g.VK je bio okružentrustom mozgova-sve uglednih fakultetskih profesora,tako da za njega nema amnestije.Mislim da je g. Jasna u jednom svom postu ukazala jezgrovito na njegov problem,a to je, da se bar izvinigrađanima Srbije jer period njegove vlasti obeležen je totalnom implozijom i sveopštim propadanjem srpskog društva,posebna mrlja na njegovom karakteru je "transfer" haških sužanja čija je jedina krivica što se nisu dali gaziti ili što su direktno branili Srbiju,kao vojnici.
Препоруке:
6
5
79
четвртак, 03 јануар 2013 12:06
Београђанин
Јасноо је и Коштуници да ова нова влада није битно боља од старе, али бар покушава да утиче на њу ако се може, по принципу дај шта даш. Не треба замерати Коштуници што је професор а не хајдук, а што је време сазрело за хајдучију а не професуру.
Препоруке:
7
3
80
четвртак, 03 јануар 2013 12:10
Stanić Milan 2
Kao prvo - Tinkering je neumoran.Svojim opservacijama " s brda na brdo"osveži dan svim posetiteljima i ja ga lično doživljavam kao simpatičnog(al' nadasve građanskog inteligenta).Tu ima samo jedan mali problem-biologija i politikologija su dve različite naučne grane.Ser Džon Hiks dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju 1969.reče:"K.Marx je,što se tiče istorijskih teorija i dalje je nenadmašen.Još je neobičnije da se sto i više godina posle "Kapitala" malo toga značajnog pojavilo u ekonomskoj nauci".Džon Kesidi,jedan od najpoznatijih intelektualaca Zapada tome dodaje:"Što više vremena provodim na Vol Stritu,sve više sam siguran da je K. Marx bio u pravu.Nobelova nagrada čeka ekonomistu koji prvi oživi Marxa i od svega napravi koherentan model."
" Ako hoćeš da budeš životinja,možeš naravno okrenuti leđa mukama čovečanstva i brinuti se sam o svojoj sopstvenoj koži.Ali ja bi se smatrao istinski nepraktičnim,ako bi izdahnuo ne završivši svoju knjigu,makar u rukopisu" Kapital -KM
Препоруке:
6
5
81
четвртак, 03 јануар 2013 13:05
@Reddy@Anka Krajina
"Citirajte mesta iz njegovog opusa gde on protura nekakvu ideologiju."Кад неком полуписменом а претенциозном кажете да нешто није "у духу закона", он ће вам победоносно рећи - "цитирајте ми на којој страници и у ком реду се налази тај дух."Елем, Црвени, дух не би био дух кад би се могао лоцирати на одређеној страни у одређеном реду а затим цитирати. Цитирати се може само одређен члан у одређеном параграфу.А ипак пресуде у свим модерним правним системима се могу позивати не само на одређени члан одређеног закона већ и на његов ДУХ. Па ко разуме, разумео је. Тако вам је то и са идеологијом. Илузорно је (и смешно) тражити идеологију на некој страници, у неком реду и цитирати је.
Препоруке:
5
5
82
четвртак, 03 јануар 2013 13:17
thinking maize
За ПОШТОВАЊЕ су СРПСКИ МАРКСИСТИ који И О ОПОНЕНТИМА говоре са МЕРОМ! Наклон г-дину Milanu Staniću! Оним ДРУГИМ српским марксистима само Новогодишњи ОСМЕХ! PS. О Марксовим ЕКОНОМСКИМ теоријама (У БИТИ ИСПРАВНИМ!) и ТЕОРИЈСКИМ ИЗВЕДЕНИЦАМА тих ЕКОНОМСКИХ УВИДА у смислу детерминисања РАЗВОЈА ЉУДСКОГ ДРУШТВА (У БИТИ СПЕКУЛАТИВНИМ!), други пут! Укратко, СВАКО ДРУШТВО има своје ПОСЕБНОСТИ и УКАЛУПЉИВАЊЕ НЕКИХ друштава, на "ПРОКРУСТОВ НАЧИН", у марксистичке парадигме, хммм..., ДОСАД НИЈЕ ДАЛO РЕЗУЛТАТЕ, сем, ЗА САД, у Кини! Или како рече Сека Саблић у оној реклами: "Твоје БЕЛО НИЈЕ ЧИСТО БЕЛО!" Свако добро свима у Новој 2013 г.!
Препоруке:
6
5
83
четвртак, 03 јануар 2013 13:40
младен
Воја, очигледно није уп то дате!
Препоруке:
3
5
84
четвртак, 03 јануар 2013 14:04
Papini Marinci
@Goran Jevtovic
Potpuno je jasno da je Srbija kao drzava okupirana u skoro svim segmentima i to nije uradjeno preko noci vec planski i na dugorocne staze mnogo pre 5.Oktobra.U redu,slazem se i kao sto rekoste,to smo "apsolvirali".Zakljucak je dakle po Vama da su svi u manjoj,vecoj ili kompletnoj meri neciji eksponenti.
Zanima me sta je onda po Vama izlaz za drzavu Srbiju ako su svi ama bas svi zastupnici,(agenti),raznih stranih sluzbi?!Kako vidite oslobadjanje od tako cvrste okupacije?
Bilo bi neozbiljno da kao opciju spomenete dr.V.Seselja.Nesto drugo je to sto ga izuzetno postujem i divim se njegovoj borbi za istinu!
Pozdrav.
Препоруке:
5
1
85
четвртак, 03 јануар 2013 14:09
Thomas More
Politicki besprekorno sto sigurno izaziva srdzbu posluge inostranih kanclarija i njihovih causa (sto se u medjuvremenu nazvase biznismenima i zaposedose veliki kapital), no bez realnih resenja koja bi mogla da iznesu ovaj politicki pravac.
Препоруке:
3
1
86
четвртак, 03 јануар 2013 14:12
Polupismeni i pretenciozni
@Reddy@Anka Krajina
Budući da nisam u stanju ustanoviti sa koje duhovne visine raspredate o DUHU verovatno ste u duhu Fenomenologije duha sam čisti pojam a ja vam dođem tek kao puki momenat u razvoju vaše visosti. Vi ste, dakle, neupitni ili nešto kao Apsolutni duh. Ja sam tek samosvest, ili običan čovek, mislim onaj koji se poziva na takve banalnosti kao što su citati. Vi ste Apsolut o koga se "odbijaju" takve sitnice. A bojim se da su vam pomalo i nepoznate ili da se, lenjošću sopstvenog bića, udaljavate od toga. To je prosto atribut vašeg bića......
Препоруке:
7
3
87
четвртак, 03 јануар 2013 14:14
@Београђанин
Али је ипак за замерити хајдуку који умисли да је за професуру или професору који умисли да је за хајдучију. У првом случају страдају деца којима хајдук предаје, у другом случају страда читав народ уколико професор, не схватајући да су времена хајдучка а не академска - стане на његово чело.
Препоруке:
2
3
88
четвртак, 03 јануар 2013 14:25
Горан Јевтовић
Папини маринци
Zanima me sta je onda po Vama izlaz za drzavu Srbiju ako su svi ama bas svi zastupnici,(agenti),raznih stranih sluzbi?!Kako vidite oslobadjanje od tako cvrste okupacije?
Нису сви. Они који су "случајно" спречени да уђу у парламент - СРС и Двери.
Наравно да већину актуелних посланика, страначких активиста, државних службеника, не стављам у категорију придобијених. Већина њих је послушничка машинерија која ћути и извршава вољу оних који су их ту довели или поставили.
Како се ослободити?
Удружити све расположиве снаге, странке и покрете које сам навео са "деничарским" снагама, слободним интелектуалцима, људима добре воље... Подићи народ на озбиљне протесте због растакања државе и угрожавања српског националног бића и издејствовати само две ствари за почетак: (1) превремене изборе и (2) отварање РТС-а за напред наведене снаге.
Отворити народу очи, упознати га са оним што се одиграло....и кренути од нуле, потпуним ослонцем на Русију.
Поздрав.
Препоруке:
10
2
89
четвртак, 03 јануар 2013 14:49
@Reddy
Немам појма шта сте ви нити ви имате појма шта сам ја. Једноставно констатујем да се идеологија не може лоцирати у некој реченици неког опуса да би се могла цитирати. Истовремено констатујем да је ваш коментар конфузан али - као што би рекао Вержес, адвокат, бранилац Слободана Милошевића и усуђујем се рећи мој омиљени колега - то је ваљда нормално за ненормалне.
Препоруке:
12
3
90
четвртак, 03 јануар 2013 15:59
Papini Marinci
@Горан Јевтовић
Apsolutno se slazem sa protestima i naravno sveobuhvatnom saradnjom sa Rusijom.
Mislim da ste u zabludi kada su "Dveri" u pitanju.Oni su samo prikriveni Djilasov ogranak,znaci DS.U svakom slucaju imali bi skim da pokrenemo proteste i ja se iskreno nadam da ce do toga doci i da ce narod progledati.
Srdacan pozdrav.
Препоруке:
5
3
91
четвртак, 03 јануар 2013 16:05
саша р.
Сва је срећа што ти верујем!:)
Г-дин "необавештени" би могао да прочита новине, занима ме његов коментар на увођење виза Русима, Кинезима и Индијцима од стране тзв "Владе Косове".
Какав ће бити одговор Србије на овај арнаутски потез?
Препоруке:
2
2
92
четвртак, 03 јануар 2013 16:07
Бојан, ПРИШТИНА
Истина, не говоре ту имбецилну кованицу да ЕУ нема алтернативу али њихова дела говоре супротно.
1 Одрицање од фусноте које се заиста истопила као пахуљица.
2 Сусрет званичног Премијера Србије са Тачијем и најављени сусрет Николића у својству Председника са Јахјагом.
3 Градња границе и спровођење свих предходних договора.
4 Понуда Албанским сеционистима да уместо садашњег позивног броја +381, добију нови +3815
5 Ниједана изјава званичника Србије да ће се прекинути пут у ЕУ тј у пропаст.
Ако све ово, што ни избиза није коначна листа није наставак ПОГУБНОГ ТОКА ДА ЕУ НЕМА АЛТЕРНАТИВУ, онда стварно не знам шта је.
Жао ми је јер видим да и Воја за кога сам веровао да је прави неподмитљиви Србенда поклеко. Више стварно нема ко да се бори за Србију :(
Препоруке:
5
2
93
четвртак, 03 јануар 2013 16:20
Reddy
@Reddy@Anka KrajinaAdvokat, pa odjednom nema pojma ko sam ja a trenutak pre toga ustanovi, onako za širu publiku, da sam polupismen i pretenciozan a sada evo, i da sam konfuzan. Prebrzo zaključujete a presporo mislite. Tipično za ovdašnje intelektualce mada, u stilu vaše izjave, ni ja nisam baš siguran da ste baš to ili na nivou DUHA koga nam tako banalno ovaplotiste. Svoju nedosoljenu advokatsku čorbu, molim, prinosite ubuduće, onome kome je po ukusu. Ja sam je davno kušao. Odviše je prokisla!
Препоруке:
3
8
94
четвртак, 03 јануар 2013 16:56
Агент
Удри по ВК-у се наставља...
Препоруке:
3
2
95
четвртак, 03 јануар 2013 16:59
Горан Јевтовић
Папини маринци
Mislim da ste u zabludi kada su "Dveri" u pitanju.Oni su samo prikriveni Djilasov ogranak,znaci DS
Ја мислим да око њих грешите. То не значи да сам ја потпуно сигуран. Међутим, ваља мерити њихове речи и наравно дела. А то је до сада скоро савршено!
Верујем да су заиста онакви какве их видимо.
У сваком случају, то је то и друге нам нема.
Свако добро и срдачан поздрав!
Препоруке:
4
2
96
четвртак, 03 јануар 2013 17:01
Агент@Горан Јевтовић
Нису сви. Они који су "случајно" спречени да уђу у парламент - СРС и Двери......
....Удружити све расположиве снаге, странке и покрете које сам навео са "деничарским" снагама....
Припазите г.пуковниче да вам другови и другарице не "одузму црвену мараму" којом су вас "даривали" у претходним текстовима због овог "десничарења"
Препоруке:
4
2
97
четвртак, 03 јануар 2013 17:33
Bokelj
Teško je Srbiji u Evropi a još teže dr. Koštunici u Srbiji.
Препоруке:
2
1
98
четвртак, 03 јануар 2013 18:14
@Алимеђутим
Да би уклонио сваку сумњу да ли јесте или није на било који начин био везан за стране службе, Коштуница би морао да објасни:
Прво, из којих средстава је финансирано оснивање опозиције 90-их година. Сви оснивачи - Коштуница, Ђинђић, Тадић, Света Стојановић, Животић...били су запослени у Институту за филозофију и друштвену теорију који је финансиран из буџета за науку. Примања запослених су били просечни, друштвено договорени лични дохоци, што значи да је било немогуће самофинансирање опозиције. Дакле, ко је финансирао стварање партијске инфраструктуре "демократске опозиције"?
Друго, да ли је могуће да Коштуница није био упознат да су стране службе финансирале октобарски пуч о чему детаљно пише Тим Маршал у књизи "Игра сенки"?
Треће, зашто је као демократа остао политички савезник оних који су запалили Скупштину, симбол демократије?
Коначно, зашто је као легалиста остао политички савезник оних који су нелегално предали Милошевића Хагу?
Препоруке:
3
2
99
четвртак, 03 јануар 2013 18:28
Горан Јевтовић
Агент
Браво! Одличан коментар. Скоро да немам одговор.
Ипак, ово "десничари", односи се на званично етикетирање родољуба и патриота од стране: РТС, Б 92, Пинка, Prve Srpske televizije...и наравно штапаних, такође окупираних медија.
Нисам мислио на класичне десничаре, нити сам отписао левичаре. Таман посла.
За мене постоје родољуби који воле мајку Србију (као и остале српске територије) и Српство, и они други, да их више не прозивам.
И време је да се коначно крене у ослобађање народа!
Велики поздрав!
Препоруке:
3
3
100
четвртак, 03 јануар 2013 18:52
Агент@Горан Јевтовић
Ех, мој пуковниче, опет ви "десничарите"...."мајка Србија итд"....немојте да мислите да вас нападам....ја само чекам да "левичари" другови и другарице понуде неко решење за мајку Србију....критика може да се упути сваком, председнику Коштуници наравно.....
Препоруке:
4
1
101
четвртак, 03 јануар 2013 20:01
Reddy
@Reddy@Anka Krajina
Evo tvoje srbijansko-šumadijske kulture. Prvo izmišljaš da je neko u jednoj rečenici locirao ideologiju a posle toga dokazuješ kako je to smešno. Citat može značiti jedino ilustraciju za prethodno izrečenu tvrdnju ali ne i definitivan dokaz. Poslužio si se nečasnim postupkom, onako srbijansko đubretarski. A uz to si upotrebio i atribut Crveni. Ne razumem šta je u tome loše, valjda ti to bolje u bolesnom umu, ako ga imaš, kapiraš.
Препоруке:
2
2
102
четвртак, 03 јануар 2013 20:01
@Агент
Како дефинишете особу која је снажно национално утемељена а која има исто тако снажан осећај за социјалну правду?
Како дефинишете особу која се у складу са сопственим осећајем националне припадности, части и одговорности за судбину свог народа, у одређеном тренутку ставила на страну политике и политичара који је устао у одбрану угрожене отаџбине - ово без обзира на претходна политичка или идеолошка опредељивања тог политичара?
Препоруке:
2
2
103
четвртак, 03 јануар 2013 20:05
Reddy
@Агент
Pošto ste Srbijun tako temeljno sredili i protresli sada tražite neko rešenje od tzv. levičara. Prvo, u svojoj zaslepljenosti ni ne shvataš šta lupetaš a drugo, sami ste pripremili ovu "zabavu" pa sada vi i vaša deca u njoj uživam. Ja, takođe, to činim, samo vas gledam sa strane i nikada većeg zadovoljstva, priznajem. Prodali ste zemlju, državu, narod. Vaše iluzije, međutim, niko neće da kupi i tu leži vaš najveći problem. Mislili ste da će vas Ameri prigrliti kada uništite socijalizam a oni vam kao i svakom bedniku pokazaše ono što zaslužuju izdajnici.
Препоруке:
3
2
104
четвртак, 03 јануар 2013 21:19
Anka Krajina
@ Reddy
onako srbijansko đubretarski ni ne shvataš šta lupetaš
Reddy, uverena sam da u vašem vokabularu postoje i lepše reči, izrazi i pojmovi, kojima bi mogli izraziti svoje mišljenje.
Argumentum ad hominem ne služi nikome na čast.
Laku noć.
Препоруке:
3
2
105
петак, 04 јануар 2013 05:07
Reddy
@Anka KrajinaPa, ako vam posle svega nije jasno s kim imate posla onda je to samo vaš problem. Takva prevrtljivost i podmetanje je karakteristično samo za mentalitet i prostor koji sam vrloprecizno označio. Zašto četništvo nije autentičan proizvod nekih drugih sredina?
Препоруке:
0
0
106
петак, 04 јануар 2013 05:11
Reddy
Prema svecu i tropar. Čudno je da se niste oglasili onda kada je druga strana počela da vređa.
Значи поново те нису обавестили. Па како не помиње, аман човече? Све кипти од еурофанатизма, толико да Тадић и екипа дођу мала деца.
И не само да причају већ раде. Пуном паром. Отворено су предочили да је услов Косово и свесно, плански и циљано нас воде у провалију.
Поставили су границу са КиМ и чине све да заокруже наркодржаву под диктатом бриселске Коминтерне.
Шта коментарисати после овако плитке изјаве.
Ово је изјавио министар спољних послова Иван Мркић, господине Војиславе.
Нагласио је и он, као и Вучић, Дачић, Тома, Грубјешићка...да је пут у ЕУ приоритет Србије. И, где ћеш већи еурофанатизам.
Najkvalikofaniji i najefikasniji trojanski konj u istoriji Srbstva, nazhalost.
Vraćajte se, čoveče, u rodni kraj!
Šta još treba Koštunica izjaviti da bi branioci njegovog lika i dela konačno shvatili da je ovaj izgubio svaki kontakt sa realnošću.
Bože spasi Srbiju od prijatelja, kao što su superpatriota Koštunica i njegovi sledbenici, a od neprijatelja će se spašavati sama.
P.S.Nisam clan DSS-a.
Nezlonamerno pitanje za Vas:Sta mislite da dr.Vojislav Seselj svojim povratkom moze da uradi za Srbiju i srpski narod!?
Pozdrav.
Reddy, ne sanjaj, molim te. Koji komunizam?
Jeste počelo buđenje levičara a kad ih sve sabereš nisu ništa jači od studentskog pokreta 1968. Marginalci i ništa više.
Desničari nisu nikad bili jači! Sa ovim današnjim oportunizmom može se jednačiti jedino Minhenska kapitulacija 1938.
Ko je reagovao na uništenje Libije, Iraka, danas Sirije? Tu i tamo kakva verbalna, anemična fraza.
Sutra da se Srbija odluči i kaže NE, od koga može očekivati podršku za očuvanje vanblokovske samostalnosti? Od Rusije? Od Kine?
Videli smo to 1999! Malo kazačoka na mostovima, malo protesta u Pekingu i zbogom Kosovo!
Nije mnogo bolje ni danas. Ako nije i gore.
А шта то да још "гледамо и видимо", пријатељу? И ми и Коштуница? Па зар се има шта више осматрати и анализирати? Све је толико јасно и принето нам као на тацни.
Границе су легле, од Русије смо све даље, пут ка ЕУ је прешао у болест, у патологију невиђених размера, сви потези у пракси се одвијају према њиховом диктату, земља пропада, трпи непоравиву материјалну штету, углед нула, ударили су на част, достојанство, историју, понос, дух и воде нас ка нестајању.
И ја сам сигуран да Коштуница има не само "добре" разлоге да чини баш овако, већ су то ОБАВЕЗНИ разлози, који никада "не застаревају"!?
Не верујете? Анализирајте целокупно његово политичко деловање од петог октобра.
Ово што пишемо није "дрвље и камење" већ сурови аргументи и здрав разум!
Povratak vojvode Šešelja će da razbije mrežu kojom je Tribunal pretnjama "predmetima" pokrio Srbiju. I to je pokrio mnogo jače nego EU svojim donacijama žutim spajdermenima kojima se mreža pokidala. Jednostavno, Šešelj je čovek koji je pokazao da se ne boji Tribunala, a izneće i dokaze ko se boji i zašto je izdao Kosmet. Onda će da sklopi vojnoekonomski savez sa Rusijom i polako da počne rešavanje Kosmeta. Vojvoda je inače 1999 bio za kopnenu borbu sa NATO čak i bez one kilave Rusije, a gde da neće biti sa Rusijom Cara Vladimira.
Svi su izdajnici i prodate duše!
Hvala na odgovoru,interesantno razmisljate.Voleo bih da je sve to u praksi izvodljivo ali sumnjam,previse smo zatrovano drustvo a i vatikan je svuda pustio pipke.Uostalom,haskog tribunala se i Kostunica ne boji samo je malo manje agresivan a vise taktican.Inace nisam pesimista.Sto se NATO divljanja nad Srbijom 1999. tice,veliki deo naroda je bio za borbu do kraja,jedino se BG-pasaluk bunio (cini mi se)...
@Goran Jevtovic
Pa znamO i mi ostali ponesto o Kostunici a i dovoljno mi je to sto je protiv uclanjenja u NATO i protiv ulaska u EU i naravno protiv nezavisnog Kosmeta!Mislim da to sve govori.Sto se njegovih propusta od 5.Oktobra naovamo tice,naravno da ih ima ali takvom coveku kao sto je on je,verujem,bilo tesko boriti se sa onakvim nemanima i bandom oko sebe.
Ipak mislim i tvrdim da je Kostunica najumereniji,najbolji i najposteniji politicar koga imamo!
Pozdrav
Ко силом или на други противуставан начин покуша да отцепи неки део територије Србије или да део те територије припоји другој држави,казниће се затвором од три до петнаест година.
Ваљда је јасно колику одговорност овај човек сноси за садашње стање, јер не само да је био на челу ДОС-а и да је одговоран за оружани пуч и крађу избора, него је идаље активан саучесник такве политике.
Навијах за тебе колико толико, али Војо паде на кољена, само главу да му отсијеку.
Косово и Метохија је глава Србије.
Остало је трупина и удови. Удове ломи коме не лењ - Љајић, Угљанин, Зуко (још је њихова Декларација на снази, подижу споменике својим Павелићима), Чанак, Пајтић, Берисављевић, Чеда Јовановић, Кандићка, Дачић. Штите их и помажу уставобранитељи Вукчевић, Векарић, Хаг, Брисел, Империја, ЕУ без повратка, Лажни сведоци...
А бре Војо, а бре бре?
Члан 307 - Грађанин Србије који потпише или призна капитулацију или прихвати или призна окупацију Србије или појединог њеног дела,
казниће се затвором најмање десет година.
А бре људи, а бре људи,
Земља која јури јатаке оптужених, којима казна није изречена крше људска права и треба их јурити по КЗ.
А бре Војо, а бре бре?
Издаде нас, иоздаде нас.
Живиш ли у тамној просторији, излазиш ли међу свијет, носиш ли туђе цвикере?
Свашта ми пада на памет.
Врати Маршићанина да нам покаже прави пут.
Абребре!
Ovaj ka' po komandi! Čim u krizu zapade njegov miljenik odma pušta besne pse. Al' slaba vajda.
Prvo komunizam pa EU, sve o jedan trošak. Voja genija a narod bez menija. Koštunica sprema knjige starostavne u nji gledi. Komunaca više nema al' sad' Voju nova briga smeta.
Sumnjam da ga i ovih 7% razumiju, ili im se mozda svidja prevratljivost covjeka (sto uzimaju kao 'visoko drzavnistvo'), koji je bio sve i svasta od 5og Oktobra naovamo.
Ово што си навео а што је тачно, потпуно одудара од Коштуниничине изјаве и од сулудог давања подршке не само СНС већ и осталима у Влади, и то у свакодневној пракси.
Млако Славомире, млако. Подсећа ме на ону "жестоку" борбу Коштунице и ДСС-а против отцепљења Црне Горе.
Они су се трудили, трудили, а ми смо "затруднели".
Нити смо злуради, нити смо ојађени ми који критикујемо, већ покушавамо да будемо реални и врло чињнични.
А ти ниси меродаван да дефинишеш ко је левичар, ко је разочарани радикал, ко је Слобин верни слуга, ко је злурад и коме су "краве поцркале".
Према томе, немој да се бавиш идеолошким поткама појединаца, него одговарај противаргументима.
Da li bi Narod sledio Djindjica, Chanka, Drashkovica, i ostale marginalce iz Budimpeshte?
Ja branim i branicu bivsheg Predsednika zbog njegove odbrane Srbstva i nesaginjanja kichme pred Chetvrtim Rajhom. Niko nikada nije niti ce poshtovati satrape i vazale koji kidnapuju i prodaju svoje Heroje dzhelatima Chetvrtoga Rajha.
Kao SLOBODNOG choveka nema niti ce biti idologija koju bih ja branio a pogotovo etiketiranje na "leve" i "desne", Srbstvo je "ideologija" vredno odbrane, na primer, drugo su priche i cirkuske predstave za mase.
Etiketiranja su izumi autoritarnih i totalitarnih drushtava i rezhima koje ja fala Bogu nisam prihvatio od ranih godina.
Evo,reci cu vam par rijeci,pa da vam bude malo jasnije.
Odlaskom Tadica i dolaskom Nikolica i SNS kome je i Kostunica,kao ruski eksponent,dao podrsku,srpska politika se pocinje definisati na novi nacin,oslanjanje na Rusiju i Kinu i lagano,ali,lagano,bez velikih potresa udaljavanje od EU i SAD.
Aktuelna Vlada Srbije je sastavljena iz nuzde,jer novoj srpskoj politici ne pripadaju ni Dacic,ni Dinkic i zato se,ove godine,planiraju venredni izbori poslije kojih ce Vladu formirati Vucic i Kostunica,a svi konci ce se vuci iz Moskve.
To su SAD i EU odavno osjetile i javno govorile da nece priznati Vladu u kojoj je Kostunica,ali,vremena se mijenjaju,Zapad slabi,a Rusija jaca,a s tim i sansa sa opstanak Srpske i Srbije.
Zna Kostunica sta govori i vrlo dobro je obavjesten,za razliku od mnogih komentatora na ovom sajtu.
Samo treba citati izmedju redova,ko to zna.
А где ти видиш то удаљавање? Ови су гори од Тадића.
*
Да ли новој српској политици припада Вучић?
И овакав Тома?
Прво, Коштуница је британски експонент! То што воли Русију и што му је на срцу није спорно, и то никоме не смета, а посебно не Британцима. Не мислим на обичан народ, наравно.
Друго, ово што наведосте око "лаганог, лаганог" удаљавања од ЕУ и САД, више не делује ни као бајка. Ви говорите о некој тајној дипломатији која би имала смисла да немамо проблем КосМета, који веома "брзо, брзо" постаје права држава, захваљујући управо онима са којима Коштуница "лагано" припрема "одлучан отпор".
Ја се уби читајући између редова. Ништа тако не видех, или незнам да читам.
ЕКОНОМИЈА је предуслов ОПСТАНКА, треба да је свима јасно!
Значи, потребна је ДРЖАВОТВОРНА ЕКОНОМИЈА, стратегија развоја и напретка друштва!
Значи без брзе обнове привреде, здравства, образовања, војске, морала,....нема нам спаса!
Догодине у царском Пирзрену!
Vi morate da ste najblizi saradnik Vojislava Kostunice cim znate te stvari? Ako niste, nemojte svoje licne zelje proglasavati jasno vidljivim stavovima. Nemate cime da opravdate Kostunicine reci pa onda fantazirate.
Баш си интересантан лик. Опет затрпаваш небулозама.
Немате потребе да нам причате причу, ми читамо оно што изјављују и гледамо шта чине, и видимо националну пропаст, што је на жалост истина.
Стварно не видим у чему је разлика измедју ове и претходне владе по свим аспектима, а МОЈ Воја је види!
Chita gedzho izmedju redova od chetresIprve, zato je dobio mUzolej "cveca" u "prestonici", Firerku, Jelka Kacina, Eshtonovku, Bilijevu zhenu i ostalu belosvetskе da mu daje naredjenja i dodeljuje nova ponizhenja.
У "београдском пашалуку" живи једна четвртина Србије, тачније српског народа. Избеглице из Крајине, из Босне и Херцеговине и са Косова и Метохије су се населиле углавном у Београду, или, како Ви кажете, у "београдском пашалуку".
Nisam nista lose mislio pod tim BG-pasaluk i neznam tacno koliko Srba tamo zivi sada a koliko ih je bilo pre bezanije sa Kosmeta.Ali sobzirom da sam ja u to vreme boravio i ziveo na Kosmetu,trpeci i bombe i siptarski zulum,osetio i rat naravno,pomislio sam da je mozda nama dole bilo najteze,iako je svakako celoj Srbiji bilo tesko,ali smo ipak hteli da branimo i odbranimo se ma koliko agresija trajala.Nebitno,to nije tema.
@Sve ide po planu
Mislim da ste APSOLUTNO u pravu!Kratko i jasno.Pametnom dosta iako ja licno,sebe ne ubrajam u pametne vec samo u strpljive.Neko spomenu da je Kostunica britanski covek!!??..Ostadoh bez reci.Budi Bog s nama!
Pozdrav svim citaocima.
"Прво, Коштуница је британски експонент!"...
Ima li koga koji Vama gospodine nije britanski,americki ili ciji li vec eksponent!!??Znam da veci deo zutih i jos ponekih poluzutih zastupa i bukvalno sprovodi diktaturu spolja nametnutu i direktno i indirektno interese vatikana ali da je Kostunica "britanski eksponent"...alal Vam masta zaista...
Čini se da ne govorimo o istoj stvari. I ne treba odmah podizati ton.
Mnogi su dovodili u pitanje Marksovu analizu kapitalizma i negirali je zbog ideologije.
Ako je kad dokazana njena tačnost onda je to sadašnji trenutak premda kriza još nije dostigla vrhunac. Još nismo dodirnuli dno.
Ono o čemu ja govorim, jest politička snaga, koja je sposobna taj sistem srušiti.
Te političke snage danas nema. A bez nje nema ni promena. I tu je broj itekako važan.
Buharinizam i "socijalizam u jednoj državi" je odsanjanji san.
Од ових који су од петог октобра владали Србијом, нема. Апсолвирали смо ваљда како су извели пуч - империјалним парама и директном организацијом и логистиком. Америчке службе су водиле пројекат, али МИ 6 и БНД, нису пуно заостајали.
Дакле, на политичкој сцени (посебно сада!) не постоји нико ко није нечији експонент!
И то врло, врло "професионални" експонент. Не оно просто "љубитељ западних вредности, демократије, слобода...", већ веома "послован човек".
А како вам је ово за "жуте" логично, чак и пожељно. Што мислите да је ДСС била поштеђена поред тако моћних страних служби? И да ли мислите да је то било могуће, поготову у припреми...
...петог октобра, за који су уложили равно 107 милиона долара?!
Да ли сте заиста убеђени да је било ко могао да се прошверцује у тако филигранској операцији и да им својим српским национализмом, поквари сав труд и доведе у ризик не само рализацију, него и организаторе лично?
Да ли мислите да се такви преврати (а видели смо скоро идентичан сценарио у арапском, ирачком, авганистанском, сиријском...пролећу!), планирају и изводе у краткорочне сврхе, без намере да се таква земља-жртва пороби за дужи период ради економске и сваковрсне пљачке и разарања?
Успут, британска МИ 6 је кровна обавештајно-субверзивна служба Империје (формално је наравно британска). Под њеном ингеренцијом су (преко врхова) ЦИА и комплетна обавештајна заједница САД, БНД и остале битне службе у свету.
Што се тиче Коштунице, дођосмо до оне Милошевићеве "можете ми веровати, а и не морате...".
Био сам сведок његових озбиљних поступака у корист оних које наведох!
Тачно је да је елегантан и интелигентан.
ДС?
СНС?
СПС?
Све гори од горега, само немој да ми споминјеш СРС, нећу ни да се трудим да објашњавам зашто.
Но оно што ми је проблем то су људи попут вас, пратим редовно ваше коментаре, попујете нам из УСА, њихов сте грађанин, једном сте чак написали да ће те дати донацију за кампању (Р.Пола ако се не варам, другим речима немате морално право да придкујете нама који живимо и боримо се како знамо и умемо у својој СРБИЈИ.
Већина ових коментара који пљују по Коштуници су написани из дебеле ладовине ЕУ, САД, Канаде и сл. Па господо, другови, шта год да сте, вратите се у Србију, када је толико волите, гласајте, утичите на промене, донесите капитал који поседујете, покренити неки посао, запослите бар по једног човека. Преко главе су ми такви ликови који из далека попују нама који живимо у Србији шта терба да радимо.
Милошевићу је било запрећено да ће Београд бити сравњен са земљом а то значи смрт два милиона људи који живе у њему. Да ли би та претња била остварена или не можемо да нагађамо али би вероватно сваки човек који се нађе пред таквом дилемом одлучио као он. Збивања у Авганистану, Ираку, Либији говоре да НАТО не преза ни од чега.Дакле том одлуком је политички врх земље желео да спасе СВЕ становнике Београда без обзира када су дошли и одакле су дошли у Београд.
Иначе у праву сте. То није тема овог текста.
Дачић отвара граничне прелазе и размењује дипломате са Приштином.
Да ли ова Војина изјава значи да:
1. се прави блесав и не види како Ивица Дачић и Александар Вучић предају Косово
2. да је У СНС дошло до сукоба између Томе и Вучића и да је Воја подржао Тому.
Остаје да се види наставак.
Nermojte drugog optuživati za sopstveno podizanje tona kao prvo a drugo, vi ne znate šta je ideologija. Otkud nju pronađoste kod Marksa. Citirajte mesta iz njegovog opusa gde on protura nekakvu ideologiju. Pa, sam se izjašnjavao da nije glavom taj kada su neki drugi sebe zvali marksistima! Njegova "ideologija" je kritika građanske političke ekonomije njegovog doba a to dovoditi pod sumnju je čista besmislica. A ako već prozivate one koji su negirali njegove nalaze onda ih bar nabrojte. I treće, može se govoriti samo o političkim konsekvencama njegovih nalaza a nikako o marksističkoj ideologiji. Pišete o političkoj snazi promene. Ona se ne servira na tanjiru već predstavlja sastavni deo procesa kapitalističke krize i transformacije društva. I ne formira se nužno u formi tzv. komunista, socijalista i već neznamkakvih partijskih sadržaja. Vrhunac krize se određuje njenom zrelošću a za to su potrebne pomnije analize a ne slobodne opservacije u stilu "Tiinkering maize"-a.
и ја спадам у тих 7 процената, и не морам да се слажем са носиоцем листе, јер једноставно, ови еу ултраши су бруталнији извођачи од претходне каморе.
Добар број коментара је само страначки мотивисан, а ту објективног става самим тим и нема.
" Ako hoćeš da budeš životinja,možeš naravno okrenuti leđa mukama čovečanstva i brinuti se sam o svojoj sopstvenoj koži.Ali ja bi se smatrao istinski nepraktičnim,ako bi izdahnuo ne završivši svoju knjigu,makar u rukopisu" Kapital -KM
Potpuno je jasno da je Srbija kao drzava okupirana u skoro svim segmentima i to nije uradjeno preko noci vec planski i na dugorocne staze mnogo pre 5.Oktobra.U redu,slazem se i kao sto rekoste,to smo "apsolvirali".Zakljucak je dakle po Vama da su svi u manjoj,vecoj ili kompletnoj meri neciji eksponenti.
Zanima me sta je onda po Vama izlaz za drzavu Srbiju ako su svi ama bas svi zastupnici,(agenti),raznih stranih sluzbi?!Kako vidite oslobadjanje od tako cvrste okupacije?
Bilo bi neozbiljno da kao opciju spomenete dr.V.Seselja.Nesto drugo je to sto ga izuzetno postujem i divim se njegovoj borbi za istinu!
Pozdrav.
Budući da nisam u stanju ustanoviti sa koje duhovne visine raspredate o DUHU verovatno ste u duhu Fenomenologije duha sam čisti pojam a ja vam dođem tek kao puki momenat u razvoju vaše visosti. Vi ste, dakle, neupitni ili nešto kao Apsolutni duh. Ja sam tek samosvest, ili običan čovek, mislim onaj koji se poziva na takve banalnosti kao što su citati. Vi ste Apsolut o koga se "odbijaju" takve sitnice. A bojim se da su vam pomalo i nepoznate ili da se, lenjošću sopstvenog bića, udaljavate od toga. To je prosto atribut vašeg bića......
Нису сви. Они који су "случајно" спречени да уђу у парламент - СРС и Двери.
Наравно да већину актуелних посланика, страначких активиста, државних службеника, не стављам у категорију придобијених. Већина њих је послушничка машинерија која ћути и извршава вољу оних који су их ту довели или поставили.
Како се ослободити?
Удружити све расположиве снаге, странке и покрете које сам навео са "деничарским" снагама, слободним интелектуалцима, људима добре воље... Подићи народ на озбиљне протесте због растакања државе и угрожавања српског националног бића и издејствовати само две ствари за почетак: (1) превремене изборе и (2) отварање РТС-а за напред наведене снаге.
Отворити народу очи, упознати га са оним што се одиграло....и кренути од нуле, потпуним ослонцем на Русију.
Поздрав.
Apsolutno se slazem sa protestima i naravno sveobuhvatnom saradnjom sa Rusijom.
Mislim da ste u zabludi kada su "Dveri" u pitanju.Oni su samo prikriveni Djilasov ogranak,znaci DS.U svakom slucaju imali bi skim da pokrenemo proteste i ja se iskreno nadam da ce do toga doci i da ce narod progledati.
Srdacan pozdrav.
Г-дин "необавештени" би могао да прочита новине, занима ме његов коментар на увођење виза Русима, Кинезима и Индијцима од стране тзв "Владе Косове".
Какав ће бити одговор Србије на овај арнаутски потез?
1 Одрицање од фусноте које се заиста истопила као пахуљица.
2 Сусрет званичног Премијера Србије са Тачијем и најављени сусрет Николића у својству Председника са Јахјагом.
3 Градња границе и спровођење свих предходних договора.
4 Понуда Албанским сеционистима да уместо садашњег позивног броја +381, добију нови +3815
5 Ниједана изјава званичника Србије да ће се прекинути пут у ЕУ тј у пропаст.
Ако све ово, што ни избиза није коначна листа није наставак ПОГУБНОГ ТОКА ДА ЕУ НЕМА АЛТЕРНАТИВУ, онда стварно не знам шта је.
Жао ми је јер видим да и Воја за кога сам веровао да је прави неподмитљиви Србенда поклеко. Више стварно нема ко да се бори за Србију :(
Ја мислим да око њих грешите. То не значи да сам ја потпуно сигуран. Међутим, ваља мерити њихове речи и наравно дела. А то је до сада скоро савршено!
Верујем да су заиста онакви какве их видимо.
У сваком случају, то је то и друге нам нема.
Свако добро и срдачан поздрав!
....Удружити све расположиве снаге, странке и покрете које сам навео са "деничарским" снагама....
Припазите г.пуковниче да вам другови и другарице не "одузму црвену мараму" којом су вас "даривали" у претходним текстовима због овог "десничарења"
Прво, из којих средстава је финансирано оснивање опозиције 90-их година. Сви оснивачи - Коштуница, Ђинђић, Тадић, Света Стојановић, Животић...били су запослени у Институту за филозофију и друштвену теорију који је финансиран из буџета за науку. Примања запослених су били просечни, друштвено договорени лични дохоци, што значи да је било немогуће самофинансирање опозиције. Дакле, ко је финансирао стварање партијске инфраструктуре "демократске опозиције"?
Друго, да ли је могуће да Коштуница није био упознат да су стране службе финансирале октобарски пуч о чему детаљно пише Тим Маршал у књизи "Игра сенки"?
Треће, зашто је као демократа остао политички савезник оних који су запалили Скупштину, симбол демократије?
Коначно, зашто је као легалиста остао политички савезник оних који су нелегално предали Милошевића Хагу?
Браво! Одличан коментар. Скоро да немам одговор.
Ипак, ово "десничари", односи се на званично етикетирање родољуба и патриота од стране: РТС, Б 92, Пинка, Prve Srpske televizije...и наравно штапаних, такође окупираних медија.
Нисам мислио на класичне десничаре, нити сам отписао левичаре. Таман посла.
За мене постоје родољуби који воле мајку Србију (као и остале српске територије) и Српство, и они други, да их више не прозивам.
И време је да се коначно крене у ослобађање народа!
Велики поздрав!
Evo tvoje srbijansko-šumadijske kulture. Prvo izmišljaš da je neko u jednoj rečenici locirao ideologiju a posle toga dokazuješ kako je to smešno. Citat može značiti jedino ilustraciju za prethodno izrečenu tvrdnju ali ne i definitivan dokaz. Poslužio si se nečasnim postupkom, onako srbijansko đubretarski. A uz to si upotrebio i atribut Crveni. Ne razumem šta je u tome loše, valjda ti to bolje u bolesnom umu, ako ga imaš, kapiraš.
Како дефинишете особу која се у складу са сопственим осећајем националне припадности, части и одговорности за судбину свог народа, у одређеном тренутку ставила на страну политике и политичара који је устао у одбрану угрожене отаџбине - ово без обзира на претходна политичка или идеолошка опредељивања тог политичара?
Pošto ste Srbijun tako temeljno sredili i protresli sada tražite neko rešenje od tzv. levičara. Prvo, u svojoj zaslepljenosti ni ne shvataš šta lupetaš a drugo, sami ste pripremili ovu "zabavu" pa sada vi i vaša deca u njoj uživam. Ja, takođe, to činim, samo vas gledam sa strane i nikada većeg zadovoljstva, priznajem. Prodali ste zemlju, državu, narod. Vaše iluzije, međutim, niko neće da kupi i tu leži vaš najveći problem. Mislili ste da će vas Ameri prigrliti kada uništite socijalizam a oni vam kao i svakom bedniku pokazaše ono što zaslužuju izdajnici.
ni ne shvataš šta lupetaš
Reddy, uverena sam da u vašem vokabularu postoje i lepše reči, izrazi i pojmovi, kojima bi mogli izraziti svoje mišljenje.
Argumentum ad hominem ne služi nikome na čast.
Laku noć.