Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zabraniti izložbu, dozvoliti šetnju

Komentari (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 04 oktobar 2012 09:49
Mico
Komenatar je korektan i realan. Medjutim, citava ujdurma oko parade je ciljano projektovana od prvog zahteva za javnu promociju seksualnog opredeljenja. Prvo zasto bi uopste JAVNOST trebalo da zna o necijem seksualnom opredeljenju posebno na SAJMU kakav su priredili. Oni se vade na diskriminaciju u drustvu. Nastupili su agresivno u javnosti da su IZNUDILI zabrane sto im je donelo i najvecu promociju i reklamu. Na to su naseli svi , od medija, time javnosti a onda i vlasti. Ja verujem da zbog simbolicne brojnosti njihovih clanova da im je vaznije bilo da iznude ZABRANU cime bi postigli i vise publiciteta nego sto uopste imaju. Farsa je to pozivanje na uskracena prava u drustvu. Svi se osecaju uskracenim danas pa deluje komicno da oni to najmorbidnije koriste. Kad se tome jos doda tradicionalna odbojnost prema takvim devijacijama u socijalnom smislu u nasem drustvu onda stvar izaziva revolt koji ide do fizickog obracuna, remecenja javnog reda, uznemiravanja ogromne vecine ljudi.
Preporuke:
37
3
2 četvrtak, 04 oktobar 2012 09:50
citalac
Ovo vezano za brak.
Prvo, prohvaticu vasu tezu kada objavite tekst u kome statistika pokazuje da deca iz 'nenormalnih' porodica pate vise nego ova iz 'normalnih'? Do tada ovo je cisto naklapanje koje diskredituje autora.
Drugo, sta cemo sa porodicama gde decu podizu samo majke ili ocevi zbog razvoda, smrti ili cega god vec? Hocemo i te porodice zabraniti?
Trece, sta cemo sa porodicama gde decu podizu babe i dede? To je u Srbiji barem rasiren fenomen. Koliko je to 'prirodno'? I to zabraniti?
Cetvrto, sta cemo sa decom koja odrastaju u domovima za nezbrinutu decu? I to zabraniti?
Ergo, tekst je supalj i nista vise nego supalj. Kao takav najvise govori o sposobnosti misljenja autora a ne o nasem svetu.
Preporuka: pre nego misao sledeci put stavite na papir pokusajte da mislite konsekventno do kraja a ne ovako da pisete polumisljene hipoteze.
Preporuke:
8
71
3 četvrtak, 04 oktobar 2012 09:57
Baša Mrkalj
Pa smeta mi ta izložba i nisam otišao na nju. Zašto nas onda bombardujete slika sa te izložbe?
Preporuke:
55
3
4 četvrtak, 04 oktobar 2012 10:32
SNS = DS (1/2)
Ali, šta god neko mislio o "Paradi ponosa", ona jeste svetski trend, a države gde je ona zabranjena, taj isti svet gleda kao varvarske.
Ponovo jedan provincijalni, snishodljivi pogled iz žablje vazalne perspektive. Kakav "svet"? To je posthrišćanski i antihrišćanski Zapad, uveliko u dekadenciji i truleži, što ga ne sprečava da i dalje ima monopol na naziv "svet". A svet je i Rusija i Kina i Indija itd. (milijarde ljudi kojima se nesvesnim rasističkim i imperijalnim diskursom oduzima pravo da budu deo sveta). Parada je prvi korak ka kulturnoj dominaciji gej lobija čiji cilj je:
- da ostvari nesrazmeran uticaj na sve važne političke odluke i kulturnu politiku, kao što je već slučaj u zemljama Zapada
- da izdejstvuje zakonsko omogućavanje istopolnih brakova i usvajanje dece (što je grozan zločin prema deci koji čini jedan broj država Zapada, tzv. "svet").
Preporuke:
64
5
5 četvrtak, 04 oktobar 2012 10:37
SNS = DS (2/2)
Onog trenutka kada pristanete na Paradu, učinili ste prvi korak. To je isti onaj domino efekat koji bi se javio kad bi se priznala država Kosovo. Usledili bi zahtevi za drugim delovima Srbije, kao što je preševska dolina ili Vojvodina. Zato im ne treba popustiti ni za pedalj. A autor i sam kaže da nije u pitanju borba za ljudska prava. Oni žele da dominiraju. To je teror manjine, koja se odlično prepoznaje preko transparenta "Smrt državi". To oni žele Srbiji. Ako želi da opstane, Srbija se mora suprotstaviti svim antisrpskim ekstremistima.
Preporuke:
58
4
6 četvrtak, 04 oktobar 2012 10:52
Marko Gay
Zasto razocaranje?

Svrha parade nije da se prepesaci od tacke A do tacke B. Njen direktni cilj je gay publicitet i skretanje paznje na problem, i on je postignut.

Nedavno sam bio u Srbiji da sprecim zabranu parade koja se spremala (pisao sam o tome pred put bas na NSPM). Prispeo sam s predrasudom da samo treba Dacicu zavrnuti ruku. Ali predomislio sam se na osnovu onoga sto sam tamo video:

Dosta Srba je nezadovoljno i duboko patrijarhalno, tako da zaista postoji rizik da bi pobuna zbog parade mogla ugroziti kurs Srbije.

Medutim, urbanizacija Srbije je poodmakla, kapitalizam je melje, a porezi i drzavna preraspodela para se povecavaju. Sve to neminovno vodi "pederizaciji" zemlje.

Prioritet nam je da te pozitivne trendove odrzimo i napredujemo s Kosovom. Glupo je zbog parade SADA rizikovati pobunu u Srbiji.

Gay parada je samo sredstvo. Odlicno sredstvo, na kome se mora i dalje insistirati (do Strasbourga). Ali najvaznije je postici CILJEVE. Oni su postignuti.
Preporuke:
9
42
7 četvrtak, 04 oktobar 2012 10:52
Zoran Đorđević
Ovo je samo testiranje nove vlasti u Srbiji. Provokacija.
Amerikanci znaju kakvu reakciju od koga mogu da očekuju. Zbog toga kao fol snime neki film u kome se vređa islam i Prorok, pa onda nasankaju muslimane koji su samo čuli za to, i navedu ih da prave haos, stanje koje Amerikancima najviše odgovara, u kome se najbolje snalaze i koje mogu da kontrolišu. To probaju i kod nas. Ispituju granicu tolerancije. Koja je, ako ćemo pravo, kod Srba nesrazmerno i neopravdano vrlo visoka, u poređenju sa, na primer, zemljama pokojne Jugoslavije.
Preporuke:
27
2
8 četvrtak, 04 oktobar 2012 10:52
Gordana
Najcrnje u celoj prici je to sto je "pitanje prava" homoseksualaca u Srbiji jos jedan od niza nacina da nam zapadni "demokrate" uvrcu ruku, kritikuju nas i kao hvale, proglasavaju nas nekulturnim i divljim narodom, ucenjuju i ponizavaju. Jako je ruzni sto su se homoseksualci prikljucili ovom necasnom nacinu i jos su spremni da prosiruju i internacionalizuju pricu, odnosno izazivaju dodatnu pljuvacinu i ucenjivanje i onako ocrnjene SArbije.
Veruju li oni zaista da se tamo neki americki drzavni cinovnici zaista vise brinu za njih od drzave u kojoj su rodjeni i zive do ovih godina a niti su zlostavljani niti zaista maltretirani.
Kad smo vec kod prava, sta je i ko ozbiljno uradio po pitanju prava srba sa KosMeta koja su neosporno ZAISTA UGROZENA?!
Poredeci ovako pitanje prava gejevi su zaista smesni!
Preporuke:
22
3
9 četvrtak, 04 oktobar 2012 11:04
Ala
Centar za kulturnu dekontaminaciju i primitivnu provokaciju slika je i prilika svoje dirktorke.
To je ista osoba koja je s Perom Lukovicem preuzela medije i odmah sebe istakla u prvi plan, snimivsi svoj pohod srpskim pesnicima u Rumuniji.Takav postupak je bio prvi signal kolosalne insuficijencije inteligencije doticne.
Izjavom o "demokratskoj seci platana na Bulevaru" zajedno sa CXirilovim,vazda je ostavila svoje mracne tragove na beogradskom asfaltu.
Ova izlozba je Borka:cega se pametan stidi....
Preporuke:
29
3
10 četvrtak, 04 oktobar 2012 11:15
jednorog
Organizatori celokupnog cirkusa su uspeli u svojoj nameri. Beograd je sinoć bio mesto postmodernog performansa i instalacije u kom je ružno predstavljeno kao lepo, negativno kao pozitivno. Počelo je sa filmom "Klip". a sinoć nastavljeno: s jedne strane, izložba - smeće, sa svojim učesnicima, sa druge strane gomila frikova sa krstačama, ikonama, upaljenim svećama i uverenjem da je vlastito ludilo Božiji dar, a sa treće tzv država sa svojim maskiranim strašilima - specijalcima. U istu kantu za smeće su gurnuti i pripadnici lgbt populcije, hrišćani i tradicionalisti, kao i građani. Srbija ovu kontrainicijaciju nije zaslužila, a svi neka se zamisle u čijem smo projektu.
Preporuke:
21
7
11 četvrtak, 04 oktobar 2012 11:23
Saša
JA se kao pravoslavni hrišćanin smatram povređenim i zabrinutim, što moja ubeđenja, moju veru i civilizaciju neko skrnavi u mom gradu, u mojoj državi, a mene nema ko da zaštiti, već se reaguje pod navodnim pritiskom tzv. ekstremističkih grupa. Mene dodatno kao vernika plaši i to kako će Bog da reaguje prema mom gradu, mojoj državi i mom narodu, koji pao tako nisko da mesece gubi oko nečega što je davno definisano kao razvrat, blud i nedolično ponašanje. Shvatam da su propagatori ovih sramnih manifestacija bezbožnici i ne shvataju i ne plaše se Boga. Ali mi koji znamo kakva je sve Bog dopuštenja činio raznim narodima i raznim istorijskim trenucima, ne bi li se dozvali pameti, da ovako skrnjtenih ruku gledamo šta nam rade. To je neshvatljivo. A znamo često da se zapitamo: Šta smo mi to Bogu zgrešili? Pa evo nam jednog od odgovora.
Preporuke:
26
6
12 četvrtak, 04 oktobar 2012 11:29
bole
Nekada su politicke partije bile ukinute sa slicnim argumentom - da se ne bi vredjala socijalisticka osecanja nasih gradjana. Zivot u drustvu podrazumeva da nasa osecanja budu vredjana i dovodjena u pitanje, ali ne i nasi zivoti ili imovina. Kome smeta uvreda osecanja, neka se iseli na pusto ostrvo. A sva ta uvredjenost oko verskih pitanja, to je cist islam. Islam je kao dominantna religija danasnjice postavio taj model uvredjenosti koji hriscanstvo tupavo kopira. To sto su i muslimani trazili zabranu izlozbe (a oni uvek traze da se nesto zabrani, neki strip, film, izlozba, bilo sta), samo potvrdjuje sustinski islamski karakter verske uvredjenosti. A to i jeste najletalnija kombinacija, islam i socijalizam. To je, nazalost, danasnja Srbija.
Preporuke:
5
23
13 četvrtak, 04 oktobar 2012 11:31
bole
Zaboravih da dodam: islam + socijalizam = titoizam. Eto, tako, nama druga Tite ispod svih tih uvredjenih osecanja i zahteva za zabranama.
Preporuke:
4
20
14 četvrtak, 04 oktobar 2012 11:36
F-16
@Saša
Pa evo kako reaguje. Ako nam nije malo što 5 meseci nema kiše, što je plovidba Dunavom obustavljena, što su cene hrane otišle u nebesa, što je glad na pomolu... Ako nam je to malo, bavimo se homoseksualcima, možemo mi još niže da padnemo.
Preporuke:
22
4
15 četvrtak, 04 oktobar 2012 11:53
MileMile
Treba dopustiti šetnju, ali bez policijske zaštite. Izložbu zabraniti... I to je to. Posvetiti se rešavanju gorućih problema: Kosovo, ekonomija, vojska, obrazovanje, zdravstvo...
Preporuke:
18
4
16 četvrtak, 04 oktobar 2012 12:05
Laf
Clažem se oko parade, u celoj toj ujdurmi prava homoseksualaca su najmanje važna. Dačić je jedva dočekao priliku da lupi šakom o sto (hajde da ga vidimo da učini isto na temu Kosova), međunarodna zajednica oduševljena što opet može da se sablažnjava zatucanošću varvara Srba, a pseudo-borci za ljudska prava i pseudo-čuvari javnog morala opet mogu da se osećaju uvređenima što im očito prija.

Ali ne slažem se da je spornu izložbu trebalo zabraniti. Ona očigledno vređa osećanja vernika i kao takvu je ne treba finansirati državnim parama niti reklamirati na državnim medijima. Ipak, ne biti uvređen ne spada u fundamentalna ljudska prava. Sloboda govora dovodi do toga da se iznose stavovi koji će nekome biti mučni, a nekome naneti duševnu bol. Ali ta ista sloboda nama daje mogućnost da na tu uvredu odgovorimo, i ako smo dovoljno elokventni, da je razobličimo. Pridavati previše značaja izložbama minornih umetnika je upravo davanje im publiciteta za kojim žude.
Preporuke:
9
8
17 četvrtak, 04 oktobar 2012 12:11
Robespijer
Ništa novo. Tekst prepun stereotipa... Doduše, da se ''vlasi ne dosete'', pa bi autor, eto, dozvolio šetnju (u stilu ''pustite budale, neka šetaju''), bio bi toliko milosrdan da im omogući da koriste svoje zakonom zagarantovano pravo, baš je ljubazan. E, kada se radi na nivou simbola, autor se pretvara u inkvizitora, povređuju mu se osećanja - ZABRANjUJ! Ovamo se preti potocima krvi, a fokus treba da je na tananim osećanjima pojedinaca.

Jadna je takva religija, koja poziva razularenu rulju da joj štiti vrednosti i poziva da se nešto zabrani. To samo pokazuje bedu njenih vrednosti, slabost njene propovedi, krizu morala. Da se crkva pitala, nikada čovečanstvo ne bi videlo najvrednija umetnička dela, već bi bila spaljena. Mogu samo da zamislim, recimo, kako bi SPC reagovala na Mikelanđelovog Davida. Uuu, vidi mu se polni organ - ''narode, ruljo, zabranite to ruganje moralu i Bogu''.

Ovo sa decom i brakovima, govori samo za sebe o autoru.
Preporuke:
10
28
18 četvrtak, 04 oktobar 2012 12:12
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Pa parada i nije problem već celokupan program nametanja dekadentnih zapadnih vrednosti u Srbiji, a parada je samo njen vrhunski sindrom. Mic po mic taj program kreće dalje kao što vidimo po obimu manifestacije. Za razliku od autora ne smatram da je "svet" jedino zapad a mišljenje zapada jedino merodavno i jedini aršin. Najvećem delu sveta se gadi ova ideologija i u njemu nikad neće biti ni parade ni prihvatanja 'gej' ponašanja, pa ne vidim ljude na zapadu da kažu moramo se ponašati kao svi ostali, naprotiv.
Preporuke:
15
4
19 četvrtak, 04 oktobar 2012 12:20
Ivan Aleksić
@Robespjer

Imate gomilu fresaka u srpskim crkvama gde su Adam i Eva naslikani bez odeće i gde im se vide polni organi. Toliko o Vašoj "objektivnosti"
Preporuke:
27
6
20 četvrtak, 04 oktobar 2012 12:29
antiprotiv
Slažem se sa većinom teza i zaključaka autora teksta ali ne može se pisati o izložbi ili slici koju "niste ni pogledali". "Nisam video slike ali..." Kako lepite slike uz tekst, žmureći?
Preporuke:
8
10
21 četvrtak, 04 oktobar 2012 13:16
Robespijer
@ Ivan Aleksić

Pa, normalno da će Adama i Evu prikazati nage, jer su u raju i bili nagi, prema Bibliji, i nisu se stideli svoje nagosti. Tek kada su prognani iz raja, oni su se počeli stideti golotinje.

David jeste biblijski lik, ali njegova statua se ne nalazi u crkvenom objektu, a i prvi mi je pao na pamet kad sam hteo da ukažem na umetnost uopšte. Sada ću biti precizniji. Mogu samo da zamislim šta bi SPC rekla i kako bi reagovala na aktove Direra, Matisa, Renoara, Rodena... Proglasila bih ih sledbenicima đavola, lično.
Preporuke:
6
13
22 četvrtak, 04 oktobar 2012 13:30
Ivan Aleksić
@Robespjer

Nešto se ne sećam da je spomenik "Pobednik" koji je jedno vreme stajao u centru Terazijske česme naišao na osudu crkve. Zapravo, smetao je beogradskim damama.

Zaključak - pričate gluposti.
Preporuke:
22
4
23 četvrtak, 04 oktobar 2012 13:59
Vladimir Srpski
Zašto ne date pregled u kojim se državama Evrope ne održava parada a pre svega u članicama Evropske unije.Recimo u Rimu,Varšavi,Atini.Predlažem da se donese zakon o zabrani gej parada i zakon o zabrani homoseksualne propagande.Kao u Rusiji i tačka.
Preporuke:
15
3
24 četvrtak, 04 oktobar 2012 14:05
Robespijer
@ Ivan Aleksić

Da, da, da se ''vlasi ne dosete'', pa okrivili dame. Zna se ko je bio predvodnik konzervativnih snaga tog doba - SPC. Upravo se ona najviše protivila njegovom postavljanju, jer navodno krši javni moral i ne reprezentuje srpskog ratnika. Da nije bilo napredne javnosti on nikada ne bi ni bio postavljen. No, postigli su kompromisno rešenje, pa su ga ipak postavili, ali na velikoj visini, da se baš ništa ne vidi i stavili još i ogradu. O tome je pisala i štampa iz 1928. godine, kada je postavljen.
Preporuke:
5
17
25 četvrtak, 04 oktobar 2012 14:17
Vladan Andrejic
Zabraniti i jedno i drugo, pa time pokazati granice nase tolerancije.Licno misljenle:kakve bre agencije,zna se da rade po narudzbini.Pravi rezultat je 90:10 protiv.
Preporuke:
9
2
26 četvrtak, 04 oktobar 2012 15:05
brm
ama sve zabraniti što nismo ni pogledali!!
zna se da ne valja, reko Dačić ..
PS kako vas nije sramota što vam je uopšte palo na pamet da ove kreature na fotografijama prikazuju Isusa Hrista i apostole?
ovo je ko kad je pre 30 godina onaj slovenački umetnik pobedio na konkursu za štafetu sa replikom naciističkog plakata, pa posle baš ti lično koji su ga izabrali među stotinama prispelih NjEGA proglasili za nacistu ... e vi ste hrišćani koliko ovi iz žirija nisu nacisti
Preporuke:
3
13
27 četvrtak, 04 oktobar 2012 15:38
Marko Gay
@ Vladimir Srpski

Predlažem da se donese zakon o zabrani gej parada i zakon o zabrani homoseksualne propagande.Kao u Rusiji i tačka.


Da se zabrane navijaci i huligani u narednih 100 godina i tacka. :)
Preporuke:
9
13
28 četvrtak, 04 oktobar 2012 16:16
Alisa u Zemlji Cudovista
Dve stvari: 1. Da li se primetili da se katolicki nadbiskup Hocevar nije javno oglasio, a to je ucinio Muftija Beogradski, efendi Muhamed Jusufspahic, braneci ne samo islamsko uvazavanje Isusa kao jednog od proroka, vec i saradnju verskih zajednica koje treba da cuvaju ne samo svoje sustinske vrednosti, vec i vrednosti drugih veroispovesto sa kojima on saradjuje kljucu istinske tolerancije? Ovo cutanje katolicke crkve u Beogradu ima za cilj da u svetu izjednaci nasilnu reakciju muslimana na karikature Proroka Muhameda i reakciju pravoslavnih Srba i tako potencira satanizaciju Srba za jos jednu komponentu. 2. Da li su svi ti stranci i nasi dusebriznici za ljudska prava podrzali inicijativu 1991. g. da nase tadasnje Ministarstvo za ljudska prava *vodio ga je prof. Grubac) podnese tuzbu za krsenje svih ljudskih prava koja navodi Povelja UN i koja su bila prekrsena uvodjenjem sankcija nasoj zemlji? Niko nije ni prstom mrdnuo. Nama su krsili ljudska prava, naucili su nas kako se to radi.
Preporuke:
17
2
29 četvrtak, 04 oktobar 2012 16:30
zakon Prirode
Zabraniti, izložbu, šetnju i svaki oblik propagande razvijanja bolesnog društva. Društvo vratiti svome zdravom, prirodnom obliku. Nećemo, valjda, dozvoliti da nam devijantne osobe vode glavnu reč u društvu. To, ako ne spreče ljudi, sprečiće Priroda. Pa, izaberite, ili ćete sprečiti zlo, ili ćemo svi biti tretirani kao zlo, koje će "rešiti" Priroda.
Preporuke:
11
4
30 četvrtak, 04 oktobar 2012 19:03
Lola
Forsirano, forsirano maksimalno!
Ja se sećam da mi je jedan čovek pre 12 godina rekao kako će sad da ovi sa zapada da nas ucenjuju i da kod nas forsiraju održavanje gej parade, pa brakovi, pa ostalo kao ucena za ulazak u EU. Ja kažem ma nema šanse, to je nemoguće kod nas, kad eto.
Dačić se trenutno preračuno da li mu tako nešto odgovara i odlučio ovako. Meni su zanimljiviji oni što ćute. A ne slažem se sa autorom. Ne treba ni parada ni izložba da se održe.
Preporuke:
8
3
31 četvrtak, 04 oktobar 2012 19:21
drago.ca
@Marko Gay
"Njen direktni cilj je gay publicitet"

Nikad nisam siguran kako da tumačim Vaše komentare: kao iskreno zalaganje za ono o čemu pišete ili kao ciničan način da površnima ukažete na probleme direktnim i provokativnim iznošenjem tuđih stavova kao svojih.

Meni prilično smeta pokondirenost i neobrazovanost naših ljudi koja se naročito ogleda u sve većoj upotrebi tuđica. Mada razumem propagandnu ulogu reči gay kojom je izvorni engleski izraz fag proglašen uvredljivim i shvatam vašu želju da se srpska reč "peder" zameni nekom drugom reči koja neće tako direktno ukazivati na vašu seksualnu opredeljenost, zar niste mogli naći neku srpsku reč kao zamenu. Nije valjda da pedera nije bilo u Srbiji dok se nisu pojavili gejevi

Ono što mi bode oči kod Vas i ostalih aktivista je vaša nedoslednost koja vas spušta na nizak intelektualni nivo. Vi zapostavljate ostatak vaše populacije identifikujući ceo pokret sa pederima jer koristite isključivo reč "gay" za celu populaciju.
Preporuke:
3
2
32 četvrtak, 04 oktobar 2012 21:41
Marko Gay
@ drago razumem propagandnu ulogu reči gay U engleskom jeziku "gay" trenutno bas i ne zvuci mnogo pozitivno."It's so gay" se prvo prevodilo kao:1. Toliko je veselopa kasnije2. toliko je homoseksualnoda bismo danas stigli do sasvim desetog znacenja:3. Toliko je glupo.Cesto koristim rec peder na NSPM, a i svi srpski pederi koje sam ikad upoznao koristili su je u privatnim razgovorima .Na NSPM-u medutim cesto ostajem bez slova, pa koristim sto krace reci kao gay, u nadi da citaocima jos nije poznata njena najnovija mutacija gore pod 3. apostavljate ostatak vaše populacije identifikujući ceo pokret sa pederima jer koristite isključivo reč "gay" za celu populaciju. Mislim da je sukob u Srbiji zapravo oko pederastije, dok se na lezbejke blagonaklonije gleda. Nadzor muskaraca je mnogo jaci -- sto svaki srednjoskolac koga su ikad zezali itekako zna.
Preporuke:
1
0
33 četvrtak, 04 oktobar 2012 21:45
Dragan Jovanović
Izložba "Ecce Homo" opskurne švedske umetnice, po rezultatima pretrage na Internetu, od 2004. godine (osam godina) nije NIGDE u svetu prikazana. Evo nam divne prilike da popravimo štetu koju smo Srbiji naneli našim primitivizmom odnosno zabranom parade. Da ponudimo organizovanje te izložbe u Rimu, Beču, Madridu, Varšavi, Zagrebu, Ljubljani i gde god još bude (ako bude) interesovanja. To će Evropa oberučke prihvatiti i pohvaliti nas za naš doprinos ljudskim pravima.
Preporuke:
12
3
34 petak, 05 oktobar 2012 18:05
alisa u zemlji cuda
neverovatno koliko su zabrane u srbiji jos popularne.

ako vam se ne svidja izlozba, ne idite na nju, vrlo jednostavno. slicno je i s paradom ponosa, pa cak i ako ona nema nikakve veze s pravima homoseksualaca, a ima, cemu zabrana. ljudi mirno setaju ulicom i vesele se...sto vam smeta, cemu tolika nesigurnost u sebe i svoj identitet.
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner