субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Трговина органима и истином

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 14 октобар 2012 18:13
Vera Sobat
Najmucniji PORAZ SVIH NAS je to sto NATASA KANDIC i SONJA BISERKO -

MOGU DA RADE OVO STO RADE !!!

Srpski narode......TREBA DA STIDIS sto CUTIS !!!!
Препоруке:
127
1
2 недеља, 14 октобар 2012 18:32
BAСИЛИЈЕ
С. Б. Мислим да има основа да се сумња у веродостојност самог сведока на основу детаља које смо могли чути у његовом исказу и који звуче сасвим неуверљиво. Ти захвати захтевају некаву стручну квалификацију. Мислим да се сувише ишло са детаљима који не звуче уверљиво.

Познате су различите ситуације поводом којих је, и поред егзактних доказа који би били у прилог Србије и српског народа, С.Б. вршила њихово омаложавање и оптуживала Србију. Тако ће и у овом случају, сасвим извесно, њен крајњи став да буде како су срби сами себи вадили органе како би власт у Србији профитирала.
Препоруке:
74
1
3 недеља, 14 октобар 2012 18:38
plitko oranje
Osvrnuo bih se samo na misljenje gos. Dmitrovica o grupi strucnjaka.I sam sam bio tog misljenja,cak je bila i ideja da se moja bivsa zena ukljuci u to kao vrhunski marketor[svetskog kalibra],ali postojala je realna opasnost fizicke likvidacije.Mislim da su slicni razlozi i za prestanak izlazenja Argumenta.Odlicni odgovori,ali je zalosno sta i ne treba biti neki strucnjak,za sve to sta gos .Dmitrvic kaze.Izuzetno cenim tog gospodina.Ako niko nije reagovao na Stainer eksperiment sa zivim ljudima u Hrvatskoj nekoliko meseci pre Oluje{a nadjeni su ljudi -15 mislim-Bog im pomogao]ovo je ssamo stoti deo.Tamo se derala koza,vadila srca i jetre sa zivih ljudi,ali ne za prodaju.Bilo kako, ne od ledine ,nego mozda i zericu dublje,mada je to to moj licni pesimizam,ali ne nadjoh mesta ni optimizmu.
ps;Bilo bi lepo malo cesce cuti gos. Dmitrovica
Препоруке:
56
0
4 недеља, 14 октобар 2012 19:47
albanopolis
nije jasno ko je involviran,kolike su razmere zločina(po svemu sudeći-male/neusporedive sa srebrenicom/),jake su indicije da je u pitanju neka šira međunarodna mreža...i šta radi srpska propagandna mašinerija? stvar poopštava kako bi se prikazalo albance kao satansko pleme kanibala šta predstavlja dobro poznatu srpsku tradiciju demonizacije Drugog(zanemarivši sopstvenu sliku u ogledalu)još od vladana đorđevića.sve to može da funkcioniše samo u svrhu manipulacije sopstvenim narodom jer srpska elita verovatno vrlo dobro zna s kim se u ovom slučaju "zakačila".kao i uvek, istina je za srbe relativna stvar i slučaj organa treba da posluži u procesu amortizovanja i relativizacije srpskih zlodela...i ništa više!interesantna je zgroženost srpske javnosti tom temom i potpuna ravnodušnost kad su u pitanju žrtve Drugih stradale od srpskih zločinaca(a one su puno brojnije od ovog slučaja).ta vrsta totalne otupelosti samo je indikator morbidne atmosfere koju putem medija stvara srpska propaganda
Препоруке:
5
82
5 недеља, 14 октобар 2012 20:24
balista
Čak je i Dik Marti "sa skepsom dočekao tvrdnje srpskog tužilaštva da su mu oni pomogli tako što su ga snabdeli dokazima o zločinima"!E pa sad,ako ni on ne veruje u srpski smisao za istinoljublje,ko bre vama može da veruje??To je dobro,srpska "logika dokazivanja" raskrinkana je u celom svetu i iz ovoga je jasno vidljiva totalna kompromitovanost srpske pozicije koja,kao i uvek uostalom,lovi u mutnom.Relativizacija srpskih zločina vaša je unutrašnja stvar,ceo svet,čak i Dik Marti zna s kim ima posla.Eto dokle vas je dovela vaša superiorna "politička pamet" koje kobajagi imate više od komšija...
Препоруке:
5
75
6 недеља, 14 октобар 2012 21:11
Mrks
molim citaoce da ne odgovaraju ovim drugosrbijancima koji se potpisuju sa albanopolis i balista, nema svrhe!
Препоруке:
45
1
7 недеља, 14 октобар 2012 21:44
Trgovina mozgom - @Balista
"...čak i Dik Marti zna s kim ima posla.Eto dokle vas je dovela vaša superiorna 'politička pamet' koje kobajagi imate više od komšija..." Da si stvarno Siptar - ne bih ti odgovarao, razumem da Siptari imaju svoju "istinu", ili laz, svejedno, i da ih time svakodnevno bombarduju. Medjutim, tvoj srpski, "Balisto", je savrsen, pokazuje, dakle - da si Srbin! E, sad, sto se ti kao Srbin deklarises kao "balista", to pokazuje nesto! Pokazuje da je trgovina organima otisla i dalje nego sto se misli. Neki, poput tebe, za sitan novac su cak i svoj mozak prodali! Oni misle da su i dalje zivi, ali nisu, veruj mi - zaudara od njih na kilometre!
Препоруке:
42
1
8 недеља, 14 октобар 2012 21:56
balista @ Trgovina mozgom
Hvala na komplimentu u vezi mog jezika.A tvoje reči su,bojim se,najprimenjivije na tebe lično(pa ne moram valjda da kažem "na tebe te ljično" da bi bio Albanac?!)
Препоруке:
2
47
9 недеља, 14 октобар 2012 22:01
@balista
Niste dobro procitali odgovor gospodina Dmitrovica o "srpskoj pameti":

"Српска политичка памет је тог нивоа да су ту политичку памет поразили они који немају ни делић традиције политичке и историјске коју имају Срби. Дакле, Шиптари, Хрвати Словенци, ко год је хтео у тучу са српском политичком памећу, тај је ту памет поразио, тако да је немам основа за позитивна очекивања. Ту треба да се крене од чињенице да се данас ратови добијају пре свега медијски."
Препоруке:
30
1
10 недеља, 14 октобар 2012 22:33
ben
Niko se ozbiljno ne bavi istragom o kupoprodaji ljudskih (srpskih)srca,bubrega itd.To je tabu tema.Zašto ćuti Srpsko lekarsko društvo?(uzgred ja se ne sećam da su bilo šta objavili u vezi posledica od osiromašenog uranijuma).Zašto se malo ne ispitaju,a moguće je,transplatacije u bližoj i daljoj okolini (Turska,Izrael itd) za dati vremenski period kada su čerečili nesretne Srbe.Organi ne mogu da ostanu duže vreme van tela.Nije transplatacija kao vadjenja zuba pa je broj veliki!
Препоруке:
21
0
11 недеља, 14 октобар 2012 22:39
Decko iz B.
1.Вукчевић и Векарић морају једном за увек да се избаце из те институције . За толике паре можемо ваљда да нђемо неког квалификованог у Србији!? Ако не ту, онда нека буде Странац, само те ликове да не гледамо више!2.За мене је прича о Агенцији Радер и Фин исфабрикована прича. Није било проблем да смо одбили њих. У САД Администрацији су већ одавно знали шта ћу да раде са СФРЈ када се распадне. Дали би дао Агенцији неке паре или не, ништа неби се мењало. И Шиптарска ОВК је била Терористичка, и по потреби помилована у Устанци који се боре против зла. Проблем је у томе да за време када је био г. Јовановић Министар инострани ништа није учињено за контрапропаганду. Ни до данас незнам због чега служе толико Амбасаде у иностраним Државама када Амбасадори ништа ни чине по политичким питањима! Могу да пишу отворена писма локалним Новинама када лажу, али они ништа раде.Нек се распусте те људи ако немогу или нећу активније да улазе у полемику са западом!
Препоруке:
32
0
12 недеља, 14 октобар 2012 22:40
Перица
2008-ме по објављивању књиге Карле дел Понте тадашњи српски конзул, подпредседник Српског савета и председник Српског друштва су одбили да на било који начин учествују у кампањи упознавања Велике Британије са тим злочином.

Да ли им није било исплативо или су добили од некога нека наређења...
Препоруке:
35
0
13 недеља, 14 октобар 2012 23:00
Impuls
Ovo ne sme postati medijska priča sa već poznatim ishodom, nego ozbiljna i temeljna istraga,na kojoj Srbija mora insistirati. Kakav je to način da se ovakvim pitanjem bave u kontekstu "ukidanje nagledane nezavisnosti". Svedočenja uzeta u istrazi nikako ne smeju postati predmet javne špekulacije, služeći savim nekoj drugoj svrsi. Ovo pitanje bi trebalo biti potpuno odvojeno od političkih razgovora srpske vlasti i nametnute šiptarske instalacije. Naravno koristiti kao argument, ali pre svega rasvetliti ulogu udruženog zločinačkog poduhvata izmedju "plemena" i zapadnih "humanitaraca". Ali ovako srpsko tužilaštvo probnim balonima krpi iskrivljenu realnost srpske političke scene, koja opet, jedva čeka da beskrajno debatuje a pri tom ništa ne radi. Pozdrav.
Препоруке:
23
0
14 недеља, 14 октобар 2012 23:26
albanopolis @ impuls
"kakav je to način..."-to je način srpske političke pameti kojoj je glavna karakteristika ono šta vi zovete "albanske svećice" + tipični srpski smisao za intrige...
Препоруке:
0
22
15 понедељак, 15 октобар 2012 00:11
Слободан
Коментари г-ђе Смајловић су потпуно конструктивни, г-дин је такође јасан у својим оценама, мада су превише песимистичке. Што се тиче "дичног" представника "наших" "невладиних" организација, нема се шта додати - верујем да у светској историји нема примера сличних дела да су прошла без казне.
Препоруке:
18
0
16 понедељак, 15 октобар 2012 02:28
Здравко
Ја бих се ипак базирао на реченице госп. Смајловић "Срби и кад им крв потече, људи некако мисле да то и није тако страшно као кад је неко други жртва. Ми смо у овај век ушли са тим страшним теретом." Тај терет су нам госп. Смајловић окачили. А кад неком окачиш то звоно онда су ти сви путеви за елиминацију тог народа отворени. Провјерено више пута.Треба ли наводити безбројне примјере удруженог злочиначког подухвата сатанизације српског народа. Удружени страни завојевачи и домаћи издајници. Режисери, судије, политичари, глумци и остале НВО. Неко за паре а неко из погрешног убијеђења да се бори за демократију против диктатуре, а неко из страха. Углавном резултати су поразни а бојим се и "коначног ријешења" за мој народ. Ова омча се још увије стеже јер хашка сатрапија и синови још увијек производе тоне лажи и узгајају мржњу за једнократну употребу. Вријеме не ради за нас а бојим се да га одговорни троше на будалештине. Ми смо дефинитивно народ са поништеним колективним правима. Како даље?
Препоруке:
16
0
17 понедељак, 15 октобар 2012 02:37
s.j. Мислим да нисам једини који је прескакао од Смајловићке до Смајловиће, по сваку цену избегавајући 'С.Б'
Као што госпођа Смајловић наводи, требали смо их натерати у ситуацију која би их приморала да употребе вето - а то би изазвало такав скандал, да би нам и само било од користи.

Оно што смо ми учинили је, конкретно, ништа.

Нека се стиде све одговорне институције ове државе.
Препоруке:
21
0
18 понедељак, 15 октобар 2012 07:44
Бели Орао
Да је тема о Пинку до сада би било 100 коментара или грешим?
Препоруке:
12
0
19 понедељак, 15 октобар 2012 10:25
Вукадин
Јесте, јесте... сад треба много времена, не излазити у јавност, дигнитет жртава... а да ли је СБ тако дигла глас против сребреничких манекена, с којима се већ неки "Бошњаци" спрдају. Рецимо да је председник удружења Мајки Сребренице мушкарац...
Препоруке:
9
0
20 понедељак, 15 октобар 2012 12:18
Φιλοσοφία
@albanopolis
Gospodine, pa nama je i cilj da sa zlocincima albanske nacionalnosti bude kao i sa zlocincima u Srebrenici: da im se sudi i da budu obiljezeni kao zlocinci! Mi, Srbi, nemamo problem da se zlocinci srpske nacionalnosti osude, te zato ih ima u Hagu. A vi se vasim zlocincima ponosite i imate ih za heroje. to mi govori mnogo o vasem narodu i rasi. Ne treba vama srbi da kazu sta ste i ko ste, vi to vec sami znate. Ali nisu samo Srbi u pitanju. Iste zlocinacke poduhvate ste vrsili i prema Grcima a sada i prema Makedoncima. Dakle, bice da je u vama problem, a ne Drugima koji vas okruzuju.
Препоруке:
16
0
21 понедељак, 15 октобар 2012 12:20
Иван Алексић
Албанополис? То му дође као оксиморон.
Препоруке:
12
0
22 понедељак, 15 октобар 2012 13:31
Impuls
albanopolis

Pa hajde da porazgovaramo o radu srpskog tužilaštva kad ste baš navalili. Samo ne znam koliko je umesno pričati sa vama na ovu temu, kad ja spominjem istražnu radnju, tj. istragu, a vi političku intrigu. Drugo da je na Kosovu instalirana šiptarska vlast se ne može osporiti. Kosovo je dragi gospodine oteto iz pravnog poretka Srbije, voljom stranih faktora, te su ti faktori instalirali marionete,koje služe, opet kažem, geo-strateškim interesima onih koji su ih tu i postavili. Povrh svega čak sumnjam da ste šiptar, jer cinizam i kontriranje svakako nisu valjani argumenti. Pozdrav
Препоруке:
11
0
23 понедељак, 15 октобар 2012 17:39
@ impuls
dragi gospodine,kosovo je oteto iz pravnog poretka osmanlijskog carstva,voljom stranih faktora,te su tu vašu državu instalisali na albanski teritorij,a koja je služila nekim drugim geo-strateškim interesima.zapravo,živimo u epohi ispravljanja istorijskih nepravdi i albanci imaju konačno priliku živeti kao narod slobodan od 100-godišnje srpske despocije.verujem da ovu šansu nećemo prokockati.o detaljima istrage ne mogu da razgovaram jer nisam u njih upućen,samo sam komentarisao stav dika martija prema vašem tužilaštvu šta je interesantna indikacija koja dosta jasno upućuje na neke zaključke...pozdrav!
Препоруке:
1
11
24 понедељак, 15 октобар 2012 17:55
albanopolis @ filosofia
a ko npr. smatra ratnog zločinca mladića herojem,a?lepo vam je rekao filking...nego,video sam već neke vaše komentare,stvarno nema smisla da razgovaram sa jednom tako samodopadnom ličnošću(koja se predstavlja kao filosofia,a o filosofiji pojma nema)...pozdrav i zbogom
Препоруке:
1
15
25 понедељак, 15 октобар 2012 18:24
albanopolis @ ivan aleksić
ako je vaša kultura takva da niste čuli za albanopolis onda verujem da ne znate ni šta je oksimoron...proverite u enciklopediji(ako je imate, jer literaturu iz istorije sigurno nemate,a ni teorija književnosti vam nije jača strana)ili bar negde na ne baš pouzdanom internetu-vama bi i to moglo da bude od koristi
Препоруке:
1
14
26 понедељак, 15 октобар 2012 18:38
Турас
Раде,рад са Соњом Бисерко аутоматски нас упозорава на мистификацију прилога.Самим тим је без значаја.
Препоруке:
7
0
27 понедељак, 15 октобар 2012 19:44
nepotpisani guslar od juce@albanopolis
Ako je Kosovo otrgnuto iz pravnog poretka osmanskog carstva,sta cemo sa Albanijom,koja je stvorena 1912. godine,a koja je bila deo tog carstva.Pa tu je Makedonija,oblast Soluna...A da ne govorimo o Srbiji i Crnoj Gori,koje su se drznule da se otrgnu iz zagrljaja "bolesnika na Bosforu".Da su Karadjordje i Milos zivi,odgovarali bi za protivustavno delovanje i ratne zlocine!
Препоруке:
8
0
28 понедељак, 15 октобар 2012 20:06
Impuls
albanopolis

A vi tvrdite da su šiptari poreklom Turci. Pa zašto vi vežete sudbinu Turske i Kosova, a pri tom pričate o Albanskoj državi? Albanci, koliko sam upućen imaju svoju državu. Da vas opet podsetim da je Kosovo bilo okupirano 523 godine do povratka u okvir države Srbije.Zašto uporno vežete svoju sudbinu, tj. vaše vođe vežu sudbinu vašeg plemena, za nekog drugog. Mi smo Kosovo sami vratili tamo gde i pripada. Kosovo mi nismo izgubili, a još manje ste ga vi dobili,jer su sadašnje strukture šiptara postavljene da ispunjavaju sve zapovesti svojih gospodara. Ali bojim se da opijeni svojim trenutnim zanosom šiptari ne uviđaju da kad prestanu biti korisni, sam gazda će ih oterati kao kuče sa praga. A mi se nikad nećemo pomiriti sa otetim. Nikad! Pozdrav
Препоруке:
16
1
29 понедељак, 15 октобар 2012 22:45
Φιλοσοφία
albanopolis, bas ste me nasmijali. U nedostatku argumenata, karakterizacija. Da mi je ime u licnoj karti Filosofia, mozda bi mogli da me nazovete samoljubivom, ali nije. Slijedeci put se nadam nekom argumentu od Vas. Ovako sve ostaje na nivou posalice i doskocice... A stvari sa zlocinom trgovine organima su vrlo ozbiljne i vrlo strasne!
Препоруке:
8
0
30 понедељак, 15 октобар 2012 23:04
Φιλοσοφία
A sada malo istorije za gospodina koji se poistovjecuje sa utvrdjenjem tzv. albanopolis. E, sad, obzirom da je ovo jos jedno od mnogih prekrajanja istorijskih cinjenica koje u Albaniji zdusno cine, ne treba se iznenaditi sto ovakav naziv ne postoji ni u jednom spisu iz rimskog doba. Obala danasnje Albanije je bila naseljena Grcima, otuda i stari Drac ili grčki Δυρράχιον, odnosno starije Επίδαμνος, zatim Άγιοι Σαράντα, Αργυρόκαστρο i tako dalje. Ono što se tendenciozno danas čini u Albaniji je da se arheološki lokaliteti iz doba antičke Grčke prozivaju albanskim (kao i srpska kulturna baština na Kosovu) i da se grčka manjina utapa u albanski nacionalni korpus. Albanopolis nikada nije postojao pod takvim imenom, čak ni u vrijeme Vizantije, kada su Arbanasi i dosli na Balkansko poluostrvo iz Centralne Azije. Oni su dovedeni kao vojnici, na isti nacin kao i Turci Seldzuci nesto kasnije. Dakle, Vizantija je na neki nacin njihova evropska ulaznica.
Препоруке:
10
0
31 понедељак, 15 октобар 2012 23:24
@ filosofia
izgleda da ste i iz istorije polagali ispite kao i na filosofiji.pitajte one u beču šta misle o vašoj "istoriji"...valjda ste čuli za beč i valjda znate da on nije u albaniji?ako ne verujete,proverite na mapama,beč je ucrtan čak i u srpskim atlasima...a možda su oni inferiorni u odnosu na vas kad je istorija u pitanju?sve je moguće kod ovako skromnih osoba...
Препоруке:
2
10
32 уторак, 16 октобар 2012 00:02
Φιλοσοφία
O, pa gospon neznani albanopolisu, pa nije valjda onaj Bec Béni Kállay-a koji je izmisljao nove nacije na Balkanu, korigovao istorisjke podatke i stvarao nikad do tad postojeci bosnjacki korpus od koga Bosnu i danas glava boli. Austro- Ugarska je mnogo toga promjenila na papiru i ne bih mnogo vjerovala njihovim lexicon-ima iz tog perioda. Vjerujte vi knjigama i istoriji, a u njoj ni Albanije ni albanopolisa... Tek negdje 1913. godine se pominje Albanija kao drzava. Do tada niti istorijskih spomenika koje Albanci, zapravo Arbanasi, izgradise, niti pisanih spomenika o njihovoj kulturi i eventualnoj knjizevnosti.Stoga ta sklonost da se prisvaja tudje, bolje i starije, da li od Srba, da li od Grka.
Препоруке:
10
0
33 уторак, 16 октобар 2012 00:39
albanopolis @ impuls
pa kako se vi to razgovarate sa mnom?gde sam ja to rekao da su albanci poreklom turci?to čak ni implicite ne proizlazi iz mojih reči nego je to vaš argument ad hominem...kako je moguć razgovor kad vi uvredama uvijenim u pristojan ton udarate ispod pojasa?
Препоруке:
0
11
34 уторак, 16 октобар 2012 01:25
@ filosofia naduvana ko ćurka
a znate li možda ko pominje albanopolis u istoriji?po vama niko?
Препоруке:
0
9
35 уторак, 16 октобар 2012 02:07
@ filosofia
možda mi nećete verovati,ali mene neobično raduje vaš lični stupanj kulture...
Препоруке:
3
3
36 уторак, 16 октобар 2012 10:30
Impuls
albanopolis

Vi gospodine implicirate kad govorite o 1912-oj godini, pa u tom kontekstu nastavljate o vašim pretenzijama ka delu srpske teritorije,koje su vam vaši međunarodni gospodari dali,otevši tu teritoriju od Srbije. Šta tu ima uvredljivo? Što sam rekao da će vas najuriti kao psa sa praga kada ispunite svoju svrhu? Sem ako neku drugu nepravdu niste imali na umu? Pozdrav
Препоруке:
4
0
37 уторак, 16 октобар 2012 13:10
thinking maize@ онако узгред, о шиптарском (зашто да не "шиптарски", па то је СРПСКИ ИЗГОВОР албанског НАЦИОНАЛНОГ ИМЕНА!) ПРОВОЦИРАЊУ и српском ИСХИТРЕНОМ РЕАГОВАЊУ!
Драга Браћо Срби и Сестре Српкиње, ДОКЛЕ ћете ВИШЕ да се СТАВЉАТЕ у улога бика Фердинанда, па ко ПОСЛЕДЊЕ БУДАЛЕ РЕАГУЈЕТЕ на ЦРВЕНУ МУЛЕТУ, НЕ ВИДЕЋИ МЕДИЈСКИ МАЧ!? Уосталом и онај хрватски веселник "alkar" показује ВИШЕ ВИСПРЕНОСТИ у полемици са нама, него ови ШИПТАРСКИ ПРОВОКАТОРИ, па ЗАШТО да им ПОКЛАЊАМО ТОЛИКУ ПАЖЊУ! Пошто ВЕЋИНА Шиптара исповеда ислам, ваља им одговорити САМО и ЈЕДИНО у стилу ДРЕВНЕ АРАПСКЕ ПОСЛОВИЦЕ о караванима и извесним домаћим животињама! Баш како неко ЗАПОЧЕ, па "паде"! Према томе: "Your Serbian is excelent! You are so cleaver! Lucky you!" etc., etc. и тако даље, КОЈЕЧЕМУ, УГЛАВНОМ НИЧЕМУ, пошто то ПЛЕМЕ ЈАВНО НЕ ЗАВРЕЂУЈЕ ТОЛИКУ ПАЖЊУ! Али ЗАТО, при неком (за сада имагинарном!) српском Институту за стратегију, албанске студије морају бити од НАЈВЕЋЕ ВАЖНОСТИ, барабар у рангу студија хрватског ПРАВАШТВА и иних наших ЗНАЧАЈНИХ НЕПРИЈАТЕЉА! Клинци би рекли: "Само ОПУШТЕНО и COOL!" Треба бити СПРЕМАН када Драги и Вишњи Бог ДОПУСТИ да се "СТВАРИ ИЗОКРЕНУ"...
Препоруке:
10
1
38 уторак, 16 октобар 2012 13:55
Φιλοσοφία
Misleci kukuruzu, a otkud vam ideja da je albanopolis Albanac. Pa, on je Srbin i zato i diskusija. Ali i to je vise jedan chitchat. Stvarna borba se vodi na zelenoj coji, a tamo nam nema pristupa. Zato, ne potresajte se toliko. Pa ovo je ipak cyber svijet.
Препоруке:
5
1
39 уторак, 16 октобар 2012 15:11
thinking maize@ Φιλοσοφία
Пратим ваше постове и ценим их, али чините ИСТУ ГРЕШКУ, као и већина коментатора и већина Срба, а то је да НАЦИЈУ поистовећујете са НАРОДОМ, иако су то ДВЕ РАЗЛИЧИТЕ КАТЕГОРИЈЕ! Могу се те две категорије СКОРО ПОКЛАПАТИ, као код нпр. Јапанаца, али НАЈЧЕШЋЕ је то РАЗЛИЧИТО! Укратко, НАЦИЈА је КУЛТУРНА КАТЕГОРИЈА, а НАРОД ЕТНИЧКА и ЈЕЗИЧКА КАТЕГОРИЈА! Доказ је једна од НАЈСТАРИЈИХ НАЦИЈА у свету, јеврејска нација, а ни браћа Грци нису далеко од тога! По свему судећи 5/6 ДАНАШЊИХ Јевреја су ПОТОМЦИ источноевропске групације Јевреја-Ашкеназа, формиране у РАНО МОДЕРНО ДОБА, а која ПО СВЕМУ СУДЕЋИ вуче порекло од средњовековних ЈУДАИЗОВАНИХ Хазара, који су од њихове субкавкаске домовине у доњем сливу Дона и Волге НАТЕРАНИ на миграцију ка Источној Европи великом монголском најездом почетком 13-тог века! Ergo, 5/6 МОДЕРНИХ Јевреја су то по КУЛТУРИ, али НЕ и ПО ЕТНОСУ! Тако су и тзв. "другосрбијанци" по ЕТНОСУ Срби, али по "култури" то НИСУ! Зато гореиментованог РАДНО ТРЕТИРАМ као "ШИПТАРА"!
Препоруке:
4
1
40 уторак, 16 октобар 2012 15:42
Φιλοσοφία
Слажем се са Вама у дефиницији, али не у пракси. Наиме, лаким одрицањем од свега што одступа од наше дефиниције народа, нас доводи до одређеног чистог карактера, али доводи и до огромних расцјепа, гдје други није лако прихваћен ако размишља другачије или чак погрешно у случају другосрбијанаца. Узмите примјер нашег одјељивања од Срба исламске вјере. Наравно да је сва та прича оркестрирана из Беча још у 19. вјеку, али ми смо олако напустили борбу за такво национално јединство. Примјер да је то могуће је у Грчкој, гдје имате становнике Тракије о чију нациналност се отумају Грци и Турци. Ти људи су међутим Грци исламске вјере. Поента је да морамо одржавати тај широки загрљај гдје ће свако ко је рођен у Србији бити поносан да се зове Србином. Не треба бити осоран и груб. Треба саслушати и аргументима се супротстављати. Ако ти људи наставе да стварају тензије, барем ће отићи из овог народног корпуса са свијешћу да су напустили а не отјерани, а ту је велика разлика.
Препоруке:
3
1
41 уторак, 16 октобар 2012 16:59
@ "filosofia" i "historia"
pošto vaše nereagovanje držim potvrdom izrečenih stavova,evo vam,za informaciju:ptolomej,u svom čuvenom delu "geographica"(III,12,20)spominje ilirsko pleme albanoi i njihov glavni grad albanopolis.postojanje grada albanopolisa nepobitno je potvrđeno.na teritoriju rimske kolonije scupi(današnje skoplje)otkriven je spomenik na kojem se spominje grad albanopolis.pošto ovu istorijsku činjenicu može da proveri prosečan gimnazijalac evidentno je da imate lepu sklonost ka falsifikovanju istorijskih činjenica.slično je i s ostatkom vaše "istoriografije".osim šta nemate pojma o filosofiji(što i nije neki greh),jasno je i kakva je vaša tendencija u tumačenju istorije(što nije bezazleno,samo vi toga niste svesni).da li znate išta o šljivama?ili o jabukama?ma kako bilo,zahvalan sam vam jer je ovo 1.put da sam kako-tako smisleno završio jedan razgovor.zahvaljujem i moderatorima na strpljenju.pozdrav svima!
Препоруке:
1
5
42 уторак, 16 октобар 2012 17:19
albanopolis @ impuls
ništa ja ne impliciram,to je vaše unapredno pred-rasuđivanje.po čemu je kosovo "srpski "teritorij"?zato šta su velike sile toga vremena odlučile,u skladu sa svojim interesima,kakva će biti geostrateška arhitektonika toga prostora(a zašto vam se ne sviđa savremena geostrateška situacija,takođe stvorena od strane velikih sila?)zato šta je tu nekad bila srednjovekovna srpska država?pa šta?niste uleteli u prazan prostor,niti vam ga je bog dao,nego su slavenska plemena, ne baš civilizovanim metodama(na žalost,uobičajenim u svim vremenima), osvajala taj teritorij koji je već bio naseljen starosediocima.suštastvena razlika između toga i 99.ne postoji.i zašto vi mislite da u prošlost treba ići tačno do granice koju vi određujete?da biste lakše konstruisali lepu sliku o sebi i razvili lažan mit o mučeništvu kao opravdanje za nove ratove i ubijanja nedužnih budućih generacija?takve bajke su u savremenom svetu dekonstruisane,to može da prođe samo kod vas.a ono o "pragu",isto je primenjivo na 99.
Препоруке:
0
5
43 уторак, 16 октобар 2012 17:21
thinking maize@ Φιλοσοφία, secundo
Кажете: "...сва та прича оркестрирана из Беча још у 19. вјеку, али ми смо олако напустили борбу за такво национално јединство." Прва грешка! Сва та "прича" је оркестрирана у Ватикану 1600-то и не знам које, оснивањем Завода светог Јеронима ради "пропаганде једине праве вере међу Илирима" (sic!), а као одговор на књигу Мавра Орбина "Краљевство Словина" из 1601-ве. "Извођач радова" је била монархија "његовог апостолског величанства" са седиштем у "царствујушчој Вијени". Отуд и Бењамин пл. Калај, Вама Србима из Босне веома добро познат, али отуд и Јернеј Копитар, ЦЕНЗОР "Илирске канцеларије његовог апостолског величанства" И... КО-АУТОР наше модерне ћирилице, заједно са Савом Мркаљем и Вуком Караџићем! Потоња Коминтерна, била је само ОРУЂЕ аустромарксизма, левице и ОСВЕТНИКА K und K монархије! Отуда и Броз и Титићи! Пред нама је АУТЕНТИЧНИ Титић, ergo ВЕРНИ син (а да то и незна!) "једине свете апостолске цркве"! Не вреди га УБЕЂИВАТИ АРГУМЕНТИМА! Уосталом, ПРОЧИТАЈТЕ "Горски вијенац"!
Препоруке:
5
1
44 уторак, 16 октобар 2012 17:32
thinking maize@ Φιλοσοφία, tertio
Наравно, НЕ МИСЛИМ да ОДРОДЕ ваља физички уклањати, али ОВО ШТО СЕ ОДИГРАВА пред нашим очима је један КУЛТУРНИ РАТ! Уосталом, прочитајте овде на НСПМ-у критику председника Србије Томислава Николића од Чеде Јовановића!? Г-дин Јовановић говори о неком "патриотизму"!? Оно јес да је још у фебруару 2001 "Отпор" говорио о неком "новом патриотизму", али имали смо ДОВОЉНО времена да се уверимо да је ТАКАВ "патриотизам" ОБРНУТО СРАЗМЕРАН дубини наших џепова! Тј. ШТО СУ НАШИ ЏЕПОВИ ПРАЗНИЈИ, то је "патриотизам" "другосрбијанаца" и "жутократа" све већи и већи! Пошто је то тако, а ТАКО је, ЗАШТО да г-дина Јовановића и његове фанове, од којих је један и гореиментовани "другосрбијанац" зовомога "balista" брензујем!? Значи, почео је ПРВИ од српских ратова 21-ог века, КУЛТУРНИ РАТ, РАТ за НАШЕ ДУШЕ! НАЈТЕЖИ СРПСКИ РАТ у 21-ом веку! Јер, "не бојте се онога што ће погубити Ваша тела, бојте се онога што ће погубити Ваше душе, чиме ће погубити и Ваша тела"!? Надам се да нема потребе да наводим извор!?
Препоруке:
6
1
45 уторак, 16 октобар 2012 17:37
@ thinking maize
baš je lepo šta osećate potrebu da raščistite stvari oko nacije i naroda.a način kako to izvodite upućuje na potrebu da promenite nik.možda "obesmišljeni kukuruz"?ha,ha,ha...
Препоруке:
1
5
46 уторак, 16 октобар 2012 17:39
thinking maize@ Φιλοσοφία, quattro
А нашу ЗАБЛУДЕЛУ исламску браћу, Montenegrine, Југословене српског порекла (комунисти, "другосрбијанци", "жутократе"), као и понеког македонствујушчег и католика ПРИДОБИЋЕМО пошто ДОБИЈЕМО ОВАЈ ПРВИ РАТ, па онда РАТ за БОГАТУ Србију, а ако треба и још понеки рат! Уосталом, Ви као философ ЗНАТЕ да је "РАТ ОТАЦ СВЕМУ"! Као и да се РАТ НЕ ВОДИ САМО ОРУЖЈЕМ!? Свако добро! PS. Нису Вас обавестили да је Трећи Светски рат већ почео!? И да смо ми Срби доскора били на ПРВОЈ БОРБЕНОЈ ЛИНИЈИ!? Па, пошто смо у НЕПРИЈАТЕЉСКОЈ ПОЗАДИНИ, пружа нам се ИЗУЗЕТНА ШАНСА за партизанско-четничко-комитски рат 21-ог века против Империје! Према томе, "Са Овчара и Каблара" и "Спремте се, спремте" у сајбер-спејсу!
Препоруке:
4
1
47 уторак, 16 октобар 2012 21:17
Φιλοσοφία
@Thinkin maize
Све сте одлично написали. У потпуности се слажем са вама. Сасвим сам свјесна чињенице да већ деценију и више траје борба за надмоћ и рат цивилизација. С тим што је то Хантингтон пренио на рат ислама са хришћанством, а прије да је ово рат силе против идентитета неовисно о вјери. А без идентитета, какви су код нас другосрбијанци, и без личности један народ је безглав и лако поробљив. А пошто борба постаје све више метафизичка, борба таме и свјетлости, смисла и бесмисла, нама је остављено да се опредјелимо. Читајте Лучу Микрокозму, драги мислећи и промишљајући кукурузе! Поздрав!
Препоруке:
0
0
48 уторак, 16 октобар 2012 21:33
Φιλοσοφία
@albanopolis, meni je drago sto vam je prijala diskusija. Medjutim, sugerirala bih vam da slijedeci put malo korigujete te nepotrebne rijeci unizavanja sagovornika jer ne zvuci noble a moguce je da vam sagovornik odgovori osornije i grublje. Ja vam ne odgovaram, jer sam svesna svojih dometa ali i svog porijekla, koje me cini samouvjerenom u svemu sto vam pisem. Sada, sto se tice Ilira, nikakva teza o tzv. gradu Albanopolisu ne potvrdjuje da su Albanci Iliri. Dakle, ne postoje zapisi i spomenici koji potvdjuju anticko ili rano srednjevjekovno postojanje Albanaca. Vi to mozete namicati, mene kriviti da prikrivan cinjenice, ali bice the other way around. Osim toga, na Balkanu ili Αίμος-у su zivjeli mnogi drugi narodi koji su se utkali danasnje balkanske nacije, te je ta prica o nekakvom pranarodu, albanskom, koji je najstariji, a nemati pri tom nikakve istorijske spomenike i dokaza o tome su veoma sovinisticke i nenaucne (ceste kod Albanaca danas). Pozdrav vam!
Препоруке:
2
0
49 уторак, 16 октобар 2012 22:04
@ filosofia
uživajte u sebi!pozdrav!
Препоруке:
1
2
50 уторак, 16 октобар 2012 22:18
сељак беземљаш
&филозофија
Није ми намера да будем груб.Развој нација на овом простру прекривен је поприличном маглом.Ни образовани се не сналазе и понављају освештане фразе.
Срби су почели стварање државе са културом да је нација заједница језика.Та европска идеја на којој су стваране европске нације скупо их је коштала.Поражени излазе из двадесетог века са идеологијом да је нација заједница религије.То није била њихова жеља нити су ишли у том правцу.Покушаћу само да споменем неколико важнијих разлога зашто се то десило
Да ли знате шта је доживео Вук Караџић због есеја СРБИ СВИ И СВУДА(о Србима све три вере)Написао је есеј 1836 као филолог а из године у годину расло је"мишљење"да је националиста.Још за живота је резигнирано закључио"Да ће мо бити(сви) народ несретних људи".
Када сте споменули наше муслимане да вас питам да ли знате шта је и како радио по БиХ Бењамин Калај када је нација у питању.Када је Калај савладан други је калаисао по БиХ. наставак.
Препоруке:
3
0
51 уторак, 16 октобар 2012 22:49
сељак беземљаш
наставак Ево шта пише Милорад Екмечић у СПОЉНИ УЗРОЦИ РАТА У БиХ 1992.г.
"Едвард Кардељ путовао је по Босни и ширио идеју о потреби да се прогласи посебна муслиманска нација.У почетку је имао мало успеха у кругу муслиманских руководиоца из времена партизанских борби.Муслиманску интелигенцију,напротив све је више загревао и у томе доживео успех уставним решењима 1974.г.У Босни се шапутало да је идеју о муслиманској нацији дао Фицрој Меклејн....у Хрватској од 1962 стране службе помажу расцеп".
Није Кардељ радио на своју руку.То је политика КП ОД 1923.Комунисти су се после смене Симе Марковића определили за религиозни принцип нације и стварање синтетичких нација.
Синтетичка нација се гради окупљањем различитих делова народа или разбијањем природних етничких целина,њиховим одвајањем од целине,изградњом вештачке заједничке свести.кОМУНИСТИ СУ СВАКОЈ ТАКВОЈ НАЦИЈИ СТВОРИЛИ КУЛТУРНЕ УСТАНОВЕ ЗА РАЗВОЈ ИДЕНТИТЕТА.РАЗАРАНА ЈЕ СПЦ А СТВАРАНЕ НОВЕ ЦРКВЕ РАДИ ПОДРШКЕ НОВОЈ ДРЖАВНОСТИ.НАСТАВАК
Препоруке:
3
0
52 уторак, 16 октобар 2012 23:25
сељак беземљаш
наставак Део тога је вештачко формирање језика као део подршке државности.Посебност језика им је сидро државности.После пада комунизма процес се убрзао па СЕ СТВАРАЈУ НОВЕ НАЦИЈЕ КАКО ШТО СЕ КЛОНИРАЈУ ОВЦЕ.Процес воде организације и појединци везани за западне силе које вековима нарушавају какву такву хармоничност различитости балкана.Муслимани су СЕ преко своје организације ГАЈРЕТ ОД 1903 А НАРОЧИТО ОД 1928 ДОСТА ВЕЗАЛИ ЗА СРПСКУ ЗАЈЕДНИЦУ АЛИ СУ ПРОТИВНИЦИ ОКРЕНУЛИ ПРОЦЕС НА ДРУГУ СТРАНУ.Од 1868 до 1995 девет пута су мењали национални идентитет увек уз туђу помоћ.
Ви сте спомињали Тракију.Трећа конференција КП(Београд 1924.г.) има резолуцију о македонском и ТРАКИЈСКОМ НАЦИОНАЛНОМ ПИТАЊУ.О македонском сам писао.Резолуција је и Тракију видела као независну државу а тракијск становнике као нацију.Исто и пети конгрес Коминтерне али није успело.
Огромну улогу одиграла је католичка црква.
Процес кроатизације католика тече од 1900 од свекатоличког конгреса у Загребу. НАСТАВАК
Препоруке:
2
0
53 среда, 17 октобар 2012 00:06
сељак беземљаш
наставак Тек после 1918 католици БиХ и Далмације користе хрватство као свој идентитет.У Истри и Подунавњу то није завршено.
Католичка црква ствара густу мрежу културних,политичких,спортских,социјалних друштава.Укупност тих друштава се зове Католичка акција,За време Алојзија Степинца ЧИСТА КАТОЛИЧКА АКЦИЈА .Контролом те мреже друштава контролишу се католици и ствара се држава у држави.Хрватски народ није имао историјску снагу да се одупре и да ствара удружења преко партија.
Набројао сам део противника и процеса који су одвукли нације тамо где смо сада.
За крај споменуо бих да су скоро сви далматински интелектуалци од 1918 -1945 подржавали југословенство и припадали Организацији југословенских националиста.Скоро сви су трагично завршили.Нику Бартуловића су комунисти одвели из италијанског затвора и незна му се гроб.Иво Тартаглија највећи сплитски градоначелник умро је у Лепоглави 1949 осуђен да је помагао диктатуру краља Александра.Колико ли је жртава Јовиног зелнаштва.
Препоруке:
3
0
54 среда, 17 октобар 2012 08:12
thinking maize@ неименованом шиптаро-"другосрбијанском" ТРОЛУ
Ти рече: "baš je lepo šta osećate potrebu da raščistite stvari oko nacije i naroda. a način kako to izvodite upućuje na potrebu da promenite nik.možda "obesmišljeni kukuruz"? ha, ha, ha...", па да те ПОДУЧИМ! Не смејеш се МЕНИ, већ Арнолду Тојнбију, Самјелу Хантингтону и иним АНГЛОСАКСОНСКИМ АУТОРИМА-ЕКСПЕРТИМА за проблеме цивилизација! Према томе, ПРВО се ПОДУЧИ, па се онда БИЛО КОМЕ СМЕЈ! Моји Срби из северне Косовске Митровице са УВАЖАВАЊЕМ говоре о међусобној слози Шиптара, о њиховом ТАЛЕНТУ за језике, о ДРЖАЊУ до РЕЧИ, кад се РЕЧ ДА, као и многим другим лепим ЉУДСКИМ ОСОБИНАМА, при чему су им ти исти Шиптари СВЕ УЗЕЛИ! Ти моји сународници су ме ПОДУЧИЛИ да СВАКОГ НЕПРИЈАТЕЉА ПОШТУЈЕМ, што не значи да је ТАЈ и ТАКАВ мањи мој и мог народа ДУШМАНИН! Видимо се ЈЕДНОГ ЛЕПОГ ЛЕТА у Призрену, "драги" мој ПОДСТАНАРУ! Питаћу те нешто око НЕПЛАЋЕНИХ "КИРИЈА" и осталих "ситница"!? Знаш, англосаксонско право се заснива на ИЗУЗЕЦИМА! А Хрвати су 1995 већ НАПРАВИЛИ ЈЕДАН ТАКАВ ИЗУЗЕТАК!
Препоруке:
4
0
55 среда, 17 октобар 2012 08:28
thinking maize@ Φιλοσοφία, па "сељак беземљаш"
@ Φιλοσοφία: Прочитао "Лучу", ВИШЕ ПУТА. То је ТРАНСЦЕДЕНЦИЈА, а ово ШТО НАМ се ДЕШАВА је ОПСТАНАК! Сви ћемо на крају ЗАВРШИТИ код ЊЕГА, а ли ДО ТАДА, ваља нам ПОЖИВЕТИ у овој "долини суза"!? Поздрав.
@ "сељак беземљаш": СВЕ ПОТПИСУЈЕМ, само немам времена за тако опширну елаборацију. ПОКУШАО сам рећи исто што и Ви, али сажето. Да ли ми је успело, процените сами. Сада сам забављен ВРЛО ЉУДСКИМ СТВАРИМА, лепо ми је. Поздрав.
Препоруке:
2
0
56 среда, 17 октобар 2012 09:25
Φιλοσοφία
Сељак беземљаш, хвала на овако језгровитој анализи. И необично ми је драго што се воде дискусије, јер Срби можда по први пут у историји разговарају,траже истину и промишљају о ријешењима. Заиста смо прошли кроз дуги период духовног и физичког геноцида над Србима. Не бих да дуљим, али покушавам да разумијем шта то ми као народ стално чинимо погрешно у стратегији опстанка. Знамо ко су нам непријатељи. Зашто смо тако некохерентни и лако прихватамо идеологије? Комунизам нас је заиста обезглавио, али како и зашто смо му допустили? Мислим да је наш вјековни и највећи проблем у нашој поводљивој и од народа одрођеној интелигенцији која је морала повести народ, дати му смисао и правац.Они су умјесто тога видјели само паорску Србију које су се стидјели и отуд никада на прави начин заступали. Све што је сељак успио својом храброшћу, то је учени Србин прокоцкао у дипломатским преговорима. БАрем данас можемо створити неки програм и вратити Србији снагу.
Препоруке:
1
0
57 среда, 17 октобар 2012 09:59
thinking maize@ Φιλοσοφία
Извините на слободи Поштована (извините и Ви г-дине "беземљаш"!), одговори се крију у размишљањима двојице мудраца, једног нашег оспораваног и другог, давно мртвог, кога његови Англи& Саси УПОРНО СКРАЈЊУЈУ! Ради се о Добрици Ћосићу и његовој примедби о "СРПСКОЈ КУЋИ ПОДИГНУТОЈ ПОСРЕД ДРУМА"! Овоме не треба ништа додати, сем тезе Арнолда Тојнбија ("Проучавање историје") о ЗАКОЧЕНИМ ЦИВИЛИЗАЦИЈАМА! Разлози за ЗАКОЧЕЊЕ разних друштава/цивилизација су природна (Ескими) и друштвена ограничења (нпр. код османске цивилизације), спољашња и унутрашња. ОЧИГЛЕДНО је да су унутрашња ЗАКОЧЕЊА наше СРПСКЕ подцивилизације (САСТАВНИ део главне, балканске гране ИСТОЧНО-ПРАВОСЛАВНЕ/византијске цивилизације), много мање утицала на наш 20-то вековни НЕУСПЕХ, него ЗДРУЖЕНА СПОЉАШЊА ЗАКОЧЕЊА! Ипак, ЗДРУЖЕНИ СПОЉНИ ПРИТИСЦИ много би мање на нас деловали да се УПОРНО не форсирају ПРИЧЕ о "модернизацији" и то од стране НЕУСПЕШНИХ Срба, тј. "Срба"! Ergo, ВРЕДНОСНА ВЕРТИКАЛА је БРАНА српским ВЕТРОГОЊАМА!
Препоруке:
4
0
58 среда, 17 октобар 2012 11:05
Φιλοσοφία
Наравно да су спољни фактори много јачи, нарочито када смо као лиска на вјетру. Но, покушавам да кажем шта ми можемо да промјенимо, шта је у нашој моћи. Знамо шта су нам други радили и ко су непријатљи, а ту не можемо ништа промјенити. Грци су на примјер у једнако тешкој позицији као ми са том разликом што су они у последњем вјеку направили неколоико одличних дипломатских потеза. Парадокс је да управо народи који пролазе притисак и невоље, рађају сјајне бисере културе и духовности. Рећи ћете- од тога се не живи. Међутим, када смо имали најјачу визију о идентитету, имали смо и најјачу државу. Посматрано из те трансцедентне хришћанске перспективе, коју смо кукурузе помињали, ми нисмо изгубили већ добили. Била би срећа када би било довољно духовних и харизматичних личности да то овом народу кажу и дају му смисао и визију, темељену на величанственој прошлости. Овако смо као смушени, чекамо од Запада да нам каже ко смо и шта смо.
Препоруке:
4
0
59 среда, 17 октобар 2012 14:27
зоран
Пут, Истина и Живот.

Србско срце Јованово.wmv
Препоруке:
2
0
60 среда, 17 октобар 2012 14:32
unutrašnji organi
'……..Srbi i kad im krv poteče, ljudi nekako misle da to nije isto tako strašno kao kad je neko drugi žrtva. Mi smo u ovaj vek ušli sa tim strašnim teretom…… Nas će tretirati kao zlikovce zbog čijih rana ne treba plakati...'
za ovakvu percepciju nas,građana srbije,a ko god ode u evropu zna da je to upravo tako kao što je rekla ljilja smajlović,krivi su soros-nato-službenici,takozvani demokrati-žuti i cela srpska bedna intelektualna i kulturna elita,od sanu-a,preko univerziteta,...naravno,mediji zauzimaju počasno mesto u toj namernoj veleizdaji,...dakle čini se,bar po prisustvu i javnosti da se celokupna srbija unisono prijavila da bude kriva i jedina kriva i zauvek kriva,a tužilaštvo,hahaha,vekarić?da nije on neki prijatelj soros-'mocartića'?,uostalom,ta otrovna i uvek gladna pantljičara ubija građane srbije i izjada im unutrašnje organe,a kada ovakve bednike i prostake imamo u svom telu,parazite,koji su u službi 'središnjeg subjekta'-imperije,onda nas oni jedu kao svoj zajednički leš
Препоруке:
4
0
61 среда, 17 октобар 2012 20:00
@ thinking maize
ma naravno da nije reč o tojnbiju,hantingtonu i inima,nego o tebi i tvojem tumačenju,viđenju pa onda PRIMENI "pročitanog".iz toga je vidljivo da ti,lično,nisi neprijatelj dostojan poštovanja,ha,ha,ha...(nego možda obesmišljeni i dezorijentisano-disfunkcionalni kukuruz?)
Препоруке:
0
3
62 четвртак, 18 октобар 2012 08:05
thinking maize
Пајс да се не ЗАГРЦНЕШ Шипац!? Узгред, прочитај код Тојнбија објашњење синтагме "ЗАСПАЛИ на ВЕСЛИМА"!? Мислим да смо ми Срби то већ "одрадили" (у току је наше БУЂЕЊЕ!), али ЧИНИ МИ СЕ да то већ Вас ЗАХВАТА!?
Уосталом, КО СЕ ЗАДЊИ СМЕЈЕ...
Препоруке:
4
0
63 четвртак, 18 октобар 2012 09:04
thinking maize
Е, мој шиптарски подстанару, имате ли Ви Шиптари штампаног Тојнбија на свом матерњем језику или још те СВЕТСКЕ КОРИФЕЈЕ читате на "окупаторском"!?
Препоруке:
4
0
64 четвртак, 18 октобар 2012 12:49
thinking maize@ Φιλοσοφία или о томе "КАКО ДАЉЕ"
Поштована, пошто смо раскринкали оног шиптарско-"другосрбијанског" ТРОЛА (мени је СВЕЈЕДНО да ли припада првој, другој или обема "опцијама"!?), ред је да Вам одговорим "гледе" Ваше и СВИХ НАС ДИЛЕМЕ "КАКО ДАЉЕ"!? Испричаћу Вам ИСТИНИТИ случај детета једне моје пријатељице. Дотична пријатељица је удовица пилота ЈНА и права патриоткиња, па иако је имала ТЕЖАК ЖИВОТ по ПОГИБИЈИ супруга, ипак је ИЗВЕЛА на ПУТ децу. Елем, ради се о њеној кћери, сад већ дипломки једног друштвеног факултета. На крају студија организована им је матурска ексурзија и КАО ШТО и "приличи" постпетоктобарској Србији деца су отишла у ЕУ, тачније у северну Италију. На крају пута ИНТЕРВЈУИСАО их је један од "наших европских пријатеља" са питањем КАКО су они ДОЖИВЕЛИ ту екскурзију, а посебно КАКО им се ДОПАО Милано, као најзначајнија дестинација тог пута. ВЕЋИНА наших студената "ударила" је у хвалоспеве о "тисућљетњој култури", а дете те моје пријатељице написало је да је "Милано највише подсећа на једну ВЕЛИКУ Борчу"!
Препоруке:
2
0
65 четвртак, 18 октобар 2012 13:09
thinking maize@ Φιλοσοφία или о томе "КАКО ДАЉЕ", SECUNDO et FINITO!
Да, дете моје пријатељице рекло је да је "Милано највише подсећа на једну ВЕЛИКУ Борчу"! И кад је "наш европски пријатељ" (ПО СВЕМУ СУДЕЋИ УПУЋЕН у наша УНУТРАШЊА ПИТАЊА!) упитао ЗАШТО МИСЛИ да "Милано подсећа на једну ВЕЛИКУ Борчу", добио је одговор: "Сем оног прелепог трга на коме се налази Duomo, као и Scale, све што сам видела у том ВЕЛИКОМ граду јесу УНИФОРМИСАНА ПРЕДГРАЂА са МНОГО МЛАДИХ НЕЗАПОСЛЕНИХ ЉУДИ, БАШ као и у Борчи!" Тај "наш европски пријатељ" рекао је само: "Ви сте ПАТРИОТА!" Ergo, за ДРЖАВНЕ СЛУЖБЕ НЕ СМЕЈУ да се РЕГРУТУЈУ људи САМО по СТРУЧНОСТИ (као што једна, ЗНАМО КОЈА, политичка "опција" ТРОЛУЈЕ!), ЈОШ МАЊЕ по политичкој припадности, већ, ОСНОВНО је, по ПАТРИОТИЗМУ! А патриотизам може и да се ЕГЗАКТНО ПРОЦЕНИ, као што се види из ПРИМЕРА! ПАТРИОТИЗАМ спада у оно што се већ сада сматра ДОКАЗАНИМ ДРУШТВЕНО-ПСИХОЛОШКИМ ЕНТИТЕТОМ, а то је СОЦИЈАЛНА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА! Тј. ОНАЈ који НЕМА ОСЕЋАЊА за ЗАЈЕДНИЦУ, НЕПОДОБАН је за УПРАВЉАЊЕ том ЗАЈЕДНИЦОМ!
Препоруке:
1
0
66 четвртак, 18 октобар 2012 13:14
Марко Радовановић
Немојте ми вређати родну Борчу Thinking... Али слажем се са том дипломкињом у начелу. :)
Препоруке:
1
0
67 четвртак, 18 октобар 2012 13:18
@ thinking maize
ma čoveče,ne možeš da prepoznaš stvarnost(još uvek si nesiguran ko sam i šta sam),a svima soliš pamet!da ti nije stomak pretovaren šljivama?pređi na jabuke!
Препоруке:
0
2
68 четвртак, 18 октобар 2012 13:49
thinking maize@ онако успут
Г-дине Радовановићу, Ваша Борча је ОК., али ЧИЊЕНИЦА је да су та ПРЕДГРАЂА Београда, до скора места становања РАДНИЧКЕ КЛАСЕ наше престонице, постала места ОЧАЈНИХ и НЕЗАПОСЛЕНИХ ЉУДИ, при чему је ОЧАЈ ЈОШ ВЕЋИ, зато што има ту и пуно насељених Срба, ИЗБЕГЛИХ испред "благодети" којекаквих ЕУ-ропских demo(no)kracija!? Класичан случај је Земун Поље, где се ДОБАР ДЕО грађана ИЗДРЖАВА радећи као СЕЗОНЦИ у оближњем Институту за кукуруз. Докле је тај институт "добар" дотле ће бити хлеба за те људе! Али прича се опет о неком "реструктуирању", а за Богдановићевог вакта ПОКУШАНО је да се ЈЕДНИ ОЧАЈНИЦИ, избегли Роми са Косова, сместе ПОРЕД ДРУГИХ ОЧАЈНИКА, становника Земун Поља! Избили су и немири, који су једва држани под контролом, све док питање поменутих Рома није "решио" актуелни LORDMERR Бејограда, ЗНАМО КАКО! То Вам је сва прича о Београдским ПРЕДГРАЂИМА, при чему и у Борчи имам пријатеље, па знам да није слатко! Нпр. део Борче се зове "МАЛИ ЗБЕГ", што БЕЛОДАНО сведочи о том насељу!
Препоруке:
0
0
69 четвртак, 18 октобар 2012 13:59
thinking maize@ онако успут, о "другосрбијаско" и/или шиптарском, SECONDO et FINITO!
Знаш "Пријатељу", КО си и ШТА си, е то ме "интересује" "ко лањски снег", јер на СТВАРНОСТ твоја БЕЗНАЧАЈНА "егзистенција" АМА БАШ НИШТА НЕ УТИЧЕ! Дал си ШИПТАРСКИ или "другосрбијански" ТРОЛ, то је ИРЕЛЕВАНТНО, пошто су твоји "резултати" ЈЕДНИ те ИСТИ! Знаш, има Срба који читају оца Тадеја и његово: "САЧУВАЈ ДУШЕВНИ МИР ПО СВАКУ ЦЕНУ! ТО ТИ ЈЕ СВЕ И СВЈА И НАЈБОЉА ОДБРАНА ОД СИНОВА ТАМЕ!" А ти ЈЕСИ "син таме", па ШТО да се НЕРВИРАМ због твојих ПРОВОКАЦИЈА!? Уосталом, МУДРИ Арапи имају ЗА ТАКВЕ, КАО ШТО СИ ТИ, једну изреку о КАРАВАНИМА и извесним ДОМАЋИМ ЖИВОТИЊАМА! Ај ћао и нађи другу жртву!
Препоруке:
2
0
70 четвртак, 18 октобар 2012 14:00
Марко Радовановић
@thinking maize

Знам ја то одлично поштовани Thinking. Тога сам се дотакао у тексту "На коју страну?" овде на НСПМ. Шта је младима у овој мојој Борчи урађено је за неверовати, могао бих романе да напишем о појединачним судбинама људи које знам а који су овде живели или и данас живе.

То је један невидљиви злочин који настао комбинацијом деловања наших бивших комунистичких власти и ових модерних туђинских неолиберала. Ми који смо одрасли у тим местима смо се нашли у најгорој позицији - између тог комунистичког чекића и неолибералног наковња, а ја још спадам у круг особа који је имао и доста среће (мада, да не будем лажно скроман, воље сам имао за 5 особа). Све у свему - туга и чемер.
Препоруке:
2
0
71 четвртак, 18 октобар 2012 15:16
@ thinking maize
tvoja ZNAČAJNA "egzistencija" na stvarnost utiče toliko da si postao jedna od glavnih tema u raspravama o poljoprivredi(kako napraviti disfunkcionalan kukuruz).
Препоруке:
0
2
72 четвртак, 18 октобар 2012 15:43
Φιλοσοφία
Thinking Maize, то је врло добар примјер зрелости и патриотизма. Након напуштања Сарајева, много ми је значило искуство живота у земљи ЕУ. Тада сам видјела колико лажи се сервира нашима у Србији о том идеалном мјесту које је као што Достојевски каже, драго и дивно гробље. Лијепо, али ипак гробље. А ми се можемо спасити ако само будемо до краја оно што јесмо, у супротном ћемо постати сурогат и нисмо приспјели ни на запад ни на исток. А код нас има и превише потенцијала за оно најбоље што можемо дати као нација, дослиједност, принципијелност и духовну снагу. Што се тиче оног што нам је оставио режим комунизма, читајте Селенића који је емотивна енциклопедија нашег националног суноврата. Мислим да сада, и поред толико потешкоћа и нападаја, имамо шансу и могућност а и велики број способних патриота, да Србији помогнемо.
Препоруке:
2
0
73 четвртак, 18 октобар 2012 15:48
Φιλοσοφία
@albanopolis,
А ја мислим да ви све ове провокације правите из просте потребе да се вама бавимо и да се са вама дружимо. Уколико будете добронамјерни, бићете прихваћени, и поред неслагања. Али тренутно сте врло недобронамјерни. Не знам откуд толика нетрпељивост. Хајде будите добри, па не провоцирајте више јер само себи кварите дан.
Препоруке:
1
0
74 четвртак, 18 октобар 2012 16:22
@ filosofia
stvar je prosta ko pasulj:zaljubio sam se u vašu duhovnost...pa kako i ne bi,toga nema nigde na svetu...
Препоруке:
0
1
75 петак, 19 октобар 2012 11:13
thinking maize@Марко Радовановић, па...
Хвала Марко, а ПОСЕБНО на Вашој ВОЉИ! Тиме ПОТЕНЦИЈАЛНО спасавате (не САМО материјално, већ као ЉУДСКА БИЋА!) не само СЕБЕ, већ и НЕКУ ЖЕНСКУ ОСОБУ, па онда евентуално бар два ВЕЛИКА-МАЛА ЉУДСКА БИЋА, ако то већ нисте учинили! Мишљења сам да би у наше школство поред ОБАВЕЗНОГ ВРАЋАЊА курсева ЕТИКЕ и ЛОГИКЕ и то НЕ у ОКВИРУ ФИЛОСОФИЈЕ, већ као ЗАСЕБНЕ предмете, ваљало у оквиру наставе српског језика и књижевности ОБАВЕЗНО увести и књиге које се односе на људску ВОЉУ! Почео бих (лични избор!) са предивним "Седам Сунаца и Седам Месеца", португалског ГЕНИЈА иии... комунисте Жозеа Сомарага. Све најбоље! А сад,... шта је то? Нека ПРОМАЈА? Притворите та врата!
Препоруке:
2
0
76 петак, 19 октобар 2012 14:16
@ thinking maize
ma to je samo nečija disfunkcija...
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер