Ја, наравно, не тврдим да сам „провалио“ шта Николић мисли и планира; не познајем га лично
Е, па, уважени аутору, ја сам имао прилике да га упознам (не кроз странке и политички живот, јер нисам члан ниједне), и мораћу да вас разочарам.
Његово право лице, које маскира јефтином шминком (али сасвим довољно), је страшно! Управо у складу са еурофанатизмом који из њега просто куља само у протекла два дана!
То лице је баш у складу са догађајем познатим као издаја кума (В.Ш) и дводеценијске идеологије, и то је, верујте, његово право лице!
Управо зато је одабран од "западних пријатеља" а затим и уведен у блиску "коресподенцију" са онима који се популарно налазе на дужностима "другог секретара" у амбасадама моћних држава Империје.
Порука, од њега можемо очекивати најружнији завршетак драме коју је поставио и скоро до краја довео Борис Тадић.
Живи били па видели. А, волео бих да грешим, ти то, жестоко.
Препоруке:
57
9
2
петак, 15 јун 2012 20:33
Misa
Nemamo mi neki izbor, ili cemo u EU po njihovim pravilima, ili cemo izigravati Enver Hodzinu Albaniju u 21 veku.
Препоруке:
3
68
3
петак, 15 јун 2012 21:23
Lalica
Posle čitanja odličnog teksta,setio sam se onog vica o škrtom Škotu i sinu.Otac je zbog boljeg života poveo sina u Ameriku.Sin je celim putem nešto negodovao.Otac ga je opominjao rečima: Ćuti sine i PLIVAJ,daleko je Amerika!
Iz ovog vica možemo izvući pouku? Dali je Škot plivao zato što je škrt,ili što nije imao novca?Vic aludira na škrtost.Ja ovoga puta aludiram na nešto drugo.Cilj Škota bila je Amerika.Svako ima mogućnost izbora.Tako i sledeća vlada ima mogućnost izbora.
Kako ste to lepo napisali u tekstu!Imamo mogućnost izbora ,bez obzira što smo u finansijskom škripcu.Važno je da i dalje moralno ne padamo u ponor.Moralno uzdizanje je otpočelo promenama u vrhu Srbije.Kao da smo poslušali poruku Svečane pesme "Vostani Sebia,davno si zaspala".
Pošto i ja pripadam onoj drugoj Srbiji,mislim većinskoj,živim u nadi da će biti izabran onaj DRUGI PUTIĆ.Tim putem ne moramo da plivamo,a imamo i izvađenu kartu za put.Bojim se samo da započeta IGRA srpskog Predsednika ne bude pročitana!
Препоруке:
21
1
4
петак, 15 јун 2012 21:24
...
Previse odusevljanja Nikolicem za koje jednostavno nema osnova. Neko je bas ovde na sajtu rekao da je u trenutku kada je bilo kljucno da se dokaze na razgovorima u Briselu prihvatio sve uslove i nastavio da prica istu pricu kao i Tadic.
On treba da prestane da zamajava ovaj narod i da prestane gotovo sizofreno da se ponasa. Da li je vatreni evrofanatik ili srpski patriota, neka odabere. Dosta je vise prodaje magle.
Jasno je da oni nas u EU nece pustiti sve dok ne budemo ili sami prihvatili da je KIM nezavisno ili dok ne prime KIM pre nas. U svakom slucaju, to ce biti trenutak kada se mora prelomiti. A to nece biti jos 10 godina. Zato je najbolje da vec sada odlucimo kuda zelimo da idemo.
Препоруке:
35
4
5
субота, 16 јун 2012 00:25
Gordana
Imponuje autorova odlucnost da svoj antievropski stav iznese i jasno obrazlozi. Ovim izborima smo pokazali da, vecinom, delimo njegove stavove,ALI...
Sada nagadjamo sta nas izabrani predsednik zaista misli i namerava.CUDNO!
Imali smo na izbornoj ponudi program koji nije zahtevao nikakvo nagadjanje, Kostunicin -ali nismo imali hrabrosti da ga podrzimo!?
Препоруке:
28
2
6
субота, 16 јун 2012 06:27
Владимир Српски
Дођи да пропаднемо заједно vs. дођи да остаримо заједно,нити сте променили једно слово већ целу реч,нити је то хит Лепе Лукић већ Шабана Шаулића.
Препоруке:
14
5
7
субота, 16 јун 2012 07:28
Anta
Dodji da ostarimo zajedno je pesma Sabana Saulica... inace tekst je dobar... poslednji pasus narocito...
Препоруке:
11
1
8
субота, 16 јун 2012 07:52
au mile
Када је аутор писао овај текст није имао у виду Томинуизјавуод пре неки дан, да је Србија спремна да прихвати све услове.
Препоруке:
16
3
9
субота, 16 јун 2012 08:03
@misa
Не могу поверовати да постоје људи који би евентуалну одлуку да Србија не приступи ЕУ упоредили са животом у Енвер Хоџиној Албанији.
Постоји логичка грешка "или-или", где се представља да постоје само два пута: или ЕУ (просперитет, богатство, ово, оно...) или пропаст(повратак у деведесете, самоизоловање и сличне будалчаштине).
На ову логичку грешку пецају глуп народ већ више од 10 година.
Потпуно се занемарују основни српски интереси који су непромењени вековима - слобода, независност, интегритет, а даје се оваквим тезама легитимитет зликовцима који су нас уништавали деценију - помагали нашим непријатељима, бомбардовали су нас, убијали (то је та Европа којој тежимо).
Сада не можемо, нити смемо да ратујемо. То опет не значи слепо покоравање сваком идиотском захтеву који нам достави безлични брислески бирократа. То опет не значи да ћемо ми сами одлучити да не тргујемо са Европом и да не усвајамо њихова достигнућа.
Препоруке:
36
0
10
субота, 16 јун 2012 08:21
Косовка
Милане Кнежевићу, одавно нисам причитала овако згодан приступ и реалност у Србији. Није само утисак... Благи сте Милане Драгане. Кажете да "има простора за утисак да тренутно Србија више треба Унији, него Унија Србији#"... Увек је Србија требала Унији, сада највише. Не због саме Србије, него и шире (што би рекли другови комунисти). Срби су од разних Унија (Аустроугарска, Југославија) надрљавали начисто. Европа хоће Србију да поништи Јалту, да помакне дрину на Црно Море, нормално преко Србије, Бугарска се већ умрежила. Погрешиће Европа, боље да престане да чачка по Балкану. У овој најезди на Србију, српски европски лобисти су узели паре - па изгубили игру. Недооценили су народ. Свака влада ће да падне која покуша да Србију преда на милост и немилост Западу. То је други свет. Увек био, сада је и остаће. Зато драги Милане и драги Срби и Србијо, гледајмо ми наша посла, аони нека кидишу. Треба их разумети. Они падајући постају разјарене звери. Само мирни и тихо мој Милане (јабуко са гране).
Препоруке:
24
0
11
субота, 16 јун 2012 08:34
Гвозден
Нисте разумели Кнежевића, не хвали он никога, Кнежевић слика и то сасвим солидно. Морамо да схватимо да народ нико неће (за стално) никуда да одведе. Немају срби шта да траже у Европској Унији. Тамо срби можгу само да постану напр. немци, аустријанци... Поћорек, Дрина... тамо се гинуло за Србију. Сада се за Србију гине на Косову и Метохији. Дрину је отписао Тадић као министар одбране, потврдио Драшковић као министар унутрашњих послова, оверио Тадић као председник Србије. Урадили су то илегално, без знања и верификације Скупштине, издајом. Сада су гурнули Борка да докрајчи Србију. Траже још један мандат да легализују своје намере. Пошто су изгубили битку, покушавају да дигну главу. Кад би могло. Могло би да нема народа, а они мисле и настављају да раде као да је народ стока (без репа). Неће моћи (ове ноћи). Никада у загрљај непријатељу и вечеитим окупаторима и силеџијама.
Препоруке:
19
0
12
субота, 16 јун 2012 08:53
Бели Орао
@Гвозден. Слажем се. Ипак Срби, Немци и Аустријанци се пишу великим словом.
Препоруке:
10
0
13
субота, 16 јун 2012 09:33
Рзмунски синдром
Срби деценију хоће у ЕУ
Ко Румуни који су 1990 долазили у СФРЈ
Препоруке:
15
1
14
субота, 16 јун 2012 10:41
au mile
Узгред буди речено, зна ли неко да је техничка влада Србије у одлску, донела одлуку да се придружи ЕУ у спровођењу санкција према Белорусији због "кршења" људских права.
Да нисам прочитао чланак Лазанског не бих имао појма. Ето каква је садашњост и будућност у демократској Србији где некакав Борко одлучује о постепеној предаји 15% териоторије Србије, и где се доносе срамне и по Србију штетне оспољнополитичке одлуке (да не говорим о немаралности истих).
Слободан Милошевић у том контексту изгледа као прави демократски лучоноша.
Србија данас, демократорска диктатура на делу.
А јавност се бомбардује тривијалностима и бесмисленим расправама наших политичких елита, док важне и далекосежне одлуке, без икаквог знања јавности, остају скривене од 90% становништва.
Шта је то?
Ово је диктатура и тоталитаритам.
Препоруке:
28
0
15
субота, 16 јун 2012 11:12
Кнежевић Милан
Anta Dodji da ostarimo zajedno je pesma Sabana Saulica... inace tekst je dobar... poslednji pasus narocito... У праву сте; дошло је до техничке грешке у редакцијском редиговању текста, коме је изворни наслов био- "Од избора- два путића", али је промењен у редакцији.
Не замерите; ово се дешава кад се пожури.
********************
Иначе, Гвозден је добро схватио текст. Не браним ја овде никога, нароћито не- Томислава Николића. Само ми се не допада да на некога изручујемо дрвље и камење, пре него што је и направио потез за који га сумњичимо, да му је намера; принципијелно сам против таквог понашања, а и из практичних разлога. Јер, не треба вређати особу од које нам зависи много, без доказа, само да би истресли негде свој јед и бес. То у политици увек прави више штете него користи, а није баш ни тренутак да ускраћујемо помоћ и подршку можда и јединој особи у власти, која би да уради нешто и за овај народ.
Не сада; јер, за то увек има времена.
Препоруке:
23
4
16
субота, 16 јун 2012 21:13
Бели Орао
@Горан Јевтовић. И Милош је..... Ипак славимо га као једног од највећих срБских владара. Да ли ће Тома то знати да пропрати видећемо. Време сада "цури" брже.
Препоруке:
8
1
17
субота, 16 јун 2012 22:55
Висарион
Да нисте читали Лудога Ванка који је ту тезу заговарао поводом Николићевог одласка у Брисел, кад је чак спомињао она два дугмета на свом сакоу која Николкић закопчава пошто су му протоколџијке саветовале да то чини а они баш тај гест снимали за све ТВ станице, да се види какао то невешто и извешатачено чини.Мислим да се ту или у неком дргом свом кометариуу овај кометатор залагао да се Николићу помогне док нас представља а он је баш рекао да ћемо му лако сктратити мандат ако почне да нас издаје.Добро је ако сте ту тезу раазрадили.Али је могуће да се двојица сете исте идеје.
Препоруке:
5
0
18
понедељак, 18 јун 2012 02:37
Vladimir
Vara se svako ko misli da imamo "srpskog predsednika". Nagledaćemo se neprijatnih iznenađenja od njega i upravo on će dati Briselu daleko više i daleko lakše nego njegov nesrećni prethodnik, jer mora da dokazuje svoje sumnjivo "evropejstvo". Sve je vrlo jednostavno, onako kako je Najdžel Feridž rekao: srpskim političarima je u interesu da Srbija uđe u EU jer će time oni lično imati velike koristi. Država će biti uvaljena u kolonijalni položaj, ali koga za to briga. Nikolić je samo jedan od tih naših bezličnih, beznačajnih a alavih političarčića trećerazrednog formata, i ništa drugo.
Препоруке:
2
1
19
понедељак, 18 јун 2012 19:44
Кнежевић Милан
Висарион Мислим да се ту или у неком дргом свом коментару овај коментатор залагао да се Николићу помогне док нас представља а он је баш рекао да ћемо му лако скратити мандат ако почне да нас издаје. Добро је ако сте ту тезу разрадили. Нисам се руководио тиме; случајно се идеје поклапају.
Лично, мислим да Николић још није урадио ништа противно српским интересима (онако, како ја то видим) а сматрам елементарном пристојношћу да га се бар не омета, ако му се већ не помаже.
То, што је рекао овде или онде- не сматрам релевантним; у савременој политици прича и дело су у свакодневном раскораку, мени је то поодавно јасно, и не слажем се са пљувањем по Николићу, пре него што је и ступио на дужност, а видим да је то многима пракса...
Препоруке:
4
2
20
среда, 20 јун 2012 18:57
Коментар
Кнежевић Милан
Не сада; јер, за то увек има временa.
Nego kada, kada nas izda kao sto je izdao Seselja?! Treba to riktati dok je "malo".
Е, па, уважени аутору, ја сам имао прилике да га упознам (не кроз странке и политички живот, јер нисам члан ниједне), и мораћу да вас разочарам.
Његово право лице, које маскира јефтином шминком (али сасвим довољно), је страшно! Управо у складу са еурофанатизмом који из њега просто куља само у протекла два дана!
То лице је баш у складу са догађајем познатим као издаја кума (В.Ш) и дводеценијске идеологије, и то је, верујте, његово право лице!
Управо зато је одабран од "западних пријатеља" а затим и уведен у блиску "коресподенцију" са онима који се популарно налазе на дужностима "другог секретара" у амбасадама моћних држава Империје.
Порука, од њега можемо очекивати најружнији завршетак драме коју је поставио и скоро до краја довео Борис Тадић.
Живи били па видели. А, волео бих да грешим, ти то, жестоко.
Iz ovog vica možemo izvući pouku? Dali je Škot plivao zato što je škrt,ili što nije imao novca?Vic aludira na škrtost.Ja ovoga puta aludiram na nešto drugo.Cilj Škota bila je Amerika.Svako ima mogućnost izbora.Tako i sledeća vlada ima mogućnost izbora.
Kako ste to lepo napisali u tekstu!Imamo mogućnost izbora ,bez obzira što smo u finansijskom škripcu.Važno je da i dalje moralno ne padamo u ponor.Moralno uzdizanje je otpočelo promenama u vrhu Srbije.Kao da smo poslušali poruku Svečane pesme "Vostani Sebia,davno si zaspala".
Pošto i ja pripadam onoj drugoj Srbiji,mislim većinskoj,živim u nadi da će biti izabran onaj DRUGI PUTIĆ.Tim putem ne moramo da plivamo,a imamo i izvađenu kartu za put.Bojim se samo da započeta IGRA srpskog Predsednika ne bude pročitana!
On treba da prestane da zamajava ovaj narod i da prestane gotovo sizofreno da se ponasa. Da li je vatreni evrofanatik ili srpski patriota, neka odabere. Dosta je vise prodaje magle.
Jasno je da oni nas u EU nece pustiti sve dok ne budemo ili sami prihvatili da je KIM nezavisno ili dok ne prime KIM pre nas. U svakom slucaju, to ce biti trenutak kada se mora prelomiti. A to nece biti jos 10 godina. Zato je najbolje da vec sada odlucimo kuda zelimo da idemo.
Sada nagadjamo sta nas izabrani predsednik zaista misli i namerava.CUDNO!
Imali smo na izbornoj ponudi program koji nije zahtevao nikakvo nagadjanje, Kostunicin -ali nismo imali hrabrosti da ga podrzimo!?
Постоји логичка грешка "или-или", где се представља да постоје само два пута: или ЕУ (просперитет, богатство, ово, оно...) или пропаст(повратак у деведесете, самоизоловање и сличне будалчаштине).
На ову логичку грешку пецају глуп народ већ више од 10 година.
Потпуно се занемарују основни српски интереси који су непромењени вековима - слобода, независност, интегритет, а даје се оваквим тезама легитимитет зликовцима који су нас уништавали деценију - помагали нашим непријатељима, бомбардовали су нас, убијали (то је та Европа којој тежимо).
Сада не можемо, нити смемо да ратујемо. То опет не значи слепо покоравање сваком идиотском захтеву који нам достави безлични брислески бирократа. То опет не значи да ћемо ми сами одлучити да не тргујемо са Европом и да не усвајамо њихова достигнућа.
Ко Румуни који су 1990 долазили у СФРЈ
Да нисам прочитао чланак Лазанског не бих имао појма. Ето каква је садашњост и будућност у демократској Србији где некакав Борко одлучује о постепеној предаји 15% териоторије Србије, и где се доносе срамне и по Србију штетне оспољнополитичке одлуке (да не говорим о немаралности истих).
Слободан Милошевић у том контексту изгледа као прави демократски лучоноша.
Србија данас, демократорска диктатура на делу.
А јавност се бомбардује тривијалностима и бесмисленим расправама наших политичких елита, док важне и далекосежне одлуке, без икаквог знања јавности, остају скривене од 90% становништва.
Шта је то?
Ово је диктатура и тоталитаритам.
Dodji da ostarimo zajedno je pesma Sabana Saulica... inace tekst je dobar... poslednji pasus narocito...
У праву сте; дошло је до техничке грешке у редакцијском редиговању текста, коме је изворни наслов био- "Од избора- два путића", али је промењен у редакцији.
Не замерите; ово се дешава кад се пожури.
********************
Иначе, Гвозден је добро схватио текст. Не браним ја овде никога, нароћито не- Томислава Николића. Само ми се не допада да на некога изручујемо дрвље и камење, пре него што је и направио потез за који га сумњичимо, да му је намера; принципијелно сам против таквог понашања, а и из практичних разлога. Јер, не треба вређати особу од које нам зависи много, без доказа, само да би истресли негде свој јед и бес. То у политици увек прави више штете него користи, а није баш ни тренутак да ускраћујемо помоћ и подршку можда и јединој особи у власти, која би да уради нешто и за овај народ.
Не сада; јер, за то увек има времена.
Мислим да се ту или у неком дргом свом коментару овај коментатор залагао да се Николићу помогне док нас представља а он је баш рекао да ћемо му лако скратити мандат ако почне да нас издаје. Добро је ако сте ту тезу разрадили.
Нисам се руководио тиме; случајно се идеје поклапају.
Лично, мислим да Николић још није урадио ништа противно српским интересима (онако, како ја то видим) а сматрам елементарном пристојношћу да га се бар не омета, ако му се већ не помаже.
То, што је рекао овде или онде- не сматрам релевантним; у савременој политици прича и дело су у свакодневном раскораку, мени је то поодавно јасно, и не слажем се са пљувањем по Николићу, пре него што је и ступио на дужност, а видим да је то многима пракса...
Кнежевић Милан
Не сада; јер, за то увек има временa.
Nego kada, kada nas izda kao sto je izdao Seselja?! Treba to riktati dok je "malo".