Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto demonizuju Putina?

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 09 april 2012 21:21
minus 273
Ni naša štampa nije mnogo bolja.
Preporuke:
139
1
2 ponedeljak, 09 april 2012 21:50
Nikola
U tekstu navodite da su neki spoljni akteri učestvovali u srozavanju standarda ruskih državljana. Na koji način?
Preporuke:
28
10
3 ponedeljak, 09 april 2012 21:54
Anka Krajina
Bravo Koen! Ostao si dosledan!
Trebalo je izdržati tolike godine! Izdrži još malo.
Preporuke:
76
1
4 ponedeljak, 09 april 2012 22:14
Marko Gay
zloupotreba poverenja čitalaca veoma šteti nacionalnoj bezbednosti SAD. U svakom slučaju, počev od 1992. godine, u Rusiji se objektivnije informiše o SAD nego obratno


Bas u tome je velika slabost Rusije.

Da bi bila uspesna i mobilisala narod, propaganda mora biti dosledna. Nije to naucna rasprava pa da se kvazi-objektivno vaga: "s jedne strane.. a sa druge strane".

Hitler je pisao u svojoj knjizi da je upravo jednostrana i zapenusana propaganda ono sto Nemacka mora da iskopira i preuzme od Britanije -- ciju propagandu Nemacka ipak nikad nije uspela da dostigne.
Preporuke:
72
6
5 ponedeljak, 09 april 2012 22:16
Marko
Sve u Americi od Holivuda do CNN-a je u službi Pentagona i Vol strita. Tamo demokratija ne postoji ni u tragovima. O Americi je sve rečeno. Ne znam zašto se više osvrtati na to zločinačko udruženje.
Preporuke:
131
2
6 ponedeljak, 09 april 2012 22:27
@Nikola
Pa koliko ja iz teksta shvatam, iniciranjem, podrzavanjem, podsticajem i pozdravljanjem svega sto je tadassnja vlast cinila a sto je vodilo osiromasenju naroda, zatim raznim uslovljavanjima za dodelu kredita i ucenama. U jednom ranijem tekstu sam procitao da je ruskom privredom u to vreme rukovodio Medjunarodni monetarni fond, da se iz Vasingtona vrlo decidno sugerisalo Moskvi kako da se ponasa na unutrasnjem i medjunarodnom planu.
Preporuke:
55
1
7 ponedeljak, 09 april 2012 22:48
Mitar
Zašto demonizuju Putina?

Generalno za američku štampu može se reći, PAS LAJE A KARAVAN PROLAZI !
Preporuke:
56
2
8 ponedeljak, 09 april 2012 22:49
fristajlo
Kloda Žana Bertrana, počasnog profesora francuskog Instituta štampe pri univerzitetu u Parizu. On se pre nekoliko godina osvrnuo na američku štampu rekavši da ,,američka sredstva javnog informisanja zahtevaju lečenje… A ako sredstva informisanja u demokratskoj zemlji zahtevaju lečenje, onda se i sama zemlja ne može smatrati zdravom’’.
Nije to najgore, već što su ceo svet zarazili svojim lažima i spinovanjem, manipulacijama i prevarama.
Ni Hitlerova Nemačka nije napravila toliko štete svetu.
Preporuke:
99
1
9 ponedeljak, 09 april 2012 23:22
metodska reprodukcija stvarnog
Koen kaže da se ,,glasine, ničim potkrepljeni stavovi i sumnjiva uopštavanja o istoriji i politici Rusije, iznose kao neprikosnovena istina’’.



pa hoće žute na vlasti, ali malo sutra. nek se izživljavaju na Stradiji. Na Rusiji nemože!
Preporuke:
49
1
10 ponedeljak, 09 april 2012 23:29
antagonizam između torijevaca i vigovaca
Iako je malo ko sumnjao u njegovu pobedu na izborima, koja je ispala čak ubedljivija nego što su ukazivale prognoze


ovde je neko ko prati ruske programe da se Putin uopšte nije pojavljiva u predizbornim "raspravama", itd.

slično če proći i DS&SNS&SPS koji su najprisutniji u predizbornom cirkusu. Dakle, porazno"

preneo je ovde neko anketu - prema njoj SRS osvaja valjda +18% glasova, a DSS 28%....
Preporuke:
51
5
11 ponedeljak, 09 april 2012 23:33
antagonizam između torijevaca i vigovaca-nastavak
ponedeljak, 09 april 2012 16:39
Šćepan
Nema šanse. Prema izveštajima žutog Fajnanšel Tajmsa Radikali imaju već 18,1% sa tendencijom rasta, Koštunica oko 27,3%. Interesantno je da Dveri imaju 6.6%. Opet će odlučiti Dačić, ako pređe cenzus. Znači - izračunajte koliko imaju novokolonijalisti SNS-DS?
Preporuke:
40
4
12 utorak, 10 april 2012 05:28
Kiza
U ta "zlatna" vremena, "ruski" tajkuni povezani s svojom bratijom u Americi su opeljesili rusku drzavu za 600-1000 milijardi dolara. Znate i sami zasto stavljam znake navodnika na "ruski".

Jezgro od KGB-a s Putinom na celu je rasteralo samo one najbezobraznije tajkune, ali mnogi su ostali i idalje rovare. Njih predvodi drugo-ruski advokat Medvedev. KGB-nacionalisti s Putinom i drugo-rusi s Medvedevom se samo medjusobno tolerisu. To je brak (tj. balans snaga) iz nuzde a ne iz ljubavi, ali je odlican za Rusiju, barem na kratke staze. Sta ce biti na duze staze, videcemo u drugoj turi Putinovih mandata. Da li ce Medvedovci cutati dok Putinovci nastavljaju ciscenje nacionalnih izdajnika.

Vrlo, vrlo slozena igra s neizvesnim ishodom, za Srbiju izuzetno vazna ali bez uticaja na pretstojece izbore.

Da li ce Rusija zavrsiti isto kao Srbija sada, ili ce kad tad moci da pomogne Srbiji?
Preporuke:
30
1
13 utorak, 10 april 2012 06:30
Aleksandar
neuspešan projekat Vašingtona da uništi Rusku Federaciju

Polako, jos nije sve zavrseno. Treba shvatiti da SAD ne odustaju od tog projekta i vrlo je vazno da to u Rusiji svi shvate. Izmedju Rusije i SAD se stvar moze zavrsiti samo tako sto jedni uniste druge. Naravno da bi bilo fantasticno da Rusija oslobodi svet od americke bolesne i nesvesne napasti. Ostaje jos i mala sansa da se SAD samo-uniste iznutra, ali ce im ipak trebati pomoci da nestanu sa scene zaludjene mase koja misli da je nesto posebno (US exceptionalism) i iznad sbvih drugih pa za njih ni medjunarodno pravo ne vazi ali ga zato hoce da namecu u njihivoj suludoj interpretaciji svima drugima. Upravo ih taj stav doidatno zaglupljuje i moze doprineti njihovom skorom samo-unistenju. Ali ipak, Rusija mora da zna da su SAD njihovi veciti smrmtni neprijatelji kao pravi naslednici nacizma i kao ti koji se sada upustaju u agresije na druge drzave i zato sto su naciste preneli u SAD da im vode CIA it.
Preporuke:
41
1
14 utorak, 10 april 2012 07:35
Sceptical Bystander @ Marko
Sve u Americi od Holivuda do CNN-a je u službi Pentagona i Vol strita. Tamo demokratija ne postoji ni u tragovima. O Americi je sve rečeno. Ne znam zašto se više osvrtati na to zločinačko udruženje.


Slažem se da su i Holivud i SiEnEn, kao uostalom i Pentagon, u službi Vol Strita, ali o Americi sigurno "nije sve rečeno". Utoliko je izlaganje Stiva Koena dragoceno, kao i ovaj članak.

Amerika, odnosno američka politika, jeste raskrinkana u nekim krugovima, ali sigurno ne možemo sebi dozvoliti da se na nju ne osvrćemo - u Americi je još uvek koncentrisana ogromna moć kojom rukovode neograničeni apetiti. Ignorisati Ameriku bilo bi veoma, veoma lakomisleno.
Preporuke:
36
1
15 utorak, 10 april 2012 08:47
DiMitrije
Tipičan tanjugovski izveštaj?Šta briga Ruse šta pišu u Nju Jorku ili Čikagu?Sećam se, tih, herojskih devedesetih, umesto da naoružava ''svoj'' naro, novinari režimskih medija su se utkrivali da prenesu epite kojima ''vašington post'',''njujork tajms'',''si-en-en''...kite voljenog ima Predsednika!Ili Obama je zao, a ovamo ćućori sa Medvedevim i zajedno odpozdravljaju Vladimiru?Kakav je stav dvojca iz Crvene Moskve o Jeljcinu i njegovoj vladavini? Izuzetno povoljan. Medvedev mu je podigao ogromna spomenik. Jeljcinova sahrana je bila državni projekat.U ta "zlatna" vremena, "ruski" tajkuni povezani s svojom bratijom u Americi su opeljesili rusku drzavu za 600-1000 milijardi dolara. Znate i sami zasto stavljam znake navodnika na "ruski". Većina tih ''ruskih'' tajkuna su Putinovi ortaci. Derpiaska, Abramovič, Sobčekica, Fridman, Vekselberg, Čubajs, Milner...
Preporuke:
9
32
16 utorak, 10 april 2012 09:00
gavrilo
"američka sredstva javnog informisanja zahtevaju lečenje… A ako sredstva informisanja u demokratskoj zemlji zahtevaju lečenje, onda se i sama zemlja ne može smatrati zdravom’’...Bravo,što tek reći o nama!
Preporuke:
32
0
17 utorak, 10 april 2012 09:38
Žiko
SAD generalno jesu moćna zemlja ali kada se malo dublje zagrebe onda se vidi koliko je to sve vještački postavljeno. Sva njihova ekonomija zasniva se na potpunom izrabljivanju ljudi koji do svog odrastanja prolaze kroz jedan vrlo loš školski sistem koji čini mi se više taj narod usmjerava da razmišlja onako kako mu gazde kažu, rekao bih da sistem na neki način služi da zaglupi tog Američkog čovjeka. Otuda ne treba da nas iznenadi njihovo javno mnjenje koje razmišlja kako im njihovi mediji predstave dok sa druge strane ti isti ljudi ne znaju skoro ništa o svojoj istoriji, ne znaju geografiju i ne znaju nabrojati ni pola saveznih država zemlje u kojoj žive. Šta onda da oni znaju o Rusiji ili još manje o nama? Ništa, ništa osim što im piše po novinama i što čuju na TV od svojih političara. Politički sistem i njegovi izvršioci u SAD su suštinski zlo koje se ovih godina nadvilo nad čovječanstvom i koje može da košta planetu. Protivteža mora da postoji i zato im Rusija i Putin ne odgovaraju.
Preporuke:
23
0
18 utorak, 10 april 2012 10:12
Pedja
Putina demonizuju zato sto ne vodi politiku koja odgovara Americi i NATO paktu.

- Povratio je prirodna bogatstva (gas, naftu i ostalo) u drzavno vlasnistvo,
- skino neke profitere (one koji su pobjegli u London, n.pr.),
- pobjedio u ratu u Ceceniji (koja je izvrsila secesiju i otvorila kvazi-ambasade u uticajnim zapadnim zemljama) i time zaustavio dalje secesije,
- a zatim i rat u Gruziji; Ruski avioni su tada bombardovali vojne kasarne gdje su americki savjetnici trenirali gruzijsku vojsku
- podrzao je (zasad uspjesno), i diplomatski i vojno, Siriju, gdje Asad vodi borbu protiv stranih placenika (prodao im oruzje, poslao nosaca aviona, marince itd)
- itd.

S Americkog pogleda, ni ja ga ne bih volio :-)
Preporuke:
34
0
19 utorak, 10 april 2012 10:42
@Dimitrije
Dimitrije, sine Mitre, zar ne vidis da nisi u pravu?
Preporuke:
18
1
20 utorak, 10 april 2012 11:48
boban
Demonizacija lidera jedne zemlje je takodje prvi korak ka bombardovanju te zemlje.
Milosevic,Sadam,Gadafi i mnogi drugi.
Preporuke:
25
0
21 utorak, 10 april 2012 13:01
Sado Marksista
Putin se premetnuo u demagoga,narod mu je dao poslednju šansu,u Rusiji svake godine preko 140 000 ljudi umire od droge i još dva puta toliko od alkohola,u celoj zemlji ima 2,500 000 narkomana i preko 5,000,000 alkoholičara,mafija idalje vlada a 75% Rusa živi na rubu egzistencije.Rusija se oslanja samo na izvoz,gasa i nafte,nema uopšte privredu u pravom smislu te reči.Putin je dobio poslednju šansu,sledeći put neće biti te sreće,Rusi su bili trezveni i dali su mu priliku,zbog starih zasluga ali i zbog činjenice da nije ni imao dostojnog protiv kandidata.Ako nebude počeo da rešava životne probleme svog naroda,imaće veliki problem da izgura mandat,plus spoljno politički izazov u vidu,starog neprijatelja,SAD.tako da mi nije jasna ova idealizacija,Putina i ovi idolatrijski komentari podrške,poznajem ljude koji su radili u Rusiji,Moskva je metropola,ali izvan nje je jad,beda,čemer,korupcija i kriminal su takođe veliki problemi,Rusije.
Preporuke:
8
17
22 utorak, 10 april 2012 13:07
Sado Marksista
Nisam protivnik,Putina,ali mora da postoji trezveniji pristup njegovom liku i delu,naša javnost je naivna i sklona da ide u dve krajnosti,ili je Putin bogo čovek,ili je divljak sa istoka,koji sprečačava,našu,EU, ropsku,budućnost,gde je tu zlatna sredina i realni pogled na nečiji lik i delo,jel život nije junačka narodna pesma gde su svi savršeni.Uostalom koliko pomućenu percepciju imamo pokazuje i činjenica,da smo od Marka Kraljevića,Turskog vazala napravili narodnog heroja,a od nesretnog Vuka Brankovića koji je umro od Turske ruke,izdajnika.Putin je dobro na početku vodio,Rusiju ali se zadnjih nekoliko godina potpuno izgubio,više je estradna zvezda,nego predsednik jedne imperije a to nije dobro ni za Rusiju ni za Ruski narod,a posredno ni za nas.
Preporuke:
4
21
23 utorak, 10 april 2012 13:46
Zoran Đorđević
Zatvarane su takođe oči pred pojavom elitne grupe oligarha, višemesečnim neisplaćenim zaradama i penzijama, krahom državnog sistema socijalne zaštite što je prouzrokovalo osiromašenje desetine miliona ljudi, pred ogromnom korupcijom. Sve je to smatrano normalnim i karakterističnim za prelazak ka tržišnoj privredi.

Ovo mi je nešto poznato.
Posle sve ide svojim tokom. Nepredvidivom u detaljima, ali predvidivom u globalu.
Preporuke:
9
0
24 utorak, 10 april 2012 14:04
Gordana
Sado Mrksisto
Treba se setiti stas je Putin zateko od Rusije kad je preuzeo vlast. Priseti se pijanog Jeljcina i sprdnje koju su sa njim terali klinton i drustvo,...Maestralno je povratio DOSTOJANSTVO svom narodu, sto su oni odpostovali i sa ovih 64%.Probleme Rusije ni carobnjak nebi bolje i brze resavao posle komunizma i "bratske pomoci"zapada.
Komentari su puko prizeljkivanje nekog sa bar slicnim nacionalnim osecanjima na nasoj jadnoj politickoj sceni.PUSTI SNOVI!
Preporuke:
22
0
25 utorak, 10 april 2012 14:52
Bob
@Pedja: ne zaboraviti i KiM!
Da nije Rusija čvrsta po tom pitanju, mnogo više zemalja bi priznalo američki narko-logor.
Preporuke:
16
0
26 utorak, 10 april 2012 17:08
DiMitrije
Treba se setiti stas je Putin zateko od Rusije kad je preuzeo vlast. Priseti se pijanog Jeljcina i sprdnje koju su sa njim terali klinton i drustvo,...Maestralno je povratio DOSTOJANSTVO svom narodu, sto su oni odpostovali i sa ovih 64%.Probleme Rusije ni carobnjak nebi bolje i brze resavao posle komunizma i "bratske pomoci"zapada.
Komentari su puko prizeljkivanje nekog sa bar slicnim nacionalnim osecanjima na nasoj jadnoj politickoj sceni.PUSTI SNOVI!

Zašto ne odete u RF, da živite svoj san?
Praštajte i svako dobro!
Preporuke:
5
17
27 utorak, 10 april 2012 17:59
Simo
Kada je bijesnio rat u BiH i odužio se više nego što je NATO očekivao, tvorci tog rata su postali nervoz-
ni.Olbrajtova je tada podvikivala: "Nama se žuri !"
Jasno je bilo gdje im se žuri ! Moskva kao neodoljiva meta ih privlači.Napoleon i Hitler nisu uspjeli, a NATO je cijenio da je prilika za to koju ne treba ni po koju cijenu propustiti.Ogromna vojna baza na KiM,
kao da je poručivala Rusima: "Eto Nas!" Demonstraci-
-ja sile nad Srbijom, pokazala je svijetu, a prije svega Rusima, s čime NATO raspolaže. I, ne bi ništa !
Isteklo im vrijeme. Rusi su se nevjerovatno konsoli-
-dovali.Jeljcin je "zamoljen" da otstupi, da preda vlast u zamenu da ga sudski ne gone.Garnitura u Vašingtonu je takođe smijenjena.Za NATO JE "PROŠAO VOZ." Nova prilika za pohod na Moskvu čekaće se još dugo.Jeljcin je okajao grijege na rijeci Jordan, pred odlazak sa ovog svijeta.Bio je skoro zaboravljen.
Preporuke:
11
0
28 utorak, 10 april 2012 19:06
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
S instalacijom Jeljcina zapad je dobio neokolonijalne ugovore za eksploataciju nafte gde su zapadne kompanije dobile pravo da buše naftu, ne plaćaju porez i svu naftu izvezu na zapad. Time je zapad ojadio Rusiju za nepunih 800-900 milijardi dolara. Putin je ove ugovore revidirao postepeno dok resursi nisu počeli donositi dobit ruskoj državi, i samim tim dao razlog zapadu da ga satanizuje i ocrni.
Preporuke:
13
0
29 utorak, 10 april 2012 21:21
Aleksandar
@Marko gej

Hitler je pisao u svojoj knjizi da je upravo jednostrana i zapenusana propaganda ono sto Nemacka mora da iskopira i preuzme od Britanije -- ciju propagandu Nemacka ipak nikad nije uspela da dostigne.

To je zato sto Hitler nikakvu knjigu nije napisao, vec je i ta knjiga delo britanske propagande!
Preporuke:
9
0
30 sreda, 11 april 2012 00:00
Turas
Sada Koen.Pre njega Bžežinski.Svi "svatiše"da je Putinov rad ispravan i državnički.Danajski trikovi anglo-saksonaca.Sada kada hvale Putina treba se više paziti i biti jako oprezan.Ili neko gaji iluzije u moguću fer saradnju sa Alijansom ?
Preporuke:
9
1
31 sreda, 11 april 2012 19:55
Natalia
Molim vas, stvarno, ako je Putin toliko dobar, ponudite njemu da on bude predsednik u Srbiji. On voli Srbiju, da? Narvano on ce biti srecan. Ali nece, sigurno nece. Nemate u Srbiji toliko nafti i gasa. Tako dok Rusija ima to, on nece preseli kod vas. Molim vas, shvatite jednu stvar. Znam da u Srbiji ljudi voli Putina jer on ne voli Americu. Ali, on ne voli ni nas, rusi. I mi to stvarno znamo. Jedna jos stvar je bitna - necu da povredim nikog, madam se - vi kao Srbi ne mozete da kazete ko je dobar za Rusiju, ko je ne, mislim dobar kao predsednik. Tako i ja, ruskinja, nemam prava da kazem - ovaj bice dobar predsednik za Srbiju, kazemo. Vi vidite samo to sta je napolje, a mi vidimo pravu sliku kako ovaj colvek koristi ruski narod vec godinama dana. I mene stvarno boli scre kad citam to sve ovde o njemu - nje on jedan andjeo, voobste ne...
Preporuke:
8
5
32 petak, 13 april 2012 17:47
raja
Sado Marksista@-Kasno sam pročitao vaš komentar te je i reakcija sa zakašnjenjem. Radi se o Marku i njegovom vazalstvu. Pa što idoste toliko u prošlost? Imate te vazale od skora koje proglasiše za heroje.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner