Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Samo je u Španiji izbio građanski rat

Komentari (86) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 04 oktobar 2011 21:53
A onda
su tamo krenuli srpski otporaši da se petljaju u tuđe stvari...
Kao što i danas idu i rovare po svetu.
Samo što oni tada nisu dobili ostrvo kao otporaši neki dan. Dobili su celu državu za nagradu...
Preporuke:
64
3
2 utorak, 04 oktobar 2011 22:23
Beli Orao
Nije samo u Španiji.
Preporuke:
17
53
3 sreda, 05 oktobar 2011 12:59
wishfull thinking
@Beli orao
E,neće biti kako si umislio, gospodine. Sopstvenu istoriju na ovim prostorima možeš da projektuješ samo u svojoj četničkoj glavi. Ovde se odigrao Narodnooslobodilački rat u kome je narod sa svojih pleća zbacio strane okupatore ali i one koji su doveli do agresije sa strane tako što su dugogodišnjom političkom i ekonomskom represijom, slično današnjim vlastodršcima, "pripremili" zemlju na kapitulaciju a delove srpskog naroda van Srbije ostavili na milost i nemilost ustašama i ostalim kolaboracionistima. Svemu je bila uvod podela stare Jugoslavije na banovine što je značilo izdaju i kapitulaciju vladajuće srpske oligarhije pred hrvatskim i muslimanskim nacionalistima. Srpska izdajnička klika je ostale Srbe odvela u propast i sunovrat i to nikakve subjektivne istorijske projekcije ne mogu dovesti u pitanje a ponajmanje vaša razbarušena maštanja i želje.
Preporuke:
112
10
4 sreda, 05 oktobar 2011 13:39
thinking maize@ sajber marksisti
Dobri moj "sajber marksisto", "Beli orao" je ne samo moj prijatelj, već i pilot-pukovnik JA, koja nas je BRANILA 1999 i koji me je upoznao sa p.puk. Đorđem Aničićem, čovekom koji je OBORIO "nevidljivog"! To su ljudi koji su se ISTINSKI BORILI za tvoju, moju, našu zemlju i koji ne vide u svojim neistomišljenicima VEŠTICE, kao što ih ti vidiš u svojoj IDEOLOŠKOJ OSTRAŠĆENOSTI! Eto i general Jovo Kapičić se borio u NOR-u, a opet je Čedin "fan", da ti ne nabijam na nos i Tuđmana! Znaš prijatelju, pre nego što kreneš sa tvojom "teškom artiljerijom" dijalektike, uz Hegelove "krstareće rakete" i Marksove "atomske podmornice" u frontalni NAPAD na nekoga, raspitaj se KO JE TAJ ČOVEK koga si napao!? Možda se i zezneš! A kad se ZEZNEŠ tu ne pomaže dijalektički materijalizam! Srblji tada ispovedaju jedan drugi materijalizam! Vrlo konkretan!
Preporuke:
18
112
5 sreda, 05 oktobar 2011 14:13
Netačna ocena o krivici za Drugi svetski rat
Komunizam nije ni na koji način 'izazvao Drugi svetski rat' – izazvao ga je isključivo naci-fašizam. Ova tvdnja je materijalno netačna jer je ekvidistantna, radi savremenih političkih potreba, pre svega revizije uloge Nemačke u izazivanju svetskog rata.
Preporuke:
101
1
6 sreda, 05 oktobar 2011 14:24
Revizionizam El Paisa
Ovaj članak nastoji da prikaže situaciju u Španiji kao poprište sukoba svetskog fašizma i komunizma, i kao da taj sukob sa samom Španijom nema nikakve veze, kao da je građanski rat uvezao te dve, za Španiju svakako strane, ideologije. Pa se onda i levičarski El Pais distancira na podjednak način od obe. Za jedan levičarski list to je ravno revizionizmu. Evo i zbog čega: Nacistička Nemačka i fašistička Italija su od samog početka aktivno pomagale Franku, snabdevala ga oružjem, muicijom, čak i vojskom (uprkos embargu Lige naroda, koji je na taj način važio samo za legalnu vladu - ali ne i za pobunjenike!), dok je Hitlerova avijacija tukla iz vazduha (odatle i čuvena Pikasova slika grada Gernike u plamenu). Komunistička internacionala se prosto priključila dobrovoljcima iz celog sveta (i iz Jugoslavije) koji su ustali u odbranu španske Republike. Stoga se ne može izjednačavati intervencionistička uloga fašista i odbrambena pomoć komunista, ni u sadržaju ni u obimu.
Preporuke:
94
1
7 sreda, 05 oktobar 2011 14:24
Popljuvani staljinista, lenjinista, sovjetista, titoista
Uh, koliko vidim, pa to se na plavom nebu zaborava pojavila čitava eskadrila letača i obmanjivača. Sve drugar do drugara i junak do junaka. Verovatno u slavu današnjeg oktobra jer među posadom se ponovo obrecnu i u međuvremenu patriotizovani biofilosof pravoslavščujućeg opredeljenja, doduše, odnedavno. Beše pre toga, kako se sam ispovedi, dojučerašnji sledbenik, pristalica, potpomagač, neoliberalni jurišnik/Stürmer/ a možda i samo skromni izvođač radova ili makar skeledžija/držač skela/ današnjim ideološkim patuljcima, donedavno slobodnotržišni Gargamel. A, vidiš, taj čovek koga sam, kako, inače, lako manipulišeš i obmanjuješ, "napao", ne predstavi se ko je i šta je sem svojim nadimkom, valjda da bi u sojevrsnom lupingu mogao i ti meni pripucati "iza leđa". Onako kako si radio dok si sa svojom zabludelom bratijom krstario Beogradom uoči Petog oktobra. E, pa vidiš, i ja sam, "na tvoju žalost", od takvih ali i onih koji su na nebu branili ovu zemlju kada je trebalo, bio na borbenom
Preporuke:
53
4
8 sreda, 05 oktobar 2011 14:36
Popljuvani staljinista, lenjinista, sovjetista, titoista2
zadatku, doduše, u eteru radio talasa. Ako si tako želeo da me poniziš, navođenjem referenci svoga drugara i poznanika, onda je to bilo jako "nisko i u brišućem letu". Pa, opet, nisi pogodio cilj jer si umazan i smeten tom svojom pravoslavščujućom retorikom, slatkastom i zavodljivom čija je funkcija da sakrije prave namere nedobronamernih namernika. A u te namere ulazi i tvoje nasilno prijateljevanje koje nije traženo. Zamolio bih te zašto uporno veikim slovima obeležavaš ono što svako pismen može pročitati i shvatiti. Valjda iz bojazni da će tvoje baljezgarije proći nezapaženo kao što je i do sada bivalo kod većeg dela publike. To, po čemu je neko ideološki ostrašćen prepusti drugima na ocenu a ti se makar uzdrži. Ali, za to je potrebna građanska pristojnost ali i patriotska skromnost od koje, izgleda, previše ne patiš. Uostalom, čemu ovo obraćanje kada se to ni ne odnosi na tebe? Paranoja, rekoh li?
Preporuke:
53
4
9 sreda, 05 oktobar 2011 14:52
The Tao of Groove
Peta kolona je nastala u Spaniji. Intervencijom SAD-a i njenih saveznika. Ovi sto su na vlasti u Srbiji su na isti nacin kao Frankovci zauzeli "Srbiju". Iste gazde im drze ledja i stite njihov represivni rezim.
Preporuke:
52
2
10 sreda, 05 oktobar 2011 14:56
thinking maize@ "sajber marksisti", o Gargamelu i još ponečemu...
A ti mu dođeš "sajbermarksistički" ŠTRUMF!? Pa već eto godinu dana onako hegelovski i marksistički ŠTRUMFUJEŠ! Da te pitam, ako si tako dijalektički CRVEN, u kom si srodstvu sa PLAVIM štrumfovima!? Mi smo eto BELI, Rusi ili Srbi, svejedno je, "biofilosofsko-pravoslavnostvujušči" ili "letačko-orlovski" svejedno je, al smo BELI, ne mažemo se KANOM!? Šta ćeš, NEKO I TO MORA DA BUDE!? Kao što mi je BEO i brat Gadafi, nema veze što je musliman i Arapin, a BEO mi je i Majkl Mur, nema veze što je Amerikanac i libertarijanac! A NAJBELjI mi je Vladimir Vladimirovič! Nego Prijatelju da ti kažem KO si ti kao CRVENI ŠTRUMF!? Dođeš mu nešto ko Basara, pogledaj šta su o tome pisali Antonić& Vukadinović! Tolko ovde ima "drugosrbijanaca" i ustašoida, a ti našao BAŠ nas! I još nam NALEPI BRADE! Ajd ja, bavim se naukom, pa preučio i nemam BAŠ uvek vremena da se brijem, al gde nađe "Belog Orla", OFICIRA, da mu prišivaš bradu!? Ne ide! Šta ćeš, UDARILO "CRVENILO" NA MOZAK, raste temperatura: 37.5, 38, ...
Preporuke:
6
53
11 sreda, 05 oktobar 2011 15:15
Popljuvani staljinista, lenjinista, sovjetista, marksista 3
Pa, to što se se izdvojio iz Basarine Pete kolone ne daje ti pravo da drugog svrstavaš u svoju negdašnju izdajničku regimentu. Ja jesam crven i toga se ne stidim jer vrlo dobro znam na kojoj sam se strani nalazio i još uvek nalazim. Ti si, ipak, preletač, i to bez krila pa si u međuvremenu ljosnuo o baru i sada, onako crnom teško ti je i razlikovati bradu od ostalog korpusa. A tvog prijatelja i heroja ne bi trebalo da uzimaš u zaštitu jer ja sam se oborio samo na njegovo mišljenje i tvrdnju, nikako na delo koje je počinio u odbrani zemlje, što je bila i dužnost. Uostalom, tako sam i ja postupio kada je trebalo i proveo u zgradi Radio Beograda na radnom ali i ratnom zadatku mnoge noćne sate očekujući da mi se na glavu sruči epilog onoga što ste ti i tvoja neoliberalno crnokošuljačka braća, od kojih se mnogi i dandanas nalaze na vlasti služeći crnom đavolu i velikom kapitalu, spremili ovom narodu i Srbiji. Sada pripovedaš drukčije kada je "sve prošlo" a nije ništa prošlo i nikada
Preporuke:
53
5
12 sreda, 05 oktobar 2011 15:24
ideološkom kameleonu
se ne sme zaboraviti ko je u takvom trenutku gde pripadao. Ti i tebi slični i danas branite taj nepravedni poredak/kapitalizam i pljačku, imperijalizam i dominaciju nad slabim/ koji je ispilio takve monstruozne tipove. NIkada ti ne mogu oprostiti da si davao podršku ubicama i kriminalcima koji su se oborili na tvoju zemlju a danas se skrivaš u "sigurnoj senci" pseudopatriotizma. Zadatak je drugih pa i mene koga si popljuvao nazivajući me nedostojnim imenima da razotkrivamo takve spodobe i obelodanjujemo njihova nepočinstva! Mene klevećeš već kako umeš i kako ti pristoji i time se razmećeš a lukavo ispre sebe i svoje senke isturaš svoje prijatelje i njihova dela, valjda kako bi zaklonio sen koja te odaje.
Preporuke:
50
4
13 sreda, 05 oktobar 2011 15:32
ideološki kameleon
Zašto sebe ne predstaviš u pravom svetlu? Priklanjaš se Vladimiru Putinu a na sva usta blatiš i prozivaš Crvenu armiju koja ovom svetu, kakav god da je, podarila slobodu i raskinula ropstvo koje su joj nametnuli ondašnji protagonisti velikog kapitala, prethodnici današnjih porobljivača Srbije i drugih delova vaseljene. Kao da taj današnji predsednik Rusije nije imao oca koji se, takođe, hrabro borio u jedinicama te Crvene armije. Koga ti to prozivaš bela crvenkapice? Jadna li si ćelo kad' se raniš tuđijem kru'om. Od mrvica se nećeš najest', od previše ljeba uješćeš kojega.
Preporuke:
54
5
14 sreda, 05 oktobar 2011 15:50
thinking maize@ "sajber marksisti"- Velikom Crvenom Štrumfu
Imao sam i ja ratni i radni zadatak i to u mojoj bivšoj firmi, gde se nalazilo oko sedam kilograma radioaktiviteta, preostalo iz nekih drugih vremena. A u šumici u dvorištu te iste moje firme-instituta u Zemunu nalazila se vojna poljska bolnica, zajedno smo dežurali... OPASNIJE je možda bilo dežurati u to vreme samo kod Vinčinog reaktora, jer, ako tresne, ne da mene nema, već neće biti i DVA MILIONA Beograđana! Uostalom, kada su gađali repetitor u Zemunu, koji se od moje firme nalazi u pravoj liniji 500 m, pukim slučajem (slučajno NISAM promenio smenu dežurstva!) sam izbegao situaciju u kojoj moj kolega mogao je da bude isečen "ko repa" (geler od bombe ga je promašio za 1/2 m)! Nisam se krio u stogu sena kao Velja Ilić, niti sam išao u Nemačku kao Đinđić, niti sam kao neki JUL-ovci (i oni behu "crveni"!?) bežao na hrvatsko primorje, već sam bio na svom poslu, spreman da me pozovu... A Vi, SVAKOME ko NE MISLI na VAŠ NAČIN, OVAKO! Pa dobro, ŠTRUMFUJTE, onako DIJALEKTIČKI, al bez mene!
Preporuke:
6
54
15 sreda, 05 oktobar 2011 16:03
popljuvani lenjinista, staljinista, marksista, sovjetista, titoista
Pa, zar opet ovakvi kao ti da mi daju savete. Da se raspitam koga napadam a koga branim? Kako te nije sramota da mi poturaš jednog Tuđmana kao borca iz NOR-a. Da se pridržavaš upravo toga što meni preporučuješ onda bi znao da on nikada nije bio pripadnik partizanskih boračkih jednica već da je obavljao neku zanemarljivu kurirsku službu na relaciji Zagreb-Veliko Trgovišče. No, važno je drugom prebaciti sopstvene nedostatke a čitaoci neka se češu po glavi ko govori istinu a ko laže. Recite mi samo ko ovde laže i manipuliše čitaocima. I zašto to radite? Ne znam, ali, znam da to radite i kada me nazivate tobožnim dijalektičkim materijalistom što je Staljinova kovanica. Ali, o tvom poznavanju filosofije već sam se uverio. Imaš pravo, o Hegelu možeš pripovedati samo kada su u pitanju "Hegelove krstareće rakete" ili o Marksu kada su u pitanju "Marksove atomske podmornice", za mene nepoznate kategorije. Prepuštam tebi i tvojim prijateljima takve kategorije. Svakoga njegov nivo obavezuje?
Preporuke:
53
4
16 sreda, 05 oktobar 2011 16:11
thinking maize@ sajber marksisti- Velikom Crvenom Štrumfu, JOPET!
Da si "korisna budala" "drugosrbijanaca" JESI, jer KO ti TOLIKE "lajkove" daje, sad i pre!? Joška Broz!? Sumnjam! Ako sam 5.10.2000. načinio izbor i tada pogrešio, to ne tajim, već iznosim, pa kome se svidi... Drugo, Milošević, neka mu je laka zemlja, načinio je OGROMNE GREŠKE kojima nas je uvalio u VRLO TEŽAK POLOŽAJ! To je fakat! ALI NE, to za tebe NE POSTOJI! Vidi Kubance! Pa idi Prijatelju na Kubu živi tamo, ne da ne želim da odem na Kubu, zašto ne, imaju dobra istraživanja biljnih hormona brasinosteroida i vrlo bi me zanimalo da se UČIM u tome od Kubanaca, ali NEMAM PARA! Ti bi ko Mira Marković Kineze da "uvoziš" Kubance, nisu ti dobri Srbi!? FUJ! SAMO POPUJEŠ, IZAĐI U NAROD, UZMI DA BEREŠ JABUKE i ŽANjEŠ RUČNO SOJU KO ŠTO JA RADIM! I TO RADIM, neće mi padne kruna sa glave, što sam doktor nauka! Ali znam, da AKO JE KAPITALIZAM LOŠ i AKO GA UKLONIMO, NE MOŽEMO UKLONITI TRŽIŠTE, kao UNIVERZALNO SREDSTVO RAZMENE IZMEĐU LjUDI! Ali ne, TI BI ODMAH "CARSTVO SLOBODE", pa ko preživi dotle! FUJ!
Preporuke:
6
54
17 sreda, 05 oktobar 2011 16:28
popljuvani staljinista, marksista, lenjinista, titoista, sovjetista
A čemu, uopšte, te marksisitičke prozivke i prišivke? Zašto to tako uporno radiš. Kakav te interes na to tera? Iako ne znam šta znači biti marksista takvim me uporno nazivaš. Pa, onda mi makar objasni da znam gde pripadam. Ne, tebi odgovara taj atribut jer tako nekom nesviknutom a ideološki upripitomljenom možeš lako "objasniti" o kakvom se čudaku i ludaku" radi i sa kim to "imaš čast" da polemišeš. Na kraju, ako te Marks toliko žulja onda bi trebalo da se obratiš njegovom opusu. Mogao bi, eventualno, naškrabati nešto u stilu neoliberalnog panegirika ili, bože sačuvaj, Teorija o manjku vrednosti ili Uvoda u uvod političke ekonomije ili Priloga prilogu kritici političke ekonomije i sve tako u tom stilu. Pa da i nama u Srbiji "sunce grane". Ne sumnjam da za to imate municije. Samo, bojim se da se u međuvremenu municija ne ovlaži a puška ne zarđa. A ned'o bog i glava ne "obeli"!
Preporuke:
42
4
18 sreda, 05 oktobar 2011 16:39
popljuvani staljinista, marksista, titoista, sovjetista, lenjinista
Pa, bela glavo, ne petljaj se tamo gde ti nije mesto a reče u jednom od tvojih ranijih neprevaziđenih priloga da svakoga treba postaviti na mesto koje mu odgovara! Valjda bi ti bio taj presuditelja a ne tržište na koje se pozivaš onda kada ti odgovara. E, to tržište nije kapitalistička izmišljotina pa da mu ga prišivaš kada je tebe volja a da ga izostavljaš opet kada je tebe volja. Vidiš, mene proozivaš za staljinizam a ako je on ikada značio vrhunsku samovolju i svojeglavost pa ti je takvom pokazuješ kada želim biti konačni presuditelj gde bi svako od nas trebalo da završi. A, onda, nastavljaš po starom da druge za to optužuješ. A o socijalističkom tržištu si mogao malo bolje da se informišeš ako već nisi živeo u doba Milentija Popovića makar iz knjiga. No, to je doktoru nauka poslednja briga na ovom svetu, bar kada polemiše sa oponentima. Valjda smatra da je politička ekonomija "by the way" disciplina o kojo mogu i neznani progovoriti po koju. Možda i mogu ali što je mnogo mnogo je..
Preporuke:
44
4
19 sreda, 05 oktobar 2011 16:50
popljuvani staljinista, marksista, lenjinista, sovjetista, titoista
Kažeš, "carstvo slobode" a koristiš Marksovu uzrečicu te mene koji to nikada nisam ni pomenuo optužuješ kao radikalnog marksistu. Vrhunac beščašća i neodgovornosti. Trgaš iz konteksta i lepiš gde stigneš kao i mnogopominjan u tvojim biofilosofskim ekstazama Koba Staljin. A opet mene prozivaš zbog toga. Ako ovo nije paranoja šta je, neka mi objasni ovo neko kom ima strpljenuja da čita ovakva opevavanja.
p.s. Kada nekoga pljujete onda obratite pažnju da možete popljuvati i samog sebe ali i nekog neznanca. Kada pljujete vi, možda, zamišljate da nekoga "zalivate" što se može tumačiti kao "profesionalna omaška". Može ti se uzeti kao olakotna okolnost. Blago tebi. Quod licet bovi, non licet Iovi.
Preporuke:
43
4
20 sreda, 05 oktobar 2011 17:21
Beli Orao
@mislećem kukuruzu.Taj lik je pionir na ovom sajtu i ne zna ko je ko.Međutim ne leži zec u tom grmu. Što bi ja njemu pričao da mi je deda bio partizan sa ordenom za hrabrost, koji je kasnije zaglavio tamo. I što ja njemu da pričam o ujaku koji je bio na sremskom frontu.Što da mu pričam o još dvojici dedova stričeva koji su takođe bili partizani?Taj ne vidi dalje od nosa. Taj lik ne shvata da smo mi Srbi posvađani, a oni su uvek bili Hrvati.Taj ne shvata čak ni ikonografiju ratnih filmova gde su četnici uvek masni i zarozani za razliku od ustaša koji su uvek pod kravatom i besprekorno ispeglani.
Taj ne razlikuje JVO od raznih jajara koje je Veljko Bulajić opisao u svojim filmovima. Taj ne zna da Prle i Tihi nisu ubili nijednog Nemca i da je u Užicu poginuo samo jedan Nemac i to u kamionu koji je sleteo s puta.Taj ne zna o borbama JVO u Višegradu, Loznici, C.Gori-oslobođena od Italijana.Taj lik nije preskočio čitanke Petra Gudelja koje su negde vrhunski, a negde loše ocrtale neke periode.
Preporuke:
10
42
21 sreda, 05 oktobar 2011 17:30
Beli Orao
@mislećem kukuruzu. Taj bre ne zna ništa o Ivanu Freglu...
I šta ja da polemišem sa usijanom glavom koja ne shvata. Uh, zaboravih. Ako je Srbin onda je katastrofa, a ako nije onda je u redu.
Preporuke:
8
40
22 sreda, 05 oktobar 2011 17:45
thinking maize@ "sajber marksisti", Velikom Crvenom Štrumfu
A Vi se Druže "sajber marksisto" bolje informišite o biologiji, pre nego počnete sa floskulama o "građanskoj nauci"! Jer, nauka je nauka, nije ni građanska, ni levičarska! Što se tiče mojih kritika na račun nekih, Vama dragih levičara, valjda je osnovni postulat SVAKE diskusije, da se diskutanti u njoj NE SLAŽU MEĐUSOBNO U SVEMU, inače ne bi bila diskusija, već "ribanje i ribarsko prigovaranje"! Ako već hoćete da budete marksistički "ribar ljudskih duša", to je Vaše Veliki Crveni Štrumfe! Ali to je već IDEOLOGIJA, a ne diskusija ili nauka! Inače i Vas hvatam u BROJNIM protivrečnostima, ali nisam želeo da ulazim u LIČNE obračune, ni zbog čega, no dirnuh u Vama dragog Lenjina i od tada sve pođe... U svakom slučaju nastavite da štrumfujete po dijalektici Veliki Crveni Štrumfe, to je Vaše, a ja odoh sa mojim drugarom "Belim Orlom" u Ruski Dom.
Preporuke:
7
39
23 sreda, 05 oktobar 2011 19:50
Visokokrilac
Dede, stričevi, pa ujaci, partizami, ordenje pa Sremski front, Mi i Oni, Srbi posvađani, na kraju pukovnik koji je branio zemlju i neko ko ništa ne zna. Kakva kupusijada i šarenilo poruka! Interesuje me u kakvim školama je gospodin oficir sticao svo to znanje, pod Brozovim režimom ili u našoj "srpskoj stvarnosti", možda, eventualno, u sovjetskoj akademiji. A što se tiče zasluga za otadžbinu kod mene je situacija skromnija jer je samo otac kao graničar na "mađarskoj međi" pucao na agresora pa odveden u segedinsko zarobljeništvo. Verovatno nedovoljno za napred istaknute reference! Otud i ustezanje da protivargumentišem nebeskom orlu. Kakva skromnost u srpskog avijatičara! UZ to i packe, valjda božje jer mi se spustiše sa plavih visina. Čovek verovatno zna kako srpske stvari stoje kod svevišnjeg. Zavidim mu!
Preporuke:
40
3
24 sreda, 05 oktobar 2011 21:38
Vrlom biofilosofu
Još malo pa pomislih da odoste u Beli dom kad' ono Ruski dom. Raduje me a svratite i na jedan boršč. Da ste "patriota" to mi je i odviše poznato ali da ste toliki patriota, priznajem, nisam verovao. Jednog dana ćete, verovatno sa svojim pukovnikom za plemićku Moskvu il' carski Piter, moguće, i na samim krilima doleteti do šeremetjeva pa onda širokom Tverskom, i sve tako do Ptičjeg brda/Lenjinskih gora/ gde ćete sa skakaonice doskočiti u Tretjakovsku galereju da bi ste osvežili uspomenu pred uljem strašnog carstvujuščeg, Ivana IV Groznog, od koga, onako, uzgred i ja nosim neka genetska svojstva. Savetujem vam da ne činite tako šta jer taj "ponovni susret sa mojim pretkom može u vama izazvati sećanje na nezgodnog sunarodnika. To vam car ne bi oprostio kao ni svom sinu.....Rusi nisu ono što mislite, možda, baš zbog tih srpskih natruha......
Preporuke:
35
3
25 sreda, 05 oktobar 2011 23:03
pukovničke besmislice 1
@Beli orao
Pukovnik a priča takve gluposti. Na primer, o Prletu i Tihom. Reče čovek nisu ubili nijednog Nemca. MOžda i nisu ali su oni ali i drugi beogradski ilegalci, među kojima, veliki broj devojaka, ubili na sijaset domaćih izdajnika. A da bi se gospodin malo bolje informisao o dotičnom Prletu i Tihom trebalo bi da zna, bar iz onoga što mu je na akademiji predavano ako jeste a pitanje je i da li jeste, da je prvom pravo ime bilo Momčilo Radovanović i da je bio Voždovčanin te da je posle rata radio kao direktor fabrike konditorskih proizvoda negde u istočnoj Bosni a da se pod imenom Tihi krio mladić mađarske pripadnosti i da su sve akcije prezentovane televizijskim serijalom u nekom smislu predstavljale i stvarna zbivanja. Meni i ne morate verovati ali vas upućujem na gospodina Momčila Lazovića, beogradskog ilegalca koji je celo vreme proveo u okupiranom Beogradu. On mi je ispričao kako je i planirana akcija otmice
Preporuke:
34
6
26 sreda, 05 oktobar 2011 23:08
pukovničke besmislice 2
visokog funkcionera Specijalne policije u Beogradu, Boška Bećarevića koji je trebalo da bude namamljen u jedan privatan stan pa potom stavljen u orman i taljigama seljačkim prebačen na slobodnu teritoriju. Plan nije uspeo ali o tome nekom drugom prilikom. Pošto ste se šepurili vašim poznavanjem istorije ratnih zbivanja na srpskom prostoru začudi me kako vam je ovako šta promaklo. Reklo bi se da je vaša pukovnička ideološka dioptrija u međuvremenu naglo pogoršana pa ne bi zgoreg bilo i da konsultujete odgovarajućeg doktora. Sve pod uslovom da za tako šta kod vas špostoji dobra volja u šta lično sumnjam. Svet je, ipak, tako mali da bi baš neopaženo mogle promaći neistine kakve saopštiste ovde. Rekoh, da se proveriti!
Preporuke:
36
5
27 sreda, 05 oktobar 2011 23:23
pukovničke besmislice 3
@Beli orao
A mogli biste, gospodine pukovniče prelistati malu knjižicu-vremeplov ilegalnih akcija beogradskih boraca protiv neprijatelja kada se već tako dodvoravate suprotnoj strani dokazujući inertnost beogradskih mladića i devojaka u okupiranom gradu. Imam potpuno pravo da sumnjam u vaše dobre namere što se tiče Srba i istine o njima. Knjižicu-vremeplov možete lako naći u Biblioteci grada Beograda, naravno, ako se potrudite. Bilo bi prijatno posle toga konsultovati vaše utiske kao i memoriju i ne na poslednjem mestu vaše cenjeno znanje.
Preporuke:
32
5
28 četvrtak, 06 oktobar 2011 07:50
thinking maize@ "Belom Orlu", "glede" "sajber marksiste"- Velikog Crvenog Štrumfa
E moj "Beli Orle", vide li ti ovo!? Pored OVOG staljiniste, ne bi ostalo Srba za "pola kamiona"!? Bio bi taj MNOOOGO "USPEŠNIJI" od Broza! Nešto kao dete iz braka Brozovog sina i kćeri Ante Pavelića! Opet (On kaže!) Srbin sa GENEALOŠKIM vezama sa Nemanjićima, Jakšićima, Rjurikovićima, Brankovićima... Dobro, neću Brankoviće, uvrediće se čovek! S jedne strane, strane popularnog mišljenja, Brankovići, kao izdajice, a ova USIJANA GLAVA evidentno nije izdajnik, već samo USIJANA GLAVA! S druge strane, strane istine, Brankovići su ratnici, diplomate i arhijereji, ergo SVE SUPROTNO od habitusa ove USIJANE GLAVE! I stvarno, gde će "komsalonac" da bude ratnik, gde će USIJANA GLAVA da bude diplomata, gde će staljinista sa arhijerejima!? Nego prijatelju, da ostavimo mi ovu USIJANU GLAVU kod Prleta i Tihog, mada kad bolje razmislim više mu pašu MIRKO i SLAVKO! Znaš ono: "Mirko pazi metak!" Eto, na to se sveo patriotizam, znanje i energija ove USIJANE GLAVE, na Brozove COMICS-e! Pa neka ga, neka ŠTRUMFUJE!
Preporuke:
4
33
29 četvrtak, 06 oktobar 2011 08:02
thinking maize@ "Belom Orlu", "glede" "sajber marksiste"- Velikog Crvenog Štrumfa, pa da ZAVRŠIMO!
I još nešto Prijatelju, krenusmo od jedne tvoje USPUTNE napomene, a završismo na OVOME! Pa red bi bio, da nas KLINCI ne bi nazivali SMARAČIMA, da PREKINEMO svaki kontakt sa ovom USIJANOM GLAVOM! Jal govorio zidu, jal govorio njemu, svejedno je! On je negde PREUČIO, a za tebe i mene je bolje da se družimo, nego da trošimo vreme na OVAKVE! Kad se, i AKO SE, NEGDE i NEKAKO SKOCKA ova USIJANA GLAVA, može da popije pivo sa nama, a dotle, bolje je " da ne ide našom ulicom...", što bi reko Bora Čorba.
Preporuke:
3
33
30 četvrtak, 06 oktobar 2011 08:56
When the Lucifers go marching in......
Imate pravo, draga gospodo. Peškir u ring i dohvatite prvi konopac pa preko njega u gledalište, tamo gde vam je i mesto. nemate vi ovde šta tražiti. Među onima koji su ustali protiv socijalne nepravde i mračnjaštva, neistina i zloupotreba, klevetanja, falsifikata i podmetanja. Biofilosofi, niskokrilci i visokokrilci, neoliberalni agitpropovci i "Veliki Srbi". Šta mi, sitna boranija, možemo tražiti među ovakvim gargamelima srboumstva, orlovima srpstva i arhijerejima istine, pravde i pravoumovanja. Oni mogu razgovarati samo između sebe, "among us", nisu im potrebni ispravljači, prozivači i kojekakvi prigovarači. Koračaju i lete stazama jevanđelja i koridorima božanskog proviđenja. Ostali.....napravite im mesta.....da vas jednog dana ne bi izmestili, jer, verujte, u tome imaju iskustva, veštine i znanja stečenog u đavolovom društvu.
Preporuke:
32
3
31 četvrtak, 06 oktobar 2011 09:06
When The Lucifers go marching in.......2
Gospodo zgubidani, samo nastavite vašim stazama i bogazama jer vi za ulicu i ne znate. Ulica daje pravac i smer i vodi ka zadatom cilju. Vaš smer je maglovit a pravac nejasan. gacate po blatu i prljavištini, saplićete se na najobičniji grumen, pridižete se uz pomoć sličnih a po prilici svraćate u prvi saloon i tamo uz plaćenu čašicu preobražavate svoje nade u iluzije, igrajući uvek jednu te istu dosadnu predstavu. Posle toga somnambulaznite istim tragom drugujući s već poznatim vragom.
Preporuke:
33
3
32 četvrtak, 06 oktobar 2011 09:22
Samoobznanjenim mudracima
Bog na nebu, Vi u Srbiji!
Preporuke:
31
2
33 četvrtak, 06 oktobar 2011 10:17
thinking maize@ "Belom Orlu"
Je li Prijatelju, jel se sećaš svih onih crtaća sa Sofronijem Pevcem!? Znaš ono "Vidim usta se otvaraju, a nikakav smislen zvuk ne izlazi iz njih!?" Znaš, nisam verovao da će NEKI da slede "filosofiju" Sofronija Pevca!? Mada, kako vreme prolazi, sve više mi se čini da imamo posla sa Patkom Dačom!? A taj je NEPRIJATAN za druženje! Zato, ajmo kao Duško: "Hej šefe, koji ti je vrag!?"
Preporuke:
3
29
34 četvrtak, 06 oktobar 2011 11:41
akro/bata/ i klip/an /
Pevajmo na kiši! Džindžer und Fred et vesela Srbadija.........
Preporuke:
32
2
35 četvrtak, 06 oktobar 2011 11:43
Prijatelji na web-u
Vizantijsko plavo i srbijansko roze....
Preporuke:
30
3
36 četvrtak, 06 oktobar 2011 12:07
thinking maize
Thats all frolic people! The end!
Preporuke:
2
28
37 četvrtak, 06 oktobar 2011 15:40
BIOFILOSOFSKA AEROMANTIKA
@tinkering maize und Hautflügler
Ličite sve više na odmetnutog laboratorijskog miša koji ne shvata šta ga je snašlo. Vrenje u središtu kapitalizma obara vaše minuciozne manipulacije i osipa poverenje u sopstvene zaključke koji to jedva i da jesu jer su plod trulog stabla sa koga je lišće davno opalo. Od svega možda jedino ispadne dobar PANJ za neki novi iluzionistički potporanj
Preporuke:
25
2
38 četvrtak, 06 oktobar 2011 20:38
Bacvanin
Svaki borac protiv okupatora, znaci, SVAKI, je za mene vredan dubokog postovanja: zahvalan sam svakom koji se latio puske i krenuo u borbu protiv okupatora, bilo kroz ravnogorski pokret, ili nob.

Razgovarajuci sa svojim starim (i sada vec pokojnim) Sremcima (babina strana) vrlo dobro znam da "komunizam", "internacionala" i drugi uvezeni vestacki koncepti nisu igrali nikakvu ulogu u njihovoj odluci da se pridruze "partizanima": u pocetku nisu ni znali u kom su i kakvom pokretu osim da su Srbi/Jugosloveni i da su im Sokci i Madjari dosli glave. Komunizam ih nije zanimao, nisu se bavili filozofiranjem, ulicarenjem i anti-drzavnim radom vec su bili vredni seljaci i rodoljubi.

A o tome sta su i kakvi bili titovi komunisti vrlo dobro ukazuje njihova fanaticna mrznja prema svojoj sopstvenoj zemlji (SHS), dizanje ustanka tek posto je Molotov-Ribentrop pakt propao i veliku zahvalnost koju uzivaju od clanova posle-ratne JAZU, a u novije doba od Tudjmana i Mesica.
Preporuke:
5
23
39 petak, 07 oktobar 2011 09:46
Pogrbljena zgrbina iliti o biofilosofskoj MANTICI
@tinkering maize
gde si sad, mišiću? Upao u mišolovku pa cičiš ko' Damjanov zelenko! Sada kada se ruši ta tvoja neoliberalna kapitalistička zgradurina/bolje reći zgrbina/ u koju si pohranio sve svoje iluzije o demokratiji, religiji i napretku, odbacujući kao poslednju krpicu sovjetizam, socijalizam i slična ustrojstva, pritajio si se ko poslednji brabonjak. A za divno čudo krnji se i ta tvoja sistemanalitičarsko kineska paradigma novog društva /ubrzani rast credit default swap-a/. Drugim rečima, raste strah od bankrota suverenih kineskih obligacija. kako to kada je u toj "scijentističkoj retorti" sve tako dobro podešeno? Odgovora nema! A ne može ga ni biti kada se biolog dohvata onoga što transcendira njegova saznanja, pojmove, kategorije pa i iluzije. Scijentista se dohvatio uloge "svepresuditelja" a od svega ne ostade ni "zakrpa na Marksovim gaćama". Kakav čudak i pajac! Umislio pajac da nauka nije ideologija pa se odmetnuo u "bespuća građanske zbiljnosti".
Preporuke:
22
2
40 petak, 07 oktobar 2011 12:10
thinking maize
Neko je dosadan.
Preporuke:
3
20
41 petak, 07 oktobar 2011 15:01
Adio ragazzo.....
@Tinkering maize
Možda sam i dosadan al' pogađam! Još jedanput....nikada nisam imao ništa protiv vas kao ličnosti ali ste se drznuli da me prozivate samo zato što sam izneo stav o Lenjinu, sovjetima i Okrobarskoj revoluciji. A onda ste mi napakovali da sam Pavle Korčagin, titoista, pa potom korisna budala, pre toga....ma da ne pominjem.....Staljinista, to vam je krunski dokaz kada poželite da me klevećete. Valjda smatrate da to kod srpske javnosti najjače odjekuje. Od toga se ne možete braniti niti odbraniti što znači da ste me unekoliko i naterali da vam na ovaj način stavim do znanja šta činite i kakve bedastoće prosipate.
Klevete su meni mile
od bola me manje mine
Preporuke:
21
0
42 petak, 07 oktobar 2011 15:50
thinking maize
Paja Patak i Patak Dača, kada se nerviraju, barem su smešni i ne potežu Hegela i Marksa, a NISU dosadni, kao PONEKI! Možda bi NEKOME bilo bolje da prati opus jednog drugog Marksa, Gručoa. Istina nema bradu, ali brkovi mu nisu za potcenjivanje! Moj favorit je Baster Kiton od stranaca, a Zoran Radmilović od domaćih. Ah, da, umalo da zaboravim, smeh je DOBAR ZA ZDRAVLjE! I nije dosadan. Kao PONEKO.
Preporuke:
2
21
43 petak, 07 oktobar 2011 17:11
Smešno i tužno
Oa argumenata vam je ostao samo smeh. No, može i tako. Valjda tako i ponajbolje krijete svoje praznine. Ovdašnja umišljenost zabavlja mada i nije toliko za hvalu jer je umnogome i doprinela nesreći ovog naroda. Ačenje i umišljanje, sve upakovano kao podcenjivanje. No, to je Srbija i ovdašnji umstvujući klip/ani/, sve zajedno sa kapetanima, pukovnicima i nostalgičarima. Ovi u svetu bi napred, vi unazad. Dobro, vas nekoliko, ne svi, naravno.
Preporuke:
26
1
44 petak, 07 oktobar 2011 22:55
Peđa
Pitao bih autora teksta kako je to komunizam izazvao drugi svetski rat.SSSR je napadnut 22.6.1941 a drugi svetski rat je trajao već dve godine.Ako autor misli na doprinos pakta Ribentrop-Molotov neka prvo razmisli o podeli Čehoslovačke između Nemačke i Poljske u Minhenu,anšlusu,remilitarizaciji rajnske oblasti i drugim potezima tzv.zapadnih demokratija sa krajnjim ciljem da se Nemačka okrene protiv SSSR.Kao što znamo u tome su se preračunali, ali opet mi nije jasno kakve veze ima komunizam sa izbijanjem drugog svetskog rata.Sa time nikako ne mogu da se složim ma koliko da se slažem sa tvrdnjom da je komunizam jedno od najvećih zala koja su zadesila srpski narod ikada.Ova rečenica govori o vladajućem trendu na zapadu da se izjednače zločini Hitlerove Nemačke i Staljinove Rusije.Kakvi god da su zločini SSSR oni nisu ničim doprineli izbijanju drugog svetskog rata.Rat su izazvali nacistička Nemačka svojom agresivnom politikom i Velika Britanija i Francuska svojim pasivno-kalkulantskim politikama.
Preporuke:
25
0
45 subota, 08 oktobar 2011 08:45
prepoznatljivi manipulatori
@Peđa
Vrlo slobodno, često puta zlonamerno, tumačenje komunizma dovodi do nerazumevanja pojava koje se krajnje problematično za njega vezuju. Komunizam je teorijski a ne realnopolitički koncept. Staljinov sistem bi trebalo sagledavati u širem i kompleksnijem ambijentu kakav je postojao u vreme Velike ekonomskekrize na Zapadu i u ratnom periodu. Zanemarivati takav okvir nije samo neoprostivo za ikakvu ozbiljniju analizu već i "podmetanje noge" u svrhu drugih ciljeva. Time, u nedostatku argumenata i serioznijih obrazloženja, pribegavaju socijalno kontrarevolucionarne i konzervativne snage. Materijalističko tumačenje istorije je odavno prihvaćeno kao jedino sadržinski ispravno objašnjenje pojava dok dijalektički način razmatranja prenebregava tradicionalne i prividne logičke protvrečnosti unoseći u svoj metod analize, pored prirodnih i istorijskih pojava i samo mišljenje.Manipulatori pribegavaju formalnim dokazima ne upuštajući se u detaljniju analizu, obilno koristeći oveštale fraze.
Preporuke:
24
2
46 nedelja, 09 oktobar 2011 22:42
Beli Orao
@mislećem kukuruzu. Lepo je biti pionor, ali ostati je stvarno teško. To je već problem.
Preporuke:
1
13
47 ponedeljak, 10 oktobar 2011 06:16
Orlu i gavranu
Svako voli sam o sebi da sudi. To je najlakše i najbezbolnije.
Preporuke:
13
2
48 ponedeljak, 10 oktobar 2011 09:38
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome...
NEKO reče: "Komunizam je teorijski a ne realnopolitički koncept." I matematika je TEORIJSKI koncept, i to "NAJTEORETSKIJI" mogući, ali VEOMA utiče na praktičan život! Samo što su se POLITIČKIH ambicija ODREKLI pre oko 2500 godina, u vreme Pitagore! Ostali politički i metapolitički koncepti (astrologija i sl.), koji su se OSLANjALI na matematiku OSTALI su blago rečeno u sferi spekulacije! Pitagora se proslavi svojom teoremom (istina POZAJMLjENOM od Egipćana), ali NE i političkim teorijama. Marks napravi dosad NAJBOLjU analizu kapitalizma, više puta potvrđivanu u praksi, ali Marksov PREDLOG za rešenje PROTIVREČNOSTI kapitalizma, sa praktičnim implikacija komunističke ESHATOLOGIJE, nije BITNO bolje PRAKTIČNO rešenja od društvenih spekulacija Pitagore i Platona!? OGROMNA (ako ne i SVE!) VEĆINA društvenih teorija "PADA" zbog PRENEBREGAVANjA TRI KLjUČNA FAKTORA: 1) NESAVRŠENOST i SLABOST LjUDSKE PRIRODE; 2) NEDOVOLjNOST i SLABA DOSTUPNOST PRIRODNIH RESURSA; 3) NEVEROVATNA SLOŽENOST DRUŠTVENIH POJAVA.
Preporuke:
1
23
49 ponedeljak, 10 oktobar 2011 09:49
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome..., još malo
Neko napisa i: "... socijalno kontrarevolucionarne i konzervativne snage. Materijalističko tumačenje istorije je odavno prihvaćeno kao jedino sadržinski ispravno objašnjenje pojava dok dijalektički način razmatranja prenebregava tradicionalne i prividne logičke protvrečnosti unoseći u svoj metod analize, pored prirodnih i istorijskih pojava i samo mišljenje.Manipulatori pribegavaju formalnim dokazima ne upuštajući se u detaljniju analizu", prenebregavajući PROMENLjIVOST društvenih dešavanja i društvenih snaga, ako ništa drugo, a ono u skladu sa rečima besmrtnog Ivana Gundulića: "Ko je gori, sad je doli. Kolo od sreće sada se okreće!" Tj. šta je "radnička klasa" bila u vreme Marksa sredinom 19-tog veka, a šta je sada, početkom 21-og veka!? Isto važi i za "kontrarevolucionarne i konzervativne snage"!? Uostalom, odakle li se "ispiliše" te "snage", ako ne iz SANIH NEDARA pređašnjeg sistema!? Ja, svojevremeno "usmerenjak", "Beli orao" umesto "orlova" nosio "zvezdu"...
Preporuke:
2
23
50 ponedeljak, 10 oktobar 2011 10:03
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome..., tu smo...
Neko se ne menja ili kako reče "Beli orao": "Lepo je biti pionir, ali ostati je stvarno teško. To je već problem." No, da ne insistiram na LIČNOM momentu, da osvetlim "Materijalističko tumačenje istorije", kao i "dijalektički način razmatranja prirodnih i istorijskih pojava". Osnovna karakteristika tog tzv. "materijalističkog tumačenja istorije" je FINALIZAM, tj. stav da SVE pojave imaju SVRHU i CILj! Lepo je znati da nas tamo negde čeka "carstvo slobode", koje samo što nije, ali to PROTIVREČI LOGICI SVIH POJAVA u PRIRODI i DRUŠTVU, a to je manje-više EVOLUCIONIZAM! No, evolucionizam zasnovan negde pred kraj prve polovine 19-tog veka, a zadobio PRAVE obrise 1859 sa Darvinovim "Postankom vrsta" nije znao za PRAVI MEHANIZAM koji stoji iza tih pojava koje doprinose RAZNOVRSNOSTI ŽIVOG SVETA! Pretpostavio je KAKO se putem SELEKCIJE (od Darvina razmatrano UGLAVNOM na primeru VEŠTAČKE selekcije tj. PRIPITOMLjAVANjA!) dobijaju NAJPRILAGOĐENIJI (mada i to grubo). I samog Marksa to je VRLO dojmilo!
Preporuke:
2
23
51 ponedeljak, 10 oktobar 2011 10:16
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome..., eto ide, ali...
I samog Marksa je to vrlo dojmilo, pa je hteo da svoje KLjUČNO DELO "Kapital" posveti BAŠ Darvinu, koji je to odbio, pa je posveta otišla jednom Marksovom prijatelju. Pomenućemo da su implikacije Darvinove teorije, onako NEPOTKREPLjENE, uticale i na DRUGE mislioce, mislioce "kontrarevolucionarne i konzervativne", što otvara pitanje DRUŠTVENE PERCEPCIJE naučnih teorija, tj. da podsetim NEDOKAZANIH i NEDOKAZIVIH TVRDNjI, ali sa VELIKIM OBJAŠNjAVAČKIM KAPACITETOM! Kako reče jedan "kontrarevolucionarni i konzervativni" mislilac, radi se o METAFIZIČKOM PROJEKTU! Pa kad je takav jedan KONCEPT, na kome se zasniva CELA BIOLOGIJA suštinski NEDOKAZIV, šta tek da mislimo o ESHATOLOŠKIM PROJEKTIMA "carstva slobode", ma koliko zasnovanim na SKRUPULOZNOJ EKONOMSKOJ ANALIZI, ako toj analizi NEDOSTAJU TRI KLjUČNE PREMISE: NESAVRŠENOST LjUDSKE PRIRODE; 2) NEDOVOLjNOST PRIRODNIH RESURSA; 3) NEVEROVATNA SLOŽENOST DRUŠTVENIH POJAVA. O NEDOVOLjNOM SAZNAJNOM APARATU sa početka 19-tog veka da i ne govorimo!
Preporuke:
1
23
52 ponedeljak, 10 oktobar 2011 10:28
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome..., još malo lutamo...
Da, baš to! NEDOVOLjNI SAZNAJNI APARAT sa početka 19-tog veka! Baš na to se svode "materijalističko tumačenje istorije" i "dijalektički način razmatranja prirodnih i istorijskih pojava", koje NE UZIMAJU u obzir "razvitak društvenih snaga i društvenih odnosa", tj. NE UZIMAJU u TOJ ANALIZI prethodne tri premise! Prva greška "materijalističkog tumačenja istorije": FINALIZAM! Prva greška "dijalektičkog načina razmatranja prirodnih i istorijskih pojava" takođe FINALIZAM, zbog neuzimanja u obzir PRAVE PRIRODE EVOLUTIVNOG PROCESA, pri kojem se SELEKCIJOM neki putevi OTVARAJU, ali drugi se ZATVARAJU. Druga greška "dijalektičkog načina razmatranja prirodnih i istorijskih pojava" je NEUZIMANjE u obzir novih saznajnih metoda npr. analiza sistema, DVO-koračnost procesa evolucije (mutacija+selekcija), koja vodi PRIVIDNOM finalizmu, specifičnost analize SLOŽENIH sistema (što društvo jeste!) itd, itsl. No, ako NEKOM Titinom PIONIRU, ove OPŠTE POZNATE STVARI ne dopiru do mozga, to nije moja krivica!
Preporuke:
2
23
53 ponedeljak, 10 oktobar 2011 10:41
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome...sasvim smo blizu!
Priznajem da i pominjane "kontrarevolucionarne i konzervativne snage" takođe KORISTE FINALIZAM (Fukujamin "Kraj istorije"), eda bi zadržali privilegije i sl., no ne vidim ZAŠTO bi "prezreni na svetu" morali da koriste samo JEDNO "oružje" u "pravednoj borbi", pa bilo to "oružje" "materijalističko tumačenje istorije" i "dijalektički način razmatranja prirodnih i istorijskih pojava"!? Tim pre što "oružje" nije baš bilo "glancano" i "oštreno" prethodnih vek ipo, već smo samo "razmatrali" o "regrutaciji" naših "simpatizera", a DEZAVUACIJI onih koji GOVORE DRUGAČIJE, ako ničim drugim, a ono ŽIGOŠUĆI ih kao "mračne sile" i prethodnicu "kontrarevolucionarnih i konzervativnih snaga". Ako NEKO KAŽE da je Lenjinov pristup u NAJMANjU RUKU bio JEDNOSTRAN i da je Slobodan Milošević GREŠIO, pa se I TO TRETIRA kao GREH, ma ne greh, kao ZLOČIN, e to govori više o ONOME KOJI TAKO GOVORI, nego o "predmetu" takve LOGOREJE! Pa bio taj "predmet" i "mišić", "Damjanov zelenko","poslednji brabonjak" i tsl.!
Preporuke:
1
22
54 ponedeljak, 10 oktobar 2011 11:06
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome... to je to!
Znači, malo Marksove 19-to vekovne dijalektike, malo Marksovih 19-to vekovnih PSOVKI, po uzoru na njegovo "MAGARČE" upućeno Bakunjinu! Nema veze, što je I Bakunjin je bio za "RADNIČKU KLASU" i "OSLOBOĐENjE MASA", istina ANARHIČNO, ali ne bez ISKRENOSTI! No, izgleda da NEKOME, kao i Marksu, sve što NIJE "NA LINIJI" "materijalističkog tumačenja istorije" i "dijalektičkog načina razmatranja prirodnih i istorijskih pojava" taj "NIJE VREDAN RAZMATRANjA"! ISKUSTVO nam govori da je to PRVI KORAK ka stavu "da onaj koji nije vredan razmatranja, NIJE VREDAN I ŽIVOTA"! To je "NAMA NAŠA KLASNA BORBA DALA"! Saglasan sam da BAR DELOM treba "eksproprisati" BAR DEO "EKSPROPRIJATORA", ali izgleda da "materijalističko tumačenje istorije" i "dijalektički način razmatranja prirodnih i istorijskih pojava" NE MARI ZA FINESE, a UPRAVO FINESE ČINE RAZLIKU IZMEĐU ŽIVOTA i SMRTI! Da ne govorimo da su "MANGUPI IZ VAŠIH REDOVA" glavni zagovornici neoliberalizma u Srba! Dok KONZERVATIVCI nisu od TE VAŠE sorte! Zbogom!
Preporuke:
1
22
55 ponedeljak, 10 oktobar 2011 11:27
thinking maize@ o koječemu, uglavnom o ničemu i o nikome..., POST SCRIPTUM
Pre nego što "NEKO" NASTAVI sa PLjUVAČINOM po "konzervativnim snagama" neka za početak pogleda u neki Rečnik stranih reči i izraza, a bolje u Srpsko-latinski rečnik gde je dato PRAVO i IZVORNO ZNAČENjE termina "konzervativan". Da podsetim taj i srodni termini zasnovani su na latinskom glagolu CONSERVARE, sa OSNOVNIM značenjem OČUVANjA! A OČUVATI se mogu i DOBRE STVARI! "Po delima njihovim poznaćete ih" reče Spasitelj, a "NEKO" i ne pokušava da vidi DELA DRUGIH, već ko po DIREKTIVI, pljuje! I još PRIŠIVA! Što govori o njemu!
Preporuke:
1
23
56 ponedeljak, 10 oktobar 2011 12:16
Gavran grakće....
Tako mnogo a T A K O M A L O. Marksov Predlog....Ljudska priroda????????????????????????????????
Preporuke:
23
2
57 ponedeljak, 10 oktobar 2011 12:21
Gavran grakće....
Molim vas, javno posvedočite ko se ovde poslužio izrazima FUJ, FUJ, FUJ!!!!!?
Preporuke:
22
2
58 ponedeljak, 10 oktobar 2011 12:53
Gavran grakće.......
Odgovor na teoretika "Tinkering maize" već nepunu godinu dana daju oni koji uporno demonstriraju po ulicama gradova širom sveta, od Egipta do Kine. Evolutivno, zar ne, gospodine manipulatoru i nabeđivaču?
Preporuke:
19
2
59 ponedeljak, 10 oktobar 2011 13:57
thinking maize@ o maglama marksizma i bespućima ateizma
Reče NEKO: "Odgovor na teoretika "Tinkering maize" već nepunu godinu dana daju oni koji uporno demonstriraju po ulicama gradova širom sveta, od Egipta do Kine." Ne sećam se da hodže po tuniskim, libijskim, sirijskim, bahreinskim, jemenskim, egipatskim i inim džamijama PROUČAVAJU Marksa!? Jeste da su otac Leonardo Bof i Ernesto Kardenal PROUČAVALI Marksa i USVOJILI neke njegove ANALIZE i PREPORUKE i tako dali OSNOVU OBNOVI Latinske Amerike, nego nešto ne čuh da su isti postali ATEISTI, niti da su Lula i ona lepotinja Kiršnerova UKINULI privatnu svojinu!? Nešto ne videh da se ujgurski džihadisti i tibetanske lame baš mašaju za druga Lenjina!? Kao i da bi ovi "anti-Volstritovci" bili "komunci"!? I Klinton je BOJKOTOVAO Vijetnam, pa šta BI POSLE!? Što se tiče ljudske prirode i DRUGIH OBSTACLES marksizmu, nešto NE ČUH ODGOVOR!? I na kraju ono "Gavran"!? Prvo, ko je Iliji proroku DONOSIO MESO i bio Božji izaslanik!? Drugo, ako je po Pou "Gavran" simbol PROPASTI, onda Vam GRAKĆEM: "NIKAD VIŠE!"
Preporuke:
1
18
60 ponedeljak, 10 oktobar 2011 15:49
Tetejac
Već duže vreme pratim ekipu Orla, thinking maizea i još nekih.
Otprilike da oni drugi ne mogu da ih ukapiraju. Samo jedno pitanje za one druge.
Zašto je Srbija pobedila u Prvom ratu?
Preporuke:
1
13
61 ponedeljak, 10 oktobar 2011 16:09
Answer
@Tetejac
Zašto je Srbija dobila u prvom svetskom ratu vrlo jasan odgovor ste dobili od časnog Arčibalda Rajsa.
Preporuke:
14
1
62 ponedeljak, 10 oktobar 2011 16:16
thinking maize@ Tetejcu
Iz istog razloga prijatelju zbog koga je p.puk. Đorđe Aničić OBORIO "NEVIDLJIVOG"! Iz razloga LJUBAVI PREMA SVOJOJ ZEMLJI i NARODU, BEZ PREDUSLOVA! Za tu LJUBAV preduslov NIJE NIKAKVA IDEOLOGIJA, niti BILO KAKVE "INTEGRACIJE", ma bile i EU-ropske ili Kominternovske! Kad se voli svoja zemlja i narod BEZ PREDUSLOVA, PRIRODNO je da će ŽELETI DOBRO, a da bi se došlo do dobra UZEĆE SE OD SVIH IDEOLOGIJA, INTEGRACIJA i bilo čega drugog, SAMO ONO ŠTO JE DOBRO za SRPSKU ZEMLJU i NAROD! Ma bilo to drugo I neki aspekti marksizma! No taj PRAGMATIZAM Prijatelju NEKI ne shvataju!?
Preporuke:
1
15
63 ponedeljak, 10 oktobar 2011 16:21
Tetejac
@ansver. Nisam ja taj odgovor dobio od časnog Rudolph Archibald Reiss, mada sam se skoro rasplakao kad sam pročitao zadnje rečenice. Ja sam odgovor dobio od mog pradede Solunca naninog očuha, jer joj je otac poginuo na Kolubari. Daklem, Srbija je imala cilj, imala je srpstvo, rodoljublje, neposvađanost u odlučnim trenucima.
Nadam se da sam bio jasan.
Preporuke:
12
3
64 ponedeljak, 10 oktobar 2011 16:25
Žika Obretković
@Tinkering maize
Odgovori na vaša infantilna pitanja su odavno dati, daleko pre nego što sam stupio na ovaj svet. To što je vama ostalo nejasno mnogo toga nije moj problem a čiji je ne znam. Možda se neko iz vašeg "misaonog i duhovnog settinga" bavi takvom hiromantijom. A da se pentram po brdu gluposti koje ste ovde nabacali to je odveć veliki izazov za čoveka koji se bavi mudrijim odgonetkama.
p.s. rekoste niko već stopedeset godina.......Potcenili ste jednog Đerđa, Ernsta, Benjamina, Adorna, Horkhajmera, Kosika, Žunjića....Alal vera na odvažnosti....rekoh Stürmer....ma, dali ste povoda.....al' kako pomoći u skroz crnoj noći....
Preporuke:
17
1
65 ponedeljak, 10 oktobar 2011 17:45
Answer
@Tetejac
VI, izgleda niste shvatili poentu mog odgovora a ona se sastoji u sudbini časnog Arčibalda Rajsa koji je umro u posleratnoj raspravi sa jednim od srbijanskih ratnih profitera, prebacujući ovome "dokazano rodoljublje". Ali, to rodoljublje na koje se, pomalo nepozvan, ubacuje i neko drugi, koristeći priliku da plasira svoj ideološki credo,koje je iskazao vaš pradeda nije bilo i rodoljublje onih koji su posle rata zauzeli vodeće političke pozicije u novoj državi. Kriviti nekog drugog a pogotovo ondašnje komuniste kojima su oduzimani poslanički mandati i koji su najsurovije proganjani i ubijani isto je tako nečasno a još je gore u takvoj situaciji njih optuživati za rušenje državnog jedinstva. Njega su rušili vrhovi srpske i hrvatske buržoazije. Objašnjavati potonja zbivanja ovde traži više prostora i suptilnije razumevanje prilika u državi SHS pa potom Kraljevini Jugoslaviji. Jedinstvo po bilo koju cenu ne vodi ničemu a u svemu je suštinsko socijalno opredeljenje novih vlasti.
Preporuke:
15
1
66 ponedeljak, 10 oktobar 2011 18:17
Tetejac
@ansver. Pa uvek je bilo jasno da se posle rata jajare rasporede na prava mesta i oteraju časne borce. Vi i ja se izgleda ne razumemo, a govorimo isto. Bar mi se tako čini.
Nego još malo o tematici. U Srbiji je bio građanski rat u kome je pobedio Kapičić. Da je pobedio Draža s obzirom da je bio francuski đak i de Golov cimer (de Gol nikada nije posetio SFRJ) represalije sigurno ne bi bile takve.
Preporuke:
1
14
67 ponedeljak, 10 oktobar 2011 18:37
Answer
@Tetejac
Gospodine, grešite, kada govorimo isto ne mislimo na isto. Draža ovde ne može biti scenska predstava već pokret koji je predvodio i kakve je principe zastupao pa, na kraju, i sa kim je ratovao. Mislim da su to apsolvirane stvari. Njegov pokret u zemlji je insistirao na starom poretku a to je značilo u ondašnjim prilikama nacionalnu i socijalnu nejednakost. rešenje koje je donela nova vlast izdržalo je probu kojih četrdeset i kusur godina. To, očigledno, nije bio recept za sva vremena i pridružujem se onima koji smatraju da je ostajanje na starim principima u novom tehnološkom dobu bilo prevaziđeno. U SFRJ nisu, međutim, na vreme bili identifikovani subjekti novog zajedništva pa je sledio rascep, ja mislim otcepljenje. Stradao je, pre svega, srpski narod, ali na tragu revanšizma davno pobeđenih snaga koje su iskoristile momenat rastura zemlje da nekritički i osvetnički proguraju sopstvene naume. To je ovu zemlju bacilo na sasvim sporedan kolosek savremenih zbivanja.
Preporuke:
18
1
68 utorak, 11 oktobar 2011 08:44
mala zapažanja thinking raven-a o "Žiki, BRE Obretkoviću" (ono "BRE", zbog "Chivas Regal-a", mora malo da se bude CRVEN!)
Baci se naš "Žiks" u teoretisanje (Đerđa, Ernsta, Benjamina, Adorna, Horkhajmera, Kosika, Žunjića....), a zaboravi na OSNOVNO! Jer, "dođi dragi doveče, nemoj biti goveče", da gledamo "babu dok se češlja, sa "Kapitalom" u ruci, a selo gori li, gori"! Uostalom, neka "gori moja gospođice", jer je "baba" čula da je "Kapital" dobar SANOVNIK, pa ga dovatila, jer je "babi milo, što joj se snilo"! Nego, NEKO mi ne odgovori OTKUD njemu OVOLIKO "lajkova"?! Ajd, Marks, "Englez" i sva BRATIJA, o "buraniji" evolucije da i ne govorimo, nego kako on "zapati" ovde na NSPM-u "partijsku ćeliju"!? Živo me zanima, kako je angažovao nove "skojevce" među ovim "bolonjcima"!? Ili je čovek "pod stare dane" pokazao NEVIĐENI AKTIVIZAM ili je možda samo skromni "korisni idiot"!? Šta ćete, NE MAŽE se Marks na leba!?
Preporuke:
3
9
69 utorak, 11 oktobar 2011 10:15
Tetejac
@answer.Kad govorimo o nacionalnoj i sosijalnoj nejednakosti nikad veća podeljenost nije bila nego sada. Kralj Aleksandar je to shvatio odavno i Hrvatima je hteo da da, da odu.Nažalost bio je ustreljen. U današnjoj državi, ako se tako može nazvati, svako je svakom kriv. Zašto?Pa nema para, a zna se da se muž i žena svađaju oko para. Država je pokradena, ljudi u njoj takođe. I dalje se krade jer ovi ne znaju da stanu. Stara Jugooslavija je 1939.godine bila zaokružena kao celina i kad god smo nešto zaokružili iznutra su nam je rasturili. Mi Srbi naravno to nismo radili jer smo je napravili. Naslednici retrogradnih snaga to rade i dalje.
Preporuke:
1
9
70 utorak, 11 oktobar 2011 13:35
Noć
@Tetejac
Ako tražite odgovore na pitanja koja vas muče onda se zna kako se to radi. Proučavaju se činjenice. A ako želite da ponavljate ono što već mislite da znate onda ste pogrešili adresu. Imate širok izbor! Ponavljanje je namenjeno neznalicama ali i bolesnima. ne znam kojoj kategoriji vi pripadate a niti me to zanima.
Good by!
Preporuke:
4
1
71 utorak, 11 oktobar 2011 14:00
Kraljevački vatrogasac
Koliko razabiram takvi su 41. iz njegovog rodnog kraja krenuli u partizane, ovaj se, pak, zaputio svevišnjem, u pravoslavne odaje. Mora da mu je inspiracija bio komšija Nikolaj. Naučenjaku nisu dosta kupus salata, krompir i keleraba već on cilja vsoko i frontalno na Kapital. A zlopatnik nije ni zavirio u te mračne odaje pa i ne zna šta ga čeka. Zato nosi crevo, šlem i pomoćne alatke. No, zaboravio je merdevine pa nikako da se uspne tamo gde mu se čini da dim crni kulja. Manipuliše šmrkom al' ga guta plamen, osloni se na granu, noga omanu, konop ga pridavi, mačka vrisnu a zadnjicu stisnu, drugari skaču u pomoć a on se dere da je noć, za ruke i noge već ga drže a on rže li rže...kapital, kapital, vodite me u špital!!
Preporuke:
4
1
72 utorak, 11 oktobar 2011 14:04
Tetejac
@Noć. Prijatelju, kad pričate preko neta, onda pričajte biranim rečima, a ne u skladu sa imenom. Tek je 14.00, a vama se izgleda smrklo.
Po vama su onda svi Srbi bolesni jer nam na pojedinim medijima uporno ponavnjaju da smo ovakvi ili onakvi. Ljudi nisu informisani, a činjenice uvek pobeđiju.
Toliko od mene. Inače ja engleski čitam na ruskom.
Preporuke:
1
4
73 utorak, 11 oktobar 2011 14:28
la Notte
@Tetejac
Oprostite, a koje to reči nisu bile birane kada sam ih vama uputio. Pre će biti da je obrnuto a ua to ću navesti i primer, za razliku od vas. NIkada vas nisam oslovio prijateljem što znači da biram reči a vi ne. A to kako čitate engleski, to je samo vaš problem ili vaše pravo u koje se ja ne mešam. Vidite, i to je birano ponašanje. Verovatno mislite da birate reči i kada nekom poručujete da mu se smrklo. Ja tako ne radim već samo izrazim dilemu da li pripadate jednom ili drugom taboru. No, to je stvar stila a til je, reče Gorki, sam čovek. Dakle, pre nego što otkopčate futrolu proverite da li ste pucaljku zakočili. Može da opali a onako nagaravljenom svašta može da vam padne na um! Makar iz predostrožnosti.
Preporuke:
5
1
74 utorak, 11 oktobar 2011 14:40
Cisko Kid
@Tetejac
Ako bolesnik uporno ponavlja drugom bolesniku onda to znači da su u opitanju samo dva dobra drugara. Laboratorijska logika kojoj ste pribegli kao i vaš dobri pređašnji savetnik, ako nije u pitanju ista osoba, može dosegnuti samo formalizovan oblik mišljenja. U laboratoriji život se ne rađa. On se tamo prividno oponaša a to je bitna razlika. Time se bavi vaš prethodni konsultant, uvaženi Tinkering maize iliti "glavica kukuruza". Uostalom, od nje se može napraviti nekih 120 komercijalnih varijeteta i to joj daje "pravo" da uđe u robni svet ali ne i u ljudsko društvo.
Preporuke:
5
1
75 utorak, 11 oktobar 2011 15:55
Tetejac
@cisko kid ili sanco pansa. Prešli sta na druge teme. Doviđenja. I onom drugom koji ne zna u kojoj je vrsti.
Preporuke:
2
6
76 utorak, 11 oktobar 2011 16:04
Die Nacht
@Tetejac
Ponašate se kao svaki "dobar Srbin". Kada se okliznete o sopstvenu koru banane onda kažete doviđenja. Ovo je verovatno birano ponašanje samo ne znam kome može poslužiti za uzor. A kada ja kažem nešto slično onda to za vas ne važi. Primeri zašto smo stekli takav imidž u svetu.....mislite da drugi na ovakve "klizavice" ne obraćaju pažnju? Žalosno, ali to je Srbija koja dokazuje kako pripada civilizovanom svetu!
Preporuke:
7
1
77 sreda, 12 oktobar 2011 09:36
thinking raven
Ako ne mažu Marksa, šta mažu na leba "korisni idioti"? DOVOLjNO ima materijala da i OVOJ ode u "ropotarnicu historije"! Čiji ono beše omiljeni termin "ropotarnica historije"? Broza i njegovog omiljenog pisca Krleže! Mišlja "Žika Obretković", "dijalektičar" i "koristan idiot" "drugosrbijanstva" da će da nas ZASENI mračnim terminima NEMAČKE dijalektike (idealistička, materijalistička, SVEJEDNO JE!). A MRAČNI su što ZASENjUJU stvari i procese, a ne objašnjavaju ih! Mišlja "naš" neshvaćeni "Faust", pardon "Žika", pardon "Faust", tj. "faustični Žika" ili "žikoidni Faust", da kad BUBNE "Kapital" da padamo na kolena kao kad dalaj lama bubne "Dijamantsku sutru"! Ili kad LUPI "Marks" da metanišemo kao pred japanskim carem! I japanski car PRIZNADE da je ljudsko biće, jedino ovaj NEVOLjNIK URLA: "ZAPALITI, UKLONITI, POČISTITI SVE NAZADNO"! Gori u njegovim grudima plam Ignacija Lojole, a ne: "Đerđa, Ernsta, Benjamina, Adorna, Horkhajmera, Kosika, Žunjića..." Nego da i ONI, kao i ON nisu u neku ruku JEZUITI?
Preporuke:
0
4
78 sreda, 12 oktobar 2011 13:34
"Sađenje cveća" i "čupanje korenja"
@Tinkering maize
Gospodine, komentarišite "moderato e cantabile" a uz to, "non escogitare". Pa zar mislite da će ostali padati na vaše čudovišne staljinijade u stilu...."ZAPALITI, UKLONITI, POČISTITI SVE NAZADNO"???? Molim, citirajte gde tako nešto ovde napisah. Ako ne uzmognte tako šta uraditi onda vas ne ja već svako može nazvati poslednjim "giramondom". ..."Hego da i ONI, kao i ON nisu u neku ruku JEZUITI?...zaboravili ste dodati...za razliku od Nas, "Velikih Srba i Patriota". A o Kapitalu vi ste već ranije "rekli svoje", onda kaa ste zanemeli pred mojim skromnim pitanjem šta mislite o četvrtoj tački Prve glave Prvog odeljka vama omrznute knjižurine. Zanemeli ste a možda o tome još uvek dumate.....ako je tako neću vas ometati i razumeću vas. A, ako nije, žalim slučaj. Onda ćete sami sebe diskvalifikovati za svaku buduću "ping-pong partiju". No, vi se, ipak, bavite samo "sađenjem cveća" a ne "vađenjem korenja".
p.s. Zaslužujete više pažnje ali bi vas to ozlovoljilo, poznajem vas!
Preporuke:
4
0
79 sreda, 12 oktobar 2011 14:03
thinking raven o "sađenju" i "čupanju", "zavođenju za Goleš planinu", još ponečemu, pa i "Chivas Regal-u"
Ono što znam o NEMAČKOM pristupu svačemu, kao filosofskim temama, tehnologiji, pisanju naučnih radova i još koječemu, jeste da je za Nemce OSNOVAN SISTEM, jer bez i van sistema NIŠTA NE POSTOJI! To nije loš pristup, ako se ima u vidu NEOPISIVA SLOŽENOST SVETA, iako se isti može pojmiti, što je po Ajnštajnu NAJNESHVATLjIVIJE! APROKSIMACIJE su, kao što im ime kaže, SAMO PRIBLIŽNOSTI, NIKAKO cele ISTINE! Zato što se sistem NIKADA i NIKAKO ne može shvatiti kao MEHANIZAM, kao što su ga 19-to vekovni mislioci shvatali, kao što ga JOŠ UVEK neki shvataju! I misle (tačnije UMIŠLjAJU) da su na "vrelu istine", da se "napajaju mudrošću" na "živoj misli epohe", sve u svemu koječemu i svačemu, pretežno NIČEMU! Jer, svet se menja NE NA NAČIN kako mišljaše JEDAN 19-to vekovni mislilac, već kako se svet razvija, a razvija se EVOLUCIONISTIČKI, dakle PRIMARNO NASUMIČNO, a SMISAO mu daju OGRANIČENjE MOGUĆNOSTI, kroz proces SELEKCIJE. O tome govore moderne teorije evolucije živog sveta, mozga, imunog sistema...
Preporuke:
3
2
80 sreda, 12 oktobar 2011 14:21
thinking raven o "sađenju" i "čupanju", "zavođenju za Goleš planinu", još ponečemu, pa i "Chivas Regal-u", nastavak
Toliko "sađenju" i "čupanju", sad šta je "sađenje", a šta "čupanje", nečija TVRDA vera ili možda TVRDI fakti, je isto tako SMISLENO pitanje kao ono o "kokoši i jajetu", mada je pre 3000 godina jedan čovek govorio da "sve ima svoje vrijeme, vrijeme da se sadi i vrijeme da se čupa posađeno". No, kad TROIMENA ličnost ("sajber marksista" ili "Veliki Crveni Štrumf" ili "Žika Obretković") sa GOMILOM njegovih IPOSTASI (da ne navodim, bolje znate Vaša Veleučenosti!) BUBNE "Kapital", pa se još POZOVE na Marksa (saglasno Aristotelu da se u DOKAZIVANjU POZIVAMO na AUTORITETE! Koje autoritete!?), očigledno očekujući da "padnem na teme" (kao onaj Bušman u istoimenom filmu, ali NI "Bušmani" nisu kao negda!), no zaboravi na to KOME JE Marks PRVOBITNO NAMERAVAO da posveti njegovo NAJVAŽNIJE DELO! Kao i KOJI PUT je prešao i KOJE IMPLIKACIJE na MODERNU NAUKU, TEHNIKU i UKUPNI ŽIVOT ima taj MISAONI NEFILOSOFSKI pravac zvani EVOLUCIONIZAM, POTPUNO NEZAVISNO od marksizma i drugih 19-to vekovnih škola mišljenja!
Preporuke:
3
2
81 sreda, 12 oktobar 2011 14:37
thinking raven o "sađenju" i "čupanju", "zavođenju za Goleš planinu", još ponečemu, pa i "Chivas Regal-u", još jedan nastavak
Čak i Marks NASLUTI PLODOTVORNOST tog MISAONOG PRAVCA, nefilosofskog i JOŠ NERAZVIJENOG, ali MOĆNOG kao "četiri rajske reke"! BAŠ Marks nasluti i BI SPREMAN da NAJVAŽNIJE DELO POSVETI Čarlsu Darvinu, a ne npr. Hegelu!? No, to NIŠTA ne znači "TROIMENOJ sajber-ličnosti sa bezbroj IPOSTASI", koji SVE TO OTPISUJE kao "građansku nauku"! Dobro, "mladi Marks" vs. "zreli Marks", uklapa se u "duhovni habitus" "TROIMENE sajber-ličnosti sa bezbroj IPOSTASI", ali čemu sve to vodi!? Vodi ZABLUDI da je SVE u IDEOLOGIJI, tj. stavu da je IDEOLOGIJA VRHUNARAVNA ČOVEKOVA AKTIVNOST!? Da pitam "TROIMENU sajber-ličnost sa bezbroj IPOSTASI", koja je IDEOLOGIJA KROMANjONCA, jer I ON PRIPADA LjUDSKOJ VRSTI, šta više I KOD NjEGA VIDIMO PRISUSTVO NEKE TEHNOLOGIJE, NEKOG LjUDSKOG DRUŠTVA i tsl.!? Ajd, sokole, DA TE VIDIM!? Prema tome, SVAKI MISAONI PRAVAC IMA SVOJE GRANICE, što je dobro ZNATI, a još bolje PRIMENITI! Ako neko INSISTIRA na UNIVERZALNOSTI SVOGA STAVA, eee, to je "zavođenje za Goleš planinu"!
Preporuke:
3
2
82 sreda, 12 oktobar 2011 15:22
thinking raven o "sađenju" i "čupanju", "zavođenju za Goleš planinu", još ponečemu, pa i "Chivas Regal-u",
Da, BAŠ TO! Marksističko učenje o razvoju ljudskog društva, sa "piramidom" razvoja ljudskog društva (prvobitna zajednica, robovlasništvo, feudalizam, kapitalizam, socijalizam, komunizam) je PRIMER FINALIZMA primenjenog na razvoj društva, tj. to je ISTORICIZAM, sa svim LOŠIM PRAKTIČNIM POSLEDICAMA tog pristupa! FINALIZAM su biolozi odavno ODBACILI kao NENAUČAN PRISTUP! U okviru evolucionističkog pristupa VRLO OZBILjNO se RAZMATRA nešto što LIČI na FINALIZAM, ali NIJE FINALIZAM! Naime, biolozi govore NE o SVRHOVITOSTI PROCESA EVOLUCIJE, već o procesu EVOLUCIJE, koja SELEKCIJOM DOVODI DO TRENUTNE SVRHOVITOSTI RAZNOVRSNIH živih bića (raznovrsnost uslovljena pre svega procesom MUTACIJA, procesom prevashodno NASUMIČNIM!), tako da NEKI OD TIH ŽIVIH BIĆA budu OPTIMALNO SAOBRAŽENI zahtevima njihove sredine! A "zahtevi sredine" su VRLO ČESTO NASUMIČNI, tj. slučajni! Znam i Priznajem da UTICAJ EKONOMSKIH FAKTORA deluje slično SELEKCIJI u evoluciji, ali NISU SAMO EKONOMSKI FAKTORI RELEVANTNI za društvo!
Preporuke:
1
4
83 sreda, 12 oktobar 2011 15:29
KO je na servisu?
@Tinkering maize
Vrlo mi je blisko puno toga što ovde izvaliste ali opet niste odgovorili na presudno pitanje. A to je gde nađoste ono što mi pripisaste? Vi samnom polemišete kao da sam iza sebe ostavio kakav pisani opus, drugim rečima, sa pretpostavljenim tezama. Kako ih izvlačite iz konteksta to je već zabava a ne tematika za ovaj sajt. I, molim vas, ako vas Marks iritira onda se dohvatite njegovih citata a nemojte ih meni pripisivati. Ako vas pominjanje Kapitala ne baca u nesvest zašto to meni saopštavate? Obratite se nekom ko je za to "odgovoran". U krajnjem slučaju nekom Marksovom rodnom otomku. Ovako mi pripisujete nepostojeće namere. Gospodine, vaše je znanje obimno ali tipično akademski površno i često cepidlačko. Vi puno znate o svačemu ali vrlo oskudno o nečemu. I to je vaš problem a ne moj ili, eventualno, Marksov.
p.s. Niste odgovorili na postavljena pitanja a ako budete pristojni možemo se razložno dopisivati...
Preporuke:
2
2
84 sreda, 12 oktobar 2011 15:41
thinking raven o "sađenju" i "čupanju", "zavođenju za Goleš planinu", još ponečemu, pa i "Chivas Regal-u", kraj
Pošto nas NEKO "zavodi za Goleš planinu" OPČINjEN "partijnošću", ne znam čime inspirisanu, pada mi na um PRAKTIČNO SREDSTVO, koje je koristio "najveći sin naših naroda i narodnosti" (fraza ČUDOVIŠNO SMEŠNA, ne treba je komentarisati! Po sebi je OKSIMORON!), tj. gorepomenuti "Chivas Regal"! Kad god je trebao "najveći sin naših naroda i narodnosti" da donese bitnu odluku, pored uobičajene "didžestivske" funkcije, isto sredstvo korišćeno je za ubrzanje krvotoka, a time bolje ishranu i KVALITETNIJE mišljenje VELEUMNOG mozga tog velikana! (Tome su pripomagali i najfiniji kubanski tompusi, uručeni od bratske Kube, no to je druga priča!) No, korišćenje istog sredstva, tj. "Chivas Regal-a" dovodi do pojačane CRVENE pigmentacije delova kože, što se POTPUNO slaže, kako sa krvlju "najvećeg sina...", tako i sa njegovom, a i IDEOLOGIJOM "TROIMENE sajber-ličnosti..."! Pa se nešto pitam, da li koristite slična sredstva!? Znate, TAKVO UPORSTVO u NENAUČNOM STAVU slabo je objašnjivo, sem "Chivas Regal-om"!?
Preporuke:
1
3
85 sreda, 12 oktobar 2011 15:59
thinking raven o pristojnosti i "pristojnosti"
Nekad (eh, nekad, kad svi bejasmo mladi i lepi! Kad nam je svet bio do kolena!) NEKO se UPETLjA u moj komentar o PRAVU Rusa da SAMI ODLUČE da li će SAHRANITI Lenjina, onako KAKO se PRETEŽNO sahranjuju ljudi u društvima koja gaje ideale bliske Zapadnoj civilizaciji. Ili će ga I DALjE DRŽATI "U IZLOGU", kao i dosad! A sama inicijativa NEKIH Rusa bila je inspirisana pre svega ČINjENICOM da se TELO već skoro 90 godina POKOJNOG Lenjina, polako, ali sigurno RASPADA! Komentarisao sam da je PRIMERENO da se telo te ISTORIJSKI TAKO ZNAČAJNE LIČNOSTI (o Lenjinovom istorijskom značaju postoje POTPUNO SUPROTNI STAVOVI, no to je druga priča!) TRETIRA NA PRIMEREN NAČIN! Ali NEKOME I TO ZASMETA! I "odgovori" ĐONOM! I otpoče "borba neprestana", koja, kao što znamo NIKAD NIJE SKROZ POŠTENA! A ni PRISTOJNA! Toliko o pristojnosti ili "pristojnosti". Ostalo je la-la-la!
Preporuke:
1
4
86 sreda, 12 oktobar 2011 16:54
magle nepojamne.....
@Tinkering maize
Oprostite, a s kim vi to.....ili onako za sebe. Onda se razumemo. Arivederci, caro mio......
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner