Gle ko govori o ljudskim pravima i grubosti prema opoziciji.
Pre nego što se nadviri kako se postupa u Rusiji možda bi prvo trebao da vidi u Londonu ko se sve i zašto prisluškuje i prati. Koja su ograničenja i koji uslovi da bi policija pretukla, uhapsila i ubila koga hoće.
Krv koju su britanske vlasti prosule po ulicama Londona nije se osušila, a neodgovorni manijak se usuđuje da gleda šta i kako drugi rade.
Ako neko nema pravo da pomene reč demokratija i ljudska prava onda je to UK.
Jedino je tačno da je Kemerun skinuo g...
Nije to zato što voli nego ga ekonomske nevolje naterale.
Preporuke:
255
231
2
sreda, 14 septembar 2011 19:50
komerun
Dokle vise ova sumanuta retorika Rotschildovih sluzbenika i agenata od uticaja?
Preporuke:
180
31
3
sreda, 14 septembar 2011 19:51
Što je babi milo
Rusiji je neophodna neizbežna korenita demokratska reforma, isto tako kao što je neophodna i arapskom svetu.
ala smo pametni...
Preporuke:
138
32
4
sreda, 14 septembar 2011 20:06
Vlada Kanada
Voleo bih da vidim slična poniženja i moljakanja "gordog" Albiona pred njihovim bivšim kolonijama i viševekovnim žrtvama, Indijom i Kinom.
Preporuke:
166
29
5
sreda, 14 septembar 2011 20:19
JM
Svi vide korist u saradnji sa Rusima. SVI OSIM JEDNOG IDIJJJJOTA !!!! , a svi znamo kojeg.
Preporuke:
210
30
6
sreda, 14 septembar 2011 21:04
Fristajlo
Ako bi EU u celini zauzela čvrst i dosledan stav na podršci demokratskih prinipa u Rusiji, Kremlj bi možda i obratio pažnju na to, a možda bi i Dmitrij Medvedev, slabi, prodemokratski predsednik Rusije, kao i opozicione grupe ojačali svoje položaje. Možda...
A možda dođu i AlfaKentaurijanci, i govore engleski, pa spasu zapad iz problema...
Autizam koji pokazuju neki zapadni "analitičari" može se uporediti sa našim režimlijama...
Preporuke:
134
28
7
sreda, 14 septembar 2011 21:13
Milan Nedic
Rusija je jos od doba Romanovih pikirana kao sirovinski rezervoar Rotsildovih. Danas je Rusija jedna obicna tajkunski posed bez ikakve autonomije u vodjenju spoljne politike.
Preporuke:
41
124
8
sreda, 14 septembar 2011 21:35
Milos Stankovic
Ovo je samo jedan zal za propalom imperijom uvijen u oblandu brige za demokratiju u Rusiji. Ono sto je sigurno je da nikada u ruskoj istoriji nije postojalo toliko slobode kao danas, sto autor ne vidi. Ako misli da je lopovski rezim Jeljcina, sa sve Hodorkovskim i Berezovskim, nesto sto se na bilo koji nacin moze povezati sa demokratijom i vladavinom prava, trebalo bi da se vrati u prvi razred osnovne skole.
Preporuke:
139
61
9
sreda, 14 septembar 2011 22:09
Marko Darković
Još jedan traktat ostrašćenog rusofoba.
Preporuke:
146
1
10
sreda, 14 septembar 2011 22:10
robokap
Upravo sam pročitao o ulozi Velike britanije prema CARSKOJ RUSIJI u KRIMSKOM ratu,JAPANSKO-RUSKOM RATU 1905 i da ne nabrajam dalje. Svaki put ste bili sa ruskim neprijateljima i radili da Rusija nikad ne izađe na topla mora.Bili su VAM potrebni samo da bi se spsili od Napoleona i Hitlera. Nemci su se opametili ,valjda će i Francuzi kada se vrate ideji De Gola "EVROPA OD ATLANTIKA DO URALA" a tamo za vas gospodo iz TZV."GORDOG ALBIONA" tamo neće biti mesta ,bićete samo jedno bedno ostrvo pored obala EVROPE kojoj Mentalno nikada niste pripadali a morate da shvatite da BRITANSKA IMPERIJA ne postoji već 100 godina.Ovaj komentator misli da je vreme kraljice Viktorije.Shvatite da je ona umrla pre 110 godina i da je vaše vreme zauvek prošlo.
Preporuke:
152
3
11
sreda, 14 septembar 2011 22:14
Dag
Opsednuti su kolonijalnim misionarenjem. Govore o demokratiji, a misle na nešto sasvim drugo. I crni đavo je dobar, samo ako donosi novac, veliki novac, mnogo novca.
Preporuke:
122
2
12
sreda, 14 septembar 2011 22:42
slobodan 50
ha,ha,ha...ho.ho.ho.
Preporuke:
60
1
13
sreda, 14 septembar 2011 22:43
Tatjana
@ Vlada Kanada
Voleo bih da vidim slična poniženja i moljakanja "gordog" Albiona pred njihovim bivšim kolonijama i viševekovnim žrtvama, Indijom i Kinom.
U poslednjih nekoliko decenija Britanija je definitivno izgradila vazalnu svest i ponašanje vazalne zemlje. U tome valjda ima neke pravde, mada je ona nepotpuna i nedovoljna.
Ako se, međutim, promeni adresa njihovog vazalnog gospodara, možda odmaknu koji stepen u evoluciji,što bi bilo dobro i za njih i za ostatak sveta.
P.S. Koliko mogu da zaključim na osnovu njihove istorije, Kinezi ne pate od bolećivosti prema poraženim zlotvorima. U najboljoj opciji (koju Vi spominjete) britanski moralni napredak bi mogao da bude praćen žestokim bolom, ali bi vaspitni rezultati bili izvesni (nešto poput legendarnih batina u Itonu, da malo budemo cinični)!
Preporuke:
68
1
14
sreda, 14 septembar 2011 22:45
Jasna*
SIroti Briti,bas mi ih zao,za par poslica sad moraju da cute i trpe tog uzasnog ruskog diktatora,koji nece Rusiju da im podastre pod noge!Ah,a sa kakvom bi je samo slascu i sladostrascu Briti gazili.Eto sad ih je taj grozni diktator Putin lisio tog njihovog omiljenog hobija, a tako im je lepo islo sa onim "demokratom", "pijanim ruskim medvedom",kako su od miloste zvali Jeljcina.
To Putine ,samo udri,bolje "diktator",nego demokrator!
Preporuke:
93
2
15
sreda, 14 septembar 2011 23:15
Turas
Sajmone,Sajmone možda bi se neko u doba SSSR upecao na ove"humano-demo-tričarije"Danas gde se britanska imperija,koja je vekovima daleko od demokratije,pokazuju zadnja temeljna hapšenja koja još uvek traju pri ubistvu obojenog dečaka u Londonu,može staviti u istu liniju sa Sirijom,mediski se podmeću engleska zlodela kao Ruska.Engleska je sinonim pljačkaške države,koja spletkarskom politikom huškačkom,(Dalaj Lama)u Kini,Pomaganje terorista po svetu,(Čečeni)Medisko ocrnjavanje Srba pred bombardovanje JU.Danas samo neobrazovani mogu da veruju u ovakve komentare "gosp"Sajmona.
Preporuke:
90
0
16
sreda, 14 septembar 2011 23:28
Fristajlo
Očito, imamo napad "Tadićevaca" na sajt, što se da videti po glasanjima na komentare...
Neka; još malo...
Preporuke:
88
4
17
sreda, 14 septembar 2011 23:41
Sarajlija
Želeo bih samo da pozdravim gospodina Putina i gospodina Kleftakisa! Hvala vam!
Preporuke:
80
0
18
četvrtak, 15 septembar 2011 00:05
vlaja
Aaaaa, ko nakiti ove minuse?
Preporuke:
69
1
19
četvrtak, 15 septembar 2011 00:31
iz Amerike
Vidim da su borci za "zapadne vrednosti" i bezalernativci za EU/NATO krenuli u ofanzivu na ovaj sajt i po komandi osuli paljbu bas u vezi sa ovim clankom gde se"proziva" Rusiju i Putin zbog tzv. ljudskih prava i jadnog naivnog Kamerona u ulozi zrtvovanog jagnjeta celjustima ruskog medveda . Ovim "hacker" napafom organizovanim najverovatnije iz krugova bliskih NVO pokazuje se noverovatno pomankanje osnovne mere za pristojnost i ljudkost. Kao da ceo ostali svet i cala vasiona ne znaju ko krsi ljudska prava a sad vec i zakone prirode i drustva na ovoj jadnoj uzurpiranoj planeti!!!
Preporuke:
68
0
20
četvrtak, 15 septembar 2011 00:51
Opis posla: "demokratsko" pisanje minusa! - @Fristajlo
"Očito, imamo napad 'Tadićevaca' na sajt, što se da videti po glasanjima na komentare...
Neka; još malo..." U pravu ste, Fristajlo - iako, za mene je to dobar znak! Ocito im se toliko suzio prostor delovanja, da im ostaje jos jedino da prave stetu tamo gde ih niko ne moze videti! Dosad su po Srbiji razmetljivo radili sta su hteli - evo im sad ostalo da pisu "minuse" reakcijama citalaca! "Neka, jos malo..." - kao sto lepo kazete. Uskoro ce biti: nisam ja, majke mi!
Preporuke:
70
1
21
četvrtak, 15 septembar 2011 02:14
Danilo
Skrenuo bih malo s teme da pozdravim ove "diverzante" koji,kao cunami,napadose sajt i komentatorima minuse podijelise,,,ha,ha,ha,ha,ah
Zalost,nisu u stanju da se argumentima bore protiv urednistva postovanog NSPM i postovanih komentatora nego,ovako podmuklo,podijelise minuse,k'o Amerikanci osiromaseni uranijum po Srbiji.
Ovo je jos jedan dokaz kako je urednistvo NSPM-a na pravom i postenom putu,putu koji postuje Srbiju i srpski narod,demokratiju i patriotizam.
Misevi,koji podijelise minuse,ne smiju na sunce,oni su u rupama i iz tih rupa minusima bombarduju komentare postenog svijeta.
Kraj im se,bezalternativno,blizi.
Preporuke:
59
0
22
četvrtak, 15 septembar 2011 02:30
Svetislav Kostić
Sudeći po rapidnom porastu minus bodova na račun Rusije, rusofobija postaje dostojna prijema u "otmjeno" društvo srbijansko srpskih kolabolatera sa vjećnim dušmanima Srbije i Rusije.
Preporuke:
52
2
23
četvrtak, 15 septembar 2011 06:59
Zoran Pavlovic
Rusofobija je vec vise decenijadiagnoza na ostrvu, ovde se radi ocigledno o jos jednom pacijentu.
Preporuke:
32
1
24
četvrtak, 15 septembar 2011 08:32
Dijasporac
U šta se pretvorila " analitika", ne može se zaboraviti Jelcinova "demokratija", takvu anarhiju nije verovatno preživeo ni jedan narod, npr. profesor univerziteta u Moskvi, da bi preživeo, radio je u garaži kao automehaničar !
Banditi(tajkuni) tipa Berezovskog su pljačkali nemilice i britanska " demokratija" je to naravno podržavala, sve su to za njih demokratski procesi...!Putin se upravo bori protiv tih dostinuća...,mafijaša, korupcije, banditizma, koji su uspotavili Jelcinovi revolucionari !!!
Pobeda Putina na izborima će dovesti do neizbežnih novih hapšenja tajkuna, ruski narod sa pravom nije zadovoljan, traže se brže promene ali ne u pravcu zapadnih " standarda" , ruski čovek hoće istinsku pravnu državu, viši standard i pravednu raspodelu bogastva, sve ono što je protiv interesa tajkuna tipa Berezovskog, koji je drag " gost" britanske krune.
Preporuke:
48
0
25
četvrtak, 15 septembar 2011 09:03
misa
Kukajte Englezi, i napred tadicevci, lupajte minuse. Zivela Rusija.
Preporuke:
62
1
26
četvrtak, 15 septembar 2011 09:06
Ružičasti panter
A vrhunac licemerja je što su te siledžije i prevaranti izmislili izraz fer plej.
Preporuke:
42
2
27
četvrtak, 15 septembar 2011 09:29
exp
ovakve komentare treba uzimati s rezervom. ovaj covek prosto obozava ruse, a s putinom bi podelio i vise od kreveta. potpuno ga razumem jer je nacija kojoj pripada jednostavno slaba prema svemu slovenskom. narocito prema gasu.
secam se kad je svojevremeno ovaj autokrata (koga se treba cuvati) zavrnuo slavine (zbog ukrajinskih konjokradica energenata - da parafraziram matiju beckovica), englezima je udarila pena na usta od srece sto su sudbinski vezani za rusiju. naiskrenije zelje i reci prosto su provalile sa ostrva.
cudo jedno kako se propale imperije nikada ne odricu imperijalizma. cak ni jedan federer.
Preporuke:
28
1
28
četvrtak, 15 septembar 2011 09:34
@robokap
Daj Bože da ste u pravu ali ja mislim da se ni Nemci nisu opametili.
Preporuke:
23
0
29
četvrtak, 15 septembar 2011 09:41
Bob
Kakav cinican i jeftin tekst!Neverojatno sta jeftina propaganda moze da smisli.
Preporuke:
41
0
30
četvrtak, 15 septembar 2011 09:46
Slobodan Stamenić
:) He He He!!! Kakav očajnik.
Ako bi EU u celini zauzela čvrst i dosledan stav na podršci demokratskih prinipa u Rusiji, Kremlj bi možda i obratio pažnju na to, a možda bi i Dmitrij Medvedev, slabi, prodemokratski predsednik Rusije, kao i opozicione grupe ojačali svoje položaje.
Onda bi Rusi do kraja zavrnuli slavinu ...
Preporuke:
31
0
31
četvrtak, 15 septembar 2011 10:10
Gordana
Nego, nesto se mislim, da Sajmon i slicni ne pocnu da uce Rusiju "demokratiji" kao sto su ucili nas, Irak, Avganistan, ... (poslednja lekcija)Libiju. Nebi bili prvi, ali neka se prvo prisete da Rusiju NIKADA NIKO NIJE POBEDIO!!!!!!
Samo probajte, ali od plana da muzete Sibir nema nista, na vasu i vasg gazde Us, veliku zalost.
Takvi zlotvori kakvi su Englezi, i kada nemaju snage da se pobrinu da sopstvenom stanovnistvu obezbede pristojan zivot bljuju otrov i zlo po zemljinom saru.
Uzasni ljudi!
Preporuke:
38
0
32
četvrtak, 15 septembar 2011 10:34
zanimacija za todlere,
Kako je infantilno ovo dodeljivanje minusa. Ne mogu da verujem. Verovatno to rade u pauzi između oblačenja Barbika i igranja pucačina na kompjuteru. Za bilo kakav suvisli odgovor morali bi da nauče sva slova (i ćirilica i latinica), a to prevazilazi njihove mogućnosti.
Preporuke:
35
0
33
četvrtak, 15 septembar 2011 10:35
thinking maize
Ne bih toliko o "domaćim" "izvođačima radova", već više o ovom Sajmonu. Da pođemo malo od lingvistike! Sajmon, egl. transkripcija jevrejskog Simon, što beše i ime apostola Petra! Ovaj Sajmon, ako je i "stena" nije STENA VERE (što apostol Petar beše), već neka PODVODNA "stena"! No, Putin je SJAJNO IZUČIO VEŠTINU KORMILARENjA (st. slovenski), kao da je čitao "Kormčiju" sv. Save! (Uostalom, ruske "Stoglava" i "Domostroj", knjige iz doba Ivana Groznog o VEŠTINI UPRAVLjANjA državom i domom, napisane su po UZORU na "Kormčiju"!) Zato VEŠTO IZBEGAVA sve "stene", koje mu postavlja Sajmon i ini Albioni! Neka mu je sa srećom! No, ČIJA JE "STENA" Sajmon!? "Gardijan", kao ISPOSTAVA Klintonke i penzosa Panete!? Ili je možda general Petreus dao novi, MILITARISTIČKIJI ton svemu tome!? Eeee, nekad su Briti bili KRSTAŠI ZA SEBE, kao stari Čerčil, a ovi moderni Briti su "krstaši" ZA DRUGE! Britanijo, šta si dočekala!? Od "RULED OVER SEAS" do "RULED OVER EAST END"!? Ako, ako, MOŽE I GORE, "dragi" Briti!
Preporuke:
28
2
34
četvrtak, 15 septembar 2011 10:37
Tanja
Možeš misliti ;)) Prpa bato, hajde malo poduči Putina šta bi trebao da radi. Hoćete libijsku lekciju demokratije. Ma nemoj!!! E pa za sada neće moći !!!!
Preporuke:
27
0
35
četvrtak, 15 septembar 2011 11:52
srdjan conic
Cinizam uobrazenost glupost. Ko daje za pravo britancima da komentarisu druge drzave. Zasto se u Gardijanu ne postavi pitanje demokratije u Britaniji. Sta se radi u toj zemlji pravde posle protesta mladih napacenih sirimasnih ljudi koji su pljackali i razbijali sve pred sobom. Oni osudujuju maloletne decake zatvaraju u tamnice. Tako oni stite svoj poredak. Britansko kraljevstvo je najvece zlo covecanstva. Na srecu proslo je vreme klanjanja. Britanci gledajte svoja posla. Ostavite Putina i Rusiju na miru. Dosta je vise bilo otimanje tudjeg bogatstva. Vreme neokolonijalizma prolazi. Sto pre to Britanija shvati to će pre izaći iz problema.
Preporuke:
41
11
36
četvrtak, 15 septembar 2011 14:15
Šta je rekla Madlen
Da su Rusi slepci koji ne znajju da krosite svoja bogastva i da im to treba uzeti i dati onima koji to umeju.
Koja Malden?
Pa ona što joj ljube ruke Vuk, Tadić, Čanak i ostali.
Rotšildova marioneta a možda i rođaka, ko zna...
Preporuke:
27
0
37
četvrtak, 15 septembar 2011 16:45
Boris
Znam da je opšet mesto, ali evo i da ja nešto kažem na ovo silno kukanje "gordih" albiona. Sve što bi hteli da rade Rusiji rade Srbiji, ali nadam se ne doveka.
Preporuke:
22
0
38
četvrtak, 15 septembar 2011 17:05
OBAVEŠTENjE i to važno !
Verovatno su komentatori primetili neuobičajeno veliki broj "minusa" tamo gde treba da su "plusevi" i obrnuto.
Ova pojava je vezana za kampanju koju su žuti pokrenuli ovih dana. Formirani su izborni štabovi između ostalog i za internet propagandu. Tako je ovo novo "raspoloženje" posetioca sajta NSPM je rzultat delovanja žutih partijskih internet štabova.
Bog te mazo al su očajni kada im je i to toliko bitno. Izgleda da su sledeće izbore shvatili kao borbu na život i smrt. Da normalan čovek ne poveruje!
Preporuke:
34
0
39
četvrtak, 15 septembar 2011 17:09
nataša @ 200 X -
Ne mogu da verujem da je preko 300 osoba pročitao moj komentar. Takođe ne mogu da verujem da je 2oo osoba smatralo za važno da potroše svoj sekund da taj zaista po svemu skromni tektić od par neredigovanih rečenica označe da ga ne preporučuju za čitanje.
Verujte mi da razmišljam zašto je to tako i nemam nikakav odgovor.
Jedino ako jedan čitalac kože da pošalje više puta znak plus ili minus i da je neki besposlenjaković kliknuo više puta na minus.
Preporuke:
30
146
40
četvrtak, 15 septembar 2011 17:38
thinking maize "glede" "važnog obaveštenja"
Poštovani rekoste: "Izgleda da su sledeće izbore shvatili kao borbu na život i smrt. Da normalan čovek ne poveruje!" Verujte, UOPŠTE NISTE POGREŠILI! Ad. 1. Krajem maja 2008 bio sam sa kolegama na Novosadskom poljoprivrednom sajmu. Nas trojica zezali smo četvrtog, inače "žutaća", nekada "visoko rangiranog" (bio je gradski sekretar za socijalnu zaštitu u Beogradu 2000-2004, u vreme kad su bile afere oko prebijanja dece, padanja polica na decu I JOŠ KOJEČEGA!), sada kao "gubitničkog" (Živkovićeva struja!) kadra skrajnutog u našu malu firmu! Zezanje je bilo na temu naše NAIVNE pretpostavke o vladi SRS-DSS-socijalisti (svi znamo KAKO se završilo!). On je odbijao naše zezanje sa: "Tadić MORA da sastavi vladu! Kako bre mora!? A IZBORI, a DEMOKRATIJA!? Ma MORA! POJEŠĆE GA NjEGOVI, ako NE FORMIRA VLADU PO SVAKU CENU! Kako to", mi ćemo i dalje naivno! "Pa MORA, zamisli TOLIKO NEZAPOSLENIH KADROVA DS-a, ako bi radikali došli na vlast! O suđenjima ILI NEČIM GORE, da i ne govorim!" Mi smo samo zanemeli.
Preporuke:
23
3
41
četvrtak, 15 septembar 2011 18:02
Beli Orao
@Nataša, izgleda da je @obaveštenje i to važno u pravu.
Kad sam ti prijatelju video minuse pomislio sam da si se nešto zabrojao, ali nisi. Znamo mi ko je Nataša.
Definitivno su u panici.
Preporuke:
25
2
42
četvrtak, 15 septembar 2011 18:48
Miloje
britanija je ocvala imperija ali nesto drugo mi je zaokupiralo paznju citajuci komentare. Cinjenica je da je Srbija u nezavodnom polozaju i da su vodece zapadne zemlje jedan od izvora problema. Razumljiv je osecaj naklonosti prema danasnjoj Rusiji.
Nas narod ko nas narod, uvek nekritican. Zaboravlja da je danasnja Putinova Rusija zemlja bez demokratije, gde bivaju ubijeni novinari koji ne misle 'pravilno', gdje svakodnevno ucenjuju i ubijaju biznismene i vidjenije ljude, gde caruju mafijasi podeljeni na teritorije, gde se trosi votka na hektolitre a pijani leze po cestama, gde mali broj bogatih trosi a vecina naroda gladuje, gde postoji latentni sukob sa manjinama muslimanima, terorizam, gde je nacionalna politika ucena drugih zemalja energentima i drugim itd
Lepo je imati osecaj saveznistva ali sasvim drugo je imati zelju da se takvo drustvo iskopira kod nas. Imamo mi sasvim dosta svojih problema.
Preporuke:
4
30
43
četvrtak, 15 septembar 2011 19:40
Jasna*
Verovatno su ocajni zuti nalupali ove silne minuse,mada ja sumnjam i na "veselog Marka",on voli da se poistovecuje sa imperijom,voli da sokira ,a i zaludan je.
Preporuke:
19
0
44
petak, 16 septembar 2011 06:43
Bob
Taj kameron jeste koristan idiot - ali za ameriku. Kao i cela eu.
(namerno mala slova)
Preporuke:
9
1
45
petak, 16 septembar 2011 06:45
Bob
Ali pisac članka, pisac! Izgleda da on stvarno veruje da britanija zastupa demokratiju u svetu?
Njega treba analizirati, a ne sadržaj teksta.
Preporuke:
13
0
46
petak, 16 septembar 2011 11:59
Dijasporac@ Miloje
Imaš lepu žicu..." naš narod" uh,uh ! Nego demokratija, zar nije ovaj članak paradigma britanskog novinarstva, naravno tebi nije, BBS i ne piše nekritički kad VB sa NATO dželatima ubije milion ljudi, to što su objektivni...izveštavaju ...ubiše se !!!
Bogastvo ? Mali broj ljudi troši,ne mogu nego da se smejem,VB je staleška država u njoj je najteže preći iz radničke u viši sloj, to zna svaki iole obrazovan čovek.
Putin upravo želi eliminisati " demokratske uspehe" Gorbačova i Jelcina" odnosno tajkunizaciju !
Pijančenje, kriminal, da li si ti nekad bio u Londonu, ili Njujorku, turisti idu u pratnji policije, hej čoveće šta je tebi !!!
Otimanje bogastva, baš si smešan, Rusija naravno pravi energetski monopol preko Gasproma ali ne otima od npr. Libije bogastvo i ne ubija zbog toga , prema procenama do sada 100 000 ljudi !
Kopiranje, otkuda ti takva ideja, Srbijica i Rusija ili VB, frapantno ...!
" Miloje" imputacija neuspela, cilj neostvaren... !
Preporuke:
11
0
47
petak, 16 septembar 2011 19:06
Peter RV
A ciji je 'korisni idiot' ovaj Sajmon Tisdal kad on napada Putina zbog Irana, Sirije,Kasparova-Vajnstajna i Hodorkovskoga? Pogodite.
Preporuke:
10
1
48
subota, 17 septembar 2011 19:11
Miloje @Dijasporac
ono sto zelim da kazem, narod zbog ovog sta nam se desava prizeljkuje Rusiju i njene vrednosti ovde. Rusija nikad nije marila za obicnog coveka niti je zivot imao neku cenu. Seti se 30 miliona poginulih u II sv. ratu, vise nego iko. Seti se miliona pobijenih pod Staljinom.
Ko zeli Rusiju i njene vrednosti ovde dabogda mu se ostvarila u kuci.
Preporuke:
1
7
49
subota, 17 septembar 2011 19:53
Pavle / D
Seti se 30 miliona poginulih u II sv. ratu, vise nego iko.
Ruse za to optuzivati je poslednji stadium moralne dekadencije, psichicke poremecenosti i ideoloskog ludila.
Cak i ovlasno poznavanje istorije kaze, da su Nemci, kad su usli u SSSR sve redom ubijali, zene, decu, starce ... sve dizali u vazduh, Hitler je hteo likvidirati sve osim germana i mozda jos nekih sa zapada.
Amerikanci i englezi su cekali do poslednjeg trenutka, i kad je vec bilo jasno, da bi rusi inace postigli atlantske obale, iskrcali se u Normandiji. Vojno geldano veoma diletanski pokusaj, sa izuzetno puno zrtava
Po svemu sudeci rusi vise nece spasavati svoju nezhvalnu slavensku bracu, tako da ono sto je izmedju zapadne EU i Rusije naprosto isceznuti. Svi ti narodi su totalno opljackani - i jos su i neshvatljivo zaduzeni -, mlada generacija zaglupljena lazima i iluzijama o ulasku u EU, povrsni potrosacki mentalitet i hedonizam, pred koji i natalitet mora da ustukne
Preporuke:
10
1
50
nedelja, 18 septembar 2011 17:54
dd
Svojevrsna jadikovka nad propustenom prilikom da razbiju Rusiju.....
Preporuke:
9
0
51
ponedeljak, 19 septembar 2011 10:04
Pavle / D
Uzgred receno, juce je u Litvi pobedila proruska partija.
Kako se vremena menjaju. Ljudi pocinju ipak da shvacaju ko je bio u istoriji prijatelj a ko je - kako je to precizno i sazeto izrazio Putin, obracajuci se Amerikancima - GLOBALNI PARAZIT!
Preporuke:
8
0
52
četvrtak, 22 septembar 2011 17:52
au mile
Koliko su samo Zapad i zapadni mediji uspeli da ogade reči demokratija i ljudska prava u poslednjih 20 godina. U ime te, zapadne demokratije, uništeno je na desetine zemalja koje su postale obične zapadne kolonije i poginulo milioni ljudi.
Žalopojke ovog novinara pokazuju koliko je viševekovni imperijalistički duh prisutan u anglosaksonskom mentalitetu, ne shavatajući da je vreme, kada su oni bili jedini arbitri i jedina sila zauvek prošlo.
Pre nego što se nadviri kako se postupa u Rusiji možda bi prvo trebao da vidi u Londonu ko se sve i zašto prisluškuje i prati. Koja su ograničenja i koji uslovi da bi policija pretukla, uhapsila i ubila koga hoće.
Krv koju su britanske vlasti prosule po ulicama Londona nije se osušila, a neodgovorni manijak se usuđuje da gleda šta i kako drugi rade.
Ako neko nema pravo da pomene reč demokratija i ljudska prava onda je to UK.
Jedino je tačno da je Kemerun skinuo g...
Nije to zato što voli nego ga ekonomske nevolje naterale.
ala smo pametni...
Možda...
A možda dođu i AlfaKentaurijanci, i govore engleski, pa spasu zapad iz problema...
Autizam koji pokazuju neki zapadni "analitičari" može se uporediti sa našim režimlijama...
U poslednjih nekoliko decenija Britanija je definitivno izgradila vazalnu svest i ponašanje vazalne zemlje. U tome valjda ima neke pravde, mada je ona nepotpuna i nedovoljna.
Ako se, međutim, promeni adresa njihovog vazalnog gospodara, možda odmaknu koji stepen u evoluciji,što bi bilo dobro i za njih i za ostatak sveta.
P.S. Koliko mogu da zaključim na osnovu njihove istorije, Kinezi ne pate od bolećivosti prema poraženim zlotvorima. U najboljoj opciji (koju Vi spominjete) britanski moralni napredak bi mogao da bude praćen žestokim bolom, ali bi vaspitni rezultati bili izvesni (nešto poput legendarnih batina u Itonu, da malo budemo cinični)!
To Putine ,samo udri,bolje "diktator",nego demokrator!
Neka; još malo...
Neka; još malo..." U pravu ste, Fristajlo - iako, za mene je to dobar znak! Ocito im se toliko suzio prostor delovanja, da im ostaje jos jedino da prave stetu tamo gde ih niko ne moze videti! Dosad su po Srbiji razmetljivo radili sta su hteli - evo im sad ostalo da pisu "minuse" reakcijama citalaca! "Neka, jos malo..." - kao sto lepo kazete. Uskoro ce biti: nisam ja, majke mi!
Zalost,nisu u stanju da se argumentima bore protiv urednistva postovanog NSPM i postovanih komentatora nego,ovako podmuklo,podijelise minuse,k'o Amerikanci osiromaseni uranijum po Srbiji.
Ovo je jos jedan dokaz kako je urednistvo NSPM-a na pravom i postenom putu,putu koji postuje Srbiju i srpski narod,demokratiju i patriotizam.
Misevi,koji podijelise minuse,ne smiju na sunce,oni su u rupama i iz tih rupa minusima bombarduju komentare postenog svijeta.
Kraj im se,bezalternativno,blizi.
Banditi(tajkuni) tipa Berezovskog su pljačkali nemilice i britanska " demokratija" je to naravno podržavala, sve su to za njih demokratski procesi...!Putin se upravo bori protiv tih dostinuća...,mafijaša, korupcije, banditizma, koji su uspotavili Jelcinovi revolucionari !!!
Pobeda Putina na izborima će dovesti do neizbežnih novih hapšenja tajkuna, ruski narod sa pravom nije zadovoljan, traže se brže promene ali ne u pravcu zapadnih " standarda" , ruski čovek hoće istinsku pravnu državu, viši standard i pravednu raspodelu bogastva, sve ono što je protiv interesa tajkuna tipa Berezovskog, koji je drag " gost" britanske krune.
secam se kad je svojevremeno ovaj autokrata (koga se treba cuvati) zavrnuo slavine (zbog ukrajinskih konjokradica energenata - da parafraziram matiju beckovica), englezima je udarila pena na usta od srece sto su sudbinski vezani za rusiju. naiskrenije zelje i reci prosto su provalile sa ostrva.
cudo jedno kako se propale imperije nikada ne odricu imperijalizma. cak ni jedan federer.
Onda bi Rusi do kraja zavrnuli slavinu ...
Samo probajte, ali od plana da muzete Sibir nema nista, na vasu i vasg gazde Us, veliku zalost.
Takvi zlotvori kakvi su Englezi, i kada nemaju snage da se pobrinu da sopstvenom stanovnistvu obezbede pristojan zivot bljuju otrov i zlo po zemljinom saru.
Uzasni ljudi!
Koja Malden?
Pa ona što joj ljube ruke Vuk, Tadić, Čanak i ostali.
Rotšildova marioneta a možda i rođaka, ko zna...
Ova pojava je vezana za kampanju koju su žuti pokrenuli ovih dana. Formirani su izborni štabovi između ostalog i za internet propagandu. Tako je ovo novo "raspoloženje" posetioca sajta NSPM je rzultat delovanja žutih partijskih internet štabova.
Bog te mazo al su očajni kada im je i to toliko bitno. Izgleda da su sledeće izbore shvatili kao borbu na život i smrt. Da normalan čovek ne poveruje!
Verujte mi da razmišljam zašto je to tako i nemam nikakav odgovor.
Jedino ako jedan čitalac kože da pošalje više puta znak plus ili minus i da je neki besposlenjaković kliknuo više puta na minus.
Kad sam ti prijatelju video minuse pomislio sam da si se nešto zabrojao, ali nisi. Znamo mi ko je Nataša.
Definitivno su u panici.
Nas narod ko nas narod, uvek nekritican. Zaboravlja da je danasnja Putinova Rusija zemlja bez demokratije, gde bivaju ubijeni novinari koji ne misle 'pravilno', gdje svakodnevno ucenjuju i ubijaju biznismene i vidjenije ljude, gde caruju mafijasi podeljeni na teritorije, gde se trosi votka na hektolitre a pijani leze po cestama, gde mali broj bogatih trosi a vecina naroda gladuje, gde postoji latentni sukob sa manjinama muslimanima, terorizam, gde je nacionalna politika ucena drugih zemalja energentima i drugim itd
Lepo je imati osecaj saveznistva ali sasvim drugo je imati zelju da se takvo drustvo iskopira kod nas. Imamo mi sasvim dosta svojih problema.
(namerno mala slova)
Njega treba analizirati, a ne sadržaj teksta.
Bogastvo ? Mali broj ljudi troši,ne mogu nego da se smejem,VB je staleška država u njoj je najteže preći iz radničke u viši sloj, to zna svaki iole obrazovan čovek.
Putin upravo želi eliminisati " demokratske uspehe" Gorbačova i Jelcina" odnosno tajkunizaciju !
Pijančenje, kriminal, da li si ti nekad bio u Londonu, ili Njujorku, turisti idu u pratnji policije, hej čoveće šta je tebi !!!
Otimanje bogastva, baš si smešan, Rusija naravno pravi energetski monopol preko Gasproma ali ne otima od npr. Libije bogastvo i ne ubija zbog toga , prema procenama do sada 100 000 ljudi !
Kopiranje, otkuda ti takva ideja, Srbijica i Rusija ili VB, frapantno ...!
" Miloje" imputacija neuspela, cilj neostvaren... !
Ko zeli Rusiju i njene vrednosti ovde dabogda mu se ostvarila u kuci.
Ruse za to optuzivati je poslednji stadium moralne dekadencije, psichicke poremecenosti i ideoloskog ludila.
Cak i ovlasno poznavanje istorije kaze, da su Nemci, kad su usli u SSSR sve redom ubijali, zene, decu, starce ... sve dizali u vazduh, Hitler je hteo likvidirati sve osim germana i mozda jos nekih sa zapada.
Amerikanci i englezi su cekali do poslednjeg trenutka, i kad je vec bilo jasno, da bi rusi inace postigli atlantske obale, iskrcali se u Normandiji. Vojno geldano veoma diletanski pokusaj, sa izuzetno puno zrtava
Po svemu sudeci rusi vise nece spasavati svoju nezhvalnu slavensku bracu, tako da ono sto je izmedju zapadne EU i Rusije naprosto isceznuti. Svi ti narodi su totalno opljackani - i jos su i neshvatljivo zaduzeni -, mlada generacija zaglupljena lazima i iluzijama o ulasku u EU, povrsni potrosacki mentalitet i hedonizam, pred koji i natalitet mora da ustukne
Kako se vremena menjaju. Ljudi pocinju ipak da shvacaju ko je bio u istoriji prijatelj a ko je - kako je to precizno i sazeto izrazio Putin, obracajuci se Amerikancima - GLOBALNI PARAZIT!
Žalopojke ovog novinara pokazuju koliko je viševekovni imperijalistički duh prisutan u anglosaksonskom mentalitetu, ne shavatajući da je vreme, kada su oni bili jedini arbitri i jedina sila zauvek prošlo.