субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Џихад на руској земљи

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 01 фебруар 2011 12:16
Нн
Енглеска, као знак подршке борби против тероризма, у заштиту узима оне терористе из Русије који врше терористичке акције по Русији.
Препоруке:
0
0
2 уторак, 01 фебруар 2011 13:05
ПА
Ово је текст правог новинара,новинара који познаје ситуацију и уме да је на питак, јасан и примерен начин изложи читаоцу.
А на питања из последњег пасуса се може и наслутити одговор! Ја опет некако дођох у свом закључивању до "великог брата". Јер Велика Британија је управо "велика сестра", а заједно су, уз још неке придружене чланове, једна "велика ђавоља породица".
Препоруке:
0
0
3 уторак, 01 фебруар 2011 13:25
Драган Јагодина
Одличан текст.Мој коментар је следећи:свако ко прати дешавања у свету схвата ко не жели добро Русији.Мислим да се заборавља једна битна ствар а то је рат против Авганистана који је водио тадашњи СССР.Муслимани, за разлику од других вера,су солидарни,не заборављају и не праштају.
Препоруке:
0
0
4 уторак, 01 фебруар 2011 15:22
Миле Београђанин
Није Велика Британија "сестра великог брата", него МАМА!!! Јасно је као дан и историјски гледано, веома лако доказљиво и показљиво, ко је вазда био највећи противник Русије, па и слободе свих народа света, а нарочито православних народа на Балкану. Због страха да се Русија не спусти на "топла мора" и ми смо остали под Турцима сигурно једно двестотињак година дуже, но што је то било нужно... Према томе, дабоме!
Препоруке:
0
0
5 уторак, 01 фебруар 2011 15:43
саша р.
Сјајан текст!
Велика Британија јесте дадиља тероризма, и Руси би требали посебно на њу да обрате пажњу. Израелци су то схватили одавно, отуда и препоруке МОСАД-а појединим официрима ИДФ-а да не иду у Британију, јер постоји могућност хапшења на аеродрому. Русија ће, попут Израела, морати да се помири са таквом врстом живљења, јер ће у противном бити прилично подривена. Са терористима нема преговора.
Ако икада будемо добили власт којој је стало до Србије и Срба, мораћемо и ми тако да живимо, јер Британија никад не мирује, САД такође, а С. Арабија и Турска су у снажном успону.
Препоруке:
0
0
6 уторак, 01 фебруар 2011 16:31
Одбрана и последњи дани
Једно време, током прве чеченске кампање, у Чеченији се против руске федералне армије борила група снајпера састављена искључиво од девојака из балтичких република које су свом одреду дале име ,,колготки’’ (хулахопке).


У каквој су вези хулахопке из балтичких република и Чечени ? Онај ко их је повезао стоји иза ових злочиначких напада.
Препоруке:
0
0
7 уторак, 01 фебруар 2011 17:02
Mr?
Dame i gospodo zivim i studram u Rusiji 7 godina i nemam nikakve rusofobske tendencije, shta vishe, vrlo sam vezan za bratsku nam Rusiju.Ali, besmisleno je horski pevati o krivici velike bracje iza okeana i njihovih majki i sestara sa ostrva,a da se ne zapitamo kakvi su problemi unutar same Rusije, njene drzavne strategije i vladavine institucija.Chinjenica da su posle eksplozije u Domodedovu taksisti digli cene i vozili uspanicheni narod na bezbedno mesto za stotine evra ne govori samo o mentalitetu ovdashnjeg naroda, nego o potpunom otsustvu discipline i vladavine prava, govori o neverovatno brutalnoj i perverznoj korupciji drzavnih insttucija koje nemaju nikakvu kontrolu nad drushtvom i dozvoljavaju mu bahato ponashanje.Ukoliko predstavnik vlasti u uniformi vadi iz mog dzepa 1000rub zastrashujucji me da ce mi svasta napakovati zato sto jedem semenke na ulici, onda nesto smrdi u drzavi Rusiji.Svi u se i u svoje kljuse,a tek onda mozemo trazti krivca u drugima. Gde je vladavina prava?
Препоруке:
0
0
8 уторак, 01 фебруар 2011 18:21
Тореадор
Диван текст.

Конално да прочитам нешто ново, лијепо сажето, а не пуке маргиналне текстове који коментаришу дневнополитичка дешавања.

Јако лијепа анализа из које се могу извести закључци о неким геополитичким трендовима.

Русија мора да ради на себи. Мора бити јака. Иначе је нема. Као што онда неће бити ни Србије.
Препоруке:
0
0
9 среда, 02 фебруар 2011 07:42
Bosko
Predlazem da pogledate video World Birth Rates and Islam
Препоруке:
0
0
10 среда, 02 фебруар 2011 08:23
Светлост Востока (1)
Живим и радим у Москви и хтео бих да дам своје виђење ситуације. Из текста "Џихад на руској земљи" провејава утисак да Московљани дрхте у метроу од страха од нових напада. Не бих се сложио. Сваки дан путујем метроом и још ниједном до сада нисам видео било какво јавно испољавање страха. Мислим да 99% људи наставља да се понаша као и раније. Ако се некоме десило да је видео јавно испољавање страха, онда се на основу тога не може сугерисати да цела Москва дрхти од страха. Ја, лично, примењујем једну тактику која може у одређеном проценту да смањи опасност, а то је да улазим у први или последњи вагон воза, јер терористи, углавном, нападају по средини, то јест тамо где има највише путника и где је највећа гужва. Значи, нема никаквог паничног страха, већ предострожност. Иначе, тачно је да су људи у Москви навикли на опасност од тероризма и они са тим живе. То је део живота у узрастајућој руској и евроазијској империји. Привилегија је живети у данашњој усправној Русији.
Препоруке:
0
0
11 среда, 02 фебруар 2011 08:49
Светлост Востока (2)
Што се тиче овога што је речено за таксисте који су подизали цене после терористичког напада на Домодедову, то није цела истина. Прво, то су били неки таксисти, а на сви. Друго, напад на менталитет Руса од стране коментатора који је дао непотпуну информацију у вези таксиста није у реду, јер је нетачан. Менталитет Руса се огледа управо у чињеници да су на десетине људи са приватним аутомобилима одмах дошли на аеродром и почели бесплатно да превозе људе у град. Доказ:

http://tinyurl.com/6le25ss

http://tinyurl.com/69fgdqj

Даље, одмах после недоличног понашања неких таксиста, град Москва је потписао специјални договор са таксистима у коме се таксисти обавезују да ће у хитним и екстремним случајевима превозити људе бесплатно. Доказ:

http://tinyurl.com/6gwrrl7

Руси су добар и храбар народ. Руси су наша браћа у Христу и по крви.

Живети у данашњој Русији је привилегија!
Препоруке:
0
0
12 среда, 02 фебруар 2011 13:27
Тореадор
@ Светслост Востока

Хвала на Вашим коментарима. Јако су драгоцјени. С великим интересовањем пратим све што се дешава у нашој заштитници, мајци, православној љепотици, словенској Византији... Која се опет враћа на мјесто које јој припада.

Стекао сам утисак да сте објективан и рационалан човјек који ствари види онаквим какве јесу и не упада у митолошке представе било које стране политичког спектра.

Стога бих Вас замолио да прокоментаришете мало Ислам у Русији. Колико је озбиљна пријетња Руској Империји? Да ли су Татари склони асимилацији и колико су они "оштри" муслимани? Да ли су проблем само муслимани са Кавказа, а ови други су лојални грађани Русије?

Прочитах негдје да је 2 милиона муслимана у Русији прешло на Православље.

Такође, да је прошле године први пут након 20 година забиљежен раст становништва у Русији.

Те теме су сигурно актуелне у Русији па бих волио чути Ваш коментар. Унапријед захвалан.
Препоруке:
0
0
13 среда, 02 фебруар 2011 15:31
Веља
Зар нам није утурен исти сценарио од истих режисера? А ми играмо како нам свирају, гутајући безочну лаж како су евроатлантске интеграције најбоља заштита!

Зар отимајући нам и цепајући нас, не мисле на Русију? А ми злотворима хрлимо у наручје!

Зар то није противно интерсима Русије? И против виталних интереса Србије? Зар то није велеиздаја?
Препоруке:
0
0
14 среда, 02 фебруар 2011 15:44
Светлост Востока (3)
Тореадоре,

Ја мислим да у овом тренутку ислам не представља озбиљну опасност по Русију у смислу да може да доведе до разбијања државе. Северно-кавкаски тероризам је зло, али он није системска опасност по Русију. Што се тиче Татара, велика већина њих, за сада, живи мирно у Русији. Велики број Татара је укључен у органе власти, а народ је интегрисан у руско друшто. Татари, као и сви други становници Русије који нису Руси су, уједно, и Росијани. И Руси су, такође, и Росијани. Значи, сви становници Русије без обзира на националну припадност су Росијани. А као подгрупа тог росијанског супер-етноса имамо појединачне народе, Русе, Татаре, Башкире, Калмике и друге. Неко је пре неког времена овде написао да је тај росијански пројекат пропао. То није тачно. Тај пројекат није пропао. Тај пројекат је компромис од стране већинског руског народа према другим народима и то је фер. Тачно је да у Русији постоји известан проценат православних Татара, можда око 4-5%.
Препоруке:
0
0
15 среда, 02 фебруар 2011 15:57
Светлост Востока (4)
Наставак:

Постоји једно велико неразумевање у Србији око политике коју води нова Русије. Нова Русија води стриктну евроазијску политику. То је политика, која се ослања на радове Николаја Трубецкоја, Пјотра Савицког, Љева Гумиљова и других. Евроазијски савез је већ формиран и њега, тренутно, чине Русија, Белорусија и Казахстан. Они су у царинској унији и ићи ће се ка даљој интергацији. У Евроазијски савез ће, ускоро, бити укључене и још неке средње-азијске државе. Оно што је важно рећи је да централну личност евроазијске идеје представља председник Казахстана, Нурсултан Назарбајев. Он је велики адепт те идеје. У Русији, главни адепт евроазијске идеје је професор Александар Гељевић Дугин. Иначе, тема Евроазије (Великог Истока), као геополитичког антипода атлантизму (Западу) је велика тема, која поред својих гео-политичких, има и духовне, па и езотеријске димензије. На жалост, народ у Србији је потпуно одсечен од идеје Евроазије и зато ће платити скупу цену.
Препоруке:
0
0
16 среда, 02 фебруар 2011 16:12
Светлост Востока (5)
Наставак:

Иначе, сама идеја Евроазије је идеја о мултиполарном свету. То је идеја о равноправном постојању различитих народа и религија које нису у међусобном сукобу, већ које су уједињене око тежње за очувањем својих самобитности. Значи, православни остају православни, муслимани остају муслимани, будисти остају будисти, а не постајемо сви демократско-либерални људско-праваши. И поврх тога, сви они остају у својим традиционалним друштвеним оквирима и са традиционалним институцијама, а не прихватају један наметнути модел. На пример, не може се један исти економски показатељ БДП примењивати и на, на пример, Немце и Непалце. Зашто? Из врло једноставног разлога, јер Немци и Непалци немају исти начин живота. Немачки начин живота изворе из порива да се са што већом количиним материјалних добара што пре дође до неког места (гомилање и превоз, рачун у банци и "BMW"). А непалски начин живота извире из будизма. Непалци се нигде не журе, јер они верују у реинкаранцију.
Препоруке:
0
0
17 среда, 02 фебруар 2011 16:24
Светлост Востока (6)
Непалцима не требају гомиле ствари, рачуни у банци и брза кола. Зато се БДП може применити на немачку привреду којој је циљ раст, али не и на непалску, којој циљ није раст. Дакле, економски мотиви извиру из начина живота, а део начина живота је и религија. Главни циљ глобализације управо и јесте да уништи самобитност свих народа и да их све преведе у једну демократско-либералну људско-правашку религију. Зато је евроазијска идеја изузетно фер, јер она управо жели да очува самобитност народа. Русија иде евроазијским путем и то кретање је постепено. То је велики посао и за његово обављање је потребно време. Али, тај посао вреди обавити. Ја сматрам да Србија треба да се окрене Евроазији, јер је то пут спаса. Пут ка Европској Унији је пут пропасти у шта се сваки дан уверавамо. Иначе, тачно је да је у Русији број рођених почео да премашује број умрлих. Руска држава је веома заслужна за то многобројним програмима којима помаже многодетне породице. Извињавам се на дужини и хвала на пажњи.
Препоруке:
0
0
18 среда, 02 фебруар 2011 17:44
Светислав Костић
У 2. Св. рату Чечени су с правом депортовани. Они и Черкеси пришли Вермахту против Руса. Жеља им се не испуни. Вермахт их користио као помочне трупе у акцијама против партизана и код рација по руским и бјелоруским насељима. Њемци били шокиран од Чеченско-черкеског дивљања.

Дио тих формација касније пребаћен у БиХ. Ја сам их доживио као дјечак 1944 у Рајловцу близу родног града Сарајева. У Рајловцу се налазио њемачки војни аеродромом. У том крају мајка ме код родбине склонила јер подручје без усташа и под командом Вермахта. Мајка страховала ради мене јер ми било 13 г. а давали ми 15 и био дрзак.

У Рајловцу се налазио логор са руским заробљеницима, готово без стражара. Дјеца из околних српских села и ја најстарији, доносили им хране. Ту била и бараке чечено-черкеских зликоваца. А од када једне ноћи партизански диверзанти запалили 14 војних авиона, Њемци и Чечено Черкеси ушанчили се на аеродрому опкољеног од околних брда и нељидљивих партизана. Касније им се и ја придружио.
Препоруке:
0
0
19 среда, 02 фебруар 2011 22:28
Mr?
@ Svtlost Vostoka (1)

Imam utisak da Vi, kako vele bracja Rusi, воспринимаете желаемо за деиствително...Sto se tiche globalne geopolitichke strategije tu se u potpunosti slazemo da je evroazijiska inspirisana i utemeljena gore navedenim intelektualcima...isto tako se slazem da je to pravilan put za Rusiju u geopolitickom smislu, ali se ne slazem da je sve tako radosno unutar ruskog drushtva. Rusko drushtvo pati od malignog raka koji se zove KORUPCIJA, perverzna i svuda prisutna!!! Kazete da su to bili pojedinci taksisti...ne bih se slozio. Verujem da sete gledali vesti nedelje na TV Rossiya (poslednje), gde drzavno glasilo eksplicitno tvrdi da su samo malobrojni gradjani u svojim automobilima prevezli neke uspanichene zrtve iz Domodedova...a taksisti su svi listom podigli cene! Isto tako tvrdite da su gradske vlasti postigle dogovor sa taksistima u slucaju slichnih deshavanja...Sa kojim taksistima??? U istom izdanju vesti nedelje na drzavnoj TV ste mogli da vidite prilog ....
Препоруке:
0
0
20 среда, 02 фебруар 2011 22:39
Mr?
@Svetli Vostok (2)
..da vidite prilog o stepenu korumpiranosti i haosa taksista u Moskvi..o tome da na svakog legalnog taksistu ide 7 nelegalnih...da ne postoje tarife , da ne postoje pravila, da se za najbolja mesta na taksi stajalishtima mora platiti mito da b se neki taksista nashao na tom mestu (ja citiram drzavno glasilo, koje vrlo cesto situaciju sterilizuje i prilagodjava svojim potrebama)!Niste odgovorili shta mislite o korumpiranosti milicije? Daleko od toga da je nasha milicija sjajna, ali u poredjenju sa ruskom, nasi ne znaju sta je mito i to odgovorno tvrdim..da vam ne pricam sta se desava kod mene na fakultetu, kako se daju ispiti i za kakve smesne pare. Bio sam svedok korupcionashkih radnji najvishih predstavnika vlasti iz kabineta vladajucje elite..muchno i jadno!Smatram da je trenutna garnitura ljudi na vlas jedina ozbiljna i drzavotvorna, ali za ovih 7 godina nisam primetio velike pomake u borbi sa korupcijom i to je fakat! Projekat Rossiyani nije propao?Manezskaya pl
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 03 фебруар 2011 04:35
Светлост Востока
Још о Русији и исламу. Крајем прошле године у Москви, на Мањежном тргу, је дошло до нереда које су изазвали навијачи фудбалског клуба "Спартак". Повод је било убиство Руса Јегора Свиридова од стране Аслана Черкесова из Наљћика, главног града руске републике Кабардино-Балкирије која се налази у саставу Северно-Кавкаског федералног округа. За сада није сасвим јасно како се убиство десило, осим што је извесно да се радило о тучи групе руских навијача са групом људи са Кавказа. Међутим, за разумевање онога што се десило на Мањежном тргу, такође, треба рећи да је пре неколико дана у Наљћику убијен председник Духовне управе муслимана у том крају муфтија Анас Пшихаћев, који је био познат по својим анти-екстремистичким ставовима и који је био лојални житељ Русије, иако није био Рус. Убице су позвале муфтију да изађе испред куће и убили га на месту. Следи наставак...
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 03 фебруар 2011 11:51
Светлост Востока
Само једна мала исправка. Навијач "Спартака", Јегор Свиродов и муфтија Анас Пшихаћев су убијени у размаку од пар дана. Значи, терористи са Кавказа су непријатељи не само православаца, већ и муслимана. Заправо, терористи су непријатељи свих оних који сматрају Русију за своју домовину без обзира на националност и вероисповест. Зато је важно разумети политику нове Русије, која је и евроазијска и империјална у исто време. У оба случаја, та политика подразумева обезбеђивање мирног заједничког живота свих народа и свих вероисповести у Русији. Управо због тога, Русија мора да издржи на свом путу без прављења погрешних потеза. Ако се крене са повицима "Русија Русима", онда се може наставити и са повицима "Карелија Карелцима", "Татарстан Татарима", "Сибир Сибирцима" и тако даље. A то води, наравно, у распад империје, у распад Русије. То треба спречити. Они Руси који не разумеју империјски пут Русије, треба да науче шта тај пут значи и како да се понашају.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 03 фебруар 2011 14:05
Mr?
@Svetlost Vostoka

Ja se sa vam u potpunosti slazem u pogledu strategije razvoja zemlje koja bezmalo broji gotovo 200 narodnosti... Jedini put je tolerantan odnos prema svim predstavnicima raznih etnichkih grupa. Medjutim, stichem utsak da pogreshno prenosite idilichnu sliku odnosa raznih etnosa. Pre svega imam u vidu projekat ROSSIYANI. Manezskaya ploshad i sluchaj sa navjichem daleko od toga da se moze smestiti u kuloale lokalnih dogadjaja i konflikat nekih subkulturnih pojava. Munjevito se na ulicama Moskve okupilo preko 10 hiljada mladih ljudi, ponavljam mladih ljudi, ogorchenih nesposobnoshcju vlasti da u duhu svoje tolerantne politike prema Kavkazu, zashtiti interese josh uvek vecjinskog ruskog zivlja u samoj MOskvi! Slichna okupljanja zabelezena su i u Peterburgu...a ako se prisetimo nekih ranijih dogadjaja , videcjemo da se ruska omladina i u drugim ugrozenim gradovima sama organizuje i pokushava da zashtiti svoja prava...
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 03 фебруар 2011 14:16
Mr?
@svetlost Vostoka 2

Rusi, kao vecjinsko stanovnishtvo, postaju zrtve u svojoj zemlj jer tolerantnost koju sami pokazuju prema drugim narodima (pre svega kavkaskim), ne dobijaju za uzvrat od tih istih naroda... Pogotovu u juznim gradovima...A pogledajte samo kako se bahato ponashaju predstavnici kakvkaskih naroda u prestonici..Mogu vam privesti masu primera o ponashanju istih u studenskim domovima i hijerarhije koju uspostavljaju. Dolazecji u Moskvu, oni u potpunosti odbijaju da se asimiliraju ili makar da poshtuju lokalne obichaje ponashanja na javnim mestima. Oni od cele Rusije prave Kavkaz. http://diak-kuraev.livejournal.com/142351.html#cutid1

Vlaste je nesposobna i nema reshenje da tome stane na put i to je fakt. U ovom trenutku, ponavljam, ova vlast je jedina drzavotvorna i kolko toliko sposobna da upravlja ogromnom zemljom, ali bez jake opozicije, bez racionalne kritike, bez "sudje" za svoja delovanja, ova vlast gubi osecjaj realnosti. Najgore ako narod suditi pocne..
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 03 фебруар 2011 14:57
Светлост Востока
Друже Мр.,

Кажете да се слажете са мном око стратегије, али нисте рекли како бисте ви решили проблем са Кавкасцима у руским градовима. Али сте, ипак, споменули како се омладина самоорганизовала у Москви и Петрограду. И шта су предузели? Ви знате шта. Почели су да насрћу на сред улице на потпуно невине људе, пролазнике, који имају кавкаске и не словенске црте лица! Почели су да нападају људе који живе мирно у Москви и раде тешке послове. На пример, многи од тих људи устају сабајле по мразу и чисте снег! Ало! То је класичан расистички погром! То је директан пут у рушење Русије као вишенационале империје! Русија Русима! А Татарстан Татарима! Јел мислите да је то пут решења проблема? Или напад Руса на све не-Русе? Па, Руси никада нису били нацисти и неће ни бити. А ти људи који су били на Мањежном тргу, свакако не спадају у руску омладину за углед. Руска омладина за углед су, на пример, момци и девојке из покрета "Наши". Та ваша омладина је напала руску полицију, која гине на Кавказу!
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 03 фебруар 2011 15:17
Светлост Востока
Наставак... Али, Медведев је лепо рекао шта треба да се ради са таквима који насрћу на невине пролазнике и на руску полицију. Први корак - жесток одговор на силу силом. Значи - затвор. А потом - образовање. Ја то у потпуности подржавам. Овде имамо две групе које обе раде погрешно. Део људи са Кавказа који ради мутне послове по Москви и другде, носе са собом ножеве и слично и група Руса која живи у стилу како живе модерни фудбалски навијачи, а то значи, качење са другима, туче и слично. Обе групе требају да буду изоловане и спречене да се сукобљавају. Руси нису угрожени у Русији, осим на северном Кавказу. Људи из Средње Азије у великој већини су, не асимиловани, јер нема потребе да буду асимиловани, већ интегрисани у руско друштво. Значи већина је у реду. Треба се оштро обрачунати са екстремима на обе стране и то је све. Колико видим, критикујете руску власт и прижељкујете некакву јаку опозицију. Па, то је евро-атлански пут. Дај Боже да Русија остане на путу на коме је сада.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 03 фебруар 2011 17:29
Mr?
@gospodine Svetli Vostok

Slazem se ja sa vama da su to neke subkulturne pojave, poput navijachkih grupa, neonacista (ne mislim u ideoloshkom smislu, jer Rusi zaista nisu ntice ikad biti sa takvim afinitetima), koje ruse ugled Rusije. Ali Vi uporno marginalizujete takve grupe, sta vise, nazivate ih loshim Rusima. Ne zaboravite da su u pitanju desetine i desetine hiljada mladih ljudi, medju kojima ima veliki broj obrazovanih, koji idu na stadione, koji se identifikuje sa takvim kulturnim fenomenima. Kakvi god da su i oni su deo ruskog drushtva i daleko ne mali i neznacajan deo! A vrlo su organizovani i destruktivni i nikakva represivna metodika ih ne moze smiriti.Sta vse moze izazvati jos veci gnev i napraviti mucenike od njih i izazvati empatiju u narodu! A sto se tice integracije pripadnika juznih naroda u drustvene proces u Rusiji, ta integracija ne postoji. Ogromna vecina radi u sivoj ekonomiji, a mogi su povezani i sa kriminalom...
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 03 фебруар 2011 17:40
Mr?
... Njihova integracija uglavnom je propracjena nelagalnim radnjama i korishcenjem i zloupotrebom korumpcionashkog raja koji vlada u Rusiji. Da omladina na manezskoj ploshadi je ispoljaval brutalnu silu prema svakome ko nije slovenskog izgleda...Ali, zar vi stvarno verujete da su te hiljade i hiljade mladica svi do jednog rasisti? Ili je to psihologija mase? Treba stavti prst na celo i zapitati se zasto je tako lako podstaci taj mladi svet na "neopravdano" nasilje? Nije valjda rusijia leglo brutalnih bolesnih rasista? Ili je rusko drustvo u velikim problemima, duboko razdeljeno? Za mene to nje bilo nasilje usmereno na Kavkazce, a nasilje protiv nesposobne vlasti da sagleda realnost i da preduzme konkretne korake da se ti problemi rese! Da, ja prizeljkujem jaku opoziciju u Rusiji. Opoziciju drzavotvornu, sa strategijom i ciljevima. Tad cu znati da je rusko drustvo sazrelo za velike izazove i znacu da mogu da investiram u napredak svoje zemlje time sto cu ucvrstiti veze sa Rusijom!
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 03 фебруар 2011 20:33
Светлост Востока
А ја потпуно супротно. Моја надања су везана за останак Русије на путу такозване суверене демократије и аутархије великих пространстава. При томе демократија у Русији, хвала Богу, и није права демократија западног типа, јер избори у Русији су само параван за власт једне воље која се, у овом тренутку, оваплоћује кроз власт једне партије "Једине Русије". Једна воља води народ. То је велика нада за сјајну будућност. У Русији не важи парола - "какав народ, таква власт", већ важи парола - "каква власт, такав народ", то јест у Русији власт васпитава и води народ. И све је боље и боље. А они који су били на Мањежном тргу и који су нападали људе због другачијег изгледа и који су нападали руску милицију, они су срамота. Али, они су занемарљива мањина. Права руска младост су, на пример, момци и девојке из покрета "Наши" и покрета "Местные". Они су, уместо да шире насиље, очистили град Арјехова-Зујева од смећа. Погледајте нову Русију: http://tv.russia.ru/video/rep_10359/.
Препоруке:
0
0
30 петак, 04 фебруар 2011 01:01
Mr?
Blago Rusiji sa takvim parolama i blago njenoj buducnosti. TO vec govori o mentalitetu naroda..kakva vlast takav narod..letargicna uspavan, lenja, neodgovorna masa...to je nazalost Rusija dans. Slazem se da svaka zmelja treba da ima strategiju razvoja i da nacionalni interesi ne zavise od vlasti. Ali, bez opozicije i kritike, bojim se da ce vlast izgubiti samokontrolu i samosvest. Poistovetice se sa uspavanim i lenjim narodom. Gde je industrijiska proizvodnja rusjie danas? Sta Rusi proizvode? Teska industrija Belorusije je neuporedivo zdravija i veca od Ruske bez obzira na to kolika je Belorusija..Samo imaju prirodna bogadstva koja u sirovom stanju prodaju i nista vise. Mrtvo more! A to, jedan narod jedna ideja...bilo je u ne tako davnoj proslosti(poslednji vek) takvih ideja u Rusiji, pa se pokazalo da je takva ideologija iluzorna i besmislena, a posledice nesagledive. A ta manjina na manezskoj ploshadi nije zanemraljvia i marginalna.To je deo Ruske omladine koju je neko zanemario..!
Препоруке:
0
0
31 петак, 04 фебруар 2011 13:07
ТОПОЉ
Русија најозбиљније мора почети размишљати о употреби оружја за масовно уништавање.Са муслиманским терористима и њиховим менторима у Лондону,Вашингтону и Бриселу други вид разговора није могућ.Тај други вид разговора је утопија и губљење времена.Осим тога,непријатељи Русије размишљају само о једном-колико ће Руса убити.Друго их не занима.Ненуклеарна вакумска бомба,бомба која не загађује оклину као нуклеарна,рађена на бази нанотехнологије,свој амерички пандам превазилази по територији утицаја чак 20 пута.Ово оружје је требало употребити још на Кавказу 2008-ме.Да банда која напада Русију прими к знању шта је чека и како ће проћи дрзне ли се дирнути у Русију.Оваква врста поруке је неопходна.Зашто да гину Руси на правди Бога?Убијају ли Руси по Ираку и Авганистану?Отимају ли туђу територију?Подржавају ли терористе као Тачија или Харадинаја?Не,Руси то не раде али ипак муслимански терористи уз помоћ оних са Запада праве се мутави.Е ову глуму Руси треба да им скупо наплате.
Препоруке:
0
0
32 петак, 04 фебруар 2011 13:28
ТОПОЉ
Наставак...У наставку морам да се осврнем на задњи пост @Мр.Господине или госпођо,са којим правом пишете следеће:"Благо Русији са таквим паролама и благо њеној будућности?"Кад ово пишете,прво што треба да урадите је следеће:Да на сто пред себе ставите географску карту а потом да упоредите државу у којој живите са једном Русијом.Да ли се држава из које потичете може на географској карти видјети голим оком,без повећала,подразумјева се?Сари Шаган,10-ти полигон руског министарства одбране величине је Србије.Дакле,већи је него све и једна република бивше Југославије.То је само један војни полигон.А колико их има у Русији?И Бог драги зна.И сад Ви држите придику о Русији??Понављам,са којим правом?Наставак...
Препоруке:
0
0
33 петак, 04 фебруар 2011 13:50
ТОПОЉ
Трећи и задњи дио...Ако сте у стању да учините тако нешто онда сте добронамјеран човјек.У супротном веома сте злонамјерни.Одавно пратим дешавања на политичкој сцени Србије.Гади ми се русофобија или нека неодређеност политичких кловнова у Србији.Ако нису русофоби попут Чеде Јовановића или Динкића нпр,онда су то неки неутрални који би да сједе на двије столице.Источној и западној.Е,то не може.Или Русија са једне стране или Тачи,Харадинај,Орић,Јуришић и остали злочинци заједно са вашингтонско-бриселским терористима са друге стране.Ето господине-гђо,ако сте у стању ово примити к знању,онда ћете и разумјети сву величину Русије.Не можете дјелити лекције једној великој Русији а на челу државе су Вам људи за које не знате који је од кога гори.Уз дужно поштовање према овом сајту,надам се да ћу имати више среће него синоћ када ми нису објављена 2 коментара.Ја не мрзим него износим голе чињенице.
Препоруке:
0
0
34 петак, 04 фебруар 2011 16:39
Светлост Востока
Руси нису маса, већ велики народ. И нису неодговорни и лењи, већ су одговорни и радни. Ево одмах пример црно на бело и то из прве руке. Радим у руском софтверском предузећу које се разби од посла. Радимо ко коњи. Радно време од 9:00 до 18:00 часова. Радимо за руску муштерију. Састав људи у предузећу је мешовит. Највише има Руса, али има доста и људи из Татарстана, Средње Азије. Значи, итекако има људи који су се интегрисали у руско друштво и они представљају већину. Предузеће има око 450 запослених. Просек година менаџера и специјалиста у предузећу је 26! Просек година руководилаца у предузећу је 35! Ови подаци значе ред, рад и дисциплину. На једном од ормана у мојој канцеларији стоји с врха на доле - "С НАМИ", па затим иде Путинова слика, па затим "И" и на крају икона Исуса Христа. Путин и једна воља (а не више воља распале западне демократије) воде народ! Као и у свакој земљи има насилника који би да руше власт на улици. То су они са Мањежног трга. Они су мањина. Остали раде. УРА!
Препоруке:
0
0
35 петак, 04 фебруар 2011 18:31
Mr?
@Topol i Vostok

Prvi deo ne bih da komentarishem uopshte...Nano tehnologij? ..nema veze necu da pocinjem,,,,Ali, zasto se ovde panicno osudjuje svaka vrsta kritike Rusije? Zar je svako ko ukazuje na gorece probleme rusofob? Ja zivim URusiji 7 godina i imam pravo na kritiku. Daleko sam od podrske zapadnoj hegemonij , jednopolarnosi, zapadnom sistemu vrednosti kao dominantnom i tako dalj.. To je najprljavi oblik imperijalizma i globalizacije i nije vredan komentara. Strateski plan Razvoja Rusije podrzavam, alli osnovano krtikuem njegovu realizaciju. Kritikujem korupciju kao izvor svih problema ruskog razvoja i napretka...I vi kao izrazeni rusofil Rusiji ne pomazete ako zatvarate oci pred takvim problemima. Smatram da treba da postoji nacionalna strategija koja nece zavisiti od politickih promena u Rusiji i time se ne remeti parola jedan narod jedna ideja! Kritika vlasti je neophodna kao pokretacka snaga svih drustvenih procesa...nastavka sleduje ...
Препоруке:
0
0
36 петак, 04 фебруар 2011 18:40
Mr?
..nastavak..
I ne razumem kakve veze ima moja kritika sa teritorijalno geografskim poredjenjem. To sto sam rodjen u teritorijalno maloj zemlji ne znaci da moram po difoltu imati pogresan stav prilikom sagledavanja i analize politickih prilika u teritorijalno ogromne Rusije! Ja ne zelim da se u Rusji primeni model nase nametnute nam demokrature, ali imam pravo da kritikujem ocigledne mrlje razvoja ruskog drustva...

@Vostok ... Masa, mislio sam figurativno..to nije bila kvantativno kvalitativna kategorizacija Rusa. Mada, bolje da narod poredim sa masom nego sa konjima, i ako je konj plemenita zivotinja..Potvrdu radne sposobnosti naroda nije dovoljno potvrditi svojim licnim primerom. Logicno gledajmo, prirodni resursi i intelektualni potencijal Rusa su najveci na svetu, a proizvodnja (industrijiska...itd) ne postoji. Niko me ne moze ubediti da su Rusi vredan narod imajuci sve to u vidu! Samo nemojte reci da su zli kovaci teorija zavere umeslai prste i nisu dali vrednim Rusima da rade!
Препоруке:
0
0
37 петак, 04 фебруар 2011 19:37
ТОПОЉ
@Мр..."Први део не бих да коментаришем...Нано технологија?...нема везе нећу да почињем."И немојте забога почињати.Ионако сте се обрукали са упитником на крају гдје стоји "нано технологија".Није то грешка него реалност.Руска вакумска бомба и јесте направљена за борбу против терориста.Ево Вам неких података.Можете их провјерити.Принцип дејства је следећи:над одређеним циљем се распрши и експлодира посебна запаљива материја.Деструктивни фактори су ударни талас експлозије и огромна температура.Из руског министарства одбране(није ваљда да и они не знају??)је потврђено да експлозивна материја има већу разарајућу снагу пошто је направљена на бази нанотехнологије.У састваву материје лежи тајна а руска војска је чува под ознаком "строго повјерљиво".Раније су бомбе(апострофирам америчке)заиста биле "прљаве".Експлодира оксид ацетилен или пропилен а то су токсична једињења.Шта се налази у новој руској бомби,може само да се нагађа.Сабласна снага ове бомбе је у нечем другом.Наставак...
Препоруке:
0
0
38 петак, 04 фебруар 2011 20:04
ТОПОЉ
Други дио...Саблазан је у чињеници да ова бомба има снагу нуклеарне бомбе(тактичке)с тим да не постоји опасност од загађивања животне средине.Да би лакше разумјели о чему причам ево Вам следећи податак:зидови од цигле погођени дејством ове бомбе не падају у смијеру од центра експлозије него ка центру.Помоћу експлозије руске супер бомбе лако се могу ликвидирати терористи у својим јазбинама ма гдје били.Нпр у пећини се осјећа језив пад притиска.Пуцају плућа,очи испадају из својих дупља,наступају озбиљне унутрашње повреде укључујући и повреде мозга.Терористи се буквално распадају.Свој амерички пандам руска бомба надмашује 4 пута по снази,по температури 2 пута,а како сам већ написао,по површини коју покрива читавих 20 пута.Свашта Руси имају а сад кад им је држава нападнута,а нажалост јесте,онда треба да одговоре свим расположивим средствима.Милости према непријатељима Русије не смије бити.Ја кад нешто пишем,пишем на бази чињеница.Не волим калкулације и површност.Такав сам иначе и у животу.
Препоруке:
0
0
39 субота, 05 фебруар 2011 16:17
Србин Булава
@ “ТОПОЉ “

„Русија најозбиљније мора почети размишљати о употреби оружја за масовно уништавање“. Слажем се у свему са Вама и допуњујем:
Крајње је време да то Русија учини.
Русија је светионик слободе на планети Земљи замраченој злочинима УСА (Америке) и њене војне, злочиначко-терористичке, организације НАТО.
ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА !!!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер