U Srbiji je jako puno stranaka.To je uradio rezim u saradnji sa stranim faktorom.Par stranaka su nesto vece.I dosta njih je u dogovoru sa rezimom.Cak postoji pokazatelj kolko su u dogovoru sa rezimom.Broj zaposlenih u drzavnim firmama.Rezim ta mesta cuva iskljucivo za stranke koje zele saradjivati.Tako smo nedavno za POKS culi da ima dosta zaposlenih u gradskoj cistoci.Od kud im ta radna mesta?Naravno od saradnje sa rezimom.Drugacije ih ne bi dobili.Povrh toga, malo koja opoziciona stranka javno izlazi sa pogledima na status Kosova, clanstvo u EU i drugo.U toj situaciji jedina realna snaga koja moze rusiti rezim su gradjani i to je u toku.Zapravo, jos samo mediji drze Vucica na vlasti i lojalisti.Dokle ce bit para za njih, ne znam.Otvorenu diktaturu ce morati hteli ili ne sankcionirati iz EU.Njima je najvise odgovarala prikrivena diktatura.Po sistemu,ne slusas?Oduzet cemo ti posao,egzistenciju.Najbolji primer je prevoznik iz N.Sada
Препоручи коментар:
144
125
3
среда, 02 јул 2025 11:28
Pavle
Netačno Đorđe, problem je što se kao glavna i jedina alternativa ovoj vlasti nameće ovaj sve bolesniji i nasinliji oblik blokiranja života. Nema tu sreće. I to nije bacanje koski i botovanje nego suva činjenica. Ako je to alternativa, neka nam je Bog u pomoći, mada ni od toga nema vajde jer ko se čuva i Bog ga čuva, a mi očigledno ne umemo da se čuvamo.
Препоручи коментар:
105
107
4
среда, 02 јул 2025 11:33
Nikol Pasinjan
Srbi i Srbkinje, ne razmisljajte, ne filozofirajte, nego o-stanite uz Vuçica na vodi do kraja! Ne nasedajte na provokacije, nego Uçinite sve da Rio Tinto bude srce vase otadzbine - nezavisno-lAVovsko-parizersko-Ukletto-izumiruci za eU spremni SAD!
Препоручи коментар:
43
47
5
среда, 02 јул 2025 12:12
Миле
То је основни проблем тз.анационалне и прозападно оријентисане опозиције.На политичкој сцени не постоји истинска,одговорна и разумна национална и патриотска опција која се небуса у прса већ ради и делује у националном интересу и брани слободу и независност Српског народа и не тргује са тим(зашта смо платили страшну цену кроз историју).Из тог разлога овај штеточина Шешељевог типа заједно са СПС и даље влада.Народ је свестан што нема те опције и бира по принципу између два зла(оно условно мање) између радикалско демагошко режим и хаос обарањем тог режима и отварање шансе прозападно опозицији и удбашким странкама да узму власт.Док се ови нови намире настављајући распродају националних интереса народ и држава ће још дубље потонути.Отуда је овај опортунизам и условна равнодушност.
Препоручи коментар:
79
45
6
среда, 02 јул 2025 12:42
по обичају
По обичају, одлична и реална анализа.
Препоручи коментар:
78
75
7
среда, 02 јул 2025 13:58
Потомак
Ре Павле
Алтернатива су избори, поштени,које смо иначе имали на две године па што не би и сада.
Ре Миле
Све тачно са тим да је држава толико пропала и задужена, толико бахата у крви да мислити да је мање зло да остану,да се не ризикује тек још већа пропаст.
Национална опција је постојала са Коштуницом који је угушен, а Вучић је цео национални корпус преварио, купио, уценио, и пошто је то пре свега обичан свет они не могу лако да се ишчупају из тога, а национална алтернатива се не види. Са друге стране овде је управо реч о самом опстанку грађана и државе и сами гледати је зло само по себи.
Препоручи коментар:
50
41
8
среда, 02 јул 2025 15:28
jadni smo
Slazem se sa g. Vukadinovicem. Srbiji je potrebna jedna nacionalna, patriotska politicka linija. Bice jako tesko u globalistickom okruzenju,sa titinim nasledjem i siromastvom,koje ljude pretvara u pokupljivu robu. Pitam se,ima li homogena grupa kvalitetno obrazovanih,moralnih i nepokolebljivih ljudi,koja bi bila sposobna da izdrzi pritisak spolja i iznutra. Suvise smo zabrazdili,zaduzili se i ponizili kao zemlja i ostali skoro bez prijatelja.
Препоручи коментар:
42
52
9
среда, 02 јул 2025 15:35
Иван Грозни
А шта би подразумевала та национална и државотворна линија? Сукоб са НАТО?
Препоручи коментар:
54
47
10
среда, 02 јул 2025 17:06
Драган Р
@Иван Грозни
1.
То што пишете није незнање, већ јефтина демагогија. Навешћу неке примере. Не због вас, јер вас очигледно истина не занима, већ због других људи који прате НСПМ. То што је нова власт након 5.Октобра отпочела сарадњу са ЕУ и НАТО након деценије сукобљавања, јесте државотворна и патриотска линија. Али то што је фактички ту сарадњу отпочела званичним пријемом од стране највиших функционера (Коштуница и Ђинђић)доказаног непријатеља нашег народа, зликовца Хавијера Солане је компрадорска, издајничка и колонијална политика која поништава све напред речено. Исто, ако не и горе важи и за Вучићеву сарадњу и "дружење" са Клинтоном, Блером и Шредером. Ратовали су и други међу собом па сада сарађују. Нпр знамо шта су Немци радили Јврејима, па је данас сасвим нормално да немачки министри и канцелар дођу у посету Израелу. Али замислите да је неки израелски премијер примио након другог светског рата неког из највиших нацистичких кругова?
Препоручи коментар:
3
1
11
среда, 02 јул 2025 17:12
Đorđe, u pravu ste
Međutim, pokazali smo koliko smo sposobni za stvaranje jake, jasne i državotvorne linije nedavno, kad smo sramno oćutali otkačinjanje KiM od Srbije u Radikalovoj režiji.
Da li smo tada protestvovali na ulicama? Da li su na ulicama protestvovale makar nacionalne, desničarske i sl. "snage"?
Eto koliki nam je potencijal sa te državotvorne strane za rušenje ovog kako tačno rekoste, lažno-patriotskog režima. Dodao bih - radikalskog u suštini.
Препоручи коментар:
4
3
12
среда, 02 јул 2025 17:16
@ Ivan Grozni
Posredno ste i tačno napisali ko, između ostalih, stoji iza ovog narcisoidnog samodršca.
Препоручи коментар:
5
2
13
среда, 02 јул 2025 17:22
Драган Р
@Иван Грозни
2.
Има и других сличних, на први поглед мање важних примера, али који исто тако одређују карактер политике која се води у Србији. Нпр, чињеница је да је добра (или бар подношљива) сарадња са САД од круцијалне важности за Србију и да због тога и бројни уступци које Србија као мала земља мора да чини због тога не изгледају неразумно. Али у такве сигурно не спада прихватање Кристофера Хила за амбасадора САД у Србији. Дотични је био директно ангажован на припреми агресије НАТО на Србју и као таквом Србија је морала да одбије његово именовање. Не јавно, не на сва уста али одлучно: Пошаљите кога хоћете али њега не. То су те танке црте (црвене линије) које деле државотворно и патриотско од компрадорског, издајничког и колонијалног. А због таквих одлука не избијају ратови.
Препоручи коментар:
4
2
14
среда, 02 јул 2025 17:25
Legalista
@ Pavle
Ma kakve blokade. Promenu režima treba ostvariti samo kroz institucije sistema.
Uzgred, zahvaljujući Vučiću i njegovim poltronima, u Srbiji nema institucija sistema.
Препоручи коментар:
1
3
15
среда, 02 јул 2025 17:38
Драган Р
@Иван Грозни
3.
Такође, иако знамо да нам је Дејтонски споразум наметнут силом и противно вољи српског народа у БиХ, јасно је да је апсолутно поштовање тог споразума државотворна и патриотска политика. Али исто тако и да је ћутање на његово кршење и насилно мењање на штету нашег народа компрадорска, издајничка и колонијална политика. О КиМ да и не говорим. Шта је државотворна и патриотска политика када је КиМ у питању. Па исто што и када је у питању РС. Само инсистирање и истрајавање на ономе што је већ договорено, потписано и од стране највиших инстанци међународне заједице верификовано. На жалост ми смо већ до сада безброј пута прешли те црвене линије и не знам да ли нас уопште више било ко озбиљно схвата за било шта, али и када би се сада ставили у памет верујем да би могли да очувамо бар грам достојанства и шансе за будућност нашег народа и државе. Наравно, слобода има своју цену, али је она свакако мања од цене колонијалног ропства у које стмоглаво падамо.
Препоручи коментар:
3
1
16
среда, 02 јул 2025 18:27
Душкко
Солидан коментар. То је то.
Препоручи коментар:
4
2
17
среда, 02 јул 2025 18:36
Александар
Иван Грозни
А шта би подразумевала та национална и државотворна линија? Сукоб са НАТО?
Не рат, већ потпуно дистанцирање од њих.
То значи не, распродаји и продаји, не, комадању и , дезинтеграцији и не, слабљењу Србије ради уласка у ЕУ, као што смо то радили 1918. и 1945.године ради стварања Југославије. Данас уништавамо Србију под изговорм уласка у ЕУ која нам као ни Швајцарцима, Норвежанима или Исланђанима није неопходна. Уопште, не зависимо од ЕУ када се ради о демократизацији државе, борбе проти корупције, економског развоја. То искључиво зависи од нас самих, а никако од странаца. Странци овде проводе и реализују своје уске интересе.
То, такође, значи и не фаворизавању страног капитала и гушење наше домаће привреде. То значи не, и деиндустрализацији земље, уништавању образовног система, слабљењу одбрамбених способности земље.....све то је национално-патриотска и демократска опција....која, нажалост,данас у Србији
Препоручи коментар:
4
2
18
среда, 02 јул 2025 18:42
Uzrok i posledice
U razvijenim demokratijama svaka ozbiljna partija podrazumeva da se ne ide na ustrb zajednickih tj.nacionalnih interesa.A kod nas imamo partije koje su spremni da svoje nacionalne interese zanemare,radi svoje vlasti!?Naravno da ce svako od njih braniti taj svoj pogled tvrdnjom da je upravo to -nacionalni interes.Konacno ,poznajem dosta proverenih patriota koji imaju sasvim razlicite poglede na to koji su nam prioriteti i nacionalni interesi.Mislim da bi to pitanje morali da razmotre i stave ga svakoj vladajucoj partiji ,najumniji pripadnici nase drzave.Nacionalni interesi nisu stvar jedne partije i nisu za pogadjanje.U pitanju je ekzaktna nauka i drzavno iskustvo.Kada bi to imali bilo bi lakse na izborima i svaka vlast koja dodje samo bi nastavljala put koji su vec prethodni presli.Hvaliti se sa svojim patriotizmom i zbog tog imati prednost na izborima nije normalno.To bi trebalo da bude osnova svake politicke partije.
Препоручи коментар:
5
0
19
среда, 02 јул 2025 19:01
Драган Р
Са ставом господина Вукадиновића да се "ова штеточинска и лажно-патриотска власт не може рушити без једне јасне и јаке националне и државотворне линије" сам апсолутно сагласан. На жалост, ја такву у овом тренутку у Србији не видим, али бих волео да прочитам његово мишљење о томе. Што се тиче питања које на крају поставља господин Вукадиновић ја сам га себи поставио и на њега одговорио још пре него што је АВ дошао на власт. Наиме, убрзо након растурања СРС и формирања СНС мени је било јасно да ће политика те партије бити издајничка, а самим тим и штеточинска. Диктаторска црта власти коју предводи Вучић уопште није ни била упитна јер је то део његовог карактера. Отприлике од тада, па све до данас у Србији и не постоји јака и јасна државотворна и патриотска линија и ја због тога на изборе уопште не излазим. Да ли тиме помажем опстанку АВ? Не. Нема то везе са мном и мени сличнима. Када се као алтернатива појаве другачији људи и идеје, а не његове финије копије, пашће сам као гњила крушка
Препоручи коментар:
6
0
20
среда, 02 јул 2025 21:20
Aх
Србији је потребна нова шестојануарска диктатура са забраном рада свих постојећих странки и хапшењем Вучића и његових мафијаша. То подразумева и да се забране лажовске пропагандне медијске империје мафије на власти.
Наравно све би било ограниченог трајања док се не уреди друштво - пре свега корумпирано тужилаштво и судство.
То би једино могла да уради војска и зато су је ушкопили. Свеједно сви требају да прозивају управо војску док се не сете да им је улога да бране народ и државу а не мафијашку власт.
Препоручи коментар:
4
3
21
среда, 02 јул 2025 21:53
Stop briselskim štafetama
Lažna dihotomija - neću da biram između Ane Brnabić i Marinike Tepić. Nisam neutralan i gde je sakrivena ta nacionalna i suverenistička linija pošto ja, kao i mnogi drugi u današnjoj Srbiji, nikako ne mogu da je nađem!?
Препоручи коментар:
9
2
22
среда, 02 јул 2025 23:06
Звонце
@ Драган П
Какав сте Ви упеглани НАТО лобиста. Баш сте се усавршили. Превазишли сте Академију младих СНС лидера, али то ипак није довољно упеглано још. Мора ту у Вашем случају ипак да се обнови градиво из спиновања, замена теза, мућења воде... Мораћете на следећи ниво игрице, на неку додатну обуку у те Ваше НАТО центре одакле сте делује и дошли. Антисрпски бот ширих размера, проницљивијем оку је то сасвим јасно.
Алтернатива су избори, поштени,које смо иначе имали на две године па што не би и сада.
Ре Миле
Све тачно са тим да је држава толико пропала и задужена, толико бахата у крви да мислити да је мање зло да остану,да се не ризикује тек још већа пропаст.
Национална опција је постојала са Коштуницом који је угушен, а Вучић је цео национални корпус преварио, купио, уценио, и пошто је то пре свега обичан свет они не могу лако да се ишчупају из тога, а национална алтернатива се не види. Са друге стране овде је управо реч о самом опстанку грађана и државе и сами гледати је зло само по себи.
1.
То што пишете није незнање, већ јефтина демагогија. Навешћу неке примере. Не због вас, јер вас очигледно истина не занима, већ због других људи који прате НСПМ. То што је нова власт након 5.Октобра отпочела сарадњу са ЕУ и НАТО након деценије сукобљавања, јесте државотворна и патриотска линија. Али то што је фактички ту сарадњу отпочела званичним пријемом од стране највиших функционера (Коштуница и Ђинђић)доказаног непријатеља нашег народа, зликовца Хавијера Солане је компрадорска, издајничка и колонијална политика која поништава све напред речено. Исто, ако не и горе важи и за Вучићеву сарадњу и "дружење" са Клинтоном, Блером и Шредером. Ратовали су и други међу собом па сада сарађују. Нпр знамо шта су Немци радили Јврејима, па је данас сасвим нормално да немачки министри и канцелар дођу у посету Израелу. Али замислите да је неки израелски премијер примио након другог светског рата неког из највиших нацистичких кругова?
Da li smo tada protestvovali na ulicama? Da li su na ulicama protestvovale makar nacionalne, desničarske i sl. "snage"?
Eto koliki nam je potencijal sa te državotvorne strane za rušenje ovog kako tačno rekoste, lažno-patriotskog režima. Dodao bih - radikalskog u suštini.
2.
Има и других сличних, на први поглед мање важних примера, али који исто тако одређују карактер политике која се води у Србији. Нпр, чињеница је да је добра (или бар подношљива) сарадња са САД од круцијалне важности за Србију и да због тога и бројни уступци које Србија као мала земља мора да чини због тога не изгледају неразумно. Али у такве сигурно не спада прихватање Кристофера Хила за амбасадора САД у Србији. Дотични је био директно ангажован на припреми агресије НАТО на Србју и као таквом Србија је морала да одбије његово именовање. Не јавно, не на сва уста али одлучно: Пошаљите кога хоћете али њега не. То су те танке црте (црвене линије) које деле државотворно и патриотско од компрадорског, издајничког и колонијалног. А због таквих одлука не избијају ратови.
Ma kakve blokade. Promenu režima treba ostvariti samo kroz institucije sistema.
Uzgred, zahvaljujući Vučiću i njegovim poltronima, u Srbiji nema institucija sistema.
3.
Такође, иако знамо да нам је Дејтонски споразум наметнут силом и противно вољи српског народа у БиХ, јасно је да је апсолутно поштовање тог споразума државотворна и патриотска политика. Али исто тако и да је ћутање на његово кршење и насилно мењање на штету нашег народа компрадорска, издајничка и колонијална политика. О КиМ да и не говорим. Шта је државотворна и патриотска политика када је КиМ у питању. Па исто што и када је у питању РС. Само инсистирање и истрајавање на ономе што је већ договорено, потписано и од стране највиших инстанци међународне заједице верификовано. На жалост ми смо већ до сада безброј пута прешли те црвене линије и не знам да ли нас уопште више било ко озбиљно схвата за било шта, али и када би се сада ставили у памет верујем да би могли да очувамо бар грам достојанства и шансе за будућност нашег народа и државе. Наравно, слобода има своју цену, али је она свакако мања од цене колонијалног ропства у које стмоглаво падамо.
А шта би подразумевала та национална и државотворна линија? Сукоб са НАТО?
Не рат, већ потпуно дистанцирање од њих.
То значи не, распродаји и продаји, не, комадању и , дезинтеграцији и не, слабљењу Србије ради уласка у ЕУ, као што смо то радили 1918. и 1945.године ради стварања Југославије. Данас уништавамо Србију под изговорм уласка у ЕУ која нам као ни Швајцарцима, Норвежанима или Исланђанима није неопходна. Уопште, не зависимо од ЕУ када се ради о демократизацији државе, борбе проти корупције, економског развоја. То искључиво зависи од нас самих, а никако од странаца. Странци овде проводе и реализују своје уске интересе.
То, такође, значи и не фаворизавању страног капитала и гушење наше домаће привреде. То значи не, и деиндустрализацији земље, уништавању образовног система, слабљењу одбрамбених способности земље.....све то је национално-патриотска и демократска опција....која, нажалост,данас у Србији
Наравно све би било ограниченог трајања док се не уреди друштво - пре свега корумпирано тужилаштво и судство.
То би једино могла да уради војска и зато су је ушкопили. Свеједно сви требају да прозивају управо војску док се не сете да им је улога да бране народ и државу а не мафијашку власт.
Какав сте Ви упеглани НАТО лобиста. Баш сте се усавршили. Превазишли сте Академију младих СНС лидера, али то ипак није довољно упеглано још. Мора ту у Вашем случају ипак да се обнови градиво из спиновања, замена теза, мућења воде... Мораћете на следећи ниво игрице, на неку додатну обуку у те Ваше НАТО центре одакле сте делује и дошли. Антисрпски бот ширих размера, проницљивијем оку је то сасвим јасно.