Tako je, braćo. Kratko i jasno, u centar problema.
Preporuke:
124
5
2
sreda, 29 jun 2022 02:30
Nikola
Ulepšaste mi Vidovdan, Braćo. Ova deklaracija treba da bude temelj buduće spoljne politike slobodne Srbije.
Preporuke:
119
2
3
sreda, 29 jun 2022 02:45
Vostani Serbie, davno si zaspala
Ovo nam je potrebno.
Preporuke:
100
2
4
sreda, 29 jun 2022 05:33
Miodrag Vuković
Ovom spisku ljudi koji podržavaju ovu Deklaraciju pridodajem i moje ime. Pozdrav!
Preporuke:
96
1
5
sreda, 29 jun 2022 05:34
Piksi
Tako bi uradila svaka normalna srpska vlast.
Ali, kad nama vladaju podanici i strane sluge.
Srbija je okupirana država, i potrebna je borba za oslobeđenje.
Preporuke:
86
2
6
sreda, 29 jun 2022 06:46
ZR
Da li je ovo naznaka formiranja nove političke organizacije? (nadam se da jeste)
Preporuke:
65
1
7
sreda, 29 jun 2022 07:16
Gavrilo
Gde može da se potpiše?
Preporuke:
86
1
8
sreda, 29 jun 2022 08:20
Stojan Popović iz Pirota
Podržavam!
Preporuke:
68
2
9
sreda, 29 jun 2022 08:34
potpisujem
Dragan Vulović iz ostatka Srbije.
Preporuke:
55
1
10
sreda, 29 jun 2022 09:12
Sam svoj
Kako (gde) da potpišemo?
Preporuke:
57
0
11
sreda, 29 jun 2022 10:06
Goran Panić, Bačka Topola
Pomaže Bog!
U potpunosti podržavam deklaraciju i stavljam svoj potpis na nju.
Svako dobro i zbogom.
Preporuke:
60
1
12
sreda, 29 jun 2022 10:58
Radomir D. RAKIĆ
Potpisujem Deklaraciju -
Samo gde?
Objavite "adresu", vidim da se i drugi komentatori pitaju!
Preporuke:
52
0
13
sreda, 29 jun 2022 12:09
Panić Stanislav
POTPISUJEM.
Preporuke:
56
0
14
sreda, 29 jun 2022 12:54
Dragan Pik-lon (Dragan V.Todorovic).
Potpisujem.
Preporuke:
47
0
15
sreda, 29 jun 2022 12:57
NEZAVISNA SRBIJA ☆ NEĆE U "MILOSRDNE PRIJATELjE". Uprkos rasprodaji narodnih resursa, odvratnim sankcijama Belorusiji i priklanjanju profašističkoj Ukrajini u UN, OTADŽBINA ĆE UĆI U SAVEZ SA DRŽAVAMA KOJE PONOSNO POŠTUJU ANTINACIZAM I NAŠ SUVERENITET.
ProEU-IPAP-Bondstil "Srbija" ne bira put mudrosti, jer glasa za ucenjeno-pljačkaškog kompradora pod pritiscima spremnog za antidržavno-autokolonijalne "sporazume", za predaju naših bogatstava okupatoru, i sabotiranje razvoja na vlastitim duhovno-egzistencijalnim korenima i našoj proizvodnji. Srbijica se još boji da odbaci put gluposti, prisilnog udovoljavanja zločincima i mortaliteta, da stvori alternativu kukavičkom egoizmu, jasno kaže NE (auto)kolonizatorima i DA erosno-stvaralačkoj Srbiji.
Potreban nam je državotvorno-životvorno-strateški savez sa onima koji nas poštuju, ne unija sa antikomunističkom EU, vazalom SAD, ne da tup(AV)i čopori zbog neznanja-straha-egoizma održavaju koloniju korporacija-banaka-medija okupatora, slabašne srpske privrede, ponižene radne snage, separatista, Bolonje, odliva mladih i nestajanja.
Neonacisti-banderovci biće kažnjeni, a Ukrajina sasečena u izvršenju onog što je učinila neoustaška Hrvatska!
SA RUSIJOM I SAVEZNICIMA U DEKOLONIZACIJU BONDSTIL-"SRBIJE"!
Preporuke:
49
2
16
sreda, 29 jun 2022 12:58
krle-1
Bravo!
Svim srcem, dušom i telom podržavami svaki stav iz Deklaracije.
Istrajte, molim vas, a na nas računajte. Ima nas mnogo.
Srećno!!!!
Preporuke:
42
1
17
sreda, 29 jun 2022 13:03
Aksa
Svaka vam je kao Njegoševa!
Preporuke:
37
2
18
sreda, 29 jun 2022 14:11
Neutralnost nema perspektivu
vođenje politike ne samo vojne, već i političke neutralnosti
Pogresno!
Trebalo bi aplicirati za clanstvo u ODKB i BRIKS. Pri tome, obnoviti i ojacati politicke i vojne veze, pa i vojni savez sa Rusijom.
Preporuke:
39
2
19
sreda, 29 jun 2022 15:10
zamišljeni
Današnja geopolitička dešavanja pokazuju da Srbija treba da proglasi političku nezavisnost jer građani Srbije imaju konsenzus od skoro 90% o protivljenju agendi sankcija Rusiji što je imperativ političkog bloka Evropske unije. Treba biti iskren i prema sebi i prema drugima, što Srbija, što Evropska unija. Ali trebamo krenuti od sebe i poput Islanda zaustaviti nepregledni proces pristupanja tome što se danas zove evropska perspektiva a ne članstvo i biti dobre i učtive komšije sa EU.
Preporuke:
27
5
20
sreda, 29 jun 2022 15:18
aleksandar
Lepo rečeno.
Ali uzalud.
Preporuke:
13
21
21
sreda, 29 jun 2022 17:36
Časni ljudi
U tom slučaju, Srbija mora zatražiti garancije Rusije, ODKB, Kine i Briksa, za zaštitu totalne neutralnosti zemlje. To bi se razlikovalo od situacije u Ukrajini jer Srbija ne ugrožava velike sile i zalaže se za pregovore. Nedeljiva bezbednost. Ako neko napadne Srbiju, automatski zemlje garanti uvode svoje oružane snage za zaštitu. Milom ili silom! Takav scenarij nije dovoljan motiv za NATO agresiju jer Srbija želi totalnu neutralnost bez diskriminacije investicija. Znači, NATO nema mandat za agresiju i imao bi posla sa pola sveta...
Preporuke:
28
1
22
sreda, 29 jun 2022 18:32
Branko Rodić
Potpisujem !
Preporuke:
28
1
23
sreda, 29 jun 2022 18:44
Zoran
Zalim sto sam obican gradjanin ove zemlje, sto nemam Prof i Dr ispred svog imena pa da mogu i ja da potpisem deklaraciju, od reci do reci, od slova do slova ali uteha je da nas 80% misli i oseca ovo sto je zapisano u Deklaraciji.
Preporuke:
39
1
24
sreda, 29 jun 2022 20:56
Lidija
Bravo, valjda će se ova vlast prizvati pameti. Dati ovaj tekst celokupnom narodu da potpiše.
Preporuke:
28
2
25
četvrtak, 30 jun 2022 00:54
Đorđe Vukadinović
I ovaj današnji dan i najnoviji šamari koje je Srbija dobila iz Prištine dokaz su i potvrda koliko je ova deklaracija opravdana i koliko je politika stalnih ustupaka i popuštanja zahtevima Prištine i Brisela bila pogrešna i štetna. I današnja konferencija za medije predsednika Vučića dobro ilustruje svu nemoć i ćorsokok aktuelne državne politike prema KiM. A i uopšte.
Preporuke:
50
3
26
četvrtak, 30 jun 2022 09:47
olosh
Od neke tacke mora da se krene. Ovo bi bio dobar pocetak, ali je preduslov za to da imamo nacionalno orjentisanu vlast. A toga nema od pocetka okupacije 5. oktobra 2000.
Preporuke:
22
0
27
četvrtak, 30 jun 2022 12:16
u službi građana
sreda, 29 jun 2022 Lidija
Dati ovaj tekst celokupnom narodu da potpiše.
Skupština kao najviše predstavničko telo građana služi upravo tome da "celokupan narod" ne mora i ne treba ništa da potpisuje.
Preporuke:
13
2
28
četvrtak, 30 jun 2022 13:24
Ivan
Slažem se sa većinom komentatora ovde i u principu ovo je dobra inicijativa, koja treba da bude naš strateški cilj u budućnosti. Međutim, u real politici se ne može ovako nastupati javno. Potreban je pragmatičniji pristup u smislu da se formalno ne prekidaju evrointegracije zvanično,treba koliko je moguće koristiti evropske fondove (jer nešto od toga ipak ostane u Srbiji i toga se ne treba odreći apriori), ali naravno ne žuriti u tom napretku.
Ako se odmah preseku sve veze sa EU, gde će npr. srpska roba da se izvozi? I čak iako se nađu alternativni kupci, da li ćemo to moći da izvezemo bilo gde imajući u vidu da smo okruženi EU i NATO zemljama? "Slučaj Lavrov" je jasno pokazao šta nas u tom slučaju čeka.
Dakle mora se pametno i strpljivo igrati sledećih 10-20 godina...
Preporuke:
8
17
29
petak, 01 jul 2022 08:59
Predrag
Kako ste došli do zaključka da je većina građana samo za MIRNU reintegraciju KiM ?Pa nisu šiptari - Srbi iz (već zaborvljenuh) Baranje i Zapadnog Srema pa da pristanu na MIRNU reintegraciju u tzv.hrvatsku državu !!!
Preporuke:
4
0
30
petak, 01 jul 2022 09:26
Iz regiona
Kad god se unapred ograničite u metodama za rešavanje nekog problema ( u ovom slučaju metodom MIRNE reintegracija ), već ste u problemu , jer se i sad odvija neki proces koji je MIRAN , pa je- neuspešan !
Sa srećom
Preporuke:
7
0
31
petak, 01 jul 2022 12:22
Vladimir Vukosavljević
Poštovanje prava na izražajne drugačijeg mišljenja je osnov svakog razumnog i sistema u kome ima ravnopravnosti.
Ako to ne poštuje te onda niste onakvi kakvim se predstavljate ili kakvi mislite da jeste.
Velika Britanija je manje više otvoreni neprijatelj srpskih nacionalnih interesa, po mom mišljenju dugo vremena.
Albanija otvoreno pretenduje na našu teritoriju.
Jeli ovo tačno ili nije?
Ako mi sami ne budemo dosledni od koga drugog da to očekujemo?
Još jednom slažem se iznetim stavovima u potpunosti.
Dodajemo da bi trebalo prekinuti diplomatske odnose sa Velikom Britanijom i Albanijom, sa svim drugim državama koje su priznale nezavisnost lažne države na našoj ustavom definisanoj teritoriji odnose spusti na najniži nivo otpravnika poslova.
I proglasiti Kristofera Hila pesmom non grata u Srbiji.
Preporuke:
12
0
32
nedelja, 03 jul 2022 13:26
Kušač
Pesma non grata? :)
Ja bih rekao da će ozdravljenje Srbije početi kad pesme non grate postanu sva ona folk đubrad što slušamo decenijama.
Preporuke:
2
0
33
nedelja, 03 jul 2022 14:02
Vladimir Vukosavljević
Persona non grata je Kristofer Hil naravno.
Pisano je na telefonu koji je tri puta sam poništavaoi tekst i sam ispravlja tekst, tehnički nije vidjeno u žurbi da se ponovo ne izgubi tekst
Činjenica da je osoba, ne mogu da kažem čovek, koja je suštinski doprinela bombardovanju SR Jugoslavije i posebno Srbije, i bude direktno odgovorna za sve žrtve i posledice, bude imenovana za ambasadora, i da je dat agreman odnosno saglasnost da ta osoba bude ambasador najviše govori o našem sistemu, i direktno o osobi koja o tome odlučuje.
To je mnogo važnije od tehničkog lapsusa.
Ali, kad nama vladaju podanici i strane sluge.
Srbija je okupirana država, i potrebna je borba za oslobeđenje.
U potpunosti podržavam deklaraciju i stavljam svoj potpis na nju.
Svako dobro i zbogom.
Samo gde?
Objavite "adresu", vidim da se i drugi komentatori pitaju!
Potreban nam je državotvorno-životvorno-strateški savez sa onima koji nas poštuju, ne unija sa antikomunističkom EU, vazalom SAD, ne da tup(AV)i čopori zbog neznanja-straha-egoizma održavaju koloniju korporacija-banaka-medija okupatora, slabašne srpske privrede, ponižene radne snage, separatista, Bolonje, odliva mladih i nestajanja.
Neonacisti-banderovci biće kažnjeni, a Ukrajina sasečena u izvršenju onog što je učinila neoustaška Hrvatska!
SA RUSIJOM I SAVEZNICIMA U DEKOLONIZACIJU BONDSTIL-"SRBIJE"!
Svim srcem, dušom i telom podržavami svaki stav iz Deklaracije.
Istrajte, molim vas, a na nas računajte. Ima nas mnogo.
Srećno!!!!
Pogresno!
Trebalo bi aplicirati za clanstvo u ODKB i BRIKS. Pri tome, obnoviti i ojacati politicke i vojne veze, pa i vojni savez sa Rusijom.
Ali uzalud.
Dati ovaj tekst celokupnom narodu da potpiše.
Skupština kao najviše predstavničko telo građana služi upravo tome da "celokupan narod" ne mora i ne treba ništa da potpisuje.
Ako se odmah preseku sve veze sa EU, gde će npr. srpska roba da se izvozi? I čak iako se nađu alternativni kupci, da li ćemo to moći da izvezemo bilo gde imajući u vidu da smo okruženi EU i NATO zemljama? "Slučaj Lavrov" je jasno pokazao šta nas u tom slučaju čeka.
Dakle mora se pametno i strpljivo igrati sledećih 10-20 godina...
Sa srećom
Ako to ne poštuje te onda niste onakvi kakvim se predstavljate ili kakvi mislite da jeste.
Velika Britanija je manje više otvoreni neprijatelj srpskih nacionalnih interesa, po mom mišljenju dugo vremena.
Albanija otvoreno pretenduje na našu teritoriju.
Jeli ovo tačno ili nije?
Ako mi sami ne budemo dosledni od koga drugog da to očekujemo?
Još jednom slažem se iznetim stavovima u potpunosti.
Dodajemo da bi trebalo prekinuti diplomatske odnose sa Velikom Britanijom i Albanijom, sa svim drugim državama koje su priznale nezavisnost lažne države na našoj ustavom definisanoj teritoriji odnose spusti na najniži nivo otpravnika poslova.
I proglasiti Kristofera Hila pesmom non grata u Srbiji.
Ja bih rekao da će ozdravljenje Srbije početi kad pesme non grate postanu sva ona folk đubrad što slušamo decenijama.
Pisano je na telefonu koji je tri puta sam poništavaoi tekst i sam ispravlja tekst, tehnički nije vidjeno u žurbi da se ponovo ne izgubi tekst
Činjenica da je osoba, ne mogu da kažem čovek, koja je suštinski doprinela bombardovanju SR Jugoslavije i posebno Srbije, i bude direktno odgovorna za sve žrtve i posledice, bude imenovana za ambasadora, i da je dat agreman odnosno saglasnost da ta osoba bude ambasador najviše govori o našem sistemu, i direktno o osobi koja o tome odlučuje.
To je mnogo važnije od tehničkog lapsusa.