Politika svojevremenog ministra informisanja ce na sve nas draga braco i sestre imati posledice onoliko milijardi godina koliko traje raspad osiromasenog uranijuma.
Preporuke:
132
25
2
nedelja, 16 septembar 2018 10:32
Spiridon
Ahahahaha, znači kralj svih gejaka, koji je sam po sebi epitom palanačkog weltanschauung-a i koji se kao i svaki palanački kulov stidi samog sebe i sanja o svetlima velegrada kao raju na zemlji, je konačno napravio pun krug. Naime on je od nekadašnjeg Titinog bratstveno-jedinstvenog pionira i učlanjenja u SKJ tamo krajem osamdesetih, posle dvodecenijskog izleta u onu drugu srBsko-patriJotsku krajnost, sebe konačno našao u Konstatinoviću i njegovom palanačkom pamfletu, gde je titoistički kvazifilozof Raša pokazao sav "sjaj" svog palanačkog mentaliteta. Da su ljudi onaj Čeda i ona Kandićka pa da se udruže sa naprdnjacima, da im tamo budu partijski komesari nadležni za borbu protiv zaostalih i nenarodnih ideologija...
Preporuke:
120
28
3
nedelja, 16 septembar 2018 10:34
London
Odlicno. Prvi mit koji je propao je EU. Mnogi u EU vise ne veruju u taj mitski projekat koji se raspada pred nasim ocima.
Preporuke:
149
2
4
nedelja, 16 septembar 2018 10:34
Zoran 1953
Koji bednik. Fuj!
Preporuke:
160
2
5
nedelja, 16 septembar 2018 10:39
Bojan, Priština
Čitam i ne verujem, ako je i od bednog, podloga patološkog lažova, tuđina i prevtljivca AV-a - mnogo je.
Zar smo dočekali da se AV(100 za jednog) poziva na Radomira Konstantinovića i citira Filozofiju palanke ?!
Stvarno urnebesno, jednako šizofreniji.
Polupismeni tuđin sa lažnom diplomom PF zbori o mitovima. Mit je događaj u svetom vremenu. Takav događaj se uzima kao pokazatelj svim narednim generacijama kako postupati kada ih ciklični istorijski procesi dovedu pred istu istorijsku dilemu.
Mitovi nisu lažni, za njih se zna da su istiniti ili se bar veruje ako zbog vremenske distance nema dokaza za to.
Mit o kosovskom boju, nemanjićkom periodu je istinit i i činjenično potkrepljen i samo glupak za kojim plaču Čipuljiće vrleti da na njima čuva ovce može se tome izrugivati.
Ali ipak je lepo rekao da se bori protiv "Večne istine" jer takva je istina, ona je uvek ista u večnosti a đAVoljem tuđinu sledbeniku "oca laži" i jeste jedini cilj da se bori protiv večnih istina
Preporuke:
173
2
6
nedelja, 16 septembar 2018 10:57
Spiridon
@ Bojan, Priština
Čitam i ne verujem, ako je i od bednog, podloga patološkog lažova, tuđina i prevtljivca AV-a - mnogo je.
Zar smo dočekali da se AV(100 za jednog) poziva na Radomira Konstantinovića i citira Filozofiju palanke ?!
Naprotiv sasvim logičan ishod, jer onemeh pričajući jedno te isto još tamo od 1988 i te sada već legendarne udbaško-titoističke predstave događanja naroda, da se ne može biti titoista i biti Srbin u istom životu. Može se pretvarati, može se glumiti, može se truditi ali će uvek taj titoistički praziluk da proviri kad tad u jednom ili drugom obliku. Ne može se postati vernik i srpski nacionalista u četrdeset i nekoj, to je nemoguće i u krajnjem ishodu uvek daje pogubne rezultate.
Kraj priče...
Preporuke:
88
11
7
nedelja, 16 septembar 2018 11:00
Petrovic
Au, au, au ..Vucic ume da napise autorski tekst i da ga objavi u Blicu..to je zato sto njegovi prodavci magle veruju da je Blic najcitaniji..
Ovde bih prvo javno pitala onog dekana sa pravnog fakulteta u Beogradu koji je rekao, ako je rekao, da je A.V. bio najbolji student svih vremena. Ako je izjava istinita samo cu se prekrstiti. Ako je ovaj covek koji sest godina vada Srbiju, pljacka je i upropastava, zasipa dnevno glupostima i besmislicama najbolji..onda je misija pravnog fakulteta u Beogradu jedna skandalozna i promasena prica !
Bedno !
Vucic je doveden na vlast kombinacijom stranih sluzbi. NI jedne izbore do sada nije dobio u uslovima koje vaze u normalnim zemljama vec namestaljkom. On se trudi iz petnih zila da ostane na vlasti i cela ova bru ha ha predstava koju smo prinudjeni da gledamo i slusamo ima tu funkciju-ispiranje mozga naciji. A to cine ne bas tako veste apologete jer niko u zdravoj pameti ko voli svoj narod ne bi govorio i "autorski" pisao na ovakav nacin.
Preporuke:
105
1
8
nedelja, 16 septembar 2018 11:05
Biljana Nikolić
"Srbija mrzi" jedino u Vučićevoj glavi i kroz njegove pogane reči!
Samo na satiričnim sajtovima sa izmišljenim vestima Vučić može da pronađe "podatke" o osvajačkim ratovima Srbije.
Srbija jeste željna zdrave budućnosti a tumor koji je sprečava da stane na zdrave noge upravo je Vučićeva MITSKA politička mašinerija koja melje svaku zdravu ideju o razvoju Srbije. ( Više ne mogu da upotrebim reč "napredno" jer su je snsovci degradirali i obesmislili.)
Srbija - a kad kažem SRBIJA mislim na svakog onog ko je za Srbiju i u slavu Srbije svojim načinom života i svojom žrtvom doprineo da Srbija nastane, opstane i bude cenjena - nije zaslužila da kameleoni svih prljavih boja odlučuju o njenoj sudbini.
Otporaš Đurić i demokrata Vesić "brane" radilala Vučića od DOSOVACA iz Budimpešte??!! Udružile se hijene da spasu svoj plen od sebe samih?? Neće biti.
Preporuke:
113
1
9
nedelja, 16 septembar 2018 11:07
Društvo za borbu protiv pilećeg pamćenja
Lep tekt u Blicu. Sasvim na nivou serijala Blica ili ti koja je umetnica pokazala onu stvar.
Preporuke:
73
1
10
nedelja, 16 septembar 2018 11:09
Petrovic (nastavak)
Uzecu samo dve anti teze iz ovog besmislenog teksta
Covek koji potpisuje ovo pisanije kao svoje a nije to Vucicev recnik; a.v, recnik je nesto prostiji, ovde pseudo pise o istoriji i buducnosti. Onaj koji je ovo napisao, a nije A.V. veruje da mu je neko ukrao istoriju i njegov zivot. NIJE. Taj koji je autor ziveo je bolje od mnogih i od svojih skromnih pocetaka. Na zalost zbog takvih nabedjenih sminkera, koji misle da mogu da drze slovo mnogi u Srbiji odavno NEmaju buducnost, mnogi su morali da zemlju napuste. Ne zbog Siptara, vec zbog ljudi koji misle da oni imaju vise pravo..Eno ih, iz bivsih rezima, vode marketing firme i zamisljaju da su nesto sto nikad nece biti. Odvratno ! Sa takvima stvarno Srbija NEma buducnost.
Vucic prica o "buducnosti" pa sto je ne opise? Neka kaze naciji koliko je zaradio od politike, on i njegov brat..takvi ljudi NE zasluzuju da bilo kome u ovoj napacenoj zemlji govore o buducnosti. NEmaju ni jedno pravo ! Jer pravo koje ste ukrali NIJE pravo.
Preporuke:
84
1
11
nedelja, 16 septembar 2018 11:09
Zgađen
Sam sebi komentariše izjave. Nikad mu nije dosta toga da je u centru pažnje, da nešto definiše i pojašnjava. A samo ponavlja ono što su mu rekli savetnici. Jedno isto u beskraj.
Istina jeste jedna i nepromenljiva. Zamene teza ne menjaju istinu. Budala je budala, ma koliko sebe predstavljala kao pametnog čoveka.
Preporuke:
94
2
12
nedelja, 16 septembar 2018 11:12
Najlekovitije...
Najlekovitije za Srbiju bilo bi kada bi ovaj Vucic otisao sa vlasti...
Preporuke:
83
1
13
nedelja, 16 septembar 2018 11:21
Petrovic nastavak 2
Druga antiteza ovog glupavog teksta je besomucno ponavljanje price o mitovima
Autor ovih Vucic "teza" misli da smo mi koji necemo Vucica palanka..pa neka smo;
To i jeste u osnovi A. Vucica, da vredja svoje NEistomisljenike, da im se odvratno cereka u lice, da ih kinji..da ih tera na mitinge na koje NE zele da idu, da kupuje od jadnika glasove za brasno i secer, da prodaje mesta u parlamentu, da laze i laze bez kraja i konca dan za danom..
i ako je tako, pustite nas da zivimo u palanci, ponosimo se sto smo palanka; Neka smo..jer onaj koji je urlao samo "zvezda, zvezda.." koji nema ni jednu casnu pobedu u zivotu, koji je vristao 100 za jednog, nema moralno pravo da se uopste obraca naciji i prica o buducnosti. On je buducnost ukrao od svojih sugradjana i zemljaka evo sest godina. A. Vucic NE stvara buducnost, on i njegova lopovska banda je urusavaju..a apologete cementiraju. I ovo je obracanje umornoj i tuznoj naaciji 100 god od proboja Solunskog fronta ?? Koja mizerija !
Preporuke:
88
1
14
nedelja, 16 septembar 2018 12:08
Spiridon
@ Petrovic
Druga antiteza ovog glupavog teksta je besomucno ponavljanje price o mitovima
Autor ovih Vucic "teza" misli da smo mi koji necemo Vucica palanka..pa neka smo;
Naprotiv, kao što rekoh Vučić je tipičan primer palanačkog gejačića, koji se tu sad nešto konvertitsko-janjičarski dokazuje pred onima iz EU-velegrada da je pobegao od samog sebe neiživljenog kulova večito zarobljenog u navijačkom pogledu na svet. U prevodu, on kroz priču o borbi protiv mitova istovremeno protura, odnosno pokušava da uspostavi novi mit i to baš nekako slučajno onaj o samome najdivnijem na svetu sebi i o nekoj imaginarnoj Srbiji danas koja je kao fol snažna, jaka i hita ka tom nekom fantaznagoričnom Zlatnom dobu. Možete vi od svega na svetu da pobegnete ali nikada i nigde od samoga sebe, i to se u ovom tekstu tako jasno vidi, jer on svoju priču uvek i svugde priča kao onaj stari 100 za jednoga mali vadikal a sve po sistemu da ko drugačije od njega najvećeg kaže, taj kleveće i laže...
Preporuke:
65
8
15
nedelja, 16 septembar 2018 12:11
bog dano vic
Jadan, nije njemu lako što je takav...
Preporuke:
49
2
16
nedelja, 16 septembar 2018 12:13
Kaplar
Znači sada priznaje da je u stvari njegova poseta Kosmetu bila neki "anti-Gazimestan" ?!! Zato je njegov "govor" bio onako skrojen da mnogo toga priča a ništa ne kaže. Kakva jada od političara i velika kukavica ..
Preporuke:
69
1
17
nedelja, 16 septembar 2018 12:23
???
Spiridon
Naprotiv sasvim logičan ishod, jer onemeh pričajući jedno te isto još tamo od 1988 i te sada već legendarne udbaško-titoističke predstave događanja naroda, da se ne može biti titoista i biti Srbin u istom životu. Može se pretvarati, može se glumiti, može se truditi ali će uvek taj titoistički praziluk da proviri kad tad u jednom ili drugom obliku. Ne može se postati vernik i srpski nacionalista u četrdeset i nekoj, to je nemoguće i u krajnjem ishodu uvek daje pogubne rezultate.
Kraj priče...
Bre Spiridone moraš da budeš "bukvalista", vidiš da niko nije shvatio o kome si napisao tekst. Dođoh do kraja tvog komentara kad nijednog minusa.
Kraj priče...
Preporuke:
29
4
18
nedelja, 16 septembar 2018 12:27
Turas
@ "...palanačka filosofija ,gledanje preko plota ,život u mitovima , komšiske mrtve krave , balkanske ... Sve ukazuje na predrasude , srbofobiju maloga Aleka, sve u cilju pomirenja sa albancima (?) -šiptari za njega više ne postoje ? Logika Vučićeva o postizanju mira : Kako izgleda mir kada skineš gaće pred šiptarom ? Zar je to mali Alek zaboravio ? . Ne radi se gospodo kuckači više o defetisti . Alek u duhu CFR -osnivača svetske vlade , mora ove ili najkasnije iduće godine da reši pitanje nezavisnosti Kosmeta . Bolje da ga mi pljujemo nego da prođe kao Đinđić . Otuda ovo njegovo mud(r)ovanje koje nema veze sa stvarnim stanjem stvari .
Preporuke:
50
2
19
nedelja, 16 septembar 2018 12:35
Bojan, Priština
@ Spiridon
Tito je bio maher svetskog kalibra, pa kad nas tako ozbiljan igrač sredi i nije sramota.
Ali kad vas uništava čovek ovakvog profila : bez ijedne vrline, laže, koristi uličarski rečnik, lupeta...
Biti prevrtljiv je ružno i kad si običan, široj javnosti nepoznat pojedinac - ali biti prevrtljiv kao javna ličnost koja je bila prepoznatljiva upravo kao radikalni šovinista i agresivni ratnohuškač koji je do pre samo par godina lepio slike Ratka Mladića preko tabli bulevara Zorana Đinđića a sada Đinđiću diže spomenik i poistovećuje se sa njim, proglašava se njegovim naslednikom pa još i citira R. Konstantinovića ?!
Stvarno sam zgađen, pitam se da li taj AV uopšte može da spozna sebe koliko je njegovo javno ponašanje mizerno i ispod granice najnižeg ljudskog dostojanstva?
Kad smo kod Tita, sve je on zakucao i još žanjemo ono što je on zasejao.Ali on je i dobre stvari uradio - a od ovih ništa belo samo crno.
Preporuke:
62
5
20
nedelja, 16 septembar 2018 13:08
Petrovic Spiridonu
ja ne vidim kao Vi..malo drugacije. Prvo ovu govoranciju kao i druge nije napisao Vucic. TO nisu njegove reci, mislim. A vi proverite. Kad Vam neko drugi pise, onda i nemate dodir sa tekstom..nije Vas. I iz teksta se vidi da je ono sto pise prvo konfuzno napisano a drugo autor je u koliziji samo sa sobom. Citajte pazljivo.
Ja mislim da Vucic i ne zna razliku izmedju palanki i velikih gradova, ali nije to bitno. Onaj koji pise je opterecen svojom velicinom i mestom koji je sebi dodelio jer misli da je mnogo pametan..LJudi koji odu na primer na neko javno mesto ili u sud i tamo pricaju da su intelegentni..odmah se vidi da nesto nije u redu. Kad ce neko odmeren i svestan svojih sposovnosti da prica svojoj okolini da je intelegentan?
Vucic, S. Mali i ljudi koji ga okruzuju su odrasli na rubu velegrada sa velikim ocima prema vlasti, moci i novcu, oni svaki dan time sto rade nam dokazuju sta im je vazno.
"zlatno doba" kao zlatno tele kod Jevreja; sta oni uopste znaju o zl. dobu?
Preporuke:
51
1
21
nedelja, 16 septembar 2018 13:10
Budala!
Ovaj na celu Srbije je obicna budala, a sve njegove govorancije i pisanija su obicno trucanje!
Preporuke:
63
1
22
nedelja, 16 septembar 2018 13:11
FAiE+PM+N+Bs
Vojini sinčići i ćerkice su naJveće i naJgrđe ZLO koje je udarilo na srbstvo.
TI si običan U.....O i NIŠTAVKO!
Preporuke:
46
1
23
nedelja, 16 septembar 2018 13:13
hejter
Vučić nalazi objašnjenje za takve reakcije u "Filozofiji palanke" Radomira Konstantinovića,
--
Onaj kome je uzor srpski autošovinista,a u duši je nepopravljivi radikal,sa Brnabićem na mestu premijera,uzurpiranih medija,učesnikom u svemu što se u Srbiji prodaje,je spoj nečeg nenormalnog i neobjašnjivog.
Ovo je opasan čovek.
Preporuke:
56
2
24
nedelja, 16 septembar 2018 13:15
Petrovic
Dalje Spiridone mislim da je prica o "palanci" takodje autorova a NE Vuciceva. On to ne bi umeo ni da isprica. Da ga sada novinari pitaju sta je hteo da kaze on bi se zbunio i poceo da prica o opoziciji tj Djilasu i onom malom Jeremicu (koji mi strasno ide na zivce jer se uvija kao neka strina)
Znaci ni palanka, da komsiji crkne krava i ostale gluposti NISU njegov opis i tekst. Sta je Vucic ? Ako pazljivo pogledate video kada se izvinjava sto je rekao glupost oko peraca prozora, videcete da kod njega nema ni trag da mu je neprijatno zbog besmislice koju je izgovorio prethodnog dana. On dnevno izgovara niz gluposti i besmislica zato ga i EU podrzava..da zaglupljuje i upropastava naciju. Ni u jednom momentu njemu nije neprijatno..znaci to je takav klon koji moze da laze bez zadrske jer je i on sam opranog mozga, covek bez saosecanja, bez odgovornosti, veoma zao i cinican..jednom recju odvratno !
i sve to a da nismo ni stigli na temu palanke. a inace mi smo svi palanka..i oni i mi.
Preporuke:
42
2
25
nedelja, 16 septembar 2018 13:16
ništa novo
Vučić čita "izreke za one drugačije" i ima "govor" (diktiran u slušalicu) ili tezu za pisca "autorskog teksta"
Cela Vučićeva farsa se raspada, kad mu postave pitanje koje nije unapred dogovoreno, i "izleće" psihopata i fudbalski huligan, "ubica 100 muslimana", radikalski razbojnik iz Hrtkovaca i Zemuna, koji zbog patologije infantilca, odmah ubećuje narod da je opozicija kriva za njegove greške, samo nije on.
Kompletna "vučićeva politika" je običana krađa
100za1 od Hitlera
"crnokošuljaše" od Musolinije
"najveći rast" od Broza
"autobuske bande" "srbija nije u ratu" "pobeda mira" "živećete bolje ko u maloj švajcarskoj 2014 2016 2018"
"suludo ponašanje i laganje protiv opozicije" Šešelja
"nemci (dos) sve srušili a Broz (Vučić) sve izgradio"
Vučić "radi" 25 sati na dan 8 dana u nedelji 416 dana godišnje
I work hard at what I do, and it does take time and a lot of commitment, so for me, it is proving to other people that
I'm not just another dummy
Preporuke:
34
5
26
nedelja, 16 septembar 2018 13:28
Biljana Nikolić
@Bojan, Priština
Tito je bio maher svetskog kalibra, pa kad nas tako ozbiljan igrač sredi i nije sramota.
Kad smo kod Tita, sve je on zakucao i još žanjemo ono što je on zasejao.Ali on je i dobre stvari uradio - a od ovih ništa belo samo crno.
Za mene je tito krvnik i zločinac svetskog kalibra kome su zločini dozvoljeni i oprošteni od ondašnjih svetkih moćnika jer je odrađivao posao za njih i za njihov interes.
Dobrih stvari kod tita nema, osim ako savezničko bombardovanje po nalogu tita, likvidace odokativno mogućih nepodobnih i "narodnih izdajnika", otimanje imovine, preobražaj fašista u "braću i prijatelje", sistemsko ispiranje mozga... osim ako sve nabrojano ne smatrate neophodnim da bi vam doživotni predsednik "dao posao i stan" a vi bili zahvalni do imbecilnosti.
Preporuke:
45
15
27
nedelja, 16 septembar 2018 13:49
FAiE+PM+N+Bs
Ali on je i dobre stvari uradio - a od ovih ništa belo samo crno.
Da, somovi su preZadovoljni ukusnim i primamljivim mamcima takođe.
Meni se isplati da koristim najskuplje mamce, uvek sam u dobitku prema njima.
Oni završe prvo u tiganju a posle idu dalje.
Preporuke:
29
2
28
nedelja, 16 septembar 2018 14:07
Komunista Uvek
Tvoja politika je politika notornih lazi kojima vodis zemlju u izdaju i svakodnevno tucanjem naroda u glavu tvojim besmislicama nastojis to da opravdas. Al nece moci.
Preporuke:
41
2
29
nedelja, 16 septembar 2018 15:00
Pamflet potpisan Vučićem
Tekst je pun gluposti, koje se izolovano, svaka za sebe, pojavljuju i „dejstvuju“, a koje se čak i ne mogu povezati, ovo je školski primer pamfleta. Kratko:
"To što sam rekao jasno da želim da osvajamo laptopovima, znanjem, knjigom, olovkom, i to ne Balkan, već budućnost, mirno je zanemareno", konstatuje.“
Vučiću, ovu glupost kao vrh licemerja poturili su ti oni koji su Kosovo i Metohiju oteli BOMBAMA, a ti to „gutaš“ i još misliš da si nešto pametno rekao, pa svaki dan istrčavaš da se dokazuješ.
Jesu li Amerikanci i njihovi zločinački trabanti svet osvojili laptopovima i knjigama ili BOMBAMA I RAKETAMA I MILIONIMA ONIH KOJE SU POUBIJALI I SPALjIVALI? Zašto onda ti tvoji „prijatelji“ Amerikanci imaju 800 vojnih baza van svoje Amerike, a jedna od tih baza je na Srpskom Kosovu, „Bondstil“??? Zašto, umesto tih vojnih baza nisu postavili knjige i laptopove??? NEMAŠ TI POJMA NI O ČEMU, NEMAŠ TI TRUNKE LOGIKE. ISTINA JE DA SI TI ZAO ZA SRBIJU
Preporuke:
54
5
30
nedelja, 16 septembar 2018 15:09
Deda Mile ima farmu
Parafraziraću dobro poznatu misao o selu i seljaku koji je otišao u grad. Dakle:" može AV da pobegne iz Radikalne stranke, ali ne može od radikala u sebi ma koliko se trudio!"
Ovim samo dokazuje da je običan, mali nedorasli i nezreli mediokritet kome je uvek potreban tutor i idol, odnosno neko kome će da se divi! Od Šešelja do Merkelove preko Klintona pa evo sad evidentno i do Trampa! Beskarakterna ličnost koja nekim citatima i još gore pogrešnim tumačenjima tih citata (Veber, Dositej pa sad i Konstatinović) pokušava da dokaže neku samo njemu poznatu metamorfozu i da ispadne pametan u društvu ili što bi se kod mene u kraju reklo, da zaseni prostotu!
Uostalom, ima li veće sramote i besprizorne budalaštine od citiranja šaljivog sajta u pokušaju relativizacije pogibije dvojice radnika i demantovanje istog sutradan?
Preporuke:
42
3
31
nedelja, 16 septembar 2018 15:36
Spiridon
@ Petrovic
Dalje Spiridone mislim da je prica o "palanci" takodje autorova a NE Vuciceva. On to ne bi umeo ni da isprica.
Priča o palanci je ona koju je kvazifilozof drug Konstantinović odavno napisao u svom pamfletu. Ono što je ogromna većina onih koji se kao kunu u tu knjigu propustila da shvati, je da je ona sama najobičniji palanački pamfletić, napravljen u titoističko doba kada se njen autor drug Konstantinović razračunavao sa nekim svojim ličnim palanačkim demonima, kao neko ko je došao iz palanke u Beograd. Kako da vam objasnim, sama postavka te knjige, koju Vučić samo prepričava, je tipičan palanački svetonazor u kome se onaj iz palanke uvek gadi sela i uvek glorifikuje svetla velegrada. Sam Vučić svakim svojim nastupom samo potvrđuje uskost svog tako tipičnog palanačko-balkanskog mentaliteta u kome može egzistirati samo njegovo mišljenje i niti jedno drugo. Cela njegova postavka je postavka palanačkog kabadahije, koji je umislio da je popio svu pamet ovog sveta...
Preporuke:
44
5
32
nedelja, 16 septembar 2018 15:40
Spiridon
@ Deda Mile ima farmu
Parafraziraću dobro poznatu misao o selu i seljaku koji je otišao u grad. Dakle:" može AV da pobegne iz Radikalne stranke, ali ne može od radikala u sebi ma koliko se trudio!"
Svaki njegov nastup je uvek bio i biće nastup malog vadikalskog kulova, koji je sada samo promenio ploču ali je način razmišljanja ostao onaj stari. Što se kaže, vadikalski seljober u Pariz, vadikalski seljober iz Pariza...
Preporuke:
41
4
33
nedelja, 16 septembar 2018 15:47
Ah
Otkrio je nesvesno šta najviše smeta njegovim kontrolerima - srpski mit. Njegov forte je više mito tako da su mu i ovo trabunjanje napisali lutkari iza scene.
A naš mit kaže sve što je okrenuto isključivo zemaljskom kao Vučić i banda koja ga kontroliše završava u blatu.
Zato ih i žulja.
Preporuke:
45
3
34
nedelja, 16 septembar 2018 15:53
ja
U stvari, ja sam najpametniji a vi svi ostali iz cele srbije ste....maloumni i mongoloidni.....a mozda je situacija obrnuta, samo ko sme da kaze to caru trojanu.....mozda babic, mozda gaso keramicar, mozda nebojsa doktor stefanovic a mozda nasa maja radikalka....ili na kraju, mozda ona sto se oblaci kao musko....dok mi cekamo, prodjose godine, ode pkb, ode bor, aerodromi....ostade narod, plata od 200 evra i jeftine pelene....zivela buducnost!
Preporuke:
37
2
35
nedelja, 16 septembar 2018 15:55
Citati
Citatima se mahom sluze ljudi koji nemaju iskristalisanu soptvenu misao i sopstveni stav a Vucic nas ubi citatima...
Preporuke:
37
2
36
nedelja, 16 septembar 2018 18:51
Petrovic
tipicno za nabedjene kukavice u srpskoj politici; pusti se tekst u novinama a "autor" tog teksta ode u Kinu da izigrava drzavnika. Umesto da bude covek i da lepo podnese ostavku..Mislim da je bilo dosta i previse njeg. dnevne kakofonije i upropastavanja Srbije ..ali neee.
Sada se verovatno cereka u Kini i on i autor ovog besmislenog stiva, u ala smo ih zaj... jer on i njegove apologete odnos sa svetom vide samo na taj nacin ko je koga ..i ko ce sa kim otici u krevet; ne mogu da vide dalje od toga.
Sto se tice palanke, iz vremena soc realizma, komunisti su se trudili da prevazidju nesto sto su zvali malogradjanstina; ono bilo je nesto vise sloge i solidarnosti u nasem drustvu sedamdesetih i osamdesetih..mozda je u tom ambijentu neki Konstantinovic pisao o palanci..ali smo se u palanku vratili pre svega sa Ivanom Stambolicem i dva prsta cela ..(zao mi je coveka, nije on zasluzio da ga ubiju)
inace on je voleo Vesnu Zmijanac,i kud cete vece palanke od Milosevica i tih vremena.
Preporuke:
12
4
37
nedelja, 16 septembar 2018 19:16
mp 1
Mi mozemo da merkamo i analiziramo sta je rekao i sta nije, ali ovo je za nas suvise ozbiljno vreme. Neko drugi nam dovodi vlasti, neko drugi otima sta je nase, neko drugi otkupljuje i ucenjuje.
Vukadinovic je davno bio u pravu, ova vlast koja nam je pokazala svoje uzasno, nakaradno i bolesno lice, nece otici ni na kakvim demokratskim izborima. Oni imaju celavce, Zelje, "investitore" policiju da nas bije i presrece, preti i sl. A sta imamo mi?
Zasto smo ovo dozvolili? I kad smo vec dozvolili koliko cemo jos trpeti jer se bojimo. Kukavicluk je mnogo gori od palanke..
Preporuke:
24
3
38
nedelja, 16 septembar 2018 19:42
Šiptarsko .....
Tvoja "politika", đubre jedno izdajničko, je 100% čista šiptarska politika mržnje, divljačke otimačine i zločinačkog genocida i nad Srbima
Preporuke:
40
2
39
nedelja, 16 septembar 2018 19:51
Sale
Vi što služite eu-ropsku uniju ste najveći mitomani. Ne postoji veći mit od mita o eu-ropskim "vrednostima".
Preporuke:
36
2
40
nedelja, 16 septembar 2018 19:52
ko jednom postane idolopoklonik "crvene veštice" nema mu povratka među ljude
Bojan,Priština
Tito je bio maher svetskog kalibra...on je i dobre stvari uradio
a mi smo bili "najcenjeniji na svetu" ili okupirane budale ispranih mozgova od Brozovih nacista slovenaca, hrvata, turaka, bugara, šiptara, natogoraca, "vojvođana" i degenerisanih bivših Srba prevdođenih familijom "crvene veštice"
Šta je to Broz uradio "dobro" za Srbe
Stvarno sam zgađen, pitam se da li taj AV uopšte može da spozna sebe koliko je njegovo javno ponašanje mizerno i ispod granice najnižeg ljudskog dostojanstva?
Hoće to kada te razočara "stara ljubav" iz JUL-a. A jesi voleo Vučića kad je "ubijao 100za1", pretio Ćuruviji, izdavao Srbe u sloveniji, hratskoj, bih, bjrm, dok ste vi socijalističko-julovska "srpska lista" na KiM pljačkali budžet Srbije kao sada Vučićeva "srpska list".
Slobodno napiši da si 2012 glasao za Vučića, a sad si izdajnik "pokajnik", pa si "izvukao" Broza, koga si se odricao dok si bio u bandi Mire Marković
Preporuke:
9
13
41
nedelja, 16 septembar 2018 20:11
S. Stanišić
Umukni umobolnik gade!
Preporuke:
38
2
42
nedelja, 16 septembar 2018 20:56
Pošteni radnik
Vučićevo vreme je užaš, pošten čovek ne može više ni stambeni prostor da obezbedi. Čak je i ona strahota u vreme Miloševića bila podnošljivija jer se tada moglo nekako snaći. Mada je i onda bio užas, jedan mali iz naše familije je čak morao da ode u Crnu Goru da se bavi biznisom, što nikada pre nije bilo u našoj lepoj Srbiji. Mogu samo sa tugom da se sećam lepih godina pre nego što su došle sve ove nepotrebne stranke, u vreme kada sam radeći kao kurur dobio stan od firme. Čak je i jedna čistačica dobila stan! Danas stan može da dobije samo familija Gorana Vesića.
Preporuke:
28
6
43
nedelja, 16 septembar 2018 21:59
Bojan, Priština
@ Biljana Nikolić
Sve se ja slažem - na kraju Tito uopšte nije bio Srbin pa se u startu i ne očekuje da se stara za srpske interese. U najmanju ruku je bio Hrvat kako se sam izjašnjavao iako niko do kraja nije siguran šta je.
Tako da ovde imamo situaciju da je neko iz neprijateljskog naroda koji je kao austrijski vojnik čak ratovao ovde ipak nešto uradio dobro - dok neki koji su Srbi kao Toma ili AV, ja ne znam šta su uradili dobro ili da nije loše?
A šta je uradio dobro. Pa za nas Srbe sa KiM najmanje. Pustio naseljavanje Šiptara zabranio povratak Srba,Srpska mesta kao Novo Brdo ili Zvečan ostavio u kamenom dobu a u šiptarskim iz Fonda za nerazvijena područja podizao kule i gradove. U SFRJ jedino Srbi na KiM nisu osetili onu frazu "da si mogao da spavaš na ulici da te niko ne dira" u njegovo vreme su nam Pećaršiju palili, Episkopa šamarali, nabijali na flaše...
Preporuke:
29
5
44
nedelja, 16 septembar 2018 22:12
Bojan, Priština
2
I kao što bih redove mogao da napišem kako nas je uništavao, tako bih evo i čitave redove mogao da napišem šta je dobro uradio. Treba biti pravedan jednostavno stvar nije crno bela i radi se o složenoj ličnosti.
Napravio je ozbiljnu i uspešnu zemlju. Društvo dosta pošteno u kojem je društvena raspodela na sramotu nas hrišćana mnogo pravednija nego pre i posle njega.
Naravno da nismo imali standard kao neka kolonijalna zemlja, ali zemlja se izgradila, stanovništvo se obrazovalo svaki segment društva je ozbiljno bio postavljen.
Pogledaj kako se Tito odnosio prema svojim prvoborcima i deci palih boraca i uporedi sa odlukom kralja da invalidima rata dozvoli da prose po Crkvama ili da Milunka Savić radi kao čistačica...
A da su Tito i kumunisti bili beskrupulozni i streljali svakog ko im stane na put to stoji. Kod njih Boga nema.
Na kraju ovi termini prodaju još uvek ono što je od Tita ostalo...
Preporuke:
27
5
45
nedelja, 16 septembar 2018 22:37
mp 1
i ja se pridruzujem komentaru "Bojan"
O ovome se vise puta pisalo i analiziralo. Evo svi koji su se zalili na Tita imali su jedan period vremena da poprave ono sto on nije dobro uradio.
Kako su utrosili to vreme? Sada imamo nesto sto je zadnje; Opet kriticari Tita pominje da je VUcic neki proizvod titovog vremena. Ne znam da li moze tako da se kaze, jednim delom jeste. Njegovi roditelji NISU umeli da ga vaspitaju. Oba brata su se valjda smucala po ulicama i ko zna sta ..znaci da niko o njima nije vodio racuna. Osnovno utemeljenje nemaju..onda je dosao Seselj i od jednog nezgrapnog, neobrazovanog klinca, zvezdinog navijaca, nepsretnog i sl napravio ovo. Znaci ljudski materijal potpuno NEupotrebljiv i beskoristan za nas. Zasto za nas pa zato sto se gura u javni zivot gde su ga perfidno strani sponzori izabrali kako bi nas on i kamarila upropastili..ti isti sponzori su nalozili Djukanovicu i Suboticu da isfinansiraju projekat sns. A sada se zlo razmahalo.
Preporuke:
22
5
46
ponedeljak, 17 septembar 2018 00:26
@Bojan Pristina
Titova drzava je bila onakva kako je zavrsila.Lekcija SFRJ je da je dzabe dobar zivot, ako se njime prikriva politicka nestabilnost.Nije naucena, ucice se opet! Za pocetak prihvatanjem nasilja nad vlastitom drzavom da bi se bolje zivelo, a o kraju ne bih ni da razmisljam!
Preporuke:
11
1
47
ponedeljak, 17 septembar 2018 00:38
Causa Spectandum
Pazi, cak i amerikanci imaju mit - American dream.Za mrznu se, generalno, slazem, mada sam siguran da je on nesto pomesao, te pogresno identifikovao mrznju u svojoj glavi.Ovo oko vecnih istina mi nije bas jasno. Istina je jednina, a laz ima hiljadu lica. Cini mi se da je i to nesto pobrkao, verovatno zamenivsi cinjenice, sa istinom.Ako zavrsi na robiji, bice poslastica za zatvorskog psihologa, kome garantujem doktorat.Predlazem i radnu dijagnozu - Immaginarium Lupus Cronica.
Preporuke:
7
1
48
ponedeljak, 17 septembar 2018 01:00
Slavomir Srpski
Da bi se umirio ovaj psihopatolog sopstvene veliko-manije, potrebno je da ga posle ovih brbljanja predloze za Nobela za Philosophiju.
Medjutim postoji jedan omanji problem: za razliku od Sokrata koji je govorio "da zna da ne zna", nas Aco sVrbin philosoph bi morao da kaze ono sto zna:
"Da ne zna da zna".
Ostavljam SNS philosophima na Pinku da sami sebi razjasne svog velikijeg vozda svesVrbije. Barem toliko da ih razumeju penzioneri i predskolska deca.
Preporuke:
7
2
49
ponedeljak, 17 septembar 2018 01:13
Vidkun Kvisling
živi u novoj ''srpskoj majci''!
Preporuke:
13
1
50
ponedeljak, 17 septembar 2018 05:32
Pišpiš
Upišana ćosava tetkica ćosavog vojvode vadikala. To je Svrbija.
Preporuke:
12
1
51
ponedeljak, 17 septembar 2018 05:46
neko
politika nije zanimanje neradnice; ko ne radi, on ono sto cini u principu predstavlja zlo; najmanje si pogresn dok ovako pricas jer otkrivas sta si;
Preporuke:
5
1
52
ponedeljak, 17 septembar 2018 07:44
Konobar
Licemeri obojica, i AV i onaj ko je pisao ''autorski tekst''.
AV je opasna zver.
Preporuke:
15
1
53
ponedeljak, 17 septembar 2018 08:09
Kako leci doktor Musliju
Dajmo Siptarima Kosovo i Presevo, bice to lekovito! Ako se pak ni tad ne izlece - ima Srbija jos teritorija! Nije hriscanski uskratiti lek bolesnom coveku, ili bolesnom narodu!
Preporuke:
12
2
54
ponedeljak, 17 septembar 2018 08:17
Navir
Dragi Spiridone, pa Čeda (on je, doduše, trenutno u nekoj vrsti suspenzije neideološke prirode), Kandićka... i ona jako stara gospođa iz sela Beloševac, koja je svima njima vrhovni komesar, i jesu faktički komesari ovoj osobi. Formalno to, naravno, ne mogu da budu, jerbo se glasovi crpe iz rezervoara onih koji mrze i preziru baš Čedu, Kandićku i slične.
Tuga je i sramota što ta jeftina prevara toliko dugo traje i kod informisanih i zainteresovanih.
Preporuke:
11
1
55
ponedeljak, 17 septembar 2018 08:19
Beograđanin
Teritorijalni integritet države nije nikakav mit. Tvoja najviša zakonska i ustavna obaveza je da ga štitiš, i niko ti na ovom svetu nije dao pravo da ga narušavaš.
Preporuke:
16
2
56
ponedeljak, 17 septembar 2018 08:21
Politika mrznje - prema svom narodu i svojoj drzavi
Zasto se Vucicu na svakom koraku pricinjava mrznja? Logicno je to - mrznja je njegova jedina mera, on sam mrzi sve oko sebe, posebno Srbiju i Srbe! Mrzi ih s razlogom - ne daju mu da prizna Kosovo, a od tog priznanja zavisi nastavak njegove kvislinske karijere!
Naravno da Vucic nije sposoban da razume Filozofiju palanke - ali je nacuo da je to antisrpska knjiga (a jeste, plitka, a pritom pogana da poganija ne moze biti, sto su jos pre rata uocili svi srpski neprijatelji i zdusno prihvatili Konstantinovica kao svog), pa je napabircio iz nje nekoliko budalastina, kao prethodno iz Vebera, o kojem inace zna koliko o kvantnoj mehanici!
Nas protestant i nas filozof palanke je budala, kojoj je more do kolena! Problem je samo sto je ta budala uprtila celu Srbiju i hoce s njom u provaliju.
Preporuke:
13
1
57
ponedeljak, 17 septembar 2018 08:35
Dragisa
Da bi 'nagradili' Srbe za strpljenje,tolerantnost,spremnost da ne galame dok ih Vodja rastavlja po svim mogucim savovima,mislim da ce AV-u dati Nobelovu nagradu. Ne mora biti za mir,AV je polivalentan talenat I moze da ga primi iz mnogo kategorija. Samo na konto Nobela moze da vlada jedno 3 godine,kao u slucaju Miskovic I tzv. bespostedne borbe protiv tajkuna. :) Show se nastavlja,ovo nema nigde a nikad nije ni bilo ,u neku ruku treba da nam je cast da prisustvujemo unikatnom sistemu vlastinikad vidjenom.Gledamo I konstatujemo stvari I mi I opozicija.
Preporuke:
11
1
58
ponedeljak, 17 septembar 2018 08:38
toni
Jel'ima u Lazi odeljenjeza 'Mesije'?
Preporuke:
15
1
59
ponedeljak, 17 septembar 2018 08:40
jenisej
Slugane, izdajnice i narcise, zar si slep da narod Srbije ne veruje vise tvojim lazima.Nosi se bestraga jednom i zauvek, nemoj da nam nudis tvoja resenja i vizije.
Preporuke:
14
1
60
ponedeljak, 17 septembar 2018 09:22
gandra
tito jeste bio maher - jer je ostvario sve sto je naumio - ali jeste bio srpski krvnik - podelio je srpsku nacionalnu teritoriju na sest delova - a srbi janjicari su ga bespogovorno pratili - sfrj je bila drzava sa izrazenom socijalnom notom - i to je bilo jedino dobro cega se ja secam - uz prilicne beneficije za radnicku klasu, narocito kad se proporcijalno protoku vremena uporedi sa sadasnjim stanjem - broz je bio beskrajni oportunista - tipicni proizvod burnih vremena prve polovine 20 veka - bio je podmukao, ali nije bio lud - danas nas vodi podmukao i (nakon price o peracima prozora) nesumnjivo lud i po srbiju opasan covek ------ puno dobrih analiza u komentarima - pogotovu o kralju palanackog duha - radomiru konstantinovicu
Preporuke:
8
1
61
ponedeljak, 17 septembar 2018 09:26
Aleksandar Mihailović
Naivno i nezrelo razmišljanje. Nisu u svađi Šiptari i Srbi već su ih zakrvili otimači kosmetskih bogatstava. Isti su samo iskoristili secesionističke težnje da dođu do onoga što su pre 40g želeli da kupe a SFRJ im nije dala. Ne mogu ništa istorijsko da postignu i dogovore ni Tači ni Vučić, neće imati dozvolu. Može da prođe jedino da je KiM otrgnut i priznat, što je izdaja, ali ni tada Srbija neće ući u EU jer je nestabilna, nesigurna, i trebaće još da se unutar sebe razgraničava. Kada bi Tači, Haradinaj i Veselji rekli da je KiM u Srbiji njihovi mentori bi ih likvidirali. Nisu došli da nas mire već pljačkaju, da na ljudima zamorčićima ispituju sve moguće što je za masovna uništavanja i ubijanja. Dogovor navodni oko podele KiM je lari-fari, sramna izdaja jer se teroristima daje država i najvrednije što Srbija ima. Srbija je trebala odavno da bbude u EU, odmah po isporuci Miloševića, pa ovog i onog, te je bila garancija sa Mladićem, te sa potpisivanjem neustavnog sporazuma u Briselu, I...I,..?
Preporuke:
11
1
62
ponedeljak, 17 septembar 2018 09:38
@Bojan Priština
Sve pozitivne strane Titovog vremena koje ste naveli su tačne. Ali te pozitivne strane su najveća tragedija za srpski narod jer su bile SAMO PARAVAN koji je omogućio da se iza njega nesmetano radi na uništavanju Srbije.
Sin seljaka čiji otac je bio u zatvoru kao "žitar" je ćutao i postao član KPJ jer je dobio mesto u studentskom domu, posao i stan u Beogradu.
Sin trgovca koga su ljudi u kožnim kaputima odveli da se nikada ne vrati, je ćutao jer je i on dobio posao, kupio "Fiću" na kredit i letovao na "bratskom" hrvatskom primorju.
I svi smo ćutali kad su izjednačeni jedan genocidan pokret kao što su ustaše i jedan ideološki suprotstavljen pokret kao što su bili četnici.
I nemojte samo reći da su četnici bili izdajnici, jer je četnik Draža 6. aprila '41. bio na frontu da brani Srbiju od fašista, dok su "antifašisti", Tito i celo komunističko "antifašističko" rukovodstvo, mirno sedeli u fašističkom Zagrebu i posmatrali kako se "fašisti" Draža i Nedić bore sa fašistima na frontu.
Preporuke:
10
4
63
ponedeljak, 17 septembar 2018 09:57
Dragi
Eno ga,pola covek,pola morski pas Dragan J. MaliVucic gazi po opoziciji na veoma gledanoj emisiji na nacionalnoj tv.Nista novo,jel'da? E pa poverovacu da je opozicija zaista to sto joj ime naslucuje kad postavi ultimatum da tako vise nece da moze,neka se izbore da kao u svakoj iole civilizovanoj zemlji imaju osnovni pristup televizijama I da imaju pravo da se brane.OSNOVNO PRAVO. Pa neka lepo u tim koloritnim emisijama kazu svoju stranu price,neka podsete auditorijum sta je AV zestoko zastupao recimo 2012te,i tako redom. Slaba vajda od konferencija za medije koje ti isti mediji ne prate.Dakle,nemoguce je da ste TOLIKI MAZOHISTI a I nemoguce je da ste glupi I naivni.Sta je onda? U cemu je stvar???
Preporuke:
9
0
64
ponedeljak, 17 septembar 2018 10:00
unutrašnji dijalog
Aleksandar Vučić: visoka inteligeencija - maloumna-izdajnička politika. Srbima pripisuje mitomaniju, kao da KiM nije srpsko (po istorijskom, ustavnom, medjunarodnom) pravu) nije nikada bilo srpsko, kao da je albansko a Srbija ga otela? Suprotno, Vučić albancima ne pripisuje mitomaniju iako su oni na mitomaniji - da su oni potomci Ilira i da njima pripada Kosovo - dugo sprovodili separatističku politiku u ideologiju da proteraju Srbe i otmu Kosovo i Metohiju, Zapadnu Makedoniju i šire: gde su Albanci to je albanska zemlja?!
ZATO JE Vučić prvo Briselskim sporazumom 99,99 posto predao Kosovo Albancima, a sada se kao bori za kompromis-dogovor Srba i Albanaca - da overi-pečatira i preda albancima TAPIJU NA KOSOVO - Briselski sporazum(!!!).
Vučić perfidni veleizdajnik kakvog istorija ne pamti!!!
Preporuke:
12
0
65
ponedeljak, 17 septembar 2018 10:47
Bojan, Priština
@@
Slažem se sa vama u svemu što ste izneli. Ja upravo o tome i govorim, mnogi gledaju samo na Tita - a u svemu tome ne vide našu odgovornost.
Mi smo kao narod propustili da reagujemo kada su :
- crtane unutarrepubličke granice koje su već u startu bile nepravedne i okupatorske, (srpski komunisti tada čak nisu ni pozvani, iako su nažalost jedino oni verovali u tu ideologiju)
- kada je Srbija za vratom dobila dve pokraine dok recimo hrvatska nije. Hrvatska u kojoj su Srbi činili trećinu a sama Krajna je vekovima u Austrougarskoj bila autonomna oblast dok današnja Hrvatska je uvek bila u različitim državama - Slavonija u Mađarskoj a Dalmacija u Austriji.One se prvi put sreću u Jugoslaviji.
-nakraju poslednji put smo kao narod propustili da reagujemo kada je doneo Ustav 1974 a prethodno počistio srpsko rukovodstvo.
Uglavnom baš iz tih konformističkih razloga, što nam se posle po zlu višestruko vratilo a i danas se vraća. Pa je onda kriv Sloba, ovaj onaj...
Preporuke:
14
1
66
ponedeljak, 17 septembar 2018 10:50
Bojan, Priština
@@
O Draži mislim sve najbolje, izuzev onoga što se izjašnjavao kao Jugosloven. Njegova izuzetna reputacija govori o njemu, izuzetan borac koji je jedno vreme proveo i u mojoj Prištini neutrališući albanske bandite. O Nediću takođe, izuzetna ratnička biografija ali nažalost kao i Draža tragična istorijska ličnostm, nezahvalna funkcija u preteško vreme je zapala i jednog i drugog.
Preporuke:
9
6
67
ponedeljak, 17 septembar 2018 11:12
Turas
@nedelja, 16 septembar 2018 10:57 Spiridon
@ Bojan, Priština
Gospodo vi ste u pravu . Ali kuda vodi kritika ? Pametnom "otvara oči" a budalu i umišljenoga ljuti i žesti . Bojane ,kada ova kreatura o srbskim mitovima može ovako da govori , ne samo da sa njime nije nešto u redu , već i sa nama . Znate kada vas budala davi glupostima a vi ga slušate ,on počinje da veruje da je u pravu i nastavlja sa još većim glupostima ciljano da vas ubeđuje . Mi smo u takvoj situaciji . Svi znamo šta treba raditi .Ali , daj Bože da se Srbi slože.
Preporuke:
12
0
68
ponedeljak, 17 septembar 2018 11:20
Diž se Tito
https://www.youtube.com/watch?v=Yrzk5wW0STQ
Preporuke:
11
0
69
ponedeljak, 17 septembar 2018 11:25
Bojan, Priština
@ Turas
Ovaj je nešto još neviđeno - karukatura karikature.
Njegoš je napisao - ludi vetar i svetu lampu ugasi.
Zapati se tako neka budala na važnom mestu, pa razvali državu, opljuje mitove, ispogani svetinje, jer ludaci nikada nemaju punu svest o težini učinjenog.
Neka nam Bog pomogne, da prepoznamo da se oko dobrog složimo. Pozrav.
Preporuke:
13
0
70
ponedeljak, 17 septembar 2018 12:50
precanin
...na tvoj nacin se ne resavaju nikakvi problemi vec se samo produbljuju...das nekom prst,taj trazi celu saku...tako ce biti i sa sipcima...a ti ces kako se nazire da begas negde uskoro,ali sto kazu stari NE SUDI O NEKOM PO NACINU ZIVOTA VEC PO TOME KAKO ZIVOT SKONCA......KAKO RADILI TAKO NAM I BOG POMOGAO!
Preporuke:
10
0
71
ponedeljak, 17 septembar 2018 12:57
Limes
"Moja politika je politika protiv mitova, mržnje i večnih istina" kaze Vuciqi.Ok, ko su nosioci mitova? Srbi. Ko nam je dao te mitove - opet Srbi, nasi ocevi i dedovi ali ponajvise majke.
Dakle Vuciqi vodi politiku protiv gradjana Srbije. Cek polako = Predsednik Srbije vodi politiku protiv svojih gradjana?Kako se zove takvo uredjenje Tiranija? Diktatura? Despotija?
Pa taj covek nam u lice kaze da vodi politiku suzbijanja nas, zaboravljanja nasih predaka - rasparcavanja zemlje.
Da li mi to uistinu zelimo? Ja ne.A vi?
Preporuke:
10
0
72
ponedeljak, 17 septembar 2018 13:06
Biljana Nikolić
Napravio je ozbiljnu i uspešnu zemlju. Društvo dosta pošteno u kojem je društvena raspodela na sramotu nas hrišćana mnogo pravednija nego pre i posle njega.
U čemu ozbiljnu i u čemu uspešnu? Zar zaista ne shvatate da nas je napravio debilne u svakom pogledu? Zar ne shvatate da nam je ta zemlja i takvo uređenje uspavalo ponos, slobodarski duh, borbenost, da smo postali automate za tapšanje bez kritičkog razmišljanja, da je napravljena mreža najgorih od nas koja regrutuje nove mlade najgore da nam rade ovo što rade.
Pa sve i da smo imali NAJBOLjU industriju na svetu - a nismo, da smo imali NAJVEĆI standard - a nismo, zar zaista mislite da je gubitak identiteta i toliki broj nevinih žrtava podnošljiva ili vredna cena( žrtva) koju je trebalo položiti i zaboraviti?
A to o prvoborcima i brizi za porodice palih boraca... na kraju je svako dovoljno bezobrazan uz dva svedoka postajao borac i to je prolazilo jer se kupovao glas za opstanak sistema.
Preporuke:
10
5
73
ponedeljak, 17 septembar 2018 13:41
Dragoslavić
Ljudi, ako Boga znate, dajte mu te lekiće! Prolupao čovek načisto.
Preporuke:
12
0
74
ponedeljak, 17 septembar 2018 13:49
Neša
Laž, manipulacija i prevara osnov su funkcionisanja jezuita. Jedno govore, drugo rade. A na ključna mesta postavljaju nesposobne i/ili ucenjene. Kada to shvatite "provalili" ste sistem, u slučaju Srbije antisistem. Ko mu se ne prikloni bude sklonjen ili uklonjen. Ovaj Prvi je sublimacija svega najlošijeg po Srbiju, najbolji kadar za najgore radnje prikrivene najlepšim obećanjima.
Preporuke:
6
0
75
ponedeljak, 17 septembar 2018 13:56
Bojan, Priština
@ Biljana Nikolić
Ne mogu se uopšte složiti s vama. Postojao je pritisak, ali više njih se identiteta odreklo zbog konformiteta nego zbog pritiska.
Nije onima koji su se odrekli srpstva i postulata vere kriv Tito koliko su krivi oni sami jer su ta osećanja u njima bila ili slaba ili podložna trgovini.
A to da je Tito pravio selekciju loših kadrova jako grešite, baš suprotno on je gledao da najbolje privuče pored sebe, ono bar kad su stručne stvari u pitanju.
Pa čak i politički kadrovi nisu bili čiste izdajice kao danas, setite se kako su prolazili Milentije Popović, Nešković , Nikezić i ekipa...
Zato je zemlja tako napredovala, evo npr Priština 1941 je imala samo jednog lekara, a dvadesetak godina kasnije moderan klinički cenat, Univrerzitet koji je svake godine stvarao plejadu lekara.
Ili Beograd koji je postao jedan od 20 najbitnijih gradova u svetu a pre toga je bio nebitan grad u svakom smislu u globalnim okvirima.
Preporuke:
9
1
76
ponedeljak, 17 septembar 2018 14:48
Živko Peković
Arhilažov, kukavica, prevarant, bezbožnik i palikuća!
Preporuke:
6
1
77
ponedeljak, 17 septembar 2018 15:03
Ledy Gaga
VUČIĆU,MRZIM I TEBE I CELU TVOJU FAMILIJU.To je moje demokratsko pravo.
Preporuke:
9
1
78
ponedeljak, 17 septembar 2018 15:08
Boris
Vječna Istina/e je Bog ili možemo reći pravda, ljubav, prijateljstvo itd. Eto, nehotice psiho se izdao.
Preporuke:
6
0
79
ponedeljak, 17 septembar 2018 15:17
Petar Petrović
Naš predsednik borac protiv večnih istina-bogoborac.
Ujedno se bori protiv večnog a hoće da probleme reši zauvek-contradicio in adjecto!
Preporuke:
9
0
80
ponedeljak, 17 septembar 2018 16:13
Biljana Nikolić
@Bojan, Priština
Ili Beograd koji je postao jedan od 20 najbitnijih gradova u svetu a pre toga je bio nebitan grad u svakom smislu u globalnim okvirima
Odakle Vam ovo? Zbog nesvrstanih? Po nalogu zapada ali nije bitno jer se trpalo u džep. Pa ćemo zaboraviti da je na Balkanu prvi studenski dom za žene otvoren u Beogradu, zaboravićemo sve predratne institucije, doktore, naučnike, sve ćemo proglasiti "nebitnim u globalnim okvirima".
A to da je Tito pravio selekciju loših kadrova jako grešite, baš suprotno on je gledao da najbolje privuče pored sebe, ono bar kad su stručne stvari u pitanju.
Kardelj stručan? Dolanc stručan? Svi generali prvoborci stručni ili kursisti? Stručnost se ogledala u podobnosti a izuzeci su bili stručnost bez podobnosti ( kao Ranko Žeravica) ako je donosio slavu ili korist titovom sistemu.
Preporuke:
3
4
81
ponedeljak, 17 septembar 2018 16:32
Biljana Nikolić
" Bojan, Priština
Ne mogu se uopšte složiti s vama. Postojao je pritisak, ali više njih se identiteta odreklo zbog konformiteta nego zbog pritiska.
Ovim potvrđujete da je NAMERA i CILj sistema bila da se konformisti izbace u prvi plan a ne oni koji ne podležu pritisku.
Konformista je bio poželjan i podoban i PRVO su oni napredovali pa ako i kad njih ponestane onda se nađe mesto i za one kojima je identitet važan.
Upravo takva selekcija ima za rezultat ovo što nam se dešava danas, uprkos Vašim "lepim uspomenama" na ono vreme.
Vi gledate šminku onog sistema a ne pogubnu ishranu i trulež koju je takva ishrana ostavila na biće sistema.
Žao mi je što odbijate da vidite početak pogubnog puta na kome se danas nalazimo. Danas su vam jasne Vučićeve laži, ali odbijate da se sretnete sa lažima kada ste lepo živeli. Kako onda očekujete da današnji "konformisti" skinu svoje ružičaste naočare kad je SNS u pitanju?
ps. U direktnom razgovoru bolje bi se razumeli.
Preporuke:
3
2
82
ponedeljak, 17 septembar 2018 17:06
@Bojan Priština, ponedeljak 13:56
To što je izgrađena Priština je bilo u sklopu rasturanja Srbije i stvaranja velike Albanije. Ukratko, titoistički režim je ulagao pare srpskih radnika u buduću šiptarsku državu.Kako možete da zanemarite tu činjenicu. Pa svima je jasno da su ta ulaganja na Kosovu bila ulaganja u Autonomnu pokrajinu sa elementima državnosti. Centralna Srbija, koja je to sve finansirala bila pretvorena u "SRBIJU VAN POKRAJINA" !!!!!
Taj monstruozni naziv koji je nažalost tačno odražavao jednu monstruoznu političku odluku, čak se nije mogao prevesti ni na jedan svetski jezik.
Preporuke:
6
0
83
ponedeljak, 17 septembar 2018 21:37
Bojan, Priština
Žao mi je što odbijate da vidite početak pogubnog puta na kome se danas nalazimo
Nemojte sada da mi inputirate ono što ne tvrdim i nemislim.
Tito nam je sve zakuvao, ili preciznije sve učinio da naše pozicije budu očajno slabe u trenutku disolucije Jugoslavije. I zato kažem maher - sistematski nas je sredio. A sa konfederiranjem SFRJ 1974 lično je Tito otvorio put rastakanja Jugoslavije iako ga mnogi i dalje drže za ikonu iste.
Kad kažem stručne kadrove mislio sam na sve osim profesionalnih političara. Lekari su bili lekari, inžinjeri su bili inžinjeri - paradoksalno čak su i vladike bile vladike i od naroda daleko više poštovanije nego danas (generalno mislim na verni narod koji iako nije živeo liturgijski je ipak veru uvek držao u sebi)
@@
Ja sam PR uzeo kao primer jer je najbolje znam, a slično je sa svim drugim gradovima koji su od palanki i kasaba postali mesta savremenog življenja. Mesta koja su drastično nabolje promenila fizionomiju.
Preporuke:
2
0
84
ponedeljak, 17 septembar 2018 22:58
Namćor
Ne bih da komentarišem celu papazjaniju koju je naškrabao "najbolji student Prava". Kroz ceo tekst se samo vrti u krug, ponavljajući sve ono što i ovako svaki dan priča. Ali, osvrnuo bih se na njegovu definiciju "palanačkog mentaliteta". U osnovi, nije "palanački mentalitet" srpski izum. Svuda su, pa i kod nas, upravo pokondirene tikve, do juče u opancima, a danas u cipelama smislile taj naziv, kako bi se distancirali od sopstvenog porekla. Upravo su takvi mediokriteti, bežeći od sela, postajali seljaci (u pežorativnom smislu). Treba li da kažem, šta je o srpskom seljaku pisao Arčibald Rajs? A šta o tkz. "inteligenciji"? Ceo državni aparat Srbije možemo mirne duše smestiti u njegov opis "inteligencije". I ne samo njih, već i svu, opet takozvanu "elitu"! Uostalom, šta on, Bugojanac, može da zna o Srpskoj palanci? Najveći ljudi našeg naroda, po pravilu, nisu rođeni u Beogradu ili velikim gradovima (osim časnih izuzetaka). Po pravilu - bili su sa sela ili palanki (gradića)
Preporuke:
2
0
85
utorak, 18 septembar 2018 08:56
Dragoslavić
Psihijatri ćute, ja ne mogu da gledam tu patnju, dakle:
Risperidon, film tableta, ATC N05AX08, SmPC (Sažetak karakteristika o leku) Terapijske indikacije: Risperidon je indikovan za lečenje shizofrenije. Risperidon je indikovan za lečenje umerenih do teških maničnih epizoda udruženih sa bipolarnim poremećajem. Risperidon je indikovan za kraktotrajno simptomatsko lečenje (do 6 nedelja) perzistentne agresije kod pacijenata sa umerenom do ...
Preporuke:
0
0
86
utorak, 18 septembar 2018 10:50
Biljana Nikolić@Bojan, Priština
U svom poslednjem komentaru pod p.s. napisala sam da bi se sigurno bolje razumeli u "živom razgovoru".
Znate kako se kaže, što se grbo rodi to vreme ne ispravi.
Ova današnja situacija u Srbiji to najbolje pokazuje.
"Ako ja drugarice i drugovi jednom ipak budem umro, vi ćete morati da se snađete bez mene"... to su Titove reči.
Videli smo i osećamo ko se snašao a ko je ostao "nesnađen".
Zar smo dočekali da se AV(100 za jednog) poziva na Radomira Konstantinovića i citira Filozofiju palanke ?!
Stvarno urnebesno, jednako šizofreniji.
Polupismeni tuđin sa lažnom diplomom PF zbori o mitovima. Mit je događaj u svetom vremenu. Takav događaj se uzima kao pokazatelj svim narednim generacijama kako postupati kada ih ciklični istorijski procesi dovedu pred istu istorijsku dilemu.
Mitovi nisu lažni, za njih se zna da su istiniti ili se bar veruje ako zbog vremenske distance nema dokaza za to.
Mit o kosovskom boju, nemanjićkom periodu je istinit i i činjenično potkrepljen i samo glupak za kojim plaču Čipuljiće vrleti da na njima čuva ovce može se tome izrugivati.
Ali ipak je lepo rekao da se bori protiv "Večne istine" jer takva je istina, ona je uvek ista u večnosti a đAVoljem tuđinu sledbeniku "oca laži" i jeste jedini cilj da se bori protiv večnih istina
Zar smo dočekali da se AV(100 za jednog) poziva na Radomira Konstantinovića i citira Filozofiju palanke ?!
Naprotiv sasvim logičan ishod, jer onemeh pričajući jedno te isto još tamo od 1988 i te sada već legendarne udbaško-titoističke predstave događanja naroda, da se ne može biti titoista i biti Srbin u istom životu. Može se pretvarati, može se glumiti, može se truditi ali će uvek taj titoistički praziluk da proviri kad tad u jednom ili drugom obliku. Ne može se postati vernik i srpski nacionalista u četrdeset i nekoj, to je nemoguće i u krajnjem ishodu uvek daje pogubne rezultate.
Kraj priče...
Ovde bih prvo javno pitala onog dekana sa pravnog fakulteta u Beogradu koji je rekao, ako je rekao, da je A.V. bio najbolji student svih vremena. Ako je izjava istinita samo cu se prekrstiti. Ako je ovaj covek koji sest godina vada Srbiju, pljacka je i upropastava, zasipa dnevno glupostima i besmislicama najbolji..onda je misija pravnog fakulteta u Beogradu jedna skandalozna i promasena prica !
Bedno !
Vucic je doveden na vlast kombinacijom stranih sluzbi. NI jedne izbore do sada nije dobio u uslovima koje vaze u normalnim zemljama vec namestaljkom. On se trudi iz petnih zila da ostane na vlasti i cela ova bru ha ha predstava koju smo prinudjeni da gledamo i slusamo ima tu funkciju-ispiranje mozga naciji. A to cine ne bas tako veste apologete jer niko u zdravoj pameti ko voli svoj narod ne bi govorio i "autorski" pisao na ovakav nacin.
Samo na satiričnim sajtovima sa izmišljenim vestima Vučić može da pronađe "podatke" o osvajačkim ratovima Srbije.
Srbija jeste željna zdrave budućnosti a tumor koji je sprečava da stane na zdrave noge upravo je Vučićeva MITSKA politička mašinerija koja melje svaku zdravu ideju o razvoju Srbije. ( Više ne mogu da upotrebim reč "napredno" jer su je snsovci degradirali i obesmislili.)
Srbija - a kad kažem SRBIJA mislim na svakog onog ko je za Srbiju i u slavu Srbije svojim načinom života i svojom žrtvom doprineo da Srbija nastane, opstane i bude cenjena - nije zaslužila da kameleoni svih prljavih boja odlučuju o njenoj sudbini.
Otporaš Đurić i demokrata Vesić "brane" radilala Vučića od DOSOVACA iz Budimpešte??!! Udružile se hijene da spasu svoj plen od sebe samih?? Neće biti.
Covek koji potpisuje ovo pisanije kao svoje a nije to Vucicev recnik; a.v, recnik je nesto prostiji, ovde pseudo pise o istoriji i buducnosti. Onaj koji je ovo napisao, a nije A.V. veruje da mu je neko ukrao istoriju i njegov zivot. NIJE. Taj koji je autor ziveo je bolje od mnogih i od svojih skromnih pocetaka. Na zalost zbog takvih nabedjenih sminkera, koji misle da mogu da drze slovo mnogi u Srbiji odavno NEmaju buducnost, mnogi su morali da zemlju napuste. Ne zbog Siptara, vec zbog ljudi koji misle da oni imaju vise pravo..Eno ih, iz bivsih rezima, vode marketing firme i zamisljaju da su nesto sto nikad nece biti. Odvratno ! Sa takvima stvarno Srbija NEma buducnost.
Vucic prica o "buducnosti" pa sto je ne opise? Neka kaze naciji koliko je zaradio od politike, on i njegov brat..takvi ljudi NE zasluzuju da bilo kome u ovoj napacenoj zemlji govore o buducnosti. NEmaju ni jedno pravo ! Jer pravo koje ste ukrali NIJE pravo.
Istina jeste jedna i nepromenljiva. Zamene teza ne menjaju istinu. Budala je budala, ma koliko sebe predstavljala kao pametnog čoveka.
Autor ovih Vucic "teza" misli da smo mi koji necemo Vucica palanka..pa neka smo;
To i jeste u osnovi A. Vucica, da vredja svoje NEistomisljenike, da im se odvratno cereka u lice, da ih kinji..da ih tera na mitinge na koje NE zele da idu, da kupuje od jadnika glasove za brasno i secer, da prodaje mesta u parlamentu, da laze i laze bez kraja i konca dan za danom..
i ako je tako, pustite nas da zivimo u palanci, ponosimo se sto smo palanka; Neka smo..jer onaj koji je urlao samo "zvezda, zvezda.." koji nema ni jednu casnu pobedu u zivotu, koji je vristao 100 za jednog, nema moralno pravo da se uopste obraca naciji i prica o buducnosti. On je buducnost ukrao od svojih sugradjana i zemljaka evo sest godina. A. Vucic NE stvara buducnost, on i njegova lopovska banda je urusavaju..a apologete cementiraju. I ovo je obracanje umornoj i tuznoj naaciji 100 god od proboja Solunskog fronta ?? Koja mizerija !
Autor ovih Vucic "teza" misli da smo mi koji necemo Vucica palanka..pa neka smo;
Naprotiv sasvim logičan ishod, jer onemeh pričajući jedno te isto još tamo od 1988 i te sada već legendarne udbaško-titoističke predstave događanja naroda, da se ne može biti titoista i biti Srbin u istom životu. Može se pretvarati, može se glumiti, može se truditi ali će uvek taj titoistički praziluk da proviri kad tad u jednom ili drugom obliku. Ne može se postati vernik i srpski nacionalista u četrdeset i nekoj, to je nemoguće i u krajnjem ishodu uvek daje pogubne rezultate.
Kraj priče...
Bre Spiridone moraš da budeš "bukvalista", vidiš da niko nije shvatio o kome si napisao tekst. Dođoh do kraja tvog komentara kad nijednog minusa.
Kraj priče...
Tito je bio maher svetskog kalibra, pa kad nas tako ozbiljan igrač sredi i nije sramota.
Ali kad vas uništava čovek ovakvog profila : bez ijedne vrline, laže, koristi uličarski rečnik, lupeta...
Biti prevrtljiv je ružno i kad si običan, široj javnosti nepoznat pojedinac - ali biti prevrtljiv kao javna ličnost koja je bila prepoznatljiva upravo kao radikalni šovinista i agresivni ratnohuškač koji je do pre samo par godina lepio slike Ratka Mladića preko tabli bulevara Zorana Đinđića a sada Đinđiću diže spomenik i poistovećuje se sa njim, proglašava se njegovim naslednikom pa još i citira R. Konstantinovića ?!
Stvarno sam zgađen, pitam se da li taj AV uopšte može da spozna sebe koliko je njegovo javno ponašanje mizerno i ispod granice najnižeg ljudskog dostojanstva?
Kad smo kod Tita, sve je on zakucao i još žanjemo ono što je on zasejao.Ali on je i dobre stvari uradio - a od ovih ništa belo samo crno.
Ja mislim da Vucic i ne zna razliku izmedju palanki i velikih gradova, ali nije to bitno. Onaj koji pise je opterecen svojom velicinom i mestom koji je sebi dodelio jer misli da je mnogo pametan..LJudi koji odu na primer na neko javno mesto ili u sud i tamo pricaju da su intelegentni..odmah se vidi da nesto nije u redu. Kad ce neko odmeren i svestan svojih sposovnosti da prica svojoj okolini da je intelegentan?
Vucic, S. Mali i ljudi koji ga okruzuju su odrasli na rubu velegrada sa velikim ocima prema vlasti, moci i novcu, oni svaki dan time sto rade nam dokazuju sta im je vazno.
"zlatno doba" kao zlatno tele kod Jevreja; sta oni uopste znaju o zl. dobu?
TI si običan U.....O i NIŠTAVKO!
--
Onaj kome je uzor srpski autošovinista,a u duši je nepopravljivi radikal,sa Brnabićem na mestu premijera,uzurpiranih medija,učesnikom u svemu što se u Srbiji prodaje,je spoj nečeg nenormalnog i neobjašnjivog.
Ovo je opasan čovek.
Znaci ni palanka, da komsiji crkne krava i ostale gluposti NISU njegov opis i tekst. Sta je Vucic ? Ako pazljivo pogledate video kada se izvinjava sto je rekao glupost oko peraca prozora, videcete da kod njega nema ni trag da mu je neprijatno zbog besmislice koju je izgovorio prethodnog dana. On dnevno izgovara niz gluposti i besmislica zato ga i EU podrzava..da zaglupljuje i upropastava naciju. Ni u jednom momentu njemu nije neprijatno..znaci to je takav klon koji moze da laze bez zadrske jer je i on sam opranog mozga, covek bez saosecanja, bez odgovornosti, veoma zao i cinican..jednom recju odvratno !
i sve to a da nismo ni stigli na temu palanke. a inace mi smo svi palanka..i oni i mi.
Cela Vučićeva farsa se raspada, kad mu postave pitanje koje nije unapred dogovoreno, i "izleće" psihopata i fudbalski huligan, "ubica 100 muslimana", radikalski razbojnik iz Hrtkovaca i Zemuna, koji zbog patologije infantilca, odmah ubećuje narod da je opozicija kriva za njegove greške, samo nije on.
Kompletna "vučićeva politika" je običana krađa
100za1 od Hitlera
"crnokošuljaše" od Musolinije
"najveći rast" od Broza
"autobuske bande" "srbija nije u ratu" "pobeda mira" "živećete bolje ko u maloj švajcarskoj 2014 2016 2018"
"suludo ponašanje i laganje protiv opozicije" Šešelja
"nemci (dos) sve srušili a Broz (Vučić) sve izgradio"
Vučić "radi" 25 sati na dan 8 dana u nedelji 416 dana godišnje
I'm not just another dummy
Kad smo kod Tita, sve je on zakucao i još žanjemo ono što je on zasejao.Ali on je i dobre stvari uradio - a od ovih ništa belo samo crno.
Za mene je tito krvnik i zločinac svetskog kalibra kome su zločini dozvoljeni i oprošteni od ondašnjih svetkih moćnika jer je odrađivao posao za njih i za njihov interes.
Dobrih stvari kod tita nema, osim ako savezničko bombardovanje po nalogu tita, likvidace odokativno mogućih nepodobnih i "narodnih izdajnika", otimanje imovine, preobražaj fašista u "braću i prijatelje", sistemsko ispiranje mozga... osim ako sve nabrojano ne smatrate neophodnim da bi vam doživotni predsednik "dao posao i stan" a vi bili zahvalni do imbecilnosti.
Da, somovi su preZadovoljni ukusnim i primamljivim mamcima takođe.
Meni se isplati da koristim najskuplje mamce, uvek sam u dobitku prema njima.
Oni završe prvo u tiganju a posle idu dalje.
Vučiću, ovu glupost kao vrh licemerja poturili su ti oni koji su Kosovo i Metohiju oteli BOMBAMA, a ti to „gutaš“ i još misliš da si nešto pametno rekao, pa svaki dan istrčavaš da se dokazuješ.
Jesu li Amerikanci i njihovi zločinački trabanti svet osvojili laptopovima i knjigama ili BOMBAMA I RAKETAMA I MILIONIMA ONIH KOJE SU POUBIJALI I SPALjIVALI?
Zašto onda ti tvoji „prijatelji“ Amerikanci imaju 800 vojnih baza van svoje Amerike, a jedna od tih baza je na Srpskom Kosovu, „Bondstil“??? Zašto, umesto tih vojnih baza nisu postavili knjige i laptopove??? NEMAŠ TI POJMA NI O ČEMU, NEMAŠ TI TRUNKE LOGIKE. ISTINA JE DA SI TI ZAO ZA SRBIJU
Ovim samo dokazuje da je običan, mali nedorasli i nezreli mediokritet kome je uvek potreban tutor i idol, odnosno neko kome će da se divi! Od Šešelja do Merkelove preko Klintona pa evo sad evidentno i do Trampa! Beskarakterna ličnost koja nekim citatima i još gore pogrešnim tumačenjima tih citata (Veber, Dositej pa sad i Konstatinović) pokušava da dokaže neku samo njemu poznatu metamorfozu i da ispadne pametan u društvu ili što bi se kod mene u kraju reklo, da zaseni prostotu!
Uostalom, ima li veće sramote i besprizorne budalaštine od citiranja šaljivog sajta u pokušaju relativizacije pogibije dvojice radnika i demantovanje istog sutradan?
Priča o palanci je ona koju je kvazifilozof drug Konstantinović odavno napisao u svom pamfletu. Ono što je ogromna većina onih koji se kao kunu u tu knjigu propustila da shvati, je da je ona sama najobičniji palanački pamfletić, napravljen u titoističko doba kada se njen autor drug Konstantinović razračunavao sa nekim svojim ličnim palanačkim demonima, kao neko ko je došao iz palanke u Beograd. Kako da vam objasnim, sama postavka te knjige, koju Vučić samo prepričava, je tipičan palanački svetonazor u kome se onaj iz palanke uvek gadi sela i uvek glorifikuje svetla velegrada. Sam Vučić svakim svojim nastupom samo potvrđuje uskost svog tako tipičnog palanačko-balkanskog mentaliteta u kome može egzistirati samo njegovo mišljenje i niti jedno drugo. Cela njegova postavka je postavka palanačkog kabadahije, koji je umislio da je popio svu pamet ovog sveta...
Svaki njegov nastup je uvek bio i biće nastup malog vadikalskog kulova, koji je sada samo promenio ploču ali je način razmišljanja ostao onaj stari. Što se kaže, vadikalski seljober u Pariz, vadikalski seljober iz Pariza...
A naš mit kaže sve što je okrenuto isključivo zemaljskom kao Vučić i banda koja ga kontroliše završava u blatu.
Zato ih i žulja.
Sada se verovatno cereka u Kini i on i autor ovog besmislenog stiva, u ala smo ih zaj... jer on i njegove apologete odnos sa svetom vide samo na taj nacin ko je koga ..i ko ce sa kim otici u krevet; ne mogu da vide dalje od toga.
Sto se tice palanke, iz vremena soc realizma, komunisti su se trudili da prevazidju nesto sto su zvali malogradjanstina; ono bilo je nesto vise sloge i solidarnosti u nasem drustvu sedamdesetih i osamdesetih..mozda je u tom ambijentu neki Konstantinovic pisao o palanci..ali smo se u palanku vratili pre svega sa Ivanom Stambolicem i dva prsta cela ..(zao mi je coveka, nije on zasluzio da ga ubiju)
inace on je voleo Vesnu Zmijanac,i kud cete vece palanke od Milosevica i tih vremena.
Vukadinovic je davno bio u pravu, ova vlast koja nam je pokazala svoje uzasno, nakaradno i bolesno lice, nece otici ni na kakvim demokratskim izborima. Oni imaju celavce, Zelje, "investitore" policiju da nas bije i presrece, preti i sl. A sta imamo mi?
Zasto smo ovo dozvolili? I kad smo vec dozvolili koliko cemo jos trpeti jer se bojimo. Kukavicluk je mnogo gori od palanke..
Tito je bio maher svetskog kalibra...on je i dobre stvari uradio
Šta je to Broz uradio "dobro" za Srbe
Hoće to kada te razočara "stara ljubav" iz JUL-a. A jesi voleo Vučića kad je "ubijao 100za1", pretio Ćuruviji, izdavao Srbe u sloveniji, hratskoj, bih, bjrm, dok ste vi socijalističko-julovska "srpska lista" na KiM pljačkali budžet Srbije kao sada Vučićeva "srpska list".
Slobodno napiši da si 2012 glasao za Vučića, a sad si izdajnik "pokajnik", pa si "izvukao" Broza, koga si se odricao dok si bio u bandi Mire Marković
Sve se ja slažem - na kraju Tito uopšte nije bio Srbin pa se u startu i ne očekuje da se stara za srpske interese. U najmanju ruku je bio Hrvat kako se sam izjašnjavao iako niko do kraja nije siguran šta je.
Tako da ovde imamo situaciju da je neko iz neprijateljskog naroda koji je kao austrijski vojnik čak ratovao ovde ipak nešto uradio dobro - dok neki koji su Srbi kao Toma ili AV, ja ne znam šta su uradili dobro ili da nije loše?
A šta je uradio dobro. Pa za nas Srbe sa KiM najmanje. Pustio naseljavanje Šiptara zabranio povratak Srba,Srpska mesta kao Novo Brdo ili Zvečan ostavio u kamenom dobu a u šiptarskim iz Fonda za nerazvijena područja podizao kule i gradove. U SFRJ jedino Srbi na KiM nisu osetili onu frazu "da si mogao da spavaš na ulici da te niko ne dira" u njegovo vreme su nam Pećaršiju palili, Episkopa šamarali, nabijali na flaše...
I kao što bih redove mogao da napišem kako nas je uništavao, tako bih evo i čitave redove mogao da napišem šta je dobro uradio. Treba biti pravedan jednostavno stvar nije crno bela i radi se o složenoj ličnosti.
Napravio je ozbiljnu i uspešnu zemlju. Društvo dosta pošteno u kojem je društvena raspodela na sramotu nas hrišćana mnogo pravednija nego pre i posle njega.
Naravno da nismo imali standard kao neka kolonijalna zemlja, ali zemlja se izgradila, stanovništvo se obrazovalo svaki segment društva je ozbiljno bio postavljen.
Pogledaj kako se Tito odnosio prema svojim prvoborcima i deci palih boraca i uporedi sa odlukom kralja da invalidima rata dozvoli da prose po Crkvama ili da Milunka Savić radi kao čistačica...
A da su Tito i kumunisti bili beskrupulozni i streljali svakog ko im stane na put to stoji. Kod njih Boga nema.
Na kraju ovi termini prodaju još uvek ono što je od Tita ostalo...
O ovome se vise puta pisalo i analiziralo. Evo svi koji su se zalili na Tita imali su jedan period vremena da poprave ono sto on nije dobro uradio.
Kako su utrosili to vreme? Sada imamo nesto sto je zadnje; Opet kriticari Tita pominje da je VUcic neki proizvod titovog vremena. Ne znam da li moze tako da se kaze, jednim delom jeste. Njegovi roditelji NISU umeli da ga vaspitaju. Oba brata su se valjda smucala po ulicama i ko zna sta ..znaci da niko o njima nije vodio racuna. Osnovno utemeljenje nemaju..onda je dosao Seselj i od jednog nezgrapnog, neobrazovanog klinca, zvezdinog navijaca, nepsretnog i sl napravio ovo. Znaci ljudski materijal potpuno NEupotrebljiv i beskoristan za nas. Zasto za nas pa zato sto se gura u javni zivot gde su ga perfidno strani sponzori izabrali kako bi nas on i kamarila upropastili..ti isti sponzori su nalozili Djukanovicu i Suboticu da isfinansiraju projekat sns. A sada se zlo razmahalo.
Medjutim postoji jedan omanji problem: za razliku od Sokrata koji je govorio "da zna da ne zna", nas Aco sVrbin philosoph bi morao da kaze ono sto zna:
"Da ne zna da zna".
Ostavljam SNS philosophima na Pinku da sami sebi razjasne svog velikijeg vozda svesVrbije. Barem toliko da ih razumeju penzioneri i predskolska deca.
AV je opasna zver.
Tuga je i sramota što ta jeftina prevara toliko dugo traje i kod informisanih i zainteresovanih.
Naravno da Vucic nije sposoban da razume Filozofiju palanke - ali je nacuo da je to antisrpska knjiga (a jeste, plitka, a pritom pogana da poganija ne moze biti, sto su jos pre rata uocili svi srpski neprijatelji i zdusno prihvatili Konstantinovica kao svog), pa je napabircio iz nje nekoliko budalastina, kao prethodno iz Vebera, o kojem inace zna koliko o kvantnoj mehanici!
Nas protestant i nas filozof palanke je budala, kojoj je more do kolena! Problem je samo sto je ta budala uprtila celu Srbiju i hoce s njom u provaliju.
Sin seljaka čiji otac je bio u zatvoru kao "žitar" je ćutao i postao član KPJ jer je dobio mesto u studentskom domu, posao i stan u Beogradu.
Sin trgovca koga su ljudi u kožnim kaputima odveli da se nikada ne vrati, je ćutao jer je i on dobio posao, kupio "Fiću" na kredit i letovao na "bratskom" hrvatskom primorju.
I svi smo ćutali kad su izjednačeni jedan genocidan pokret kao što su ustaše i jedan ideološki suprotstavljen pokret kao što su bili četnici.
I nemojte samo reći da su četnici bili izdajnici, jer je četnik Draža 6. aprila '41. bio na frontu da brani Srbiju od fašista, dok su "antifašisti", Tito i celo komunističko "antifašističko" rukovodstvo, mirno sedeli u fašističkom Zagrebu i posmatrali kako se "fašisti" Draža i Nedić bore sa fašistima na frontu.
ZATO JE Vučić prvo Briselskim sporazumom 99,99 posto predao Kosovo Albancima, a sada se kao bori za kompromis-dogovor Srba i Albanaca - da overi-pečatira i preda albancima TAPIJU NA KOSOVO - Briselski sporazum(!!!).
Vučić perfidni veleizdajnik kakvog istorija ne pamti!!!
Slažem se sa vama u svemu što ste izneli. Ja upravo o tome i govorim, mnogi gledaju samo na Tita - a u svemu tome ne vide našu odgovornost.
Mi smo kao narod propustili da reagujemo kada su :
- crtane unutarrepubličke granice koje su već u startu bile nepravedne i okupatorske, (srpski komunisti tada čak nisu ni pozvani, iako su nažalost jedino oni verovali u tu ideologiju)
- kada je Srbija za vratom dobila dve pokraine dok recimo hrvatska nije. Hrvatska u kojoj su Srbi činili trećinu a sama Krajna je vekovima u Austrougarskoj bila autonomna oblast dok današnja Hrvatska je uvek bila u različitim državama - Slavonija u Mađarskoj a Dalmacija u Austriji.One se prvi put sreću u Jugoslaviji.
-nakraju poslednji put smo kao narod propustili da reagujemo kada je doneo Ustav 1974 a prethodno počistio srpsko rukovodstvo.
Uglavnom baš iz tih konformističkih razloga, što nam se posle po zlu višestruko vratilo a i danas se vraća. Pa je onda kriv Sloba, ovaj onaj...
O Draži mislim sve najbolje, izuzev onoga što se izjašnjavao kao Jugosloven. Njegova izuzetna reputacija govori o njemu, izuzetan borac koji je jedno vreme proveo i u mojoj Prištini neutrališući albanske bandite. O Nediću takođe, izuzetna ratnička biografija ali nažalost kao i Draža tragična istorijska ličnostm, nezahvalna funkcija u preteško vreme je zapala i jednog i drugog.
@ Bojan, Priština
Gospodo vi ste u pravu . Ali kuda vodi kritika ? Pametnom "otvara oči" a budalu i umišljenoga ljuti i žesti . Bojane ,kada ova kreatura o srbskim mitovima može ovako da govori , ne samo da sa njime nije nešto u redu , već i sa nama . Znate kada vas budala davi glupostima a vi ga slušate ,on počinje da veruje da je u pravu i nastavlja sa još većim glupostima ciljano da vas ubeđuje . Mi smo u takvoj situaciji . Svi znamo šta treba raditi .Ali , daj Bože da se Srbi slože.
Ovaj je nešto još neviđeno - karukatura karikature.
Njegoš je napisao - ludi vetar i svetu lampu ugasi.
Zapati se tako neka budala na važnom mestu, pa razvali državu, opljuje mitove, ispogani svetinje, jer ludaci nikada nemaju punu svest o težini učinjenog.
Neka nam Bog pomogne, da prepoznamo da se oko dobrog složimo. Pozrav.
Dakle Vuciqi vodi politiku protiv gradjana Srbije. Cek polako = Predsednik Srbije vodi politiku protiv svojih gradjana?Kako se zove takvo uredjenje Tiranija? Diktatura? Despotija?
Pa taj covek nam u lice kaze da vodi politiku suzbijanja nas, zaboravljanja nasih predaka - rasparcavanja zemlje.
Da li mi to uistinu zelimo? Ja ne.A vi?
U čemu ozbiljnu i u čemu uspešnu? Zar zaista ne shvatate da nas je napravio debilne u svakom pogledu? Zar ne shvatate da nam je ta zemlja i takvo uređenje uspavalo ponos, slobodarski duh, borbenost, da smo postali automate za tapšanje bez kritičkog razmišljanja, da je napravljena mreža najgorih od nas koja regrutuje nove mlade najgore da nam rade ovo što rade.
Pa sve i da smo imali NAJBOLjU industriju na svetu - a nismo, da smo imali NAJVEĆI standard - a nismo, zar zaista mislite da je gubitak identiteta i toliki broj nevinih žrtava podnošljiva ili vredna cena( žrtva) koju je trebalo položiti i zaboraviti?
A to o prvoborcima i brizi za porodice palih boraca... na kraju je svako dovoljno bezobrazan uz dva svedoka postajao borac i to je prolazilo jer se kupovao glas za opstanak sistema.
Ne mogu se uopšte složiti s vama. Postojao je pritisak, ali više njih se identiteta odreklo zbog konformiteta nego zbog pritiska.
Nije onima koji su se odrekli srpstva i postulata vere kriv Tito koliko su krivi oni sami jer su ta osećanja u njima bila ili slaba ili podložna trgovini.
A to da je Tito pravio selekciju loših kadrova jako grešite, baš suprotno on je gledao da najbolje privuče pored sebe, ono bar kad su stručne stvari u pitanju.
Pa čak i politički kadrovi nisu bili čiste izdajice kao danas, setite se kako su prolazili Milentije Popović, Nešković , Nikezić i ekipa...
Zato je zemlja tako napredovala, evo npr Priština 1941 je imala samo jednog lekara, a dvadesetak godina kasnije moderan klinički cenat, Univrerzitet koji je svake godine stvarao plejadu lekara.
Ili Beograd koji je postao jedan od 20 najbitnijih gradova u svetu a pre toga je bio nebitan grad u svakom smislu u globalnim okvirima.
Ujedno se bori protiv večnog a hoće da probleme reši zauvek-contradicio in adjecto!
Odakle Vam ovo? Zbog nesvrstanih? Po nalogu zapada ali nije bitno jer se trpalo u džep. Pa ćemo zaboraviti da je na Balkanu prvi studenski dom za žene otvoren u Beogradu, zaboravićemo sve predratne institucije, doktore, naučnike, sve ćemo proglasiti "nebitnim u globalnim okvirima".
Kardelj stručan? Dolanc stručan? Svi generali prvoborci stručni ili kursisti? Stručnost se ogledala u podobnosti a izuzeci su bili stručnost bez podobnosti ( kao Ranko Žeravica) ako je donosio slavu ili korist titovom sistemu.
Ovim potvrđujete da je NAMERA i CILj sistema bila da se konformisti izbace u prvi plan a ne oni koji ne podležu pritisku.
Konformista je bio poželjan i podoban i PRVO su oni napredovali pa ako i kad njih ponestane onda se nađe mesto i za one kojima je identitet važan.
Upravo takva selekcija ima za rezultat ovo što nam se dešava danas, uprkos Vašim "lepim uspomenama" na ono vreme.
Vi gledate šminku onog sistema a ne pogubnu ishranu i trulež koju je takva ishrana ostavila na biće sistema.
Žao mi je što odbijate da vidite početak pogubnog puta na kome se danas nalazimo. Danas su vam jasne Vučićeve laži, ali odbijate da se sretnete sa lažima kada ste lepo živeli. Kako onda očekujete da današnji "konformisti" skinu svoje ružičaste naočare kad je SNS u pitanju?
ps. U direktnom razgovoru bolje bi se razumeli.
Taj monstruozni naziv koji je nažalost tačno odražavao jednu monstruoznu političku odluku, čak se nije mogao prevesti ni na jedan svetski jezik.
Nemojte sada da mi inputirate ono što ne tvrdim i nemislim.
Tito nam je sve zakuvao, ili preciznije sve učinio da naše pozicije budu očajno slabe u trenutku disolucije Jugoslavije. I zato kažem maher - sistematski nas je sredio. A sa konfederiranjem SFRJ 1974 lično je Tito otvorio put rastakanja Jugoslavije iako ga mnogi i dalje drže za ikonu iste.
Kad kažem stručne kadrove mislio sam na sve osim profesionalnih političara. Lekari su bili lekari, inžinjeri su bili inžinjeri - paradoksalno čak su i vladike bile vladike i od naroda daleko više poštovanije nego danas (generalno mislim na verni narod koji iako nije živeo liturgijski je ipak veru uvek držao u sebi)
@@
Ja sam PR uzeo kao primer jer je najbolje znam, a slično je sa svim drugim gradovima koji su od palanki i kasaba postali mesta savremenog življenja. Mesta koja su drastično nabolje promenila fizionomiju.
Risperidon, film tableta, ATC N05AX08, SmPC (Sažetak karakteristika o leku) Terapijske indikacije: Risperidon je indikovan za lečenje shizofrenije. Risperidon je indikovan za lečenje umerenih do teških maničnih epizoda udruženih sa bipolarnim poremećajem. Risperidon je indikovan za kraktotrajno simptomatsko lečenje (do 6 nedelja) perzistentne agresije kod pacijenata sa umerenom do ...
Znate kako se kaže, što se grbo rodi to vreme ne ispravi.
Ova današnja situacija u Srbiji to najbolje pokazuje.
"Ako ja drugarice i drugovi jednom ipak budem umro, vi ćete morati da se snađete bez mene"... to su Titove reči.
Videli smo i osećamo ko se snašao a ko je ostao "nesnađen".
Pozdravljam Vas i svako dobro Vam želim!