понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Скопље: Присталице ВМРО-ДПМНЕ упале у зграду парламента вичући "Ово је пуч"; Група маскираних особа напала и разбила главу Зорану Заеву; Бачене шок бомбе, повређено 45 лица

Kоментари (90) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 27 април 2017 20:20
gandra
zev je izdajnik - da nece mozda caj i cokoladu da mu seviraju - treba ga uhapsiti da ga narod ne bi lincovao - a posle mu suditi za veleizdaju
Препоруке:
148
32
2 четвртак, 27 април 2017 20:33
Небојша П
Чувши мало пре ову вест, осетио сам жалосну тупост у себи...
Препоруке:
99
10
3 четвртак, 27 април 2017 20:47
Ali ipak :)))
Talat Dzferi NIJE dao izjavu na albanskom nego i izjavu potpisao i KAZAO na zvanicnom jeziku, t.j. makedonskom !

Policija nije ni branila ulaz nego fingirala, jer je pod kontrolom VMRO koji 10 godina vlada tamo i napunio je Policiju SVOJIM KADROVIMA!

Ukupno po svim svedocenjima i snimcima u tim ,,protestima,, nema vise od 3-4.000. Sve pristalice VMRO, zaposleni u javnim preduzecima i administraciji, skopske POZNATE kriminalne face i pojave, a upad je vodila grupa od 20-ak MASKIRANIH napadaca! Smesno... a zgradu je branilo manje od 100 sto obicnih, sto interventnih policajaca bez odgovarajucih vozila, koje MUP Mkd ima u ogromnom broju kao i brojne policijske snage, procentualno VECE OD SRBIJE !

Ovo su zadnji pokusaju Kriminalne bande Vmro da se pricama o ,,patriotizmu,, SPASE ZATVORA!

Kao sto smo ranije pisali, za njih su Dinkic, Misko, Karic, Vucko i ostali ,,nasi lopovi,, MALE MACE :)))
Препоруке:
67
143
4 четвртак, 27 април 2017 20:47
nemo
ovo bi mogla biti rusko obrnuto obojena polu-revolucija (kada bi bar hteli da ratuju MUSKI,kako stalno tvrde i prave se da jesu,jedan protiv drugog,USA vs Russia,a ne ovako stalno preko malih izmucenih drzavica-Vijetnam,Koreja,Avganistan.....Sirija,Ukrajina,Libija,...........)
Препоруке:
27
81
5 четвртак, 27 април 2017 20:48
Бења Крик
Поздрављам од срца разбијање главе Заеву.
Препоруке:
161
49
6 четвртак, 27 април 2017 20:56
Petar B.
Nevezano da li neko simpatise g. Gruevskog ili g. Zaeva, ovo sto VMRO DPMNE sada radi je obican siledzijski pokusaj promene izborne volje gradjana.

Partije su se kandidovale i gradjani su dobro znali da ce vlast preuzeti ili VMRO ili socijaldemokrate, i jedni i drugi uz pomoc albanskih partija. Nije bilo vecih primedbi na rezultate, VMRO je prvi dobio priliku i nije uspeo - sada je red na g. Zaevu. VMRO odjednom igra na nacionalisticku kartu a do pre par meseci su pokusavali da privole te iste albanske partije na saradnju. Niti su im te iste partije smetale u proslom mandatu, kada su bile njihovi koalicioni partneri.

Odbijanje g. Ivanova da da mandat je najblaze receno pravno sumnjivo ali je on bar igrao po ivici zakona. Ovaj napad je presao tu liniju. Ako VMRO DPMNE ima jos onoga "Demokratsko" u sebi, gledace da prihvate cinjenicno stanje i da se spreme za sledece izbore. Ako to ne urade, Makedoniji se ne smesi nista dobro.
Препоруке:
274
232
7 четвртак, 27 април 2017 21:02
пензионер Цвико
Значи, очекивано се дешава? Да ли ће ово бити првомајска искра у ширем смислу? По свој прилици, први мај се неће прославити уз ражањ и пиво? Имају људи важнија посла? Ово не води добру.
Препоруке:
67
9
8 четвртак, 27 април 2017 21:05
Slavko
odje ljepo pise ZAJEV JE SKUPIJO VECINU SA ALBANSKIM PARTIJAMA kojeg su sprjecavali presjednik Ivanov i Grujevski. DAKLE SPRJECAVALI eli ovo demokratski pitam ja vas?????Ako je cojek skupijo vecinu PA MAKAR I SA CRNIM DJAVOLOM DUZNOST PRESJEDNIKA DRZAVE JE DA MU OMOGUCI DA PREUZME VLAST a ne da moralise.Zamislite vi gospodo taku situaciju da imate u Srbiji. Recimo imate svoju partiju koja mozda sama nije jaka ali udjete u koaliciju recimo sa Madjarima i Rumunima i vi skupite vecinu neophodnu za parlamentarnu vecinu. I onda dodje naki presjednik drzave i mrtvo ladno kaze NEMERE NECU VAM DOZVOLITI DA IMATE VECINU U SKUPSTINI. Jer eto formirali ste vecinu sa strankama iz reda onije naroda KOJI TRAZE ODVAJANJE OD SRBIJE??? Zamislite tako nesto?? Eli bi se vi pobunili na taki stav presjednika drzave da vam nedozvoljava formiranje vlasti???E tako je Zajev skupijo vecinu i IMA POTPUNO PRAVO DA PREUZME VLAST JER JE ISPOSTOVA USTAV I ZAKON MAKEDONIJE.Zato nek se pokriju po usima ti iz VMRO
Препоруке:
44
126
9 четвртак, 27 април 2017 21:10
covek iz loznice
ALI IPAK..sta ti bulaznis COVECE?GRADJANSKI RAT JE VEC POCEO U BJR-TITOVOJ MAKEDONIJI!TEBI...SIPTARI SU,,DEMOKRATE,,!Ali ima dobrog u ovome....konacno da udjemo u RAT SA ARNAUTIMA!
Препоруке:
92
24
10 четвртак, 27 април 2017 21:10
ЛАДУ ГАГА, УШЋЕ 3........
БРАВО, БРАЋО МАКЕДОНЦИ.

ПОНОСНА САМ НА ВАС.

А ви Срби, бабе једне, шта чекате?
Препоруке:
96
42
11 четвртак, 27 април 2017 21:15
ЗР
Логичан исход политике која је у Македонији вођена од распада СФРЈ, са једне стране донекле ми је жао етничких Македонаца што ово доживљавају у сопственој држави, али са друге стране све њихове власти су у континуитету водиле генералну антисрпску политику, признали Косово, а сада је заиграла мечка и пред њиховим вратима, па ми онда нешто саосећање хлапи...
Препоруке:
125
7
12 четвртак, 27 април 2017 21:23
Srki
ljudi,ovaj 'demokratski' sistem koji su nam nametnule age unazad cetvrt veka nema veze sa demokratijom.Promenimo to.Zahtevajmo promene zakona.Ne dozvolimo da stranacka vodstva biraju odabrani i privilegovani delegati,najcesce,jednoglasno.Prava demokratija mora da bude neposredna,sto znaci da celokupno clanstvo mora da bira tajno predsednika stranke.Od nacina biranja predsednika stranaka sve zlo polazi.Stranke su osnovne celije demokratije.Zapad nam je poturio demokratiju kroz pijacne dogovore predsednika stranaka biranih nasilnim i nedemokratskim sredstvima.Parlamentarni izbori su zavesa za demokratiju.Biramo izmedju par stranaka sa kupljenm predsedncma stalno se vrtmo u olo.Ovo sto se dogadja od nas je vec mucno za gledat.Student iprotestuju a ne znaju formulisat zahteve.
Препоруке:
54
13
13 четвртак, 27 април 2017 21:29
Srki, nastavak
dakle, savetovao bi studentima da njihov glavni zahtev bude zakon koji bi primorao stranke na neposrednu demokratiju bez delegata,kad su u pitanju izbori za predsednika stranke.Time se jako puno toga resava,jer u vrh stranaka dolaze zaista cenjeniljudi .Demokratija se resava u strankama,a ne na parlamentarnim izborima.Ako imate 8 losih,vi nemate izbor,to je sustina podvale koja moze da se onemoguci.
Препоруке:
41
12
14 четвртак, 27 април 2017 21:35
Srki,nastavak
zasto ovo pisem?Svima je vec ovo mucno gledati -Srbiju,BH,CG,MK,HR...i tome nema kraja,jer su u pitanju sistemske grske.Moramo popravit sistemske greske i tako onemoguciti Nikolice,Vucice,Zaeve i druge da od nas prave budale,laku robu za strani kapital i da nam unistavaju nerve i zivote.Zahtevajmo neposredno tajno glasanje za predsednike stranaka u politickim partijama, zahtevajmo da ne bude posleizbornih pijacarenja koalicijama i zahtevajmo da se stranacko zaposljavanje kaznjava.Menjajmo zakone i suzit cemo prostor marionetskim kretenima.
Препоруке:
47
15
15 четвртак, 27 април 2017 21:42
Kum Milovan
Dosao djavo po svoje...
Препоруке:
80
2
16 четвртак, 27 април 2017 21:44
Orwell 1984
Gruevski bitanga i uzurpator on i njegova kriminalna grupa guraju zemlju u rat zarad licne vlasti.Od ovakve sorte ljudi nema gorih.
Препоруке:
27
67
17 четвртак, 27 април 2017 21:45
Srki
dobar deo Balkana je vec cetvrt veka mucno za gledat,a sto je najgore,to ce da se prelije u celu evropu.Demokratija je dobar politicki sistem ali kad se primenjuje kako valja.Politicke elite su smislile sitne propuste u zakonima da bi je degradirali i zloupotrebili.
Препоруке:
28
13
18 четвртак, 27 април 2017 21:51
Vesna
Umesto da su Gruevski i Zaev zajedno napravili vladu. Lopovska posla.
Препоруке:
41
14
19 четвртак, 27 април 2017 21:56
S
Svi ovi sto kritikuju Gruevskog,osudjuju ovaj napad i objasnjavaju kako je on glava kriminala u Mk su u pravu,ali najvazniju stvar previdjaju,a to je da je Gruevski jedina prepreka za saglasno sirenje Albanije u Veliku Albaniju. Znaci Zapad ce taj projekat pokusati silom da ostvari ili ce odustati. Dakke ovo je situacija gde nije bitno ko je kakav, nego da li je za ili protiv Cia projekta Velika Albanija.
Препоруке:
82
14
20 четвртак, 27 април 2017 21:57
Боба
ЛАДУ ГАГА, УШЋЕ 3........
БРАВО, БРАЋО МАКЕДОНЦИ.

ПОНОСНА САМ НА ВАС.

А ви Срби, бабе једне, шта чекате?

---

Па чекаду да им нарасту да простиш 'кохонес' па да онда коначно као прави мушкарци покажу српским Заевима да никаква 'демократија' не може бити изговор за уништавање и издају државе, распродају народне и државне имовине и константну издају у задњих 17 година.
Е кад смо ми дочекали дан да Македонци буду јунаци а већина Срба нажалост бабе, онда смо дошли до дна.
За утеху тешко да може горе па ће ипак нове генерације српске мушке омладине показати лажним мушким бабетинама како се брани отаџбина.
Препоруке:
79
20
21 четвртак, 27 април 2017 21:58
dušan
izgleda da su progledali makedonci
Препоруке:
63
11
22 четвртак, 27 април 2017 21:59
Крчаг иде на воду док се не разбије
Гледа ли „наша" Маја ово?
Да ли је подилази нека језа око срца или мисли да јој нико ништа не може, јер има чаробно звонце, а и бурка јој је, за сваки случај, при руци?
Гледа ли ово клемпави Мартиновић?
Подилази ли њега језа или мисли да ће, устреба ли, утећи уз помоћ Дамбових ушеса?
Препоруке:
98
5
23 четвртак, 27 април 2017 22:01
Алекса
о "Аљи Ипаки"
не пада снег да покрије брег.

о "1984"
има и већих битанги од Груевског.
Препоруке:
49
5
24 четвртак, 27 април 2017 22:05
Јован Т.
Srki, нек још нека (макар једна једина) нормална земља на свету уведе непосредну демократију без делегата, па да онда о томе размишљамо... доста смо ми експериментисали у претходних 100 година. А што се тиче Македоније... немам довољно информација о свему томе, али надам се да неће доћи до вечих проблема и нереда међу грађанима.
Препоруке:
15
26
25 четвртак, 27 април 2017 22:08
ЛЕДИ ГАГА, У МИГУ 29 НАД КОСОВОМ, А БОГАМИ И МЕТОХИЈОМ.....
Ово је вест са македонских медија:

У ОВОМ ТРЕНУТКУ ВИШЕ ХИЉАДА НАОРУЖАНИХ ШИПТАРА ИЗ ОБЛАСТИ ТЕТОВА КРЕЋЕ КА СКОПЉУ, АЛБАНСКИ ПОЛИЦАЈЦИ У ПУНОЈ РАТНОЈ ОПРЕМИ СЕ ОКУПЉАЈУ У ДЕЛОВИМА СКОПЉА НАСЕЉЕНИМ ШИПТАРИМА.
Препоруке:
75
6
26 четвртак, 27 април 2017 22:12
Coki
Izvinjavam se, komentar drugi put danas. Tako se to radi,samo konkretno, hitno i tamo gde treba. Celi svet, Rumunija, Venecuela, Francuska, sirom planete samo Srbija i Crna Gora setkaju tamo vamo, hoce-nece, mase se zastavicama, cirkuzanti,tzv. glumci,filozofi zabavljaju narod, zute patkice, sve lici na sabor u Guci, vasar u Lajkovcu, Exit, docek Nove godine, opste narodno veselje, sta li vec. Od setkanja i zutih patkica nema nista, konkretno, prvo uhapsiti psihopatu ostali ce sami da se predaju. Do izbora vojska preuzima vlast. Nazalost.
Препоруке:
48
7
27 четвртак, 27 април 2017 22:14
Страдија за нато хонорарце
Када је голи опстанак у питању нема играња и некакве демократије,Македонци одмах војна управа и ванредно стање,ставити под обавештајну контролу и блокирати кључне нато амбасаде и обратити се Русији и другим земљама које не подржавају шиптарску фашистичку творевину "велика албанија" за помоћ,ако већ нисте прекјуче!
Препоруке:
48
12
28 четвртак, 27 април 2017 22:15
Обсервантес
Очекивано. Велика грешка Шиптара! Следи велики пичвајз! Снаге хаоса и нереда. Још кад Бугари уђу у причу? Зато "држава Косово" не може и није могла да постоји! Кајмакчалан и прелаз преко Албаније и кумановска битка. Колико је Македонаца учествовало у њима? Брозовска Македонија је артефакт, "независно Косово" је артефакт. Стара Србија с торлачким субдијалектом и пароксизмалним бугарским окупационим утицајима јужно од Шар планине узета је као регионална изузетност као део плана да се издвоји из српског националног корпуса и чак створи македонску православну цркву. Косово је територијално требало отети Србији. Збирно, ово је обрачун артефаката који су артефицијални ефекат геноцидног злочина према српском народу у ХХ веку. Антиисторијска мутација против српског народа за исход има рат до истребљења Срба и Старосрба. Кад се цар Душан крунисао у Скопљу међу својим народом стављена је тачка на све дилеме: ко је шта, чије је шта за вјек векова!
Препоруке:
81
13
29 четвртак, 27 април 2017 22:21
Бојан, Приштина
Опет, жао ми је Македонаца.

Шиптарија сада мери и премерава, дал да неки Рачак инсценирају и крену у општи напад на Македонце.
Препоруке:
60
14
30 четвртак, 27 април 2017 22:21
Miroslav
Došlo vreme da se plati ceh. Priznavanje KiM, satanizacija Srba i srpskog naroda, i pljuvanje po nama kao najvećem neprijatelju. Šiptari su vam bili dobri, e pa neka vam ih sada.
Sve u svemu, ko vas j***e makedoncite.
Препоруке:
65
13
31 четвртак, 27 април 2017 22:24
@Srki za Jovana
Jovane,vi ste mi poznat od ranije kao remetilacki faktor na ovom sajtu.Onako podmukli.Samo da vam kazem primera radi da u susednoj Hrvatskoj u SDP-u su birali izmedju cak 3 kandidata za predsednika oko 3000 delegata ali tajnim glasanjem cega u Srbiji nema. U Srbiji je u pravilu jedan kandidat i bira se javno, a to je ogromna razlika.
Препоруке:
26
11
32 четвртак, 27 април 2017 22:25
Марко
Македонци генерално су проусташки оријентисани. Нека пусте крв једни другима они и амерошиптари.
Препоруке:
49
19
33 четвртак, 27 април 2017 22:26
тодор
Заслужио је тај Заев и мало више.А што буде биће,то се ионако кува у Бриселу и зна се где.Луд народ овде па се обазире на те бандите,Викинге уместо да гледа своја посла.Од њих ионако никакве користи него само штете и раздора.А ни пара недају,сад само обећања,а то може свако.
Препоруке:
36
6
34 четвртак, 27 април 2017 22:29
negi
Na svetu ne postoji takva bitanga i hoštapler koje samoproglašene srpske "patriote" (skraćeno SSP) neće podržati.Gruevski dvanaest godina vlada Makedonijom sa albanskim partijama i nisu mu smetale a sad kad gubi vlast mu smetaju.Lopurda i njegova ekipa,kao i ovi kod nas,zna da će ako izgubi vlast da potegne bukagije i sad kao Albanci su problem. SSP kao da je Vučićević i Pink klonirao ponavljaju njihovu priču,čuj ne dam mandat za formiranje vlade onom ko ima skupštinsku većinu?! Pa kome će da da ako ne onome ko ima većinu,Svetom Petru ?!
Препоруке:
38
45
35 четвртак, 27 април 2017 22:31
@Srki za Jovana
vidite kako podmecete i izvrcete stvari.Kad kazem neposredna demokratija u strankama, mislim na jedno biranje predsednika u 4 godine tajnim glasanjem celokupnog clanstva, a to nije neostvarivo, zar ne?Ne mislim da bi se za svaku sitnicu i svaku odluku trebalo konsultovati celokupno clanstvo.
Препоруке:
19
16
36 четвртак, 27 април 2017 22:36
Петар Велики
Па зар је могуће да још неко може да мисли да Заев под плаштом демократије води Македонце у светлу будућност и то са оном стоком шиптарском. Нисам ни неки велики присталица ВМРО ДПМНЕ али овог пута навијам за пробугрске Македонце. Кад је онај отуђени део Украјне убијао и палио и уз помоћ "милосрдног" запада обарао демократски изабрану такође антируску власт (мало мање него ова данас) ова стока из западне Европе је подржавала све оно што је против православних народа. Нрочито Руса и Срба.Само будала верује у демократију. А још већа будала верује да запад неком жели добро. Напред Бугари из Македоније.Мука ми је од ових проевропски лудака.
Препоруке:
59
10
37 четвртак, 27 април 2017 22:38
Каплар
Жао ми је само наших Срба тамо иначе ови и једни и други су заслужили ово што им се дешава !! Србима у Маћедонији желим све најбоље а овима порука " само полако .. немојте да журите " !!
Препоруке:
74
2
38 четвртак, 27 април 2017 22:46
Jovan P
Kuća nam gori u susedstvu, požar preti da zahvati i našu kuću, a budale pričaju o demokratiji.

EU podržava šiptare, a zauzvrat će dobiti još jedan talas izbeglica.

Izvesno je da je ovo početak rata.
EU i NATO žele da naprave veliku Albaniju kao protivtežu Rusiji. Gurnuće šiptare u rat, a kakve će razmere rat imati u ovom trenutku niko ne može da pretpostavi.
Препоруке:
57
3
39 четвртак, 27 април 2017 22:56
Drug TITO
Kako je ovo druga država, a kako stoji naš interes?
Srpska manjina je stavom da odbacuje nasilnu šipacizciju usmerena na one Makedonce koji hoće očuvanje sadašnje države. Nije epohalna promena ali ipak promena jeste, jeste.
Ipak sve je ovo odvratno i gadno. Prisećam se stihova moga pokojnog komšije iz bloka, pesnika Aleksija Marjanovića poznatog kao Alek Marijano. Stihovi važili za vreme razbijanja Jugoslavije. Pominjiu se svi. Hr, Slo, BiH, CG... a za Makedonce on peva ovo

Makednonče zvani Trpe
što ušima krpiš dupe
što bre Srbina ne trpiš?
Mržnju seješ, zlo će nikne
Bugarin će ti ga vikne
Albanac te gleda mrko
loše stojiš i sa Grkom
Svi će ti ga oni viknu
pa će biti: Trpe riknu.
Ne igraj se glavom Trpe
i uza zid čuvaj dupe
Kad iskustvo gorko stekneš
uzalud ćeš da lelekneš
Šta mi je to trebalo
da mamkata si jebalo?


Kao da i jednu i drugu stranu preko političara u sukobe gura NATO i strani kapital.
I to je istina.
Препоруке:
41
3
40 четвртак, 27 април 2017 23:06
pretepan zoran zaev
https://www.youtube.com/watch?v=eXQWcgggri4
Препоруке:
19
3
41 четвртак, 27 април 2017 23:06
nemo
najstrasnije je sto ne mozes sa Evropom,a ne mozes bez nje (da su ljudi ostali ljudi ne bi se Yugoslavia nikada raspala-Srbija je navodno bila iz tri dela,a sr Hrvatska je imala srbe kao konstitutivni narod-svi srecni i zadovoljni,a onda dolazi slobo slobodan da ispravi nepravde,kao sada vmro dpnshnbn.......)
Препоруке:
9
56
42 четвртак, 27 април 2017 23:17
Алекса
о "negi"

трол,
закрпа покојног трола "Спиридона".
Препоруке:
31
18
43 четвртак, 27 април 2017 23:18
Борко
Браво Македонци, тако се ради! Боље пар разбијених издајничких глава него разбијена држава. За почетак...Оно што Срби у Србији и Црној Гори већ годинама не успевају, Македонци су успели врло брзо. Па нек неки од вас и даље потцењују и пљују по македонском народу.
Препоруке:
30
11
44 четвртак, 27 април 2017 23:20
Tri prsta
Makedoniji prijeti izbijanje novog građanskog rata, Makedonci kontra Makedonaca.
Препоруке:
24
5
45 четвртак, 27 април 2017 23:21
miša
Iskreno rečeno nije mi ih žao, baš kao ni Crnogoraca, sve je zasluženo.
Препоруке:
35
17
46 четвртак, 27 април 2017 23:22
novi
U Sobranje neko s...e.
Препоруке:
21
5
47 четвртак, 27 април 2017 23:23
?
Sad kad krene Fantomska Pretnja sa svih televizija , iz svih informera - protest protiv diktature je makedonski scenario itd itblize partijske bljuvotine ...
A da srbi posete sfrj skupstinu u bgd ?
Препоруке:
20
4
48 четвртак, 27 април 2017 23:24
синиша, професор синиша
Албанија као држава се никада није ујединила чак ни за време Енвера Хоџе. Тамо постоји исламски део и хришћански део коју су у вечном сукобу и нема шанмсе да они буду јединствена војска.

Са друге стране тзв македонски Албанци, косовски Албанци и Албанци са југа Србије су приличито јединствени. ПО верској линији.

Мада и међу њима има подела по назовимо то расној линији. Неки су белци, Албанци са Кавказа су изворно бела раса тако су и добили име, али има их поготово Бујановац Прешево који нису бела раса.

Највећи албански национални проблем је у томе што ће Бугарска да брани Македонију. Македонија не може да опстане никако, као југословенска република односно у савезу са Србима та варијанта је историјски потрошена. Срби и Македонци су се историјски разишли. НИ један Србин неће прећи у Македонију да се бори за Македонију. КУмановска битка је вечита опомена. За кога су изгинули.

Али Бугари хоће. Браниће Македонију, а Македонци ће радије прихватити Бугарску него Албанију.
Препоруке:
30
7
49 четвртак, 27 април 2017 23:26
Огњеслав Костовић
@Petar B
правите неке теоретске конструкције а не пратите ситуацију у Македонији чак ни површно попут мене. Македонија је тешко одржива вишенационална држава. Функционише на договору да најјача Мак партија прави коалицију са најјачом Шип партијом. Значи није ВМРО правио коалиције са Шип партијама, него са тачно одређеном Шип партијом тј најјачом.

Нпр. у Либану се зна којој од група(муслимани, хришћани, друзи итд) припада која функција (председник, премијер, предс. скупштине итд). Овај договор је светиња јача од устава и закона. Поштује се чак и кад избију оружани сукоби. Сви знају да је алтернатива рат свих против свих до истребљења.

Неко сад хоће у Мак хаос па кренуо да се игра прављења већина. Шип са Заевом желе да спроведу платформу из Тиране што је изједначавање етничке мањине са етничком већином. То смо имали на Косову још пре више деценија. Агенда Велике Албаније.

И управо Заев неће поновљене изборе сад кад се зна да је продао државу због власти.
Препоруке:
35
53
50 четвртак, 27 април 2017 23:30
Сале
"najstrasnije je sto ne mozes sa Evropom,a ne mozes bez nje..."

Ко то каже 'не може без ње'?! Ја баш мислим да би живот без 4. рајха био прекрасан. Треба само рећи - не!
Препоруке:
39
8
51 четвртак, 27 април 2017 23:32
nemo
svaki izdajnik i npr. svaki Vucic je bolji od bilo kakvog rata
Препоруке:
5
29
52 четвртак, 27 април 2017 23:36
Oliver Kromvel
Većina vas ovde piše svašta i uopšte ne poznaje tu problematiku.Trenutno se vodi rat BND-a,CIA i Turske obaveštajne službe za prevlast nad ovim prostorima s tim što Turci mogu da se šire koliko im Vašington dozvoli ne preko toga.Gruevski je bugaraš,anti srbin,kriminalac,Zaev nije ništa bolji,svi oni u načelu vode politiku na štetu Srbije.Ono što Srbija treba da uradi ja slanje žandarmerije u Preševo i vojske na Prohor Pčinjski ukoliko krene pobuna u Šiptarskim selima u okolini Kumanova da može da se preventivno reaguje i zaštiti sopstvena teritorija.Nadam se da će pola čovek pola besni ris Aleksandar uzdržani vučić pokazati barem malo pameti i da se neće petljati u ovo,nek se kolju to nije naš problem.
Препоруке:
63
10
53 четвртак, 27 април 2017 23:38
синиша, професор синиша@ Борко, неги
Македонија тражи свој пут и своју заштиту.

Ја сам имао рођаке у Скопској Црној Гори и они су се одатле раселили. У тим селима сада живе исакључиво Албанци.

Сада су Македонци и Македонија у ситуацији да изаберу између Бугарске и Албаније.

Има, односно било је доста Македонаца који су били југословенски и просрпски орјентисани. Има Македонаца који воле Грчку, међутим нажалост историјски савез Срба и Македонаца је пропао од тога нема ништа. Грчка, која сигурно има своје разлоге и интересе не може да прихвати неке ствари везане за Македонију и Грчка се разишла историјски са Македонцима. Остали су им само Бугари. Чак и они Македонци који нису бугаљрофили ће свим срцем прихватити Бугарску много радије него Албанију.

Према томе питање је коме ће припасти Македонија Албанији или Бугарској.

Припашће Бугарској из два разлога.
Прво, Бугарска је војно јача од Албаније и друго већински Македонски народ хоће са Бугарима, а неће са Албанцима.
Препоруке:
36
8
54 четвртак, 27 април 2017 23:49
Orwell 1984
Pisete gluposti u komentarima VMRO je bio sa albancima u koaliciji 10 godina sada kad Zaev i albanci imaju vecinu Gruevski i VMRO ne daju samo zbog specijalnog suda da ne bi zaglavili na robiju i ostali bez imovine.Da malo mucnete glavom setili bi ste se da je vlada VMRO priznala Kosovo tako da simpatisanje Gruevskog je isto sto i simpatisanje Vucica jer je to ista prica.VMRO radi u MK ono sto SNS radi ovde.Iskljuci PINK baci INFORMER i ukljuci mozak.
Препоруке:
38
21
55 четвртак, 27 април 2017 23:58
Борко
negi, постоји ли нека западњачко-империјална битанга и хохштаплер коју ти нећеш подржати? Поготово када је одлучујућа ствар не лоповлук (који политичар није лопов?), него стварање Велике Албаније, уз подршку ЕУ и НАТО. Само слепац или издајничка ништарија би то негирала у ситуацији када имамо координисане изјаве Раме, Тачија, Муслијуа, Харадинаја, Тиранске платформе итд. у том правцу. А и боље локална лопужа, него она која седи у Бриселу. Ове прве се и можеш некако ослободити, а друге код светог Петра.

"Kao strateške ciljeve buduće vlade, Zaev je naveo...integraciju Makedonije u EU i NATO."

"On je kazao da je "izgovor da neko Makedoniji želi zlo zaista neutemeljen".
- Razlog opravdavaju time da je ta deklaracija potpisana u Tirani. Deklaracija je sastavljena u Makedoniji kao deo njihovih predizbornih programa, ali su se sastali u Albaniji kako bi se sve stranke Albanskog bloka okupile na jednom mestu - rekao je lider socijaldemokrata."

Није шија, него врат.
Препоруке:
28
7
56 петак, 28 април 2017 00:07
s. p. Lajković
inače Zaeva štite šiptarski telohranitelji.

Radi se o jednostavnom sukobu. Makedonski narod ne dozvoljava korumpiranom političaru i izdajniku iz svog naroda da političkim smicalicama i muljanjima preuzme vlast i uništi državu. Narod kao u udžbenku - na intelektualnu nepravdu sa nesagledivim posledicama reaguje nasiljem ograničenog delovanja. Zaeva nije briga da uništi celu državu stoga mora da snosi posledice i to je zapravo jako mala i jako razumna cenaza jednu državu.
Препоруке:
35
9
57 петак, 28 април 2017 00:25
gandra
@Огњеслав Костовић... sve ste lepo objasnili - neverovatna je kolicina konfuzije medju komentatorima na ovom sajtu
Препоруке:
20
6
58 петак, 28 април 2017 01:11
Ali ipak :)))
I sta bi ? MINUSI I PLUSEVI POKAZASE SVOJE :))))

Vidite gospodo, ,,narod,, ni u Makedoniji NIJE 5.000 I MANJE OD TOGA, SVI DO JEDNOG ZAPOSLENI U INSTITUCIJAMA ILI SA DEBELIM KRIMINALNIM DOSIJEIMA :)))
Da, a ono malo starijih su ocevi i majke zaposlenih okorelih Vmro-ovaca u administraciji (pretezno Policiji, Carini i sl.). Nikakav ,,makedonski,, narod ne protestira nego BANDA od par hiljada Vmrovaca, koji drze OGROMAN DEO PRIVREDE, MEDIJA, PARA, SVEGA... DOK SE 300.000 MAKEDONACA ZADNJIH 10 GODINA POD VLASCU KLOVNA GRUEVSKOG ISELILO IZ MKD !


Na vasu zalost, GOTOVI SU! EU i Amerika su priznali novog Predsednika Sobranja, seldi Vlada medjunarodno priznata a ako Bagra laznih ,,pro-srba,, antickih LOPURDA nece da oslobodi institucije, sleci Nato intervencija podrzana od VELIKE VECINE GRADJANA MKD I U ZASTITU LEGALNE VLASTI I RASFORMIRANJE PARTIZOVANE I KRIMINALNE MAKEDONSKE POLICIJE I ARMIJE. I stvaranje novih. Uostalom Nato je na zahtev MKD garant njene bezbednosti

Tacka
Препоруке:
13
26
59 петак, 28 април 2017 01:58
ZEMUNAC
OVDE.kod nas,sto je i vaznija tema, IMA malo Albanaca,ali neko nasilje,kamenice na televiziju, je jedini put da se nesto pokrene i obori diktatura!Ove sernje po BEOGRADU,koje VUCIC BEZOBRAZNO IGNORISE,bolje je prekinuti jer su samo ventil,a da se baci po koji kamen KRENULO BI sa promenama.Grudva snega bi prerasla u LAVINU!Policija i vojska,POLUGLADNI LJUDI u uniformama SU UZ NAS,A ovog DIKTATORA nece botovi da brane nego da se rabeze!Ne vidim DRUGI put,da se svetski mediji ukljuce,kao u VENECUELI,bez sukoba sa vlastima!A to bi nam jedino donelo kraj diktature i pravnu drzavu,a ne ovo prenemaganje i pozoriste!Mozda cak i SAME vlasti reziraju proteste kao VENTIL dok nase oranice nude strancima!Oslobodimo SRBIJU!
Препоруке:
11
7
60 петак, 28 април 2017 02:05
Ђука
Србија треба да понуди помоћ Македонији, уколико дође до грађанског рата. Барем испод радара, пресвлачењем наших безбодносних снага у цивиле. Независна и целовита Македонија, без обзира на њен однос према Србији, је за Србију стратешки императив. Геополитичка тампон зона. Никако не би ваљало да Албанци овладају тим простором јер ће комплетан југ Србије бити угрожен у блиској будућности. Македонија нема ни снаге ни потенцијала да угрози Србију, а уз то су нам блиски културно и етнички за разлику од Албанаца, који ће бити полуга нарастајућег исламског фактора у Европи, а већ имају усађену мржњу према Србији.
Препоруке:
20
8
61 петак, 28 април 2017 05:51
Самодржац
И Карл Шмит је апеловао на Хинденбурга да као шеф државе рапусти Рајстаг и раѕвласти канцелара, будући да је према његовом политичком учењу владар дужан да преуѕне одговорност када околности нису правно недвосмислене. Реѕон-д'ета као право државе је увек иѕнад правних норми јер је управо Василевс/Самодржац проглашавао закон, но није му и подлегао, баш попут старозаветних помазаних краљева Израиља.
"Краљ утврђује шта је закон, а краљ кога закон обавезује и није краљ...Владар је потпуно ослобођен закона"(Виљем Баркли, О владавини и овлашћењима владара, из 1600. године). Зато Сен Жист ликује са пуним правом: "Краљ мора да влада или да буде убијен!"



























К









































































и
Препоруке:
1
7
62 петак, 28 април 2017 07:10
Bgd
Dzeferi je terorista, jos jedan koji je obukao odelo i sta ce sad? da bude predsednik skupstine? Imaju pravo Makedonci sto se protive toj koaliciji koja treba da im od to malo jada napravi sta?? I tako su Siptari pogodni za velike da bi preko njih pravili haos po Balkanu; Kao da nije vec bilo dovoljno patnji i gubitaka ?? Izgleda nekima nije dovoljno zla; A SAD naravno podrzava terorizam na Balkanu; nekad se "bore" protiv terorizma, a nekad ih gaje ..Odvratno SAD i EU ! Odvratno nista vam nije sveto ! A tu su i vlastodrsci i mafija koju podrzavate po Balkanu ne bi li nam svima bilo sto losije. Ne zna se koji su gori, da li gospodari ili odabrane sluge.
Препоруке:
14
3
63 петак, 28 април 2017 07:56
negi
@ Aleksa.....Kad to dolazi od tebe dramosera i lažnjaka to je kompliment.
Препоруке:
3
9
64 петак, 28 април 2017 09:06
crni sin
bas me zanima sta ovi komentatori koji negiraju demokratiju i pravo naroda da izabere svoju vlast misle kako bi onda trebalo urediti drzavu? srbija je od svojih pocetaka kao moderne drzave, dakle od polovine 19. veka bastinila demokratiju i izbore. istina, ti izbori nisu uvek bili fer, demokratski i slobodni, ali su bili kakvi takvi izbori na kojima se itekako birala vlast. dok su drugi bili pod ropstvom austrijanaca, madjara, turaka, srbi su imali demokratiju i izbore. dok su drugi bili slugeranje koji se nizasta u svojoj zemlji nisu pitali srbi su imali politicke stranke i izbore. i sad neki srbin koji za sebe tvrdi da je patriota pljuje po demokratiji i narodnoj volji? neverovatno. taj ne zna skoro nista o svojoj zemlji ni o demokratskoj tradiciji u srbiji. glas naroda glas bozji a ko misli da narod ne treba da bira vladare neka zna da su takve ideje zavrsile na djubristu istorije, zajedno sa komunizmom, fasizmom, nacizmom, apsolutizmima raznih vrsta, ropstvom itd itd.
Препоруке:
8
7
65 петак, 28 април 2017 09:08
Борко
@ Ali ipak

Ali ipak si ti vidim velikoalbanski jurisnik. Poznate demagoske baljezgarije o diktaturi i lopovluku, da bi se prikrilo uvodjenje jos crnje EU-NATO-velikoalbanske diktature i lopovluka. Pa Albanci su poznati po nacionalnoj skromnosti i postenom radu, zar ne. A i zapadnjacke "socijaldemokrate" rade uvek za dobro naroda i drzave. Videli smo kod nas kako to rade Tadic, Ljajic, Korac i slicni. Sto bi Zaev bio manje nacionalno svestan i posten od njih.
Препоруке:
14
3
66 петак, 28 април 2017 09:14
alek veliki
@ Обсервантес
Очекивано. Велика грешка Шиптара! Следи велики пичвајз! Снаге хаоса и нереда. Још кад Бугари уђу у причу? Зато "држава Косово" не може и није могла да постоји! Кајмакчалан и прелаз преко Албаније и кумановска битка. Колико је Македонаца учествовало у њима? Брозовска Македонија је артефакт, "независно Косово" је артефакт.

pa dobro bre brate artefaktu, jel po tebi i neko drugi na balkanu ima pravo na svoju drzavu i teritoriju osim srba? srbin sam, volim svoj narod al ti ga bas pretera. sad ces silom da nateras makednoce da sebe smatraju srbima ili da iselis milione albanaca u albaniju, nikakav artefakt time ne mozes napraviti
Препоруке:
2
10
67 петак, 28 април 2017 09:16
Борко
Видим има самозваних српских патриота који здушно подржавају следеће саопштење:

"Амбасада САД у Скопљу: Признајемо избор Талата Џаферија за председника Собрања, најоштрије осуђујемо насиље у парламенту"

Халал им вера!
Препоруке:
14
4
68 петак, 28 април 2017 09:20
srbIN
петак, 28 април 2017 02:05 Ђука
Србија треба да понуди помоћ Македонији, уколико дође до грађанског рата. Барем испод радара, пресвлачењем наших безбодносних снага у цивиле. Независна и целовита Македонија, без обзира на њен однос према Србији, је за Србију стратешки императив.

ma kako da ne, nemamo mi pametnija posla nego da saljemo nase bezbednjake u civilnoj odeci da krvare i ginu po makedoniji. makedonci nisu hteli da dele buducnost s nama pa neka sad sami resavaju svoje probleme, uglavnom da su oni slozni ne bi im albanci mogli nista. nas interes je jedino da na balkanu bude mirno, a ko ce biti na vlasti u makedoniji nama je svejedno, ionako ko god da bude nece bas mirisati srbiju, jer je to tamo politicki isplativo
Препоруке:
20
3
69 петак, 28 април 2017 09:32
nenad
mi ne treba da budemo kao Makedonci.
Budimo ponzni pred ALbancima kao andjelima Evropske unije, kao heruvinima Zapada.
Препоруке:
7
6
70 петак, 28 април 2017 09:47
Све је америчка кухиња "борбе за демократију" - виђено више пута
Заев је АМЕРИЧКИ човек-агент, па према томе мора нестати из Македоније. То што су му разбили главу, а он глумата жртву, мало је, треба га елиминисати.
Америка одмах признала Шиптара за Председника Собрања, треба ли још нто.
Македонија мора да премкине сваку везу са Америком, да укине амбасаде Америке у Скопљу и македонске у Америци.
Америка, марш са Балкана, америка, марш из Европе!
Препоруке:
12
3
71 петак, 28 април 2017 09:54
Београђанин - два занимљива детаља
Фајненшл Тајмс наводи речи саветника Зорана Заева да су Заевљеве 'повреде вештачке', тј. фарба. Намештаљка.

Иначе, америчка конзервативна организација Judicial Watch (познљата по успешном притиску да се објаве Клинтонкини мејлови), тужи Стејт Депертмент и Ју Ес Ејд да обелодане податке о упумпавању буџетских пара у Сорошев Фонд за отворено друштво, које је у Македонију од 2012 унело $4,819,125, и повисио буџет до 2021 на $9.5 милиона, за 'индуковање левичарских политичких промена'.
Препоруке:
11
2
72 петак, 28 април 2017 10:08
Igor (ZG)
Iza nemira u Makedoniji i raspirivanja međuetničkih sukoba i tenzija stoje zapadni imperijalisti (SAD/EU/NATO) jer žele svi silama spriječiti prolazak ruskog plinovoda Turkish stream (turski tok) kroz Balkan koji bi treba ići preko Makedonije u Srbiju. SAD a posebno Njemačka na Balkan gledaju kako na svoju koloniju tj. ekskluzivnu zonu interesa i žele svim silama spriječiti energetsko povezivanje balkanskih država sa Rusijom. Oni zato blago reagiraju i na otvoreno pozivanje na stvaranje Velike Albanije od strane albanskih političara. Zapadni imperijalisti (SAD/EU/NATO) preko usta albanskih političara poručuju Rusiji: "Ako Balkan ne bude u našoj ekskluzivnoj zoni interesa neće ga imati ni Rusija! Zapalit ćemo ga!"
Препоруке:
20
5
73 петак, 28 април 2017 10:21
Конобар
Бравар ''посејао'' кукољ никао. Зајеб ''нови '' окупациони управник на Балкану.Срби су у плану империје за истребљење - колонисти (мигранти)''упаковани'' од империје и само да се разместе по земљи Србији.Еротска заједница се ограђује... Багра опкољава Русију - фашисти раде из ''ладовине''...шиптари су им ''војска'' - зато им дали ''државу''.

Империја уништава државе...тако настаје буљук а шиптари су ту...?

Прилепин:''жив је Бог, жив је и ЂАВО биће весело''
Препоруке:
18
3
74 петак, 28 април 2017 11:24
djoka
Kad bi AV postavio na svoje mesto (premijer) onog siptara iz Bujanovca Jonuz (predsedenik opstine, sto izjavi da je njegov predsednik Rama), verujem da u Beograd ne bi se skupilo ni 2% naroda ispred skupstine. AV je sve dozvoljeno, moze da radi sta mu je volja i niko mu se nece prepreciti. Zato i ovako radi, Srbiju parcelise, rasprodaje teritorije, prodaje zemlju, prodaje sve sto se moze prodati,prodaje narod u robove, tlaci koga stigne, unistava sve pred sobom i svi cute. Dokle, videcemo. Valjda ce doci vreme da se podignu kuke i motike i otera ova bagra koja hara Srbijom.
Препоруке:
12
3
75 петак, 28 април 2017 11:31
dragan
Gledam komentare i razmisljam kako to da informisaniji deo javnosti komentarise sitvaciju ovako? Kao da je to makedonsko albanski problem a nije, to je unutar makedonsko pitanje demokratije. VMRO samo zeli da ostane na vlasti, sa tim istim albanskim partijama. Ne da vlast. Prosto i jedostavno. I izvodi paravojsku na ulicu i u parlament. Sitvacijo je beznadezna. Tako je bilo i u Siriji, politicki subjekti ne spremni da dele i idu sa vlasti, jedni se oslanjaju na zapad a drugi na Rusiju i vode rat do istrebljenja pri cemu se drzava raspada i tone u haos. Makedonija je zemlja koja nestaje neodgovornoscu pre svega vladajuce partije da postuje demokratiju. Jednog dana kada AV izgubi vecinu i nas ceka upravo ista stvar. Nepriznavanje rezlutata, trazenje nnovih izbora, pozivaje na svetsku zaveru, i tako dalje i tome slicno. A sta cemo radti? Isto sto i ovde sada navijati za jednu stranu dok nam drzave tonu u rasulo i nestajanje. Zahvaljujci pre svega neodgovornim rezimama.
Препоруке:
10
10
76 петак, 28 април 2017 12:39
NS
Pod jedan ne podnosim Vucica, cisto da me se pogresno ne shvati. Ali ne mogu da ne primetim da novine Kurir danas i sinoc blate Gruevskog, isti Kurir koji podrzava demonstracije u Beogradu. Nemam nista protiv demonstracija u Beogradu, ali ovo je ipak indikativno, Kurir su spijunske novine, definitivno antisrpske, ako su protiv Gruevskog, to znaci da su za Siptare, ako podrzavaju demonstracije u BG to mi postaje siguran znak da ja vise ne podrzavam te demonstracije. Naravno ne podrzavam ni Vucica. A sto se tice BJMR, neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj. Posto su Siptari nasi krvni i smrtni neprijatelj svaki njihov neprijatelj, pa bio to i Gruevski je automatski nas prijatelj. Dao Bog da se zapravo zarati u BJMR jer je rat u stvari jedini nacin da se porazi siptarski element. Zajednicki, Srbi, Makedonci,Grci,Bugari. To je takodjer i sansa da se Rusi vrate u Bugarsku, a time i u Srbiju.
Препоруке:
5
5
77 петак, 28 април 2017 13:15
negi
@ Dragan....Dragi moj gospodine,da li vi stvarno mislite da su ovi komentatori koji ostavljaju ovakve komentare zaista ono za šta se predstavljaju? Ne zanima njih ni demokratija,ni pravo ni pravda,oni vode bitke sa svojim frustracijama,svojim egom od koga ne vide ništa sem slepe mržnje. U pravu ste,ovo čeka nas za četiri pet godina kada SNS i SPS budu morali da predaju vlast,nema to nikakve veze sa Albancima već sa vlašću. U genestkom kodu ovih tipova je ne pustiti vlast po cenu rata,po cenu stradanja vlastitog naroda samo i isključivo rada ostanka na vlasti. Pogledajte Erdogana,pogledajte Gruevskog i pre toga Miloševića.Strah od gubitka vlasti i bukagija je jedini "nacionalni interes". Komentatori koji ovu podržavaju trebali bi da zatraže pomoć stručnih lica. To nema nikakve veze sa politikom,politika i pozivanje na demokratiju i "nacionalni interes" je paravan za opstanak na vlasti i ništa drugo.
Препоруке:
7
7
78 петак, 28 април 2017 13:16
Slavko
NS@ NEMA OD TOGA NISTA sto ti pises da naki Bugari, Srbi, Makedonci Grci ratuju protiv Albanaca. PRVO I OSNOVNO moras da znas Bugarima i Grcima ODGOVARA NESTANAK MAKEDONIJE. I u tom nestanku Albanci ce uzeti svoj dijo Makedonije a onaj ostatak CE PRICI BUGARSKOJ dakle nemoj ocekivati da Makedonci pridju Srbiji vec ce prici Bugarskoj. Grcka konacno rjesava tim nacinom spor sa Makedonijom za vjek i vjekov. Svati na Balkanu ce se napraviti DVIJE VELIKE DRZAVE. I to Velika Albanija koju ce ciniti Kosovo, Jug Srbije, dijo Makedonije ali ne i dijo CG. Druga drzava je Velika Srbija i to sa RS+muslimanski dijo Bosne to je nedje 80% BiH. A Hrvati u BiH ce imati izbor ostati i prihvatiti takvu Bosnu ili nestati iz nje.A onda to je 100% Bosne pod Srpsko muslimansko Britanskom kontrolom. Osim toga vojno ce se uci u konflikt sa Hrvatskom dje ce im biti oduzeta Dalmacija i Lika taj dijo koji se naslanja na Jadran. Cilj Britanije je preko Albanaca i Srba trajno blokirati Ruski prodor na Jadran.
Препоруке:
2
7
79 петак, 28 април 2017 13:50
Марко БГ
ОДМАХ признати независност албанског дела Македоније, баш као што су они одмах признали независност Косова. Истовремено са тим, ОДМАХ стати уз наше једине пријатеље Грке, и остатак Македоније звати БЈРМ (FYROM). Не пада ми на памет да, са својом фамилијом, ратујем, гинем и сакатим се за те покварене бугаре.
Препоруке:
6
6
80 петак, 28 април 2017 14:04
Slavko
MARKO BG@ Svaka cast e TO JE PRAVO SRPSKO RAZMISLJANJE to volim kad vidim i cujem da tako Srbi razmisljaju. Ne samo u vezi Kosova vec su Makedonci vavjek bili kontra Srba. Sjeti se 1991 umjesto da stanu na nasu stranu glumili su NEUTRALNOST i time davali pasivnu podrsku Tudjmanu vavjek su bili kontra nas.Ja sam ti sluzijo JNA u Makedoniji 1991 i znam vrlo dobro ko su ti Makedonci. Gledaj vako Makedonija ce biti podjeljena na VECI BUGARSKI DIJO i MANJI ALBANSKI. S tim da ce Albanci odma odvojiti svoje vecinske djelove i pripojiti ih Kosovu to est Velikoj Albaniji. A ostatak Makedonije ce puzajucim tempom vremenom uci u naki konfederalni status sa Bugarskom da ce morda kroz 20-30 godina postati dijo Bugarske. Grcka nestankom Makedonije rjesava spor sa Imenom.Nece u Makedoniji biti velikog rata ono da traje 4-5 godina to ce trajati maksimum od 10 do 20 dana dok se ne uzme ono sto Albanci planiraju. A poslje ce se politicki taj dijo totalno osamostaliti od Makedonije.
Препоруке:
4
4
81 петак, 28 април 2017 14:19
dimitrije lj.
izgleda prohodala makedonija.,makedonci se ipak bolje pokazali neg crnogorci tzv.srpska sparta.
Препоруке:
7
4
82 петак, 28 април 2017 15:50
Марко БГ
@Славко

Ми, Срби, пре свега треба да размишљамо о БИОЛОШКОМ опстанку. О демографији. О томе како да нас мање гине, а да имамо више деце. И да спречимо домаће издајнике и пљачкаше да нам отимају зарађено и спречавају нас да имамо породице које могу да **издржавају** нашу децу, док нам истовремено увозе "избеглице" из Нигерије и Пакистана. Шта њима фали тамо у Пакистану? Па нека они направе државу која функционише, па ће имати то што им треба. Ма не, они би да населе и истисну и ово мало што нас овде има, а бугаро-македонци слушају све што англо-амерички газда нареди, на нашу штету. Докле више!?

Потпуно си у праву, Славко, мени је то исто јасно, јер сам и ја поштено одслужио војни рок, па знам ко је ко и шта је шта.
Препоруке:
5
1
83 петак, 28 април 2017 16:00
Марко БГ
Може да се пружи нека помоћ Македонији, али само под условом да ОДМАХ повуку признање Косова као независне државе и покрену дијалог са Грчком да реше проблем имена, што је ионако најмање битно. Више од пола света није признало Косово, нико осим америчких сателита и трабаната, па чак ни цела ЕУ. А они су одмах потрчали на страну јачег. Е па ето им сад! Или да покајнички признају да су КРВАВО погрешили, или нека СОПСТВЕНОМ КРВЉУ плате СОПСТВЕНЕ грешке. А то исто чека и Црну и Гору.
Препоруке:
6
0
84 петак, 28 април 2017 18:48
Ali ipak :)))
Sta reci.... ovog Slavka cas napadam, cas opravdavam :)))

U pravu si za ovo zadnje sta ce se desiti. To je to.Istina. Ne mogu reci nije tacno.

Isto i ti Marko iz Bg. Tacno.
Препоруке:
3
1
85 петак, 28 април 2017 19:02
Ali ipak :))) Jurisnik
Za one koji pitaju ciji sam ,,jurisnik,, dali velikoalbanski, dali velikoItaljanski, dalivelikomadjarski eto odgovora:Jer znam i mogu da sagledam za razliku od vas jedno 30 godina unapred (zanat mi to), i jer stanje tamo poznajem SUSTINSKI mnogo bolje od pivopijskih komentatora, odgovor je jesam! Momentalno sam velikoalbanski ,,jurisnik,, posto tu ,,veliki albaniju,, prave Rama, Meta, Seta :)))) Vec se zagrevam za Velikoitalijanskog jurisnika, kad pocne KUSURENJE RVATSKE:)))Da bi kad dodje vreme, a sutra NE MOZE, napravio nesto sto je kakva takva VELIKA SRBIJA! Sa skoro iskljucivo Srbskim stanovnistvom, na teritoriji MNOOOGO VECOJ nego sadasnja Srbija :))))I Hvala Bogu imam i FIZICKE i moralne i duhovne snage.Ja znam da protiv velike albanije ima Rata i Pobede, ali protiv raznih Mastodont ,,nacija,, mnogo teze. Sada treba pustiti G.... ustaska, Bjrmovska i ,,montenegrinska,, da IZGORE!Nase je da cutimo, doci ce uskoro i da ratujemo :)
Препоруке:
4
2
86 петак, 28 април 2017 19:12
Gabrijel
Eto do cega je dovela neodgovornost , glupost, nerazumevanje PREDATORSKE POLITIKE i odsustvo PATRIOTSKOG NACIONALNOG OSECANJA.
Dozvolilo se da se siptarski nomadski predatori uz svesrdnu saradnju i VODJSTVO AMERICKIH PREDATORA , PROSIRE na prostoru Srbije ,Makedonije i Crne Gore i polako nas OKUPIRAJU i postanu metastazni kancer.

Jedini lek je: saseci kancer u korenu ili ga VRATITI U SVOJU MATICU-ALBANIJU. Nema tu nikakvih "inkluzija" i slicnih gluposti koje su samo prica za naivne (glupe).

IZGRADNJA SIPTARSKOG AUTOPUTA KROZ SRBIJU SE MORA ZAUSTAVITI , ODMAH.
Препоруке:
1
0
87 петак, 28 април 2017 20:08
Slavko
ALI IPAK@Dolazi uskoro i nasi 5 minuta ZAHVALJUJUCI BRITANIJI ovo moram velikim slovima napisati. Zapamti jedno Britanija nikad dvije stvari dozvoliti nece. PRVO zblizavanje Ljemacke i Rusije bilo ekonomski bilo na naki drugi nacin. DRUGO nikad ne dozvoliti Rusima proboj NA JADRANSKO MORE. Problem za Britance na Balkanu njesu ni Srbi ni Albanci vec su problem Hrvati. Hrvati su Ruski igrac u ovoj igri koja sad pocinje i trajace do 2024 kad ce doci konacan rasplet. Dakle Rusi igraju na kartu Vatikan, Ljemacka Hrvatska i tu traze sansu da izadju na Jadran. Upravo zbog toga Britanija radi na projektu Velike Albanije. Ali ujedno Dejtonskim sporazumom Britanija i Anglosaksonci su udarili temelje Velike Srbije u liku RS njesu je celi svjesno unistiti. Jer su znali da ce im za obuzdavanje Rusije i Ljemacke na Balkanu trebati I SRBI I ALBANCI zato je RS opstala svo ovo vrjeme. E sad da bi se sprjecio Ruski dolazak na Jadran u sadasnjoj situaciji neophodno je osakatiti Hrvatsku preko 100% BiH
Препоруке:
1
2
88 петак, 28 април 2017 21:38
Slavko
ALI IPAK@ Srbija mora u svemu ovome ostati po strani i NE PODRZAVATI MAKEDONCE. Svati Makedonci Hrvati i Rusi su na istoj strani upamti sta ti velim.Ni u ludilu ne smijemo dozvoliti da udjemo u to kolo koje Rusi vode. NIJE SVE KAKO VECINI SRBA IZGLEDA DA EST VEC JE SVE TOTALNO SUPROTNO OD ONOGA STO 99,9% Srba misli o Rusima i njevoj laznoj prici o Bratstvu. Zato pamet u glavu Srbi i svatite mi Srbi i Albanci Bosanski Muslimani i Britanci SMO NA ISTOJ STRANI. Kontra Rusa, Ljemaca, Vatikana, Hrvata,i tije Makedonaca.
Препоруке:
1
1
89 петак, 28 април 2017 22:31
Обсервантес
@alek veliki

Немам ја ништа против тога да се свако, ко жели, зове како хоће и да постане шта хоће. Само нампумпавати некоме его до бесмисла да би био "изгрицкан" српски животни простор почев од периферије (ампутацијом део по део) или да се потенцира различитост од матичног српског националног корпуса (до измишљања посебне цркве) је артефакт. Смисао је Србе редуковати и по броју и по простору а те антагонизоване артефакте усмерити против државе Србије. Данас гледамо наплату рачуна за тај бесмисао. Сукобе артефаката. Болесне амбиције ситних душа и плаћеника узурпатора мира на југословенском простору који су своја племена уздигли до нација и држава имаће цену. Србија и Срби не могу бити таоци зликоваца и психопата. Амин!
Препоруке:
4
0
90 петак, 28 април 2017 22:47
Ali ipak :))) Jurisnik
Dugorocno manje ili vise je to sto kazes Slavko !

Ali to je ,,visa matematika,, za ogromnu vecinu Srba.

Ako si pratio sta sam pisao, i Istra i Dalmacija uskoro dolaze na red :)))) Prati lokalne izbore u Istri i Rijeci.

Osim toga, znas li koliko kapitala i ruske podrske je doslo upravo ovom Gruevskom? Ogromna pomoc !

Dugorocno je to. Unistena Rvatska i Velika Srbija. Muslimani u BiH su sica. A i deo MKD dolazi nama, bar deo severa. Polako, sve se redi kako treba biti.
Препоруке:
2
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер