Хвала на овим корисним информацијама.
Само се надам да је аутор текста такође већ напустио ДС(Н)С.
Препоруке:
99
1
2
уторак, 25 октобар 2016 17:20
...
Читам ово о Вучићу, изузев пар "ситница" све општепознатокако обичним грађанима тако и мало обавештенијим и образованијим и никако ми није јасно само једно: Како иоле образованији човек који држи до свог звања и знања може да се шлихта таквим ликовима попут Александра Великог и Синише Малог?
Могу да схватим керамичаре, молере, возаче, слине и којекакве али зар да се и такви као појединци из бившег ДСС поведу за њима??? Па господо из бившег ДСС-а пљуните на досадашњу каријеру(кад је могао Вучић, можете и ви), побацајте дипломе и крените на занатлијске курсеве. У окружењу Вучића има још места и за тесаре, путаре, браваре и друга занимања.
Ето нпр, Јовановић би се могао преквалификовати у фризера и постати нови министар информисања.
Препоруке:
70
1
3
уторак, 25 октобар 2016 17:24
Костић
У врху ДСС данас седе људи који имају директну комуникацију што са Гораном Весићем,што са уредником Стандарда новинаром Жељком Цвијановићем. Од стране овог другог долазе „добронамерни савети“ ка странци, по налогу А. Вучића. Дакле имамо ДСС који служи у држави Александру Великом, а у граду Београду Синиши Малом и Весићу „Домалом“, прихватајући да буде ситан привезак тих политичких креатура, а то је сигурно оно што најмање треба њеним честитим члановима и оснивачима странке. Овакав ДСС без својих косметских одбора не може баштинити идеју и традицију коју су постављали оснивачи странке. Овакав ДСС је дакле празна љуштура без садржаја без обзира колико се Милош Јовановић трудио да нас убеди у супротно. На крају, овакав ДСС не заслужује да постоји и само наноси штету, заузимајући место нечему будућем, здравом и прогресивном у српском друштву.
Потписујем!!!!!!!!!!!!
Препоруке:
65
2
4
уторак, 25 октобар 2016 18:27
ZEMUNAC
BAS CITAM da se gdin Vucic zabrinuo zbog "ELEMENATA INOSTRANOSTI" U Srbiji!Zar je moguce da ON ,koji je putio FBI da otvori biro AMERICKE FEDERALNE POLICIJE U BEOGRADU,pusio da se NATO slobodno seta po Srbiji i potpisao BRISELSKI sporazum protiv USTAVA,zbog kojeg sada gubimo TREPCU,brine o "elementu INOSTANOSTI"U SRBIJI?PA ON licno,NA DOMACEM ZADATKU ZA ZAPAD JE bas IZDAJNIK najgore vrste!NO podelio je strane uticaje NA POZELJNE ZAPADNE i nepozeljkan "elemenat INOSTRANOSTI" sa ISTOKA,kojem pripadaju i gdin Vukadinovic i gdja Sanda!Najavljuje DIKTATAURU,a ako nam postane i predsednik bice to "demokratija" kao u Gvatemali!DOLE MARIONETSKA VLADA!Najhitnije treba osloboditi Srbiju od ovo demagoga!POSLE ce nas je krenulo da se razvija!
Препоруке:
57
0
5
уторак, 25 октобар 2016 18:47
negi
@... Nemojte da vređate nas zanatlije upoređujući ih sa ovima,oni su baš tamo gde pripadaju. Za ostalo u komentaru se slažem.
Препоруке:
57
1
6
уторак, 25 октобар 2016 19:14
negi
Sve jasno! Ova slika sa kofama u Hali Pinki je legendarna,to je pravi Vučić.Ovu sliku treba NSPM da izdvoji da možemo da je preuzimamo,delimo i štampamo po Srbiji.Ovako će i Srbija da izgleda posle Vučićeve vladavine.
Препоруке:
63
0
7
уторак, 25 октобар 2016 19:22
glasač
Ja odlazim iz DSS-a,voleo bih da znam koliko vas je još ostalo,ćao.
Препоруке:
68
4
8
уторак, 25 октобар 2016 19:41
Миле
Лазаре, Ти си прави Мушкарчина, а не као неки у ИО и Председништву, понашају се као п.....е. Треба да их је срамота. Ово што си написао 100% је истина. Жалосно је што са стањем у врху ДСС поштени чланови нису упознати. Само настави Лазаре, са изношењем истине!
Препоруке:
55
2
9
уторак, 25 октобар 2016 20:58
Драган
Гласао сам за ДСС и хоћу свој глас назад. Знам да не може али ћу га овим Вучићевим клошарима наплатити кад тад. Баш се стидим какво сам говедо испао...
Препоруке:
58
3
10
уторак, 25 октобар 2016 21:37
Кнежевић Милан
Каква "елитистичка" странка...
Мање- више, и друге су странке исте такве. Састављене "с' коца и конопца", са неколико угледних и способних, и гомиле опортуниста. Зато су нам ту "демократију" и подвалили, да губимо време, енергију и живце на то и не схватимо да је то систем против кога се треба борити, а не подржавати га.
Како рече Миљковић- "Пало је, јер је паду било склоно"...
Препоруке:
40
2
11
уторак, 25 октобар 2016 22:14
Биљана Николић
Лазар Ђуровић је био и остао честит човек.
Препоруке:
40
5
12
уторак, 25 октобар 2016 22:39
ел србињо
изгледа да су сви амерички људи или траже ухлебљење код американаца. они који то крију узалуд им посао. кад тад ће се сазнати. зато нам се ово све и дешава, јер је политичка сцена пуна лажи и превара. дсс се распада јер маске падају.
Препоруке:
23
0
13
уторак, 25 октобар 2016 23:00
Петер РВ
Не разумијем толику тугу за ДСС-ом који се враћа у своју оригиналну форму, послије узалудног покушаја Санде, да нешто од њега сагради.
Она народна, да, "што се грбаво роди- вријеме не исправља", се може савршено примијенит на ову странку.
Рођена петог Октобра као Нато-пјешадија за обарање Нату непослушног режима, што се друго могло очекиват од ње сем лажни патриотизам попраћен празним салонским изјавама и интригама?
Није била потребна никаква Вучићева конспирација- процес враћања на старе навике је био незаустављив.
Препоруке:
30
19
14
уторак, 25 октобар 2016 23:33
Вељко Д
ЗР уторак, 25 октобар 2016 16:09
"Само се надам да је аутор текста такође већ напустио ДС(Н)С."
Не слажем се са тим, да одмах сви функционери странке који нису на линији СНС-а поднесу оставке, јер са овим информацијама треба да упознају обичне чланове странке. Верујте ми (члан сам, у изласку, једног ГрО ДСС-а,) да већина чланова нема појма шта се дешава у странци. Данас ме зове председник нашег Гр.одбора и пита јесам ли завршио нешто што сам требао урадити за странку. Он зна да се нешто дешава у странци, неке свађе, нека искључења али појма нема о чему се ради, јер није пратио ситуацију. За њега је М.Јовановић још увек онај од пре 3 године, Поповић и остали такође. А тај човек је председник нашег ГрО. Е сад,зашто је он председник? Па немамо никог другог. Мало је чланова. Неки од нас не желе да се професионалније баве политиком, неки сматрају да нису за то, неки немају фин.средстава за тако нешто (треба путовати за БГ, треба организовати трибине, акције...а све то кошта)итд.
Препоруке:
21
0
15
среда, 26 октобар 2016 00:48
bog dano vic
molim da ovu SSeSSeljevu MIZERIJU ne nazivate veliki ni ironicno...
Препоруке:
9
5
16
среда, 26 октобар 2016 06:46
Glasam
za Dveri. Nadam se da ce Sanda, Vukadinovic, Marko Jaksic, niski odbor bivseg DSS-a, svi Kosmetski odbori koji su napustili DSS, ono malo odbora iz BG i NS krenuti putem ujedinjavanja sa Boskom Obradovicem. Da se stvori jedna desnicarska jaka stranka, ne lazna kao DSS, SNS, SPS i ne fasisticka kao SRS! Zivela Srbija!
Препоруке:
20
6
17
среда, 26 октобар 2016 12:42
Кафана и Мек Доналдс!
Замислите да уђете у неку лепу кафану са традицијом у Скадарлији, рецимо Два јелена, Три шешеира, Има дана, и уместо да наиђете на пристојне и увек расположене конобаре, за које знате да ће вас љубазно дочекати и испратити, затекнете Мек Доналдс или Кентаки чикен!
Е у то се претворила ДСС, странка за коју сам једино гласао од 1993. Чини ми се да у тај локал више нећу да свраћам, нема више добре српске кухиње и лепих вина, само Цоца Цола! Санда је, бре, и лепа жена и добра куварица, њена политика има и укус и мирис! А и персонал ми нешто није ведар, некако су постали као да продају хамбургере, са оним смешним бејзбол качкетима! Надам се да се разумемо!
Препоруке:
16
1
18
среда, 26 октобар 2016 14:47
gavrilo
pa zasto DSS nije izbacio ove Izdajnike nego oni izbacuju koga hoce_?
Препоруке:
12
1
19
среда, 26 октобар 2016 17:12
Zoran
za ...: Cestitost, postenje, hrabrost, patriotizam, nisu vrline rezervisane za one sa obrazovanjem i ne treba potcenjnivati nicije zanimanje ili struku. U to sam se uverio onomad na odsluzenju vojnog roka u JNA gde sam nalazio ljude, ljudine, medju zemljoradnicima,nesvrsenim studentima i sluzbenicima sa zavrsenom srednjom skolom, koji su kompletni antipodi dramaturgu Cedi Jovanovicu, povremenom komentatoru na ovim stranicama Bojanu Todorovicu, a da ne pominjem Petra Lukovica i njemu slicne okupljene oko bivsih e-novina kojima je elementarna ljudska pristojnost potpuno strana. Nisam izgubio nadu da bi vecina ljudi, kao i u Britaniji nedavno, glasala drugacije ako bi im se u predizbornim kampanjama po potpuno kontrolisanim medijima nebi servirale lazi i obecanja o zivotu u zemlji Dembeliji vec bi im se jasno predocilo sta sve EU trazi od Srbije i na sta nas obavezuje Briselski sporazum koji su potpisali Dacic i Vucic. Trepca, Gazivode, Telekom, samo su posledica tog "sporazuma".
Препоруке:
10
1
20
среда, 26 октобар 2016 17:19
Мићко
@gavrilo
Зато што су они већина у ДСС-у. То је просто тако.
Препоруке:
9
0
21
среда, 26 октобар 2016 23:41
Немања
Веља Гавриловић је та простачина због које у животу више нећу заокружити ДСС на изборима.Рекао сам вам овде,ако читаш Душане Илићу члану ДСС који си изнео бесмислености у једном од коментара,да глумљење радикала неће проћи јер су они оргинал а ви копија.И то лоша копија.А да не причам о томе да људи који су гласали за ДСС нису то радили због лепоте или памети чланова ДСС и његовог окружења него због тога што су били истомишљеници са људима из ДСС.
Препоруке:
10
0
22
четвртак, 27 октобар 2016 15:37
Mirjana
за Немању.Поменули сте Душана Илића, члана ДСС-а. На који се то његов коментар позивате, под којом темом (где прави неко упоређење са радикалима, ако сам добро разумела)? Верујем да се ради о човеку кога знам са општинских избора, који је ОПОЗИЦИОНИ одборник ДСС-а у једној београдској општини. А имао је понуду да направи коалицију са СНС-ом. Коректно је водио и изборну кампању и био предусретљив према представницима Двери (као и остали из ДСС). Управо због таквих, културних, људи не могу да верујем да се у ДСС-у, догађа ово скандалозно избацивање председнице која их је увела у скупштину и то без потребног кворума у партијском одбору који ју је избацио. Исто такво избацивање Драгане Трифковић. Одлазак косовског одбора. Ако је и дошло до неких жучних речи, све је то требало да остане у странци.Сигурно да знају и да ће, ако се овако настави, изгубити идуће изборе. Мислим да они људи у ДСС-у који су фини и достојанствени не смеју да дозволе да им се овако "од рамена" одсеца правда.
Препоруке:
3
3
23
четвртак, 27 октобар 2016 18:02
намћор
Опет да нагласим, пре онога што ћу написати: Нисам (нити ћу бити) члан ни једне Странке или Партије. Јер, ја сам Намћор. Нико ми довољно добар није. Нити ико може да ме купи.
Да, веома сам се обрадовао када сам видео да су неки људи, за које сам сматрао да поприлично мисле и залажу се за исте циљеве као и ја, направили договор и да наступају као један: Вукадиновић, Обрад, Санда... Деловало је сјајно.
Наравно, нисам од њих очекивао да ће, сад, да освоје власт. Али да се јавно чује оно што велика већина, ипак, мисли у Скупштини - то у сваком случају.
И почело је одлично. Ђорђе је напеналио Великог Вођу неколико пута жестоко. Обрад исто. Санда зачинила! Врло укусно.
Али, оно због чега нисам ни у једној ...итд..је дошло до изражаја. Велики Вођа има спаваче у свим опозиционим странкама...и активира их даљинским. То се сада догодило ДСС-у.
Народе, једини начин је стварање чврстог језгра од набројаних, плус Антонић, Јевтовић, Драгаш, Др.Комазец. Спреман сам да посредујем!
Препоруке:
7
0
24
четвртак, 27 октобар 2016 18:22
namćor
O čemu vi pričate ljudi? Pa DSS više ne postoji. Samo im to još niko nije javio. Stanku čine PROGRAM, oni koji provode program (Upravni odbor, nazovite kako hoćete...) i narod koji glasa za PROGRAM (glasačko telo). Ako iz ove formule izbacite bilo koji deo...Stranka ne postoji! Ovog puta, iz te računice su izbačeni oni koji provode PROGRAM i ubačeni neki koji imaju SVOJ PROGRAM (lični, porodični, kumovski..itd..) za koji narod (glasačko telo) nije glasao. DAkle, DSS ne postoji, ali im to, još, niko nije javio....
Препоруке:
11
1
25
субота, 29 октобар 2016 00:03
Немања-Мирјани
Госпођо Мирјана,ви или се правите наивни или сте то стварни?Па где сам ја рекао да је Душан Илић рекао да они глуме радикале,ја кажем и пар пута сам то овде рекао односно написао да сав овај циркус је у ствари глумљење радикала како би се ваљда направио већи и бољи резултат од овог на задњим изборима.Стварно би било смешно да неко из ДСС-а од ових што их је остало изађе и каже ми смо радикали 2,они то нису рекли,и било би трагикомично да су то рели,али уосталом нису битне речи они то раде на делима.Они су радикали два,лоша копија,на делу.Е да су на причи па да их разумем,али они су нажалост то на делу.А Душану Илићу сам се обратио јер је једини од те екипе која се истине ради захвалио Марку Јакшићу,скупио снаге и дошао овде да коментарише.Скидам капу за то.Али уместо да се захвали Милошу Јовановићу и СНС екипи око њега на сарадњи,он се захваљује Марку Јакшићу.Уместо да се огради од простачине какав је овај Гавриловић,он брани коалиције са свима јер боже мили кад год су били
Препоруке:
2
0
26
субота, 29 октобар 2016 00:05
Немања-Мирјани
у некој београдској општини на власти они су помагали Србе са Косова.То су његове речи овде на овом сајту,која вест не сећам се,као да је битно.Битно је то да је Душану Илићу драже места у управним одборима својих другара из ДСС на нивоу града Београда него рафали по кућама и запањени аути сабораца са Косова.Кад странка као ДСС пљуне на своје чланство на Косову,постоји само једно што може да уради,а то је стави катанац.Нема друге Мирјана,ни сто часних и поштених Душана Илића неће вам помоћи.Покушавате да одбраните Илића тако што причате о његовом минулом раду,па какве то везе има?Па Маршићанин је био први уз Санду на тим протестима поводом сава мале,данас је то грех Санде а Маршићанину се прашта.Ето видите да минули рад не мора да буде гарант ничега.Свако ко не осуди Гавриловића за онај простаклук,ко не осуди коалицију на Врачару,избацивање и Санде и Драгане нема шта да тражи на изборима.Значи катанац лепо и најбоље и за њих,а и за нас бивше чланове и гласаше једне пропале странке.
Препоруке:
2
0
27
понедељак, 31 октобар 2016 16:30
Mirjana
Мирјана-Немањи.
Надам се да ћете видети мој коментат, иако је прошло пар дана. Хвала. ствари су ми сада нешто јасније. Штета. Знајући да Душан Илић није склопио коалицију са СНС-ом у својој општини, мислила сам и да ће подржати Санду, Драгану и чланове из косовског одбора. Мој коментар је имао за циљ да истакне оно што је добро код многих чланова ДСС-а које сам упознала, и да алудира на могућност да ти обични, поштени чланови ДСС-а, заузму за то да се бар ревидирају нелегални поступци избацивања и да дође ди измирења. Још увек ми није јасно да због пар људи у некаквим управним одборима, целокупно чланство ћути, иако је свесно да странка страховито губи на популарности. Ако је разлаз дефинитиван, због чега избачени чланови не прихвате понуду за Двери, које су подржале њихов став о непристајању на локалне коалиције са СНС'ом_
Само се надам да је аутор текста такође већ напустио ДС(Н)С.
Могу да схватим керамичаре, молере, возаче, слине и којекакве али зар да се и такви као појединци из бившег ДСС поведу за њима??? Па господо из бившег ДСС-а пљуните на досадашњу каријеру(кад је могао Вучић, можете и ви), побацајте дипломе и крените на занатлијске курсеве. У окружењу Вучића има још места и за тесаре, путаре, браваре и друга занимања.
Ето нпр, Јовановић би се могао преквалификовати у фризера и постати нови министар информисања.
Потписујем!!!!!!!!!!!!
Мање- више, и друге су странке исте такве. Састављене "с' коца и конопца", са неколико угледних и способних, и гомиле опортуниста. Зато су нам ту "демократију" и подвалили, да губимо време, енергију и живце на то и не схватимо да је то систем против кога се треба борити, а не подржавати га.
Како рече Миљковић- "Пало је, јер је паду било склоно"...
Она народна, да, "што се грбаво роди- вријеме не исправља", се може савршено примијенит на ову странку.
Рођена петог Октобра као Нато-пјешадија за обарање Нату непослушног режима, што се друго могло очекиват од ње сем лажни патриотизам попраћен празним салонским изјавама и интригама?
Није била потребна никаква Вучићева конспирација- процес враћања на старе навике је био незаустављив.
"Само се надам да је аутор текста такође већ напустио ДС(Н)С."
Не слажем се са тим, да одмах сви функционери странке који нису на линији СНС-а поднесу оставке, јер са овим информацијама треба да упознају обичне чланове странке. Верујте ми (члан сам, у изласку, једног ГрО ДСС-а,) да већина чланова нема појма шта се дешава у странци. Данас ме зове председник нашег Гр.одбора и пита јесам ли завршио нешто што сам требао урадити за странку. Он зна да се нешто дешава у странци, неке свађе, нека искључења али појма нема о чему се ради, јер није пратио ситуацију. За њега је М.Јовановић још увек онај од пре 3 године, Поповић и остали такође. А тај човек је председник нашег ГрО. Е сад,зашто је он председник? Па немамо никог другог. Мало је чланова. Неки од нас не желе да се професионалније баве политиком, неки сматрају да нису за то, неки немају фин.средстава за тако нешто (треба путовати за БГ, треба организовати трибине, акције...а све то кошта)итд.
Е у то се претворила ДСС, странка за коју сам једино гласао од 1993. Чини ми се да у тај локал више нећу да свраћам, нема више добре српске кухиње и лепих вина, само Цоца Цола! Санда је, бре, и лепа жена и добра куварица, њена политика има и укус и мирис! А и персонал ми нешто није ведар, некако су постали као да продају хамбургере, са оним смешним бејзбол качкетима! Надам се да се разумемо!
Зато што су они већина у ДСС-у. То је просто тако.
Да, веома сам се обрадовао када сам видео да су неки људи, за које сам сматрао да поприлично мисле и залажу се за исте циљеве као и ја, направили договор и да наступају као један: Вукадиновић, Обрад, Санда... Деловало је сјајно.
Наравно, нисам од њих очекивао да ће, сад, да освоје власт. Али да се јавно чује оно што велика већина, ипак, мисли у Скупштини - то у сваком случају.
И почело је одлично. Ђорђе је напеналио Великог Вођу неколико пута жестоко. Обрад исто. Санда зачинила! Врло укусно.
Али, оно због чега нисам ни у једној ...итд..је дошло до изражаја. Велики Вођа има спаваче у свим опозиционим странкама...и активира их даљинским. То се сада догодило ДСС-у.
Народе, једини начин је стварање чврстог језгра од набројаних, плус Антонић, Јевтовић, Драгаш, Др.Комазец. Спреман сам да посредујем!
Надам се да ћете видети мој коментат, иако је прошло пар дана. Хвала. ствари су ми сада нешто јасније. Штета. Знајући да Душан Илић није склопио коалицију са СНС-ом у својој општини, мислила сам и да ће подржати Санду, Драгану и чланове из косовског одбора. Мој коментар је имао за циљ да истакне оно што је добро код многих чланова ДСС-а које сам упознала, и да алудира на могућност да ти обични, поштени чланови ДСС-а, заузму за то да се бар ревидирају нелегални поступци избацивања и да дође ди измирења. Још увек ми није јасно да због пар људи у некаквим управним одборима, целокупно чланство ћути, иако је свесно да странка страховито губи на популарности. Ако је разлаз дефинитиван, због чега избачени чланови не прихвате понуду за Двери, које су подржале њихов став о непристајању на локалне коалиције са СНС'ом_