субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Олимпијске игре и национално достојанство - о "Косову", нама и Русима

Kоментари (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 07 август 2016 11:33
гаврило
Баш тако!Руси су пристајањем на игре у окрњеном саставу прихватили извјештај ВАДА!А ми, ми смо г...а која се смију својој срамоти!
Препоруке:
65
2
2 недеља, 07 август 2016 11:41
Jovan Masic
Izvanredan komentar uz sve cestitke aotoru koji pokazuje da imamo i mladje generacije koje su sacuvale moralni i mentalni integritet i na kojima bi trebalo da pociva nada da nasa voljena nacija i drzava izadju jaca i znacajnija oz ovog mracnog defetistickog perioda nase istorije.
Препоруке:
72
1
3 недеља, 07 август 2016 12:29
Saša
Naravno da je sve ovo politička režija.

Ali postavio bih pitanje ZBOG ČEGA NISU OVO URADILI RUSIJI KADA SU IGRE BILE U LONDONU VEĆ SADA KADA SU U BRAZILU?

Ovdje je ključ provokacije i razlog za ovakvu rusku reakciju, bolje reći odsustvo iste.

Ko prati zbivanja u Brazilu vidi da je zemlja u potpunoj destabilizaciji po svim osnovama.

Radi se o zemlji koju i Rusi i Kinezi doživljavaju kao potencijalnog, naglašavam potencijalnog, saveznika na kontinentu.

Ovo potencijalni znači ukoliko se održi politika kojoj ide sve teže i gore.

E sada u takvoj situaciji treba da Rusija bojkotije igre u Brazlu, članici BRIKS-a, koja je u velikim problemima i upitno je kako će nastaviti dalje?

E upravo je tu smisao provokacije, isto kao u Ukrajini.

Oni uporno provociraju Rusiju da udari ne po njima nego po nekom trećem najčešće bliskom Rusiji.

I zbog toga je ovakva reakcija sada u Riu a prije par godina u Ukrajini.

Ne brinite, neće ovo Rusi zaboraviti.

Daleko je Tokio...
Препоруке:
85
2
4 недеља, 07 август 2016 12:58
bog dano vic
sta ocekivati u drzavi koju vode SESELJEVI PULENI...lagarije i prostakluk
Препоруке:
54
4
5 недеља, 07 август 2016 13:23
Jos jedan "Tribalac"
Tanasic je lako medju 5 najboljih autora koji objavljuju na NSPM. Ne pise cesto, ali kad se lati, bude melem za dusu.
Препоруке:
53
3
6 недеља, 07 август 2016 13:26
Цвико
Ако би "Олимпијске игре" промениле име у "Политичко-Олимпијске игре" у основи, ништа се не би променило. Само би политика била легализована што је ништа и овако прави штету у спорту. У играма, доминанте су Западне земље са њиховим аршинима. Стари, прави аршини могу се наћи само у давној Историји. По Западним аршинима, нико не може угрозити њихова правила односно допинг средства. Њихова средства су ОК. Мали морају да слушају или напоље. Ко је анализирао да ли допинг средстава има у телима америчких спортиста. Колико знам, нико. Кажу да за америчке спортисте гарантује америчка влада. Шта све има у крви америчке владе не знам. Можда је тако и боље али садржаје крви америчке владе сви осећамо. Неко осећа више, неко мање, па се спрам осећаја и равна у својој критици. Добро је приметио аутор, у Рију за разлику од Пекинга нема чојства. Све, је електроника, хемија, све је бизнис. Правог спорта је најмање. Уместо осећаја задовољства, радости, среће, ми имамо осећај као да смо ишли на пијацу...
Препоруке:
36
1
7 недеља, 07 август 2016 14:24
Боба
Браво за анализу српске срамоте на лажним олимпијским играма. Србија није смела да учествује у овом понижавању које су организовали западни сатанисти и то је једина истина. Доћи ће ваљда време када ће кривци и за ово и многа друга понижавања кривично одговарати.
Препоруке:
38
3
8 недеља, 07 август 2016 14:34
Свака част!
Луциднији текст давно нисам прочитао.

Срби би можда добили Танасићевим уласком у политику. Танасић човек и филозоф би изгубили више. Као и слободно, критичко мишљење.
Препоруке:
33
7
9 недеља, 07 август 2016 15:29
Долче вита
учествовању групе албанских спортиста са Космета на ОИ под именом и заставом „Косова“, на који ни Србија, ни њена јавност нису практично никако реаговали.

Зато су нас достојно,а ли баш достојно репрезентовали Тома и Драгица Николић.
У ком својству?
Питајте њих.
Мене интерсеује на чији рачун.
На чији рачун је између две посете олимпијади(Лондон и Рио)Србија постала краћа за Космет,а пар богатији за?
Кроки!?
Препоруке:
36
3
10 недеља, 07 август 2016 16:42
Gledah
na nekom kanalu, dokumentarac o sovjetskom hokejasu Slavi Fetisovu (izabran u najbolji tim, izvan NHL-a, svih vremena, sa najvise glasova)kako je otisao u NHL i tako postao prvi gradjanin istocnog bloka koji je dobio radnu dozvolu da radi na Zapadu i time, po njegovim recima, srusio gvozdenu zavesu(danas, zbog masovnog odlaska mladih ruskih hokejasa u Ameriku, trazi zabranu odlaska do 28 godine, inace od raspada SSSR-a Rusija nije osvojila olimpijsko zlato u hokeju, a Oveckin i Malkin ni medalju).U istom dokumentarcu Tretjak kuka da je napustio hokej vec u 32 godini jer mu nisu dali da ide u NHL, sto muje bio jedini prostali motiv da igra.Bizarnost sporta u komunistickim drzavama, koji je iskljucivo sluzio za pokazivanje kapitalizmu(fenomen timova-reprezantacija, pa CSKA bude 30 godina prvak u hokeju ili kosarci), dok u kapitalizmu sluzi za proizvodnju para i idola i kontrolu drustva, organizovanjem slobodnog vremena oko sporta ili, cak, profesionalnog navijanja, ogleda se i u tome...
Препоруке:
24
0
11 недеља, 07 август 2016 16:59
Gledah
...sto Srbija i dan danas ima "Partizan" i "Crvenu Zvezdu", cija promena imena je na granici mislivog(a dogodice se tek onda kada kapital odluci da napravi, po ugledu na NBA,NFL,NHL,MLB, evropske lige u fudbalu,kosarci,hokeju, pa ce Partizan i Zvezda morati da se stope u predstavnika Srbije, jer i ovako nisu isplativi), koliko je sport postao sredstvo drustvene identifikacije u komunizmu.Sport, kao i kultura, je postao ministarstvo, institucija, oblik drzave, kao zastitnika kapitala i krajnje je svejedno da li vreme provodite na stadionu ili muzeju, jer su oba oblici organizovanja slobodnog vremena i time i slobode, kao opustanja, uzivanja(u umetnosti)i oslobadjanja od dosade, kao vlastite ispraznosti i nemoci da se bude sam sa sobom, zbog cega se sloboda i pokazuje kao trosenje i to (slobodnog) vremena tj. samog sebe, na stvari, putovanja,"hepeninge", a vise slobode ima onaj ko vise trosi (vreme-sebe), pa novac postaje merilo i slobode i vremena, "vreme je novac".
Препоруке:
16
0
12 недеља, 07 август 2016 17:02
realno
Izvanredan tekst i odlična vivisekcija naše, a bogme i ruske sramote. Ali dok se od nas ovakvih g. to još i moglo očekivati, Rusi su me neprijatno znenadili pristajanjem na ovakvo poniženje koje su im priredili (anti)doping aferom i izbacivanjem plejade elitnih sportista sa igara.
Препоруке:
14
11
13 недеља, 07 август 2016 18:24
Diego Diablo del Mar
Врло добар чланак. Спорт ме интересује као лањски снег - али овде се уопште не ради о спорту, него о политици. Ова реченица из текста каже све: "...Ствар је у томе што грчка држава и народ више држе до свог достојанства од Србије (а можда чак и Русије, бар по овом питању)...". Да - грчка држава и народ (а не заборавимо и цркву - јер грчка црква није јадни пајац као СПЦ) - то тројство је чврсти ослонац грчког националног идентитета. Одлично знам о чему говорим, јер већ 20 година по цело лето живим на једном грчком острву, тако да имам искуства. Србија и Русија су изгубљени случајеви у том погледу.
Препоруке:
22
9
14 недеља, 07 август 2016 18:25
Дане
Текст је одличан. А овај сегмент говори све:

[...]За достојанство и част је пре свега неопходна храброст, национални понос и категоричност политичких ставова. Они не морају увек дати жељене резултате (и често их неће дати), али су ти резултати без њих немогући.
Препоруке:
23
2
15 недеља, 07 август 2016 18:56
Oni koji znaju za ovo...
...sta je u tekstu napisano, a otisli su na te, nazovi, Igre, nemaju bas mnogo postenja u i morala u sebi.
'Cast i bruka zive dovijeka'
Препоруке:
11
5
16 недеља, 07 август 2016 19:13
Загор
О српској "држави" и "државницима" аутор је све рекао, и ту се нема шта додати. А сад мало о "српским" спортистима.
Неки "српски" спортисти су имали јединствену прилику да на ОИ без икаквог труда добију одличје вредније од сваке златне медаље - самим одбијањем да учествују на играма заједно с лажидржавом "Косовом".

Уместо за достојанство своје земље (па ваљда самим тгим и своје лично), изабрали су да им је важније да се боре за своје каријере. Што је њихов избор, и то је у реду.

Али за мене зато никакве олимпијаде у Рију, нити Србије и српских спортиста на њој једноставно нема.Нити ће их бити, макар се у Бедоград сви вратили с лименим "одличјима" око врата. Што и другима препоручујем - макар због личног менталног здравља, ако им до достојанства већ није стало.
Препоруке:
21
7
17 недеља, 07 август 2016 19:18
Sima
Sjajan clanak. Sta reci o srpskim politicarima u poslednjih 100 godina,sem to, da su nesposobni za bilo sta i da su ''alavi'' na vlast. Zato ja i ne izlazim na izbore, jer mi dostojanstvo ne dozvoljava da imam bilo kakve veze sa sljamom kakvi su nasi ''politicari.
Препоруке:
14
4
18 недеља, 07 август 2016 20:10
Србин црнац, атеиста
ако осиони и бахати став МОК ни за кога није био нарочито изненађење, онда је то свакако била млака и фаталистичка реакција саме Русије, која је ову провокацију просто прогутала, и одлучила да учествује..

еуфорија и раздраганост са којом су руски спортисти учествовали...додатно је допринела осећању нелагоде и извештачености.

План англоамериканца је био да играју на карту руске повређености, рачунали су да ће Русија због свог поноса ичасти и сујете велике Империје одлучити да се сама повуче из игара и из "међународне заједнице". Шири пропагандни и политички циљ западних нациста јесте да се Русија као држава и као Империја изолује од света и да тиме сама себи одузме легитимитет као "члана света", а они сами пригрле легитимитет као "цели легитиман свет". Извештачени осмеси и лажно весеље дефилујућих Руса је порука Русије и Путина Западу да Русију неће сломити колико год лагали и понижавали. Русија више неће поновити старе грешке и одрећи се међународног одлучивања.
Препоруке:
29
4
19 недеља, 07 август 2016 20:45
НЕМАЊА ВИДИЋ
Свака част аутору!
Признање и коментатору Саши.
Препоруке:
18
4
20 недеља, 07 август 2016 21:31
...
Текст је више него реалан и одличан. А релативно мали број коментара, поред осталог, само показује колико смо ниско пали, отупели и утонули у апатију и равнодушност.
Препоруке:
17
6
21 недеља, 07 август 2016 22:22
ѕ.ј Патолошка загађеност
О томе како Олимпијски комитет Србије 'послује' и како државне институције поштују своје законске обавезе - о моралним не вреди ни говорити - говори чињеница да њихов званични вебсајт нема ћириличну верзију. Они који су на челу наших институција нису ни свесни до које мере су патолошки затровани антисрпском пропагандом. Не схватају да њихов немар није одраз никакве 'просвећености', широкогрудости или толеранције, већ аутошовинизам, неморала и искривљених вредности.

Ми немамо достојанства као народ и из дана у дан све више ми се гади са каквим људима делим крв.
Препоруке:
29
2
22 недеља, 07 август 2016 22:38
ѕ.ј Не треба поредити Русе и нас. Руси су одлучили да се такмиче упркос неправди јер је домаћин Олимпијских игара Бразил - чланица Брикса.
Силе Осовине, које и стоје иза пропагандне фарсе забрањивања учешћа великом броју руских спортиста, мимо сваки протокол и без икаквих доказа, били би далеко срећнији да је Русија одлучила да не учествује на Играма, чиме би се самоизоловала и угрозила своје односе са Бразилом. Већ месецима се води прљава кампања чији је циљ био да се напакости Бразилу тако што ће се ове Игре претворити у неуспех. Драго ми је што Русија није допринела тим напорима неучешћем.

Што се Србије и српских олимпијаца тиче, ствари су јасне. Какав народ такви и олимпијци. Ако је влада издајничка, је ли и сав народ издајнички? Зар се нико од наших спортиста није могао досетити да стави траку преко уста или на неки сличан начин изрази свој протест? Да ли наши олимпијци учествују на играма из личних разлога, или је циљ представити своју земљу? Не желим да будем престрог према нашим спортистима. Исто је стање у свим сферама нашег друштва.
Препоруке:
28
3
23 понедељак, 08 август 2016 09:00
Велимир Поповић
s.j Патолошка загађеност
"Званични вебсајт Олимпијског комитета Србије нема ћириличну верзију."
Да је у питању само патолошка загађеност, ствар би се некако и решила, али је проблем много дубљи. Није патолошки загађен проф. др Мило Ломпар па је ипак у својој култној књизи "Дух самопорицања" за два српска писма,што подразумева да је српско писмо и ова хрватска латиница.
Да уопште има српске државе примењивао би се Устав Србије , по чијем члану 10. су у службеној употреби српски језик и ћириличко писмо. Дакле , на службеном сајту не би смело бити латиниче верзије кад се пише српским језиком. Осим ако можда Ломпар и остали елитни интелектуалци не устврде да постоји више српских језика.
Бринути за ћирилицу у двојству са хрватском латиницом кад је ћирилица у јавном животу сведена на једноцифрени проценат, је тешка подвала српском народу и национална издаја првог реда.
Непријатељ се баш по ћирилици уверио да немамо никаквог националног достојанства и да смо у расулу.
Препоруке:
21
2
24 понедељак, 08 август 2016 10:14
Раде
Мала напомена нашим коментаторима "ћириличарима". У окупираној "Недићевој" Србији све је било на ћирилици (осим онога што је било на немачком). Слажем се да је питање писма важно, и сам пишем одувек ћирилицом, али важно је и ко-шта на том писму пише. На пример, ова власт је издајничка (Косово, однос према Србима у Црној Гори, ММФ-у, распродаја ресурса), чак и да читаву Србију облепи ћирилицом, мислите мало и о томе, а не као јеховини сведоци, само једно те исто.
Препоруке:
14
1
25 понедељак, 08 август 2016 10:17
s.j @Велимир Поповић
Управо зато и кажем да смо патолошки затровани, на свим нивоима. Та затрованост је већ одавно прерасла у сепсу.

Латиница је за труле изданке овог народа довољна сама, а ћирилица, ако се уопште и користи, користи се као додатно писмо. Потребне су радикалне мере, па сходно с тим, и ми морамо у једну руку бити екстремисти.

Бојкотујмо све латиничне садржаје. Не купујемо латиничну штампу, не гледсјмо латиничне телевизијске канале, ломимо латиничне табле - по угледу на наше западне комшије -, и будимо крајње нетрпељиви према латиничарима. Нема другог решења. Или ће се немар оних који би да живе лепо у кући која се урушава искоренити, или нас неће бити. Пет до дванаест је давно прошло.
Препоруке:
16
2
26 понедељак, 08 август 2016 10:32
Milan
Dostojanstvo, ajde kod Srba. Kad je neko ukrao, snasao se, niko ne kaze, lopov.Kad je poceo rat u Hrvatskoj, koliko je bio procenat odazvanih na mobilizaciju? Tu su se videle neke stvari videle.Dok su ubijani njihovi sunarodnici po Hrvatskoj i Bosni u Beogradu se pevalo, vise volim tebe mladu, nego pusku da mi dadu. I zasto ocekujete dostojanstvo kada sami Srbi sebe ne postuju, ima mnogo primera, najrecitiji primer odnos Jevreja i Srba prema sopstvenim zrtvama u Drugom svetskom ratu. Neko je odlucio da vise nikada se ne dogodi svom narodu, nekima se istorija ponovila...
Препоруке:
9
2
27 понедељак, 08 август 2016 11:08
Realista
Nisam za to da se naši sportisti povlače sa OI zbog Kosova.

One su važne za njihovu karijeru i znam da niko, pa ni autor ovog teksta, ne bi stavio Kosovo ispred svog života i profesionalnog napredovanja.

Pogotovo to nema smisla kada znamo da su Briselskim sporazumom naši političari faktički u mnogo čemu priznali pozicije Kosova*. Ali je uvek lako tražiti i očekivati od drugih da se zarad nacionalnih ciljeva odriču svojih individualnih.
Препоруке:
3
13
28 понедељак, 08 август 2016 11:10
s.j @Раде
Бабе и жабе. То што говоримо о маргинализацији ћирилице не значи да нисмо свесни тога што ова власт ради. Да је њихов патриотизам лажан провидно је свима који су иоле нормални.
Препоруке:
11
1
29 понедељак, 08 август 2016 11:19
asteroid
ne vidim u cemu je problem, ruska drzava je organizovano stajala iza dopinga svojih atleticara, valjda autor teksta misli da je doping okej kad su rusi dopingovani i da to ne treba sankcionisati. a kad je rec o kosovu, ima puno teritorija koje nisu priznate u UN-u a koje se takmice vec decenijama, poput tajvana ili palestine.
Препоруке:
2
12
30 понедељак, 08 август 2016 12:05
НЕМАЊА ВИДИЋ
"Потребне су радикалне мере , па сходно с тим, и ми морамо у једну руку бити екстремисти."
Кад неко тражи једно писмо у српском језику , и кад се залаже да се у том смислу поштује Устав Србије, он није екстремиста , него је само нормалан. Као што су нормални и сви други народи који имају једно писмо у свом језику.
Још 2000г. написао сам текст за Политику "Писмо је државно питање." Што истовремено значи и политичко. Заједно са Драгољубом Збиљићем написао сам књигу са оваквом насловном страном :

Немања Видић и Драгољуб Збиљић

СРПСКА ЋИРИЛИЦА
замењена окупационом хрватском латиницом
по идеји Павелића и Броза

Испод овога је фотографија окупираног Београда из 1916. на којој се виде непријатељски војници и непријатељска латиница . Ова иста за коју проф. др Ломпар и други ауторитети кажу да је српска.
Прво избрисати из српског правописа одредницу да је и ова ( она)непријатељска латиница српска.
Препоруке:
14
1
31 понедељак, 08 август 2016 12:16
Дане
Само да се дотакнем мало ове полемике око писма. Слажем се, наравно, са онима који су за употребу ћирилице у свим сферама друштвеног живота, а не само у службене сврхе, и уопште, свуда где год је то могуће. Што се латинице тиче, она би могла условно да се посматра као српско писмо, ако узмемо у обзир да су дубровачки Срби писали латиницом (од XV века). Сами Дубровчани су углавном свој језик називали српским.

Међутим, иако с научне стране то можда јесте тачно (да је латиница српско писмо), ми видимо се та теза лако злоупотребљава у циљу да се потисне ћирилица.
Препоруке:
12
0
32 понедељак, 08 август 2016 12:54
Цвико
@НЕМАЊА ВИДИЋ,
многи би требало да оду на сајт "Ћирилица-Добрица Ерић".
Препоруке:
2
2
33 понедељак, 08 август 2016 13:13
мудра стратегија
Ево и ја сам за то да онако олимпијски полупамо све латиничне натписе у Србији, њих око 95%.Цео лицемерни свет, који се такмичи у Рију, одмах ће поцрвенети од стида (а и млаки Руси са њима).
Схвативши тако снажну поруку, већи део спортиста ће моментално напустити игре.Остаће само САД и Косово*, изоловани и осрамоћени, са њиховом бедном латиницом, коју више нико неће хтети.
Препоруке:
2
10
34 понедељак, 08 август 2016 13:51
s.j @Немања
Слажем се са вама да у томе нема ничега радикалног, али добром делу нашег народа су вредности до те мере изопачене да им је нормално - ненормално, а ненормално - нормално.

Таквима, а има их и међу коментаторима изнад, било би у 19. веку 'радикално' покретати устанак и борити се за слободу. То јасно говори о моралном и психолошком склопу идеолошких и биолошких потомака титоиста.
Препоруке:
8
0
35 понедељак, 08 август 2016 14:05
ѕ.ј @астероид
Очигледно је да не знаш али то те не спречава да лупеташ.

Као прво, Русија није организовано стајала иза наводног допинга својих атлетичара, већ је оптужена за то без доказа, а сви спортисти чија допинг контрола је у протекле две године вршена искључиво у Русији, удаљени су са такмичења. То значи да су безмало сви спортисти који су тренирали искључиво у својој отаџбини, без икаквих доказа о њиховом личном допинговању, проглашени кривима. То је мимо свих правила и супротно правди.

Као друго, ниједна територија око које се води спор до сада није учествалана Олимпијским играма под својом заставом и жељеним именом. Захваљујући велеиздајничког влади Велике Губице и немару српског народа, ова пропагандна манифестација америчког протектората неометано се одвоја.
Препоруке:
12
0
36 понедељак, 08 август 2016 14:17
ѕ.ј @Дане
Дане, Ви јесте у праву, али постоји врло важна разлика између историјског и традиционалног. У историјска српска писма се могу убројати ћирилица, глагољица, латиница, Браилова азбука, па чак и арапско писмо. Али, једино традиционално писмо српског народа на националном нивоу јесте ћирилица. Традиција је то што ћирилици даје право првенства. Она није била тек једна пролазних историјских појава и привремених културних обележја, већ појава која траје и повезује садашњост са прошлошћу.
Препоруке:
10
0
37 понедељак, 08 август 2016 17:11
brzi
Autor se razpisao o filozofskim pitanjima olimpizma i sporta a zaboravio na krutu realnost. A realnost je takva da je sport na prostorima ex SFRJ još uvek zatočenik politike i raznih službi, ološa koji radi u sprezi sa politikom, umesto da bi bio privredna grana koji posluje po privrednoj legistraturi i bavi se uzgojem, kupovinom i prodajom sportaša i organizovanjem sportskih takmičenja. To je pravo pitanje jer privatizacija sporta i njegovo poslovanje kao privredna grana sport bi očistio i uradio ga mnogo kvalitetnijim nego što je sada. Kakvog smisla ima takmičenje ako su skoro svuda poznati rezultati unapred jer moraju da budu politički priviligirani sportski klubovi prvaci ili u vrhu silom ili milom, ako ne ide preko sportskog terena onda pored terna, preko sudija, saveza,....ili da moraju biti neki sportovi najpopularniji iako imaju mnogo lošije međunarodne rezultate od mnogih drugih sportova. To su problemi sporta od Triglava do Gevrgelije koje treba rešiti za spas sporta.
Препоруке:
5
4
38 понедељак, 08 август 2016 19:22
ТОПОЉ
Господин Танасић је само једним дијелом у праву и то у занемарљиво малом проценту када су у питању руски спортисти.Ја сам о томе већ писао али ми неће бити тешко поновити.Руски државни врх када су у питању руски спортисти,дакле,држаављани Русије,катастрофалну грешку је направио још у мају текуће године.Тада,у мају,када је до овог циркуса у Риу још био далек пут,руски државни врх требао је упутити ултиматум у трајању од 24 сата мафији у МОК-у,терористима у Бијелој кући и свима који су чинили све да руски спортисти у великом броју не наступе у Риу.Тај ултиматум изгледа овако:у року од 24 сата сви до једног руски спортисти биће уврштени у списак учесника(који су изборили право наступа на ОИ) за пут у Рио или Олимпијаде неће бити.А поред Олимпијаде на Западу се могу поздравити и са другим спортским манифестацијама.То је било исправно.Нажалост није се десило.Ипак,ова грешка биће исправљена.У то поштовани господине Танасићу можете бити сигурни.А како ће бити исправљена објаснићу у наставку.
Препоруке:
4
1
39 понедељак, 08 август 2016 19:40
ТОПОЉ
Други дио...Грешка коју је руски државни врх направио у овом конкретном случају биће исправљена тако што ће се жестоко осветити актерима овог простаклука и безобразлука према руским спортистима.Ричард Мекларен канадски адвокат и бивши шеф московске лабораторије за допинг Григориј Родченков(у међувремену емигрирао у САД),овој двојици послије двадесетпрвог августа нема живота.Сигурно.Да ли послије мјесец дана од ОИ,послије годину,двије или више,тек једно је сигурно,њих двојица себи могу почети копати гроб.А нису једини.Руске тајне службе имају прецизан списак са свим именима и презименима који су свему овоме кумовали.А онда иде по утабаном сценарију."Трагична" саобраћајна или авио несрећа,"удес" на планинарењу или излету,"објесио се" у купатилу или дневном боравку,или на тавану или негдје у природи и читав низ оваквог или сличног репертоара биће примјењен према овим битангама.В.В.Путин тој банди ово никада неће заборавити нити опростити.Запамтите,никада.И још нешто за крај у наставку.
Препоруке:
6
3
40 понедељак, 08 август 2016 19:57
ТОПОЉ
Трећи,последњи дио...Велика грешка господина Танасића(катастрофална)је када у овом случају узима Грчку за примјер.Поштовани Никола!!Грчка је колонијална управа.Исто као и Србија,исто као Македонија,исто као Хрватска,исто као Њемачка,исто као Француска,исто као Бугарска и остале државе из овог друштва.А Русија,Русија је господине Танасићу најсуверенија држава на планети.Свиђало се вама или не,али то је чињеница тачна милион посто.Руски спортисти платили су цех руске независне спољне политике.И то је најпозитивнија чињеница у свему овоме а ви поштовани Никола у вашем тексту о томе нисте ни слово написали.Крим поштовани Никола сија сјајније од сваког олимпијског злата.Када прођу ове приватне ОИ Крим ће и даље остати у саставу Русије.Остаће вјечно.Дакле,Русија није ништа изгубила.Нажалост,КиМ остаће тамо гдје је и сада.Српски спортисти нису смијели учествовати на овим ОИ управо због КиМ.Русија ће послије циркуса у Риу остати и даље најмоћнија на планети.А Србија?Шта је са Србијом?
Препоруке:
8
1
41 понедељак, 08 август 2016 20:23
НЕМАЊА ВИДИЋ
s.j

Ви заслужујете осврт.
"Традиција је то што ћирилици даје право првенства."
Поразно је по ћирилицу говорити о њеном првенству, јер се тиме прихвата да српски језик има два писма. Па ваљда не треба доказивати да је српско богатство имања два писма већ свело ћирилицу до једноцифреног процента.Превара и подвала српских лингвиста свом народу и јесте у томе што су га деценијама учили да има два равноправна писма, а 2010.г. су се охрабрили да то напишу и у српском правопису. Дати предност ћирилици је исто што и дати предност једној од двеју химни, једној од двеју националних застава и једном од два национална грба.Већ сам рекао како о ћирилици пише проф.Ломпар, а овде данас могу поставити овакво питање : да ли је ико прочитао да је неки од познатих Срба , који је писао о ћирилици, икада споменуо Новосадски књижевни договор са Хрватима из 1954.г., којим је српски језик преименован у српскохрватски, а у тај нови језик је унесена и хрватска латиница? Остали смо у србохрватству.
Препоруке:
8
0
42 понедељак, 08 август 2016 21:02
s.j @Немања
Уопште то нисам рекао. Српска ћирилица је једино српско писмо. Оно што има првенство је оно што се бира - увек! Значи, слажемо се.
Препоруке:
9
0
43 понедељак, 08 август 2016 22:24
geras
srpski sportisti , pretpostavljam sa izuzetkom tenisera, imaju samo jedan motiv- materijalni: a to je onih 40 - 45000 evra,( što je po rečima onoga koji im je to obećao, najviše u regionu i"čak tri puta više od onoga što su obećali hrvati" ) nagrade za osvojenu medalju i sportska penzija koja ih u tom slučaju čeka za par godina. naravno, mnogi opd njih će za zasluge za državu i narod biti nagrađeni i stanovima.
Препоруке:
5
4
44 понедељак, 08 август 2016 23:08
Majstor Bob
Od vremena kada su Grci zaustavljali ratove da bi se održale igre, došli smo do zabrana i bojkota u svakoj prilici. Jasno je da su za to skoro uvek krivci Anlo-ameri i Nemci. Dakle, Germani su kao plemena bez ikakvog osećaja časti uništili Olimpizam koji je zasnovan na nečemu što prosečan germanski um ne može da razume.

Na stranu to, naš slučaj se poalko pretvara u tragikomediju. S obirom da su naši startovali gore nego pre 4 godine, na kraju će imati 2-3 medalje, bez zlata. Kosovo ima jedno zlato i na tabeli osvajača medalja će biti ispred Srbije.

Tako je to, kad naši sportisti već 100 godina ne shvataju da su Olimpijske igre važnije nego Evropsko prvenstvo ili neki bezvezni turnir u Torontu.Zato su Mađarska i Rumunija i Bugarska oduvek bile sportske velesile za SFRJ i danas za jugoslavistički otpad zvani Srbija. Ne verujete? Pogledajte koliko je ko osvojio medalja. Mi smo oduvek bili olimpijska 3-4 liga.
Препоруке:
5
1
45 понедељак, 08 август 2016 23:38
s.j Хајде не претерујмо са нападима на спортисте. Оно што сам рекао је на месту, али није исправно рећи да сви наши спортисти имају само новац на уму.
Не само да није исправно већ не и крајње безосећајно и безобразно. Нису се понели ништа горе од 99% одсто осталог народа. Зато, не будимо лицемери.

Нисам задовољан резултатима, нисам задовољан наступом, и разочаравама одсуство борбеног духа код неких, али то не претерујмо и дајмо им подршку. Слога и јединство су нам увек недостајали. Искористимо ову прилику за испољавање тих врлина.

Подршка нашим одбојкашицама!
Препоруке:
7
2
46 уторак, 09 август 2016 07:21
Славка Моравка
Саша и Топољ - одлични коментари!
У овом заиста предугачком тексту аутор "није видео" другу разлику између Грчке и Србије него - да је Грчка богата и развијена?! А да није разлика и у томе што је Грчка пуноправна чланица ЕУ и НАТО?
Препоруке:
3
7
47 уторак, 09 август 2016 10:51
Драган
Запад је све порнографисао. Најпре је секс порнографисан а онда за њим и све остало. Сада је коначно порнографисан и спорт. То више нема никаквог смисла ни позитивног духа - зли дуси и последице њиховог оргијања.
Препоруке:
6
0
48 уторак, 09 август 2016 11:38
s.j @Славка Моравка
Не, није. Разлика је само у томе што је озбиљнија држава од наше.
Препоруке:
6
1
49 среда, 10 август 2016 10:59
Doda
Lucidan test ......Mladi autoru Kosovo je drzhava shta tu nije jasno? Samoproklavano.nato narko i bilo shta da dodate ona nikad.vishe nece biti deo Srbije i nikad nije ni bilo ali ti si mlad i josh citash pogreshne knjige iz pogreshne istorije.
Препоруке:
5
9

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер