Tačno, a rasturači su najbolje plodno tlo našli u vecitoj srpskoj ekspanzionističkoj politici.
Препоруке:
13
63
2
субота, 27 фебруар 2016 18:53
потпуно
Тачно, али касно
Препоруке:
38
2
3
субота, 27 фебруар 2016 19:08
tako je
Tačno, a rasturači su najbolje tlo našli u separatističkim politikama Slovernije, Hrvatske...
Препоруке:
68
3
4
субота, 27 фебруар 2016 19:16
Suvise je bilo ubica - koljaca, nacista i glavoseca
Uspeli su zahvaljujuci genocidnim koljacima iz NDH, nacistima iz Slovenje i djihad glavosecama BiH.
Препоруке:
57
3
5
субота, 27 фебруар 2016 19:26
da je bio u jugi
znao bi da smo živjeli od kredita, da nam je lebac koštao milione dinara, da su samo članovi kpj živjeli ko bubreg u loju i da nam je proizvodnja ( bilo čega ) bila sufinansirana od države ( onih istih posudjenih dolara od mrskog nam zapada ).
Taj experiment je bio od samog početka osudjen na propast i juga nije imala šanse preživjeti ekonomski . Što je na kraju dovelo do fizičkog raspada sistema jasno uz pomoč kpj lešinara koji nisu razumjeli da je komunizmu stigao kraj pa su započeli bratoubilački rat da bi na taj način zadržali svoje privilegije.
....isto kao i u braku....nema para....nema ljubavi !
Kakav Buš, Clinton , kakvi EU bakrači....gledali su kako se koljemo godinama da bi tek nakon 5 godina mrcvarenja Sarajeva i njima dozlogrdilo to više gledati i slušati.
Препоруке:
13
60
6
субота, 27 фебруар 2016 19:37
Reddy
Ma ne, ovi kometatori ispred se zezaju. Kao uvek, kriv je socijalizam i nedostatak slobode. Bar tako saopštiše iz Udruženja književnika a čuh i od više uvaženih akademika. Matije Baećkovića, na primer!
Препоруке:
34
13
7
субота, 27 фебруар 2016 19:46
Reddy
@da je bio u jugi
Kome ne prija ne mora da čita a ni da se sekira. Neka "uživa".
Препоруке:
27
6
8
субота, 27 фебруар 2016 20:09
Реди воли да заборави
Голи оток последњи концентрациони логор комуниста у Европи!
Паметном доста за вредносни суд!
Препоруке:
17
23
9
субота, 27 фебруар 2016 20:13
negi
da je bio u jugi Animozitet koji vlada među Slovencima,Hrvatima,po i Šiptarima i mogu da razumem ali da toliki vlada među Srbima ne mogu.Svi pokazatelji, ekonomski pre svega, govore da se prezaduženost i krediti lažno prikazuju.SFRJ je dugovala 22milijarde dolara.Danas Srbija sama duguje 25 milijarde evra a pojedinačna zaduženost svih bivših republika a sada država je deset puta veća nego dug SFRJ i to nije kraj.Puna zaposlenost,besplatno školstvo,zdravstvo,pravo na stan itd.SFRJ nije bila komunistička zemlja već socijalizam specifičnog karaktera,mogli ste putovati sa njenim pasošem gde god ste hteli i na istok i na zapad slobodno,bez viza. Pristojan standard,ugled u svetu o kome su svi naši susedi (sem Italijana i Austrijanaca)mogli da sanjaju.A danas? Nisam jugonostalgičar ali fakti to pokazuju.Srbija danas ima BDP na nivou 55% u odnosu na 1989 god.Stanovi iz kojih lepo kuckate su zarađeni u toj truloj jugi,a danas se po ulicama valjaju oni koji ne mogu da otplate kup.stanoveitd
Препоруке:
32
4
10
субота, 27 фебруар 2016 20:25
сизиф
Ево шта је о СФРЈ још 1971. јавно рекао професор Михаило Ђурић:
Треба бити начисто са тим да је Југославија већ данас готово само географски појам, будући да се на њеном тлу или, тачније, на њеним развалинама, и то под маском доследног развијања равноправности између народа који у њој живе, успоставља неколико самосталних, независних, чак међусобно супротстављених националних држава... Али не пада ми ни на крај памети да се залажем за спасавање по сваку цену нечега што се не може спасти и што, како испада, у оваквом виду или привиду није ни вредело стварати."
http://www.nspm.rs/dokumenti/smisljene-smutnje-–-tekst-izlaganja-povodom-rasprave-o-ustavnim-amandmanima-iz-1971.-godine.html
Препоруке:
26
8
11
субота, 27 фебруар 2016 20:35
сизиф
(2)
О авнојским границама:
"Очигледно је да границе данашње СР Србије нису никакве, ни националне ни историјске, границе српског народа. Уопште узев, границе свих садашњих република у Југославији имају условно значење, оне су више административног него политичког карактера. Неприкладност, произвољност и неодрживост тих граница постаје очигледна онда кад се оне схвате као границе националних држава."
Исто
На ово се просто намеће питање, зашто би уопште у једној вишенационалној држави, и то "равноправних народа" како су говорили, границе биле такве да: "неприкладност, произвољност и неодрживост тих граница постаје очигледна онда кад се оне схвате као границе националних држава".
И то не некакве коцкице као понегде ван Европе, већ онолико изувијане и нефункционалне.
Удео страних кредита био је до 30% укупних финансијских средстава, остало је давала домаћа привреда која је 100% била у рукама домаћих предузећа. Задуженост је била подношљива и дугови су се враћали редовно до 1991.
Ако погледамо Централну, Источну и Западну Европу у последњих 25 година задуженост је већа, удео страних кредита је већа, а привреда није у потпуности у рукама домаћих предузећа. Основица раста је мања.
У историји капиталистичких и социјалистичких друштва у последњих 25 година најспорије, овај део Европе, постиже динамику раста.
Препоруке:
24
3
13
субота, 27 фебруар 2016 20:59
negi
sizif I šta će mo sada,da sedimo i kukamo?Kad nešto propadne mi se setimo da nešto treba da preduzmemo. Pa što o tome nismo razmišljali kad je trebalo i Đurić. Mi Srbi znamo šta nam se nesviđa,ali nikad ne znamo šta hoćemo?Ko babe narkače smo?A onda izaberemo Vučića da nam rešava probleme.Alo,rođaci,pa njega ozbiljan čovek ne bi smeo pet minuta samog da ostavi u kući,napravio bi neko sranje.Muka mi je od vašeg jalovog,fensi patriotizma ali da neko drugi obavi posao za vas i još da vas ne uznemirava u vašem "patrioskom meditiranju".
Препоруке:
18
3
14
субота, 27 фебруар 2016 21:19
***
Али, другови, Југославија још увек постоји. И то баш у онаквом облику каквом ју је зацртао КПЈ. То је нека грешка.
Нестала је само ЈНА и централна власт. АВОЈ-евске границе су остале исте,као и суштина републичких и покрајинских власти. Једино су другови комунисти показали да су они одувек били капиталисти. Ко је покуповао и пораспродавао фабрике и предузећа? Па комунистички директори и политичари у спрези са страним обавештајним службама.
Препоруке:
24
4
15
субота, 27 фебруар 2016 21:54
brzi
Sve države kde su komunisti vladale su se tako osrečile da još danas decenije posle pada komunista sa vlasti ne mogu da zaborave njih a države nikako da se opomognu od šteta koje su tim državama naaneli komunisti.
Komunisti zagovaraju samo prevaranti koji nisu ili ne žive od svoga rada nego na otimačini sposobnijih od sebe.
Препоруке:
5
16
16
субота, 27 фебруар 2016 22:10
сизиф
@negi
Kad nešto propadne mi se setimo da nešto treba da preduzmemo. Pa što o tome nismo razmišljali kad je trebalo i Đurić
Па рече професор 1971:
"Али ако не можемо да се отресемо од онога што су нам други натоварили на плећа, ако већ морамо да мислимо и говоримо о националним и државним стварима, ако већ морамо да се национално и државно одређујемо и разграничавамо, онда морамо бити свесни своје историјске одговорности пред народом коме припадамо, онда морамо знати да је за српски народ у овом часу од највеће важности питање његовог идентитета и интегритета, дакле питање његовог политичког, његовог државно-правног обједињавања."
Исто
Препоруке:
12
2
17
субота, 27 фебруар 2016 22:12
сизиф
@negi
Иначе о Авноју се говорило још у Недићевој Србији.
"Ovo nekoliko Hrvata, članova Titove vlade, dopušta verovanje da se šareno hrvatsko društvo okupilo „u vladi oslobođene teritorije” sa posebnim političkim ciljevima, iza kojih stoji i poglavnik i cela Hrvatska zajedno sa dr Vlatkom Mačekom."
Referat M. Banića, Beograd, 17.12.1943
http://www.novinar.de/2009/07/26/sporazum-ustasa-i-komunista-iz-1935-godine.html
Човеку без расистичких предрасуда је довољно да упореди ову мапу са авнојским границама да схвати шта је био циљ звери које су 1944. упале у Београд.
Препоруке:
11
7
18
субота, 27 фебруар 2016 22:49
Кнежевић Милан
Ово из чланка говорим још од средине 90-их.
Запад није смео да дозволи са социјализам негде направи успех, какав је направио у Југославији, у економском смислу.
Мећутим, слабо ко је тада хтео да слуша, а резултат тога је јасна слика о немогућности да се у истој држави налазе народи толико отровани мржњом и склони свађи.
Чињеница је да је социјализам, као економски модел дао одличне резултате, али је потпуно заказао на политичком и националном плану.
Закључак се намеће сам од себе, обичном логиком...
Препоруке:
12
1
19
субота, 27 фебруар 2016 23:48
Зоран Ђорђевић
@Милан Кнежевић
Бојим се да опет не заметнем вербалну кавгу са Вама, па ћу се потрудити да будем прецизнији него прошлог пута.
Онда сам изнео тезу да социјализам не би тако лако пропао да се у њему пословало као у капитализму. При томе посебно мислим на фабрике (пензију сам у једној од њих зарадио па знам о чему причам), које су морале да раде са оптималним искоришћењем свих ресурса – и материјалних, и енергетских, и финансијских. Без забушавања, фушерисања, расипања материјала и енергије, без ситних и крупних крађа, лажних боловања и свега осталог. Фабрике нису смеле да буду социјалне установе него профитни центри, а тај профит је морао да се дели много праведније. Онима који су га стекли.
Мислим само да ћете се сложити са мном да би тек такав социјализам био трн у оку Западу и да би такву земљу без милости разорили.
Препоруке:
10
1
20
субота, 27 фебруар 2016 23:56
сизиф
@Кнежевић Милан
Мећутим, слабо ко је тада хтео да слуша, а резултат тога је јасна слика о немогућности да се у истој држави налазе народи толико отровани мржњом и склони свађи.
Неозбиљно.
Да су Срби, Хрвати и Бошњаци разграничени попут осталих европских народа, уз поштовање макар минимума реципроцитета, највероватније би били "отровани мржњом и склони свађи" таман колико и други европски народи.
Онда би о степену децентрализације, па и о дисолуцији, сви југословенски народи могли мирно и равноправно преговарати.
Немогуће да немате представу о размерама диспаритета у држави "равноправних народа".
Друга је ствар питање стварања и постојања вишенационалне државе у Европи модерних националних држава.
Препоруке:
7
3
21
недеља, 28 фебруар 2016 09:52
negi
Nije SFRJ rasturila ekonomija,već nacionalizmi svih naroda i nije slučajno da su svi narodi tvrdili da su ugroženi u SFRJ i da moraju da se odcepe pa makar i ratom. A da bi se ratovalo neko je morao da zapodene kavgu i zato su bile zadužene paraformacije, u Srbiji razni Arkani,u Hrvatskoj razne Parage,u Bosni razne Ćele.Njihov zadatak je bio da počine takve zločine na nacionalnoj osnovi da "nema nazad".Pa čak je bedna teritorijalna odbrana Slovenije pobila decu na odsluženju vojnog roka,naoružanu manevarskom municijom.Na rasturanju SFRJ zapad je primenio najprimitivniji oblik ubilačkog nacionalizma. Srbi se jednostavno nisu snašli i odgovorili su istom merom što je zapad jedva dočekao,dalje znate.Danas svi imaju svoje bedne "države" u kojima vlada polusvet čiji je jedini zadatak da ispuni svaku želju zapada.Kao da smo doživeli amneziju i sve zaboravili.Opraštamo stvari koje nijedan narod ne sme da zaboravi i oprosti.Umesto da gradimo to što imamo mi i dalje kukamo i podržavamo to.
Препоруке:
9
4
22
недеља, 28 фебруар 2016 09:53
Бошко
@сизиф
"сизифоски" је расправљати са онима који никада нису прочитали закључке са Дрезденског конгреса забрањене терористичке комунистичке партије, текст споразума комуниста са усташама 1935 године, "ефекте" које је "комунистичка борба" имала на жртве Српског народа, као и све послератне злочине против Српског народа којима су се придружили домаћи издајници одрекавши се Српства и правослаља и постајући чланови комунистичке окупационе банде бандита тита и антихристи.
Неспорна је чињеница да је у окупационој комунистичкој партији процентуално био највећи број домаћих издајника из редова бившег Српског народа, те није ни чудо што и дан данас комунисти, (у разним дресовима) настављају уништење Српског народа. (као чланови партија или као гласачи)
Док су се "комунисти" осталих нација борили за националне државе, "комунисти" у Страдији су се "борили" за "авнојевске границе" "Србија није у рату" пљачкајући по београдском пашалуку
док су Србе широм Балкана убијали и протеривали
Препоруке:
6
2
23
недеља, 28 фебруар 2016 12:25
negi
Boško Problem sa vama koji sebe doživljavate kao antikomuniste je da kad vam neko argumentovano i činjenično dokaže da vaša teza za antikomunizam(po stoti put,u SFRJ nije bilo ni K od komunizma,već specifičan socijalizam)vi odmah prelazite na novu tezu i tako do besvesti.Valjda je to odlika nacionalista(ne mislim na patriote),da bi se smatrali dobrim nacionalistom moraju stalno da dokazuju svoj antikomunizam,antititoizam,antiNOB itd.,jednostavno moraju biti anti.To nije specifično samo za Srbe,anti su i Hrvatski nacinalisti i Muslimanski i Albanski što je najzanimljivije.Nemaju leba da jedu ali su zato antikomunisti,ej.Kunu se u zapad a za nemaštinu im kriv socijalizam koji je nestao pre trideset godina.Bedan izgovor!
Препоруке:
1
1
24
недеља, 28 фебруар 2016 13:21
Кнежевић Милан
Зоран Ђорђевић @Милан Кнежевић
Фабрике нису смеле да буду социјалне установе него профитни центри, а тај профит је морао да се дели много праведније. Онима који су га стекли.
Мислим само да ћете се сложити са мном да би тек такав социјализам био трн у оку Западу и да би такву земљу без милости разорили.
Управо о томе и говорим.
Док се профит делио иоле праведно- нису нам могли ништа.
Праведну расподелу би бранили и радници и сељаци, а "непоштена интелигенција", која нас је упропастила, не би смела ни да бекне.
Народни бес је опасно изазивати.
Али је и исплативо.
Док те не улове.
Средином 80-их, радио сам на неком послу, где нам је обећано пропорционално повећање плате, ако обавимо неки посао брже. Ја ангажујем екипу, запнемо као магарци, обавимо посао- али, уместо новца за нас, по договору- новац оде у изградњу некаквог стадиона, личног ћефа неколицине из Управе фирме...
Разумемо се ми боље, него што изгледа.
Препоруке:
4
0
25
недеља, 28 фебруар 2016 13:30
Кнежевић Милан
сизиф @Кнежевић Милан
Да су Срби, Хрвати и Бошњаци разграничени попут осталих европских народа, уз поштовање макар минимума реципроцитета,
Али- нису.
Запад није то дозволио, када је било прилике, и сада опет треба да се расправљамо о томе?
Који пут?
Није уопште питање да је то било погрешно, и врло лоше по Србију, а врло згодно за све остале, и колико нас је то коштало, а и даље кошта.
Ви, Бошко и још неколико дискутаната сматрате да је најважније да се сада и овде установи- ко је за то крив, и удавите сваку дискусију тим тирадама.
Ја и већина мислимо да је то јасно, па самим тим и неважно; криве су стране силе, и њихови домаћи сарадници, које неко зове комунистима, неко другачије, а ја само- протувама у нашим редовима. Мени је неупоредиво важније да се утврди- шта нам је чинити, да се тај процес заустави.
То је и смисао мојих учешћа на овим коментарима, уз жељу да се утицај идеологија маргинализује, а афирмише национални интерес.
Препоруке:
4
0
26
недеља, 28 фебруар 2016 13:40
Бошко
@ negi
Ако је у "југострадији" која је употребљена као тројански коњ да се Србима отму територије и Срби етнички очисте, што сарадницима нациста у другом светском рату усташама, муџахединима, шиптарима, бугарима мађарима, није пошло за руком због Руске војске која је протерала нацисте,
био "социјализам" зашто су на власти били антисрпски "комунисти" (комунисти је заједнички назви за све Српске непријатеље и издајнике Српског народа који су се одрекли Српства и православља и ступили у редове окупаторске комунистичке партије) који су поделики Србе у пет држава припремајући их за "клање" 90тих
Зашто су "социјалисти" нисили црвене окупатрске књиживе и клањали се вођи антисрпске комунистичке секте хрватском бандиту титу.
Врхунац подметања је када комунистичи издајни Српског народа тврди да сви Срби националисти и противници комунистичке окупције "сарађују са странцима" доказујући да "комунизам" итекако није побеђен у Србији, те да зло "комунизма" и даље јаше...
Препоруке:
3
1
27
недеља, 28 фебруар 2016 13:45
Ljiljana Milosavljevic, Holandija
@Zoran Djordjevic
Pa vi ovde opisujete tipicnu kapitalisticku firmu na zapadu (Holandija):Bolovanja, los kvalitet u svim sektorima, vecina koja ima druge prihode ali radi za jos malo novca. Radila sam u Jugoslaviji, radim u Holandiji. Znam sta pricam. Nigde vecih lopova i zabusanata nego na zapadu.Jos gpore -totalno bez savesti. U Jugoslaviji je ( Srbija i Hrvatska) bar vecina ,imala osecaj sta valja a sta ne. Ovde je tipicni Makijaveli- Sve je dozvoljeno.
Препоруке:
4
1
28
недеља, 28 фебруар 2016 14:16
сизиф
Запад није то дозволио, када је било прилике, и сада опет треба да се расправљамо о томе?
Запад није дозволио да се 1918. или 1945. Срби, Бошњаци и Хрвати нормално разграниче у оквиру Југославије!?
Ко ће у то поверовати.
Мени је неупоредиво важније да се утврди- шта нам је чинити, да се тај процес заустави.
Није мало за почетак констатовати очигледно.
Да југословенска просветна и културна елита није испирала мозак српској деци расистичким теоријама још од средине 19. века, Срби као колико-толико зрела нација сигурно не би дозволили и трпели монструозне авнојске границе, без обзира на комунизам, Совјете и Запад. Сасвим довољно је зависило и од њих, макар су 1944. катастрофално поражени.
Препоруке:
1
1
29
недеља, 28 фебруар 2016 14:21
Бошко
Кнежевић Милан
Ви, Бошко и још неколико дискутаната сматрате да је најважније да се сада и овде установи- ко је за то крив
Ја и већина мислимо да је то јасно, протувама у нашим редовима.
Мени је неупоредиво важније да се утврди- шта нам је чинити, да се тај процес заустави.
Обзиром на површни прилаз који заговарате једнини начин да вам се објасни је следећи:
Ваш "проблем" је "мућак" који желите на сваки начин да елиминиште али при том остављате на миру "кокошке" које "носе мућкове"
Издаја Српског народа се очигледно исплати чим толики број профитера "комуниста" "демократа" и партија разних боја наставља да распродаје територије и народ сада "европи" као што су то радили од 44 у "братству и јединству", и остали су некажњени за своја дела и постали недодирљива "буржоазија"
Најзаслужнији за пропаст су "најмудрији" најбогатији и "најцењенији" сада у Страдији
Те ће "кокошке" ће брзо да "снесу" други "мућак"
Препоруке:
1
1
30
недеља, 28 фебруар 2016 16:20
negi
Boško Pa ako je tako kao što ti kažeš,zašto kralj sa sve vama nacionalistima nije omeđio taj "srpski prostor u Kraljevini Jugoslaviji kada je stvarao državu Srba,Hrvata i Slovenaca,nego je to ostavio nesrećnim komunistima.Nisam bio i nisam sada komunista,ali mi je muka od hrvatskih, srpskih,muslimanskih itd.nacionalista koji svoje jalove frustacije leče antikomunizmim i antititoizmom ali dalje od toga nisu u stanju ništa da učine sem da budu tuđe sluge.Imate dobar primer VEEEELIKIH NACIONALISTA Vučića,Nikolića i Šešelja.Ne mogu samo da se dogovore ko treba da spašava Srbiju i njih kao VEEELIKE NACIONALISTE Amerikanci i NATO ili Rusi.I nije važno ko će to da bude,važno je da su VEEEELIKI NACIONALISTI.Jebeš Srbiju,to nije važno.Gde je tu patriotizam,sloboda?Gde je tu ponos jednog slobodarskog naroda ako stalno očekuje da ga neko "spašava".Ne gradi se država na anti već na nečemu čemu težiš.Komunisti i SFRJ su to imali i za to ginuli.Koliko ih nije dočekalo slobodu?Zato ,kapa dole.
Препоруке:
4
0
31
недеља, 28 фебруар 2016 16:41
negi
nastavak Pre nego što kreneš ponovo sa polemikom,još jednom dobro pročitaj tekst Fila Batlera:NATO je uništio Jugoslaviju jer njen razvoj nije odgovarao Zapadu.Šta tu nije istina i šta tu nije jasno?Zapad je napisao velikim slovima.Tvoji stavovi su indentični stavovima tog Zapadu i tog NATO-a.
Препоруке:
2
0
32
понедељак, 29 фебруар 2016 00:20
Бошко
@negi
Све што је написао овај "конобар" је најобичнија глупост, и непознавање реалних чињеница, које је допунио романтичарским деловима, на које се примају само интелектуално инфериорни, и они који су "успех социјализма" ценили по свом пуном стомаку.
Наравно "сретни социјализам" бране сви комунистички профитери који су "зарадили пензију" у доба "социјализма" упропастивши привреду и "успут" уништивши Српски народ, који се свео на националну мањину и у београдском пашалуку и по бившим републикама.
"Успех социјализма" је "настао":
- потрошено "краљевно злато"
- отета земља Сеоским породичним задругама у Србији
- отето 1000 фабрика и пренето у словенију и храватску
- отете репарацији од немачке за Српски народ
- 60тих протеране стотине хиљада вишка радне снаге у гастарбајтере
70тих почиње неминован пад лажне индустријализације и социјализма (убрзан ООУРизацијом и партијским бирократским запошљавањем) који је вештачки одржаван приказивањем лажних резултата до 90тих
Препоруке:
1
1
33
понедељак, 29 фебруар 2016 08:31
negi
Boško Tebi nema pomoći!
Препоруке:
1
0
34
понедељак, 29 фебруар 2016 18:08
Жељко Јефтић
СВИ који криве 'комунисте' за пропаст СРБСКОГ народа су у праву. 'КОМУНИСТИ' су САМО НАСТАВИЛИ ПОГУБНУ ПОЛИТИКУ похлепног КРАЉА АЛЕКСАНДРА КОЈИ ЈЕ РАДИ СВОЈИХ ЛИЧНИХ ИНТЕРЕСА ЖРТВОВАО СРБСКИ НАРОД, није ограничио СРБСКЕ етничке просторе и у државу уврстио САМО ОНЕ КОЈИ СУ ТУ ДРЖАВУ ВОЉЕЛИ И ЖЕЉЕЛИ.
ОН ЈЕ ТАЈ КОЈИ ЈЕ СКОВАО АВНОЈЕВСКЕ ГРАНИЦЕ, СТВАРАЈУЋИ БАНОВИНЕ КОЈЕ СУ НИШТА ДРУГО НЕГО СРФЈ РЕПУБЛИЧКЕ ГРАНИЦЕ, НАРАВНО СПАЈАЊЕМ НЕКОЛИКО БАНОВИНА ДОБИВА ТЕ НДХ.
Taj experiment je bio od samog početka osudjen na propast i juga nije imala šanse preživjeti ekonomski . Što je na kraju dovelo do fizičkog raspada sistema jasno uz pomoč kpj lešinara koji nisu razumjeli da je komunizmu stigao kraj pa su započeli bratoubilački rat da bi na taj način zadržali svoje privilegije.
....isto kao i u braku....nema para....nema ljubavi !
Kakav Buš, Clinton , kakvi EU bakrači....gledali su kako se koljemo godinama da bi tek nakon 5 godina mrcvarenja Sarajeva i njima dozlogrdilo to više gledati i slušati.
Kome ne prija ne mora da čita a ni da se sekira. Neka "uživa".
Паметном доста за вредносни суд!
http://www.nspm.rs/dokumenti/smisljene-smutnje-–-tekst-izlaganja-povodom-rasprave-o-ustavnim-amandmanima-iz-1971.-godine.html
О авнојским границама:
Исто
На ово се просто намеће питање, зашто би уопште у једној вишенационалној држави, и то "равноправних народа" како су говорили, границе биле такве да: "неприкладност, произвољност и неодрживост тих граница постаје очигледна онда кад се оне схвате као границе националних држава".
И то не некакве коцкице као понегде ван Европе, већ онолико изувијане и нефункционалне.
http://postimg.org/image/3ll8spdit
Ако погледамо Централну, Источну и Западну Европу у последњих 25 година задуженост је већа, удео страних кредита је већа, а привреда није у потпуности у рукама домаћих предузећа. Основица раста је мања.
У историји капиталистичких и социјалистичких друштва у последњих 25 година најспорије, овај део Европе, постиже динамику раста.
Нестала је само ЈНА и централна власт. АВОЈ-евске границе су остале исте,као и суштина републичких и покрајинских власти. Једино су другови комунисти показали да су они одувек били капиталисти. Ко је покуповао и пораспродавао фабрике и предузећа? Па комунистички директори и политичари у спрези са страним обавештајним службама.
Komunisti zagovaraju samo prevaranti koji nisu ili ne žive od svoga rada nego na otimačini sposobnijih od sebe.
Па рече професор 1971:
Исто
Иначе о Авноју се говорило још у Недићевој Србији.
Referat M. Banića, Beograd, 17.12.1943
http://www.novinar.de/2009/07/26/sporazum-ustasa-i-komunista-iz-1935-godine.html
На овој немачкој мапи из 1940. јасно се види шта је српско, шта хрватско, а шта бошњачко.
http://www.sotirovic.eu/wp-content/uploads/2014/01/2.-YUG-map-Nazi-1940.jpg
Човеку без расистичких предрасуда је довољно да упореди ову мапу са авнојским границама да схвати шта је био циљ звери које су 1944. упале у Београд.
Запад није смео да дозволи са социјализам негде направи успех, какав је направио у Југославији, у економском смислу.
Мећутим, слабо ко је тада хтео да слуша, а резултат тога је јасна слика о немогућности да се у истој држави налазе народи толико отровани мржњом и склони свађи.
Чињеница је да је социјализам, као економски модел дао одличне резултате, али је потпуно заказао на политичком и националном плану.
Закључак се намеће сам од себе, обичном логиком...
Бојим се да опет не заметнем вербалну кавгу са Вама, па ћу се потрудити да будем прецизнији него прошлог пута.
Онда сам изнео тезу да социјализам не би тако лако пропао да се у њему пословало као у капитализму. При томе посебно мислим на фабрике (пензију сам у једној од њих зарадио па знам о чему причам), које су морале да раде са оптималним искоришћењем свих ресурса – и материјалних, и енергетских, и финансијских. Без забушавања, фушерисања, расипања материјала и енергије, без ситних и крупних крађа, лажних боловања и свега осталог. Фабрике нису смеле да буду социјалне установе него профитни центри, а тај профит је морао да се дели много праведније. Онима који су га стекли.
Мислим само да ћете се сложити са мном да би тек такав социјализам био трн у оку Западу и да би такву земљу без милости разорили.
Неозбиљно.
Да су Срби, Хрвати и Бошњаци разграничени попут осталих европских народа, уз поштовање макар минимума реципроцитета, највероватније би били "отровани мржњом и склони свађи" таман колико и други европски народи.
Онда би о степену децентрализације, па и о дисолуцији, сви југословенски народи могли мирно и равноправно преговарати.
Немогуће да немате представу о размерама диспаритета у држави "равноправних народа".
Друга је ствар питање стварања и постојања вишенационалне државе у Европи модерних националних држава.
"сизифоски" је расправљати са онима који никада нису прочитали закључке са Дрезденског конгреса забрањене терористичке комунистичке партије, текст споразума комуниста са усташама 1935 године, "ефекте" које је "комунистичка борба" имала на жртве Српског народа, као и све послератне злочине против Српског народа којима су се придружили домаћи издајници одрекавши се Српства и правослаља и постајући чланови комунистичке окупационе банде бандита тита и антихристи.
Неспорна је чињеница да је у окупационој комунистичкој партији процентуално био највећи број домаћих издајника из редова бившег Српског народа, те није ни чудо што и дан данас комунисти, (у разним дресовима) настављају уништење Српског народа. (као чланови партија или као гласачи)
Док су се "комунисти" осталих нација борили за националне државе, "комунисти" у Страдији су се "борили" за "авнојевске границе" "Србија није у рату" пљачкајући по београдском пашалуку
док су Србе широм Балкана убијали и протеривали
@Милан Кнежевић
Мислим само да ћете се сложити са мном да би тек такав социјализам био трн у оку Западу и да би такву земљу без милости разорили.
Управо о томе и говорим.
Док се профит делио иоле праведно- нису нам могли ништа.
Праведну расподелу би бранили и радници и сељаци, а "непоштена интелигенција", која нас је упропастила, не би смела ни да бекне.
Народни бес је опасно изазивати.
Али је и исплативо.
Док те не улове.
Средином 80-их, радио сам на неком послу, где нам је обећано пропорционално повећање плате, ако обавимо неки посао брже. Ја ангажујем екипу, запнемо као магарци, обавимо посао- али, уместо новца за нас, по договору- новац оде у изградњу некаквог стадиона, личног ћефа неколицине из Управе фирме...
Разумемо се ми боље, него што изгледа.
@Кнежевић Милан
Али- нису.
Запад није то дозволио, када је било прилике, и сада опет треба да се расправљамо о томе?
Који пут?
Није уопште питање да је то било погрешно, и врло лоше по Србију, а врло згодно за све остале, и колико нас је то коштало, а и даље кошта.
Ви, Бошко и још неколико дискутаната сматрате да је најважније да се сада и овде установи- ко је за то крив, и удавите сваку дискусију тим тирадама.
Ја и већина мислимо да је то јасно, па самим тим и неважно; криве су стране силе, и њихови домаћи сарадници, које неко зове комунистима, неко другачије, а ја само- протувама у нашим редовима.
Мени је неупоредиво важније да се утврди- шта нам је чинити, да се тај процес заустави.
То је и смисао мојих учешћа на овим коментарима, уз жељу да се утицај идеологија маргинализује, а афирмише национални интерес.
Ако је у "југострадији" која је употребљена као тројански коњ да се Србима отму територије и Срби етнички очисте, што сарадницима нациста у другом светском рату усташама, муџахединима, шиптарима, бугарима мађарима, није пошло за руком због Руске војске која је протерала нацисте,
био "социјализам" зашто су на власти били антисрпски "комунисти" (комунисти је заједнички назви за све Српске непријатеље и издајнике Српског народа који су се одрекли Српства и православља и ступили у редове окупаторске комунистичке партије) који су поделики Србе у пет држава припремајући их за "клање" 90тих
Зашто су "социјалисти" нисили црвене окупатрске књиживе и клањали се вођи антисрпске комунистичке секте хрватском бандиту титу.
Врхунац подметања је када комунистичи издајни Српског народа тврди да сви Срби националисти и противници комунистичке окупције "сарађују са странцима" доказујући да "комунизам" итекако није побеђен у Србији, те да зло "комунизма" и даље јаше...
Pa vi ovde opisujete tipicnu kapitalisticku firmu na zapadu (Holandija):Bolovanja, los kvalitet u svim sektorima, vecina koja ima druge prihode ali radi za jos malo novca. Radila sam u Jugoslaviji, radim u Holandiji. Znam sta pricam. Nigde vecih lopova i zabusanata nego na zapadu.Jos gpore -totalno bez savesti. U Jugoslaviji je ( Srbija i Hrvatska) bar vecina ,imala osecaj sta valja a sta ne. Ovde je tipicni Makijaveli- Sve je dozvoljeno.
Запад није дозволио да се 1918. или 1945. Срби, Бошњаци и Хрвати нормално разграниче у оквиру Југославије!?
Ко ће у то поверовати.
Није мало за почетак констатовати очигледно.
Да југословенска просветна и културна елита није испирала мозак српској деци расистичким теоријама још од средине 19. века, Срби као колико-толико зрела нација сигурно не би дозволили и трпели монструозне авнојске границе, без обзира на комунизам, Совјете и Запад. Сасвим довољно је зависило и од њих, макар су 1944. катастрофално поражени.
Ви, Бошко и још неколико дискутаната сматрате да је најважније да се сада и овде установи- ко је за то крив
Ја и већина мислимо да је то јасно, протувама у нашим редовима.
Мени је неупоредиво важније да се утврди- шта нам је чинити, да се тај процес заустави.
Ваш "проблем" је "мућак" који желите на сваки начин да елиминиште али при том остављате на миру "кокошке" које "носе мућкове"
Издаја Српског народа се очигледно исплати чим толики број профитера "комуниста" "демократа" и партија разних боја наставља да распродаје територије и народ сада "европи" као што су то радили од 44 у "братству и јединству", и остали су некажњени за своја дела и постали недодирљива "буржоазија"
Најзаслужнији за пропаст су "најмудрији" најбогатији и "најцењенији" сада у Страдији
Те ће "кокошке" ће брзо да "снесу" други "мућак"
Све што је написао овај "конобар" је најобичнија глупост, и непознавање реалних чињеница, које је допунио романтичарским деловима, на које се примају само интелектуално инфериорни, и они који су "успех социјализма" ценили по свом пуном стомаку.
Наравно "сретни социјализам" бране сви комунистички профитери који су "зарадили пензију" у доба "социјализма" упропастивши привреду и "успут" уништивши Српски народ, који се свео на националну мањину и у београдском пашалуку и по бившим републикама.
"Успех социјализма" је "настао":
- потрошено "краљевно злато"
- отета земља Сеоским породичним задругама у Србији
- отето 1000 фабрика и пренето у словенију и храватску
- отете репарацији од немачке за Српски народ
- 60тих протеране стотине хиљада вишка радне снаге у гастарбајтере
70тих почиње неминован пад лажне индустријализације и социјализма (убрзан ООУРизацијом и партијским бирократским запошљавањем) који је вештачки одржаван приказивањем лажних резултата до 90тих
ОН ЈЕ ТАЈ КОЈИ ЈЕ СКОВАО АВНОЈЕВСКЕ ГРАНИЦЕ, СТВАРАЈУЋИ БАНОВИНЕ КОЈЕ СУ НИШТА ДРУГО НЕГО СРФЈ РЕПУБЛИЧКЕ ГРАНИЦЕ, НАРАВНО СПАЈАЊЕМ НЕКОЛИКО БАНОВИНА ДОБИВА ТЕ НДХ.