Tako je, upravo TO nam je potrebno, stavise nuzno u ovom trenutku.
Ali kako to objasniti Velikom Vojvodi Voji?
Da li je njemu ikada iko ista objasnio???
Препоруке:
96
30
2
уторак, 02 фебруар 2016 12:36
свака част
Одличан текст. Право у суштину проблема. Надам се да ће имати ко да чује.
Препоруке:
69
27
3
уторак, 02 фебруар 2016 12:49
Мићко
Лепо би било да су пре4говори јавни. Баш ме занима које место на родољубивој листи за себе захтева Данило.
Препоруке:
74
10
4
уторак, 02 фебруар 2016 12:50
kole 1
појма неша.само емоције и негативни набој говори из тебе. зар нем друге стране медалје, зар нема лјуди који другачије мисле...претерујш и немаш мере...
Препоруке:
42
15
5
уторак, 02 фебруар 2016 12:52
Ненад
Браво за текст! Овде је речено оно што већина Срба мисли и осећа. Зар је толико компликовано прећи преко сујета и кренути ка искреном окупљању свих родољуба?
Препоруке:
49
30
6
уторак, 02 фебруар 2016 13:17
svaka cast
Ovo je pravi recept za skidanje novo formiranih proestanata, eu, nato i novo radikalnih fanatika na celu sa toni blerom, koji ce nas odvesti na put bez povratka ako im to dozvolimo!
Препоруке:
42
14
7
уторак, 02 фебруар 2016 13:19
Цвико
Лепо ми звучи "окупљање грађана на патриотској основи" али како их окупити? Ко је истински представник патриотских грађана на листи политичког муља у Србији који се издигао изнад свих нас? Коју год патриотску странку погледам у њеној позадини видим неког ко има "прозап. погледе на Србију". Ево и странка "српски препород" са Комазецом и Лучићем је изложена нападу "прозападних гледалаца". Питам се шта то људе наводи да за шаку долара продају отаџбину са све историјом, гробовима својих часних предака а нечасних потомака, упропаштавају судбине својих суграђана, итд. Шездесетих година прошлог века неки људи су са ужитком изговарали мантру: "што горе то боље". Били су мојих година. Где су сад? Ћуте. Неки на земљи а неки под земљом. За собом су оставили траг свог зла. Ужасавам се таквих а и комшија у мојој згради. Не могу их окупити око теме, одржавање зграде која им живот значи а камоли да се такви окупе и траже што у тексту пише. Морају да гледају дух вебера у обланди Парова и другог смећа
Препоруке:
52
6
8
уторак, 02 фебруар 2016 13:24
ЕурекА
Само видети наравоученије, на дну текста. Ово су његова правила, али је држава наша. http://www.pogledi.rs/basna-o-lisici-i-kajgani/
Препоруке:
19
7
9
уторак, 02 фебруар 2016 13:33
апис
Има овде штошта да се дода, ал' је ово суштина. Уједињење свих патриотских странака,организација и појединаца, али без личних или партијских интереса.
Препоруке:
30
13
10
уторак, 02 фебруар 2016 13:36
Бојан, Приштина
Бежите од Шешеља то је један нарцисоидни, надобудни и умишљени да је најпаметнији смутљивац. а при то не би се могло рећи да је сасвим нормалан.
Србији је са овом двојицом насрећника увек наносио само штету.
Препоруке:
100
12
11
уторак, 02 фебруар 2016 14:09
ЗР
Из Тврдишића очигледно избија прилична доза сујете и зависти према ПБ.
Пита се зашто да грађани излазе на изборе, али не даје одговор како мисли да се спроведу промене ако патриотске опције не уђу у парламент?
Каже да се не треба борити само за цензус, слажем се, и ја бих волео да ПБ сам има 50%, али нека нам Тврдишић онда објасни како да ванпарламентарне странке остваре такав резултат који ће им омогућити да саме преузму управу државом, без пара за кампању, када су тотално изопштене са медија и под притиском режима?
Каже: „Ови позиви нису искрени пре свега јер позивају да се помогне једној страначкој коалицији да уђе у Скупштину.“ Не знам само да ли би био задовољан да ДСС и Двери можда поклоне све пролазне мандате на листи којекаквим организацијама од по 10 људи, да ли би онда „удруживање било искрено“?
Све у свему, имао сам боље мишљење о овом човеку.
Препоруке:
69
21
12
уторак, 02 фебруар 2016 14:31
Oliver Kromvel
Izuzetno sam ljut a ne razočaran jel srpska politička scena odavno nemoze da me naljuti.Elementarnu odgovornost nemate svi vi koji sebe smatrate patriotama ustvari ste svi vi patriJote sa veliko J.Niko od vas nebitno iz koje frakcije dolazi nije spreman da pređe preko ličnih sujeta,ogroman stepen narcisoidnosti,nerazumevanja i međusobne zavisti.Što se tiče apatičnih građana tu ću biti do kraja iskren,ne dajem ni pet para za takvu konstataciju,građani jednostavno vide da vi nemate šta da ponudite,pare nemate da ih podmitite a programi su vam na nivou slikovnica za decu do 7 godina,sve same uopštene fraze bez dodirivanja suštinskih problema i sa jako mekanim i strašljivim nastupom prema Vučiću.Imate svi vi u paketu još 3 meseca,bojim se da ako neke stvari ne ukapirate da vam sledi politička propast i brisanje sa političke karte,izlaznost će biti ozbiljna preko 60% sigurno, taj procenat vrlo lako moze da dođe i do 65% do 67% u tom slučaju ovako rascepkani nestajete.
Препоруке:
50
13
13
уторак, 02 фебруар 2016 14:40
Јован Владимировић
Таман сам помислио да је текст искрено антисистемски, кад оно јадац:
"Да преговоре о заједничком наступу отворе за јавност тако да родољубива јавност јасно види ко од „малих“ организација се понаша уцењивачки, безобразно и нереално, а ко се од „великих“ странака понаша тако да национални интерес подређује интересима своје страначке врхушке."
Ово значи да је национални интерес да неко из ауторове или друге мале организације мора бити у парламенту, јер ако их "велики" СРС, ДСС или Двери не ставе на пролазна места, "национални интерес" ће бити угрожен.
Месијански синдром, као и увек.
Препоруке:
66
10
14
уторак, 02 фебруар 2016 14:41
!!!
Nazalost,nista od toga.Sve sto iole ima bilo kakve veze sa bivsim DOSom ili vuce repove iz tog vremena,osudjeno je na propast unapred.Fakta.
E sad ko i kako ima veze sa DOSom ostaje za razmisljanje.
Tako da ce ove bitange i veleizdajnici i dalje harati Sprdijom,kako stvari stoje.
Препоруке:
22
9
15
уторак, 02 фебруар 2016 14:43
Oliver Kromvel
ЗР-to što vi zovete PB- ma šta to značilo i nebitno kojoj frakciji pripadalo mora da na kraju izbornug ciklusa osvoji tačno 76 mandata u skupštini,to je taman dovoljno da spreči promenu ustava,sve ispod toga je neuspeh.
Препоруке:
32
8
16
уторак, 02 фебруар 2016 14:50
...
Одличан и надасве истинит текст! Најзад је неко рекао шта сви мисле. Реч је о обичној трговини мандата и њиховом путу ка буџетским платама у Скупштини, друго им нису циљеви. Да јесу окупили би све и фронтално кренули у напад, а не кокетирали са Вучићем.
Неће апатичан народ бити крив што родољуби нису дошли на власт поред најгоре владе и најпоразнијих привредних и територијалних резултата у модерној историји Србије, већ управо ти који нису били у стању да се томе супротставе, окупе и разјуре ту гамад.
Препоруке:
30
30
17
уторак, 02 фебруар 2016 14:58
Форевер Јанг
Ствари стоје овако:
Шешељ неће да уђе у патриотски блок
Бошко не сме са Глишићем, а Санда и ДСС хоће са Бошком
ЗАветници и друге мале патиротсе организације ће утопити још 2-3% ГЛАСОВА.
НАТО странке: ДС, ЛДП, ЛДСВ ће однети 15-20% гласова
МАњине...
Медији су прозападни и Вучићеви. Аутоцензура је на врхунцу...
Дакле Вучић није луд да не искористи овакав зицер.
Препоруке:
69
5
18
уторак, 02 фебруар 2016 15:22
Molder
Kao neko ko je dugo i aktivno bio u Dverima, par zapažanja. Dveri su od početka trebale da budu stranka. Sve je to bilo lepo mi nemamo predsednika, nemamo stranačke knjižice itd. Sa tom pričom smo krenuli ali se pokazalo kao neozbiljno. Jer je to bilo klasično hajdukovanje i igranje a ne bavljenje politkom. Tvrdišić priča o ujedinjenju opozicije a prvi je napustio ionako mali pokret i još više ga oslabio kada mu se prvi put nešto nije svidelo. Ako nešto ozbiljno misli da se radi, onda mora da postoji hijerarhija. Ko, kako, kada, zašto. Što se tiče cenzusa. Pa naravno da je bitno da se uđe u Parlament. Ovo što priča Tvrdišić je sve ok, ali kada dođu izbori znam kako je to izgledalo. Nije se imalo para za plakate. Faktički je svaki grad finasirao sebe. Mi smo iz svojih džepova davali za kancelarije i sve što je potrebno. Glišić i Boško stavljali kuće pod hipoteku da dignu kredite za kampanju. Jel to odlika ozbiljnog pokreta koji namerava da menja Srbiju?
Препоруке:
70
11
19
уторак, 02 фебруар 2016 15:28
Molder
Dajte bre ljudi da se uozbiljimo. Ne može se sa pričom rešiti ništa. Mi nemamo pola države iza sebe da možemo da rušimo vlast. A i da imamo, ne radi se to tako. DSS-Dveri kakvi god da su su ipak koliko toliko predstavnici patriotske opozicije. I kroz institucije treba rušiti ovu izdajničku vlast. Ja sam se i udaljio od Dveri zbog silnih ljudi kojima su glave u oblacima. Sa radikalima ne može, a i ne treba. Ima manjih patriotskih organizacija koje bi trebale da pristupe patriotskom bloku, ako mogu da prežive činjenicu da su male.
Препоруке:
67
11
20
уторак, 02 фебруар 2016 17:10
Спиридон
Иза ових великих и лепих речи о окупљању патриотских снага нажалост стоји само мала лична сујета Данила Тврдишића и то је једини разлог овом тексту. Да се подсетимо колико само пре два месеца он и Глишић су основали нешто што се зове Народна мрежа управо из разлога јер за разлику од свих осталих само они знају како и још битније заиста желе да сруше цео овај страначко-паразитски систем а не да му се придруже и постану тамо нека 106 странка. Колико примећујем Тврдишић сада прича неку сасвим другу причу, њему је сада ипак до учествовања у целом том страначко-изборном систему али ће наравно он а не било ко други да објасни свим другима како се то ради и наравно при томе да мало поткачи Патриотски блок чисто да га жеља мине.
Све ово што је он написао ме у принципу највише подсећа на текстове Врзића у Печату или Жељка Цвијановића у којима шта год и како год да се деси је Вучић оно једино светло на крају тунела. Код Тврдишића је шта год се десило за све крив Бошко Обрадовић.
Ружно...
Препоруке:
61
12
21
уторак, 02 фебруар 2016 17:11
Јовиша Видић од Рудина
Ништа ово није ново, тежиња ка окупљању политичких странака и политичких организација ради промене власти. Делује логично али је постало опште место. Нема делотворног окупљања уколико нема стожера око кога би се обавило окупљање. Шта је стожер - у идеолошком, економском, националном... - и ко је персонални стожер око кога би се окупљање обавило? Сваки од страначких вођа би желео да се - око баш њега - сви окупе, да он буде стожер. Е па тако не може. Са десет стожера, десет лако ломљивих прутића. "Свака вашка побашка" е са тим се не стиже далеко.
Препоруке:
27
5
22
уторак, 02 фебруар 2016 17:12
Я
Не зна се шта је теже, на′ватати и истерати лоше или на′ватати и утерати добре. Скоро немогућ задатак чак и да мотка проради.
Препоруке:
25
3
23
уторак, 02 фебруар 2016 18:33
Милка дијаспора
Тврдишић живи у облацима и проба да мути воду сада кад је Патриотски блок ојачао. Па он и Глишић су због сујете напустили Двери када су Двери одлучиле да постану странка, јер једино као странка могли су да праве коалицију са другом странком, ДСС. Нека Тврдишић одговори да ли је ”Наша мрежа” сарађује са отпадницима од Двери Паровићем и Ђурђевим? Да ли је Глишић направио ”Родољупце” са Ђурђевим, а у Шапцу је у кампањи са Паровићем? О ком искреном поштењу прича Тврдишић, кад су Паровић и Ђурђев добили одборнике на листи Двери 2012. а онда издали и ушли у коалицију са Вучићем, у којој су још? Да ли је то збок јавних предузеђа којима још управљају те имају отете народне паре. Да ли си за то Тврдишићу?
Препоруке:
55
9
24
уторак, 02 фебруар 2016 18:47
...2
Тужни су ови антиТврдишић унутер Двери коментари.
Ништа од сујетних Дверјана неће на добро испасти. Бошко као Вучић, свје и свја не подноси никога уосталом одгледајте емисију у којој Глишић објашњава шта се десило са Дверима а беху некада Двери србске https://www.youtube.com/watch?v=qFOfVKPo-aY
и ко је иза њих.
Препоруке:
16
44
25
уторак, 02 фебруар 2016 18:50
bog dano vic
udruzivanje sa Seseljem, CASA SIRCETA U BURE VINA SVE JE SIRCE...
Препоруке:
46
8
26
уторак, 02 фебруар 2016 18:55
Милка дијаспора
@...2
Глишић објашњава шта се десило? Кад је схватио да су Дверјани листом да Бошко буде изабран за председника Двери, пробао је да направи пуч, па је извисио. Сада је спао на то да смишља гомиле лажи не би ли направио штету Дверима, да ступа у коалицију са Вучићевим керберима Паровићем и Ђурћевим (овај је променио бар 5 странаке). Глишић се због велике сујете продао за ситне паре Ђурћеву (Вучићу), који има паре отете од Информатике. Вучићеви кербери сада муте воду на десници и пробају да униште и то мало патриотске опозиције.
Препоруке:
51
10
27
уторак, 02 фебруар 2016 19:11
Милка дијаспора
Порука браћи Тврдишић: треба да схватите да сте изиграни од Глишића, који не преза ни од чега да би био главни. Искористио је вашу повређену сујету и вашу наивност и поштење, те вас је навео да због избора Бошка за председника напустите Двери. Ви добро познајете и Бошка и Двери, и знате да се Глишић користи гомилом лажи. Да ли се Ваше дверјанство свело на то да пратите некога ко се продао Паровићу и Ђурћеву? Да ли се ваше дверјанство свело на то да будете оружје у рукама Вучића за растурање Патриотског блока? Напустите Глишића и вратите се правим вредностима.
Препоруке:
50
9
28
уторак, 02 фебруар 2016 19:18
Јован Т.
Не треба претеривати и у овом тренутку тражити немогуће. За сад је једино могуће прећи цензус и освојити око 10% (мислим на Патриотски блок ДСС-Двери).
Препоруке:
47
10
29
уторак, 02 фебруар 2016 19:25
Gojira
Највећи проблем патриотским странкама је бирачко тијело којем се обраћају. Имамо ситуацију да се негдје око 70% становништва, ако се не варам, залаже за ближу сарадњу са Русијом, а странка која такву политику промовише не може прећи ни цензус (без Двери). Није срамота рећи да је већина тог бирачког тијела неинформисана, слабо образована и лако се са њом манипулише. Медијска тортура свакако ту игра своју улогу али бојим се да је проблем дубљи од тога. Имамо апсурдну ситуацију гдје је формиран СНС као производ проевропског заокрета Томе Дипломе и то се прихватило без претјераног двоумљења, чак и од патриотксог дијела гласача који и дан данас гласају за СНС. С друге стране, на врхунцу еврофанатизма у Србији, ДСС вуче изузетно непопуларан потез и одриче се евроинтеграција, а ни дан данас велики број патриотских гласача не може да им опрости „ружну досовску прошлост“.
Препоруке:
42
6
30
уторак, 02 фебруар 2016 19:34
Спиридон
@ ...2
Много тужније је што је исти тај свеопшти објашњавач Владан Глишић, цело прошло лето провео све то исто објашњавао по Блицу, Ало и Информеру. Што се како он тако и Тврдишић или њихов гуру некадашњи професор марксизма и бивши водитељ са напредњачког Фокуса Милан Миленковић очигледно само тиме баве, јер кад год бих негде наишао на њихове наступе или текстове они су били као да их је Вучић наручивао пошто је поента увек била зашто патриотска опозиција, Патриотски блок, Двери или ДСС не ваљају. За све то време та друга Патриотски блок страна која као по њима ништа не ваља, се једино бави Вучићем и његовим издајничким режимом.
Глишић и Тврдишић имају такозвани синдром остављене девојке којој је најбитније да прича све најгоре о бившем.
Ружно...
Препоруке:
40
11
31
уторак, 02 фебруар 2016 20:36
Umpalumpa
Tvrdišiću, kako ćete da okupite srpske rodoljube, kad niste ni protestantista ni luteranista, a među prijateljima nemate ni Sebastijana Kurca, ni Guzenbauera a ni Blera? Bolje bi vam bilo da pročitate malo Maksa Vebera i usvojite nešto od protestantske etike ili bar od luteranskih vrednosti. Vi ste kao oni primitivni palanački filozofi koji veruju u hrast kod Savinca i svetu krušku kod Pirota. Osvestite se. Idite u Ikeu koja je protestantska firma i kupite nešto lepo a Švedsko.
Препоруке:
20
10
32
уторак, 02 фебруар 2016 21:44
Jos jedan "Tribalac"
Neophodno je da bilo koji glasac patriotske opcije ni slucajno ne glasa za Seselja i SRS.
Препоруке:
27
10
33
уторак, 02 фебруар 2016 23:00
Стефан Милош
Не бих да коментаришем текст јер је он уопштен као и бројни текстови који покушавају да појасне проблем окупљања свесрпске родољубиве опозиције.
Морам да скренем пажњу на противника који стоји у блоку против нејаке и разбијене опозиције.То је моћан систем који почива на огромној финансијској моћи западне НАТО империје,оличене у широкој мрежи НВО,подржан од средстава мас-медија који се налазе у власништву страних медијских кућа.Њихов циљ је јасан и недвосмислен:Русија "non pasaran".Поврх тога прозападна марионетска влада вођена од стране страних саветника, која је инсталирана на предходним изборима, је инструмент у рукама оних снага на западу које су недобронамерне према Србији.Сиромаштво, беда,страх,завладали су овим обезглављеним народом.Српски народ спава "сном мртвијем",он није апатичан он је разочаран својим вођама и елитом толико пута преварен и изманипулисан.Хитно кренути на окупљање широког родољубивог блока и свих оних снага којима је Србија на срцу.Србија нам неће опростити!
Препоруке:
19
5
34
уторак, 02 фебруар 2016 23:47
Zi
Što nisi ostao u Dverima, Danilo?
Nego si potrčao kod Glišića.
A Glišić u dilu sa Trećom Srbijom i Samostalnim DSS...
Radiš za Vučića, a nisi ni svestan.
Ili, možda, jesi?
Препоруке:
39
13
35
среда, 03 фебруар 2016 00:22
Zvonimir Bgd
Interesantan i dobronameran tekst g.Tvrdisica, a svakako rodoljubiv i plemenit. Poenta je, ako sam dobro razumeo, u toliko vec pominjanom UJEDINJENJU! I to ujedinjenju patriotske (rodoljubive) opozicije. Saglasan sam sa odbacivanjem onih "patriota" ciji je cilj istovetan sa aktuelnom politikom, a zarad uhlebljenja svojih funkcionera.
Ipak, ostaje prepoznatljiva patriotska opcija u Srbiji. Mislim da se g.Tvrdisic upravo njima obraca i maltene ih na kolenima moli da se UJEDINE. Za dobrobit Srbije, drzave i naroda.
Medjutim, ni u ovom tekstu ne postoje predlozi i nacini za premoscenje nesporazuma medju patriotskim strankama i koalicijama.
A gde su razlike? Vidimo ih npr. u najnovijem Sandinom intervjuu RTVojvodine, gde izjavljuje
Ипак, председница ДСС одбацила је наводе да је та странка за савез Србије с Русијом, додајући да се ДСС залаже з а"ослањање на Русију", односно за јачу економску сарадњу и војну сарадњу на нивоу на којем сарађујемо и са НАТО-ом.
Препоруке:
16
20
36
среда, 03 фебруар 2016 00:23
veca vestica
Komentari su slika naroda koji veze nema sta se desava.
Препоруке:
12
20
37
среда, 03 фебруар 2016 00:42
Снежана
Данила сам упознала и знам да је поштен човек и искрен родољуб.Сигурна сам да се није продао. Исто тако сигурна сам да га је сујета натерала да оде из Двери и формира нову организацију у којој ће као бити нешто питан. Водиће се као члан председништва, што њему очигледно ласка. Данилов проблем је што је наиван и поводљив. Да није било Глишића, сигурна сам да би остао у Дверима. Њих неколицина је основала Народну мрежу и мислили су да ће им се придружити много више људи. Постигли су потпуно супротан ефекат. Један број људи се, разочаран расколом, потпуно повукао, веома мали број њих је пришао Народнј мрежи, а највећи број сабораца је остао уз Двери. Сад кад су увидели да су постали још једна минијатурна организација, без икаквог утицаја, покушавају на све начине да наруше углед Патриотског блока, а пре свега својих, дојучерашњих, сабораца. Најгоре од свега је то што од њиховог деловања, корист има само Вучић. Моја порука Данилу: Будимо људи. "Како радили, тако нам Бог помогао."
Препоруке:
32
11
38
среда, 03 фебруар 2016 00:57
Нена
О каквом окупљању прича човек, који је иступио из Покрета са којим сад хоће да се уједини. Како је у Дверима остао без водеће функције, оснива своју организацију и хоће да се удружи са старом,како би дошао до места на прелазној листи. Порука за Данила: ако мислите да је ПБ прави избор, не тражити коалицију са њим, већ их подржите јавно. То ће оставити бољи утисак о Вама, па за четири године, док ојачате као политичка организација, можете себи дати за право да се удружујете са сродним партијама. Људи, не будите алави.
Препоруке:
26
12
39
среда, 03 фебруар 2016 06:26
Србин
"среда, 03 фебруар 2016 00:23
veca vestica
Komentari su slika naroda koji veze nema sta se desava.
Препоручи коментар:
2
4"
А ЗАШТО НАМ ТИ, ВЕШТИЦЕ, НЕ ОБЈАСНИШ ШТА СЕ ДЕШАВА, ПА ДА И МИ, ПОРЕД ТЕБЕ, ЗНАМО ШТА СЕ ТО ДЕШАВА???
Препоруке:
22
6
40
среда, 03 фебруар 2016 09:49
Конобар
Србија је на стазама петог октобра потпуно разорена, пре тога бомбардована и из авиона агресора посипана уранијумом...последице видимо на сваком кораку.
Пошаљимо ПОЛИТИЧАРЕ ПРЕВРТЉИВЦЕ тамо где им је место!
Како доскочити надмоћном агресору и домаћим сатрапима: СВИ НА ИЗБОРЕ - СВИ ЗА ПАТРИОТСКУ ОПЦИЈУ!Русија и Путин поново спашавају свет од црног ђавола. Масовно на изборе, масовно гласати за националну опцију - тако помажемо и себи и Путину. Тачка.
Препоруке:
25
5
41
среда, 03 фебруар 2016 11:27
Напредњак
Само се ви свађајте.
Такве вас волим.
Никад од вас ништа неће бити.
Хвала богу па се никад нећете окупити.
И на крају од куд вам тај глупи трип да сте само ви патриоте у Србији?
Препоруке:
13
21
42
среда, 03 фебруар 2016 12:50
Савамала
Позове мене прексиноћ познаник са којим често делим место на утакмицама фудбалског клуба за који навијамо, са причом да би било добро да дођем у уторак на састанак уједињене патриотске опозиције. Наравно, мени је то одмах било сумњиво, па сам кренуо да га пропитујем. Каже он, права српска прича. Ми смо за сарадњу са Русијом, за наше Косово, против ЕУ... Ево, имамо већ просторије код палате Албаније, пробаћемо да привучемо што више навијача и родољубиве омладине. Ја га онда упитах, а ко је тај родољуб ко стоји иза покрета, он каже - Владан Глишић и Даница Грујичић, супер је прича. Пошто сам одмах све повезао, сећајући се како смо сви за овог лика мислили да је удбаш, одмах ми је све било јасно. Још кад сам се присетио Глишићевог редовног битисања на ТВ Пинку (од када је напустио Двери), ниједног секунда нисам имао дилему да је то ДБ прича. Из исте кухиње долази и Тврдишићева прича. Иначе, тај исти Тврдишић украо је једини мандат који Двери имају у општини Земун. Сада ће да га уновчи...
Препоруке:
25
8
43
среда, 03 фебруар 2016 12:52
Саша Истиница
Треба се отворити и према патриотској левици. Мултинационални капитал нам уништава народ. Иѕмеђу сиромашног народа и србског народа нема велике раѕлике, то су исти људи. Зар да нам Борко Стефановић и његови трабанти одвуку младе људе који су у основи наши?
Препоруке:
15
3
44
среда, 03 фебруар 2016 12:55
...3
Не знам ни Глишића ни Тврдишића ни Бошка, знам да су били док су били сви на окупу код Вучића иако је овај месецима пре тога потписао Бриселски споразум.
Све ово је дакле свађа унутар породице!
Како очекујете да неко буде стожер опозиције а није сачувао ни сопствену странку тј покрет (Обрадовић)????
Дакле солидна два разлога за сумњу.
Агресија Дверјана само одбија људе и они ће ионако мало гласачко тело ДССа после одласка Коштунице додатно смањити, тако да је Обрадовић пре у Вучићевој функцији него Глишић, дозволићете може и тако да се гледа.
Но конструктивно нису то људи који су остварени који уливају поверење да могу ни странку а камоли Србију да воде. И то је проблем опозиције то је био и проблем ДОСа све до једног тренутка. Коштуницу су у претходним изборима највише управо Дверјани пљували, узгред, за кога ли су тада радили, за себе не јер нису прошли цензус али су и даље ту
Препоруке:
12
22
45
среда, 03 фебруар 2016 13:14
Поштовалац НСПМ
Садржај текста без обзира ко га је написао јесте суштински проблем патриотске опозиције. Пристао сам од недавно да будем део ове опозиције ангажујући се кроз једну ''малу'' странку и уочио управо ове проблеме који су и на прошлим изборима разбили патритске циљеве. Уговор се не сме правити око броја места за странку већ око заједничког циља и задатака које треба спроводити како пре тако и после избора, а свако ко то угрози без обзира на ''величину'' мора да испадне без икаквих права на ''свој'' део. Уколико дође до већег успеха борбу наставити једнако а на кључна места поставити нај часније и нај способније, све док добро раде. Организацију поставити а принципе устројити што је већ требало да се уради. Мислим да је победа на изборима ПБ нереална али са респектабилним процентом треба да омогући постизање ближих циљева, а већинска победа не би ни била у овом моменту добродошла због дубине понора и спровођења ресуверенизације, за то су потребни сви постојећи Српски капацитети. Жив. Срби
Препоруке:
15
8
46
среда, 03 фебруар 2016 14:39
Бели Орао
Докле год буду постојале уображене патриоте, које неће једни са другима дотле ће банда да влада.
Препоруке:
26
3
47
среда, 03 фебруар 2016 15:05
Мда
Стара прича, сви препаметни се слажу као рогови у врећи на радост кратковидих окупљених око власти који мисле да се једе све што лети и плива макар то биле златне рибице у бајкама великог вође о београду под водом.
Режим наравно ровари и цепа ионако поцепане странчице јер је роварење једино што знају добро да раде.
Засад се једино може понадати да ће ДСС и Двери понудити широку коалицију свима са само једним циљем - уласком у парламент и постепеним јачањем до обарања наопаке диктатуре евроидиота. Све друге разлике оставити на страну док се не оствари само тај један најважнији циљ.
Ништа друго није толико важно а ако се не могу да договоре ко ће да води нека оснују колективно тело за координацију где ће сви па и најмање странке и покрети имати глас. Питање је нажалост да ли схватају озбиљност ситуације и величину зла којем се супротстављају. Ако се не опамете имаћемо наставак владавине евроидиота до коначне пропасти свих.
Препоруке:
18
3
48
среда, 03 фебруар 2016 16:02
zare
Aj, nek vam bude. Samo uzmite u obzir sledece:
1.
Izbori nisu raspisani, i slovima IZBORI NISU RASPISANI. A da l' ce, ne znamo. Ja Vucicu na rec ne verujem. Dok se ne raspusti skupstina a vlada ode u ostavku, izbora sigurno nece biti!
2.
Trenutno, po svakakvim ispitivanjima javnog mnenja, od 40 % do 70 % stanovnistva je protiv eurointegracija ovakvih kako se vode. Stranke koje se zalazu protiv eurointegracija dobijaju od 4 % do 10 % glasova. Poslanika u skupstini koji su protiv eurointegracija ima 0. NULA! Ovo govori da je drustvo u OZBILJNOM problemu.
3.
Problem Srbije je suvise veliki i nece se moci resiti izborima (kojih, rekoh, za sada nema), jer se nista nece promeniti. Bojkotovanje izbora takodje ne pomaze da se stvari promene. Potrebno je nesto trece. A za to trece, mi kolektivno nemamo ni volje ni snage. Ni pameti. Prosto, lose smo drustvo, i potpuno zasluzujemo ovo sto nam se desava.
Препоруке:
9
4
49
среда, 03 фебруар 2016 16:13
shvatio
Da je mnogo rekao a resenja nema.Potrcao je za glisicem koji je prisvojio radio snaga naroda i umanjio uticaj dveri srpskih.Toliko o postenju.Udruzuju se sa parovicem koji radi sa sns.Na kraju on prica o ujedinjenju a radi na razjedinjenju nisu bili iskreni u pokretu dveri koji traje 15 godina.Na kraju bez izbora nema promena.
Препоруке:
16
11
50
среда, 03 фебруар 2016 16:21
čisto onako
Sad mi je jasno zašto je Koštunica napustio sve.
Препоруке:
15
12
51
среда, 03 фебруар 2016 16:29
za Belog orla
Bravo!
Odličan komentar - sve je to jedna banda, jer da nije imali bi malo više dostojanstva i poštovanja prema građanima koji sve ovo čitaju.
Nisu dorasli, nisu odrasli, nisu odgovorni, nisu ozbiljni, ali su alavi.
Препоруке:
7
4
52
среда, 03 фебруар 2016 19:41
Милка дијсапора
@...3
Како можеш да изводиш закључке а сам си признао да уопште на знаш актере о којима се води дискусија?
Поново за Данила Тврдишића – о каквом савезу ти причаш када си у групи са Глишићем и Паровићем и Ћурђевим, који нису пропустили дан у задњих пар месеци да пљују по својим бившим саборцима и Патриотском блоку. Мораш да схватиш да си преварен од стране Глишића и да се што пре вратиш своим изворним веровањима, Светосављу, где нема сујете и где се не баца камење на своје ближње.
Ти очигледно не схваташ да су Двери и ДСС озбиљне странке а не ситни покрети од пар људи као твоја Народна мрежа или ”Родољупци”. Двери и ДСС су на православи Божић ПОТПИСАЛЕ коалициони споразум. И само ће Двери и ДСС одлучивати кога да приме у Патриотски блок, а не Глишић и слични.
Препоруке:
18
8
53
среда, 03 фебруар 2016 21:20
Радгост
Gojira
Није срамота рећи да је већина тог бирачког тијела неинформисана, слабо образована и лако се са њом манипулише. -
Није ме срамота да питам:
-шта значи манипулисати;онако српски?
-ко манипулише слабо образоване?(није ваљда да се самоманипулишу);
-и где су ту доброобразовани да спрече "лако се са њим манипулише"-ако је то лоше?
Захваљујем унапред.
Препоруке:
9
10
54
четвртак, 04 фебруар 2016 02:24
veca vestica
Za SRBINA
Objasnjenje je lako,ali ogledalo nije u funkciji.Treba da ide na remont,samo sujeta nece da vidi da je remont potreban.Jel ti sada jasno.
Препоруке:
5
4
55
четвртак, 04 фебруар 2016 07:22
томо
погубну окупациону политику против Србије и српског народа која се води у континуитету од 5. октобра 2000.године. Само ова реченица драги господине ми је довољна да будем врло резервисан према вашем патриотизму. Ако је парадигма Вама 5 октобар а не комунистички режим од 1945 који никада није размонтиран, онда не знам о чему говорите.
Препоруке:
6
6
56
четвртак, 04 фебруар 2016 08:27
Неко из масе
Радгост коментар Вам је сасвим на месту.
Стално се прича о манипулацији грађанима. И нашем Краљу Ибију не ваља народ - вероватно и он мисли да је народ изманипулисан. Исто и на овом месту. О манипулацији грађанима причају сви политичари и све странке. Кад не иде по плану - не ваља народ, народом се манипулише, народ је глуп.
Изгледа да је прича о наводној манипулацији грађанством опасна манипулација. Јер ако су они други неписмени, необразовани, лопови, издајници и лоши момци, онда је логично да ја ако желим да не добијем ту етикету будем на супротној страни од тих таквих, без обзира да ли том месту заиста припадам по образовању и моралу. То је суштина манипулације.
Лично мислим да су људи резигнирани, другим речима доста им је свега, али толико доста да немају снаге ни да устану да то кажу, већ су толико малаксали да само инфузију могу да приме, а да политичаре доживљавају без разлике као најгори олош, без намере да било кога увредим али је тако.
Препоруке:
5
3
57
четвртак, 04 фебруар 2016 08:41
за тома
Томо право у центар.
Кад прочитате такве изјаве, онда видите на каквом сте месту.
Зато се ја и питам јер то неки нови Милошевићев СПС који је задржао стари назив ДСС да би привукао Коштуницине бираче?
Шта значи морамо рашчистити са свим ДОС-овцима?
Не можете бити и против комуниста и против капиталиста и очекивати да вам народ верује.
Шта значи ја сам за Русију?
Какав то и на кога оставља ефекат на бираче, шта тиме поручујете, који је ваш циљ? Кога желите да привучете - разочаране Милошевићевце или све озбиљне људе у овој земљи?
Наравно да ће Вучић да победи на изборима. Довољно је да каже људи ја сам за Србију.
И просечан грађанин Србије ће да каже, да ови су неумерено за САД, ови за Русе, а наш премијер озбиљан човек он је за Србију.
Када ћемо сви да причамо и радимо за Србију да гледамо своја посла у интересу народа.
Препоруке:
5
6
58
четвртак, 04 фебруар 2016 09:09
АнтиТитоБот
Да ли ви схватате да се 5.октобра није догодио Коштуница, Вук и Ђинђић већ народ, ваш народ драге патриоте који пљујете по 5. октобру. Ви би сада са народом да се обрачунате, а народ да гласа за вас.
За кога, за Стаљина, за Јелцина, за Путина?Не већ за Русију кажете. Шта је за вас Русија, која Русија, каква, чија?
Народ жели да живи боље - да га не лажу, да му не распарчавају земљу. Хоће да зна не какав је ваш програм не да уђете у парламент и покупте мандате и места у управном одбору, већ какав је ваш програм кад дођете на власт и да ли је то оствариво.
Не интересује обичан свет ни Русија ни САД.
Зато паметне бабе и деде гледају "Слагалицу" на РТС јер им је доста политике.
Сви су схватили оно што ви нећете да схватите - народ није глуп.
Препоруке:
9
7
59
четвртак, 04 фебруар 2016 09:43
Спиридон
@ Радгост & Неко из масе
Очигледно да се крећете искључиво у кругу својих истомишљеника и да захваљујући томе имате потпуно погрешну перцепцију о том истом народу у земљи Србији. Бирачко тело СНС у 90% већини јесте полуобразована руља којој је поглед на свет условљен насловном страницом Информера, другим дневником РТС, односно ониме што се дешава у Паровима. Бирачко тело СНС је изманипулисано зато што такви какви јесу нису просто способни да схвате да их медији лажу и да је њихово поимање стварности и политике потпуно погрешно. Они који су образовани се деле у огромној већини на две категорије, прва је они који су отишли из Србије а друга су они који би отишли ако би им се указала прилика. Неколико стотина хиљада младих и то претежно оних са највишим образовањем је отишло да се више не врати а земљом је завладао најгори олош. Александар Вучић је само огледало Србије данас а ви слободно заваравајте себе да су људи у Србији само резигнирани и да ће се пробудити...
Препоруке:
11
4
60
четвртак, 04 фебруар 2016 10:20
неко из масе
Нека је и тако како тврдите. Вероватно има у томе пуно истине.
Онда Вас питам како мислите да победите, како мислите да са таквима било шта промените? Зашто се бавите политиком кад тако лоше мишљење имате о народу, а желите да будете НАРОДНИ посланик?
Не можете пљувати по народу,а очекивати да гласа за вас.
О томе се ради. Како променити свест тих људи који не знају или су непросвећени, и придобити их да размишљају другачије?!
Сигурно не ароганцијом и примитивизмом. Бар ја тако мислим. Опростите можда грешим.
Нису баш сви паметни људи отишли из ове земље. Али ће отићи. А нису паметни људи у мањини, али неће да изађу на изборе. Ви се делите и свађате, размишљате од данас до сутра, историја почиње од вас, од изборног крга до изборног круга,и очекујете да вам људи верују. Ви ни поделе из другог светског рата не можете да превазиђете, а камоли да се озбиљно бавите политиком данас.
Мислите о томе.
Препоруке:
6
5
61
четвртак, 04 фебруар 2016 12:34
Спиридон
@ неко из масе
Не бавим се ни у ком облику политиком а још мање желим да будем народни посланик. Паметни људи јесу у мањини и то огромној а проценат изашлих на изборе показује управо све супротно од онога што ви тврдите и поприлично је стабилна категорија која варира пар процената горе или доле. Оно што ја покушавам да вам објасним је да се стање неће променити, сем на горе. Иво Андрић је то најбоље описао чувеним речима...
Дуготрајно робовање и рђава управа могу толико збунити и унаказити схватање једног народа да здрав разум и прав суд њему отанчају и ослабе, да се потпуно извитопере. Такав поремећен народ не може више да разликује не само добро од зла, него и своју сопствену корист од очигледне штете.
Препоруке:
7
4
62
четвртак, 04 фебруар 2016 12:54
неко из масе
Потписујем све што сте рекли.
Уз само један додатак - од приче нема ништа.
Неко "паметнији" од Вас и од мене пишу "озбиљне текстове" и зарађују новац на друге начине где год да се појаве. Зато што прво виде новац и интерес. А кад се уграде, онда причају штагод пожеле налогодавци.
Није ни чудо зашто су несналажљиви морали да оду из ове земље.
Поздрав
Препоруке:
5
3
63
четвртак, 04 фебруар 2016 15:17
Радгост
Manipulare lat.
1.руковати,управљати нечим (ваљда за слабо образоване)
2.удешавати,правити смицалице (ваљда за добро образоване)
Спиридон
@ Радгост & Неко из масе
Они који су образовани се деле у огромној већини на две категорије, прва је они који су отишли из Србије а друга су они који би отишли ако би им се указала прилика. -
Да.Сматрају да шта ће ти знање ако не можеш добро да га продаш;и то претежно протестантским робовласницима(узгред и по свом избору помажу смртним непријатељима Срба и Србије)!
И што рече један осврт из САД-не усуђују се(ни да зуцну) да кажу "мајсторе укључи грејање(у аутобусу за време вожње у зимским условима)";
покорни из Реда "Вежи коња где ти газда каже".
Препоруке:
6
3
64
четвртак, 04 фебруар 2016 16:10
Neko iz mase za Radgosta
Tu priču o stranim plaćenicima, poniznim slugama i protestantskoj etici Maksa Vebera ostavljam vama na manipulaciju.
Ima puno onih koji su svoju decu poslali u inostranstvu, a ovde bi da prodaju maglu gladnima.
Pomoćiću uvek koliko mogu svojoj zemlji, i protiv sam ulaska u NATO i otimanja Kosova, ali i moje dete moram od nečeg da živim sem od vazduha.
Za mene je majka samo jedna - Srbija, a sve ostalo može biti samo nužno zlo.
Препоруке:
5
6
65
четвртак, 04 фебруар 2016 17:30
Спиридон
@ Радгост
Пре ће бити да је оно што је отерало све те силне младе и високообразоване то да се у њиховој рођеној земљи ни на који начин не цене рад и залагање а још мање стручност и знање...
Пре ће бити да их је отерала негативна селекција у којој сво њихово знање није вредно ни десети део као партијска књижица, кумовске везе или удворичко понашање...
Пре ће бити да их је отерало то што нису имали везу или партијску књижицу за државну фирму а није им се нешто ишло у приватно-робовласничку за пола или нимало и онако мизерне плате на рачун, за десет дана годишњег одмора, за неплаћен прековремени рад без маркице или топлог оброка где је једино робовски рад сигуран а све остало под знаком питања...
Пре ће бити да их је отерало то што су до било ког посла зими на минус десет морали да се возе у незагрејаном аутобусу градског превоза који је за разлику од тог вашег имагинарног у Америци потпуно стваран и што је најгоре честа појава...
Препоруке:
6
2
66
четвртак, 04 фебруар 2016 17:33
Спиридоне
Све је то тачно што причаш, али се не назире узрок свега тога.
Наравно да Вучић ни Тадић ни сви остали ситни колаборационисти нису директан узрок тога, они само извршавају наређења. Узрок је управо та САД која нам такав систем намеће.
Препоруке:
3
1
67
четвртак, 04 фебруар 2016 18:16
Спиридон
@ Спиридоне
Нисам сугуран да било шта од свега овога што сам ја навео има било какве везе са САД под један зато што нисмо само ми под америчком чизмом а ретко где сем овде код нас има свега тога а под два није било никаквих Американаца сем у егозотичним причама када су о буквално истим проблемима у земљи Србији писали Нушић, Домановић или Стерија Поповић. Погледајмо се мало у огледало пре него што по нашем обичају за све у универзуму оптужимо неке зле а тајне силе јер неће баш бити да су из Вашингтона осмислили да нема грејања зими у градском превозу...!?!
Препоруке:
4
2
68
четвртак, 04 фебруар 2016 18:21
Ja sam Rajko Zivotic
Svi ovde u komentarima smatraju da je narod patriotski, podrazumavajuci pro Ruski. Narod povezuje patriotizam sa ratom I sad narod (bar vecina) nece da se ratuje. Svi su patriote ako moze na recima. Ratovace se ako se mora kad se siptari ili Hrvati pojave pred Beogradom. Uostalom cela Srbija (a I Rusija kako vidim u dokumentarnim filmovima)su postale svesne rata tek kad su bombe pocele da padaju po Beogradu. To je samo jedna od dvolicnosti u nasem narodu. Oni koji su otisli u instranstvo iz ratnih podrucja imali su dobar razlog. Oni drugi koji odlaze u inostranstvo (zbog standarda)cesto rade gore poslove u instranstvu nego sto bi radili u Srbiji a te poslove ne bi radili u Srbiji. Tu su problemi sa palanackim (opet dvolicnim)statovima roditelja, okoline, propaganda (celog drustva)koji mnogo vise teraju mlade nego sam standard. Mladi cesto zive losije u instranstvu samo da bi ovo izbegli.
Препоруке:
3
4
69
четвртак, 04 фебруар 2016 18:32
neko iz mase za Spiridona
Spiridone sad sam videla Vaš komentar. Pridružujem Vam se. Sve je tačno što ste napisali. Parijska knjižica je uslov za uspeh kod nas i to je najveće zlo.
Ovde na žalost ima puno neobrazovanog i zluradog sveta.
Pozdrav
Препоруке:
6
2
70
четвртак, 04 фебруар 2016 19:13
...4
Милки из дијаспоре
Верујем да их ви знате, пар пута били, узели вам паре, просули причу. Пре њих то исто урадио Шешељ и Вук Драшковић и ви мислите да имате право да мишљење другог спорите.
Их, манте ме се!
пс. узгред са вама нисам чувао овце да ми се обраћате другим лицем једнине
Препоруке:
4
4
71
четвртак, 04 фебруар 2016 19:58
чисто онако
Неки, вероватно без дана радног стажа, мисле да тамо далеко на "трулом западу" све функционише по принципу "вежи коња где ти газда каже."
Очигледно је да никад нису радили у Србији да виде шта су газде и у приватним фирмама, а и мобери политички кадровици у државним фирмама.
И онда испада да су људи који одлазе из овог муља издајници и плаћеници.
Срамота.
Препоруке:
6
2
72
четвртак, 04 фебруар 2016 21:35
Veži konja gde ti gazda kaže
Ovaj Radgost me podseća na tamni vilajet devedesetih - strani plaćenici, protestanti, hohštapleri, peta kolona...to nas je sahranilo i nateralo u emigaraciju, i opet će. Zlo i naopako.
Препоруке:
4
2
73
петак, 05 фебруар 2016 07:34
Ростислав
Неки коментатор призива вино па каже како не би требало да га упропастимо сирћетом. Сирће је нама потребно а не вино! Сирће отрежњује, вино баца у заборав.
Препоруке:
2
3
74
петак, 05 фебруар 2016 22:19
Радгост
Veži konja gde ti gazda kaže
Ovaj Radgost me podseća na tamni vilajet devedesetih -
Ви сте ипак из Братства "Понизну главу сабља не сече"
Јуначким(уличарским;"музичким"-удараљке шерпе уз дуваљке поштаљке) напорима разгнали сте таму деведесетих светлим робовласничким поретком.
Робовласници не би остали ни један дан без подршке своје ударне песнице-вашег Братства!
О творцима протестантске гране
Лутер(на личном грбу ружа+крст-розенкројцер)подстицао буну поробљених сељака па се склонио код кнежева-против којих је био;кобајаги.Све под надзором кардинала Carafe(potonji papa Paulus).
Други Kalvin је заговарао строгу примену Књиге;да је верницима забрањено све што Књига није помињала.Тако је у Женеви било строго забрањено играње и трупање;чак и деци.
Женева постала град-црква.Као и Стразбур.
( Швајцарци измислили јодловање као замену за певање и играње.
ценим да је Братство да се забрани сабор у Гучи)
Ali kako to objasniti Velikom Vojvodi Voji?
Da li je njemu ikada iko ista objasnio???
Србији је са овом двојицом насрећника увек наносио само штету.
Пита се зашто да грађани излазе на изборе, али не даје одговор како мисли да се спроведу промене ако патриотске опције не уђу у парламент?
Каже да се не треба борити само за цензус, слажем се, и ја бих волео да ПБ сам има 50%, али нека нам Тврдишић онда објасни како да ванпарламентарне странке остваре такав резултат који ће им омогућити да саме преузму управу државом, без пара за кампању, када су тотално изопштене са медија и под притиском режима?
Каже: „Ови позиви нису искрени пре свега јер позивају да се помогне једној страначкој коалицији да уђе у Скупштину.“ Не знам само да ли би био задовољан да ДСС и Двери можда поклоне све пролазне мандате на листи којекаквим организацијама од по 10 људи, да ли би онда „удруживање било искрено“?
Све у свему, имао сам боље мишљење о овом човеку.
"Да преговоре о заједничком наступу отворе за јавност тако да родољубива јавност јасно види ко од „малих“ организација се понаша уцењивачки, безобразно и нереално, а ко се од „великих“ странака понаша тако да национални интерес подређује интересима своје страначке врхушке."
Ово значи да је национални интерес да неко из ауторове или друге мале организације мора бити у парламенту, јер ако их "велики" СРС, ДСС или Двери не ставе на пролазна места, "национални интерес" ће бити угрожен.
Месијански синдром, као и увек.
E sad ko i kako ima veze sa DOSom ostaje za razmisljanje.
Tako da ce ove bitange i veleizdajnici i dalje harati Sprdijom,kako stvari stoje.
Неће апатичан народ бити крив што родољуби нису дошли на власт поред најгоре владе и најпоразнијих привредних и територијалних резултата у модерној историји Србије, већ управо ти који нису били у стању да се томе супротставе, окупе и разјуре ту гамад.
Шешељ неће да уђе у патриотски блок
Бошко не сме са Глишићем, а Санда и ДСС хоће са Бошком
ЗАветници и друге мале патиротсе организације ће утопити још 2-3% ГЛАСОВА.
НАТО странке: ДС, ЛДП, ЛДСВ ће однети 15-20% гласова
МАњине...
Медији су прозападни и Вучићеви. Аутоцензура је на врхунцу...
Дакле Вучић није луд да не искористи овакав зицер.
Све ово што је он написао ме у принципу највише подсећа на текстове Врзића у Печату или Жељка Цвијановића у којима шта год и како год да се деси је Вучић оно једино светло на крају тунела. Код Тврдишића је шта год се десило за све крив Бошко Обрадовић.
Ружно...
Ништа од сујетних Дверјана неће на добро испасти. Бошко као Вучић, свје и свја не подноси никога уосталом одгледајте емисију у којој Глишић објашњава шта се десило са Дверима а беху некада Двери србске https://www.youtube.com/watch?v=qFOfVKPo-aY
и ко је иза њих.
Глишић објашњава шта се десило? Кад је схватио да су Дверјани листом да Бошко буде изабран за председника Двери, пробао је да направи пуч, па је извисио. Сада је спао на то да смишља гомиле лажи не би ли направио штету Дверима, да ступа у коалицију са Вучићевим керберима Паровићем и Ђурћевим (овај је променио бар 5 странаке). Глишић се због велике сујете продао за ситне паре Ђурћеву (Вучићу), који има паре отете од Информатике. Вучићеви кербери сада муте воду на десници и пробају да униште и то мало патриотске опозиције.
Много тужније је што је исти тај свеопшти објашњавач Владан Глишић, цело прошло лето провео све то исто објашњавао по Блицу, Ало и Информеру. Што се како он тако и Тврдишић или њихов гуру некадашњи професор марксизма и бивши водитељ са напредњачког Фокуса Милан Миленковић очигледно само тиме баве, јер кад год бих негде наишао на њихове наступе или текстове они су били као да их је Вучић наручивао пошто је поента увек била зашто патриотска опозиција, Патриотски блок, Двери или ДСС не ваљају. За све то време та друга Патриотски блок страна која као по њима ништа не ваља, се једино бави Вучићем и његовим издајничким режимом.
Глишић и Тврдишић имају такозвани синдром остављене девојке којој је најбитније да прича све најгоре о бившем.
Ружно...
Морам да скренем пажњу на противника који стоји у блоку против нејаке и разбијене опозиције.То је моћан систем који почива на огромној финансијској моћи западне НАТО империје,оличене у широкој мрежи НВО,подржан од средстава мас-медија који се налазе у власништву страних медијских кућа.Њихов циљ је јасан и недвосмислен:Русија "non pasaran".Поврх тога прозападна марионетска влада вођена од стране страних саветника, која је инсталирана на предходним изборима, је инструмент у рукама оних снага на западу које су недобронамерне према Србији.Сиромаштво, беда,страх,завладали су овим обезглављеним народом.Српски народ спава "сном мртвијем",он није апатичан он је разочаран својим вођама и елитом толико пута преварен и изманипулисан.Хитно кренути на окупљање широког родољубивог блока и свих оних снага којима је Србија на срцу.Србија нам неће опростити!
Nego si potrčao kod Glišića.
A Glišić u dilu sa Trećom Srbijom i Samostalnim DSS...
Radiš za Vučića, a nisi ni svestan.
Ili, možda, jesi?
Ipak, ostaje prepoznatljiva patriotska opcija u Srbiji. Mislim da se g.Tvrdisic upravo njima obraca i maltene ih na kolenima moli da se UJEDINE. Za dobrobit Srbije, drzave i naroda.
Medjutim, ni u ovom tekstu ne postoje predlozi i nacini za premoscenje nesporazuma medju patriotskim strankama i koalicijama.
A gde su razlike? Vidimo ih npr. u najnovijem Sandinom intervjuu RTVojvodine, gde izjavljuje
veca vestica
Komentari su slika naroda koji veze nema sta se desava.
Препоручи коментар:
2
4"
А ЗАШТО НАМ ТИ, ВЕШТИЦЕ, НЕ ОБЈАСНИШ ШТА СЕ ДЕШАВА, ПА ДА И МИ, ПОРЕД ТЕБЕ, ЗНАМО ШТА СЕ ТО ДЕШАВА???
Пошаљимо ПОЛИТИЧАРЕ ПРЕВРТЉИВЦЕ тамо где им је место!
Како доскочити надмоћном агресору и домаћим сатрапима: СВИ НА ИЗБОРЕ - СВИ ЗА ПАТРИОТСКУ ОПЦИЈУ!Русија и Путин поново спашавају свет од црног ђавола. Масовно на изборе, масовно гласати за националну опцију - тако помажемо и себи и Путину. Тачка.
Такве вас волим.
Никад од вас ништа неће бити.
Хвала богу па се никад нећете окупити.
И на крају од куд вам тај глупи трип да сте само ви патриоте у Србији?
Све ово је дакле свађа унутар породице!
Како очекујете да неко буде стожер опозиције а није сачувао ни сопствену странку тј покрет (Обрадовић)????
Дакле солидна два разлога за сумњу.
Агресија Дверјана само одбија људе и они ће ионако мало гласачко тело ДССа после одласка Коштунице додатно смањити, тако да је Обрадовић пре у Вучићевој функцији него Глишић, дозволићете може и тако да се гледа.
Но конструктивно нису то људи који су остварени који уливају поверење да могу ни странку а камоли Србију да воде. И то је проблем опозиције то је био и проблем ДОСа све до једног тренутка. Коштуницу су у претходним изборима највише управо Дверјани пљували, узгред, за кога ли су тада радили, за себе не јер нису прошли цензус али су и даље ту
Режим наравно ровари и цепа ионако поцепане странчице јер је роварење једино што знају добро да раде.
Засад се једино може понадати да ће ДСС и Двери понудити широку коалицију свима са само једним циљем - уласком у парламент и постепеним јачањем до обарања наопаке диктатуре евроидиота. Све друге разлике оставити на страну док се не оствари само тај један најважнији циљ.
Ништа друго није толико важно а ако се не могу да договоре ко ће да води нека оснују колективно тело за координацију где ће сви па и најмање странке и покрети имати глас. Питање је нажалост да ли схватају озбиљност ситуације и величину зла којем се супротстављају. Ако се не опамете имаћемо наставак владавине евроидиота до коначне пропасти свих.
1.
Izbori nisu raspisani, i slovima IZBORI NISU RASPISANI. A da l' ce, ne znamo. Ja Vucicu na rec ne verujem. Dok se ne raspusti skupstina a vlada ode u ostavku, izbora sigurno nece biti!
2.
Trenutno, po svakakvim ispitivanjima javnog mnenja, od 40 % do 70 % stanovnistva je protiv eurointegracija ovakvih kako se vode. Stranke koje se zalazu protiv eurointegracija dobijaju od 4 % do 10 % glasova. Poslanika u skupstini koji su protiv eurointegracija ima 0. NULA! Ovo govori da je drustvo u OZBILJNOM problemu.
3.
Problem Srbije je suvise veliki i nece se moci resiti izborima (kojih, rekoh, za sada nema), jer se nista nece promeniti. Bojkotovanje izbora takodje ne pomaze da se stvari promene. Potrebno je nesto trece. A za to trece, mi kolektivno nemamo ni volje ni snage. Ni pameti. Prosto, lose smo drustvo, i potpuno zasluzujemo ovo sto nam se desava.
Odličan komentar - sve je to jedna banda, jer da nije imali bi malo više dostojanstva i poštovanja prema građanima koji sve ovo čitaju.
Nisu dorasli, nisu odrasli, nisu odgovorni, nisu ozbiljni, ali su alavi.
Како можеш да изводиш закључке а сам си признао да уопште на знаш актере о којима се води дискусија?
Поново за Данила Тврдишића – о каквом савезу ти причаш када си у групи са Глишићем и Паровићем и Ћурђевим, који нису пропустили дан у задњих пар месеци да пљују по својим бившим саборцима и Патриотском блоку. Мораш да схватиш да си преварен од стране Глишића и да се што пре вратиш своим изворним веровањима, Светосављу, где нема сујете и где се не баца камење на своје ближње.
Ти очигледно не схваташ да су Двери и ДСС озбиљне странке а не ситни покрети од пар људи као твоја Народна мрежа или ”Родољупци”. Двери и ДСС су на православи Божић ПОТПИСАЛЕ коалициони споразум. И само ће Двери и ДСС одлучивати кога да приме у Патриотски блок, а не Глишић и слични.
Није срамота рећи да је већина тог бирачког тијела неинформисана, слабо образована и лако се са њом манипулише.
-
Није ме срамота да питам:
-шта значи манипулисати;онако српски?
-ко манипулише слабо образоване?(није ваљда да се самоманипулишу);
-и где су ту доброобразовани да спрече "лако се са њим манипулише"-ако је то лоше?
Захваљујем унапред.
Objasnjenje je lako,ali ogledalo nije u funkciji.Treba da ide na remont,samo sujeta nece da vidi da je remont potreban.Jel ti sada jasno.
Стално се прича о манипулацији грађанима. И нашем Краљу Ибију не ваља народ - вероватно и он мисли да је народ изманипулисан. Исто и на овом месту. О манипулацији грађанима причају сви политичари и све странке. Кад не иде по плану - не ваља народ, народом се манипулише, народ је глуп.
Изгледа да је прича о наводној манипулацији грађанством опасна манипулација. Јер ако су они други неписмени, необразовани, лопови, издајници и лоши момци, онда је логично да ја ако желим да не добијем ту етикету будем на супротној страни од тих таквих, без обзира да ли том месту заиста припадам по образовању и моралу. То је суштина манипулације.
Лично мислим да су људи резигнирани, другим речима доста им је свега, али толико доста да немају снаге ни да устану да то кажу, већ су толико малаксали да само инфузију могу да приме, а да политичаре доживљавају без разлике као најгори олош, без намере да било кога увредим али је тако.
Кад прочитате такве изјаве, онда видите на каквом сте месту.
Зато се ја и питам јер то неки нови Милошевићев СПС који је задржао стари назив ДСС да би привукао Коштуницине бираче?
Шта значи морамо рашчистити са свим ДОС-овцима?
Не можете бити и против комуниста и против капиталиста и очекивати да вам народ верује.
Шта значи ја сам за Русију?
Какав то и на кога оставља ефекат на бираче, шта тиме поручујете, који је ваш циљ? Кога желите да привучете - разочаране Милошевићевце или све озбиљне људе у овој земљи?
Наравно да ће Вучић да победи на изборима. Довољно је да каже људи ја сам за Србију.
И просечан грађанин Србије ће да каже, да ови су неумерено за САД, ови за Русе, а наш премијер озбиљан човек он је за Србију.
Када ћемо сви да причамо и радимо за Србију да гледамо своја посла у интересу народа.
За кога, за Стаљина, за Јелцина, за Путина?Не већ за Русију кажете. Шта је за вас Русија, која Русија, каква, чија?
Народ жели да живи боље - да га не лажу, да му не распарчавају земљу. Хоће да зна не какав је ваш програм не да уђете у парламент и покупте мандате и места у управном одбору, већ какав је ваш програм кад дођете на власт и да ли је то оствариво.
Не интересује обичан свет ни Русија ни САД.
Зато паметне бабе и деде гледају "Слагалицу" на РТС јер им је доста политике.
Сви су схватили оно што ви нећете да схватите - народ није глуп.
Очигледно да се крећете искључиво у кругу својих истомишљеника и да захваљујући томе имате потпуно погрешну перцепцију о том истом народу у земљи Србији. Бирачко тело СНС у 90% већини јесте полуобразована руља којој је поглед на свет условљен насловном страницом Информера, другим дневником РТС, односно ониме што се дешава у Паровима. Бирачко тело СНС је изманипулисано зато што такви какви јесу нису просто способни да схвате да их медији лажу и да је њихово поимање стварности и политике потпуно погрешно. Они који су образовани се деле у огромној већини на две категорије, прва је они који су отишли из Србије а друга су они који би отишли ако би им се указала прилика. Неколико стотина хиљада младих и то претежно оних са највишим образовањем је отишло да се више не врати а земљом је завладао најгори олош. Александар Вучић је само огледало Србије данас а ви слободно заваравајте себе да су људи у Србији само резигнирани и да ће се пробудити...
Онда Вас питам како мислите да победите, како мислите да са таквима било шта промените? Зашто се бавите политиком кад тако лоше мишљење имате о народу, а желите да будете НАРОДНИ посланик?
Не можете пљувати по народу,а очекивати да гласа за вас.
О томе се ради. Како променити свест тих људи који не знају или су непросвећени, и придобити их да размишљају другачије?!
Сигурно не ароганцијом и примитивизмом. Бар ја тако мислим. Опростите можда грешим.
Нису баш сви паметни људи отишли из ове земље. Али ће отићи. А нису паметни људи у мањини, али неће да изађу на изборе. Ви се делите и свађате, размишљате од данас до сутра, историја почиње од вас, од изборног крга до изборног круга,и очекујете да вам људи верују. Ви ни поделе из другог светског рата не можете да превазиђете, а камоли да се озбиљно бавите политиком данас.
Мислите о томе.
Не бавим се ни у ком облику политиком а још мање желим да будем народни посланик. Паметни људи јесу у мањини и то огромној а проценат изашлих на изборе показује управо све супротно од онога што ви тврдите и поприлично је стабилна категорија која варира пар процената горе или доле. Оно што ја покушавам да вам објасним је да се стање неће променити, сем на горе. Иво Андрић је то најбоље описао чувеним речима...
Дуготрајно робовање и рђава управа могу толико збунити и унаказити схватање једног народа да здрав разум и прав суд њему отанчају и ослабе, да се потпуно извитопере. Такав поремећен народ не може више да разликује не само добро од зла, него и своју сопствену корист од очигледне штете.
Уз само један додатак - од приче нема ништа.
Неко "паметнији" од Вас и од мене пишу "озбиљне текстове" и зарађују новац на друге начине где год да се појаве. Зато што прво виде новац и интерес. А кад се уграде, онда причају штагод пожеле налогодавци.
Није ни чудо зашто су несналажљиви морали да оду из ове земље.
Поздрав
1.руковати,управљати нечим (ваљда за слабо образоване)
2.удешавати,правити смицалице (ваљда за добро образоване)
Спиридон
@ Радгост & Неко из масе
Они који су образовани се деле у огромној већини на две категорије, прва је они који су отишли из Србије а друга су они који би отишли ако би им се указала прилика.
-
Да.Сматрају да шта ће ти знање ако не можеш добро да га продаш;и то претежно протестантским робовласницима(узгред и по свом избору помажу смртним непријатељима Срба и Србије)!
И што рече један осврт из САД-не усуђују се(ни да зуцну) да кажу "мајсторе укључи грејање(у аутобусу за време вожње у зимским условима)";
покорни из Реда "Вежи коња где ти газда каже".
Ima puno onih koji su svoju decu poslali u inostranstvu, a ovde bi da prodaju maglu gladnima.
Pomoćiću uvek koliko mogu svojoj zemlji, i protiv sam ulaska u NATO i otimanja Kosova, ali i moje dete moram od nečeg da živim sem od vazduha.
Za mene je majka samo jedna - Srbija, a sve ostalo može biti samo nužno zlo.
Пре ће бити да је оно што је отерало све те силне младе и високообразоване то да се у њиховој рођеној земљи ни на који начин не цене рад и залагање а још мање стручност и знање...
Пре ће бити да их је отерала негативна селекција у којој сво њихово знање није вредно ни десети део као партијска књижица, кумовске везе или удворичко понашање...
Пре ће бити да их је отерало то што нису имали везу или партијску књижицу за државну фирму а није им се нешто ишло у приватно-робовласничку за пола или нимало и онако мизерне плате на рачун, за десет дана годишњег одмора, за неплаћен прековремени рад без маркице или топлог оброка где је једино робовски рад сигуран а све остало под знаком питања...
Пре ће бити да их је отерало то што су до било ког посла зими на минус десет морали да се возе у незагрејаном аутобусу градског превоза који је за разлику од тог вашег имагинарног у Америци потпуно стваран и што је најгоре честа појава...
Наравно да Вучић ни Тадић ни сви остали ситни колаборационисти нису директан узрок тога, они само извршавају наређења. Узрок је управо та САД која нам такав систем намеће.
Нисам сугуран да било шта од свега овога што сам ја навео има било какве везе са САД под један зато што нисмо само ми под америчком чизмом а ретко где сем овде код нас има свега тога а под два није било никаквих Американаца сем у егозотичним причама када су о буквално истим проблемима у земљи Србији писали Нушић, Домановић или Стерија Поповић. Погледајмо се мало у огледало пре него што по нашем обичају за све у универзуму оптужимо неке зле а тајне силе јер неће баш бити да су из Вашингтона осмислили да нема грејања зими у градском превозу...!?!
Ovde na žalost ima puno neobrazovanog i zluradog sveta.
Pozdrav
Верујем да их ви знате, пар пута били, узели вам паре, просули причу. Пре њих то исто урадио Шешељ и Вук Драшковић и ви мислите да имате право да мишљење другог спорите.
Их, манте ме се!
пс. узгред са вама нисам чувао овце да ми се обраћате другим лицем једнине
Очигледно је да никад нису радили у Србији да виде шта су газде и у приватним фирмама, а и мобери политички кадровици у државним фирмама.
И онда испада да су људи који одлазе из овог муља издајници и плаћеници.
Срамота.
Ovaj Radgost me podseća na tamni vilajet devedesetih
-
Ви сте ипак из Братства "Понизну главу сабља не сече"
Јуначким(уличарским;"музичким"-удараљке шерпе уз дуваљке поштаљке) напорима разгнали сте таму деведесетих светлим робовласничким поретком.
Робовласници не би остали ни један дан без подршке своје ударне песнице-вашег Братства!
О творцима протестантске гране
Лутер(на личном грбу ружа+крст-розенкројцер)подстицао буну поробљених сељака па се склонио код кнежева-против којих је био;кобајаги.Све под надзором кардинала Carafe(potonji papa Paulus).
Други Kalvin је заговарао строгу примену Књиге;да је верницима забрањено све што Књига није помињала.Тако је у Женеви било строго забрањено играње и трупање;чак и деци.
Женева постала град-црква.Као и Стразбур.
( Швајцарци измислили јодловање као замену за певање и играње.
ценим да је Братство да се забрани сабор у Гучи)