Uze mi rec iz usta , sve tacno precizno al sta dalje skim i kako. Sve Karte podeljene . Niti znamo ko deli karte niti o kakvoj igri se radi ali keca niko dobio nije .
Preporuke:
12
1
2
nedelja, 08 mart 2015 11:17
lutka na koncu
"Premijer najbolje uređuje opoziciju".
Sa ovim stavom teško je polemisati,uz tešku opasku:
mislite li da njegovi kapaciteti odgovaraju učinku?
Program,a kako nazvati radikalsku metamorfozu u evrofanatičnog pobornika Unije i neoliberalnih kapitalističkih vrednosti anacionaslnog karaktera,podrazumeva dobru organizaciju,logistiku i poznavanje svih slabosti glavnih aktera političke scene u Srbiji.
Pa neka im to bude kompliment,mada sa ovakvom amorfnom masom,zbunjenim stadom,i nije vrh naučnog dostignuća.
"Primer Vuka Jeremića pokazuje koliko je ideologija prevaziđena, a koliko je, zapravo, moderna politika rezultat kreativnih imidž mejkera"
Eto,to hoću i ja vama da kažem.
Niko.
Preporuke:
8
0
3
nedelja, 08 mart 2015 11:48
Golub
Da je namera autora, odnosno njegove gazdarice, bila da napiše pošten tekst na temu opozicije Vučiću, najveći deo bio bi posvećen Šešelju. Nepominjanjem Šešelja, ovaj članak je samo teranje sprdnje sa Demokratskom strankom. I neka se sprdaju, DS je to zaslužila kada je bila na vlasti. Sprdaće se Apostolovski i sa Vučićem, samo da ne bude ovaj više na vlasti.
Preporuke:
15
0
4
nedelja, 08 mart 2015 11:58
srpska sarma, a može i pasulj@ o velikom pospremanju srpske političke scene
Sve je to lepo& krasno o čemu piše Apostolovski i još mnogo ko, ali ako hoćete da vidite KAKO se dolazi na VLAST u Srbiji i tu OSTAJE NAREDNE 2-3 generacije, otidite do Muzeja istorije Jugoslavije, trg Nikole Pašića u Beogradu i potražite brošuru sa izložbe "Politički progoni u Srbiji 1944-53" (održane u periodu januar-april 2014), da bi videli KAKO su KOMUNCI (čiji NASLEDNICI I DANAS VLADAJU Srbijom!) UČVRSTILI VLAST!? Ne brinite, u toj omanjoj knjizi ima SVIH BITNIH INFORMACIJA o tom delu naše istorije, a u dajdžestiranom obliku! Za manje drastičnu varijantu UHLEBLjENjA na tronu Srbije pogledajte dokumenta o prevratu 1903!? Toliko o tome i o Toniju Bleru!? Uostalom, sam Toni Bler njegovim "deliveri junitsima" je izvršio "meki" PUČ u Britaniji i promenio ju je čak i više od IRON LADY!? Znate, nije problem uvesti neoliberalizam u neko društvo, već sve uveravati i dobrim delom uveriti da je to "za opšte dobro"!? E, TU JE "tajna" Vučićeve, a ENGLESKE "kvake"!? Zato, "na ljutu ranu, ljuta trava"!
Preporuke:
5
4
5
nedelja, 08 mart 2015 12:48
automedont
Nema potrebe za mistifikacijom, doveli ga na vlast NATO okupatori. Kraj priče.
Preporuke:
11
0
6
nedelja, 08 mart 2015 15:26
Ent
Svaka vaška obaška. To je opozicija. Baš ih briga za Srbiju. Ujedinjeni mogu ove sa vlasti da skinu. Ali to će se teško desiti. Sebični su i sujetni. Vojim se ako raji pukne film može svašta da se desi. Raja je gladna. Nedaj Bože građanskog rata.
Preporuke:
9
0
7
nedelja, 08 mart 2015 22:56
Radovan
Detaljna analiza, i sta nam ona pokazuje: prvo da AV nije toliko jak kao sto izgleda a drugo da je opozicija toliko slaba i nikakva iako mozda to nekom neizgleda.
Jad i beda srpske politicke scene. Nedostaje NOVO lice.
Preporuke:
2
0
8
ponedeljak, 09 mart 2015 05:25
Dragan, Katun
Miladin kao gensek radikala je ukapirao da specijali određuju ko će da vlada, našao sponzore i evo nam ga, dok bude bolje ,,radio,, od drugih kesa je kod njega.
Shodno ovome, ,,opozicja,, je ,,opozicija,,.
Preporuke:
0
0
9
ponedeljak, 09 mart 2015 12:41
Kojić
Tačno tako. I opozicija treba da se probudi. Popovićeva nova stranka izgleda kao prava principijelna partija koja je zadržala Koštuničine principe.
Preporuke:
6
0
10
ponedeljak, 09 mart 2015 12:41
Insuficijent
Sam pogled na ovaj tekst pokazuje kakav bućkuriš vlada u političkom životu u Srbiji. Svaka čast autoru teksta, da se razumemo, ovo je odlična analiza stanja. Imamo sve i svašta: prelatače, prevrtljivce, interešdžije, komedijaše, muljatore, lagatore, prepisivače, falsifikatore, pa sve do klovnova. Tek ponekad se pojavi neka osoba u srpskoj politici koja odudara od okoline. Što se tiče pomenutih jedino što je relativno novo i što, po mom mišljenju, može da bude dobro jeste dolazak N. Popovića u politiku. Nije bio dovoljno aktivan za vreme Koštunice, očigledno zbog malo drugačijih ideja. Evo prilike da se dokaže. A ostali su uglavnom već viđeno, i ništa nam sigurno novo neće doneti. Ostala je još i Sanda, ali ne verujem u kapacitete ovog DSS-a, koji je pre svega zbog nje u ovoj poziciji.
Preporuke:
4
0
11
ponedeljak, 09 mart 2015 12:53
Aleksandar
Vučić cenzuriše sve živo. Zato opozicija treba jako da se bori da bi isplivala. Teško je naći stranku koja je prava, partiotska... Od kad se raspao DSS nema prave partije. Sanda se okrenula dverima i nekom patriotizmu, ali je to nekako kilavo. Popović deluje ozbiljno, ako se bude ugledao na Koštunicu, nema da brine, isplivaće brzo.
Preporuke:
6
1
12
ponedeljak, 09 mart 2015 13:02
Radoman R.
Na neki način razumem Vučića koji traži savete od Blera. Svestan je da se na ove oko njega ne može osloniti i očigledno mu je jasno koji su razlozi zašto se guraju oko njega. On mora tražiti nekog ko je sposoban, i biće prinuđen da to nađe u opoziciji. Jedini predstavnik opozicije koji može nešto da uradi u Srbiji je Popović. Stranka koju vodi ima odlično definisan pravac, a on je čovek vrlo sposoban. Dosta je bio u Koštuničinoj senci, tako da možda nosi njegov pečat ali donosi i nove ideje. Rekao bih tačno promenjeno ono što je trebalo promeniti u starom DSS-u. Pa pogledajte kuda sada Sanda vodi tu stranku, oni će definitivno nestati. Nama su potrebni sposobni, a malo ih je među nama.
Preporuke:
4
0
13
ponedeljak, 09 mart 2015 13:13
Milun
Odlican tekst Apostolovskog, pogađa u srž u vezi opozicije tj. ovog sto je od nje ostalo.
Opozicija je autu. Tu je rasformiran DSS, Dveri koji se pojavljuju od mitinga do mitinga, mlada Popoviceva stranka. Dosta je izlizanih fora, i izlizanih stranaka. Nove ideje nam trebaju!
Preporuke:
4
0
14
ponedeljak, 09 mart 2015 13:15
Milan Roma
Opozicije trenutno nema, to treba konstatovati. I neće je biti još neko vreme, dok se ne podignu stranke koje su sada male, a koje će u budućnosti napredovati zbog ljudi koji ih vode na pravi način i koje su profilisane na pravi način. Evroskeptizam će u narednim godinama doživeti uspeh, uglavnom zaslugom evropejaca i domaćih slepih pratilaca ideje EU. Zato u budućoj jakoj opoziciji vidim Popovića, ko zna možda i vlasti ukoliko ovi nastave da srljaju ka tzv. "evrointegracijama".
Preporuke:
5
0
15
ponedeljak, 09 mart 2015 13:18
Nutricionista
Veliki AV i njegova velika vladavina. Tužno je gledati našu političku scenu kad je ovakva, i ja ne vidim da će narod promeniti mišljenje i želeti da smakne Vučka, bar ne skoro. Opozicija ko opozicija, Šešelj se vratio i ništa, DSS se raspao na Sandu i Popovića koji i može da prođe, a da se ne govori o Čedici, Šutanovcu i ostalim likovima iz prošlosti.
Preporuke:
6
0
16
ponedeljak, 09 mart 2015 13:22
Bijelopavlici
Zao mi je sto se Kostunica povukao, DSS nije isti posle njega.. To je bio pravi desnicar!
Preporuke:
4
0
17
ponedeljak, 09 mart 2015 13:34
proruski
Ja opet ne vidim da neke stranke u opoziciji nude istinske otvorene stavove ka Rusiji, svi nekako pobegli od prave desnice i veze sa Rusima jedino ovaj Popovic.. Ja tu vidim neki otvoren prostor za mesto na politckoj sceni. Dosta ljudi misli ovako!
Preporuke:
4
1
18
ponedeljak, 09 mart 2015 15:22
Duki
Desnica se raspada. Sve ih je kupio Vucic. DSS za koji sam mislio da svojim nacionalnim i drzavotvornim programom moze nesto da uradi ne postoji vise u tom obliku. Videcemo sta Popovic moze da uradi s obzirom da je naseldio Kostunicinu drzavotvronu politiku.
Preporuke:
6
0
19
ponedeljak, 09 mart 2015 15:30
lilika
Videcemo stavce da ponudi Popovic. Od ovih ostalih nema vajde, izgleda da ih sve kontrolise vucko.
Preporuke:
6
0
20
ponedeljak, 09 mart 2015 18:30
fočanka
prilično razložna analiza. iz perspektive nas koji dolazimo na ovaj sajt jasno je da nas zanima najviše desnica i ko je može okupiti.
sandi ne verujem, dveri moraju naći novog partnera. možda popovića? samo razmišljam naglas.
ako bi tu priču podržao kusta ili neko od desnih intelektualaca, kao što je svojevremeno bio uz koštunicu, onda bi to dobilo preko potreban zamah.
Preporuke:
5
0
21
ponedeljak, 09 mart 2015 18:34
Časlav
Zanimljiva analiza, ali ne i lisena svake nepreciznosti. Patriote se nisu rasparcale oko Sande i Dveri. Dveri imaju svoju podrsku koja je nedovoljna, i nikad nece otici ni za procenat iznad, zbog tog "ekstremnog" ziga koji nose. A Sanda/DSS su izgubljeni totalno, evo nek mi neko kaze da li su oni levicarska ili desnicarska stranka? I da li su protiv ove vlasti principijelno, ili samo tamo gde im odgovara? Obzirom da Seselj vise nema snage, a i moze se lako diskreditovati, ostaje SNP Nenada Popovica kao jedini realni izbor desnice, gledano na duzi rok. Mada, trebalo bi sve rokove skratiti, trenutno stagniramo na svim poljima, osim sto gubimo bitku oko KIM.
Preporuke:
2
0
22
ponedeljak, 09 mart 2015 18:41
Milan
Hrabar je svaki pokusaj analize nase politicke stvarnosti sa aspekta tradicionalne podela na desnicu i levicu. Zato sto su nase partije univerzalne, ne u smislu da su nasle nacin da prevazidju takvu podelu, vec sto im ideologija u principu nista ne znaci. Uradice sve sto treba da bi dobili bar malo parce vlasti, cesto nam se smejuci u lice, da ne upotr4ebim tezu rec. Jedino se za Kostunicin DSS moze reci da je stvarno istrajavao u stavovima. Stoga sam ubedjen da bi trebalo traziti od sadasnje DSS da se registruje kao nova partija. Nikakvog kontinuiteta tu nema. To vidi i gosn. Apostolovski i navodi Popovica i SNP kao nosioca "pecata" nekadasnje DSS. A za nase levicare ne treba trositi reci, tu se stvarno ne zna ko je gori.
Preporuke:
3
0
23
ponedeljak, 09 mart 2015 18:47
Magdalena Petrović
Videćemo šta nudi Nenad Popović. U pravu je što je izašao iz DSS-a. Sam potez udruživanja te stranke sa Dverima to i dokazuje.
Preporuke:
2
0
24
ponedeljak, 09 mart 2015 18:50
Sreten
Podrska postoji, ali niko nije previse zadovoljan trenutnim stanjem. Videcemo koliko pogresnih koraka moze da se napravi. Ali ja nisam za to da dodju drugi, nije bitno koji, smo da nisu ovi. Tako je SNS dosao na vlast, i to je najbolji dokaz da je takav pristup greska. Zato mora prst na celo, i naci opciju koja nam u datum trenutku najvise odgovara. Meni se svidja Popovicevo delovanje, za politicka pitanja ima jasan stav, a koji moze da vam se svidja ili ne svidja, a insistira na ekonomskim, koja realno moraju sve da nas interesuju. To su neka moja skromna zapazanja.
Preporuke:
2
0
25
ponedeljak, 09 mart 2015 18:50
Vojkan Jovanović
Koliko sam ja shvatio, Popović se ne ograđuje od DSS-a nekada i Koštunice, kao Vučić od SRS. Elem, DSS nekada i sada su dva različita pojma. Upropasti Sanda partiju za čas.
Preporuke:
2
0
26
ponedeljak, 09 mart 2015 18:52
Ivica i Marica
DSS više nije patriotska stranka kakva je nekad bio. Tužno.
Preporuke:
3
0
27
ponedeljak, 09 mart 2015 18:54
Nikola
DSS je nekada imao ugledni i razumni partijski program. Danas se udružuju sa kim stignu, nemaju ideju ni o čemu.
Preporuke:
3
0
28
ponedeljak, 09 mart 2015 18:57
Ivana
Popović ostaje da sprovodi ideje za koje se zalagao Koštunica. DSS odavno to više ne radi.
Preporuke:
3
0
29
ponedeljak, 09 mart 2015 19:14
nela
upravo ovako izgleda nasa politicka scena- ko kopa po kantama, a ko odkopcava dugmad na kosulji kod stomaka.
Preporuke:
2
0
30
ponedeljak, 09 mart 2015 19:48
Levičari
Ma kakva opozicija. Jasno je da sve stranke jedva čekaju da ih Vučko pozove i da idu sa njim. Samo mi nije jasno zašto to radi i DSS koji je bio uvek nosioc patriotske priče. A sad vidim sastaju se sa levičarskim partijama u Rusiji, podržavaju levičare u Grčkoj, a kao stranka u desnice.... Čini mi se da nema tu više one srpske politike od ranije. Nadam se da će da je neko ponovo preuzme, dal Popović kao neko ko je ovde označen kao taj koji je preuzeo "pečat" Koštunice, dal neko drugi.
Preporuke:
3
0
31
ponedeljak, 09 mart 2015 19:53
Marko
DSS je totalno promenio politiku posle Koštunicine ostavke, sad ima samo ostaje da se totalno okrenu levici kao što već čine...
Preporuke:
2
0
32
ponedeljak, 09 mart 2015 19:55
Vučkov poziv
Ma kad ovaj gore pozove, svi će da igraju i uzmu šta im on da. DS se raspao, SDS čeka poziv, LDP čeka poziv, DSS šta god pričao čeka poziv, a u BG i NS ga je već dočekao.
Preporuke:
1
0
33
ponedeljak, 09 mart 2015 20:17
Zarija
Apostolovski kao gospodin Ninkovic iz "Gospodje ministarke" kad kaze, parafraziram, "Gospodjo, kad prestane vas mandat, prestaje i moj". Sve je ovo duvanje u Vucicevu tikvu, slazem se. Mene DS, pritom, uopste ne interesuje. DSS u ovom obliku, takodje. Popoviceva prica mi je smislena jedino i na njemu mi je sva paznja. A Ceda je tragikomican, kao i uvek.
Preporuke:
1
0
34
ponedeljak, 09 mart 2015 21:05
Endži
Popović je naslednik Koštunice, jer je Sanda skrenula na levo. Čini mi se da sadašnja politika DSS-a uopšte nije desničarska, suviše je mlaka.
Preporuke:
0
0
35
ponedeljak, 09 mart 2015 21:17
Marko24
Ja mislim da Popović pravi naslednik Koštunice jer je ova sada DSS mnogo blaža. Nije to više snažna desnica kao što je bila nekada...
Preporuke:
0
0
36
ponedeljak, 09 mart 2015 21:23
Nena
Svuda samo neki dilovi,pa ko prezivi pricaće.
Preporuke:
0
0
37
ponedeljak, 09 mart 2015 21:27
Mala
Mesta za opoziciju koliko želiš,a opozicije nigde. Samo se ovaj Popović iz bivšeg DSSa cima i pojavljuje u javnosti.
Preporuke:
0
0
38
ponedeljak, 09 mart 2015 21:29
Pile
Opste rasulo, a Alek samo trlja rukama zadovoljno. Meni tu samo Popovic deluje ozbiljno i sposobno.
Preporuke:
0
0
39
ponedeljak, 09 mart 2015 21:39
Manja
Bravo,sve pohvale na sjajnom tekstu. Odlicna analiza. Mozda bi novinari cesce trebeli da rade ovakve stvari,da i obican svet uoci ko sta čini, a i da nam se opozicija malo probudi,a ne samo Popovića da gledamo na tv-u i čitamo u novinama.
Preporuke:
0
0
40
ponedeljak, 09 mart 2015 21:46
Milan Lecic
Ma zvao Tonija jer mu se moze za nase pare.
Koga zanima DS, hajte molim vas? Ili Ceda? Meni je jos samo Popovic tu interesantan.
Preporuke:
0
0
41
ponedeljak, 09 mart 2015 21:55
Dragan
Teško da će se uskoro bilo šta promeniti. U pravu je čovek. Nikad nije bila mrtvija opozicija, jeste da ima cenzure, ali mora to mnogo bolje. DS raspad, LDP da ne govorim, DSS takodje, koji je nekad važio za ozbiljnu stranku, sad ovo što Sanda radi je komično... Sve u svemu ako se neko ne pojavi sa novom idejom, energijom (a treba dosta energije) osta vučko još 2 mandata.
Preporuke:
2
0
42
ponedeljak, 09 mart 2015 22:08
Lydia
Sa desne strane politickog spektra je po meni Popovic najzanimljiviji. Levicu ne bih komentarisala uopste.
Popovic ima politickog iskustva, ali i novu partiju koja moze uneti malo energije i svezine na politicku scenu Srbije.
Sto se analize tice Apostolovskog tice, deluje mi, najblaze receno, zlonamerno prema opoziciji.
Preporuke:
0
0
43
ponedeljak, 09 mart 2015 22:12
Božo
Dobra analiza, a i svako noramalan bi trebao ovako da posmatra. Sramota je ovo za političku scenu i za samu Srbiju, mislili smo samo da skinemo DS i dobro je, kad ono... DS se jeste raspao, ali ostaše ovi da nas dokrajče, jedino mi žao DSS-a koji je bio normalna stranka.
Preporuke:
1
0
44
ponedeljak, 09 mart 2015 22:19
AnastasijaiSara
Slazem se sa ocenom da je tekst usmeren protiv opozicije, ali to ne umanjuje cinjenicu da je stanje u istoj tuzno: besmislene koalicije, jos besmislenije ideje o vladama u hladu, otvoreno nudjenje vodji... Zaista jadno.
Preporuke:
0
0
45
ponedeljak, 09 mart 2015 22:24
Voja
Svaka čast za analizu. U ovoj zemlji na političkoj sceni se ne događa ništa novo, poodavno. Zbog toga nam trebaju novi ljufi, koji nisu ukaljani. U poslednje vre,e se, Popovića i njegovog SNP-a niko se i ne oglašava!
Preporuke:
0
0
46
ponedeljak, 09 mart 2015 22:33
Nada
Srpski narod je politicki nepismen,za Vučića je glasalo više od 50% glasača,umesto da se narod opameti i glasa za opoziciju,kakva god da je. Treba nam novie političke stranke, svežih ideja, Neka neko nastavi poput Nenada Popovića,i biće to veliki uspeh.Ovaj genijalan tekst na zalist nece uticati na svest glasača.
Preporuke:
0
0
47
ponedeljak, 09 mart 2015 22:57
malina
Naši političari menjaju se jednom posetom Vučićevom kabinetu. Dajte neka nova lica, ovi stari deluju otrcano. Popovićeva stranka nam je najsvežija,ali nedovoljno da ojača opoziciju.
Preporuke:
0
0
48
ponedeljak, 09 mart 2015 23:03
Vasa
Nisu opozicija samo samo demokrate,ima tu i novih snaga,poslednjih meseci sem Nenada Popovića se ne pojavljuje u javnosti i ne trudi da se prikaze opozicija.
Preporuke:
0
0
49
ponedeljak, 09 mart 2015 23:10
Vojkan
Nisu opozicija samo samo demokrate,ima tu i novih snaga,poslednjih meseci sem Nenada Popovića se ne pojavljuje u javnosti i ne trudi da se prikaze opozicija.
Preporuke:
0
0
50
utorak, 10 mart 2015 02:54
Milica
Ja sam oduvek za tradicionalne vrednosti i zato mislim da od kada je otišao Koštunica u DSS-u se priča druga priča. Sanda je celu priču skrenula u levo.. Sada SNP ima ona shavatanja koja je nekada imao DSS.
Sa ovim stavom teško je polemisati,uz tešku opasku:
mislite li da njegovi kapaciteti odgovaraju učinku?
Program,a kako nazvati radikalsku metamorfozu u evrofanatičnog pobornika Unije i neoliberalnih kapitalističkih vrednosti anacionaslnog karaktera,podrazumeva dobru organizaciju,logistiku i poznavanje svih slabosti glavnih aktera političke scene u Srbiji.
Pa neka im to bude kompliment,mada sa ovakvom amorfnom masom,zbunjenim stadom,i nije vrh naučnog dostignuća.
"Primer Vuka Jeremića pokazuje koliko je ideologija prevaziđena, a koliko je, zapravo, moderna politika rezultat kreativnih imidž mejkera"
Eto,to hoću i ja vama da kažem.
Niko.
Jad i beda srpske politicke scene. Nedostaje NOVO lice.
Shodno ovome, ,,opozicja,, je ,,opozicija,,.
Opozicija je autu. Tu je rasformiran DSS, Dveri koji se pojavljuju od mitinga do mitinga, mlada Popoviceva stranka. Dosta je izlizanih fora, i izlizanih stranaka. Nove ideje nam trebaju!
sandi ne verujem, dveri moraju naći novog partnera. možda popovića? samo razmišljam naglas.
ako bi tu priču podržao kusta ili neko od desnih intelektualaca, kao što je svojevremeno bio uz koštunicu, onda bi to dobilo preko potreban zamah.
Koga zanima DS, hajte molim vas? Ili Ceda? Meni je jos samo Popovic tu interesantan.
Popovic ima politickog iskustva, ali i novu partiju koja moze uneti malo energije i svezine na politicku scenu Srbije.
Sto se analize tice Apostolovskog tice, deluje mi, najblaze receno, zlonamerno prema opoziciji.