krajem osamdestih proslog veka zapadno-nemacka marka je bila toliko snazna da je trebala da'pojede'americki dolar,tj da ga skroz unisti..dolazi do'crnog'petka ili utorka kad berze padaju u ponor sirom sveta!!! onda je nemacka naterana na projekat evra sa kojim je nemacka marka vezana sa mnogo slabijim evropskim valutama i tako oslabljena..najverovatno je krajni cilj svega toga bio visoka infalacija i da se nemacka ponovo dovede u stanje slicno pre drugog svetskog rata..nemacka je tu lekciju vrlo dobro naucila od onda i nikako ne dozvoljava inflaaciju i cele njena ekonomska politika od nastanka evra a i pre toga se svodi na vodgenje antiifacione ekonomske politike..ali'svetski gospodari'(masoni.globalisti,itd,nazovi ih kako hoces osim pravim njihovim imenom)ne mire se jakom nemackom valutom i neumorno kopaju po njoj i pokusavaju da je oslabe ili uniste..ovo je isto njihov projekt ali kao obicno zovu ga drugacije(romanski projekat).kamuflaza prve klase!!ekonomski'holiwood'!!!!!!
Препоруке:
40
9
2
недеља, 01 фебруар 2015 16:29
Umpalumpa
Nemci štede i u obveznicama, Dragijeve mere su pritisak na štednju naroda, jer za par godina obveznice mogu da postanu bezvredne.
Препоруке:
20
36
3
недеља, 01 фебруар 2015 16:49
Malo detalja?
Bilo bi dobro da ovde neko objasni detaljnije citaocima sta je to ustvari.
Cije i kako se tacno krecu, gde sede i zavrsavaju na kraju te hartije/obveznice, na koji su rok i sta se moze ocekivati da ce na kraju za njih biti isplaceno?
Ko snosi teret/posledice i kakve?
Da li je to stampanje kreditnog novca koji se mora (ili ne) pokriti kasnije i papirom, ko ce se tu I kako okoristiti (po klasama), uloga spekulativnog svetskog kapitala itd.?
Препоруке:
26
26
4
недеља, 01 фебруар 2015 17:17
Umpalumpa
Svaki novac je kreditni, ako ima prinos. Radi se o funkciji novca kao kapitala. Ali, kvantitativno olakšajne je upumpavanje žiralnog novca na osnovu izatih bankarskih zapisa (obveznica) koji ne ulaze u prva tri monetarna agregata zbog niske likvidnosti. Tako nema inflacije tekuće valute (evra). Problem je u tome što je situacija svetskih finansija grozna, pa je moguće da te obveznice kojima se danas postiže kvantitativno olakšanje kroz par godina neće vredeti ništa ili će imati negativnu vrednost. Boje se ljudi da to nije odlaganje današnje inflacije u sutrašnji slom finansijskog sistema. Vilinski novac, eto šta je.
Препоруке:
29
3
5
недеља, 01 фебруар 2015 18:26
Citalac
„На крају крајева, 110 милијарди евра у односу на БДП еврозоне расподељено на 18 месеци представља отприлике трећину онога што су Банка Енглеске или Амерички FED расподелили под сличним околностима – али то је вероватно више новца него што треба за исти ефекат у Европи“, рекао је он.
Radi se o 1.100 milijardi evra.
Препоруке:
29
2
6
недеља, 01 фебруар 2015 18:30
brzi
Englezi su promašili jednu bitnu činjenicu; tajming. Kada je ECB počela sa "štampanjem " evra preko odkupa nacionalnih hartija država euro zone sa izključivim namenom za podsticanje privrednih investicija? U trenutku kada je nemački izvoz o ostale zemlje euro zone pao ispod 50% celokupnog nemačkog izvoza a to znači da to štampanje eura najviše pomože baš nemačkoj jer je Nemačka največi proizvođač svakakve opreme za privredu i investiciske projekte i poledično če se najviše toga novca na kraju steči u blagajne nemačkih preduzeča i na kraju nemačkog buđeta.
Препоруке:
24
2
7
недеља, 01 фебруар 2015 18:40
Душан Ковачев
Читалац је у праву, ради се о 1.1 трилион, а не 110 милијарди. Mea culpa.
Препоруке:
26
2
8
недеља, 01 фебруар 2015 18:52
Reddy
Hartije od vrednosti su fiktivni kapital, skoro isto tako kao i savremeni novac. Ljudi a pogotovo ovdašnji komentatori ne kapiraju marksov Kapital i ne prave diferencu između Currency i Money! A u tome je sadržana i sva filosofija ovovremenih monetarno-finansijskih zbivanja. Ono što je danas na ledu nisu nikakvi projekti EU ili same SAD već dotrajali sistem kapitala, uobičajeno nominovan kao kapitalizam. Njegove granice danas snažno probija tehnološka revolucija čineći ga suvišnim i neracionalnim. Socijalizam je društvo budućnosti i to je danas gotovo nemoguće poreći. Neznalice nisu u stanju to prozreti. Šta znači katastrofalno srozavanje najkratkoročnije kamatne stope u Americi, tzv. "fed funds rate" sa novembarskih 0,225, preko decembraskih 0,165 na aktuelnih 0,120 odsto ako ne neizbežan nestanak ili najbezočnije poništenje kapitala!!! Prethodno više nego obilno posipanje monetarnim konfetama Kurode ili Marijevo je samo bezuspešno koordinirana akcija Wall Street-a. Drop dead!
Препоруке:
23
9
9
недеља, 01 фебруар 2015 19:42
Ким Џонг Ун
@ DR POLITICKIH NAUKA
Никад али никад марка не би могла да замени долар на светском тржишту.
Немачка ни мало наивно није прихватила евро и одбацила марку. Тако је добила прлиику да доминира над континенталном Европом. Све што су добили тиме јесте тржиште којим доминира роба из Немачке.
Сад кад су уништене друге економије долази до проблема.
Евро је тренутно пренапунпана валута јер већина економија у ЕУ је у распаду.
У стратегији Немци су ипак пилићари у односу на ВБ, САД, Русију и Кину.
Ове санкције Немачкој и подршка фашистима у Укракни вратиће им се ко бумеранг.
Препоруке:
31
7
10
недеља, 01 фебруар 2015 19:56
@ Reddy
I opet pogresno. Ti zemljace ocigledno nisi shvatio Kapital, a ni ova ti situacija nije jasna.
Iza svega stoji pohlepa i losa namera, a moze se podvesti pod jednu rec - DERIVAT. Hartije od vrednosti mogu da imaju (u vecini slucajeva je tako), ili nemaju pokrice, dok derivat nikada nema pokrice i zato je visoko rizicni "proizvod". On ima vrednost, ali to je, kako neko rece, "vilinski" novac. 100 necega ulozeno u hartije od vrednosti moze da propadne na 60, ali nikada na nulu, ili da ode u minus. Kod derivata je druga stvar. Samo jedan mali pad potraznje izaziva domino efekat i totalnu propast derivata. Dok je drivat u currency stanju on pravi opipljive money, kao i u Poncijevoj shemi. Oni prvi uzmu pare, a oni potpnji izvise - sve do poslednjeg novcica. U Poncija je uzrok ne realan interes, a u derivata virtuelan "proizvod".
To vise ima veze sa ljudskom prirodom, a manje sa drustvenim uredjenjem.
Препоруке:
15
6
11
недеља, 01 фебруар 2015 21:07
Reddy
@Reddy
Suvišno je sa vama raspravljati jer currency i money svodite na problem derivata i hartija od vrednosti što je tek eklatantno neznanje, zapravo pokušaj da ljude daleko od materije uvalite u smicalicu kakao je problem u onome što mu predstaviste a zapravo prikriste. Fundamentalni problem diference money i currency vi niste ni dotakli a to ste pokušali pomutiti kojekakvom smicalicom. O kakvoj glupavoj pohlepi govorite i pišete kada je ona strukturna kompnenta kapitalizma, društvenog odnosa u kome se generički utemeljuje nejednaka razmena. Umesto toga podmećete pohlepu kao tobož "akcidentnu" pojavu koja ima malo veze sa kapitalom i kapitalizmom, sve da se ne bi dosetili da je u pitanju društveno uređenje koje generiše ovakav scenario kome danas svet prisustvuje. Vi bi/ste da započnete diskusiju o derivatima te tako skrenete pažnju naproblem koji, svakako, postoji ali koji nije osnovni već izvedeni fenomen. Dakako, neočekivanim posrtanjem zauzetih pozicija svet svakako, preko
Препоруке:
12
6
12
недеља, 01 фебруар 2015 21:13
Reddy
@Reddy
....derivata može brzo i obrušavajuće doživeti Armagedon ali podmećete da je to uzrok problema. Uzrok je u funkcionisanju kapitala koji se ne može dalje reprodukovati po istom, linearnom principu i zato se u međuvremenu pribeglo, između ostalog, i ovakvom instrumentariju kakav je derivat. Fenomen derivata samo jasnije ocrtava bezizlaz u koji je skočio društveni sistem kapitalizma, ne mogavši da sam sebe reprodukuje na principu "nejdnake razmene". A bađ me interesuje šta to Reddy nije shvatio u Marksovom Kapitalu za razliku od vas? To me živo interesuje. Prosto, bi/ste li bili ljubazni da mi ukažete na deonicu Kapitala koju ne uspeh, po vama, shvatiti? A ako to ne uradite onda će pre biti da ste pokušali jeftinom akrobatikom i neznanjem skrenuti pažnju sa osnovnog problema.
Pozdrav!
Препоруке:
10
7
13
недеља, 01 фебруар 2015 21:27
Reddy
@Reddy
A o hartijama o vrednosti samo kratko. U pitanju nisu nikakve stvarne hartije od vrednosti već tzv. akcije i obligacije koje u strogo ekonomskom smislu jesu pre kreditni instrument i zato uglavnom i nemaju nikakvo pokriće za razliku od vas koji tvrdite da ih u većini slučajeva imaju što je apsolutno pogrešno. Otprilike isto kao i papirni ili nalogodavni novac za razliku od stvarnog novca, zlata. jer ni papirni novac odavno nema ili ima minimalno pokriće, otprilike ne više od deset odsto. Uopšte glupo je i raspravljati, kao što to vi uradiste o pokriću derivata. Derivati kao fjučursi ili opcije i po definiciji nemaju pokriće te je zaista smešno ako ne i problematično naknadno tvrditi da uglavnom nemaju pokriće. Kako igra na kretanje kamatne stope može imati pokriće!?!?!? Dakako, u idealnom smislu može ali to je toliko daleko od realnog stanja da se o tome ni iz pristojnosti ne govori. A vi baš o tome, a sve kako bi obmanuli naivnu publiku te predstavili Reddy-ja kao tobož
Препоруке:
7
9
14
недеља, 01 фебруар 2015 21:36
Reddy
@Reddy
....neupućenog u problem o kome diskutuje a vi kao tobož upuženi. Znate, gospodine, iako krijete svoj nickname, Reddy ovakvim podmetanjima prisustvuje već godinama na ovom sajtu i malo ko mu je odoleo u diskusijama o ovim krajnje komplikovanim temama da bi/ste sada vi obnovili po koznakoji put još jedan bezuspešan pokušaj. demantuje vas ne samo Reddy već puka činjenica. Zapitajte se na kom nivou trenutno "sedi" najkratkoročnija kamatna stopa najveće zemlje kapitalizma pa će vam sve biti jasno koliko je kapitaliza samo "tobožnja žrtva" pohlepe" a koliko ugrađene sistemske greške" koja se uporno prikriva. na brojnim tačkama virtuelne ili stvarne vaseljene postoje takvi kao vi "koji imaju zadatak" da po potrebi uskaču i kobajagi naivnom posmatraču tobož objašnjavaju mane i prednosti kapitalizma, poretka koji brzometno odlazi u muzeje. Mogu razumeti vaš zadatak ali on je uzaludan. Možda se isplati ali ne donosi plodove. U tome je vaš jed!
Препоруке:
7
8
15
недеља, 01 фебруар 2015 22:02
Reddy
@Reddy
Već ko papagaj ponavljate tezu izvesnog TRANSCE?DENTNOG umotvorca s ovog sajta koji tvrdoglavo suprotstavlja "ljudsku prirodu" društvenom uređenju. Malo je reći da je u pitanju neznanje već ordinarna budalaština jer ljudska priroda se "rađa i neguje" u društvu odnosno odgovarajućem društvenom uređenju a ne pada iz "božjeg naručja" kako bi to neki a vrlo slični vama da predstave. Elem, po vama, dakle, berze imaju posla sa ljudskom prirodom, lošim namerama i drugim porocima sem pohlepe. One po vama, dakle, nisu institucionalizovane društvene strukture nego, verovatno, stvar hira i sličnih izmišljotina. Ovo ste verovatno našli i u Kapitalu karla Marksa jer mi spočitnuste da ga nisam razumeo za razliku od vas koji u njemu pronađoste i ono čega nema! Zadivljujuće ali i omamljujuće!
Препоруке:
9
10
16
недеља, 01 фебруар 2015 22:17
слепац
да није преводиоца ..био бих слеп :-) код очију
Учинили сте нам !
Препоруке:
4
3
17
недеља, 01 фебруар 2015 22:33
nije nego
Sve ovo su švapske perverzije, oni diriguju, oni pritiskaju dugmeta, šta košta ne-švabe da izađu iz euro-zone, da naštampaju sebi novčanica koliko im volja, pokrenu virtuelni ili stvarni biznis, zaposle ljude, ožive potrošnju, neka ljudi kupuju, troše, uživaju, jedan je život ALI jedna je i Nemačka (na žalost), zato treba razbucati tu uniju koja je švapska prćija i posle koje će švabovi dobro razmisliti kome će šta da nameću!
Najvažnije je skinuti lance, uključiti mozak i DA - javiti onom nesrećniku u Nemanjinoj da je Berlin Kaputt!!
Препоруке:
19
3
18
недеља, 01 фебруар 2015 22:35
DR POLITICKIH NAUKA @ kim jonhg un
gresis g.kim jong un.proveri'crni petak'sta se na berze sveta desilo i zasto.to postoji..nije marka trebala da zameni dolar,nego je toliko bila jaka a dolar slab da bi ga'progutala'unistila da nije stvoren evro da bi oslabio marku(takva je bila ekonomska stvarnost tadasnjice).osim toga odluceno je zbog istog razloga da se unisti SSSR da bi se nova trzista otvorila za kapital..dolaru protiv marke onda nije pomoglo ni rat u kuvajtu sto je stari bus vodio!!!SVE OVO JE ISTINA I DA SE PROVERITI!!!da su velike sile jednoj porobljenoj nemackoj pravile trziste gde ce ona dominirati i'pokoriti'evropu je smesna tvrdnja..sto se tice finansiranja ukrajinskih nacista,tu si malo pobrkao cinjenice(namerno,pretpostavljam da zamutis istinu)glavni i daleko najveci finasijer nacista je igor komosoljski miljarder iz ukrajnine koji nije nemac,nego presedavajuci jevrejske organizacije evrope!!on je fakticki direktno odgovoran za masakar u odesi kad su zivi rusi goreli..nemcu su samo sluge,prisilno ali sluge
Препоруке:
14
3
19
недеља, 01 фебруар 2015 22:50
Starac Milija
Ovo su vrlo loše vesti za male zemlje poput nas. Kada ovi opsenari mogu da preveslaju jednu Nemačku (ujedinjenu i ekonomski moćnu) - čemu mi jadni da se nadamo.
Tekst pokazuje da se politika u EU vodi u malim neformalnim krugovima ljudi koji su van sistema demokratskog izbora, što dsmo pokszuje da su pravi nosioci moći (u EU i šire) skriveni od javnosti.
Demokratija je opsena za mase.
Препоруке:
19
1
20
понедељак, 02 фебруар 2015 00:03
фристајло
Опет, замајавање...
Дефлација, инфлација, деривати, којекакви шпекулантски трикови...
Суштина- ново добијање у времену, да се не види да је мртвац умро, и да нико не одговара због катастрофалне ситуације, изазване финансијским преварама, које се- настављају.
Св веће социјалне разлике, све више људи без посла, пролетаријата- који је све нервознији; ово је провидан покушај да они, ето, покушавају да поправе стање.
Не поправљају они ништа, већ само праве представу- да све бројнија сиротиња не дохвати мотку.
Нема ту никаквог "сукоба". Све је договор, сценарио. Драги је човек из система, који је добио улогу да буде "гуд кап", и док се народ не опасуљи- ето у њиховим џеповима јоч неколико милиона.
Свуда је пад производње, због опале потражње, која је опала због све слабије куповне моћи. Све је мањи број богатих, али се богатства увећавају; на супрот томе, све је већи број сиромашних, који су све сиромашнији, а средња класа- нестаје.
Биће гужве.
Препоруке:
24
4
21
понедељак, 02 фебруар 2015 01:19
Vladimir Dž
Navodna borba evropske elite da Evropu izvuče iz gliba je predstava za neupućene. Za njih je iznenađenje da i jedna Nemačka može da dođe u teško stanje, a dosadašnja pogrešna mantra je da "Nemačka drži EU kao svoju koloniju".
Temelj na kojima počiva globalizam nije samo puko brisanje granica i slobodni protok kapitala. On ima i svoju mnogo dublju mračniju stranu. Ona je zaklonjena i prožimala se vekovima kroz evropsku istoriju. U 19 veku je dobila svoju naučnu formu u vidu: darvinizma, maltuzovo učenje i eugenike.
Cilj EU je uništenje evropskih naroda kako navodi otac ideje Codenhove-Kalergi u svojoj knjizi «Praktischer Idealismus». Kalergi piše da budući stanovnici Evrope neće biti Narodi Starog Kontinenta, već nov izdanak (sub-humans), produkt mešanja rasa. On navodi da će Narodi Starog Kontinenta nestati jer će biti mešani sa drugim rasama. Ovako će se stvoriti nova bezlična masa, bez kvaliteta, bez korena, i samim tim lakša za kontrolu od strane nadnacionalne elite.
Препоруке:
11
3
22
понедељак, 02 фебруар 2015 01:21
Vladimir Dž
Iako sam germanskog porekla, Kalergi traži da i njegova rasa bude utopljena sa narodima drugih kontinenata. S tim u vezi je logično da je danas i Nemačka legitimna meta. Svi moraju da uđu u "melting pot".
Stav dobronamernih ljudi po kome je "EU nemački projekat" je privid. Strategija koja stoji iza ove koske je da globalisti koriste mišiće starih sila da bi slabije doveli u red. Malo se zna da su i same stare imperije na meti rastakanja, stime da će one doći na kraju. One su zapravo i najveći izazov globalistima za demontažu. Tu uključujem i SAD.
Takođe je pogrešan stav da SAD prisiljava evropsku elita u konflikt sa Rusijom. Logika koja stoji iza ovog privida je da se SAD koriste kao spoljni "nasrtljivi faktor" dok mi zapravo vodimo "izbalansiranu politiku". Ova strategija ima za cilj da se projekat EU učini miroljubivim narodima Evrope dok ih mi polako ne skuvamo kao žabu.
Nikola Tanasić je ovde u tekstu Igre gladi opisao kako elita vidi budući svet. Pogledajte film Elysium.
Препоруке:
13
1
23
понедељак, 02 фебруар 2015 01:28
Kim Džong Un
@DR POLITICKIH NAUKA
Prvo nigde nisam tvrdio da je Nemačka finansijer fašista u Ukrajni. Nego da podržava pučiste i da je sad jedan od predvodnika sankcija protiv Rusije i da će im se to vratiti kao bumerang.Marka koliko da god je bila jaka u Aziji, Africi, Latinskoj Americi u to vreme nije bila valuta kojom se trguje. Tako da takva marka nikako nije mogla da ugrozi petro dolar.
Zašto je dolar padao i gubio vrednost.... Pa samo treba uzeti u obzir kokiko su ga naštanpali koliko su ratova isfinansirali i šta su sve pokupovali. Dolar je koka koja nosi zlatna jaja. Sa ovakvim unutrašnjim i spoljašnim dugom svaka druga valuta bi poslužila za pravljenje konfeta.
Međutim tek sad dolar počinje da se suočava sa pravom konkurencijom. Zemlje BRIKA mogu da pomrse mnoge račune, to su mnogoljudne zemlje koje poseduju sirovine i skoro u svemu mogu da zadovolje svoje potrebe
Kad se sve oduzme i sabere Evropa vuče najgluplje poteze. DR POLITICKIH NAUKA ,
Препоруке:
7
1
24
понедељак, 02 фебруар 2015 03:31
цмок Торонто
Раја вс Власт.
Препоруке:
3
0
25
понедељак, 02 фебруар 2015 03:58
Трећепозивац
@ФРИСТАЈИЛО!!!
Свуда је пад производње, због опале потражње, која је опала због све слабије куповне моћи. Све је мањи број богатих, али се богатства увећавају; насупрот томе, све је већи број сиромашних, који су све сиромашнији, а средња класа- нестаје.
Биће гужве.
Тако је, делијо, лафчино, Соколе! И када дође до те гужве, РАЧУНАЈ на мене овако маторог, бар ћу некога у јаја ногом!!
Препоруке:
10
1
26
понедељак, 02 фебруар 2015 05:11
Reddy
@Reddy
....."Dok je drivat u currency stanju on pravi opipljive money"....može li se išta gluplje napisati od ovog pasusa ????? Shvatate li vi, uopšte, šta su money i currency !?!?!?!?!? Verovatno ovakve eksperte imamo i u vladi sem u javnom prosoru! Ovo mora da ste kao dobar poznavalac Kapitala u njemu pronašli. Izgleda da je i sam Marks jedva bio svestan kakvu je genijalnost izvalio. Tu je jedan serbijanac koji ga je na to upozorio!!!
Препоруке:
7
11
27
понедељак, 02 фебруар 2015 05:16
Reddy
@Reddy
Da, po prilici, ne pišete Šesti tom Kapitala, vođeni ambicijom da dobijete Nobela!? Đavo će ga znati, serbijanac je spreman na svaku avanturu! Sada mi je, bar, jasno otkuda naiđe ova "slučajna i zlonamerna kriza kapitalizma". Serbijanska Eureka!
Препоруке:
6
8
28
понедељак, 02 фебруар 2015 05:22
ludilo
izmislili ljudi pojmove,titule i institucije, nazvali to jos naukom, a bolje i to nego ici nesto stvarno raditi, najbolje se zaradi kad se prodaje magla. jedan dan citam zbog jake valute propada privreda, drugi dan privreda slabi jer valuta slabi a nigde ni grama zdrave logike. A bas bi volio da vidim jednog doktora ekonomije da kaze ja sam gubio vreme proucavajuci ekonomske nauke jer tu sem pozije moci nema nikakve druge logike. I sta sad da drzave pocnu redom da kazu da nece da vrate MMF-u nista i kakva je to institucija da su svi njima duzni i kako je moguce da nema drzave bez dugova a da ne pricam da li je dokazivo da su vecina drzava primorana da upadnu u duznicko ropstvo i koje to pravo podrzava uterivace dugova i mafijaske kamate.
Препоруке:
9
2
29
понедељак, 02 фебруар 2015 07:24
Reddy
Ako niko na ovom sajtu nije u stanju ili je nesposoban da protumači i objasni zašto je prinos na američku desetogodišnju obligaciju sleteo na pukih 0,66 odsto, nemačke dospeo na rekordno niskih 0,26, čak dublje propao od iste takve japanske koja sada "spava" na 0,29, dok je švajcarska duboko usnula na - 0,11 odsto, onda je nepotrebno upuštati se u ikakve dalje diskusije jer je očigledno da ovde ljudi ne razumeju niti su dovoljno upućeni u problematiku kapitalističkih finansija i funkcionisanje savremenog globalnog monetarno-finansijskog ćudoređa. postojeći komentatori mogu jedino da se zadovoljavaju sopstvenim glupostima i budalaštinama. U pitanju je zapravo bezazlenost nesposobnosti!
Препоруке:
7
15
30
понедељак, 02 фебруар 2015 10:38
mile
@Reddy - Mislim da bi i sam Marx bi iznenađen koliko mu jedan njegov sledbenik-fundamentalista zna o "funkcionisanju savremenog globalnog monetarno-finansijskog ćudoređa"
Препоруке:
14
3
31
понедељак, 02 фебруар 2015 11:02
Палмав Еприна
"Хвала" усташи "комунисти", Редију, што нама "сербијанцима" отвара очи. Још само да те не видимо на овом сајту и да своју "памет" шириш по "лијепој твојој". Чибе!
Препоруке:
11
3
32
понедељак, 02 фебруар 2015 11:59
DR POLITICKIH NAUKA @ kim jonhg un
nisi ti direktno tvrdio da nemacka finansira ali indirektno jesi..hoces da se nemackoj vrati kao bumerang,ali dali hoces da se igoru komosoljskom i njegovima vrati kao bumerang,jer oni gore stvari rade od nemacke.nemacka je pre francuske htela da skine sankcije rusiji,ali sutradan se desila ekspolozija u fabrici hemikalija,57 nediznih ljudi mrtvi(to i da nemacka nista ne odlucuje jel je okupirana i sluga tvrdi miroslav lazanski otvoreno)ista se stvar desila sa francuskom zbog skidanja sankcija.iza oba slucaja stoje mosad i cia!!ali ti to neces da znas,tebi samo odgovara da su nemci krivi!!proveri pojam'black friday'..smesan si kad tvrdis da je okupirana nemacka mogla da sama uvede evro isklucivo za svoje ciljeve.ona je prinudgena da udge u evro..njoj evro uopste nije bio potreban,vise joj stete naneo nego koristi.evro je ekonomska'okupacija'nemacke!!nemacka mora napustit evro i nato okrenutu se rusiji i kini ili joj se lose pise!!kao vuk sto dlaku menja a ne cud ti sito nazive menjas
Препоруке:
8
2
33
понедељак, 02 фебруар 2015 12:21
Aca Pević
Reddy
Šampione šta se to dešava sa tobom?Ovaj je samo jadno podigao desnicu(jedanput,nevešto),a ti serije udaraca svojom čeličnom levicom.
On je od prvog udarca patosiran,plebs u frenetičnom zanosu,a ti i dalje udaraš.
Plebs napušta arenu i odlazi svom bednom životu,a ti i dalje udaraš.
Ne veruješ da je protivnik poražen,zašto?
Ubeđuješ sebe da protivnik mrda, i da zato ima opravdanja udarati ga neprekidno.
Gubiš poverenje u snagu svoje levice.
Stalno se pozivaš na staru slavu pobede nad "Majzer-kukuruzom".To i u ovom meču radiš.
Plebsu to ništa ne znači,on ionako ništa osim niskih strasti ne razume.
Ali patriciji to veoma razumeju,a usput se gade niskosti,gade se jeftinog.
A šta je tvoja pobeda nad pajacem "Kukuruznim",nego suviše jeftina pobeda.
Najgora smrt za jednog gladijatora nije fizička ,već probražaj u pajaca,arlekina,dvorsku ludu.
Ti si na dobrom putu....
Patricij
Препоруке:
10
5
34
понедељак, 02 фебруар 2015 13:19
АНАЛИТИЧАР
Сви добро знамо да је планета ушла у велику кризу 2008-ме године када је у Америци пукао балон деривата , банке су уз то давале сваком кредите , то је подстакло раст грађевинарства а на бази раста грађевинарства порасла је станоградња . Када је дошло време за отплату кредита радничка класа није могла враћати кредите па је дошло до активирања хипотека . Умјесто да је држава стала за врат великим банкама и фондовима америчка држава је путем бејл аута спасила банке под паролом TOO BIG TO FAIL , сувише велике ( банке ) да их УС држава пусти низ воду . Тада је уздрман Леман Брадерз . Умјесто да извуку поуке светски лихвари су ишли још јаче . Не само то 2010-те да би срушили Европу ( ЕУ и еуро ) амерички фонд Голдман Сакс уз дилера Ротшилда Сороша руше Грчку ( Билдерберг је заседао у Атини уз закључак сесије срушити Грчку и шпанско тржиште некретнина ) . Успјели су и једно и друго
Препоруке:
7
2
35
понедељак, 02 фебруар 2015 13:28
АНАЛИТИЧАР
Наставак 2
Дакле 2010-те су Голдман Сакс и Сорош да би срушили ојачану Европу и еуро срушили Грчку са идејом да је Грчка најслабија карика ЕУ и да ако сруше Грчку срушиће комплетну еурозону . И тада УСА и Голдман Сакс врше директан удар на Европу и постављају људе Трилатералне комисије Рокефелера и кадрове УС Голдман Сакса на водеће функције у Европи - своје кадрове - у Грчку доводе Лукаса Пападемоса кадра Трилатерале , у Италији руше преко Наполитана и масонске ложе П2 - испоставе МИ6 и ЦИА руше Берлуску ( бунга бунга ФОЛС ФЛЕГ - јер је Берлуска пришао Путину - Ј. ТОК - Ени ) . А у Шпанију доводе на чело опет кадар Г. Сакса и Трилатерале ПИОНА Мариана Рахоја а на чело Европ. Централне Банке доводе свог човека Мариа Драгија . Грчка Пападемос , Италија Монти , Шпанија Рахој и ЕЦБ Драги . Тако да ово сада штампање пара које је урадио ДРАГИ - кадар УСА је потпуно разумљиво - разарање Европе као што Гол. Сакс и Вол Стрит разарају УСА дериватима . СТРАШНО ШТАМПАЊЕ ПАРА БЕЗ ПОКРИЋА
Препоруке:
8
2
36
понедељак, 02 фебруар 2015 13:50
фристајло
Трећепозивац
И када дође до те гужве, РАЧУНАЈ на мене овако маторог, бар ћу некога у јаја ногом!!
Много је ефикасније од тога оно што Ви умете много боље- објашњавајте, макар и једном по једном човеку- шта се заиста догађа. Бројно смо надјачани, немамо простор (медије), народ заглупљен лажима и обманама (као ова, где, као-Драги "сређује" стање) и свако, коме нису успели да "заврну" памет има обавезу да објашњава механизме тих превара.
У време када је та обавеза скинута са државног руководства, САНУ, Цркве, опозиције, кога год- то је обавеза сваког поштног човека. Нема у томе ничег лепог, чак ни часног; истина не тражи почаст. Она нема потребу за признањем, само лаж тражи да јој се поклоне.
Компликована прича, која је некад живела у савести људи.
Поздрав...
Препоруке:
7
6
37
понедељак, 02 фебруар 2015 14:11
Umpalumpa
Analitičaru, odlično zaključivanje, muzika za moje uši, rekao bih, pod rizikom da zvuči groteskno. Dodao bih da se radi o pojavi sličnoj "ekonomskom nacionalizmu" kojim je kriza tridesetih godina prošlog veka uvela svet u rat, kojim je generisana globalna potražnja radi izlaska iz krize. "Kolateralna šteta" - svetski rat s 50 miliona mrtvih. Razlika u ovom sad je što se u raspadu jedinstvenog globalnog poretka sukobljavaju zavađeni okupljenih oko vodećih multinacionalnih kompanija i ustanova, a ne nacionalne države. Nacionalne države se sad samo isturaju ispred, da neukoj javnosti izgleda kako su one te koje nešto remete. Od 2004. godine se to radi sa Grčkom. Prva je ušla u enormni deficit, prva povlačila ogromne kredite, prva podigla enormne kredite, prva je sprovela rigorozne mere štednje, prva će i da prekine neoliberalne reforme i otvori put neokonzervativnom poretku... pod zastavom marksizma, a pod koordinacijom gejm-trejdera. Impresivno, nema šta.
Препоруке:
10
5
38
понедељак, 02 фебруар 2015 14:33
Драгославић
Лепо преведено, јел преко Гоогла? Иначе Драги господин је председник Италије а то нигде није поменуто јер ваљда цео свет мора да зна нама Драгог тако да његова функција не мора да се помиње као што је и у Србији довољно рећи: Вучић и одма сви знамо да је то највећи ум галаксије.
Препоруке:
7
3
39
понедељак, 02 фебруар 2015 14:58
Преводилац
Драгославићу, није све у Гуглу, мада је у задње време знатно побољшан. Препоручујем Вам www.thefreedictionary.com
Препоруке:
7
2
40
понедељак, 02 фебруар 2015 15:15
АНАЛИТИЧАР
@ UMPALUMPA
Хвала Вам пријатељу на лијепим речима , сада сам се сјетио а Ви сте ми помогли ЛАЖНЕ ЕУФОРИЈЕ прије 10 до 11 година коју су и нама Србима страдалницима борбе против НАТО-а и санкција продавали у нашим медијима , Грчка је супер , Грчка је чудо , Грчка је нај нај . Да ли се брате УМПАЛУМПА сјећате тога - те пропаганде . Помогли сте ми да се сјетим да су " експерти " Голдман Сакса лажирали податке Грчке да би Грчка задовољила критеријуме да уђе у ЕУРОЗОНУ , плански је Голдман Сакс представљао параметре Грчке као да су бајни и сјајни и красни , сјетите се количине - огромне - новаца које је Грчка дала за Олимпијаду - јел беше 2004. Пошто је Голдман Сакс знао да лажира податке да би Грчку увео у ЕУРОЗОНУ искусни мешетари Г. Сакса су знали како Грчку и да сруше а преко ње Европу . Знате ли шта је најгоре по све нас . Пиромани који су изазвали Светску кризу - Г. Сакс , Леман Брадерз , Бенк оф Америка , ФЕД , Вол Стрит су поставиле Драгија , Монтија , ПИРОМАНИ ГАСЕ ПОЖАРЕ !
Препоруке:
8
1
41
понедељак, 02 фебруар 2015 15:54
Umpalumpa
Analitičaru
Grčko ekonomsko čudo? Od početka mi je to bilo smešno. Naravno da sam se prvo setio gromoglasnog ćutanja o grčkom deficitu iz doba olimpijade, kojim je okončana rasprava, čim se saznalo da je deficit "tolerisan" samo Nemačkoj i Francuskoj u EU. Pa i za otvaranje "Grčke krize" odgovoran je direktno Goldman Saks. U suštini, mislim da gospodari anglosanksonskog kapitala kažnjavaju EU zbog kilavosti protiv Rusije. S promenama u Grčkoj su svoje ljude stavili na čeloneminovnog procesa. Sećate li se da je još 2002-3. g. Hantington vrištao protiv Grčke kao delu pravoslavne civilizacije, stranom telu u EU?
Препоруке:
8
4
42
понедељак, 02 фебруар 2015 16:12
АНАЛИТИЧАР
@ umpalumpa
Сјајно сте примјетили да је била најобичнија пропаганда ГРЧКО ЕКОНОМСКО ЧУДО прије 10 или 11 година , и у праву сте да је Хантингтон Грчку сврстао ван ЕУ и англасоксонског евр. круга . Не знам да ли сте читали мој коментар на НСПМ прије рецимо годину дана када сам Грке дефинисао као политички шизофрене , по вери ИСТОК - Православље а по економско - политичкој оријентацији ЕУ - НАТО ПАКТ Запад - антиправославни савези и ЕУ и НАТО Пакт . Да би се улизали Западу грчки специјалци су упали у Манастир Есфигмен и уклонили заставу монаха тог манастира ПРАВОСЛАВЉЕ ИЛИ СМРТ . Екуменизам на дјелу . Ми Срби се никада нисмо бусали у прса да смо велики Православци као Грци па смо од 1991-ве пружили најјачи отпор хазарима са Запада НАТО-у , ми Срби смо напад НАТО-а на Русију ОДГОДИЛИ за чак 15 година , ми Срби својом борбом а сада је Русија прејака и туче НАТОовце . Да би илустровао однос Грчка - Србија сезонска карта за Партизан и ЦЗ био 50 еура а за ОЛИ и ПАО 4 000 еура - карте
Препоруке:
6
2
43
понедељак, 02 фебруар 2015 16:19
Umpalumpa
Ne brinite se za Grke, snaći će se oni. Ali, i taj crkveni raskol je "pod kontrolom" istih koji kontrolišu grčki dug, krizu i pobunu.
Препоруке:
8
6
44
понедељак, 02 фебруар 2015 16:27
Umpalumpa
Analitičaru
Ne sećam se Vašeg pomenutog komentara. Ipak, radije bih skrenuo pažnju na ono što je englez napisao u tekstu:
Проблем је у томе што Европска централна банка делује истим смером пуних шест година након опоравка„Лиман брадерса“,што само по себи показује да ће се та политика језиво смандрљати.
Bolje da se podsetimo razvoja i sudbine Leman Brothers i razmislimo zašto Englez baš nju pominje. Ona je funkcionisala slično kao sadašnje ekonomije Zapada (prva je u koju su upumpavane pare kao nagrada za tržišne promašaje) i engleski cinik već time iznosi šta će se desiti čitavoj EU. Evans-Pričard je napisao gomilu tekstova preko Rusije, a sad kolumnisti The Time pozdravljaju Sirizu. Ono što se ne kaže je: Ili da EU uđe u sukob s Rusijom, ili nek se pokolju među sobom (bukvalno) zbog para. A ono što hiperburžoazija može da uradi, neprestano, od početka krize, u Evropi pokazuje na primeru Grčke, s podrškom Britanije i SAD, u bekgraundu.
Препоруке:
7
7
45
понедељак, 02 фебруар 2015 19:42
Reddy
Siromašan mozak siromašno mozga. Ponekada je i to zanimljivo. Naravno, za dečje vrtiće, obdaništa i slične institucije.
Препоруке:
7
9
46
понедељак, 02 фебруар 2015 19:47
DR POLITICKIH NAUKA @ analiticar 1 i 2
vrlo dobro..prava pravcata analiza stvari kako su se desavale posle 2008..svaka cast...ja bi samo dodao neke sitnice:berluskoni je najvise srusen zbog putina,i da je italijanski patriot ali isto zbog toga sto je sa kadafijem zatvorio pristup izbeglicama evropu,skroz..danas sa te strane navire i italija koja je u velikim ekonomskim problemima mora na svoj racun da'ucestvuje'u dovodenju izbeglica koji su italijanima mrski i nepozeljni!! isto bi dodao da je papandreu u grckoj bio pravi izdajnik i vodio totalno antihriscansku grcku politiku i da je mnogo zasluzan za situaciju u kojoj se danas grcka nalazi!!
Препоруке:
6
1
47
понедељак, 02 фебруар 2015 20:03
Umpalumpa
Reddy, na dida se ne smije ljutit!
Препоруке:
7
6
48
понедељак, 02 фебруар 2015 20:26
Reddy
Nagradno pitanje za sve monetarno-finansijske eksperte sajta NSPM-a! Šta je najhitniji zadatak glavnih kapitalističkih ekonomija a posebno njihovih centralnih banaka u aktuelnom trenutku??? Siguran u vaša nesnalaženja mogu obećati kule i gradove, no, za početak, 1000 franaka u švajcarcima! Isplata zagarantovana!
Препоруке:
8
14
49
понедељак, 02 фебруар 2015 21:24
Мирјана Ниш
Аналитичари и експерти нису схватили Капитал. Капитал није капитал ако се не оплођује. Пошто је криза, незапосленост, каптал је мртав, не може да се оплоди, бик је стерилан. Шта онда? Како повећати тражњу за робама којих и онако нема. Не раде људи. Србија увози кромпир и бели лук. Ево како то раде разни Драги. Штампањем пара повећавају потражњу. Много пара, а немају подлогу. Новински папир да не кажем тоалетни. Појави се у радњи, а оно тамо - анти папир. Цене скочиле више од него што има тоалет папира. И тако у круг.
Вучко, да је био паметан, илегално би оштампао пар вагона динара и повећао пензије, за које би купили мање роба него за овако умањене. Јоргованка прати светска кретања. Не штампа тоалет папир. Али - скаче курс, тако да је стварна вредност тих папира равна нули. Ускоро ће све да се распадне када пукне прва. Мислим у Немачкој и Европи. Украјинци се бију између себе, а Европа ће да им допури оружје и тоалет папир. И Завоје, и ковчеге. Лимене. Срби, нс поља, за рало и волове
Препоруке:
10
2
50
уторак, 03 фебруар 2015 08:44
nakaze
upropastiše Srbiju!
Препоруке:
3
4
51
уторак, 03 фебруар 2015 09:16
Reddy
@Палмав Еприна
Preobraćena ustaško-serbijanska njuška!
Препоруке:
7
11
52
среда, 04 фебруар 2015 01:25
Боб
@Редду
Одговор: они ће штампати паре.
А сад, дај хиљадарку!
Препоруке:
7
6
53
среда, 04 фебруар 2015 12:46
Reddy
@Боб
Na pitanje nisi odgovorio a već se ponašaš kao svaki primitivni serbijanac, kaubojski ili nasilno. Tako postupa većina serbijanaca i u stvarnom životu, drsko, nasilno i bahato, pa se potom čudite zašto vas ostali preziru. Kao i u ostalim poslovima mislite da se na lak način može ostvariti zarada. To što si napisao nije odgovor jer se pare ne štampaju već kreiraju ali i da si tako napisao odgovor ne bi vredeo. Čekam i dalje odgovor koji ću, svakako, posle izvesnog vremena saopštiti.
Препоруке:
7
5
54
среда, 04 фебруар 2015 13:09
Reddy
@Боб
Pa, Bobe, prenebregli smo glavni uslov a to je da odgovore šalju samo monetarno-finansijski-eksperti s ovog sajta. Ti, koliko znam, svakako, nisi taj! Možda kojom drugom prilikom, na primer, kada budu pozvani eksperti za lupanje budalaština. Srećno!
Препоруке:
8
6
55
среда, 04 фебруар 2015 23:47
Боб
Прво, стручан сам, друго, имам овде стотине сведока. Извлачиш се скрећући на ствари које немају везе са темом. Какве везе има то што сам силеџија, ако сам и експерт?
Паре на сунце!
Препоруке:
7
6
56
четвртак, 05 фебруар 2015 01:43
Umpalumpa
Bob, čini se da nam je u posetu došao Rudimir Bombardirovic Sajkovski, pa budući u Srbiji želi da okuša sreću predstavljajući se da je Luštrišimuš.
Препоруке:
4
6
57
четвртак, 05 фебруар 2015 08:54
Reddy
@Боб
Kakve stotine svedoka? O čemu lupaš? Pa, to su tvoji primitivni ideologizovani prijatelji, dakle, skloni preterivanjima, ogovaranjima, vređanjima, opterećeni predrasudama. Drugo, ti tvrdiš da si ekspert a jasno je kao dan da nemaš blage veze sa materijom o kojoj je reč. Treće, bahatost nije odlika eksperta jer ovaj nema potrebe za njom, primitivac ima! Dakle, našao si se u nezahvalnoj ulozi! I četvrto, lupetaš i nekakvom štampanju novca. Time se, prvo, ne bavi država anju sam stavio u centar problema, potom tek centralnu banku. Dakle, naglasak je na ekonomskoj politici koju sprovodi, pre svega, vlada, dok, centralna banka ne stoji pod njenom ingerencijom! Sve si promašio i dokazao svoju nekompetentnost. I još si posle toga drzak! To ne prolazi! Pitaj tatu i mamu koji su te takvog sazidali. A od njih pokušaj da dobiješ makar džeparac ako već nisi dozreo za ozbiljnije poduhvate! Papa, izbezumljeni!
Препоруке:
7
4
58
четвртак, 05 фебруар 2015 13:00
Umpalumpa
Ovo što se događa je zaistga prevršilo svaku meru. Javlja se neko ko se predstavlja kao ekspert, pa sa ekskluzivističkih visina pod niknejmom nudi javno obećanje nagrade. Tu "ponudu" koristi da legitimizuje svoje vređanje i ponižavanje učesnika u rasprave koji se drže teme.
Препоруке:
5
6
59
четвртак, 05 фебруар 2015 13:32
sivilo svakodnevice
@tumpalumpa
Javio se drugi izbezumljeni! Postaje interesantno. Odgovora, međutim, nigde ni na vidiku. Serbijansko sivilo svakodnevice. Sačekaćemo još malo pa im potom otkriti šta ne znaju. Naučiće ponešto i besplatno! Ako u međuvremenu ne pošandrcaju od sopstvene umišljenosti!
Препоруке:
6
5
60
четвртак, 05 фебруар 2015 14:49
Aca Pević
Reddy
Šampione, sad se iživljavaš nad njihovom potajnom nadom ,da se mogu dočepati 1000 švajcaraca.
Atraktivno je to ,međutim istovremeno i jadno.
Tražiš(i postižeš) od poniženih da se dodatno ponižavaju.
Takve pobede patriciji ne cene!
Patricij
Препоруке:
3
6
61
четвртак, 05 фебруар 2015 16:12
Emir
Imam utisak da su sleteli vanzemaljci, nude nam mudrost, a mi ne umemo to ni da prepoznamo. Razume li se iko u ufologiju?
Препоруке:
6
5
62
петак, 06 фебруар 2015 00:17
Боб
Шампиони и патрицији. Пукли к'о звечке. Пропала аристократија се сели у трећу лигу.
Препоруке:
7
6
63
петак, 06 фебруар 2015 07:34
Reddy
@Боб
Pa, dobro, ako baš ne znaš ono što, priznaćeš, i nije za tebe, ne motaj se oko onoga što ti nije prirođeno. Ti si puki "un'uomo dal'popolo" e "niente piu". L'Aristocrazia; e la nozione tu non hai fumo di. E la Irraggiungibile per Lei!
Препоруке:
7
8
64
субота, 07 фебруар 2015 12:27
Боб
Ех, знам да није лако теби и твојим монтањарским трабантима. Јуче сте први пут видели асфалт и чесму, и помислили да је комуњаризам пречица до господе! За то треба бар 3-4 генерације, али не секирај се...
Препоруке:
6
5
65
недеља, 15 фебруар 2015 03:04
Петрушин
Изгледа дс овдје нико није чуо за:
Gresham's law: "Bad money drives out good one"!?
Остави бреее децу на миру, кад већ воле да млате по тастатури! :о))
пс. Види под стара југословенска штедња! А Драги и друштво ће тада бити на Барбадосу! А ви ћете и даље лупати по тастатури - и бити мало више гладни него данас! :о))
Cije i kako se tacno krecu, gde sede i zavrsavaju na kraju te hartije/obveznice, na koji su rok i sta se moze ocekivati da ce na kraju za njih biti isplaceno?
Ko snosi teret/posledice i kakve?
Da li je to stampanje kreditnog novca koji se mora (ili ne) pokriti kasnije i papirom, ko ce se tu I kako okoristiti (po klasama), uloga spekulativnog svetskog kapitala itd.?
Radi se o 1.100 milijardi evra.
Никад али никад марка не би могла да замени долар на светском тржишту.
Немачка ни мало наивно није прихватила евро и одбацила марку. Тако је добила прлиику да доминира над континенталном Европом. Све што су добили тиме јесте тржиште којим доминира роба из Немачке.
Сад кад су уништене друге економије долази до проблема.
Евро је тренутно пренапунпана валута јер већина економија у ЕУ је у распаду.
У стратегији Немци су ипак пилићари у односу на ВБ, САД, Русију и Кину.
Ове санкције Немачкој и подршка фашистима у Укракни вратиће им се ко бумеранг.
Iza svega stoji pohlepa i losa namera, a moze se podvesti pod jednu rec - DERIVAT. Hartije od vrednosti mogu da imaju (u vecini slucajeva je tako), ili nemaju pokrice, dok derivat nikada nema pokrice i zato je visoko rizicni "proizvod". On ima vrednost, ali to je, kako neko rece, "vilinski" novac. 100 necega ulozeno u hartije od vrednosti moze da propadne na 60, ali nikada na nulu, ili da ode u minus. Kod derivata je druga stvar. Samo jedan mali pad potraznje izaziva domino efekat i totalnu propast derivata. Dok je drivat u currency stanju on pravi opipljive money, kao i u Poncijevoj shemi. Oni prvi uzmu pare, a oni potpnji izvise - sve do poslednjeg novcica. U Poncija je uzrok ne realan interes, a u derivata virtuelan "proizvod".
To vise ima veze sa ljudskom prirodom, a manje sa drustvenim uredjenjem.
Suvišno je sa vama raspravljati jer currency i money svodite na problem derivata i hartija od vrednosti što je tek eklatantno neznanje, zapravo pokušaj da ljude daleko od materije uvalite u smicalicu kakao je problem u onome što mu predstaviste a zapravo prikriste. Fundamentalni problem diference money i currency vi niste ni dotakli a to ste pokušali pomutiti kojekakvom smicalicom. O kakvoj glupavoj pohlepi govorite i pišete kada je ona strukturna kompnenta kapitalizma, društvenog odnosa u kome se generički utemeljuje nejednaka razmena. Umesto toga podmećete pohlepu kao tobož "akcidentnu" pojavu koja ima malo veze sa kapitalom i kapitalizmom, sve da se ne bi dosetili da je u pitanju društveno uređenje koje generiše ovakav scenario kome danas svet prisustvuje. Vi bi/ste da započnete diskusiju o derivatima te tako skrenete pažnju naproblem koji, svakako, postoji ali koji nije osnovni već izvedeni fenomen. Dakako, neočekivanim posrtanjem zauzetih pozicija svet svakako, preko
....derivata može brzo i obrušavajuće doživeti Armagedon ali podmećete da je to uzrok problema. Uzrok je u funkcionisanju kapitala koji se ne može dalje reprodukovati po istom, linearnom principu i zato se u međuvremenu pribeglo, između ostalog, i ovakvom instrumentariju kakav je derivat. Fenomen derivata samo jasnije ocrtava bezizlaz u koji je skočio društveni sistem kapitalizma, ne mogavši da sam sebe reprodukuje na principu "nejdnake razmene". A bađ me interesuje šta to Reddy nije shvatio u Marksovom Kapitalu za razliku od vas? To me živo interesuje. Prosto, bi/ste li bili ljubazni da mi ukažete na deonicu Kapitala koju ne uspeh, po vama, shvatiti? A ako to ne uradite onda će pre biti da ste pokušali jeftinom akrobatikom i neznanjem skrenuti pažnju sa osnovnog problema.
Pozdrav!
A o hartijama o vrednosti samo kratko. U pitanju nisu nikakve stvarne hartije od vrednosti već tzv. akcije i obligacije koje u strogo ekonomskom smislu jesu pre kreditni instrument i zato uglavnom i nemaju nikakvo pokriće za razliku od vas koji tvrdite da ih u većini slučajeva imaju što je apsolutno pogrešno. Otprilike isto kao i papirni ili nalogodavni novac za razliku od stvarnog novca, zlata. jer ni papirni novac odavno nema ili ima minimalno pokriće, otprilike ne više od deset odsto. Uopšte glupo je i raspravljati, kao što to vi uradiste o pokriću derivata. Derivati kao fjučursi ili opcije i po definiciji nemaju pokriće te je zaista smešno ako ne i problematično naknadno tvrditi da uglavnom nemaju pokriće. Kako igra na kretanje kamatne stope može imati pokriće!?!?!? Dakako, u idealnom smislu može ali to je toliko daleko od realnog stanja da se o tome ni iz pristojnosti ne govori. A vi baš o tome, a sve kako bi obmanuli naivnu publiku te predstavili Reddy-ja kao tobož
....neupućenog u problem o kome diskutuje a vi kao tobož upuženi. Znate, gospodine, iako krijete svoj nickname, Reddy ovakvim podmetanjima prisustvuje već godinama na ovom sajtu i malo ko mu je odoleo u diskusijama o ovim krajnje komplikovanim temama da bi/ste sada vi obnovili po koznakoji put još jedan bezuspešan pokušaj. demantuje vas ne samo Reddy već puka činjenica. Zapitajte se na kom nivou trenutno "sedi" najkratkoročnija kamatna stopa najveće zemlje kapitalizma pa će vam sve biti jasno koliko je kapitaliza samo "tobožnja žrtva" pohlepe" a koliko ugrađene sistemske greške" koja se uporno prikriva. na brojnim tačkama virtuelne ili stvarne vaseljene postoje takvi kao vi "koji imaju zadatak" da po potrebi uskaču i kobajagi naivnom posmatraču tobož objašnjavaju mane i prednosti kapitalizma, poretka koji brzometno odlazi u muzeje. Mogu razumeti vaš zadatak ali on je uzaludan. Možda se isplati ali ne donosi plodove. U tome je vaš jed!
Već ko papagaj ponavljate tezu izvesnog TRANSCE?DENTNOG umotvorca s ovog sajta koji tvrdoglavo suprotstavlja "ljudsku prirodu" društvenom uređenju. Malo je reći da je u pitanju neznanje već ordinarna budalaština jer ljudska priroda se "rađa i neguje" u društvu odnosno odgovarajućem društvenom uređenju a ne pada iz "božjeg naručja" kako bi to neki a vrlo slični vama da predstave. Elem, po vama, dakle, berze imaju posla sa ljudskom prirodom, lošim namerama i drugim porocima sem pohlepe. One po vama, dakle, nisu institucionalizovane društvene strukture nego, verovatno, stvar hira i sličnih izmišljotina. Ovo ste verovatno našli i u Kapitalu karla Marksa jer mi spočitnuste da ga nisam razumeo za razliku od vas koji u njemu pronađoste i ono čega nema! Zadivljujuće ali i omamljujuće!
Учинили сте нам !
Najvažnije je skinuti lance, uključiti mozak i DA - javiti onom nesrećniku u Nemanjinoj da je Berlin Kaputt!!
Tekst pokazuje da se politika u EU vodi u malim neformalnim krugovima ljudi koji su van sistema demokratskog izbora, što dsmo pokszuje da su pravi nosioci moći (u EU i šire) skriveni od javnosti.
Demokratija je opsena za mase.
Дефлација, инфлација, деривати, којекакви шпекулантски трикови...
Суштина- ново добијање у времену, да се не види да је мртвац умро, и да нико не одговара због катастрофалне ситуације, изазване финансијским преварама, које се- настављају.
Св веће социјалне разлике, све више људи без посла, пролетаријата- који је све нервознији; ово је провидан покушај да они, ето, покушавају да поправе стање.
Не поправљају они ништа, већ само праве представу- да све бројнија сиротиња не дохвати мотку.
Нема ту никаквог "сукоба". Све је договор, сценарио. Драги је човек из система, који је добио улогу да буде "гуд кап", и док се народ не опасуљи- ето у њиховим џеповима јоч неколико милиона.
Свуда је пад производње, због опале потражње, која је опала због све слабије куповне моћи. Све је мањи број богатих, али се богатства увећавају; на супрот томе, све је већи број сиромашних, који су све сиромашнији, а средња класа- нестаје.
Биће гужве.
Temelj na kojima počiva globalizam nije samo puko brisanje granica i slobodni protok kapitala. On ima i svoju mnogo dublju mračniju stranu. Ona je zaklonjena i prožimala se vekovima kroz evropsku istoriju. U 19 veku je dobila svoju naučnu formu u vidu: darvinizma, maltuzovo učenje i eugenike.
Cilj EU je uništenje evropskih naroda kako navodi otac ideje Codenhove-Kalergi u svojoj knjizi «Praktischer Idealismus». Kalergi piše da budući stanovnici Evrope neće biti Narodi Starog Kontinenta, već nov izdanak (sub-humans), produkt mešanja rasa. On navodi da će Narodi Starog Kontinenta nestati jer će biti mešani sa drugim rasama. Ovako će se stvoriti nova bezlična masa, bez kvaliteta, bez korena, i samim tim lakša za kontrolu od strane nadnacionalne elite.
Stav dobronamernih ljudi po kome je "EU nemački projekat" je privid. Strategija koja stoji iza ove koske je da globalisti koriste mišiće starih sila da bi slabije doveli u red. Malo se zna da su i same stare imperije na meti rastakanja, stime da će one doći na kraju. One su zapravo i najveći izazov globalistima za demontažu. Tu uključujem i SAD.
Takođe je pogrešan stav da SAD prisiljava evropsku elita u konflikt sa Rusijom. Logika koja stoji iza ovog privida je da se SAD koriste kao spoljni "nasrtljivi faktor" dok mi zapravo vodimo "izbalansiranu politiku". Ova strategija ima za cilj da se projekat EU učini miroljubivim narodima Evrope dok ih mi polako ne skuvamo kao žabu.
Nikola Tanasić je ovde u tekstu Igre gladi opisao kako elita vidi budući svet. Pogledajte film Elysium.
Prvo nigde nisam tvrdio da je Nemačka finansijer fašista u Ukrajni. Nego da podržava pučiste i da je sad jedan od predvodnika sankcija protiv Rusije i da će im se to vratiti kao bumerang.Marka koliko da god je bila jaka u Aziji, Africi, Latinskoj Americi u to vreme nije bila valuta kojom se trguje. Tako da takva marka nikako nije mogla da ugrozi petro dolar.
Zašto je dolar padao i gubio vrednost.... Pa samo treba uzeti u obzir kokiko su ga naštanpali koliko su ratova isfinansirali i šta su sve pokupovali. Dolar je koka koja nosi zlatna jaja. Sa ovakvim unutrašnjim i spoljašnim dugom svaka druga valuta bi poslužila za pravljenje konfeta.
Međutim tek sad dolar počinje da se suočava sa pravom konkurencijom. Zemlje BRIKA mogu da pomrse mnoge račune, to su mnogoljudne zemlje koje poseduju sirovine i skoro u svemu mogu da zadovolje svoje potrebe
Kad se sve oduzme i sabere Evropa vuče najgluplje poteze. DR POLITICKIH NAUKA ,
Биће гужве.
....."Dok je drivat u currency stanju on pravi opipljive money"....može li se išta gluplje napisati od ovog pasusa ????? Shvatate li vi, uopšte, šta su money i currency !?!?!?!?!? Verovatno ovakve eksperte imamo i u vladi sem u javnom prosoru! Ovo mora da ste kao dobar poznavalac Kapitala u njemu pronašli. Izgleda da je i sam Marks jedva bio svestan kakvu je genijalnost izvalio. Tu je jedan serbijanac koji ga je na to upozorio!!!
Da, po prilici, ne pišete Šesti tom Kapitala, vođeni ambicijom da dobijete Nobela!? Đavo će ga znati, serbijanac je spreman na svaku avanturu! Sada mi je, bar, jasno otkuda naiđe ova "slučajna i zlonamerna kriza kapitalizma". Serbijanska Eureka!
Šampione šta se to dešava sa tobom?Ovaj je samo jadno podigao desnicu(jedanput,nevešto),a ti serije udaraca svojom čeličnom levicom.
On je od prvog udarca patosiran,plebs u frenetičnom zanosu,a ti i dalje udaraš.
Plebs napušta arenu i odlazi svom bednom životu,a ti i dalje udaraš.
Ne veruješ da je protivnik poražen,zašto?
Ubeđuješ sebe da protivnik mrda, i da zato ima opravdanja udarati ga neprekidno.
Gubiš poverenje u snagu svoje levice.
Stalno se pozivaš na staru slavu pobede nad "Majzer-kukuruzom".To i u ovom meču radiš.
Plebsu to ništa ne znači,on ionako ništa osim niskih strasti ne razume.
Ali patriciji to veoma razumeju,a usput se gade niskosti,gade se jeftinog.
A šta je tvoja pobeda nad pajacem "Kukuruznim",nego suviše jeftina pobeda.
Najgora smrt za jednog gladijatora nije fizička ,već probražaj u pajaca,arlekina,dvorsku ludu.
Ti si na dobrom putu....
Patricij
Дакле 2010-те су Голдман Сакс и Сорош да би срушили ојачану Европу и еуро срушили Грчку са идејом да је Грчка најслабија карика ЕУ и да ако сруше Грчку срушиће комплетну еурозону . И тада УСА и Голдман Сакс врше директан удар на Европу и постављају људе Трилатералне комисије Рокефелера и кадрове УС Голдман Сакса на водеће функције у Европи - своје кадрове - у Грчку доводе Лукаса Пападемоса кадра Трилатерале , у Италији руше преко Наполитана и масонске ложе П2 - испоставе МИ6 и ЦИА руше Берлуску ( бунга бунга ФОЛС ФЛЕГ - јер је Берлуска пришао Путину - Ј. ТОК - Ени ) . А у Шпанију доводе на чело опет кадар Г. Сакса и Трилатерале ПИОНА Мариана Рахоја а на чело Европ. Централне Банке доводе свог човека Мариа Драгија . Грчка Пападемос , Италија Монти , Шпанија Рахој и ЕЦБ Драги . Тако да ово сада штампање пара које је урадио ДРАГИ - кадар УСА је потпуно разумљиво - разарање Европе као што Гол. Сакс и Вол Стрит разарају УСА дериватима . СТРАШНО ШТАМПАЊЕ ПАРА БЕЗ ПОКРИЋА
Много је ефикасније од тога оно што Ви умете много боље- објашњавајте, макар и једном по једном човеку- шта се заиста догађа. Бројно смо надјачани, немамо простор (медије), народ заглупљен лажима и обманама (као ова, где, као-Драги "сређује" стање) и свако, коме нису успели да "заврну" памет има обавезу да објашњава механизме тих превара.
У време када је та обавеза скинута са државног руководства, САНУ, Цркве, опозиције, кога год- то је обавеза сваког поштног човека. Нема у томе ничег лепог, чак ни часног; истина не тражи почаст. Она нема потребу за признањем, само лаж тражи да јој се поклоне.
Компликована прича, која је некад живела у савести људи.
Поздрав...
Хвала Вам пријатељу на лијепим речима , сада сам се сјетио а Ви сте ми помогли ЛАЖНЕ ЕУФОРИЈЕ прије 10 до 11 година коју су и нама Србима страдалницима борбе против НАТО-а и санкција продавали у нашим медијима , Грчка је супер , Грчка је чудо , Грчка је нај нај . Да ли се брате УМПАЛУМПА сјећате тога - те пропаганде . Помогли сте ми да се сјетим да су " експерти " Голдман Сакса лажирали податке Грчке да би Грчка задовољила критеријуме да уђе у ЕУРОЗОНУ , плански је Голдман Сакс представљао параметре Грчке као да су бајни и сјајни и красни , сјетите се количине - огромне - новаца које је Грчка дала за Олимпијаду - јел беше 2004. Пошто је Голдман Сакс знао да лажира податке да би Грчку увео у ЕУРОЗОНУ искусни мешетари Г. Сакса су знали како Грчку и да сруше а преко ње Европу . Знате ли шта је најгоре по све нас . Пиромани који су изазвали Светску кризу - Г. Сакс , Леман Брадерз , Бенк оф Америка , ФЕД , Вол Стрит су поставиле Драгија , Монтија , ПИРОМАНИ ГАСЕ ПОЖАРЕ !
Grčko ekonomsko čudo? Od početka mi je to bilo smešno. Naravno da sam se prvo setio gromoglasnog ćutanja o grčkom deficitu iz doba olimpijade, kojim je okončana rasprava, čim se saznalo da je deficit "tolerisan" samo Nemačkoj i Francuskoj u EU. Pa i za otvaranje "Grčke krize" odgovoran je direktno Goldman Saks. U suštini, mislim da gospodari anglosanksonskog kapitala kažnjavaju EU zbog kilavosti protiv Rusije. S promenama u Grčkoj su svoje ljude stavili na čeloneminovnog procesa. Sećate li se da je još 2002-3. g. Hantington vrištao protiv Grčke kao delu pravoslavne civilizacije, stranom telu u EU?
Сјајно сте примјетили да је била најобичнија пропаганда ГРЧКО ЕКОНОМСКО ЧУДО прије 10 или 11 година , и у праву сте да је Хантингтон Грчку сврстао ван ЕУ и англасоксонског евр. круга . Не знам да ли сте читали мој коментар на НСПМ прије рецимо годину дана када сам Грке дефинисао као политички шизофрене , по вери ИСТОК - Православље а по економско - политичкој оријентацији ЕУ - НАТО ПАКТ Запад - антиправославни савези и ЕУ и НАТО Пакт . Да би се улизали Западу грчки специјалци су упали у Манастир Есфигмен и уклонили заставу монаха тог манастира ПРАВОСЛАВЉЕ ИЛИ СМРТ . Екуменизам на дјелу . Ми Срби се никада нисмо бусали у прса да смо велики Православци као Грци па смо од 1991-ве пружили најјачи отпор хазарима са Запада НАТО-у , ми Срби смо напад НАТО-а на Русију ОДГОДИЛИ за чак 15 година , ми Срби својом борбом а сада је Русија прејака и туче НАТОовце . Да би илустровао однос Грчка - Србија сезонска карта за Партизан и ЦЗ био 50 еура а за ОЛИ и ПАО 4 000 еура - карте
Ne sećam se Vašeg pomenutog komentara. Ipak, radije bih skrenuo pažnju na ono što je englez napisao u tekstu:
Bolje da se podsetimo razvoja i sudbine Leman Brothers i razmislimo zašto Englez baš nju pominje. Ona je funkcionisala slično kao sadašnje ekonomije Zapada (prva je u koju su upumpavane pare kao nagrada za tržišne promašaje) i engleski cinik već time iznosi šta će se desiti čitavoj EU. Evans-Pričard je napisao gomilu tekstova preko Rusije, a sad kolumnisti The Time pozdravljaju Sirizu. Ono što se ne kaže je: Ili da EU uđe u sukob s Rusijom, ili nek se pokolju među sobom (bukvalno) zbog para. A ono što hiperburžoazija može da uradi, neprestano, od početka krize, u Evropi pokazuje na primeru Grčke, s podrškom Britanije i SAD, u bekgraundu.
Вучко, да је био паметан, илегално би оштампао пар вагона динара и повећао пензије, за које би купили мање роба него за овако умањене. Јоргованка прати светска кретања. Не штампа тоалет папир. Али - скаче курс, тако да је стварна вредност тих папира равна нули. Ускоро ће све да се распадне када пукне прва. Мислим у Немачкој и Европи. Украјинци се бију између себе, а Европа ће да им допури оружје и тоалет папир. И Завоје, и ковчеге. Лимене. Срби, нс поља, за рало и волове
Preobraćena ustaško-serbijanska njuška!
Одговор: они ће штампати паре.
А сад, дај хиљадарку!
Na pitanje nisi odgovorio a već se ponašaš kao svaki primitivni serbijanac, kaubojski ili nasilno. Tako postupa većina serbijanaca i u stvarnom životu, drsko, nasilno i bahato, pa se potom čudite zašto vas ostali preziru. Kao i u ostalim poslovima mislite da se na lak način može ostvariti zarada. To što si napisao nije odgovor jer se pare ne štampaju već kreiraju ali i da si tako napisao odgovor ne bi vredeo. Čekam i dalje odgovor koji ću, svakako, posle izvesnog vremena saopštiti.
Pa, Bobe, prenebregli smo glavni uslov a to je da odgovore šalju samo monetarno-finansijski-eksperti s ovog sajta. Ti, koliko znam, svakako, nisi taj! Možda kojom drugom prilikom, na primer, kada budu pozvani eksperti za lupanje budalaština. Srećno!
Паре на сунце!
Kakve stotine svedoka? O čemu lupaš? Pa, to su tvoji primitivni ideologizovani prijatelji, dakle, skloni preterivanjima, ogovaranjima, vređanjima, opterećeni predrasudama. Drugo, ti tvrdiš da si ekspert a jasno je kao dan da nemaš blage veze sa materijom o kojoj je reč. Treće, bahatost nije odlika eksperta jer ovaj nema potrebe za njom, primitivac ima! Dakle, našao si se u nezahvalnoj ulozi! I četvrto, lupetaš i nekakvom štampanju novca. Time se, prvo, ne bavi država anju sam stavio u centar problema, potom tek centralnu banku. Dakle, naglasak je na ekonomskoj politici koju sprovodi, pre svega, vlada, dok, centralna banka ne stoji pod njenom ingerencijom! Sve si promašio i dokazao svoju nekompetentnost. I još si posle toga drzak! To ne prolazi! Pitaj tatu i mamu koji su te takvog sazidali. A od njih pokušaj da dobiješ makar džeparac ako već nisi dozreo za ozbiljnije poduhvate! Papa, izbezumljeni!
Javio se drugi izbezumljeni! Postaje interesantno. Odgovora, međutim, nigde ni na vidiku. Serbijansko sivilo svakodnevice. Sačekaćemo još malo pa im potom otkriti šta ne znaju. Naučiće ponešto i besplatno! Ako u međuvremenu ne pošandrcaju od sopstvene umišljenosti!
Šampione, sad se iživljavaš nad njihovom potajnom nadom ,da se mogu dočepati 1000 švajcaraca.
Atraktivno je to ,međutim istovremeno i jadno.
Tražiš(i postižeš) od poniženih da se dodatno ponižavaju.
Takve pobede patriciji ne cene!
Patricij
Pa, dobro, ako baš ne znaš ono što, priznaćeš, i nije za tebe, ne motaj se oko onoga što ti nije prirođeno. Ti si puki "un'uomo dal'popolo" e "niente piu". L'Aristocrazia; e la nozione tu non hai fumo di. E la Irraggiungibile per Lei!
Gresham's law: "Bad money drives out good one"!?
Остави бреее децу на миру, кад већ воле да млате по тастатури! :о))
пс. Види под стара југословенска штедња! А Драги и друштво ће тада бити на Барбадосу! А ви ћете и даље лупати по тастатури - и бити мало више гладни него данас! :о))