среда, 04. јун 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

На аеродрому у Доњецку поново се воде борбе; Кијев захтева од Русије да не шаље хуманитарне конвоје у Донбас; Снаге "Доњецке и Луганске народне републике" формирале армију Новорусије

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 17 септембар 2014 11:06
Велизар М.
Још од акције на доњецком аеродрому није било значајнијих дејстава на терену. Згодно време да се погледају нека друга дешавања:
Oдлука о стварању заједничке команде оружаних снага Новорусије на државном нивоу није донета, саопштила је прес-служба самопроглашене ДНР.

Ова прича о заједничкој команди може се претворити у прву озбиљну грешку Новорусије. Јединствена команда сама по себи није ништа лоше (наравно) али лош може бити начин и основа успостављања те команде. Долази до подела не само између ДНР и ЛНР већ и између војних и цивилних вођа. Важно питање је на којој се основи граде јединствене оружане снаге и јединствена Новорусија? Ако је та основа територијална или етничка онда ће се битно умањити шансе за подизање устанка у остатку Украјине. Треба пажљиво прочитати последња саопштења Мозговоја у којима наглашава значај борбе против олигархата. Тај је не само способан командант већ и паметан човек.
Но, ако је ова новоруска дисонанца део маскировке онда се не бринем.
Препоруке:
49
2
2 среда, 17 септембар 2014 11:56
Алекса
Један занимљив поглед на могућу врелу јесен 2014. Михаил Хазин о томе како види шта се догађа на самом врху Планете.
http://rusvesna.su/recent_opinions/1410934287
Препоруке:
23
2
3 среда, 17 септембар 2014 12:06
Silni
Momci iz Novorusije spalite taj Donjeci aerodrom...
Препоруке:
49
1
4 среда, 17 септембар 2014 12:07
Sibirski tigar
Nisam ekspert za vojna pitanja u Novorusiji, nadam se da postoji neko 'stariji' ko sve koordinira.

Međutim, politika radi svoj posao. Najnovije izjave ruskih političara kao da nagoveštavaju ofanzivu na SAD. Anglosaksonci su u dubokom glibu sa IS (nema priče ni o čemu bez zvanične Sirije, Irana i naravno Rusije) moguće je da bi trebao postojati neki dil oko toga. Dakle, prepustite nama naš problem u Ukrajini, a mi da vam pomognemo oko vaših problema u novom islamsko-anglosaksonskom sukobu. Ili, barem, da vam ne pravimo problem. Zasad SAD glume silu, ali siguran sam da će se još više zaglibiti kad prva sledeća američka glava odleti.

Tu mi je sporna samo uloga EU (IV nemačkog rajha). Zli Germani buše i osvajaju, treba ih pritisnuti sa obe strane (SAD i Rusija). Videćemo da li će doći do toga.
Препоруке:
36
5
5 среда, 17 септембар 2014 12:19
Sibirski tigar
Данашњој седници Државне думе РФ присуствује 24 посланика Врховне раде

http://serbian.ruvr.ru/news/2014_09_17/Danashnjoj-sednici-Drzhavne-dume-RF-prisustvuje-24-poslanika-Vrhovne-rade-9395/
Препоруке:
27
3
6 среда, 17 септембар 2014 12:42
Oliver Kromvel
Velizare mislim da je jedinstvena komanda neophodna za dalje operacije,ja tu vidim i tendenciju Moskve da od gomile dobrovoljaca,lokalaca i ostalih napravi pravu i kompaktnu vojnu formaciju.Gledajte to kao na prelazak u sledeću fazu rata,ako iole imaju bilo kakvu zelju za ofanzivnijim akcijama moraće da nastupaju jedinstveno.Generalno gledano sada nije vreme za podele na DNR i LNR pošto su obe dobrim delom okupirane,infrastruktura je razorena,narod iscrpljen a ide zima,potrebno je grupisanje snaga,tek po oslobađanja celokupne teritorije obe republike mogu se igrati tim administrativnim i političkim podelama.Lugansk je sada u nešto boljem polozaju ali Donjecku je i dalje teško tuku ga sa aerodroma,postoji realna opasnost da se borbe posle izbora s obzirom na sastav parlamenta ili na proleće nastave,treba se pripremiti za to ušli smo u ovu fazu rata u kojoj nema mesta za improvizacije.
Препоруке:
59
1
7 среда, 17 септембар 2014 13:00
Србин
Када ћу доживети да се борбе воде за аеродром у Кијеву?
Препоруке:
50
2
8 среда, 17 септембар 2014 13:06
Oliver Kromvel
Aleksej Tomenko,Porošenkov savetnik iz stranke Julije Timošenko kaze da zakon o autonomiji Donbasa ne isključuje ATO i praktično nastavak vojnih operacija.Arseni Jacenjuk,prva violina Vašingtona u Kijevu kaze da on ne priznaje DNR i LNR i nema nameru da prihvati njihovo legalizovanje.Zakon o lustraciji predviđa lustraciju 1 000 000 činovnika,malo sutra,predviđa lustraciju svakoga ko ima bilo kakve bliske veze sa Moskvom i to je jedina suština zakona.Kada sve to pogledate i shvatite da će od 26 oktobra ti ljudi voditi Ukrajinu,bude vam jasno da nikakvog mira neće biti,a ja se nadam da su i u Moskvi toga svesni.To što grivna tone i izgubila je 60% vrednosti,to što uglja ima do 1 decembra,što su skladišta gasa polu prazna,inflacija divlja,pada industrijska proizvodnja i standard građana,to nema nikakve veze,oni će terati do kraja do poslednjeg Ukrajinca ili novog Majdana.Ti njihovi zakon ne vrede ni pet para,njihov cilj je uništenje Rusa u Ukrajini.
Препоруке:
79
1
9 среда, 17 септембар 2014 13:14
Sibirski tigar
@Oliver Kromvel

Pošto im je cilj uništenje Rusa u Ukrajini, upravo zbog toga je neophodno postojanje Novorusije.

Kad bi bili razumni moguće je da bi i postojala Ukrajina kao neka vrsta labave federacije ili konfederacije.

Ali nisu razumni, tako da će na kraju dobiti Novorusiju, nezavisnu i priznatu barem od strane Rusije, a oni će da pričaju 'dogodine u Donjecku', 'Lugansk sveta ukrajinska zemlja' itd.
Препоруке:
37
2
10 среда, 17 септембар 2014 13:49
Anka Krajina
@ Oliver Kromvel
zakon o autonomiji Donbasa ne isključuje ATO i praktično nastavak vojnih operacija.

Ako ste pažljivo pročitali jučerašnje vesti taj "zakon" nudi amnestiju samo za one borce DNR/LNR, koji su "месец дана пре ступања закона на снагу предали оружје".
To znači da amnestije praktično neće ni biti.
Ergo, čisto zamajavanje i kupovina vremena.

Rat u Ukrajini je Americi potreban toliko dugo dok ne reši pitanje Sirije i ISIL-a jer njime vezuju snage Rusije a sankcijama je iscrpljuju.
Ukrajinski rat treba ga gledati kao deo tog scenarija jer za direktni sukob sa Rusima USA nije spremna niti ima saveznike.
Naravno, drugo je pitanje kad će Ukrajina shvatiti da u ovoj geopolitičkoj igri predstavlja samo planiranu kolateralnu štetu za USA i celi NATO pakt.
Препоруке:
48
3
11 среда, 17 септембар 2014 14:09
Манда
Надовезао бих се на последњу реченицу Оливера Кромвела. Јасно је да је циљ уништити Русе у Украјини. То је најбоље обелодањено када је Порошенков саветник рекао да треба применити модел пада Крајине у Новорусији. Дакле, падају приче да је циљ тзв. АТО осигурање цивилног стновништва од "терориста и сепаратиста". Циљ је протерати Русе из Украјине. Само има једна ствар....Новорусија има подршку Русије што значи да би веома лако могло доћи до "Олује" и то у обрнутом смеру-све до Галиције.
Препоруке:
56
2
12 среда, 17 септембар 2014 14:28
синиша
Кад Иран гради нуклеарне електране за цивилну употребу то може да буде разлог ваздушних удара због нуклеарне претње, а кад Украјина хоће да направи атомску бомбу онда то није нуклеарна претња. Е видите јесте.

Ако мисле да ће правити бомбу да ударе Русију, а Русија ће чекати да се то деси много греше. Пре тога ће бити ударени ваздушним и ракетним ударим, конвеционалним додуше, и НАТО им не може помоћи.

Зашто мислим да им НАТО не може помоћи. Ових пет месеци борбе је показало да су Руси у Украјини јачи од кијевске владе. Војно су способнији. Остало је ствар тенике. Добро, има нешто и до стратегије и до тактике, до климе и рељефа, али ипак су Руси у Украјини најачи. Тачно је да им је Русија близу, али и украјинске власти су имале сваку помоћ од НАТО пакта и даље имају од планирања, логистике, командовања до наоружања и новца и опет губе.

Мени је то најважније.
Препоруке:
55
2
13 среда, 17 септембар 2014 14:43
Saša
Možda griješim ali mislim da je sva ova priča oko nukleranog naoružavanja Ukrajine samo medijska dimna zavjesa da se prikrije vojni i ekonomski kolaps .

Pa kao ... jesmo sad pukli ali ... jednog dana ... ima da napravimo atomsku bombu ... za 10 do 100 godina .

Hitler se makar zamajavao sa V1 i V2 i najavljivao nova oružja a ovi mogu samo da laju na prazno .

Ovo sve vraća na osnovno pitanje a to je da li će i do kada narod u ostatku Ukrajine da trpi da mu sudbinu kroje ovako ozbiljni " državnici " ?
Препоруке:
38
3
14 среда, 17 септембар 2014 15:24
Nislija
Ovo ne sluti na dobro.Bojim se da Putin opet ne ostavi ove svoje NovoRuse,kao pre 2 nedelje.Mnogo podseca na Slobu.Podji stani.Znamo do cega je to dovelo.Do traktorijade,a Sloba se u Grckoj brckao.Putin lici po nacinu vladanja Slobi.To su deca i bastinici komunizma CRVENE INTERNACIONALE.
Препоруке:
48
57
15 среда, 17 септембар 2014 16:37
Anka Krajina
@ Nislija
To su deca i bastinici komunizma CRVENE INTERNACIONALE.

Vaša tvrdnja je svojevrstan contradictio in adiecto (unutrašnja protivrečnost).
Toj istoj "internacionali" pripadao je i Tuđman. Čak je bio i partizanski general za razliku od Slobe i Putina, koji to nisu mogli biti i da su hteli.
Odakle je iznikao Porošenko? Nije valjda "pao" u Ukrajinu iz vasione. I on je dete te iste internacionale.
U kojem sistemu su živeli Jelcin i Gorbačov, Merkelova, koja je samo godinu dana mlađa od Putina?
Ukoliko već tražite neku sličnost, koju ja ni izdaleka ne vidim, onda je barem potražite na istom geografskom prostoru u istim ex-džavama.
Ili možda mislite da su SFRJ i SSSR bile istovetne države?!
Препоруке:
31
3
16 среда, 17 септембар 2014 17:15
гаврило
колико видим Украјински фашисти говоре о нуклеарном оружју које би могли да имају за 10 година!наравно оно би било употребљено против Русије а гле чуда ЕУ и САД ћуте али када је у питању Иран тада су све карте на столу од бомбардовања до санкција.ипак, мислим да Русија треба даљу игру да спријечи уђе у Украјину и подјели је како приличи по вјерском, националном и географско-историјском основи и праву!и нема даље а САД нека се пуше или рат па коме опанци а коме обојци или као што једном рече велики пјесник Буковски:испалите више те јебене ракете...
Препоруке:
30
1
17 среда, 17 септембар 2014 17:25
Србољуб
У једињење би требало да буде добро.

Зашто се нису ујединиле РСК и РС ??
Мени је то и дање некако нестварно. Тако су практично признавали авнојевске границе као државне.
Препоруке:
33
1
18 среда, 17 септембар 2014 17:32
Nislija
@ Anka Krajinka

Putin je vrbovao Merkelicu jos iz mladih dana.Prica se da su bili vise nego prisni.Iz te prisnosti zele da podele i porobe Evropu.Mi smo u Nemackom sektoru.Sto je super.Inace bi ponovo isli u neki novi GULAG tipa Goli otok.Ti istocnjaci su mracnjaci,despoti,Staljinisti.Ne cene ljudski zivot.
Препоруке:
1
55
19 среда, 17 септембар 2014 17:59
Алекса
за "Anka Krajina"
то шта суштински веже Милошевића и Путина јесте да су земље,којима су на челу,биле нападнуте од белосветских хохштаплера и убица.И то је прво од чега би могло да се уђе у разговор.Ко то прескаче и замагљује има нечисте намере.
"то" што покушава овде да боде и одвлачи време није саговорник,већ типични производ цивилизације смрти и смећа,с тим да производи смеће,јер друго не уме,тако му је већ у глави.
Метода је да отера у дефанзиву и да уместо о суштини,људи говоре о нечему искривљеном,са болесном логиком и речима без значења.
добро знате шта се налази иза "ника" "Nislija". Служи слуге,који су слуге слугу светских господара смрти.Сад да ли му бацају какве мрвице или је само у питању ординарна глупост,зар треба да размишљамо о секташима?
"то" баца коску - провоцира недоумице и страхове,природне у нормалним људима.а кориштење квази-поређења,којих ништа не веже са стварношћу то је само лепак.Зар подлост може тежити до дијалога?ко се "страха" лаћа...
Свако добро.
Препоруке:
21
1
20 среда, 17 септембар 2014 18:01
Oliver Kromvel
Danas je vojska Novorusije napadala u okolini naselja Sčasti,i oko elektrane u tom gradu,10 rejona i 3 grada pod kontrolom Ukropa u Luganskoj oblasti su ostali bez struje,kaze gubernator Luganske okupirane oblasti Irina Verigina.

Pojavila se i informacija koju ne uzimam zdravo za gotovo da se vode pregovori da Ukropi prepuste Donjecki aerodrom u zamenu za 5 km teritorije oko Mariupolja.

Intezivne borbe se vode oko naselja Дебальцево,periodična pucnjava se čuje u rejonima naselja Софиевки, Центральном, Комиссаровке, Чернухино.

Na Donjeckom aerodromu Ukropi pokušavaju da se probiju iz obruča,Novorusisu dejstvovali po polozajima Ukropa u naselju Курахово.

U naseljima Новоорловки i Кировско napadnure su pozicije Ukropa.

Blokirana trasa Донецк-Мариуполь,borbe se vode nekoliko kilometra severno od Мариуполя,u naselju Гранитное.Ukropi su potisnuti iz naselja Углегорск,nema ni vode ni struje u njemu.

Ukropi su skoncentrisani na relaciji Мариуполь-Волноваха.
Препоруке:
42
1
21 среда, 17 септембар 2014 18:08
Велизар М. @Oliver Kromvel (1 од 3, морам мало дужи пост)
Биће да ви мене нисте разумели. Наравно да није време за поделе. Никад није. Не залажем се ја ни за расцепкане самосталне јединице и не мислим да је јединствена команда лоша а то сам и нагласио. Проблем је начин на који се то ради. Да ја сад не бих (лоше) препричавао ситуацију - имате на касадовом сајту добар текст о томе.
Кажете да је циљ противника уништење Руса у Украјини. Није. Циљ правог противника је уништење Руса (тј. њихове јаке, организоване и самосталне државе) било где! Украјинске власти су само пиони који на једној ограниченој територији учествују у томе. Кажете и да је јединствена команда неопходна за даље операције и ја се са тим слажем. Али какве ће то операције бити? Шта је циљ и како ће се експлоатисати досадашњи успеси? Ту се негде ми не разумемо.
Од простог одвајања Новорусије корист је краткорочна и ограничена на њене становнике. Они који остану под оваквим Кијевом од тога немају ништа а нема ни Русија.
Препоруке:
26
1
22 среда, 17 септембар 2014 18:09
Велизар М. @Oliver Kromvel (2 од 3)
Нема овде краја док се Кијев не дозове памети, док некаква Украјина, Федерализована, конфедерализована или подељена, не буде или на страни Русије или тврдо неутрална. Колико запад ради против тога толико Русија мора да ради за то. И то тако да непоправљиви антируски елемент остане сатеран и ограничен негде на Лвов и Ровно. Како?
Једно је ићи тенковима на Кијев, Харков, Одесу а друго је подстаћи устанак у Кијеву, Харкову и Одеси.
Прво захтева војску бројнију и јачу од постојеће (за шта треба још бар годину дана) или учешће војске Русије. За друго је довољно и ово што се сад има уз лагани раст и одржање моралне супериорности.
Прво се постиже силом (а сила рађа отпор) а друго примером. Е зато кажем да је важан и тај "анти-олигархатски" елемент борбе а не само "проруски".
Људи траже правду а не друге олигархе који уместо Украјинског говоре Руски.
И понављам: Надам се да је све ово маскировка, да се намерно непријатељу подмеће лажна слика о неслози.
Препоруке:
30
1
23 среда, 17 септембар 2014 18:10
Велизар М. @Oliver Kromvel (3 од 3)
За крај, слажемо се да ће се борбе наставити. Питање је у ком обиму и колико далеко је војска Новорусије способна да иде у овом тренутку. Јесен је на прагу, ближи се чувена украјинска "распутица" и дејства до пролећа неће бити тако брза, кретање ће бити отежано. Контрола над путевима са чврстом подлогом добија на значају и захтеваће више ресурса. Треба одржати ово што је постигнуто. Русија неће слати трупе у помоћ али треба да уради све што је у њеној моћи да се у Новорусији ове зиме живи боље него у Галицији и да се побрине, што је такође важно, да сви Украјинци то добро виде.
П.С. Поменути Касадов текст је овде.
Препоруке:
28
1
24 среда, 17 септембар 2014 18:44
Oliver Kromvel
Velizare ja sam mišljenja da bi Porošenko čak pristao da da nezavisnost ovom parčetu koje drze ustanici,rusiji to nikako ne bi odgovaralo,slazem se da rusima treba federalizovana i ekonomski ubogaljena Ukrajina,nezavisnost ima smisla samo ako bi podrazumevala najmanje 5 od 8 regiona istočne Ukrajine,mada ja bih pre rekao 7 pošto mislim da je Dnjepropetrovsk ipak više naklonjen hunti.Evo prvi put ću napraviti poređenje sa RSK,vezano je za vojsku,iako je formalno postajala vojska RSK, na operativnom nivou nje nije bilo,bila je razdeljena po oblastima i selima i praktično svako malo veće mesto je imalo svoju TO što su Hrvati obilato koristili,Srbi u RS nisu napravili tu grešku već su odmah od ostataka JNA i dobrovoljaca u roku od 1 godine formirali VRS,koja je bila kompaktna sila tu nikakvi Arkani,Mauzeri,Šešeljevci,SPO-ovci,nisu mogli da vode svoje ratove,Mladić,Krstić,Gvero.Milovanović su bili apsolutni gospodari armije.
Препоруке:
38
3
25 среда, 17 септембар 2014 18:56
Oliver Kromvel
Ako vas to malo blize interesuje preporučujem knjugu legendarnog pukovnika Lisice,heroja bitke za koridor.
Ofanzivne operacije vojske Novorusije zavise od zvaničnog Kremlja,da budemo potpuno otvoreni,Rusija ako bude htela moze da u Novorusiji napravi vojsku od 60 000 vojnika,od toga bi 90% bili lokalci ostalo dobrovoljci i ruski instrukturi i oficiri koji bi zauzimali uglavnom komandna mesta,naoruzavanje takve sile nije problem za Rusiju.Ako su hteli proširenje ustanka zima je idealna za to,netreba čekati da Galetaj opravi gvozđuriju i uveze otpad i staro gvozđe iz Poljske i Hrvatske.Cilj Rusije je za mene enigma,vidim zelju da se Ukrajina iscrpi ekonomski,to ide dobro,ali vidim i krajnji fanatizam hunte,uostalom sve će biti kristalno jasno posle 26 oktobra,Porošenko protiv sebe ima Ljaška,Jacenjuka i Turčinova,Timošenkovu,Avakova,Gricenka,Olega Tjarinboka,osim Klička on nema saveznika,partija regiona ne učestvuje,komunisti su zabranjeni,ja nevidim rešenje.
Препоруке:
40
1
26 среда, 17 септембар 2014 19:30
Nislija
@ Oliver Kromvel

Ta Lisica je bio ocajan komandant.Poginulo mu je na stotine boraca.Zna se da je imao uspeha tek po dogovoru Milosevic Tudjman o RAZMENI teritorija.Milosevic tkzv.RSK a Tudjman da povuce svoje postrojbe sa Hrvatske Posavine.Taj dogovoreni proxi rat je nazalost potrajao do 95.Mogao je da se zavrsi krajem 92.Da se RAZMENILO STANOVNISTVO.Hrv.dobili cistu pereciju.Srbi 1/2 Bosne.Muslimani 1/2 Bosne,a BiH Hrvati su sluge muslica.
Препоруке:
3
40
27 среда, 17 септембар 2014 19:47
Joe Bonamassa
@Nislija
Na jeziku tvojih nalogodavaca What are you on?
Препоруке:
36
3
28 среда, 17 септембар 2014 19:57
Sibirski tigar
General Slavko Lisica je srpski heroj.
Препоруке:
37
1
29 среда, 17 септембар 2014 20:00
Sibirski tigar
@Nišlija

Uči malo:
http://sr.wikipedia.org/wiki/Operacija_Koridor
Препоруке:
24
2
30 среда, 17 септембар 2014 20:23
Anka Krajina
@ Алекса
то шта суштински веже Милошевића и Путина јесте да су земље,којима су на челу,биле нападнуте од...
Ко то прескаче и замагљује има нечисте намере.

Srbija je, za razliku od Rusije, bila napadnuta i bombardovana bez objave rata i bez saglasnosti OUN.
Ovo u Ukrajini je sasvim druga situacija.
Korektna analiza YU-ratova 91-95 prelazi okvire jednog komentara zato tu temu ne mislim ni otvarati.
Obično izbegavam razvodnjavanje teme osim kad tu i tamo primetim ostrašćene ideološke žaoke kao u slučaju "nišlije".
Препоруке:
22
1
31 среда, 17 септембар 2014 21:01
Велизар М. @Oliver Kromvel
...slazem se da rusima treba federalizovana i ekonomski ubogaljena Ukrajina...

Нисам баш тако рекао. Чак шта више мислим да Руси не желе "економски убогаљену" Украјину. Она је одавно убогаљена и Руси је желе јаку бар толико да не мора да проси на западу. Запад би је докрајчио и отерао у вечно дужничко ропство што не одговара ни Украјинцима ни Русима.

...mislim da je Dnjepropetrovsk ipak više naklonjen hunti.

Судећи по политичарима који оданде долазе - јесте. Ипак не могу да заборавим да су војници из Дњепропетровска практично поклонили прве Ноне и БМД-ове ополченцима у Славјанску.

Ako vas to malo blize interesuje preporučujem knjugu legendarnog pukovnika Lisice ...

Био, видео. Искусио понешто од тога на лицу места на разним нивоима. Зато и пишем ово што пишем. Књигу сам наравно прочитао. Лисица је био сјајан официр и човек. Ваља поменути да није делио ни противнике ни своје борце на Србе и несрбе већ мало другачије.
Препоруке:
23
1
32 среда, 17 септембар 2014 21:31
Алекса
за "Anka Krajina".из моје перспективе,у таквим порукама(то нису коментари) главни "садржај" је намера да се изазове реакција,да неко троши време на аргументацију,а другој страни није уопште циљ да разговара. све остало је само лоша маска.метода је проста,преношење пажње са тога шта јесте на апстрактне извитоперене измишљотине.зашто су такви овде?да сметају,пакосте и унеређују.какав треба неко да буде,да се тиме бави?...прост одговор и ако се од тога пође,види се да тамо нема никаквог садржаја.улазити у дискусију са неким има смисла,ако постоји обострано поштовање.ако је некоме циљ подбадање и унеређивање простора где су људи,о каквом поштовању може да се говори?нема Анка тамо никакве идеологије... само увежбана техника и јефтини типови."Silni","Sibirski hrcak","Србин","Манда","Nislija","Србољуб"... иза тих наслова се крију ..... случајеви, а ако су морално...треба читати и садржај и намеру, према томе другом се види о чему се ради.поздрав.
Препоруке:
4
8
33 среда, 17 септембар 2014 22:01
сељак беземљаш
Оливер Кромвел
Поштовани господине. Пратим са пажњом ваше и коментаре господина Велизара. Радите и много и добро. Одлично. Ретко сам то имао прилику да видим.

Не схватајте то као озбиљну примедбу, али кога брига за фанатизам хунте. Њима ништа друго и не преостаје.
Ценим да горива за хунтин фанатизам нема много.
Да занемаримо за тренутак да су у дубини поделе у Украјини верске.
На површини и масовно то је "украјинштина"(израз сам прочитао у једном коментару па ми се свидео)То је малограђански правац одбацивања руске културе и руског језика у Украјини са глупавом рачуницом да ће их тако огољене прихватити европски малограђани.
Та пена је подигла и уздигла талог (хунту)на врх и не може их дуго држати високо.
Ствар је Русије да подигне оне који су између талога и пене. Ништа без устаника, а устанике штитити.
Без пардона.
Ништа горе неће радити Русији,од оног што би јој иначе радили, ако у Украјини без пардона буде штитила Русе и прорусе.До сада се добро радило.
Препоруке:
28
0
34 среда, 17 септембар 2014 22:34
Алекса
...
Помислите само о психолошком профилу типа, који се испуњава тако да брља по плусевима и минусима испод туђих коментара око поноћи, као што чини "Sibirski hrcak", или нешто пре тога "Goran"... који у исто доба дана улази у такво стање да бљује из себе гомилу реченица-парола-мамаца, као што су иза данашњих наслова "Nislija"
а јучер се дувао од осећања моћи, па почео да игра како ми свирамо (он као показује своје моћи камелеонске)...
замислите те типове, које интерес и унутрашње незадовољство гони, да седе испред екрана и читају нешто што их уопште не занима, само да би се закачили за нечију мисао и испунили се кроз загађивање туђег простора. какав материјал за студијум изгубљености и фрустрације? борци за идеју? какву црну идеју...
кад је свест тако сужена, тешко да ће од таквих икада бити човек. цео живот незрелост.и било би тужно, да није подло.
подсмех изазива то да мисле да су нешто више од естетског поремећаја на страни... досадни као муве... ништа више
Препоруке:
2
11
35 среда, 17 септембар 2014 22:49
Sibirski tigar
@Алекса

;)
Препоруке:
14
0
36 среда, 17 септембар 2014 22:52
Велизар М.
Да се мало вратимо на терен. Изгледа да гори један део термоелектране у Шчастју, у извештајима се спомиње само "трансформатор". Одатле се Луганск снабдевао струјом. Са доњецког аеродрома чују се експлозије, вероватно минобацачка ватра. Има још извештаја о појединачним борбама али сви су још непотврђени. Изгледа да хунтина артиљерија покушава да очисти пролаз како би се ови који су блокирани код Ждановке потпуно спојили са својима код Дебаљцева. Близу је и она група поред Красног Луча, можда ће и они покушати да се ту негде саставе или извуку. Такође се спомиње и пуцњава код јединог блокпоста АНР на путу од МАриупоља ка Волновахи, код места Гранитное (збуњује број насеља са истим именима). То је близу петље, јасно се види на мапи, ту Новоруси држе везу са својим ИДГ западно од те линије. Непотврђено али вероватно. Видећемо сутра шта се дешава, делује као да "примирје" већ данима полако еволуира у наставак борби.
Препоруке:
21
0
37 среда, 17 септембар 2014 23:25
Страдија за нато-хонорарце
Пре само месец дана широј јавности у Донбасу и остатку Украјине нешто што је више личило на легенду или фантастику ових дана се потврдило као истинито,наиме мистериозни снајпериста већ више од месец дана у Славјанску и околини ликвидира нато-хонорарце и пар страних инструктора и нестане,још није објашњено зашто на метку урезује слово М,а неки верују да се свети за спаљивање анти-нато-наци присталица у Одеси!
Препоруке:
30
1
38 четвртак, 18 септембар 2014 06:40
thinking maize@ Страдија за нато-хонорарце
Ту вест сам пренео са "Руског пролећа" пре неку недељу (са све линком), али Ви износите нове и драгоцене детаље. У том смислу поиграо бих се (а у складу са интенцијом нашег познатог филма "Саша"!) са податком да непознати снајпериста (снајперисти!?) урезује слово "М" на меткове и претпоставио да то значи: "Мајдан 1", "Мајдан 2", "Мајдан 3", ... Што указује да би тај снајпериста могао да буде неко од момака из "Беркута" који се свети не само за погром у Одеси, већ и за његове линчоване другове током одвијања "Мајдана" у Кијеву прошле зиме!? Знате, тим момцима је било ЗАБРАЊЕНО да користе ватрено оружје, а повода је било изузетно много!? Пошто видим да посебно "коси" NATO инструкторе, онда се ради и о веома обавештеном човеку, пошто се зна да је "Мајдан" и у смислу обуке припреман у америчкој амбасади у Кијеву!? Цијена целе "операције" такође се зна 5 милијарди шуштавих зелених папирића!? Но, шта ћете, кажу да инфлација изједа те зелене папириће, али по овоме и поменуте NATO хонорарце!?
Препоруке:
15
0
39 четвртак, 18 септембар 2014 09:17
гаврило
дрги коментатори, мени је апсолутно разумна политика Америке и знам тачно што хоће!хунта ради само по њеном налогу и изгледа да је оваква или онаква, не, хунта је заправо онаква каква Америка жели, зато су је довели на власт као и ове наше АВ,АВ,АВ политичаре.Једино што незнам и једино у што сумњам је политика Матушке?Знам да Новорусији нема опстанка без Русије!Знам да Русија чека зиму гдје ће се колико-толико искристалисати напори да се остваре планови једне али и друге ствари.Парадоксално изгледа да вријеме није на руској страни али се умирим када помислим да Русија и Путин знају што хоће, јер не могу да вјерујем да Руси дигну руке од Новорусије јер то би значило да су пустили фашисте на праг од куће!Америка неће одустати од својих захтјева док год је КРИМ у руској федерацији зато мислим да то и сами Руси знају и да ће их Амери давити као змија жабу!Утолико не могу да схватим изјаве Милера о редовној достави гаса ЕУ!То ми делује глупо или су Руси на кољенима?Али се плашим, плашим...
Препоруке:
4
3
40 четвртак, 18 септембар 2014 15:56
Slavomir Srpski, @Srbin
Када ћу доживети да се борбе воде за аеродром у Кијеву?


Eto i ja cekam li cekam, i ponekad kada me izda strpljenje dajem poneko Uputstvo za Upotrebu: A to je presecanje Ukrajine zapadno od Kijeva i blokiranje te granice za bilo kakvo naoruzavanje hunte u Kijevu. No-fly zonu kontrolom iz Belorusije, Krima i istocne Rusije (to mogu svojim dugometnim raketama. Povratak legalnog Predsednika KUkrajine i proglasavanje konstitutivnih izbora o federalnoj podeli Ukrajine na tri dela. No Fly zona bi sprecila da se vode vise bilo kakve borbe oko bilo kakvog aerodroma,. Zasto da ruse Ukrajinu zbog NATO planova? Ipak u Ukrajinai bez Galicije fasita je vrlo malo, iu uglavnom su jos neprosveceni Rusi.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер