Ово ми личи на време пред крај бомбардовања Србије. Замислите НАТО нема потенцијала да се војно супротстави Русији? Овим је Русија стављена у позицију нападача. Нешто што орлушине НАТО-а прижељкују. Зато Путин и Русија морају да издрже још мало. Европа нема економске снаге да издржи санкције које је наметнула Русији.
Препоруке:
186
8
2
четвртак, 31 јул 2014 11:16
Иоанн Дубињин
Западни стратези хладног рата су мајсторски замутили и зачинили украјинску чорбу. Путин није могао а да у њу не упадне, и уместо да се у овој фази задовољи само Кримом, а Новоросију остави за касније, залетео се – и сада је тамо у живом блату. Како ће све да се сврши сам Бог зна – али једно је сигурно на дуже стазе: не претерано повољно по Путина и његово окружење. Јер – Путин сада због унутрашњеполитичке ситуације у самој Русији једноставно не сме да попушта и даље се повлачи, а нема снаге да пресече “Новоросијски Чвор“. Нашао се сада тачно тамо где су западни противници желели да га сместе...
Препоруке:
49
166
3
четвртак, 31 јул 2014 11:18
KK
Samo je jedan put, momentalna intervencija , sedam dana haosa i rata i podela ukrajine. Sve ostalo ispostavice se kao gubitnicka varijanta. U prvoj varijanti jedan deo sveta ostace uz Rusiju. U drugoj ako se povuku iz Ukrajine niko vise nece ni pogledati u njih. Putinu je sad potrebna strasna demonstracija sile koja ce oladiti zapad.
Препоруке:
163
12
4
четвртак, 31 јул 2014 11:29
markoR
Kakva gomila gluposti..sto ne znaci da nece tako da ispadne, Holivud ima strasne rezisere. Scenario isti,ali pitanje je kakvog kalibra je glumac koga stavljas u svoj film. Mozda je njegov talenat veci od tvog, pa ispadne da si ti u njegovom filmu. Onom stvarnom, zivotnom.
Препоруке:
118
5
5
четвртак, 31 јул 2014 11:33
Pravdoljub
Nakon citanja ovog clanka jasno je da Stratforove "analize"
predstavljaju samo drugaciji oblik jedne iste propagande.
Te "analize" su namenjene onim slojevima stanovnistva
koji bi hteli "nesto vise od CNNa".
Препоруке:
215
6
6
четвртак, 31 јул 2014 11:50
гаврило
Овај човјек је потпуно луд, он не види шуму од једног дрвета!Но, Запад не би био то што јесте да њиме управљају рационалоноррмални људи!Само је ЗАПАД у праву и има право на ИСТИНУ све остало је варваризам, примитивизам и заосталост!Боже уради да прораде руске атомске главе јер овакав свијет никоме није потребан!
Препоруке:
129
13
7
четвртак, 31 јул 2014 12:21
Goran
Dubina zabluda anglosaksonskocionističkih vladara i analitičara je grandiozna. No, to je dobro, jer to znači žešći pad na dno...
Препоруке:
134
6
8
четвртак, 31 јул 2014 12:24
Душан
Квази аналитичар, а у ствари рафинирани пропагандиста. Понавља западне стереотипе и облачи их у мало мекше, суптилније формулације. Једном речју, тип којег не треба узимати сасвим озбиљно у обзир. Што не узме да тако анализира Обаму (са Бушом заједно), па да упореди резултате, економске, на пример. Испоставило би се да је много гори Обамин резиме у Америци него Путинов у Русији.Потрошиће се такве анализе кад им прође време...
Препоруке:
167
9
9
четвртак, 31 јул 2014 12:29
Пуки
Још једна западна "објективна" будалетина покушава да се системом "лепо-ружно" обрачуна са противником.... Као и сви чланци који долазе са запада и овај је намењен онима који не користе "мале, сиве ћелије" како би то рекао Поаро. А таквих је у западном свету 99,9%. Њих више интересује које су боје гаћице неке старлетице-лујке, да се наждеру хамбургера и кока коле и гледају на ЦНН како се убијају људи по Палестини, Србији,Украјини, Ираку, Авганистану. Исто то,убиства људи, воле да гледају и нобеловац Обама и његови сарадници. Болесно! " Хрушчов је тада био понижен у кубанској кризи с пројектилима."Па неће бити баш тако Фридмане!Руси јесу одустали од постављања ракета на Куби.Али Фридмане, и САД су одустале од постављања модерних ракета у Турској и пристали су да не дирају Кастра.И после 50 године,Кастро на власти! Па које онда ту "понижен"? Кенеди или Хрушчов? Кенеди наравно, и то му Јенки нису опростили. Укокали су га. Руси су само сменили Хрушчова.
Препоруке:
147
9
10
четвртак, 31 јул 2014 12:58
Јордан
Остали читаоци су већ довољно јасно прозрели овај чланак Страфора као мало суптилнију пропаганду. Веома је уочљива западна ароганција, поглед на свет кроз црно беле наочаре ми-добри момци, остали-лоши момци. Они не могу да прихвате да постоје народи на планети којима није до западних "вредности", који што више врло радо желели да их тзв запад једном остави на миру, па да се посвете својој привреди, култури, благостању. Све тај Фридман, као и остали пропагандисти, воли да гледа кроз моћ. У основи западњачки идеолози и пропагандисти се највише нервирају кад им се други народи не диве, кад не хају за њихове накарадне светогледе, а највише кад их се не боје.
Препоруке:
119
6
11
четвртак, 31 јул 2014 13:28
телетабис
Велика економска криза која дрма цело човечанство је све израженија. САД су у највећој рецесији и из таквих рецесија се обично излази великим ратом.
Е сад, западни аналитичари сматрају малте не то нормалним, само никада нису објаснили како би иста ситуација утицала на Русију, Кину, Индију,... На жалост Велики рат не може да се води са Србијом, Македонијом, Албанијом,..., за то треба велики играч и од кога можеш нешто да отмеш (рецимо велика природна богатства). Јер ратови никад од постанка света се нису водили ради ратовања већ ради отимачине. А поводи за рат могугу да буду било какви ексцеси - рецимо обарање авиона.
Сви су небитни осим њих, тако треба разумети и ово наклапање.
Препоруке:
90
2
12
четвртак, 31 јул 2014 13:31
thinking maize
Повратак кремљологије!? Само бих ПОДСЕТИО цењене са-коментаторе да ондашњи кремљолози НИСУ ПРЕДВИДЕЛИ ни распад Совјетског Савеза, а овај Фридман (sic!) би да предвиђа Путинов пад... У сваком случају ЗНАЧАЈНО је да они РАТ против Русије СА ИЛИ БЕЗ Путина гледају на ДУГЕ СТАЗЕ, као и да се НЕ УСУЂУЈУ да предвиде БУДУЋИ Путинов потез!? Узгред, врло је занимљиво што је Фридман У ПОТПУНОСТИ ПРЕЋУТАО ОСНИВАЊЕ РАЗВОЈНЕ БАНКЕ BRICS-a и кинеско-руски енергетски споразум!? Све у свему, мада је ово "научно-популарни текст" из спин-геостратегије, ипак одражава неке ЗНАЧАЈНЕ НИЈАНСЕ, које одсликавају НЕСПОКОЈСТВО Империје!?
Препоруке:
104
7
13
четвртак, 31 јул 2014 13:34
DUŠAN
NE,tekst nije ni budalast, a još manje naivan. To je slika i prilika tobože objektivne i nezavisne analize američkih školovanih činovnika da svetu podastiru navodnu istinu o opštoj situaciji. Zbog toga postoje vekovima i preko ekspozitura na svim stranama, dakako i u našim redovima, pripremaju buduće vojne akcije svojih nalogodavaca. Pomenuti članak jeste "babi se snilo što joj bilo milo", ali je jasna pozadina - učiniće sve SAD da ukloni velikog igrača Putina i time vrati sopstveno gospodstvo na planeti. Neće ratovati sa RF, ali će svim silama raditi da je iscrpi i stvori veliko nezadovoljstvo. I sa insajderima računa, a njih je među Slovenima uvek dovoljno.Iskreno verujem i nadam se da Vladimir neće i ne sme popustiti.I nasesti u veoma providnoj zapadnoj nameštaljci. Bez obzira na to što nije lako izdržati bezočnu grmljavinu.
Препоруке:
102
0
14
четвртак, 31 јул 2014 13:35
Горан Ј
Да, сви западни аналитичари имају спремну анализу "уколико су проруси срушили МХ17 Путин је у великом проблему" али нико не анализира другу опцију. Зашто ? Па зато што та друга опција више није битна, сав посао НАТО-у завршава реченица "ако је Путин одговоран ..." јер је западно јавно мњење већ "обрађено". Циљ НАТО јесте овладавање Украјином. Процес којим се долази до тог циља је константна производња кризе у Украјини. За то је потребна подршка јавности (пре свега у ЕУ јер је америчка јавност једноумна). Путин нема много избора - окупација Украјне би за Русију била економска смрт. Мора да настави да подгрева сукоб у источној Украјини пошто након пада Доњецка и Луганска Кијев ће се (по савету "пријатеља")окренути Криму а то ће већ значити отоврени рат Украјине и Русије. Зато је Русији једина нада економско и морално исцрпљивање Украјине што би са наиласком зиме требало да одложи причу око Крима за 2015., а до тад доста ствари може да се промени.
Препоруке:
85
3
15
четвртак, 31 јул 2014 13:37
Veritas Triumphus
Je l ovo pisao CNN, sve da je istina o stanju u rusiji, sta bi to vredelo putinu da slusa zapad, ispada iz ovoga da je rusija onoliko mocna koliko zapad dozvoljava, znaci, kad se god zapadu prohte mogu da ekonomski uniste rusiju...ne znam bas da je to moguce....ukrajina je odmah do rusije, daleko od zapada, ovo sve sto je ovaj u clanku rekao moze upravo da se primeni na zapad...videcemo kako ce sankcije da deluju, ne mislim da ce biti i malo prijatne, ali nece biti lako ni zapadu ako rusi zavrnu slavinu....ili ako "slucajno" gasovod u ukrajini odleti u vazduh, zapadu nije u cilju ukrajina, njima treba istocni deo ukrajine, tu ej zemlja, tu je sve....mislim da su se englezi i ameri malo preracunali a vremena bas i nemaju....videcemo sta ce da rade ukrajinci od novmbra...vec sad nemaju toplu vodu...
Препоруке:
60
1
16
четвртак, 31 јул 2014 13:42
DR POLITICKIH NAUKA
ovo pise dordg fridman,za stratfor(agencija blizu cie)tako da i pored fakti sto iznosi,FRIDMANOVO TUMACENJE,JE MESAVINA FAKTI I NJEGOVIH ZELJA!!! nije istina da je putin uzeo vlast na racun kosova(kosovo se desilo ranije),nego na racun cecenije i katastrofalne jelcinove ekonomije!!!pored svega se nemoze izbeci fakt da je putin pocetkom ukrajinske krize pogresio,(kriza koja se je odlucnom putinovom intervencijom mogla spreciti odmah,sad je prerasla u veliku internacionalnu krizu,po meni nepotrebno..kakva ce kriza biti ako putin ovako nastavi,koji ce krajni rezultat biti,nezanam,ali plasi me)ZASTO PUTIN NIJE INTERVENIRAO NA VREME,I ZASTO I DAN DANAS NE INTERVENISE ZA MENE JE NERESIVA ZAGONETKA!!ZASTO JE PUTIN TAKO ODLUCNO REAGOVAO U GRUZIJI A SUPROTNO U UKRAJNI VRLO JE CUDNO!!ZASTO NE PREDUZIMA PRAVE KONKRETNE PROTIV POTEZE,NESHVATLJIVO!!STA CEKA,SAD KADA SE VIDI DA NEMOZE DA ODVOJI NEMACKU I DA SPRECI SANKCIJE I STA CE OVO KOSTATI BOG ZNA????
Препоруке:
47
11
17
четвртак, 31 јул 2014 13:59
Јордан
користили су било какав економски утицај који им је био на располагању да преобликују свој однос са Украјином. Уколико они не могу да контролишу Украјину онда нису желели да њом управљају Сједињене Државе и Европа
Дакле није чудно зашто САД желе да управљају Украјином, они коју су на другој страни планете. По Фридману Путин је грешник зато што Русија налази интерес за стање у Украјини, у којој живи око 8 милиона Руса, где сви грађани разумеју Руски, а половина га активно користи, где је почела историја Кијевске Русије, у којој је сва индустрија и привреда по истим стандардима са Русијом, наслеђеним из совјетских времена.
Препоруке:
60
0
18
четвртак, 31 јул 2014 14:05
Не клепећи нанулама
Код мене овај текст изазива гађење, кад им је овакав " стручњак" за Русију , какво је тек јавно мњење.Све пројекције , визије су конструисане на добром ујки... и злом бачушки.Неће то бити како Американци сањају, пре свеге Русија може мрцварити Украину у недоглед, па нека " богати" Американци финансирају Украину.Наравно да Русија неће заузимати територију и издржавати 10 милиона људи , ту част... су препустили " богатим, хуманим, демократским... Американцима.
Анализе овог квази стручњака су позајмљене из старих стрипова.Имам пријатеље у Русији, могу Вам речи из прве руке, Руси јединствено кажу, нисмо ми амерички црнци, боље умрети него бити америчко ђубре.
Препоруке:
79
4
19
четвртак, 31 јул 2014 14:06
Relja
@Иоанн Дубињин - Lepo receno
Tesko da sta moze da se dopuni. Moje misljenje je da ce se situacija razvijati u pravcu relativno brzog sloma ustanika u Donbasu, a nakon toga neka utesna autonomija u smislu Ruski jezik itd... Na duze staze, totalna derusifikacija Ukrajine. U prakticnom smislu, Ukrajinu ceka vojna neutralnost(videcemo kako i do kada), ekonomsko cerupanje od strane zapadnih lesinara, duznicko ropstvo,... sve ono sto se i nama desava. Rusija, verovatno kao i do sad: preti, prodaji gas i naftu, ispali nesto u nebo i cuti di si, dobro ti je i ovako. Iskreno, mislim da je ovo i najbolje jer Rusija nema sanse da se odrzi na povrsini na duze staze jer prosto nema razvijen odrziv ekonomski sistem ni saveznike koji su deo takvog sistema. Vojni pohod na Ukrajinu bi doneo Pirovu pobedu, dugotrajno izolovanu zemlju, a velika beda + nuklearno oruzje nije bas pozeljna kombinacija.
Pozdrav
Препоруке:
22
62
20
четвртак, 31 јул 2014 14:30
Stanić Milan
Mora se znati da Zapad već 100 godina intezivno observira SSSR - Rusiju i predočena analiza stanja nije ni malo naivna.Ovih dana imao sam priliku da na jednoj inostranoj televiziji gledam uspon Putina,koji je od pukovnika KGB-a veštim manevrom došao do mesta predsednika Vlade, a zatim i predsednika Rusije.Naime, radilo se o sprezi visoke vojničke i policijske nomenklature sa političkom oligarhijom koja je izvršila neviđenu pljačku Rusije.Centralna figura u njegovom usponu je Ivanov nekadašnji Putinov kolega-intimus i bivši ministar odbrane,čovek izuzetne kulture i obrazovanja koji je uspeo usporiti Bušovu administraciju u agresivnim planovima na Rusiju veštim diplomatskim manevrima,formalno podržavajući ili držeći po strani Rusiju od Buševih vojnički eksurzija širom sveta.U postojećoj ukrajinskoj krizi Putin se pokazao kao totalno nesposoban vojnik i državnik izazivajući veliku patnju rusofilnom ukrajinskom stanovništvu,čiji je ishod teško sagledati.
Препоруке:
21
54
21
четвртак, 31 јул 2014 14:35
Мизерно, али по Протоколу
По обичају сплеткарење и подметање, са доста увреда и неистина, нарочито у другом делу где покушава да шпекулише и подбада по принципу "да га ја ојадим што више, то је мој задатак у мојој мржњи Русије и Руса". Ни речи о геноциду над Русима у Украјини који његови сународници (обе врсте) тамо врше над цивилима, женама и децом.Типично за ту сорту, "новинара", арогантно, лажно, бескрупулозно и јефтино стварање расне мржње пре свега у УСА, а и много шире за будући профит и "изабрану" позицију сваке врсте лукавих сплеткароша и лихвара којима "обичан" човек не значи ништа до материјал за експлоатацију.
Препоруке:
51
4
22
четвртак, 31 јул 2014 14:54
Србин
ЖИВЕО СТАЉИН.
ЖИВЕО ПУТИН.
ЖИВЕО СВАКИ РУСКИ ВОЈСКОВОЂА КОЈО ЈЕ БРАНИО РУСЕ И РУСИЈУ ОД ЗАПАДНОГ НАЦИФАШИЗМА.
НАЈГОРИ ЈЕ НАЦИФАШИЗАМ КОЈЕГ ПРЕДВОДЕ АМЕРИЧКЕ ЗВЕРИ.
Препоруке:
63
13
23
четвртак, 31 јул 2014 15:06
Влада Канада
Могу само да замислим шта би Фридман писао о Стаљину и Црвеној Армији од јула до октобра 1941. године да је којим случајем тада био жив и постојао његов Стратфор.
Препоруке:
63
4
24
четвртак, 31 јул 2014 15:09
ipak...
je ovo ozbiljan članak, koji donosi iz drugog plana strahove USA da ć Putinov naslednik u svakom slučaju biti veći patriota i tvrdji zagovornik zaštite nacionalnih interesa. Naravno ova varijanta je pogotovo izgledna u svetlu budućeg sloma Novorusije i okretanja Rusije ka zemljama BRIKS-a i ostatku sveta, kada strategija štapa i šargarepe više neće biti moguća. Rusiju neće biti moguće uslovljavati jer će prosto njen krvotok biti daleko od Evrope i USA. Osvajanje Ukrajine je uvertira u zatvaranje ventila i kraj proevropske Putinove elite u Kremlju. USA i Stratfor to veoma dobro znaju.
Препоруке:
37
5
25
четвртак, 31 јул 2014 15:10
Посматрач
Прилично вешт и суптилан спин али ипак само спин. Ако је ово најбоље што САД могу (а вероватно јесте јер Стратфор је есенција њихове обавештајне мисли) Путин нема много разлога да се секира. Очигледно не могу да провале стратегију Русије јер су им све претпоставке понашања Путина пале у воду и комплетна стратегија САД је разбијена. Уместо да раде по плану (како су навикли) морају стално да прибегавају импровизацијама а зна се да то доводи до грешака. У суштини мајстори никада два пута не користе исту стратегију а Руси то знају. У овим анализама је од реченог често важније шта није речено јер је ту суштина њихових страхова и процењених (њихових) слабости. То Руси знају па не сумњам да су потпуно правилно прочитали ово писаније и попунили празнине које недостају а додатно верификовали оно што већ знају.
У суштини ово писаније је да се Руси навуку да се излану шта планирају да би им се парирало јер је упадљиво да они који треба да знају следећи потез само шкрто коментаришу.
Препоруке:
65
2
26
четвртак, 31 јул 2014 15:15
Peter RV
Ovaj je nostalgican za onim pijanim Jelcinom, kad su njegovi sunarodnici, Hodorkovski, Brezinski i Gusinski, harali i palili ruskom ekonomijom.Covjek prizeljkuje moskovski 5 Oktobar i izsinuise nekog ruskog Kostunicu i Djindjica koji bi mogli da budu prihvatljivi za uvodjenje 'demokratije' u Rusiji.Ali-za ovo treba bombardovat Rusiju, za mnogo duze nego 78 dana.
Препоруке:
57
4
27
четвртак, 31 јул 2014 15:18
МР
Ја не знам какав ће бити исход догађаја у Украјини. Имам неке претпоставке, али то су само претпоставке са моје стране. Само једно знам потсигурно, знам које су жеље овамо на Западу кад се ради о Путину и Русији. Сетимо се да је још раније био покушај да се он свргне неком наранџастом револуцијом. У Русију су стизале паре и организоване масовне демонстрације са тим циљем. Кампања демонизације је још тад покренута овамо на Западу. Кад то није успело, пришло се другом виду истих покушаја. Ударили су на мек трбух Русије Украјину. Сакције имају само један циљ: да натерају Путина у ћоше, тј. да се он преда. А и за то постоји већ опробани сценарио. А то је пример са Ћауческом у Румунији и Слободаном у Србији. Пад цивилног авиона је чист пропагандни трик. Ако Запад успе у Украјини, то би био потпуни пораз Русије. Санкције не би престале све док Руси не би вратили Крим. А онда би се ишло даље на потпуну потчињеност Русије. Отуда не треба никог да ћуди овакав чланак. Све саме пусте жеље.
Препоруке:
59
4
28
четвртак, 31 јул 2014 15:42
čekajući obrt
Putin nije predvideo sled događaja i nije pravovremeno reagovao tako da mu se ovo sa Ukrajinom može pripisati kao veliki poraz, to što ne priznaje i ne pomaže stvaranje Novorosije je velika greška, to što nema odlučniji stav prema histeričnom vređanju i pritiscima Zapada je njegova slabost IPAK stvari se mogu preokrenuti ako se otrgne iz ralja tajkunskog i proukrajinskog lobija u sopstvenoj zemlji! Potrebno je da se osloni na narodnu volju, mudrost izbora i da učini konkretan korak i preuzme aktivniju ulogu. Može i da tera po svome ali je to već dovelo do slabosti, greške, poraza - u očekivanju smo kopernikanskog obrta - narod uz Putina, Putin iz narod!
Препоруке:
31
9
29
четвртак, 31 јул 2014 17:26
Милош Кикић
"Али његов зенит је наступио током сиријског рата, када је Обамина администрација претила ваздушним ударима након што је Дамаск користио хемијско оружје [1]. Руси су се агресивно успротивили Обамином потезу, предлажући уместо ваздушних удара процес преговора. Руси су изашли из кризе одлучни и способни, Сједињене Државе неодлучне и слабе. Руска моћ је била у успону и упркос економији која слаби, ово је ојачало Путинову позицију."
"... а то значи да ће способност Москве да подели Европљане од Американаца нестати. Путин онда уместо одлучног софистицираног државника, који немилосрдно користи силу, постаје опасни некомпетентни државник који подржава безнадежну побуну са потпуно неодговарајућим наоружањем."
И они којима се Фридманова анализа не допада морају признати да се горња два Фридманова става чине сасвим исправним и да је у томе суштина ствари.
Препоруке:
11
35
30
четвртак, 31 јул 2014 17:30
Конобар
Путин је државник. Русија је ДРЖАВА. Зликовци запада уништавају државе, конопцем вешају државнике или их као псето убијају где стгну...Гадафи, Садам,Чаушеску, Слободан Милошевић...Путин је зликовцима на нишану.Провидни су зликовци - хтели су Путина да увуку пошто пото у рат са Украјином а онда да сценирају ВУКОВАР, Маркале,Рачак и ко зна шта још све док Путина не измрцваре до мере да сам оде у Хаг...Путин и народ Русије су разумни и Путин није насео...Догодине парада у Берлину,Книну и Призрену.
Препоруке:
59
5
31
четвртак, 31 јул 2014 18:34
Велизар М.
Доста коментатора је већ написало све што треба, нема шта да се дода. Него, нешто ми данас лутају мисли, паде ми на памет једна варијанта. Јесте немогућа али сам се лепо насмејао па да поделим са вама:
Елем, пробајте да замислите изразе лица западњака да одједном чују вест да је Путин дао оставку и да је на његово место дошао Рогозин или Шојгу. Каква би то прпа била.
Препоруке:
45
3
32
четвртак, 31 јул 2014 19:09
питање
Овакви чланци већ на први поглед обилују нетачностима, као што је она којом се покушава инсинуирати руска кривица за обарање малезијског авиона, иако је сад већ у потпуности доказано та су то учинили украјински ловци по изричитом налогу јудео-англосаксонских бандита. О томе се иначе може читати у целом туцету текстова на Global Research-у.
Препоруке:
37
3
33
четвртак, 31 јул 2014 19:27
Relja
@Велизар М.
Tuzno bi bilo ako bi te dvorske lude vladale Rusijom. Po meni su oni obicni populisti, a putinu odgovaraju takvi. Jedan od vecih problema Rusije je upravo tamosnji sitem izbora vlasti. Potpuno se slazem da to treba zatvoren sistem gde se naredna generacija pazljivo kali kao u svim ozbiljnim zemljama. Ne mogu shvatiti cinjenicu da jednom takvom zemljom jedna garnitura vlada 14 god.Oni vec odavno nemaju ideja ni snage. Do nekog perioda Putinova ekipa je napravila dosta dobrih stvari, ali vec neko vreme je potrebna nova generacija. Ono sto sada tamo vidim je ucmalost bezidejnost, nepotizam,... Putin se stvarno uzivio u tu neku bajku i poprilicno zapetljao. Covek se maltene razveo zbog drzave. Je li to potez odgovornog coveka? Po meni ne.
Препоруке:
9
37
34
четвртак, 31 јул 2014 19:36
Nikola Turajlić
Bože spasi Srblje od njih samih i njihovih patriotskih branioca, autora i komentatora na propatriostkim portalima, dok će se njihovi strašni neprijatelji već udaviti u vlastitim fekalijama.
Drugim rečima Srblji se mogu podijeliti na moralne ništarije,koje upravljaju državnim i društvenim poslovima i njihove kompradore, te patriote koji niti šta znaju ili razumiju, a pogotovo ne umiju, što potvrdjuju i komentari na prethodni tekst.
Autor i njemu slični, koji učestvuju u pripremi imperijalne geopolitičke strategije i taktike,su izgubili svaki kontakt sa realnošću, koju projiciraju (pod utjecajem koke) prema očekivanjima svjetske financijske oligarhije (koja upravlja Imperijom i njenim vazalima) i sa istim uskladjenom vlastitom fantazijom i željama.
Dakle oni čak vjeruju da je ono što baljezgaju moguće i ostvariti, a katastrofalni rezultati i posljedice bezumne imperijalne geopolitike vidljivi su u svijetu, kao i u samoj Imperiji.
Препоруке:
21
7
35
четвртак, 31 јул 2014 19:48
маре.
Нормално да је вам русофилима све са Запада пропаганда. То се ваљда код вас подразумева :)
Препоруке:
5
53
36
четвртак, 31 јул 2014 19:57
Putin živi večno
...imao se rašta i roditi!
Препоруке:
40
4
37
четвртак, 31 јул 2014 20:08
Nikola Turajlić
Dakle umni patriotski baranioci Srpstva, drže da je svekolika imperijalna politika racionalna iz aspekta ostvarivanja njihovih interesa, a bezumnosti koje valjaju njihovi kreatori da su čista propaganda (čiji elementi su istina i prisutni).
Sa punim gaćama i strahopoštovanjem patrioti prate aktivnosti Imperije u svijetu i u Srbiji, sa kuknjavom, kletvama i zazivanjem srpskog mesije koji će nadnaravnom silom probosti imperijalnu aždahu, umjesto da se postupno organiziraju za nadolazeća vunena vremena.
Koliki je samo bio jauk medju patriotima zbog primanja akreditiva za strašnog ambasadora Mek Fola, koji je na kraju podvijena repa otišao preko okeana.
Bezumnost imperijalnih stratega se vidi iz toga što su prvo otvorili kapije dalekoistočnim Vandalima, Kinezima, a sada su im poslali u narúčje Putina (koji se ranije prostituisao i sa Imperijom) sa mirazom u vidu neograničenih ruskih prirodnih resursa.
U svakom slučaju majčica priroda će se pobrinuti za umne i junačke Srblje, zar ne
Препоруке:
5
38
38
четвртак, 31 јул 2014 20:33
thinking maize@ Nikola Turajlić
Добар дан г-дине Турајлићу, дуго Вас није било!? Како сте, јел сте још увек у Словачкој!? Кад навраћате у Србију!? Било би лепо да се УПОЗНАТЕ бар са неким од тих "патријотских Срба", јел ЛИЧНИ КОНТАКТ много више говори него сајбер-препуцавање!? Наравно, можете овај ПРЕДЛОГ схватити и као фрик једног "одлепљеног" "патријотског" Србина, па га тиме и забаците... Но, све је на Вама!? Свако добро у личном животу!?
Препоруке:
32
8
39
четвртак, 31 јул 2014 20:36
сељак беземљаш1
Писао сам то па да поновим опис стања и расположења у Француској и Енглеској у време Кримског рата 1854-1856.
У писму пријатељу Френку Стону,велики енглески писац Чарлс Дикенс 13 октобра 1854.г. пише:
"Шта год се овде дешава ми верујемо да је најава заузимања Севастопоља.Кад удари црквено звоно, ми мислимо да је то звонце радости и истрчавамоиз кућа са горљивим националним осећаљем-да би се поново покуњили. Ако негде у логору почну пуцати ми, ми смо потпуно убеђени да то артиљерија слави слом Руса и зачас нас обузме ентузијазам.Ја сам стално приправан да осветлим целу кућу....и постајем права трач баба,смушени,блебетљиви, забуљени,неотесани, имбецилни,пожудан,разрогачен,дрвеноглави,уврнут,растрган,суморан,одсутан, непоспустљиви грађанин."
Цитат сам преузео из есеја СРБОФОБИЈА И АНТИСЕМИТИЗАМ Милорада Екмечића.
Тако је писац књиге о сирочету Оливеру Твисту описао стање свог и националног лудила.
Препоруке:
40
5
40
четвртак, 31 јул 2014 20:58
хм
Наравно да је чланак из америчког угла, али је врло добар. И не бих ја тако олако багателисао ову анализу. Као што су неке колеге већ уочиле, има ту исправних запажања, поготово оно да се заплео у Украјини, с тим да је по мени главни проблем то што се није спремио за мајдан и НИЈЕ БРАНИО ЈАНУКОВИЧА, ИЛИ МУ НА ВРЕМЕ НИЈЕ НАШАО ЗАМЕНУ. То ће се испоставити као страшна грешка. Надам се најбољем, али не мирише на добро.
Препоруке:
9
22
41
четвртак, 31 јул 2014 21:04
сељак беземљаш 2
Шта се променило за ових 160 година (1854-2014)
Ништа. Све је стало у тих четрнаест атрибута.Трач бабе,смушени......
Као и онда и сада Русију виде као препреку свом светском господству. Страх да неће моћи да се шепуре.
На западу ништа ново. (није Бора већ Ремарк)
На истоку нова прича.Донекле. Ту и тамо.
Како је некада било најбоље је описао Андрић у ТРАВНИЧКОЈ ХРОНИЦИ. Када слжбеник француског конзулата Давна каже јеромонаху Пахомију да ће Французи покорити Русију:
"Велика и обично грчевито стегнута уста јеромонаховаотворила су се тада широко и показала у том ситном и болесничком лицу беле и правилне курјачки снажне зубе, са обе стране тих уста појавиле су се нове и невиђене црте неке обешењачке,подругљиве радости; јеромонах је забацио главу и насмејао се неочекивано гласно, подругљиво и весело да је и сам Давна остао изненађен.....
Слушај што ти кажем, комшија, избиј ти то из главе"...
Препоруке:
43
3
42
четвртак, 31 јул 2014 21:12
sijuks
Putin i rusija ce pobediti. To je vise nego sigurno.
Препоруке:
27
2
43
четвртак, 31 јул 2014 21:18
сељак беземљаш3
Од уверења да нема националног ослобођења без Русије код Срба је стварано уверење да нема класног ослобођења без Руса. Што је створило многе забуне.Пре свега логичке.
То је наша "специфичност". А општа слика је "социјалистички човек.Масован производ у свим бившим социјалистичким државама.
Искорењени смушењак,недоношче, који моли западно-европске грађане да га приме у своје друштво.
То је невоља и мука за сваког Путина.
Али шта да се ради. То му је историја оставила као материјал.
Препоруке:
16
9
44
четвртак, 31 јул 2014 21:27
s.p.Lajković
Salonsko laprdanje u kome će Rusi uvek na kraju da budu poraženi i glupi a zapad na čelu sa onim jadnim amerima i njihovim vodjom - pobednici i pametni...e hoće ali malo MORGEN !
Препоруке:
29
1
45
четвртак, 31 јул 2014 21:32
thinking maize@ сељак беземљаш 2
Ваши Прилози историји србофобије, као рукавца русофобије (уз детаљне описе примера тих ФОБИЈА на тему последника "учења" ОНОГ брадоње) су драгоцени, али Вам се у последњем Прилогу десила НЕПРЕЦИЗНОСТ!? Наиме, име француског конзула у Андрићевој "Травничкој хроници" је Давил, док је Давна био преводиоц, тумач конзулата Француске Империје при Портиној провинцији Босни, иначе нејасног, претежно јеврејског порекла!? Судбина тог Давне је интересантна јер се исти трсио и то истицао као главну препоруку за посао који обавља, да је ВЕОМА УПУЋЕН не само У ОБИЧАЈЕ, већ и ДОГМЕ све три ГЛАВНЕ босанске конфесије, па је по једној од свађа са групом муслимана, иначе прилично "мотивисан" босанском "шљивом", напречац се ПОТУРЧИО, после чега је брзо преминуо, јутро по конверзији, што је конзулу Давилу донело прилично невоља у његовом послу!? Тако да је тај Давна и његова судбина представљала оно што је Андрић ЧЕСТО ИСТИЦАО, а то је СУДБИНСКА ПОДЕЉЕНОСТ Босне и Балкана, као и ЗАЛУДНОСТ ПОСРЕДНИШТВА!?
Препоруке:
20
8
46
четвртак, 31 јул 2014 22:04
banjalukaKrajina
Prvo je bilo da ce Rusija reagovati, pa se nista nije desilo, Rusi ne mogu sami da mogu vec bi odgovorili na sankcije zapada, oni su kulturoloski ovisnici o zapadu kao i mi. Sva ekonomija im se zasniva na prodaji resursa, kako god Kina ce im doci glave na duze staze. A mislim da za nas to nije ni bitno, jer nece Rusi naterati nase devojke da radjaju vise.
Препоруке:
6
19
47
четвртак, 31 јул 2014 22:25
Podmuklost
Autor je napisao podmukao tekst do te mere da je bljutav. Naime, srednjoskolskim stilom pokusava da navede Putina da bude agresivan. To je ono sto je potrebno hijenama koje se okupljaju oko Rusije. Putin kao i vecina svih nas nije andjeo ali pisac ovog teksta je iz sveta gde se i ne zna sta su andjeli.
Препоруке:
25
1
48
четвртак, 31 јул 2014 22:57
Troglavski
Fridman, to je ovaj obavjestajac, sto ne zna da sacuva ni svoj email od kradje. I sto svaku geopoliticku analizu pocinje kao :
Svet
Ala je lep
ovaj svet, -
onde potok,
onde cvet;
tamo njiva,
ovde sad;
eno sunca,
evo hlad;
tamo Dunav
zlata pun,
onde trava,
ovde žbun.
Slavuj peva,
ne znam gdi, -
ovde srce,
ovde ti!
Препоруке:
25
1
49
четвртак, 31 јул 2014 23:08
Mihajlo Pristina@thinking maize
Gresite u vezi navodjenja likova iz romana Travnicka hronika. Poturcio se dr Kolonja a citirani razgovor su zaista vodili Davna i jeromonah Pahomije.
Препоруке:
17
0
50
четвртак, 31 јул 2014 23:17
@thinking maize@ сељак беземљаш 2
„али Вам се у последњем Прилогу десила НЕПРЕЦИЗНОСТ!? Наиме, име француског конзула у Андрићевој "Травничкој хроници" је Давил, док је Давна био преводиоц, тумач конзулата “
Није се г. Беземљашу десила никаква непрецизност, него се Вама „десила“ брзоплетост (ништа ново). Без обзира што име француског конзула јесте било Давил, са јеромонахом Пахомијем је у поменутом цитату разговарао преводилац (а не „преводиоц“) Давна. („Једино је са Давном /Пахомије/ понекад разговарао слободније“). Травничка хроника, Београд 1981. Страна 406-407. Кад већ једни другима указујемо на непрецизности...
Препоруке:
20
3
51
четвртак, 31 јул 2014 23:32
Nikola Turajlić
@ thinking maize
Dobri čovječe sit sam Srbalja (čast nekolicini izuzetaka), kao Bajro matere (izgubio sam sve iluzije o njima), te mi ne pada ni na kraj pameti da bih dolazio u srpsku prljavu i smrdljivu močvaru, pa tako otpada mogućnost našeg susreta.
Dozvolit ću si da te posavjetujem da izbjegavaš (kao i ja) čitanje tekstova i komentara na propatriotskim portalima, jer isto djeluje negativno na mentalno zdravlje.
Istina ponekada se i sam oglasim, ali isključivo zbog sprdnje, sa kojom se ljudska glupost lakše podnosi.
U svakom slučaju budi ti meni drugarski pozdravljen, sa željom da nas koliko toliko posluži zdravlje, jer lopata već bučno lupka za nama.
Препоруке:
4
25
52
четвртак, 31 јул 2014 23:41
Marko Gay
Do sada, Putin je u Ukrajini sledio nas kosovski sablon: pobuna, pa humanitarna katastrofa, pa pobunjenici pred slomom... videcemo da li i intervencija, to samo on zna.
Ali razlika je ta sto smo mi odmah razgalamili da je Rusija agresor.
Dok se Rusija u slucaju Kosova, ali i Libije, pretvarala da smo mi tek neutralni arbitri i cak njeni partneri.
Препоруке:
7
11
53
петак, 01 август 2014 00:51
Турас
Фридман и остали конвертити који служе западном капиталу да испирају мозак светској јавности о јединствености западне демократије , већ полако личе на бабе гатаре на челу са старим русофобом Бжежинским .То време је прошло, јер се заборавља да поред Русије постоји нова сила ,Кина која је упознала и на својој кожи осетила праведност западнога света . Запад има алтернативе .Или да акцептира Русију и земље БРИКСА или да ратује .Али тада губе млого више .Могуће све .
Препоруке:
14
3
54
петак, 01 август 2014 02:39
Петрушин
Ја имам рјешење, само га Путин неће послушати:
01.08,2014: предсједник Путин издаје проглас да ће руска армија ДАНАС селективно гађати током вечери војне аеродроме у Украјини и Израелу и да се моли становништво да се удаље од истих. Порошенку и Нетањахуу ће бити јављено 15 минута прије бомбардовања, као што то раде Израелци Палестинцима, који аеродроми и војне базе ће бити сравњене са земљом. Израел се упозорава да све нуклеарне бојеве главе држи на једном мјесту, за њихово добро. Порошенку се препоручује да промијени дијету или земљу пребивалишта.
Турска која је НАТО савезник је затечена овим потезом, јер нити може да осуди Путина све и да жели, да не окрене арапски свијет против себе, још мање је у стању да подржи Западне планове и осуде, јер је јавно осудила Јевреје као нацисте.
Милијарду муслимана слави Путина.
Следећег дана Путин покреће Јужну армију и улази дубоко до Дњепра и Одесе на југу. Неколико дана касније пада Кијев, кога препушта у руке комунистима и ... :))
Препоруке:
17
5
55
петак, 01 август 2014 04:41
Svetislav Kostic
@Иоанн Дубињин! Sto babi milo, to joj se snilo.
Препоруке:
13
4
56
петак, 01 август 2014 06:43
Reddy
zar ovde stvarno neko misli da je Amerima stalo da Putina skinu? Smešno! A onda ono bezemljaševo stizanje do "socijalističkog čoveka". Isprazna dobacivanja i promašena poenta.
Препоруке:
7
12
57
петак, 01 август 2014 06:58
thinking maize@ разнима
ОК, прихватам РАЗУМНЕ КРИТИКЕ! А ове су ради ВЕЋЕ ПРЕЦИЗНОСТИ, а углавном нису Ad hominem. Хвала и свако добро свима.
Препоруке:
9
5
58
петак, 01 август 2014 07:36
брм
ајоооој
вратите нам наше аналитичаре, све им је опроштено
Препоруке:
4
10
59
петак, 01 август 2014 08:06
thinking maize@ Nikola Turajlić
Г-дине Турајлићу, излазим САМО на НСПМ у коме ЈОШ УВЕК ЗДРАВ РАЗУМ није ПРЕПЛАВЉЕН од "родољубаца". Остало је само ГНЕВ, који је још јачи зато што исти "родољупци" ИСПИРАЈУ МОЗГОВЕ и мојим најближима!? То што испирају мозгове БЕСЛОВЕСНОЈ ГОМИЛИ у шта се ПРЕТВОРИО НЕКАД ОТРЕСИТИ и ПОНОСНИ СРПСКИ НАРОД с ове стране Дрине, то још могу да СВАРИМ, али када вам РОЂЕНА МАЈКА ПОНАВЉА СТУПИДНОСТИ ПОКВАРЕНИХ, ПОДМУКЛИХ, ЛАЖЉИВИХ& ПОХЛЕПНИХ из тзв. "српске политичке, интелектуалне, медијске и пословне елите" и што ме тако нешто ТЕРА у БЕСПОТРЕБНЕ СВАЂЕ са оном која ми је живот дала, еее, ТО НЕ МОГУ ДА ОПРОСТИМ, а ни заборавим! Свако добро у личном животу.
Препоруке:
6
9
60
петак, 01 август 2014 08:07
Дундић
Ако није претенциозно - мислим да већина аутора греши у суштини овог озбиљног текста.
Он није намењен Русима и русофилима, он је намењен агресивној западној дипломатији, пропаганди и јастребовима, а порука је : Ако ломите Путина, добићете Стаљина!
Препоруке:
12
1
61
петак, 01 август 2014 08:12
Reddy
Pa koga je to, onda, Alkibijad Nuša, uzimao na nišan ako nismo stigli do "socijalističkog čoveka"?
Препоруке:
6
4
62
петак, 01 август 2014 08:37
thinking maize@ Reddy
"Socijalistički čovek" је само претпоследња КАРИКА у РЕГРЕСИВНОЈ "еволуцији" СРПСТВА!? Последња карика је ОВО САДА!? После тога следи ДИСОЛУЦИЈА (да, баш ДИСОЛУЦИЈА, тј. РАЗЛАГАЊЕ нације, пошто се ПРОПАСТ већ десила!) или ОБНОВА СРПСКЕ НАЦИЈЕ, при чему би Срби (АКО ЖЕЛЕ да ПРЕЖИВЕ!) УШЛИ у НОВИ, Евроазијски ЦИКЛУС њихове ЕТНОГЕНЕЗЕ! "Ко има уши, ЧУЋЕ! Ко има очи, ВИДЕЋЕ!"
Препоруке:
14
9
63
петак, 01 август 2014 09:19
Мићуновић
Аутор је сигурно стручњак за Русију, али пише као „стручњак" за уплашену западну публку, да би се допао. Аутор је благ и слабачак. Дрхти пред енергијом Путина. Путин је сада газда у Севастопољу, који је добио на тацни управо од Украјинаца. Украјинци су то једва чекали. Нису могли да издржавају флоту, па ни војску, зато је Јушћенко звао НАТО да вежба на Криму. Сада их „аустроугарски украјинци“ зову поново. НАТО се нећка, уствари несме дирекно да удари, него најамљује и плаћа - ко се пријави. НАТО има интерес да се бију, можда плаћа и „проруску“ страну. Њима мир не одговара, зато пујдају једне на друге, ами православци – слепи код очију. Чак и срба има са обе стране. Путин је обезбедио заштиту Црног Мора, које је у целини, рачунајући и Одесу „проруско“ одн руско.
Препоруке:
6
6
64
петак, 01 август 2014 09:19
Мићуновић
Наставак
Рејтнг Путина у Русији и Украјини никад није био већи, а и даље расте. Што се његовог рејтинга на западу тиче – неће га они бирати, да управља Евроатлантидијом, мада би они волели да имају једног тако несаломљивог. Путин је психички истрениран, што је веома важно. Чекамо Путина на стадион Звезде у оквиру октобарских свечаности у Београду. Можда ће пре тога свратити код Mutti Меркел на Octoberfest у Минхен, на крушку пива! Радо ће га Mutti примити, они су стари знанци
Препоруке:
19
4
65
петак, 01 август 2014 10:07
Slavomir Srpski, Ruske basne o blentavom (durak) Ivanu
Повлачење пред лицем Запада и прихватање статуса кво у Украјини ће бити тешко, пошто му је проблем Косова помогао да дође до власти и пошто узмемо у обзир шта је све он рекао о Украјини током свих ових година.
Ipak, autor zaboravlja da je Putinu Kosovo bilo korisno da izbaci Jeljcina, ali da je to Kosovo onda zaboravio, te u 2003 ostavio i Srbe u RS i Srbe na Kosovu bez vojne zastite, iako je KFOR i r1244 napravljen uz direktno uicesce Rusije. Ostavljanje Srba na KIM same pod NATO (obzirom da SRJ po r1244 tamo nije mogla osim da povede rat protiv NATO i OUN zajedno) je dovelo do pogroma nad Srbima u prolece 2004 a zatim do stvaranja NATO-Pristina drzave. Putin je vec o0nda pokazao da moze da ostavlja svoje prijateljske narode drugima pod okupaciju, pa i ova desavanja sa Ruaima u Ukrajini su samo nastavljanje takvog ponasanja Putina. Tu ne vidim velike promene, osim kod domacih putinofila koji vise vole Putina od svoje drxave Srbije.
Препоруке:
5
14
66
петак, 01 август 2014 10:23
@Nikola
Da lopata se polako čuje... želim vam s obzirom da ste na " voljenom zapadu" da što prije stigne do vas zlatna lopata, demokratska , bogata , civilizovana, pravaška, sa nekrologom Hilari, sretno na putovanju !
Препоруке:
11
1
67
петак, 01 август 2014 10:36
Gangula
Obratite paznju na perfidnu navlakusu ovog tzv analiticara (agitatora)u sledecem
"Али његов зенит је наступио током сиријског рата, када је Обамина администрација претила ваздушним ударима након што је Дамаск користио хемијско оружје"
Iako se dokazalo da su teroristi koristili ovo oruzje da bih optuzili Damask i time pripremili put NATO intervenciji po starom oprobanom receptu, Ala Racak Markale, Obaranje MH-17 i da je isto proizvedeno na zapadu jer Sirijska vojska nije imala tu vrstu i koje je prebaceno preko Turske i predato u ruke terorista.
Препоруке:
17
1
68
петак, 01 август 2014 10:43
Reddy
Ma, skoro da optrčaste tu "regresivnu evoluciju" samo ne pročitah gde se dedoše te "slavne etape" "Tour d'Serbie, une evolution progressive", one, na primer, kada je la Serbie okretala ciklo Dražinim usekom pa većina takmaca zaglavila pri prvom jačem montanjarskom usponu te "Londonski organizacioni odbor" naterala da poništi etapni napor učesnika te tako i odustane od uzaludnosti "progresivne evolucije" a la Chetniks.
Препоруке:
5
14
69
петак, 01 август 2014 11:28
Милош Кикић
@ Gangula: Реченица коју сте навели и следеће реченице које нисте навели а које гласе "Руси су се агресивно успротивили Обамином потезу, предлажући уместо ваздушних удара процес преговора. Руси су изашли из кризе одлучни и способни, Сједињене Државе неодлучне и слабе. Руска моћ је била у успону и упркос економији која слаби, ово је ојачало Путинову позицију.", те реченице представљају Фридманову похвалу Путинове одлучности. Јер Путин је натерао САД на повлачење мада оне сматрају и тврде да је Сирија употребила хемијско оружје.
Да ли је Фридман то написао из разлога што жели Путина да наведе да и у овој кризи буде агресиван, као што то верује коментатор "Подмуклост", или зато што заиста тако мисли, не бих био у стању да
кажем, али је чињеница да је Путинова одлучност тада појачала његову позицију.
Путин ће уосталом и без наше помоћи ваљда умети да извуче закључке из Фридманове анализе.
Препоруке:
6
1
70
петак, 01 август 2014 11:38
@Reddy
Reddy
Изопаченост језика - изопаченост бића. Шта је ту узрок а шта последица, мање је важно. Госн Реди, такве у Госпођинцима зову Барон Гузић.
Препоруке:
11
4
71
петак, 01 август 2014 11:50
Gordana
To se, kao, englez sekira za Putina.
Ceo clanak se moze "prevesti"; Sto je babi milo, to joj se i snilo!
Препоруке:
10
2
72
петак, 01 август 2014 12:07
thinking maize@ Reddy
Прогресивна (у смислу РАСТА& РАЗВОЈА!) еволуција Србаља се после 15.02. 1804. одвијала мање-више ПРИРОДНО све до 01.12. 1918. мада је постало ЈАСНО већ са 06./07. 11. 1917., када је Србија ИЗГУБИЛА ЈЕДИНОГ ИСКРЕНОГ САВЕЗНИКА, да ће ствари кренути НИЗБРДО!? Остало се пева са ла-ла-ла, тј. ЛЕВА-ЛЕВА-ЛЕВА, тамо негде од Вуковарског "конгреса", па све до САДА!? За ОНОГ који ИМА УШИ& ОЧИ, све је ЈАСНО, а за оне са ЦРВЕНОМ или "жутом" или БИЛО КОЈОМ ДРУГОМ "другосрпском" МРЕНОМ преко очију, жалим случај!
Препоруке:
9
14
73
петак, 01 август 2014 12:13
брм
Петрушин
Милијарду муслимана слави Путина.
Следећег дана Путин покреће Јужну армију и улази дубоко до Дњепра и Одесе на југу. Неколико дана касније пада Кијев, кога препушта у руке комунистима и ... :))"
а муслимани у верском трансу прелазе на православље
Препоруке:
2
11
74
петак, 01 август 2014 12:24
Gangula
@Милош Кикић
Fridman nije nista pohvalio Putina u tom pasusu, on je samo zakjlucio nepobitne cinjenice, koje su svima vec bile poznate. Fridman kao iskusni analiticar niti je smeo niti mogao da "pogresi" u jedno tako bitnoj cinjenici, ovo je bilo namenjeno prosecnom gradjaninu sa veoma ogranicenim geopolitckim znanjem. Pitajte danas nekog prosecnog gradjanina na zapadu, dali veruje da li je Sirija ili su teroristi sponzorisani od zapada organizovali ovaj gnusan i neljudski zlocin. I verujem da ce 7 od 10 da vam odgovore da je krivac za to bio Asad.
Препоруке:
7
3
75
петак, 01 август 2014 13:42
PETAR
dugo pratim ovaj sajt i stvarno ga volim jer na njemu mnogo stvari mogu doznati od vrhunskih analiticara kao sto je vladimir jevtic covek koji se bavi spoljnom politikom i to jako dobro. ovaj prevod dobro iznet u javnost i amerika se blizi svojoj skrajnutoj krajnosti tj kraju i to definitivno ovo je samo koprcanje.
Препоруке:
7
5
76
петак, 01 август 2014 14:20
ел србињо
"објективни" аналитичар који нам продаје му за бу. сами смо криви ако их купимо.
Препоруке:
4
5
77
петак, 01 август 2014 16:29
џ
а јел` "доктор" верује својим спиновима ?
Препоруке:
3
3
78
петак, 01 август 2014 22:28
драго_ца
@Посматрач
јер Стратфор је есенција њихове обавештајне мисли
Ово ЊИХОВЕ ми није баш најјасније. Чије то ЊИХОВЕ?
Препоруке:
0
7
79
петак, 01 август 2014 23:16
драго_ца
Чини ми се да је већина коментатора промашила тему и усмерила је своје коментаре на погрешне адресе.
То је до карикирања написала гђа. Гордана:
To se, kao, englez sekira za Putina.
Препоруке:
1
6
80
субота, 02 август 2014 02:04
Боб
Пошто сам велики англоамерофил, никад нећу прежалити што се Стаљинов геније није оваплотио на западу, већ у бедној Русији. Тако би запад био још већи и јачи, и без које десетине милиона људи. А да, и знали би како се гладује.
Препоруке:
3
12
81
субота, 02 август 2014 06:54
da je mudrosti....
Da je Vladimir Putin mudar državnik davno bi se rešio balkanske prqavoslavne kurtizane kakva je podla i neverna Srbija sastavljena od jezive mešavine Cincara, Arumuna, Vlaha i maloazijskog nanosa.
Препоруке:
3
15
82
субота, 02 август 2014 09:08
@da je mudrosti....
"Da je Vladimir Putin mudar državnik davno bi se rešio balkanske prqavoslavne kurtizane kakva je podla i neverna Srbija sastavljena od jezive mešavine Cincara, Arumuna, Vlaha i maloazijskog nanosa."
Госн Реди, не каже се Арумуни него Аромуни. Ту спада и Ваш омиљени Алкибијад Нуша, односно Бранислав Нушић. Минус од мене.
Препоруке:
12
3
83
субота, 02 август 2014 09:54
thinking maize@ онако, успут, о којечему, претежно о ничему, сад о... "ЛЕВО-Србима", РОЂЕНОЈ БРАЋИ "другосрбијанаца"!
Написа HRVAŠTICOM један "ЛЕВО-Србин": "Da je Vladimir Putin mudar državnik davno bi se rešio balkanske prqavoslavne kurtizane kakva je podla i neverna Srbija sastavljena od jezive mešavine Cincara, Arumuna, Vlaha i maloazijskog nanosa." Хммм, каже љутити лик (можда ДРУГ "Reddy"!?): "Цинцари", па ЦИТИРА Алкибијада Нушу, ПОСРБЉЕНОГ Бранислава Нушића!? Каже бесни човек (можда ДРУГ "Reddy", а по свему судећи прекодринац!?): "Влах" и "Аромун", а ЗАБОРАВИ МНОГЕ ГОРКЕ РЕТКЕ папа Маркса о МОРОВЛАСИМА, тј. МОРЛАЦИМА!? И Last But Not Least рече ОГОРЧЕНИ прекодринац (можда ДРУГ "Reddy"!?): "малоазијски нанос", а ЗАБОРАВИ да су 17-то вековни ЈУНАЦИ МУСЛИМАНСКЕ ЕПИКЕ Гојени Алиле и Будалина Тале ИСТОРИЈСКИ били ЛИЧКИ БЕГОВИ!? Узгред о моје скромно мишљење a propos горецитираних редова, можда живимо у 21-ом веку, али ПОНЕКИМ "ЛЕВО-Србима" би ВАЉАЛО да их ПРОТРЕСЕ "ДРЕНОВАЧА" Будалине Тала, пошто су ВЕЋИ БОЛИДИ и од тог МУСЛИМАНСКОГ ХЕРОЈА!?
Препоруке:
6
8
84
субота, 02 август 2014 16:36
ANALITICAR
Svrha pisanja ovog jeftinog hazarskog propagandnog stiva protiv pravoslavne Rusije i Predsednika Putina je mucenje prljave vode koje su cio-masonerijski hazarski krugovi zamutili od raspada SFRJ , ubistva Gadafija - razaranja Sirije , rovarenja preko cecenske al-kaide protiv Rusije , sajt cecenske al-kaide KAVKAZ CENTER ima domen - slucajno je li tako na Zapadu u Finskoj kao sto je li tako slucajno obaranje Mubaraka i dovodjenje Morsija americkog piona je radio beogradski ustaski americki pokret OTPOR tj. CANVAS . Ko sto su sponzori sirijske al-kaide takozvani PRIJATELJI SIRIJE lobisti Rokefelerove TRILATERALE ili kao sto su svi odreda glavni ucesnici ubijanja Rusa u Ukrajini Hazari * judeizovano tursko-mongoloidno * pleme Viktorija Nuland , zatim ovaj kvazi analiticar hazarin Dzordz Fridman , Porosenko - Valcman , Klicko jevrejin hazarin po majci . Jacenjuk - pola jevrejin hazarin a pola sajentolog . Glavni finansijer nazi hunte Kolomojski drzavljanin Izraela i Ukrajine hazar
Препоруке:
6
3
85
субота, 02 август 2014 16:57
ANALITICAR
NASTAVAK 2
Sukob Zapada - antihristove Hazarije protiv pravoslavne Rusije cemo shvatiti kada znamo da je Rusija " treci Rim " i Bozija tvrdjava na zemlji . Kada znamo da Vladimir Iljic Lenjin nije bio Rus Lenjin nego hazarin Uljanov . Kada znamo da je R
Препоруке:
5
4
86
субота, 02 август 2014 17:07
ANALITICAR
Nastavak 2 Rat u Ukrajini koji je Sveti rat Pravoslavlja protiv NATO-a tj. antihristove Hazarije necemo moci da ukapiramo dok ne znamo sta kaze Tatjana Gracova glavni savjetnik ruske armije HAZARIJA vs SVETE RUSIJE
Vladimir Iljic Lenjin hazarin - Uljanov - agent Rotsilda najmocnije hazarske porodice , zastitnika " ljevice "
Leon Trotski hazarin - Bronstajn - Nju Jork - agentura Rokefelera u rusenju pravoslavne Rusije . Zato na Zapadu postoje instituti za DeStaljinizaciju Rusije jer je Staljin unutar KP SSSR-a vratio vlast Rusima a ocistio KP od Hazara kadrova Zapada Uljanova i Bronstajna . Zato Zapad voli Lenjina i Trotskog A PREZIRE naseg AGENTA Staljina . Staljin nije dao da SSSR bude u MMF-u da ruski narod ne bi placao reket Hatzariji / masoneriji / bankarskoj mafiji koja drzi NATO . Da li treba da se uipste kaze da je Julija sramna Timosenko u stvari hazarka Kapitelman ili da je Porosenko Valcman ili da je hazarin tajkun Sergej Taruta - finans. cecen. alkaide
Препоруке:
5
4
87
субота, 02 август 2014 17:45
Reddy
"ANALITIČAR"
Pa, kada si se deo i dao u veliku analitiku baš nam ispričaj gde nestade onih par desetina miliona sovjetskih Hazara pod Staljinom. A i onaj Solženjicin je svašta o našem tati pravoslavnom pripovedo.
Препоруке:
5
8
88
субота, 02 август 2014 18:03
ANALITICAR
@ REDDY
Ne razumijem Vase pitanje
Josif Visarionovic Staljin je patriotska linija kao Puskin , Dostojevski , Putin , Ivasov
Uljanova i bandita Trotskog hazarske sataniste ili na polju kulture oca propasti Rusije i Pravoslavlja Tolstoja a njemu je Dostojevski posvetio lik Ivana Karamazova nevjernika nemojte mijesati sa Rusima / Pravoslavcima
I nemojte u svaku raspravu ubacivati Vase jeftine klasne diskurse , kapitalizam vs socijalizam - i jedan i drugi pravac materijalisticki
Na Zapadu ne stanuje Bog nego satana
Pozdrav
Препоруке:
7
4
89
субота, 02 август 2014 20:02
Reddy
Kako je krenula ova protopravoslavna ludorija ona će proglasiti Tomasa Mora, Mablija i Morelija za Rotšildove ideološke poklisare. A svaki dan se druže s Bogom. Viđam ih često u prugastim uniformama.
Препоруке:
3
9
90
субота, 02 август 2014 21:40
@Reddy
" Viđam ih često u prugastim uniformama."
Госн Реди, како то – „често“? Јел Ви то посећујете некога у павиљону бр. 6 или из других разлога често залазите тамо?
Препоруке:
7
2
91
субота, 02 август 2014 23:33
Peter RV
@ANALITICAR
@ REDDY
Onaj koji uzima marksizm kao stit, za napad na Putina, taj ne moze bit nista drugo sem 'hazar' (ima ih nekoliko na ovom sajtu!)
Gubite vrijeme raspravljajuci se sa nekim ciji je cilj, ocigledno, obaranje Putina.
Trupe Gari Vajnstajna Kasparova i 'Pusi Rajota'- u akciji!
Препоруке:
8
2
92
недеља, 03 август 2014 10:35
s.p.Lajković
Da budem iskren nisam ni čitao tekst ali jasno je da Putin nikako ne može,neće a i ne sme da opstane dočim će svaki američki gospodin predsednik da opstane, vlada i bude najpametniji u društvu...Samo se vi ameri nadajte da će tako i biti . Za razliku od vas koji uvek iščačkate novu ovcu da poturite u prvi plan a u stvarnosti vlada decenijama, jedna autokratska porodica Rusi su odmah stvorili dva cara a u redu ih stoji još nekoliko pa da vidimo ko će duže da vlada Planetom. Luzeri !
Препоруке:
3
1
93
уторак, 05 август 2014 00:00
Pisma iz Kanade
Ovaj Stratforov analiticar ne bi mogao da analizira svog komsiju, a kamoli nekog drzavnika. Sve je ovo deo Americke suptilne propagande i smrdi. Pre ce Obama da zglajzne jer ga Kongres optuzuje za zloupotrebu "executive powers" nego Putin. A sto se tice privrede, Amerika duguje Kinezima vise od 16 triliona (16000 milijardi), sto he hiljade puta vise od Ruskog duga. Rusija je upravo potpisala visegodisnji ugovor sa Kinom o isporuci gasa, i ugovor o firmiranju razvojne banke sa BRIC zemljama. Onog momenta kad ove zemlje pocnu da trguju u drugoj valuti od dolara, pocetak je kraha Amerike.
Препоруке:
3
0
94
уторак, 05 август 2014 10:22
doktor
Da li bi autor teksta mogao da nas obraduje sa sličnom detaljnom analizom pod naslovom 'Može li Obama da opstane?'
Препоруке:
3
0
95
уторак, 05 август 2014 12:05
VLADAN
Ovaj clanak je isfrizirana budalastina, napisana tipicno "plitkim americkim stilom" za propagandne svrhe I u cilje diskreditovanja odredjenih licnosti. STRATFOR je dobro poznato da radi I da se finansire iz NSA I CIA I njihovi interesi su nadam se dobro poznati svima. Clanak je u principu samo relativno vesto manipulisanje cinjenicama ali u biti bez prave esencije. Nije mi bas jasno zasto NSPM uopste obijavljuje ovakve gluposti, valjda da zamajava narod.
Препоруке:
3
0
96
среда, 06 август 2014 23:54
namcor
Umesto, nepotrebnog komentara ove gomile budalastina koje je covek napisao i ostao ziv (po sistemu: sta je babi milo, to joj se i snilo)dacu, samo, jednu izjavu: Ukoliko bi saznao, da ce sutra da nas zvekne neki asteroid i da je to kraj, ne bih puno tugovao. Sta vise, docekao bih to sa srecnim saznanjem da ce biti unisteno i najvece zlo koje je pogodilo ovu planetu u humanoj istoriji (i praistoriji. Ma sve od stvaranja ameba..) - SAD!
Препоруке:
1
0
97
уторак, 12 август 2014 13:09
МилошРС
Осредње квалитетан пропагандни памфлет , какве УСА ( и вазалне ЕУ земаље ) штанцају на хиљаде.
Овај пут тешко да им пуно помогну .
Сматрам да су Русија и Руси о њој се ради , а не о Путину , довољно јаки да се одупру проклетињама.
Путин је од Руса , на сасвим транспарентним и фер изборима, изабран да је предводи ( а у овом пропагандном тексту помињани Лењин , Стаљин и Хручов нису) и по анкетама којим вјерујем , ужива велико повјерење од истих .
predstavljaju samo drugaciji oblik jedne iste propagande.
Te "analize" su namenjene onim slojevima stanovnistva
koji bi hteli "nesto vise od CNNa".
Е сад, западни аналитичари сматрају малте не то нормалним, само никада нису објаснили како би иста ситуација утицала на Русију, Кину, Индију,... На жалост Велики рат не може да се води са Србијом, Македонијом, Албанијом,..., за то треба велики играч и од кога можеш нешто да отмеш (рецимо велика природна богатства). Јер ратови никад од постанка света се нису водили ради ратовања већ ради отимачине. А поводи за рат могугу да буду било какви ексцеси - рецимо обарање авиона.
Сви су небитни осим њих, тако треба разумети и ово наклапање.
Дакле није чудно зашто САД желе да управљају Украјином, они коју су на другој страни планете. По Фридману Путин је грешник зато што Русија налази интерес за стање у Украјини, у којој живи око 8 милиона Руса, где сви грађани разумеју Руски, а половина га активно користи, где је почела историја Кијевске Русије, у којој је сва индустрија и привреда по истим стандардима са Русијом, наслеђеним из совјетских времена.
Анализе овог квази стручњака су позајмљене из старих стрипова.Имам пријатеље у Русији, могу Вам речи из прве руке, Руси јединствено кажу, нисмо ми амерички црнци, боље умрети него бити америчко ђубре.
Tesko da sta moze da se dopuni. Moje misljenje je da ce se situacija razvijati u pravcu relativno brzog sloma ustanika u Donbasu, a nakon toga neka utesna autonomija u smislu Ruski jezik itd... Na duze staze, totalna derusifikacija Ukrajine. U prakticnom smislu, Ukrajinu ceka vojna neutralnost(videcemo kako i do kada), ekonomsko cerupanje od strane zapadnih lesinara, duznicko ropstvo,... sve ono sto se i nama desava. Rusija, verovatno kao i do sad: preti, prodaji gas i naftu, ispali nesto u nebo i cuti di si, dobro ti je i ovako. Iskreno, mislim da je ovo i najbolje jer Rusija nema sanse da se odrzi na povrsini na duze staze jer prosto nema razvijen odrziv ekonomski sistem ni saveznike koji su deo takvog sistema. Vojni pohod na Ukrajinu bi doneo Pirovu pobedu, dugotrajno izolovanu zemlju, a velika beda + nuklearno oruzje nije bas pozeljna kombinacija.
Pozdrav
ЖИВЕО ПУТИН.
ЖИВЕО СВАКИ РУСКИ ВОЈСКОВОЂА КОЈО ЈЕ БРАНИО РУСЕ И РУСИЈУ ОД ЗАПАДНОГ НАЦИФАШИЗМА.
НАЈГОРИ ЈЕ НАЦИФАШИЗАМ КОЈЕГ ПРЕДВОДЕ АМЕРИЧКЕ ЗВЕРИ.
У суштини ово писаније је да се Руси навуку да се излану шта планирају да би им се парирало јер је упадљиво да они који треба да знају следећи потез само шкрто коментаришу.
"... а то значи да ће способност Москве да подели Европљане од Американаца нестати. Путин онда уместо одлучног софистицираног државника, који немилосрдно користи силу, постаје опасни некомпетентни државник који подржава безнадежну побуну са потпуно неодговарајућим наоружањем."
И они којима се Фридманова анализа не допада морају признати да се горња два Фридманова става чине сасвим исправним и да је у томе суштина ствари.
Елем, пробајте да замислите изразе лица западњака да одједном чују вест да је Путин дао оставку и да је на његово место дошао Рогозин или Шојгу. Каква би то прпа била.
Tuzno bi bilo ako bi te dvorske lude vladale Rusijom. Po meni su oni obicni populisti, a putinu odgovaraju takvi. Jedan od vecih problema Rusije je upravo tamosnji sitem izbora vlasti. Potpuno se slazem da to treba zatvoren sistem gde se naredna generacija pazljivo kali kao u svim ozbiljnim zemljama. Ne mogu shvatiti cinjenicu da jednom takvom zemljom jedna garnitura vlada 14 god.Oni vec odavno nemaju ideja ni snage. Do nekog perioda Putinova ekipa je napravila dosta dobrih stvari, ali vec neko vreme je potrebna nova generacija. Ono sto sada tamo vidim je ucmalost bezidejnost, nepotizam,... Putin se stvarno uzivio u tu neku bajku i poprilicno zapetljao. Covek se maltene razveo zbog drzave. Je li to potez odgovornog coveka? Po meni ne.
Drugim rečima Srblji se mogu podijeliti na moralne ništarije,koje upravljaju državnim i društvenim poslovima i njihove kompradore, te patriote koji niti šta znaju ili razumiju, a pogotovo ne umiju, što potvrdjuju i komentari na prethodni tekst.
Autor i njemu slični, koji učestvuju u pripremi imperijalne geopolitičke strategije i taktike,su izgubili svaki kontakt sa realnošću, koju projiciraju (pod utjecajem koke) prema očekivanjima svjetske financijske oligarhije (koja upravlja Imperijom i njenim vazalima) i sa istim uskladjenom vlastitom fantazijom i željama.
Dakle oni čak vjeruju da je ono što baljezgaju moguće i ostvariti, a katastrofalni rezultati i posljedice bezumne imperijalne geopolitike vidljivi su u svijetu, kao i u samoj Imperiji.
Sa punim gaćama i strahopoštovanjem patrioti prate aktivnosti Imperije u svijetu i u Srbiji, sa kuknjavom, kletvama i zazivanjem srpskog mesije koji će nadnaravnom silom probosti imperijalnu aždahu, umjesto da se postupno organiziraju za nadolazeća vunena vremena.
Koliki je samo bio jauk medju patriotima zbog primanja akreditiva za strašnog ambasadora Mek Fola, koji je na kraju podvijena repa otišao preko okeana.
Bezumnost imperijalnih stratega se vidi iz toga što su prvo otvorili kapije dalekoistočnim Vandalima, Kinezima, a sada su im poslali u narúčje Putina (koji se ranije prostituisao i sa Imperijom) sa mirazom u vidu neograničenih ruskih prirodnih resursa.
U svakom slučaju majčica priroda će se pobrinuti za umne i junačke Srblje, zar ne
У писму пријатељу Френку Стону,велики енглески писац Чарлс Дикенс 13 октобра 1854.г. пише:
"Шта год се овде дешава ми верујемо да је најава заузимања Севастопоља.Кад удари црквено звоно, ми мислимо да је то звонце радости и истрчавамоиз кућа са горљивим националним осећаљем-да би се поново покуњили. Ако негде у логору почну пуцати ми, ми смо потпуно убеђени да то артиљерија слави слом Руса и зачас нас обузме ентузијазам.Ја сам стално приправан да осветлим целу кућу....и постајем права трач баба,смушени,блебетљиви, забуљени,неотесани, имбецилни,пожудан,разрогачен,дрвеноглави,уврнут,растрган,суморан,одсутан, непоспустљиви грађанин."
Цитат сам преузео из есеја СРБОФОБИЈА И АНТИСЕМИТИЗАМ Милорада Екмечића.
Тако је писац књиге о сирочету Оливеру Твисту описао стање свог и националног лудила.
Ништа. Све је стало у тих четрнаест атрибута.Трач бабе,смушени......
Као и онда и сада Русију виде као препреку свом светском господству. Страх да неће моћи да се шепуре.
На западу ништа ново. (није Бора већ Ремарк)
На истоку нова прича.Донекле. Ту и тамо.
Како је некада било најбоље је описао Андрић у ТРАВНИЧКОЈ ХРОНИЦИ. Када слжбеник француског конзулата Давна каже јеромонаху Пахомију да ће Французи покорити Русију:
"Велика и обично грчевито стегнута уста јеромонаховаотворила су се тада широко и показала у том ситном и болесничком лицу беле и правилне курјачки снажне зубе, са обе стране тих уста појавиле су се нове и невиђене црте неке обешењачке,подругљиве радости; јеромонах је забацио главу и насмејао се неочекивано гласно, подругљиво и весело да је и сам Давна остао изненађен.....
Слушај што ти кажем, комшија, избиј ти то из главе"...
То је наша "специфичност". А општа слика је "социјалистички човек.Масован производ у свим бившим социјалистичким државама.
Искорењени смушењак,недоношче, који моли западно-европске грађане да га приме у своје друштво.
То је невоља и мука за сваког Путина.
Али шта да се ради. То му је историја оставила као материјал.
Svet
Ala je lep
ovaj svet, -
onde potok,
onde cvet;
tamo njiva,
ovde sad;
eno sunca,
evo hlad;
tamo Dunav
zlata pun,
onde trava,
ovde žbun.
Slavuj peva,
ne znam gdi, -
ovde srce,
ovde ti!
Није се г. Беземљашу десила никаква непрецизност, него се Вама „десила“ брзоплетост (ништа ново). Без обзира што име француског конзула јесте било Давил, са јеромонахом Пахомијем је у поменутом цитату разговарао преводилац (а не „преводиоц“) Давна. („Једино је са Давном /Пахомије/ понекад разговарао слободније“). Травничка хроника, Београд 1981. Страна 406-407. Кад већ једни другима указујемо на непрецизности...
Dobri čovječe sit sam Srbalja (čast nekolicini izuzetaka), kao Bajro matere (izgubio sam sve iluzije o njima), te mi ne pada ni na kraj pameti da bih dolazio u srpsku prljavu i smrdljivu močvaru, pa tako otpada mogućnost našeg susreta.
Dozvolit ću si da te posavjetujem da izbjegavaš (kao i ja) čitanje tekstova i komentara na propatriotskim portalima, jer isto djeluje negativno na mentalno zdravlje.
Istina ponekada se i sam oglasim, ali isključivo zbog sprdnje, sa kojom se ljudska glupost lakše podnosi.
U svakom slučaju budi ti meni drugarski pozdravljen, sa željom da nas koliko toliko posluži zdravlje, jer lopata već bučno lupka za nama.
Ali razlika je ta sto smo mi odmah razgalamili da je Rusija agresor.
Dok se Rusija u slucaju Kosova, ali i Libije, pretvarala da smo mi tek neutralni arbitri i cak njeni partneri.
01.08,2014: предсједник Путин издаје проглас да ће руска армија ДАНАС селективно гађати током вечери војне аеродроме у Украјини и Израелу и да се моли становништво да се удаље од истих. Порошенку и Нетањахуу ће бити јављено 15 минута прије бомбардовања, као што то раде Израелци Палестинцима, који аеродроми и војне базе ће бити сравњене са земљом. Израел се упозорава да све нуклеарне бојеве главе држи на једном мјесту, за њихово добро. Порошенку се препоручује да промијени дијету или земљу пребивалишта.
Турска која је НАТО савезник је затечена овим потезом, јер нити може да осуди Путина све и да жели, да не окрене арапски свијет против себе, још мање је у стању да подржи Западне планове и осуде, јер је јавно осудила Јевреје као нацисте.
Милијарду муслимана слави Путина.
Следећег дана Путин покреће Јужну армију и улази дубоко до Дњепра и Одесе на југу. Неколико дана касније пада Кијев, кога препушта у руке комунистима и ... :))
вратите нам наше аналитичаре, све им је опроштено
Он није намењен Русима и русофилима, он је намењен агресивној западној дипломатији, пропаганди и јастребовима, а порука је : Ако ломите Путина, добићете Стаљина!
Рејтнг Путина у Русији и Украјини никад није био већи, а и даље расте. Што се његовог рејтинга на западу тиче – неће га они бирати, да управља Евроатлантидијом, мада би они волели да имају једног тако несаломљивог. Путин је психички истрениран, што је веома важно. Чекамо Путина на стадион Звезде у оквиру октобарских свечаности у Београду. Можда ће пре тога свратити код Mutti Меркел на Octoberfest у Минхен, на крушку пива! Радо ће га Mutti примити, они су стари знанци
Ipak, autor zaboravlja da je Putinu Kosovo bilo korisno da izbaci Jeljcina, ali da je to Kosovo onda zaboravio, te u 2003 ostavio i Srbe u RS i Srbe na Kosovu bez vojne zastite, iako je KFOR i r1244 napravljen uz direktno uicesce Rusije. Ostavljanje Srba na KIM same pod NATO (obzirom da SRJ po r1244 tamo nije mogla osim da povede rat protiv NATO i OUN zajedno) je dovelo do pogroma nad Srbima u prolece 2004 a zatim do stvaranja NATO-Pristina drzave. Putin je vec o0nda pokazao da moze da ostavlja svoje prijateljske narode drugima pod okupaciju, pa i ova desavanja sa Ruaima u Ukrajini su samo nastavljanje takvog ponasanja Putina. Tu ne vidim velike promene, osim kod domacih putinofila koji vise vole Putina od svoje drxave Srbije.
"Али његов зенит је наступио током сиријског рата, када је Обамина администрација претила ваздушним ударима након што је Дамаск користио хемијско оружје"
Iako se dokazalo da su teroristi koristili ovo oruzje da bih optuzili Damask i time pripremili put NATO intervenciji po starom oprobanom receptu, Ala Racak Markale, Obaranje MH-17 i da je isto proizvedeno na zapadu jer Sirijska vojska nije imala tu vrstu i koje je prebaceno preko Turske i predato u ruke terorista.
Да ли је Фридман то написао из разлога што жели Путина да наведе да и у овој кризи буде агресиван, као што то верује коментатор "Подмуклост", или зато што заиста тако мисли, не бих био у стању да
кажем, али је чињеница да је Путинова одлучност тада појачала његову позицију.
Путин ће уосталом и без наше помоћи ваљда умети да извуче закључке из Фридманове анализе.
Изопаченост језика - изопаченост бића. Шта је ту узрок а шта последица, мање је важно. Госн Реди, такве у Госпођинцима зову Барон Гузић.
Ceo clanak se moze "prevesti"; Sto je babi milo, to joj se i snilo!
Милијарду муслимана слави Путина.
Следећег дана Путин покреће Јужну армију и улази дубоко до Дњепра и Одесе на југу. Неколико дана касније пада Кијев, кога препушта у руке комунистима и ... :))"
а муслимани у верском трансу прелазе на православље
Fridman nije nista pohvalio Putina u tom pasusu, on je samo zakjlucio nepobitne cinjenice, koje su svima vec bile poznate. Fridman kao iskusni analiticar niti je smeo niti mogao da "pogresi" u jedno tako bitnoj cinjenici, ovo je bilo namenjeno prosecnom gradjaninu sa veoma ogranicenim geopolitckim znanjem. Pitajte danas nekog prosecnog gradjanina na zapadu, dali veruje da li je Sirija ili su teroristi sponzorisani od zapada organizovali ovaj gnusan i neljudski zlocin. I verujem da ce 7 od 10 da vam odgovore da je krivac za to bio Asad.
Ово ЊИХОВЕ ми није баш најјасније. Чије то ЊИХОВЕ?
То је до карикирања написала гђа. Гордана:
Госн Реди, не каже се Арумуни него Аромуни. Ту спада и Ваш омиљени Алкибијад Нуша, односно Бранислав Нушић. Минус од мене.
Sukob Zapada - antihristove Hazarije protiv pravoslavne Rusije cemo shvatiti kada znamo da je Rusija " treci Rim " i Bozija tvrdjava na zemlji . Kada znamo da Vladimir Iljic Lenjin nije bio Rus Lenjin nego hazarin Uljanov . Kada znamo da je R
Rat u Ukrajini koji je Sveti rat Pravoslavlja protiv NATO-a tj. antihristove Hazarije necemo moci da ukapiramo dok ne znamo sta kaze Tatjana Gracova glavni savjetnik ruske armije HAZARIJA vs SVETE RUSIJE
Vladimir Iljic Lenjin hazarin - Uljanov - agent Rotsilda najmocnije hazarske porodice , zastitnika " ljevice "
Leon Trotski hazarin - Bronstajn - Nju Jork - agentura Rokefelera u rusenju pravoslavne Rusije . Zato na Zapadu postoje instituti za DeStaljinizaciju Rusije jer je Staljin unutar KP SSSR-a vratio vlast Rusima a ocistio KP od Hazara kadrova Zapada Uljanova i Bronstajna . Zato Zapad voli Lenjina i Trotskog A PREZIRE naseg AGENTA Staljina . Staljin nije dao da SSSR bude u MMF-u da ruski narod ne bi placao reket Hatzariji / masoneriji / bankarskoj mafiji koja drzi NATO . Da li treba da se uipste kaze da je Julija sramna Timosenko u stvari hazarka Kapitelman ili da je Porosenko Valcman ili da je hazarin tajkun Sergej Taruta - finans. cecen. alkaide
Pa, kada si se deo i dao u veliku analitiku baš nam ispričaj gde nestade onih par desetina miliona sovjetskih Hazara pod Staljinom. A i onaj Solženjicin je svašta o našem tati pravoslavnom pripovedo.
Ne razumijem Vase pitanje
Josif Visarionovic Staljin je patriotska linija kao Puskin , Dostojevski , Putin , Ivasov
Uljanova i bandita Trotskog hazarske sataniste ili na polju kulture oca propasti Rusije i Pravoslavlja Tolstoja a njemu je Dostojevski posvetio lik Ivana Karamazova nevjernika nemojte mijesati sa Rusima / Pravoslavcima
I nemojte u svaku raspravu ubacivati Vase jeftine klasne diskurse , kapitalizam vs socijalizam - i jedan i drugi pravac materijalisticki
Na Zapadu ne stanuje Bog nego satana
Pozdrav
Госн Реди, како то – „често“? Јел Ви то посећујете некога у павиљону бр. 6 или из других разлога често залазите тамо?
@ REDDY
Onaj koji uzima marksizm kao stit, za napad na Putina, taj ne moze bit nista drugo sem 'hazar' (ima ih nekoliko na ovom sajtu!)
Gubite vrijeme raspravljajuci se sa nekim ciji je cilj, ocigledno, obaranje Putina.
Trupe Gari Vajnstajna Kasparova i 'Pusi Rajota'- u akciji!
Овај пут тешко да им пуно помогну .
Сматрам да су Русија и Руси о њој се ради , а не о Путину , довољно јаки да се одупру проклетињама.
Путин је од Руса , на сасвим транспарентним и фер изборима, изабран да је предводи ( а у овом пропагандном тексту помињани Лењин , Стаљин и Хручов нису) и по анкетама којим вјерујем , ужива велико повјерење од истих .