"Хоћу рећи, не само да се неукусно поводимо за страним узорима, него чак и то најчешће радимо недоследно и половично. То јест, узимамо углавном оно лоше, непогрешиво прескачући оно што би, евентуално, могло бити упутно, корисно и хвале вредно".
Хоћу рећи, можда је то и добро, толико је неукусно провидно, бескрупулозно агресивно и приземно, да треба бити тотални идиот а не видети како "смрди".
Препоруке:
99
11
2
четвртак, 12 јун 2014 12:36
Горан Јевтовић
У Србији се коначно укида ванредна ситуација, али се, имам утисак, још ни не назире крај перманентном ванредном стању које се показује као, такорећи, „природно стање“
Ево одговора на вашу дилему Ђорђе у, иначе, инзваредном тексту.
Од петог октобра над овим народом је настављена тзв. вишедимензионална субверзивна операција (сви облици обавештајног, специјалног и посебно психолошко-пропаганадног рата) коју филигрански прецизно спроводе експерти западних обавештајних служби који су стационирани усред земље Србије.
Како то они раде?
Просто дефинисано као "теорију хаоса".
На бази чега?
На бази "Стратегије изазивања и управљања кризама" која је настала на Далсовој "доктрини" још средином 50-тих а затим усавршавана деценијама.
Ево неких делова (по ко зна који пут!):
"...Направићемо од њих (од Словена) цинике, вулгарне људе, космополите....
....ми ћемо дати све што имамо, сво злато, сву материјалну моћ на магарчење и залуђивање људи.
Препоруке:
158
25
3
четвртак, 12 јун 2014 12:36
Горан Јевтовић
2.
Човечији мозак, свест људи склони су променама. Посејемо ли тамо хаос, ми ћемо неприметно да им подметнемо лажне вредности и приморати их да те вредности и прихвате.
Како?
Ми ћемо наћи истомишљенике, своје савезнике и помоћнике у њиховој домовини.
Мало по мало, ми ћемо одиграти грандиозну по свом обиму трагедију погибије свих православних Словена, и коначно, неповратно ћемо угасити њихову националну свест.
....У управљању државом, ми ћемо изазивати хаос и неред.
Неприметно, но активно и постојано, помагати деспотизам чиновника, корупцију и непринципијелност.
Честитост и праведност биће исмевани, никоме неће бити нужни и биће сматрани остатком прошлости. Грубости и наглост, лаж и обмана, пијанство, наркоманија, издајништво, шовинизам и непријатељство према народима – све ћемо то култивисати у свест људи..."
Препоруке:
151
21
4
четвртак, 12 јун 2014 12:37
Бич
У једном тренутку могло се прметити да БОТОВИ НЕ РАДЕ на б92 и неким другим сајтовим што је било јако чудно!
Могао се полако приметити и да на б92 и другосрбијанским медијима други ветрић пири, знак промене тј. да је ППВ пуштен низ воду или само опомена!
Ботови су бич! ( на енглеском исто има смисла)
Остаће кукњава у сваком случају јер ово има рок трајања а и Тадић је кукао кад су га пустили низ воду ови су професионалци кукњаве, патитеке и нарикања!
Препоруке:
94
8
5
четвртак, 12 јун 2014 12:46
osvetnik
Jos 1 divan i istinit tekst, o osobinama naseg vrlom premijera i njegovih prisipetlji, tj. o pokusajima da u korijenu uniste sve sto je Spsko i poklone svu srpsku imovinu njihovim naredbodavcima.
Препоруке:
72
9
6
четвртак, 12 јун 2014 12:53
Ilija Cvorovic
Svaka cast gospodine Vukadinovicu , kao i uvek odmereno , iskreno , tacno i pravo u centar . u potpunosti se slazem da je vandredna situacija ukinuta ali se ne nazire pocetak ukidanja vanrednog stanja koje kod nas traje evo vec drugu deceniji.
Verovatno moramo cekati neophodnu "kriticnu masu"
Lep pozdrav u nadi za bolje sutra kada cemo mi kao narod biti iznenadjeni napretkom, a ne Nemci.....
Препоруке:
59
8
7
четвртак, 12 јун 2014 12:54
Stanić Milan
Apsolutno tačna dijagnoza u dve reči g. Vukadinovića!Suštinski, nije ovde u pitanju "taj nesretni doktorat"i sprdačina sa napadima na predsednika držve i Vlade preko tabloida, već društveni odnos !.U mešavini privatnog i državnog vlasništva,nezakoniti privatizacija,formiranje političke klase koja preko noći menja dres,galopirajuća tajkunizacija i armija SNS-ovaca koja traži postizbornu vertikalnu mobilnost u diobi vlasti,moguće i nemoguće koalicije,napadi na vojvođansko rukovodstvo čiji je glavni cilj dokopati se apsolutne vlasti-baca ovu zemlju na marginu evropski događaja.Završni akord su sasma sigurno kosovski parlamentarni izbori,ostvareni pritiskom na Srbe sa čime je dat legitimitet(ali i legalitet) kosovskom otcepljenju stvaranjem posebne države unutar Srbije.
Ta nesretna narcisoidna figura koja satima drži pledoaje o futuru II srpske ekonomije podseti mi na Napoleona:"Budala ima veliku prednost nad pametnim čovekom,uvek je zadovoljan samim sobom."
Препоруке:
56
4
8
четвртак, 12 јун 2014 13:29
Sinisa Bogdanovic
Зато делују, најблаже речено, чудно, да не кажем неку тежу реч, то што је један назови „патриотски“ део политичке јавности преко ноћи кренуо да промовише тезу о „Вучићу-патриоти“ којег душмани нападају и којем „треба помоћи“
Licno sam pod najvecim utiskom prosle nedelje/meseca, a slobodno mogu reci i decenije!!! DVERI sta uradiste to od sebe! To nije "mrlja", to nije "detalj" to je pakt sa necastivim...
Ostatak teksta gospodina Djordja je kao i uvek na najvisem nivou.
Препоруке:
56
3
9
четвртак, 12 јун 2014 13:30
Redovni
sve pohvale Đorđu i ekipi.
Препоруке:
45
6
10
четвртак, 12 јун 2014 13:47
Херцеговац
Реално,да није тих избора,рекострукција,државних удара,разних завјера и природних катасрофа чиме би се власт бавила ? Зна ли неко шта Вучић и Дачић раде осим што раде на признаваљу косова ? Никаквих друго опипљивих резултата нема,само продавање магле. Ко се још сјећа неких шеика који колико сутра отварају фабрику чипова ? Колико видим Београд на води су однијеле поплаве,ни он се више не помиње.Промјена свјести је заглупљивање народа али ни то изгледа не иде добро јер до сада би народ требало да вјерује вођи а не својим очима што није случај.Сад ће неколко дана да се хвали успјешној посјети Њемачкој и шта је следеће? Ја типујем на неке историјске суше.
Препоруке:
61
2
11
четвртак, 12 јун 2014 14:01
Ненад
Ваљда је свима јасно зашто се Двери нису одазвале на позив Срс и Образа.
Препоруке:
29
22
12
четвртак, 12 јун 2014 14:18
бгд
Некако "на прву" сви су против продаје ЕПС-а,Телекома,Дунав осигурања Немцима. Оправдање је да тако остајемо без својих привредних система. Систем(ЕПС) где постоји 300 директора,па 600 - 900 заменика директора,где чистачица има плату 60,000 скоро више и од лекара,где су плате у врху око 200,000 динара,где сваки дан купе барем два,три луксузна аутомобила са великом кубикажом,па рачунајте само колико такво једно возили потроши бензина,регистрације,делови аутомобила. ЕПС=јавашчлук неслућених размера.Знамо добра која "странка" дрма EПС-ом. Ако је губитак ЕПС-а 4 милијарде годишње онда ја не знам који је интерес да буде у власништву државе? Немцима комплетан ЕПС 100% власништво. Јер,смањиће се губитак јер ће страначки људи биди отерани,просто као пасуљ...Имали смо ми и домаћу банку Агробанку па знам какав је то губиташ неслућених размера био. Државни системи су добри једино за Скандинавце који знају да цене своје. За Србе државна имовина представаља место где се узима лова.
Препоруке:
22
59
13
четвртак, 12 јун 2014 14:26
Депрограмер
То "перманентно ванредно стање" јесте специјалитет свих опресивних режима. А већ дуже времена јесте и специјалитет глобалног НСП режима. Видите како су ту стално некакве изрежиране кризе: економска криза, енергетска криза, глобално загејавање. Ове "кризе" имају вишеструку намену: да убеде обично становништво да се само одрекне онога што им припада, да буду изговор за увођење фашизма, да убеде човека како је немоћан без свемоћне државе, да скрену пажњу са заиста битних догађаја и правих узрока ... Након тога долази "разрешење кризе" које исто тако има вишеструку намену у слуђивању маса.
Препоруке:
53
0
14
четвртак, 12 јун 2014 15:08
Херцеговац
@бгд
По твојој логици би цјелу Србију требало поклонити швабима па онда да они буду газде,шиптари жандармерија,црногорци порезници а срби кметови. Ти би нпр могао да чистиш свињце јер из твог текста произилази да ниси у стању чувати ни двије овце. Србија уређена на начин који ти проповједаш је постојала у врјеме отоманске империје.
Препоруке:
69
3
15
четвртак, 12 јун 2014 15:38
Жика
Хвала Јевтовићу на подсећању о управљању кризним ситуацијама. О томе сам читао знатно пре оснивања сличног центра у Нишу. Када су га основали уверили су ме да се све ради по пројекту владара из сенка. Дачић је био носилац оснивања. Интересантно је да су кризне ситуације знатно израженије после него пре оснивања. У томе учествују наши представници власти а народ о томе појма нема. Чему је Отпор био отпор када су писали графите: ''ЈЕСИ ЛИ ЈУТРОС ДОРУЧКОВАЛА, СТОКО?!''
Препоруке:
40
4
16
четвртак, 12 јун 2014 16:57
све је јасно
Све је јасно, али хвала Ђорђу, Антонићу и НСПМ-у што нас подсећају и држе будним.
Препоруке:
36
4
17
четвртак, 12 јун 2014 17:06
Veritas Triumphus
Svidja mi se sto je Djordje uzeo za primer izjave vulina, taj lik toliko lupa gluposti da ni sam nije svestan sta prica, da ga sutra pitate sta je rekao on pojma ne bi imao....neverovatno da je on ministar, ali na drugu stranu i dobro je, pa po njemu se vidi koje u stvari premijer koji ga je postavio na tako vazno mesto....pogledajte vulina (ne slusajte ga, mlati kao maxim) i videcete u kom mulju smo mi.
@Goran Jevtovic
Apsolutno se slazem sa vama pukovnice, dosta sam o tome citao a malo mesta ima ovde za komentarisanje svega toga, sve u svemu, ta banda se vise i ne krije po srbiji, oni javno deluju i unistavaju sve do korena, ne znam koliko ce trebati da se oni poskidaju, ali posledice koje za sobom ostavljaju so mozda nenadoknadive.
Препоруке:
42
3
18
четвртак, 12 јун 2014 17:23
"Пантер" @ бгд
"Немцима комплетан ЕПС 100% власништво. Јер,смањиће се губитак јер ће страначки људи бити отерани,просто као пасуљ..."
А Немци ће рентабилно пословати јер ће просечан рачун за струју бити 15.000 динара. Просто ко пасуљ.
А онда ћемо продати и водопривредна предузећа - Французи су цеома заинтересовани. Нови, приватни власници неће правити губитке, напротив, оствариваће велики профит. Како? Па тако што ће дићи цену воде па ће само врло имућни моћи да се купају једном у десет дана (као што је то већ сада случај у Румунији). Све у свему - просто ко пасуљ.
Препоруке:
68
3
19
четвртак, 12 јун 2014 18:18
Drekale @ Goran Jevtović
s obzirom na "despotizam činovnika, korupciju i neprincipijelnost", a posebno "...šovinizam i neprijateljstvo prema narodima..." eksperti zapadnih obaveštajnih službi tim višedimenzionalnim subverzivnim operacijama deluju u srbiji već vekovima! uostalom, vaš mnogo puta izražen šovinizam i neprijateljstvo prema narodima(naravno, posebno prema albanskom, ali i ostalima iz okruženja) možda pokazuje da ste i Vi lično agent tih ekspozitura?! moguće, ali verovatnije je kod vas reč o vojničkoj svesti i potrebi za vanrednim stanjem koja su toliko tipične za funkcionisanje takvih mozgova. tako da je sasvim preterano govoriti da se tu nešto treba kultivisati kad je to sve već prilično "kultivisano". zapravo, razvijeno do krajnjih granica(neprincipijelnost, vulgarnost, nedostatak čestitosti i pravednosti, laž, obmana, grubosti i naglost...) a najvažnija je nedostatak ikakvog osećaja odgovornosti! zato Vi i pišete tako...
Препоруке:
10
34
20
четвртак, 12 јун 2014 19:38
Brane212
Ne slažem se u pogledu stranih pritisaka.
Čini se verovatnim, da je muljanja bilo ali da su se muljatori zabezeknuli brzinom i direktnošću, kojom je AV to izneo, pa su se ukočili, bar na neko vreme, dok fokus javnosti ne prođe.
Mislim da je i tu razlog za ove izjave Vučića u Nemačkoj- da se oslobodi pritisaka USA stajući pod EU/Nemačku zaštitu.
Препоруке:
4
28
21
четвртак, 12 јун 2014 19:43
Brane212
A što se diploma i radova tiče, tu su očiglendo u tankom društvu Miće Megatranda (koje ime za strip!) i sličnih ali to nikada nije bila tajna niti je to glavna strana priče.
Očigledno je vladao pritisak za diplomama i političari su se tome u nekoj meri povinovali.
Sad šta to znači za Stefanovića, to je druga stvar, naročito u Srbiji.
Da je koristio diplomu da dođe u neki upravni odbor naftne kompanije i mazne veliku lovu, to bi bilo drugo.
Ovako, to više izgleda kao potrebni formalizam,d a bi bio podoban za određene funkcije u vlasti.
Definitivno je potrebno uređivanje tih i takvih stvari, ali to mi se ne čini glavna tema ovih dana.
Препоруке:
3
19
22
четвртак, 12 јун 2014 19:44
Marko Gay
Posto vecina u Srbiji spada u prekarijat, logicno je da im odgovara vodja koji odrazava njihova sopstvena osecanja. A kakva su ona?
Prekarijatu je sopstveno siromastvo itekako dramaticno i nimalo smesno.
Otud Srbiji bas ovakav, uglavnom smrknuti, drama-queen vodja.
Posto beda pravi vanredno stanje u njihovim domacinstvima, logicno je sto prekarijat kaze: "Ima da bude vanredno, a ne redovno, stanje u drzavi, sve dok smo mi u bedi. Ne mogu univerzitetski profesori da se zabavljaju dok mi patimo."
I meni je to OK. Na ljudskom nivou, mislim da visoka klasa bolje razume krajnju sirotinju, nego sto moze da ih razume srednja klasa.
Препоруке:
16
2
23
четвртак, 12 јун 2014 20:11
Trattato
Jevtu za Nobela! Non lo perdo per lo scherzo!
Препоруке:
6
15
24
четвртак, 12 јун 2014 20:12
dr mr
Или је, напросто, све ово обично пренемагање, трапав покушај скретања пажње са афере министра полиције и квази-патриотско медијско билдовање пред одлазак на рапорт у Берлин,
Naravno da jeste!
Препоруке:
24
1
25
четвртак, 12 јун 2014 20:25
Горан Јевтовић
Drekale
vaš mnogo puta izražen šovinizam i neprijateljstvo prema narodima(naravno, posebno prema albanskom, ali i ostalima iz okruženja) možda pokazuje da ste i Vi lično agent tih ekspozitura?! moguće, ali verovatnije je kod vas reč o vojničkoj svesti i potrebi za vanrednim stanjem koja su toliko tipične za funkcionisanje takvih mozgova.
Било би врло лепо да ми ову "критику", када би сте могли, саспете директно у лице.
Онако, мушки.
Још када би сте се представили, е то би био ниво.
Јел да?
Овако, због чега тако анонимни губите време?
Шта добијате тиме?
А можда ме већ ту негде сачекујете, иза ћошка, а да ја тога нисам свестан?
Тако је и најбоље, с обзиром да сте дијагностиковали мој тешки шовинизам који извире из војничке свести.
Препоруке:
42
6
26
четвртак, 12 јун 2014 20:49
Обсервантес
Аутор је добро уловио финесу око Вулинове изјаве. И окупатори су приметили да су претерали у слуђивању овог народа а окупаторски театар ипак треба да буде „стилски“ неупитан а не овако бруталан (>50% ?). Иначе, неки за „Данке Дојчланд“ као награду добију државу коју никада нису имали са све протераним Србима из Крајина а други за исто то „данке“ изгубе своју (одустајањем од Метохије и Косова). Дакле, параноидност коју аутор помиње тиче се само страхова да се позиција неизгуби јер је конкуренција на стално отвореном „окупаторском кастингу“ изузетно јака.
Препоруке:
44
0
27
четвртак, 12 јун 2014 21:21
фристајло
Зато делују, најблаже речено, чудно, да не кажем неку тежу реч, то што је један назови „патриотски“ део политичке јавности преко ноћи кренуо да промовише тезу о „Вучићу-патриоти“ којег душмани нападају и којем „треба помоћи“.
Будући да сам донекле "прозван"- да и одговорим.
Моја теза је, наглашавам- условна; ако је то у питању- та "завера" странаца према А.В.- јасно је шта треба да уради. Да каже истину народу- тај и тај ме олајава, ту и ту- дакле, да понуди доказе.
Ни једном нисам рекао да је то и истина; и мени, по досадашњим искуствима нисам помислио да је то и тачно- овде су "димне бомбе" већи део политичке "атмосфере".
Суштина је следећа- да се или обрука, или осветла образ и докаже.
А и једног и другог се плаши, јер му то сужава простор за маневар и манипулацију.
Узгред буди речено- а у вези је са овом темом- не пецајте се на "сукоб" Блиц-а и Николића.
Нема ту сукоба, само представа.
Препоруке:
7
6
28
четвртак, 12 јун 2014 21:51
Љубомир Јарић
Шта радити? Живим у Каиру. Имам пуно пријатеља (овде) који искрено воле Србију. Египћана. Била би ми част да допринесем нешто. Но, како? У Србији имам сјајне пријатеље који су намештеници СНСа. Раде за државу и примају паре за то,а Расли смо заједно.Они раде у државним институцијама које су потписале Бриселски споразум!
Хоћу да кажем да моји другари подржавају Издају Земље.
Велики поздрав господину Горану Јевтовићу и Ђорђу Вукадиновићу!
Препоруке:
46
1
29
четвртак, 12 јун 2014 21:56
s.p.Lajković
Ovo je još jedan dokaz u nizu dokaza da se radi o imbecilnom političaru kao i o imbecilnosti čitave nacije ...nama jedino može da pomogne novi svetski rat ali pod uslovom da nekako ne učestvujemo u njemu !
Препоруке:
29
0
30
четвртак, 12 јун 2014 22:15
Горан Јевтовић
Љубомир Јарић
Отпоздрав вама уважени Љубо и свако добро вам желим у Египту.
Препоруке:
30
2
31
петак, 13 јун 2014 00:34
Никола Петковић
У вези ``параноје и измишљања спољних и унутрашњих непријатеља``.
Врши се примопредаја дужности између бившег и новодолазећег шефа државе. Бивши оставља три писма и саветује новог да отвара једно по једно, ако почну да стижу невоље.
Невоље стижу и нови отвара прво писмо у коме стоји: Удри по спољњем непријатељу.
Удари нови по спољњем непријатељу и смири јавност.
Поново невоље и нови отвара друго писмо у коме стоји: Удри по унутрашњем непријатељу.
Распали нови по унутрашњем непријатељу и смири јавност.
Поново стижу невоље и нови отвара треће-задње писмо у коме стоји: Пиши три писма.
Надам се да је овај издајник написао то треће писмо.
Препоруке:
21
0
32
петак, 13 јун 2014 00:35
академац
баш тако...ако жели да буде као ангела,нека смени стефановића!али,срби верују вучићу! националне тв(већина),величају вођу.никако да се организује округли сто,па да се поставе политичка а не,демагошка питања новинара,типа,вучићевића и сл.премијер не жели да открије будуће потезе...само их наговештава(биће тешко).параноја и ванредно стање=аутократа плагијатор!
Препоруке:
14
0
33
петак, 13 јун 2014 07:45
Bojan Todorović
Pa ovde svaki tekst prosto vrvi od "imperija", "zavera", "izdajnika", "stranih plaćenika", "službi", "agentura", "tajnih planova" i ostalih besmislica.
A komentatori koji se kao muve lepe na tu lepljivu tvar - samo dodaju šlag puštajući svojoj mašti na volju.
Po običaju neki odskaču kako po maštovitosti, tako po ubeđenosti u svoje konstrukcije, pa se čovek prosto zapanji sa koliko vere i sigurnosti pričaju o tome - baš kao da to zaista postoji i da su ga oni čak svojim očima videli.
Sve to ima svoje korene a i neku terapeutsku ulogu.
Verovatno zato okuplja tu gomilu modernih Čvorovića koji se nadmeću u dostignućima.
A za dan bezbednosti...
Inače Vučićeva osionost povremeno izbija na površinu i verujem da će sa umnožavanjem problema izbijati sve više i češće.
Ali to je cena lenjosti, gluposti i sujete onih koji su mu neizlaskom na izbore poklonili apsolutnu vlast.
Sad plaćajte.
Препоруке:
4
20
34
петак, 13 јун 2014 08:18
Бојан, Приштина
Само нека га његови маркетиншки стручњаци терају да форсира Данке дојчланд на насловницама, тако грубо се народу не мења свест него му се управо супротно орварају очи.
Ја сам им зајвалан на томе, слушам ових дана људе у аутобусу, у кафићу, на улици. Власт се коментарише више него иначе, и коментари поводом поплава или односа са Немачком су слични као доскусије на НСПМ коментарима.
Исти је случај са са коментарима на ФБ испод шерованих вести на ове теме.
Ал ови из власти су изгледа потпуно изгубили контакт са реалношћу и обичним светом, јер су вероватно окружени својим партијашима, ботовима и страначким активистима који се такмиче у улизивању и стварању лажне слике.
Препоруке:
21
1
35
петак, 13 јун 2014 08:58
Ћутук и Дудук поводом Дрекала , Јевтовића и иних
Замислуте такав обавештајац и незна ко је Дрекало?Жали се што је анониман.И шта ако му каже име?Хоће лида га среди као Чанак или као Човић или још горе.Још је теже објаснити како такав ратник стрепи да га тај неки Дрекало, због ових скоро безазлених примедби, чека негде иза угла.
Онда он брани Вукадиновића а све што каже је супротно од његових теза.Јефта јавно хвали, а тајно подмеће своје.
Нисам то очекивао од Јефтовића.Он је бре борац.Био на Косови.Ах, да.Дрекало га хвали за рат противу Шиптара.Бојим се да појма немА .Јефта је тамо сретао многе Шиптаре и јавнмо овде сведочио да су веома паметни интелихѓентни и поуздани.Што рекао Вучић "посвећени" идеји Велике Албаније .И одавао им овде звучна признања.Наше деље , њихове ставља у ласкаве фотеље.Ајде болан реци му име да видимо оћеш ли трајати до зиме
Препоруке:
6
16
36
петак, 13 јун 2014 09:35
Поштоваац НСПМ
Текст је истинит логичан али шта? Како допрети до човека? НСПМ је мали проценат и нема утицај. Потребна је масовност поверење карактер истинитост енергија и непоколебљива младост. Јефтовић добро цитира али нама који смо то већ чули разумели осећамо, потребно је омасовљење ове истине. Потребан је памфлет када већ е-медије и новине немамо и ову доктринарну сатанску намеру коју већ живимо дати грађанину да прво разуме ко и како уништава наш народ. Потребно је памфлет прилозима доказати постојање стратегије зла, и једноставно просечном неписменом човеку истину одбранити од исмевања и утврдити. Ово је тек почетак потребно је понудити идејно решење и за њега се борити свом снагом, носиоц ове борбе мора бити онај део друштва коме се будућност и оствља дакле млади понижени и скрајнути они очајни који једини спас имају у промени. Зато истина мора потећи из те средине то у осталом и није ништа ново. Поздрав свима који мисле овако даће бог а и срећа јуначка да опстанемо. Живела Србија.
Препоруке:
14
1
37
петак, 13 јун 2014 10:08
Bojan Todorović
Poštovalac NSPM
Na proteste protiv Miloševićeve diktature, u najgoroj medijskoj blokadi i pod represalijama, u najtežim vremenskim uslovima, iz dana u dan, mesecima izlazilo je više desetina hiljada ili stotina hiljada ljudi.
Na jednu peticiju za proveru validnosti disertacije burlasknog rektora burlesknog univerziteta za dan ili dva potpiše se 1100 NAUČNIKA, PROFESORA, I OSTALIH INTELEKTUALACA.
Na važniju utakmicu u Arenu dođe po 20.000 ljudi.
Na koncert bilo koje muzičke zvezde dođe i do 20 – 30.000 ljudi.....
Na poziv „patriotskih“ lidera i SVIH „patriotskih“ organizacija dođe maksimum stotinak duša.
Nikada ovoliku slobodu informisanja dogovaranja, zakazivanja, pozivanja i komunikacije svake vrste niste imali, pa ste ipak potpuno beznačajni i neprimetni.
Da ne pokušavate vi da te iste ljude ubedite u nešto umišljeno, nepostojeće, pogrešno, neobjašnjivo i nedokazivo, što samo vi u svojim glavama vidite i čujete - kada vas toliko i tako ignorišu?
Ili su svi izdajnici?
Препоруке:
1
20
38
петак, 13 јун 2014 10:24
Рђосав
Љубомир Јарић:
У Србији имам сјајне пријатеље који су намештеници СНСа. Раде за државу и примају паре за то,а Расли смо заједно...
Хоћу да кажем да моји другари подржавају Издају Земље.
- интересантна ствар, а моја генерација жута сва. Све го жутаћ и издајник. Просто ми се не мили да се с њима нађем на прославама матуре, па се онда натерам, у име Старих Добрих Времена...
- чуди ме да Ви немате жуто друштво? Код мене бре преко 90%. Ма как`и, има ги више. Како то да код Вас нема? Или не примећујете?
- поука: ови СНС-овци су намештеници цигло две године. А жутаћи од 2000-те. Како ли сте успели да СНС-овце идентификујете као највеће зло?
Препоруке:
6
9
39
петак, 13 јун 2014 10:57
Комнен Коља Сератлић - Јевтовићу
Господине Јевтовићу, уплашили сте ме, није Вас било једно вријеме, или сам ја непажљив читалац.Но било како било, драго ми је да сте се поново јавили и да подижете притисак неким ликовима.Осврћем се под псеудонимом, али након што опоменусте једног освртача, који Вас је изгрдио, ево јављам се под пуним именом и презименом.Не бих био закерало, када се небих осврнуо и критички, на иначе одличан текст господина Вукадиновића.Уважени професоре, знам ја да Ви то знате макар колико моја маленкост, да не постоји држава, зато или ту ријеч стављајте под наводнике или је не употребљавајте.Ако ми било ко каже да у Србији постији једна нормална институција,да постоје основна три стуба на којима почива свака држава, наградићу га за рођендан. Србија је позната и по томе да сваки пут, након избора, нови режим прво уништи све институције, односно оно мало што је остало од институција.О томе да не постоје државни механизми, нема потребе да пишем.Такође, молим Вас не загађујте текст разним именима (Вули).
Препоруке:
16
4
40
петак, 13 јун 2014 11:18
Поштоваац НСПМ Б. Тодоровић.
Чини ми се да сте заражени сумњом можда и већ подлегли ефектима специјалног рата убиство наде и вере је саставни део приче коју је Јевтовић кроз доктрину империје зла већ навео. Све што сте навели је управо лажна слика демократије којом се анестезира национална свест ваљда сте разумели шта значи специјални рат уништење народа не бомбама авионима ракетама већ природном потребом да онај који није прилагођен на демонкратију не треба ни да живи а сви ми то треба да прихватимо као начин изласка из кризе. Сви ти потписи окупљања имају само привид луциферске демократије и љубави, његов загрљај је пријатан али отрежњење врло мучно уколико и пружи прилику за то. Тачно је то да људи тешко прихватају причу о истини поготово кад им неистина изгледа лепше па самим тим и ''истинитија'' али кад дођу у ситуацију да ставе омчу око врата како би одагннали кошмаре које живе онда је реалност неумољива. У Србији дневно имате 3 самоубиства то је слика луциферове истине. Живела Србија.
Препоруке:
11
0
41
петак, 13 јун 2014 11:25
Комнен Коља Сератлић - Јевтовићу
Уважени, надам се да ћемо Вас једнога дана послати за војног аташеа у Русију или неку другу велику земљу. Колико год да сам песимиста, односно оптимиста са искуством, увјерен сам да ће се Србија дићи из пепела и да ће њени бивши и садашњи владари отићи на сметлиште историје.Неће се Србија вјечито понашати као Јунгова тотемска животиња Торпедо-буба (Torpedokafer).Ви знате да је цијела Србија умрежена шпијунски. Нема засеока у коме Империја није поставила дојављиваче, или анатене за мијењање климе.Није се облак изнад Шумадије и Српске случајно враћао 4 пута,поново ће га наднијети.А,што се тиче великог Монтенегра, мислим да је моралније што је увео санкције малој Русији (те је санкције уништише),од става да се Србија бори за територијални интегритет Украјине.Видите како нам силују обичну људску памет и сматрају нас свракама:"Ми смо неутрални, али не може Русија да узме Крим или још неке дјелове Украјине".Пријатељу, молим Вас погледајте емисију "О свему помало са..., од 22. 10. 2013.
Препоруке:
13
5
42
петак, 13 јун 2014 12:51
Љубомир Јарић
Рђослав
У праву сте Рђославе. Жути су нас мрцварли 20 година. а СНСовци убили, на мртво, за 2 г. Вероватно је ово друго боље. Жутаћа више и нема. Сви су прешли у СНС.
Препоруке:
17
1
43
петак, 13 јун 2014 14:11
фристајло
Bojan Todorović
Na proteste protiv Miloševićeve diktature, u najgoroj medijskoj blokadi i pod represalijama, u najtežim vremenskim uslovima, iz dana u dan, mesecima izlazilo je više desetina hiljada ili stotina hiljada ljudi.
Нити је то била диктатура, нити неке озбиљне репресалије; камо среће да их је било, до ове пропасти не би ни дошло.
А друго- кад говорите о хиљадама - па, лакше је наћи хиљаду будалетина него једног паметног. То су "тржишне" законитости, које би требало да су Вам познате, ако сте већ учествовали у тим "протестима".
Препоруке:
19
0
44
петак, 13 јун 2014 16:26
Dr Jela Bisic
Stigla sam negde do polovine komentara-pa bih samo kratku napomenu,u vezi Dveri i njihovog posecivanja sa PV:Izgleda da cak i nacionalisti-tradicionalisti slabo znaju nase epske pesme."Danas mene u tebe izdala, a sutra ce tebe u drugoga"Necu da kazem odakle je stih.Trazite sami.
Препоруке:
10
1
45
петак, 13 јун 2014 17:02
Рђосав
Љубомир Јарић:
Жутаћа више и нема. Сви су прешли у СНС.
- па није баш да ги нема. Неки су прешли, а неки и нисте. Мени је ипак знаковито да Вама жутаћи нису сметали док су били оригинал-жутаћи. Него сте их приметили тек сад кад су прешли у СНС. Кад сте се, дакле, раздвојили.
Поука: људи дивергирају. Дакле - не очајавајте. Што рече неко, највећу грешку правимо верујући да познајемо људе које смо некад познавали. Важи и за Вучка.
Препоруке:
11
3
46
петак, 13 јун 2014 19:41
сељак беземљаш
Средином седамдесетих нађох се на пијаци у Темишвару.
Много света па се пијаца разлила и на околне улице.
Тргује се шверцованом и кривотвореном робом, очајно лошег квалитета. Вара се и лаже а сваком се чини да је очигледан укупни губитак његов добитак.
Полиција ухапси тројицу или четворицу продаваца. Онако, реда ради. За време интервенције полиције нико не прекида "трговину".
Дух те пијаце владао је тада и овде. Само је требало
и треба времена да се то сагледа и види.
Препоруке:
8
0
47
петак, 13 јун 2014 21:31
сељак беземљаш
Технолошки напредак било које људске заједнице,гледа се према врсти обраде произведених артефакта а људски квалитети према онима који представљају посматрану заједницу.
Једноставно а тачно правило.
Дакле ко хоће да сазна ко су и какви укућани у кући,или становници једног насеља или државе нека погледа ко их представља.
Они су оно шта су излучили из себе као елиту.
Нема сумње да је Мића Јовановић не само био већ и остао део наше елите. Огледало наше.
Ми смо и пре мића били некомпетентно друштво.
Па смо смислили решење.
Из дубине друштва стигла је порука.
Да пробамо нестручност решавати тако што ће нестручни (али доказано природно паметни и добри људи)добијати дипломе за нешто новца а мало и нимало знања.
Ова снажно исказан друштвена потреба привукла је хиљаде. Та енергија многе је лансирала у орбиту елите. Ту ће још дуго да круже.
Мића Јовановић је био само најуспешнији.
наставак
Препоруке:
6
0
48
петак, 13 јун 2014 22:44
Dr Jela Bisic
Nasa Vlast, ne samo ova, aktuelna; ne samo ona pre nje; ne samo posle 5.oktobra; ne samo posle uvodjenja visepartijskog sistema, 90.; ne samo oni pre, posle 44.-ali svaka, sve vise i vise-imaju doktorat iz letitica. Secate se one price-kako sam ja, u nedostatku para za mali dzeparac(a i ince, da me deca ne gnjave)izmislila letiticu? To je ovo sto nam rade. Da ne stignemo da gnjavimo vlast, koja je zauzeta svojimm poslovima-oni nam pokazuju letitice-sushe,poplave, sneg, tajkune,velike mega lopove, lazne doktorate i sl.Pri tom oni otaljavaju svoj mandat-i nista ne rade. Bas me interesuje-sta mislite,kada ce sledeci izbori?Na jesen,u zimu,ili cemo izgurati do proleca?I ko ce biti nova letitica?
Препоруке:
6
0
49
петак, 13 јун 2014 23:16
Jos jedan "Tribalac"
Moze se komotno reci da je danasnji status Srbije onakav kakav bi bio da ju je NATO vojno porazio i okupirao 1999 i da je dosezanje tog statusa bio prioritet svake vlasti od 2000. do danas.
Препоруке:
7
0
50
субота, 14 јун 2014 17:07
Bojan Todorović
@Fristajlo
Ma ne radi se o tome je li bilo diktature i represalija.
Naravno da Vi i ostali obožavaoci Miloševića njega doživljavate kao žrtvu i heroja i to se neće promeniti.
I Hitlerovi obožavaoci imaju isto mišljenje o svom fireru i to se nije promenilo sedamdeset godina.
Ali naše mišljenje kao laika ( a posebno vas obožavalaca Miloševića ili Hitlera ) je nebitno obzirom na to da su obojica sa svojim zločinačkim kamarilama ( ono što je od njih uhvaćeno ) završili na sudu za ratne zločine i osuđeni na teške robije.
Time je na njihovu istorijsku ulogu stavljena tačka i nikakvi pokušaji falsifikovanja to neće promeniti sviđalo se to Vama ili ne.
Radi se o tome da ljude ne treba terati da podignu glas kad ih nešto STVARNO tišti.
Morate ih terati silom ako problem ne postoji ili postoji samo u glavama šačice frustriranih, ojađenih gubitnika otrovanih sujetom i mržnjom.
Препоруке:
0
4
51
субота, 14 јун 2014 17:08
Bojan Todorović
Zašto mislite da bi se ti Vaši lični problemi i njihov proizvod - umišljene zavere, izdaje, propasti i slično ticale normalnih ljudi okupiranih stvarnim, velikim i ozbiljnim problemima?
A Vaša kvalifikacija „hiljadu budaletina“ na činjenicu da je 1.100 PROFESORA, DOKTORA I INTELEKTUALACA za dva dana potpisala peticiju, dovoljno govori o Vama i Vašim kriterijumima.
Tu nemam šta da dodam.
Vi ste verovatno taj jedan retki pametni?
Naravno da sam u svim protestima protiv zločinca učestvovao i time se ponosim.
Time smo podigli svoj glas protiv zločina koje je činio u naše ime i sačuvali obraz i dostojanstvo.
Greška je bila što nismo bili radikalniji i besne pse poslali tamo gde se šalju takvi. Da se slična situacija ponovi – znali bismo šta je činiti.
Nebitno – šta je razlog što se na Vukadinovićev, Antonićev i krik svakojakih patriJota za SPAS Srbije i Srpstva ( vaskolikog verovatno ) ne bi odazvalo više od pedesetak ljudi?
Препоруке:
0
5
52
субота, 14 јун 2014 18:28
@сељак беземљаш
Нема сумње да је Мића био већ и остао део наше елите. Огледало наше.
Па смо смислили решење"
Rešenje je da se njegova slika nađe na nalepnici za mesni narezak. Tako da se i drugi deo Vašeg komentara, naime
"Они су оно шта су излучили из себе као елиту"
uklapa.
Препоруке:
3
0
53
субота, 14 јун 2014 21:26
фристајло
Bojan Todorović
Ma ne radi se o tome je li bilo diktature i represalija.
Што их онда помињете?
Naravno da Vi i ostali obožavaoci Miloševića
Ја сам атеиста, и никога не "обожавам". Само поштујем.
I Hitlerovi obožavaoci imaju isto mišljenje o svom fireru i to se nije promenilo sedamdeset godina.
Ово Вам је прилично подло; провући паралелу између Милошевића и Хитлера.
Позната је то школа мишљења.
Morate ih terati silom ako problem ne postoji ili postoji samo u glavama šačice frustriranih, ojađenih gubitnika otrovanih sujetom i mržnjom
Јесте, са овим се слажем...
Ваш проблем је идеолошко камелеонство. У покушајима да то прикријете, упадате у контрадикције, и изазивате код мање верзираних увређеност и бес, а то је у политичким расправама крајње неупутно.
Изаберите неко уверење, то не боли...
Препоруке:
3
1
54
субота, 14 јун 2014 23:22
Bojan Todorović
"Што их онда помињете?"
Pojašnjavam okolnosti u kojima su se građani okupljali u ogromnom broju a bez ikakvih sredstava komunikacije i organizacije.
Suština je u tome a ne u činjenici da li je diktatura bila stvarna ili ne. Mi smo je izvesno doživljavali kao stvarnu ( kakvom se ona i pokazala ) i zato smo reagovali onako kako reaguju svesni i slobodoumni ljudi kada su ugroženi.
Vi ste u svojoj viziji na braniku otadžbine koja je „pod okupacijom“ koja je žrtva „specijalnog rata i subverzivnih delatnosti“ predmet „izdaje“ i „pred raspadom i uništenjem“ – da ne nabrajam sve tragedije koje su nas snašle i još nam prete.
Ipak – niste u stanju da sakupite pedeset ljudi od osam miliona ( otprilike stoti deo promila ) iako su vam na raspolaganju sva moguća sredstva komunikacije i organizacije i sva moguća sloboda da to činite kad god hoćete i gde god hoćete.
Ne čini li vam se to malo čudnim?
Ne pomislite li da vaša percepcija realnosti možda nije ispravna, kad nikoga ne zanima?
Препоруке:
1
5
55
субота, 14 јун 2014 23:26
Bojan Todorović
Izvinjavam se – ne obožavate ratnog zločinca i masovnog ubicu.
Samo ga poštujete. Vama na čast, ja ga se stidim i gnušam, ali nismo svi isti.
Paralela sa Hitlerom nije nova i nije moja, a sličnosti su očigledne i velike, mada ima i razlika.
Samo su Hitler i Milošević od evropskih lidera završili na sudu za ratne zločine a njihova vrhuška osuđena na teške robije. Zločinačka ratnohuškačka propaganda, pripreme za rat, navodna ugroženost, pa „zaštita“ manjina, etnička čišćenja i genocid, nastup i odnos prema neprijatelju ali i sopstvenom narodu, te do konačnog sloma i intervencije saveznika, bombardovanja i uništenja zemlje gotovo identično su prošle Hitlerova Nemačka i Miloševićeva Srbija.
Razlika je u obimu zločina koji je kod Hitlera daleko veći i na globalnom nivou dok je Balkanski kasapin delovao samo na ex-yu prostorima i u tome što je Hitler imao dva jaka saveznika.
Milošević nije imao nikoga.
Poslednji pasus je besmisleno trabunjanje i ne zaslužuje odgovor.
Препоруке:
1
5
56
недеља, 15 јун 2014 00:26
Milica-Becej
@ NENAD
Neistine i gluposti o DVERIMA protezu se jos uvek! Stvaranje patriotskog bloka pred martovske izbore PRIMARNO su predlozile DVERI i to ponudile DSS-u i SRS(zu Obraz i Nasi)! Ta dobronamerna i mozda spasonosna ponuda je odbacena/ignorisana , a krivica kroz medije prebacena na neduzne (DVERI) i tako u nedogled da bi se laz polako transformisala u "istinu".
@ Dr. JELENA BISIC
odlazak predstavnika DVERI na razgovor sa Vucicem nije znak nikakve slabosti niti izdajstva vec jedan ocajnicki pokusaj suprotstavljanja stravicnoj medijskoj blokadi/cenzuri i sramotnog ispiranja mozga siroke javnosti.
Najtoplije preporucujem mnogim komentatorima da malo cesce posete sajt DVERI i da ne podlezu raznim medijskim dezinformacijama.
Препоруке:
1
3
57
недеља, 15 јун 2014 11:19
Рђосав
Bojan Todorović:
Paralela sa Hitlerom nije nova i nije moja, a sličnosti su očigledne i velike, mada ima i razlika.
Samo su Hitler i Milošević od evropskih lidera završili na sudu za ratne zločine a njihova vrhuška osuđena na teške robije. Zločinačka ratnohuškačka propaganda, pripreme za rat, navodna ugroženost, pa „zaštita“ manjina, etnička čišćenja i genocid, nastup i odnos prema neprijatelju ali i sopstvenom narodu, te do konačnog sloma i intervencije saveznika, bombardovanja i uništenja zemlje gotovo identično su prošle Hitlerova Nemačka i Miloševićeva Srbija.
- а тако би прошла и Путинова Русија, само - на жалост вас атлантиста - има неке играчке због којих не смете да кренете.
- како те, бре, није срамота?! Милошевић је у Русији потпуно рехабилитован (ако је икада и био криминализован) - али ти и теби слични носите америчку главу. А са таквим главама се не вреди расправљати.
Препоруке:
5
0
58
недеља, 15 јун 2014 17:36
фристајло
Bojan Todorović
zato smo reagovali onako kako reaguju svesni i slobodoumni ljudi kada su ugroženi.
А чиме сте то били угрожени, или, тачније- угроженији од осталих?
Јер, то је кључно питање ове, и многих других дискусија? Шта је то вама ускраћивано, а другима дато, и ко вам је то ускраћивао?
Vi ste u svojoj viziji na braniku otadžbine
На чијем сте Ви бранику?
Ipak – niste u stanju da sakupite pedeset ljudi od osam miliona ( otprilike stoti deo promila ) iako su vam na raspolaganju sva moguća sredstva komunikacije i organizacije i sva moguća sloboda da to činite kad god hoćete i gde god hoćete.
Врло ме радује Ваша перцепција односа снага.
Ne pomislite li da vaša percepcija realnosti
Ни на секунду.
Неко греши, Ви, или ја.
Видећемо...
Препоруке:
5
0
59
недеља, 15 јун 2014 17:42
фристајло
Bojan Todorović
Poslednji pasus je besmisleno trabunjanje
Ни близу овог Вашег уписа; ту Вам се поклањам.
Поредити Милошевића са Хитлером ни један Србин са коефицијентом интелигенције већим од 70 не би ни покушао.
Зашто је то Вама пало на памет- знате и сами.
Препоруке:
5
0
60
недеља, 15 јун 2014 18:47
Dr Jela Bisic
Za Milicu:Ja,Boga mi, posecujem sajt Dveri. Ali imam losu naviku da gledam sta ko radi,a tek posle sta govori.Za mene je "poseta" Dverjana Vucicu cista glupost.To mogu da rade ljudi koji su naivni(=glupi)a takvima nije mesto ni u mnogo prostijim delatnostima od politike.Druga mogucnost je da taktiziraju,sa buducom vlascu PV, kada se on(pod pritiskom spolja,naravno) "pokaje" i nasloni na Rusiju. U oba slucaja-od mene dobijaju losu ocenu. Vrlo losu.U svetlu te poset njihovo predizborno pricanje da su oni srpska politicka opcija"koja jos nije" nista lose uradila dobija drugi smisao.Za mene-mnogo smesniji.Znam ja da je hriscanski prastati, i da je Marija Egipatska,svetica-bila pre svog preobracenja prostitutka u Aleksandriji.Ali ona nije postala svetica pre preobracenja, nego posle.A preobracenje nije da vas spoljni faktor odbaci,da vam "stave pistolj na slepoocnicu" i sl.Zna se sta je pokajanje i preobracenje. I kako se i koliko se to proverava.Pricate meni, koja sam skoro ceo zivot...
Препоруке:
3
2
61
недеља, 15 јун 2014 19:13
Dr Jela Bisic
...provela u komunizmu,o cenzuri.Mogu vam reci,potpuno odgovorno, da ovo sada nije nista naspram komunisticke cenzure, i to ne one najostrije-do negde 65.,nego ni one posle,mekane,ni one osandesetih. Ono posle,devedesetih nije nista-dok je Sloba bio na vlasti,cenzura je bila najmanja od 44.A evo ja vam pisem-i gde vi vidite cenzuru? Sta hocete, da vam PV finansira novine, radio,internet,?Pravite tribine, pravite mitinge, organizujte svakakve akcije,pokazite se na delu. Sa necim pametnim.
Препоруке:
4
1
62
уторак, 17 јун 2014 00:06
Milica-Becej
@ Dr.JELA BISIC
Po komentaru zakljucujem da smo izgleda ispisnice pa jos i koleginice,au...samo sto sam ja ono svoje Dr. zanemarila , afirmisem se na drugi nacin!
A to sto posecujete sajt DVERI ,ocigledno, sasvim je bez efekta i vise givori o Vasim spoznajnim kapacitetima. A i navodjenje primera Marije Egipcanke krajnje je neadekvatno.
Препоруке:
3
1
63
четвртак, 19 јун 2014 07:41
Dr Jela Bisic
Za Milicu,zemljakinju:U celom nasem politickom spektru,ako to moze tako da se nazove, uvek su mi najblize bile partije nacionalne(ne bih rekla da je to nacionalisticka)provinijencije, njihova sklonost da iskazuju svoja religijska verovanja nije mi smetala(naprotiv)i mnoge druge stvari iz te grupe-ali ipak nikada nisam mogla da kazem da bih podrzala njihov politicki profil bez rezerve. mozda sam bila isuvise izbirljiva,ipak,...Kod njih mi je uvek smetala nedorecenost ekonomske sfere-nigde nisam uspela da nadjem tacnu racunicu: sta planiraju,kako,i koliko im para za to treba,kao i gde misle da taj novac nadju. Svi hoce bogatu srbiju, i ekonomsku stabilnost. razlika(i vestina)je u tome kako to ostvariti.Njihovo stalno pozivanje na proslost,bez ograda, takodje mi nije delovalo uverljivo.Povremeni gafovi po zenskom pitanju takodje. G. Djordjevic ima takoreci redovnu rubriku na njihovom sajtu-njegovi stavovi mene jako odbijaju.prosto,uvek sam mislila:steta sto im je clan. ...
Препоруке:
0
1
64
четвртак, 19 јун 2014 07:53
Dr Jela Bisic
...Ovo o cemu govorimo-odluka Dveraca da posete PV)je,za mene, gaf.Bez obzira na politicku provinijenciju neke partije, bez obzira na moje licno misljenje o njima, bez obzira na sve-ja licno nikada nesto takvo ne bih mogla da uradim.Ne bih otisla na razgovore sa Njim ni da me on zove-a kamoli ja da to trazim. I to cak bez obzira ko je na mestu PV-nije on u pitanju,ili osoba sa kojom se sataju,vec da uopste im pada na pamet to sastajanje.U pitanju je princip.Razumem da je u politici potrebna fleksibilnost-ali ovo je suvise velika fleksibilnost.Nikada,Milice,nikada to ne bih uradila.Ja cenim cvrstinu karaktera pre svega,i kod najveceg neprijatelja,postujem je.Ovo ne odaje takav utisak,mozda se varam, ali zato sada oni(Dverci)imaju tezak zadatak da meni(i mnogima drugima-citajte komentare)dokazu da nismo u prvu. To dokazivanje je uvek tesko,zahteva mnogo vremena i energije,mnogo kosta.Sveta marija Egipcanka je jedna od najpoznatijih svetica,ovde na Bliskom istoku. Uostalom,Bog se...
Препоруке:
0
1
65
четвртак, 19 јун 2014 07:54
Dr Jela Bisic
...ukazuje gresnicima.Ovdasnji hriscani uvek prave paralelu:muslimani bi je ubili,ma koliko se pokajala, i ma koliko se okrenula Bogu. Ona je dakle simbol preobrazaja,prastanja,a to su osnovi htiscanstva. Cudi me da mislite da je primer neprimeren:gresnik,koji je izdajnik,moze da se pokaje.Ali posto mi,obicni ljudi,ne znamo tacno sta je u srcu ljudskom(i njegovom mozgu)nama treba vreme da uvidimo promenu.Ne mislim da Dverci od PV ocekuju takvo prteobrazenje,razumevanje i sl.Oni jednostavno misle da je on sada izdan od svojih,i da bi se "izvukao"-htece da saradjuje. To nije pokajanje.
Хоћу рећи, можда је то и добро, толико је неукусно провидно, бескрупулозно агресивно и приземно, да треба бити тотални идиот а не видети како "смрди".
Од петог октобра над овим народом је настављена тзв. вишедимензионална субверзивна операција (сви облици обавештајног, специјалног и посебно психолошко-пропаганадног рата) коју филигрански прецизно спроводе експерти западних обавештајних служби који су стационирани усред земље Србије.
Како то они раде?
Просто дефинисано као "теорију хаоса".
На бази чега?
На бази "Стратегије изазивања и управљања кризама" која је настала на Далсовој "доктрини" још средином 50-тих а затим усавршавана деценијама.
Ево неких делова (по ко зна који пут!):
"...Направићемо од њих (од Словена) цинике, вулгарне људе, космополите....
....ми ћемо дати све што имамо, сво злато, сву материјалну моћ на магарчење и залуђивање људи.
Човечији мозак, свест људи склони су променама. Посејемо ли тамо хаос, ми ћемо неприметно да им подметнемо лажне вредности и приморати их да те вредности и прихвате.
Како?
Ми ћемо наћи истомишљенике, своје савезнике и помоћнике у њиховој домовини.
Мало по мало, ми ћемо одиграти грандиозну по свом обиму трагедију погибије свих православних Словена, и коначно, неповратно ћемо угасити њихову националну свест.
....У управљању државом, ми ћемо изазивати хаос и неред.
Неприметно, но активно и постојано, помагати деспотизам чиновника, корупцију и непринципијелност.
Честитост и праведност биће исмевани, никоме неће бити нужни и биће сматрани остатком прошлости. Грубости и наглост, лаж и обмана, пијанство, наркоманија, издајништво, шовинизам и непријатељство према народима – све ћемо то култивисати у свест људи..."
Могао се полако приметити и да на б92 и другосрбијанским медијима други ветрић пири, знак промене тј. да је ППВ пуштен низ воду или само опомена!
Ботови су бич! ( на енглеском исто има смисла)
Остаће кукњава у сваком случају јер ово има рок трајања а и Тадић је кукао кад су га пустили низ воду ови су професионалци кукњаве, патитеке и нарикања!
Verovatno moramo cekati neophodnu "kriticnu masu"
Lep pozdrav u nadi za bolje sutra kada cemo mi kao narod biti iznenadjeni napretkom, a ne Nemci.....
Ta nesretna narcisoidna figura koja satima drži pledoaje o futuru II srpske ekonomije podseti mi na Napoleona:"Budala ima veliku prednost nad pametnim čovekom,uvek je zadovoljan samim sobom."
Licno sam pod najvecim utiskom prosle nedelje/meseca, a slobodno mogu reci i decenije!!! DVERI sta uradiste to od sebe! To nije "mrlja", to nije "detalj" to je pakt sa necastivim...
Ostatak teksta gospodina Djordja je kao i uvek na najvisem nivou.
По твојој логици би цјелу Србију требало поклонити швабима па онда да они буду газде,шиптари жандармерија,црногорци порезници а срби кметови. Ти би нпр могао да чистиш свињце јер из твог текста произилази да ниси у стању чувати ни двије овце. Србија уређена на начин који ти проповједаш је постојала у врјеме отоманске империје.
@Goran Jevtovic
Apsolutno se slazem sa vama pukovnice, dosta sam o tome citao a malo mesta ima ovde za komentarisanje svega toga, sve u svemu, ta banda se vise i ne krije po srbiji, oni javno deluju i unistavaju sve do korena, ne znam koliko ce trebati da se oni poskidaju, ali posledice koje za sobom ostavljaju so mozda nenadoknadive.
А Немци ће рентабилно пословати јер ће просечан рачун за струју бити 15.000 динара. Просто ко пасуљ.
А онда ћемо продати и водопривредна предузећа - Французи су цеома заинтересовани. Нови, приватни власници неће правити губитке, напротив, оствариваће велики профит. Како? Па тако што ће дићи цену воде па ће само врло имућни моћи да се купају једном у десет дана (као што је то већ сада случај у Румунији). Све у свему - просто ко пасуљ.
Čini se verovatnim, da je muljanja bilo ali da su se muljatori zabezeknuli brzinom i direktnošću, kojom je AV to izneo, pa su se ukočili, bar na neko vreme, dok fokus javnosti ne prođe.
Mislim da je i tu razlog za ove izjave Vučića u Nemačkoj- da se oslobodi pritisaka USA stajući pod EU/Nemačku zaštitu.
Očigledno je vladao pritisak za diplomama i političari su se tome u nekoj meri povinovali.
Sad šta to znači za Stefanovića, to je druga stvar, naročito u Srbiji.
Da je koristio diplomu da dođe u neki upravni odbor naftne kompanije i mazne veliku lovu, to bi bilo drugo.
Ovako, to više izgleda kao potrebni formalizam,d a bi bio podoban za određene funkcije u vlasti.
Definitivno je potrebno uređivanje tih i takvih stvari, ali to mi se ne čini glavna tema ovih dana.
Prekarijatu je sopstveno siromastvo itekako dramaticno i nimalo smesno.
Otud Srbiji bas ovakav, uglavnom smrknuti, drama-queen vodja.
Posto beda pravi vanredno stanje u njihovim domacinstvima, logicno je sto prekarijat kaze: "Ima da bude vanredno, a ne redovno, stanje u drzavi, sve dok smo mi u bedi. Ne mogu univerzitetski profesori da se zabavljaju dok mi patimo."
I meni je to OK. Na ljudskom nivou, mislim da visoka klasa bolje razume krajnju sirotinju, nego sto moze da ih razume srednja klasa.
Naravno da jeste!
Било би врло лепо да ми ову "критику", када би сте могли, саспете директно у лице.
Онако, мушки.
Још када би сте се представили, е то би био ниво.
Јел да?
Овако, због чега тако анонимни губите време?
Шта добијате тиме?
А можда ме већ ту негде сачекујете, иза ћошка, а да ја тога нисам свестан?
Тако је и најбоље, с обзиром да сте дијагностиковали мој тешки шовинизам који извире из војничке свести.
Моја теза је, наглашавам- условна; ако је то у питању- та "завера" странаца према А.В.- јасно је шта треба да уради. Да каже истину народу- тај и тај ме олајава, ту и ту- дакле, да понуди доказе.
Ни једном нисам рекао да је то и истина; и мени, по досадашњим искуствима нисам помислио да је то и тачно- овде су "димне бомбе" већи део политичке "атмосфере".
Суштина је следећа- да се или обрука, или осветла образ и докаже.
А и једног и другог се плаши, јер му то сужава простор за маневар и манипулацију.
Узгред буди речено- а у вези је са овом темом- не пецајте се на "сукоб" Блиц-а и Николића.
Нема ту сукоба, само представа.
Хоћу да кажем да моји другари подржавају Издају Земље.
Велики поздрав господину Горану Јевтовићу и Ђорђу Вукадиновићу!
Отпоздрав вама уважени Љубо и свако добро вам желим у Египту.
Врши се примопредаја дужности између бившег и новодолазећег шефа државе. Бивши оставља три писма и саветује новог да отвара једно по једно, ако почну да стижу невоље.
Невоље стижу и нови отвара прво писмо у коме стоји: Удри по спољњем непријатељу.
Удари нови по спољњем непријатељу и смири јавност.
Поново невоље и нови отвара друго писмо у коме стоји: Удри по унутрашњем непријатељу.
Распали нови по унутрашњем непријатељу и смири јавност.
Поново стижу невоље и нови отвара треће-задње писмо у коме стоји: Пиши три писма.
Надам се да је овај издајник написао то треће писмо.
A komentatori koji se kao muve lepe na tu lepljivu tvar - samo dodaju šlag puštajući svojoj mašti na volju.
Po običaju neki odskaču kako po maštovitosti, tako po ubeđenosti u svoje konstrukcije, pa se čovek prosto zapanji sa koliko vere i sigurnosti pričaju o tome - baš kao da to zaista postoji i da su ga oni čak svojim očima videli.
Sve to ima svoje korene a i neku terapeutsku ulogu.
Verovatno zato okuplja tu gomilu modernih Čvorovića koji se nadmeću u dostignućima.
A za dan bezbednosti...
Inače Vučićeva osionost povremeno izbija na površinu i verujem da će sa umnožavanjem problema izbijati sve više i češće.
Ali to je cena lenjosti, gluposti i sujete onih koji su mu neizlaskom na izbore poklonili apsolutnu vlast.
Sad plaćajte.
Ја сам им зајвалан на томе, слушам ових дана људе у аутобусу, у кафићу, на улици. Власт се коментарише више него иначе, и коментари поводом поплава или односа са Немачком су слични као доскусије на НСПМ коментарима.
Исти је случај са са коментарима на ФБ испод шерованих вести на ове теме.
Ал ови из власти су изгледа потпуно изгубили контакт са реалношћу и обичним светом, јер су вероватно окружени својим партијашима, ботовима и страначким активистима који се такмиче у улизивању и стварању лажне слике.
Онда он брани Вукадиновића а све што каже је супротно од његових теза.Јефта јавно хвали, а тајно подмеће своје.
Нисам то очекивао од Јефтовића.Он је бре борац.Био на Косови.Ах, да.Дрекало га хвали за рат противу Шиптара.Бојим се да појма немА .Јефта је тамо сретао многе Шиптаре и јавнмо овде сведочио да су веома паметни интелихѓентни и поуздани.Што рекао Вучић "посвећени" идеји Велике Албаније .И одавао им овде звучна признања.Наше деље , њихове ставља у ласкаве фотеље.Ајде болан реци му име да видимо оћеш ли трајати до зиме
Na proteste protiv Miloševićeve diktature, u najgoroj medijskoj blokadi i pod represalijama, u najtežim vremenskim uslovima, iz dana u dan, mesecima izlazilo je više desetina hiljada ili stotina hiljada ljudi.
Na jednu peticiju za proveru validnosti disertacije burlasknog rektora burlesknog univerziteta za dan ili dva potpiše se 1100 NAUČNIKA, PROFESORA, I OSTALIH INTELEKTUALACA.
Na važniju utakmicu u Arenu dođe po 20.000 ljudi.
Na koncert bilo koje muzičke zvezde dođe i do 20 – 30.000 ljudi.....
Na poziv „patriotskih“ lidera i SVIH „patriotskih“ organizacija dođe maksimum stotinak duša.
Nikada ovoliku slobodu informisanja dogovaranja, zakazivanja, pozivanja i komunikacije svake vrste niste imali, pa ste ipak potpuno beznačajni i neprimetni.
Da ne pokušavate vi da te iste ljude ubedite u nešto umišljeno, nepostojeće, pogrešno, neobjašnjivo i nedokazivo, što samo vi u svojim glavama vidite i čujete - kada vas toliko i tako ignorišu?
Ili su svi izdajnici?
Хоћу да кажем да моји другари подржавају Издају Земље.
- чуди ме да Ви немате жуто друштво? Код мене бре преко 90%. Ма как`и, има ги више. Како то да код Вас нема? Или не примећујете?
- поука: ови СНС-овци су намештеници цигло две године. А жутаћи од 2000-те. Како ли сте успели да СНС-овце идентификујете као највеће зло?
У праву сте Рђославе. Жути су нас мрцварли 20 година. а СНСовци убили, на мртво, за 2 г. Вероватно је ово друго боље. Жутаћа више и нема. Сви су прешли у СНС.
Нити је то била диктатура, нити неке озбиљне репресалије; камо среће да их је било, до ове пропасти не би ни дошло.
А друго- кад говорите о хиљадама - па, лакше је наћи хиљаду будалетина него једног паметног. То су "тржишне" законитости, које би требало да су Вам познате, ако сте већ учествовали у тим "протестима".
Поука: људи дивергирају. Дакле - не очајавајте. Што рече неко, највећу грешку правимо верујући да познајемо људе које смо некад познавали. Важи и за Вучка.
Много света па се пијаца разлила и на околне улице.
Тргује се шверцованом и кривотвореном робом, очајно лошег квалитета. Вара се и лаже а сваком се чини да је очигледан укупни губитак његов добитак.
Полиција ухапси тројицу или четворицу продаваца. Онако, реда ради. За време интервенције полиције нико не прекида "трговину".
Дух те пијаце владао је тада и овде. Само је требало
и треба времена да се то сагледа и види.
Једноставно а тачно правило.
Дакле ко хоће да сазна ко су и какви укућани у кући,или становници једног насеља или државе нека погледа ко их представља.
Они су оно шта су излучили из себе као елиту.
Нема сумње да је Мића Јовановић не само био већ и остао део наше елите. Огледало наше.
Ми смо и пре мића били некомпетентно друштво.
Па смо смислили решење.
Из дубине друштва стигла је порука.
Да пробамо нестручност решавати тако што ће нестручни (али доказано природно паметни и добри људи)добијати дипломе за нешто новца а мало и нимало знања.
Ова снажно исказан друштвена потреба привукла је хиљаде. Та енергија многе је лансирала у орбиту елите. Ту ће још дуго да круже.
Мића Јовановић је био само најуспешнији.
наставак
Ma ne radi se o tome je li bilo diktature i represalija.
Naravno da Vi i ostali obožavaoci Miloševića njega doživljavate kao žrtvu i heroja i to se neće promeniti.
I Hitlerovi obožavaoci imaju isto mišljenje o svom fireru i to se nije promenilo sedamdeset godina.
Ali naše mišljenje kao laika ( a posebno vas obožavalaca Miloševića ili Hitlera ) je nebitno obzirom na to da su obojica sa svojim zločinačkim kamarilama ( ono što je od njih uhvaćeno ) završili na sudu za ratne zločine i osuđeni na teške robije.
Time je na njihovu istorijsku ulogu stavljena tačka i nikakvi pokušaji falsifikovanja to neće promeniti sviđalo se to Vama ili ne.
Radi se o tome da ljude ne treba terati da podignu glas kad ih nešto STVARNO tišti.
Morate ih terati silom ako problem ne postoji ili postoji samo u glavama šačice frustriranih, ojađenih gubitnika otrovanih sujetom i mržnjom.
A Vaša kvalifikacija „hiljadu budaletina“ na činjenicu da je 1.100 PROFESORA, DOKTORA I INTELEKTUALACA za dva dana potpisala peticiju, dovoljno govori o Vama i Vašim kriterijumima.
Tu nemam šta da dodam.
Vi ste verovatno taj jedan retki pametni?
Naravno da sam u svim protestima protiv zločinca učestvovao i time se ponosim.
Time smo podigli svoj glas protiv zločina koje je činio u naše ime i sačuvali obraz i dostojanstvo.
Greška je bila što nismo bili radikalniji i besne pse poslali tamo gde se šalju takvi. Da se slična situacija ponovi – znali bismo šta je činiti.
Nebitno – šta je razlog što se na Vukadinovićev, Antonićev i krik svakojakih patriJota za SPAS Srbije i Srpstva ( vaskolikog verovatno ) ne bi odazvalo više od pedesetak ljudi?
Па смо смислили решење"
Rešenje je da se njegova slika nađe na nalepnici za mesni narezak. Tako da se i drugi deo Vašeg komentara, naime
"Они су оно шта су излучили из себе као елиту"
uklapa.
Што их онда помињете?
Ја сам атеиста, и никога не "обожавам". Само поштујем.
Ово Вам је прилично подло; провући паралелу између Милошевића и Хитлера.
Позната је то школа мишљења.
Јесте, са овим се слажем...
Ваш проблем је идеолошко камелеонство. У покушајима да то прикријете, упадате у контрадикције, и изазивате код мање верзираних увређеност и бес, а то је у политичким расправама крајње неупутно.
Изаберите неко уверење, то не боли...
Pojašnjavam okolnosti u kojima su se građani okupljali u ogromnom broju a bez ikakvih sredstava komunikacije i organizacije.
Suština je u tome a ne u činjenici da li je diktatura bila stvarna ili ne. Mi smo je izvesno doživljavali kao stvarnu ( kakvom se ona i pokazala ) i zato smo reagovali onako kako reaguju svesni i slobodoumni ljudi kada su ugroženi.
Vi ste u svojoj viziji na braniku otadžbine koja je „pod okupacijom“ koja je žrtva „specijalnog rata i subverzivnih delatnosti“ predmet „izdaje“ i „pred raspadom i uništenjem“ – da ne nabrajam sve tragedije koje su nas snašle i još nam prete.
Ipak – niste u stanju da sakupite pedeset ljudi od osam miliona ( otprilike stoti deo promila ) iako su vam na raspolaganju sva moguća sredstva komunikacije i organizacije i sva moguća sloboda da to činite kad god hoćete i gde god hoćete.
Ne čini li vam se to malo čudnim?
Ne pomislite li da vaša percepcija realnosti možda nije ispravna, kad nikoga ne zanima?
Samo ga poštujete. Vama na čast, ja ga se stidim i gnušam, ali nismo svi isti.
Paralela sa Hitlerom nije nova i nije moja, a sličnosti su očigledne i velike, mada ima i razlika.
Samo su Hitler i Milošević od evropskih lidera završili na sudu za ratne zločine a njihova vrhuška osuđena na teške robije. Zločinačka ratnohuškačka propaganda, pripreme za rat, navodna ugroženost, pa „zaštita“ manjina, etnička čišćenja i genocid, nastup i odnos prema neprijatelju ali i sopstvenom narodu, te do konačnog sloma i intervencije saveznika, bombardovanja i uništenja zemlje gotovo identično su prošle Hitlerova Nemačka i Miloševićeva Srbija.
Razlika je u obimu zločina koji je kod Hitlera daleko veći i na globalnom nivou dok je Balkanski kasapin delovao samo na ex-yu prostorima i u tome što je Hitler imao dva jaka saveznika.
Milošević nije imao nikoga.
Poslednji pasus je besmisleno trabunjanje i ne zaslužuje odgovor.
Neistine i gluposti o DVERIMA protezu se jos uvek! Stvaranje patriotskog bloka pred martovske izbore PRIMARNO su predlozile DVERI i to ponudile DSS-u i SRS(zu Obraz i Nasi)! Ta dobronamerna i mozda spasonosna ponuda je odbacena/ignorisana , a krivica kroz medije prebacena na neduzne (DVERI) i tako u nedogled da bi se laz polako transformisala u "istinu".
@ Dr. JELENA BISIC
odlazak predstavnika DVERI na razgovor sa Vucicem nije znak nikakve slabosti niti izdajstva vec jedan ocajnicki pokusaj suprotstavljanja stravicnoj medijskoj blokadi/cenzuri i sramotnog ispiranja mozga siroke javnosti.
Najtoplije preporucujem mnogim komentatorima da malo cesce posete sajt DVERI i da ne podlezu raznim medijskim dezinformacijama.
Samo su Hitler i Milošević od evropskih lidera završili na sudu za ratne zločine a njihova vrhuška osuđena na teške robije. Zločinačka ratnohuškačka propaganda, pripreme za rat, navodna ugroženost, pa „zaštita“ manjina, etnička čišćenja i genocid, nastup i odnos prema neprijatelju ali i sopstvenom narodu, te do konačnog sloma i intervencije saveznika, bombardovanja i uništenja zemlje gotovo identično su prošle Hitlerova Nemačka i Miloševićeva Srbija.
- како те, бре, није срамота?! Милошевић је у Русији потпуно рехабилитован (ако је икада и био криминализован) - али ти и теби слични носите америчку главу. А са таквим главама се не вреди расправљати.
А чиме сте то били угрожени, или, тачније- угроженији од осталих?
Јер, то је кључно питање ове, и многих других дискусија? Шта је то вама ускраћивано, а другима дато, и ко вам је то ускраћивао?
На чијем сте Ви бранику?
Врло ме радује Ваша перцепција односа снага.
Ни на секунду.
Неко греши, Ви, или ја.
Видећемо...
Poslednji pasus je besmisleno trabunjanje
Ни близу овог Вашег уписа; ту Вам се поклањам.
Поредити Милошевића са Хитлером ни један Србин са коефицијентом интелигенције већим од 70 не би ни покушао.
Зашто је то Вама пало на памет- знате и сами.
Po komentaru zakljucujem da smo izgleda ispisnice pa jos i koleginice,au...samo sto sam ja ono svoje Dr. zanemarila , afirmisem se na drugi nacin!
A to sto posecujete sajt DVERI ,ocigledno, sasvim je bez efekta i vise givori o Vasim spoznajnim kapacitetima. A i navodjenje primera Marije Egipcanke krajnje je neadekvatno.