уторак, 13. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Путинова дилема - зашто Русија војно не интервенише у Украјини?

Kоментари (140) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 06 јун 2014 22:23
тешка дилема
Тешка је то дилема. Али мислим да Путин ипак добро води ту ствар.
Препоруке:
122
8
2 петак, 06 јун 2014 22:51
Миле
Одличан текст г. Милошевића. Добро је приказао дилеме које стоје пред Русијом. Али и ја мислим да ће се на крају ипак релативно добро завршити.
Препоруке:
93
11
3 петак, 06 јун 2014 22:56
Зоран Ђорђевић
Коректан и објективан текст.
Мислим да се овај закључак наметао од самог почетка кризе:
Аналитичар Александар Жилин из свега тога изводи готово невероватну оцену: водећи бригу пре свега о Русији и њеним интересима, Путин извлачи Европу из америчких канџи.
Само звучи невероватно, али није. Европи је потребнија Русија него Америка, али то још увек не сме јавно да каже.
Препоруке:
114
6
4 петак, 06 јун 2014 23:16
Miloš
Zato što je sama. Koliko god da je jaka, nije jača od čopora zapadnih hijena. Ni ekonomski, ni vojno ni propagandno. Zapad može da spaljuje žive ljude i bombarduje stambene zgrade - nikom ništa. Njihovi mediji će o tome ćutati, a ruske malo ko na zapadu gleda, a još manje im veruje. Rusija ne mora da mrdne prstom, zapadni mediji će svu krivicu svaliti na nju. U takvoj nepravednoj situaciji zapad može sve, može da postepeno istrebi sve Ruse i proruse iz Ukrajine, niko van Rusije za to neće ni znati. Mučna situacija. Gledaš kako ti tamane sunarodnike a ne smeš da im pomogneš. I, možda i još mučnije, nacisti i fašisti te optužuju za nacizam i fašizam.
Препоруке:
103
5
5 петак, 06 јун 2014 23:33
Иоанн Дубињин
“Путинова дилема - зашто Русија војно не интервенише у Украјини?” Поједностављено речено: зато што се не усуђује. Иначе, треба знати: праве, историјске Русије нема још од 1920 г. На жалост, мртва је, и покој јој души. Бољшевици су победили у грађанском рату, расцепкали територију јединствене Русије, уништили терором у крви све што су могли од руских традиција – па сада њихови наследници у оном патрљку који себе назива “Русија“ уживају плодове недела својих предака. Без СССР-а не би ни постојала вештачка, неприродна државна творевина “Украјина“ и свега овога не би било. Али, сада је касно.... Сада само жању оно што су им преци посејали.
Препоруке:
61
82
6 петак, 06 јун 2014 23:56
niko ne razume obamu
Dolaze i sami rusi do neverovatnog saznanja
gledajte rt.com i crosstalk show
svi u americi gledaju rt i rade za rt i larry king i svi ali se to nezna ...
danas su shvatili da obama koga je putin spasio da
ne potone da je napao siriju
je kontrolisan kao neki od tih
kompjuterskih letelica
drona

i sve je jasno

rat u ukrajini sa nazzistima u kiewu
to ne da nece proci nego ce srusiti
temelje amerike
tako je to bilo i ww2
i istina danas
tek sada saznamo
2.6.2014.e
Smithsonian Channel: America’s Secret D-Day Disaster

STA JE SVE I KO SVE I ZASTO ....
ucite mandarin i asija vlada svetom jer drzi sve novce i zemlje kreditori zhaijian
Препоруке:
38
3
7 субота, 07 јун 2014 00:16
Saša
Samo onaj ko ne zna ništa ili je zlonamjeran ne vidi da Putin na svim nivoima radi maksimalno što je moguće .

Prvi i osnovni nivo problema je konsolidovanje Rusije koja je devedesetih došla pred gašenjem . Ko zna kako je to izgledalo jasno mu je da tu ima posla za još barem jednu deceniju .

Dogadjanja u Ukrajini pomažu Putinu da ubrza srdjivanje vlastite zemlje . Sjetite se samo dogadjanja nakon njegovog povratka na mjesto predsjednika kao i tragikomične prijetnje Bajdena prije kandidature .

Na globalnom nivou , Putin se nameće kao istinska istorijska figura koja je spremna da otvorena odbrusi a i odreaguje na provokacije Imperije . Može neko da je sa njim saglasan manje ili više ali svako ko nije prodao dušu destruktivnim neokolonistima ili kome nije ispran mozak jedino u njemu vidi nadu da se može organizovati kakav takav otpor valjku pomahnitalog kapitalizma koji gazi svijet .
Препоруке:
70
3
8 субота, 07 јун 2014 00:20
SRBOLJUB
Svaka cast na tekstu g.Milosevicu,'SVAKA TI JE KA NJEGOSEVA',nema se kud.A za IONN DUBIN da ti pravo kazem nikada nisam voleo komunizam,zbog kojeg sam otisao na kraj sveta poodavno ,pa se vratio u OTADZBINU,pa opet u izbeglistvo.RUSKO-SRPSKA nesreca,propast,stradanje ne pocinje od vremena komunizma,vec za VAS od vremena CARA PETRA VELIKOGA,a za nas od vremena KRALJA ALEKSANDRA UJEDINITELJA.Nema potrebe da ista ovde objasnjavam,ko je od njih sta uradio ,svima je to poznato.ONI su samo uzroci ,a sve sto nam se posle toga desilo su samo posledice.Pa i u SVETOM PISMU se kaze"DA ZBOG GREHOVA VLADARA STRADACE CEO NAROD".Eto tako pa ti razmisli,sagledaj gde su pocetci nasih stradanja.
Препоруке:
36
7
9 субота, 07 јун 2014 00:25
Saša
Sam tekst veoma kvalitetno objašnjava stajališta Rusije po pitanju konkretne situacije u Ukrajini a po ko zna koji put ponavljam

RUSIJA ĆE INTERVENISATI U UKRAJINI JEDINO AKO BUDE IZVJESNO DA KREĆE RAT GLOBALNIH RAZMJERA.

U svakoj drugoj varijanti neće raditi ništa drugo nego što radi i sada a to je formiranje novih političkih, vojnih i administrativnih struktura koje se sada nazivaju Novorusija a budite sigurni da je to samo početak da se kako se bude nastavljalo propdanje bankrotirane Ukrajine postepeno uzme možda i sva Ukrajina.

Žalosno je što odredjeni patrioti neće da vide očigledno i lamentiraju nad Rusijom jer neće da radi u korist svoje štete.

Znam da će mnogi da vrište ali to je činjenica, da je Beograd pametnije pomagao Srbe u Hrvatskoj manje bi ih došlo na traktorima.

Najlakše je poslati tenkove ... ali kao što reče Napoleon ... SA BAJONETAMA MOŽETE SVE SAMO NE MOŽETE SPAVATI NA NJIMA.

A Rusija ovu bitku može da dobije mirno. Vrijeme radi za nju.
Препоруке:
49
9
10 субота, 07 јун 2014 00:31
Republike nezavisne i tacka
Rusija i prijatelji od Irana,Belorusije sve do Juzne Amerike i Afrike trebaju da priznaju nezavisnost istocnih republika 1 po 1 sve do kijeva i tako Ukrajinska vojska ustase postaju agresori to je jedno od resenja.
Препоруке:
29
4
11 субота, 07 јун 2014 01:18
Marko Gay
@ Milos

Pa i Staljinov SSSR je bio sam, naspram celog Zapada.

Tada su na strani Zapada bile cak i Jugoslavija i Srbija s pro-zapadnom dinastijom Karadjordjevic na celu.

Nije dakle istina da ce Rusija nazadovati ako ostane sama --vrlo usamljeni i blokirani SSSR je snazno napredovao.

Sto se tice medija, ne razumem o kakvom medijskom ratu ljudi sanjaju. Pa naravno da Rusija ne moze dobiti medijski rat na Zapadu, gde mi odredjujemo ko ce i kako informisati domacu javnost.

Bas kao sto ni mi ne mozemo dobiti medijski rat u Rusiji, ako ruska vlada ima pola mozga. Prosto, svako svoje javno mnjenje preparira kako mu odgovara: cija zemlja, njegova i religija -- staro pravilo koje se i danas postuje.

Tekst tacno prenosi ruske analize, ali te analize zasnovane su na iluzijama. Evo samo jedan primer: Rusi kao i Milosevic veruju da EU moze voditi nekakvu samostalnu politiku, tj da se moze ubediti ili okrenuti.
Препоруке:
32
26
12 субота, 07 јун 2014 02:18
Горан Јевтовић
До сада најбоља анализа.
Свака част господине Милошевићу.
Препоруке:
50
15
13 субота, 07 јун 2014 05:25
Светислав Костић
@ Miloš/Милош! Милоше, надам се да ако ћирилици незнаш да пишеш, али ваљда ју читати можеш, макар толико да послушаш мој савјет и удахнеш дубоковаздух издуваш и заборавиш твој песимизам када је Путинова Русија тема.
ак те и онај Марко геј дерпе упозорио да у твом песимизму претјерујеш.

Ни путину није ни мало лако при души гледати како пред његовим очима гину његови руски земљаци, што се у једном грађанском оружаном сукобу не може да спријечи. Уосталом, прије или касније од источне обале Дњепра, неће бити никакве Украјине, поготово овакве каква се западно од дњепра показала.
Препоруке:
21
11
14 субота, 07 јун 2014 06:42
Reddy
@Srboljub and Ivan Dubinjin

Zaista je odvratno čitati vaše škrabotine. Plačete za izgubljenim carstvom. Ovaj prvi zamišlja nekakvu idealnu Rusiju bez evropskih građanski ideja i uticaja i optužuje ih za vaskolika stradanja a nije se ni zapitao gde je uzrok svemu tome. Ako bi to uradio onda bi morao da optuži baš onu sredinu u koju je otišao i onaj sistem u kome živi. Niko Rusiji i Slovenima nije naneo više muke od ovakvih tupoglavaca. Ništa bolji ako nije i gori je ovaj nedosoljeni Ivan kome je, izgleda, idol Alekandar III i njegov učitelj Pobedonoscev, D. Tolstoj, Katkov i slična crnostotinaška bratija. te ličnosti su Rusiji i donele tragediju iz koje se ne može iskoprcati sve do naših dana. Samo oni koji malo poznaju istoriju Rusije i samodržavlja mogu pričati gluposti o lenjinu i njegovim prethodnicima oličenim u Mladom pokoljenju, Mladoj Rusiji, Zemlji i slobodi, zemlji i volji, Izvršnom komitetu, Lavrovu, Tkačovu, Bakunjinu, Hercenu, Černiševskom, Bjelinskom.
Препоруке:
14
18
15 субота, 07 јун 2014 06:54
Reddy
@Ivan Dubinjin and Srboljub

A tek Čaadajavljevo pismo! Rusiji je propast donela dinastija Romnovih zaeta pole velikih komešanja u Rusiji 1613. godine kada je na presto izabran Mihajlo Romanov. Svetle tačke među vladarima su bile Petar Veliki, Ivan IV Grozni /ovo Grozni ima drugi smisao u ruskom jeziku i ne bi ga trebalo tumačiti prema smislu u srpskom jeuziku/, delom Aleksandar I i Aleksandar II, potom Staljin. Sve ostalo je užas. Katarina je na presto došla prevratom i favorizovala je plemstvo na račun običnog naroda. Tako su radili i ostali a najviše Nikolaj I i Aleksandar III. Sudbinu Nikolaju II, poslednjem caru, odredili su njegovi prethodnici i tu nema nikakvih nedoumica. Stolipin, Lenjin i ostali su samo pokušavali spasti ono što se moglo spasti od zaostale i u svakom ppogledu necivilizovane Rusije koja je tlačila i mnoge druge narode. Mržnju Finaca/Finska preuzeta 1809. g./, Poljaka i pribaltičkih naroda iskopali su rusifikacijom sami navedeni ruski carevi kao i Staljin.
Препоруке:
16
24
16 субота, 07 јун 2014 07:15
Ne klepeći nanulama
Rusko stanovništvo u Ukrajini masovno gine u državnom terorizmu, Rusija neće vojno intervenisati, ok slažem se da Rusija vojno ne interveniše u gladnoj Ukrajini, može dopremati pomoć , jugoistok Ukrajine može mobilisati dovoljno boraca.Postavlja se pitanje koji to broj Rusa treba da pogine od ukrajinskih aviona da bi Rusija intervenisala??? Rusi u Ukrajini su štit od NATO pakta prema Rusiji, zato smatram da treba unilateralno uvesti zonu zabranjenog leta u narednim danima,Amerika će samo pojačavati pritisak na Porošenka da pravi nove zločine, nije istina da je Rusija sama, da je neophodno, Rusija može pozvati i uključiti strateškog partnera.
Препоруке:
17
4
17 субота, 07 јун 2014 08:09
миг-25
Иоане Дубињану,супер је просипати мудрост са безбедне удаљености,Но да су твоји Белогардејци нешто вредели они би победили.Царизам је био труо а до те трулости су га довели твоји преци а не Путин.
Препоруке:
17
14
18 субота, 07 јун 2014 08:44
Zoran
Zato sto bi mnogo vise zemalja bilo protiv nje. Bolje ovako, dotura raznoraznu pomoc pobunjenicima.
Препоруке:
9
2
19 субота, 07 јун 2014 08:58
РОВС
''Грађански рат је био рат у коме су пароле класне борбе и социјалне мржње показале се нажалост далеко снажније од идеје националног јединства, патриотизма и безрезервне заштите наше Отаџбине од спољнег непријатеља''

д.и.н. Василиј Цветков
(ко се све борио у редовима Беле армије, социјални састав белих)
Препоруке:
11
0
20 субота, 07 јун 2014 08:58
Драган
Као и све друго и дилеме су вишеслојне и вишедимензионалне. На емоционалном нивоу за очекивати је да русија одговори у складу са акцијама фашиста из Кијева, тј. да одговори војном силом. То је утолико пре за очекивати јер се ради о русима у Украјини, јер се ради о земљи која граничи с Русијом, јер се ради о стратешком интересу и залогу за будућност Русије, и, коначно, јер је Русија војно супериорна- Када такав одговор изостане, онда, на емоционалном нивоу, на новоу срца, постоји незадовољство.

Међутим, на нивоу разума, посебно на нивоу мудрости постоји низ елемената који су емоцијама и срцу страни а који се морају узимати у обзир. И ту Русија вероватно вуче добре потезе, Американци су управо рачунали да ће преко емоционалности изазвати одговор Русије који би наштетио не само њој него и слободарском човечанстув.

То нескладно мешање разлога емоција и разлога разума ствара дисхармонију; отуда непостојаност и таласање наших умова суочених са овим збивањима у вези Украјине.
Препоруке:
17
2
21 субота, 07 јун 2014 09:19
Anta
Текст добро тумачи стајалишта Кремља... но то су ставови Кремља, а колико су они ваљани време ће показати... Ако су мислили да иду путем којим сада иду, онда никако нису смели да изгибе Јануковича... ако нису хтели да активно интервенишу у Украјини онда су требали све да учине да задрже Јануковича који је био најбоља варијанта која се више никада неће поновити... овако Кремаљ га је очас посла пустио низ воду, у стилу ти ћеш нас да уцењујеш, и добио је то што сада гледамо... дакле добио је нерешиве за Кремаљ тамновилајетске дилеме... Замислимо само да је 40 милијарди долара које су слупани у стазе за боб и санкање уложили у Украјину...Овако хтели су да се распиштоље у Сочију да као фасцинирају запад, а запад их је исмејао и још им у време олимпијаде организовао државни удар у Кијеву... Свако ко покушава да у актуелним потезима Кремља нађе неку дугорочну стратегију себе заварава... све су то потези у изнудици, и на неоснованим надањима
Препоруке:
12
19
22 субота, 07 јун 2014 10:12
DR POLITICKIH NAUKA
konflikt u ukrajinu pocinje jos prosle godine na majdanu,a ne sa krimom,tako da je putin strateski promasio onda.on je imao janukovica na vlast,koji je trazio pomoc da sredi majadan.putin nije nista preuzeo!u isto vreme kijevom su svrljali amerikanci,nemci,bildt,itd i postavljali pravila igre!to sto je putin uzeo krim jeste uspeh,ali kad se pisac poziva na medgunarodno pravo da putin ne posalje vojsku u donjeck,to isto vazi za krim!!doduse pomaze putin donjeck u manjoj ogranicenoj skali,ali po meni nedovoljno.opravdanja da ljudi iz donecka nisu rusi(to su sami rekli da jesu juce)i da bi pucali rusima u ledga ne vazi.pucali bi oni i dobrovoljcima isto onda!JESTE RUSIJA NE CUTI,PRICA MNOGO!(specijalno lavrov)ali to meni najvise lici na opravdanja,prazne price.TREBA DA SE RADI,EFIKASNO,BEZ STRAHA!da amerika nervozno gubi uticaj zato sto ne moze da uvuce rusiju u rat, ne verujem.oni vec kontrolisu najveci deo pre majdana nista!HILJADA RUSA JE ZA KRATKO VREME UBIJENO.TO USPEH NE MOZE BITI!
Препоруке:
11
15
23 субота, 07 јун 2014 10:22
DR POLITICKIH NAUKA
RUSIJA KONFLIKT NECE!!ne moze rusija postati super sila bez konflikta,ili biti jedan glavni deo multipolarnog sveta.niko svoju vlast i moc sto vec ima dobrovoljno nikom neda..mora mu se silom uzeti!! NECE NIKO RUSIJI UKRAJINU NA TANJIR DATI,SAMO ZATO STO LAVROV MNOGO PRICA I POKAZUJE NA NEPRAVDE I KRSENJE MEDGUNARODNOG PRAVA..za to se treba boriti na svaki nacin,(i na taj sto ti neprijatelj servira).a sto mene najvise interesuje:OVAKO CEKAJUCI BOLJA VREMENA DA SE SVE SAMO OD SEBE RESI,NAMA OVDE NISTA NECE POMOCI!!! rizik je da nestanemo,dok rusija na ovakav nacin ne postane supersila,AKO IKADA POSTANE(na ovaj nacin)!!ne mozemo svu krivicu svaljivati an nasu internacionalno nemocnu vladu!!ako vlada nije u redu,MOGLI SU RUSI POSTAVIT BOLJU(kao sto su ameri uradili u kijevu i na mnoga druga mesta)
Препоруке:
12
15
24 субота, 07 јун 2014 10:32
Ruski svet se mora probuditi
Narod u nas sve očekuje da im vođa reši. To u demokratiji ne ide tako. Pohvalan primer je držanje Hrvata u svoju korist tokom YU rata. Oni su bili manje više jedinstveni dok su nama svi počev od Vuka do Ćosića unosili pometnju, zbunjivali i širili defetizam. A bogami su bili i aktivni(HR) od elite do sirotinje. Vojska je samo jedan segment ratovanja. Održivi ciljevi i strategija za mir je najvažnija. Čak i Rusi moraju imati saveznike. Otud i Kina i EAU... Evo npr Obama. On kaže da Škoti i dalje treba da budu okupirani od Engleza dok je Amerika bukvalno o Srba izmislila narode.
Препоруке:
15
2
25 субота, 07 јун 2014 11:24
Stanić Milan
Kako odmiče vreme,sadašnja situacija u Ukrajini toliko podseća na raspad YU,ne samo po formi i metodama,nego i akteri su isti."Kreni - stani"metodološki se uklapa u "kliničku sliku" sadašnjeg stanja u Rusiji i delova Ukrajine u kom pretežno živi rusofilno stanovništvo.Pokušaj manipulacije od strane ruskog rukovodstva da stvori žarišta rata na istoku kao pandan državnom udaru u Kijevu izveden je traljavo,što se vidi po detinjastim potezima ruske diplomatije,naročito kroz SB UN,te priznavanje državnog udara u Ukrajini kao faktičkog stanja.Propuštena je idealna prilika posle Krima da se šansa iskoristi do kraja i da se s te pozicije pregovara.Sada je već sve kasno.Putin je ipak potcenio NATO alijansu,bojim se da će ruski narod na istoku platiti ogromnu cenu(isto kao Srbi u potonjem građanskom ratu ostavljenih na cedilu).
Препоруке:
12
16
26 субота, 07 јун 2014 11:26
radoznao
Nije mi jasno koja je razlika izmedju ove "antiteroristicke" akcije Ukrajine i one dr "antiteroristicke" od strane Rusije prema Ceceniji,sem sto su Rusi bili mnogostruko svirepiji i pobili i porusili mnogo mnogo vise!! ??
Препоруке:
3
34
27 субота, 07 јун 2014 11:41
jojo
Добили бисмо затим Европу - полуколонију Америке и САД - господара ситуације на политичком, економском и војно-политичком плану.

Evropa je polukolonija Amerike još od 1945. godine, a od 1990. je prerasla u koloniju.
Препоруке:
21
1
28 субота, 07 јун 2014 11:42
дулебг
Не видим проблем да про-Руси уведу плаћенике, ако их већ користи кијевски режим?
Препоруке:
8
1
29 субота, 07 јун 2014 11:54
дулебг
Ламентирање над "путиновом неодлучношћу и кукавичлуком" нормалан је део антипропаганде. Наравно да спољни непријатељ, а и сваки унутрашњи конкурент, користе сваку прилику да облате нечији лик и смање му популарност.
Препоруке:
17
3
30 субота, 07 јун 2014 12:05
Бране
Путин је паметан човек. Изазван да отвори фронт у Украјини одлучио је да фронт отвори на Атлантику.Свака част.
Препоруке:
18
6
31 субота, 07 јун 2014 12:11
јојо
DR POLITICKIH NAUKA - докторе, јесте ли и ви докторирали на Мегатренду?
Препоруке:
20
6
32 субота, 07 јун 2014 12:18
Радгост
Аналитичар Александар Жилин из свега тога изводи готово невероватну оцену: водећи бригу пре свега о Русији и њеним интересима, Путин извлачи Европу из америчких канџи.
-----
Несувислост без задршке.У САД и Европи/ЕУ живе исти народи,јудео-католичке-протестантске вероисповести.У њиховим канџама нису само још:Руси,Кинези,Персијанци,Алевити и већина Срба.А аналитичар се овим препоручује,стаје у ред само Европа(ма постаће тепих,даће гас џабе)да га заволи!Њега Руса?!?
Нек аналитичар прочита Јерофејева у делу Добри Стаљин-с 111-(тек пристигли Руси СССР дипломате у Париз):А како се односе према нама?(Увек сам желео да дам поштен одговор на то питање:јебено.Јебено у Јапану и у Украјини,јебено у Пољској,Француској,Финској,Мађарској,САД.Само у Србији није јебено)

Него,Руси да сачувају гасовод за Немачку а дигну руке од гасовода кроз Украјину и Јужног тока.Добар начин да заваде Европљане.(ал би Европљани "заволели" Немце,коначно)
Препоруке:
5
2
33 субота, 07 јун 2014 12:30
ANTA NASTAVAK
Неке од неоснованих премиса руске политике
1. Раздор у западном свету, европсака унија се супротставља Америци зарад сопствених економских интереса... Та премиса је потпуно нереална собзиром да је ЕУ политички оквир за НАТО пакт, а НАТО је војна алијанса за остваривање западне доминације на планети, тако да ту раздора не може бити, односно раздор може бити само око поделе плена
2.Ескалацијом кризе у Украјини, већина народа Украјине ће се окренути против владајуће гарнитуре услед тешке економске ситуације. Досадашња искуства су показала да што је економска криза већа то запад успешније остварује своју контролунад земљом марионетом... У БиХ криза је огромна но муслиманско становништво гаји ништа мањи антагонизам спрам Срба у односу на почетка рата 92.
3. Европа се може уцењивати неиспруком руског гаса.. неиспоруком руског гаса знатно већу штету трпи Русија но ЕУ
Препоруке:
7
5
34 субота, 07 јун 2014 12:34
DR POLITICKIH NAUKA @jojo
opet ti jojo.ti sto imas seljacku intelegenciju!!! promenio si ime:vuk dlaku menja ali cud nikako! a gde si ti molim te naucio ovu rec;megatrend;mora da is isao neki specijalni kurs!!DIVIM TI SE!!!!
Препоруке:
5
8
35 субота, 07 јун 2014 12:36
predrag
Rusiji su NATO i SAD sve blizi!Pocelo je rusenjem Varsavskog pakta i uterivanjem bivsih clanica tog saveza u NATO.Ukrajina je dugo na meti i evo sta se po scenariju tamo desava!U svim dogadjanjima Rusija je vrlo pasivna!Zastupanje teze da se EU moze odvojiti od SAD je vrhunac naivnosti!Ta teza se pominjala jos od vremena agresije na Srbiju 1999.Tada su neki kod nas igrali na kartu podele unutar EU.Vidimo kako smo prosli!Ako tzv novi predsednik Ukrajine u svom programu kao prioritet ima vracanje Krima ne znam sta Rusija ocekuje od pregovora sa njim.Bojim se da Ukrajina ubrzano ide u zagrljaj NATO-a.To mozda nece biti formalno clanstvo ali najtesnja saradnja svakako.Sta ce posle toga ciniti Rusija!Na Ukrajini se SAD-NATO nece zaustaviti!
Препоруке:
9
5
36 субота, 07 јун 2014 12:52
from_HR
Vrlo dobar tekst.Vrlo realan.Jasno objašnjava suštinu problema.Mislim da slijedi deeskalacija,EU si jednostavno nemože dozvoliti rat u UKR (Rus takodje).
Činjenica je da je jako malo ljudi spremno za rat,i na istoku i na zapadu UKR.Ono što cijelo vrijeme ističem - vrijeme radi za RUS,takođe gravitacija će u budućnosti učiniti svoje,većina UKR gravitira prema Moskvi,to je tako,Mislim da je sporazum s Kinom osvijestio EU i da su vidjeli da je vrag odnio šalu,da im se sprema velika recesija i totalni gubitak ruskog tržišta.Osim Poljske,Rumunjske i baltičkih mikro-država nitko nije za povećanje NATO trupa na svom teritoriju,Česi,Slovaci i Mađari su jasno rekli ne,a Bugari su čak odbili i EK u vezi južnog toka.Maestralno odigrana partija od strane V.V.Putina za sada...
Препоруке:
17
3
37 субота, 07 јун 2014 13:01
Иоанн Дубињин
@миг-25: “Иоане Дубињану,супер је просипати мудрост са безбедне удаљености,Но да су твоји Белогардејци нешто вредели они би победили.Царизам је био труо а до те трулости су га довели твоји преци а не Путин“. Пошто нисмо заједно козе/овце чували, ја ћу Вам се,ипак, обраћати са Ви. Кажете да белогардејци нису вредели , а они су били цвет руског друштва и бранили су јединство руске државе, а не царизам – јер царизам је био пао, изабрана је Уставотворна Скупштина за одлуку о новом државном уређењу, али немачким агентима – бољшевицима то није одговарало (били су у мањини у Скупштини), па су извршили пуч и изазвали грађански рат. Јесу војно победили. А, моји преци су до 1914 г. довели Русију на такав културни и привредни ниво да је постала опасан конкурент В.Британији (то сада чак признају Путин и његови) због чега је В.Б. у грађанском рату и “забила нож у леђа“ белима и знатно допринела њиховом војном поразу. Путин није крив , али његови преци јесу, и он куса чорбу коју су они закували.
Препоруке:
12
9
38 субота, 07 јун 2014 13:31
Reddy
@ИОАНН ДУБИНИН

Odavno nisam pročitao ništa zabavnije! Boljševici nemački agenti!?!?!? A šta su o onda bili Romanovi koji su bili u rodbinskim vezama sa skoro svim evropskim dinastijama????????? Recimo, odakle su prispele jednaMarija Alesandrovna ili Marija Fjodorovna, prva nemačka princeza pa đena Aleksandra II adruga danska princeza Dagmara, dok je ujak Aleksandra II bio sam nemački car, Vilhelm I!!!!!!!!! Ovaj Dubinjin kao da je odrastao uz skute samog Pobedonoscova, najreakcionarnijeg doglavnika Aleksandra III i ober-prokurora Svetog sinoda!!! Pa Ruska carevina je bila najcrnja svetska diktatura svih vremena u koj nije postojalo ni pisano pravo, ni minimalna sloboda štampe, zemlja u kojoj je glavno ministarstvo bilo ono unutrašnjih poslova sa legendarnim crnostotinašem, D. Tolstojem!!! Ivan Dubinjin može pisati gluposti samo uz silno neznanje i odobravanje naivnih i publike potpuno neupućene u stvar i istoriju Rusije i ruskog naroda. Kao da je izleteo iz carskog agitpropa!!!
Препоруке:
15
19
39 субота, 07 јун 2014 13:49
Зоран Ђорђевић
Не знам где је докторирао политичке науке, али овако неписмено написан текст одавно нисам видео:
DR POLITICKIH NAUKA
konflikt u ukrajinu pocinje jos prosle godine na majdanu,a ne sa krimom,tako da je putin strateski promasio onda.on je imao janukovica na vlast,koji je trazio pomoc da sredi majadan.putin nije nista preuzeo!u isto vreme kijevom su svrljali amerikanci,nemci,bildt,itd i postavljali pravila igre!to sto je putin uzeo krim jeste uspeh,ali kad se pisac poziva na medgunarodno pravo da putin ne posalje vojsku u donjeck,to isto vazi za krim!!doduse pomaze putin donjeck u manjoj ogranicenoj skali,ali po meni nedovoljno.opravdanja da ljudi iz donecka nisu rusi(to su sami rekli da jesu juce)i da bi pucali rusima u ledga ne vazi.pucali bi oni i dobrovoljcima isto onda!
Почетак реченице малим словом, властите именице малим словом, Нигде размака после интерпункцијских знакова... Тешко је читати. Није битно само да каже шта је хтео.
Препоруке:
15
2
40 субота, 07 јун 2014 14:16
yopa
Za Rusiju ne radi vreme, cak i ako se Ukrajina federalizuje, veca je verovatnoca da ce se vremenom "proruski" delovi okrenuti Zapadu nego da ce se "prozapadni" delovi okrenuti Rusiji(nema boljeg primera od Srbije), tim pre sto je za Zapad takvo delovanje stvar rutine, dok Rusi imaju problema i sa onim drzavama koje su njima okrenute(Abhazija, periodicno Jermenija,Belorusija).Ranije sam pisao o fenomenu "priznavanja" i naveo primer Slobe koji je doveo EU da arbitrira oko izborne "kradje", cini mi se '96-te i time delegitimisao sebe i ustanove Srbije kao demokratske i pretpostavio im EU.Putin isto tako priznaje Vasington za zastupnika Kijeva, priznace Porosenka, postepeno na taj nacin delegitimisuci prorusku poziciju, promovisuci prozapadnu. Takodje se nedovoljno istice da EU koristi Ameriku koja obavlja prljavi posao po svetu preuzimajuci svu mrznju na sebe dok EU glumi nekakvu "polukolonijalnu" zrtvu dok zapravo deli ciljeve Amerike koje bi i sama sprovodila da ima vojnu moc Amerike.
Препоруке:
10
7
41 субота, 07 јун 2014 14:35
Иоанн Дубињин
@Reddy за @ИОАНН ДУБИНИН : “Odavno nisam pročitao ništa zabavnije! Boljševici nemački agenti!?!?!? A šta su o onda bili Romanovi koji su bili u rodbinskim vezama sa skoro svim evropskim dinastijama?????????...“. Ви заиста, с опроштењем, мешате “grandmothers and frogs“ (да парафразирам једног бившег српског министра спољних послова и “чувеног књижевника“). Чињеница је да је немачка финансирала Лењина и његову банду и да су они после Брест-Литовска предали читаву садашњу “Украјину“ под немачко-аустроугарску војну окупацију, а да снаге Антанте нису победиле у Великом рату, та окупација би и данданас трајала. Романови су били у роду и са енглеском и холандском, па и српском династијом, али никада нису ни у помисли били издајници Русије као Лењин и његова бољшевичка багра. Али, не ради се о томе сада – то је било и прошло, непоправљиво зло је нането Русији, а то сада признају чак и Путин и његови. Ради се сада о питању шта ће урадити Путин, а то тек предстоји да се види.
Препоруке:
15
6
42 субота, 07 јун 2014 14:41
Reddy
Gospodo, lajkovi i dislajkovi se mogu lupti na stavove i teze ni na istorijke činjenice. ja ih iznesoh i dobih tri minusa!?!?!? Pitam se da li su ovi koji su ih ali pri sebi. Ja nisam izmislio činjenice, one same po sebi svedoče o jedom istorijskom vremenu i zbivajima u njemu. Pobogu, vi mislite da sei istorija ko prazno bure može izvrnuti pa u njega svašta sipati. Oprostite, možda sam zalutao u kakav psihijatrijski azil gde su, naravno, i ovakve zgodacije moguće. Ako je tako, okrenimo sve na šalu. Bolesnici će ozdraviti a zdravi će se uveseljavati pa kom' drago a kom' milo! U zdravlje!
Препоруке:
11
17
43 субота, 07 јун 2014 14:59
Горан Јевтовић
Велики број коментатора губи из вида следеће чињенице:

1. Русија Путина скоро да нема никакве везе са Русијом Јељцина, Козирјева, Черномирдина и осталих западних агената који су је преко 10 година гурали у блато.

2. Још мање везе има са СССР-ом, тачније трпела је и трпи још увек озбиљне последице тог сулудог комунистичког пројекта који јој је поцепао територије и направио гомилу квазидржава.

3. Украјина се 1991.године осамосталила и одмах улетела у канџе западних сатрапа што је кључна чињеница за било какву анализу. Дакле, преко 20 година испирања мозгова, подривања, озбиљног антирусизма и др.

4. Призната је као независна држава и то је достигнути ниво који је врло тешко променити.
Крим је био прекрупан залогај из тог угла.

5. Они који заговарају војну интервенцију Русије, морали би знати (очигледно је да појма немају и да је ретко ко омирисао барут) да у оваквим околностима није могуће интервенисати ограничено и применити модел "уђи, разби, повуци се".
Препоруке:
30
12
44 субота, 07 јун 2014 15:00
Горан Јевтовић
2.
Интервенција подразумева држање достигнуте линије односно линије фронта и заузету територију по дубини.

Када се креће на тако велику територију, која би се свакако увећавала због осталих проруских региона, без обзира на снаге противника, планирање стратешке операције се изводи према борбеним правилима и ту нема простора за било какве импровизације.
То значи да бројност снага, наоружања, оруђа, опреме, авио, хеликоптерска и артиљеријска подршка, пешадијска и диверзантска дејства, удари тенковима и осталом борбеном техником, морају бити онако како то налажу правила а не на бази тренутне процене украјинских снага.
Борбена дејства се планирају дугорочно и обавезно се третира најгора могућа ситуација, а то је укљичивање НАТО и осталих снага.

3. Када дође до тог тренутка (а доћи ће не због Русије већ због планова сатанистичког запада!), неминован је озбиљнији регионални рат који ће следствено употреби позамашне војне силе , довести до светског рата.
Препоруке:
32
11
45 субота, 07 јун 2014 15:11
Татијана
Европа одавно нема суверенитет. Њоме влада монархија уједињена капиталом. Из састава тог друштва, српски и руски народ је самовољно изашао почетком прошлог века, и то је главни узрок напада на наша два народа. Нама се кроз векове намеће кметство и подаништво, тако несвојствено менталитету који имамо (отуда покушаји промене свести). Свему томе је придодата форма грађанског друштва без појма о пореклу и припадности и са правом избора, али не и увидом у одлучивање одабране политичке групе (илити како успешно мајати бирачко тело).
Како су се временом на корене наше традиције и свега што је произашло из народа калемиле туђе наредбе и упутства (софтвер), па негде и примиле, понеки нису у стању да схвате порекло закључака и деловања на сопствену штету. Зато се знају и чак предвиђају потези "запада", али се не разуме ништа од поступака руске стране. Без обзира, није лепо нападати Русе због одсуства важних и кључних разлога о томе зашто нешто чине или не чине у садашњим околностима.
Препоруке:
16
0
46 субота, 07 јун 2014 15:13
Reddy
@ИОАНН ДУБИНИН

...i mnogi carski generali /Brusilov/. Ruskoj carskoj vojsci nije bilo dovoljno ni skoro jedna decenija da se oporavi od Cušime, zbog čega je cenu morao platiti i pametni Stolipin, dok je Crvena armija u rekordnih par meseci iznikla u snažnu i nepobedivu armiju. Dakle, vaše somnambulije o nekakvom izdajstvu boljševika padaju u vodu a jedva da su bile vredne i mog komentarisanja. No, ajde, tek da podsetimo zaboravne a još više one koji ne znaju a pokušava ih se ovde obmanuti izmišljenim i naopakim tvrdnjama.
Препоруке:
10
11
47 субота, 07 јун 2014 15:16
Saša
@ Goran

Tačno .

Ovi bi svi neku svadbarsku intervenciju pa nakon ručka da se ide doma .

Niko neće da svati koliki je pomak što se Rusija više ne dezintegriše i čak uspjeva da povrati Krim , za sada , a svi zaboravljaju što se sve dešavalo zadnjih decenija pa i vjekova .
Препоруке:
16
1
48 субота, 07 јун 2014 15:22
Reddy
@Горан Јевта

ne nervira tvoje neznanje već tvrdoglava upornost kojom plasiraš besmislice! Kakav komunistički eksperiment!?!?!? Šta ti znaš o društveno-ekonomskom i političkom uređenju i sferi kojoj te nazireš konture? Tvoje su analize na nivou člana planinarskog društva koji je krenuo na izlet u pustinju. Ovo nije vojni sukob već kompleksno prožimanje društveno-političkih i ekonomskih kao i kulturno-ideoloških varijabli u težnji da se pronađe spasonosan izlaz za svetsku civilizaciju. Niti znaš, niti umeš, niti pojmiš šta je "zadesilo svet" i bližu mu okolinu pa deluješ ko pijani miki maus koji se vrti oko sopstvenog repa. Nit manje zemlje nit jadnijeg ljudskog materijala!
Препоруке:
12
26
49 субота, 07 јун 2014 15:43
Dr Jela Bisic
"Tudja ruka svrab ne cese".Sto bi Rusija oslobadjala Ukrajince-ako oni to sami nece?(=Sto bi Beograd oslobadjao Kn in,kad je vise Kninjana u Beogradu nego u Kninu,i sede u kaficima?)Kad se raspisem-trava ne raste,pa zato cu posle, tacku po tacku,malo po malo,da se ne prmorite.Ako hocete da znate sta Rusija treba da radi-slusajte sta joj savetuju Ameri,pa okrenite to naopacke. To je to.
Препоруке:
9
6
50 субота, 07 јун 2014 15:44
predrag
Goran Jevtovic-5. Они који заговарају војну интервенцију Русије, морали би знати (очигледно је да појма немају и да је ретко ко омирисао барут) да у оваквим околностима није могуће интервенисати ограничено и применити модел "уђи, разби, повуци се-A sta mislite kakav stav imaju SAD i NATO po tom pitanju!Situacija je takva da ce i oni koji nisu podlegli propagandi na istoku Ukrajine doziveti razocarenje u Moskvu!Setite se 1999 i zeljna ocekivanja srba da Rusija pomogne!Kada je to iz poznatih razloga izostalo i oni najveci rusofili poceli su da gube veru u nju i bivali izlozeni podsmehu rusofoba!Posle je dosla 2000!I pomalo smeta Vase razmetanje ucescem u ratovima!Vi ste profesionalac i za to primali platu otisli u 50g.u penziju!A sta sa onima koji su takodje kao vojni obveznici ratovali u tzv tranziciji ostali bez posla i u 60g su na prosjackom stapu!
Препоруке:
10
6
51 субота, 07 јун 2014 16:01
синиша @ Reddy, Goran Jevtović, i ostali ratoborni
Рат, па рат. Аман људи шта вам је, kакав рат. Насиље ништа не решава, једно насиље само ствара друго.

Ево видите данас, украјинска војска је извела ни мање ни више него 80 ( осамдесет ) оклопних возила, што тенкова, што БОВ-а. ( Могуће да се сада оклопна борбена возила зову другачије, нисам баш у току )из правца региона Харков око Славјанска

Са друге стране су им проруски побуњеници уништили 20 (двадесет) данас.

Ако узмемо у обзир да су те механизоване јединице дошле из Харкова, региона Харков, не града, можемо само претпоставити шта би се десило када би у линији кретања било само пар погодака "маљуткама". Несагледива спирала насиља која би се проширила у првом моменту на регион Харкова,а касније сам Бог зна.

Све у свему, украјинска војска треба да се повуче из региона Дољецк и Луганск и да почну преговори, договори, разговори.

Шта је нама, некима, овде на НСПМ; само би ратовали, полако, боље десет дана преговарати него десет минута ратовати.
Препоруке:
8
14
52 субота, 07 јун 2014 16:16
Србин
"07.06.1981 - Израелски авиони су разорили ирачки нуклеарни реактор "Осирак" близу Багдада."Ово је очигледан пример поступања земље која је мала по броју становника и површини територије, а која је велика сила јер не преза да у сваком тренутку заштити своје националне интресе када су они угрожени, па и на неколико хиљада километара...
Текст Ђ.М. је писан као да Путину треба образложење зашто не подржи свој народ, зашто затвара очи пред убијањем недужних цивила и прекомерним употребом силе.Не спорим аргументе изнете у тексту, али ваљда постоји начин да се постигне политички циљ а да не умаршира руска чизма на територију Украјине.Да се нешто слично дешава у америчком суседству знам да би одавно била збачена војна хунта која је узела власт насилно на улици а противник је америчке администрације, били би расписани избори за уставотвону скупштину и земља би била под директном окупацијом САД, без бојазни да би за то требали да се правдају ОУН и Савету безбедности.Политика дресуре се настаља
Препоруке:
13
3
53 субота, 07 јун 2014 16:21
Anta
За Г јевтића... Мислим да никад нисте били у Русији и заиста не познајете руско друштво... Путинова Русија је директни наставак јелцинове Русије.. а данашња Русија је директни настављач остатка совјетије... Русијом и дан данас владају центри моћи који су се формирали након смрти Стаљина...Они су довели и јелцина, а потом и Путина... није Путин био неки интелектуалац који је покренуо политички покрет већ је директно доведен из дубине закулисаног кремаљског система...И за крај, да ли сте се запитали зашто је и дан данас Лењин недодирив... зашто и данас није уклоњена ни једн скулптура Лењину..
Препоруке:
8
11
54 субота, 07 јун 2014 16:57
Dr Jela Bisic
Da idem od kraja(i sto krace)Jel Vi to,Srbine,uporedjujete IZrael sa Rusijom(ili,ne daj Boze-Srbijom)?(Namerno dva velika slova-a ne jedno,kao za sve ostale drzave)IZrael moze da bombarduje i Vasington i Moskvu,ako hoce.Sto nece-znak je,isto,pameti.A kamoli sadamovu igracku."Da se nesto slicno desava u americkom susedstvu..."imali bi novu Koreju,Vijetnam,Avganistan, Irak....Posle ovoga(ako ovako potraje) mogle bi SAD da uzmu Putina za svog savetnika. Da se ne zaglavljuju gde ne treba.Koji rat su oni dobili?Lako je njima kad su vestacka drzava i nacija, napravljena po filozofskim principima(Izvinite,filozofi)pa mogu one koji zele zelenu kartu da zalju u vojsku.U Rusiji,jos uvek,vecina stanovnika je bar 7-8 generacija iz Rusije. A u SAD-cim im nesto fali(naucnici,radnici,vojnici,predsednici...)traze to po svetu.Zato nacin ponasanja ne moze d bude isti.Slazem se sa Sinisom:"lako je tudjim rukama gvozdja vaditi".Za predraga:Glad je dobar ucitelj.I sami znate-kad se najedete spavate,...
Препоруке:
6
6
55 субота, 07 јун 2014 16:58
Dr Jela Bisic
...kao drogirani(posle rucka,npr.Ili kada lav pojede gazelu).Kad ogladni-covek bolje misli. Pa ce i Ukrajinci imati realniju sliku na zimu,kad se malo ohlade i ogladne, cekajuci bratsku pomoc sa Zapada. Ako nisu glupi kao mi,Srbi-mi evo vec 15g.(da ne racunam ono pre) cekamo tu pomoc(secate se Djindjica,i sta je govorio?Nije on lagao,nego je verovao)
Препоруке:
10
5
56 субота, 07 јун 2014 17:10
Горан Јевтовић
Reddy

Неколико пута сам ти написао да ме заобиђеш у широком луку.
Мани се више надобудни скоројевићу и комуњаро, и не вређај, у противном, могао бих мало да "порадим" на проналажењу ИП адресе.
Јер, да си некакав јунак прихватио би мој позив да се нађемо у четири ока и "размотримо" што шта.
С тобом не може другачије.
Мржња која те обузима је таквих размера да постоји само једно решење.
Препоруке:
25
11
57 субота, 07 јун 2014 17:32
Горан Јевтовић
predrag
A sta mislite kakav stav imaju SAD i NATO po tom pitanju!
Управо је то и битна разлика између православне Русије и сатанизованог запада који је у рукама Империје више векова.
У томе и јесте виц. Разлика између добра и зла.
Ви бисте желели да Русија буде копија запада, јел да?
Situacija je takva da ce i oni koji nisu podlegli propagandi na istoku Ukrajine doziveti razocarenje u Moskvu!
Којим то релевантним истраживањима располажете за овакву оцену?
Како се осваја слобода?
Како се долази до тако озбиљног циља?
Чекањем да то неко други уради за вас?
Setite se 1999 i zeljna ocekivanja srba da Rusija pomogne!Kada je to iz poznatih razloga izostalo i oni najveci rusofili poceli su da gube veru u nju i bivali izlozeni podsmehu rusofoba!
На основу чега тврдите овако нешто?
Где су докази?
Шта смо ми Срби били тада, малоумни?
Нисмо схватали шта се дешава у полуокупираној Русији?
Где сте регистровали те силне подсмехе?
Препоруке:
17
14
58 субота, 07 јун 2014 17:33
Горан Јевтовић
2.
Pomalo smeta Vase razmetanje ucescem u ratovima!
А чиме то да се "размећем"?
Надризнањем из области гинекологије, машиноградње, товљењем бикова, узгојем сомова, испразним филозофирањем?

Vi ste profesionalac i za to primali platu otisli u 50g.u penziju!
Не, грешка, одували су ме у 44-тој, сада тек има 50.
Све у складу са НАТО стандардима и процедурама "усвојеним акламацијом" петог октобра.
A sta sa onima koji su takodje kao vojni obveznici ratovali u tzv tranziciji ostali bez posla i u 60g su na prosjackom stapuо
Прво, наравно да жалим такве јер су и они колатерална штета НАТО зулумћара, а друго, то што је неко војни обвезник јесте за велико поштовање, тим пре уколико је ратовао и стекао велико искуство, али, то не значи да могу да деле лекције пуковницима који су ем школовани, ем располажу таквим искуством због кога су и морали да буду одстрањени.

Постоје војна наука, јесте ли чули?
Или мислите да то игноришемо?
Препоруке:
20
13
59 субота, 07 јун 2014 17:41
mile
@anta
ja sam nekoliko vaših komentara uvažio,ali ova teorija komunističko-staljinističke zavere mi baš ide na živce.Šta je to sovjetija?Pežorativno CCCP?Tome zahvali udoban život,60.70.80.koji se više neće ponoviti i to kako na Istoku tako na Zapadu.Kad je to uništeno sve je krenulo nizbrdo osim za mali procenat kapitalističke gamadi.Shvatam,hoćeš reći da si živeo u Rusiji i šta,nervirali su te Lenjinovi spomenici?Jel trebalo da ih ruše ko zimus u Ukrajini?Izgubio si kredit.
Препоруке:
14
3
60 субота, 07 јун 2014 18:05
VaSa
putin vojno ne interveniše jer će uslediti prave sankcije a onda će ga rusi izdati i "obesiti" kaoi mi MIloševića. Ma važno da pijemo koka kolu.....
Препоруке:
11
1
61 субота, 07 јун 2014 18:42
predrag
Goran Jevtovic-Pa i Vi ste u svojim komentarima doskora podrzavali vojnu intervenciju Rusije!Sada ste totalno promenili stav! Kako to!Sa neistomisljenicima komunicirate vrlo nervozno!Cak i pretite!Kad nemate argumenata za svoje stavove od sagovornika trazite dokaze za opste poznate cinjenice!-3. Када дође до тог тренутка (а доћи ће не због Русије већ због планова сатанистичког запада!), неминован је озбиљнији регионални рат који ће следствено употреби позамашне војне силе , довести до светског рата-Dali je moguce da skolovani oficir ovako nesto napise!Sve sto ste prethodno napisali u odbranu ovakvog stava Rusije ovakvim razmisljanjem pada u vodu!Znaci cekamo svetski rat!- Eto vidita pogresio sam sto se godista odlaska u penziju tice!Znaci u 44!E pa vidite ja sam na pragu 60 a nemam ni penziju ni posao!Uz to i ucesnik rata!Kada pominjete vojno obrazovanje veoma ste nadmeni!Sta mislite o rezervnim oficirima i njihovom znanju!
Препоруке:
13
6
62 субота, 07 јун 2014 18:54
DR POLITICKIH NAUKA субота, 07 јун 2014 13:49 Зоран Ђорђевић
sto se tice malih slova,upravu si,kad bi davao ispit!nabijeno je da bi sto vise objasnio sta hocu da kazem.na kraju krajeva ovo nije neko pokazivanje ko je koliko skolovan,nego:ko vise i bolje razume politiku,pored toga i izrazavanje slobodnog misljenja(u ovom slucaju o putinovoj politici u ukrajni).ako tebe smeta neki nacin pisanja i ne razumes,onda ne moras bas taj text da citas.moj text je prosao kontrolu urednistva,oni nisu imali nikakve zamerke,tako da smatraju da je u redu!!.postoje skolovani ljudi,postoje prirodno intelegntni ljudi isto!ako ti mislis da ko je zavrsio skolu danas,je ujedno intelegntan,mislim da gresis:evo:najskolovaniji kontinent danas u svetu je bez konkurencije evropa!ta skolovana evropa je ujedno isto kontinent koji najvise moralno propada!mladi ljudi ne prave familije ni decu(izumiru)pod okupacijom su masona,a najmanje se bune(naprotiv velicaju svoju situaciju)odrekli se svojih tradicija,vere a obozavaju tudge i lose,itd. skolovana evropa ide gresnim putem!!!
Препоруке:
6
7
63 субота, 07 јун 2014 19:21
Горан Јевтовић
predrag
Goran Jevtovic-Pa i Vi ste u svojim komentarima doskora podrzavali vojnu intervenciju Rusije!Sada ste totalno promenili stav!
Наравно да сам интимно за интервенцију.
Међутим, то су жеље, а реалност је сасвим друго.
Што се тиче мојих коментара из марта о.г., пронађите их, била је то хипотетичка процена како би највероватније изгледало ангажовање Руске војске уколико се за то створе услови и наравно, донесе одлука.
А одлука се доноси на бази комплексних процена.
Ово што до сада имамо на југоистоку Украјине не захтева било какво директно војно уплитање Русије и изазивање западних сила.
И то без велике потребе.

Још једном, тада сам (марта о.г.), на основу знања (проучавао сам темељно много година руску Стратегију као и све могуће измене и допуне, а то је званични документ, али и остала документа и борбена правила!) и огромног искуства, као и информација из реалног времена, изнео процену како би изгледала могућа интервенција.
Препоруке:
15
11
64 субота, 07 јун 2014 19:29
Горан Јевтовић
2.
Sa neistomisljenicima komunicirate vrlo nervozno!Cak i pretite!
То није никаква нервоза нити претња, већ одлучност да се врло конкретни провокатори и својеврсни акумулатори мржње и злобе, спусте на земљу.
Kad nemate argumenata za svoje stavove od sagovornika trazite dokaze za opste poznate cinjenice!
Управо обрнуто. Онај ко се налупета и изнесе паушалне оцене и не ретко дрске лажи, ваљда је логично да тако нешто поткрепи некаквим доказима (којих по правилу, наравно да нема) или да призна да није у праву.
Или ја и мени слични требамо да овде урламо, ваљда, да би смо такав идиотлук, у десетинама коментара који прерастају у чисто губљење времена, разобличио.
Dali je moguce da skolovani oficir ovako nesto napise!Sve sto ste prethodno napisali u odbranu ovakvog stava Rusije ovakvim razmisljanjem pada u vodu!Znaci cekamo svetski rat!
О овоме не вреди расправљати.
Замислите мене да држим лекције кардиологу о узроцима инфаркта.
Препоруке:
16
9
65 субота, 07 јун 2014 19:36
Горан Јевтовић
3.
Kada pominjete vojno obrazovanje veoma ste nadmeni!
Због чега сам надмен?
Због тога што сам завршио Војну академију и Генералаштабну школу са просеком изнад 9,50?
Специјалистичке курсеве и више стручних усавршавања, да не помињем. Било би превише.
За 22 године ефективне службе сам имао сам 6 званичних а у стварности 10 незваничних премештаја.
Јели то неко искуство?
Знање?
Ратовање?
Или да све то занемаримо?
Sta mislite o rezervnim oficirima i njihovom znanju!
Мислим све најбоље и за огроман број њих ме везују најлепше успомене.
Кључне карике у свакој ратној војсци.
У нашој, оној правој, до 2002.године, чије је бројно стање било преко 350 хиљада људи, копче без којих одбрана земље неби била могућа.
Препоруке:
17
10
66 субота, 07 јун 2014 20:18
Dr Jela Bisic
Cekam da se pojave cetnici i partizani. Evo ih vec,skoro,na pomolu.
Препоруке:
1
9
67 субота, 07 јун 2014 20:49
Reddy
@Горан јевта

Laki je malo nervozan. Neuroze i psihoze se leče na određenom mestu a kompleksi se izduvavaju razgovorima. Eh, ali ti si uobrazio da si na bojnom polju pa umišljaš da još razrađuješ genijalne Miloševićeve ideje te je neoprostivo da te "ometa" tamo neki skorojević. Pa mi zapovedaš da zaobiđem prezaposlenog i angađovanog patriota. Ovo je već celovečernja subotnja parodija. Pošto si porazio NATO pakt ostala ti je nezadovoljena ambicija da pobediš i unutrašnjeg neprijatelja. Pa si odabrao Reddy-ja!!! Ajde, bre! jesi junačina i to ona nepokorna, Miloševićevog kova. Samo me čudi kako si služio tako jednu komunjaru. Vidiš, za rayliku od tebe nikada nisam bio u SKJ u tom leglu kvazikomunističkih malograđana. A što se tiče "pretnje" ona služi da pokažeš kako od tebe treba zazirati. Pa, ja to i radim samo ti to ne primećuješ kao što i mnogo čega drugog ne primećuješ. Ali ne mogu zazirati od gluposti koje ovde prosipaš na nivou nedozrelog pubertetskog štiglica. A što se tiče
Препоруке:
9
27
68 субота, 07 јун 2014 20:54
Reddy
@Горан Јевтаimena i adrese tu ti samo inteligencija može pomoći. . Pokušaj preko Miloševićeve veze. Komunjare se i dalje drže zajedno. Pišti kad stigneš u kasarnu. Za tebe je misliti nesvakodnevna avantura duha. Među žicama se mnogo bolj osećaš. Zdravo. Slumber, my darling!
Препоруке:
9
24
69 субота, 07 јун 2014 21:24
Горан Јевтовић
Редду
(овако ли се пише на ћирилици што би рек'о Рђосав?)
A što se tiče "pretnje" ona služi da pokažeš kako od tebe treba zazirati.

Како то онда "зазиреш" када константно, бар две године удараш ниско и прљаво и то увек први?
Шта је проблем?
Који твој комплекс да лечимо с' обзиром да већи број, одједном, није могуће решити.

Зиста, шта те мучи?
Где се то проналазиш у мојим коментарима?
Који је то моменат када ти, евидентно је, нешто кврцне у глави и онда крећеш као разјарени бик да јуришаш на замишљени црвени плашт?

С којим то квалификацијама и референцама наступаш?
Где си испекао то силно "знање" и које "искуство" из тебе збори?
Ајд' да чујемо, али, конкретно, када већ овако јуначки кријеш име и презиме.
И наравно адресу.

Да не будем демагог, укуцај моје име и презиме у "Телефонски именик" и добићеш и моју адресу и фиксни телефон.
Чекам те, изволи да разменимо ставове и решимо коначно проблем.
Препоруке:
20
9
70 субота, 07 јун 2014 21:47
овај текст ...
... је одличан и заслужује и квалитетну дискусију. Уместо тога опет имамо сукоб сујета и коментаторе који ове странице користе за бескорисну свађу. Озбиљни дискутанти на време су видели шта ће се десити и дигли руке од праћења теме и озбиљне расправе. Брука.
Препоруке:
7
4
71 субота, 07 јун 2014 23:59
Турас
Путин је човек који има искрене намере према ЕУ јер то је природна повезаност .Друго, је човек који нема ратне циљеве .Његов сан је Европа од Атлантика до Владивостока .Тешко или чак немогуће .Али веровати ,имати циљ , сан је оваквог хуманисте .Рат је задња опција Владимира Путина .Ми као Срби то би морали да знамо .Коментаторима НСПМ поздрав Г.Јевтовићу , не дозвољавајте провакације ?
Препоруке:
11
7
72 недеља, 08 јун 2014 02:33
Dr Jela Bisic
Trudila sam se da budem lapidarna,kratka i koncizna.Predvidela cetnike i partizane .Ali dzabe.Uglavnom:zasto neko ocekuje da Rusija intervenise tako sto ce da posalje svoje trupe i tenkove na teritoriju Ukrajine(ili Srbije,u tome je (nas)problem)?Zasto Ukrajinci sami(uz Rusku pomoc)ne izbore ono sto hoce?Sta bi Rusija dobila,ako bi silom zadrzavala Ukrajince?Neka idu na zapad, i neka probaju.
Препоруке:
3
8
73 недеља, 08 јун 2014 03:54
Draza
Mislim da u NAVEDENOM tekstu ima DOSTA lutanja i nedoslednosti!
@" Ваља приметити да се већ данас поједини региони налазе у великим тешкоћама, а Доњецка Народна Република упутила је апел за помоћ због надолазеће хуманитарне катастрофе. На југоистоку земље у појединим градовима нема струје, воде и прехрамбених производа." Po ovome VIDIMO da VREME NE RADI za Proruse u tim oblastima i da im je potrebna HITNA POMOC od Rusije-Putina ! Sa druge strane on govori @"Али, по оцени овог аналитичара, Обама је у заблуди. Путину нису потребни рестлови у виду неколико украјинских области, већ у најмању руку цела Малорусија, А ако услови дозволе, и цела Украјина. Није ли то сувише мегаломански? " JESTE !
Pa ako NE DELUJES i dozvolis NATO-placenicima -Kijevu SVE planirane zlocine -svim NATO dostupnim sredstvima na Jugoistoku uz veliki broj zrtava ,kako ces onda bez Vojne Intervencije -smiriti situaciju i dovesti pod SVOJU-RUSKU kontrolu? -NIKAKO! Znaci bolje sto pre i EFIKASNO nego PREKASNO 1
Препоруке:
4
5
74 недеља, 08 јун 2014 04:32
Dr Jela Bisic
Ako uporedimo politiku SAD,koje intervenisu gde god hoce,iako znaju da ce se zaglaviti,i (sadasnju)politiku Rusije-vidimo da Ruse najvise ogranicava sto mnogo paze na svetsko misjenje.Nece da se o njima lose govori.A Amere bas briga.
Препоруке:
6
6
75 недеља, 08 јун 2014 05:55
Reddy
@Горан Јевта

Ništa ne razumeš! "Zazirem" od tebe kao imena i prezimena a pošto moram da ti "prevedem" to znači da me ne zanimaš kao individua. Ono što je interesantno kod tebe je primitivna i nesuzdržana sujeta te "megalomanski patriotizam" koji uobičajeno ima suprotno značenje. Impresionira ambicija da ovde "ekspertski" tumačiš tekuće događaje i plasiraš svoje generalštabne bubice koje se pokazuju kao puke fantasmagorije. Mnogi su te dešifrovali i to te čini još sujetnijim i ljubomornijim. Pokazuješ elementarno neznanje, iuostalom, kao i većina iz Miloševićevog tabora, čast izuzecima jer sam ih i lično upoznao. Tvoja nezadovoljena ambicija prebacuje oskudne mogućnosti pa onaj ko ti na njih ukazuje postaje meta tvoje primitivne osvete. Imaš uniformisan mentalitet i to "krnji" tvoj poželjan imidž. Tražiš ime i prezime teadresu onoga ko te osporava. Zar to nije na nivou pubertetskog štiglica??? Napadačke ambicije je trebalo iskoristiti u prilici koju si propustio.
Препоруке:
10
22
76 недеља, 08 јун 2014 08:42
Brane2
@Reddy:

Mnogo ga napadaš ad-hominem za nekoga ko je "nezainteresovan za njegovu ličnost".

Ne shvatam što se toliko baviš time, ko je rekao a ne šta je rečeno.

Što se članka tiče, slažem se s autorom.

Daleko najbolja analiza do sada.

Mislim da bi tu imalo još šta da se kaže, ali u poređenju s ostalima, ova je pogodila u crno.
Препоруке:
17
3
77 недеља, 08 јун 2014 09:06
Dr Jela Bisic
Ma koliko da je velika Ujrajina(najveca zemlja u Evropi,ne racunajuci Rusiju,koja je i u Aziji)ipak je Rusija jos veca. SAD se neckaju da napadnu Iran-zato sto je velika zemlja,nije to Sirija ili Libija. Sta onda reci o Rusiji,i sansama da je napdanu?Rusija je do Vladivostoka.Objektivno,koje su sanse SAD ako napadnu Rusiju?Imaju li oni,uopste neke sanse pri tom?Koliko vojske treba da se Rusija napadne sa sve cetiri strane?
Препоруке:
3
6
78 недеља, 08 јун 2014 09:18
Tretjakov
Moje skromno mišljenje ukazuje na mogućnost da se predsednik Vladimir Putin uzdržava od intervencije u Ukrajini znajući da u generalštabu nedostaje jedan takav ekspert kakvog poseduje Srbija a koji je prerano rasterećen svojih "visokih dužnosti". Sasvim je moguće da će/mo uskoro ekspertovati kakav kvalitetan kadar e da bi pripomogli onemoćaloj vsjaslovenskoj ambiciji neurotizovane predrevolucionarne Rusije čiji radijacioni efekat deluje i na srbijanske sablasne nevene. Svaka sličnost sa likovima iz srbijanske svakodnevne slikovnice sasvim je slučajna i apsolutno nenamerna. Ko i pomisli na kakvog јевту горана garantovano ima zle namere prema Robin Hudu srbijanske rodoljubive Sahare.
Препоруке:
9
6
79 недеља, 08 јун 2014 09:32
Vsevolod
Rikošetirana tanad izvesnog gospodina na ovom sajtu pogađaju kupolu srpskog Viljema Tela ali neoborivi generalštabni gorostas odoleva svojim besprimernim vizijama dok gusenicama samodržavnog pravoverstva šiša europeiziranu travurinu klackavog boljševizma.
Препоруке:
10
6
80 недеља, 08 јун 2014 09:44
Станић Милан 2
Отужно и јадно је читати коментаре "на задату тему
,"која врви од увреда,а која је нажалост постала спецификум.Нажалост овде је једно демократско и толерантно право искориштено за увреде и претње најниже врсте,чак није примерено ни улици! Сви људи,све знају.То је основно гесло од кога морамо поћи и свакоме пружити прилику да каже оно што мисли држећи се Волетровог гесла:"Не одобравам што кажеш,али ћу бранити до смрти Твоје право да кажеш."
Шта сам хтео рећи?Ми своје примарне мотиве који остају стабилни и прате нас кроз читав живот добивамо у кући.Ја сам сретан што ми је мајка била сељанка!
Препоруке:
11
4
81 недеља, 08 јун 2014 10:43
Za Vsevoloda
Gospodine, bio bih ti zahvalan ako bi tvoj komentar napisao tako da se svako razume. Ovako, tvoj stav razumeš samo ti. Šta si sve napričao nemuštim jezikom, objasni običnim recima i konstatacijama.
Препоруке:
5
6
82 недеља, 08 јун 2014 11:26
Vsevolod
prvo. gospodinu se ne piše ti a drugo, zahvalnost nije tražena, otud je nije potrebno ni nuditi. Onaj ko razume, shvatiće, ko ne shvata, razumeće. Hvala na primedbi.
Препоруке:
7
4
83 недеља, 08 јун 2014 11:49
@Goran Jevta
Strucnjak vojni Goran Jevta je ovde prvi predvidjao buduce dogadjaje i pisao o tome kako ce Putin napasti Ukrajinu,a sad on kao drzi lekcije onima koji kritikuju Putina sto ne intervenise vojno u Ukrajini.O tempora o mores!Retko sujetan tip!
Препоруке:
15
13
84 недеља, 08 јун 2014 11:59
Publika
Rasturi Reddy Jevtu strucnjaka za strane agente,to njegova sujeta nece moci da prezivi!
Препоруке:
12
14
85 недеља, 08 јун 2014 13:08
predrag
-Goran Jevtovic-Још једном, тада сам (марта о.г.), на основу знања (проучавао сам темељно много година руску Стратегију као и све могуће измене и допуне, а то је званични документ, али и остала документа и борбена правила!) и огромног искуства, као и информација из реалног времена, изнео процену како би изгледала могућа интервенција.-Ako mozete napisite iz koje godine je Strategija i ostali dokumenti koje ste proucavali!Uzgred da li je eticki i ljudski da Rusija posmatra ubijanje civila!I to koriscenjem sistema GRAD avijacije haubica...Trebalo bi da znate u kojim uslovima se koriste VBR bas zbog svoje nepreciznosti!Svaka vama cast na zavrsenim akademijama i usavrsavanju u Centru bezbednosti u Pancevu!Ali razumite da niste jedini koji poznaje vojne nauke pravila Strategiju i taktiku upotrebe jedinica!Ja i dalje mislim da je za dobro Rusije a samim tim i Srbije da Rusija vojno intervenise!Ne zato sto volim rat!Naprotiv!Ako ne dodje do intervencije sleduje nesto mnogo gore!
Препоруке:
5
7
86 недеља, 08 јун 2014 13:45
Харун ал Рашид
Москва, дакле, не ћути. Русија је веома активна на међународном плану и другим доменима, настојећи да неутрализује покушаје да јој буде угрожена безбедност и да буде увучена у замку из које би се касније тешко испетљала.


Све ово је једнако не чињењу јер руско становништво источних украјинсих области нема ништа од овакве руске "помоћи" док украјинска војска бомбардује градове и убија цивилно становништво под изговором борбе против сепаратиста.
Препоруке:
5
1
87 недеља, 08 јун 2014 13:45
Dr Jela Bisic
Medjusobni odnosi Eu,NATO, SAD i Rusije su vrlo interesantni. Ni u EU ni u NATO(koji je" njena vojska")nema jedinstva. Niti jedinstva sa SAD, kojima je, takodje, NATO vazna vojska.Ukrajina ce videti kako su bili glupi na zimu. Ameri se hvale da im daju 48 miliona $-po dolar za Ukrajinca. Da vudim na sta ce se grejati. Tu ni moje strikanje ne pomaze.
Препоруке:
2
3
88 недеља, 08 јун 2014 14:08
Putinofil
Nemojte braco cokulom na Putina, udrite evo po meni! Ja znam da Rusija mudro ceka, i ceka li ceka, i na kraju sveta bice pravde! Bice bice, kada se Isus vrati medju svoje i Putina proglasi za cara ne samo svete Rusije vec svezemaljskog carstva.

A do tada braco srpska sve vas volem i molem da budete strpljivi, jer strategija postoji na stolu dok se Medved prenemaze i cackalicom vadi EU cinizme posle dorucka sa mesanom slaninom u jajima. Izgleda da ce ba zaboleti stomak jer su jaja neproverena, i mozda podmetnuta od CIA u Kijevu?

Ne znam braci jel'istina ili nije, ali ja cu umreti kao Putinofil sa petoktakom zardjalom na celu. Nemojte molim vas da mi barem to oduzmete iako su me skoro sasvim ogolili. Cekam li cekam samo da vam dokazem da u cekaniju ima nade ako nema nista drugog. A kada hleba nema i nada je dobra za zvakanje i sipanje u traktore.
Препоруке:
4
3
89 недеља, 08 јун 2014 14:14
Kolateral
Rusija mora ici na raspad Ukrajine i formiranje nove drzave Novorusije koja ce biti zaledje Krimu koji je kljucna tacka za kontrolu i odbranu bazena crnog mora. Projekat Ukrajine je propao i Novorusija je resenje. Treba biti objektivan i to priznati a naknadno analizirati kako doslo do toga da Rusija izgubi Ukrajinu. Na greskama se uci. Da bi Novorusija nastala Rusija mora intervenisati vojno ali ne sme ici na Kijev za to je kasno sada ali nije kasno za Novorusiju. Krim bez Novorusije ne vredi mnogo u slucaju rata sa Zapadnim carstvom. Treba racunati na podrsku stanovnistva i ulaziti polako u oblasti gde su ruske vojne snage dobrodosle. Treba odbiti sve napade koji dolaze iz Kijeva ali neici ofanzivno gde se uslovi nisu stekli i Kijev ce biti nateran na pregovore o miru. Sankcije ce biti privremene jer su na duzi rok neodrzive i ne treba Putin da ih se plasi. Na taj nacin ce se spreciti i humanitarna katastrofa ruskog stanovnistva na jugu koja je inace neizbezna i preti ugledu Rusije.
Препоруке:
3
0
90 недеља, 08 јун 2014 14:22
Slavomir Srpski, o zameni teza
Nije ovde u pitanju Putinova dilema, koju lazno predstavlja kao tezu autor, vec Putinova sasvim doledna ali kukavicna politka prema Rusima u Ukrajini. Izvesno je da je Putin predstavlja odredjene interese oligarhije u Rusiji, pa su njegovi potezi potpuno predvidivi i to je bio moj razlog sto sam vec pocetkom aprila tvrdio da on nikada nece poslati svoju vojsku u Ukrajinu da brani narod od fasista. A to da je prvo pravio neke vojne manevre na granici da bi zatim i pretio upotrebom sile ukoliko Kijev ponovo napadne vojskom, kao i da je potpuno nepotrebno dobio ovlascenje za intervenciju samo pokazuje da je vise neki osrednji glumac nego dosledni drzavnik. Terija cekanja ne moze da se dokaze, osim posle (kolikog) cekanja, pa ako je cekanje tema autora trebao je da pise tekst tek posle par godina, osim ako je fanatik kome je cekanje spas.
Препоруке:
7
9
91 недеља, 08 јун 2014 15:34
Боб
Лако је туђим к... орахе млатити. Широко поље примене народних умотворина. Лако је нашим Реддујем Русију обарати. Ми не схватамо какво оружје имамо, и ми и руси, за модернизацију и европеизацију.
Препоруке:
2
11
92 недеља, 08 јун 2014 16:32
banjalukaKrajina
Pa ne reaguju zato sto im to nije interes, vjerovatno su vagali sta im je korisnije. Ukrajinci ako nesto nece, onda nece i to vam je to, kad dodje zima neka im udare sankcije, zavrnu plin, a mi Srbi to treba da koristimo i da im prodajemo nasu robu, eto tako to ide. Bolje nam je da se drzimo nase avlije, jer imali smo mi primjer kako Srbija pomaze RS sankcijama, tako da nema svrhe pljuvati po bilo kome, moramo svoje dvoriste prvo srediti. Rusi imaju atomske bombe, mi nemamo !
Препоруке:
1
3
93 недеља, 08 јун 2014 16:58
Vsevolod
Zar izvestan gospodin ne poznaje generalštabne igre ?

Tja, onaj Redi se samo šalio mada je luk zategao i strelu resko odapeo.
Препоруке:
6
4
94 недеља, 08 јун 2014 17:48
Slavomir Srpski, o zameni teza 2
Imamo pred ocima ne jednu neutralnu stabilnu situacije, vec to da je Putin bespotrebno potrosio svoje adute> KO bi sada njemu verovao da ponovo izvrsi manevre na granicama? I koga bi to vise uopste plasilo? ON je za dzabe izgubio te najbitnije argumente kojim je mogao da spreci divljanje fasita sa tenkovima i avionima protiv ruskih gradjana na Istoku Ukrajine. U stvari vidimo da to vise ne plasi ni njegove zapadne prijatelje u EU, pa sada jos vise dizu letvicu u svojim ucenama i zahtevima. A to svavako ne znaci pobedu Putina, vec naprotiv, njegov ne samo vojnu impotentnost vec i diplomatsko srozavanje na procitanog glumljenja neke sile. To se sada svodi na mahanje zastavom da ima najbolje atomske bombe. Ali te bombe su neupotrebljive osim za holokaust sveukupne planete i civilizacije.
Препоруке:
5
8
95 недеља, 08 јун 2014 22:46
Бојан, Приштина
2

Нико овде од коментатора не изиграва ратне покличе.
Ја оно мало рата што сам на Косову видео, могу да посведочим да нема страшније и језивије ствари.

Али, зар се рат не води већ ? Зар те људе не убијају ? Зар ти људи не моле за помоћ ?

Наравно, компликовано је ући са војском, Русија је сама (за шта путинова политика добриом делом такође сноси одговорност).

Али постоје и друга средства, овде се и онако главна прича води око тога ко ће да смисли најбољи блеф да изигра и заобиђе међународно право.

Сетимо су како је један Милошевић и једна мала Србија помагали Србе у БиХ и Србе у РСК. Новчано, кадровски (како кроз професионална војна лица тако кроз добровољце), оружано, логистички на сваки начин. Да је на терену исти ефекат био исти као да смо послали тадашњу Војску Југославије.

Потпуна неспособност Путина
Препоруке:
7
6
96 понедељак, 09 јун 2014 08:52
синиша @ Slavomir Srpski
Толико необавештен као што сте ви може да буде само неко ко ради у спољнополитичким безбедоносним структурама Србије или војске раније ЈНА, а сада тајне армије Титових бораца против српства и Русије, а за Ватикан. Само они толико ништа не знају. Има још неко ко може да лупа такве глупости, а то су хрватски функционери и "професори" који такве глупости пласирају, знајући при томе да су то глупости, али то су им приче што би Николић рекао "за продају" као ракија, али не и "за пиће".

Како нисте чули да је Порошенко изјавио да се казнена експедиција зауставља ове недеље. При томе, у региону Луганск не постоји ни једна тачка осим аеродрома Луганск коју држе украјинске снаге, и једино срасдство напада је бомбардовање из ваздуха.

У региону Доњецк, је за један дан уништено 20 тенкова и оклопних транспортера. Добровољци националне гарде Украјине спремају побуну.

Како не видите да је Украјина доживела војни пораз у Доњецку и Луганску и да се тамо неће вратити ни за сто година.
Препоруке:
6
4
97 понедељак, 09 јун 2014 09:03
@@
Текст је изузетно трезвен и рационалан. Коментаре читах и приметих да оволика концентрација ботова на једном чланку а без додира са истим и са удруженим нападом на госп. Јефтовића, одавно није виђена. Није случајно.
Препоруке:
7
9
98 понедељак, 09 јун 2014 09:18
Боб
@Vsevolod

Ко зна знаће, ко не зна не знаће.
Препоруке:
3
7
99 понедељак, 09 јун 2014 09:33
Dr Jela Bisic
Pre nego sto,kao baksuz, sebi za dobro jutro, utonem u prepucavanja, moram da vam svima postavim jedno pitanje:Zasto Rusija, evidentno, pomaze Siriju(po nekim merilima vise od Ukrajine)?To nije zbog Tartusa vec zato sto se Sirijci sami trude.Nema ruskih trupa na terenu-mozda malo tehnicara za najosetljivije instalacije.Pa onda ono nama vazno,jer cela ova diskusija je zbog nas, da Rusi dodju i obave nam posao,skuvaju nam rucak, a mi da se pravimo pametni,i kritikujemo kako su to uradili.Da li bi Rusi trebali nama,ovakvim kakvi smo da pomognu, direktno?Ne.Nama,sada,pomoci nema.Moramo da se unormalimo,potrudimo na sebi,znamo sta hocemo,resimo svoje probleme i sami ,uz pomoc, uradimo posao.Inace od posla nema nista. Svako ko prizeljkuje rat-jezik pregrizao. Bolje je decenijsko pregovaranje-nego bilo kakv rat, makar i najmanji. Kukate za poplave-sta mislite: da je rat laksi?
Препоруке:
5
4
100 понедељак, 09 јун 2014 10:19
zvjezdan radonjić
Jalov je posao braniti nemoguće. Ruska vlast nije ništa manje korumpirana i protivnik vlastitog naroda od bilo koje na Balkanu.
Препоруке:
4
7
101 понедељак, 09 јун 2014 11:38
Vuk 1
Pojedini komentatori (Reddy,zvjezdan,predrag) cini se bolje znaju sta je dobro za Rusiju od Putina tako da je trud Gorana Jevtovica koji je samo pukovnik i to penzionisani,bespredmetan.
Reddy i Anta bi udtuzenim snagama mogli da obaraju teze von Klausewitz-a iz strategije tako da Putin ne bude li primenjivao strategiju koju mu oni preporuce crno mu se pise.
Cini mi se da pojedini nisu u stanju da vide da je Rusija ono sto je "morala" vec uzela (Krim).
Rusija ce polako pomagati stvaranje Novorusije,slati pomoc,zbrinjavati izbeglice,slati skolovane oficire u vojsku Novorusije,kad bas zapne "pustiti" preko granice par hiljada dobrovoljaca sve sa opremom ali se nece otvoreno mesati u taj sukob u najmanju ruku sve dok zapad(US,UK) ne odluci da otvoreno posalje svoje trupe za pomoc Kijevu.
Posto se to nece (nadajmo se) desiti nema potrebe da Rusija udje u Ukrajinu.
Препоруке:
11
4
102 понедељак, 09 јун 2014 11:42
Vuk nastavak
Dobro bi bilo da se stratezi upitaju kako to da kad Ukrajina posalje helikoptere i avione oplocnicima se nadju pri ruci "Igle" I “Strele”,cim Ukrajina odluci da krene sa oklopom odjednom oplocnici “zarobe” I stave u upotrebu veliki broj PO sistema “Metis”
U Slavjansku postane “cupavo” odjednom se nadje par hiljada “dobrovoljaca” iz Rusije koji su bas taj dan krenuli na turisticki obilazak Ukrajine pa svratili da razgledaju lepote Slavjanska a kad su vec tu onda su se prihvatili oruzja da pomognu domacine.
Ma ne,otkud vam ideja gospodo stratezi da to Rusija nesto pomaze.To su samo zle glassine,Putin sedi u Kremlju I bas ga briga za Novorusiju a ovo su sve delovanja Gospodina Slucaja I sestre mu Koincidencije.
Препоруке:
9
4
103 понедељак, 09 јун 2014 12:56
синиша @ Vuk
Мој отац је студирао у Харкову и ја имам тамо и брата и братиће и сестричину и у Харкову и на Криму и у Москви. Редовно контактирамо и могу вам рећи да информације са терена нису уопште какве их представљају мејн стрим медији Европе и Америке.

Читава Новорусија је изгубљена за Украјину. Ваше приче о томе да Руси убацују оружје и војску нису тачне. У Украјини нема ко да победи Русе из Новорусије. Ово што раде, украјинске власти из Кијева, бомбардовање стамбених четврти, насртање на цивиле је само израз немоћи и очаја.

Украјина је подељена и може је саставити само један устав који ће бити конфедерални.

Ови што трабуњају о Путиновој издаји, о потребу војног ангажмана су идиоти и не треба на њих обраћати пуно пажње.
Препоруке:
10
4
104 понедељак, 09 јун 2014 13:49
Reddy
@Vuk

Šta bulazniš? kada sam ja ovde pisao o tome šta bi Rusija trebalo da radi? Naduvana tikvo, ako ti je neko napunio glavu onda je isprazni tamo gde je mesto. na deponiji mentalnog otpada. "Balonu", ja poštujem stav Rusije kakav god da je. To je velika sila i ima svoje posebne interese prema kojima se određuje i deluje. Ovo ovde što se radi na sajtu to su slobodne analize, mišljenja i stavovi koji se ne tiču zvanične Moskve već srpske javnosti. Nizak nivo javne svesti je, takođe, jedna od ogromnih mana koja je doprinela da Srbija upadne u jamu zaobiđenih nacija. Ti si njen deo.
Препоруке:
8
16
105 понедељак, 09 јун 2014 13:54
Reddy
@@

Kakav "udruženi napad" na izvesnog, daleko od gospodina, jevtovića? O čemu brboriš? Pa, mene napadaju godinama na ovom ajtu pa mi ne pade na pamet i da pomislim da se radi o nekakvom "udruženom napadu". Pali ste pod kompleks haških optužbi. Refleksija je jasna a posledice tako očigledne. Vi ste, godpodine, zreli za psihijatra. Manija gonjenja.
Препоруке:
11
14
106 понедељак, 09 јун 2014 16:07
predrag
Хроника
Арсен Аваков: Све јединице у рат, да видим ко није патриота и не пуца у цивиле -Ovo je otvoreni poziv na zlocin!Sta ako ga poslusaju!Da li ce i dalje postojati dilema kao sto autor u naslovu teksta pise!
Препоруке:
4
0
107 понедељак, 09 јун 2014 17:08
Slavomir Srpski, o zameni teza, @Sinisa
Толико необавештен као што сте ви може да буде само неко ко ради у спољнополитичким безбедоносним структурама Србије или војске раније ЈНА, а сада тајне армије Титових бораца против српства и Русије, а за Ватикан.

Potpuno ste pogresili u procenama, jer ne pripadam ni jednoj od tih organizacija koje ste naveli. pa vi ostavljate jasan utisak da ste neobavesteni. Ja ne pupam kao Maksim po diviziji, za razliku od vas, pa bez informacija ne trabunjam odakle ste i za koga ovde radite. Ste me briga. Ja cak i gubim vreme da vas uzima u obzir, vec iskljucivo pisem o ponasanju Rusije prema Rusima u Ukrajini. Jer o tome se radi, a ne vasem samoljublju i fanaticnosti.
Препоруке:
6
3
108 уторак, 10 јун 2014 07:54
синиша @ Slavomir Srpski
Надам се да ми нећете замери што ћу употребити вас да бих пласирао своју тезу о "међународним односима" како се формирају и шта значе.

За време Тита је била присутна теза " ја ( Тито ) волим руски народ, али неваљају им власти". Сада се та теза понав
Препоруке:
2
4
109 уторак, 10 јун 2014 08:00
синиша @ Slavomir Srpski
Надам се да ми нећете замери што ћу употребити вас да бих пласирао своју тезу о "међународним односима" како се формирају и шта значе.

1. За време Тита је била присутна теза " ја ( Тито ) волим руски народ, али неваљају им власти". Сада се та теза понававља од кусог и репатог.

2. критика било чега што има везу са јачањем руског духа, економије, позиције, као и српског, са позиција лажне револуционарности, као неки лажни "црвени", у смислу, у реду је то, али шта ћемо са позицијом радничке класе. Цркоше лажни "црвени" од бриге за радничку класу.

3. форсирање Русије у бескомпромисну борбу против злих сила света, а у ствари изазивање што оштријих скоба ( некада и оправданих ) између Русије и САД у циљу промоције његове, ( Титове ) матичне земље, немаачког света.

То је била и остала политика брозових наследника. Уопште није важно да ли ви имате "исказницу" или вас је неко са исказницом аместио да радите у књиговодству неке фирме, али ви сте то. Чорбине чорбе чорба. Сплачине.
Препоруке:
3
4
110 уторак, 10 јун 2014 08:31
синиша @ Reddy бр.1.
Ви рачановци сте отишли на депонију осторије и предлажем вам да останете тамо на депонији вам је и место.

Немојте се лажно представљати као "црвени" ви црвени нисте. Уосталом и сам Рачан е рекао да он и није комуниста него анархиста. Нашао хрвт да проводи анархизам у Русији и Југославији, након детаљног тренинга у Немачкој. мГлавна цака им је негирање сваке државотворне српске и руске идеје под фиром промоције радничких идеала и циљева. То причајте Муји и Суљи из вицева ако их сретнете негде уз пут.

А бахатост и силовитос? Откуд то код вас?

Прича о Петру Порошенку то може да објасни. Петро порошенко је формирао Десни сектор, једну насилничку групу која га је довела на власт. Формира и финансирао. За разлику од њега у немачкој су постојале насилничке банде, којима нико није смео ништа да аже, а који су имали реторику сличну Хитлеру. За разлику од порошенка Хитлер их није формирао и финансирао, али су се сусрели.


Слично је поступао и Тито.
Препоруке:
3
4
111 уторак, 10 јун 2014 09:11
Баналност је душа зла @Станић Милан
"Сви људи,све знају"
Немогуће. Чак ни у неком метафизичком смислу

."То је основно гесло и свакоме пружити прилику да каже..."
Зло није почело, али је добило на убрзању управо када је та безбожна плебејска реченица постала "основно гесло" (разне демократије, либерална друштва итд )

"Ми своје примарне мотиве који остају стабилни и прате нас кроз читав живот добивамо у кући".
Управо ова примедба показује да сви људи не знају све.
Препоруке:
2
2
112 уторак, 10 јун 2014 14:29
Reddy
@Баналност је душа зла

Да, баш тако! Баналност је душа зла! Саморефлексија је једина истина. Милан Станић је погодио у центар. Сви људи све знају а неки од нас само понешто. А ви, изгледа, ни то понешто! Не разумем шта ту није логично? Баналност није само душа зла, од ње све и почиње а с њом се и завршава. Зло је на почетку и на самом крају. У међувремену је илузија. А ви помислили да сте слетели у еден. Каква је то тек баналност!
Препоруке:
6
7
113 уторак, 10 јун 2014 17:37
Slavomir Srpski, @Sinisa
критика било чега што има везу са јачањем руског духа, економије, позиције, као и српског, са позиција лажне револуционарности, као неки лажни "црвени", у смислу, у реду је то, али шта ћемо са позицијом радничке класе. Цркоше лажни "црвени" од бриге за радничку класу.

U redu, kada ovo objasnite sami sebi sta znaci, javite se ponovo na adresu. Ne razumem da gubite vreme sa ovakvim supoglavim bezrepcima od pojmova, niti koga i sta time kritikujete. Pozdravite se sa sopstvenim razumom pre nego krenete negde dalje. Izgleda da izmedju rodnog Sarajeva, novostanovnika velike Britanije koji zivi u novobeogradskim soliterima sa prijateljima i poznanicima u Harkovu, vama ni Macak Toma ne moze u trag. Jer u lazima i bajkama je tesko pronacitrag smisla. Da li inspiraciju pronalazite u Holivudu? Sve najbolje.
Препоруке:
5
0
114 уторак, 10 јун 2014 17:43
Slavomir Srpski, @Sinisa 2
1. За време Тита је била присутна теза " ја ( Тито ) волим руски народ, али неваљају им власти". Сада се та теза понававља од кусог и репатог.

Sta je tu cudno ako je to vazilo i za Slobu, i sve postlobinovce. KOME je ovde ikada valjala vlast iz Kremlja? Nadjite primer.

Sto se tice druga bravara to sto rekoste nije tacno. Pola veka on je bio najbolji ucenik vlasti u Kremlju, pa je obozavao i druga mu velikog Staljina i to sve do 1948. Vi Sinisa imate mnogo da naucite, izgleda da ste citali neke naucno/fantasticne stripove i crtane filmove. Treba vama dobra skolska priprema da bi stvari bolje razumeli pre nego sto ovako arogantno istupate. A arogantonst je suprotna od znanja i poznanja.
Препоруке:
5
0
115 уторак, 10 јун 2014 17:49
Slavomir Srpski, Sinisa 3
3. форсирање Русије у бескомпромисну борбу против злих сила света, а у ствари изазивање што оштријих скоба ( некада и оправданих ) између Русије и САД у циљу промоције његове, ( Титове ) матичне земље, немаачког света.

Jel to tvrdite da je Brozu maticna drzava nemacka, naucnice Slavisa?
Dajte nam dokaze pametni covece da ovde svi promenimo svest. Pocevsi od mene ako dokazete ove nebuloze. Odakle vam covece? Iz Sarajevske skole? Tacer kuhinje ciji ste drzavnik? Iz oblakodera u novo Beogradu ili iz nepobunjenog Harkova? Ko vas na to nagovori da prosipate mutnju i znanija na sajtu? Znaci po vama ustao nemacki Broz iz Nemacke da povadja Rusiju sa SAD? Ove duhovitosti mogu da se prepricavaju kao neslani vicevi, zasmejavaju iako su glupi.
Препоруке:
4
1
116 уторак, 10 јун 2014 19:49
@Reddy
"Зло је на почетку и на самом крају. У међувремену је илузија"

Gospodine Reddy, pa Vi ste pesimista!
Препоруке:
4
2
117 уторак, 10 јун 2014 19:54
Reddy
@Синиша

da se još i sa tobom nosim? oskudan si u svemu da bih ti pridavao značaj. Ta floskulica sa državnotvornom idejom potiče tamo iz nekih mračnih vremena. Ti jedva to i da poznaješ, možda čuo, možda ne. Nađi sebi partnera, biće ti pametnije a mogao bi i nešto da "progutaš". Ovako, nemaš kilažu za intelektualnu masažu!
Препоруке:
3
6
118 уторак, 10 јун 2014 21:12
Reddy
@Баналност је душа зла

не, господине, ја сам само Reddy и понешто за разлику од вас знам а то буди оптимизам. Да нисам, могуће, баналан?
Препоруке:
3
5
119 среда, 11 јун 2014 00:57
Боб
Сви људи,све знају


У метафизичком смислу, то јесте тачно.

Али да се не правим невешт, овде кажете да

сваки човек, све зна


итд... Иначе, Редду је због свог песимизма одавно постао будиста. Још је то онако, полпотовски марксобудизам, али полако, човек еволуира.
Препоруке:
2
6
120 среда, 11 јун 2014 08:11
синиша @ Reddy
Ако сте паметни, дајте неки аслов ваших дела, дајте неки рад, наведите еку установу где сте радили и колико сте зарадили.

За вас имам једну причу из Сарајева прича се зове "Случај Власте М."

Власта М ишао са мном разред. И српски нам предавала професорица Божовић, иначе Хрватица, рођена Загрепчанка, која је у току другог светског рата радила као глумица у Хрватском народном казалишту. И због тога је била означена као "класни епријатељ" неки су говорили чак и "усташица". Мада је била удата за Србина и а самјој био најомиљенији ђак у разреду, иако сам био Србин и то монархистичког порекла.

Али реч је о Власти М.
Препоруке:
0
4
121 среда, 11 јун 2014 08:21
синиша @ Reddy " Прича о Власти М"
Власта М је био најгори ђак у разреду из свега, и свака његова реч је изазивакла громогласни смех. Али, његов стрис, је био милиционер, чувао је друга Бранка и био његов поверљиви човек. Тако да професори нису смели да га оборе.

Највећи урнебес би био кад би Божовићка Власту испитивала српски. Није ми јасно да ли он никада није прочитао ни једну књигу, али он никада није успео да наброји пет личости из књига које је требао да прочита за клектиру. некада су лектире у гимназији биле озбиљна ствар.

Који су то били урнебеси кад Божовићка пита Власту да јој аже који му је најлепши опис природе у Поп Ћира и Поп Спира. Или да наброји пет личности из истог романа, осим поповских породица. Власта не зна ни Шацу. О граматици да и не говорим.

Међутим главни циркус је наступао кад би га Божовићка питала какав је "наш став" о идеологији у роману Поп Ћира и поп Спира. Власта би одговара бриљантно. На крају би испало овако, за личности романа један, за описе природе један, ...
Препоруке:
0
4
122 среда, 11 јун 2014 08:29
синиша @ Reddy " Прича о Власти М"
... а за стрица и информације из прве руке чиста петица, све скупа двојке и седи на место, а сада "синиша" испричај нам шта си задње прочитао и зашто је та књига добра, да се мало одморимо од Власте.

Наравно Власта се одмах учланио у ЦК, завршио кумровачку школу и постао политички коментатор. Сада је и страни дописник. И ту је био смех. Како дописник, па он не зна ни једну реч енглеског. Отишао је у Москву или Кијев да пише за неке сарајевске новине.

Задњи пут сам га срео, већ је био "афирмисан" новинар и причао ми је да је био са Алијом, са Нијазом, а ја сам му објаснио да је он једини човек који није знао да наброји падеже, а Божовићка му поклонила двојку из српског. Нисам могао отрпити кад је почео о демократским "помацима" у журналистици. Није знао падеже, али кад се дочепао "демократских помака" где ће му бити крај.

И он попут вас ми је рекао, не петљај се "синиша" где ниси дорастао држи се своје статике и виолине.

Важно је да сте ви Reddy Власта М дорасли. Само чему?
Препоруке:
1
4
123 среда, 11 јун 2014 08:39
синиша @ Slavomir Srpski
Ја не припадам онима који наседају на трикове о некумровачком переклу Јосипа броза. Јосип Броз је за мене и за све који хоће да зају рођен у Кумровцу од мајке Марије и оца Фрање Броза. Имајући у виду чињеницу да су у печујској подофицирској школи у исто време школовани и Јосип Броз рођен 1992. и Фран Јожеф Броз рођен 1993. године постоји могућност да је на фронту на церу где је један од њих погину, а други остао жив дошло до промене идентитета. Да је Јосип у ствари био Франц Јозеф, а Франц Јозеф да је узео идентитет погинулог Јосипа. И једно и друго није много битно. Битно је да су обадвојица рођени 1992. и 1993. у Кумровцу, Аустро Угарска. Рођени и одрасли као аустријски резиденти.

Осим ако сте ви другачије учили да Кумровац није био Аустро -Угарска, али верујте ми да јесте. верујте ми да у свим докуентима пише аустријски резидент. А Аустрија је део НЕМАЧКОГ СВЕТА. Била је део и немачке државе, али ја нисам помињао државу него свет.
Препоруке:
0
4
124 среда, 11 јун 2014 10:38
Reddy
@Синиша

A ti bi da se igraš? Pa, nađi drugara, takvih sličnih tebi ima po parkićima, broja im se ne zna. U međuvremenu nije rđavo ni da nekoga zabavljaš. Ti mu dođeš kao razbibriga. Okolini činiš dobro a sebe ratosiljaš jačih briga. Aferim!
Препоруке:
5
7
125 среда, 11 јун 2014 11:20
синиша @ Reddy
А ти би да будеш озбиљан?

Завршио си неке школе и то високе. Које мајке ти и којим успехом?
Или знаш неке важне људе, па све што кажеш има тежину?
Или имаш неког великог међународног искуства. Где мајке ти?

Или си исчитао еке жешће литературе док си писао неки рад. рад за што, конференцију синдиката у Пржогрнцима?

Не, е ти си човек обавештен, пратиш ЦНН, верзију за глуве и наглуве на знаковном језику пошто је то једини език који знаш. Или си дошао до дубоких сазнања из тајних докумената на Јалти, кад је Папа Пије 12 одредио границе западног и источног царства, али то нико не зна осим Тита и полазника школе у Кумровцу.

Мада у Хрватској имају осебујну дефиницију озбиљности. Чуо сам једну овакву "Хрвати су озбиљан народ, они убијају". И ви би да будете озбиљан човек и да "убијате" дал метафорички дал како.

Ајде "озбиљни" ја са црте никад измакао нисам покажи шта знаш. А не знаш ништа. Једно ажно мртво пухало, ето то си. Да и лажни "црвени".

Озбиљан=смарач.
Препоруке:
4
5
126 среда, 11 јун 2014 12:30
Reddy
@Синиша

Od g..... pita ne biva. Rekoh za tvoje dobro, onako u prolazu. Izvini, nemam vremena za razonodu. Moguće, drugi puta ili nađi nekog prekoputa. Zlata vredan savet to ti je moj zavet.
Препоруке:
5
8
127 среда, 11 јун 2014 13:26
синиша @ Reddy
А мој савет теби је "не даји савете поготову некоме ко ти савет не тражи", у мом случају нити ти тражим савет нити си ме било чиме мотивисао да те поштујем. Заиста то не чиним и не намеравам. А што се тиче пословица о питама и од чега се праве, пословица коју си навео спада у топ 10 најглупљих пословица света свих времена.

А што се разоноде тиче жао ми је што ниси за разоноду, ниси ни за науку, а ни за неку размену мишљења и осећања. Укратко ниси ни за шта, али ипак нећеш да просипаш "памет" на овом сајту а да ти не сабијем рогове. А ти то третирај како хоћеш, па и као разоноду. Али пре ће бити да те нервирам, а да немаш добар одговор.
Препоруке:
4
4
128 среда, 11 јун 2014 15:13
Reddy
@Синиша

A jesi li čuo za ono..prema svecu i tropr. Tako, ako je nešto top glupost onda i ona ima svoju namenu. Ti joj daješ smisao. E, sad dal ćeš da savijaš rogove ili gutaš kađike to je domen tvoje razonode. protiv toga baš ništa nemam. Da li ti mene nerviraš ili ja tebe neurotizujem dobro razmisli jer ja ti se prvi nisam javio. Nisam, nime, imao, zbog čega! Ko bi tebe opazio među sivim miševima.
Препоруке:
5
7
129 среда, 11 јун 2014 21:27
@Reddy
Zlata vredan savet to ti je moj zavet“

И после једне овако умне реченице усуђујете се да говорите о баналности – Ви, који сте њена квинтесенција. Али, говорите слободно, нико Вас неће појести, Ви нисте за јело, пошто од Редија pita ne biva
Препоруке:
8
2
130 четвртак, 12 јун 2014 08:19
Reddy
@Синиша

Tačno, Siniša! Od Reddy-ja pita ne biva. Samo od takvih kao što je Siniša! Kasko si ti to lepo smislio. Divim ti se. Izvini, prošlo je pet minuta!
Препоруке:
2
3
131 четвртак, 12 јун 2014 10:48
@Reddy
Tačno, Siniša


Госн Реди, није у питању Синиша. Имате Ви доста фанова овде, људи које сте много "задужили"

"
Препоруке:
3
2
132 четвртак, 12 јун 2014 13:47
Reddy
@Reddy

Naprotiv, baš je u pitanju "Siniša". Samo red je obrnut. Mnogo vas je koji meni dugujete. A kako vidim zapadate u sve veći dug. Počeli ste i da "pretite"! Čekam još samo da "ubijete pticu rugalicu". Tu pticu ne zovu po tome kako se ruga nego kome se ruga. A to je ogromna razlika. Delujete u čoporu, kao crna stotina. To je predvorje fašizma.
Препоруке:
2
3
133 субота, 14 јун 2014 13:47
синиша @ Reddy бр1.
Ја сам један период свога живота живио у Сарајеву. Јако добро познајем тамошње Бошњаке и знам не само звук и значење њихових речи него и смисао и циљ. ( Извињавам се због плеоназама, али да не буде заблуде ). Изрека-псовка " не прави се пита од г... се односи пре свега и једино на Србе у савременом контексту. Смисао и циљ је да се потврди и понови став да су Срби грозни и одвратни људи и тај став је чистр расизам. Са друге стране ја сматрам да је управо та изрека-псовка показатељ примитивизма са којим се јадни Срби из Сарајева морају да суочавају и то је по мени главни ралог да тамо и са онима који имају такве изреке-псовке не треба имати никвога посла. Сусретао сам се са Бољњацима по свету, након три реченице разговора одмах почињу са темом од чехга се прави пита. У разговору са босанским Србима, та изрека се односи на Србе из Србије и обрнуто. Одмах прекидам разговор и тражим од таквих саговорника да се удаље од мене, а ако неће, а радња се дешава на аеродрому одмах им кажем...
Препоруке:
0
0
134 субота, 14 јун 2014 14:01
синиша @ Reddy бр.2.
... и одмах им кажем да се одмах удаље од мене иначе ћу позвати полицију и тужити их да ме малтретирају на верској основи, намерно кажем верској, а не националној. Јер је џихад забрањен. Обично се јако збуне. Ако су Хрвати у шпитању припретим им да су хрватски нацисти и да је нацизам забрањен. Беже од мене као од куге. "Луд човек" али не смеју да кажу у лице ни у лудилу. Моја толеранција и за исламски и за хрватски фашизам не постоји. Бог прашта, а ја не.

Са друге стране ја тај израз " прављење пите " никада не кориситим, то једноставно није мој стил. Кад сте ви Reddy, у питању за вас имам најгору могућу увреду, а то је "лажни црвени". Ја нисам неки борац за радничка права, није ми то животни приоритет, иако сматрам да је људска једнакост и равноправност велика цивилизацијска тековина. Међутим мој отац је био истински на позицијама радничке солидарности и људске равноправности што је дивна људска особина и идеја. Не компромитујте те племените идеје и те дивне људе идеалисте.
Препоруке:
0
0
135 субота, 14 јун 2014 17:58
Reddy
Ko si i odakle si mene ne zanima. Posumnjao sam da si bosančeros. Viđao sam takve i u rođenoj kući. Zgadili su mi se, pre svega, svojom necivilizovanošću i primitivnošću. Ako nekoga ne podnosiš iz sličnih razloga to nije rasizam. Čovek ima pravo da od sebe odbije primitivizam.
Препоруке:
1
1
136 субота, 14 јун 2014 18:49
синиша @ Reddy
Нисам Босанчерос, а у Сарајеву јесам живео један део свог живота. Тамо је било дивних људи, врло културних и цивилизованих свих нација и вера. Уопште ми није жао што сам тамо провео неколико година, жао би ми било да сам сада тамо, јер данс је Сарајево пестоница примитивизма. Мада руку на срце и Београд је назадовао, а Сплит се претворио у Имотски, Загребом доминирају неки идиоти, све је отишло у п.м.Пошто ми је мајка Далматинка ( Срскиња ) у свакодневном животу ме више означавају као Далматинца због говора, него Босанца. немам ни један боса
Препоруке:
0
1
137 субота, 14 јун 2014 19:12
Reddy
ja mislim da je odavno prošlo pet minuta. Nodeostaješ sarajevu!
Препоруке:
0
0
138 субота, 14 јун 2014 20:59
синиша @ Reddy
Сарајеву недостаје свега, понајпре људи попут мене. Толерантних благих, културних. Оваквих тамо више нема. преовладао је примитивизам. Нажалост дух сарајевског примитивизма је захватио и друге. Не знам где сте ви настањени, али она прича о "питама" и од чега се праве, а од чега не потврђује да сарајевски примитивизам има следбеника у вама.

А што се пет минута које помињете тиче не знам шта значе осим да све ви пролупали као лонац кад пролупа. Ајде одморите се мало и нађи некога са ким можеш да дискутујеш, за вас ја сам ипак преинтелигентан и шпредобро информисан. Наставио са Јевтовићем да играш игру " добар полицајац-лош полицајац".
Ћао папак.
Препоруке:
3
0
139 субота, 14 јун 2014 21:58
Reddy
@Siniša

Ciao nadinteligentu. I pozdravi tatu humanistu. Uzdigao te je na dve noge što ne znači da si postao kao i ostali. Mnogi su izašli iz kabina a ti se još preznojavaš.
Препоруке:
1
3
140 уторак, 17 јун 2014 18:24
IIpocbeтap
Ukraina je za Ameriku POLIGON za destabilizaciju ne samo Rusije vec i Evrope...

Ukrajina za Rusiju je ZIVOT....

Zato Putin svaku mogucu odluku vaga u mikrone ...jer svaka greska Rusije u Ukrajini mnogo bi kostala Ruse/ju.

I nemam sumnju da Putinove sluzbe znaju sve u bobu sta se desava u Ukraini....pa....pametnom dosta.

Mi Srbi molimo se svevisnjemu da nas pomiluje a Putinovba Rusija pripomogne kada Putin savlada ono zlo koje je zakuvalo u Ukrajini.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер