Добар преглед ситуације на терену.
Можа је требало више пажње обратити на правне последице интервенције Русије у Украјини. Јанукович је ту врло важан. Као легитимни председник извесно је да ће он легализовати интервенцију Русије.
Такође је требало више обрадити чињеницу да Русија медијски добија партију већ сада јер очигледно да медијска машинерија Запада и ЕУ није тако ефикасна.
Надам се да ћете ове аспекте обрадити у наредним прилозима.
Препоруке:
84
5
3
субота, 26 април 2014 02:02
McMurphy
RF nema prava na grešku jer su ulozi previsoki. NATO je ozbiljno zagrizao i neće prezati od izazivanja masovnog krvoprolića. Krv će inako biti slavenska...Ne znamo puno o stanju redovne ukrajinske armije, ali možda neće biti samo NATO-eksponenti ako ih se uključi u smirivanje situacije i obuzdavanje pronacističkih ukrajinskih Poljaka.Da bi ukrajinsku vojsku aktivirali na pravi način treba angažovati sve: od legalnog predsednika Janukoviča, razne službe na terenu, starešinski kadar iz SSSR-doba do sovjetskih veterana II sv. rata.
Препоруке:
49
2
4
субота, 26 април 2014 02:13
Здравко
Руси лагано дижу тепих испод којег је САД-убица нагурао небројено много лешева. Испадају кости невино побијених у, како каже аутор, геостратешкој игри Западних убица. Да ли то значи да ће се пси Империје повући и за милиметар? Да ли ће се поставити питање легитимитета Хашке сатрапије која је конопац око врата српског народа? Поставити питање, злочина против мира и комадања СФРЈ?Хоће ли се српском народу коначно вратити укинута колективна права диљем бивше државе? Поставити питање ријешавање СРПСКОГ питања на рушевинама покојне државе? Или ће пси империје појачати терор и неправду према Србима, чисто да Русима мало узпркосе иако су све владе и власти након петооктобарског пуча учиниле све да се смучимо Русима?И да се смучимо себи самима! Веома битне ствари се дешавају на југоистоку Украјине. Све оно што су Срби покушали да ураде деведесетих година прошлог вијека и за шта су сви ти судионици оглашени и проглашени за виновнике удруженог злочиначког подухвата Руси ће позлатити. Надамо се!
Препоруке:
78
2
5
субота, 26 април 2014 02:24
Толстојевски
Октобар 1944.
Октобар 2014.?
Препоруке:
44
2
6
субота, 26 април 2014 02:38
Pisma Iz Kanade
Obrni, okreni, novo-fasisti iz Kieva se nece zaustaviti dok ne dobiju po nosu. Do sada su bili uspesni, uspeli su da "prodaju revoluciju", da naprave puc i zbace Janukovica, da prezumu vlast i preorganizuju. Sada misle da mogu jos vise pogotovu sto imaju SAD kao zaledje.
Rusija ce kad tad morati da napadne ove huligane i odsece istocni i juzni deo, sprovede referendum i eventualno prisajedini ove delove, tako stiteci i znacajni "Juzni Tok" naftovod. Sve drugo je iluzija, Rusija mora da pokaze zube. Naravno da ce biti sankcija od strane Zapada, ali sankcija ima i bice ih ma sta god Rusija radila. Rusi i Kinezi bi trebalo da se u sto kracem roku oslobode dolara, jer Amerika zivi na stampanju para.
Препоруке:
69
2
7
субота, 26 април 2014 03:07
Kiza
Prvo, ono sto u Srbiji pogresno prevode kao Desni Sektor se zove Pravi Sector, sto znaci Ispravna Grupa (da tako prepotentno). Problem je u prevodu s engleskog jezika, u kome su desno i ispravno ista rec. Dakle ovi nacisti su jedini ispravni. Drugo, veoma je interesantno da jevrejski tajkuni koje je Amerika izgurala kroz puc na calo Ukrajine koriste "Ispravnu Grupu" kao paramilitarce za svoj opstanak na vlasti. Pojedinac is Ispravne Grupe je ministar policije. Kao KLA/UCK, Ispravna Grupa je bila jedna od najvaznijih puc grupa, a sada obezbedjuje "bezbednost" rezima. Dakle, jevrejski bogatasi i nacisti trenutno saradjuju i dele vlast. Trece, Rusi jesu u vrlo teskoj poziciji. Izgleda da se ruski bogatasi priklanjaju Zapadu, sto je i trebalo ocekivati, i prebacuju svoje pare van Rusije (pljacka na Kipru im ocigledno nije bila dovoljna opomena). Konacno, treba razumeti da je ukrajinsko zariste test ekonomske snage i vojne odlucnosti Rusije, dobro smisljena provokacija vredna 5 milijardi.
Препоруке:
50
8
8
субота, 26 април 2014 03:43
Србин црнац, атеиста
Ситуација у Украјини је блиско повезана и са ситуацијом у Грузији пред избијање рата на Кавказу. Јужна Осетија и Абхазија нису признавале владу у Тбилисију, а становништво ове две области су такође чинили етнички Руси.Осети и Абхази нису етнички Руси већ народи иранског и кавкаског порекла. Већина рускојезичког народа на истоку Украјине се изјашњава као Украјинци.
Препоруке:
7
39
9
субота, 26 април 2014 04:17
Zoran
Samo pitanje u naslovu mnogo govori. A ono govori da se NATO priblizio Rusiji.
Препоруке:
32
2
10
субота, 26 април 2014 04:38
Zoran
"Ситуација у Украјини много подсећа на ситуацију у бившој СФРЈ почетком 1990. и 1991. Нарочито ситуација са тадашњом Хрватском, која је прогласила независност на тековинама усташке НДХ. Срби у Хрватској су се бојали за сопствене животе и права у будућој независној Хрватској и зато је почео отпор новим хрватским властима."
Ne. Ona podseca da Hrvatska hoce da se otcepi od Jugoslavije, samo sada Zapad ne dozvoljava.
Препоруке:
8
24
11
субота, 26 април 2014 04:41
Zoran
"Ниједна власт која сопствене грађане назива терористима не траје дуго."
Recimo Slobina vlast?
Препоруке:
7
66
12
субота, 26 април 2014 06:26
неко
Неко би могао помислити да руским смишљеним одговорима на новонастале ситуације,јенки раде у интересу поменутих а да рачун на крају плаћа трећи.
Препоруке:
5
23
13
субота, 26 април 2014 08:18
E baš taj Sakašvili
Koji se drznuo da prvi napadne Ruse, sada se slobodno šepuri po Americi i čak je dolazio kod majdanovaca. Oni lideri koji su se drznuli samo da pomisle da su protiv Amerike i pri tome nisu naudili ni jednom Amerikancu (što je ispravno), ili trule u zatvoru ili su ubijeni. ????
Препоруке:
34
2
14
субота, 26 април 2014 09:26
Станић Милан
Без великог паметованја јасно је, да се САД и даље држе своје концепције"светског полицајца" инаугурисане још 1948. у смерницама Пентагону Џ. Кенана бр 23,касније допуњавана Далсовом и Хувером доктрином. ПОслератна историја САД је историја оружаних сукоба диљем планете јер само на основу овог концепта може да егзистира једна велика сила чија је државна стратегија заснована на војној и политичкој моћи и супремацијом.Т. Фридман у свом урдничком коментару"Њујорк Тајмса" 1998. каже: Скривена рука тржишта не може функционисати без скривене песцнице -Мк Доналду( светски ланац б.хране) без Мк Донел Дагласа произвођача борбених авиона Ф-15.А,Скривена песницакоја осигурава послове за технологију Силиконске долине - зове се армија,ваздушне снаге и морнарички корпус САД.Без америчке борбене силе на дужности не би било САД које свуда имају своје прсте"...Зато без икакве сумње кључни разлог за интервенцију су огромна сировинска богаства Русије,тржиште и квалификована радна снага.
Препоруке:
40
5
15
субота, 26 април 2014 09:36
Самуило простачина, толковање једног аматера
Прво ово је нставак светских офанзива Америке.Још од Кореје тај ланац ратова на туђим територијама тако темемељно радили су Римљани.Наполеон се брзометно испљусако Европом и заглавио у Русији.Он је у том смислу претеча Хитлера,који је био радикалан по суровом наметању Немачке нације над свим другим на свету.
Овде је,међутим, притисак веома трајан,траје преко седамдесет година.И све има за циљ опкољавање и Русије и Кине,са основним наумом да се једном, кад понестане енергената,постане власник Сибира.Ту има две ствари.Прва је рад фабрика оружја чије би уништење довело до огромног пораста незапослених у САДу.Друго важније је сазнање да ће за један или два века све те резерве нафте и гаса у свету бити исцрпене.Остаће још само то у Сибиру и на северном полу,које контролишу углавном Руси.Ово у Украјини је део тога дуготрајног плана који премаша јајарство и Наполеона и Хитлера и који има на уму господарење светом на дужи рок.
Русија то зна.Да видимо.У Сирији није успело.У Украјини?
Препоруке:
42
2
16
субота, 26 април 2014 09:40
Станић Милан 2
(наставак)
Мора се признати да су САД добро процениле план агресије на Русију методом посредног наступања у чему су кијевске марионете послужиле као пиони на шаховској табли.Агресија на Русију са ограниченим циљем дуго је планирана,изабран је тренутак олимпијског мира,међутим консолидација руског друштва и политичког руководства извршена је невероватно брзо- Крим је враћен под руски суверенитет,а како сад стоје ствари врло је проблематичан исток Украјине,посебно уски црноморски појас.Без икакве концепције,кијевске марионете чине стратегијску грешку према сопственој територији и народу(има много сличности са бившом ЈУ)са чиме настаје дубока раселина на само на теритоији,него и у свести људи.Повратка на старо нема.Пред нама је велики упитник. Који је следећи потез НАТО алијансе?И, наравно какав ће бити одговор Руса.Ситуација није ни мало ружичаста,као мисли(навијачки) добар део коментатора.Овај рат може прерасти у оружани сукоб велики размера,а шта ће бити онда?
Препоруке:
39
6
17
субота, 26 април 2014 10:31
volim srbiju
Odlican tekst kao i svi koji pise Gospodin Jevtic i bas volim da citam njegove i prevode i tekstove. Sto se tice Rusije ne bojim se ja za nju, ona je najveca sila a to Amerikanci ne smeju da pokazu pa se kao prave vazni ali dokle videcemo, verovatnije dok ne dobiju po nosu sto bih jako voleo jer vreme je da ih neko dobro izbubeca mislim figurativno a ako njima Rusija uvede sankcije lellele..... sta ce onda biti
Препоруке:
34
2
18
субота, 26 април 2014 10:33
tamo vamo
Ma ni Ukrajinci nisu bas kadri i zeljni borbe protiv Rusa oni zele mir a sto se tice separatista nije ih tako mnogo a i sve su to bar 80 posto americki spijuni i lopovi. Tekst hvale vredan
Препоруке:
33
3
19
субота, 26 април 2014 10:35
milica
Dok se Americki predsednik smeje Putin je ozbiljan, tesko Obami kad Putin pocne da se smeje.... Tekst super...
Препоруке:
49
2
20
субота, 26 април 2014 10:56
miroslav
-
субота, 26 април 2014 03:07
Kiza
Prvo, ono sto u Srbiji pogresno prevode kao Desni Sektor se zove Pravi Sector, sto znaci Ispravna Grupa (da tako prepotentno). -Mislim g.Kizo da niste u pravu!Desno se na ruskom jeziku zaista pise i izgovara PRAVO!Inace zaista se malo zna o upletenosti tajkuna jevreja u ove dogadjaje.Oni su vec odavno pokupovali najbolje ukrajinsko obradivo zemljiste.To je u skladu sa procenama da ce hrana u vrlo bliskoj buducnosti biti najvazniji strateski proizvod!Svedoci smo da njena cena neprekidno raste.Druga bitna stvar je da Kijev mora angazovati placenike i ekstremiste antiruski vaspitane jer im je armija u losem stanju.Kako moralnom tako i tehnickom.Ispravnost borbene tehnike je veoma niska!
Препоруке:
31
3
21
субота, 26 април 2014 10:58
Дринко Кончаревић
Камо лепе среће да је у питању партија шаха. За неке људе који немају утицаја на политичка збивања у својој земљи, ово је партија између живота и смрти. Морају да је играју и страдаће само зато што живе на том подручју. На почетку кризе један украјински генерал у пензији јасно је казао да Украјина нема ни војску ни наоружање. Предаја појединаца и читавих јединица односно њихово одбијање наређења потврдило је генералове речи. У данашње време, када постоје могућности за удобан живот, изражено макар кроз тежњу, коме је до рата? Јадењук и камарила су плаћеници Запада. Њихови ратоборни следбеници такође су плаћеници. Шта од плаћеника можете очекивати, поготово што су то људи у већини случајева, људи са коефицијентом интелигенције на нивоу менталне тупости? Само пропаст.
Препоруке:
35
6
22
субота, 26 април 2014 11:06
Флојд
Одличан текст. Наравно, потребно је извршити свеобухватне анализе свих аспеката, што није могуће на малом простору. Мислим да РФ не сме да учини оно што Запад жели и медијски промовише: директан војни улазак на Југоисток Украјине. То би проузроковало дуготрајни притисак на РФ и њено изоловање, све са циљем слабљења свих државних ресурса. Према томе, једини одговор је у специјалном рату, можда у организовању војног пуча у Кијеву, затим у слању војне и хуманитарне помоћи, медијски и психолошки притисак на неопредељене и иностранство, и сл. Међутим, управо је Запад "мајстор" у тим облицима рата. Историјски, РФ се до сада није добро показала у тим видовима. То се може свакодневно видети на њиховим медијима. Почео је велики напад на РФ, са циљем њеног распарчавања и колонизовање њених природних ресурса, а Русија је опет, чини ми се, то дочекала неспремно. Надам се да ће ме њихове акције демантовати. Ако се Русија наметне као велики играч, и нама ће омча мало попустити.
Препоруке:
22
5
23
субота, 26 април 2014 11:07
Србин
У ТОКУ ЈЕ ОФАНЗИВА УСА НАТО ФАШИЗМА НА РУСИЈУ И ПРОТИВ РУСИЈЕ. Злочиначка Америка је напала Русију преко украјине и, позивајући се на "право", опомиње Русију докле може ићи у својој одбрани.
Русија је нападнута и не могу да постоје границе њене одбране. Једина граница у одбрани јесте потпуно протеривање УСА ФАШИЗМА ИЗ ОКОЛИНЕ РУСИЈЕ.
Зато, "међудржавна граница" украјине НЕ ВАЖИ И РУСИЈА МОРА И ТРЕБА ДА ЈЕ ПРЕЂЕ У ОДБРАНИ.
Када је Стаљин ослобађао СССР од Хитлеровог фашизма, ОН НИЈЕ питао Хитлера докле сме са војском да иде. Истина, УСА ФАШИЗАМ ЈЕ ГОРИ ОД ХИТЛЕРОВОГ, АЛИ МОРА БИТИ ПРОТЕРАН КАКО ГОД И ГДЕ ГОД СЕ МАСКИРАО И ПОКРИВАО РАЗНИМ "БРИГАМА ЗА ПРАВО".
СМРТ УСА НАТО ФАШИЗМУ - СЛОБОДА ПЛАНЕТИ!
Препоруке:
39
3
24
субота, 26 април 2014 11:32
Kurir Jovica @ Kiza
U mnogim jezicima (engleski, nemacki, francuski, italijanski...), pa i u ruskom, se rec PRAVO (u smislu pravne nauke) i rec DESNO, isto ili slicno izgovaraju, tako da je "Desni sektor" ispravan prevod.
Pozdrav i postovanje
Препоруке:
29
2
25
субота, 26 април 2014 12:15
Боки
Кизо бре,
И на руском је десни и прав иста ријеч. Чак због тога руси доста често користе друге ријечи за прав да би нагласили разлику - правиљниј, прамољињејниј...
Препоруке:
27
1
26
субота, 26 април 2014 14:43
Мика
Ова војна авантура украјинских "власти" ће неумитно довести до интервенције Русије и фактичког одцепљења рускојезичног говорног подручја од остатка Украјине. И ту нема шта, јер је украјинска војска, тја, непостојећа.
Е, сад, а то ће трајати годинама, остаће питање уређења Украјине, а ту ће се надвлачити већ стари противници.
Најгоре је што се на овај, перфидан западњачки начин, посвађаше два изузетно блиска народа (ако не рачунамо крајњи запад Украјине, који ионако није био у оквиру Рускога царства). Не треба заборавити да је темељ данашње Русије у Кијеву, као да су Руси и Хохоли (Украјинци) живели заједно бар триста година.
П.с. Европа слаби, Русија се надвлачи са Западом око Украјине, а Кина је све јача и гледа према Сибиру, који је ближе њима него Америма ...
Препоруке:
21
2
27
субота, 26 април 2014 16:09
Anka Krajina
@ Станић Милан 2
Који је следећи потез НАТО алијансе?
И, наравно, какав ће бити одговор Руса.
Овај рат може прерасти у оружани сукоб велики размера, а шта ће бити онда?
Postavili ste ozbiljna i zabrinjavajuća pitanja.
Pitanje je, koliko dugo će trajati uništavanje Ukrajine?
U ovome trenutku sumnjam da su USA spremne za sukob većih razmera sa Rusijom. EU još manje. Rat je ipak skupa predstava.
Međutim, zasad je izvestan samo jedan gubitnik. To je Ukrajina.
Kolateralna šteta je razbijanje EU.
U ovoj konstelaciji snaga teško je odrediti šta je pravi cilj. Koliko god su Ameri nadmeni, sumnjam da su toliko glupi da bi direktno napali Ruse sada kad su Rusi u usponu.
Mislim da je cilj nešto drugo a usput slabljenje Rusije trajnim konfliktom niskog intenziteta.
Препоруке:
24
1
28
субота, 26 април 2014 17:12
zoki
hvala za dobar clanak.rusi moraju da zauzmu jugoistok ukrajine inace bi sve ostalo bilo poraz za rusiju i pored toga sto su uzeli krim.samo opet ponavljam rusija je uradila strateku gresku iz pocetka konflikta u ukrajinu.(bili su zaslepljeni zbog olimpijade i njene prporcijalno vrlo skupe odbrane od terorizma,,,olimpijada im nije trebala,i ne trebaju im takvi aranzmani u buducnosti,to je nepotrebno bacanje para koje bi mnogo korisnije mogli upotrebiti za odbranu svoje zemlje,mozda nase,itd.mogli su te pare da upotrebe da skoluju nasu elitnu omladinu u moskvu,tako da buduce vodge nasih zemalja budu prorusi,a ne proamerikanci kao danas) zato sada moraju vaditi kestenje iz vatre i to ih mnogo skuplje kosta nego da su ugusili majdan u samom pocetku!!!!!
Препоруке:
18
3
29
субота, 26 април 2014 18:51
Kiza
U principu slazem s ostalim komentatorima da u vecini evropskih jezika reci desni i ispravni su homografi (isto pisanje a razlicito znacenje), sa malim variacijama. Ali u srpskom nije tako. U nasem jeziku je ostao samo suprotni smisao kao onaj da je neko "levak". Nakon kritika ja sam pokusao da utvrdim dve stvari: koliko Pravy Sektor na Ukrajinskom (razlicitom od ruskog skoro koliko hrvatski od srpskog) znaci desni ili ispravni? Drugo, kakva je bila namera osnivaca ove grupe? Moje skromno misljenje je ostalo da je akcenat bio na "ispravni" a ne "desni", ako ne iz nekog drugog razloga onda zbog marketinga stranke. Desnicarstvo samo po sebi nije nesto narocito bitno ili privlacno, ali biti clan ispravne grupe jeste. Dakle, i dalje smatram da bi dobar prevodilac ipak nazvao ovu ultra-desnicarsku grupu Ispravnom Grupom i da je ime koje im je dato u srpskom pogresno. Takodje je moguce da je namera bilo mudro dvoznacje. Priznajem samo da je plakse bilo izabrati desni negi ispravni
Препоруке:
10
2
30
субота, 26 април 2014 21:57
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Pazi ti ovi lingvista i rasprave oko desno i pravo. Kada rusi nagaze na to bandu ima prvo da ih dobro iskrive (da ne budu pravi), a posle toga da ih razbucaju kao svinja masnu krpu, tako da ih bude svuda i u takvom stanju da im ni DNK nece moci da se pronadje.
Nego kako se na rukom kaze dezintegrisani?
Pa cini mi se prilicno isto kao i na srpskom - raspadnuti, raspalsja.
Препоруке:
10
1
31
субота, 26 април 2014 22:08
Г.С.
Непознати нападачи,пристигли хеликоптером,напали пункт Соледар,30 км југоисточно од Славјанска.Борбе се воде у Соледару,нема информација о жртвама.Опширније:
http://rt.com/news/155104-soledar-ukraine-military-attack/
Unknown gunmen land from helicopters, attack checkpoint in Donetsk region - militia
Препоруке:
7
1
32
недеља, 27 април 2014 01:41
Kijamet
" На власти су људи који су на ту позицију дошли оружаном побуном и немају никакав легитимитет."
a ovi proruski fasisti sto sa balvanima i gumama prave neke samoproglasene republike su legitimni ?
sto se prije zaustavi ruski fasizam bice bolje svima
nesto pogledah u kuci od milion stvari ni na jednoj ne pise da je fabrikovana u rusiji,e toliko o ekonomskoj moci rusije
Препоруке:
0
25
33
недеља, 27 април 2014 03:51
Kiza
Da, ova lingvisticka diskusija nije najbitnija, iako je smisao reci itekako bitan po Comskom. I ja bih uzivao da vidim da ih Rusi razvuku k'o burek. Ali akcenat mog prvog komentara je bio na cinjenici da ukrajinski Askenazi tajkuni i njihovi americki podrzavaoci hladno saradjuju s sledbenicima ukrajinskih nacista. To je najbitnija cinjenica. Ako Al Kaida nije previse prljava u Siriji a nacisti nisu previse prljavi u Ukrajini, sta to govori o americkom rezimu? Da li ima djavola na ovom svetu s kojim Askenazi ne bi napravili pakt radi kontrole i novca? Konacno, pisao sam ranije da je plan da se u Istocnu Evropu vrati feudalni sistem. ukrajinski i ruski tajkuni bukvalno postaju feudalci, koji kontrolisu svoj teritorijalni feud privatnom vojskom i placaju danak Zapadu. Taj model je vec primenjen u Afganistanu i sada se pokusava i u istocnoj Ukrajini. Otud placenici u ne-indentifikovanim uniformama iskacu iz helikoptera bez oznaka (najnovija vest).
Препоруке:
8
1
34
недеља, 27 април 2014 10:30
miroslav
недеља, 27 април 2014 01:41
Kijamet
Ti si nesrecnice duboko indoktriniran mrznjom prema Rusiji kad poistovecujes Rusiju i fasizam!Koji je narod najvise stradao od fasizma!Ko sad u svetu vodi ratove sa istim ciljem kao i fasisti i nacisti!I na kraju ko je zapoceo ovo ubijanje u Ukrajini i sa kojim ciljem!
Препоруке:
18
1
35
недеља, 27 април 2014 14:20
Петар
Ништа на овом свету није случајно, па ни ова канонизација Војтиле. Док истовремено католици и екуменисти заједно са Десним стројем јуришају на православни исток Украјине, Хитлеров војник Војтила, касније Папа Павле 2., симбол католичке борбе против комунизма (ја бих пре рекао православља) проглашава се светим. На дан када католици и преобраћени православци у Украјини тенковима нападају на своје православне суседе и убијају их на барикадама, њега канонизује Фрања - Језуита, који се у Аргентини прославио стајањем на страну власти против народа у време нацисте Перона и његове жене Евите, који је дао азил свим нацистима међу којима и Хитлеру и Павелићу. Да би угођај био комплетан, све то из посебне ложе прати смењени папа а бивши Хитлерјугендовац Рајцингер тј. папа Бенедикт 16.
Препоруке:
19
0
36
уторак, 29 април 2014 00:30
zlatan
Za BOKIJA i KIZU, ja znam ruski jezik i mogu vam reći da u ruskom pravo i desno nije ista riječ. RAVNO se kaže PRJAMO (fonetski izgovor), PRJAMOJ znači PRAVAC, a DESNO se na ruskom jeziku kaže PRAVO ili malo preciznije izgovarati PRAVA, ovo A na kraju je nešto između A i O. Može se reći i SPRAVA. Inače sprava znači zdesna.
Ravnica u fizičkom smislu kaže se RAVNJINA, razlikovati od NJIZMJENOST (fonetski), a znači nizina.
Toliko, privjet (privjet na ruskom pozdrav).
Препоруке:
1
0
37
четвртак, 01 мај 2014 18:02
Боб
Јужна Осетија и Абхазија нису признавале владу у Тбилисију, а становништво ове две области су такође чинили етнички Руси.
Ово није тачно, не знам што сте Србину црнцу дали минусе. Тамо живе Осети и Абхази у огромној већини, а Руси и Грузини су отишли још 90-их.
Отворено или прикривено, њихов циљ и није независност, него улазак у Руску Федерацију (за Осете то је и уједињење Северне и Јужне Осетије).
Можа је требало више пажње обратити на правне последице интервенције Русије у Украјини. Јанукович је ту врло важан. Као легитимни председник извесно је да ће он легализовати интервенцију Русије.
Такође је требало више обрадити чињеницу да Русија медијски добија партију већ сада јер очигледно да медијска машинерија Запада и ЕУ није тако ефикасна.
Надам се да ћете ове аспекте обрадити у наредним прилозима.
Октобар 2014.?
Rusija ce kad tad morati da napadne ove huligane i odsece istocni i juzni deo, sprovede referendum i eventualno prisajedini ove delove, tako stiteci i znacajni "Juzni Tok" naftovod. Sve drugo je iluzija, Rusija mora da pokaze zube. Naravno da ce biti sankcija od strane Zapada, ali sankcija ima i bice ih ma sta god Rusija radila. Rusi i Kinezi bi trebalo da se u sto kracem roku oslobode dolara, jer Amerika zivi na stampanju para.
Ne. Ona podseca da Hrvatska hoce da se otcepi od Jugoslavije, samo sada Zapad ne dozvoljava.
Recimo Slobina vlast?
Овде је,међутим, притисак веома трајан,траје преко седамдесет година.И све има за циљ опкољавање и Русије и Кине,са основним наумом да се једном, кад понестане енергената,постане власник Сибира.Ту има две ствари.Прва је рад фабрика оружја чије би уништење довело до огромног пораста незапослених у САДу.Друго важније је сазнање да ће за један или два века све те резерве нафте и гаса у свету бити исцрпене.Остаће још само то у Сибиру и на северном полу,које контролишу углавном Руси.Ово у Украјини је део тога дуготрајног плана који премаша јајарство и Наполеона и Хитлера и који има на уму господарење светом на дужи рок.
Русија то зна.Да видимо.У Сирији није успело.У Украјини?
Мора се признати да су САД добро процениле план агресије на Русију методом посредног наступања у чему су кијевске марионете послужиле као пиони на шаховској табли.Агресија на Русију са ограниченим циљем дуго је планирана,изабран је тренутак олимпијског мира,међутим консолидација руског друштва и политичког руководства извршена је невероватно брзо- Крим је враћен под руски суверенитет,а како сад стоје ствари врло је проблематичан исток Украјине,посебно уски црноморски појас.Без икакве концепције,кијевске марионете чине стратегијску грешку према сопственој територији и народу(има много сличности са бившом ЈУ)са чиме настаје дубока раселина на само на теритоији,него и у свести људи.Повратка на старо нема.Пред нама је велики упитник. Који је следећи потез НАТО алијансе?И, наравно какав ће бити одговор Руса.Ситуација није ни мало ружичаста,као мисли(навијачки) добар део коментатора.Овај рат може прерасти у оружани сукоб велики размера,а шта ће бити онда?
субота, 26 април 2014 03:07
Kiza
Prvo, ono sto u Srbiji pogresno prevode kao Desni Sektor se zove Pravi Sector, sto znaci Ispravna Grupa (da tako prepotentno). -Mislim g.Kizo da niste u pravu!Desno se na ruskom jeziku zaista pise i izgovara PRAVO!Inace zaista se malo zna o upletenosti tajkuna jevreja u ove dogadjaje.Oni su vec odavno pokupovali najbolje ukrajinsko obradivo zemljiste.To je u skladu sa procenama da ce hrana u vrlo bliskoj buducnosti biti najvazniji strateski proizvod!Svedoci smo da njena cena neprekidno raste.Druga bitna stvar je da Kijev mora angazovati placenike i ekstremiste antiruski vaspitane jer im je armija u losem stanju.Kako moralnom tako i tehnickom.Ispravnost borbene tehnike je veoma niska!
Злочиначка Америка је напала Русију преко украјине и, позивајући се на "право", опомиње Русију докле може ићи у својој одбрани.
Русија је нападнута и не могу да постоје границе њене одбране. Једина граница у одбрани јесте потпуно протеривање УСА ФАШИЗМА ИЗ ОКОЛИНЕ РУСИЈЕ.
Зато, "међудржавна граница" украјине НЕ ВАЖИ И РУСИЈА МОРА И ТРЕБА ДА ЈЕ ПРЕЂЕ У ОДБРАНИ.
Када је Стаљин ослобађао СССР од Хитлеровог фашизма, ОН НИЈЕ питао Хитлера докле сме са војском да иде.
Истина, УСА ФАШИЗАМ ЈЕ ГОРИ ОД ХИТЛЕРОВОГ, АЛИ МОРА БИТИ ПРОТЕРАН КАКО ГОД И ГДЕ ГОД СЕ МАСКИРАО И ПОКРИВАО РАЗНИМ "БРИГАМА ЗА ПРАВО".
СМРТ УСА НАТО ФАШИЗМУ - СЛОБОДА ПЛАНЕТИ!
Pozdrav i postovanje
И на руском је десни и прав иста ријеч. Чак због тога руси доста често користе друге ријечи за прав да би нагласили разлику - правиљниј, прамољињејниј...
Е, сад, а то ће трајати годинама, остаће питање уређења Украјине, а ту ће се надвлачити већ стари противници.
Најгоре је што се на овај, перфидан западњачки начин, посвађаше два изузетно блиска народа (ако не рачунамо крајњи запад Украјине, који ионако није био у оквиру Рускога царства). Не треба заборавити да је темељ данашње Русије у Кијеву, као да су Руси и Хохоли (Украјинци) живели заједно бар триста година.
П.с. Европа слаби, Русија се надвлачи са Западом око Украјине, а Кина је све јача и гледа према Сибиру, који је ближе њима него Америма ...
И, наравно, какав ће бити одговор Руса.
Овај рат може прерасти у оружани сукоб велики размера, а шта ће бити онда?
Postavili ste ozbiljna i zabrinjavajuća pitanja.
Pitanje je, koliko dugo će trajati uništavanje Ukrajine?
U ovome trenutku sumnjam da su USA spremne za sukob većih razmera sa Rusijom. EU još manje. Rat je ipak skupa predstava.
Međutim, zasad je izvestan samo jedan gubitnik. To je Ukrajina.
Kolateralna šteta je razbijanje EU.
U ovoj konstelaciji snaga teško je odrediti šta je pravi cilj. Koliko god su Ameri nadmeni, sumnjam da su toliko glupi da bi direktno napali Ruse sada kad su Rusi u usponu.
Mislim da je cilj nešto drugo a usput slabljenje Rusije trajnim konfliktom niskog intenziteta.
Nego kako se na rukom kaze dezintegrisani?
Pa cini mi se prilicno isto kao i na srpskom - raspadnuti, raspalsja.
http://rt.com/news/155104-soledar-ukraine-military-attack/
Unknown gunmen land from helicopters, attack checkpoint in Donetsk region - militia
a ovi proruski fasisti sto sa balvanima i gumama prave neke samoproglasene republike su legitimni ?
sto se prije zaustavi ruski fasizam bice bolje svima
nesto pogledah u kuci od milion stvari ni na jednoj ne pise da je fabrikovana u rusiji,e toliko o ekonomskoj moci rusije
Kijamet
Ti si nesrecnice duboko indoktriniran mrznjom prema Rusiji kad poistovecujes Rusiju i fasizam!Koji je narod najvise stradao od fasizma!Ko sad u svetu vodi ratove sa istim ciljem kao i fasisti i nacisti!I na kraju ko je zapoceo ovo ubijanje u Ukrajini i sa kojim ciljem!
Ravnica u fizičkom smislu kaže se RAVNJINA, razlikovati od NJIZMJENOST (fonetski), a znači nizina.
Toliko, privjet (privjet na ruskom pozdrav).
Ово није тачно, не знам што сте Србину црнцу дали минусе. Тамо живе Осети и Абхази у огромној већини, а Руси и Грузини су отишли још 90-их.
Отворено или прикривено, њихов циљ и није независност, него улазак у Руску Федерацију (за Осете то је и уједињење Северне и Јужне Осетије).