Aleksandra Joksimović iz Centra za spoljnu politiku ne misli da Srbija može da izvuče korist iz saopštenja NATO-a.
Pa naravno da misliš ovako. Zašto bi inače dobijala godišnje bonuse od njih.
Dok su nam takvi kao ti Srbija će na evropskom (NATO) putu nestati sa mape sveta.
Nisu se oni tukli s nama radi prestiža, već radi pljačke.
Preporuke:
49
2
2
utorak, 15 april 2014 12:22
Mila
Srbija bi mogla da izvuče korist iz NATO saopštenja o bombardovanju?
Srbija bi, ali okupatorska vlast?
Preporuke:
44
0
3
utorak, 15 april 2014 12:31
siniša
Mogla bi Srbija da izvuče korist, ali neće.
Srbiji, odnosno srpskim vlastima take kakve su ne treba korist. Oni vole da imaju štetu. Zašto bi inače išle u EU integracije?
Preporuke:
37
0
4
utorak, 15 april 2014 12:41
Zoran Đorđević
- Zemlje koje su učestvovale u bombardovanju članice su EU, ka kojoj Srbija ide, pa je pitanje koliko otvaranje te teme može da joj pomogne i gde bi uopšte mogla da je otvori. I onda i sada samo se potvrdila ista stvar - da je međunarodno pravo, u stvari, pravo najjačih - zaključila je Joksimovićeva.
Pravo pitanje je: "Zašto Srbija ide ka zemljama koje su je bombardovale"? Ima li tu neke logike?
Moj predlog je da se to pitanje ipak potegne, baš zato što će to usporiti ili sasvim zaustaviti put u EU. I da se podnese tužba za naknadu štete. I materijalne, i političke, i ekološke, i demografske, i kulturne i svih drugih. Naročito onih posle Petog Oktobra. (Videti upravo objavljen članak Pavla Popovića: http://www.nspm.rs/ekonomska-politika/prvi-na-zacelju.html)
Jedan od načina za naknadu štete mogao bi da bude i otpis svih kredita.
Preporuke:
35
0
5
utorak, 15 april 2014 12:47
Milan Krstic
Kada bi "srbija" imala narod koji se sa pravom zovu SRBI, a NE ovaj VIC od -
naroda koji samo sopstveno D**E gleda i sam na sebe pljuje, e, kada bi -
"srbija" BILA SRBIJA a ova masa bednika SRBI, onda bi se i te kako moglo -
kao sto Vi izjavljujete g.V.Jovanovic!!!
PA DOVOLJNO VAM JE g.JOVANOVICU, DA POGLEDATE STA RADI VUCIC, PA -
DA SHVATITE DA TO O CEMU VI GOVORITE, NEMA KO DA URADI:
KONJUZIN: IMA LI SRBA u SRBIJI, sem Ruskog Ambasadora!!!!!!!!!
Preporuke:
32
1
6
utorak, 15 april 2014 13:10
Mirjana Pozarac
Jeste postovani komentatori, svi vi imate pravo u svemu sto rekoste, ali, jedan od vas je ovde napisao: ...neznam kako se zove ovaj narod, ali, Srbi svakako -
NISU !
E, pa svi mi vidimo, da nas narod nista ne preduzima, bez glasa je i na sve klima glavom sto mu ovi "bezalternativni evro-pevci" rade, i sta onda od njih
ocekivati??
g.Vladislav Jovanovic je izjavio ono sto mi svi znamo da bi trebalo uciniti, da
ALI, kada bismo MI bili narod kao sto PRAVI SVESNI narodi jesu, i kada bismo
imali politicare a NE "podrepase" SAD i EU.
Nikom od tih podrepasa nepada ni napamet da podigne novu optuzbu protiv
NATO-zlocinaca, a koju je TADIC svojevoljno ponistio.
Niko, jer svi ti sto sede u skupstini ne sede tamo jer rade u interesima svih nas
vec za svoj dzep i svoje radne godine pre nego sto sa debelim bankarskim
racunima odu u penziju!
To je sve sto se o nama moze reci i od nas moze ocekivati.
Preporuke:
16
1
7
utorak, 15 april 2014 13:13
Drinko Končarević
1. Saopštenje o bombardovanju,
2. Saopštenje o kemtrejlisu
3. Saopštenje o dprinosu UN za stvaranje "države" Kosova.
A "naša vlast", niti pisne a mi škripimo zubima pazeći da nam ih ne izbiju.
Preporuke:
27
0
8
utorak, 15 april 2014 13:18
Siniša
Kada bi bilo ko od naših vlastodržaca pomenuo naknadu štete i sudski postupak, isplivale bi stotine afera. Ova vlast je taoc svog lopovluka. I nazad više ne može.
Preporuke:
19
0
9
utorak, 15 april 2014 13:49
boba
Oće, oće, kako neće!
Preporuke:
9
0
10
utorak, 15 april 2014 14:07
misterbiti
Srbija je izvukla maksimalnu korist od bombardovanja i to- da ne ugnjetava male narode , da slusha kako evropa kazhe,da razvija svoju drzhavu samo na onim prostorima gde zhivi isklucivo Srbski Narod.Ako ne uradi onako kako evropa kazhe -znase shta vas ocekuje -posle nema KUKU LELE.
Preporuke:
2
22
11
utorak, 15 april 2014 14:17
Srbin pripadnik nekadašnje naroda
@Milan Krstić
To što ste rekli u vezi ove zemlje i ovog naroda,koliko god nekom izgledalo preterano je apsolutno tačno.Ovde ne živi više narod koji se zvao Srbi niti je ovo država srpskog naroda.Nisu Srbi izgubili samo državu već i sebe.Ovaj narod nje taj koji sam vaspitan da volim i poštujem.Ova država nije ta koju sam vaspitan da volim i branim.Gorčina koja izbija iz Vašeg stava mi je na žalost jako dobro poznata.U ovom vremenu aspolutne izdaje i sveopšteg sebičluka malo je nade da će se nešto promeniti.Ostaje nam da individualno ne dozvolimo da nam oduzmu samosvest o našem poreklu i vrednostima koje smo nasledili.Ova obezličena narodna masa koja se nominalno naziva srpski narod je osuđena na propast ako se ne bude osvestila.A osvešćenje neće biti moguće ako ono malo samosvensih Srba poklekne.Borite se protiv gorčine iako je to teško i ne stidite se svog stava pred bezličnom masom.
Preporuke:
10
1
12
utorak, 15 april 2014 14:29
Marko
@misterbiti
Biće svima vama jednog dana KUKU LELE kad Srbi kreneu da naplaćuju dugove.Neče vam pomoći ni NATO ni EU jer i njima dolazi KUKU LELE.
Preporuke:
18
2
13
utorak, 15 april 2014 15:23
Podržavam stav g-na Jovanovića.
Gospodin Jovanović kao iskusni diplomata ne bi nešto ovako rekao da nema razloga da je to tako. Mislim da našu vladu ništa ne bi koštalo da pokuša nešto od onoga što je naveo V. Jovanović da pokuša da ostvari. I sam NATO je svojim priznanjem u neku ruku dao povoda da se nešto pokuša. Sada bi lakše bilo tražiti izvinjenje i plaćanje štete nego pre ovoga NATO-ovog priznanja. Ne znam da li se može formirati, nezavisno od naše vlade, na inicijativu nas državljana odgovarajuća komisija koja bi u naše ime pokušala da nešto ostvari od onoga što je nabrojao V. Jovanović?
Preporuke:
10
0
14
utorak, 15 april 2014 16:11
@misterbiti
Tebi je već kuku lele, nesretniče, bolest je očigledno u poodmakloj fazi.
Preporuke:
5
0
15
utorak, 15 april 2014 17:11
@GJ
Joksimovićka je inače kadar Filipa Zeptera i zajedno sa bivšom Đilasovom ženom M Delević (pre no što ona na Manterov mig i uz Vučićev potis i podršku kao politikolog ode u Evropsku Banku za Obnovu i Razvoj sa sedištem u Londonu) je formirala NATO NVO. Inače Joksimovićka kao učiteljica klavira je kod dr Žarka Koraća magistrirala posle funkcije gen sekretara SMIPa u Svilanovićevo vreme, na temu zašto su sankcije SAD prema Srbiji bile opravdane. Korać joj je dao najviše ocene za ovakvu tezu...ostalo je istorija.
Preporuke:
11
0
16
utorak, 15 april 2014 17:20
Zarja, Zarja
SRJ i Srbija imali su ministre inostranih poslova koji su zastupali interese svoje države, a ne stranih ambasada. Ovde mislim na oba ministra Jovanovića, koji i danas služe na čast našem narodu i po znanju i obrazovanju, diplomatskom šlifu, plene jasnoćom svojih stavova i ličnim dostojanstvom.
Uvek sa najozbiljnijom pažnjom pratim kada Vladislav Jovanović i Živadin Jovanović, svaki na svoj način, progovore za javnost.
Slažem se potpuno da NATO treba da plati i to još kako, a izvinjenje je, mislim, izgubilo svaki kredibilitet u međunarodnim odnosima. Dakle, treba samo da plate! I biće to stvarno veoma, veoma bolno za taj međunarodni udruženi državni terorizam koji oni još zovu " međunarodna zajednica", zapadne zemlje i td. Već plaćaju, a jadni k`o Fata iz vica...
A za nekog bitija( da nije bitići?) koji sebe još naziva misterom neka se vrati na osnovno obrazovanje u okviru koga je i vaspitanje-te časove je propustio što je nedopustivo za jednog - kobejagi mistera.
Preporuke:
6
0
17
utorak, 15 april 2014 18:47
Peter RV
Za ovo, prvo treba imat narod koji je svjestan svojih interesa, pa onda i vladu koja će to predstavljat . Srbi nemaju ni jedno ni drugo.
Može li iko zamislit da neko od ovih naskoro izabranih budućih vlastodržaca Srbije, se usudi da zamjeri NATO-u i reskira ulazak u EU- konjušnicu?
Ovaj što to govori, je Miloševićev ministar -jedne nacije koja je preminula petog Oktobra, dvijehiljadite godine- i prešla u 'neutralnost'.
Preporuke:
5
4
18
sreda, 16 april 2014 00:37
nenad jovanovic
mi imamo narod srpski kojem drugo nista i nije preostalo koji je jadan i bedan inapacen taj narod i mora da glasa za promene ali i ne za demokracke promene jer nezivi se od demokracije jer je narod ogoljen i sateran u cor sokak jedino im jos vazduh ostao aposle toga sledi ustace narod ibez icije pomoci ato nece jos dugo trajati jer vise nemoze da izdrzi mladi nista nerade nema posla neznaju stace sa sobom atoje vec veliki problem ato neko mora da spreci i preokrene situaciu da mladi zaraduju za svoij dzeparac ane da kradu jer su sad prinudjeni edragi komentatori otome treba da komentarisemo anasa vlada nema sta da trazi u evropu jer nama srbima nije tamo mesto jeste samo u prolazu jer u evropi nema nista sto nema u srbiji cak i vise ainasi vladari ce promeniti misljenje sami od sebe ovim tekstom nisam nikog povredio
Preporuke:
0
0
19
sreda, 16 april 2014 06:40
nada petrovic
Da se pricekalo jos malo sa Briselskim sporazumom, moglo se mnogo toga naplati i ostvariti za Srbe u Srbiji sa KiM. Jos uvek nije kasno da se postave prava pitanja a ne onakvo promaseno kao sto je fizicar Jeremic smislio. Ili je mozda on samo statirao?! A za gospodju uciteljicu klavira i magistra za UN sankcije ce se naci mesta kod Dacica u MUP-u ako se odrekne Tadica. I onda ce "diplomate od karijere" da aminuju sve sto im ti "jaci" serviraju.
Dok su nam takvi kao ti Srbija će na evropskom (NATO) putu nestati sa mape sveta.
Nisu se oni tukli s nama radi prestiža, već radi pljačke.
Srbija bi, ali okupatorska vlast?
Srbiji, odnosno srpskim vlastima take kakve su ne treba korist. Oni vole da imaju štetu. Zašto bi inače išle u EU integracije?
Moj predlog je da se to pitanje ipak potegne, baš zato što će to usporiti ili sasvim zaustaviti put u EU. I da se podnese tužba za naknadu štete. I materijalne, i političke, i ekološke, i demografske, i kulturne i svih drugih. Naročito onih posle Petog Oktobra. (Videti upravo objavljen članak Pavla Popovića: http://www.nspm.rs/ekonomska-politika/prvi-na-zacelju.html)
Jedan od načina za naknadu štete mogao bi da bude i otpis svih kredita.
naroda koji samo sopstveno D**E gleda i sam na sebe pljuje, e, kada bi -
"srbija" BILA SRBIJA a ova masa bednika SRBI, onda bi se i te kako moglo -
kao sto Vi izjavljujete g.V.Jovanovic!!!
PA DOVOLJNO VAM JE g.JOVANOVICU, DA POGLEDATE STA RADI VUCIC, PA -
DA SHVATITE DA TO O CEMU VI GOVORITE, NEMA KO DA URADI:
KONJUZIN: IMA LI SRBA u SRBIJI, sem Ruskog Ambasadora!!!!!!!!!
NISU !
E, pa svi mi vidimo, da nas narod nista ne preduzima, bez glasa je i na sve klima glavom sto mu ovi "bezalternativni evro-pevci" rade, i sta onda od njih
ocekivati??
g.Vladislav Jovanovic je izjavio ono sto mi svi znamo da bi trebalo uciniti, da
ALI, kada bismo MI bili narod kao sto PRAVI SVESNI narodi jesu, i kada bismo
imali politicare a NE "podrepase" SAD i EU.
Nikom od tih podrepasa nepada ni napamet da podigne novu optuzbu protiv
NATO-zlocinaca, a koju je TADIC svojevoljno ponistio.
Niko, jer svi ti sto sede u skupstini ne sede tamo jer rade u interesima svih nas
vec za svoj dzep i svoje radne godine pre nego sto sa debelim bankarskim
racunima odu u penziju!
To je sve sto se o nama moze reci i od nas moze ocekivati.
2. Saopštenje o kemtrejlisu
3. Saopštenje o dprinosu UN za stvaranje "države" Kosova.
A "naša vlast", niti pisne a mi škripimo zubima pazeći da nam ih ne izbiju.
To što ste rekli u vezi ove zemlje i ovog naroda,koliko god nekom izgledalo preterano je apsolutno tačno.Ovde ne živi više narod koji se zvao Srbi niti je ovo država srpskog naroda.Nisu Srbi izgubili samo državu već i sebe.Ovaj narod nje taj koji sam vaspitan da volim i poštujem.Ova država nije ta koju sam vaspitan da volim i branim.Gorčina koja izbija iz Vašeg stava mi je na žalost jako dobro poznata.U ovom vremenu aspolutne izdaje i sveopšteg sebičluka malo je nade da će se nešto promeniti.Ostaje nam da individualno ne dozvolimo da nam oduzmu samosvest o našem poreklu i vrednostima koje smo nasledili.Ova obezličena narodna masa koja se nominalno naziva srpski narod je osuđena na propast ako se ne bude osvestila.A osvešćenje neće biti moguće ako ono malo samosvensih Srba poklekne.Borite se protiv gorčine iako je to teško i ne stidite se svog stava pred bezličnom masom.
Biće svima vama jednog dana KUKU LELE kad Srbi kreneu da naplaćuju dugove.Neče vam pomoći ni NATO ni EU jer i njima dolazi KUKU LELE.
Uvek sa najozbiljnijom pažnjom pratim kada Vladislav Jovanović i Živadin Jovanović, svaki na svoj način, progovore za javnost.
Slažem se potpuno da NATO treba da plati i to još kako, a izvinjenje je, mislim, izgubilo svaki kredibilitet u međunarodnim odnosima. Dakle, treba samo da plate! I biće to stvarno veoma, veoma bolno za taj međunarodni udruženi državni terorizam koji oni još zovu " međunarodna zajednica", zapadne zemlje i td. Već plaćaju, a jadni k`o Fata iz vica...
A za nekog bitija( da nije bitići?) koji sebe još naziva misterom neka se vrati na osnovno obrazovanje u okviru koga je i vaspitanje-te časove je propustio što je nedopustivo za jednog - kobejagi mistera.
Može li iko zamislit da neko od ovih naskoro izabranih budućih vlastodržaca Srbije, se usudi da zamjeri NATO-u i reskira ulazak u EU- konjušnicu?
Ovaj što to govori, je Miloševićev ministar -jedne nacije koja je preminula petog Oktobra, dvijehiljadite godine- i prešla u 'neutralnost'.