Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sukob na Majdanu okončan, bitka za Ukrajinu tek počinje

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 12 mart 2014 11:39
c_l
Dobar tekst, ali nije istina da je Dempsi izjavio ista o napadu na Rusiju. Gledao sam taj intervju.

Dobar tekst u svakom slucaju.
Preporuke:
54
4
2 sreda, 12 mart 2014 11:45
Drinko Končarević
Putin ne maše praznom puškom što zapadnu politiku dovodi do ludila. Znaju jako dobro da će loše proći u eventualnom sukobu sa Rusima. Iskustvo o ulozi aviona "avaks", govori da će ti avioni prvi "zapeti za oblak". Gde će potom pasti, sasvim je svejedno. No pitanje je šta misle stanovnici Ukrajine pod vlašću Kijeva? Da li im se dopada rat, uneređen život, gubitak života, i sve drugo zlo koje dolazi sa ratom. Čini mi se da ih niko ne pita a još manje da ih poštuje. I tako narod plaća ceh u ostvarivanju interesa velikih koji su im garantovali sreću, bolji život, itd. Da li Ukrajinci imaju priliku da se izjasne o ovoj situaciji bez upliva ppolitike velikih?
Preporuke:
76
1
3 sreda, 12 mart 2014 11:56
rasejanje
Možda Putin taktikom korak po korak dolazi do pravog rješenja:uzeti sadašnjoj,vještačkoj Ukrajini, sve one oblasti regione koji su naseljeni Rusima ako to ne uradi Rusi će u tim krajevima biti svedeni kao u Estoniji:bez prava glasa odnosno na građane drugog reda!da li je to cijena koju želi da plati Putin i Rusija, sada kada se svakim danom može očekivati provokacija od plaćeničkih bandi koje su ušle sa zapada i koje su i ušle da naprave krvavi scenario isto onako kako su uradili sa SFRJ?
Preporuke:
69
1
4 sreda, 12 mart 2014 12:11
Mitar
Hladni rat nije okončan. Da je okončan, bio bi podpisan mir.
Među velikom silama, okončavano je ratno stanje mirom,Vestfalskim, Bečkim i Berlinskim kongresom, Vrsajom, te Jaltom.
Raspad SSSRa je podstakao zapad i NATO da se ne drže mirovnog dogovora, koji je bio osnov mira.
Takvo ponašanje poništilo je Severni rat Petra Velikog (Baltik), Krimski rat Katarine Velike, i rezultate Crvene armije u Drugom svetskom ratu.
Da li će se lažljivi zapad i NATO držati mirovnog dogovora ili ne, odgovor će dati vreme!
U svakom slučaju, Rusija neće prepustiti jednu stopu Ukrajine, po cenu opšteg rata. Svi analitičari koji predviđaju podelu Ukrajine grdno greše. Svoje se se ne deli.
Aneksija Krima ima direktnu reperkusiju na Kosovo u geostrateškom smislu. Krim pod Rusijom čini Bondstil bezpredmetnim i olakšava borbu Srbije za Kosovo.
Krvavog rata u Ukrajini nema neće ni biti, pa i načelnik ukrajinske vojske, je izjavio da ukrajinska vojska nije spremna za rat sa rusima već sa ekstremistima.
Preporuke:
70
3
5 sreda, 12 mart 2014 12:36
Velaskez
Dobra analiza sadašnjeg stanja u Ukrajini, kao i mogućeg daljeg razvoja situacije.

Ono što mene posebno zabrinjava je eventualno uvođenje sankcija Rusiji od strane EU. Da li će i Srbija "morati" da se priključi tim sankcijama, kao što je to uradila prije godinu dana po pitanju Bjelorusije?

Sama pomisao na to da mala zemlja Srbija, "pod pritiskom" EU uvede sankcije Ruskoj Federaciji je nešto što kod običnog čovjeka izaziva jezu.

Tanja Miščević je već najavila da Srbija mora "modifikovati" svoje odnose sa Rusijom, a sve zarad ulaska u EU.

Čini mi se da nas od potpunog prekida svih odnosa sa Rusijom jedino može spasiti sama EU, kojoj nije interes da uđe u ekonomski rat sa Rusima.

Ukoliko se iz Brisela ipak odluče na takav korak, bojim se da će vlast u Srbiji to opet "morati" podržati. No, možda ni to ne bi bilo loše. Džaba im izbori 16. marta i sigurna pobjeda. Moraće Vučić da "presječe" - ili Rusija ili EU (tj. novi "euromajdan")...
Preporuke:
66
2
6 sreda, 12 mart 2014 12:39
mila w.
TReba obavezno procitati "Radetzkymarsch" - Josepf Roth, ako je ova knjiga prevedena na srpski jezik. K.iK. monarhija nalazila se na samo 12 km. od granica Rusije, tako da nije cudo razumeti zelje Nemacke. To bi najvise platila Poljska i Ukrajina.
Preporuke:
38
3
7 sreda, 12 mart 2014 12:52
micky
...mila W.
Dali ste mozda videli intervju Otto von Habsburg neposredno pred smrt. Na pitanje monarhije je odgovorio da se ona opet vraca "u nekom drugom obliku i formi" ali opet dolazi. Pametnom dosta.
Cini mi se da Putinu i Rusiji ne mogu da naprave ono sto su nama napravili. I iskreno se radujem zbog Toga. Na kraju neko ce NATO-fasistima morati izaci na crtu. I to upravo cini Rusija.
Preporuke:
53
2
8 sreda, 12 mart 2014 13:11
Velakez
Mitar
U svakom slučaju, Rusija neće prepustiti jednu stopu Ukrajine, po cenu opšteg rata. Svi analitičari koji predviđaju podelu Ukrajine grdno greše...

Slažem se sa tobom i mislim da Rusija ne želi podjelu Ukrajine (osim u krajnjem slučaju). Rusi uvijek mogu vojno i politički uzeti Krim, a da im to niko ne može zabraniti. Ali to nije rješenje problema (kao što je i sam autor teksta napisao).

Rusija bi, nakon jasnog stava da će vojno intervenisati u slučaju ugrožavanja ruskog stanovništva i svojih interesa u Ukrajini, trebala i da jasno kaže da je spremna uložiti novac u tu zemlju. Kako povoljnim kreditima, tako i ulaganjem u privredu zemlje. Tako bi se "nova vlast" u Kijevu mogla suočiti sa ponavljanjem scena sa Majdana, ali ovaj put protiv njih (i zapadnjačkih mentora).

To bi moglo biti jedno od rješenja problema. Još nije kasno da se pridobije narod Ukrajine kako bi se okrenuo prema "istoku", a da sama Ukrajina ostane "tampon zona" između Rusije i NATO-a
Preporuke:
32
2
9 sreda, 12 mart 2014 14:30
b.a
Narod Ukrajine se dugoročnije može pridobiti na način na koji je zapad pridobijao zemlje istočnog bloka. Rusi mogu da ulažu u istok Ukrajine i da dignu standard gradjana a da zapadna Ukrajina ostane "siromašni rodjak" pošto je evidentno da zapad niti hoće niti može da materijalno pomogne Ukrajini. Kada je u pitanju gola egzistencija, ideologija je u drugom planu.Predvidjam na žalost, da će vrlo brzo sirotinja sa juga Srbije (a i ne samo sa juga) ići na Kosovo da rade kod Šiptara i da će se to čak i forsirati od strane naših vlasti.
Preporuke:
27
5
10 sreda, 12 mart 2014 14:37
xxx
Licno mislim da nece biti nikakvog krvavog i dugotrajnog rata.Mozda ce biti krvav jer to odgovara Americi, ali ne i dug.Vidite da je Ruska vojska u stanju pune pripravnosti. Zapad nema trenutno kapacitete za taj rat. Snaga SAD je pre svega u jakoj mornarici, koja je u ovom slucaju neupotrebljiva, paritet u avijaciji se postize odlicnim ruskim PVO sistemom. Rusi su spremni da odmah upotrebe i nuklearno oruzje, sto bi u uslovima guste naselenosti za Evropu bilo bilo ravno unistenju,tako da sem dreke od strane zapada i eventualnih specijalnih operacija nesto drugo od njih necemo videti.Rusi su pozurili sa referendumom na Krimu, prvo je bio zakazan za 30 mart , pa je pomeren za 16, sto govori da tempo dogadjaja oni diktiraju, sto naravno Amerikance i njihove podrepase Izludjuje. Procenjujem da ce stvari biti zavrsene pre pucisickih izbora 25 maja.Onda naravno dolazi na red Balkan. Veoma je indikativna Nikoliceva sinocna izjava u kojoj eksplicitno osudjuje puc u Kijevu.
Preporuke:
39
2
11 sreda, 12 mart 2014 14:41
ivan3012
U slucaju da se od Srbije trazi da stane protiv Rusije,to je vec pitanje casti i dostojanstva cele nacije,i sem izlaska na ulicu i rusenja izdajnicke klike silom,ne preostaje nista drugo.Mislim da bi to bila ona neophodna kap koja bi prelila casu.
Preporuke:
42
2
12 sreda, 12 mart 2014 14:45
Panta
"lako razumeti zašto se Rusija oseća ugroženo, kada se pogledaju promene u njenom susedstvu posednjih decenija i da sadašnji agresivni potezi Moskve nisu potvrda njene snage, već slabosti i manjka samopouzdanja.“

Već sam pisao da je ovo konstanta koja je bila prisutna i u 2. sv. ratu. Čerčil je još 1942. g. skovao tajni memorandum koji je prihvatio i Ruzvelt, a njihov glavni cilj nije bio Hitler, već Sovjetski Savez. U tom smislu je jedna od opcija bila sklapanje separatnog mira s Hitlerom o čemu su pregovarali šef američkih obaveštajaca za Evropu Alen Dales i Hitlerov predstavnik knez Hohenloh, druga je bila stvaranje "sanitarnog koriodora" i neprijatelja Rusa od zemalja suseda Sovjetskog Saveza.

Zapad je tada imao cilj da stvori veliku Germansku federaciju kojoj bi se pridružila Dunavska, ili kako je još zovu Balkanska konfederacija. U tu igru je bio, preko ovog Dalesa, uvučen i Tito. Ovo je globalna zamisao. Posle dolaze finese, u kojima se jasno vidi Titova uloga.
Preporuke:
31
3
13 sreda, 12 mart 2014 14:51
Stanić Milan
Ukrajina je "lakmus papir" za obe supersile - SAD što su iz perioda tzv. "strategijske pauze" posle raspada socijalizma u Evropi svoju vojnu aktivnost ograničili na lokalne ratove,kombinujući i usavršavajući sve komponentne ratni dejstava,a Rusija se našla vitalno ugrožena ekspresnim primanjem Baltički republika,Bugarske i Rumunije u EU i NATO pakt.Državni prevrat u Ukrajini planiran je godina unutrag i započeo" narandžastom revolucijom",s tim da su "izvođači radova"stali na pola puta procenjujući da im je preče rešiti Afganistan i B.Istok.Neuspeh u Siriji,pa sad u 1. fazi i u Ukrajini gosp.Obamu je doveo u vrlo delikatnu situaciju.Prvo:što zaoštravanje odnosa sa Rusijom nikako ne ide u prilog EU,pogotovo Nemačkoj čije se investicije u Rusiji mere stotinama milijardi Eu,opasnost(ponovo) od nastanka energetske krize i u konačnom odlučnost Rusije da svoju državu i narod(promenom vojne doktrine prije 3 g)brani i po potrebi nuklearnim oružjem.(nastavak)
Preporuke:
29
2
14 sreda, 12 mart 2014 15:08
Sanić Milan 2
(nastavak)
Da se podsetimo, da je rat najkomplikovanija,višedimenzionalna društvena pojava i kao takav on se vodi sa određenim ciljem.Vojni teoretičari se slažu, da je 2. sv. rat bio poslednji rat koji se vodio za"životni prostor" i hranu,a svi potonji za jačanje političke moći - posredno radi ostvarenja ekonomski benifita.Poznati američki vojni teoretičar Kvinsi Rajt u jednoj svojoj studiji kaže:"Rat se može voditi radi povećanja političke moći,ali uvek s jednim okom uperenim na ekonomske koristi iz takve moći." Od "Pustinjske oluje",pa do današnje Ukrajine Ameri svoja ratna angažovanja uvek legendiraju "humanitartnim intervencijama" i brigom o ljudskim pravima.To je najbolje definisao R. Regan rečima..."to je humana somotska rukavica iza koje stoji čelična pesnica vojne sile."Ergo.Situacija u Ukrajini još će dugo biti "otvorena rana" na tkivu Evrope u kome će najveću cenu platiti ukrajinski narod vođen suludim političarima,ali će bogami dobrano okrznuti sve u okruženju.
Preporuke:
26
2
15 sreda, 12 mart 2014 16:42
siniša
Zaboravio sam ime, ali čovek je general i predsednik regularne skupštine regiona Harkov. Potpuno regularne skupštine potpuno regularno izabrane. Posle pokušaja ubistva Janukoviča, on, Janukovič je došao u Harkov i ta skupština Harkova je donela odluku da ne prihvata i ne priznaje vladu Ukijevu. Pre Krima. Harkov je prvi bio koji je odbacio vladu u Kojevu.

Predsednik skupštine Harkova je juče uhapšen u Kijevu i optužen sa pretnjom smrtnom kaznom.

Dakle, neka vrsta rata, i to ozbiljnog rata sa hapšenjima i suđenjima političkim protivnicia je počela.

Videćemo da li će se neonacistička banda zaustaviti na tome, mislim da neće, i dokle će ići. Mislim da će ići dok je neko drugi ne zaustavi. Prema tome ako ostali poslanici u skupštini ili radi Harkova ne žele da budu uhapšeni kao njihov predsednik moraju da se zaštite.

Slede oružani odredi i otcepljenje Harkova, zatim prisajedinjenje Rusiji ili opcija udruživanje sa Zaporožjem, Donvbasom Odesom u Istočnu Ukrajinu kao posebnu državu.
Preporuke:
25
3
16 sreda, 12 mart 2014 18:03
Drinko Končarević
Na "majdanu" i nije baš sve bilo lepo. Osim snajperista koji su pucali u svoje, zanesenim demonstrantima su u čaj, čorbe i ostalo sipali drogu. Posle nedelju dve, jedan broj učesnica se obratio svom lekaru za pomoć. Jednu stariju ženu, lekar je upitao: "otkada se drogirate". Ovo iznosim samo zato jer hoću da Vam skrenem pažnju, vreme zajedničkih kazana je prošlost. Ako idete na demonstracije, vodu i hranu ponesite sa sobom. Nikako uzimati vodu i piće od onih koji se "brinu za vas".
Preporuke:
22
1
17 sreda, 12 mart 2014 18:08
Nikolićeva izjava o Majdanu
SNS-om, moguće i Srbijom, vlada neuravnoteženi Vučić, a podrška koju mu pruža Nikolić govori o neiskrenosti izjave. Liči na priču da se zamažu oči narodu i RF, jer ga ne košta niti se pita.

Ono što mene brine je da je SNS zbrka ljudi za koje su mnogi glasali samo protiv NATO diktature Tadića, patriotskih izjava i navodne borbe protiv korupcije, a sve su to izneverili u praksi, znači nisu ono šta su narodu pretstavljali. Očigledan niz prevara.

Šta sada kriju od naroda je krajnje sumnjivo i verujem u novu krupnu prevaru svih birača. To se vidi po neuravnoteženim parolama uz skrivanje najvažnijeg - detalja mera i najave uvođenja odozgo.

Uvlačenje Tadića, Draškovića, Čanka i Čede sve govori. Znači da je SNS pro-NATO krilo SRS od početka. Još gore, najavljeno govori i o beskrupuloznom nametanju neljudskog sistema izrabljivanja, diktaturi kapitala, rasprodaji strancima i pasivi na cepanje Srbije.

Da nisu izbori su naš Majdan? Najveća potvrda je neskrivena najava Sablje 2. Ne treba nam fašizam.
Preporuke:
28
1
18 sreda, 12 mart 2014 19:19
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Rusija je mozda druga vojna sila, ali je ustvari prva. Zasto? Pa veoma jednostavno. SAD i NATO ne mogu da ratuju protiv ostatka sveta. S obzirom koliko su neprijatelja napravili u Latinskoj Americi rat bi se mogao desiti i na njihovom tlu. Oni to dobro znaju, a zanaju da ni EU saveznici nece krenuti na Rusiju, bar ne odusevljeno.
Preporuke:
15
1
19 sreda, 12 mart 2014 19:54
volim srbiju
kad sam video da se sprema uvodjenje sankcija Rusiji slatko sam se nasmejao jer Rusija nije Srbija hvala Bogu, a kod nas sto se tice izbora slazem se snekim komentatorima da SNS nije ni izdaleka ono sto se predstavljao pa kad nam uvedu reforme cesacemo se tamo gde nas ne svrbi. Ja kao radnik najvise se plasim ali na izbore izaci necu.
Preporuke:
9
0
20 sreda, 12 mart 2014 19:55
vlado Srbsko sarajevo
Sukoba će biti prije ili kasnije,a mi Srbi trebamo biti spremni da se odbranimo i pomognemo Rusiji.,jer bi u slučaju sukoba i Bugari,Rumuni,hrvati,muslimani i sve naše komšije prišle Nato nacistima kao i uvijek.Treba prvo u Srbiji dovesti Srbe na vlast.,a tako i u Republici Srbskoj.,tražiti od bratske Rusije da nas bezuslovno naoruža što se kaže do zuba.,jer samo naivni i budale misle da sa ovog subverzivnog djelovanja protiv pravoslavlja neće preći na otvoreni sukob.Mi u RS to najbolje znamo.,vidite i sami kako Nas drže u stanju zamrznutog sukoba i čekaju pravi momenat.,a kada krene šta treba da idemo ko ovce na klanje?Vi u Srbiji kao da ste omađijani tim Vučićem,Dačićem i ostalim lažovima pa za njih godinama glasate.,a oni rasturiše i to malo što je ostalo pameti i dostojanstva kod Vas.,mi smo pod okupacijom pa smo prilično sputani.,u Vas vjerujemo ali avaj sve jad i čemer,zato se u pamet braćo Srbi pa da se oslobodimo,osvetimo i posvetimo.
Preporuke:
22
1
21 sreda, 12 mart 2014 22:40
mila w.
Micky, taj intervju koji ste pomenuli nisam, ali znam za predavanje koje je odrzao na Univerzitetu u Cirihu i rekao: Kulturna Evropa je do Drine, od Drine prema istoku, ona druga.

Pozabavite se mirom u Brest-Litowsk-u 1918.
Preporuke:
9
0
22 sreda, 12 mart 2014 22:57
zoki
odlican clanak,bez greske,sveobuhvatan!!! svime se slazem,samo bi hteo da dodam:nadam se mirnom resnju koje nece biti na stetu rusije,ali se bojim najgoreg,ali mislim da sad rusija izbora nema,jer se brani od agresije.mozda,a ja mislim da je malo zaspala (drzeci se megunarodnog prava i zakona,sa neprijateljima koje zove partnere,a koji ne daju pet pare za zakon i pravo,nego sila je njihov zakon) mogla ranije reagirati u kijevu i podrzati janukovica na terenu,ali sta je tu je...NEDAJ SE RUSIJO,TI SI INAS SPAS I NADA!! i BUDI OD SADA UVEK SPREMNA I PRGOVARAJ KAD DOBIJES BITKU!!!!!!
Preporuke:
9
0
23 sreda, 12 mart 2014 23:01
Radgost
Hitler je na kongresu nacionalsocijalističke stranke u Nirnbergu 1936.,govorio o Ukrajini i Sibiru kao područjima koja pripadaju nemačkom Lebensraumu.
Vatreno,odlučno i neopozivo.

A Rusi?EU Nova Evropa očekuje da se ponašaju suptilno neutralno.
Ali
Ove pojave u ljudskom obliku iz EU mora da su na nekim pilulama.I bez prestanka slušaju "Radecki marš".Nisu svesni da po Angloameričkom planu za smanjenje stanovništva na Zemlji može da počne njihovim nestankom.
Preporuke:
13
0
24 sreda, 12 mart 2014 23:10
Hladni rat-->građanski rat
Rat nikada nije prestao. Moskva Gorbačova i Jeljcina se nadala da će Rusija ući u klub u kojem se poštuje fer plej. A zapad je već jednom udario po Rusiji a ne samo po susedima. Čečenija. To je Jeljcin shvatio i postao alkoholičar. A onda nam je " poslao" Putina. On je shvatio da je jedini put Rusije, put opstanka kao supersile. Rusija ne može biti samo nacionalna država ili autistična samodovoljna zajednica. "Veliki" Putin nam je ponudio EAU i ODKB po uzoru na EZ i SSSR donekle. I prednosti takvog udruživanja su dokazane i proverene ako je ono na realnim osnovama sa jasnim ciljem i granicama. Glavni partner tog projekta je Ukrajina a Bžežinski zna i zašto. Poželjne su i druge civilizacijski bliske države, jer samo to je realno. Ukrajina je krenula u tom svom prirodnom smeru. A onda je zapad prvenstveno srebroljubljem povampirio fašizam. Zapad radi na uništenju Ukrajine iz istog razloga kao i Srbije. Što manji to bolji i bezopasniji.Bolje i neocarska nego neosssr moć...
Preporuke:
14
0
25 subota, 15 mart 2014 14:33
posmatrac
Hronika
Pripadnici "Desnog sektora" ubili dva proruska aktivista u Harkovu; Moskva zahteva od Kijeva da "neutrališe akcije ekstremista"
PDF Štampa El. pošta
subota, 15. mart 2014. -Ova dogadjanja daju za pravo autoru teksta da bitka za Ukrajinu tek pocinje!Ubice su mozda i strani placenici koji su primeceni da se vrzmaju u u oblasti Harkova!Ovomoze biti povod da se Rusija umesa da bi zastitila nevine ljudre koji su digli glas protiv kriminalaca i direktno zatrazili pomoc Rusije!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner