"S jedne strane, ako krenu, izazvaće treći svetski rat, a ako ne krenu, izgubiće njihova doktrina vođenja ratova.!"
Da li u ovoj rečenici možemo naći nadu, osnov ili ideju za preispitivanje procesa pravljenja tvorevine "Kosova". Naravno, ne sa ovom vlašću. Za početak, da razmišljamo, kako bi kad dođe trenutak, bili spremni za pokretanje ovo pitanja.
Preporuke:
118
1
2
nedelja, 08 septembar 2013 12:30
Stop tiraniji zapadnih moćnika
Živeli svi ljudi sveta! Živela sloboda!
Preporuke:
104
3
3
nedelja, 08 septembar 2013 12:36
ZL
Mislim da ste pogresno protumacili smisao Putinovih reci. U to cete se verovatno uveriti narednih dana.
Preporuke:
31
107
4
nedelja, 08 septembar 2013 12:50
jojo
Lepe želje, ali stvarnost je drugačija.
Rusija nije SSSR. Gorbaćov i Jeljcin su je gurnuli u provaliju iz koje se teško izlazi.
Imaju još nuklearnu žaoku koju Amerikanci nisu uspeli da isčupaju, mada nastoje postavljanjem antiraketnog sistema.
Hoće li povodom Sirije zaigrati ruski rulet?
Preporuke:
58
5
5
nedelja, 08 septembar 2013 13:06
Saša Vujičić
To je to. Videćemo šta će na kraju biti...
Preporuke:
42
1
6
nedelja, 08 septembar 2013 13:21
Anka Krajina
Mnogo reči...Da se Obama pita, on sigurno ne bi krenuo u još jedan rat...Na ovu tvrdnju, ničim potkrepljenu, može se mirne duše odgovoriti: da mu to ne odgovara, ne bi bio predsednik!Od samog početka rat u Siriji u mnogo čemu podseća na kubansku krizu. Igrale se delije... demonstracija sile, pretnje, "i mi konja za trku imamo". Preko glava sirotinje, do poslednje kapi tuđe krvi!
Preporuke:
36
4
7
nedelja, 08 septembar 2013 13:21
Cilj Amerike
Rusija nikako ne sme da naseda provokacijama USA. USA ima za cilj, ne samo da osvoji naftna polja i prolaze, vec i da Rusiju oslabi ekonomski a zatim direktno napadne. To im je jedini nacin da se izvuku iz svoje ekonomske krize.
Nikako im ne ide u racun sto su Rusija, Kina, Brazil Indija i jos neke zemlje na svom ekonomskom usponu.
Rusija ne u rat, ali da pomaze Siriji je sasvim uresu.
Ako dodje do rata, na ciju ce stranu ovi "nasi" poltroni da stanu?.
Preporuke:
66
0
8
nedelja, 08 septembar 2013 13:32
Dejko
Velika je igra i ulog u pitanju. Ukoliko se Rusija povuče posle ovoliko natezanja i Putinovih reči, ostaće usamljena i bez saveznika u budućnosti. Mnogo je trebalo Rusiji da povrati ugled da bi ga lako srozala prepuštanjem saveznika u ovom slučaju Sirije na nemilost SAD. U svakom slučaju mir je najbolje rešenje, ali pošto je sve manje izvestan, dobar surogat bi bilo da jenkiji dobiju po nosu.
Preporuke:
67
0
9
nedelja, 08 septembar 2013 14:05
Tonči
I ja se slažem s tim da je "američki model" gašenja požara malo izgubio kompas i da je u službi velikih korporacija.
Ali praviti paralelu u pravcu kako se navodno pogriješilo i kod intervencije protiv Miloševićevog terirističkog režima je totalno deplasirano.
Milošević je bio velikosrpski šovinista i fašista koji je najviše odgovoran za raspad Jugoslavije ali i za sve ratove i zločine koji su počinjeni 90-ih na prostoru HR, Bosne i Kosova.
I s pravom se desila međunarodna intervencija!
Preporuke:
2
163
10
nedelja, 08 septembar 2013 14:12
Nenad
O miru se odvajkada prica po principu: " slava Bogu na visini, a na zemlji mir medju ljudima dobre volje". Medjutim, od mira nema nista. Amerikanci ne bi bili to sto jesu, a da ne udare novu "humanitarnu akciju" u Siriji. Pokrece ih kao i obicno njihova "zabrinutost" za:
- stradanje civilnog stanovnistva
- genocidno ponasanje vlasti prema svom narodu
- patnja naroda
- borba protiv terorizma
Kansnije ce se govoriti o Siriji kao "pogresnoj procjeni" sve dok se ne pripremi Iran kao zadnji prepstali kandidat za humanitarnu akcija u Regionu.
Preporuke:
39
0
11
nedelja, 08 septembar 2013 14:42
cuban_linx
Dosta je vise analiza. Ceka se sutrasnje pletenje bezumne americke skupstine i eventualno stupanje u rat.
Rusi znaju da ce biti sklonjeni iz Mediterana i da ce im neprijatelj opet biti pred vratima ako ne ucine nesto. Nece ratovati sa Amerikancima jer nije racionalno, ali moraji pomoci. Ceka se i Iran. Jeste li braca Sirijcima ili samo pricate??
Mi, mali narodi cekamo novu podelu karata.
Preporuke:
43
1
12
nedelja, 08 septembar 2013 14:56
Nikako se ne sme podceniti jasno značenje reči ruskog predsednika V. V. Putina!
Činjenica je da se američka neman od kraja II SR ponaša razbojnički i koja uporno glumeći svetskog šerifa, hoće da se stavi iznad postojećih međunarodnih zakona i normi kao i iznad Povelje UN. Većina čovečanstva osuđuje američku aroganciju i to je poznato kako Obami tako i onima koji stoje iza njega. Protiv američkog predsedika su pravo i pravda kao i antipatija većeg dela sveta.To što određeni, "nevidljivi", zli krugovi stoje iza američkog predsednika to ga ne opravdava da radi sve po njihovom diktatu, jer toga je i sam bio svestan kada je rešio da se kandiduje za predsednika. U ovakvoj situaciji ako je čovek mira, za šta je dobio i Nobelovu nagradu unapred, moraće sam da odluči (mada nije isključena mogućnost da i oni koji stoje iza njega podviju rep pa da mu se priklone) šta da radi u situaciji u koju su isti ameri doveli sebe i svet. Racionano rešenje nalaže američko povlačenje i poštovanje postojećeg međunarodnog prava i Povelje UN, jer je u suprotnom ulog veliki-u pitanju je sudbina sveta!
Preporuke:
27
0
13
nedelja, 08 septembar 2013 15:02
Kralj
Slušajte Putina dobro. Nema ništa od ruske VOJNE pomoći, biće samo dostavljene konzerve i ćebad.
Preporuke:
11
68
14
nedelja, 08 septembar 2013 15:02
Kiza
Slazem se da autor pogresno interpretira Putinove reci. Pazljivo sam ih procitao nekoliko puta. Putim samo obecava podrsku Siriji, ne ulazak u rat zbog Sirije. Medjutim, mislim da bi Rusija puno dobila na ugledu kad bi, bez ubijanja americkih vojnika, vezbala obaranje krstarecih raketa ispaljenih na Siriju. Koliko god bi Amerika izgubila i ono malo ugleda sto joj je ostalo u svetu, toliko bi Rusiji porastao ugled mirotvoraca. Posle azila Snoudenu, to bi bio kao slag na torti. Kineski brodovi, koji takodje stizu u Sredozemlje, bi mogli da cuvaju ruske brodove od odmazde u toku ciscenja neba, da i Kinezi malo zarade svetskog ugleda: postoje siledzije, ali postoje i zastitnici. Iskreno se nadam da ce rukovodstvo te dve zemlje uvideti da je ovo pravi put.
Preporuke:
47
3
15
nedelja, 08 septembar 2013 15:03
Horvat
Srbijanci nikako da se oslobode mita o Rusiji kao svetskoj sili!Rusija je samo regionalni igrac!Nema kapacitete da intervenise van svojih granica.Putinova izjava je za unutarnju upotrebu.Jedino sto moze ucinit je da isporuci oruzje Siriji ali su svi ratovi pokazali da je neucinkovito naspram zapadne tehnologije!Intervencija ce bit munjevita i ucinkovita!I trajat ce kratko!A sto se tice Srbijanske vlasti reagirat ce kako mu zapad nalozi!
Preporuke:
10
99
16
nedelja, 08 septembar 2013 15:03
politikolog
''Amerikanci će sada morati najpre da se oporave od šoka i da dobro razmisle koji će biti njihov naredni korak, jer će korak ka ratu voditi svet u jedan globalni sukob koji bi do temelja uništio ljudsku civilizaciju!''
Ma daj bre, šta to pišete, dosta više analiza, biće kako bude, ako se odluče to će biti upravo ono što je rekao kratko i efikasno, kakav crni svetski rat, i kraj čovečanstva kao da pišete za treće oko ili već kako se to zove.
Preporuke:
12
46
17
nedelja, 08 septembar 2013 15:04
Gagi
Svaka cast. Jedino nisam siguran kako Rusija misli tako izuzeta iz tog poretka da saradjuje sa ostatkom sveta? Rusi su vec odavno uveliko prihvatili zapadnjacki model zivota koji se ipak u praksi pokazuje kao ubedljivo najmanje lose resenje u ovom trenutku. Putin je mnogo ucinio za Rusiju i sada je pravi trenutak na da je prepusti nekim mladim progresivnim snagama koje razumeju svetska kretanja. On je ipak istesan u vreme hladnog rata i kao takav ne moze da odgovori izazovima novog doba.
Preporuke:
2
81
18
nedelja, 08 septembar 2013 15:05
Parafraza @Tonči
I ja se slažem s tim da je "američki model" gašenja požara malo izgubio kompas i da je u službi velikih korporacija.
Ali praviti paralelu u pravcu kako se navodno pogriješilo i kod intervencije protiv Miloševićevog miroljubivog režima je totalno deplasirano.
Milošević je bio velikosrpski rodoljub i antifašista koji je najmanje odgovoran za raspad Jugoslavije ali i za ratove i zločine koji su počinjeni 90-ih na prostoru HR, Bosne i Kosova.
Protivpravno se desila intervencija terorističkog NATO pakta!
Preporuke:
62
1
19
nedelja, 08 septembar 2013 15:09
@jojo Sloboda je najlepša
Sve je moguće onome koji veruje je poznata Isusova izreka. Na više mesta u Novom zavetu Isus naglašava moć vere, dajući čuvene slikovite opise da vere može pomerati planine i čupati drveće iz korena. Ova izreka je doslovno zabeležena u Jevanđelju po Marku, kada je Isus isceljivao dečaka koga su zaposeli bjesovi (vidi egzorcizam). Naime, njegov otac je rekao Isusu da pomogne ako može, na šta je Isus uzvratio:
„Sve je moguće onome koji veruje. [1] “
Preporuke:
27
2
20
nedelja, 08 septembar 2013 15:10
Tonči
Najbolje je rješenje dati sirijskom narodu oružje i neka se sami izbore protiv diktatora Asada!
Da je Bosancima 90-ih ukinut embargo na uvoz oružja drugačije bi danas ustrojstvo Bosne kao države bilo.
Preporuke:
2
100
21
nedelja, 08 septembar 2013 15:14
Nikako se ne sme podceniti jasno značenje reči ruskog predsednika V. V. Putina!
Činjenica je da se američka neman od kraja II SR ponaša razbojnički i koja uporno glumeći svetskog šerifa, hoće da se stavi iznad postojećih međunarodnih zakona i normi kao i iznad Povelje UN. Većina čovečanstva osuđuje američku aroganciju i to je poznato kako Obami tako i onima koji stoje iza njega. Protiv američkog predsedika su pravo i pravda kao i antipatija većeg dela sveta.To što određeni, "nevidljivi", zli krugovi stoje iza američkog predsednika to ga ne opravdava da radi sve po njihovom diktatu, jer toga je i sam bio svestan kada je rešio da se kandiduje za predsednika. U ovakvoj situaciji ako je čovek mira, za šta je dobio i Nobelovu nagradu unapred, moraće sam da odluči (mada nije isključena mogućnost da i oni koji stoje iza njega podviju rep pa da mu se priklone) šta da radi u situaciji u koju su isti ameri doveli sebe i svet. Racionano rešenje nalaže američko povlačenje i poštovanje postojećeg međunarodnog prava i Povelje UN, jer je u suprotnom ulog veliki-u pitanju je sudbina sveta!
Preporuke:
23
0
22
nedelja, 08 septembar 2013 15:28
djordje mrdjenovic
divno bi bilo da se zaustavi bombardovanje sirije i verovatno uništavanje jedne zemlje i naroda.neka je bog u pomoci svima koji se trude u tom smeru
Preporuke:
37
0
23
nedelja, 08 septembar 2013 15:29
@Tonči
Nije ovo sajt gde možeš zauzimati prostor sa svojim ustaškim ostrašćenim rečnikom. Ti i tvoji istomišljenici imate na desetine srbofobičnih sajtove gde se možete iživljavati dokle vam volja i to na latinštini pošto čas prisvajate a čas mrzite ćirilicu. Vukovar je zadnji primer vaše srbofobije i netolerancije na tvoju i tvojih jednoumnika sramotu. Nakon svega se usuđiješ ovde pisati drske nebuloze i iracionalnosti. Ničega se ne stidiš, i apsolutno si bez časti i morala sram da te bude! Za hulje je huljistan u kome ti očito životinjariš!
Preporuke:
92
3
24
nedelja, 08 septembar 2013 15:39
Joko srbin crnogorac
Kuda će da krenu naši Šeici, to je pitanje za PETICU. Ćutanje je gadna stvar. Ne daj Bože da smo u NATO. Udarali bi nas i jedni i drugi. Ovako može da nas mimoiđe, akoŠeik ne moradne da se izjasni. Ceo zaliv kje protiv Sirije, moraće i Drugi do Mojega od do Prvoga!
Preporuke:
25
0
25
nedelja, 08 septembar 2013 15:51
mmne
@ tonci...svakako...milosevic je izgovorio : moja misija je zavrsena, ja sam poslednji predsednik sfrj, spegelj je bio srpski nacionalista, kao i kucan i peterle ( austrijsko prezime?!), cana banana, i rugova koji potpisuje sporazum sa srbijom pa onde na nagovor gazde kaze ma ne...treba li da pominjem izetbegovica ...o tudjmanu i tusu mislim odprilike da su ok...malo zavedeni...
zapamti tonci, bivsi srbine ( pogledaj rodoslov) vi ste tvorevina -izdanak NDH koje se i nemacka grozila,mrzis srbe i rbiju jer te podsecaju na izdaju, ovo ti kazem jer kurvi najvise smeta kad je zovu kurvom, ludaku ludak, izdajniku izdajnik....sve ce stvari doci na svoje mesto nicija nije de zore gorela ..ako si tonci ili si neki LDP provokator!!!
red bi bilo da redakcija objavi komentar na komentar.
za ne stampati:
Prof Dr Milan Knezevic
Spain
Preporuke:
56
0
26
nedelja, 08 septembar 2013 16:10
Harun al Rašid
Dalekosežni zaključci bez osnova. Putin je rekao da će podržati Siriju, ali to ne znači da će ratovati za Siriju. Ovde treba tumačiti termine. Podrška može biti u oružju, obaveštajnim podacima, u stručnjacima koji će davati Sirijcima savete kako da ratuju.
U isto vreme, Sergej Lavrov, ministar spoljnih poslova RF je izjavio da Rusija nema nameru da ratuje sa bilo kim zbog Sirije. Ova izjava je u ovoj analizi zaobiđena. Ali ako se uzme u razmatranje zajedno sa Putinovim rečima o podršci, onda je jasno da će se Rusija itekako ponašati pasivno kada Amerika počne svoju agresiju. Nažalost, Rusi će se opet, kao i u Drugom svetskom ratu, braniti pred Moskvom.
Ja lično više imam poverenja u Irance.
Preporuke:
25
19
27
nedelja, 08 septembar 2013 16:24
F-22
Ovo je idealna sansa za pristup Srbije u NATO bez ikakvih dodatnih ustupaka(npr. teritorijalnih poput juga Srbije, Vojvodine i sl.). Ameri nisu u dobrim odnosima sa Rusima i primili bi nas bez ikakvih uslova samo da zezaju Ruse. Nadam se da ce nase rukovodstvo prepoznati trenutak.
Preporuke:
1
66
28
nedelja, 08 septembar 2013 16:29
Crnoje
Zaista smo smiješan narod i ovaj nas crno-bijeli način gledanja na svijet!
Zašto se nešto što je očigledno iznuđeno da Putin mora da kaže Ne! prevodi kao "istorijsko NE"?
Kao da u šahu iako u šah-mat poziciji tvrdite da je to samo šah i insistirate da se igra nastavi, ali ne povlačite potez, nego tvrdite da vas protivnik nervira što trepće!
Rusija se uvlači u rat, kao i Iran, već duži niz godina, što će vladarima ovom sranja od današnjeg Čovječanstva ne samo da pomogne da domaće stanovništvo, odvrati od ozbiljnih reformskih i robovsko-feudalnih odnosa, nego će im u procesu budućih ratnih dejstava napraviti joć više profita, kolonija i razaranja, koje će on: "oslobodioci", kasnije da grade i "ljepše" i "demokratskije"!
Pogledajte Putina prije G20 i poslije njega i vprimijetićete da je 5 godina stariji!
Preporuke:
5
41
29
nedelja, 08 septembar 2013 16:35
posmatrac
Tzv politikolog koji ostavi komentar je verovatno neki od novokomponovanih kojisu stigli sa ovom vlascu!Tekst je odlican i samo se bojim da ne dodje do onog sto autor navodi kao mogucnost!Horvat i Tonci nek se pripreme da budu na ispomoc svoim saveznicima!Bar kao pjesacstvo!I zaist na Siriji se lomi buduci odnos snaga u svetu!Ili cemo biti robovi novog svetskog poretka ili slobodni ljudi u slobodnom svetu!Podrska napacenom Sirijskom narodu!
Preporuke:
33
0
30
nedelja, 08 septembar 2013 16:41
SuperBad
@Tonči
Opet si zaboravio da uzmes lekove?
Preporuke:
46
1
31
nedelja, 08 septembar 2013 16:41
Svetislav Kostić
Tonči! to sa tiranijom raspravi ti sa vašim Antom-Tonči Pavelićem, zbog kojeg bi morao da se stidiš. O tuđmanu rasisti kojem Amerika poslala svoje generale da pomogne na terenima nesposobnim hrvatskim komandantima iako se u isto vrijeme cjelokupna štampa u SAD zgražala zbog Tuđmanove izjave u javnosti kako je sretan jer njegova žena nije Jevrejka.
Preporuke:
45
1
32
nedelja, 08 septembar 2013 17:05
predrag
Sirija ce biti napadnuta samo ako je to u interesu Izraela!A i to ce biti usputna stanica ka Iranu!U Izraelu treba trziti one koji donosi odluke a SAD sprovodi!
Preporuke:
23
2
33
nedelja, 08 septembar 2013 17:18
Ioann Dubinjin
Tekst je preterano apologetski i idolopoklonički (u korist Putina), mada verujem da je ovo tačno. „...Putin je takođe obznanio da su hemijsko oružje koristili teroristi u Siriji kako bi isprovocirali intervenciju Zapada, a ne vladine snage“. Zatim ovo: „.. ali tada u Kremlju nije sedeo Vladimir Putin, već marioneta Zapada Boris Jeljcin. Da je 1999. god. Vladimir Putin bio predsednik Ruske Federacije... “ – a, zar nije taj isti marioneta Zapada, Boris Jeljcin, postavio Putina za svog naslednika? Zašto? Kako to? Što se ovoga tiče: “Reči Vladimira Putina predstavljaju senzaciju i jednu sasvim novu eru u međunarodnim odnosima! Obećanje da će braniti Siriju, Rusiju stavlja na mesto koje joj i pripada. Ona više neće biti zaobilažena i ostavljana po strani. Ne, Ruska Federacija je na čelu sa Putinom ponovo postala sila na globalnom nivou“. Gospodine Jevtiću, ovo je tipična partija pokera – i na Obami je sada da izazove i vidi da li su te Putinove reči blef, ili ne.... ako sme. Videće se uskoro.
Preporuke:
20
10
34
nedelja, 08 septembar 2013 17:27
Anka Krajina
@ Tonči
Da je Bosancima 90-ih ukinut embargo na uvoz oružja
E, da je ukinut! Kako bi onda Janša zaradio onolike pare i pokupio ono oružje na mariborskom aerodromu, koji su Muslimani kešom plaćali u Beču.
Čijim parama?
Onolike "humanitarne" pošiljke iz belog sveta!
Red brašna, red pušaka, red lekova, kojima je prošao rok upotrebe, specijalci preobučeni u...
Jesi li, Tonči, čita' kakve novine za vreme rata? Sumnjam.
Preporuke:
50
2
35
nedelja, 08 septembar 2013 17:28
Misa
Al im je rekao! Sada veliki crni otac iz Vasingtona nece moci da spava. Ako kongres donese odluku da se napadne, to ima zakonsku snagu, i Obama ce morati da napadne.
A kako ce Putin pomoci Siriji? Da nece mozda da lansira rakete? Da je hteo da pomogne Siriji tamo bi vec bile rakete S_300 i bar 50000 ruskih vojnika. Ali tada bi ugrozio bankarske racune i svoje i svojih tajkuna.
Preporuke:
7
47
36
nedelja, 08 septembar 2013 18:13
KK
U al se vidi po komentarima da ovaj tekst boli aktuelni vlast pa im internet vojnici kriju iza nekakvih horvata i ostalih pametnjakovica.
PS Otkad Horvati ćitaju ćirilicu?
SNS ovci, smešni ste i istovremeno pogubeljni po Srbiju. Što pre to shvatite bolje će biti i srbiji i vašoj savesti, ako je imate!!!
Preporuke:
46
1
37
nedelja, 08 septembar 2013 18:38
Postaje vruće.
Sa ovima se nije zezati, i oni znaju zaprijetiti, ni manje ni više nego samom Obami.Koliko je istina ili laž, neka publika procjeni sama, ja samo prenosim pisanje sarajevskog "Oslobođenja".
Forghani prijeti Obami: Ako napadneš Siriju, tvoja kćerka će biti oteta i silovana
Alireza Forghani, savjetnik iranskog duhovnog vođe ajatolaha Ali Hameneija za strateška pitanja, objavio je na svom blogu prijeteću poruku upućenu SAD-u, američkom predsjedniku Baracku Obami i njegovoj porodici.
nedelja, 08 septembar 2013 18:13
KK-Po ovakvim i slicnim komentarima se vidi koliko su srbijanci podeljeni cak i oko obicne izjave prijatelja im Putina!Srbijanci imaju vlast koju zasluzuju i cudim se da niko ne komentira izjavu ministra spoljasnih poslova glede najnovijih desavanja u Siriji!Cini mi se da u toj izjavi ne daje puno paznje Putinovoj izjavi!Srbijanci spremite se za ulazak u NATO!
Preporuke:
2
57
39
nedelja, 08 septembar 2013 18:48
Sinisa
Neka Putin vodi svoj rat koji je zakuhao podrzavajuci Assada. Srbija ne bi smela ni po koju cenu da se na bilo koji nacin uvlaci u ovaj konflikt. Ni vojno ni politicki. Mislim da je od nas dovoljno da snazno osudimo upotrebu hemijskog oruzja. Za NATO clanstvo je jos veoma rano. Mozda nakon pocetka pregovora o pristupanju EU.
Preporuke:
3
48
40
nedelja, 08 septembar 2013 18:52
Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Re Tonci Re Horvat
Draga Braco i Sestre,
Kao sto mozete da vidite i sami, "operativni radnici srednjoevropske afilijacije" rade non - stop i na nasim portalima i prostorima.To nije nista novo i to je sasvim u redu jer se rukovode svojim interesima.Nije pitanje treba li Srbija da krene putem evroazijskih integracija;pitanje je samo jedno: KAKO i NA KOJI NACIN da se na tom putu oslobodimo upravo "operativnih radnika srednjoevropske afilijacije (citaj : Nova Jugoslavija,ekumenizam,prozelitizam,pan-slavizam,Ilirski pokret i sve ostalo sto su nam Kardelji Krleze,Zizeci i drugi donosili ustoliceni U Beogradu)
Mi MORAMO da se oprostimo od Zagreba za sva vremena:ostalo je sve mnogo lakse
Preporuke:
51
3
41
nedelja, 08 septembar 2013 18:59
AMIR ČAMDŽIĆ
Izjave predsjednika Velike Rusije Vladimira Putina daju nadu da svijet ipak neće biti definitivno poražen od strane agresivnog američkog imeprijalizma.
Rusija treba da se vrati na svijetsku pozornicu kao supwer sila , jer jedino će se tako uspostaviti krajnje potrebna ravnoteža moći, nešto slićno što je bilo u vrijeme takozvanog "Hladnog rata", kada je SSSR bio kontrateža američkom i NATO imperijalizmu.
Pokušali smo da živimo bez toga, ali očigledno ne može, jer amerikancu su se i suviše osilili da bi mogli da budu neki uzor bilo kome, a kamoli "svjetski policijac".
Proigrali su svoju šansu i treba da se suoče sa novom realnoću, da se Velika Rusija vraća na svjetsku scenu.
Žali Bože samo što Velika Rusija nije bila jaka kao što je danas i u vrijeme srpske tragedije, kada su Srbr NATO-vci bombardovali.Tačnije i tada je Rusija bila jaka ali je bila "depresivna i melahkonična" sa gubitkom sapopuzdanja, koje se na sreću cijelog svijeta sa Putinom sada vraća.
Putina za cara!
Preporuke:
40
2
42
nedelja, 08 septembar 2013 19:00
Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Pocece uskoro da nam objasnjavaju kako je Papa dobar jer se moli protiv bombardovanja Sirije...NAKON sto je aminovao "gej pokret" i sve drugo sto nosi Novi Svetski Poredak.
Preporuke:
28
3
43
nedelja, 08 septembar 2013 19:06
jojo
Sinisa,
Srbija treba uvek da bude uz Rusiju i u dobru i u zlu.
Nestane li Rusija i Srbija tone.
Preporuke:
31
2
44
nedelja, 08 septembar 2013 19:07
AMIR ČAMDŽIĆ
Srbija će Evropi biti mnogo interesantnija kao eksponet Rusije na Balkanu !
Sam eventualni ulazak Srbije pod „NATO i evropski kišobran” od Srbije će stvoriti jednu bezličnu slugansku zemlju koja nikome strateški neće biti zanimljiva.
Rusija je velesila (na ekonomskom, energetskom, vojnom, političkom i svakom drugom planu).I ne samo to Rusijaj e srpskom srcu i duši draža, i brate mili poštenija je u svakom pogledu od licimjerne Evrope.
Zato moj glas ide Rusiji a Boga mi i srce i duša.Evropa samo zna ucjenjivati i uništavati.
Preporuke:
44
1
45
nedelja, 08 septembar 2013 19:09
Radenko
@Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Ajde majke ti mile objasni na koji nacin Srbija moze da pristupi toj evro-azijskoj uniji? Prvo, ta unija je mrtvoslovo na papiru. Srbija je okruzena NATO drzavama. Kojim putem ce ti stici vojna pomoc slucaju haosa? Ima jos. Cak i kad bi Srbija pokusala da udje u tu uniju, bila bi glatko odbijena jer ta unija nema realnu vojnu moc. Putin je nesto tako vec rekao i indiretno nam poslao poruku da ga ne dovodimo pred neprijatnosti. Rusima je previse zapadnih samara. Pripremaju se da pretrpe jos ovaj sirijski pa mogu biti mirni do Irana. Oladite vise ljudi sa guranjem Srbije u dalju patnju i razaranje. Pogledajte gde smo na karti. Prirodni prirastaj nam je negativan. Radna sposbnost negativna. I mi takvi da se bodemo sa rogatim. Mi stvarno postojimo da bi uvek p..... uz vetar.
Preporuke:
3
40
46
nedelja, 08 septembar 2013 19:10
jbgbgd
Rusija neka samo nastavi da igra kombinovano, rezultata već uveliko ima što pokazuje da treba biti mudar, pametan i strpljiv. Da nije tako ne bi se ovih dana događalo ono što se događa u javnom mnenju na zapadnim stranama i što je nezapamćeno u novijoj istoriji.
Preporuke:
25
0
47
nedelja, 08 septembar 2013 19:25
AMIR ČAMDŽIĆ
Vladimir Jevtić je fantastičan intelektualac.Svaka čast za autorski tekst.Fantastično si opisao globalno stanje u svijetu.
NSPM ima veliku čast što mu takav intelektualac kao što je Vladimir Jevtić piše tekstove...
Preporuke:
23
1
48
nedelja, 08 septembar 2013 19:27
Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Re : Radenko "ajde majke ti objasni KAKO"
Tako sto ce da kaze "DA"...sve ostalo je vec na mestu: i Carinska unija i Vojno odbrambeni ugovor i sira asocijacija kroz BRICS.Preporucujem evroazija.com
Preporuke:
27
0
49
nedelja, 08 septembar 2013 19:27
radenko
@jbgbgd
Ne budi naivan prijatelju. Zapad je to. Sve je to ista bagra. Znas, ovo ponasanje je isto ono kao kad Djokovic igra u zavrsnicama, a Federer i Nadal izrazavaju "visoki respekt" pa ga onda napucaju samo tako. Naravno, uz sve to idu i novinarski lesinari.
Preporuke:
2
27
50
nedelja, 08 septembar 2013 19:32
AMIR ČAMDŽIĆ
Radenko...
Srbija je mnogo bolje egzistirala u svijetu dok je u sastavu tadašnje Jugoslavije egzistirala u sovjetskoj (ruskoj) interesnoj sferi.Danas je u Srbiju "uašo Zapad i zapadne vrijednosti", ušli su zapadni savjetnici i slično a Srbija tone, sve joj je gore i gore.To što si napisao za propast "srpske ekonomije i društva" je nastalo nakon 1991.godine , kada Srbija manje ili više postaje opredjeljena za Evropu i Ameriku ili tačnije nakon 5.oktobra 2000.godine (da ipak ne bude nepravedan prema politici Slobodana Miloševića koji se ipak borio da sačuva srpsku samostalnost i da ne padne pod američku i NATO hegemoniju).Zato je i platio svoju cijenu.E sad promjenit će se to, jer Rusija će ponovo okupiti oko sebe države i nacije i suprostavit će se agresivnom imperijalizmu.Naravno tu je i Kina...
Preporuke:
29
0
51
nedelja, 08 septembar 2013 19:37
radenko
@AMIR ČAMDŽIĆ
"...Sam eventualni ulazak Srbije pod „NATO i evropski kišobran” od Srbije će stvoriti jednu bezličnu slugansku zemlju koja nikome strateški neće biti zanimljiva..."
To nam i treba. Jel treba da sa nama ispiraju usta po CNN? Ovde velika vecina ocito nije hvala Bogu videla rata. Jedno je ljudi igranje rata preko neta, a drugo je kad ti otac, brat,... ode na liniju, a tamo danima samo melju topovi...
Ne znam samo kako ovde medju po mom misljenju koliko nacionalno odgovornim ljudima preovladjuju ova titoisticka razmisljanja o Srbiji kao nekakvom igracu velikih sila. Mi smo mikrodrzava, a takve ako ne postupaju pametno postanu prah na mestu trenja tih velikih. U pamet se Srbi. Zivot treba da je ispred svega, a kad napravimo snaznu ispravnu i radnu drzavu i drugi ce nas drugacije posmatrati. Pa ni Rusija ne vrednuje Srbiju bolje od EU...
Preporuke:
1
29
52
nedelja, 08 septembar 2013 19:38
AMIR ČAMDŽIĆ
Radenko...Radenko dovoljna bi bila prijetnja nukleranim oružjem koje posjeduje Rusija ukoliko bi neko napao na saveznike Rusije, a da i ne govorim o silnom konvencionalnom naoružanju koje Rusija posjeduje.Znači ne treba da brineš kako bi Rusi dostavili oružje, jer to bi oružje "letjelo vazduhom" i samo bi našlo svoju metu.Čuj kako bi dostavili, baš smiješno.Pa kako amerikanci dostavljaju svoje interkontinentalne rakete? Vazduhom brate, i niko im ne može zabraniti da prelete državne granice.Tako bi i ruske rakete "bez pasoša" našle svoje mete, to jest eventualne agresore.Ukoliko bi se bilo ko u svijetu usudio da bude agresor u slučaju kad te vojno štiti Velika Rusija...
Preporuke:
25
0
53
nedelja, 08 septembar 2013 19:48
AMIR ČAMDŽIĆ
Strah je najbolje sredstvo kojim se dolazi do mira. Ruski predsednik Vladimir Putin je tačno znao šta će njegove reči izazvati. One će izazvati strah, a to je najbolje sredstvo kojim se postiže mir u savremenom svetu. Neman poznaje jedino silu i ako joj se silom ne odgovori, onda će ona progutati čitavu planetu. Najvažnije je da je Ruska Federacija prestala da bude pasivna i da je konačno “izašla na crtu” SAD i njihovom monopolu na ratovanje.
Smisao reči predsednika Putina je bio sledeći: ili vratite mač u korice ili ćete se suočiti sa trećim i poslednjim svetskim ratom. Naravno, na Amerikancima je da prosude šta im je činiti, ali teško da će zbog Sirije žrtvovati čitav svet. Pre bi se moglo reći da je Ruska Federacija našla put do trajnog mira, i to paradoksalno - preko pretnje koja bi nužno povlačila i obostranu upotrebu nuklearnog oružja. Ali istorija nas uči da je čovek veoma paradoksalno biće i zato do Trećeg svetskog rata, a i do napada na Siriju neće doći!
POTPISUJEM!
Preporuke:
20
0
54
nedelja, 08 septembar 2013 19:52
radenko
@AMIR ČAMDŽIĆ
U kom je to periodu bila u Ruskoj interesnoj sferi? To sto je Juga bila komunisticka ne znaci da je bila u toj sferi. Formalno je bila okrenuta istoku, a sustinski je bila u funkciji zapada. Pa SFRJ je zapadna tvorevina napravljena da se spreci Ruski uticaj u ovom delu sveta. Isto kao sto su i nesvrstani smisljeni da bi se smanjio broj potencijalno Ruskih savenika. A kako je prosla kada je prestala njena uloga osetili smo na svojoj kozi. Da se razumemo, ja ne propagiram nikakvu antirusku politiku, a ni nekakav ekumenizam u bilo kom smislu. Dobro znam sta sam i ko sam. Ono sto hocu da kazem je da treba da se ponasamo pametnije da bi sacuvali glavu.
Preporuke:
4
23
55
nedelja, 08 septembar 2013 19:52
komentator
Bravo ѕa komentare gospodine Amire!
Preporuke:
22
0
56
nedelja, 08 septembar 2013 20:01
Radneko
@Kokan Popovic Evroazijska Srbija
Ma nece nas Rusi. Ne mogu sad da rovim po netu, ali sigurno postoji Putinova izjava u kojoj se poprilicno jasno ogradjuje od srpskog clanstva. Naravno, ova njegova izjava nije ni toliko bitna, ali ne treba biti previse pametan da je stav takav. Putin je predsednik bivse supersile i to drustvo je sada u transformaciji. Stara garda polako nestaje i Rusiju ce preuzeti nove generacije koje se ne secaju SSSR-a. Na kraju cemo jos mi ispasti kao cuvari tekovina bivseg komunistickog bloka. Verovatno bi nas primili u nekakvu ekonomsku uniju sto nije lose jer su tamo mnogo manje konkurentne ekonomije. Sto se tice vojsnog saveza mislim da nece da cuju jer oni onda ne bi znali sta sa nama. Fol neka clanica, a tu ni baze ni neke jake domace vojske. Cista blamaza. A Ameri bi nas onda kad bi se zato ukazala prilika opet malo cvoknuli. Naravno, kao i uvek bez razloga.
Preporuke:
0
21
57
nedelja, 08 septembar 2013 20:11
Vladimir Jevtic
Hvala Vam gospodine Amire za sve pohvale.Iskreno mi je drago da covek kao Vi koji se bori za toleranciju i koji prepoznaje prave vrednosti u srcima ljudi prepoznaje vrednost moga teksta.Hvala Vam za sve vase napore i nastojanja da se povezu ljudi ma kojoj religiji pripadali.
Preporuke:
24
0
58
nedelja, 08 septembar 2013 20:14
Radenko
@AMIR ČAMDŽIĆ
Odgovor na pisanje o nacinu vojne pomoci:
Nuklearno oruzje otpisi - ne zavaravaj se, ni Rusija ni Amerika nece ni radi koga drugog same sebi i svetu potpisati smrtnu presudu.
Konvencionalno oruzje - moja interesovanja za tehniku pomalo (pretezno informativno) zalaze u sveru vojne tehnike. Mislim da Rusija nema ekvivalent npr tomahavku niti flotu koja je bar priblizna americkoj. Ima solidnu avijaciju ali za to je potrebna dozvola za prelet ili sukob sa neuporedivno brojnijim NATO. Od modernih ima Iskander dometa max 400km. Uzmi globus i videces koliko je to malo. I ostala oruzja su mahom veoma kratkog dometa. Mozda neke rakete vazduh zemlja koje se ispaljuju iz strateskih bombardera, ali mislim da su i one postoje uglavnom sa nuklearnim punjenjem. Tenkovi i topovi su igrali neku ulogu do sredine proslog veka. Da ne pominjem vojne baze kojih Amerika ima mozda i nekoliko stotina, za ralziku od nijedne Ruske. Ne racunam Ruske u pogranicnim zemljama, koje nisu od koristi.
Preporuke:
0
21
59
nedelja, 08 septembar 2013 20:21
Svetislav Kostić
Hrvatski konvertiti ovdje sa srpskim korjenima uspaničili se od predstave da budu ostavljeni na cjedilu od velikog brata u dalekom Vašingtonu.
Preporuke:
28
0
60
nedelja, 08 septembar 2013 20:26
Beli Orao
@F22
Jel` to beše rapTROP ?
Preporuke:
10
0
61
nedelja, 08 septembar 2013 20:37
Dr
Đinđić je na sličan način odbio poslušnost, pa smo videli kako je prošao. Bojim se da se nešto slično ne pokuša sa Putinom, ali će to dovesti do neviđene odmazde ruske države, pa možda i do nuklearnog rata.
Preporuke:
2
8
62
nedelja, 08 septembar 2013 20:47
F-22
@Beli Orao
Slazem se, trenutno je RapTROP. Ali polako, to je slozena masina. Treba vremena da se sve sklopi, da se uzmu u pocetku neocekivane stvari u obzir, da se jos malo promisli, zabije jos koja nitna u konstrukciju i doda jos koja linija koda u racunar. Onda ce biti Raptor. Osim toga, zasto malo ne razvuci projekat i uzeti jos koju kintu. Ne pravi svako takve masine...
Preporuke:
0
14
63
nedelja, 08 septembar 2013 21:03
AMIR ČAMDŽIĆ
Radneko
Ja se dobro sjećam šta smo učili u školi i o Ameirci i o Rusiji (tadašnjem SSSR-u).SSSR je bio prijateljska država, prva zemlja socijalizma a Amerika je bila imperijalistička i kapitalistička država i neprijatelj socijalizma.E sad vidjeli bi koliko je Jugoslavija bila u socijalističkom lager, da je bilo ko pokušao uništiti socijalitički sistem.SSSR (Rusija) bi pregazila jugoslaviju i branila bi socijalistički sistem, slično scrnariju u Mađarskoj.Još nešto jugoslovenski generali su tražili podršku SSSR-a za uvođenje vanrednog stanja u Jugoslaviji tokom 1990.godine i za intervenciju a nisu od Amerike.Toliko o tome da Jugoslavija nije bila u sferi ruskih (sovjetskih) strateških interesa.Vidjeli bi kako bi Ruski tenkovi pregazili Jugoslaviju da se neko drznuo da promjeni socijalistički sistem...
Preporuke:
13
2
64
nedelja, 08 septembar 2013 21:12
AMIR ČAMDŽIĆ
Vladimir Jevtic
Hvala Vam gospodine Amire za sve pohvale...
Vladimire istina i laž se jasno mogu razlikovati i pravda i nepravda takođe.Jasno je svakome da je Rusija oduvjijek bila slobodarska a posebno je mnogo zadužila muslimanki svijet u podljednjih 100 godina (a naročito od 1945.godine pa na ovamo).Rusija je doprinjela da se otvori proces dekolonizacije muslimankih i arapaskih zemalja a sada to Amerika želi ponovo da vrati u proces kolonizacije (i to sprovodi imperijalističkim ratovima).Još nešto ratovi Rusije i Turske su bili posljedica turskog imperijalizma na hriščćanske i ruske zemlje.Turska nije bila ništa bolja od Amerike u tom pogledu za to vrijeme...
Preporuke:
18
0
65
nedelja, 08 septembar 2013 21:24
AMIR ČAMDŽIĆ
Sadam husein je takođe trebao biti pametniji, pa umjesto pravdanja Americi, umjesto govora da nema oružje za masovno uništenje trebao je raditi suprotno.Trebao se naoružavati i sklapati vojne, političke i ekonomske saveze sa moćnim državama poput Rusije i Kine.Glupost je nekome ko te želi napasti govoriti čuje ja nemam oružja, pa eto pogledaj, dođi mi u sobu, pogledaj i "ispod mog spavaćeg kreveta da ne držim atomsku bombu".Umjesto da je govorio da ima silu i moć da sve potencijalne agresore na sebe i državu može potrovati (uništiti) on se blesavo pravdao da nema oružja.
Trebao je govoriti da spava sa "atomskom bombom" i da je grli umjesto žene.
Preporuke:
16
1
66
nedelja, 08 septembar 2013 21:25
Radenko
@AMIR ČAMDŽIĆ
Ok. Ciji su bili beskonacni krediti i ko je naoruzavao Jugu neposredno posle 1945 i ZASTO? Normalno da je bio socijalisticki sistem i prirodno je da je zvanicna politika bila naklonjenija SSSR. Zasto onda nismo usli u Varsavski pakt? Tito je bio zapadni igrac ako ne od svojih ranih pocetaka onda za vreme i nakon rata je sigurno postao. Iskreno, zalim sto nas SSSR nije pregazio posle onog razlaza sa Staljinom. Citao sam na par mesta da je za ovaj prostor posle rata bilo predloga da se Juga podeli po pola izmedju istoka i zapada. Ko zna, da se tako uradilo mozda smo mogli bolje proci.
Preporuke:
1
15
67
nedelja, 08 septembar 2013 21:29
Drinko Končarević
Amir / Radenko,
"Još nešto jugoslovenski generali su tražili podršku SSSR-a za uvođenje vanrednog stanja u Jugoslaviji tokom 1990.godine i za intervenciju a nisu od Amerike."
Nažalost, nisu svi jugoslovenski generali bili Jugosloveni niti jugoslovenski nastrojeni oficiri. Jedan broj njih, je još krajem pedesetih godina prošlog veka, održavao veze za Zapadom, što se otkrilo raspadom Jugoslavije, (Slovenci, Hrvati ...).U toku raspada Jugoslavije Rusija se bavila sobom kao i sada. Ako se uklopimo u njihove interese, onda će rusofili pričati kako nas Rusi vole, tra, la,la, la ...Dobro znamo da u politici nema ljubavi već INTERES u kojem svako gleda sebe. Zadnjih godina to je izrazito na mikro i makro planu. Ono što je zahtevao Čerčil, NATO je ostvario ovih godina i Rusi su izgubili Balkansku raskrsnicu. Njihova je procena da se raketnim udarom po vitalnim tačkama raskrsnice, NATO može eliminisati, tako da ne troše svoju živu silu. Za to služe Srbi na čelu sa rusofilima. Ne budimo naivci.
Preporuke:
4
14
68
nedelja, 08 septembar 2013 21:35
AMIR ČAMDŽIĆ
Nikada amerikanac neće napasti na komunističku Sjevernu Koreju , nikada frontalnim napadom, jer komunistička Koreja posjeduje nuklerano oružje i sigurnu spremnost da ga upotrijebi.Komunisti iz Sjeverne Koreje su spremni da se brane svim sredstvima pa i oružjem za masovno uništenje, atomskim bombama i to amerikanci znaju.Zato će amerikanci "samo pričati o Sjeverenoj Koreji" ali je vojno nikada neće napasti.Komunisti su dovoljno voljni da udare svim srestvima i "da im oči kopaju" ukoliko bilo šta pokušaju na njihovoj teritoriji.Oni imaju sreću što imaju "ludog vođu", pardon "pametnog vođu", koji ima petlju da svijet pošalje u P.M ako bude potrebno da se odbrani od agresije, a amerikanac to zna.Mislim da mu je po petlji sličan onaj što u Hagu "dribla sudije".Pogodite ko je?Nije teško...
Preporuke:
14
0
69
nedelja, 08 septembar 2013 21:47
Niko@Amir Camdzic
Sve sto se je dogodilo jos od Krimskog rata 1853 pa do danasnjega dana izmedju Carske Rusije, SSSR-a i Rusije naspram V.Britanije, Francuske, Njemaske i SAD je nastavak politike Istocnog pitanja ( odvlacenja Rusije od Sredozemlja). Rojalista Cercil je od komuniste Tita i FNRJ upravo napravio dominu u toj brani( Jalta 50-50) i dok je trajalo-trajalo je. Tito je to takticki majstorski iskoristio, ali je zasto nakon visokog leta pad bio jos zesci. Skromno mislim da je to skrivena sustina i danasnjih problema na relaciji SAD- Rusija. Ne bi bilo dobro da se Rusiji nakon 100 godina dogodi novi Krimski rat u obradi.
Preporuke:
9
1
70
nedelja, 08 septembar 2013 22:00
Sanja
"Vladimir Putin je objavio rat nacistima koji su stvorili novi svetski poredak!" Ovo je komentar koji nije na mestu. Kao prvo, nacisti ne postoje, nikada nisu postojali, već samo nacional-socijalisti. To svako treba da zna, bez obzira šta ko mislio o nama. Nismo mi amerikanci pa da se služimo skraćenicama. Kao drugo, NS Nemačka je ratovala protiv zastupnika Novog svetskog poretka, a to su tada bile i Velika Britanija, i SAD, I SSSR. Za Evropu Nacija, a ne EU svega i svačega.
Preporuke:
1
22
71
nedelja, 08 septembar 2013 22:38
Radenko
@Drinko Končarević
Ne zato sto su bli zaljubljeni u Ruse, vec zato sto je cilj Amerike bio da izazove rat u ovom regionu i unisti SFRJ, u prevodu jak Srpski uticaj u ovoj regiji. Meni iskreno nije jasno cemu taj rat jer su sve ovo sto sad imamo mogli da urede na miran nacin. Izgleda da ni ni oni nisu mogli u potpunosti da predvide tok stvari. Jedino sto smo mi Srbi dobili, a tesko da bi dobili bez rata, je RS i poslije Srpskog naroda u RS, najzasluzniji za nastanak RS su upravo Amerikanci. Zbog toga ih ja i pored svega nikako ne mogu svrstati kao potpune negativce.
Preporuke:
0
13
72
nedelja, 08 septembar 2013 23:39
Beli Orao
""F22.
Kao spustili ih zbog toga što piloti padaju u hipoksiju. Prijatelju Ruje su ga maznule samo tako kao što smo im mi sa "praćkom" oborili F117.
Nego uzmi ti neki drugi nadimak.
Preporuke:
11
0
73
ponedeljak, 09 septembar 2013 04:23
Svetislav Kostić o našem prijatelju Amiru
Za učesnike u debati koji još nisu upoznati, AMIR ČAMDŽIĆ je u rubrici "Tekstovi" iste ove Nove Srpske Političke Misli objavljivao u više navrata svoje izvrsne autorske tekstove, analize, analitičke komentare itd. Nadajmo se da će Amir nači ponovo vremena da objavi neke od njegovih autorskih priloga. S a druge strane, bio bi gubitak ako bi mi čitalački komentatori izgubili iz naših čitalačkih redova jednog izuzetno dobro obavještenog i produktivnog Amira Čamđića.
Preporuke:
14
0
74
ponedeljak, 09 septembar 2013 14:40
Dragan
Ovaj tekst je kao melem na ranu. Svih ovih dana čitamo američku propagandu na javnim medijima u Srbiji I u svetu. A nigde nema pomena o Putinovom upozorenju već prolazi nezapaženo, kao nije bitno, a I niste ga dobro protumačili. Gde su komentari, analitičara na taj njegov govor. Nema! Do ovog odličnog teksta. Jeste da je malo nabildovan, ali zar nisu I gomila medija koji lažu o nekakvom gasu I proverenim dokazima?
Jedno je sigurno, bliži se 2014, kada je po raznim znacima početak nečega stravičnog. Nadam se da nisam u pravu, ali vreme ide...
Rusi ne moraju da ratuju direktno, samo mogu da ometaju elektro prostor oko Sirije, šalju coordinate brodova, sipaju municiju I hranu odozgo itd.. pa dokle neko slučajno ne pogodi nešto...a onda - direktan pogodak I šta?
Na potezu su nacisti I to pravi, jer mrze ceo svet, sem sebe, a to je pravi nacizam, jer vole samo svoju naciju, američku.
Za takve postoji samo jedan princip -
Gavrilo Princip!
Preporuke:
10
0
75
ponedeljak, 09 septembar 2013 15:01
kaca
V.V. Putin je drzavnik par exellence , izgovorene reci su upozorenje svim igracima laznih zastava , toliko ozbiljno da se posle dugog mirovanja javio Ditrih Genser (jedan od igraca laznih zastava u raspadu SFRJ )da upozori na znacaj Putinove izjave i vododelnice koju ona predstavlja u stvaranju multipolarnog sveta u kome Ruska Federacija zauzima i zauzima ce znacajno mesto (Izjava je upucena pre svega Evropskoj Uniji a indirektno i Amerima).Video snimci kojim Keri prepljavljuje globalu TV mrezu (izmedju ostalog i nas prostor)deluju neozbiljno,lazno,izmontirano i neuvrljivo , kao sto su to bili snimci CNN (snimke su odmah prihvatili HRT i Slovenacka televizija - to ne smemo da zaboravimo)o selektivnom trovanju Albanaca na Kosovu i Metohiji.
Autor teksta je u pravu kad kaze da je Obama sam sebi postavio zamku-crvene linje , koju je Establisment SAD godima lazno postavljao drugima (medju njima smo i mi ) . Sto bi nas narod rekao >ko pod drugim jamu kopa sam na kraju upadne u nju !
Preporuke:
10
0
76
utorak, 10 septembar 2013 21:37
BITVA ZA BERLIN
nedelja, 08 septembar 2013 21:03
AMIR ČAMDŽIĆ
...Vidjeli bi kako bi Ruski tenkovi pregazili Jugoslaviju da se neko drznuo da promjeni socijalistički sistem...
Časkom bi brka Staljin zgazio tu titoističku bandu, ali valjda nisu zbog prirode granica (BG graniči na Srbiju, a HU ima opet jedinu suvu granicu uz Srbiju. Međimurje izgleda nije odgovaralo).
Jer video je Brka da bi opet glupi Srbi najviše ginuli. Tako su se i čudili da ne koriste tešku artiljeriju na Sremskom frontu.
http://www.youtube.com/watch?v=C-zlnBvMob4
Preporuke:
2
0
77
utorak, 10 septembar 2013 21:42
BITVA ZA BERLIN
samo još da izvestim Amira da je najbrži "Blickrig" izveo maršal Žukov, kad je prelazio Mađarsku...
Preporuke:
5
0
78
utorak, 10 septembar 2013 22:42
Branislav
Treći svetski rat je jako blizu . Obama neće stati!!!! već će i dalje provocirati .Ograničena vojna akcije zapada je verovatnija nego nikakva akcija . Akcije će sigurno biti kakve videćemo ... P Sve zavisi kakav će odgovor Rusije biti i ko će prvi izgubiti živce Jako je neizvesno i sve vojne opcije imaju podjedanku verovatnoću .Živi bili pa se uverili .
Preporuke:
3
0
79
sreda, 11 septembar 2013 03:28
Sale Kuc
Moje iskreno divljenje gospodinu Jevticu,kao izvrsnom analiticaru,i pre svega velikom patrioti !
Preporuke:
2
0
80
sreda, 11 septembar 2013 13:59
Ekrem Jevrić
Moje iskreno divljenje gospodinu Čamdžiću,kao izvrsnom analiticaru,i pre svega velikom patrioti.
Preporuke:
1
2
81
sreda, 11 septembar 2013 23:17
Turas
Pročitah jednu glupost koju naravno može da napiše glupak;srbi se stalno -kaže-zanose mitom o Rusiji . Pitam se da li na Balkanu-ne samo na NSPM- još ima glupaka koji ne doznaju da su Srbi i Rusi jedan narod .To naravno za njih važi -tončike ,hašime, horvate i neke sinove Titinih poltrona koji stekoše imetak a da u ratu nisu ispalili metak. Ovde se javljaju sa glupačkim komentarima da bi provocirali .Jer ono što oni kuckaju isto je kao da Sanja(JU).
Preporuke:
3
0
82
petak, 13 septembar 2013 03:46
Ho Si Min
Narafski,sve sto Putin prica zapadnjacima bi bilo smesno da iza Putinovih reci ne stoji mocna batina.A batina je iz raja izasla...
Znaju to ovih dana mornari kaubojski u Mediteranu kojima se gace tresu od pomosli da svakog casa mogu na dno mora/okeana da ih Bacuska posalje.
Da li u ovoj rečenici možemo naći nadu, osnov ili ideju za preispitivanje procesa pravljenja tvorevine "Kosova". Naravno, ne sa ovom vlašću. Za početak, da razmišljamo, kako bi kad dođe trenutak, bili spremni za pokretanje ovo pitanja.
Rusija nije SSSR. Gorbaćov i Jeljcin su je gurnuli u provaliju iz koje se teško izlazi.
Imaju još nuklearnu žaoku koju Amerikanci nisu uspeli da isčupaju, mada nastoje postavljanjem antiraketnog sistema.
Hoće li povodom Sirije zaigrati ruski rulet?
Nikako im ne ide u racun sto su Rusija, Kina, Brazil Indija i jos neke zemlje na svom ekonomskom usponu.
Rusija ne u rat, ali da pomaze Siriji je sasvim uresu.
Ako dodje do rata, na ciju ce stranu ovi "nasi" poltroni da stanu?.
Ali praviti paralelu u pravcu kako se navodno pogriješilo i kod intervencije protiv Miloševićevog terirističkog režima je totalno deplasirano.
Milošević je bio velikosrpski šovinista i fašista koji je najviše odgovoran za raspad Jugoslavije ali i za sve ratove i zločine koji su počinjeni 90-ih na prostoru HR, Bosne i Kosova.
I s pravom se desila međunarodna intervencija!
- stradanje civilnog stanovnistva
- genocidno ponasanje vlasti prema svom narodu
- patnja naroda
- borba protiv terorizma
Kansnije ce se govoriti o Siriji kao "pogresnoj procjeni" sve dok se ne pripremi Iran kao zadnji prepstali kandidat za humanitarnu akcija u Regionu.
Rusi znaju da ce biti sklonjeni iz Mediterana i da ce im neprijatelj opet biti pred vratima ako ne ucine nesto. Nece ratovati sa Amerikancima jer nije racionalno, ali moraji pomoci. Ceka se i Iran. Jeste li braca Sirijcima ili samo pricate??
Mi, mali narodi cekamo novu podelu karata.
Ma daj bre, šta to pišete, dosta više analiza, biće kako bude, ako se odluče to će biti upravo ono što je rekao kratko i efikasno, kakav crni svetski rat, i kraj čovečanstva kao da pišete za treće oko ili već kako se to zove.
Ali praviti paralelu u pravcu kako se navodno pogriješilo i kod intervencije protiv Miloševićevog miroljubivog režima je totalno deplasirano.
Milošević je bio velikosrpski rodoljub i antifašista koji je najmanje odgovoran za raspad Jugoslavije ali i za ratove i zločine koji su počinjeni 90-ih na prostoru HR, Bosne i Kosova.
Protivpravno se desila intervencija terorističkog NATO pakta!
„Sve je moguće onome koji veruje. [1] “
Da je Bosancima 90-ih ukinut embargo na uvoz oružja drugačije bi danas ustrojstvo Bosne kao države bilo.
zapamti tonci, bivsi srbine ( pogledaj rodoslov) vi ste tvorevina -izdanak NDH koje se i nemacka grozila,mrzis srbe i rbiju jer te podsecaju na izdaju, ovo ti kazem jer kurvi najvise smeta kad je zovu kurvom, ludaku ludak, izdajniku izdajnik....sve ce stvari doci na svoje mesto nicija nije de zore gorela ..ako si tonci ili si neki LDP provokator!!!
red bi bilo da redakcija objavi komentar na komentar.
za ne stampati:
Prof Dr Milan Knezevic
Spain
U isto vreme, Sergej Lavrov, ministar spoljnih poslova RF je izjavio da Rusija nema nameru da ratuje sa bilo kim zbog Sirije. Ova izjava je u ovoj analizi zaobiđena. Ali ako se uzme u razmatranje zajedno sa Putinovim rečima o podršci, onda je jasno da će se Rusija itekako ponašati pasivno kada Amerika počne svoju agresiju. Nažalost, Rusi će se opet, kao i u Drugom svetskom ratu, braniti pred Moskvom.
Ja lično više imam poverenja u Irance.
Zašto se nešto što je očigledno iznuđeno da Putin mora da kaže Ne! prevodi kao "istorijsko NE"?
Kao da u šahu iako u šah-mat poziciji tvrdite da je to samo šah i insistirate da se igra nastavi, ali ne povlačite potez, nego tvrdite da vas protivnik nervira što trepće!
Rusija se uvlači u rat, kao i Iran, već duži niz godina, što će vladarima ovom sranja od današnjeg Čovječanstva ne samo da pomogne da domaće stanovništvo, odvrati od ozbiljnih reformskih i robovsko-feudalnih odnosa, nego će im u procesu budućih ratnih dejstava napraviti joć više profita, kolonija i razaranja, koje će on: "oslobodioci", kasnije da grade i "ljepše" i "demokratskije"!
Pogledajte Putina prije G20 i poslije njega i vprimijetićete da je 5 godina stariji!
Opet si zaboravio da uzmes lekove?
E, da je ukinut! Kako bi onda Janša zaradio onolike pare i pokupio ono oružje na mariborskom aerodromu, koji su Muslimani kešom plaćali u Beču.
Čijim parama?
Onolike "humanitarne" pošiljke iz belog sveta!
Red brašna, red pušaka, red lekova, kojima je prošao rok upotrebe, specijalci preobučeni u...
Jesi li, Tonči, čita' kakve novine za vreme rata? Sumnjam.
A kako ce Putin pomoci Siriji? Da nece mozda da lansira rakete? Da je hteo da pomogne Siriji tamo bi vec bile rakete S_300 i bar 50000 ruskih vojnika. Ali tada bi ugrozio bankarske racune i svoje i svojih tajkuna.
PS Otkad Horvati ćitaju ćirilicu?
SNS ovci, smešni ste i istovremeno pogubeljni po Srbiju. Što pre to shvatite bolje će biti i srbiji i vašoj savesti, ako je imate!!!
Forghani prijeti Obami: Ako napadneš Siriju, tvoja kćerka će biti oteta i silovana
Alireza Forghani, savjetnik iranskog duhovnog vođe ajatolaha Ali Hameneija za strateška pitanja, objavio je na svom blogu prijeteću poruku upućenu SAD-u, američkom predsjedniku Baracku Obami i njegovoj porodici.
KK-Po ovakvim i slicnim komentarima se vidi koliko su srbijanci podeljeni cak i oko obicne izjave prijatelja im Putina!Srbijanci imaju vlast koju zasluzuju i cudim se da niko ne komentira izjavu ministra spoljasnih poslova glede najnovijih desavanja u Siriji!Cini mi se da u toj izjavi ne daje puno paznje Putinovoj izjavi!Srbijanci spremite se za ulazak u NATO!
Draga Braco i Sestre,
Kao sto mozete da vidite i sami, "operativni radnici srednjoevropske afilijacije" rade non - stop i na nasim portalima i prostorima.To nije nista novo i to je sasvim u redu jer se rukovode svojim interesima.Nije pitanje treba li Srbija da krene putem evroazijskih integracija;pitanje je samo jedno: KAKO i NA KOJI NACIN da se na tom putu oslobodimo upravo "operativnih radnika srednjoevropske afilijacije (citaj : Nova Jugoslavija,ekumenizam,prozelitizam,pan-slavizam,Ilirski pokret i sve ostalo sto su nam Kardelji Krleze,Zizeci i drugi donosili ustoliceni U Beogradu)
Mi MORAMO da se oprostimo od Zagreba za sva vremena:ostalo je sve mnogo lakse
Rusija treba da se vrati na svijetsku pozornicu kao supwer sila , jer jedino će se tako uspostaviti krajnje potrebna ravnoteža moći, nešto slićno što je bilo u vrijeme takozvanog "Hladnog rata", kada je SSSR bio kontrateža američkom i NATO imperijalizmu.
Pokušali smo da živimo bez toga, ali očigledno ne može, jer amerikancu su se i suviše osilili da bi mogli da budu neki uzor bilo kome, a kamoli "svjetski policijac".
Proigrali su svoju šansu i treba da se suoče sa novom realnoću, da se Velika Rusija vraća na svjetsku scenu.
Žali Bože samo što Velika Rusija nije bila jaka kao što je danas i u vrijeme srpske tragedije, kada su Srbr NATO-vci bombardovali.Tačnije i tada je Rusija bila jaka ali je bila "depresivna i melahkonična" sa gubitkom sapopuzdanja, koje se na sreću cijelog svijeta sa Putinom sada vraća.
Putina za cara!
Srbija treba uvek da bude uz Rusiju i u dobru i u zlu.
Nestane li Rusija i Srbija tone.
Sam eventualni ulazak Srbije pod „NATO i evropski kišobran” od Srbije će stvoriti jednu bezličnu slugansku zemlju koja nikome strateški neće biti zanimljiva.
Rusija je velesila (na ekonomskom, energetskom, vojnom, političkom i svakom drugom planu).I ne samo to Rusijaj e srpskom srcu i duši draža, i brate mili poštenija je u svakom pogledu od licimjerne Evrope.
Zato moj glas ide Rusiji a Boga mi i srce i duša.Evropa samo zna ucjenjivati i uništavati.
Ajde majke ti mile objasni na koji nacin Srbija moze da pristupi toj evro-azijskoj uniji? Prvo, ta unija je mrtvoslovo na papiru. Srbija je okruzena NATO drzavama. Kojim putem ce ti stici vojna pomoc slucaju haosa? Ima jos. Cak i kad bi Srbija pokusala da udje u tu uniju, bila bi glatko odbijena jer ta unija nema realnu vojnu moc. Putin je nesto tako vec rekao i indiretno nam poslao poruku da ga ne dovodimo pred neprijatnosti. Rusima je previse zapadnih samara. Pripremaju se da pretrpe jos ovaj sirijski pa mogu biti mirni do Irana. Oladite vise ljudi sa guranjem Srbije u dalju patnju i razaranje. Pogledajte gde smo na karti. Prirodni prirastaj nam je negativan. Radna sposbnost negativna. I mi takvi da se bodemo sa rogatim. Mi stvarno postojimo da bi uvek p..... uz vetar.
NSPM ima veliku čast što mu takav intelektualac kao što je Vladimir Jevtić piše tekstove...
Tako sto ce da kaze "DA"...sve ostalo je vec na mestu: i Carinska unija i Vojno odbrambeni ugovor i sira asocijacija kroz BRICS.Preporucujem evroazija.com
Ne budi naivan prijatelju. Zapad je to. Sve je to ista bagra. Znas, ovo ponasanje je isto ono kao kad Djokovic igra u zavrsnicama, a Federer i Nadal izrazavaju "visoki respekt" pa ga onda napucaju samo tako. Naravno, uz sve to idu i novinarski lesinari.
Srbija je mnogo bolje egzistirala u svijetu dok je u sastavu tadašnje Jugoslavije egzistirala u sovjetskoj (ruskoj) interesnoj sferi.Danas je u Srbiju "uašo Zapad i zapadne vrijednosti", ušli su zapadni savjetnici i slično a Srbija tone, sve joj je gore i gore.To što si napisao za propast "srpske ekonomije i društva" je nastalo nakon 1991.godine , kada Srbija manje ili više postaje opredjeljena za Evropu i Ameriku ili tačnije nakon 5.oktobra 2000.godine (da ipak ne bude nepravedan prema politici Slobodana Miloševića koji se ipak borio da sačuva srpsku samostalnost i da ne padne pod američku i NATO hegemoniju).Zato je i platio svoju cijenu.E sad promjenit će se to, jer Rusija će ponovo okupiti oko sebe države i nacije i suprostavit će se agresivnom imperijalizmu.Naravno tu je i Kina...
"...Sam eventualni ulazak Srbije pod „NATO i evropski kišobran” od Srbije će stvoriti jednu bezličnu slugansku zemlju koja nikome strateški neće biti zanimljiva..."
To nam i treba. Jel treba da sa nama ispiraju usta po CNN? Ovde velika vecina ocito nije hvala Bogu videla rata. Jedno je ljudi igranje rata preko neta, a drugo je kad ti otac, brat,... ode na liniju, a tamo danima samo melju topovi...
Ne znam samo kako ovde medju po mom misljenju koliko nacionalno odgovornim ljudima preovladjuju ova titoisticka razmisljanja o Srbiji kao nekakvom igracu velikih sila. Mi smo mikrodrzava, a takve ako ne postupaju pametno postanu prah na mestu trenja tih velikih. U pamet se Srbi. Zivot treba da je ispred svega, a kad napravimo snaznu ispravnu i radnu drzavu i drugi ce nas drugacije posmatrati. Pa ni Rusija ne vrednuje Srbiju bolje od EU...
Smisao reči predsednika Putina je bio sledeći: ili vratite mač u korice ili ćete se suočiti sa trećim i poslednjim svetskim ratom. Naravno, na Amerikancima je da prosude šta im je činiti, ali teško da će zbog Sirije žrtvovati čitav svet. Pre bi se moglo reći da je Ruska Federacija našla put do trajnog mira, i to paradoksalno - preko pretnje koja bi nužno povlačila i obostranu upotrebu nuklearnog oružja. Ali istorija nas uči da je čovek veoma paradoksalno biće i zato do Trećeg svetskog rata, a i do napada na Siriju neće doći!
POTPISUJEM!
U kom je to periodu bila u Ruskoj interesnoj sferi? To sto je Juga bila komunisticka ne znaci da je bila u toj sferi. Formalno je bila okrenuta istoku, a sustinski je bila u funkciji zapada. Pa SFRJ je zapadna tvorevina napravljena da se spreci Ruski uticaj u ovom delu sveta. Isto kao sto su i nesvrstani smisljeni da bi se smanjio broj potencijalno Ruskih savenika. A kako je prosla kada je prestala njena uloga osetili smo na svojoj kozi. Da se razumemo, ja ne propagiram nikakvu antirusku politiku, a ni nekakav ekumenizam u bilo kom smislu. Dobro znam sta sam i ko sam. Ono sto hocu da kazem je da treba da se ponasamo pametnije da bi sacuvali glavu.
Ma nece nas Rusi. Ne mogu sad da rovim po netu, ali sigurno postoji Putinova izjava u kojoj se poprilicno jasno ogradjuje od srpskog clanstva. Naravno, ova njegova izjava nije ni toliko bitna, ali ne treba biti previse pametan da je stav takav. Putin je predsednik bivse supersile i to drustvo je sada u transformaciji. Stara garda polako nestaje i Rusiju ce preuzeti nove generacije koje se ne secaju SSSR-a. Na kraju cemo jos mi ispasti kao cuvari tekovina bivseg komunistickog bloka. Verovatno bi nas primili u nekakvu ekonomsku uniju sto nije lose jer su tamo mnogo manje konkurentne ekonomije. Sto se tice vojsnog saveza mislim da nece da cuju jer oni onda ne bi znali sta sa nama. Fol neka clanica, a tu ni baze ni neke jake domace vojske. Cista blamaza. A Ameri bi nas onda kad bi se zato ukazala prilika opet malo cvoknuli. Naravno, kao i uvek bez razloga.
Odgovor na pisanje o nacinu vojne pomoci:
Nuklearno oruzje otpisi - ne zavaravaj se, ni Rusija ni Amerika nece ni radi koga drugog same sebi i svetu potpisati smrtnu presudu.
Konvencionalno oruzje - moja interesovanja za tehniku pomalo (pretezno informativno) zalaze u sveru vojne tehnike. Mislim da Rusija nema ekvivalent npr tomahavku niti flotu koja je bar priblizna americkoj. Ima solidnu avijaciju ali za to je potrebna dozvola za prelet ili sukob sa neuporedivno brojnijim NATO. Od modernih ima Iskander dometa max 400km. Uzmi globus i videces koliko je to malo. I ostala oruzja su mahom veoma kratkog dometa. Mozda neke rakete vazduh zemlja koje se ispaljuju iz strateskih bombardera, ali mislim da su i one postoje uglavnom sa nuklearnim punjenjem. Tenkovi i topovi su igrali neku ulogu do sredine proslog veka. Da ne pominjem vojne baze kojih Amerika ima mozda i nekoliko stotina, za ralziku od nijedne Ruske. Ne racunam Ruske u pogranicnim zemljama, koje nisu od koristi.
Jel` to beše rapTROP ?
Slazem se, trenutno je RapTROP. Ali polako, to je slozena masina. Treba vremena da se sve sklopi, da se uzmu u pocetku neocekivane stvari u obzir, da se jos malo promisli, zabije jos koja nitna u konstrukciju i doda jos koja linija koda u racunar. Onda ce biti Raptor. Osim toga, zasto malo ne razvuci projekat i uzeti jos koju kintu. Ne pravi svako takve masine...
Ja se dobro sjećam šta smo učili u školi i o Ameirci i o Rusiji (tadašnjem SSSR-u).SSSR je bio prijateljska država, prva zemlja socijalizma a Amerika je bila imperijalistička i kapitalistička država i neprijatelj socijalizma.E sad vidjeli bi koliko je Jugoslavija bila u socijalističkom lager, da je bilo ko pokušao uništiti socijalitički sistem.SSSR (Rusija) bi pregazila jugoslaviju i branila bi socijalistički sistem, slično scrnariju u Mađarskoj.Još nešto jugoslovenski generali su tražili podršku SSSR-a za uvođenje vanrednog stanja u Jugoslaviji tokom 1990.godine i za intervenciju a nisu od Amerike.Toliko o tome da Jugoslavija nije bila u sferi ruskih (sovjetskih) strateških interesa.Vidjeli bi kako bi Ruski tenkovi pregazili Jugoslaviju da se neko drznuo da promjeni socijalistički sistem...
Hvala Vam gospodine Amire za sve pohvale...
Vladimire istina i laž se jasno mogu razlikovati i pravda i nepravda takođe.Jasno je svakome da je Rusija oduvjijek bila slobodarska a posebno je mnogo zadužila muslimanki svijet u podljednjih 100 godina (a naročito od 1945.godine pa na ovamo).Rusija je doprinjela da se otvori proces dekolonizacije muslimankih i arapaskih zemalja a sada to Amerika želi ponovo da vrati u proces kolonizacije (i to sprovodi imperijalističkim ratovima).Još nešto ratovi Rusije i Turske su bili posljedica turskog imperijalizma na hriščćanske i ruske zemlje.Turska nije bila ništa bolja od Amerike u tom pogledu za to vrijeme...
Trebao je govoriti da spava sa "atomskom bombom" i da je grli umjesto žene.
Ok. Ciji su bili beskonacni krediti i ko je naoruzavao Jugu neposredno posle 1945 i ZASTO? Normalno da je bio socijalisticki sistem i prirodno je da je zvanicna politika bila naklonjenija SSSR. Zasto onda nismo usli u Varsavski pakt? Tito je bio zapadni igrac ako ne od svojih ranih pocetaka onda za vreme i nakon rata je sigurno postao. Iskreno, zalim sto nas SSSR nije pregazio posle onog razlaza sa Staljinom. Citao sam na par mesta da je za ovaj prostor posle rata bilo predloga da se Juga podeli po pola izmedju istoka i zapada. Ko zna, da se tako uradilo mozda smo mogli bolje proci.
"Još nešto jugoslovenski generali su tražili podršku SSSR-a za uvođenje vanrednog stanja u Jugoslaviji tokom 1990.godine i za intervenciju a nisu od Amerike."
Nažalost, nisu svi jugoslovenski generali bili Jugosloveni niti jugoslovenski nastrojeni oficiri. Jedan broj njih, je još krajem pedesetih godina prošlog veka, održavao veze za Zapadom, što se otkrilo raspadom Jugoslavije, (Slovenci, Hrvati ...).U toku raspada Jugoslavije Rusija se bavila sobom kao i sada. Ako se uklopimo u njihove interese, onda će rusofili pričati kako nas Rusi vole, tra, la,la, la ...Dobro znamo da u politici nema ljubavi već INTERES u kojem svako gleda sebe. Zadnjih godina to je izrazito na mikro i makro planu. Ono što je zahtevao Čerčil, NATO je ostvario ovih godina i Rusi su izgubili Balkansku raskrsnicu. Njihova je procena da se raketnim udarom po vitalnim tačkama raskrsnice, NATO može eliminisati, tako da ne troše svoju živu silu. Za to služe Srbi na čelu sa rusofilima. Ne budimo naivci.
Ne zato sto su bli zaljubljeni u Ruse, vec zato sto je cilj Amerike bio da izazove rat u ovom regionu i unisti SFRJ, u prevodu jak Srpski uticaj u ovoj regiji. Meni iskreno nije jasno cemu taj rat jer su sve ovo sto sad imamo mogli da urede na miran nacin. Izgleda da ni ni oni nisu mogli u potpunosti da predvide tok stvari. Jedino sto smo mi Srbi dobili, a tesko da bi dobili bez rata, je RS i poslije Srpskog naroda u RS, najzasluzniji za nastanak RS su upravo Amerikanci. Zbog toga ih ja i pored svega nikako ne mogu svrstati kao potpune negativce.
Kao spustili ih zbog toga što piloti padaju u hipoksiju. Prijatelju Ruje su ga maznule samo tako kao što smo im mi sa "praćkom" oborili F117.
Nego uzmi ti neki drugi nadimak.
Jedno je sigurno, bliži se 2014, kada je po raznim znacima početak nečega stravičnog. Nadam se da nisam u pravu, ali vreme ide...
Rusi ne moraju da ratuju direktno, samo mogu da ometaju elektro prostor oko Sirije, šalju coordinate brodova, sipaju municiju I hranu odozgo itd.. pa dokle neko slučajno ne pogodi nešto...a onda - direktan pogodak I šta?
Na potezu su nacisti I to pravi, jer mrze ceo svet, sem sebe, a to je pravi nacizam, jer vole samo svoju naciju, američku.
Za takve postoji samo jedan princip -
Gavrilo Princip!
Autor teksta je u pravu kad kaze da je Obama sam sebi postavio zamku-crvene linje , koju je Establisment SAD godima lazno postavljao drugima (medju njima smo i mi ) . Sto bi nas narod rekao >ko pod drugim jamu kopa sam na kraju upadne u nju !
AMIR ČAMDŽIĆ
...Vidjeli bi kako bi Ruski tenkovi pregazili Jugoslaviju da se neko drznuo da promjeni socijalistički sistem...
Časkom bi brka Staljin zgazio tu titoističku bandu, ali valjda nisu zbog prirode granica (BG graniči na Srbiju, a HU ima opet jedinu suvu granicu uz Srbiju. Međimurje izgleda nije odgovaralo).
Jer video je Brka da bi opet glupi Srbi najviše ginuli. Tako su se i čudili da ne koriste tešku artiljeriju na Sremskom frontu.
http://www.youtube.com/watch?v=C-zlnBvMob4
Znaju to ovih dana mornari kaubojski u Mediteranu kojima se gace tresu od pomosli da svakog casa mogu na dno mora/okeana da ih Bacuska posalje.
Slava Rusiji i nek' nam Putin pozivi !