среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Протест против диктатуре“ и режимско спиновање

Kоментари (101) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 10 април 2017 12:16
Тодор Михајловић
Ма колико деловао моћно и непобедиво, Вучићев режим је итекако рањив – само ако му се одлучно, смело и паметно изађе на црту. У овом тренутку постоје два основна начина те борбе: уједињавање истинске опозиције, с једне, и грађански отпор и протести, с друге стране.


Амин!
Препоруке:
171
19
2 понедељак, 10 април 2017 12:41
покварени спин - ко је против АВ-а, тај руши Србију
не значи да је сваки протест против компрадорске и корумпиране власти аутоматски смишљен и руковођен из центра неке мрачне, глобалне „закулисе“. Поготово када је, као у овом српском случају, та власт, заправо, одличан, ако не и најбољи партнер управо тим структурама које, наводно, желе да је сруше.

Браво. Сјајно раскринкавање.
Препоруке:
133
10
3 понедељак, 10 април 2017 12:43
Слажем се са Вама
Али не дозвољавам ни да ми сваки дипломатски апаратчик, спољни клијент и/или пословни партнер СНС режима – а има таквих и међу источним и међу западним посетиоцима – соли памет и говори шта је шта и ко је ко у Србији. Знам колико је, чак и када си упућен и добронамеран, тешко разабрати се у српској политичкој мочвари. Али баш зато што сам добро свестан релативности и свог сопственог знања, сумњам да неки страни „профајлер“, или повремени пролазник на политичко-туристичком пропутовању кроз Београд зна боље од мене и прича ми о „македонском“, румунском“ или „украјинском сценарију“.
Препоруке:
101
10
4 понедељак, 10 април 2017 12:47
ЗР
Један од бољих Ђорђевих текстова у последње време.
Нарочито део који се бави Русима.
Главна порука је да без обједињавања искрене опозиције режим неће бити побеђен.
Препоруке:
143
12
5 понедељак, 10 април 2017 12:47
Спиридон
По мени лично је основни разлог за успех ове режимске држ' сорошевце и издајнике пропаганде у томе што је јако мало правог патриотизма код људи у Србији. Наиме када је кренула та национална еуфорија тамо на крају осамдесетих, онда су системом везане куповине и удбашке пропаганде уз бадњаке, славске колаче и српске заставе продавани истовремено и ватиканско-масонска завера са додатком истог овог Сороша пар година касније. Када погледамо данашње медије који би себе могли назвати патриотским ми опет видимо 99.99% оних који гуслају о геострактици, Сорошу, господарима из сенке, ХААРП-у, сатанистима из ЕУ и Америке односно на оној другој страни о светој Русији, цару Путину и евроазијству као светлу на крају тунела. Нажалост то људи читају и што је најгоре они у то слепо верују, па је за њих појам патриотизма нераскидиво везан за све горе наведено. Таквим људима је онда лако продати било коју нову заверу, јер они само у то и верују, то јест Информер само потврђује њихову параноју...
Препоруке:
67
31
6 понедељак, 10 април 2017 12:59
Миле
Одличан, али заиста одличан текст. А, нажалост, у праву је и за Русе да су се својом подршком Вучићу и нападом на протесте опет прилично обрукали.
Препоруке:
125
16
7 понедељак, 10 април 2017 13:11
Бране
Потпуна слога у процени: ПРОТЕСТИ су настали спонтано, протест Омладине Србије је против диктатуре актуелне власти на челу са главним актером А.Вучићем.

Кључна опасност - протести могу бити ''присвојени''! Како спречити?
Препоруке:
87
9
8 понедељак, 10 април 2017 13:15
пензионер Цвико
Пре пар година, једне новине су објавиле процену да у Србији делује између пет и седам хиљада шпијуна и субверзивних елемената. Да ли се стање променило и на коју страну? Не знам али ово имам на уму. Кжу, неки се не скривају, већ раде отворено? Службе уместо да се баве са њима оне се баве темама ко и наша штампа у стилу "ко је кога пипнуо, ко је кога штипнуо". Као да је служба постала ријалити посао а не службе безбедности уз то слабо плаћене. Бели је својим хумором донекле амортизовао народно незадовољство али опет то је кап у мору те је све гурнуто под тепих морало да еруптира. А ко је гурао под тепих? Па власт, наравно. Све је труло па постојећа конструкција пуца. Онај ко је на власти требало би да има нека знања из механике али и да има, нема разума да то примени.Пре неко вече набасао сам на неку емисију "СтудиоБ". Расправљали су о протесту. Пена им је ишла на уста настојећи да изговоре сто речи у секунди. Кад се неко тако понаша, без и једног аргумента, знајте да је НАВИЈЕН, лаже.
Препоруке:
84
12
9 понедељак, 10 април 2017 13:15
тужна истина
Али не дозвољавам ни да ми сваки дипломатски апаратчик, спољни клијент и/или пословни партнер СНС режима – а има таквих и међу источним и међу западним посетиоцима – соли памет и говори шта је шта и ко је ко у Србији.

Е, ово је кључно и дубоко тачно. Третирају нас као колонију у коју долазе на сафари и још нам соле памет. Браво Ђорђе, ово је заиста искрено и храбро речено.
Препоруке:
95
9
10 понедељак, 10 април 2017 13:27
mala primedba
Eno na Sputnjiku veliki srbski patrijota i poznati antinatovac Panović hvali AV, a jutros u jutarnjem programu RTS još poznatiji srbski patrijota Nebojša Krstić takođe hvali AV i kudi opoziciju. Neprocenjivo. Još samo da se svi zajedno skupe na kontrapmitingu sa Našima, Zavetnicima i Šrederom i Blerom. Možda navrati i Železnjak, ako nađe vremena između podrške diktatoru Turkmenistana i diktatoru Uzbekistana.
Препоруке:
78
12
11 понедељак, 10 април 2017 13:42
kolt 25 gap
Djordje, pa vi ste u ovom tekstu i sami naznacili sta treba raditi.
Protestima neko usmerenje i pamet dajte bas VI! Vi ste sigurno primetili koliko su protestvujuci zeljni i da dobiju i da daju informacije. Tu vi mozete pomoci! Videli ste mozda i koliko ima potrebe da se formulise neki prvi korak, neki prvi cilj. Do sada je ispalo dosta dobro, mora se reci. Ali vi imate i pameti i postenja koji bi dobro dosli. Vi biste mogli znacajno uticati da se okupi sira zajednica i da narod masovnije pristupi protestima.
Djordje, nemojte da proteste stvarno preuzme neko ko ovoj zemlji ne misli dobro! A vas i tako vec olajavaju razni rezimski aparatciki.
Razmislite, Djordje, i nemojte predugo razmisljati.
Molim vas!
Препоруке:
62
8
12 понедељак, 10 април 2017 14:01
Боба
Добра анализа мада превише песимистичка. Драги Ђорђе понекад је код нас старијих превише искуства превише непотребног скептицизма што нема код младих на срећу.
Оно што ви и сви други поштене јавне личности можете да урадите је да позовете преосталу опозицију са иоле свести и савести да организује бојкот назови парламента као у Црној Гори и активно и без резерве сваки дан подржи омладину.
У свету су јуче први пут веће медијске куће почеле да примећују да се нешто дешава у Србији, као France 24H.
Зато омладино, г. Вукадиновићу и сви са иоле срца не мислите да је све узалуд, тек је почело!
А Вучићеве подгузне муве по медијима нека раде свој посао, доћи ће дан кад ће одговарати иако то још не знају!
Препоруке:
70
9
13 понедељак, 10 април 2017 14:12
тужна истина
А најтужније је што су, поред СНС ботова и западних атлантиста, у том демонизовању протеста и демонстраната на београдским улицама, што свесно, што несвесно, издашно учествовале и неке патриоте и неки руски званичници.

Мислим да Москва греши са Вучићем исто као што су грешили са Ђукановићем. И тако ће им се исто обити о главу.
Препоруке:
83
10
14 понедељак, 10 април 2017 14:14
gandra
manje vise se slazem sa clankom - medjutim - mislim da bi prava formula bila zahtev za formiranjem vlade nacionalnog spasa i to posto protesti dodatno uzdrmaju vucicev rezim ( u sta ja ipak verujem da ce se desiti, tek je manje od deset dana proslo), to bi omogucilo okupljanje cele opozicije s jedne i protesta sa druge strane - jer bi se zastupao jedan neutralan stav - spas srbije- vlada nacionalnog spasa bi bila privremeni organ od nekih godinu dana dok se ne stabilizuju prilike i uspostave uslovi za fer izbore - naravno ovo deluje utopijski - uslov da se ovo desi je da ovi protesti prerastu u nenasilnu pobunu - da manje vise zemlja bude dovedena u stanje blokade i nemogucnosti normalnog funkcionisanja - meni deluje da je energija u protestu beskrajna - videcemo - intuicija mi govori da se vucic iz ovoga nece izvuci - prevelik je zalogaj krenuo da proguta - sam ce sebe "zadaviti" -
Препоруке:
41
8
15 понедељак, 10 април 2017 14:18
Онесвешћен
„Стручњаци“ који по Пинку, РТС-у и Студију Б просипају своје геополитичке мудролије никада не помињу Црну Гору, Ђукановића и Подгорицу, већ увек и само Скопље, Букурешт и Кијев


Тачно, пун погодак,...и треба разоткривати те двоструке стандарде...још код штампаних медија; ДезИнформер(наводно проруски), антиСрпски Телеграф, погани Ало,...
Препоруке:
53
6
16 понедељак, 10 април 2017 14:23
Mary San
Svaki i najsponatniji protest mora da ima glavu i rep" - mora da ima organizaciju i jasno definisane kratkoročne i srednjoročne OSTVARIVE ciljeve, I to takve, da ta masa, ali i oni koji su na izborima glasali za AV, imaju nešto od toga, da uvide da je ovo drugo i za njih i za državu bolja opcija ! Sve to ja do sada ne vidim, ili bar ne tako jasno, osim nekih zahteva koji su više " tehničke" prirode. Jedina dva politička zahteva - smena Maje Gojković i smena na RTS-u su sa ovom skupštinskom većinom neostvariva. Dakle, šta nam ostaje?
Ili će se protesti sa vremenom "rasplinuti", pogotovu zbog nadolazećih praznika , ili eskalirati u GRAĐANSKI RAT !
Jedina vrsta protesta koja najčešće garantira uspeh je GENERALNI ŠTRAJK svih zaposlenih, ma koliko malo da ih je!Za to je potrebna osvešćena radnička klasa i jaki sindikati ! Imamo li ih ?
Препоруке:
30
23
17 понедељак, 10 април 2017 14:25
Vučić je na kapitalistički način poremećena osoba, antiradnička bitanga, pronemački kvisling, evroatlanski reakcionar i predstavnik antiživotnih i eksploatatorskih institucija!
Zahtevi studenata prema Vučićevoj kriminalnoj bandi su formalni i površni, a zanemaruje se priroda sistema koji on i stranke predstavljaju. Zapostavlja se bitna sadržina i suština. Gde je jasan stav mladih prema kapitalizmu, stranim i domaćim eksploatatorima, MMF-u, EU i NATO fašistima koje izdajnik Srbije, Klintonov, Bajdenov, Blerov i Mekejnov poltron i Merkelin papučar Vučić kao ''dobar pravnik'' zastupa? Kakav je odnos studenata prema rasprodaji Srbije od suvereniteta do naših fabrika? Gde je zahtev za uspostavljanjem društvenog vlasništva nad sredstvima za proizvodnju i nad medijima, za omogućavanjem ljudski dostojanstvenog posla i pravične zarade? Gde je odlučan zahtev za socijalnom pravdom, za besplatnim školstvom i zdravstvom dostupnima svakom čoveku?
Hoćemo li LGBT Srbijicu, mortalitetnu NATO kolonijicu ili suverenu, radničku, natalitetnu i socijalno pravednu zemlju ponosnih ljudi koji razlikuju saveznike i prijatelje od okupatora i njihovih satrapa?
Препоруке:
61
13
18 понедељак, 10 април 2017 14:26
Protesti u Federaciji BiH u februaru 2014.godine.
Nakon Drugog svjetskog rata Tuzla je bila jedan od industrijskih centara tadašnje SFRJ, a kako njeno stanovništvo, tako i stanovništvo cijele SR BiH je bilo većinom zaposleno u industrijskom sektoru. Nakon Rata u Bosni i Hercegovini vladajuće strukture na entiteskom i kantonalnom nivou vrše privatizaciju državnih preduzeća veoma loše, nakon prelaska preduzeća u privatne ruke, većina njih prestaje s proizvodnjom zbog prodaje njihove imovine, a radnici ostaju bez zaposlenja. Nezaposlenost u savremenoj Bosni i Hercegovini postaje svakodnevni problem, pored korupcije koja je postala općeprisutna svakim danom bilježi jaču tendenciju. Nezaposlenost u BiH doseže 47 %, a prosječna plata iznosi 845 KM.[8] Stanovištvo se sve više suočava s siromaštvom i glađu, nepotizmu, ponižavanju i ostalim vidovima ekonomske i moralne inferiornosti naspram vladajuće strukture i njihovih pristaša.


https://bs.wikipedia.org/wiki/Protesti_u_Bosni_i_Hercegovini_(februar_2014)
Препоруке:
8
19
19 понедељак, 10 април 2017 14:35
Nenad
5-i Oktobar v2.0? Ne Hvala!
Препоруке:
20
61
20 понедељак, 10 април 2017 14:42
Драган Р
Поштовани Ђорђе,веома вас поштујем и ценим, али бих волео да ми објасните шта се то значајно догодило што је довело до тога да је код младих људи који су блејали по кафићима када је чињена срамна Бриселска велеиздаја Државе, или када је доношен робовласнички закон о раду, у тренутку ескплодирало велико и спонтано незадовољство које је измамило десетине хиљада њих на улице Београда без икакве организације и покровитељства? Извините, али за мојих 50 и кусур година из личног примера сам научио да су спонтани протести Андерсенове бајке.Али то није разлог због кога не подржавам протесте студената иако себе сматрам патриотом. Једноставно, не пада ми на памет да подржавам борбу чији је циљ да сјаши Курта и узјаши Мурта а систем и стварни господар остану исти, макар овај други био много финији, углађенији и мање склон изливима неконтролисаног беса и самовлашћа.За мене је то само још једна обмана и улудо трошење енергије ионако већ измрцвареног народа.
Препоруке:
53
58
21 понедељак, 10 април 2017 14:45
Боба
И још нешто опозиција може да уради иако се у мраку медијске диктатуре често непотребно чини да су сви путеви затворени - а нису, што нам млади управо демонстрирају.
Може да позове Томислава Николића да распусти парламент и јавно затражи понављање председничких избора а ево и зашто.
Овај позив би био значајан имао или немао ефекта на самог Николића кога очигледно уцењују фондацијом његове жене јер управо због тога Вучићеви жбири превентивно ових дана прочешљавају фондацију Драгице Николић.
Имао би ефекта јер би указао добром делу народа али и Вучићевим подржаваоцима споља (којима је итекако стало до привида законитости ако не и до правде и закона) на Вучића и његове насилничке методе владања уценама.
Г. Николићу треба поручити да све ситне малверзације којима се бавио бледе пред подршком коју ћутањем и неделовањем даје Вучићевом безакоњу и разарању Србије. Ако има иоле памети схватиће да још увек може да кад тад добије макар статус заштићеног сведока спаси и себе и народ.
Препоруке:
46
7
22 понедељак, 10 април 2017 14:46
negi
@ colt 25 gap......Umesto što molite Đorđa izađite na protest.Ovo se odnosi i na sve komentatore. Izađite na proteste pa posle da komentarišemo.Protesti se održavaju u svim većim gradovima Srbije.Prvo na protest pa onda komentari a ne obrnuto.
Препоруке:
66
13
23 понедељак, 10 април 2017 14:47
zoran g
Gradjanima ove zemlje je jasno da iza protesta stoje Aleksandar Vucic i njegov rezim. Mladi ljudi i njihovi roditelji (pripadnici srednje generacije) koji su zavrsili regularne skole i fakultete i koji posteno rade (ko ima srece da ima stalni posao), ne mogu vise da gledaju defile nepismenih i bahatih koji su poslednjih 5 godina zaseli na vlast. A. Vucic je napravio reprezentaciju najgorih kadrova SPS, JUL, DOS i upotpunio je svojim falsifikatorima diploma i zivota i svakodnevno ponizava gradjane Srbije. Nazalost, u Srbiji se sve brzo zaboravlja (npr pokradeni zajam za privredni preporod Srbije, hiperinflacija, piramidalne banke, prekrajanje izborne volje gradjana, politicka ubistva, kriminalci koji su imali poslanicki mandat, cuvanje 600 kg drzavnog heroina u sefu banke...). Zbog toga ne treba da cudi sto je Srbija pre 8 dana dala 2 miliona glasova coveku koji je gleda u oci i laze i obmanjuje. Srbijo, uzivaj i veceras u novoj epizodi melodrame i seansi hipnoze na Happy TV.
Препоруке:
33
8
24 понедељак, 10 април 2017 14:50
Orwell 1984
Bravo!Odlican tekst
Препоруке:
24
6
25 понедељак, 10 април 2017 14:56
Srki
ne da je ranjiv.Vucicev rezim je pri kraju.Njega je odrzavalo zaduzivanje.Uzme kredit,podeli ga po drzavnim firmama,privatnim licima i prijateljima i oni ga za uzvrat podrzavaju.Ove godine se drzava mora zaduzit 7 mlrd evra samo da bi vracala rate kredita,sto znaci da Srbija uskoro moze da ocekuje situaciju u kojoj nece biti novca.Jer,na 40 mlrd evra duga,uz GDP od 30 mlrd evra,vise niko nece davat pozajmice.Ako se Vucic odrzi ovih dana unatoc protestima,na prvom sledecem uglu ce da padne.Naima,mmf ce zahtavati otkaze u drzavnim firmama,a to znaci da ce oni koji su do sada podrzavali Vucica postat njegovi naajljuci neprijatelji,posle otkaza.Jednostavno,nece da bude para,a to ujedno znaaci kraj Vucica.Za njega osobno,bit ce monogo tezi nego da sad u demonstracijama izgubi vlast.Zapravo,u oba slucaja,pad ce da boli,a ja se nadam da ce zavrsiti u zatvoru i da mu neka nova vlast nece zaboravit zlocine protiv naroda i drzave.Kao i njegovim saradnicima,pre svega potpisniku Brisla,, Dacica
Препоруке:
45
9
26 понедељак, 10 април 2017 15:07
Petar B.
Vrlo dobra analiza g. Vukadinovica, s tim da bih ja bio jos direktniji u opisu odnosa velikih sila I Srbije. Jednostavno receno, svaka od njih ima svoje interese I njima ce se rukovoditi.

Ako je rukovodstvo Srbije (I biraci koji ih biraju) servilno, nesigurno u sebe ili jednostavno radi na svoju stetu, zasto bi EU, Rusija ili SAD to uzbudjivalo. Da citiram Cercilove reci, koji je rekao- "..necemo mi da zivimo u takvoj Jugoslaviji".

To ne znaci da ne postoji moralna odgovornost I g. Putina I g-dje Merkel I g. Skota, ali ovu zemlji moramo voditi MI!

Zato je bila toliko vazna pojava I g. Jeremica I g. Jankovica - jer veruju da nema potrebe postajati evropski Banglades (uz duzno postovanje Bangladesu na komparaciji) da bi ova zemlja negde dosla. Nama treba vise ljudi koji veruju u SEBE, a ne da ce im neko drugi desiti probleme.

Ovi protesti su neka vrsta drugog kruga izbora. Ali za njihov uspeh, potrebna je masovnost, profilisanost i podrska svih,pogotovu posle dokazane kradje!
Препоруке:
105
8
27 понедељак, 10 април 2017 15:09
александар
Не знам. Вукадиновић је паметан човек и његов текст је више него солидан са становишта која он тренутно заступа. А то је тотална опозиција Господар Вучићу и жеља да му се виде леђа.
Не верујем у спонтане "демонстрације".То не бива. Увек неко организује и вуче конце.
Индикативно је да нема ама баш ни једног протестанта ни транспарента који напада очигледну режимску издају - Бриселске споразуме, сулудо срљање у пропалу ЕУ, одличне односе са усташким Montenegrom, "веберовштину и протестантизам" те
понижавајуће увлачење мути Меркел.
О томе дубока тишина. Другим речима, ово нису протести као они антисорошевски у БЈРМ или српски у Montenegru, ради заштите виталног националног интереса.
Има паткара, има жутих, има "падања у несвест" другосрбијанаца и фенси "грађана" ама нема оних које боле оне витално важне националне теме.
Ако је циљ рушење "злог диктатора",питање је шта после пада. Ако заседну Јанковићевци, џаба сте кречили. И нико неће моћи да каже да је био обманут.
Препоруке:
56
36
28 понедељак, 10 април 2017 15:17
Vlast je u pravu
Vlast je u pravu, protesti su djelo onih koji su izgubili izbore.
Препоруке:
17
61
29 понедељак, 10 април 2017 15:22
Srki
vlast nema uporiste ni u vojci ni u policiji ni u narodu. Uporiste vlasti je u posudjivanju novca i prosledjivanju tog novca elitama,medijima i partijskim clanovima u vidu plate u nekoj od ustanova drzave.Kad ne bude pozajmica,vlast ce da padne, a to ce biti do kraja godine.Tada ce sluzbeni dug biti oko 40 mlrd evra ili oko 130% GDP, ali mislim da je on jos mnogo veci jer cini mi se da u tom nisu drzavne obveznice.Ne znam namere Vucica,ali ako u tom radoblju namerava da izbaci Kosovo iz ustava i proda veci deo onog sto je ostalo od drzave,za njega bi to bilo kao da si je potpisao najmanje dozivotnu robiju.Suludo.Narod to nece da prihvati,kao sto nece da prihvati ni NATO.Potpisani ugovori se mogu proglasiti nevazecim,jer su ih potpisali kvislinzi koji su na vlast dosli prevarom.Da sutra ove demostracije postanu nasilne,Vucic nema u kogaaa daa se pouzda zaa intervenciju.Pitanje je da li bi vojka i policija poslusale komandu da napaadnu narod.Ucenjeni Dikovic nije nikakva garantija.
Препоруке:
40
4
30 понедељак, 10 април 2017 15:23
EOS
Ja licno, kao gradjanin ove zemlje, ne priznajem vise vlast osvojenu na ulici! TACKA!
Препоруке:
20
56
31 понедељак, 10 април 2017 15:26
Srki
hocu da kazem da ce Vucic,gubitkom kreditnog rejtinga Srbije,ostati bez osnovnog sredstvaa vlaasti - bez stranih kredita.Nema kredita,nema novca,nema ni poslusnika.Zato je ovo njegovo silovanje Srbije suludo.Za njega samoga.
Препоруке:
35
0
32 понедељак, 10 април 2017 15:26
Igor
Zao mi je ljudi koji gube vreme na tim protestima. Studenti koji nisu na predavanjima ne studiraju svoje knjige nisu fokusirani na svoj primarni zadatak. Mnogo toga se pobrkalo tokom zadnih nedelju dana. Postoje verovatno oni kojima ovako sta i odgovara, jer kobjagi podseca na neku revolucionarnu akciju, ali efekat svega toga je minimalan. Nema nicega sto ce ljudi iz protestnih kolona otkriti Vucicu i njegovoj bandi, a da oni to vec ne znaju. Caka je samo u jednom. Njima odgovara da je ovako kako je. To su oni ljudi koji su u stanju da ubiju celog zdravog i lepog konja zbog pola kile mesa. Ostatak ce naravno da se baci. E to je problem. Znaci STA??? Moraju da odu, pod hitno! Tu su potrebna malo ozbiljnija sredstva od ovih demonstracija.
Препоруке:
28
29
33 понедељак, 10 април 2017 15:29
ZEMUNAC
Bravo Djordje,odlicna analiza!Ako upotrebi silu,protiv studenata,cela SRBIJA ce se POBUNITI,i vojska i policija,koje su UZ NAS!Predao je Sev.Kosovo, DAO pozivni broj nepriznatoj drzavi,vladaju nam SAMO DIKTATOR,bate i kumovi,koji nas manipulisu po zelji, vulgarna cenzura i botovi!VLASNIK medija je bivsi direktor CIE,americki general Petreus!ON je ucenjeni,a NIKADA osudjeni ratni zlocinac,a ta krivica ne zastareva,A TO JE ZAPAD I ISKORISTIO!On MORA da ispunjava sve ucene zapada!Zato nam sada ,po "neutralnoj" Srbiji,protiv volje 80 posto biraca,setaju slobodno NATO legionari!ZAUSTAVIMO rasprodaju ORANICA,zbog otvaranja nekih poglavlja EU!AKO ga nateramo da sedne na POLIGRAF,nece moci na da objasni zasto je dao nas novac Fondaciji KLINTOM,a to su SOROSEVI LJUDI,pred izgubljene izbore U SAD!OSLOBODIMO SRBIJU!U Savamali nisu samo rusili barake,nego i UBILI Neduznog cuvara!A 7 u aferi helikopter!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
50
6
34 понедељак, 10 април 2017 15:33
Агент
Па, рекао бих, мало виде, мало не виде, а мало их не занима. Принцип је исти. Русија је велика земља која, објективно говорећи, тренутно има много већих проблема и брига.


А шта су све гарнитуре од 5. октобра наовамо учиниле да будемо Русима уочљиви и битни?
Препоруке:
21
12
35 понедељак, 10 април 2017 15:36
boban
Mnogi diskutuju o tome da li su protesti spontani.
To me podseti na onu narodnu:"Poklonu se zubi ne gledaju".
Komsiji treba 2000 Evra za operaciju.Ja mu nudim, a on me pita:"Odakle ti te pare"."Ko bre stoji iza tih para".
Препоруке:
29
12
36 понедељак, 10 април 2017 15:36
брљ
Да. Само што су реалне шансе да се демонстрације искористе неки опаки `ликови` .... А један је вук опаснији од 100 мирних...
Препоруке:
11
12
37 понедељак, 10 април 2017 15:36
Sorry
Mladi i penzioneri nemaju perspektive u SRBIJI i za to i taj PROTEST !!!
A, VI ko uvjek sve okrenete , kako vama odgovara po demokratskom partijskom ...lopovskom ELITNOM stilu od 90te do danas !
NAROD GLADUJE, a ELITA SE RADUJE - SRBIJA SE UMIRITI NE MOŽE !!!
Препоруке:
29
7
38 понедељак, 10 април 2017 15:36
Србија или Србистан
Постоји једна додирна тачка студената у штрајку и опозиције:
првима је украдена будућност,другима гласови на изборима.
Млади ће се изборити са искушењима или неће.
Верујмо у њих.
Сви остали морамо их подржати,јер без њих Србија нема будућности.
Била би то земља зомбија.
хејтер
Препоруке:
35
7
39 понедељак, 10 април 2017 15:37
"Пантер"
Па можда су те честитке варијанта il bacio della morte илити kiss of death. Узгред - ко је први честитао?
Препоруке:
9
3
40 понедељак, 10 април 2017 15:49
boban
александар@ "Ako zasednu..."
Kada imas maligni tumor,tumor se pod hitno sece, bez ikakvih :"ako".
Vucic je stetocina na spoljnom i unutrasnjem planu.Jankovic bi se sigurno trudio da uvede red i pravdu u korumpirano sudstvo i tuzilastvo,policiju....
Препоруке:
11
34
41 понедељак, 10 април 2017 15:50
Саша
Омладина мора да схвати да сами морају да креирају политику, да препознају проблеме, и понуде решења у својим захтевима. Довести Курту уместо Мурте не решава ништа, ми старији то већ добро знамо.

Дакле захтеви морају да садрже политику, неки минимум око кога сви могу да се сложе: војна неутралност, стоп продаји ресурса и инфраструктуре, строге казне за штетно задуживање државе и уништавање домаћих банака кроз кредитирање људи блиских власти.

Студенти треба да анализирају сва досадашња задуживања, ко се задуживао, и ко је паре потрошио, те да предложе адекватне санкције.

Када се срочи минимална политика која је неспорно у интересу свих грађана Србије, омладина треба упорно да се бори за ту политику кроз демонстрације и на друге начине. Студенти могу и морају много више него што је звиждање и шетање.

А опозиција нека се бави чувањем врећа са гласовима... Када вреће не умеју да сачувају, не знам шта ће умети.
Препоруке:
26
5
42 понедељак, 10 април 2017 15:58
zabe
Opservacije u komentaru su savrsene,ali ja bih ipak zakljucio,uprkos svemu;protestne setnje mladih i studenata svodi se samo na poziv,stampajte pare kako bismo mi i dalje mogli ,,blejati po kaficima,,.Prosto se zakljucuje po tome sto nitko ne postavlja zahteve po pitanju,,brisela,,tj.Kosmeta.
Препоруке:
20
19
43 понедељак, 10 април 2017 16:12
...
..."Изборни тријумф Александра Вучића показао је да, иако већина и није презадовољна стањем у земљи, ипак није дозволила да их поново преваре експоненти политике која је осведочено непријатељска према држави и српском народу. Постизборни циркус показује пак да поражени прелазе на план Б, у ком отворено поручују да већина није ни битна, већ су само они као авангарда. Разни су ту спинови – како је све што је младо, образовано, паметно, урбано и студира – за њих, а против њих задрта већина, која заслужује преваспитавање. Прибегава се чудној математици, према којој Вучић није легитиман и није њихов председник, јер, забога, њихових 16 посто више вреде него његових 56. Прича није нимало наивна, посебно имајући у виду укупну машинерију која је покренута, али и злоупотребе делова апарата силе – војних и полицијских синдиката."...
Препоруке:
9
31
44 понедељак, 10 април 2017 16:15
gavrilo
Ђорђе, мени је најближе истини онај дио који се односи на Србију као МОЧВАРУ, мислим да ту баш и ниси употријебио праву ријеч, умекшао си, а могао си слободно рећи КАНАЛИЗАЦИЈА!Али најгоре од свега је што и Ти и ми сви, већина, сједимо у тим г...има до ушију!Јесте, ужасно смрди али нас је АВ изгледа навикао на тај смрад говорећи нам да се купамо у водама Ив сан Лорана!најгоре је што му већина вјерује зато смо ту гдје јесмо и уживамо у опојним мирисима...А што се тиче Брисела,Берлина,Вашингтона...они су ту да спроводе своје циљеве и извлаче профит.Никада нас нису вољели а највише се наслађују када виде колико смо блесави, зато му и честитају јер су све обесмислил а ми пропадамо на њихову срећу!
Препоруке:
31
3
45 понедељак, 10 април 2017 16:15
Orwell 1984
Sta su SNS botovi i sta oni rade vise informacija na ovom linku-http://dostajebilo.rs/newsweek-ispovest-razocaranog-sns-bota-sendvic-a-od-priloga-novac/
Препоруке:
13
5
46 понедељак, 10 април 2017 16:22
Tatjana
Ne mogu da verujem da nam je Ruska vlada to uradila, sve mislim da je neka greška.
Treba formirati vladu nacionalnog spasa.
Sećam se da se u teškim situacijama za naš narod uvek oglašavao sada počivajući Patrijarh Pavle. Zašto naša crkva ćuti, ćuti i ćuti...?
Препоруке:
29
5
47 понедељак, 10 април 2017 16:45
аутократа
Наравно да је рањив човек који мора да се окружи онаквим креатурама и онолико да фалсификује, краде и лаже.
То нормалан политичар не ради у толикој мери никад.
Препоруке:
22
3
48 понедељак, 10 април 2017 16:55
Bora
Spontani protesti mi deluju nerealno.Sta moze da se dogadja spontano u masovnim protestima?Neko to mora da organizuje! Pre bih verovao da je sam AV organizovao proteste,po sistemu kontrolisem i vlast i
opoziciju,nego da se to desava spontano.I kakvi su zahtevi? Gledajuci sta je sve ovaj rezim napravio...samo zaduzenje kod MMF za ovoj period vlasti,prodaja poljoprivrednog zemljista strancima,planiranje prodaje uspesnih monopolskih firmi,koncesija aerodroma, pa totalna predaja severa KiM....Sve ono sto su "zuti"zapoceli a nisu smeli AV hoce da realizuje!A u protestima se trazi ponistavanje doktorata,smena urednika na RTS!?Kao da je to prvorazredni drzavni interes! Vise to lici kad neko napravi svojoj stranci laznu opoziciju sa nevaznim zahtevima za koje je vec spreman i koji mu na neki nacin i odgovaraju!
Препоруке:
22
11
49 понедељак, 10 април 2017 16:57
међутим
Обзиром да протесте није организовао нико, одлично је озвучење.
Препоруке:
26
14
50 понедељак, 10 април 2017 16:59
Vukadinovic je odlican
Svidja mi se i napomena o evoluciji nekih od pristalica visokih "evropskih vrednosti", mada malo kasno, zar ne?
Zahtevi studenata i inih ciljaju uglavnom Vucica i SNS diktaturu (fasizam), ali je stvar mnogo sira, recimo unistavajuca kapitalisticka okupacija i kolonijalno ropstvo bez slobode I prava na rad, prehranu itd.
Sistemsko generalno (i redovno) skretanje paznje sa ovoga, banalizovanje i prostacko omalovazavanje naroda je prevrsilo svaku meru, pa su ovi protesti sigurno bolji nego cutanje sve dok ne vode u jos brze i vece (skoro izvesno u nasoj situaciji) izivljavanje sistema kao sto su clanstvo NATO, propast/ukidanje zdravstvenog i socijalnog osiguranja, jos masovniju prosituciju, droge, kriminal itd.
Manje ili vise umotano ismejavanje ili ruganje patriotizmu ima efekat obesrabrivanja otpora zacrtanom klasnom i rasistickom NSP, pa ona da oni koji veruju u prisustvo Sorosa, NATO i zavera doprinose uspehu medijske manipulacije narodom i odrzavanju diktature.
Препоруке:
16
7
51 понедељак, 10 април 2017 17:07
Алекса
Одличан текст.
Протести треба да трају и да се не смањују
и да и даље буду неухватљиви што се организатора тиче.
Зар нисмо познати да имамо одличне екипне спортове?
Протести нису окренути само против олош-вучића и дружине,
протести су ту и да би се,
независно од њих, баш како Ђорђе пише, стварна опозиција приближила и
почела да омета "власти" у Србији.
Дуго трајање,
све више незадовољних из различитих области живота,
преузимање од режима
режије представе која се игра у Србији.
Е бре, бомбардовали су нас 78 дана,
а протести трају тек десетак...
нато и сорош слуге не знају како да одговоре
и биће доведени у ситуацију у којој је сваки одговор погрешан.
Такође не очекујем од Русије мешање у нашу унутрашњу ствар. Прво треба да изнутра изнедримо народну и политичку стварност са којом ће Русија моћи да сарађује.
У речима лепе, али и неупућене Захарове, као и "главног саветника Путина" Железњака не видим озбиљну подршку олош натовској екипи.
Русија стоји иза нашег народа.
Препоруке:
17
14
52 понедељак, 10 април 2017 17:12
тек онако
А да ли тврдите да Јанковић не би чинио исте или још горе ствари од Вучића? Да ли ће нови политички блок на челу са Јанковићем бити више проруски него Вучићев?
Препоруке:
32
20
53 понедељак, 10 април 2017 17:21
могућност
Протести су планирани под пројектом ДРУГИ КРУГ са циљем подршке Вучићевом противкандидату. Међутим, Вучић је победио у првом кругу али операција ДРУГИ КРУГ није отказана већ је стратегија промењена и операција се не спроводи под тим мотивом. Ипак, не бих да лицитирам и нагађам ко је организатор, не радим у безбедносним службама а такође ниједан од озбиљних "теоретичара завере" се није још огласио по овом питању.
Препоруке:
16
23
54 понедељак, 10 април 2017 17:29
Кога змија уједе и гуштера се боји!
Срећом има још храбрих и мудрих људи попут господина Вукадиновића да мало помогне у препознавању животиња у овој Вучићевој жабокречини и мочвари!
Препоруке:
24
6
55 понедељак, 10 април 2017 17:35
Igor
Ko god misli, na primer, da olovka moze da se zaostri drvenim ili plasticnim nozem, slobodno neka ide na demonstracije.
Препоруке:
18
20
56 понедељак, 10 април 2017 17:37
Боба
Присуство режимских ботова и тролова је очигледно и овде али џаба им.
Онима којима свака длака смета (а наш народ има добру изреку на ту тему) треба поручити да изађу и сами напишу на плакатима шта хоће уместо да намерно или ненамерно (што је свеједно јер је резултат исти) потпомажу Вучића и наопаку мафију на власти да наставе са економским, државним и сваким уништавањем Србије.
Онај ко не види до чега је довела власт лакеја, незналица, корумпираних лопина и најобичнијих скотова треба то отворено рећи, и до какве пропасти га тек може довести, и да је свака пасивност данас отворена колаборација и помоћ овој наопакој власти или је слеп код очију или је злонамеран до бола, трећег нажалост нема.
Препоруке:
33
9
57 понедељак, 10 април 2017 17:39
завера теорија
Петог октобра двехиљадите сам био на протесту испред скупштине. Био је, наизглед, протест налик многим до тада, међутим, у једном тренутку је према улазу скупштине као један појурила група људи. Тада су у скупштини спаљени гласачки листићи. ДОС је тих дана рекламирао објављене резултате председничких избора а 3 дана пред други круг активисти ДОС-а су запалили гласачке листиће. Драги моји, то је био државни удар. Е сад, присуствовао сам томе из незнања. Сувише млад, необавештен али се ипак кајем.
Сад да кажем зашто сам ово поменуо. Немојте да се на овим протестима тако нешто деси. Толико.
Препоруке:
44
16
58 понедељак, 10 април 2017 18:16
Izbor je na nama
Pre svega da iznesem neke svoje pretpostavke o glasačkom telu u Srbiji. Srbija ima sigurno duplo više nacionalno opredeljenih glasača i stranke građanskog opredeljenja nemaju nikakve šanse da u perspektivi samostalno imaju vlast. Ovo kažem iako sam glasam za kandidate građanske opcije. Problem sa nacionalnim biračima je što oni najiskreniji nisu brojniji od onih najekstremnijih i onih "pragmatičnih" zajedno. Srbijom vladaju upravo ti. Neko je lepo negde rekao da većinu SNS biračkog tela nimalo ne interesuje politika. Iskreno bih više želeo da najumerenije struje na levoj-desnoj ili liberalnoj-konzervativnoj strani postanu dominantne i da takvi stvaraju budućnost političke scene u ovoj zemlji. Nisu svi građanski opredeljeni birači oduševljeni Natašom Kandić, niti su svi patriotski birači oduševljeni Radomirom Počučom. Samo kroz saradnju građanskih stranaka koje ipak brinu o nacionalnom interesu i nacionalnih stranaka koje su dovoljno iskrene ova zemlja ima budućnost.
Препоруке:
24
3
59 понедељак, 10 април 2017 18:24
Боба
Још пар запажања.
1.Теоретичарима завера:
Ако мислите да је је једино важно да неко 'мутан' организује 'завере' младих против више него јасне диктатуре корумпираних скотина, па изађите, преузмите и ви нешто од 'завереника' а не да чекате само да неко вас 'злоупотреби'. Борите се њиховим оружјем јелте.
Или ћутите и не саботирајте младе људе који иако неартикулисани и несвесни величине зла коме се супротстављају имају храбрости али недовољну подршку оних без илизија, евроскептика и патрио-скептика подједнако. Они бар нешто покушавају а не седе и само добацују као она два матора закерала на балкону у Мапет шоу серији.

2.Да ли ви пратите вести? Видите ли да ствари ескалирају опасно близу глобалног сукоба који може значити и светски рат? Русија заиста нема ни времена ни ресурса да их расипа на трећеразредне диктаторе у покушају. Не треба их правдати као ни необавештене Русе који лупетају већ треба разумети ситуацију и помоћи себи освајањем слободе а тиме и целом слободоумном свету.
Препоруке:
31
4
60 понедељак, 10 април 2017 18:26
Izbor je na nama 2
Ovi izbori su glasačima ponudili dovoljan broj kvalitetnih kandidata. Većinu njih (Janković, Jeremić, Obradović, Stamatović, Radulović, Popović) ja bih želeo da vidim kao glavne učesnike u političkom životu ove zemlje. Ukoliko vam smeta bilo ko od navedenih, znajte da niti može nestati milion i nešto građanski orijentisanih ljudi, niti može nestati 2-3 miliona nacionalno orijentisanih ljudi. Ako igrate na kartu da svi koji su građanski orijentisani odu odavde, onda u redu. Dakle, sviđalo se to nama ili ne, Srbija ima daleko bolju budućnost sa Jankovićem, Radulovićem, Borkom Stefanovićem i nekim iz (nadam se) reformisanog DS-a, nego sa Čankom, Čedom i Dinkićem. Ponavljam, ti ljudi ne mogu dobiti više od milion-milion i po glasova. Istovremeno, Srbija ima daleko bolju budućnost sa (duboko sam uveren) iskrenim patriotama Jeremićem, Obradovićem, Stamatovićem, Popovićem nego sa Vučićem, Dačićem i Šešeljom. Kada shvatimo da se moramo oslanjati jedni na druge, pobedili smo.
Препоруке:
24
6
61 понедељак, 10 април 2017 18:31
negi
@ Boba...... Za razliku od klasičnih botova ovi UDBA-ški su kao malo sofisticirani ali zadatak im je isti posejati sumnju. Mene fasciniraju stariji i stalniji komentatori koji nastavljaju svoju lažnu priču i licemerje.Pogledajte samo termin koji upotrebljavaju,"ova država".Oni čak ne smeju ni da izgovore ime "ove države".Još gore je što se prave blesavi da mi stvarno imamo nekakvu državu čije ime ne smeju ni da izgovore,pa ta država kao odlučuje skim će i kako će.Nema nikakve države Srbije,to je mantra kojom se maše i koju političari koriste.Ovo je obična teritorija,kao što je Divlji zapad bio koju koristi onaj ko je jači.Sve dok samoproglašene srpske "patriote" ne shvate da pričaju o nepostojećim stvarima ovako će biti. Alo,prijatelji,ne postoji država Srbija već provizorijum kojim upravlja trenutno najači i zato ga podržava i istok i zapad u isto vreme.Klinci to znaju i traže svoju državu,pravu državu Srbiju.Ne pristaju da žive u laži i provizorijumu kao vi,zato se bune.
Препоруке:
24
17
62 понедељак, 10 април 2017 18:41
negi
@ zavera teorije......Lažeš, 5.oktobra ni jedan listić nije zapaljen. Dosta tih UDBA-ških laži. 5.oktobar je organizovan jer je lopov pokušao ponovo da krade izbore. Ti si bio na protestu ali sa druge strane.
Препоруке:
20
25
63 понедељак, 10 април 2017 18:42
Izbor je na nama 3
Ovaj protest je protest protiv Diktature. Zašto bi zapad ili bilo ko stajao iza protesta, kada je Vučić savršena opcija za zapad? Sve ispunjava, a podržavaju ga oni glasači koji bi digli ustanak kada bi neko iz DS-a bio toliko poslušan zapadu. Ovi izbori su prilično otreznili sve (ili skoro sve) evrofanatike po pitanju EU, osim naravno onih evrofanatika koji su otvoreno podržavali Vučića. Takođe, ovi izbori su delu rusofanatičnih glasača pokazali da ni Rusima ne smeta Vučić. Dakle, ovi izbori su nas malo otreznili i od jednog i od drugog fanatizma i pristrasnosti. Ukoliko nismo shvatili da je ono najbolje na šta možemo da se oslonimo unutar granica ove zemlje (plus dijaspora), onda ništa. Ukoliko takođe nismo shvatili da ono što nas najviše ugrožava nije ni Soroš ni ne znam kakvi zaverenici protiv srpskog naroda, već jedan čovek i njegova Gebels-Pink-Informer-Rijaliti mašinerija, onda ništa. Sve čestitke gospodinu Vukadinoviću na sjajnom tekstu.
Препоруке:
30
5
64 понедељак, 10 април 2017 19:05
DrJelaBisic
Par pitanja:1.Ko je patriotska,aniNATO,anti EU,proruska,socijalno kapitalisticki orijentisana opozicija?Vidim da Borka podrzava proteste.I ona je opozicija AV.2.koliko je procenata celokupngg birackog tela dobila ta opozicja?g.Jeremic I g.Jankovic,g.Radulovic pa i Vojvoda od zardjale kasike,zeljan da opet bude u vlasti,nisu opozicija.Prava opozicijja dobila oko 1-2% birackog tela, 2,37% od izaslih.Izlaznost oko 50%. 3.Uz sve protivzakonite manipulacije(jer ma i manipulacija koje su zakonite)koliko je ukradeno opoziciji,koju avodim?Da li bi ta opozicja,da je sve idelno fer,dobila 5% glasova,umesto 1-2%?
Препоруке:
11
18
65 понедељак, 10 април 2017 19:40
Боба
@Izbor je na nama
Занимљиво запажање али нажалост поједностављено и чак наивно.
У праву сте да ти људи постоје и репрезентују погледе који одражавају национално-грађански раскол Србије још од 19 века, многи од њих искрено верују у флоскуле о 'цивилизованој Европи' при том заборављајући ужасе које је та 'цивилизација' донела колонијама по свету а и нама и дан данас, да не заборавимо два светска рата, оба европски производ. Оне грађанске и демократске тековине на које се тај наивни слој залепио су наслеђе античке Грчке које је Европа присвојила али је много више ишла крвавим стопама Римске империје и то и данас ради са њеном оживљеном верзијом. У возу са погрешном дестинацијом све су станице погрешне као и све возовође макар у покушају.
Ипак са њима треба разговарати иако им није јасно да је пристојност у колонијама какву Европа прави од Србије немогућа што Вучић и подршка коју му дају доказују. Када се скине Вучић биће могућности и за отрежњење грађана ако их у Србији остане.
Препоруке:
10
3
66 понедељак, 10 април 2017 19:41
gandra
novi zahtevi omladine koji su danas obznanjeni su revolucijonarni - ovo je kraj i za vlast i za opoziciju - ovo je REVOLUCIJA!!! - treba enrgiju usmeriti na nenasilnu primopredaju vlasti - kao sto gore napissah - vlada nacionalnog spasa - itd.
Препоруке:
8
6
67 понедељак, 10 април 2017 19:43
Спиридон
@ DrJelaBisic

1. Потпуно небитно као што је небитно да ли овај или онај типа Борка подржава или не подржава протесте. Уколико сутра Борка каже да је уторак једанаести април, да ли то значи да није уторак нити једанаести април или не?! Оно што је једино битно је да је на власти најгори могући празилук купљене дипломе шљам на челу са поремећеном особом која би да буде све од премијера, преко председника, патријарха, градоначелника, уредника свих медија, ректора универзитета и првог човека САНУ. Та власт се мора скинути зато што уништава сам појам државе а све политичке поделе долазе након, никако пре тога.
2. Небитно такође, зато што није било ни најелементарних услова за фер изборну утакмицу из разлога наведених под ставком један. Самим тиме су резултати ирелевантни односно добијао је и Хитлер 90% гласова сличним методама.
3. Не постоје законите манипулације односно у свакој нормалној земљи се за било шта из СНС репертоара куповања и уцењивања иде у затвор. За остало видети под два
Препоруке:
27
5
68 понедељак, 10 април 2017 19:48
Mlado ludo
Omladina je u principu naivna, bez životnog iskustva, puna nekih "ideala" za koje ni sami ne znaju šta su i kako da ih provedu.Dok si mlad, do neke 25 godine života, misliš da možeš sve, da je svijet samu tu radi tebe, ali sa godinama i životnim poniženjima se "osvješćuješ" od zabluda svoje mladosti, i shvatiš da si u ovom svijetu "niko i ništa, nebitan i nikako značajan.Omladina nije svjesna da je samo " poput metle" koju neko "iskoristi da pomete" i ponovo ostavi u ćošak, kao beznačajnu stvar.
Препоруке:
14
18
69 понедељак, 10 април 2017 19:49
GEDZA
E MOJ DJOLE, NISI ME POSLUSAO, TREBALO JE DA TI BUDES PREDSEDNICKI KANDIDAT ALI SADA OSTAJE DA SA SANDOM POVUCES DVERI I SVA PATRIOTSKA UDRUZENJA ZA SPAS SRBIJE I POVEDS OVE STUDENTSKE PROTESTE. ZAR JE PETOOKTOBARSKA MAFIJA IMALA BOLJE VODJE PA SU MOGLI DA NAS MESECIMA CIMAJU I PO MRAZU I PO KISI ?
ZATO NEMOJ DA SE SNEBIVAS..., DODJE TAKO VREME U ZIVOTU COVEKA, DRZAVE I NARODA KADA M O R A DA SE PRIHVATI NECEG STO BAS I NE ZELI ALI MU BOZJI DUH/SAVEST NE DA MIRA I M O O R A DA SE UMESA I RADI ZA TE CILJEVE U KORIST OBICNIH LJUDI KOJI BAS I NISU SVESNI UVEK KOLIKI JE TRUD POTREBAN DA NJIMA BUDE BOJE .
MOJ POSTOVANI I DRAGI DJORDJE, ZELIM TI DOBRO ZDRAVLJE I BLAGOSLOV HRISTOV ZA SVE STO RADIS !!!
Препоруке:
13
9
70 понедељак, 10 април 2017 19:51
Драган, Катун
Да је ове неопходно отерати је неспорно, међутим, указали сте с правом и шта је потенцијално највећа слабост ових окупљања - иза њих не стоји нико. Проблематична тврдња, тешко је у то поверовати с обзиром да смо вишеструко "покривени" од знаних и незнаних НВО и пара формација које су на апанажи неисцрпних фондова.
У намерно генерисаној економској апокалипси, неколико гарнитура-од црвеноцрне, жуте, оне у међувремену и ових "душе" су џабе, клијентела за коју не морате бити Коперфилд да би "попили" пласирану илузију /пример вучијеви каравани, проценат гласова које је "освојио", ...7.
Какав год исход био, сматрам да је овај никоговић озбиљно бар начет, што даје искру наде да ће мо пре но што смо се до овога надали Испратити.
Препоруке:
11
8
71 понедељак, 10 април 2017 19:53
Боба
@negi
Да, тачно је, Србија је недефинисана територија која глуми државу и 'независност' у истој мери у којој је глуматају и остали сателитски режими источноевропских самопоробљених територија.
Зато сваки покушај таласања који показује да има још живота у колонијама намењеним транзиционом збрињавању робља и привременој пацификацији и постепеном трајном нестанку треба поздравити као знак да није умрла свака нада.
Ови који то саботирају не схватају да им је намењена судбина или робља или капоа у логору а у сваком случају иста на крају. То што у процесу они који стрвинаре имају илузију да мало боље животаре нажалост је пука илузија. То ипак не треба да им послужи као олакшавајућа околност једног дана. Слабо су учили историју па су превидели да је Француска шишала до главе проститутке које су ишле са окупаторима. Та пракса се показала поучном и треба је применити и на политичке проститутке а и ситне продане душе који ето 'само зарађују за живот' иако уништавају и своју будућност.
Препоруке:
19
2
72 понедељак, 10 април 2017 19:54
Кнежевић Милан
Ја сам "преумио".
До јуче- и ја сам по инерцији искустава мислио као многи- да је ово оркестрирано, да је иза протеста неки "Сорош" или слична екипа.
А онда сам се натерао да погледам по нету- шта, у ствари, хоће да деца?
Био сам врло изненађен оним што самвидео и чуо.
Укратко, ко се са оним што они говоре не сложи- не слаже се са здравим разумом; сваки захтев је више него оправдан и утемељен. И не треба повезивати почетак ових протеста са минулим "изборима"; нису у директној вези, осим што су резултати само "окидач" за почетак, она полседња кап, која је прелила чашу, коју сви испијамо 20-ак година.
Постиђен својом грешком и тврдоглавим одбијањем да саслушам и проверим, сада сам на страни овог протеста 100%, а мој једини "алиби" је што сам толико пута преварен, да бих био још већа будала да сам се лакше "примио"; дакле, мој предлог свима је да стрпљиво саслушају поруке протеста- све ће им бити кристално јасно веома брзо.
А онда нека донесу одлуку...
Препоруке:
42
4
73 понедељак, 10 април 2017 20:18
Petar
Имао сам среће и упознао сам господина Вукадиновића на протестима у суботу. Рекао сам му да је ово болестан човек и да нама не преостаје ништа друго него да протествујемо јер ми немамо друге опције. Али мислим да иако је опасно опозиција међу којом је господин Вукадиновић као и Јово Бакић нејрелевантнија особа треба јаче и озбиљније да крену у борбу, јер Народ је изашао на улицу. Ако ви не искористите институцију Скупштине и не покренете нешто онда боље да Народ није ни излазио. Јер да будем искрен све је боље од ових на власти, па чак и отворен рат против Нато држава у окружењу, јер ово што Народ данас живи у Србије је лагано умирање као у логору. Толико од мене
Препоруке:
27
5
74 понедељак, 10 април 2017 21:17
Bgd na vezi
Odnos velikih sila prema nama vise manje je slican kroz istoriju i sad. Ne mozemo ocekivati dobronamernost i razumevanje od mocnih--tu postoje samo interesi. Vukadinovic sa pravom javno kaze ne podrzavajte ono u Srbiji sto nikad ne bi podrzali kod vas ! Ako se zele promene na bolje za drustvo u celini, a sto mladi ljudi sa punim pravom traze, moramo se sami izboriti. Opozicija je morala znati sta ih ocekuje sa Vucicevim i rezimskim smicalicama na izborima; Umesto da se konsoliduju i dogovore, svako je hteo neku svoju trku i ishod je los; potpuno je razumljivo ogorcenje mladih ljudi i svih koji protestujemo sa politicarima uopste i onima koji usko podrzavaju samo svoje. Promene mogu da nastanu samo uz zajednicku, upornu,savesnu i predanu borbu protiv svega loseg sto su Napredni napravili u Srbiji, ali i njihovi brojni prethodnici. Podrzavam mirne, uporne i dostojanstvene proteste.
Препоруке:
14
1
75 понедељак, 10 април 2017 21:26
Спиридон
@ Кнежевић Милан

Најбитније није шта хоће та деца, већ шта хоћете ви и свако од нас. Ко хоће да му Вучић буде полулуди фараон који се јавља као хоџа пет пута дневно и где његова партијска војска као скаквци све уништава а он нека седи кући. Ко то неће, нека се придружи протестима или макар нека не смета тражењем длаке у јајету и јурењем фантазмагоричних Информер завера. Према томе ситуација је врло јасна, свако онај ко овде куцка по тастатури, глуми лудило па се пита зашто нема ћирилице или ко стоји иза свега овога ради за Вучића и његов режим. Жао ми је али тако је, не може се мало бити трудан нити као бити опозиција Вучићу са таквим понашањем...
Препоруке:
34
5
76 понедељак, 10 април 2017 21:35
Magenta
Кратко и јасно: док главна тема демонстрација (или ТО назовите именом које вам се чини најбољим) не буде ОКУПАЦИЈА и борба против ње, ово је промашено. Промена система нама треба, а не остајање у старим оквирима ... нови избори, смене по некаквим агенцијама и слична губљења времена.

Видех јуче и неки транспарент на енглеском који жели добродошлицу избеглицама, али не онима са Косова или из Босне и Хрватске, већ онима којима су намењена средстава из буџета, за "решавање питања смештаја". Какве ово везе има са незадовољством омладине и грађана садашњим стањем? Зар су наш највећи проблем мигранти? А не ми сами и наши животи? Биће да млади баш немају представу о томе шта би хтели. Јесу незадовољни, али окупацију баш и не примећују. Хајде прво да урадимо оно што је најважније - да уклонимо окупаторске слуге. Нема више чега да се бојимо, окупатори су забављени тренутно нечим другим.
Препоруке:
27
7
77 понедељак, 10 април 2017 21:40
Orwell 1984
Ovi SNS-botovi se bas pomamili ko stoji iza protesta?Stoji slobodna Srbija eto ko stoji.
Препоруке:
21
10
78 понедељак, 10 април 2017 21:50
Бојан, Приштина
Нема ништа, запад је напумпао мишиће Вучићу сад их пумпа Јанкивићу а ми из прве Србије у бунару.

Јеремића су са 18 процената, колко је имао кад је дошао срозали на 5 посто, а Бошко не може да прескочи 3 процента. У овим условима нема бољитка ни у перспективи. А нема изглефа да ће услови бити бољи.
Препоруке:
30
7
79 понедељак, 10 април 2017 23:25
Pravda
Gospodin Vukadinovic je trebalo da se kandiduje za predsednika,ali kao Covek sa ogromnim postenjem,integritetom,hrabroscu ,znanjem i pamecu nikad ne bi prosao u zemlji koja se nekada Srbijom zvala.
Препоруке:
11
7
80 понедељак, 10 април 2017 23:37
Конобар
Захтеви Омладине Србије су здрави, нормални,рационални. Ко мисли да нису - нека се замисли!

Омладина Србије јесте темељ народа. Оставимо тастатуре - у помоћ Омладини!
Препоруке:
23
4
81 понедељак, 10 април 2017 23:50
Јован Т.
Сваки режим је рањив, мање или више, па и Вучићев, тако да око тога не треба превише трошити време за дискусију. Ниједна власт не траје вечно, па ће тако и Вучић, као и они пре њега, владати још 2, 5 или не-знам-колико година и нестати са политичке сцене. То је неминовност и није никаква мудрост закључити да ће до тога једног дана доћи. Али оно што је (једино) битно је: ко уместо Вучића? Ко после Вучића? Ако се све сведе на формалне, а не суштинске, разлике и на опсесију тиме да само Вучић мора да падне по сваку цену, а ''онда ћемо видети шта ћемо'' - у том случају нисмо много одмакли. Па најјачки опозициони лидер у овом моменту, Саша Јанковић је на дан Св. Саве рекао да је то за њега дан Срђана Алексића, а два дана уочи избора да се у Сребреници десио геноцид. Како очекујете победу таквих људи? Па због таквих људи и побеђује Вучић. Дајте неког искреног родољуба и Вучић ће отићи, а заменити га неко нормалан
Препоруке:
21
11
82 уторак, 11 април 2017 00:03
Кнежевић Милан
Magenta
док главна тема демонстрација (или ТО назовите именом које вам се чини најбољим) не буде ОКУПАЦИЈА и борба против ње, ово је промашено. Промена система нама треба

Управо то и јесте тема демонстрација!
Вудели сте пароле у којима помињу капитализам, стране банке и ММФ?
Ако оду пред амбасаду САД, само дају диван изговор режиму да их прогласи за руљу која прави неред и даје идеалан алиби за ангажман Полиције и забрану.
Овако им не могу ништа, осим да их трпе и нервирају се.
Не треба губити нерве, треба стрпљиво градити ов што су почели; сасвим добро размишљају. Народ полако схвата шта они заправо хоће, а то је оно што из коже вади и режим и "опозицију", јер постају медијски "неодољиви".
Сад се чека ко ће први да "трепне" у овој игри живаца, а ту су протестанти у огромној предности, јер њихов стрес сваким кораком у шетњи опада, а онима на које су се устремили- расте.
Време ради за протест, а против система...
Препоруке:
24
4
83 уторак, 11 април 2017 01:00
Гуливер
Дефинитивно је јасно да од Вучића нема и не може бити горе. Мала је ово земља колики је он издајник.
Препоруке:
29
6
84 уторак, 11 април 2017 08:58
Ристо
Због Саше Јанковића не вреди ни код куће из досаде написати неки транспарент, а камоли га изнети на улицу и помоћи му да он нешто одлучује. Волео бих да видим неког српског домаћина на челу Србије, а не страног плаћеника.
Препоруке:
24
9
85 уторак, 11 април 2017 09:15
Sorry
RUSI LJUTI NA VUČIĆA – MEDVEDEV OTKAZAO POSETU SRBIJI!
AV je SRAMOTA za SRBIJU !!!
Препоруке:
16
1
86 уторак, 11 април 2017 10:17
dragan
Srbija je zemlja ekstremnih stavova. Na srecu vise nemamo mnogo evrofanatika, ali to ne znaci da cemo biti spokojni, imamo sve vise ruso ili jos gore putinofanatika. To je mozda jedini i pravi kult u danasnjoj Srbiji. Kult Putina. I kao i svaki drugi kult duboko stetan i bolestan. Ima se utisak, da u Srbiji ima ljudi koji bi od svoje zemlje da naprave nesto kao Rusku Spartu. Oni bi da vode ruske bitke, da zastupaju ruske interese i tako dalje i tome slicno. Nama kao naciji treba realnost. Realno je Rusija sila koja nam pomaze. I to je to. Sto se tice unutrasnje politike te zemlje ona je autokratska, u velikoj meri izopacena sa recidivima staljinizma. Zastrasujuci je podatak da je 30 posto stanovnistva bilo u zatvoru, zbog ovog ili onoga. To nikada nije i nece dobro zavrsiti. Rusija je zemlja gde se ne sme protestvovati jer je sve Soros i obojena revolucija. To je izgovor za tiraniju tamo i postaje i ovde. Zato ako je ovaj tekst korak ka ruso realizmu bilo bi stvarno ohrabrujuce.
Препоруке:
6
10
87 уторак, 11 април 2017 11:20
@ Ристо
Ајде, можеш ти то боље. Немој да те бот-програмер мозгова укори због немаштовитости!
Препоруке:
7
3
88 уторак, 11 април 2017 13:26
Deus
Ne zamlacujte se "energijom mladih ljudi". Ona ne postoji - protesti su sve samo ne spontani i to svi vrlo dobro znaju. Cilj im je Vucic licno tj pritisak na njega u vezi sa mestom premijera kao i odustajanje od bilo kakve saradnje sa Rusijom a u reziji Anglosaksonaca. Ono sto Vukasinovic, Obradovic rade je da te proteste pokusavaju da "preuzmu" da Vucic ne bi napravio pod pritiskom jos gori jad. U tome su donekle i uspeli pa se zato Cedomir Jovanovic, Pajtic, DS, Jankovic i ekipa vec ogradjuju od protesta jer pogadja interese njihovih mentora Anglosaksonaca. Vucic da je pametan posmenjivao bi sve njemu nelojalne ljude u RIK, REM i televizijama i raspisao parlamentarne i lokalne izbore i tako zapecatio sudbinu vecini opozicionih partija koje se mnogo vise cuju nego sto glasaca imaju.
Препоруке:
6
21
89 уторак, 11 април 2017 13:41
Ја гласам за студенте
Мислим да би ова држава процветала ако би се укинуло право гласа свим пунолетним грађанима који нису студенти. Чим је неко студент то значи да је страшно паметан, да се разуме у све, и да зна шта је најбоље за државу и за остале грађане. Разуме се, ту треба урачунати и оне вечите студенте јер - студент је студент- дакле НАЈПАМЕТНИЈИ,НАЈПОШТЕНИЈИ... МА, УОПШТЕ СВЕ НАЈ. Сви остали - сељаци, радници, занатлије,лекари, професори, учитељи, инжењери, васпитачице,болничари, техничари разних струка... сви они су назадни и глупи и само треба да слушају студенте.
Препоруке:
10
23
90 уторак, 11 април 2017 14:50
Боба
Ботови, није ничија до зоре па неће ни Вучићева. Будите сигурни да ћете једног дана као и он одговарати народу за субверзију, сарадњу са окупатором и све зло које наносите. Зато памет у главу, поклопите се по ушима и ћутите, само тако има шансе да се извучете једног дана на глупост, младост и незнање.
И погледајте се у огледало сваки дан, дуго и пажљиво. Ако можете да издржите дуже од две секунде има и за вас наде...
Препоруке:
14
4
91 уторак, 11 април 2017 15:00
Драган Р
@dragan
Поштовани имењаче, наша земља је Србија и само о њој и треба да бринемо, а о свима другима према заслугама. Управо због тих заслуга Русија и има највише симпатија и поштовања у Србији. Нас не треба да занима унутрашње уређење ни Русије нити било које друге државе, нити да ли је оно аутократско или није, већ само какав однос та земља има према Србији и нашим интересима. А Русија је, за разлику од Запада готово увек имала разумевање за Србију. Зато не могу да схватим да се о таквој земљи мисли и пише лоше, а посебно да се износе лажи какве сте ви навели у свом тексту. Не знам одакле вам ти подаци, али то што сте написали да је у Русији 30% становништва било у затвору је невиђена лаж. Ако вас баш занима, земља са највећим бројем затвореника на свету је Америка, она која извози тзв демократију ( по мени продаје м..а за бубреге), где је у затворима близу 3 милиона људи или 1% становништва, а Русија је друга са близу 900000 затвореника, или 0,6% становништва.
Препоруке:
9
1
92 уторак, 11 април 2017 15:28
гаврило @ понедељак, 10 април 2017 19:49 GEDZA
Ономад наш прослављени писац, пјесник, Академик Матија Бећковић одби да буде кандидат родољубивих снага за Предсједника.Био сам љут, резигниран али само зато што сам наиван и неискусан у политичком животу и живљењу нас Срба!И дан данас сам на њега љут и не волим да га видим али је он добро знао зашто то није хтио да учини.Колико год Матија даје родољубиве изјаве и подиже морал овом изгужваном Народу мислим да он у себи гаји презир према нашим свим политичким елитама и странкма, мада нисам сигуран да ли има исти такав однос и према народу!Бојим се да има јер ми нисмо још достигли ону критичку тачку гдје можемо да кажемо што је добро а што није за Народ и Државу, јер су превасходно лични интереси на првом мјесту.Таквог политичара нема, нити ће га бити још за неко вријеме а Србија пролази кроз сито, и сумњам да ће од ње ишта преостати!
Препоруке:
8
2
93 уторак, 11 април 2017 16:00
Dragi Moji,
..."spontani" botovi, vreme je da ostavite tastaturu i izadjete na ulicu da pomognete svojim drugarima studentima. Vreme je veoma lepo javili su da ce da padne kisa, ja ne mogu sa vama moram da opalim jedan WOT. Lepo se provedite,

Pozdrav,
Boban
Препоруке:
4
9
94 уторак, 11 април 2017 16:45
Один
Греше студенти и остали којима је у фокусу "борба за права радника и сељака".

Само омасовљавање малог и средњег приватног бизниса и стварање адекватних услова за рад и развој истог пре свега кроз смањивање пореза и регулатива и обезбеђивања фер тржишних услова, дакле слободног тржишта.

Либерални капитализам је право решење за Србију, а не овa ситуацијa где се руши мали бизнис, где се на пример повећавају дажбине паушалцима и где су регулативе за бављење приватним бизнисом комплексне и напорне.
Администрација "Увек фали један папир"...

Тако уместо да неко има своју малу радњу биће запослен у "Јури" или сличној фабрици.

Мали и средњи бизнис треба да буде заштићен, а код нас је заштићен само крупан бизнис.

Чиле који је бивша колонија сада има просечне плате од 900 евра управо због тога што има такав систем који се заснива на либералном капитализму.

А Србија која је стара европска држава има просечне плате од око 300 евра што је тужно.
Препоруке:
8
12
95 уторак, 11 април 2017 16:46
Один
Социјализам је филозофија неуспеха, вероисповест незнања и јеванђеље зависти и као своју велику врлину нуди једнаку расподелу беде. - Винстон Черчил
Препоруке:
2
12
96 уторак, 11 април 2017 21:50
Ненад
Довољно је да покренемо НАРОДНУ ИНИЦИЈАТИВУ (по Уставу) за референдум о прикључивању ЕУропској унији.
Када нас 100 000 буде потписало онда Скупштина мора да распише референдум, и СНС ће се распасти као кула од карата.
Препоруке:
10
1
97 среда, 12 април 2017 00:07
Zoran
Slabo je njegov rezim ranjiv. Ima podrsku zapada i puno ljudi u Srbiji.
Препоруке:
2
5
98 среда, 12 април 2017 09:12
@Ненад
Тачно је то што кажете али постоји један проблемчић. Нема ко да то организује. Патриотска парламентарна опозиција не постоји као снага која нешто озбиљно може да уради (само у траговима).
Реално сви на опозиционој сцени су у неким фијокама и речено им је да су неке теме табу и да о њима могу да (ограничено) испирају уста али ништа конкретно не смеју да раде.
Референдум о придружењу Србије ЕУ?
Не заносите се. Од Народне иницијативе нема ништа јер нема ко да је организује.
Да има ко да организује потписивање иницијативе за недељу дана ето 100000 потписа али нема ко.
Србију воде политичари фолиранти а народ воли фолиранте, пардоон бајке за лаку ноћ. Зато нам тако и иде. И да не буде забуне овакав народ је реално заслужио све што му се дешава јер ко неће да своју судбину узме у своје руке други му је кроје према својим потребама. Ропски менталитет Срба је показан и доказан.
Лаку ноћ Србијо.
Препоруке:
3
2
99 субота, 15 април 2017 20:55
Перагеније
Коментар је спин на "спин". Само фразе о "диктатури" и сличном. Коме је више до РЕЧИ? Зато поглед ка РЕЗУЛТАТИМА: у којој тачки и ком смислу актуелна Вучићева политика СТРАТЕШКИ одступа од онога што је означио, и донекле започео, Зоран Ђинђић?
Препоруке:
2
3
100 четвртак, 20 април 2017 05:02
Dole SNS dr Ivana Vranjković
Borimo se protiv namestenih konkursa kao što je onaj za prijem 2 doktora medicine na institutu za reumatologiju u Beogradu avgusta 2016.god. kada je primljena SNSova dr Ivana Vranjković zbog koje je Zlatibor Lončar i raspisao konkurs da bi ih čak i direktor instituta prof. Damjanov molio da se primi i njegova veza dr. Marija Atanasković pa je zato raspisan konkurs za dve osobe. Ivana se javno hvali o tone pa predlazem da se okupimo ispred instituta za reumatologiju u Bg, Resavsja 69 i zvizdimo dok misevi ne odu
Препоруке:
0
0
101 петак, 21 април 2017 15:44
Da li se žutopatkaši bune zbog ovog sunovrata
Ево шта ће деца да уче у предшколском. И то вас не занима, а занима вас Саша Ј и Савамала. не заборавите да је први корак ка овом сотонизму био ђинђићев и Гашов програм
Šta se konrektno radi kod oralnog seksa?

Biti zaljubljena osoba, biti voljen i voditi ljubav je predivna stvar. Na koji način će se ostvariti seksualni odnos, stvar je želja, potreba i dogovora osoba koje vode ljubav. Oralni seks je vrsta seksa u kojoj je polni organ žene ili muškarca stimulisan oralnim putem, odnosno usnama, jezikom, zubima.

Šta je to analni seks?

Analni seks je jedan vid seksualnog odnosa. Nemoj se opterećivati “tehnikom”. Osobe koje se vole shvatiće šta im prija.


ово су жуте тековине...
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер