петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

За кога (не) гласати - Вук Јеремић и најгора власт у „новијој историји“

Kоментари (136) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 31 март 2017 00:50
браво
Јасно, храбро и поштено. Као што смо и очекивали од Ђорђа.
Препоруке:
171
19
2 петак, 31 март 2017 01:19
milan
Slazem se sa Vukadinovicem.Nazalost, i on misli da Jeremic nema sansi. Ali, tako stoje stvari.
Препоруке:
126
18
3 петак, 31 март 2017 02:16
Objavite mi komentar
i necu vise komentarisati, majke mi.Tesko da najbolji kandidat da vodi drzavu u ovako slozenim okolnostima moze biti osoba koja nije uspela da sacuva ni mesto predsednika u svojoj stranci, a to dovodi u pitanje i procenu "drugog najboljeg" tj. deus-a ex machina(inace, ovo resenje zapleta je bilo kritikovano i u antici, a kamoli u savremenom "pozoristu").Ponavlja se "sindrom kostunice", najbolja je jer nije ni za sta kriva, kao sto je i u slucaju "drugog najboljeg" za sve kriv Tadic(koji ga, inace, podrzava)."Sindrom kostunice" je i vecito paktiranje sa EUtaborom, jer vecito postoji neki vazniji problem."Sindrom kostunice" je i stavljanje "neutralnosti"(i to samo vojne, EU ostaje politicki i ekonomski bezalternativna) u srpski ustav(kao i KiM u preambulu), tj. uverenje da Ustav "uklesan u kamen".Kritika Obradovica u intervjuu sa "malo prerano" i "malo previse" je nedostojna kritickog stava autora i u velikoj nesrazmeri spram "razumevanja" za "drugog najboljeg", a i treceg.Udaljavanje...
Препоруке:
50
90
4 петак, 31 март 2017 02:21
Ne slazem se sasvim
И мислим, такође, да ни Стаматовић ни Обрадовић (а поготово Поповић, уколико је заиста опозициони кандидат, а не СНС-ов сателит) нису требали да се кандидују, или су требали да се у једном тренутку повуку и подрже Јеремића, који би тако сигурно био други и скоро сигурно ишао у други круг.

Popovic SNS-ov satelit? A podrzao ga Kostunica, jedina drzavnicka licnost koju je Srbija iznedrila jos tamo od perioda izmedju dva svetska rata - sposoban, nepotkupljiv, patriota! Poslusao sam i kakav je Popovicev program: vrlo konkretan i izvodljiv, tj. u okviru predsednickih nadleznosti! Svi ostali kandidati - sa izuzetkom ovaj put trezvenog Seselja, koji stalno istice ogranicenja predsednickog polozaja - obecavaju stvari koji jednostavno nisu u opisu i u dometu predsednika!
Matematicki, mozda je ipak bolje da na izbore izlaze Stamatovic, Obradovic i Popovic, jer ce povecati izlaznost, time i sanse da Vucic ne dobije preko 50 posto! Jer, samo to je vazno, a ne da se bude drugi!
Препоруке:
69
135
5 петак, 31 март 2017 02:21
Objavite mi komentar
...od Obradovica ka Jeremicu, a mozda i Jankovicu u, eventualnom, drugom krugu, jasno ukazuje na pravac kretanja, koji se moze promeniti samo "odbijanjem" i "razbijanjem", kako je Kostunica vec osetio.
Препоруке:
21
63
6 петак, 31 март 2017 05:08
само јако,најјаче
За Вука Јеремића!
хејтер
Препоруке:
133
39
7 петак, 31 март 2017 07:37
Бране
Нажалост медији су у Србији загадили бирачки амбијент и како уши мрдају магарцем - биће весело.Не одустајем, излазим на гласање и нећу гласати АВ.Има овог пута доста образованијих, школованијих,пристојнијих кандидата, свестан да је империја дубоко пустила пипке у Србији.Када чујем за ЦЕСИД - исто се осећам као када чујем глас окупационог управника!
Препоруке:
145
4
8 петак, 31 март 2017 08:24
Инсајдер
Најновије инсајдерске вести - писао сам већ о "мастер плану" овог режима, ако Вучић не буде близу пројектованих 50%, да се "намакне" Шешељу неколико процената како би био други и "противкандидат" у другом кругу, онда би био циркус у сучељавању њих двојице и изостала би свака озбиљна расправа о главним проблемима у друштву. Уласкои Белог и Радуловића у председничку трку, као и врло успешни наступи Бошка Обрадовића, довели су до пада рејтинга Шешеља и уместо "пројектованих" 10% пао је на 5%. Стога се приступа новим инструкцијама. СРС даје налог старим "провереним" члановима да се у првом кругу гласа за Вучића, како другог круга уопште не би било. Вучић се плаши другог круга је није у стању да се са било киме суочи на озбиљан начин и на озбиљне теме. Позивам радикалске присталице да се ослободе и гласају за Бошка Обрадовића.
Препоруке:
228
19
9 петак, 31 март 2017 08:32
Спиридон
Нажалост екипа око Вучића није глупа, далеко од тога, па је као плод тога медијско пропагандна машинерија била усмерена искључиво на Јеремића из простог разлога зато што је Јанковић лимитиран кандидат. Дакле Вучић жели и то очајнички победу у првом кругу а ако дође неким лудим случајем до другог круга, тамо би волео Сашу Јанковића који је најлакши могући противник у сваком смислу. Нажалост испоставило се оно што сам ја причао од првог дана а то је да кандидатура Бошка Обрадовића само њему лично има смисла, за све друге је ем потпуно бесмислена ем у крајњој инстанци штетна јер одузима невероватно битне гласове Јеремићу, односно сад у коначном збиру имамо буквално сва истраживања која показују Јанковића као другог иза Вучића. Штета зато што је по милијардити пут, мали себични интерес превладао свест о општем добру. Мада да се не лажемо, то и овако и онако неће бити нешто важно пошто је наш полулуди Вођа на одличном путу да одува сву ову другу ситну боранију у првом кругу...
Препоруке:
106
48
10 петак, 31 март 2017 08:57
ел србињо
Јер је та власт, заправо – а насупрот онога што сама о себи говори – апсолутно најгора у „новијој историји Србије“. А можда и не само новијој, него најгора уопште. ово је тачно.али може и горе. ено онај јанковић. тај би нам натоварио и геноцид ако га изаберемо.
Препоруке:
103
15
11 петак, 31 март 2017 09:36
CCCC
U svoj ovoj priči oko izbora za predsjednika Republike Srbije, namjerno ili nenamjerno, se ne pominji ustavne nadležnosti ili efektivna moć koju ima ili bi trebalo da ima predsjednik Republike u odnosu na premijera, Vladu, Skupštinu, skupštinskih većinu.Stvarna politička moć je ustavno koncentrisana kod premijera, a faktički kod onoga ko ima većinu u Skupštini, ili još tačnije lidera političke stranke oko koje se okuplja skupštinska većina, tako da hipotetički uzeto bilo ko da bude predsjednik Srbije ukoliko ne bude podržan od skupštinska većine neće imati stvarnu političku u državniku moć, jer je moć koncentrisana u Vladi koju podržava Skupština sa SNS većinom, tako da bi došlo do loše političke situacije ukoliko bi predsjednik Srbije bio neko koga Skupština ne podržava a time i SNS skupštinska većina, svađa a što ne bi bilo dobro za Srbiju, te je bolje da predsjednik bude neko koga Skupština podržava.u suprotnom slijedi politicka nestabilnost i sukob Skupstine, Vlade i predsjedni.
Препоруке:
13
114
12 петак, 31 март 2017 09:46
Гласач
Слажем се, ова власт је најгора не само у новијој историји, него уопште. Као и увек, анализе и процене господина Вукадиновића су тачне, и дотичу суштину проблема. Вук Јеремић је нападан као главни конкурент Александру Вучићу, јер има знање, способност и каријеру ген. секретара УН. Свака иницијатива да се промени ова накарадна и суманута политика најгоре власти у историји Србије, наравно да ће налетети на жесток отпор
Препоруке:
88
9
13 петак, 31 март 2017 10:00
Ненад
Свака част Ђорђе. Искрени сте и објективни. Зато вас и пратим. А што се тиче избора "Нека буде што бити не може". Мој глас такође иде Вуку.
Препоруке:
103
15
14 петак, 31 март 2017 10:03
Биљана Николић
односно повратак Јеремића у српски политички живот – уколико се не изгуби, не разочара и не оде – могао би бити важна и корисна ствар за српску државотворну политику.


Ово је суштина и требало би да ми као гласачи препознамо да је Јеремић "пелцер" који би могао да се развија у добром правцу.
Можда ће млади гласати већином за Белог као израз свог бунта и незадовољства. Ако ми старији не схватимо да и ми као гласачи морамо одрадити свој део посла и не изађемо на изборе( из било ког разлога, а сваки је НЕоправдан у оваквом тренутку) може се десити да Бели ( не својом намером и грешком) постане највећа политичка помоћ Вучићу на овим изборима.
Већина од нас имала је разне "гласачке фазе" од не изласка на изборе преко белих листића до гласања "у инат"... требало би коначно дан избора прихватити као прилику се гласамо за тренутно најбољег( најмање лошег) кандидата. Највећа могућа глупост и неодговроност је неискористи је.
Препоруке:
91
11
15 петак, 31 март 2017 10:18
Биљана Николић@СССС
te je bolje da predsjednik bude neko koga Skupština podržava.u suprotnom slijedi politicka nestabilnost i sukob Skupstine, Vlade i predsjedni.


А у чему смо то били политички "стабилни" када су у скупштини, влади и на месту председника били сви из СНС? Били смо стабилни у потписивању противуставих и споразума ( Бриселски споразум) у незаконитом смањењеу плата и пензија, стабилни у све већем задуживању, стабилни у партијском запошљавању....
Стабилни и неустрашиви у суноварту?
Препоруке:
97
4
16 петак, 31 март 2017 10:29
Стаматовић?
Pa on je bra tata za sve vas.
Препоруке:
29
53
17 петак, 31 март 2017 10:36
телетабис
Да ли је неко синоћ гледао Вучића у старачком дому? Ја одавно нисам гледао језивији ментални хорор од тога прилога. Све баке наколмоване, деке у оделима, бели столњаци и сервис за ручак. Главно јело су изјаве типа: морао је да нам узме од пензије, не љутим се и подржавам га!Ало бре људи, о чему ми овде причамо?
Препоруке:
143
2
18 петак, 31 март 2017 10:41
realno
Вук је наступао најоштрије и био више него јасан по питању односа према Вучићу, ММФ-у, распродаји националних ресурса и противљењу чланству у НАТО. Искрено говорећи, многи његови ставови и формулације у овој кампањи деловали су као пресликани са НСПМ, односно из мојих и Антонићевих текстова.

U pravu ste Đorđe. Nastupao je i govorio odlično i baš NSPM-ovski. Zato su ga i "sreljali". A deo patriota opsesivno napadao kao najveće zlo.
Препоруке:
95
8
19 петак, 31 март 2017 10:52
мој глас
Јеремићу Вуку!
Препоруке:
127
22
20 петак, 31 март 2017 11:10
паја патак
Па зар не схватате да је у овој ситуацији и у овој средини бити најбољи кандидат у ствари 100% гаранција за пропаст (на изборима, у политичком и јавном животу, итд., итд.)? Ово је ера и област превласти ниткова, башибозука - па ће зато они на овим изборима (и још дуго после њих) без икакве сумње тријумфовати на радост и весеље њиховог верног бирачког крда.
Препоруке:
64
5
21 петак, 31 март 2017 11:18
Драган, Катун
Све сте Ви то добро написали. Преовлађујући утисак је сета, ех да Вас је више таквих, што би рекао Сељак беземљаш, СТАРОВРЕМСКИХ.
Да не буде да се "гурам", ал и мене је "средио"/био сам млад и алав да спознам/ онај Кинез што га наш поштовани Кукуруз, цитира овог јутра, а Ви то Људски и професионално потврђујете "пуштајући" нас бандоглаве Овде.
Не замерите,само елиминишите да неког подржавате, Већ да Ви будете подржавани, јер ову помију на политичком јеловнику одбијам да кусам.
Препоруке:
17
53
22 петак, 31 март 2017 11:22
Никита Панин
Веома корисна анализа да се "преломи". Оно што је сигурно: за апсолутно најгору власт у „новијој историји Србије“ моја сигурна 4 гласа неће отићи. Доста добро образложење имамо у тексту уваженог г. Вукадиновића да немамо савршеног и безгрешног кандидата, али да морамо да водимо рачуна о интересу државе и добробити народа.
Препоруке:
70
8
23 петак, 31 март 2017 11:30
тачно тако
У конкретном случају, то би изгледало отприлике овако. Као јавна и политичка личност на овим изборима подржао сам Вука Јеремића и мислим да је – у постојећој понуди – најбољи кандидат за председника. Мислим да има неопходно међународно искуство, резултате, знање и образовање за ову функцију. Штавише, његов храбри и бескомпромисни наступ у кампањи отклонио је и неке дилеме које смо ја и моји пријатељи можда на почетку имали.
Препоруке:
50
7
24 петак, 31 март 2017 12:06
uporno netolerantan
Искрено говорећи, многи његови ставови и формулације у овој кампањи деловали су као пресликани са НСПМ, односно из мојих и Антонићевих текстова.Ovo sam i ja primetio;u nekoliko navrata Vuk kao da je citirao vase misli.
Препоруке:
65
5
25 петак, 31 март 2017 13:07
vukadin
Prognoza:

Vucic na granici od 50 odsto

Jankovic 17-18 odsto

Beli 8-9 odsto

Jeremic - 8-9 osto

Šešelj - 7 odsto

Obradovic pet odsto

itd
______________________

To je relana posledica usitnjenosti desne političke scene (Dveri, SRS, DSS, Jeremic), manje konkurencije na levici - Jankovic i Beli (mladji glasaci)..Ako Vusicu zafale dva-tri procenta lako ce da ih namakne. I, to je to..
Препоруке:
25
63
26 петак, 31 март 2017 13:18
Ненад Пиваш
@Не слажем се сасвим

Наравно да је Поповић СНС-ов сателит. А то што га је подржао Коштуница само говори додатно у прилог тога. Јер:

1. Коштуница је подржао Николића у 2. кругу 2012. године.

2. Након формирања власти СНС-а доста је млако и бледо критиковао нову власт, чак је и подржао ткз. "борбу против корупције" а након Бриселског споразума када се укључио у критику опет је углавном избегавао да помене име и презиме онога који вуче конце и апстрактно критиковао "режим", Дачића и сл.

3. Одбио да направи коалицију са Двери на изборима 2014. иако је њему нуђено да буде главни у њој, и тако довео до тога да у парламент не уђу ни једни ни други, те смо били без и једне парламентарне анти-ЕУ странке у време кад се те снаге буде широм ЕУ.

4. Истакао да је огромни значај да ДСС буде на власти у Београду (са СНС наравно).

5. Након што је ДСС са доласком Санде на чело постао критичнији према Вучићу, Коштуница им је забио нож у леђа.
Препоруке:
130
20
27 петак, 31 март 2017 13:46
Србин: Браво Ђорђе!!!
„И мислим, такође, да ни Стаматовић ни Обрадовић (а поготово Поповић, уколико је заиста опозициони кандидат, а не СНС-ов сателит) нису требали да се кандидују, или су требали да се у једном тренутку повуку и подрже Јеремића, који би тако сигурно био други и скоро сигурно ишао у други круг. А међусобне политичке разлике могли су оставити за неке будуће парламентарне изборе и неку нормалнију ситуацију.“

Све Вучићеве ШТЕТЕ, сва зла која је народу учинио и у наслеђе оставио и оставља, могу се сврстати у две групе: 1. ИЗДАЈА народа и Државе, кроз предају Косова и Метохије, посебно Српског Севера КиМ, са свим богатствима и материјалним и историјским, и кроз предају ресурса остатка Србије странцима претварајући народ у робове страних робовласника и још жешће неумитно осиромашење и НЕСТАЈАЊЕ Српског народа; 2. КРИМИНАЛИЗАЦИЈА ДРУШТВА И ДРЖАВЕ, при чему је Државу буквално приватизовао и узео у своје руке: ништа не функционише нормално и СВЕ, баш све (медији,
Препоруке:
71
4
28 петак, 31 март 2017 13:48
Миловановић
Поштовани господине Вукадиновићу
Вук Јеремић је у старту био непопуларан избор јер људи "националне државотворне"орјентације не могу лако да заборави или анулирају деловање у систему Бориса Тадића са свим НВО сектором и чудима против којих наш кандидат никад није имао ништа озбиљно против.Сматрам да је кандидат Обрадовић,могао имати у овој игри најјаснију политчку дубину и да је могао определити највише људи за себе на основу јасних политичких начела.Сви други гласови су подељени,но сада је била прилика да се у мравињаку отворено стане "за врат ЕУ".Овако Јеремић премда добар превише сличи Јанковићу бар у очима ширег света.Говорите о страначкој машинерији,као врлини...не заборавимо да је политичка машинерија избацила Вука у орбиту да сад то као стављамо као неки комплимент,не видим поенту.И на крају,фалило је храбрости да се подржи једна друга прича.Свака прича има мана,али ово ће проћи како ће проћи,говорим за будућа времена.Паметни људи ће увек знати да паметно сарађују.
Препоруке:
34
54
29 петак, 31 март 2017 13:50
Србин: Браво Ђорђе!!!
ништа не функционише нормално и СВЕ, баш све (медији, полиција, судови, тужилаштва, разне комисије, као РИК, банде под фантомкама и без фантомки за пребијање „непослушних“ грађана и „чишћење терена“ од непослушних) - је подвргнуто вољи и патолошком егу Вучића и њему потчињене „дружине“. ГРАЂАНИН ЈЕ ПРАВНО И ФИЗИЧКИ НЕЗАШТИЋЕН!
Једини систем који функционише је на разне начине отимање новца од народа, који се, поред осталог, користи за добро плаћање послушних криминалних извршилаца криминалнх налога. Дакле, НОВАЦ ОД НАРОДА ПРОТИВ НАРОДА ОД КОГА ЈЕ НОВАЦ ОТЕТ. ЛАЖ ЈЕ МИСЛЕНА „ПОЛУГА“ ЗА ТЕРОР НАД НАРОДОМ, А МАТЕРИЈАЛНЕ ПОЛУГЕ СУ КРИМИНАЛНИ ИЗВРШИОЦИ.
Када се Србија ослободи терора и мрака над њом, биће могуће исправити штете од криминализације тако што ће се стечено богатство од владајућих криминалаца одузети и вратити народу, а „славни“ владари бити у доживотним затворима.
Препоруке:
58
6
30 петак, 31 март 2017 14:01
Србин: Браво Ђорђе!!!
АЛИ, оно што Вучић и свита му издају као део Србије тешко може бити враћено. НИЈЕ МОРАО ВУЧИЋ ПОТПИСАТИ БРИСЕЛСКИ СПОРАЗУМ“ И ПОСЕБНО НИЈЕ МОРАО ДАТИ СРПСКИ СЕВЕР КИМ! ДО 2013. ГОДИНЕ СЕВЕР ЈЕ БИО ИСКЉУЧИВО СРПСКИ И НИКАКВЕ ДОЗВОЛЕ ШИПТАРА НИСУ БИЛЕ ПОТРЕБНЕ ЗА СРБЕ. СВЕ ЈЕ ФУКЦИОНИСАЛО КАО СРПСКО, КАО ДЕО СРБИЈЕ. ЛАЖИМА СЕ НЕ МОГУ ИСТИНЕ САКРИВАТИ!
До 2013 кретали смо се и легалним путевима које су могли контролисати "странци" без Шиптара, а када су страни војници постављали додатне услове за признавањем шиптарске НАТО УСА НАРКО "државе", ми смо се кретали бочним шумским путевима и долазили до радних места, до факултета и других установа.ТРЕПЧА ЈЕ БИЛА У СРПСКИМ РУКАМА И ОСТАЛИ РЕСУРСИ (ГАЗИВОДЕ,...). Са висоравни планине Рогозне РАДАР контролише и север Африке и сво Средоземље а не само Косово и Албанију... СВЕ ТО ВУЧИЋ ПОКЛОНИ ЗА ДОЗВОЛУ ДА ПОД ТИРАНИЈОМ ВЛАДА ОСТАТКОМ СРБИЈЕ И УНИШТАВА ЈЕ СИГУРНИМ "КОРАЦИМА"...
Препоруке:
74
3
31 петак, 31 март 2017 14:10
bane
Slažem se sa procenom o tome da bi Sanda R.I. bila bolji kandidat i žao mi je što se o tome nije više i javnije pričalo dva meseca, a ne dva dana, pre izbora. To što je na prevaru izbačena iz stranke bi bio dodatni plus, ali sad je kasno za analize. Mislim da bi bolje bilo da više i ne pominjemo tu temu.
Препоруке:
41
8
32 петак, 31 март 2017 14:13
Bya-Bya
Samo jako!
Samo broj 5!
Препоруке:
19
55
33 петак, 31 март 2017 15:20
milan
Kako Jeremic moze biti "nepopularan" izbor u društvu u kome najveci politicki konvertit Vucic dobija 50 odsto?! Pa sta ako je bio sa Tadicem. Bavio se vanjskom politikom isprecio mnoge zemlje da u prvom talasu priznaju Kosovo. Covek je sa Kembridza i Harvarda, ima politicko iskusvo i jako veze i sada neko kaze da je Obradovic "bolja varijanta?!" Po cemu? Obradovic nije u mogucnosti da dobije nista dalje od Dveri. I to je cinjenica. On Vucica ne moze dobiti ni u crtanim filmovima. Ne zato sto nije inteligentan, vec zato sto je dozivljen u birackom telu kao pripadnik izrazito konzevrativne struje. Jeremic ima potencijalnih simpatizera i desno i levo. To je razlika. A to sto Srbi misle da je samo njihova opcija stopostotno najbolja - to je drugi par cipela. Zato ce Vucic i Jankovic (koji govori o genocidu i priznaje Kosovo) da podele megadan u slucaju drugog kruga, a vi i dalje obasnjavajte zasto Jeremic "nije bio najbolja opcija".
Препоруке:
64
19
34 петак, 31 март 2017 15:24
Jankovic, Popovic i Seselj zajedno u unistavanju Srbije
Jankovic je tu da pokvari izbore Jeremicu (i Sandi da se kandidovala, a trebalo je) i obebedi pobedu siptarskom diktatoru u prvom krugu, dokaz je njegova sinocnja izjava o genocidu koja koristi direktno izdajnistvu Nikolic/Vucic i Bler-Milo-Rama-Dahlan-Beba/MI6 zlocinackim manipulatorima i smrtnim neprjateljima zbog njih nestajuceg srpskog naroda.
Препоруке:
62
13
35 петак, 31 март 2017 15:51
Форевер Јанг
Јеремић-најбољи избор!
Препоруке:
85
19
36 петак, 31 март 2017 16:05
dragan
Jeremic je vrlo realistican politicar. Sto se tice EU, kaze trebalo bi nastaviti evropski put ali odmah dodaje cinjenicu, ali prosirenja nece biti zato sto nas oni ne zele. Mi se ubismo polemisuci za ili protiv EU i svi previdjamo tu jednostavno cinjenicu. ( Istini za volju ne precutkuje je ni Radulovic koji kaze da se EU prica pretvorila u podrsku autokratiji u Srbiji i da nama to ne treba ) Tako je Vuk vrlo recionalan, bio sam na konvecniji u SPENSU i postoji neka energija koja se radja. Sto se tice ovih izbora dragi moji nista nije gotovo dok nije gotovo. Hajde da vidimo rezultate pa cemo znati na cemu smo. To da je Jankovic drugi kazu mediji poput Blica koji bi to zeleli. I to je spin. Ako i dobije pet posto, to je to. Idemo dalje. Da li ce graditi stranku? A zasto da ne? Moguca je i koalicija nacionalnih i demokratskih pokreta. Na kraju ono sto uliva najvecu nadu, je ipak pokret Drugi krug, momci koji dobijaju batine ali ne odustaju. E zato i samo zato kazem ima jos nade.
Препоруке:
52
13
37 петак, 31 март 2017 16:31
Агент
........повратак Јеремића у српски политички живот – уколико се не изгуби, не разочара и не оде – могао би бити важна и корисна ствар за српску државотворну политику......

Колико у националном смислу вреди особа са резервним положајем у иностранству, штавише на западу?
Препоруке:
23
79
38 петак, 31 март 2017 16:34
Petar B.
Pazljivo sam procitao komentar g. Vukadinovica i uglavnom se slazem sa njim, ali imam i neke drugacije poglede. Evo moje ocene kampanje i prognoze:

1. Jedini relevantni kandidati na ovim izborima su bili g. Jeremic, Jankovic, Obradovic i Vucic (uz g. Maksimovica/Belog).

2. g. Parovic, Seselj, Canak i Popovic su svesno ili nesvesno radili za kandidata SNS-a, g. Stamatovic je bio tu da osigura svoju poziciju u Cajetini a g. Radulovic da ljudi ne zaborave na DJB (iako je imao dobru kampanju a i zasluge za motivisanje g. Maksimovica).

3. Iako je od pocetka bilo jasno da samo trojka Vucic, Jeremic i Jankovic mogu da pobede, mislim da itekako ima razloga za g. Obradovica da bude u kampanji (bez njega bi videli ozbiljne napade sa lazne patriotske strane na g. Jeremica i Jankovica), kao i g. Maksimovic (bez njega bi tesko izlaznost presla 60%, kao sto sada izgleda).

4. Po poslednjim procenama NSPM, bar meni deluje apsolutno sigurno da ce biti drugog kruga.

...nastavice se...
Препоруке:
206
7
39 петак, 31 март 2017 16:34
Petar B.
..nastavak..

5. Ko god udje u drugi krug, a ne zove se Aleksandar Vucic ce da bude novi Predsednik. Jer jednom kada g. Vucic pokaze slabost, pocece masovno bezanje sa "broda koji tone". Iako najnovija istrazivanja ukazuju na g. Jankovica, kao drugoplasiranog, mislim da i g. Jeremic nije bez sansi. Tim pre, jer je njegova podrska koncentrisana van Beograda, gde biraci nerado to priznaju telefonskim anketarima.

6. Mislim da u njima dvojici, ma koliko da su razliciti, Srbija ima najbolji par kandidata u poslednjih desetak godina. Ovakvu priliku NE treba ispustiti. Iako, kao svako od nas, imam svog "favorita", ja sam svakako spreman da podrzim onoga od njih, koji udje u drugi krug.

7. Ovu prognozu za 1. krug sam vec stavio, ali evo jos jednom:

Aleksandar Vucic - 42%
Sasa Jankovic - 16%
Vuk Jeremic - 16%
Luka Maksimovic - 7%
Bosko Obradovic - 5%
Vojislav Seselj - 5%
Sasa Radulovic - 3%
Ostali/Nevazeci - 6%

8. Drugi krug - Poraz Aleksandra Vucica!
Препоруке:
223
12
40 петак, 31 март 2017 16:55
спиридон
Ђорђе добар Вам је текст, али заборављате једну веома важну чињеницу коју до сада нико није, или приметио или коментарисао. Вук Јеремић не залаже само свој образ, не само свој морални кредибилитет у овој кампањи, већ он залаже и интегитет личности своје супруге Наташе. Ова, суптилна и одмерена жена је стала на страну свога мужа позивајући нас да му верујемо. И ми знамо да то није маркетиншки трик, да њене речи, њен наступ, њена пожртвованост и љубав сведоче истинитост онога што нам Вук поручује.Избори ће проћи, али љупкост и крхкост те особе остаће нам у памћењу и ми ћемо је се сећати са великом уважавањем.
Препоруке:
76
18
41 петак, 31 март 2017 17:16
@milan
Obradovic propadnik konzervativne struje???
Kakve, bre, konzervativne struje? Konzervativizam je jedna distinkcija koju nikako ne mozes prilepiti Bosku, ili mozda i ne znas sta to znaci!
Ovde komentarisu osobe koji kristalno jasno prepoznaju i kandidate i znaju prave politicke definicije, ako zelis da se predstavis kao 'vrlo uman' predji na neki vucicev sajt. Tamo sijaju od doktorskih zvanja i znanja.
Препоруке:
41
10
42 петак, 31 март 2017 17:30
Sergej
Gospodina Vukadinovica veoma postujem, ali za Vuka Jeremica nikako ne mogu da glasam u prvom krugu. Pored svih mrlja iz proslosti koje ima, ono sto me je dodatno uverilo da ne treba glasati za njega je clanak od pre par dana iz liberalnog Huffington Post-a:

http://www.huffingtonpost.com/entry/serbianpresidential-election-next-battle-in-warto_us_58da6bfae4b04f2f079272f7

Oni kazu da njegove poruke zvuce kao kombinacija izjava koje su davali Obama i Sanders. Mi u Srbiji naravno znamo da to nije tacno, ali zasto bi doticne novine pisale hvalospeve o Jeremicu, pritom ga predstavljajuci bas takvim da bi se dopao njihovim citaocima? Jedini odgovor na to pitanje koji ima smisla je to da Jeremic nama prica jednu pricu, a zapadnjacima je obecao nesto totalno drugo. Imajuci u vidu njegovu proslost, ovako nesto uopste nije nemoguce.

Po meni Jeremic je novi Kostunica, a laznih nacionalista mi je dosta. Jedini iskreni prosrpski kandidat je Bosko Obradovic, tako da on dobija moj glas.
Препоруке:
49
86
43 петак, 31 март 2017 18:59
negi
Đorđe,jasno glasno i jedino racionalno! Ono što je meni od početka jasno da većina nas zna da Vučić može biti lako(ne baš bukvalno lako) pobeđen i da u ovoj kampanji jedino Jeremić je ušao sa tim ciljem. Svi ostali su ušli da bi učestvovali a ne da bi pobedili Vučića. Janković je to javno potvrdio vadeći se na "savet" iz BIA i sinoćnom izjavom o genocidu u Srebrenici,čime faktički pokušava da odustane i ne uđe u drugi krug. Jedino Vuk Jeremić ide do kraja i stvarno se bori svim sredstvima da pobedi.Većina komentatora se tako ponaša,važno je šta ja mislim a ne šta je realna opcija,kao da ne žele da Vučić bude pobeđen i ako ga pljuju na sva usta. Ta naša potuljena mimikrija za koju mi mislimo da je vrlina i velika mudrost bojim se i ovaj put će prevagnuti a već sutradan kuku lele. Zato je Đorđu kao dobrom i do sada uspešnom i ojektivnom istraživaču i analitičaru teško da napravi preciznu projekciju.Tragično je da smo došli dotle da ljudi ni anonimno ne smeju da kažu šta misle.
Препоруке:
51
18
44 петак, 31 март 2017 19:01
Ент
Штета за госпођу Санду, али шта је ту је. Ваљда ће Јеремић успети да уђе у други круг. Дај Боже.
Препоруке:
87
15
45 петак, 31 март 2017 19:54
DrJelaBisic 2
Za negi:zna se moje misljene o bojkotu,o ucestvovanju radi ucestvovanja itd.Bas zato,za mene je jedino g.Obradovic skoro priblizan.Kad izglanca program,mozda,jednog dana...
Препоруке:
13
40
46 петак, 31 март 2017 20:39
šta je babi milo
Redovno pratim nspm,ali nisam istomišljnik g. Vukadinovića. Isto tako ne iznenađuje me količina
simpatija za Vuka Jeremića,jednostavno, to je taj
mentalni sklop(mislim na ljude koji ovde komentarišu).
Žao mi je što Obradović nije dobio vašu veću podršku,
jer je neuporedivo kvalitetniji čovek. Skidam mu
kapu i na njegovoj ličnoj hrabrosti.
Isto tako Radulović se ovde veoma podcenjuje.
Ubeđen sam da će Radulović,Jeremić,Janković i Obradović biti prilično izjednačeni od 7-10%.
Šešlj,Maksimović i ostali maksimalno do 4%.
Препоруке:
25
21
47 петак, 31 март 2017 20:41
Causa Spectandum
Samo jako. Ave Beli.
Препоруке:
18
27
48 петак, 31 март 2017 20:58
Shone
Sergej
Po meni Jeremic je novi Kostunica, a laznih nacionalista mi je dosta. Jedini iskreni prosrpski kandidat je Bosko Obradovic, tako da on dobija moj glas

Није поента у правим или лажним националистима. Ово нису парламентарни избори па да се гласа за опцију која ће ставове појединца на најбољи начин заступати у скупштини, уколико пређе цензус, ово су председнички избори и на њима се скоро никада не гласа идеолошки колико практично.Није то тако само у Србији него свуда где постоји овакав начин избора председника.

У пракси то значи да на председничким изборима поред идеологије увек мора да се гледа да ли кандидат може да буде прихватљив и за људе са нешто другачијим ставовима. Нпр, БО на једној или СЈ на другој страни просто немају ни теоретске шансе да победе АВ у другом кругу. То ваљда не треба објашњавати. Једини који има шансу да у другом кругу обједини опозиционо настројене гласаче (и то не 100% њих), и да након тв дуела протме део гласача власти је ВЈ.
Препоруке:
28
12
49 петак, 31 март 2017 21:17
Бошко
Миловановић
Сматрам да је кандидат Обрадовић,могао имати у овој игри најјаснију политчку дубину и да је могао определити највише људи за себе на основу јасних политичких начела.

Није вам јасно да већина у дегенерисаној Страдији уопште није за патриотску и националну опцију. Зашто? Сви су се већ једном одрекли Срба не само у словенији, македонији, хрватској, босни и на Косову, него се одричу и Српске деце у Страдији.

Једино што интересује гласачко тело јесте која ће да буде групација (којој они припадају) која ће да распрода оно што је остало, што се јасно може видети по коментарима чак и на НСПМ.

Обрадовић нема реалне шансе, против оматорелог гласачког (и профитерског) тела које је "издресирано" да гласа против свега што "мирише" на Српско.

Вукадиновић је рационално процењује да је Јеремић "најмање зло" у овом моменту, које има икакву шансу, да се нађе у другом кругу, и иако изгледа да је "one man band" итекако има маркетиншку и логистичку подршку
Препоруке:
41
11
50 петак, 31 март 2017 21:33
Миловановић
@Милан
Та евро струја која би требало да се слије код Јеремића се не одриче својих постулата и они сходно томе прелазе код Јанковића. Готово цела екипа и ту Јеремић постаје дисквалификован као Европејац.Национални га нису лако прихватили као свог.Ја говорим ово као аналитичар не као навијач,навијамо ваљда овде већина нас за исту ствар.Проблем је што би Бошко и Вук у једном реду изгледали много снажније,за Вука итекако има посла у државном препороду али ово су избори који су можд амогли да се играју и на другу музику.Да ударамо Вучића у чело најдебљим маљем од Бриселског споразума па на овамо,да "ослободимо народ" чињеницама које Вучић прихрива,да се покаже дубока разлика и између оног кога подржава Србијанка Турајлић и Наташа Кандић и нашег кандидата.Није срамота политички се определити.А ово "волим шајкачу али сам и модеран нећемо у нато оћемо државу имам познанства" све је то супер,али не добацује,нема силу.Ја бих волео свим срцем да или Бошко или Вук или на крају крајева Бели
Препоруке:
18
6
51 петак, 31 март 2017 21:34
Миловановић
@Милан
... остваре разултат али ми то не одузима право да све ово не приметим.
Препоруке:
7
2
52 петак, 31 март 2017 21:43
Коректно
Иако ћу у првом кругу гласати за Сашу Јанковића, могу рећи да се слажем са великим делом онога што је г.Вукадиновић написао, као и да ћу (ако Вук прође у други круг) дати све од себе да мобилишем што више људи око себе да гласају Вука. Драго ми је што Србија добија нову генерацију политичара и, колико год да су опозициони кандидати провлачени кроз блато, некако ми је драго што је све оно најгоре из СНС-СПС-СРС-ДОС стало на једну страну. Такође ми је драго што се показало да странци подржавају искључиво Вучића. Од Палмера до Свилановића, сви су нам показали да је Вучић представник туђег интереса и да је његово председниковање намењено људима који немају право да га бирају за свог председника. Остали смо сами са собом, али барем знамо на чему смо. Има нас довољно са правом гласа. Ако Вучић падне, остаје да се на наредним парламентарним изборима казни ДС, који још увек изгледа нису свесни да су Јанковићеви гласачи добрим делом само за Сашу, али не и за људе који су СНС-овцима утрли пут.
Препоруке:
30
10
53 петак, 31 март 2017 21:49
Mary San
Sve apsolutno tačno i poklapa se od prvog dana kampanje sa mojim mišljenjem i stavovima ! Ta anti-propaganda je bila tako očigledna, brutalna i beskrupulozna, da je normalan čovek mogao osetiti kao fizičku bol ! Vuk je zaista jedini koji ima format jednog ozbiljnog i sposobnog političara i državnika !
Препоруке:
20
9
54 петак, 31 март 2017 22:04
Gojira
Не слажем се са господином Вукадиновићем, а ни са Спиридином око Бошка Обрадовића. Нисам присталица Двери али ми је прилично јасно ко чини њихово бирачко тијело. То што хоћу да кажем је да његова кандидатура може само да подигне излазност, а никако да украде глас неком другом. По мени, мали је број гласача Двери који би гласали за било кога на овим изборима (можда за Шешеља)да се Бошко није кандидовао и тиме би оборили излазност и читавој опозицији отежали ствар.
Препоруке:
24
3
55 петак, 31 март 2017 22:13
BB
Jeremijaaa pali topaaa/ zatreseeee seee sva Jevropaaa...
Препоруке:
35
14
56 петак, 31 март 2017 22:17
đorđe
Mnogo ljudi filozofiraju. A stvar je jednostavna.
Hocete li da Vucic izgubi? Ako hocete, onda proberete kandidata koji moze da pobedi. Ako ste glasac Dveri, a meni su Dveri OK, onda sednom i razmislim: moze li Obradovic ici u drugi krug ili pobediti? Ne moze. Zasto? Zato sto ima ogranicen broj onih koji bi glasali za njega. Onda idem dalje - ko ima sansi, a da mi je bar prihvatljiv. Sta tu nije jasno? Obradovic, Radulovic, i ne samo oni, zele da odrze rejting svojih stranaka kroz kanidaturu. Nemojte da se pravimo blesavi. Ako je inrters vezao SPS i SNS, sto nije mogao da poveze recimo Jeremica, Obradovica pa mozda i Radulovica (iako on nije iz te nacionalnije price)? Mnogo je sujeta u opoziciji i Vucic na njih, naravno, igra.
Препоруке:
33
4
57 петак, 31 март 2017 22:19
Цојле, брат од чичу на Манојле
@ negi
Због чега коментаришете инверзно.
Зар није главни проблем што еу-демо-либер опозиција наступа са бар три релевантна кандидата (Јеремић, Јанковић, Радуловић), чанак је да досоли.
Спрегнути (3 у 1), синергијом, је више но прост збир појединачног учинка.
Јесмо ми са одсека два прста чела дупло голо, но шта је са свеснијим и одговорнијим делом грађанки и грађана?
Сматрам да је лопта у Вашем дворишту!
Препоруке:
13
6
58 петак, 31 март 2017 22:19
da
Moze da me poziva ko god hoce....ali jankovic i vucic nece nikad dobiti moj glas.....takodje, mislim da je jankovic isto zlo kao i vucic....ako ne i gore!
Препоруке:
40
13
59 петак, 31 март 2017 22:44
negi
@ Boško......Šta je to nacionalističko glasačko telo u Srbiji? Da li je to ono "nacionalističko" glasačko telo kojem ritam i definiciju daje Šešelj i koje onda oni slede kao reper i pokušavaju da imitiraju? Sad imamo čak i situaciju da sledbenici Miloševića sebe vide kao okorele "nacionaliste" pridodajući mu izmišljajući nekakve "nacionalističke" zasluge. Jedno je biti u opoziciji i guslati "nacinalističke" mantre za kafanskim stolom ili ispred seoske prodavnice kao što se dogodilo sa Koštuničinim DSS-ovcima koji su došli na vlast i suočili se sa tim da je taj njihov kako su ga oni nazvali "nacionalizam" potpuno neupotrebljiv u realnoj politici. To isto se dogodilo i sa radikalima Nikolićem i Vučićem koji su dokopavši se vlasti otišli u sasvim drugu krajnost u koju ne bi otiša ni jedan Tadićev DS.Ovo što pojedini komentatori guslaju i smatraju "nacionalizmom" nema nikakve veze sa nacionalizmom. To je samo imitiranje nekih mantri koje oni smatraju nacionalizmom,nešto kao turbo folk.
Препоруке:
14
24
60 петак, 31 март 2017 23:06
negi
@ Boško...nastavak...Taj turbo folk nacionalizam dobar je kao zabava ali onog trenutka kad se suoči sa realnom politikom i njenom praktičnom primenom on postaje smešan i prizvodi samo konfuziju kao i turbo folk u muzici. Srbija je propustila svoju šansu da definiše svoj nacionalni program kao država 1991-92 god. odbijajući da postane samostalna i suverena država i odlučivši se da stvori "Treću Jugoslaviju" ili SRJ. Na kraju je postala suverena država ne svojom voljom već voljom Crne Gore koja je odlučila da ide svojim putem kao samostalna država. Sve ovo čemu prisustvujemo samo je pokušaj ispravljanja "krive Drine". Da smo stvarno hteli da budemo nacionalna država ne bi stvarali i "Treću Jugoslaviju" SRJ i pored iskustva sa prethodne dve. U prethodne dve Jugoslavije izgubili smo Srbe a u Trećoj Kosovo. Jeremićev program je tu jasan,ne busanje u grudi junačke već strpljiva diplomatska aktivnost i dovođenje države Srbije da pre svega bude država u punom smislu,tj. pravna država.
Препоруке:
11
17
61 петак, 31 март 2017 23:07
Molder
Lomim se da li ću glasati za Vuka ili Boška. Voleo bih da su nastupili zajedno, ali bojim se da su ideološke razlike prevelike, i ne slažem se sa Đorđem da je tu stvar ega. Dveri moraju da izlaze na svake izbore jer samo tako mogu da prežive. Njihov politički život zavisi od toga da budu vidljivi i da se ne utope u druge pokrete ili stranke. I ovako je situacija teška. Da su sada raspisani parlamentarni, Dveri ne bi prošle cenzus. Ako ćemo da pričamo o ujedinjenju opozicije, pre su Radulović i Janković trebali da podrže Jeremića. U tom slučaju bi ovaj išao u drugi krug, a tada bi Obradović mogao da ga podrži. Nažalost, samo utopija.
Препоруке:
25
6
62 петак, 31 март 2017 23:23
Dingo
Eh, zašto "popih" silne minuse na ovom portalu kad pre 2 meseca predložih Sandu Rašković kao idealnog kandidata ali kao sto neko reče sad je kasno... Šteta za divinu naše političke scene koja je propustila svoju političku a i životnu šansu...
Препоруке:
48
11
63 петак, 31 март 2017 23:25
Majstor Bob
Kako stari Grci zvaše onog što ne učestvuje u političkom životu... idiot? E danas se idiot prenuo i pomislio da je onaj zajebant zvani Preletačević političar. Pitam se koliki je IQ onih što glasaju za tu karikaturu.
Препоруке:
21
18
64 петак, 31 март 2017 23:33
MILOVAN RS
Svaka čast tebi Đorđe, na svemu što radiš i na trudu i entuzijazmu, kada možeš ti i hoćeš da se boriš za normalnu i slobodnu Srbiju i srbe kao narod, mi onda pogotovo moramo da te slijedimo, hvala ti na svemu !.
Препоруке:
27
6
65 петак, 31 март 2017 23:52
aleksandar
moje misljenje je da je totalno nebitno ko ce da udje u drugi krug ....drugi krug ce predstavljati pocetak kraja vucicevog rezima i to bi bila najveca dobit ovih izbora....medjutim ostaje veliki problem kako dogurati do drugog kruga , velika je nepoznanica koliko ce ljudi vise izaci u odnosu na zadnje izbore....i na kraju cini mi se da nikad nismo imali vise kandidata koji su prihvatljivi i za koje se moze glasati...
Препоруке:
23
7
66 субота, 01 април 2017 00:06
Новобеограђанин
Слушао сам Јеремићеве митинге, и хтео сам саслушати, и трудио се и стварно нисам могао. Кад сам чуо његове 'ја знам Путина, ја знам Си Ђинпинга, ја знам Јао Минга и сви ће они инвестирати у Србију кад ја постанем председник' приказала ми се читава плејада политичара претходних времена од Тадића, преко Динкића до Вучића. И то сам преживео, ал после оног с 'нећемо путеве до Тиране да нам се досељавају Албанци и купују нам земљу, оћемо пут до Ужица' ту ми се јавио Шешељ и то је био крај за Јеремића. Прво што економија не ради тако што знаш неког па га позовеш за инвестирати, он ће сам доћи ако је земља уређена, и неће доћи Албанци за покуповати нашу земљу ако се направи пут до Албаније, јер је у овој земљи толко тешко добити држављанство ако ниси рођен овди од родитеља који су исто рођени овди ил у Републици Српској ил Црној Гори. Та Бајфорд је чекао 30 година држављанство. Испада како су једини нормалани кандидати Јанковић и Радуловић. Мада ако уђе у други гласаћу за Јеремића, шта сад.
Препоруке:
10
19
67 субота, 01 април 2017 00:09
Бошко
negi
кao što se dogodilo sa Koštuničinim DSS-ovcima koji su došli na vlast i suočili se sa tim da je taj njihov kako su ga oni nazvali "nacionalizam" potpuno neupotrebljiv u realnoj politici.
Наравно да је њихов програм био неупотребљив, јер због договора Ђиђића са режимским "црвеним бригадама" да не дође до крвопролића, социјалисти и радикали са јуловцима су се извукли за крађу избора, издају свих Срба на Балкану, за пљачку 90тих, издају и предају Косова.

Када оставиш толику количину издајника и пљачкаша на слободи 2000те, а приморан на коалицију са "жутим лоповима", драшковићевцима, и чак си принуђен да тражиш за владу подршку од Дачићевог отпада од комунистичке партије јасно је да ту нема успеха, те није ни чудо што је фукара на власти од 2008 и већина још увек у Страдији.

Како "очистити" снс, спс, срс, пс, јс, дс, сдс, дјб, лсв, лпд, пупс, спо (и осталих "вучићеваца") и за кога гласа дегенерисано инфантилно становништво, издајући сопствену децу
Препоруке:
17
11
68 субота, 01 април 2017 00:19
DrJelaBisic
Vojvoda Voja je covek kji j3 nepodoban za politiku.Njgovo ponasanje,i to sto govri I kao cine a osobom koja se ne pusta medju ljude.(I)njegov program ima mane,a pitanje je sta bi of svega toga ostalo,da se primenjyhe.Cove koji he sreman na koaicij sa svam,i ciji su najblizi saradnnici najvesi izdajnici na nasoj poit sceni.Jer AV j veci zdajnik I of Cde ili TadicaZato on otpada svakme ozbiljnom nacionalisti ko opcija.
Препоруке:
15
6
69 субота, 01 април 2017 00:36
Обсервантес
Грешка је што се Јеремић кандидовао на овим изборима. Ако неко има политичку амбицију с високим циљевима не кандидује се без логистике (не мислим на материјалну!). Може бити само једократно политички потрошен с последицама на будући политички ауторитет. То важи за већину кандидата који ће изгубити на изборима јер су остварили максимум својих неспособности. Неко му је некритички пунио его. Кандидат за председника ту замку одбацује. Г. Рашковић би била с још мањим шансама. Неки "Бели" је слика и прилика озбиљне перцепције државе али и "хумора под вешалима" дела ове нације. Вучићу нико нема шанси да приђе. Успео је да наметне "двослике" и то нико не може да поништи...
Препоруке:
22
7
70 субота, 01 април 2017 00:54
Одговор на глупости о правној држави
Ратко Младић је бранио правни поредак једне државе,не видим да су ови борци за праву државу икад стали у заштиту тог човека.
Препоруке:
30
2
71 субота, 01 април 2017 01:07
завера теорија
Можда сам глуп, али не разумем зашто би Вук Ј. био бољи кандидат од поменутих међу којима има и оних који нису били део ниједног од режима.
Препоруке:
24
11
72 субота, 01 април 2017 01:26
Miki
У конкретном случају, то би изгледало отприлике овако. Као јавна и политичка личност на овим изборима подржао сам Вука Јеремића и мислим да је – у постојећој понуди – најбољи кандидат за председника. Мислим да има неопходно међународно искуство, резултате, знање и образовање за ову функцију.

Ovo je toliko očigledno, da skoro i ne treba da se objašnjava.
Препоруке:
12
4
73 субота, 01 април 2017 04:37
covek i gradjanin
S postovanjem prema i nacionalnim i gradjaskim,

Srbija ide u pravcu Vajmarske Nemačke...

Zaustavimo to...

Protiv - AV FIRERA !
Препоруке:
32
2
74 субота, 01 април 2017 08:42
Anabela
Ja sam za Aleksandra Popovica, u svakom slucaju, protiv sam diktature! Pozdrav svima!
Препоруке:
8
45
75 субота, 01 април 2017 08:43
SIROTINJA UZVRAĆA UDARAC
Beli ide u drugi krug, pratite kladionice!
Samo jako i bez sikiracije.
Препоруке:
14
13
76 субота, 01 април 2017 08:56
milojko
Juče čujem neku buku u hodniku, provirim kroz špijunku, kad ono kod komšinice koja na samrti leži već godinama došli iz SNS da se dogovore za glasanje. Kažu ništa vi ne brinite, eto nas kod vas, a vi deda možete na glasanje bez poziva samo sa ličnom kartom dođete, rekao je Vučić i na televiziji su tako rekli.
Dakle, kada nepokretni i bolesni pozivaju da izađe komisija da glasaju kod kuće, oni dođu i kažu: - Mi smo iz SNS.
Препоруке:
19
3
77 субота, 01 април 2017 08:58
Ljubi čika
Odličan - 5!
Препоруке:
7
6
78 субота, 01 април 2017 09:09
glasajte za PROMENE
Kakva je razlika između Jankovića i Vučića?
Lepo vam čovek reče juče da "nema ali", da smo genocidan narod, da KIM nije Srbija, da ne zna da li za NATO ili ne, da mu trebaju eksperti da to skonta, a predsednički je kandidat, da moramo svi snositi odgovornost kao i on što je do juče sedeo u vladi Mirka Marjanovića za izvršeni kako kaže genocid. Dok ste vi, vaši roditelji ili deca ratovali ili gutali suzavac po Beogradu na antiratnim protestima, dok je vas ili vaše stare pendrečila policija i Slobina konjica, a vaša braća ginula na ratištu i neki se vratili bez ruke i noge, ili sa psihičkim problemima, on je bio potrčko u minist. sporta, moguće i radnik DB, uposlio ženu u MUP, izbegao krivičnu odgovornost za nedozvoljeno držanje pištolja i falsifikovao (antidatiranje) isprave o držanju i nošenju pištolja u cilju izbegavanja krivične odgovornosti. Danas priča o vladavini prava, sa Selaković i Dolovac je drugarić, a vi očekujete da se založi stvarno za Savamalu, za promenu Ustava je...
Препоруке:
34
8
79 субота, 01 април 2017 09:23
Ренолдс
Издајник Јанковић није избор. Ако његове изјаве о Сребреници нису довољан доказ да се његова политика ништа неће разликовати од Вучићеве (ако не буде још и гора), онда заиста нема смисла за даљу расправу. Све и да се докопа председничке позиције, Јанковић ће сјајно кохабитирати. Уосталом, да је он дражи избор власти за други круг говори чињеница да блатоиди не спомињу оно (само)убиство колико би се очекивало, већина паљбе усмерена је на Јеремића. Паметном доста.
Препоруке:
35
9
80 субота, 01 април 2017 09:45
DrJelaBisic
Za Bobe:Da Stari Grci su osobu koja ne ucestvuje u polit zivotu polisa zvali idiot.Ali polit zivot nisu samo I uvek samo izbori,niti izlazak na glasanje.I neizlazak je politicki cin. ... Ne razumem kako vi gledate na ulogu predsednika u polit sistemu.Po mnogima njegova uloga je minorna,pretstavljacka,treba da bude lep,da ima sredjene zube I da ume da se ponasa.Neka vrsta trgovackog putnika.Po vama,nema I ne mora da ima svoje polit ideje,vec zastupa sta mu se da.Politicki gunifleks.Sta ce nam onda uopste predsednik?Imamo tolike ambasadore.
Препоруке:
4
8
81 субота, 01 април 2017 09:54
Srki
slazem se iznesenim i smtram da si opozicija, generalno gledano,nije dala puno truda.U situaciji kad je vlast okupirala sve medije,opozicioni kandidati su trebali vise putovati po Srbiji i biti u neposrednom kontaktu sa narodom.Vani, na otvorenom,na trgovima.Moram konstatovati da je vecina opozicije u Srbiji,po obicaju - lenja.Da li je razlog komocija ili su kupljeni,to ne znam.Da sam bio kandidat,unajmo bi bus,neku manju zabavnu grupu ili pevaca i obisao bi celu Srbiju i oblepio bi usput celu Srbiju plakatima.To nisu velike pare, ali trud jeste.
Препоруке:
12
2
82 субота, 01 април 2017 10:28
Др Миланче Митовски
ИЗБОРНИ ЕПИЛОГ: МАРТОВСКО ЗАТИШЈЕ И АПРИЛСКО “СВАНУЋЕ”!

Предизборна кампања, предизборна тишина и изборно спасење без галаме. А зашто?

*Какви су наши председнички кандидати. Фундамет ал' исти.
*Не чудимо се што нам је свака власт иста. И бирачи су исти.
*Грађани не знају за кога да гласају. Мораће опет против себе.
*У предизборној кампањи многи нас воде у Европу, али нико не рече у Србију.
*Бојим се да након избора успон једног не доведе до пада свих.
*Обратио се Соса боранима и боранкама: „Noli turbare circulos meos“ (ne dirajte moje krugove)!
*До избора народ је заведен обећањима. После су га, колико су знали и умели, сјебали.
*Ко каже да су избори намештени? Намештени су резултати и кандидати.
*Пензионери нису имали проблема са грејањем. Ложили се на повећање пензијa.
*Пензионери су са апетитом. Очисте контејнере.
*Бирајте га! Тачно је да много лаже, али су му и обећања свакако најбоља.
*У политици се поштује екологија. Њен отпад се рециклира на изборима
Препоруке:
14
1
83 субота, 01 април 2017 10:53
***
Problem je u tome što su mnogi naši političari ucenjeni:
Šešelj - Hagom ( najava hapšenja tri poslanika za uticanje na svedoke, je najava obnove postupka Vojislavu Šešelju ako ne bude slušao i radio u interesu Brisela i Vašingtona)
Drašković - Hagom (odavno),
Vučić - Hagom (odavno),
Nikolić - Hagom (odavno)
Janković - aferom pištolj,
Dačić - aferom koferče...
UCENJENI LJUDI NE MOGU RADITI U INTERESU ZEMLJE.
HVALA NJIMA ZA SVE DOBRO I LOŠE, ALI MORAJU DA ODU U ISTORIJU DA BI NOVI LJUDI BEZ TERETA I PUTERA, MOGLI DA VODE DRŽAVU U INTERESU NARODA I GRAĐANA!!!
Razumem zašto su potrebni onima koji treba da nas obeščaste, obezvlaste, svedu na pašaluk, kupe za euro ili dva, ali ne razumem zašto oni trebaju nama i zašto uživaju toliku podršku.
Vi se smejete primitivnim naprednjacima, a deset hiljada ovih što šetaju za Jankovića su vam COOL KAO JUL.
Препоруке:
25
8
84 субота, 01 април 2017 11:40
што јес јес
Петар Б. је обожавалац Саше Јанковић, тако да што се баби снило, то јој се и збило.
Једино ми нису јасни остали коментатори који су се упецали на његову "експертску" прогнозу.
Док не прођу избори, ко може знати резултат?
Препоруке:
12
17
85 субота, 01 април 2017 11:51
Samo pitam
kako je to gospodin Aleksandar Popovic Vucicev satelit kada ga najmanje ima na svim rezimskim televizijama? Hvala
Препоруке:
11
25
86 субота, 01 април 2017 12:02
@ Само питам
Дали сте одговор.
А и Бранко Д. и Мира А. код Теше су вам дали одговоре.
Много има њих који су компромитовани, па онда једни друге офирају преко медија, тако да се више ниш сакрити не може.
Све поштен свет и господа.
Препоруке:
20
2
87 субота, 01 април 2017 12:08
Бошко
Samo pitam
kako je to gospodin Aleksandar Popovic Vucicev satelit kada ga najmanje ima na svim rezimskim televizijama? Hvala
Свако има свој циљ зашто улази у коалицију

Неко да постане "калиф уместо калифа"

а неко да "изжицари" део колача из буџета који партија из коалиције добија по посланику у скупштини (и да му "преживи странка" јер се испоставило да је "виртуелна")

док је неко задовољан посланичком платом.

Све је то питање мотива и алавости за пљачку.

А ако ти се задње две ставке учине "мале" само питај незапослене без примања и оне са најнижим примањима колико је то "мало"
Препоруке:
15
8
88 субота, 01 април 2017 12:27
комесеријат за избеглице
Свака нам је власт гора од претходне.
Боже помози.
Препоруке:
23
0
89 субота, 01 април 2017 12:31
амбасадор до краја мандата
Много их је за које не треба гласати.
Препоруке:
17
0
90 субота, 01 април 2017 12:47
voja
Tacno, ali malo kasno. Tacno je da je ova vlast jedna od najgorih... ALI to je trebalo napisati pre 10 ili 15 godina. I zar iskustvo 1990 do 2000 godine nije bilo dovoljno da se vidi efekat rada SPS i SRS? Dok je Kostunica bio napadan i ismevan, sve vreme od 2001, niko nije rekao: ljudi ne dajte da se SPS i SRS"/SNS vrate na vlast, jer ce to biti gore od ovog sada! Zar se niko ne seca da su DS, mediji, Canak, Ceda, intelektualci, analiticari, filatelisti, numizmaticari, esperantisti... itd itd, svi slozno trubili protiv Kostunice. Secate li se kada je Djindjic izbacio iz skupstine 45 poslanika DSSa 2002 godine? Secate li se kako u Tadicevo vreme Kostunica nije mogao da se pojavi skoro nigde u medijima? Ja se secam svih onih uvreda koje je Kostunica trpeo, pa moram da se bar malo nasmejem kada cujem da je AV rekao "nisam vam ja Kostunica da me maltretirate". I malo je u pravu, malcice bar, draga braco i sestre, dame i gospodo.
Препоруке:
14
6
91 субота, 01 април 2017 12:57
александар
Никако не гласати за Јанковића и Чанка.
Најгори од најгорих.
Препоруке:
22
7
92 субота, 01 април 2017 13:05
Betelgeuse
Тако је Ђорђе! Избор је јасан, доста је било.


https://www.youtube.com/watch?v=nSZnbDIkUVc

Недостаје десетак секунди тона на почетку. Хвала.
Препоруке:
6
6
93 субота, 01 април 2017 13:34
Турас
Није у питању политичко слепило Вучићевих противника који нису удружено избацили једног кандидата . У овом случају најлогичније би био Јеремић . То сви знамо .
Дакле шта је у питању ? Србски изборни циркус као и прошлих избора - опозиција никако да се сложи ? Верујем да већина бирача исто посматра - ускогрудост кандидата за председника Србије .
Зато и сумњам у други круг . Али господо куцкачи , сами смо криви . То је изгледа тај ментални "кривуљар" код нас Срба - недај Боже да се Срби сложе
Препоруке:
8
5
94 субота, 01 април 2017 13:42
Stradija
Voleo bi nije,ali AV je osmislio sve i pobedice u prvom krugu a u drugom, cekace vas sok, toma diploma ce biti premijer.
Препоруке:
7
8
95 субота, 01 април 2017 14:22
@Tyras
A ko je vas ili mene nešto pitao.
Jeste li vi bili u stanu kod Saleta na dogovoru sa Jeremićem.
Ajte molim vas, manite me te priče o krivici.
Krivi smo što smo živi i to od rođenja i pre rođenja.
Svuda cenzura i ovde i tamo i svuda.
I šta očekujete? Njima je dobro. Niko od ovih koji su trčali prvi krug nije materijalno oštećen, a nama je dobro taman kako smo zaslužili. Pošto nismo je li kuražni da bacimo truli parazdajz gde treba, onda barem da umremo dostojanstveno.
Zbogom.
Препоруке:
9
3
96 субота, 01 април 2017 14:23
samo
Dodatna informacija koju nisam znala a ide u prilog POGUBNOJ POLITICI VUCICA PREMA KOSOVU. da li znate da je ZABRANJENO SLANJE KNJIGA NA KOSOVO. Pokusali smo da posaljemo coveku u Zvecanu I TO JE zabranjeno, Sta reci?
Препоруке:
19
1
97 субота, 01 април 2017 15:28
nenad
Jeremic jeste najbolja solucija od svih ponudjenih.I demokratski orijentisan i dovoljno nacionalan. Mlad , a sa dovoljno diplomatskog iskustva i veza. Ali...Nije dovoljno ESTRADIZOVAN. Jer kod perosecnog biraca moras biti ili soumen i zabavna zvezda ili moras biti okruzen takvima. Prosecan birac kod nas nece da cita program kandidata. Ne interesuje ga ozbiljna kampanja niti citati pesnika ili alegorije. Oni hoce Dacica koji peva Rokvica i Halida, vodju Vucica, za..banta tipa Belog ili nekoga ko je bar okruzen estradom poput Jankovica i glumaca , pevaca i sportista koji su oko njega. Jankovic nema perogram, ali ima Georgeijeva i Dudu. Jeremiceva kampanja je "preozbiljna". I Obradoviceva je takva. Oni nisu u "trendu". Jeremica su malo vise pogledali tek tokom afere sa Natasom Jeremic. Do tada, niko niti je citao njegov program niti je bilo veceg interesa da se saslusa. Jeremic se potrosio. Trebao je da saceka narednu priliku. Mi ne zelimo ozbiljnu politiku. Vec estradu. Videcete sutra
Препоруке:
15
2
98 субота, 01 април 2017 15:29
Pozdrav ekipi NSPM
Vi ste jedan od svetionika Srbije.Teško je ostati principijelan i dosledan u politici danas.Teško je ostati srpski vitez danas, posebno ako su presečeni izvori finansiranja.Vi morate opstati radi nas! Okupljajte i dalje intelektualnu elitu Srbije.Kvalitet imate, i to mora roditi kvantitet kad tad. Ja pozivam sve tajkune,privrednike,poljoprivrednike i preduzetnike da doniraju neki dinar za NSPM. To je dugoročni interes svih vas i nas čiji se glas čuje zahvaljujući ovom portalu.Onom ko ima i zna da radi, demokratija i slobodno tržište su najpotrebniji.Zato je bitan svaki slobodni i objektivni medij, i to moramo negovati zbog sebe.
Препоруке:
15
3
99 субота, 01 април 2017 15:54
Истина
Као што сам претпостављао,пропаганда режима је била много оштрија према Јеремићу него Јанковићу!Процена је да Јанковић у другом кругу може да узме мање гласова и да је мање опасан кандидат за режим!Јанковић је већ себи дао аутогол овим изјавама о Сребреници и Косову,јер добро зна да не може победити Вучића само са гласовима круга двојке и тзв.грађанских снага!Кандидатуре Обрадовића и Радуловића су можда погрешни потези,али о том ће најбољи резултат дати избори!
Препоруке:
10
3
100 субота, 01 април 2017 15:57
Sergej
@Shone

Mislim da Vuk Jeremic nije jedini kandidat koji ima sanse da pobedi Vucica u drugom krugu. Izvini, ali ocigledno je da se ovde u Srbiji ankete redovno namestaju, tako da za tvrdnju da Jeremic ima toliko veci potencijal od Boska je potreban veliki dokaz.

Sa druge strane, ono sto sigurno razlikuje Jeremica od Boska je to sto Jeremic ima Tadicevu podrsku, u cijoj vladi je bio i ministar, kao i to da podrzava ulazak u EU. On to prica sada pre ikakvog glasanja.

Isto je i Nikolic navodno bio "manje zlo" na izborima protiv Tadica, pa sada vidimo da bi cak i Tadic bio bolji predsednik od njega. Manje zlo je i dalje zlo kako god okrenes...
Препоруке:
11
3
101 субота, 01 април 2017 15:58
@molder
Соколе који Јанковић да подржи Јеремића јел виде ти ко је код њега у екипи?
Препоруке:
14
5
102 субота, 01 април 2017 16:28
Дане
Гласаћу сада за Бошка, али ако Вук буде у другом кругу, гласаћу за њега.

Што се тиче Бошка Обрадовића, мислим да би он чак и подржао Вука, али је поранио са кандидатуром и помало помпезно ју је објавио, тако да више није могао натраг - вероватно би му нанело штету да се доцније повукао и дао подршку Вуку.
Препоруке:
14
2
103 субота, 01 април 2017 16:35
Немања@О Бошковом конзерватизму
Бошко то дефинитивно јесте.За српске прилике његови ставови јесу конзервативнији,радикалнији итд итд.Знате за Саудијску Арабију је бити либералан значи заговарати оне бурке са отвором,тако и у Србији нико не каже да је Бошко својим ставовима неки радикални екстремиста али просто он јесте конзервативнији и мање либералан.

То је нешто што например нешто што ме је одбацивало од њега и бирао сам ДСС,а не Двери.
Препоруке:
12
1
104 субота, 01 април 2017 16:58
Немања@гласачима радикала и двери
Пар пута са управо овде писао о томе да ја немам ништа лоше да кажем о Обрадовићу и да позовем да се не гласа за њега,али ипак мислим да коначно морамо да рашчистимо неке ствари.Прво,Обрадовић не може да буде други,не може да буди ни трећи ни четврти,а камоли да причамо да победи Вучића.То смо надам се сви схватили.Наравно и ја сам знао 2012 да Коштуница не може да буде други па сам гласао за њега,то наравно није аргумент да неко не треба да гласа за Обрадовића.Али оно што мислим да сви гласачи двери требали би да знају да гласом Обрадовићу терају Јанковића у други круг,то је сад постало евидентно да ће за неколико процената разлике,уколико буде другог круга,Јанковић отићи у други круг и то су управо гласачи ДВЕРИ И Стаматовића.Један део радикала неће гласати за Шешеља и да ће и те гласове покупити Обрадовић.И они морају да знају да ће Јанковић у други круг,уколико се гласови буду расипали на Обрадовића и Стаматовића.

Нисам одушевљен дуелом Јанковић-Вучић,али ако мора тако у реду.
Препоруке:
16
4
105 субота, 01 април 2017 17:48
Боба
паја патак
"у овој ситуацији и у овој средини бити најбољи кандидат у ствари 100% гаранција за пропаст"

Тачна дијагноза и то не само за власт него за све сфере јавних позиција укључујући и високо школство нпр. где су ректори и декани научни медиокритети и људске нуле.
То је одраз деценија негативне селекције где је свако на иоле каквој позицији моћи бирао горег од себе да га наследи. Тако смо од Милошевића дошли до Дачића, од Шешеља до Вучића.
Како је говорио Иво Андрић - Дуготрајно робовање и рђава управа могу толико збунити и унаказити схватање једног народа да здрав разум и прав суд у њему отанчају и ослабе, да се потпуно извитопере. Такав поремећен народ не може више да разликује не само добро од зла, него ни своју сопствену корист од очигледне штете.
Оном бољем делу народа остаје да схвати да народ никад није ослобађала и водила напред већина већ промишљена и одлучна мањина и појединци. У супротном све чека суноврат па и оне који све схватају а ефективно не раде ништа.
Препоруке:
6
1
106 субота, 01 април 2017 17:48
milan
Jeremica sutra moze da izvadi samo tihi deo birac koji se nisu izjasnjavali. Da izadju i da, neki u posljednji cas, pocnu da razmisljaju racionalno. Ali, koliko je to realno? Deset odsto ne vodi u drugi krug. Treba Mmkar 15 odsto ili vise. A Jeremicu ni jedna anketа nije davala toliko. Nije nevazno ni koliko ce ko dobiti cak i u slucaju da Vucic pobedi u prvom krugu.Depresivno je sto ce sve ostati isto. Vođa na mestu vođe, DS sa Sutanovcem, Seselj kao omiljeni opozicionar (drugi covek u odnosu na haske nasetupe!), Radulovic sa svoji pet -sest odsto, socijalisti razmahani sa vecnim Dacicem na mestu premijera...Uzas.
Препоруке:
13
2
107 субота, 01 април 2017 17:51
Боба
"To sto Srbi misle da je samo njihova opcija stopostotno najbolja - to je drugi par cipela. Zato ce Vucic i Jankovic (koji govori o genocidu i priznaje Kosovo) da podele megadan u slucaju drugog kruga, a vi i dalje obasnjavajte zasto Jeremic "nije bio najbolja opcija"."
Тачно Јанковић је резервна варијанта власти и Вучића и жутих - ефективно отворено а не прикривено антисрпска верзија.
Најгоре што се може десити је управо пролазак ове двојице Сорошевих дронова у други круг и онда избор постаје избор сликовито речено између акутне жутице у комбинацији са хроничном сидом и хроничне колере.
Такав избор губи сваки смисао и у том случају а и иначе треба направити демонстрације због медијске крађе пре избора, лажног бирачког списка са надуваним непостојећим гласачима, као и манипулацијом гласова са окупираног Космета. Алтернатива овоме је ефективно мирење са пропашћу нажалост.
Јеремић је можда последња шанса за миран силазак Вучића са власти.
Препоруке:
14
8
108 субота, 01 април 2017 17:53
Ненад
Иако Ђорђа Вукадиновића сматрам својим послаником у Скупштини, не мислим да је Јеремић најбољи кандидат, сматрам да је попут Вукадиновића и Бошко Обрадовић мој представник у Скупштини и да би био бољи председник Србије од Јеремића.
Могуће је да би Јеремић имао веће шансе да победи УЧКића да су избори поштени, што у овој медијској џунгли/мочвари свакако нису, али шта нам гарантује ако Јеремић (или Јанковић) победи на изборима да ће да раде у интересу народа а не свом и ко зна чијем (где им је оверена оставка са записаним ставкама програма)?
Препоруке:
10
7
109 субота, 01 април 2017 19:00
Aleksa
Samo u našu kuću, stigla su dva poziva za glasanje,
prvi za babu koja je umrla pre dve godine i drugi
za tetku koja je odselila u Kanadu pre pet godina.
Toliko o biračkim spiskovima.
Препоруке:
11
2
110 субота, 01 април 2017 19:48
Vučić = Izdaja
Svima onima koji imaju dilemu da li je Vuk na bilo koji način u službi stranih interesa: Vučić nije od stranaca dobio blagoslov da brani samo sebe i svoj opstanak na vlasti, već i da brani strane interese, što ujedno i predstavlja cenu opstanka na vlasti. Da zapad želi Vuka, mislite li da bi ćutali na sva ova medijska linčovanja i pravili se da je u Srbiji sve u redu i da "imaju veće brige na Bliskom istoku"? Pogledajte i neke detalje o medijskoj pokrivenosti, gde npr pseudo-patriote Šešelj i Parović imaju ogromnu podršku i veću minutažu od Obradovića, Popovića, Stamatovića. Samo pogledajte prema kome su mediji blagonakloni i sve će vam biti jasno. Naravno, prema Vuku su ubedljivo najgori, jer velika količina medijskog prostora gde je on prisutan je u negativnom konekstu, što se ne može "oprati" prostim davanjem termina da se eto i on ponekad malo predstavi glasačima...
Препоруке:
34
4
111 субота, 01 април 2017 19:48
Jugoslavija
Dobro veče birači.

Moja prognoza je da Šešelj ide u drugi krug sa vučićem i naravno izgubiće u drugom krugu jer će žuti koji izađu u drugom krugu radije birati vučića.
Препоруке:
7
28
112 субота, 01 април 2017 20:02
SAMO JAKO
Bolje glasajte za Belog nego za Jankovića.
Realno bolji kandidat, a ima šanse da uđe u drugi krug više od svih ostalih osim možda Jankovića. Ne bacajte glasove, glasajte za Belog, a dalje ćemo videti šta ćemo kad se zakuva u drugom krugu.
Ovi izbori nisu fer od samog početka, a sa igračima takvog kalibra kao što su Vučić, Vučićević i ostali da ne kažem kakvi, ovaj dečko se nosi odlično.

https://www.youtube.com/watch?v=2t8ko7EPQn0
Препоруке:
15
6
113 субота, 01 април 2017 20:59
Југославија
За кога ћете ви који ћете гласати за Јеремића у првом кругу, гласати у другом кругу уколико се у њему нађу Вучић и Шешељ?

Хвала унапријед на одговорима.
Препоруке:
7
4
114 субота, 01 април 2017 21:06
Vučić = Izdaja
Svima onima koji imaju dilemu da li je Vuk na bilo koji način u službi stranih interesa: Vučić nije od stranaca dobio blagoslov da brani samo sebe i svoj opstanak na vlasti, već i da brani strane interese, što ujedno i predstavlja cenu opstanka na vlasti. Da zapad želi Vuka, mislite li da bi ćutali na sva ova medijska linčovanja i pravili se da je u Srbiji sve u redu i da "imaju veće brige na Bliskom istoku"? Pogledajte i neke detalje o medijskoj pokrivenosti, gde npr pseudo-patriote Šešelj i Parović imaju ogromnu podršku i veću minutažu od Obradovića, Popovića, Stamatovića. Samo pogledajte prema kome su mediji blagonakloni i sve će vam biti jasno. Naravno, prema Vuku su ubedljivo najgori, jer velika količina medijskog prostora gde je on prisutan je u negativnom konekstu, što se ne može "oprati" prostim davanjem termina da se eto i on ponekad malo predstavi glasačima...
Препоруке:
7
8
115 субота, 01 април 2017 21:22
Zvonimir Bgd
Nezavisno od mog politickog opredeljenja, pokusao sam da iskljucim sopstvene zelje i sto objektivnije sagledam trenutno stanje na jadnoj i zalosnoj srpskoj politickoj sceni. Ukljucujuci sramotnu medijsku uniformnost i izbornu manipulaciju na koju su pristali svi opozicioni kandidati, rezultat glasanja lakoverne srpske sirotinje raje pod vodjstvom kvaziintelektualaca i pseudo-elite bice verovatno ovakav:

1. Aleksandar Vucic
2. Sasa Jankovic
3. Vuk Jeremic
4. Vojislav Seselj
________________________

Ne upustam se u nezahvalnu procenu procenata glasova, ali dovoljan je i redosled. Na listi bi u nastavku 5, 6. i 7. mesto delili Beli Preletacevic, Radulovic i Obradovic, a na zacelju bi bili Popovic, Stamatovic, Canak i Parovic.

Pesimisticki smatram da drugog kruga izbora nece biti. U svemu ovome, voleo bih da gresim. Zivi bili!
Препоруке:
12
5
116 субота, 01 април 2017 21:44
negi
Svako glasa za koga hoće i želi,naravno sem onih koji glasaju pod moranje.Izaberite za glasanje koga hoćete samo nemojte Ludog Milojka i nemojte vaš izbor proglašavati za "patriotski" čin.On je pre svega lični izbor a ne neko dubokoumno moralisanje,samo vi znate zašto ste glasali tako i niko drugi.Važno je za koga će mo glasati ali je ovaj put mnogo važnije izaći na samo glasanje(ovo se pre svega odnosi na Cvika).Važno je i da kao komentatorima na ovom sajtu prenesemo i razmenimo sve ono što se događa na biračkim mestima da bi bar ostao neki trag svega onog što će se dogoditi na biralištima,a događaće se mnogo toga jer je velika mašinerija i ogromni resursi stavljena u pogon. Srećno svima i vidimo se sutra posle glasanja sa utiscima.
Препоруке:
5
5
117 субота, 01 април 2017 22:11
Кнежевић Милан
Како беше оно, да запушимо нос?
Не могу више, гушим се у смраду, чим пустим!
Како, за име света, да гласам за Јеремића, кад памтим све што је радио и говорио као Тадићев сарадник?
Да поверујем да се "поправио"?
Хвала, Ђорђе, али- ја не могу...
Или Бели, или бели листић са цртежом...
Препоруке:
9
7
118 субота, 01 април 2017 22:33
ZEMUNAC,apriLILILI.......danas je prvi april!
Bolje dasu izbori prvog,a ne 2.aprila!KO BROJI GLASOVE,taj i dobija!DA je moguce da IMAMO DEMOKRATIJU U SRBIJI,ne bi TOLIKO dobronamerno svi TRPELI ovog vulgarnog manipulatira VELIKOG Vodju,sa velikim usnama na nuskom licu!A BRANE GA razne POLUTAJNE BEZBEDNOSNE sluzbe koje ga STITE i guse slobide i demokreatiju!Resili bi,u pravnoj drzavi, slucaj SAVAMALA i helikopter,a ne podrzavali ovog domaceg GEBELSA!OVO JE SVE TEATAR APSURDA,unapred je odluceno,zbog kredita MMF,da ON BUDE diktator i PREDSEDNIK!I VI DJORDJE,samo otvarate ventil,i to im je potrebno,kada pisete ISTINU!NE MOZEMO IM NISTA,bez ulicnih protesta,i samo AKO MU SE ZAISTA DOGODI NAROD!A ON ZNA,kako da to kontrolise!UBISE SRBIJU,ali nema pomoci bez REAKNE PPOBUNE,koju nema ko da organizuje!TO JE SUROVA REALNOST!Bolje je otputovati iz ovog raja!
Препоруке:
6
6
119 субота, 01 април 2017 22:51
Observantes
Šešelj ako ne osvoji 11 posto, što je njegova najniža izborna tarifa, iskustveno, znači da je poremećaj u naciji evidentan. Janković ako se dokopa drugog kruga onda je poremećaj mnogo veći. Idealan rezultat bi bio drugi krug u kome se TV duelom obračunavaju Šešelj i Vučić!
Препоруке:
6
12
120 субота, 01 април 2017 23:19
Petar B.
PRVI REZULTATI IZBORA

Doduse samo iz Ambasade u Londonu. Upravo je procurelo I NIJE jos zvanicno potvrdjeno (pa verodostojnost treba uzeti sa zadrskom):

Izlaznost - 338 ljudi (61% VISE od izlaznost za parlamentarne izbore prosle godine).

Rezultati

S. Janković 241 (71%)
V. Jeremić 27  (8%)
L. Maksimovic Beli 24 (7%)
A. Vučić 19 (6%)

Radi poredjenja, na proslim izborima, najvise u Londonu je dobio DJB (38%) a SNS I SPS su zajedno imali 16%.

AKO je ovo istinito, evo par komentara:

1. Izlaznost ce izgleda biti mnogo veca od proslih izbora
2. G. Vucic moze ocekivati da dobije znatno manje od zajednickih SNS/SPS glasova na proslim izborima
3. Mnogi koji su "ucenjeni" nece glasati za g. Vucica jer, po ovome, cak ni svi sluzbenici u Ambasadi izgleda nisu glasali za g. Vucica!
Препоруке:
27
4
121 недеља, 02 април 2017 00:34
branko
Ti rezultati ne pokazuju nista. Jankovic u Srbiji nece imati ni izbliza takve procente. Jeremic ce biti iznenadjenje.
Препоруке:
1
5
122 недеља, 02 април 2017 00:40
Немања@Обсервантес
А на чему базирате наду да ће Шешељ добити минимум сто хиљада гласова више у односу на прошлу годину?Погрешили сте око лимита,његов лимит је оних 8% који ће ићи овај пут и доста мање од тога јер цар је го,а Шешељ није опозиција.

Иначе коментатор Југославија је поставио питање за кога би ми који смо за Јеремића гласали уколико буде другог круга и у њему Шешељ,одговор на то питање јесте како ће се он понашати у том тв дуелу.Да ли ће коначно у тв дуелу рећи ко је и шта је Вучић,или ћемо опет слушати о дивном малом Алеку који је у року завршио факултет.
Препоруке:
6
3
123 недеља, 02 април 2017 00:55
Pop
Av i u 1. I u2. Krugu 48 %
Znaci stabilan je.
Препоруке:
3
1
124 недеља, 02 април 2017 00:56
Немања@Петар Б.
Не улазим у тачност тог податка о резултатима у Британији,јер у Лондону је бирачко место за целу Британију,али морам да вам укажем на неке податке које ће мало да разјасне ове ваше закључке.

Није излазност скочила у Британији за 67%,него је скочио број оних који су добили право гласа на том бирачком месту.Јер 2016 године је право гласа у Лондону имало 260,а искористило га 209 што је 80% оних који имају право гласа.Значи ако је тачан тај податак о преко 300 људи који су изашли то је пре свега последица што је већи број људи добио бирачко право,а сама излазност је била велика и прошле године.Односно не можемо по томе доносити закључак да ће бити неке велике излазности,јер у иностранству је излазност углавном јако велика и просек је био на прошлим изборима око 70%.

Е сад уколико су тачни подаци о подршци и Јанковић стварно има толику подршку у односу на остале,и то је није нека новост ако погледамо исте те резултате из 2016 године приметно је да Вучић има подршку 50% изашлих само
Препоруке:
3
1
125 недеља, 02 април 2017 00:57
Немања@Петар Б.
у Босни,Хрватској и Црној Гори.И по томе можемо да закључимо да ти резултати из Британије не показују никакву посебну храброст наших запослених у амбасадама,јер евидентно је и на претходним изборима да су гласали већински за опозицију на скоро свим бирачким местима у иностранству.

Наравно треба напоменути да нису сви гласачи запослени у амбасади,има ту наших људи који имају право гласа.

Оно што сте у праву то је да Вучић неће имати резултат који су СНС,СПС,СВМ и Зукорлић остварили на претходним изборима за парламент.По мојим проценама он ће узети између 1950 000 и 2050 000.Е сад да ли ће бити другог круга зависи од излазности,а ко ће бити у њему то ћемо видети.
Препоруке:
2
1
126 недеља, 02 април 2017 01:12
Majstor Bob
Ja ne znam šta ćete sutra, drugovi komuno-komentatori sa cenjenog sajta... znam da vam nije lako... Da li se lomite između Vučka i drugosrbijanca Jankovića? Vučko je ipak dokazani šiptarski prijatelj i hrvaćanski ćutatelj. Gradiće autoput šiptarima.
A možda ipak Preletačević, izgleda nekako debilasto kao i prosečni komuno-srbin poslednjih 70 godina?
Ili, prosto, u stilu vaših pametnih imena ovde, dopišite, pod 12. Staljin, Tito, Mao, Pavelić, smrt...
Препоруке:
4
5
127 недеља, 02 април 2017 08:29
Ende
Samo jako, il nikako!
Препоруке:
2
1
128 недеља, 02 април 2017 08:31
Jugoslavija
@Nemanja

Иначе коментатор Југославија је поставио питање за кога би ми који смо за Јеремића гласали уколико буде другог круга и у њему Шешељ,одговор на то питање јесте како ће се он понашати у том тв дуелу.Да ли ће коначно у тв дуелу рећи ко је и шта је Вучић,или ћемо опет слушати о дивном малом Алеку који је у року завршио факултет.


Iako niste direktno odgovorili meni već Observantesu Vaš citirani komentar me je prijatno i pozitivno iznenadio. Nadam se da ste iskreni. Na stranu Vaša pogrešna zapažanja o Šešelju.
Препоруке:
6
2
129 недеља, 02 април 2017 08:56
Milos
Sto se mene tice, i Jeremic i Vucic su kandidati koji se zalazu za nastavak evrointegracija. Posto sam ja protiv evrointegracija, ne mogu da glasam niti za jednog, niti za drugog.
Препоруке:
13
3
130 недеља, 02 април 2017 12:15
Сељак Беземљаш
Гласао сам за Јеремића.
Вучићева и спољна и унутрашња политика је наставак политике петог октобра.
Јанковић хода около са типовима који су за "Војводина република".
Бели је изданак оних "младих" који су бежећи од рада отрчали на факултет. Играју се,"зезају" и одбијају да одрасту.
Препоруке:
6
7
131 недеља, 02 април 2017 17:55
Blagojevic Predrag Pale Romanija
Radikal sam.Ne smeta mi gospodin Jeremic.Naprotiv,hvala mu za Mars na Drinu u U N .
Iritira otvorena mrznja spram nas iz SRS.Kad te brat(DSS,DVERI) napada,teze podnosis od NVO otrova.ALI,malo da razvedrimo...Izlaznost : 4.100.000.Procenti : AV 48,8 ,Jankovic 18 , Prof V.Seselj 11 ,Jeremic 7 ,Preletacevic 4,5 ,Stamatovic 3..i to je to..Drugi krug siguran.Bez obzira na Prof V. Seselja,sretan sam zbog toga..S verom u Boga...
Препоруке:
2
2
132 недеља, 02 април 2017 22:33
Рђосав
- па, "браво, Ђорђе!" - видим, послушаше Те српски гласачи, чак 5,8% њих. Мало ли iе?!

- млад си Ти, млад Твоi кандидат - на следећим изборима има да разбиiете! Направићете барем за 50% бољи резултат - рецимо, 8,7%.

- зато: само храбро, и - не одустаiте! Ви сте нам последа нада против овог издаiника Вучића!
Препоруке:
7
8
133 уторак, 04 април 2017 09:30
ludi skretnicar
Jeremic je upravo sahranio ideju nacionalno demokratske opcije u Srbiji. Koje smo mi budale.
Препоруке:
4
0
134 уторак, 04 април 2017 12:47
Сељак Беземљаш
Имамо црвене,плаве и жуте.
И Рђосаве.То су зелени.
Зелени од злобе.
Препоруке:
1
0
135 уторак, 04 април 2017 13:34
Zoran Vujic
Zakljucak mora biti zasnovan na cinjenicama, a evo kako stoje stvari, mada je u javnosti puno dezinformacija, konfuzije i poluistina -
- Jeremic ima 42 godine
- nema zavrsen fakultet, nego koledz od 3 godine
-naravno, nema ni master ni magistraturu
- prema tome, nema zanimanje, ni poziv
-jedino radno iskustvo u zivotu mu je ministar Tadica
-podrazumeva se da nijednu "diplomu" nije nostrifikovao u Srbiji, tako da nema ni visu skolu
-bio je clan SPS, pa DS dok su bili na vlasti
-kao kandidat za UN je nastupio kao nezaposleno lice sa boravistem u Njujorku
-nije nikada bio ni "drugi" ni treci,cetvrti, niti to postoji, niti je ikada postojalo. A.Guteres je izabran u prvom i jedinom krugu glasanja, jednoglasno ukljucujuci Kinu u Rusiju
-Jeremic je kupio stan novcem Agrobanke, a kum preko koga je to uradio je u pritvoru zbog pronevere /Ljubomir Samardzic/
-za dzeparac u Njujorku je poneo 7 miliona dolara iz budzeta Srbije
Ovo su sve fakti, a zakljucak je za svakog pojedinacno
Препоруке:
9
3
136 уторак, 04 април 2017 22:50
Сељак Беземљаш
уторак, 04 април 2017 13:34 Zoran Vujic
Како то мислите,7 милиона џепарца, како то мислите купио стан новцем Агробанке.....све сте то изнели онако како се код нас износе полуистине (полуистина = жилава лаж)

Узгред а за Јеремића.
Надам се да се нисте обесхрабрили.
Ово је само један меч.
Причају ми пријатељи да је Вучић способан, вешт...
Заборавили његове поразе у Београду.
Препоруке:
4
5

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер